achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

WEEKEND! Lekker uitwaaien in het StamCafé

"Moon, je haar danst!"

Feestelijke dag vandaag, want weer fysieke ministerraad. Terwijl u nog steeds maar thuis maximaal 2 personen per dag mag ontvangen versoepelt Rutte zelluf er alweer reuze op los. Want MinPres heeft haast. Dat kabinet Rutte IV moet er asap doorgejast worden. Want dan gaat iedereen over de poppetjes praten ipv over 5,1 miljard, de doodzieke ambtenarocratie, de einstürzende verzorgingsstaat, de shitload aan money naar vakantievierende zuidlanders, bestuurlijke betonrot en/of de verwoestende wooncrisis. Er mogen wat CDA'ers morren voor de bühne, en wellicht ook een vvd-ertje hier en daar, en Hamertje mag potsierlijk "clusters" bedenken. Maar we zijn de pineut mensen. Mona naar Rijkswaterstaat, Laura Bromet op Landbouw en Kauthar stas onderwijs, cultuur, wetenschap & kledingvoorschriften. En dan ook nog een hele week kloteweer. Proost.

"Hier scheiden onze wegen..." HEE HALLO

"Hier scheiden onze wegen..." HEE HALLO

Knipmessen naar Het Pluche

Knipmessen naar Het Pluche

Oude Politiek & Oud Leiderschap

Oude Politiek & Oud Leiderschap

Ophef du Jour

Oant Moarn!

Oant Moarn!

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1

Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand

@Spartacus | 08-06-26 | 22:02 | 196 reacties

ORANJEKOORTS in het Stamcafé

We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen

@Ronaldo | 07-06-26 | 22:30 | 207 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.