GSTV. Fijn, vvd 'houdt benzineprijs in de gaten'
Alles komt goed
Iedereen kan wel zeuren dat een liter (laat staan: 50 liter) benzine tegenwoordig echt niet meer te betalen is, en dat je beter naar Duitsland kunt rijden om wat extra fijnstof, stikstof en CO2 uit te stoten alsmede niet zo belachelijk duur te tanken, MAAR! De vvd, de Volkspartij voor Vrijheid, Vroem Vroem, én Diesel heeft er iets op bedacht. Kamerlid Folkert Idsinga sprak vorige week tijdens het Vragenuurtje de staatssecretaris van Financiën ferm toe over deze onhoudbare situatie en heeft afgedwongen dat het kabinet de benzineprijs de komende tijd in de gaten gaat houden. Of, om het even in vvd-marketingtaal uit te leggen:
Prijs 📈
Kabinet 👀
Opgelost ✅
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
Nu ook al niet meer te betalen: kamperen
Met de pleerol naar toilethok 5 lopen schijtjeduur
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
GSTV StamCafé. ASIELCRISIS (met Jesse Klaver)
Tom Staal en Jesse Klaver, zou dat een goed stel maken
