Lekker afkoelen in Het StamCafé
Iemand nog wat juice?
Doutzen. Wij maar denken dat ze anders was. Wijzer, verantwoordelijker, slimmer, zelf onderzoek doen enzoo. Maar in the end staat ze ook maar in d'r halfnakie met een garden hose in de tuin te squirten als het warm is. Stereotyper komen de cliché's niet. En dat terwijl we komende dinsdag 13 juni EEN MAAND LANG geen regen hebben gehad, en tot en met de 24ste houden we DE NUL vast. Geweldige foto by the way in de Volkskrant over een boer die zijn land besproeit. Sterkte vannacht iedereen, wij zijn naar Ameland. Oant moarn.
Woke heeft 1 pluspunt. Die Duitsers worden geestig
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Grote GSHQ Zomerborrel Samenvatting
Drinken & Lachen in het Stamcafé
LIVEBLOG. Code Rood DAG TWEE
Nog steeds: warm
Nederland is een land van evenementen - maar ze gaan niet door
Afgelast +++ Gaat niet door
LIVEBLOG HITTE DES DOODS
Nou nou poeh poeh he he
Morgen HEEL HOLLAND HI HA HITTEPLAN
Vertrouw het plan
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
