Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Heel Amsterdam wil (geen) LHBTQIPIK

De Gay Pride, de Pride, Pride Amsterdam, LHBTI, LHBTQ, LHBTI+: iedereen heeft zijn/haar/hets zegje kunnen doen over wat nou de correcte aanspreekvormen zijn. Maar wat vinden de heren homo's, de dames lesbiennes en alle andersoortige mensen zélf eigenlijk van al die poeha? Zijn ze blij met al die transgenderneutrale deugophef? Moet de Pride weer de Gay Pride worden? Er zit maar één ding op: Tom loslaten in een Amsterdamse grachtengordelkooi vol gretige tijgers.

Reaguursels

Inloggen

Mooi hoor, al die kleurtjes op de boten van die 'beste reizigers'. Maar kwamen ze op tijd aan?

Organische evolutie | 07-08-17 | 08:48

Ja, wát dan?

Gewoon pride. Ja, hallo, trots kunnen we allemaal zijn, dus zegt niets over het feestje waarvoor het is.

Alto pride niet, want ze willen juist als gewoon gezien worden, niet als iets alternatief.

Doe je wél wat voor pride, dan willen al die LHBTQ+ juist níet in een hokje worden gedouwd, helemaal al niet de T in de overgang (klinkt dat idioot zeg) en vast ook de B niet?

Zou je het misschien every hole en stick hockey pride kunnen noemen, maar dat valt bij de niet-sexuelen vast niet goed, die hebben net de hele dag alleen staan knuffelen met hetzelfde pakkie an. En niet iedereen hockeyt?

Kortom: ga je niet uitkomen, hou het bij het origineel: gay pride.

En hetero's (of wat daar voor door gaat, want hokje!) vieren gewoon mee op zo'n dag hoor. Niet voor niets een paar kriebelkussen met liefde mogen ontvangen. Aapjes kijken doe ik wel in Artis. Alhoewel me daar het gevoel bekruipt dat het precies andersom is daar in die tuin, ze kijken eerder naar ons!

Jan, Leiden | 06-08-17 | 21:33

Gisteren weer een erg interessante aflevering van Weg van de Wereld gezien, waarin Rob en Arend-jan een China-deskundige te gast hadden. Op de vraag of het westen nog enige rol zou spelen in de toekomstige geopolitieke verhoudingen antwoordde hij: Je ziet in het hele westen decadentie, wat bij alle grote beschavingen een voorbode van de val is gebleken.
Dat is wat ik al jaren zie als ik de beelden van de Gay Pride zie. Een stel decadente hedonisten, volkomen losgeslagen van de oorsprong, dansend op de rand van de vulkaan. Als dat je ' Nationale Pride' is ben je als beschaving een sitting duck.

HertoginHoezoda | 06-08-17 | 21:17
-weggejorist-
SonicDestiny | 06-08-17 | 20:18

Ja ik ben zelf ook haumeaux, maar niet zo'n grote fan van "Gay Parades" (vervangende schaamte en zeau).

Ben echter pis-link geworden van de anti-homo-propaganda door Erdo-Neder-Turken®.

Er is een hemelsbreed verschil, tussen "het er niet mee eens zijn" en walgelijke homohaat-propaganda, waar Nazi Duitsland in de 1930-er jaren jaloers op zou zijn.

Ik ben geen janknicht. Ik ben 'n kerel en ik houw van stoere bebaarde kerels met haren op de borst. Als hij ook maar enigszins verwijfde trekjes heeft, is het einde oefening :-p

Maar deze homohaat propaganda trek ik niet! Heb screenshots gemaakt en die ga ik aanbieden aan "anti discriminatie" clubjes. (LOL) als die geen aangifte doen, dan doe ik het zelf wel.

Lees de walgelijke propaganda in de tijdlijn van Heteraux Twitter vriend @ZilteBotte:

twitter.com/ZilteBotte

ml2mst | 06-08-17 | 17:46

@ Schoorsteenveger | 06-08-17 | 12:32
Plempsel is antwoord op:
Castor12 | 06-08-17 | 12:11

Schoorsteenveger | 06-08-17 | 12:39

Dat is wat inmiddels van die "Pride" afstraalt. Het is geen feest meer, maar een politieke demonstratie. Je bekent als individu of als groep, je belijdt, je bekeert je tot een geloof en verklaart je bereid mee te doen aan een strijd. En de naïeve Anne Fleurtjes, of liever gezegd de verbeten apparatsjiks op de achtergrond, organiseren deze strijd, en op op kosten van de gemeenschap die aangevallen wordt.
En die moslims die het westen en alles wat dat westen voorstaat haten als de pest varen impliciet mee, onzichtbaar maar dwingend. De homo's en lesbo's die nog hun eigen feestje vieren maar langzaamaan op een zijspoor zullen worden geleid gaan als het niet anders meer kan geslachtofferd worden, want het grote conflict zit ingebouwd in het nooit goed uitgeschreven manifest dat de strijd moet onderbouwen: het begrip genderneutraal, dat is de ultieme vorm van cultuurrelativisme, en staat daarmee haaks op De Wil van De verhevene die alles is behalve relativerend. SJW als ideologie hangt aan elkaar van de contradicties en is intrinsiek uiterst instabiel. In een relativistische westerse wereld die er al alles aan doet om het iedereen naar de zin te maken is het een welhaast onmogelijke taak om nog een georganiseerde strijd te voeren. Het onderscheid tussen dader en slachtoffer is al lang niet meer eenduidig.

Schoorsteenveger | 06-08-17 | 12:32

Tijd voor een keiharde reset van de maatschappij waarbij de basis waarden weer gaan gelden en we ons niet meer met dit soort onbenulligheden hoeven bezig te houden
Winter is coming
Kappie62 | 06-08-17 | 09:16

@Kappie62.. ja, uiteraard .. zie het klaterende optimisme van na de oorlog en nu na 70 jaar de totale verwording .. Het klinkt lullig, ik weet het , maar een oorlog zou voor de mentaliteit geweldig zijn.

daytripper | 06-08-17 | 12:25

Niet alleen Kobus en ondergetekende worden er "doodziek" van maar ook onze lieve gay-buurtjes Koos en Bunk snappen van deze idioterie niets!!! Ze hebben hun lidmaatschap COC dan ook stante pede opgezegd.
Dat is dan verenigingswerk, maar zoals bijv. in Amsterdam en andere gemeenten zijn er weer duizenden overbodige en lamlendige ambtenaren mee bezig!
Mr.Hiddema, doe er s.v.p. wat aan wat dit loopt weer geheel uit de )financiële) klauw. Dank U,

mevr.Kribo | 06-08-17 | 12:13

Bizar, want de linkse sjw cultuur dramt maar door, zij zullen deze mensen wel even kneden en vertellen hoe ze hun seksualiteit eigenlijk moeten beleven, hun feest hebben ze al ingepikt en zo'n hele groep word tegen wil en dank gewoon even ingelijfd want zij spreken nu voor ze ook al is bijna niemand wat gevraagd.
Net als dat ze denken dat westen hatende moslims zich wel simpelweg bekeren en de afkeer niet vanuit hun geloof komt terwijl die moslims zelf steeds aangeven dat het wel zo is, een grote deel van de donkere medelanders een cultuurhaat word opgedrongen door een klein groepje terwijl ze dat helemaal niet willen door een paar zwarte Piet schreeuwers .
Dat noemen de Anne Fleurtjes van deze wereld vrijheid en die rammen ze er in, eventueel via geweld!

Castor12 | 06-08-17 | 12:11

necrosis | 06-08-17 | 10:20
Haha ik heb hem nog even opgezocht, ik loop de rest van de dag met een glimlach op mijn gezicht!

Patje2011 | 06-08-17 | 11:38

Ko Ranzig | 06-08-17 | 11:22
Het is wrang. Er zit bijna iets wanhopigs in dat tegen de klippen op feesten.

Schoorsteenveger | 06-08-17 | 11:28

demaup | 06-08-17 | 11:07
Alleen afwijken van de norm is niet genoeg. De afwijking moet netjes passen in een breder moreel kader. Als jouw afwijking niet als wapen gebruikt kan worden om 'de gevestigde orde' te bestrijden, dan mag je niet meedoen. Bokkenrijders kunnen binnen een bepaalde context als wapen gelden, maar binnen een andere context weer niet. Er is momenteel een ultieme preoccupatie met alles wat met sexualiteit en identiteit te maken heeft., en die preoccupatie schept een ruimte die schreeuwt om bezet te worden. Dan moet je niet met berijders van geiten aankomen. Misschien met geitenneukers, maar dat schept weer een ander probleem: de problematiek rond de geitenneuker kan wellicht als wapen gehanteerd worden, maar valt moreel gezien ook niet lekker bij de bevrijders zelf. Geld in hogere mate nog voor pedofilie.

Schoorsteenveger | 06-08-17 | 11:23

Jammer dat je in Amsterdam alleen nog op een boot openlijk je sexuele voorkeur kunt laten blijken, loop je hand in hand door de stad, word je in elkaar geramd. Met dank aan oa de burgervader....

Ko Ranzig | 06-08-17 | 11:22

@Petrus Poortwachter | 06-08-17 | 10:58
Ik las gisteren dat de PSG fans al bij de supportersshop in een rij stonden om massaal een Neymar t-shirt te kopen, hoezo geen hype bij het herenvoetbal.

necrosis | 06-08-17 | 11:19

Ik mis de voetlovers. Of zijn die op hun tenen getrapt?

voetjobs | 06-08-17 | 11:11

Ik mis een groep: zij die zich bezighouden met het berijden van geiten.
Of is het zó dat dit gedrag niet afwijkend genoeg is?

demaup | 06-08-17 | 11:07

Weer geen boot met geitenneukers.

maar toch | 06-08-17 | 11:03

Kanarie_Geil | 06-08-17 | 10:54
Er zitten vanmiddag ook 30.000 mensen op de tribune die daar een vermogen voor neer hebben moeten tellen. Zelfs Duitsers, die al uitgeschakeld werden, komen toch naar de finale.
En, over commercie gesproken, gezien wat Neymar gaat verdienen? Per dag?

Petrus Poortwachter | 06-08-17 | 10:58

Bubba | 06-08-17 | 08:07
Het is omdat er geen Amsterdammers meer wonen in Amsterdam. Amsterdammers wonen alleen nog in Almere, Lelystad, Lutjebroek etc. Wat er voor in de plaats kwam, komt uit regionen waar ze van steden sowieso een kolerezooi maken. Het enige dat nog ontbreekt om die gasten een lekker thuisgevoel te geven, is een open riool. Kwestie van tijd trouwens.

Wachtmaar! | 06-08-17 | 10:57

Schoorsteenveger | 06-08-17 | 10:51

Het is voor mezelf, ik heb toch iets goeds gedaan in mijn leven, ik wilde dit en heb het keurig volbracht en ben daar een beetje trots op.

gato | 06-08-17 | 10:55

Sorri, verkeerde topic $-)

Kanarie_Geil | 06-08-17 | 10:55

Dat vrouwenvoetbal wordt ontzettend gehyped door de npo.
Want, dat is veel kijkerts, dus heel veel relacme inkomsten.
Kunnen supermarkten weer op inspelen etc.
Het is puur commercie.

Kanarie_Geil | 06-08-17 | 10:54

Ik was al moslim moe, maar nu ook gay- en LHBTQhiikjpik moe. Kan er nu nooit eens normaal gedaan worden in NL??

Pietje | 06-08-17 | 10:53

Kaft | 06-08-17 | 10:48

Vraag het de vrouwen in uw omgeving, de beeldvorming ontstaat dan vanzelf.

Schaaldier | 06-08-17 | 10:53

gato | 06-08-17 | 10:46
Ik neem ook aan dat je er totaal geen behoefte aan hebt om die trots samen met anderen "en groupe" uit te gaan dragen. Want dat heb je helemaal niet nodig, zo schat ik in.
Die "pride" is meer wens dan werkelijkheid. Men is in feite niet trots, maar eist trots op. De samenleving zou zich zodanig op moeten gaan stellen dat de betreffende groep zich als vanzelf trots gaat voelen. Dat is de omgekeerde wereld.

Schoorsteenveger | 06-08-17 | 10:51

Volgens mij is de redactie nu aan het bijkomen van een verlengde zamibo. Vanmiddag worden ze wakker om de halve redactievoorraad aan pijnstillers naar binnen te proppen zodat ze nog net in staat zijn om Lieke Martens en Jackie Groenen aan te moedigen.

Geeft niks jongens, genderneutralen en boobiebezitters, het is jullie gegund. De ondergang van Nederland neerpennen is ook niet makkelijk. Plop!

VeelTeSteil | 06-08-17 | 10:49

Ik vraag me weleens af wat vrouwen eigenlijk vinden van het feit dat er in de toekomst alleen nog maar gemeenschappelijke wc's zijn. Sta je je op te tutten voor de spiegel komt er ineens een wildvreemde vent naast je zijn handen wassen. Zal voor sommige vrouwen wel wennen zijn lijkt me zo.

Kaft | 06-08-17 | 10:48

Schoorsteenveger | 06-08-17 | 10:36Trots komt voort uit kracht en zelfvertrouwen.
Nou , of ik trots ben en zelfvertrouwen, geen idee,
Maar ik ben ontzettend trots dat ik mijn kinderen als goede volwassenen heb laten opgroeien, Hun eigen keuzes heb laten maken en ze met veel vallen en opstaan en open armen heb ontvangen als ze verkeerd bezig waren geweest.
Daar ben ik tros op, dat neemt niemand mij af.

gato | 06-08-17 | 10:46

Ach, er is voor iedereen wel iets om trots op te gaan zijn. Voel je je een beetje de mindere, heb je het gevoel niet helemaal uit de verf gekomen te zijn, dat het allemaal niet zo mee zat in je leven, ga gewoon ergens trots op zijn en voeg je bij al die anderen die óók iets gevonden hebben om trots op te zijn. En voel dan hoe sterker je wordt bij de gedachte dat je tje recht opeist om trots te zijn, op dat iets.
Tegen elkaar aanschurken, steun en bescherming bij elkaar zoeken, je rechten opeisen, dat heeft allemaal weinig met echte trots te maken. Trots komt voort uit kracht en zelfvertrouwen.
Bedenkelijk is de druk die door policor wordt uitgeoefend inzake de vraag waar je anno 2017 trots op mag zijn, en waar je vooral níet trots op mag zijn. Want daar zit de crux uiteraard. Het feestje is enkel voor genodigden, voor diegenen die trots zijn op iets dat in het morele plaatje past. Dat is de prijs die je moet betalen om aan te mogen schurken.

Schoorsteenveger | 06-08-17 | 10:36

En dan die Gay pride, Volwassen mensen die zich gaan uitdossen en gek gedragen, hou je eigen feestjes, maar niet zo raar kinderlijk festijn.. En doe thuis wat je zelf wilt.

gato | 06-08-17 | 10:34

necrosis | 05-08-17 | 22:52
Het kan je ook gewoon tegenstaan, dat er overmatig veel aandacht besteed wordt aan een (nog steeds) matig populaire sport. Na het EK hoor je er vermoedelijk nooit meer iets over. Er zijn bovendien wel meer onbekende sporten, die die aandacht net zo goed verdienen. Alleen maar omdat het vrouwen betreft, moet de camera erop. Belachelijk zeg ik dan als vrouw.

Kijk zelf ook veel liever naar herenvoetbal en niet alleen naar een EK of WK en ben zeker niet gereformeerd. En oh ja onze witte leeuwinnen presteren landelijk gezien ook nog eens heel goed. Toch is er weinig belangstelling. Vraag jezelf af waarom een wedstrijd van bv Hollandia of Lisse wel zoveel publiek trekt. Al met al heb ik daarom het idee, dat ons dit door de strot gedrukt wordt. We zullen zien wie het er straks nog over heeft.

Wachtmaar! | 06-08-17 | 10:32

Je hoeft geen fundamentalist te zijn om (de heisa rondom) vrouwenvoetbal ruk te vinden. De propaganda eromheen voelt gewoon zo gemaakt.
MichaelS | 06-08-17 | 09:20

Inderdaad, het moet leuk zijn en toevallig winnen ze, maar geef mij maar maar gewoon Formule1/

gato | 06-08-17 | 10:30
-weggejorist-
JI-HAAT | 06-08-17 | 10:30

necrosis | 06-08-17 | 10:13
Inderdaad waanzin maar wel met een vooruitziende blik.

botbot | 06-08-17 | 10:21

Je zou dat soort feestjes ook in besloten kring kunnen houden.

komtdatschot | 06-08-17 | 10:21

@Patje2011 | 06-08-17 | 09:35
Over rare stemmetjes gesproken: heb jij dat piepstemmetje van leernicht Thomas von der Dunk wel eens gehoord?
Ik heb hem ooit eens horen praten in een filmpje (ik meen) op GeenStijl.
Ik pleurde van mijn stoel van het lachen toen ik in de gaten had dat dat zijn eigen, normale stem was.
Hilarisch!!

necrosis | 06-08-17 | 10:20

Jan Dribbel | 05-08-17 | 22:37
Leo Lucassen onze migratiedeskundige (hm) ziet eruit als een jongetje dat vroeger heel erg gepest is. Dit zal dus wel een vorm van terug pesten zijn.

Wachtmaar! | 06-08-17 | 10:16

Petrus Poortwachter | 06-08-17 | 09:59
Ik wist niet eens dat het in Nederland was. Ik geef uberhaupt niet zo om voetbal en de heisa eromheen. En, laten wij eerlijk zijn, ik reageerde op de reactie van Necrosis en trachtte slechts uit te leggen waarom het niet louter grefo's zijn die niets hebben met vrouwensport. Zelf ben ik Judoka en vind ik mannelijke heavyweights veel leuker om te zien dan vrouwelijke featherweights. :)

MichaelS | 06-08-17 | 10:16

Tu l’as voulu, Sjors Dandema!

wezen | 06-08-17 | 10:15

@MichaelS | 06-08-17 | 09:20
Ik krijg ineens een briljant idee : ik word sperma-makelaar in Sperma van topvoetballers.
Zie je het al voor je: ik bemiddel bij de transfer (en strijk dikke poen op) en vrouwen die geïnsemineerd zijn met sperma van een Ronaldo, een Messi, een Neymar of noem het maar op , zullen dolgelukkig zijn als ze de baby voelen schoppen.
Het eerste wat de dames zullen zeggen: "hij begint nu al op zijn vader te lijken".
Vervolgens breng ik de dames in contact met een paar grote clubs alwaar ze trots kan mededelen dat haar kind de genen van topvoetballer X heeft.
Je laat de vrouw vast een contract tekenen met de jeugdopleiding van een topclub wat mij natuurlijk bemiddelingskosten oplevert.
En dan is iedereen blij.
De topclub heeft alvast de nieuwe Messi vastgelegd met een 20 jaren contract met de optie tot verlengen, de vrouw kan schitteren in al die vrouwenblaadjes en alvast genieten van een voorschot op het salaris van haar kind en ik vul gewoon ordinair mijn zakken.
En nee, ik ben niet dronken, heb niet van vage pilletjes gesnoept.
Ik poog gewoon de overtreffende trap van absolute waanzin neer te zetten.
Hopelijk ben ik geslaagd in mijn opzet.

necrosis | 06-08-17 | 10:13

De stad uitgevlucht en heerlijk gefietst met vrouw en zoon langs de Gaasp en het Gein. Wat een commerciele rottroep is die Pride geworden. Ondernemers die hun commerciele solidariteit tonen door regenboogvlaggen aan de gevels te hangen die morgen weer weg worden gehaald. De AH die roze hoedjes, peetjes en weetik veel wat verkoopt. Als ze werkelijk solidair zijn, zouden ze die vlaggen altijd laten hangen. Maar dan zijn die huichelachtige ondernemers weer bang dat ze voor een gaycafé of gayrestaurant worden aangezien. Het is gewoon Koningsdag geworden maar nu met een overwegend rozekleur i.p.v. oranje.

knerf | 06-08-17 | 10:12

"De meerderheid beslist/kiest voor genderneutraalheid"?? Nee een kleine linkse elite beslist voor ons. Beslissingen in gemeentelijk en bedrijven met staatsmonopolie moeten gepeild worden aan het volk.

MadBioScientist | 06-08-17 | 10:12

Ach, als het zo de komende jaren zo doorgaat wat ik gisteren op de tv zag hoeveel rommel er in de grachten terecht komt zal het niet lang meer duren dat er een einde aan dit evenement omdat de grachten op den duur gedempt zijn.

pa_niek | 06-08-17 | 10:10

Ben compleet klaar met deze meuk. Zoek het maar uit.

Ongeblustekalk | 06-08-17 | 10:05

Laatst ook nog in de "No Agenda" show van acam curry, waar genadeloos de MSM gefileerd wordt. Het hele WTFBBQ gebeuren is een wassen neus, er zijn verschillende gemeenschappen waar de homo's en lesbiennes veruit in de meerderheid zijn, de rest is gelul in de marge of verzonnen termen die door progressief links gekaapt zijn. Het wegjorissen van man/vrouw aanduidingen is gewoon een 1984-esque complot, zoveel mogelijk rumoer opwekken binnen een zo'n klein mogelijk kader; iedereen die er buiten valt haat de hele verzonnen WTFBBQ club.
.
Hoog tijd dat het terug gaat naar de LGB OF LHB, alles wat er aan vastgeplakt wordt zijn margegroepen of totaal verzonnen onzin.

HaatAth3ist | 06-08-17 | 10:01

MichaelS | 06-08-17 | 09:20
Je bent gewoon (in ieder geval geestelijk) een ouwe lul.
Je reageert in een item over een minimale subset van alfabetwezens waar jaarlijks een hoop heisa over gemaakt wordt, om te klagen over de enorme subset van vrouwelijke wezens die hun beste vertegenwoordigers hebben ingezet voor een groot toernooi, dat ook nog eens in Nederland gehouden wordt.

Petrus Poortwachter | 06-08-17 | 09:59

Dat het geen 'Gay' Pride meer heet, maar gewoon Pride, zegt al genoeg. Dat is al een zeer diepe kniebuiging naar de (nieuwe) homohatende Nederlander.

Welkom, welkom, welkom allemaal...!

Muskatnuss!!! | 06-08-17 | 09:40

Ik heb geen respect voor mensen die zich kinderlijk aanstellen, rare stemmetjes opzetten en die constant willen laten zien dat ze ozo geil zijn de gehele tijd.

Patje2011 | 06-08-17 | 09:35

Ik ben overtuigd heterosexueel, maar mijn extreme lelijkheid zorgt dat ik nooit seks kan hebben. Zelfs de heroïne- en crackhoertjes sturen me beledigd weg en sekswinkels en hoerenkasten draaien snel de deur op slot als ze me zien komen. Hoeveel begrip denken jullie dat ik voor homo's heb? Hint: niet veel. Maar gelukkig heb ik iemand ontdekt die net zo is als ik. Bovendien is hij een leider. Maar helaas is hij wel demissionair.

Nivelleermarionet | 06-08-17 | 09:29

Gay Pride is sowieso flauwekul. Je gaat toch geen feestje bouwen omdat je blij bent dat je homo bent? Let wel, van mij mogen ze hoor maar als je zegt dat er een Hetero Pride aankomst dan is waarschijnlijk het land te klein.

F1802 | 06-08-17 | 09:28

Tja, Amsterdam. Moet ik nog meer zeggen. ok, aanvulling: afsteken en de Noordzee induwen.

Rotterdammert1965 | 06-08-17 | 09:22

necrosis | 05-08-17 | 22:52
Vrouwenvoetbal is niet interessant om dezelfde reden dat nationale kampioenschappen van de 8-jarige F-jes ook niet interessant zijn; je kijkt niet naar de beste sporters in hun gebied. Je kijkt naar de beste in de klasse van een kunstmatige subset. Ons nationale team vrouwenvoetbal zou in de pan gehakt worden door de slechtst presterende teams van de mannelijke eredivisie.

Je hoeft geen fundamentalist te zijn om (de heisa rondom) vrouwenvoetbal ruk te vinden. De propaganda eromheen voelt gewoon zo gemaakt.

MichaelS | 06-08-17 | 09:20

Nederland deugt weer even. Stukje uiterlijk vertoon, de oppervlakte is weer opgepoetst.
Maar ondertussen verslechtert de maatschappelijke positie van de vlaggenzwaaiers in het echte leven steeds verder. Immers als je een haatreligie importeert en laat voortwoekeren heb je feitelijk dit soort tolerantje opgezegd.
.
Grappig fenomeen. Hoe slechter het gaat, hoe meer nadruk op vorm. Je zou bijna denken dat we in een door politiekcorrectheid verkankerde samenleving leven.
.
Oh wacht.

Parel van het Zuiden | 06-08-17 | 09:17

Vroeger hadden we dit soort problemen niet toen hadden mensen wel wat anders aan hun hoofd
Tijd voor een keiharde reset van de maatschappij waarbij de basis waarden weer gaan gelden en we ons niet meer met dit soort onbenulligheden hoeven bezig te houden
Winter is coming

Kappie62 | 06-08-17 | 09:16

@ necrosis | 05-08-17 | 22:52

Dat is nu een klassiek voorbeeld van een Valse Tegenstelling. Je poogt het alsvolgt voor te stellen: Of je bent extreem gereformeerd, of je juicht de flauwekul allemaal toe.

Maar het probleem is dat voor een heel, heel kleine groep met een ernstig probleem een hele maatschappij moet worden verandert. Ik heb begrip voor een hele hoop maar een maatschappij die robuust is moet worden gebouwd op hetero's met kinderen. En dat zeg ik niet omdat ik gelovig ben maar, met een kwinkslag bedoeld, omdat ik de consequenties van Darwin accepteer.

omanders | 06-08-17 | 09:05
-weggejorist-
f.ck | 06-08-17 | 09:00

Gisteren met de NS wegens familiebezoek een keer met de NS door het land gereist.. het was nog gewoon " dames en heren" door de luidsprekers. Wie weet beseft een deel van de hippe Ns marketeers nog op tijd dat ze beter kunnen zorgen voor schone WC's en een normale internet verbinding ( hallooo..2017) dan het gratuite achter een ziekelijke hype aanrennen.

daytripper | 06-08-17 | 08:54

Minderheden kapen de publieke ruimte. Continue. Zeer vermoeiend en geeft een vreemde reflectie van de samenleving anno 2017. Morgen weer die heisa met B-sport vrouwenvoetbal. Soort verkapte schaatswedstrijd: het interesseert niemand in de hele wereld een hol behalve wat opgefokt, verveeld Serious Request publiek, opgehitst door een middeleeuws blaasorkest.
de Voorzittert | 05-08-17 | 22:02

@de Voorzittert. Geen woord Frans bij. Leuk enthousiast gestuntel en ik vermaak me er wel bij af en toe, maar plssss hou op over topsport . het is Schubbekutterveen 6 , maar een niet onbelangrijke hoeveelheid mensen in Nederland is begrijpelijk gefrustreerd en wil "succes"/" vermaak/evenementen.

daytripper | 06-08-17 | 08:44

`Sorry hoor, maar waar haalt D66 het gore lef vandaan om campagne te voeren op deze pride?

Mastermattie | 06-08-17 | 08:39

* broeikaseffect 50 graden of meer en hele gebieden op aarde onleefbaar.
* grote immigratiestromen die op gang komen.
* ontploffende supervulkanen.
* leeggeviste en chemisch vervuilde oceanen vol plastic troep.
En waar maakt men zich druk om in dit kutland: "aanspreektitel".

meneer Q | 06-08-17 | 08:38

Ik word een beetje LHBTDinges moe.

droeveling | 06-08-17 | 08:37

Doet ie een typetje?
Tijdens de Pride vind ik het allemaal in het plaatje passen, maar je zou zo'n fladdernicht maar om je heen hebben.
Tom die schrikt van een homo die aan hem zit? Goud!

Raad_maar_raak! | 06-08-17 | 08:19

skoftig | 06-08-17 | 00:14: klopt, Maar daar hebben we ook de Maas een beetje voor.. misschien ook wel omdat de gemiddelde Rotterdammer trotser is op zijn stad dan de Amsterdammer. Bovendien heeft die laatste het een soort van geaccepteerd dat het een teringzooi is in zn stad, lijkt wel. Heel vreemd .

Bubba | 06-08-17 | 08:07

Die Tom doet er maar makkelijk over, de gutmenschen hebben slachtoffers nodig en kunnen zichzelf als een gutmens presenteren over de rug van transgenders.
Hierna kunnen ze de arme donkere mensen weer misbruiken om zich te profileren als gutmensch.

010ert | 06-08-17 | 07:49

@necrosis | 05-08-17 | 22:52
Wat ik dan wel weer hilarisch vond is de afscheidswedstrijd voor de 'Van Basten' en 'Koeman' van het vrouwenvoetbal, twee dagen voor de finale. Heerlijk professioneel!
.
Verder heb ik trouwens niks tegen de vrouwenbalsters, lekker laten gaan. Maar de heisa, de gedwongen wij-hebben-het-ook-leuk hype (zwaar gesponsord door ING en Bert Oostveen), díe hangt me wel aardig de keel uit.
.
U behoort echtter volledig tot de doelgroep blijkbaar. Nou veel plezier hoor.

de Voorzittert | 06-08-17 | 06:34

Dat pride moet er wel achte hoor. Het is toch best knap wat die mannen kunnen. Ik doe het ze niet na :)

Pienow | 06-08-17 | 04:44

Was wel een geinig feestje hoor. Niks gehoord over hoe ik iedereen moest noemen, gewoon plezier hebben en iedereen z'n feestje gunnen en dan is er niks aan de hand. Ondertussen alweer bijna alles netjes. En het is natuurlijk helemaal niet zoals die ene man zegt, "de meerderheid bepaalt" helemaal niet namelijk. De gesjeesde drammers met hun mens-onvriendelijke idealen zijn degenen die al dat gesodemieter veroorzaken. 95% van die homo's en co. maakt het geen moer uit, als ze maar gewoon met elkaar kunnen neuken en hand in hand over straat kunnen zonder in elkaar getrapt te worden zijn ze blij (en juist dát is nog steeds iets dat veel verbetering verdiend, niet de naam van het beestje). Al dat andere geleuter komt van mensen die zich heel graag goed over zichzelf voelen.

Upendo | 06-08-17 | 04:17

En ik ben trouwens blij dat Tom het heeft overleeft. Je kan tegenwoordig een fikse boete krijgen als je fluit naar een vrouw op straat, maar Tom mag wel als hetero seksuele man half aangerand worden tijdens de pride onder het mom van 'homo acceptatie'. Slachtofferhulp voor Tom graag!

XaleX_2 | 06-08-17 | 03:12

Voor den laatste maal heb ik die bende voorbij zien varen (19 jaar) hier oppe gracht. Ome Basil gaat nml verhuizen richting zuid in de stad. Soms vond ik het leuk soms had ik er geen zin. Maar dit jaar omdat ik wist dat het de laatste keer was. Ach waarom ook niet. Ik moet toegeven de stad had het perfekt georganiseerd. Genoeg vuilnisbakken zodat kinkels ook wisten dat je een leeg glas of flesje toch echt in een vuilnisbak mag deponeren. Honderden ingehuurde mensen die indien de gemiddelde mafkees het toch echt niet kon laten om zijn troep op de grond te gooien de boel opruimden. Genoeg pispalen. Op het water 80 boten, Tientallen boten van de reddingsdienst indien iemand met z'n zatte bakkes in het water viel. De helden van de vuilnisdienst die meteen nadat de laatste boot was gepasseerd de boel opruimden. Waarvoor hulde. Totdat.... later op de avond doorgesnoven, bezopen en xtc kinkels het leuk vonden om de vuilnisbakken om te trappen. Man, man, man, paupers. Dus wederom een bende op straat. Is het nou zo moeilijk om gezellig te feesten?

Basil Fawlty | 06-08-17 | 03:06

Ik mis toch een beetje de tijd dat men voor mij als homo nog bang was, omdat je toch deel uitmaakte van en hele enge "homosexuelle Subkultur". Al die verschrikkelijke cockblockende faghags tegenwoordig langs de grachten. Voor mij hoeft het niet meer. En dat Transgedoe! Welke "normale" vent laat nou vrijwillig zijn piemel afknippen? Leuk hoor, loop je dan in je minijurk met je bouwvakkershanden. Tis toch geen gezicht! #notmypride

DeMof | 06-08-17 | 02:58

concours vaseline

Rien7847 | 06-08-17 | 02:41

Kan iemand mij de term "Volwassenheid" nog enigszins beter belichten dan heden van volwassenheid wordt bezien? Wat is volwassenheid nog van betekenis?
Ach een term die ik minstens 10 jaar al niet meer heb gehoord.. in Neerlandistiek en omgeving/internationaal.
Heet nu: Grow Up...
Dat krijg je van de: computerheadbonegeneration..
Wat de connectie is met het topic..?

Dr. Frambozenjam | 06-08-17 | 02:02

Ze hebben er wel weer een stel voor uitgezocht om te interviewen zeg...
echtpaul | 05-08-17 | 22:41

Dit zijn toch de 'homo's'? Homo's dragen leer, praten raar, dragen make-up, zitten graag aan hetero mannen, droogneuken op straat, maar willen wel als 'man' aangesproken worden en willen meer acceptatie.

XaleX_2 | 06-08-17 | 01:58

necrosis | 05-08-17 | 22:52
Hé ouwe, kom eensch naar mijn dorp-met-den-bijbel. Trakteer ik je op vis. Tsjongejonge, wat zul je pochen in de panelen.

Van Urk | 06-08-17 | 01:54

Is dit nog nieuws? | 06-08-17 | 00:40
idd geziek voor de vorm X in een paspoort. Paspoort zal in de nabije toekomst gewoon je DNA gegevens bevatten uitleesbaar voor alle overheidsinstanties. Maar over dit soort werkelijke privacy gevoelige dingen hoor je de drammers niet.

cocktailsmaak | 06-08-17 | 01:42

Wat is dat toch dat men zich hier zo stoort aan een keer per jaar een stel uitgelaten mafkezen op een boot waar je niet bij hoeft te zijn en niet naar hoeft te kijken?
Elke stad heeft zo een optocht elk weekeinde in het klein en dan heet het een vrijgezelle feest.
En laten we het dan nog maar niet over carnaval hebben .
Laat ze lekker.

miko | 06-08-17 | 01:26

Met al die homo's is er vast en zeker veel stront aan de knikker!

Moonwarrior | 06-08-17 | 00:53

*licht uitdoet*

necrosis | 06-08-17 | 00:50

Echt grappig is dat een aantal letters nu ook al wil dat m/v in paspoort afgeschaft wordt. Uber lol wanneer je dan met een x als geslacht in den vreemde terecht komt. Zijn er geen internationale regels voor paspoorten? Anders mogen die foto's en vingerafdrukken er ook wel uit. En namen... Ach laten we dan toch paspoorten maar helemaal afschaffen. De halve wereld dobbert zo Europa binnen en reist het halve continent door zonder....
M/V maar dan voornamelijk jonge m.....
*Iets over prioriteiten mompelen doet*
Facepalm
Ga je lekker zeemeermin voelen maar val de rest van de mensheid er niét mee lastig.

Is dit nog nieuws? | 06-08-17 | 00:40

I Love the rainbow ... www.youtube.com/watch?v=3mO9S-Z0i4A
Maar wat is nu genderneutraal ??
Zijn dat de mensen die zonder seks en kunstmatige bevruchting hun eigen nageslacht hebben ???
Als dat zo is zijn we meteen verlost van het gendergedoe.
Word er een beetje moe van hé .. al dat gedoe met zielig doen en in hokjes plaatsen.

kereltie_ut_drenthe | 06-08-17 | 00:39

Wat haat ik het sociologische feit dat massa's mensen massa's mensen aantrekt.

dysdiadochokinese | 06-08-17 | 00:26

@skoftig | 06-08-17 | 00:14
Als mijn vliezen op breken staan en ik zie zo snel geen toilet of iets wat erop lijkt, dan pis ik desnoods tegen de Kuip.

necrosis | 06-08-17 | 00:23

Dr. Frambozenjam | 06-08-17 | 00:17
concludeerde = concluderend

Dr. Frambozenjam | 06-08-17 | 00:20

Hupsa Gay!

Carryon | 06-08-17 | 00:20

Iemand zij het gevat:
Aan homo,s in een samenleving herkent men de waarde van een seculiere rechtstelsel op gelijke rechten gebaseerde waardigheid. Het is als de kanarie in een kolenmijn.
Maar in beginsel geldt als overwoekend adagium: Wie zonder zonde is, werpe de steen.
En deze had niet alleen een insteek in de zienswijze van prostituee/echtbreker maar als geheel op losbandigheid. Daaruit concludeerde dat het Romeinse wat democratie voortbracht als meerdere stemmen gelden en/of seculiere staat, de christen ten tijde ook in de invloedssferen leefde en niet tracht een wetgeving op te maken/te dwingen. "geef ze wat hun toekomt! 10 drachmen. @pennestront.
En wat dat islammiet de pedoreli betreft klopt u betoog!!

Dr. Frambozenjam | 06-08-17 | 00:17

necrosis | 06-08-17 | 00:03
Amsterdam vraagt er om. Waar je je in een andere stad nog inhoudt, weet je wanneer je in Amsterdam bent: "He, hier is men tolerant en kan alles en moet alles, vinden de Amsterdammers en daar zijn ze trots op". Dus schijten, kotsen en pissen maar. In Rotterdam zou ik met op knappen staande blaas en X-benen net zo lang doorzoeken tot ik een toilet vindt. Want dat doe je daar gewoon niet.

skoftig | 06-08-17 | 00:14

Prima reportage! Lekker aan de betroffen personen zelf vragen wat ze er van vinden.
(ja, ik weet het, ook in deze reportage kan geknipt en geplakt zijn.)
Dit gender-gezeur vooral weer een nieuwe manier van deugmensen is qua zelfbevlekking en profilering: kijk ons eens verheven zijn boven de guurrechtse blanke, christelijke mannen en vrouwen!
Ow... en of diezelfde guurrechtse types wel weer hun portemonnee willen trekken om via belastingen deze nieuwe hobby te sponsoren.
Wat moet dat toch heerlijk zijn: zonder verplichtingen en prestatiedruk een academisch salaris opstrijken.
Dat zij zichzelf nog academici durven noemen is een gotspe: hun "onderzoeken" hebben NIETS met wetenschap te maken. Er is een gewenste conclusie waar naartoe gewerkt wordt. "Peerreviews" worden gedaan door deuggenoten. Het enige knappe van deze types is hoe zij
A hier fondsen voor krijgen
B disproportioneel invloed hebben

klimgek | 06-08-17 | 00:13

@keestelpro | 06-08-17 | 00:01
Dat moet dan wel een onwijze seksuele ervaring zijn geweest.

necrosis | 06-08-17 | 00:07

Ongeblustekalk | 05-08-17 | 23:28
Geen idee. Wij vragen ons af waar dat nou weer voor nodig is.
Heb je straks ook nog paragay olympics nodig, zo blijf je aan de gang.
Maar het bestaat:
Zie Gay-Games op wikipedia.
Dan zie je uit sommige landen maar 1 of 2 of 3 deelnemers of zo.
Blijkbaar zijn er landen die de menswaardigheid van homo's niet toestaan. Dan heb je een label om mensen in een groep te zetten en dan de groep tot untermensch te maken waar je lekker boos op kan worden. Sommige mensen worden blijkbaar graag boos. Hobbymatig of zo. Welcome to the dark side.
Stephen Fry zei het dat net zoiets is als mensen die proberen alle rode telefoons de wereld uit te helpen. Ze kunnen het niet uitleggen waarom, maar het moet.

kloopindeslootjijook | 06-08-17 | 00:06

@Jan Dribbel | 05-08-17 | 23:39
Woon jij soms in Amsterdam ?
En verder heb ik niets tegen de mensen op een bootje die een feestje bouwen, maar over de toeschouwers langs de route.
En wat dat betreft verschilt dat feestje niets van bijvoorbeeld koningsdag tijdens de vrijmarkt.
Daar wordt niet- verkochte ouwe meuk gewoon in de gracht gegooid, ik heb dat één keer meegemaakt.
Televisies, stoelen, etc
En ook bij koningsdag overal 'wat te doen' dus slingeren de bierbekers en blikjes overal rond, illegale vreetkraampjes met bijna verrotte etenswaren , mensen die vanwege dat voer de portieken onderkotsen of al spuitpoepend door de menigte zoeken naar een toilet.
Maar.... Amsterdam heeft het, en laat ze dat alsjeblieft houden, ik hoef die teringzooi niet in mijn stad.

necrosis | 06-08-17 | 00:03

RickTheDick | 05-08-17 | 23:39
'Jammer dat mensen niet na het naaien een uur aan elkaar vast blijven zitten.'

Ik ben ooit 10 jaar aan iemand vast blijven zitten na het naaien...

keestelpro | 06-08-17 | 00:01

Een nazi boot is echt nodig voor het evenwicht qua diversiteit.

keestelpro | 05-08-17 | 23:59

Als die lieden morgenochtend (uit)gewoon(d) weer wakker moeten worden.....

Halal gehaktbal | 05-08-17 | 23:57

@Ongeblustekalk | 05-08-17 | 23:38
Morgenochtend stuurt de gemeentereiniging gewoon een bluswagen en spuiten ze de rotzooi gewoon de gracht in, dat is van zichzelf al een open riool.

necrosis | 05-08-17 | 23:50

Die twee op die pica is wel over de top. Obelix en Assterix die Zeeuwse meisjes willen zijn.

Halal gehaktbal | 05-08-17 | 23:49

Tpm=Tom

lingo star | 05-08-17 | 23:45

Ik geloof dat Tpm wel in de smaak viel bij de geïnterviewde heren.

lingo star | 05-08-17 | 23:44

@ RickTheDick | 05-08-17 | 23:39 Zou dat uw bestaan wat extra invulling geven?

Halal gehaktbal | 05-08-17 | 23:43

Neuken en geneukt worden. Superrrr-interessant man. Jammer dat mensen niet na het naaien een uur aan elkaar vast blijven zitten.

RickTheDick | 05-08-17 | 23:39

necrosis | 05-08-17 | 23:35
Kom jij uit een zwaar gereformeerd dorpje-met-den-bijbel dat je zo ouderwets loopt te zeuren over onze nationale pride?

Jan Dribbel | 05-08-17 | 23:39

Toch opmerkelijk na 22 jaar paraderen op die bootjes dat ze nog steeds niet echt gehomologeerd zijn.

Halal gehaktbal | 05-08-17 | 23:38

necrosis | 05-08-17 | 23:35
Standaard wanneer je in Amsterdam woont. Het afvalputje van Nederland.

Ongeblustekalk | 05-08-17 | 23:38

Je zal toch in een grachtenpandje langs de route van de canal parade wonen.
Dan verga je morgenochtend van een mix van verschraald bier, kots en pislucht als je een wandelingetje gaat maken, terwijl je tot aan je knieën in de bierbekers, bierblikjes, bierkartonnetjes en gebruikte condooms staat.

necrosis | 05-08-17 | 23:35

De NS kan wel leuk genderneutraal omroepen maar in de Genderbeemdenstad laten ze de mensen een potje lullig in de in de stront zakken. www.omroepbrabant.nl/?news/268002502/C...

Shoarmamasutra | 05-08-17 | 23:33

kloopindeslootjijook | 05-08-17 | 23:19
De gay olympische spelen? Welke handicap hebben ze dan?
Geen toch?

Ongeblustekalk | 05-08-17 | 23:28

Ik ben gewoon een boze blanke man die ook nog eens hetero is. Heb vandaag de canalparade aan mij voorbij laten gaan. Zijn toch allemaal gesponsorde boten van politieke partijen en bedrijven die willen laten zien hoe betrokken ze zijn. Laat ze lekker opfikkeren * pun intended *

Osdorpertje | 05-08-17 | 23:23

99,9% van het autochtone hetero's in Nederland haalt zn schouders op over de Gay Pride. En natuurlijk weten we dat niet alle gays zo uitbundig doen.
Dat is nog niet in de hele wereld het geval.
Als je terug komt van de gay-olympische spelen ben je niet altijd even goed af in het land van herkomst ook al heb je een paar gouden plakken. Daar denken ze dat estafettelopen nog over het doorgeven van handtasjes gaat of zo.
Check bv
BBC | Stephen Fry: Out There | Episode 1 - YouTube
De moderniteit van Fortuyn is nog niet overal doorgedrongen blijkbaar.

kloopindeslootjijook | 05-08-17 | 23:19

Abudabie | 05-08-17 | 22:43
Als je gaat schelden met 'kk', ben je af!

_Fly66_ | 05-08-17 | 23:11

Je kan je er wel aan blijven ergeren, maar ook dit houdt een keer op. No worries.

Ongeblustekalk | 05-08-17 | 23:10

Er zijn twee genders. XX en XY. De rest heeft alleen maar te maken met wie je graag in bed kruipt en welke rol je graag speelt. Voorts ben ik van mening dat iedereen vooral moet doen waar HIJ/ZIJ zin in heeft.

_Fly66_ | 05-08-17 | 23:09

Bij de Toer de France en bij Carnavalsoptochten e.d. heten die bedrijven die reclame maken op zo'n event gewoon de reclame karavaan.

Mark_D_NL | 05-08-17 | 23:07

Dit interesseert toch iemand. Gender op!

Overrijp | 05-08-17 | 23:03

Wellicht tijd voor een hetero-dag, of is dat discriminatie?

Usuc | 05-08-17 | 23:00

Ben er geweest vandaag. Leuke sfeer, maar braafjes. En de nodige boten van bedrijven gezien waarvan ik de affiniteit met Pride zeer betwijfel, behalve hun commerciële motieven :3

Geil Kippetje | 05-08-17 | 23:00

Homo's zijn gewoon mensen.
Koppensnellende, flikkerwerpende relipedo's niet.
Niet welkom dus; evt. slechts achter gaas.

pennestront | 05-08-17 | 23:00

@de Voorzittert | 05-08-17 | 22:02
Kom jij uit een zwaar gereformeerd dorpje-met-den-bijbel dat je zo ouderwets loopt te zeuren over onze leeuwinnen?
Zij staan in de finale, de heren wisten zich niet eens te plaatsen voor de poule fase in Frankrijk.

necrosis | 05-08-17 | 22:52
-weggejorist-
Abudabie | 05-08-17 | 22:43

Geef mij maar het zomercarnaval van Rotterdam. Mij niet gezien op de Amsterdam "pride".

Gerf | 05-08-17 | 22:42

Ze hebben er wel weer een stel voor uitgezocht om te interviewen zeg...

echtpaul | 05-08-17 | 22:41

Ik zag net Leo Lucassen bij Nieuwsuur.
Deze volgevreten varkenskop wil meer, veel meer dobbernegers in NL.
Plus volgend jaar een boot met dobbernegers in de Adamse grachten.

Jan Dribbel | 05-08-17 | 22:37

Het was dus vandaag nichtendag. Het staat toch iedereen vrij om een nevendag te organiseren?

hotnot | 05-08-17 | 22:35

Klopt! Zit er niet op te wachten. Rukkers dringen zich op. Werkt averechts. Rot eens op!

Standvastig | 05-08-17 | 22:32

Potverdomme waar is de boot voor de attackhelicopters ?

GerMonster | 05-08-17 | 22:31

Ik ben een transfinancial ... Ben in een arm lichaam geboren en wacht op mn operatie. Graag donatie voor gezonde financiele injecties gewenst.
Zeau ...!
*achterover leunen doet en wachten totdat er een 'shark' hapT* ps gEEn seks dat is op.

Centauri3 | 05-08-17 | 22:30

Zenzeo | 05-08-17 | 22:00
Zeker wel. De portemonnee zakkenrollen. Ooh wacht een strak leren broekje afgesneden tot de/het ~scrotum~ past geen portemonnee.
Idd uw wil geschiede.. uw koninkrijk kome..

Dr. Frambozenjam | 05-08-17 | 22:16

Is weer een poging van totalitair links om een feest te kapen. Hebben ze tot nu toe met alle feesten gedaan, en ook de gay pride moet er nu aan geloven.

zwarte_weduwe | 05-08-17 | 22:16

Krijg de vinkentering met al deze ellende. Wordt het niet weer eens tijd om een beetje normaal te gaan doen? Homo's, lesbo's en weet is wat nog niet meer. Denk je op deze manier serieus 'genomen' te worden. "Amsterdam heeft het'. Van mij mogen ze het houden!

Nesey-Ceistat | 05-08-17 | 22:13

de Voorzittert | 05-08-17 | 22:02
Eerlijk gezegd denk ik dat azijnzeikers als u de minderheid zijn. En ik ben blij dat zij de publieke ruimte niet kapen.

DrumPiet | 05-08-17 | 22:06

Zenzeo | 05-08-17 | 22:00
Schijterd.

DrumPiet | 05-08-17 | 22:03

Minderheden kapen de publieke ruimte. Continue. Zeer vermoeiend en geeft een vreemde reflectie van de samenleving anno 2017. Morgen weer die heisa met B-sport vrouwenvoetbal. Soort verkapte schaatswedstrijd: het interesseert niemand in de hele wereld een hol behalve wat opgefokt, verveeld Serious Request publiek, opgehitst door een middeleeuws blaasorkest.

de Voorzittert | 05-08-17 | 22:02
-weggejorist-
Zenzeo | 05-08-17 | 22:00

Ik voel mij als sapiosexueel niet gekend

RBlake | 05-08-17 | 21:57

Dolletjes allemaal

Tobi | 05-08-17 | 21:53

Vrouwen op de mannen toilet, god nee. Straks daar ook van die eeuwige wachtrijen.

Brainder | 05-08-17 | 21:51

Als het maar geil is mag alles.

xiuxiu | 05-08-17 | 21:48

Ik vind gay een mooi woord en pride niet.
Laten het voortaan gewoon gay heten.

keestelpro | 05-08-17 | 21:42

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken