Tabee. Julo uitzwaaien in Het StamCafé
Dahaag
Zeau. Nog 2 uur en dan is het alweer augustus. De Ergste Maand van Alle Maanden. Er is helemaal niemand meer. Voetbal afgelopen, fietsen afgelopen. Alle ambtenaren hebben hun Haagse cubicle verplaatst naar een gated community in Zuid-Frankrijk. Rijkspagina over De Asielinstroomcrisis wordt niet meer bijgehouden. Herhalingen overal, stomme zomercolumnisten in de couranten, nog stommere zomerrubrieken met stomme tips in de zomercouranten. WESPEN!!!!1! GeenStijl dat de stomste linktips in een topic keilt. Maar gelukkig hebben we ENORME OPHEF over een foto van Mark Rutte op een terras met een onbekend meneer en een asbak, en gelukkig nóg een oorlog in Europa. Spannend man!
Foto du Jour: Chloe Kelly
Foto du Jour: Asbak
Verzetslaan, dat is bij de Mac/KFC
Slechtste Aanslagpleger Ooit. Zal wel Hugo heten...
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Horror: BIER WORDT DUURDER
Neem alles maar niet ons bier
Hoera BLONDE ON BLONDE 60 jaar
Dorbeck is een tergende verrader, Bob Dylan is de grootste ooit
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
BELANGRIJKE FOTOSERIE. Vrijmarkt
O ja deze rubriek - zelf krankzinnige onderschriften verzinnen - dossier hierrrr - bedankt weer ANP Fotobank
