22:00 uur - StamCafé GEOPEND
Hallo, daar zijn we weer
Jommes mensen. Nog TWEE AVONDJES ellende bij moeder de vrouw thuis, en dan mag u weer op café. D66 stelde nog voor om de horeca-sluiting met een half uur te vervroegen naar half tien, zodat men Nieuwsuur op de Staatsomroep nog meekreeg voor de broodnodige indoctrinatie. Maar Mark Rutte was onverbiddelijk in zijn unieke kans op eeuwige roem & het redden van De HoReCa alsook de Cultuur Sector, opdat wij ons later voor altijd herinneren: weet je nog, 26 januari 2022, toen we weer dingen mochten? Eigenlijk moet die hele kersverse Rutte-kliek voor EEN TRIBUNAAL wegens opnieuw lekken van kabinetsplannen aan De Pers ipv De Kamer, maar dat bent u woensdagavond na het tweede biertje alweer vergeten, en Kees Schwabhuis (vvd) weet dat.
Antwoord PubQuiz - Vivianne Heijnen, onze nieuwe stas Snelwegen & Afsluitdijken
Floor Bremer (RTL) hengelt naar een gehaktballetje bij BM Bruls
Sander Schnabbelpenning wil geen "journalist" meer genoemd worden. En terecht.
Makkie?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Horror: BIER WORDT DUURDER
Neem alles maar niet ons bier
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
