Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nepnieuws Overtik Stichting kopieert BBC-hoofddoekpromo om copvodzaak te 'duiden'

Neutraliteit, kent u die uitdrukking?

Social

De neutraliteit van de politie. Dat is min of meer de kern waar de zaak van hoofddoekmevrouw Sarah Izat. Sommige mensen vinden die neutraliteit namelijk de moeite van het beschermen waard. De neutraliteit van de NOS daarentegen, daar gelooft helemaal niemand meer in. Kijkt u maar eens even hoe de Nederlandse Omroep Stichting in bovenstaand (volledig gejat van de BBC trouwens, wij kunnen niet wachten op de aflevering waarin gejubeld wordt voor de boerka) filmpje de hoofddoek promoot en ondertussen naar een artikel over de copvod linkt. Wat logische vragen van onschuldige mensen over een religieus symbool te maken hebben met een vrouw die gewoon met een hoofddoek om haar werk mag doen bij de politie maar alsnog klaagt dat ze wordt gediscrimineerd, wij snappen het niet. Maar dat zal ook wel weer discriminerend zijn.

joe nos dit filmpje laat eigenlijk wel heel erg goed zien waarom het dragen van een hoofddoek voor een agent in de Nederlandse samenleving NIET neutraal is, vinden jullie niet?

Social

Reaguursels

Inloggen

Moet ik een MoslimAgent met HoofdDoek met respect bejegenen?
Terwijl zij mij non-verbaal wegzet als een slet, een hoer?

Ella | 21-11-17 | 20:07

Wij, Westerse vrouwen die géén HoofdDoek dragen, zijn vogelvrij wild, voor de verkrachtende MoslimMan.

Ella | 21-11-17 | 20:03

Knap nutteloos als werkneemster, als beleidende moslima tellen haar verklaringen slechts voor de helft t.o.v. die van mannen. En er is toch al zo’n tekort bij de pliesie.

Alle gekheid op een stokje:
De klacht is mede toegewezen op grond van het feit dat de politie diversiteit in haar personeelsbeleid heeft staan. Schrap dat, en het wordt een ander verhaal. Gezien de grotere kans op integriteitsproblemen bij ‘diversiteits-sollicitanten’ is dat sowieso aan te raden.

Knoeperd | 21-11-17 | 19:59

Als dit het ergste is wat tegen ze gezegd of gevraagd wordt...
Moet je eens horen van al die naffers richting mij als ongelovige blonde Hollander roepen, of nog erger, blonde Hollandse vrouwen.

Noltie | 21-11-17 | 14:03 | 21
-weggejorist-
SanneLongo | 21-11-17 | 19:05
-weggejorist-
Senna_Rosa | 21-11-17 | 19:26

Inderdaad. ‘Waarom gebruik je wel make-up?’ komt bij mij altijd op, net zoals ‘Is het niet verwaand om te denken dat je zo mooi bent dat mannen anders hun verstand zouden verliezen?’

Knoeperd | 21-11-17 | 20:03
▼ 18 antwoorden verborgen
-weggejorist-
hetwerktniet | 21-11-17 | 13:30

De gedigt Een stukje stof

Een atoombom is maar een stukje uranium
Een kogel is maar een stukje lood

Een wet is maar een stukje papier
Een tweede kamer is maar een stukje ruimte

Een land is maar een stukje land

Lewis Lewinsky | 21-11-17 | 12:11 | 1

Wow

Joostmochtnietsweten | 21-11-17 | 12:43

Politiek: “Politie blijft neutraal, geen religieuze symbolen.”
Sarah Izat: ,,Ik ben in 2013 bij de politie komen werken via een uitzendbureau. Ik wist eerst niet eens dat het om een functie bij de politie ging. Toen ik begon, heb ik gevraagd hoe het zat met mijn hoofddoek. Dat was geen probleem, zeiden ze.''
Politie: “Haar hoofddoek werd wél een probleem nadat ze werd gevraagd om mee te werken in het team dat via een beeldverbinding aangiften van slachtoffers opneem.”
Nadia Berkelder (journalist ad): Waarom was dat een probleem?
Sarah: ,,Dat werk gebeurt normaal gesproken in uniform. We kregen zelfs een mail dat iedereen die een uniform heeft, dat ook moet dragen. En ik héb een uniform, dus dan wil ik het ook aan. Ik accepteerde de baan, maar toen kreeg ik te horen dat de gedragscode moest worden nageleefd en dat ik dus mijn hoofddoek niet op mocht. De situatie is vorig jaar al door leidinggevenden besproken, maar het duurde lang voordat ik antwoord kreeg over mijn situatie.
,,Op de eerste dag van mijn opleiding, in april van dit jaar, besloot ik een antwoord af te dwingen door in politie-uniform met hoofddoek op mijn werk te verschijnen. Ja, toen heb ik een antwoord gekregen. Ik werd weggestuurd. Ik ben naar huis gegaan, heb een paar selfies gemaakt en ben weer naar mijn werk gegaan, in mijn burgerkleren. De dagen erna vroeg iedereen waar mijn uniform was. Dat was pijnlijk.'' Ze diende in mei een klacht in bij het college.
College rechten van de mens:
“in de situatie van de vrouw is de noodzaak van het verbod niet aangetoond. Als de vrouw het 0900-servicenummer beantwoordt, ziet de burger haar niet. Het verbod draagt daarom hier per definitie niet bij aan de beoogde uitstraling van de politie. Als de vrouw 3D-aangiften opneemt ziet de burger haar wel, maar berust het verbod ook niet op goede redenen. De vrouw zit in een andere ruimte dan de burger, die de 3D-aangifte doet. Haar veiligheid is dus niet in geding.”
Niets aan de hand dus. Alleen het laatste stukje van het college van de rechten van de mens lijkt me onzinnig. Het is volgens mij gewoon heel simpel. Uniform is geen religieuze uitingen. Dan kan daar nooit meer verwarring over ontstaan.
Niets racistisch of discriminerends aan lijkt me.
Maar Sarah heeft ook een punt. Politie wees duidelijk. En nu is alles duidelijk. Hoofdstuk afsluiten en doorgaan. En een bloemetje voor Sarah met een kaartje sorry voor de verwarring, klaar.

ratelaar | 21-11-17 | 12:10 | 3

Bron: ad

ratelaar | 21-11-17 | 12:10

Je mag een uniform niet zelf aanpassen. Dat was het duidelijkst mogelijke verhaal. De leiding -zoals altijd zit de rot bij de hoogstbetaalden- had geen uitzondering mogen toestaan voor kantoordienst.

sockpuppet | 21-11-17 | 12:38

De hoofddoek alleen maar een stukje stof?
Dat was de nazivlag ook.

kali paneri | 21-11-17 | 16:23

Moslima: Een hoofddoek is maar een stukje stof. Waarom maken mensen zich er zo druk om?
Lewinsky: Waarom draag je hem?
Moslima: Omdat dat in de koran staat.
Lewinsky: De koran is maar een stukje papier. Waarom maken mensen zich er zo druk om?
*krr krr*
*koran verscheuren doet*

Lewis Lewinsky | 21-11-17 | 12:02 | 2

Staat niet in de koran dat dat voor de profeet moet. Het is puur om duidelijk te maken dat ze geen slaaf zijn, maar van hogere standen, en dus beter niet verkracht kunnen worden want dan gaat als dader je kop eraf (is een praktisch kleding advies).

boerk | 21-11-17 | 12:50
-weggejorist-
Hemmenaar7 | 21-11-17 | 13:56

Overheid moet gewoon niet actief een symbool (en daarmee de praktijk) van onderdrukking, indoctrinatie en ongelijkheid normaliseren. Tot hier en niet verder.

oorwormpie | 21-11-17 | 11:58

Een laffe, ondoordachte uitspraak van het College voor de Rechten van de Mens. De uitspraak is een combinatie van de bekende Nederlandse halfslachtigheid die zowel de kool als de geit wil sparen, en angst om moslims met hun lange tenen tegen zich in het harnas te jagen. Dus wordt van het kristalheldere principe dat er bij een politie-uniform géén zichtbare persoonlijke uitingen van (levens)overtuigingen gedragen mogen worden, afscheid genomen. Alléén in dit specifieke geval, zeggen die laffe honden er ook nog bij, alsof dit geen precedentwerking zal hebben. Want mevrouw neemt alleen telefonische aangiften op. Maar dat doet mevrouw niet uitsluitend; mevrouw is regelmatig ook te "zien" tijdens een videoverbinding. Maar dat is niet zo erg, volgens het College. En hoe gaat mevrouw naar en van haar werk? Kleedt ze zich op kantoor om in uniform+ hoofddoek, of gaat ze toch ook over straat naar en van haar werk in uniform + hoofddoek?

Het doet me denken aan de Nederlandse labbekakkerigheid in de jaren 90, toen nav de bij Somaliërs gebruikelijke FGM - meisjesbesnijdenis - er ook twee universiteitsdoosjes op tv verschenen, die na "onderzoek" de aanbeveling voor de overheid hadden dat een klein, "symbolisch" sneetje in de klit toch wel toegestaan kon worden. Ook toen, laffe poging kool en geit te sparen ipv primitieve klaplopers duidelijk te maken wat in een moderne, westerse samenleving absoluut niet kan.

"Minister houdt vol: agenten mogen geen hoofddoekjes op"

Het is te hopen dat Grapperhaus de uitspraak van het College naast zich neer legt, maar dat zal dan moeten betekenen dat hij zich persoonlijk met deze specifieke kwestie gaat bemoeien en een "aanwijzing" geeft dat betreffende moslimmevrouw géén hoofddoek met het politie-uniform mag combineren. Op de een of andere manier zie ik Grapperhaus dat toch nog niet zo snel doen. In de praktijk betekent eea weer een klein stapje voorwaarts in de islamisering van Nederland, want na deze mevrouw zullen over een paar jaar ook andere moslima's een hoofddoek bij hun uniform willen dragen, en ze zullen in het gelijk worden gesteld, want als deze mevrouw het mag, waarom zij dan niet?

Dr_Johnson | 21-11-17 | 11:56

"Minister houdt vol agenten mogen geen hoofddoek op."
Wablief? Dat moet een foutje zijn. Grappenhaus is toch geen MinJus? Dat is Fantagor Elatik, met als haar staatssecretaresse Soraya Izat. Grapperhaus is nota bene een CDA'er. Die spelen helemaal geen rol in de Hollandse Slislampolitiek.
Doe 's snel je excuses maken, Ferdinand? Aan alle vrouwen wier schoonheid uitsluitend door Allah en hunne huisgod gezien mag worden? En Soraya (Sarah is te joods, hoe hebben haar ouders het kunnen verzinnen) ? Er staan thuis nog een paar afwasjes en een luierwasjes te wachten. Maar misschien wil fopminister Grapperhaus die voor je doen. Dat mag hij vast wel, met zijn hoemoeszachte mening over doordrammende vrouwen'rechten'.

dedeurs | 21-11-17 | 11:47

Dat die afbesneden vrolijke dames niet walgen van zich zelf,hoever kan een mens zich zelf zwaar in de maling nemen vraag ik mij af.Het moet toch ergens op uit komen lijkt mij?

gelukzoeker | 21-11-17 | 11:45

Handig om te weten of je hem aan mag raken, als je haar lief vindt en wilt strelen wanneer je verliefd op haar bent. Oh nee de islam chickies mogen niet met kaffers verkering hebben (mannelijke moslims mogen wel verkering met kaffers).

Papierversnipperaar | 21-11-17 | 11:44 | 1

Het mag wél! Mits je je baard laat staan en eerst heel hard "PLOF" doet op een druk punt. Dan hoor je er helemaal bij.

Guido | 21-11-17 | 12:24

Politiemannen met kale hoofden en kalifaatbaarden, en agentes met hoofddoeken: weten de Joden in elk geval dat ze rap moeten vluchten!

Dat dan weer wel.....

Mazoeza | 21-11-17 | 11:32

...alles slechts een doek voor het bloeden.
.
Je kunt trachten uiterlijk de schijn van neutraliteit hoog te houden, maar die hele mohammedaanse clan tendeert toch naar wat het wil: volledige invoering van het islamofascisme ....

Mazoeza | 21-11-17 | 11:27

Alle lieden die dromen over het perfecte islamitische leven, het leven in onderworpenheid aan allah, man, hoofddoek, zonder muziek, alcohol, zonder; bewegingsvrijheid, zonder eigen vriendenkeuze, kledingkeuze, uitgaansmogelijkheden, zonder vrijheid van mening en denken, etc. etc., die hebben een 2de paspoort en dat paspoort is van een islamitische samenleving. Het mooie van deze samenleving is dat je gewoon kunt gaan als het leven hier je met zoveel ontevredenheid, haat, minachting en afkeer vervult.

eastender | 21-11-17 | 11:25

De omhoog geschoten schaamlappen....

Mazoeza | 21-11-17 | 11:24

Geinig, ze maken zelf de propaganda die ervoor zorgt dat straks niemand nog bezwaar maakt als de treinen naar het oosten weer beginnen te rollen.

Wachtmeester R | 21-11-17 | 11:21 | 1

Haha, denk je dat die Polen op hun zitten te wachten? :D

zwarte_weduwe | 21-11-17 | 11:28

misschien niet deze keer maar uiteindelijk zullen de kopvodden hun zin krijgen....

grapjasz | 21-11-17 | 11:09

Hey neus!

je_batsklare_moeder | 21-11-17 | 11:07 | 1

Wat heeft Ismail Ilgun hier nu weer mee te maken?
;)

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 11:11

III.
De fanatieke politieagente die als moslima zal, als de politie organisatie de opgedrongen mening van het college van de rechten van de mens naast zich neer legt,
( blijkbaar zijn onze wetten toch niet toereikend en moet er zonodig zo'n dramatisch slecht college in Nederland aanwezig zijn) natuurlijk naar de rechter stappen.

En dán wordt het in Nederland pas echt gevaarlijk. De meeste rechters zijn D66 de pro islam partij, nou dan weet U de uitspraak nu alvast.

Daarom moet de nieuwe minister van justitie NU een wet maken, dat een politie agent in Nederland geen enkele vorm van religie mag uitdragen, teneinde een volstrekte neutraliteit te garanderen.
Wat andere landen doen interesseert de Nederlander niet.
Grapperhaus: dus spoed svp!

outdoor | 21-11-17 | 11:00 | 1

Ik voel aan mijn zaadstrengen dat Grapperhaus een nattere dweil zalzijn dan Blok, v.d.Steur, Opstelten en Hirsch Ballin bij elkaar. Dit hele R-III kabinet is immers getrokken uit een emmer vuil sopwater.

dedeurs | 21-11-17 | 16:48

En laten we de neutraliteit voortaan serieus nemen, écht serieus. Ik begrijp dat de advocaat er tijdens de hoorzitting op wees dat er tijdens de Gay Pride Canal Boat Parade ook een schuit met homo-agenten was. Uniformen.
Dit onderstreept de noodzaak om regels en orde te handhaven. Anders kan je wel inpakken.

wingload | 21-11-17 | 10:59

"Ik zoek naar mijn identiteit, naar wie ik ben.”
"Zoek niet verder, zuster, de Islam geeft je die identiteit. En dan hoef je niet meer na te denken, niet te zoeken, je hoeft je ook niks af te vragen, alles is tot in de kleinste details voorgekookt en voorgebakken.”
"Ja maar, waar is mijn vrijheid dan nog? Mijn persoonlijkheid? Mijn individualiteit?"
"Die dien je prijs te geven, zuster. Allemaal westerse waan. Denk wat de Koran je voorschrijft, voel wat de Koran je voorschrijft, doe wat de Koran je voorschrijft. Onderwerp je. Dat is je plicht, daartoe ben je op aarde."
"Nou, vooruit dan, het klinkt te aanlokkelijk. Ik wil rust en vrede in mijn hoofd. Maar hoe weet ik wat Allah wil?”
“Dat vertellen wij je wel, zuster, en met ons de vele dhimmies die ons zo graag willen helpen. Nou je het toch over dat hoofd hebt, je gaat natuurlijk wel een hoofddoek dragen, dat spreekt vanzelf. Je dient uit te dragen dat je moslim bent, nog vóórdat er een ontmoeting plaatsvindt. Eenieder die je bejegent dient in de eerste plaats te zien dat je moslima bent, dat je je onderworpen hebt. Pas daarna begint een eventueel gesprek, snap je?"
"Nee, ik snap dat niet".
"Nou, het gaat er fundamenteel om dat je de dwingende context waarbinnen een eventueel gesprek mogelijk wordt a priori al definieert, en daarmee beperkende voorwaarden oplegt. Dit om te voorkomen dat er werkelijk een dialoog ontstaat tussen vrij denkende mensen. dat kunnen we natuurlijk niet hebben. Het taboe wordt met die hoofddoek in alle directheid geïntroduceerd en als een donkere dreigende wolk gehangen boven elk gesprek dat wil treden buiten de context die Islam heet. Alles wat je uitstraalt, wat je uitdraagt, wat je als belangrijk afficheert, dient Islam te zijn"
"Ik begrijp het nog steeds niet".
"Ummah, zuster, je hoeft het helemaal niet te begrijpen. Onderwerp je nou maar.”
“Ja maar….”
“Graag of niet, take it or leave it. Als je rust wilt, vrede, bescherming, acceptatie, dan is dit de prijs die je betaalt.”
“Nou, ik weet het niet, maar vooruit dan maar.”
Even later….
“Hee, jij bent moslima, niet? Je draagt een hoofddoek, dus …”
“Alsof er achter dat stuk stof niet een hele persoon schuil gaat!”
Arm meisje.

Schoorsteenveger | 21-11-17 | 10:56

hmm wat zou er gebeuren als je aan die dramtheedoek vraagt om haarzelf te indentificeren als politie zijnde en vervolgens zegt haar niet te herkennen als de dame (?) die op de pasfoto van de politiepas staat?

Destructx | 21-11-17 | 10:56

Eva had geen hoofddoek op. Er was geen 'STOF' om te zeuren.

Rest In Privacy | 21-11-17 | 10:55 | 1

Eva had geen hoofddoek op. Eva was een hoerrrrr..... tfoe!
Adam was ook niet besneden. Is allah besneden?

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 11:10

maar heeft iemand al een antwoord gekregen op de vraag of ze er ook mee onder de douche gaan?

Marcel66664746 | 21-11-17 | 10:49 | 1

In het zwembad, in de burkini, neem ik aan dat ze eerst ff douchen voordat ze met de hoofdluis veroorzakende kopvod om, het gloor water in springen, of zouden die douche regels niet gelden voor de kopvodgleufjes?

memyzelfandai | 21-11-17 | 14:39

Het kan niet zo zijn dat een klein deel van de bevolking iets doordrukt wat het grootste deel niet wil. Iets met democratie enzo...

BozePaarseMan | 21-11-17 | 10:46 | 2

Ik sta niet voor mezelf in als ik aangehouden zou worden door een agente met theedoek ... ga godverdomme terug naar de spoelkeuken h**r

Ron van Zon3948 | 21-11-17 | 10:50

Mee eens.
Dat gebeurd helaas nu teveel door linkse diversiteiten werkelozen met een uitkering.

outdoor | 21-11-17 | 11:03

II.
DE NPO, het NOS journaal speelde weer eens een indoctrinerende rol.
Er wordt een opgemaakte, geverfde molima opgevoerd, die blijkbaar ook politieagente is en telkenmale maar komt dat het zo fijn is de het college van rechten van de mens vindt dat een politieagente een hoofddoek mag dragen.
Telkens en telkens in elk uur van het journaal.
En natuurlijk worden er geen mensen gehoord die daar tegen zijn.
Dát is het huidige schandalige, eenzijdige, links partijdige journaal.
Die NPO moet nodig eens op de schop. Nepnieuws heet dat daar tegenwoordig!

outdoor | 21-11-17 | 10:42

Deze vrouwen moet je redden uit die Sekte. Geen podium geven om nog meer zieltjes te winnen voor die doodscultus. Eng hoe de staatsomroep voor het karretje van de Islam wordt gebonden.
--
Rot op met je Islam.

Mark_D_NL | 21-11-17 | 10:41 | 2

Het is een "keuze". Beetje zoals slachtoffers met Stockholmsyndroom.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 11:08

Weet je wat het echte probleem is:

De islam krijg je dus niet meer weg. Heel veel gutmenschen en macht hebbende media zijn volledig pro islam.

Het is gewoon afwachten totdat de islam de macht gaat afdwingen en west Europa dat niet accepteert. Belangrijk detail: ik hoop dat de verraders dan geordend zijn en dat we ze tussen de islam kunnen zetten: als zijnde verraders. Geen plek meer voor hen dan

Taxi!! | 21-11-17 | 11:16

Nee liever geen hoofddoek voor een politieagente. Dat willen de Nederlanders liever niet.
( Wat zou een referendum daarover toch prima zijn, niet Rutte en Pechtold?)
En dan is er zo'n "College rechten van de mens"( vroeger was dit een commissie gelijke behandeling .
Een volkomen overbodig college, betaald van ons belasting geld, totaal geen zeggenschap en rechtskracht en hun meningen tellen niet eens en kunnen zo in de prullenbak gegooid worden.) Zo'n hobbyclubje die telkens naar voren komen met meningen die wij niet willen. Voorbeelden te over!
Voor Nederland hebben die vooral vooringenomen linkse mensen aldaar geen toegevoegde waarde .
Zij geven soms meningen die op geen enkele wijze door de Nederlanders gedragen worden en veroorzaken onrust en juist toename van tegenstellingen in de maatschappij.
Het is m.i. een soort zijdelings clubje groen linksers.
Gauw opheffen deze club, geen bestaansrecht. Zonde van het geld.

outdoor | 21-11-17 | 10:35 | 1

Als ze bij de politie hoofddoeken op mogen dan sta je in een keer tegenover het gezag van allah.

p17266141 | 21-11-17 | 10:42
-weggejorist-
p17266141 | 21-11-17 | 10:34 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Je kunt van alles nog wat beweren over de redenen van het dragen van een hoofddoek het gaat erom wat de maatschappij (waarheen de hoofddoek-draagsters of hun ouders vrijwillig heen gekomen zijn) ervan vindt.
Ik kan ook wel met een hakenkruis gaan lopen en zeggen dat het voor mij verwijst naar het Indiase teken, maar mensen blijven me raar aankijken.
Verder sta ik er heel simpel in; ik wil geen contact met hoofddoek-draagsters; zij dragen de kenmerken van de ideologie die mijn cultuur wil vernietigen. Liever een kassa met een lange rij dan een caissière met een hoofddoek. Ben zelfs laatst de plaatselijke Deen uitgelopen en naar AH gegaan omdat bij Deen alleen maar hoofddoekjes achter de kassa zaten.

Franker | 21-11-17 | 10:31 | 1

Langzaam (snel) maar zeker kan je uiteindelijk nergens meer je dagelijkse boodschappen doen. Olievlek.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 11:07

De oude slogan van de politie was "Die pet past ons allemaal".
Wordt dat nu "De hoofddoek past ons allemaal"?

Nuchternederland | 21-11-17 | 10:29 | 2

"Een hoofddoek heb je voor het leven".

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 11:05

Hoofddoek kan als wapen tegen je gebruikt worden.

boerk | 21-11-17 | 12:52

Hoewel bovenstaand filmpje kotzenswaardige pro-Islam-propaganda is, raakt het wel de kern, maar net niet helemaal.
.
"Wij Moslimvrouwen moeten ons bedekken omdat we mooi zijn"; allereerst: dat geldt natuurlijk maar voor een klein percentage, voor de meeste van die dikke varkens is één hoofddoek niet genoeg en mag er best nog wel een tent bij.
.
Maar wat het wèl door Allah met vrouwelijk schoon bedeelde smaldeel betreft: als zij zich aan het mannelijk zicht onttrekken door kopvodden, beledigen ze de welopgevoede, geestelijk gezonde Westerse man zoals ondergetekende.
.
De meeste Westerse mannen zijn opgevoed met het besef dat je een vrouw met respect en als gelijke behandelt en niet zomaar aanrandt, ook al lopen ze naakt over straat; dit in tegenstelling tot hun uit de woestijncultuur afkomstige seksegenoten die daar heel anders tegenaan kijken.
.
Zolang deze dames dat niet gaan beseffen en zich aanpassen aan onze, vooralsnog heersende, cultuur zal ík ze niet accepteren en behandelen als niet-Nederlands/niet-Westers en behorende tot een volslagen achterlijke, repressieve en potentieel moordzuchtige cultuur.
.
Daar helpt geen NOS/NPO-propagandafilmpje aan!

Brou Is Back | 21-11-17 | 10:28 | 1

Helemaal mee eens. jammer dat ze zelf geen f*ck daar om geven.
In hun ogen is aanpassen en integreren een zwaktebod.

Nuchternederland | 21-11-17 | 10:31

Tis maar goed dat ze van de genocide-profeet niet in hun gezicht geslagen mogen worden. Dat een moslima in het openbaar mag spreken zal zeker al de nodige problemen geven. Raad eens bij wie dat problemen zal geven? Alweer problemen ja. Lijkt wel of ze aan de religieuze heroine zitten.

rattenvanger XL | 21-11-17 | 10:25

Ja vervelend, dat soort vragen. Maar nog lang niet zo erg als de oordelen die je krijgt toegeworpen door jullie islamitische broeders als je geen hoofddoek draagt. Dus hoezo een keuze, het is gewoon zelfbescherming.

zwarte_weduwe | 21-11-17 | 10:23

Het is een volledig gescript in elkaar gezet toneelstukje om te proberen de domme westerlingen te overtuigen dat islam wel deugd. Lekker makkelijk zo'n hoed met vooraf bepaalde vragen waarop geantwoord wordt, maar er dus geen kritische wedervraag mogelijk is. Leuk stukje wat ze gezellig in de moskee mogen opvoeren, maar verder hecht een zinnig mens hier geen waarde aan.

Ruikbaard | 21-11-17 | 10:22 | 1

Áls de Islam al zou deugen, dan deugt zij met een T, niet met een D. Maar gelukkig deugt de Islam niet, of je 't nou met een T of een D schrijft....

Brou Is Back | 21-11-17 | 10:30

Wat ook altijd zo hilarisch is met dit soort vrouwen: eerst gaan ze een hoofddoek dragen omdat dat deel van hun identiteit voor hen zo belangrijk is dat ze dat voortdurend willen uitdragen, en vervolgens beweren ze dat hun hoofddoek niet hun identiteit bepaalt. 'ik ben zo veel meer dan een stukje stof', kots. Deze vrouwen moeten eens gaan praten met vrouwen in Iran. Die krijgen heel ander soort 'vragen' over hun hoofddoek.

Braboblanke | 21-11-17 | 10:22

Het zou beter zijn als alle lelijke vrouwen zich zouden bedekken

cabrão | 21-11-17 | 10:17

Schouderklopje voor deze minister!

Lexus01 | 21-11-17 | 10:15

Discriminatie? De islam heeft het uitgevonden.. Een van hun weinige uitvindingen. Sterker, alle denkbare vormen van racisme worden vanuit de religieuze leerstellingen gepredikt. Ben benieuwd hoe lang onze beschaving het 'dansje' met de islam als een neutraal, gelijkwaardig element in onze samenleving volhoudt? Het absorberend vermogen houdt ergens op.

Zoltan | 21-11-17 | 10:15

Trots als een aap.

BosrandDirk | 21-11-17 | 10:11

Lol. Ze klaagt dat ze wordt aangekeken nadat er islamitische aanslagen zijn geweest. Maar wat is het nou moppie? Je draagt de islamitische vlag (hoofddoek), waarmee je jezelf schaart onder een groep... maar je wilt wel als individu worden behandeld? Lijkt me een beetje hypocriet, de voordelen van de islamitische groep/scheidingen te krijgen plus het westerse idee over het individu. Dat is in tegenspraak met elkaar. Je gaat de islamitische tour op (individu wordt gemarginaliseerd of kapot gemaakt, groepsdenken voor in de plaats) of je gaat de westerse tour op. Verder, er wordt lekker lacherig gedaan over uithuwelijken.. dat is gewoon de realiteit, ook in Nederland. Waarom ben jij niet solidair met je 'zusters' die het moeilijk hebben? Als we bv. kijken naar vrouwenrechten over de gehele wereld staan islamitische landen onderaan het lijstje, waarin zelfs Afrikaanse ontwikkelingslanden het beter doen op dit gebied! Dat moet toch wat zeggen?
En verder, je draagt geen hoofddoek omdat je mooi bent. Je draagt een hoofddoek omdat je bezit bent, je bent bezit van de islam, van je mannelijke familieleden en je mannelijke broeders. Je bent een pion in gebieden veroveren waarvan men uiteindelijk wilt dat die islamitisch worden (die westerse vrijheden voor vrouwen kunnen dan gelijk de prullenbak in). Je draagt een hoofddoek zodat men onderscheid kan maken tussen jou (de kuise gelovige vrouw) en de hoofddoekloze vrouw (de hoer). Je draagt een hoofddoek zodat islamitische mannen zichzelf niet hoeven te beheersen of zelf verantwoordering nemen over hun gedachtes of acties, want dat doe jij. Jij draagt een hoofddoek zodat islamitische mannen jou niet lastig zullen vallen want jij bent kuis.... helaas voor de vrouwen die geen hoofddoek dragen want die zijn islamitische ogen niet kuis en dus gewoon hoer, en dus is het gerechtvaardigd voor islamitische mannen om die lastig te vallen, misbruiken,verkrachten, mishandelen want deze vrouwen zijn toch niet islamitisch.
Het is grappig om te zien dat islamitische vrouwen zich verantwoorderlijk voelen voor de gedragingen en gedachtegangen van de islamitische man... maar wanneer diezelfde islamitische man hoofddoekloze vrouwen lastig valt dan kijken deze islamitische vrouwen weg en dan is het opeens niet hun verantwoordering. HYPOCRISIE!!!!!!

Julia | 21-11-17 | 10:11 | 1

Hypocrisie is het fundament van elke religie; kijk maar eens naar onze eigen bible belt - vroegâh, toen je nog videotheken had, werd daar de meeste porno verhuurd. Of stiekem TV gekeken op zondagmiddag (voetbal), met de gordijnen dicht en alle lampen aan zodat de buurtouderling het niet zag. Gelukkig zat die vaak ook stiekem voetbal te kijken of zich af te sjorren achter de dikke gordijnen, dus was het cirkeltje weer rond...

Brou Is Back | 21-11-17 | 10:36

'Die blikken. Vooral de dagen na een aanslag.' Ja, zeker in de dagen na een ISLAMITISCH geïnspireerde aanslag ja, als je zo duidelijk islamitisch loopt te zijn moet je daar niet gek van opkijken. En die aanslagen zijn er nogal veel de laatste jaren. Wat ze hier doen in dit stukkie is de gemiddelde Nederlander neerzetten als 'onwetend' door de vragen die ze erover krijgen belachelijk te maken. En laat 'onwetend' nu een andere manier zijn om ongelovigen mee aan te duiden.

Braboblanke | 21-11-17 | 10:09

Ik vindt dat Sikh agenten met een tulband en een zwaard ook wel moet kunnen, dat zo basic! Is gewoon logisch gewoon! ja toch?

Nog kruisvaarders die bij de politie willen?

Lionfromzion | 21-11-17 | 10:08 | 1

Ja, misschien is het wel wat om voor te stellen dat alle Katholieke politie-agenten zo'n omgekeerde-emmer-kruisvaarders-helm gaan dragen!

Brou Is Back | 21-11-17 | 10:38

Al die partijen die Nederland nog een warm hart toedragen en dan bedoel ik ook onze eigen christenen, dring er op aan bij uw partij dat de grondwet zo spoedig mogelijk aangepast moet worden. Zo niet, dan zie ik het somber in voor onze christelijke gemeenschap. Voor de moslim invasie was het rustig in ons kikkerland en bijna iedereen was en is verlicht en er werden geen christenen vervolgd. Maar de Islamieten rukken op dankzij uw politieke leiders, denk er nog maar eens goed over na en werp uw blik naar het oosten cq zuiden ,dit is en wordt uw voorland.

von Amsberg | 21-11-17 | 10:08

De meeste hoofddoek draagsters die ik tegenkom zijn helemaal niet mooi maar weerzinwekkend lelijk .

blauwe zander | 21-11-17 | 10:07

Ik walg van het jeugdjournaal. Vandaag officieel de laatste dag dat ik het bekijken met m'n kinderen. Het stuk begint gewoon met: 'de politie discrimineert'.

Roy-gs | 21-11-17 | 10:06

Je kunt de hoofddoek op 2 manieren omknopen:
Lekker losjes waar je nog wat haar ziet (perzische vrouwen) of
strak om de kop zoals marokkaanse vrouwen.
Die laatsten krijgen dan vaak zo'n dikke toet.

Kruisruiker | 21-11-17 | 10:06

Dat moslima's weleens lastig worden gevallen door bevooroordeelde vragen en worden gekonfronteerd met een stukje onwetendheid onder de Nederlandse bevolking is inderdaad heel erg spijtig, Maar is het verwondelijk dat er binnen de samenleving en op verschillende sociale niveaus (kritische) vragen worden gesteld. Er is vrijheid van religie en een ieder moet zijn geloof kunnen beleven, uitdrukken en discussieren binnen de lijnen van de Nederlandse rechtstaat. Met diezelfde redenering kan men in het publieke debat ook discussieren of een geloof en zijn uitdrukking wrijving veroorzaakt met ander opvattingen/kulturen/religies. Gezien het feit dat hoofddoeken vanuit een ideologische achtergrond worden gedragen is logischer wijze dus ook aanleiding zijn voor een discussie. Men mag stellen dat deze ideologie zich door aanslagen maar ook aanwezige orthodoxe/salafistische moslims (8%) niet zeer populair maakt en deshalve niet geheel kompatibel wordt beschouwd met de Westerse opvattingen. Dan kan het voorkomen dat er kritische maar ook wel eens koddige vragen woren gesteld.

mazel_tov | 21-11-17 | 10:06

En dan ook nog reacties die kritisch zijn verwijderen (met meer dan 20 likes). Waar is de NOS toch mee bezig? Wat willen ze nou in hemelsnaam?

ilovevolkskrant | 21-11-17 | 10:05 | 1

Moderatie wordt daar gedaan door gutmenschen en moslimas, logisch dus

Degrelle | 21-11-17 | 10:29

Oh mijn god! Dees is so basic!
Is dit de B cast van Spangaz ofzo?

Kut emo hipstertrash talk

Head and shoulders, niet voor op je doekje maar voor tussen de oren..

Zeg de volgende keer na een aanslag maar "ik heb geen bom bij me ofzo hooor", krijg je precies dezelfde behandeling als wanneer ik dat op het vliegveld doe!

Net alsof ik daar bij hoor ik loop alleen maar in hetzelfde uniform bom te roepen in de tram..

Potentieeltje idd ziet er uit of je 100kg c4 meezeult onder die jurk ZEUG

Lionfromzion | 21-11-17 | 10:04

Dus, een ambtenaar, door de burgers betaald om de regels van de samenleving te handhaven, komt zelf (en pas na aangenomen te zijn) voortdurend deze regels ter discussie stellen.
Ontslag lijkt mij de enige oplossing.

Petrus Poortwachter | 21-11-17 | 10:03

Degene die als laatste zegt: "iemand snapt het" heeft de stem van een transgender.

Alco-de-Holist | 21-11-17 | 10:02

Kan niet wachten tot een pastafari-agent van de jurisprudentie gebruik gaat maken om met een vergiet op zijn hoofd te patrouilleren.

dezenicknameisbezet | 21-11-17 | 10:01 | 1

≠ geloof.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 11:02

Ik begin Moslim-moe te worden...

Jan Gordelroos | 21-11-17 | 10:00

De vrouwen die niet zo mooi zijn kunnen ´em dus al af doen.... En verder; Mag een vrouw natuurlijk weer niet mooi zijn want dan springt er zomaar een beest op je en dat is dan je eigen schuld natuurlijk.

quepena | 21-11-17 | 10:00

Voor gierige Hollanders is de islamitisch kledij lekker goedkoop.

Je hoeft nooit meer mee met winkelen. Ze hoeft niet meer naar de kapper.Ze vraagt nooit meer hoe iets staat.

Teleo | 21-11-17 | 09:59 | 1

Als we dat wilden, dan deden we het al.
En je moet sowieso niet mee gaan winkelen. Da's het leuke. Hier moet je dat soort dingen helemaal niet.
En je maakt mij niet wijs dat moslima's nooit naar de kapper gaan.

zwarte_weduwe | 21-11-17 | 10:16

Beste mensen, het gaat hier in dit item niet zo zeer om die achterlijke vrouwen die zich onderwerpen aan een achterlijk geloof door een hoofddoek te dragen. Het gaat er om dat die policor-correcte NOS ze de ruimte geeft om dat uit te dragen. Want in feite is de NOS al lang geen neutrale nieuwszender meer maar een meningenfabriek met deugopinies uit naam van een deugelite.

knerf | 21-11-17 | 09:58 | 1

Ja, lees "The Karskens Times" er maar eens op na; Karskens heeft al een waslijst aan nep-nieuws voorbeelden van het Nationaal Propaganda Orgaan en de Newspeak Omdenk Stichting

Brou Is Back | 21-11-17 | 10:42

Er staan een paar interessante dingen in de uitspraak van dat clubje neomarxisten dat pretendeert zich over mensenrechten te kunnen buigen. Een eerste voorbeeld.
6.4
"Verzoekster draagt vanwege haar islamitische geloofsovertuiging een hoofddoek. Het dragen van een hoofddoek kan worden beschouwd als een uiting van een geloofsovertuiging en wordt daarom beschermd door de AWGB. Hieraan doet niet af dat over het dragen van een hoofddoek door aanhangers van een bepaalde geloofsrichting verschillend kan worden gedacht."
Hier wordt dus in feite gezegd dat de claim dat je iets draagt vanwege je geloof volledig in de lucht hangt, en zelfs volledig overeind blijft als binnen dat geloof er verschillend over wordt gedacht. Je voelt op je klompen aan dat hier om de hete brij wordt heen gedraaid, namelijk de omstandigheid dat in de Koran nergens, maar dan ook nergens tot het dragen van een hoofddoek wordt verplicht.
"Verzoeker draagt vanwege zijn Katholieke geloofsovertuiging een mijter op zijn hoofd. Het dragen van een mijter kan worden beschouwd als een uiting van een geloofsovertuiging en wordt daarom beschermd door de AWGB. Hieraan doet niet af dat over het dragen van een mijter door aanhangers van een bepaalde geloofsrichting verschillend kan worden gedacht."
Waarom zal die mijter niet worden geaccepteerd? Let ter verklaring op de uitdrukking "kan worden beschouwd". Wie bepaalt of dat kan of niet? En wat zijn de criteria? Hebben we het dan over de vraag of logischerwijs de mogelijkheid bestaat, of hebben we het over de vraag of het acceptabel is? Dat wordt uit dit slimme stukje tekst niet duidelijk en mag eigenlijk ook niet duidelijk worden. Waarom, zo is de vraag, kan een hoofddoek als uiting van een geloofsovertuiging worden gezien, en een vergiet, een mijter, een bolhoed, dreadlocks, een hanenkam, een doornenkroon niet? Ik kan, als ik de tekst letterlijk neem, toch simpelweg beweren dat het een uiting van mijn geloof is, ook als mijn geloofsgenoten het daar niet mee eens zijn?
Nee, je ziet hoe hier op slinkse wijze de hoofddoek binnengesmokkeld wordt als uiting van een geloofsovertuiging, en niet zomaar een geloofsovertuiging, nee, de Islam, met miljarden aanhangers! En ook als zijn geloofsgenoten, dus mede-moslims de mening toegedaan dat die hoofddoek helemaal niet moet of hoeft, dan nóg is en blijft het een uiting van de Islamitische geloofsovertuiging.
Hier wordt iets door de strot geduwd.

Schoorsteenveger | 21-11-17 | 09:58 | 5

/OT: Oud grapje: Sinterklaas verliest bij een intocht zijn mijter. Een Drents boertje raapt hem op en zet hem bij de Sint weer op z'n hoofd en zegt: "Zo, de mieter op.".
.
Dat laatste is dan wel weer on-topic en slaat op die domme moslim-wijven.

Brou Is Back | 21-11-17 | 10:46

dezenicknameisbezet | 21-11-17 | 10:03
Helaas. Brussel heeft beslist dat dat geen geloof is. (echt waar)
Vrijheid van godsdienst. Hahaha!
Not.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 11:01

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 11:01
De precedenten zullen talrijker worden. De discussie over wat een geloof nou eigenlijk wel of niet is moet nog beginnen. Het worden interessante tijden.

Schoorsteenveger | 21-11-17 | 11:11
▼ 2 antwoorden verborgen

"Omdat een man lelijk is, hoeft hij zich niet te bedekken". Dank u voor het compliment,, bedekte mooie dames...

batvoca2 | 21-11-17 | 09:58 | 1

Er van uitgaande dat het menselijk ras gewoon dierlijk is, klopt er weinig van die uitspraak. Bij de dieren zijn de mannetjes nu eenmaal de mooiste exemplaren. Kijk naar de guppie, de pauw (muv Jeroen) en de haan. Ergens in de tijd is het idee ontstaan blijkbaar dat het menselijke soort een uitzondering is. Wie ooit een dikke lelijke vrouw in een legging heeft gezien weet beter. Over en weer trekken beide geslachten elkaar aan, maar om heel diverse redenen. Vrouwelijke dieren willen nu eenmaal nageslacht hebben, mannelijke willen zo veel mogelijk nageslacht hebben rondlopen. Naast de bonobo aapjes schept de menselijke soort echter ook plezier aan het voortplantingsritueel zonder dat er gelijk resultaat geboekt hoeft te worden. Schoonheid is "in the eye of the beholder" en is niet noodzakelijk vrouwelijk

Ruikbaard | 21-11-17 | 10:14
-weggejorist-
tata1981 | 21-11-17 | 09:57 | 1

Kappers kunnen wel opdoeken!

Teleo | 21-11-17 | 09:56

Ik snap de reden van ondertiteling niet helemaal. Zo raar spreken die dames ook nou weer niet.

RenHoek | 21-11-17 | 09:54

Bij wijze van gedachtenexperiment: wat zou er van al die neutraliteit overblijven als je een agent in vol Chassidisch ornaat bepaalde wijken in zou sturen?

Kortom: keihard handhaven die uniformiteit. Het heeft wel degelijk een functie.

Hetkanverkeren | 21-11-17 | 09:52 | 1

Sorry, het dient grammaticaal uiteraard zij te zijn.

Hetkanverkeren | 21-11-17 | 13:07

Hoezo brutaal? Alsof ze ons bevrijd hebben. Begin maar eerst eens in plaats van eisen aan een islamitische boetedoening voor de bloedbaden. Waar blijven de Wiedergutmachung-gelden?

PIS-Alchimis | 21-11-17 | 09:52 | 2

Sorry, ik moet hem maken, anders plof ik uit elkaar: Wiedergutmachungs-kebab. Excuses mede-tegelaars, het is gewoon sterker dan mij.

Ruikbaard | 21-11-17 | 10:04

+1

PIS-Alchimis | 21-11-17 | 10:07

Moslims horen niet in onze samenleving thuis, simpel om het feit dat ze onze westerse waarden niet erkennen.

Voor alle sneeuwvlokjes onder ons een klein projectje:

Probeer eens een Islamitisch geregeerd land te vinden waar de mensenrechten
worden gerespecteerd, laat staan de rechten en positie van de vrouw.

von Amsberg | 21-11-17 | 09:51

Je kunt niet én erbij willen horen én een hoofddoek dragen. Met zo'n hoofddoek geef je namelijk duidelijk aan dat je bij een andere club hoort. Hoe meer ze hiervan een probleem maken, hoe duidelijker het voor ons wordt dat ze hun religie belangrijker vinden dan hun werk.
Die hoofddoek niet religieus? Waarom doet dan niemand van ons het? Waarom staat dan in je religieuze boek dat het moet? Waarom wordt het door moslima's dan vaak vergeleken met nonnenkledij (bij uitstek een religieus gewaad)?
Nee, ze willen gewoon persé hun zin hebben. Dat blijkt wel uit het feit dat de argumenten die ze aandragen elkaar tegenspreken.

zwarte_weduwe | 21-11-17 | 09:50 | 3

Dat is gewoon de reden... spijker... kop! Segregatie is het! Opgelegd door hun ideologie!

Sarcastisch varken | 21-11-17 | 10:16

hoofddoek komt niet in koran voor en nonnen niet in de bijbel.

Aboe la | 21-11-17 | 10:18

@Aboe la | 21-11-17 | 10:18

Zie p17266141 | 21-11-17 | 10:40
De hele katholieke traditie staat niet in de bijbel en al die heiligen en engelen ook niet. Lijk me interessant om te zien wat er zou gebeuren als moslima's eens massaal heel veel verschillende dingen gingen doen die niet in de Koran staan.

zwarte_weduwe | 21-11-17 | 10:56

Ook nu.nl publiceert blije berichtjes. Ja, de salamitechniek van de haatideologie werkt, met kleine beetjes. Volgende stap: Kopvoduniform. Rechter met kopvod. En uiteindelijk moet je als vrouw in NL allemaal een hoofddoek op, want respect tonen.

TheBigKirth | 21-11-17 | 09:50

Als het zo doorgaat, is niet borstkanker de vrouwenkwaal van de 21ste eeuw, maar wel een te kort aan vitamine D.

boertige_bokkerijder | 21-11-17 | 09:49

Ik zou nou wel eens benieuwd zijn hoe het ' racisme' andersom werkt.
Stuur een undercover moslim en niet moslim met dezelfde problemen naar bedrijven waar moslims werken.
Wordt er bij het UWV inderdaad makkelijker hulp gegeven aan een ' broer' , matst de garage zijn ' broer' met het maken van de auto? Maar ook bij politie: hoe vaak geven ' broers' elkaar een boete?

Want het is o zo makkelijk om het racisme vingertje naar de boze blanke man te wijzen, maar de voorbeelden zijn eindeloos waarin racisme juist de andere kant op bestaat. Maar als je iets zegt over de ' black top 100' , black-awards etc of het zelfs in je racistische hoofd haalt om een white-award en witte-zakenman van het jaar te organiseren, nou dan mag je mee in de zak naar Spanje!

natteberiberi | 21-11-17 | 09:46

Om welke reden en of zij al dan niet vrijwillig een hoofddoek dragen is niet mijn probleem.
Ik vind een hoofddoek lelijk en symbool staan voor een achterlijke cultuur, maar dat is niet hun probleem.
Ik heb met een hoofddoek bij een caissière niet meer of minder problemen dan met een hoofddoek bij een politie agente.
En die neutraliteit die een agente uit zou moeten dragen is toch al een lachertje.
Een caissière is doorgaans meer neutraal.

jemagookniksmeer | 21-11-17 | 09:44 | 2

Tot je zoals in Engeland al gebeurd bij de kassa een bordje ziet staan: bij deze kassa wordt geen alcohol verkocht.

Degrelle | 21-11-17 | 09:49

Ik denk dat als je homosensueel bent je niet blij wordt van een hoofddoek bij de politie.

Kruisruiker | 21-11-17 | 09:50

Vrouwen zijn zo mooi dat ze het verdienen om maar als een half persoon mee te tellen. Gelukkig zie ik per dag dus geen 100 ingezwachtelde stakkers maar slechts 50.

Poesmobiel | 21-11-17 | 09:44

Genoeg islamistische landen waar de hoofddoek geen vrijheid maar een verplichting is. Nu wordt de hoofddoek hier nog gepromoot en doorgedramd als zijnde een vrijheid. Met steeds meer hoofddoeken, ook in openbare functies, komt hier straks ook het omslagpunt dat het min of meer een verplichting is omdat je anders een zondige vrouw bent.

miss error | 21-11-17 | 09:43 | 1

Zag oas een meisje van nog geen 10 jaar met een hoofddoek. Is dat ook om te zorgen dat ze niet door moslim-pedo’s verkracht worden? Of gewoon vroegtijdige indoctrinatie?

Leffe Blonde | 21-11-17 | 12:15

Met die hoofddoek op herkennen wij die Moslims tenminste van verre. Politie zal nooit overgaan tot het dragen van deze uittingen van de onderdrukking van de vrouw. Moslimvrouwen hebben kennelijk ook geen behoefte aan stemrecht,want hebben thuis zo wie zo niets te zeggen en zijn volgens hun geloof onderdanig aan de man. Kijk naar Indonesië waar de vrouwen vroeger nooit ern hoofddoek droegen. De sharia is op Sumatra ingevoerd: op Java struikel je over de hoofddoekjes. 30-40 jaar geleden ondenkbaar en onzichtbaar. Hoe meer wij autochtone Nederlanders toegeven aan deze " cultuur" des te meer komen onze eigen gebruiken en tradities onder druk te staan. De hoofddoek is her symbool van ONDERDRUKKING en ik ben blij dat Grappenhaus zijn rug als minister recht houdt.... ook al zal ik nooit op de Gristenen stemmen.

Eendragtmaaktmagt | 21-11-17 | 09:43

Dat krijg je van dat besnijden,de hersens zijn ook meteen verdwenen,tenminste als ze al aanwezig waren gezien de incest indoctrinatie uit de zandbak,moeilijk je daar door te ontwikkelen lijkt mij.Kamelen lijken daar ook moeite mee te hebben , al hang je er nog zoveel franjers aan ,ze zien er niet uit en narrig blijven ze.

gelukzoeker | 21-11-17 | 09:40 | 1

Heeft laatst een valse kameel iemands kop afgebeten in de woestijn. Echt gebeurd.
Toen hebben ze een paar dagen shoarma gegeten want hij was onverkoopbaar geworden.

Kruisruiker | 21-11-17 | 09:45

Ik heb geen moeite met vrouwen die een hoofddoek dragen, heb voldoende prima collega's gehad die dit deden.
Heb wel een probleem met een mens die duidelijk onderscheid maakt tussen mannen en vrouwen en dat wil benadrukken met een hoofddoek. Hoe zal zij mij tegemoet treden en hoe ik haar? In de huidige samenleving nemen (bijvoorbeeld) Marokkanen niet of amper afstand van het gajes onder hen. Wil dat zeggen dat als een Marokkaan mij beroofd dat ik dan maar niet om hulp moet vragen.
Ik heb niets met religie en wil ook niet weten of een agent uit de bible belt mij helpt, ik wil graag neutraal geholpen worden, vooral omdat de politie de aangewezen instantie is om mij te helpen als ik eens echt in nood verkeer.
Moet ik dan nu gaan twijfelen, keuzes gaan maken omdat ik niet meer wat ik van een agent mag en kan verwachten; volkomen neutraliteit!!

Skunk57 | 21-11-17 | 09:39 | 2

Skunk57, Ik heb alles tegen religie ,er bestaat namelijk geen god anders dan in appelmoes hersens.Ik haat mensen die dat ook weten maar om geldelijk gewin of ander onbegrijpelijks zich dom houden en geloof toch promoten.

gelukzoeker | 21-11-17 | 09:48

Je leest niet gelukszoeker. Ik schrijf Ik heb NIETS met religie

Skunk57 | 21-11-17 | 10:04

Omdat een vrouw mooi is hoort ze zich te bedekken.
Omdat eten lekker is hoor je er niet van te proeven.
Omdat de zon schijnt hoor je er niet van genieten.
Omdat ....

Beste_Landgenoten | 21-11-17 | 09:37 | 3

Dat komt wel redelijk overeen met de islam, waar alles wat het leven mooi maakt verboten ist! Deprimerende kommer en kwel is al dat het brengt.

Ceristimo | 21-11-17 | 09:41

Die dikke waggelende trillen hoeven zich dus niet te bedekken

Ollie B. Bommel | 21-11-17 | 09:43

op buitenhof zondag hadden ze er ook eentje.
Omdat vliegen slecht voor het milieu is moeten we maar stoppen met vliegen.

p17266141 | 21-11-17 | 10:30

"Omdat een vrouw mooi is, hoort ze zicht te bedekken"
Sorry hoor, maar de vrouwen met een hoofddoekje zijn vaak nou niet echt de mooiste... Bovendien over een mooi schilderij ga je toch ook geen doek hangen?!
.
Bovendien is het meestal zwaar hypocriet, hoofddoekje op, maar dan wel slimfit jeans en een strak topje en maar lopen te 'godveren' en 'kankeren' met hun slechte manieren, want dat is stoer...
Bewijst maar weer dat deze dames het niet doen uit vrije wil maar omdat het moet uit druk van hun omgeving.

a4p | 21-11-17 | 09:37 | 1

"Bovendien is het meestal zwaar hypocriet, hoofddoekje op, maar dan wel slimfit jeans en een strak topje en maar lopen te 'godveren' en 'kankeren' met hun slechte manieren, want dat is stoer... "
c1.staticflickr.com/5/4093/4796735508...

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 10:55

De minister zegt nu dat er geen hoofddoek komt maar wacht tot de haan 3x heeft gekraaid, dan lopen die wijfjes allemaal rond met een copvod. Zou de eerste minister zijn die z'n rug recht weet te houden als 't om moslims gaat.

Bakkeleures | 21-11-17 | 09:36 | 1

Ik vrees er ook voor. De volgende stap is een taskforce Copvodjes die naar misstanden jegens de islamitische samenleving gaat speuren. Die associatie gaan mensen krijgen namelijk. Een soort Islamitische Politie. Dit moet je niet willen. Dit is precies waarom je een neutrale politie wilt. Boven all twijfel en speculatie verheven. Punt.

BBRDWR | 21-11-17 | 09:38

Respectloos naar gesneuvelde Nederlandse militairen in de strijd tegen de islamitische Holocaust.

PIS-Alchimis | 21-11-17 | 09:35

Niet omdat ze mooi zijn dragen zij een hoofddoek. Het staat in dat achterlijke boek. Trouwens, degene die zo'n doek draagt staat achter dit achterlijke boek waarin ik ongeveer een 400 keer word beledigd. Weg met die troep.

Dat was het | 21-11-17 | 09:35

Ergerlijker dan de NOS zijn eigenlijk de kranten. "Met poltieagente mag hoofddoek op".
Het ligt nl. aanzienlijk genuanceerder, zoals mevrouw van mensenrechtendinges gisteren uitlegde. Er is naar deze hele specifieke zaak gekeken, waarin deze agente al met een hoofddoek op haar werk zit te doen, alleen in burgerkleding. (En ja, eigenlijk is het is ook raar dat dat wel mag, maar dan met een uniform niet). Maar daar ging de uitspraak over. Niks over uniformen op straat die een hoofddoek op mogen.
Daar ging deze uitspraak heel nadrukkelijk niet over.

Overigens, de rederening volgend van dat mensenrechtendinges is het probleem ook heel simpel op te lossen door agentes, ook in burger, niet met een hoofddoek op te laten werken. Iets wat alleen maar aan te moedigen is.

Eigenlijk is het heel simpel: Als jij zegt dat je niet voor de politie kunt werken omdat je een hoofddoek op moet van je geloof, dan zeg je dus ook, dat jij je geloof belangrijker vindt dan je politiewerk. Maw. Je vindt je geloof belangrijker dan de inhoud je politiewerk. En dat maakt je per definitie niet geloofsneutraal en dus ongeschikt.

TheEgg | 21-11-17 | 09:34 | 1

Klopt, maar het doel is toch duidelijk, waarom worden er anders vergelijkingen erbij gehaald zoals in het buitenland mag een moslima wel met een hoofddoek de straat op? Deze vrouw heeft zelf de publiciteit gezocht door in een politie uniform en hoofddoek de straat op te gaan? Als deze vrouw haar hoofddoek 24 uur per dag wil ophouden, moet ze lekker bij de Aldi of de Hallalheijn gaan werken!

JI-HAAT | 21-11-17 | 09:43

Je hoeft maar naar de moeder of oma van zo' mooi moslimmeisje te kijken hoe ze er uiteindelijk uit komen te zien. Ben ik effe blij dat ze dan zo'n doek over hun hoofd trekken. "Jong geleerd is oud gedaan" komt ons dan goed van pas.

Alco-de-Holist | 21-11-17 | 09:34

Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens zo'n witte jurk koop met een paar sandalen. Mij staat alles dus zal het snel mode worden.

Kruisruiker | 21-11-17 | 09:33

Sarah Izat zegt op dat filmpje wat het AD op haar site heeft staan dat ze hele toffe collegiale reacties heeft ontvangen.... Politiemensen die er een andere mening over hebben houden zeer waarschijnlijk hun lippen op elkaar, want anders....

JI-HAAT | 21-11-17 | 09:33 | 2

Van haar collega's Farid en Fatima misschien. Neutraliteit is gewoon belangrijk. Religie is voor thuis, of voor je vrije tijd.

BBRDWR | 21-11-17 | 09:35

Had ze nu echt verwacht dat ze een negatieve reactie zou krijgen? Want wat zou ze doen; ervoor zorgen dat die persoon zijn werk kwijt is. En als je ziet welke macht en privileges de islam heeft gekregen (onder het mom van "diversiteit" en "anti-discriminatie"), zou het haar nog lukken ook.

boertige_bokkerijder | 21-11-17 | 09:46

Goebbels was er niks bij...

Lood om oud ijzer | 21-11-17 | 09:32

Wat ik had begrepen van de islamitische leer is het volgende: Mannen bedekken vrouwen met hoofddoeken omdat ze niet willen dat andere mannen naar ze kijken. Deze vrouwen zijn eigendom van hun man en als ze nog niet getrouwd zijn van hun vader die ze ter zijner tijd voor een bruidschat van de hand doet. Deze vrouwen zijn dus niet vrij in hun handelen maar onderhorig aan hun man of vader. Bovendien is er een hele gemeenschap die controleert of wel aan alle eisen wordt voldaan. Iemand die als een stuk eigendom gehoorzaamheid is verschuldigd aan een ander is dus niet meer neutraal. Het ondermijnt ook het gezag van boven hen gestelden. Dat wordt eigenlijk gelijk al duidelijk door het feit dat ze zich niet neerlegt bij het feit dat ze in de gewenste functie geen hoofddoek mag dragen.

down | 21-11-17 | 09:31 | 3

Je ziet het, alles is geheel vrijwillig.

Beste_Landgenoten | 21-11-17 | 09:35

Vrijwillig om het wel te doen, dan is het feest. Als een vrouw zich verzet dan wordt door de imam plus een paar van die vriendelijke oudere mannen aan mijnheer wel even duidelijk gemaakt dat mevrouw er net zo bijloopt als de Nederlandse vrouwen en dat zijn allemaal hoeren...

down | 21-11-17 | 09:42

down | 21-11-17 | 09:42
Dat is een tijdelijke zaak, daar wordt aan flink gewerkt/gewipt, wanneer moslims hier de meerderheid krijgen, mogen onze Nederlandse vrouwen ook vrijwillig een verplichte hoofddoek dragen.

BosrandDirk | 21-11-17 | 10:04

Ik vind een hoofddoek niet zozeer een symbool voor de onderdrukking van vrouwen, maar meer een symbool van het feit dat bepaalde mannen van ene bepaalde bevolking van een bepaalde religie hun seksuele driften niet onder controle kunnen krijgen. En daar heb ik, met 2 dochters, er graag minder minder minder van in dit land.

De hoofddoek ervaar ik dan ook als een belediging, omdat deze vrouwen een volkomen verknipt beeld hebben van mannen.

DouweDabbert | 21-11-17 | 09:27 | 1

Je begrijpt het helemaal verkeerd. Vrouwen met hoofddoek zijn sterke vrouwen, met een eigen mening. Het is hun keuze. Daar hebben wij niks mee te maken. Die moeten overal kunnen werken, geen stroobreed in de weggelegd krijgen en misschien moeten we als samenleving hun uitkeringen of salarissen maar verdubbelen. Sterke vrouwen! Wat ik je brom. /sarcasme.

BBRDWR | 21-11-17 | 09:34

Gelijk hebben ze ,vrouwen zijn mooi en daarom moeten ze baren en in de keuken staan en met de benen wijd in bed klaar liggen voor als de grote Agesous het belieft, stomme mutsen met een poetsdoek op. Hoe dom kan een geindoctrineerde kopvod muts zijn is de vraag?

gelukzoeker | 21-11-17 | 09:25 | 1

Het steeds maar opnieuw willen zuigen en provoceren van die mutsen wint het van hun domheid.

Degrelle | 21-11-17 | 09:42

Hou op en ga weg met dat hoofddoek normaliseren, staatsomroep.

Bert Konterman | 21-11-17 | 09:23

Discriminatie: Onderscheid maken op grond van een bepaalde eigenschap, zoals huidskleur, geslacht of seksuele voorkeur.

Vrouwen moeten een hoofddoek, mannen niet.

Dus.

knutsel_ | 21-11-17 | 09:23 | 1

Voor consequent zijn moet je niet bij de Rechtspraak zijn. Moet je als jongen eens in een sexy strak rokje naar je gereformeerde middelbare school. Wedden dat je de klas niet in mag?

Winter_is_coming | 21-11-17 | 10:03

"Omdat een vrouw mooi is hoort ze zich te bedekken" ... En dat is waar het fout gaat... Ze bepalen niet alleen wat goed is voor zichzelf... maar ook voor anderen!

hcore | 21-11-17 | 09:23 | 4

Vroeger liep in onze straat 1 vrouw met hoofddoek. Prima, moet kunnen.
Nu loopt in onze straat 1 vrouw ZONDER hoofddoek. Wat een hoer!

keestelpro | 21-11-17 | 09:35

keestelpro
lol

BosrandDirk | 21-11-17 | 09:43

"Omdat een vrouw mooi is hoort ze zich te bedekken".
Hahahaha!
En dan zeggen ze dat het een keuze is!
Hahahaha.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 10:51
▼ 1 antwoord verborgen

“Ik hoor er niet bij.” “Ik word gestraft voor iets dat ik niet verdien.” Sodepleur toch een eind op, gare pinguïns. Jíj kiest er toch voor om bij de doodscultus genaamd islam te horen? Jij draagt het vaandel van je lidmaatschap van die doodscultus toch trots rond? Stevig om je hoofd geknoopt loop je er parmantig mee te pronken, want allereerst ben je een hoofddoek en pas ten tweede mens. Maar wee het gebeente van degene die daar wellicht op tegen is, want hordes krijsende “rasies” roepers zijn dan je deel. Zó klaar met dat kutvolk. Gadverdamme. “Vooral na een aanslag kijken ze je dan aan.” Ja joh, jíj bent hier het slachtoffer. Met je kut religie. Pleur op.

Ceristimo | 21-11-17 | 09:23 | 2

Dit zijn gewoon meisjes in de puberteit, die vinden het heerlijk om tegen de maatschappij te schoppen. Toen ik die leeftijd had, met lang haar en zwarte glitternales en veel kettingkjes om genoot ik ook van de reacties van de burgerij.
Het zijn gewoon sneue puber, relax.

BenPakdee | 21-11-17 | 10:28

BenPakdee | 21-11-17 | 10:28
Yeah... right. Scheve vergelijking.
Eenmaal hoofddoek op is nooit meer af.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 10:50

Boeiuh. Interessant doen met een hoofddoekje. Kijk eens naar afbeeldingen van achterlijke Nederlandse boeren van een eeuw of 2 terug. Ook allemaal kopvodden. Zo bijzonder is dat echt niet! Komt vaker voor bij mensen wat simpel zijn of daar een pragmatische reden voor hebben.

Weet je wat pas bijzonder is? Ik moet van mijn geloof 's nachts slapen met een Darth Vader masker op. Dat is echt speciaal. En daar hoor je niemand over.

Rommelende Onderbuik | 21-11-17 | 09:22 | 2

Een vergiet mag je 's nachts gewoon afdoen

Winter_is_coming | 21-11-17 | 10:00

Aluhoedje heb je daarintegen altijd op.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 10:49

Culturele jihad, juridische jihad, zeden jihad etc. etc...
Ze hebben het er maar druk mee die onschuldige moslims en moslima’s.

Desmoulins | 21-11-17 | 09:22

Die opmerking over dat uithuwelijken waarover ze dan zogenaamd bezwaard reageren is volkomen terecht. Ik heb zelf een tijdje wat gehad met een "moderne" turkse zonder hoofddoek. Ik 19 zij 18 duurde 3 a 4 jaar, alles natuurlijk in het diepste geheim want haar familie... We hadden het simpelweg nooit over de toekomst, te jong om een definitieve keuze te maken: zij volledig breken met haar familie met alle gevolgen van dien tegenover ermee kappen want geen toekomst. Uiteindelijk kwam haar familie er natuurlijk achter en heb ik t na nog een tijdje aanmodderen zelf afgekapt omdat ze er aan onderdoor ging. Vervolgens is ze 2 naar later dus gewoon wél keihard uitgehuwelijkt. Ze krijgen een soort van "keuze" uit 3 turken maar die moet ook niet te lang duren. Dit zijn dus gewoon de modern geklede, studerende, goed Nederlands sprekende turkse meisjes in ons land. Ons land, onze subsidies alles is goed genoeg voor ze, maar onze bevolking daar mogen ze zich niet mee mengen. Oh en voor alle Turkse mannen die dit lezen en denken: mijn vrouw hoeft geen Hollander of niet-turk... al haar vriendinnen hielden er een dubbel-leven op na want ze lachen om jullie jaloerse opeisende agressieve en turks-conservatieve gedrag tot ze bezwijken onder de druk van hun familie... okay sorry voor mn lange verhaal doei!

Jorgensen | 21-11-17 | 09:21 | 3

Dank u voor uw verhaal. Geeft een mooi inkijkje.

Degrelle | 21-11-17 | 09:39

Zelfde ervaring! Hoog opgeleide vrouw, helemaal verliefd en al stiekem paar jaar relatie met niet-moslim jongen. Uiteindelijk onder druk van familie besloten de relatie te stoppen... paar jaar later, getrouwd, ' toevallig' met zoon van goede vriend van familie. oke, paar jaar later alweer gescheiden omdat ie m niet in zn broek kon houden blijkbaar, maar toch.
Als zelfs de meest hoog opgeleide vrouwen dit vanwege hun cultuur al toestaan, dan geeft dat wel aan dat het zoveel meer is dan alleen religie. Het is een manier van leven, in alles komt het terug.

natteberiberi | 21-11-17 | 09:45

Precies! Ooit eens (uiteraard via internet) op de zolderkamer een zeer lieve gematigde moslima ontmoet, gewoon modern en zonder hoofddoek. Het blijven prachtige vrouwen. Een paar maanden later niets meer gehoord en ja hoor uitgehuwd. Het viel mij trouwens ook op dat de moslima's in dit filmpje geen duidelijk antwoord geven op de vraag.

Henk003 | 21-11-17 | 11:45

Fascinerend, fascinerend!
Dat ik dit allemaal mag meemaken vanaf de eerste rij.
Toen vanaf de jaren 70/80 dit land vol stroomde met islamitische migranten ben ik me gaan verdiepen in de islamitische ideologie. Ik schrok me werkelijk kapot welke regels moslims allemaal naleefden en stond versteld dat deze ideologie gewoon legaal is, en nazisme bijvoorbeeld niet.
Let wel: er was toen nog niets gebeurd. Maar een kind kon zien aankomen dat dit tot een enorme clash of 'civilizations' zou leiden.
Maar toch is het fascinerend hoe het zich voltrekt. Het gaat nèt allemaal anders dan je zou verwachten. Pim fortuyn werd niet vermoord door een moslim maar door een linkse terrorist. Onze tradities (die niet bij het islamisme passen) worden niet bevochten door moslims maar door social justice warriors, black panthers en antifa. Oftewel, links is de aanstichter van, en het smeermiddel om onze samenleving te transformeren naar een islamitisch kalifaat.
Het gaat gestaag maar het systeem is in werking gezet.
Pas als het verzet ertegen even fanatiek wordt als het fanatisme van de links-radicalen en moslim-radicalen, dan beste mensen, dan wordt het ècht linke boel.
We ain't seen nothing yet! Fascinerend!

keestelpro | 21-11-17 | 09:20 | 3

Duidelijk verhaal, maar ik zou het niet fascinerend willen noemen, eerder walgelijk

BosrandDirk | 21-11-17 | 09:40

Ik bedoel ook fascinerend in de cynische zin. Walgelijk is een understatement.
Maar het is fascinerend hoe een systeem bezit neemt van ogenschijnlijk onschuldige mensen zoals deze naïeve moslima's hierboven.
Ze zijn wel degelijk onderdeel van een monsterlijke ideologie maar lijken zich van geen kwaad bewust.

keestelpro | 21-11-17 | 10:00

Had ik wel begrepen keestelpro, het is echt onbegrijpelijk die naïviteit, ze vinden echt dat het iets goeds is

BosrandDirk | 21-11-17 | 16:13

Wij gooiden altijd een doek over de vogelkooi als dat beest z'n kop moest houden, werkt dat ook zo bij deze vrouwen?

Mr_Natural | 21-11-17 | 09:20 | 1

Precies. Bij ons net zo. Kan bij alles wat leeft en herrie maakt.

Pedronegro | 21-11-17 | 09:24

Vind GeenStijl een prachtige website. Graag op zwart zetten tijdens kantooruren.

de Voorzittert | 21-11-17 | 09:20

Ga je er ook mee naar Friesland?

genoegisgenoeg | 21-11-17 | 09:20

Ow , deze vind ik leuk. Als een vrouw mooi is moet ze een hoofddoek dragen. Waarom heeft die lelijke heks bij mij in de straat dan ook zo'n lap?

hero_of_heaven | 21-11-17 | 09:19 | 1

Wees blij zou ik zeggen.

Sqbar | 21-11-17 | 09:44

Hoop dat deze minister zich aan zijn woord houd ,en zich niet laat om praten door de linkse rakkers en moslim clubjes.Want die zullen wel weer beginnen te jammeren.

gerrit5042 | 21-11-17 | 09:18 | 1

Zou zomaar kunnen, tenminste wanneer de VVD hun zinnen hebben gezet op nóg een termijn in de regering...

iew | 21-11-17 | 15:02

"Ga je ermee onder de douche"? "Jazeker, onder de douche houd ik dat vod op".
"Ga je er mee naar het toilet"? Jazeker, ik gebruik hem ook om mijn naad te flossen na het lanceren van een bruine mini allah....."
Het systeem is om lullig en kinderlijk het krapuul te indocrineren. Stapje voor stapje. Dat creëert draagvlak. Iedere dag weer. Het wordt gewoon.

Pedronegro | 21-11-17 | 09:17

En terecht de minister heeft gelijk

protonplof | 21-11-17 | 09:17

Als er kopvodden op regeringsambtenaren komen ben ik weg hier

Poppo van Ulvinga | 21-11-17 | 09:15 | 1

Weet je vrouw daarvan?

Ik ken kerels die, in voorbereiding op verkoop bedrijf, naar Belgie wilde verhuizen om miljoenen belasting te ontwijken. Maar als moeders bij de (klein) kinderen wil blijven wonen kun je mooi alleen vertrekken. Moet je ook de helft aftikken ;-)

Teleo | 21-11-17 | 09:36

is dit weer een randstad dingetje?

Mesmer | 21-11-17 | 09:15

Als een vrouw mooi is moet je ervan genieten.

bigs | 21-11-17 | 09:12 | 1

En als ze niet mooi is... bedekken?

Winter_is_coming | 21-11-17 | 09:53

Een vrouw hoort in de keuken. Dat mag ik dus ook zeggen, de NOS vindt het vast goed.

Dutch_Holland | 21-11-17 | 09:12

Waar zit ik nou als blonde gezonde Hollandse vrouw naar te kijken? Naar een stel vrouwen die zich vrijwillig laten bedekken omdat ze vrouw zijn? Dat kan en mag toch niet in deze tijd ? Hoe is het mogelijk dat in een tijd waar de vrouwen juist in de picture gezet worden en waar genderneutraliteit opkomt er tegelijkertijd een ideologie ,die vooral de vrouw terugwerpt naar het stenentijdperk,wordt gefaciliteerd?

xiuxiu | 21-11-17 | 09:12 | 2

Lopen er alleen buiten mee, moet je zien als ze in Cannes, Milaan of Dubai winkelen, flinterdunne broekjes, mooie kleding, geld genoeg.

gato | 21-11-17 | 09:26

Maar wij wonen niet in Cannes, Milaan of Dubai. Ikzelf woon in 020-gaza en daar is de werkelijkheid toch echt heeeeeel anders.

peterdh | 21-11-17 | 11:30

Agitprop voor de massa

pontius | 21-11-17 | 09:12

Er zijn helaas nog heel veel mensen die denken dat de NOS echt een journaal is, dat gaat er niet zo snel uit. Het valt ze een beetje op maar ze kijken er toch naar

Bokito ergo sum | 21-11-17 | 09:11

Omdat mijn lul mooi is verstop ik 'm ook achter een doek.

Teleo | 21-11-17 | 09:11 | 2

Heb je zeker een paar meter doek voor nodig, of niet?

Kruisruiker | 21-11-17 | 09:19

ghe,... Nee mijn ego is groot genoeg om te beweren dat ik een kleine lul heb. Heb ook een klein autootje.

Teleo | 21-11-17 | 09:26

Vraag (misschien iets om Tom Staal op af te sturen): draagt die klagende moslima bij de politie op dit moment nou wel of geen hoofddoek tijdens haar werk??

Professor Superhirn | 21-11-17 | 09:11

En jezelf nu eens de vraag stellen: Zou een agent met een keppeltje op zijn werk kunnen doen in de schilderswijk?

trottle | 21-11-17 | 09:11 | 1

Of bij een voetbalwedstrijd Ajax-Feyenoord kunnen verschijnen?

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 10:48

Omdat een vrouw mooi is hoort ze zich te bedekken? Nee, om niet verkracht te worden horen islamitische vrouwen zich te bedekken. Ja heej, dat is islam, bij Appie snijden ze een stuk van zijn pik er af en fatima moet er bij lopen als een wandelende kuisheidsgordel (ondertussen zijn het, net als alle andere wijven, de grootste slettenbakken die er zijn)

tata1981 | 21-11-17 | 09:11 | 3

Eens. Skinny jeans en fuk me pumps, bakkes vol make up en valse wimpers ter grootte van een zonnescherm maar wél keivroom een hoofddoekje dragen. Zie ze zo vaak op die manier.

Dutchbeaurouge | 21-11-17 | 09:22

Pas geleden nog een goed stuk gelezen hierover. De hoofddoek is volgens de koran de manier om uit te dragen dat je een vrome vrouw bent en van haar af dient te blijven. Zonder hoofddoek ben je een slet en zijn losse handjes normaal.
Dus agente met hoofddoek zegt tegen agentes zonder hoofddoek: jullie zijn sletten.

Winter_is_coming | 21-11-17 | 09:51

IK zeg maar zo: als de nood hoog is, is de cumcloth nabij...

BenPakdee | 21-11-17 | 10:24

Toch heb ik sterk de hoop dat inmiddels iedereen wel doorheeft wat taqiyya is en hoe deze knabbelstrategie werkt. Ook als je daar niet perse in gelooft, moge het duidelijk zijn dat Nederland zich zal verzetten tegen deze uitwassen.
Langzaam gaan de ogen bij iedereen open, wie weet zijn we nog op tijd. Kerk en staat zijn niet voor niets gescheiden ooit, met hand en tand verzetten tegen een eventueel omgekeerd proces.
Religie hoort achter de voordeur, voor 18 plus.
Het zal er nooit van komen, maar ergens hoop ik dat religieuze indoctrinatie bij wet verboden wordt en onder "kindermishandeling" gaat vallen. IJdele hoop natuurlijk, maar de enige manier om als globale samenleving ECHT te ontwikkelen richting de toekomst.

datzouzomaarkunnen | 21-11-17 | 09:10

Omdat een vrouw mooi is moet ze zich bedekken. Welke kneus van een opperwezen zou dat nou verzinnen als regel. Een seculiere samenleving, nu!!1 religie achter de voordeur waar deze hobby hoort.

P-unit | 21-11-17 | 09:09 | 2

Sinds wanneer zijn vrouwen met snorren mooi? Die arabieren hebben groot gelijk: bedekken die handel

Winter_is_coming | 21-11-17 | 09:48

Was een recente uitvinding van een Iraanse imam, lekker als mode opgepakt.

BenPakdee | 21-11-17 | 10:23

Als hoofddoeken bij de politie worden toegestaan dan ben ik weg uit dit land. Ik wens niet bekeurd te worden door een vrouw met een hoofddoek of door een man met een keppeltje.

Kruisruiker | 21-11-17 | 09:08 | 4

Inderdaad. En waar houdt het op: het gaat tenslotte niet alleen om religie maar feitelijk om levensbeschouwing in ruime zin. Dus kan de ridicule situatie ontstaan dat je zometeen uitleggen waarom je door rood reed aan iemand met een Hell's Angels-jack aan....

Aristotalloss | 21-11-17 | 09:13

of je gaat gewoon niet in de randstad wonen. de rest van NL is behoorlijk normaal hoor.

GoedenMorgenDezeMorg | 21-11-17 | 09:17

Ga als agent eens een dagje straatdienst doen vlakbij de moskee of in een succeswijk. En dan kijken wat er gebeurt.

Winter_is_coming | 21-11-17 | 09:47
▼ 1 antwoord verborgen

Kan de islam zich eens een dagje inhouden en geen nieuws zijn aub? Ik ben zo zat van die achterlijke religie en het valse respect wat het wil afdwingen.

Ass_u_me | 21-11-17 | 09:08

Dragers van het kalivaatdoekje hebben ófwel last van het Stockholm Syndroom, ofwel van tenenkrommende onnozelheid.

Zeddegeizot | 21-11-17 | 09:07

En terecht. Eindelijk eens een minister die zijn rug recht houdt. En dat College? Naar huis sturen. Zonde van ons belastinggeld.
Die neutraliteit is juist voor dergelijke fuincties heel erg belangrijk.
Nu is het toch al zo dat een homofiele, invalide Somalier eerder bij de politie wordt aangenomen omdat hij geen Nederlands spreekt, dan een gezonden Hollandse jongeman.
En we weten dat allochtonen hun eigen volk voortrekt en vertrouwelijke informatie lekt naar hun eigen volk.
Dus hoe zo ook nog eens een hoofddoek?
Wanneer vinden dan de q1e publieke terechtstellingen plaats na het vrijdagmiddaggebed?

Albert5000 | 21-11-17 | 09:07 | 1

Rug recht? Geloof er maar niks van. Op dit moment moeten ze natuurlijk even aangeven de officiële lijn te blijven volgen.
Maar reken maar dat ze de rechterlijke uitspraak -die er beslist zit aan te komen en reken maar dat de rechter de uitspraak van het College laat meewegen- stiekem zullen verwelkomen en met groot plezier zullen naleven, handenwringend "we kunnen helaas niet anders".
Ondertussen is dit de bijdrage van de NOS om die doek nou eindelijk eens een beetje in te masseren bij het volk. Geld nodig en wie geeft dat ook alweer? Niet onaannemelijk dat dit initiatief op zachte aandrang uit Den Haag werd genomen.
Voor al het vuile werk zet de politiek de o zo handige clubjes als RvS en CvRM in, met ondersteunend werk door NPO, zo houden ze zelf de handen schoon.

sockpuppet | 21-11-17 | 12:21

De staatsomroep werpt zich weer op als de hoeder van de islamisering...
Dat mag best gepaard gaan met wat leugens en framing. Eurabië moet namelijk een realiteit worden. Progressieve waanzin hand in hand met islamitische achterlijkheid.
Zin in de toekomst!

Desmoulins | 21-11-17 | 09:05

Als een vrouw mooi is, moet ze ge.. ehhh... bedekt worden.

Mr_Natural | 21-11-17 | 09:05 | 1

Dus lelijke moslima's mogen onbedekt rondlopen?

TRUMP | 21-11-17 | 11:28

Omdat dit land mooi is, moet er een grens omheen.

keestelpro | 21-11-17 | 09:04 | 4

Goeie!

Abu Bachouca | 21-11-17 | 09:10

Scherp!

BeertjeKolleKol | 21-11-17 | 09:45

Omdat dit land mooi is, willen we het graag zo houden als het is.

BenPakdee | 21-11-17 | 10:21
▼ 1 antwoord verborgen

Leuk dat je 2 x linkt. Volgende keer dan ook wel graag het artikel, vent.

BenPakdee | 21-11-17 | 10:20

Jeetje, het kan dus wel, een weldenkend iemand. HOe moeilijk is het nou. Je kiest zelf voor deze beperking op de arbeidsmarkt. Het is een eigen, religieuze keuze. Of je die keus nu opgelegd krijgt door je man, of echt als ' sterke vrouw' kiest voor een hoofddoek. Jij kiest. Net als dat sommige mensen kiezen voor rood haar, of Commit Suicide op hun voorhoofd laten tatoeeren. Maar in beide gevallen ga je het zwaar krijgen in een sollicitatie als zorgverlener in een bejaardenhuis.

Waarom? Omdat je klanten/clienten, er moeite mee hebben. Heel veel dingen zijn een bewuste keuze, keuzes hebben consequenties. Deal with it.

BBRDWR | 21-11-17 | 09:19

Shirin Musa, (onder andere) auteur van Joop.
Even op google gezocht, geen plaatje gevonden van haar zonder hoofddoek.

Is dit nog nieuws? | 21-11-17 | 10:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken