GSTV: Vera Bergkamp komt er gewoon mee weg
Of, hoe de grootste rel uit onze parlementaire geschiedenis klein werd gehouden
Het zit zo. Khadija Arib is een heerlijke snibbige mevrouw. En dat was verder geen probleem enzo, ware het niet dat ze voorzitter ging worden van het tribunaal die al het gezeik rond COVID-19 ging onderzoeken. U weet wel: de avondkloks, de lockdowns, uw opgesloten oma, de samenscholingsverboden, de jeugdvernielings door dichte scholen en cafés, de mondkapjesdeals, de Hugo Fails, het RIVM-Failliet, de boetes voor buiten met z'n vieren taartjes eten, de VACCINS!!!1!1! en Het Verschrikkelijke Corona-Lied. Kortom: alle walgelijke Rutte-terreur die u de afgelopen jaren hebt moeten doorstaan, en die nu eindelijk eens voor Het Gerecht kompt. Daarom mocht Khadija Arib geen voorzitter van het tribunaal worden, en werden alle 600 Haagse rubbertegelambtenaren die dagelijks notities maken, A4-tjes kopiëren en glaasjes water op katheders zetten voor het achterbakse VVD66-CDA-ChristenUnie karretje gespannen. Met succes. Ongekend, en Om Te Kotsen. Bah.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
HISTORISCHE DEAL tussen Khadija Arib en Kamer
Twaalfpuntenplan nog niet uitgelekt
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
GSTV StamCafé. ASIELCRISIS (met Jesse Klaver)
Tom Staal en Jesse Klaver, zou dat een goed stel maken
GSTV. Die mop van het strengste asielbeleid ooit
Kwam er niet (tevens stamcafé)
