2020: 4000 woningen voor 68.000 instromiërs
Bouwen. Bouwen. Bouwen. Importeren. Importeren. Importeren
Gezellig hoor, Nederlandje. Lekker druk druk druk met z'n ZEVENTIENEN in een huis wonen! Lekker slapen op stoelen, of stapelbedden van 5 hoog. Lekker ploegendiensten draaien in het Westland dan hou je ruimte over en kan er iemand anders van de 17 ff pitten. Oh nee, ze draaien helegaar geen ploegendiensten in het Westland, maar zitten in de bijstand, waar ze net zo lang sparen tot ze op verkansie kunnen naar Land van Afkomst. Lachend. En Gekke Henkie en zijn vrouw (Ingrid) maar betalen. Weet u hoeveel 4000 huizen is? Dat is nog geen 1 MAAND ASIELINSTROOM IN 2021. Mede namens de thuiswonende zoons (33) en dochters (34) van Nederland, groetjes.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Het is zover: Europees Migratiepact treedt in werking
Maar of de werking werkt...
IND-baas: 'Migratiepact EU gaat instroom niet terugdringen, speelt buiten onze macht af'
Waarlijk, het Mensenrechtmatriarchaat
Niemand mag Sjoerd Sjoerdsma
Wie had dat gedacht? (iedereen)
FEEST. D66 én Geert Wilders vieren 100 dagen Jetten I
Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen
Politie onderzoekt geweld door agenten tegen 'hoogzwangere vrouw en Palestijnse migrant' in asielzoekerscentrum te Zeist
Maakt niet uit wat ze zeggen zolang het maar over ons (NL) gaat!
