Studio Fußball kijken in Het StamCafé
The Day After
Zondagavond, kratje Dortmunder op schoot, en nog 1 x nagenieten bij Sport im Bild en die Glorieuze Avond in het Olympia Stadion te Berlijn, waar WE de levantijnse wolfnazi's in eigen huis met 2-1 terug naar Kreuzberg gakpooden (Rapportcijfers Oranje). Intunen bij Ramsj van Sjoerdhorst van Studio Fußball op NPO1 voor snollebollekes, viva hollandia, hossen, polonaises, iets met kleedkamers, iets met kinderen, iets met hometrainers, iets met Koeman, iets met woensdag en iets met Engelsen. Aansluitend Tante Dione met wielrenpraat en heel veel STOF-grapjes hahaha. En dan is het alweer maandag. Oant moarn.
Ze zijn Koeman nog niet vergeten...
Do I Not Like That!
— TV Football 1968-92 (@1968Tv) July 7, 2024
So it’s England v The Netherlands on Wednesday & there is history with them and especially Ronald Koeman.
I’ll never forget that night in October 1993, totally and utterly robbed.
Graham Taylor wasn’t everyone’s cup of tea, but this lost him his job!#England pic.twitter.com/EiUq1O8yPK
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
FOTOSERIE - Planvertrouwers wachten koortsachtig op avondje KOEMANBAL
Voorbeschouw- en beschenktopic
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
'Geïnformeerde meningsvorming onder druk door sociale media'
U bent hier aan het juiste adres voor geïnformeerde meningsvorming!
LOL. NOS volgens hoofdredacteur Giselle van Cann niet te links: 'Sommigen vinden ons te rechts'
'Sommigen vinden friet lekker, anderen vinden friet vies'
