achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Met rechts proosten op Sieg Kaag in Het StamCafé

Nieuw! De Daghap is nu een WeekMenu

Het grappigste deze zondag was natuurlijk niet de penalty voor Fortuna, de ANP-fotograaf die naar de Maas werd gestuurd danwel een stijlloos roze arme Patty Brard die moest poep scheppen, maar die malle toespraak van Sigrid "nevenfunctie" Kaag vandaag in die bierkelder waar het nieuwe D66-seizoen werd afgetrapt. De WEF-mevrouw die komende week afreist naar Davos om daar met de WEF-elite regeltjes vast te stellen hoeveel stroom, meelwormen, vierkante meter woonruimte, aantal vakanties en vaccins u moet consumeren t/m 2030, hield vandaag een toespraak om te waarschuwen voor types die grapjes maken over hoeveel stroom, meelwormen, vierkante meter woonruimte, aantal vakanties en vaccins u moet consumeren t/m 2030, want die ondermijnen de democrasie. Hahaha, aldus de partij die het referendum afschafte, de sleepwet invoerde en algeheel van mening is dat de burger zijn bek moet houden. Zoveel hilarisch reptielengogme kan alleen maar met een heerlijke heildronk voor Sieg beloond worden. En dat moet met rechts, want dan ben je een heer van stand. EIN PROSIT & oant moarn.

"Wie zijn die mensen?"

"Wie zijn die mensen?"

BONUS! Brante & Immink EXTRA, met Arthur van Amerongen

Baas I

Baas II

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1

Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

@Spartacus | 08-06-26 | 22:02 | 196 reacties

ORANJEKOORTS in het Stamcafé

We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen

@Ronaldo | 07-06-26 | 22:30 | 207 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.