Heeft uw favoriete massagesalon eigenlijk al een 'Well Health-Safety Seal' en waarom niet?
J-Lo nog steeds mooiste vrouw ter wereld maar daar gaat het niet om.
Want een of ander ventilatiekartel heeft een WC-eend-raamsticker uit de hoge hoed getrokken en vanaf morgen is dat een beetje het mondkapje voor gebouwen. We hebben niet eens zin om uit te zoeken hoe het allemaal echt zit. Want zodra zo'n blik Hollywood A-listers wordt opengetrokken om u iets op het hart te drukken, weet u zeker dat deze raamsticker een rookgordijn is om af te leiden van Hillary Clintons minderjarige seksslaven die via het Suezkanaal verhandeld werden. En inderdaad, hoor je dus niks meer over. Parallel aan bovenstaande bereidt Amerika zich ook voor op een vaccinatiepaspoort voor binnenlandse vrijheden. En dat leidt tot onderstaande takes - naargeestig CNN-filmpje na de breek. Texas en Florida onafhankelijk wanneer!
b r e a k t h e r e s i s t a n c e
d e s t r o y t h e c h i l d c o r r u p t t h e m a l l
Ah okay dan is het goed
Social
Reaguursels
InloggenWaarom hoor ik eigenlijk niks over immuniteit door besmetting? Iemand die positief is getest zou zover ik weet anti stoffen aanmaken. Dan is een vaccin mosterd na de maaltijd. Daarom risicogroepen vaccineren en de rest zijn gang laten gaan. Zijn we binnen een kwartaal klaar gezien buiten de risicogroepen om men er met milde symptomen afkomt. Dit geklooi leid tot een 4e 5e 6e en uiteindelijk een golf die van iedereen een risicogroep maakt.
Als Bekende Nitwits dingen aan gaan prijzen weet je dat er Iets Mis Mee is. Net als bij bedrijven met een Q in de naam trouwens (geldt niet voor Chinese bedrijven).
Ik ben en blijf nog steeds sterk voorstander om al diegenen, die weigeren om zich tegen covid te laten vaccineren, een covid-enkelband om te leggen. Door henzelf te betalen! Het moet niet mogelijk zijn dat een groep halsstarrige mensen in dit overvolle landje het covid virus laat voortbestaan! Deze omgelegde enkelband zou dan op simpele wijze deze mensen kunnen weigeren door een sensor te plaatsen bij de ingang van voetbalstadions, schouwburgen, terrassen enz. Enkelband? deurtje blijft dicht!
U heeft een hele naargeestige blik op de medemens en op de wereld.
U bent hoe dan ook al ziek.
Uitstekend idee! Sterker nog, waarom laten we niet iedereen met een basisverzekering (die al verplicht is) zo'n ding aanschaffen (drukt de kosten!) en die koppelen aan het elektronisch patiëntendossier! Uiteraard monitor de enkelband voortdurend de hartslag en bloeddruk, en op termijn zelfs nog extra zaken in de bloedsomloop. De gegevens verkopen we trouwens aan commerciële bedrijven, die jou vervolgens gerichte 'interessante content' kunnen voorschotelt via je smartphone, waar de enkelband natuurlijk aan gekoppeld is!
Echt, ik zie alleen maar voordelen!
Bang maken, geen vetrouwen in een ander, totale controle. Welkom in de liberale wereld.
Die safety seals zijn nog stervensduur ook. Prijzen varieren maar 400 US Dollar is de norm. Die celebrities doen het natuurlijk niet voor niets.
Maar die nieuwe surgeon general dan. Hoe fout is dat dat hij dit bedrijf promoot.
Wat een kutsite, beetje doorscrollen zit er niet en dan ook nog de elite voobij zien zwabberen. Robert de Niro, wat doe je.....
Als je Jennifer Lopez de mooiste vrouw van de wereld noemt ben je echt nog nooit verder dan de Benelux geweest.
Nou..
Ik ben thuis ook de mooiste vent van de wereld.
Misschien moet je het een beetje als zoiets zien.
Als je van vrouwen houd met een dikke reedt wel.
Die wellhealthsafety website, wat een raar format is dat zeg. En de bedoeling is mij ook niet echt duidelijk. Welke onveiligheden dan? En de Niro heeft zich ook om laten kopen? Jammer hoor. You talking to me?
Meneer de Niro bezit aardig wat restaurants in Newyork. Is nogal gebaat bij een snelle heropening van het hele gebeuren. Dat geldt ook voor mevrouw Lopez, maar dan in Californië. Nota bene niet on toevallig twee Democrat Staten met keiharde lockdown maatregelen. Funny.
Wel bizar dat die onzin rond Clinton zo hardnekkig blijft terwijl er deze week nieuwe aanklachten van handel en prostitutie van minderjarigen in kringen rond Trump naar buiten kwam.
Democratic President --> Clinton geruchten --> Trump aanklachten. Nuf said.
Ik ga er alleen heen voor de happy end. Dussss.
Damn, ik ga steeds meer in bloed drinkende satanisten geloven. Is dat Gaga met een vreemde aartsengelenoutfit ofzo?
"Well Health Safety Seal"... serieus... wat een wassen neus zeg... totaal flauwekul ding dat ondernemers een hoop geld gaat kosten om ook dat spotje met al die deug-persoonlijkheden mee te betalen.
Vaccinatiepaspoorten zijn een prima ding! Zo kom je bepaalde landen ook niet binnen zonder dat je kunt aantonen dat je Gele Koorts of weet ik veel wat voor vaccinaties hebt. Niets mis mee.
Die woordvoerder van het Witte Huis... wat een doos zeg... even dat korte filmpje gezien en dit zal vast kort door de bocht zijn, maar wat een dom wijf.
Zij is niet het enige domme vanavond, jij had overduidelijk ook nog de behoefte om een duit in het zakje te doen.
@Jiet Panssen | 03-04-21 | 22:33: want?
Gele koorts hoef ik maar één keer in m'n leven te doen, niet elk half jaar.
@Upendo | 04-04-21 | 00:45: gele koorts vaccin is ook nog is bewezen en niet in testfase.
www.lufthansagroup.com/en/newsroom/re...
Wat is die 'well' websoite een kutwebsite. Nog erger dan een prezi presentatie.
J-Lo de mooiste vrouw ter wereld? LOL!
Hell no!
In elke achterbuurt van Brazilië zie je 20 van die types lopen.
@J.Cash | 03-04-21 | 22:46: pics or it didn’t happen
Hoe elke wereldburger een slaaf van BigTech Big Corporation and Big Government wordt. Obey, Obey, Obey
Troost je. Niet elke hoor.
The Commons Project
Het leuke is dat als je het spuitje niet wilt je gewoon even een jaartje kunt wachten om te zien wat mutaties doen met diegene die hem wel hebben genomen, blijkt dan dat je ongelijk had dan kun je gewoon alsnog een spuitje nemen. Andersom wordt iets lastiger...
En waarschijnlijk zijn er dan betere vaccins beschikbaar.
Daar heeft de Bible Belt uitstekende ervaringen mee
Als gezonde, niet obese, niet-stinkend rijke of macht hebbende plejeber is dat sowieso mijn lot. En ik vind dat wel prima zo, lekker een rustig jaartje aan de hut sleutelen tot de eerste trials hun vruchten afwerpen en dan kijken we wel weer verder.
De nieuwe ISO9001?
Voorlopig zit de grote meerderheid van mensen die zich wel willen laten inenten in hetzelfde schuitje als degenen die dat niet willen.
JLo is echt niet zo lekker meer hoor.
Eigenlijk was ze helemaal niet het mooiste of leukste meisje, maar wel het meest gepromote meisje, zodat iedereen haar mooi en leuk en sexy zou vinden en dat ze heel beroemd zou worden en zo en heel veel geld zou opleveren. Lijkt me triest om te beseffen dat je er product bent .
Dat klopt.
@Sinterbikske | 03-04-21 | 21:24: nou ja. Niet de mooiste enzo maar best wel lekker ooit.
Twee mogelijkheden:
- Het vaccin werkt goed: Dan maakt het niet uit of je met ongevaccineerden reist. Je hebt immers zelf het vaccin gehad en bent beschermd.
- Het vaccin werkt niet goed: Dan maakt het helemaal niet uit of je bent gevaccineerd.
Kortom, laat het aan de mensen over. Juist nu er vaccins zijn, is het tijd om alle maatregelen te stoppen en mensen die kwetsbaar zijn te vragen om zichzelf te beschermen. Zij hebben dan de optie om het vaccin te nemen.
en wie mag er weer in lockdown als er ergens een uitbraak is vanwege teveel niet gevaccineerde facebook experts?
@fail | 03-04-21 | 21:18: en wie mag over de brug komen als over 2 jaar blijkt dat er toch onverwachte lange termijn bijwerkingen aan je vaccin zaten?
@fail | 03-04-21 | 21:18: 98% van demense heeft nagenoeg geen last van dit virus. Doe eens normaal.
@einz | 03-04-21 | 21:22: Ja. Dat dus. Maar dan hoor je die farmaceuten niet meer.
@MooseNL | 03-04-21 | 21:23: Wat bedoel je met 'geen last'. Ik heb geen Corona (gehad), maar ik heb wel last van de gevolgen (volle IC's die blijkbaar aanleiding zijn voor lockdowns). Dus waar heb jij het eigenlijk over, met je 'geen last'.
@einz | 03-04-21 | 21:22: en wie mag over de brug komen als over 2 jaar blijkt dat de mensen met 'milde klachten' toch langdurige schade oplopen?
... beide kunnen we niet van tevoren weten. We kunnen wel kansen inschatten. Vooralsnog is er 0 aanwijzing voor lange termijn bijwerkingen van het vaccin en er zijn wel aanwijzingen voor langdurige schade door Corona die mild verlopen lijkt.
@fail | 03-04-21 | 21:37: als mij iets verplicht gaat worden dan lijkt het me vanzelfsprekend dat er iemand aansprakelijk zal zijn als het mis gaat. Hoogstwaarschijnlijk gaat alles goed en is iedereen blij. Zo niet, kun je ergens terecht.
@einz | 03-04-21 | 21:39: Er is niks verplicht. Aansprakelijkheid ontstaat in principe als er verwijtbaar gehandeld is (informatie achtergehouden, niet goed getest, nalatigheid).
@fail | 03-04-21 | 21:44: als ik een vaccinatie paspoort nodig ga hebben om van mijn vrijheid te genieten, wat in dit topic besproken wordt, dan is dat een indirecte verplichting.
@fail | 03-04-21 | 21:37:
U weet niet waarover u praat. Er is maar 1 antwoord en dat is dat we geen idee hebben wat grootschalige vaccinatie voor gevolgen heeft.
Langhaulers zie je ook bij de griep, dus dat na een infectie mensen klachten houden. Of corona meer veroorzaakt is helemaal nog noet duidelijk.
We hebben een jaartje ervaring met covid19 en een vaccin wat nu op grote schaal op de bevolking getest wordt.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben pro vaccin en vindt het een prestatie dat ze zo snel met iets hebben kunnen komen. Prima voor de gene die er voor kiezen zich te laten inenten. Ethisch onverantwoord om de hele bevolking mee in te enten.
@altijd_correct | 04-04-21 | 00:21: tuurlijk hebben we wel een idee. We weten alleen niets zeker. De vraag is hoe je de kansen beoordeelt en afweegt.
De kansen afwegend, is vaccineren hoogstwaarschijnlijk beter voor de maatschappij (sneller einde lockdown) en waarschijnlijk ook op persoonlijk niveau.
Voor iedereen die met warmer weer een oplossing verwacht, in het zomerse Turkije loopt het nu ook uit de hand.
Hoeft niets te zeggen, Turken kunnen vatbaarder zijn door ongezondere levensstijl (met als gevolg suikerziekte). In Nederland zijn niet-westerse allochtonen ook oververtegenwoordigd op de ic's.
Er is een nieuw topic!
@Stemmenteller | 03-04-21 | 21:01:
Turken vreten puur suiker voor ontbijt, middageten en diner.
Ga eens kijken in een Turkse supermarkt. Het lijkt wel luilekkerland.
Aan de Costa's nog niet.
@van Oeffelen | 03-04-21 | 21:27: Hoe betrouwbaar zijn de officiële corona statistieken van toeristengebieden?
@keestelpro | 03-04-21 | 21:08:
Kijk maar in de winkelwagens van de T-shopper, meel, suiker, meel en een verdwaalde paprika.
@van Oeffelen | 03-04-21 | 21:27: Zelfs in brood zit suiker in Spanje.
@van Oeffelen | 03-04-21 | 21:27:
Bedoel je de Turkse costas?
Hell Wealth Safety Seal.
Ja.
Waarom is een paspoort eigenlijk nodig? Als iedereen de kans heeft gehad om zich in te laten enten, gewoon ALLES meteen open. Iedereen is welkom.
Mensen die Corona krijgen of verspreiden en het vaccin geweigerd hebben gewoon zelf laten dokken en aansprakelijk stellen.
Dan heb je dat hele paspoort niet nodig, dunkt me.
En hoe kom je er achter of ik mij wel of niet heb laten inenten..??
@neonreclame | 03-04-21 | 20:48: kun je wel zien in het bloed
@neonreclame | 03-04-21 | 20:48: is daar niet ergens een lijstje van? Ik weet dat de overheid bijna niks kan... maar volgens mij is er ergens een lijstje? Ander is het misschien te zien aan de bloedproppen in je hersenen of het autisme. Is wellicht ook op te vragen bij Bill Gates.
... en anders heb je zojuist mijn zeer kansrijke plan gesloopt. BEDANKT!
@fail | 03-04-21 | 20:54:
Ik sta niet op het lijstje...
( Weten ze wel..)
Prima, maar dan ook mensen die zich wel dit spul hebben laten inspuiten en er toch op de lange termijn bijwerkingen blijken te zijn dan ook zelf laten opdraaien voor de kosten. Je hebt dan immers vrijwillige meegedaan aan een medisch experiment.
En als we dan toch bezig zijn: ook mensen die roken, meer dan 5 glazen alcohol per week nuttigen, te dik zijn, veganistisch eten, etc. ook voor eventuele medische kosten laten opdraaien wegens bewust genomen gezondheidsrisico’s.
Als Ingress-speler ben ik het met die Litman eens: break the resistance down!
Oehhh dat is een throwback zeg. Jaren geleden ooit kort gespeeld, daarna compleet vergeten dat het bestond. Is het wat?
Vandaag een paar Paaspilsjes gedronken met 2 ingespotenen.
Één werkt in de gehandicaptenzorg (36) en de ander een iets te veel te zware persoon (34).
Het gaf mij wel een veilig gevoel.
Lekker “oud-normaal” doen.
Ik drink gewoon pilsjes met normale mensen, minstens zo leuk kan ik je verzekeren.
Ben net thuis, "levensgevaarlijk" die avondklok. Allemaal fietsers zonder licht.
@Brabeaulander | 03-04-21 | 23:12:
40-45 gevoel hè?
Yep als die sockpuppet Biden en zijn laaf Harris het voor het zeggen krijgen dan wordt Stalin jaloers. Iets zegt me dat de afzonderlijke staten daar toc niet helemaal mee akkoord gaan...
Ben benieuwd naar de volgende pandemie
Wat hebben veel van die Amerikaanse wijven toch een irritante knauwende stem als ze praten , zoals bij het filmpje over dat seal , die slet met dat porno blonde haar .
U bedoelt Lady Gaga? Maar inderdaad, wat is dat toch? Het is een manier van praten, niet zozeer de stem zelf. Pretty annoying.
@Spring Bruissteen | 03-04-21 | 20:45: vocal fry
Veel van die amerikaanse wijven hebben ook zo'n irritant kraakje in hun stem. Fucking annoying
@fail | 03-04-21 | 20:47:
Ah, was mij niet bekend, weer iets geleerd. Maar irritant blijft het.
@LonelyWanker | 03-04-21 | 20:52:
Yeah, kinda annoying.
@LonelyWanker | 03-04-21 | 20:52:
Ze zeggen ook gewoon, do you wanna fuck. Dan de Engelse vrouwen, subtiel geil. Behalve dan de riff-raff natuurlijk.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie uiteindelijk mijn resistance komt down breaken. Of blijft dat nog een verrassing?
Waarschijnlijk Yvette of Michelle, als je pech hebt Edith.
Skynet denk ik, met een nieuwe T-800.
@Spartacus wanneer krijgt GS zo'n ding, zodat ik zonder mondkapje de site kan lezen?
Kan iemand mij uitleggen waarom je als gezond persoon gevaccineerd zou moeten worden ? Er wordt nu vanuit gegaan dat je na vaccinatie net zo besmettelijk bent of besmet kunt worden als iemand die niet gevaccineerd is.
www.rivm.nl/covid-19-vaccinatie/vrage...
En als dat niet uitmaakt, wat heeft zo’n vaccinatie paspoort dan voor een nut ?
Simpele uitleg: als je gevaccineerd bent heeft het virus geen vat op je en kun je het niet overdragen. Deze week uitgebreid in het nieuws. De lockdown kan er dan af en de economie kan de schade (iets) beperken. Je inenten is trouwens niet direct voor jezelf, maar voor de anderen die de zorg er mee overbelasten. Zodat jij dus toch over een half jaar naar het ziekenhuis kunt als je een bultje hebt ontdekt. En daardoor tijdig bestraalt kunt worden. En nog fijn lang leeft.
nos.nl/artikel/2374959-amerikaanse-st...
@RigouReus | 03-04-21 | 20:38: maar waarom dan die app? Een app die , los van de vaccinatie als het ware een kapstok is waar de overheid, zorgverzekering, werkgever, en welke instantie danook welke jas danook aan kunnen hangen. Net wat hen uitkomt. Als het aan die partijen ligt hebben we ver ná covid die app nog en kijk naar een land als China, dat is dan óns voorland. Zie het als oorlog en als de oorlog is afgelopen worden mensen zoals jij kaalgeschoren. Snap je het bezwaar een beetje?
@RigouReus | 03-04-21 | 20:40: het gaat om jouw data, niet om jouw veiligheid
@Leduc | 03-04-21 | 20:44: ik ben niet voor een app, voor de duidelijkheid. Maar wel voor een niet commerciele registratie
Om dezelfde reden dat je heel jong andere vaccinaties hebt gehad, die jou en de groep waarin je je begeeft vrij houdt van lullige ziekten als Polio.
@RigouReus | 03-04-21 | 20:38: Ik woon in de uk, hier gaat alles over een kleine week weer open. Omdat in tegenstelling tot de rest van Europa de uk wel zijn zaakjes op orde heeft in deze, e er nu dus zoveel mensen gevaccinneerd zijn dat covid keihard de moeder uitgelachen wordt, vandaag tien doden, nog steeds tien teveel maar dat waren er 700 zoveel op een dag nog niet zo lang geleden.
Inderdaad. Waarom in gods naam vaccineren Polio. Kinkhoest. Tuberculose. U heeft het niet. Dus waarom vaccineren. Gele koorts. Malaria. U hebt er geen last van. Dus vaccineer uzelf niet. Difterie. Mazelen. Bof. Vaccineer ook vooral uw kinderen niet.
Uw lichaam. Uw keuze.
O ja, by the way. Het zijn onze ziekenhuizen. Waar u dan ook niet welkom bent. Onze keuze.
@RigouReus | 03-04-21 | 20:38:
Er is geen enkel peer reviewed onderzoek dat aantoont dat vaccinatie besmettingen tegen gaat.
Mocht u er toch 1 weten, dan graag een linkje.
@BoerKoekoek | 03-04-21 | 21:12:
Ik had het hier over de vaccinatie tegen sarsCov-19.
verboten voor nie wookes.
Er zijn veel argumenten om te vaccineren. Er zijn ook veel argumenten om niet te vaccineren. Alleen, door niet te vaccineren lossen we het coronaprobleem niet op. Wegens de economie moet alles een keer weer open. Dan raken de ziekenhuizen de komende paar jaar zo overbelast dat er ook geen ruimte is voor patienten met kanker, hart en vaatziektes, ongelukken, etcetera. Dan komen we in de italiaanse situatie van vorig jaar met stapels kisten, ook niet wenselijk. Ongeacht of jongeren nu niet erg ziek worden, ze gaan dan indirect wel dood aan een overbelasting van het zorgsysteem. Inenten is de minst slechte oplossing en wil je dat niet? Geen probleem. Dan hou je de lockdown toch nog even een jaartje vol. Want dat is dan de oplossing volgens jou. Ik ben voor een paspoort. Mensen mogen hun eigen oplossing kiezen. En niet klagen dat je vrijheden worden ingeperkt tov gevaccineerde mensen: zij betalen er ook voor met het 'risico' dat er is.
Nou, alle gewetens bezwaren in een plemp...
@neonreclame | 03-04-21 | 20:28: iedereen is ineens gewetensbezwaard, als je eerlijk bent heeft niemand zin in het risico en wil iedereen wél lekker naar buiten. Het is het één of het ander. En dan onder het mom van gewetensbezwaring niet inenten maar wel lekker straks als de golf daardoor sterk minder is naar buiten? En niemand die je mag vragen of je ingeent bent? Handig, maar ook egoïstisch.
Ik betaal ook 1.800 euro per jaar om geholpen te kunnen worden als dat ooit nodig is hoor. Zonder toeslagen omdat ik niet van de overheid afhankelijk wil zijn en ik vind dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn gezondheid.
Een goede baan in combinatie met freelance werk, eigen huis, een topvrouw, een prachtige tuin, veel vrije tijd, vrijwilligerswerk, ik zit in diverse besturen van initiatieven om het Friese platteland een beetje leefbaar te houden en op de HRA na maak ik geen enkel gebruik van toeslagen. En die HRA mag van mij ook wel weg, want we hebben er bewust voor gekozen bescheiden te wonen. Daarnaast geef ik les in Aikido en verzorg ik weerbaarheidstrainingen voor schooljeugd.
En straks ben ik een egoïst en een tweederangs burger. Het zij zo.
Nounou, ik vraag me dus af wiens vrijheden zullen worden ingeperkt, die met een app of degenen zonder die app.
@RigouReus | 03-04-21 | 20:32:
Zie je dan niet wat je schrijft..??
Iedereen wil...!!
Maar een ieder heeft een vrije keus.. ( Tot nu toe )
Om mij als een paria te laten leven omdat ik niet in de vaccinatie geloof, dan is dat dus een blijk van egoisme..
Als ik het wel doe, dan neigt het weer naar een vorm van Sheeple...
Alles waar ik in 'geloof', en dat is leven, hier en daar een beetje lachen en leuke dingen beleven, en dood gaan op het moment dat het schijnbaar zo moet zijn, is dan per direct verkeerd..!!
Je premie is waardeloos als je allemaal tegelijk naar het ziekenhuis moet. En die situatie ontstaat wel als iedereen zo denkt.
@Quib | 03-04-21 | 20:36:
Welnee je maakt gewoon een keuze en die keuze heeft mogelijk consequenties
Meer is het niet, net zoals alle keuzes in het leven
@neonreclame | 03-04-21 | 20:41: ja. Liever wel in mijn samenleving. Ik heb geen zin in mensen om mij heen die mij en mijn kinderen in gevaar brengen. Zoals jij het schrijft kun je ook wel met je ogen dicht 180 gaan rijden en dan protesteren bij een boete
@RigouReus | 03-04-21 | 20:49: Jij bent inderdaad wel klaar voor het nieuwe normaal. Sterkte ermee kerel.
@neonreclame | 03-04-21 | 20:41: en IK geloof niet in (vul zelf maar iets in: lockdowns, avondklokken, mondkapjes, 1.5m, bedrijven failliet laten gaan, schoolsluiting...). Zo doen we allemaal dingen waar we misschien niet in geloven. Niet voor onszelf, maar om zo snel mogelijk van de maatregelen af te komen.
Niet meedoen is dan WEL een egoïstische daad. Zeker als het zo slap onderbouwd is.
@fail | 03-04-21 | 20:51: Niks egoistisch. Laat jij jezelf en je kinderen lekker volpompen met vaccins, dit is pas het begin. Ik ben verantwoordelijk voor mezelf, niet voor jou, jij bent lekker beschremd toch? Laat iedereen lekker doen wat hij wil.
@RigouReus | 03-04-21 | 20:49:
En DAAR zit dus het hele verhaal...
Ik rij geen auto, dus blablabla...
Vaccineren is niet verplicht, en dat mag het wat mij betreft ook blijven..
@fail | 03-04-21 | 20:51:
Hoe kan je nou in hemelsnaam zeggen dat meedoen De oplossing is...!!
Ik ben niet ziek.. Mijn omgeving is niet ziek..!!
Jij gaat er vanuit dat ik het niet begrijp en gewoon stil moet zijn want anders komen "mensen zoals jij", niet lekker in het ritme...
@LonelyWanker | 03-04-21 | 20:56: Als de rest in lockdown moet blijven, omdat een deel zich niet laten inenten, is dat wél een probleem, dat verder gaat dan je eigen verantwoordelijkheid.
Daarom vind ik ook dat de lockdown meteen beëindigd moet worden, zodra iedereen de kans gehad heeft om ingeeënt te worden. Daarna is het ook echt je eigen verantwoordelijkheid.
@neonreclame | 03-04-21 | 21:00: Je snapt toch wel dat het feit dat jij en je omgeving niet ziek zijn komen door de enorme offers die de maatschappij brengt aan lockdown? En dat dat kan veranderen als de lockdowns worden opgeheven? En dat de lockdowns sneller kunnen worden opgeheven als meer mensen zich laten vaccineren?
@fail | 03-04-21 | 21:07:
Dan wordt ik toch in een situatie gedreven dat ik geen keus heb..!!
Niks is nog duidelijk.. Er zijn geen zekerheden..!!
Ik laat mij niet in het verhaal lokken, dat als iedereen mee doet, dat het dan goed is. ... Want niets lijkt er momenteel op...!!
Het begint mij te irriteren dat ik dus geen eigen keuze mag maken, snap je..??
@neonreclame | 03-04-21 | 21:16: Ik snap het. Keus heb je altijd.
Maar wacht alsjeblieft niet op zekerheden, die bestaan niet in het leven. Je weegt de kans van bijwerkingen van een vaccin af tegen andere risico's in het leven en tegen de risico's van Corona.
Als mensen net zo risicomijdend waren op andere gebieden dan vaccineren, dan kwamen ze de deur niet meer uit ivm het risico op een verkeersongeval, blikseminslag of iets anders.
@fail | 03-04-21 | 21:32:
"Je weegt de kans van bijwerkingen van een vaccin af tegen andere risico's in het leven en tegen de risico's van Corona. "
Corona is een onderdeel van mijn leven.. Net zoals Kanker dat is, of MS, of noem het maar op..
Ik kan daar iets aan doen, in bepaalde mate, maar soms zit het niet mee, en ben je de sjaak..
Daar tussen maak ik een afweging, en die is dus aan mij... Zo ook...
“Stupid is as stupid does”
Ze moeten ‘t gewoon spuitpoort noemen, dat klinkt veel sexyer.
Ik heb me opgegeven als vrijwilliger voor de priklocatie hier om de hoek. In de zomervakantie dagen achtereen lekker prikken. Want ik heb uitgerekend dat rond die tijd de milfs uit de buurt dan aan de beurt zijn.
Je bent een man naar mijn hart.
Nooit geweten dat ik een tweelingbroer heb.
@jaja | 03-04-21 | 20:22:
Oh! Ben jij ‘t!
@Ruimedenker | 03-04-21 | 20:24:
Ja.
Machtig mooi idee. Held.
De WELL Health-Safety Seal. Maar uiteindelijk gaan we nog steeds dood.
Ik laat Nassr er een mooi gedicht over schrijven..
Ik neem een Dubbel-Vaccinatie paspoort...!!
Ik had ook eens een raamsticker. Nu heb ik geen raam meer.
wat is Travis Bickle toch woke geworden op zijn oude dag.
Ik word nog steeds warm van Jenny from the block.
En van Britney Spears.
Ikzelf ben ook een trio-liefhebbert.
@goedverstaander | 03-04-21 | 20:06:
Alleen als ze het heel lief vragen...
Ja, laat dat paspoort lekker aan de commercie over. Straks worden er nog meer medische zaken in dat digitale persoonsbewijs geschoven. Dan kan uw ziektekostenverzekeraar aan de hand van die informatie mooi de hoogte van de premie bepalen.
Koppel meteen aan de bonuskaart. Bier, chips, nootjes gekocht? Tien procent extra premie
@Grifverkeerd | 03-04-21 | 20:11:
BMI scan aan de deur..
Dat zal ze leren..!!
Nou verschrikkelijk. Dan komen ze erachter dat je een slof in de week rookt en toch dezelfde premie betaalt als een sporter. Het zou wat zijn.
Fucking creepy is de wereld aan het worden
Het zoveelste zelfverzonnen "keurmerk" met bijkomende kosten.
Ik heb mijn oproep voor het plaatsen van een vaccin met Astra Zeneca braaf in twee stukken gescheurd en mijn huisarts verteld dat ik wel een keer kom als ze Pfizer in huis heeft.
Nou knap van jou hoor
de Jager59 | 03-04-21
Mijn idee
Mensen met bouwjaar 59 hebben nog helemaal geen oproep gehad
@Mauritskade | 03-04-21 | 20:06: Oh, u hebt inzage in het medisch dossier van de Jager? Handig.
@goedverstaander | 03-04-21 | 20:07:
De dokter is een Ze...
Laat het rekenen beginnen..
Rijd even naar Rusland waar ze voor een paar pegels Sputnik erin jassen.
@goedverstaander | 03-04-21 | 20:07:
Ik heb een goed werkend bullshit filter en de Jager bleef hangen
Kijk goed! Dat zijn nu de gasten die de wereld verkopen voor een beetje eigenbelang. Maar ja, het is komkommer/covidtijd dus je moet wat hè.? Dan die principes maar ff aan de kant.
Die Nation of Islam persoon van onbestemde huidskleur. En een politierobot die als second directive het knielen heeft inzake etnische profilering.
Voor de goede orde: staand schieten, d.w.z. zonder ondersteuning, doet u alleen als het tactisch niet anders kan. 0 dekking, 0 core stabiliteit.
Waarom denkt u zelf dat langeafstandsschutters het liefst liggen? Niet uit luiheid, wat ik u brom.
Okay, laat ik me niet vaccineren. Maar dan dan zijn er vast ook wel terrassen en festivals voor niet gevaccineerde. Toch?
Of gaan we echt gediscrimineerd worden. Achterin de bus zitten, brandende autobanden om de nek, kruizen in de tuin....
Nee joh, er gaat een hele gezellige subcultuur ontstaan van kroegjes, winkels en campings.
Ok deal,
Ik doe wat ze willen, als ik dan wel een uurtje los kan gaan op die ass van J.Lo
Dan moet je wel een aardige leuter hebben hoor.
Grappig aan de oogjes te zien dat zij zonder een autocue niet eens drie zinnetjes uit die leeghoofden kunnen persen. Wat een sterren.
Als middel tegen de overbevolking presteert covid-19 wel heel erg ondermaats, terwijl verreweg de meeste mondiale problemen het gevolg zijn van die demografische catastrofe.
Om dan nu al een vaccinatiepaspoort in te voeren lijkt me wel heel prematuur.
Daar zijn de vaccins dan ook voor. Wappie mode uit
Uitleg van Mark Dice.
www.youtube.com/watch?v=B1qnm7s_FkQ
J Lo is geen fijne dame.
Persoonlijk heb ik nooit problemen met haar gehad. U wel?
Beyoncé is een buitengewoon slap aftreksel van wat deze latina allemaal gepionierd heeft. Foei, amice!
@goedverstaander | 03-04-21 | 19:51: 1 keer in NY. Dom mens.
Breek het verzet.
De strijdkreet van dictators.
Het doet een beetje denken aan die 'blue check marks' voor op je gevel. Een hoax die tot de verbazing van de bedenker bakken met geld op kon leveren.
waarom laten we ons niet gewoon gelijk chippen met z'n allen?, dat we 24/7 worden gemonitoord, al je gegevens worden "veilig" met ibm gedeelt, en je hoeft je nooit meer zorgen te maken dat iemand naast je misschien wel niet gevaccineerd is, degene die het niet doen laten we dan in kampen buiten de stad vertoefen, en degene die het tot die tijd weigeren geven we een gele ster embleem op hun jas, ik denk dat de meeste mensen die voor een digitaal vaccinatiepaspoort zijn het wel eens met mij zijn.
Heb je een mobiel? Dan ben je al gechipped. Gooi dus eerst dat ding weg voordat je verder gaat met dit slappe gelul.
Om mensen zoals u bezoek ik GeenStijl. Prachtig dat onbenul.
@Wilhelm Tell | 03-04-21 | 20:04: ik typ dit op een laptop, en als je dus geen smartphone hebt kun je niet meer meedoen, slappe lul
Iedereen die een vaccin neemt 1000 Euro, succes verzekerd, dat is toch geen geld voor een Great Reset en alles Better Back te kunnen Builden?
De inschatting is dat vaccins maximaal 2 jaar en minimaal zes maanden bescherming bieden. Dit moet alleen allemaal nog uit onderzoek blijken aangezien we met ongeteste vaccins te maken hebben.
Elk jaar een nieuw prikje de rest van je leven. De wereld hooked aan vaccins.
Andere oplossingen zijn natuurlijk van harte welkom
"CDC:Vaccinated people should still avoid travel"
Laat het RIVM en het OMT dat maar niet lezen...
Anders gaan de zomervakanties hier misschien ook niet door.
Heeft u het RIVM en/of het OMT in de afgelopen 13 maanden op een goede conclusie of verstandig advies kunnen betrappen? Schrijf die zomervakantie dus maar op uw buik; het potlood hangt er onder.
Volgens het RIVM gelden voor gevaccineerden dezelfde regels als voor niet gevaccineerden.
www.rivm.nl/covid-19-vaccinatie/vrage...
Al die vaccinatiepaspoort-wapperaars die denken dat ze elkaar veilig kunnen bezoeken, komen nog van een koude mutanten kermis thuis
well healt happy end ?
Laat me met rust in mijn safe-zone!
Iets koste wat kost door je strot (je arm in dit geval) geramd krijgen. Gek he dat mensen dan gaan twijfelen.
Ach welnee, met het donorregister dat van vrijwillig aanmelden daar voor overging naar iedereen in het systeem tenzij duidelijk aangeven van niet ging ook zonder enig probleem en iedereen deed mee zonder zeuren.
Hopelijk wordt de vaccinatiepaspoort verplicht. Zou goed zijn om zo de antivax beweging de kop in te drukken.
Het politbureau zou überhaupt moeten mogen beslissen over wie zich waarheen beweegt.
Ik ben niet antivax. Ik ben volgestouwd met vaccinaties.
Maar ik ben ook geen experiment. Nieuwe methode van vaccinatie, niet uitvoering getest. En lange termijn effecten zijn onbekend.
Succes met die experimentele troep.
U vergeet nog de sticker die op de jas genaaid moet worden. Daarna gaan we andere bevolkingsgroepen te lijf. Inwoners van Nederland met een niet-westerse achtergrond die met de politie in aanraking zijn geweest krijgen een C-sticker opgenaaid. Van 'crimineel'.
@Wim Venijn | 03-04-21 | 19:40:
Ik ben ook geen antivaxer en werkzaam in de farma industrie. Maar gezonde mensen inenten met een experimenteel vaccin tegen een verkoudheid die geen gevaar voor jongeren is waanzin.
Verplicht? Waarom? Zijn 2 paspoorten voor jou niet genoeg ofzo?
mocroGS | 03-04-21 | 19:33
De paspoort ?
@Der Schnitzeljäger | 03-04-21 | 20:04: Die meisje.
Wollaap! Takjesbier, insjalalala. Onlangs nog aan bomen gevraagd wat er hun staat of heeft de grote vogel in de lucht dat al gezegd? En ken je dat sprookje al van de spin, de duif en de Momo? Wel geinig dat je je roedel antivax beweging noemt, cute.
Dat tweetje van Harry Litman...
Scary Shit!
Een vaccinpaspoort is nonsens! Want wie kunnen ongevaccineerden besmetten? Alleen andere ongevaccineerden! Dat is hun eigen risico. En zij die wel gevaccineerd willen worden maar het nog niet zijn moeten gewoon nog even wachten en binnenblijven.
WTF!?
Logica ontgaat de lockdownies. Wetenschappelijk inzicht is ook afwezig. Dat krijg je met al die alfa’s
@altijd_correct | 03-04-21 | 19:38: groepsimmuniteit is nooit bewezen
@daan me de korte ach | 03-04-21 | 19:44: Op Urk inmiddels wel.
@daan me de korte ach | 03-04-21 | 19:44:
Elk jaar een prikje voor de hele bevolking?
Werkzaamheid en de veiligheid van het vaccin wordt de komende tien jaar getest!
Gevaccineerden kunnen elkaar, en anderen, ook besmetten en besmet worden. Vaccinatie zorgt er alleen voor dat de symptomen van de ziekte minder zijn.
Laatste onderzoek zegt van niet.
Nou snap ik waar dar gezegde 'simpele Harry 'vandaan komt.
Off topic, mummie verhuizing nu live op YouTube: youtu.be/bnlXW7KZl0c
En ik maar denken dat ik deze Pasen van mijn schoonmoeder verlost was.
@goedverstaander | 03-04-21 | 19:37:
En morgen gaat ze wederopstaan
voor jullie deur
Zozo. Dat mag wel wat kosten. Dat zie ik hier niet zo gauw gebeuren wanneer wij de Nachtwacht gaan verhuizen of zo.
Mooi om te zien.
Wie de neuk is Harry Litman? Dat moet haast wel een Democraten stemmenteller zijn.
Blijkbaar een advocaat en een voorvechter van burgerlijke vrijheden...
@TonAlias | 03-04-21 | 19:35: En een dikke link naar billy clinton
@TonAlias | 03-04-21 | 19:35:
Lijkt me sterk, hij pleit duidelijk voor het opheffen van mensrechten.
Broer van Jari Litman
@skoftig | 03-04-21 | 19:44:
Jari, wie kent hem niet
Mij noemen ze altijd Harry Klitman.
Dan maar gewoon nergens meer naartoe. Fuck off met je paspoort.
Je kan toch ook gewoon een mondkapje dragen? Dat helpt toch ook?
Al die anti's gaan straks nergens heen kunnen, die gaan heel snel om.
Want nu kunnen ze nergens meer heen vliegen om het perfecte instagram-plaatje met hun "vrienden" te delen. Je weet zelf...
Listen: No Shirt. No Shoes. No Shots. No Service.
Vaccine passports, explained
REAGEER OOK