Nou, Slimste Mens in Het StamCafé... Wat is "dit"?
A: Bitterballen Pizza Hawaii
B: Kratje Amstel voor 16,95
C: De T-shirts van Peter Kwint
D: Extra OZB voor GroenLinksers met een AirBnB
E: Het WEF-tasje van Mark Rutte
F: De nieuwe Mart Hoogkamer
G: Vuistneuken met de rechterhand
H: Alleenstaande bejaarden in GroteMensen-huizen
I: Anders namelijk....
Die Antwoord
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Rob Oudkerk gestopt met PROken, kondigt nieuwe partij aan
PvdA-dino vertrekt bij PRO, is bezig met nieuwe politieke partij
Het StamCafé voor Judith Sargentini
We hebben ze als stakkers verwend en krijgen ze als wolven terug
GroenLinks-PvdA verschijnselt in Progressief Nederland
Wij zijn ff wat windmolens aan het planten tegen de spanning
LOL de Amsterdamse coalitie wordt echt gruwelijk
Prachtige treinramp in wording
[LIVEBLOG 50 HIER]
Fatbikes zijn fietsjes voor sukkels en er is veel sprake van INTIMIDATIE en ACHTERVOLGINGEN
De enige goede fatbiker is een fatbiker op z'n snuit
