BLM-demo 010 WEL afgebroken wegens te druk
Kijk Femke. Zo simpel is het.
Social
De burgemeester van Rotterdam heeft zijn prioriteiten wél op orde: "De actie is beëindigd. U wordt verzocht huiswaarts te keren en de anderhalve meter in acht te nemen", aldus zijn politiemensen op vriendelijk doch dringende wijze over de bullhorn tegen de Amerika-LARP'ers, die met te veel aanwezig waren bij de Erasmusbrug om nog verder te mogen demonstreren. Hier een HvNL Livestream, hieronder exclusieve foto's van Niels Wenstedt, en morgen geen miljoenmiljard columns over Aboutaleb.
Foto's: Opklikbaar voor de mooi: 1, 8, 7, 3 en het prachtige totaaltje Erasmusbrug hieronder:
Update: Toch een paar sneuneuzen en hun schreeuwende witte wijf die de politie een beetje belagen.
Een deel hield zich keurig aan de regels
NOS DiviBokaal Juryteams HELEMAAL INGEKLEMD
Update: Morrend maar vreedzaam...
Sja Femke. Kwestie van netjes vragen hè
..alleen de blanken hebben weer hun eigen agenda
Social
Jaap Stronks vindt deze genocide té belangrijk!
Social
Ja dus teveel, Jaap.
Reaguursels
InloggenLeuk stuk van Sjaak Bral in het AD gisteren: “Black Olives Matter”
Walgelijk die "Kijk mij eens verschrikkelijk deugen" kudde!.
Het is bij diverse figuren ook wel behoorlijke selectieve verontwaardiging en "woede". Zo een memphis depay ook. Zegt bij demonstratie op de dam en in rdam te zijn geweest, want het zit hem echt tot hier. Maandag zag ik op tv nog een filmpje voorbij komen over hoe walgelijk denigrerend hij reageert richting een agent die hem maant door te rijden nadat hij voor de tigste keer met z'n dure auto in het centrum van een stad aan het showen is. Dat is wel normaal gedrag? Eisen dat anderen veranderen en geen zelfreflectie hebben of in elk geval jezelf niks van anderen aantrekken. Zie hier in een notendop het probleem van de hedendaagse maatschappij.
Depay heeft ook niet de beste opvoeding gehad en is ook niet het slimste van het stel.
Mitch Henriquez, George Floyd, iedereen weet dat de nek het zwakke punt is bij mensen. Ook Spock heeft menig Klingon zo uitgeschakeld. Dus nooit meer beweren dat men verrast was door het resultaat.
Floyd, Henriquez, iedereen weet dat uitdagen van de politie op een hardhandige arrestatie uitloopt en toch maar blijven kloten met de agenten. Iets met eigen schuld en zo.
En de hartelijke groeten aan:
-iedereen die in quarantaine is geweest
-zijn zaak hals over kop op slot moest doen
-failliet is
-zich kapot heeft gewerkt op de ic
-in het verpleeghuis weg zat te rotten (oudere)
-in het verpleeghuis weg zat te rotten (medewerker)
Allemaal de hartelijke groeten van alle negers en/of moslims en nog bedankt voor de uitkering en de kansen.
maar het recht om te demonstreren is wel belangrijker! (aldus halsema)
Als er straks een tweede lockdown komt en een sterfte golf weet zeker niemand meer waar dat toch ineens vandaan zou kunnen komen.
Wat er nu nog niet failliet is in de horeca en recreatie, krijgt het met een tweede lockdown natuurlijk wel heel zwaar te verduren.
En alle extra corona maatregelen en steun, gaan we dat volgend jaar via de belasting weer terug betalen aan de staat?
Ik ken toch wel wat mensen met een andere huidskleur en er zijn er genoeg die ik vriend noem, en zij mij ook. Dat zijn mensen die je niet bij dit soort demonstraties aan zult treffen want, net als ik, kijken ze dwars door kleur heen en trekken zich daar niets van aan. Hoe dom moet je zijn om van huidskleur een factor te maken?
Precies ! Ik speel trompet in een jazz band met daarin 3 neger muzikanten en die 3 negers zijn vaak muzikaal beter dan ik en die 3 negers krijgen genoeg aandacht en die 3 negers voelen zich gewaardeerd en begrepen en die 3 negers zijn erg fijne mensen en die 3 negers vinden mij als witte blanke trompetspeler grappig...... stress?? Ga iets nuttigs doen met je leven en zoek een hobby.
@ewout56593235 | 04-06-20 | 06:00: Als witte trompetspeler grappig? Ik neem aan dat je ook rascisme van de daken hebt geschreeuwd?
Wat! Alweer? Eerst in Amsterdam en nu ook in Rotterdam?
En bedankt.
Godverdomme!
U en/of uw familie en/of vriendengroep hebben hier allemaal voor gestemd. Massa immigratie, opname in het vierde rijk, klimaatbelasting voor het klootjesvolk en deze overdreven massahysterie.
Allemaal uw schuld. En die van mij. En van alle guurders hier, direct of indirect.
De lat ligt niet hoog als je het als burgemeester mag opnemen tegen Halsema...
Dilemma's, is het nu Hemke Faalkema of Faalke Hemkema?
Faalhaas 'had ik maar' Halsema
Beeld van Fortuyn beklad in R'dam. Trieste sukkels.
Het wordt een bloedbad op het zebrapad ,met van der Graaf lopen nu ook zijn volgers hem achterna en als ze oversteken,moet ik rijden met verstevigde bumpers .
Wie had er een gekleurde medeburger als 2e op zijn kieslijst? Juist, Pim.
Zo statement is weer gemaakt. Allemaal fijn naar huis. Mag je daar verder treuren over zoveel onrecht in de wereld.
Moesten hier de zwarten ook vooraan en de blanken achteraan, net als in Groningen? Over racisme gesproken.
En de blanke leeghoofden stonden het toe. Femke knikte tevreden.
Straks, onder mijn bewind, dacht ze, is de Nederlandse cultuur cq. het erfgoed verdwenen.
Die schande gewist!
Die blanke die daarop verschijnen behoren ook achteraan te staan.
Wie kent die film nog?
The wave uit 1981.
Is het kijken waard. Nog steeds actueel!
Kijktip: Animal Farm. iedereen is gelijk maar sommigen meer dan anderen....
Zolang de halve niet blanke wereld naar Nederland wil vluchten, zal het hier wel meevallen met dat racisme.
Moet je als Aziaat eens een winkel willen openen in West Afrika: dan leer je wat de ware definitie van racisme is......
Zou er in landen waar weinig of geen van elkaar verschillende bevolkingsgroepen leven veel racisme voorkomen?
Toch, als je dit zo allemaal vanaf een afstandje ‘vanuit de provincie’ aanschouwt ben je blij dat dit soort totale bullshit helemaal niet speelt op ruraal niveau, godzijdank.
Nog niet gelukkig. Maar ben bang dat het in de toekomst wel gaat toenemen. Signalen zijn er nu al.
@Reaganmania | 03-06-20 | 23:06: Bestuurders in de provincie durven als puntje bij paaltje ook geen duidelijke keuzes te maken dus ettert het voort.
Bij op1 politiechef van Amsterdam die krijgt als hij vanavond weer thuiskomt vast een gedragen slipje van Femke, zou anders niet weten waardoor hij zo van het padje is.
LOL
8,5
Inderdaad wat een lulzak. Zijn ‘deep intelligence’, iets met social media, gaf aan dat er maar 300 mensen zouden komen. Hoe incompetent ben je dan.
@perdelul | 04-06-20 | 00:05: 'Deep intelligence' bleek in z'n onsamenhangende mooipraatbetoog even later een stelletje op facebook en youporn rukkende donuts etende club uitgerangeerde dienders te zijn....
Als je de foto’s ziet begrijp je niet waarom o.a. de horeca wekenlang op slot heeft gezeten.
Zulke bezopen koppen?
Ik wordt schijtziek van de term protesteren is een grondrecht.. werken met je luie donder is ook een grondrecht. En van het woord rasisme krijg ik op dit moment helemaal de tyfus..
Over een paar jaar krijg je spreekwoordelijk “de corona”. Zo gaat dat met ziektes.
@Gaat het niet dan? | 03-06-20 | 22:05: Nee joh, niet erg genoeg.
Moet je nagaan wat je krijgt als je het goed spelt.
Ik denk dat als wij politiebusjes beschadigen ook de kosten mogen betalen. Waarom die in die fimpjes dan niet?
Je gaat vreedzaam demonstreren en neemt mee, juist, zwaar vuurwerk..... Demonstraties worden zo terroristische samenscholingen. Juist zo geef je overheden de ruimte om de grondwet aan te passen.
Gewoon met hun poten van mijn mooie lieve stad afblijven dat gajes. Volgende keer maar wat harde kern van Feyenoord posteren om het in goede banen te leiden. Dan hebben ze niet zo’n grote muil denk ik
@Waakvlam | 03-06-20 | 21:38: Die slopen net zo hard hun eigen stad toch.
@Hiesjes | 03-06-20 | 21:56: De echte harde kern niet. De neppers wel
@Waakvlam | 03-06-20 | 21:38: In shitholes als oud charlois, vreewijk, spangen e.d. heb jij(als blanke) geen ruk meer te vertellen. Hoe bedoel je jouw mooie stadje?
@WayneGretzky*99* | 04-06-20 | 07:25: Klopt helemaal helaas
Wat een drukte daar aan de waterkant, en nu ook eens divers.
Wat brengt ze daar? Komt Pakjesboot 6 straks aan met regenboogpieten?
Telebelg meld ongeregeldheden met de ME in roffa
Het is simpel: slachtoffers van racisme en hun sympathisanten laten zich wel wegsturen door een Marokkaanse man (Abou) maar niet door een witte vrouw(Femke). In het laatste geval is er namelijk sprake van racisme en in het eerste niet. Tevens is hiermee bewezen dat meer niet-witte burgemeesters in de grote steden leidt tot meer sociale rust in die steden.
Bovenstaande uitleg is geheel conform het diversiteitsdenken.
Wit? Welke Wit??
Ze heeft niemand weggestuurd, ze stond er lekker tussen, inplaats van dat ze met de andere leden van "de driehoek. (burgemeester-pliesie- OM) ergens in een meldkamer of een kelder hoorde te zitten, om info en camerabeelden over de actuele situatie af te vangen
Leidt dan ook tot een sneller totaal faillissement van de door de niet witte bestuurde grote stad/steden.
Foto van Malieveld gezien? Donkerwit vooraan. Nog een enkele ol de tweede rij. Daarna alles roomwit. Leden van GroenLinks en D66 massaal aanwezig kennelijk
Overigens wel apart dat het tegenwoordig maatschappelijk geaccepteerd om het over 'witte' en 'zwarte' mensen te hebben.
Als ik mijn buurvrouw met zwarte aanspreek breekt echt de pleuris uit net zoals ze mij met witte zou aanspreken.
Snap die hele demonstratie drang met negeren corona regels da
dan ook niet.
Wel goed dat Appie niet van de softe is en wel ingrijpt.
Beter dan zo'n kut die mee gaat protesteren.
@CarelJan7937 | 03-06-20 | 20:57: Moslims hebben het niet zo op zwarten.
Beetje kort door de bocht, maar innige liefde en vriendschap is er niet tussen die eh groeperingen/categoriën/bevolkingsgroepen.
@Nuchternederland | 03-06-20 | 21:01:
Is waar, we zijn niet allemaal hetzelfde en voelen ons het prettigst met gelijkgestemden. Geldt zowel voor zwarten als witten. We accepteren elkaar wel maar zullen elkaar altijd wantrouwen.
Lastig parket en geldt ook voor inheemse soorten, heb als Amterdammer ook niks met Friezen en Limburgers ;-)
@CarelJan7937 | 03-06-20 | 21:19: Gelukkig heb ik als Fries (net zo als de rest van Nederland) niets met Amterdammers en Amsterdammers..
@Nuchternederland | 03-06-20 | 21:01: Begrijpelijk , ze willen de taart (=NL) voor zichzelf , delen is au
@Dual | 03-06-20 | 21:44: en hebben wij als Nederlanders niks met Friezen (= gedegenereerde Denen) #send them back
Hoe moeilijk kan het zijn een ingang te maken en mensen te tellen. Goed dat de burgemeester ingreep maar was een beetje laat.
Te makkelijk!
Mensen zijn geen nummer hè. Die doet het ook altijd goed bij links.
@LuNaTeeQ | 03-06-20 | 20:51: want?
Jazeg dan is t helemaal een event en dus helemaal verboden tot 1 sept
Aboutaleb had de ellende van Hoek van Holland nog op het netvlies
Meeste "witte" mensen zijn "kleurenblind" en zien niet eens of iemand een kleurtje heeft. Zijn toch echt de 'zwarten' die er een probleem van maken.
Wat dan wel weer apart is dat ik nog geen Hindoestaan (koelie) heb kunnen spotten in het demonstratie publiek.
Zwart racisme bestaat wel degelijk en is vele malen erger dan waar wij witten van beticht worden.
Je bent wel extreem naïef als je je eerste zin gelooft. Het probleem is dat mensen etnocentrisme verwarren met racisme. Vrijwel iedereen heeft een - lichte of zware - voorkeur voor mensen van zijn eigen komaf. Is gewoon natuurlijke aanleg. Dit wil niet per se zeggen dat je neerkijkt op anderen. Hindoestanen en Creolen moeten trouwens niets van elkaar hebben. Hindoestanen kijken trouwens wel echt neer op zwarte mensen.
Hele simpele vuistregel voor protesten als deze: als media en grote bedrijven ze steunen dan zijn ze niet organisch en dan ben je als demonstrant een pion op het schaakbord.
Waar slaat je opmerking op? Dit boeit grote bedrijven niet echt en waarom zou je niet mee willen schaken in de wereldpolitiek als burger?
@Shoarmamasutra | 03-06-20 | 21:04:
Tuurlijk boeit het ze wel. Bevolkingsgroepen tegen elkaar uitspelen leidt de aandacht van hun af. Kunnen nu lekker hun gang gaan niemand die oplet. Waarom denk je dat CNN dit aanmoedigt? Grote bedrijven steunen vaak beleid dat een fragmenterende uitwerking heeft op de bevolking, dit kan zijn: massamigratie, feminisme, blank-zwart et cetera.
Ik vind deze drukke en grote (protest)bijeenkomsten (broedplaats voor virusoverdracht) verwarrend. Als ik het goed begrijp is de conclusie van het geheel dat mensenlevens er niet toe doen, aangezien zelfs de voorstanders er niet in lijken te geloven?
Links en hun mediavriendjes zijn vooral goed in het scheppen van percepties. Waarheid telt niet, alleen de politieke agenda. Men schepte een beeld van een rascistisch VS door het creeren van (rascistische) symbolen, bv de KKK (5000 leden (0,001 % van de VS). Dat werkte altijd al.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan
Het gemiddelde rascisme in de VS is zelfs minder dan in NL. https://www.hln.be/wetenschap-planeet/de-meest-en-minst-racistische-landen-in-kaart-gebracht~a7886682/?referer=https%3A%2F%2Fduckduckgo.com%2F
Antifa en extreem linkse groeperingen als geweldadige drijfveren achter de Amerikaanse rellen komen hier niet echt prominent in het nieuws, Youtube staat vol van hun criminele acties. De slogan is - ook in NL - dat 't vooral de schuld is van Trump't incompetentie terwijl het Amerikaanse niet-federale syteem hoofdzakelijk leunt op gouverneurs. Amerika is zo groot als heel Europa maar wij Nederlanders hebben de perceptie alsof het zo groot is als Nederland en vanuit die optiek net zo gemakkelijk valt te besturen. Wat weten wij van de politie in Spanje? De politie in Spanje of Malta is veel en veel geweldadiger dan die van ons. Over politiegeweld gesproken in die landen? Maar nooit zie je daarvoor een linkse activist op de straat en hoor je er heel weinig over.
De grootste groep die in de wereld wordt vervolgd en gediscrimineerd zijn christenen, ook daar hoor je links nooit over. Is politiek gezien niet belangrijk.
De NWO wilt de VS kapot, koste wat het kost, van binnenuit, van buitenaf, door leugens, valsheid, economische mailaise, 't maakt niet uit. De hele wereld wordt er tegen opgehitst, geen leugen is te groot vanaf dag 1 dat Trump president was. Het tuig dat de straten beheerst onteert de nalatenschap van George Floyd en hun agenda berust niet op anti rascisme maar op chaos en de wens om de regering omver te werpen en dictatuur te vestigen.
https://video.foxnews.com/v/6161244593001#sp=show-clips
Historisch zo herkenbaar is: De Franse Revolutie, De Duitse Revolutie (bruinhemden), de Russische Revolutie (bolsjewieken), de Maoistische Revolutie, ect, ect.
Ik denk alleen niet dat het ze gaat lukken. Steeds meer mensen beginnen de propaganda machine van het establishment door te krijgen dus wees gerust. Dat een ietwat excentrieke zakenman gekozen wordt als president geeft aan dat een groot deel van de bevolking het establishment niet meer vertrouwt. Dat de media nu zo massaal achter deze protesten staan en bijna niet berichten over extreem linkse idioten die gekke dingen doen geeft aan dat ze als de dood zijn dat ze ook een deel van deze groepen gaan verliezen. Ze klampen zich wanhopig vast aan de laatste mensen die nog wel geloven wat ze te melden hebben.
Nou die nalatenschap van Floyd, gewelddadig vrouwen mollen, net na 5 jaar uit de bak, die mag je houden.
Nieuwe smoking gun in 020..... platte petten hadden al begin van de maandagmiddag hun top gewaarschuwd dat de aantallen demonstranten veel groter zou worden dan de verwachtte 300. Dus halalsema wist dit al veel eerder en kon nooit ‘verrast’ zijn door de opkomst.
Die vuist van Black Lives Matter, in hoeverre verschilt dat symbool van dat gebaar van (echte) racistische groeperingen? Verder zag ik een kartonnen bord met de tekst 'I'm strong, black and proud'.
Black Panthers waren eigenlijk hele lieve jongetjes.
Doet me denken aan een gestrekte arm
Je kan die demo's toch gewoon verbieden op basis van het verbod op gezichtsbedekking in de openbare ruimte?
is niet houdbaar. Het verbod op samenscholingen wel.
Hoe zou de gemiddelde zwarte Amerikaan gebaat zijn bij deze antifa/kozp demonstratie?
Het gaat niet er niet om de Amerikaanse protestanten een hart onder de riem te steken, het doel is om hún probleem naar hier te extrapoleren om zo ook slachtofferschap te claimen. De racismekaart is een soort prepaid-kaart en die moet af en toe worden opgeladen. Nederlandse beroepsdemonstranten laden hun racismekaart op met George Floyd .
@Captain Pervert | 03-06-20 | 20:28: goed gezegd dit!
@Captain Pervert | 03-06-20 | 20:28:
Treffend!
@Captain Pervert | 03-06-20 | 20:28: Zolang FVD en de PVV in Nederland groot zijn en blijven, partijen die slechts floreren dankzij de onderliggende racistische kompas heb je geen prepaid kaartje, maar een dikke abonnement ;-)
@Captain Pervert | 03-06-20 | 20:28:
+1 voor onze pervert.. :)
@Staples
Ten eerste:
*1. ”de compas”?
*2. “dikke abonnement”?
Ten tweede:
Verder nog wat ongefundeerde opmerkingen of was dat het?!
Dat PVV en FvD floreren, zoals u zegt, komt door dit soort “demonstranten”. Men is er klaar mee als racist weggezet te worden enkel en alleen om een andere mening dan deze schreeuwers, want dat zijn het. Gillen om te gillen. Het zal het merendeel van de Nederlanders aan hun derrière oxideren of de ander groen, geel, paars of bruin is. Waar het om gaat is dat je de normen en waarden respecteert van dit land. En we zijn van oudsher te nuchter om te bacterie-n**ken of een heerlijk gebakje nou moorkop, negerzoen of anders heet... er zit namelijk nul komma nul racistisch gedachtegoed achter. Doe normaal en iedereen accepteert je, zelfs als je een andere mening hebt! Simpel.
Blijkt de ME toch nodig te zijn. Want rellen!
"Het was onhoudbaar druk tijdens de Black Lives Matter-demonstratie in Rotterdam. Er waren zoveel mensen, dat door de lokale driehoek (burgemeester, hoofdofficier en de korpschef) werd besloten de demonstratie vroegtijdig te beëindigen. Het bleek niet mogelijk om voldoende afstand te houden. Een groep demonstranten maakte er een lopend protest van. Er ontstonden een paar relletjes, waarna de ME charges uitvoerde. Een van de jongeren die meeloopt, geeft ook aan dat er bij een groep boosheid heerst over het afbreken van het protest. ‘Je voelt de tranen en de boosheid’, zegt hij."
www.bndestem.nl/algemeen/live-me-char...
En zie daar de zwakke argumentatie. Je zin krijgen, niet aan de afspraken houden, weten dat het dan afgeblazen wordt en dan alsnog boos worden, en zeuren over "tranen" want een vent jankt tegenwoordig om het minste of geringste blijkbaar.
En gaat daarom uiteraard rellen.
Stelletje virtue-signalling als excuus-oproerkraaiers. Ga eens voor de spiegel staan en vraag je dan nog eens af waarom je leven zo kudt is.
Ik zag ook een reactie van iemand uit de organisatie die zij: de demonstratie afbreken zorgt voor onnodige onrust, dus dit is een slechte beslissing. Okay. In de file staan zorgt voor onrust, dus laten we iedereen over de vluchtstroken rijden.
Zie liever, dat die "jongen" tranen van pijn zou laten lopen.
Dat is juist het hele punt. In de spiegel zien ze een zwarte of lichtgetinte. En denken ze dat dat de reden van hun ellendige leven is.
Toegegeven. Het helpt echt niet altijd. Maar er wordt ook wel eens te makkelijk gedacht dat het racistisch is.
Veel.problemen met werk en stages komen door meer dan huidskleur. Ik hoor vaak dat men een kans geeft, maar dat ze dan stelselmatig te laat komen of zich kleden om zich met ghettocriminaliteit te associeren enzo. Velen hebben niet door dat dat voor " blanken" heel belangrijke punten zijn. Een eerste dag te laat komen, ook al is het door de tram geldt als klotemotivatie. Dan ben je lekker twee trams te vroeg.
Andersculturelen worden in afnemende mate met dat soort infomele culturele gevoeligheden geconfronteerd en gaat dan nat. Daarin faalt t onderwijs.
Overigens mogen werkgevers ook wel eens iets makkelijker worden. Een stage is ook leren. Niet belerend betweterig maar gewoon even zitten en zeggen" weet je maat, " Opmerkingen als " doe je dat tbuis ook" vallen dood, waarschijnlijk inderdaad wel.
Diversiteit geeft je spijt.
Diversiteitspijt kent geen tijd.
Ik hoor een verslaggever van de NOS zeggen: er is veel onzichtbaar racisme in Nederland. Maar als iets onzichtbaar is dan is het er toch niet???
Net als kerona?
Als je zo'n demonstrant vraagt "geef eens een voorbeeld" dan is het antwoord van het kaliber "iemand zei eens op straat: he neger, draai eens wat negermuziek". Vraag dan eens aan blonde meisjes wat ze in de randstad op straat horen van sissers. Doe dat eens. #BlondGirlLivesMatter
@Captain Pervert | 03-06-20 | 20:26: ja of de blowende marrokanen die voor mijn bedrijfspand staan en mij verrot schelden voor kankerhollander als ik ze vraag of ze weg kunnen gaan. Ook nog nooit een hashtag voor gezien
De nos zet 15 miljoen autochtone Nederlanders in de hoek als potentiele rascisten, dat is wat onzichtbaar rascisme betekent. Het is haattaal.
Voor links en aanverwant is de suggestie al voldoende.
@Fele | 03-06-20 | 20:28: ah heet het daarom hasj-tag
@De Briemusketier | 03-06-20 | 20:35:
Dat is echt veel te optimistisch± per 1/1/2019 waren en nog maar nét 13 miljoen inwoners die in de CBS statistieken als Nederlander te boek staan.
Zoals u weet hebben vooral in het recente verleden, massa's mensen de Nederlandse nationaliteit gekregen. En daarnaast wordt iedereen als Nederlander geregistreerd van wie de ouders in NL zijn geboren.
Het hoogste aantal als autochtone Nederlanders hadden we in 2012, toen waren dat er 13.236.155
In 2060 is de CBS verwachting 12.094.106 Nederlanders, maar u zult dan waarschijnlijk nog niet de helft daarvan nog als zodanig herkennen op straat...
De divibokaal van de NOS was toch echt openlijk racisme.
@Bataafje | 03-06-20 | 21:32:
De divibokaal kunnen ze beter aan de enige blanke autochtone Nederlander geven die in het huis van bewaring zit: Holleeder!
Hulde voor de term "Amerika-LARPers". Het drukt perfect mijn onbegrip uit.
De antiva staat er een beetje besluiteloos bij, ze kunnen zich niet in de menigte verstoppen zo.
Weet je wat nadeel was van Femke die stond er omdat ze die button op had niet als burgemeester maar als prive persoon. Ze kon dus niks doen, en in deze tijd van crisis heeft ze gewoon laten zien dat ze veels te licht is voor deze functie, ze had al een aantal deuken opgelopen door haar acties tav haar man en zoon en nu zakte ze volkomen door het ijs om haar eigen belang weer voorop te stellen. Ze had moeten uitgaan van het goede in de mens maar ze kent zichzelf en kwam tot de conclusie ik zou het niet doen dus doet de rest het ook niet.
Ze kon meteen wat doen, door haar ambtsketen te voorschijn te toveren. Op dat moment is ze burgemeester. Die stomme button had ze nooit op mogen hebben.
Ik pleit voor een demonstratie met dj en bier op de Dam! Oh ja... We demonstreren voor heropening van de festivals!
De Love Parade in Berlijn was ook lang officieel een demonstratie voor meer liefde enzo
50 jaar geleden , kralingen popfestival 3 dagen all color, no problem...... we ve been there we konden het en het ging vanzelf Love ,veel and peace ook veel.
Veel vragen rond verdachte dood van George Floyd
Overigens worden er in de alternatieve media heel wat vragen gesteld over de dood van George Floyd. Sommigen zien veel aanwijzingen voor een ‘false flag’, zoals het feit dat de agenten in kwestie omstanders maar liefst 8 minuten lang van dichtbij ongestoord het incident lieten filmen, terwijl dat normaal gesproken onmiddellijk wordt verboden, en omstanders op afstand worden gehouden. Was dit filmpje wel echt, of was het in scene gezet?
Zo is het vreemd dat de buren van de agent (Derek Chauvin) hem nooit in uniform hebben gezien en niet eens wisten dat hij agent was, en dat hij op de foto’s als enige een andere badge draagt dan zijn collega’s; dat de geïnterviewde nabestaanden van Floyd tijdens TV-interviews geen enkele traan lieten (acteurs?); dat de bewakingsbeelden van het restaurant een andere politieauto laten zien dan waar George achter lag, dat andere agenten George arresteerden, en dat die geen enkel geweld gebruikten, en gewoon een kalm gesprek met het slachtoffer aangingen, omdat hij geen verzet bood.
Nog iets wat niet klopt: de hulpdienstmedewerkers deden geen enkele poging hem bij te brengen, en handelden totaal niet overeenkomstig de richtlijnen voor iemand met nekletsel. Floyd werd op ruwe wijze opgetild en op een brancard gedumpt. Waarom? Was er in werkelijkheid niets met hem aan de hand?
Ik denk dat Floyd achter de moord op Epstein zit.
Tja misschien leeft hij nu in het buiteland met 2 miljoen van de antiva? Ga is uit het raam kijken.
Zwaartekracht is een verzinsel, de 2e Wereldoorlog was een uit de hand gelopen vergissing, Johan Cruijff leeft nog en Covid 19 is een door Israël bedachte samenzwering. Ja toch?
Ergens ook linkjes hiervan? Ik heb wel zin om mijn aluhoedje weer eens op te zetten om bij het volgende verjaardagsfeestje eens flink de knuppel in het hoenderhok te gooien...
Nou,das dan ook weer opgelost.
@kees1386 | 03-06-20 | 20:09: Lijken mij wel terechte vragen - als het waar is - dus het wachten is op de filmpjes, artikelen etc. De wereld is zo geschift dat ik nergens meer van opkijk.
@kees1386 | 03-06-20 | 20:09:
videopress.com/v/21dUf54z
@Lupuslupus | 03-06-20 | 20:14:
www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses...
Kijk eens wat beter naar dat fimpje droeftoeter.
Kijk anders ook even naar t jeugdjournaal kan je zijn vrouw zien praten, zo huilend dat haar stem oversloeg.
Die ambulanciers waren ook niet gek die zagen allang dat hij al morsdood was, alleen hoort een arts dat vast te stellen.
@Prinsemarij | 03-06-20 | 20:06:
Precies, en we leven in de matrix, dus we bestaan niet echt.
Ik hoor dat de witte mensen dit probleem kunnen en moeten oplossen omdat zij witte privileges hebben. Discriminatie en racisme is vreselijk maar donderop door te zeggen dat ik privileges heb. Ik word beoordeeld op wie ik ben en hoe ik doe en zo beoordeel/behandel ik ieder ander mens.
Ieder witte deuger die zegt dat ik witte privileges heb spuug ik in zijn/haar witte bek en zeg donderop.
Blanke deugers, noem ze blank. Hebben ze weer iets om zich over op te winden.
@5611 | 03-06-20 | 20:10: Er bestaan geen witte mensen behalve Albino's en die worden hier niet bedoeld.
Laat gaan. Dit hele gezanik is een grote ver van mijn bed show. Er zullen best problemen zijn, maar het barst van de multiculturalisten die die problemen dolgraag oplossen.
Dus eigenlijk redenen genoeg om Femke te ontslaan. Toch?
Gaan ze toch rellen. Wat willen die lui nou? Zweepslagen misschien?
Of zijn het rellers die het falen van Halsema willen ontzenuwen?
Links is niet geïnteresseerd in de gekleurde medemens, alleen maar in macht:
youtu.be/SMbnZwnJ-yE
www.youtube.com/watch?v=4rZETAGFiF8
Boerensolidariteit:
twitter.com/boerfissa/status/12682234...
#BovineLivesMatter dan maar?
De mobiele eenheid is onderweg naar de Rotterdamse binnenstad.
Vertel maar niet teveel. Socialmedia hebben nogal de neiging een hele nieuwe realiteit te creëren.
Dus AFA het leger van Groen LInks is daar aan het rellen
Vooral een hoop domme kleuters bij elkaar. Beetje schreeuwen en vooral laten zien dat jij ontzettend deugd en het gros van de maatschappij niet.
Het is goed dat de scholen weer beginnen. Leer daar ook gelijk een fatsoenlijk vak, lutsers.
Inderdaad studentjes die heel de dag niks te doen hebben of morgen pas om 1 uur bij hun psychiater moeten zijn omdat ze zoveel sociale druk ervaren van deze grote boze maatschappij. Vanavond lekker blowtjes roken en morgen lekker uitslapen, ohja misschien iets eerder eruit om hun haar bij de kinkykapper nog in een hip kleurtje te laten verven. Ik ben gewoon nog aan het werk. Geld verdienen zodat de subsidies voor deze clubjes door betaald kunnen worden. Joeeee
Of wordt dienstbaar jegens het volk waarvan je vreet. Ga corveeën of zo.
Femke jankt dat het niet kan en Aboutaleb *doet* het gewoon. Dat is nu het verschil tussen iemand die geschikt is om burgemeester te zijn van een (naar Nederlandse maatstaven) grote stad en iemand die het niet is.
Verder is discriminatie stom en achterlijk, maar no way dat ik me wil associëren met de terroristen van KoZP of die van Antifa.
Er zit nogal een verschil in 'privilege' tussen slachtoffers van racisme in VS en die aanstellers in NL, niet? Maar dat zien die laatsten niet in, precies wat ze de 'racisten' in NL verwijten, waarmee dat een geuzennaam wordt voor de Nederlandse ontvangers van het inmiddels meest inflatoire scheldwoord ter wereld. Zo ervaar ik het tenminste.
Nog afgezien van die verwerpelijke gradatie die er wordt gemaakt door deugend Nederland in ernst van racisme, evenredig oplopend met teint van het slachtoffer. Het is te krankzinnig voor woorden dat dit blijkbaar als feit mag worden gepresenteerd. Waar blijft het weerwoord van weldenkend Nederland, de rede, het gezonde verstand?
Inderdaad in vind het een grote eer om voor racist uitgemaakt te worden.
Waar gaat dit over mensen? Black life matters?
Waar hebben we het over? Als dat zo is dat black life matters, dan waarom niet iedere dag de straat op om Afrika te helpen om mistens zo welvarend te worden als de westerse wereld?
Afrika welvarend maken? Hoe gaan we dat doen al die miljarden die ze al gekregen hebben zijn niet zo goed besteed.
@EmilioEsteves | 03-06-20 | 19:56:
Dus jij zegt Zwarte levens maakt niet uit omdat het niet lukt?
@EmilioEsteves | 03-06-20 | 19:56:
Die zijn idd nog niet besteed, sinds ze op een rekening in Zwitserland zijn geparkeerd.
@De Briemusketier | 03-06-20 | 20:07:
Okay ik bgrijp het Black Lifes don't matter.....dank
*En gaat weer over tot de orde van de dag
Als ik die foto's zo eens bekijk, dan zie ik eerlijk gezegd niet veel verschil met A'dam. Dat demo's überhaupt mogen plaatsvinden in deze tijd is gewoon bizar. Als dit zo door gaat dan zijn we voorlopig nog niet af van die coronarigheid.
De regering had demonstraties kunnen verbieden - wettelijk - maar Rutte vindt demonstraties belangrijker dan de volksgezondheid. Hij had kunnen zeggen 'nu even niet, we bekijken wanneer het wel kan'. Al die mensen in de verpleeg/verzorgingstehuizen die maanden lang gevangenen zijn geweest in opdracht van Rutte, dat kon wel. En de stervenden die geen familie bij zich mochten hebben. Als je dat (en veel meer) bedenkt is dit ècht niet te verkroppen.
Zonder ruggengraat is het lastig weerstand bieden. Dat zag je toen de regering eerst de scholen niet wilde sluiten, en bij deze demonstraties ook weer.
Jeeeuuuhhhhh, de Amsterdam Arena mag weer vol met 54.000 man want wij hebben totale schijt aan corona en alle zorgmedewerkers waarvoor half debiel Nederland recent boog voor stond te klappen.
Voordeel is dat de arena altijd een half uur voor tijd aan het leegstromen is
Nog een smet op Halsema: zij denkt dat alleen (hetzelfde) politiegeweld (als in de USA) een einde aan die zooi op de Dam kon maken. Wanneer ga je ontslag nemen en dan stage lopen bij Aboutaleb? Niet om opnieuw burgemeesteres te worden, uiteraard, maar gewoon als een spiegel voor jezelf.
Dat zegt vooral iets over haar lage beeld van de demonstranten.
Dat blijkt dat de meeste demonstranten gewoon ordinaire relschoppers zijn of te wel AFA tuig.
@5611 | 03-06-20 | 20:12: Ze weet wat voor vlees(vervanger) ze in de kuip heeft, ze moet de meeste beroepsklagers wel herkennen als partijgenossen of sympathisanten..
Is wel weer duidelijk. In 020 veel praatjes en excuses. In 010 gewoon nadenken & ingrijpen. De divi-demonstratiebokaal is deze keer voor 010
Haha Rutte betrekt racisme in NL erbij door beoordeling van mensen vanwege het ‘behoren tot een bepaalde groep en een bepaald geloof.’ In USA ging het niet over geloof volgens mij. LOL
Hier wel
@Ardbeg | 03-06-20 | 19:30: Een selffulfilling prophecy noemen ze dat.
Geloof is geen racisme. Eerder geestelijke zelfverminking.
Ja hij doet nu hetzelfde als wat Sophie Hillbrand gisteren deed. Ze sprak Dijkhoff aan op de reactie van Rutte die hij deed nadat journalisten waren aangevallen bij de turkse ambassade. Daarom vondt ze dat iedere VVDer nu niets over dit onderwerp mocht zeggen. Het sloeg nergens op maar ze dacht: als ik heel ernstig blijf kijken dan lijkt het misschien nog wat
Waar vind je nog onvervalste pure racisten? Juist .... BLM..... alle mensen met een andere huidskleur (blanken) zijn schuldig en horen voortaan achterin de bus. Waar vind je nog onvervalste pure fascisten? juist.... Antifa.... iedereen met een niet welgevallige mening moet dood.... het wordt zo schaamteloos geuit dat het echt lachwekkend is om te zien wat er allemaal bij wordt gesleept om hun verachtelijke denkbeelden goed te praten... compleet bizar...
Lees en huiver, Barbarijse slavenhandel
nl.wikipedia.org/wiki/Barbarijse_slav...
Helemaal mee eens.
@AntonJansen | 03-06-20 | 19:29: Uitstekend thema voor een WLM demo.
Geweldig. Hier hoor je dus sylvana etc niet over.
@AntonJansen | 03-06-20 | 19:29:
En daar loop je dan als deugende huismoeder en politicus tussen en schreeuw je meer meer meer racisme en fascisme ..... en de media en onze overheid vinden het blijkbaar geweldig....
Het is dat we nu in Corona tijd zitten en het logischerwijs wordt afgebroken maar het is toch wel kippenvel hoor. Zoveel mensen die demonstreren tegen racisme. Daar gaat mijn reaguurdershart wel harder van kloppen. Kippenvel.
Ik heb ook kippevel, Schimmelpenninck.
Hm, ik mis die protesterende mensenmassa eigenlijk bij mishandelen van homo's, bij ingooien ramen Joodse restaurants etc. Dit is gewoon een dingetje, " ik doe mee want ik ben een deugmens" of een " ik rel nu eenmaal graag en we zijn nu met zoveel dat de kans gepakt te worden klein is. En Antifa is zelf fucking racistisch.
Zoveel mensen die demonstreren tegen iets wat 6000 kilometer verder gebeurt is er waar ze 0,0 procent invloed op hebben plus op 17 miljoen inwoners is dit een druppeltje .
Vervolgens wel opa en oma in gevaar brengen dadelijk staan ze weer voor zorgmedewerkers te klappen hypocriet volk.
@Ronnie | 03-06-20 | 19:39: En voor alle duidelijkheid ik ben geen rechtse rakker en ben zeker tegen racisme maar ik erger mij er gewoon aan dat mensen al maanden bezig zijn om het Corona virus in te dammen en vervolgens gaan we met duizenden demonstreren wat er in Amerika gebeurt sorry hoor dat gaat er bij mij niet in.
werd er maar es geprotesteerd tegen echte onzin
@MoonBeebe | 03-06-20 | 19:35: Dat dus. Ga toch weg met je kippenvel.
Ja dat zoveel idioten een door gesnoven gewelddadige crimineel die net 5 jaar uit de gevangenis is en door een incident is overleden en het geweldig vinden wat die plunderaars etc. daar doen.
Deze demo had (net als Groningen en Den Haag gisteren) na maandag gewoon sowieso niet door mogen gaan. De noodverordeningen zijn een wassen neus. Papieren tijgers. De burgemeesters vinden het allemaal best.
Hiermee heeft de overheid toch zijn laatste restje geloofwaardigheid verloren? Bij mij wel, in elk geval. Ik trek me nergens meer wat van aan, in elk geval. Zal niet veel verschil maken, maar ik ga me niets meer aantrekken van noodverordeningen, apv’s en dergelijke. Het is wel mooi geweest.
Zo denk ik er ook over en bij mij maakt het helemaal geen verschil behalve dan die achterlijke regels in de supermarkt. Als je voor 1 boodschap gaat en geen karretje pakt breekt de pleuris uit. Ik doe alleen nog voorzichtig voor mijn eigen welzijn.
Probleem is dat de BOA's vanaf morgen wel weer gewoon gaan bekeuren als je geen 1m5 meter afstand houdt.... Nederland waar de brave burger voor elk misstap van een micrometer zwaar beboet wordt en allerlei tuig en nietsnutten zonder probleem wetten kunnen overtreden.
@Grachus | 03-06-20 | 20:45:
Gewoon voor laten komen. Rechtsongelijkheid. Fotootjes van de demonstraties als bewijsmateriaal erbij en klaar. Desnoods tot aan de Raad van State.
@Stormageddon | 03-06-20 | 20:47:
Eh... Hoge Raad, bedoel ik. (Zit in standje bestuursrecht, maar dit soort nonsens is strafrecht).
Twee grote NOS straalschotelbusjes, waar is dat anno 2020 nog voor nodig? Evenals die belachelijk grote schoudercamera's? Technisch is alles allang ook in miniatuurformaat op topniveau, maar dit is bedoeld om visueel te imponeren. Zoals vroeger de fotograaf met een zwarte doek en een blitse magnesium flits: dat waren nog eens fotografen! De NOS creëren het nieuws zelf door er zo aandachttrekkend middenin te staan, ze produceren in een continue streaming het linkse sprookje. Bij deze demo kwam overigens nog schrijnender het wel of niet 'nieuwe normaal' aan het licht.
Vond je dat ook bij die traktorsdemo’s of stoor je je hier heel misschien aan omdat ze demonstreren tegen iets waar je het niet zo mee eens bent?
@Ardbeg | 03-06-20 | 19:28: Het nieuwsmedium dat zichzelf zo pompeus te kijk zet, dat is narcisme en intimidatie. Gewoon met een Go-Pro of nog onopvallender, en de nieuwsgaring wordt alleen maar objectiever.
@Ardbeg | 03-06-20 | 19:28: Heb in het centrum van Gent ook een anderhalve meter BLM demo gezien: dat is een prachtig schouwspel.
@Ardbeg | 03-06-20 | 19:28: grote rel om nos=nep nieuws sticker
Is Marcel Gelauff gesignaleerd met zijn RAL kleurenwaaier?
Tja, en dat alles voor een meneer met een strafblad, dat niet op een A4-tje past. Ben benieuwd wat de slachtoffers van zijn eerdere daden er van vinden. Begrijp me goed, de arrestatie was "way out off line" en dient gewoon berecht te worden overeenkomstig de wetten van een rechtstaat.
Ze hadden gauw kunnen overstappen op de zwarte, 77-jarige oud-commissaris die gisteren is vermoord, terwijl hij op zijn oude dag zijn niform nog eens heeft aangetrokken om zijn oud-collega's en medebewoners bij te staan.
Dat strafblad doet er toch niet toe. Het gaat om racistisch politiegeweld. Hij is niet dood vanwege zijn strafblad.
@Ardbeg | 03-06-20 | 19:29: Maar wie zegt dat zijn kleur van belang was?
@Ardbeg | 03-06-20 | 19:29: Jawel, wat ik uit de media begrijp kenden ze elkaar van een eerdere arbeidsbetrekking. Indien je als diender voor de zoveelste keer een recidivist moet arresteren en je herkent hem als zodanig omdat je weet wie het is en wat zijn strafblad is, dan is je houding anders, dan een "onbekende". Nogmaals, de arrestatie is buitenproportineel en dient als zodanig bestraft te worden.
@Ardbeg | 03-06-20 | 19:29: Useful idiot
Wie zegt dat hij gedood is vanwege zijn huidskleur?
Mijn halve familie is bij de slag bij Heiligerlee afgeslacht. Hoor daar nooit iemand over...
Was Twitter er toen maar geweest. Per postduif ging lastig
De Barbarijse slavenhandel verwijst naar de bloeiende handel van blanke slaven tussen de 16e en 19e eeuw aan de Barbarijse kust van Noord-Afrika, het hedendaagse Marokko, Algerije, Tunesië en het westelijk deel van Libië. De markten beleefden een periode van voorspoed toen de gebieden officieel onder de heerschappij van het Ottomaanse Rijk vielen. Volgens zijn schattingen zijn er tussen de 16e eeuw tot het midden van de 18e eeuw 1.000.000 tot 1.250.000 Europese slaven verhandeld.
nl.wikipedia.org/wiki/Barbarijse_slav...
Als Groningers die voor de Spanjaarden vochten?
@AntonJansen | 03-06-20 | 19:28: Daar zul je Ardbeg en consorten niet over horen.
@AntonJansen | 03-06-20 | 19:28: Geweldige info. Was mij volledig onbekend.
Misschien handig te melden dat er nog volop slavernij in de wereld is. Maar ja, de hedendaagse slaven werden niet door hun eigen Ghanese koning het slavenschip in geduwd voor een riante vergoeding. En dus tellen ze niet mee en krijgen ze geen aandacht van de engnekjes op de Dam en de Erasmusbrug?
In de Meijerij is de halve bevolking gestorven omdat de staatse troepen die stomme katholieken kort wilden houden en alle oogsten sloopten. En gebouwen. En kerken.
Hoor je ook niemamd over.
En dan vinden die grachtengordelnaars t gek dat die mensen wat achterdochtig en antielite zijn.
De antifa's staan er nog schoorvoetend en besluiteloos en negeren daarmee het politiebevel ? Mag ik hopen.
Ze kunnen zich met die paar man niet verstoppen in de menigte, daarom dus.
@jan huppeldepup | 03-06-20 | 20:12:
Tja, dan voelen ze zichzelf ineens wat ze eigenlijk zijn, een absolute minderheid.
En? Is ze al weg?
Vraag het volgend jaar nog eens.
Was ze hier ook bij ?
Ergens las ik, ik weet niet meer waar (dus misschien plagieer ik per ongeluk een medereaguurder) een scherpe analyse over racisme/discriminatie etc.
Minderheden/bepaalde groepen die ècht onderdrukt en gediscrimineerd worden, kijken wel uit om hiertegen te protesteren. De angst voor de mogelijke gevolgen zit er diep in - en met reden. De consequenties van het protest zijn nl meestal niet mals en kunnen uitdraaien op nog veel erger. De christelijke man die in Irak aangifte doet van de verkrachting van zijn 12-jarige dochter door de soennitische buurjongen kan rekenen op knokploegen of erger, en de overheid grijpt dan niet in. De kans is zelfs groot dat hijzelf wordt aangeklaagd en voor jaren vast komt te zitten.
Dat lijkt me dus een kernpunt in deze discussie: groepen die ècht structureel (dus van overheidswege) onderdrukt worden, zijn meestal veel te bang om hier iets tegen te ondernemen.
Dat maakt meteen duidelijk dat al die zieligheidsgroepjes nooit te maken hebben gehad met daadwerkelijke onderdrukking en ongelijke behandeling. In Nederland krijgen ze zelfs subsidie (!) godbetert, dus waar hebben we het over.
De term 'beroepsneger' is er niet voor niets
twitter.com/SalwavanderGaag/status/12...
De sfeer slaat om op de Schiedamsedijk
twitter.com/SalwavanderGaag/status/12...
@AntonJansen | 03-06-20 | 19:22: Met gestrekte rechterarm in de lucht. Doet me ergens aan denken.
Bezopen dat hier überhaupt toestemming voor gegeven wordt. Zeker gezien het spijkers op laagwater karakter en subsidie slurpers als KOZP.
En eh, hoe gaat deze massa met het ov? Op anderhalve meter afstand zeker? Ik vraag dit voor een vriend, die gelooft dat de afstand buiten niet zoveel uit maakt, als wel de ventilatie binnen in oa het ov.
Twee amerikanen en een vleermuissoep etende chinees, meer heb je niet nodig.
Mondkapje of niet, no way dat ik daar tussen ga staan.
Daar hebben we dan maanden voor binnen gezeten.
Ook al zou ik niet twee maanden binnen hebben gezeten dan nog ging ik daar niet tussenstaan. Wil niet geassocieerd worden met links tuig.
Zucht,
"Ik vind het hypocriet dat wij nu weg moeten, terwijl de afgelopen weken wel allerlei mensen op het strand zaten", zegt een meisje
Die demonstratie had dan ook op de Maasvlakte georganiseerd moeten worden.
Hoe oud was het meisje? 3 jaar of zo?
De dag niet prijzen voordat het avond is maar deze burgemeester lijkt het in elk geval een stukje beter te hebben gedaan dan die van Amsterdam.
Vanwege het gesteggel rond Halsema anders was er in Rotjeknor niet ingegrepen. Vind het nu uberhaupt wel mooi geweest met dat BLM geneuzel. Ga fijn naar de USA
@AntonJansen | 03-06-20 | 19:16: Racist.
@AntonJansen | 03-06-20 | 19:16: Dat denk ik ook. Ik sorteer al voor op overdreven loftuitingen voor Abou.
@BozePaarseMan | 03-06-20 | 19:18: Dat woord heeft zijn inhoud allang verloren, behalve voor eh... deugers (om het maar netjes te houden).
Als he gelooft dat deze samenkomsten gevaarlijk zijn dan lijkt het me toch al te laat. Hoe lang stonden ze al op een kluitje? Gelukkig is er niet veel aan de hand denk ik. (Ook niet in Amsterdam).
Nederland is een van de meest tolerante landen ter wereld, jammer dat er steeds meer intoleranten bij komen, die, toch typisch, meestal een kleurtje hebben. Ga in een ander land demonstreren tegen racisme, maar niet hier.
Justum
Dat Nederland tolerant is ontkennen ze gewoon. Einde dialoog.
@Reaganmania | 03-06-20 | 19:15: Ik heb sowieso weinig trek in een dialoog die mij op grond van mijn kleurtje al een witte racist vinden. Doei!
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik dat hele BLM-gedoe één grote zieligheidsshow vind, maar op het laatste moment bedacht ik me. Laat ze lekker in die kromme deugbeugel blijven hangen. Ik heb ook een kleurtje, maar je beledigd of gediscrimineerd voelen is bij mij altijd een keuze geweest. Maar ik heb die keuze nooit gemaakt, die lol gun ik ze never of nooit.
Goed bezig!! Zo is het maar net.
Precies dit dus! Zorg dat je je kids opvoedt met een beetje een dikke huid. De grote boze buitenwereld, zodra je de deur uit gaat, is naar, vervelend, oneerlijk en soms enorm pijnlijk. Zorg dat je er tegen kunt, ga niet slachtofferen of trek het je persoonlijk aan. Als je dat door hebt, dan bestaat Racisme niet eens. Ik las een stukje van een interview met iemand die ook bij de demo aanwezig was. Ze zei:"Ik ben tijdens een sinterklaasfeest wel eens uit gemaakt voor zwarte piet. Ik voelde me toen enorm minderwaardig!" Dit soort minderwaardigheidscomplexen worden je tijdens de opvoeding meegegeven. Ik wil niet zeggen dat het okay is om iemand zwarte piet te noemen. Maar het is ook niet okay om iemand een bonenstaak te noemen, of flapoor, of Varken. Al dit soort pesterijen zijn gebaseerd op uiterlijke kenmerken. Dat zal altijd blijven, maar is niet per definitie racisme. Dan zou bijv. Bleekscheet ook racisme zijn. En dan zijn er vroeger heel veel racistische opmerkingen naar mij gemaakt. Het heeft me nooit echt iets gedaan, maar leuk is het natuurlijk niet.
Ja Graeme jij hebt makkelijk praten, jij bent waarschijnlijk groen en daaraan stoort niemand zich.
Voor hun eigen vrijheden zullen zij niet opkomen. Die laten zij met een beetje propaganda in een zucht en een puf van zich afnemen. Corana. Voor een vermoorde kruimeldief zijn ze wel te porren. Je vraagt je af waarom niemand de straat op gaat voor het feit dat een moordenaar als Bouterse vrij rondloopt.
Big tech zal wel lekker blijven stoken, want de rotzooi op main street betekent kassa voor Amazon, Zoom, Twitter en Netflix.
Bouta heeft het juiste RAL-kleurtje en dan is het onmogelijk dat hij fout is.
Wat een dom tyfusvolk. Kunnen we Antifa niet meteen internationaal als terroristische organisatie qualificeren?
Dit slaat helemaal nergens op.
BlackLivesMattter; pure discriminatie! bruin, geel, rood en blank zijn minstens even belangrijk. En als je zo ziet wat er bij zo'n demonstratie rondhobbelt is dat de IQ minder behepte onderkant der maatschappij.
Rutte vindt dit allemaal prima, leidt allemaal af van zijn gefaald. En die hysterische non-valeurs zouden gewoon doodgezwegen moeten worden, maar ja staatsmedia
Raar, is gewoon nieuws toch?
U wenst dat mensen met een andere mening dan de Uwe doodgezwegen worden, sterkte daarmee.
@Berbaar | 03-06-20 | 19:11: Jij denkt daar niet anders over.
In "1984" vond ik de onderworpenen bang en niet zoals nu geïrriteerd. Of is dit gewoon de intro?
Dit heeft dan ook geen reet met 1984 te maken. Vrij simpele verklaring.
Het ziet er ook weer zwart van de mensen..
Nu nog even de winkels plunderen en dan zijn we helemaal Amerikaans.
Vooral: BLM en Antifa.
Afgebroken nadat eerst duizenden mensen bij elkaar zijn gekomen.
Ik zie het echter als een enorme win win situatie.
Zelf heb ik sterk mijn twijfels bij alle maatregelen. Ze hadden uiterlijk de tweede week van mei weer van alles moeten gaan opengooien, en goed blijven monitoren. Bleef een piek dan uit dan kon vandaag besloten worden dat alle festivals ook door konden gaan.
Kwam er weer een piek dan konden ze regels weer versomberen en de festivals uitstellen.
Nu hebben ze het domste van het domste gedaan. Festivals tot september uitgesteld. Allemaal bedrijven die dit de kop kost, en je gaat mensen dus proberen af te zonderen gedurende de zomer wanneer dit soort virussen veel milder zijn (ondertussen ook wetenschappelijk bewezen voor covid-19). Dan als het virusseizoen weer begint gooi je alles weer open.
De domheid druipt er vanaf.
Maar terug naar deze demonstraties. Met dank aan deze demonstranten hebben we nu alsnog de proef op de som gesteld. Uiterlijk 20 juni moeten we nu een enorme piek gaan zien. Is dat niet zo dan kunnen we concluderen dat alle maatregelen zwaar overdreven waren, kan alles weer open en kunnen de politici die mensen terecht hebben opgesloten vervolgd gaan worden.
Blijk ik ongelijk te krijgen en komt er toch een flinke piek, dat is dit voor binnen extreem linkse kringen.
Veel jeugd die hieraan meedoet doet dat omdat ze denken een verschil te maken. Die zijn helemaal niet extreem links. Daarbij massa events zijn aanstekelijk daar wil je gewoon vaak bij zijn om er gewoon bij te zijn.
Dat laatste klopt natuurlijk niet want die lui zwermen uit over Nederland dus je kunt ze overal tegenkomen. Ik blijf het een grote schande vinden dat er zó geexperimenteerd wordt met de bevolking die daar geen enkele stem in had. Experimenteren over de lijken van bijna 60.000 Nederlanders alsof dat er nog niet genoeg waren. Wàt een complete wáánzin!
@straatsurfer | 03-06-20 | 19:06: Precies, ze gedragen zich dan ook alsof ze op Lowlands of een ander festival rondlopen, lekker even een dagje uit. De boodschap zal ze worst zijn.
Jouw domheid druipt er van af,
in de zorg waren nog zorgverleners aan het werk zonder pbm, omdat die er niet waren, was er voldoende testmateriaal, etc?
Corona is een niet te onderschatten gemeen virus, heb iemand verloren die, twee uur nadat ik hem sprak doodziek werd, 5 dagen later was hij dood.
Heb 2 weken in quarantaine gezeten, wat zeer stressvol was.
@straatsurfer | 03-06-20 | 19:06: de nieuwe H Jufend of Pioniertjes zijn aldus al bij voorbaat door u geëxcuseerd en geaccepteerd in het beeld. Veel jeugd moet eerst maar eens wat beters leren bedenken dan de activistisch destructieve linkse rommel,die ze op hun campus/school horen. Als ze dat een heel klein beetje hebben geoefend mogen ze weer denken dat ze een beetje verschil maken.
@VW, alles ist vorbei | 03-06-20 | 19:16:
Of ik dom ben weten we over 2 weken. Ik vraag me alleen af hoe jij het voor je zag, iedereen vast laten zitten tot er een vaccin is?
Ik was voor het gecontroleerd opengooien van het land vanaf uiterlijk de tweede week van mei waarbij je flink gaat monitoren, daarna weet je pas meer. De twee andere opties zijn later open gooien (wat nu gebeurd). Maar dat zou dan hooguit uitstel van executie zijn. Of wachten op een vaccin. We weten niet eens of er een nieuwe piek zou komen. Over twee weken weten we meer.
Voor het land dicht te houden tot er een vaccin is zijn de cijfers niet hoog genoeg. Zo simpel is het. Hoe eerder je dus versoepeld, hoe eerder je weet wat het effect is, en zou het effect klein zijn dan heb je door eerder te handelen minder schade aangericht.
Het feit dat je zegt dat die 2 weken zeer stressvol waren zegt al wat. Namelijk dat je niet ziek bent geworden. Er zijn zeker redenen om zware maatregelen, maar tot nu toe lijkt corona niet de cijfers daarvoor. Als corona nou een mortaliteit van 25% had, was het een ander verhaal.
Bekijk het zo. In de meest extreme cijfers die ik heb weten te vinden, is corona minder als 3 keer zo zwaar (dodelijk, belasting voor ziekenhuizen enz) als de griepepidemie van 2018. Laten we 3 keer zo erg zeggen. Tijdens die griepepidemie waren de maatregelen 0. Zijn de huidige maatregelen waarbij bedrijven massaal over de kop gaan dan correct?
@Lupuslupus | 03-06-20 | 19:12:
Dus je moet nu zelf nog even 2 weken afstand houden.
Had men nu eerder de boel al versoepeld dan was het ook je eigen keuze geweest om eropuit te gaan of thuis te blijven.
De mensen die er dan op uit gingen maakte die keuze bewust en dan wisten we nu meer.
Zonder dat men de boel gaat versoepelen weten we onmogelijk wat het effect gaat zijn (En hou je dus mogelijk het land onnodig lang dicht0. Dus ja, je zult tot op zekere hoogte proefkonijnen nodig hebben.
De overheid handelde te laat, toen te overdreven en nu wachtte ze weer te lang met echt versoepelen. Maar dankzij deze actie weten we straks toch meer.
Antifa zijn inderdaad niet veel meer dan een variatie op hooligans. Heel inhoudelijk is het niet, als ze maar kunnen rellen.
Dat gezegd hebbende kiezen hooligans wel een voetbalclub en deze jongere kiezen een politiek spectrum, namelijk dat van extreem-links. Niet alleen dat, links juicht dit aan.
Het is niet voor niets dat Halsema ertussen loopt, of dat ze media overal loopt te roepen dat Trump de protesten de kop in wilt drukken met het leger, terwijl Trump spreekt over het de kop in drukken van geweld en plunderingen.
Dus jeugd of niet, er zit een duidelijke politieke kleur aan.
Is het eigenlijk wel eerlijk, dat de politie alleen in de nederlandse taal oproept tot vertrekken?
Zover ik weet is Rotterdam nog steeds een onderdeel van Nederland.
Beschouw het als een sociaal experiment. Als over twee weken geen massale uitbraak van het virus in Rotterdam of Amsterdam volgt dan kunnen alle beperkende maatregelen die gelden in de openbare ruimte buiten opgeheven worden.
Dan gaat Halalsema de geschiedenisboeken in dat ze het 2020 festivalseizoen heeft gered met haar bestuurlijk ongehoorzaamheid.
Dat zei Francisco van Joole ook al opgewekt vanmiddag!
Amsterdam heeft het voorbeeld gegeven dat we ons dan geen zorgen meer hoeven te maken...
Twee weken? Het effect bouwt exponentieel op, het duurt nog een paar weken langer voordat de besmettingen breed uitgewaaierd zijn en de IC’s vollopen
Liepen trouwens in 020 veel mensen met mondkapjes.
Hopen dat de griekse overheid niet meekijkt. Ik moet nog op vakantie straks.
U stond er voor Black Looters Matter?
Ouzo matters !
Toen ik in februari zei dat iedereen ongezien de tiefus kon krijgen was dat maar een gezegde hoor.
Rutte kan hier niets over zeggen,hij moet het onderzoek eerst afwachten.
Dit hele deuggebeuren heeft zeker twee belangrijke consequenties . Meer kans op besmetting van oudere familieleden van de protesteerders en opbouwende haat tegen deze mafklappers . Men doet deze acties uitsluitend voor zichzelf ... niemand die buiten hun een boodschap heeft aan zo'n demo .
Ach waar maak je je druk over. Laat die kids gewoon lekker deugen, zolang ze niet aan rellen en/ of plunderen slaan is er toch niks mis. je moet het gewoon zien als even een Like uitdelen op Facebook, instagram of Twitter.
@straatsurfer | 03-06-20 | 19:04: Precies. Zoals: 'Ik was er bij. Check m'n Faecesboek. Ik deug'.
Die likes komen niet uitvergroot op de NPO... for all the wrong reasons. Dat deugen groeit ook uit tot een pandemie....
@straatsurfer | 03-06-20 | 19:04: Was dat maar waar. Nu hebben de engnekken van GL/D66 in allerlei gemeenteraden een reden om dit soort clubjes van tonnen subsidie te voorzien, vanwege een zoganaamd nut of noodzaak. Dit is geenszins onschuldig. Als er iets weer eens stukje duidelijker is geworden met Halsema's opstelling is het dat onze overheid zeer discriminitoir bezig is als het gaat om 'politieke geaardheid', waarbij linkse extremisten privilges krijgen en heel veel suibsidiegelden om hun haat de maatschappij in te spuien.
Ik lees een hoop "common sense" hier, er wordt niet in de racisme val getrapt wat links opzet, gelukkig!
Blanke mensen kunnen tot in de eeuwigheid grapjes maken als "hey slaafje kom eens". Dit zit zwarte mensen niet lekker. Ze zijn ook zo dom geweest om die slavernij constant weer erbij te halen en levend te houden zodat ook de blanke mensen het niet kunnen vergeten en het nog steeds een onderdeel is van een oneindige discussie die veel irritaties oproept. Pas als de blanke man tot slaaf gemaakt is stopt deze onzin. Dan staan we quitte in bepaalde hoofden, dit omdat ze de geschiedenis niet goed kennen.
Ik heb nog nooit een blanke horen zeggen 'hey slaafje kom eens'. Wat ik wel zie is dat zwarten elkaar met nigger aanspreken en compleet flippen als een blanke het 'N-word' gebruiken. Onderscheid maken op basis van ras, daar was een woord voor maar ik kan er even niet opkomen. Verder is slavernij iets van alle tijden en van alle rassen. En waren zwarte slaven en er waren ook blanke slaven. Er waren blanke slavenhouders en er waren ook zwarte slavenhouders. De grootste slavenhouders waren de Arabieren - iets waar onze donkergekleurde medemensen doorgaans opvallend weinig aandacht voor hebben hoewel deze slavernij tot op de dag van vandaag doorgaat. Je zou haast denken dat het komt omdat ze met hun geweeklaag in de Arabische wereld geen enkel gehoor krijgen en al helemaal geen kans op financiële tegemoetkomingen hebben. Als je als zwarte man in de VS bang bent vermoord te worden, moet je het meest op je hoede zijn voor andere zwarte mannen.
Uit jouw reactie blijkt dat het de eigen schuld is van gekleurde mensen, want ze halen telkens het slavenverleden erbij. Ik ben het volledig met je eens dat het een kansloos argument is, waarom zijn wij verantwoordelijk voor de slavernij terwijl het 7 generaties geleden plaatsvond. Dan zijn alle duitsers die nu in Duitsland leven ook verantwoordelijk voor de holocaust.
Dat wil niet zeggen dat racisme een leugen is en niet bestaat. Als een blanke man een overval pleegt is het 'een man', als een gekleurde man dat doet is dat 'weer zo'n zwarte'. En hoeveel gekleurde parlementsleden heeft de PVV? Ik weet niet of dit ligt aan de PVV of aan gekleurde mensen, maar nationalisme heeft niks met huidskleur te maken maar met ideologie. Toch valt het mij op dat gekleurde mensen bij PVV-stemmers en FvD-stemmers 10-0 achterstaan, terwijl het partijprogramma dit helemaal niet zo benoemd.
Ik geloof stellig dat de 'huilie huilie-cultuur' in Nederland niet helpt. Bedrijven worden gestraft als ze niet meer vrouwlijke topbestuurders hebben dan mannen, maar hoe zit dit andersom? In mijn stad worden 20 huizen verhuurd op voorwaarde dat je kan aantonen dat je homo bent, als je hetero bent kom je er niet in.
Ja, Rascisme door rechts bestaat echt. Als Rotterdammer ontkom ik er niet aan, als gekleurd persoon heb je altijd een streepje in de min. Maar het helpt niet om TV-programma's te shamen als ze niet de 50% gekleurd publiek behalen.
Het stopt vanzelf mits rechtsgelijkheid en geen polarisatie. Het probleem wordt echter in stand gehouden door de 'onderdrukten' zelf en hun helper whitey's.
@Cobain | 03-06-20 | 19:10: Als gekleurde heb je altijd een streepje voor. Wordt een blanke door een getinteling mishandeld (komt erg vaak voor) dan heeft de dader altijd een slechte jeugd gehad of is ie anderzins kansarm. Wordt een getinteling mishandeld door een blanke (komt bijna nooit voor) dan wordt er wekenlang in de media "racisme, racisme" gebruld, In Nederland komt maar één vorm van discriminatie/racisme grootschalig voor en dat is anti-blank discriminatie/racisme.
@Cobain | 03-06-20 | 19:10: Hoeveel gekleurden zitten er bij Groen Links in de top posities ?
@Jan70 | 03-06-20 | 22:21: en bij de PVDA, D'66 en SP
@Cobain | 03-06-20 | 19:10: Jezelf de slachtofferrol aanpraten voelt lekkerder dan dat je de daderrol aangepraat krijgt. Tot er iemand op staat die zegt dat je moet stoppen met je gemekker.
Die Jaap Stronks is wel zo'n hypocriete zak. Al maanden actie voeren met zijn clubje Containment Nu. Maar voor deze protestactie zijn de maatregelen tegen corona opeens niet meer belangrijk.
Dat soort mensen is ook gestoord en nogal kwaadaardig. Jaap en zijn deugt gewoon niet en ze sporen evenmin.
Jaap 'he/him' Stronks.
Ghehehe.
'Het redelijke midden'.
Hahahaaa!!!
Ga weg! Ga slapen! Morgen weer werken! Wij hebben jullie niets misdaan!
Juist!! Kut Demonstranten, rot op!!
In één korte zin de spijker op z'n kop. Ga gvd werken. Er spelen reële problemen in dit land!!!
Het is mij nog steeds niet helder waarom er word gedemonstreerd tegen (vermeend) racisme bij de politie in de VS.
Wat zijn nu de feiten?
Bij deze zaak is er tot nu toe, geen motief van racisme gevonden. We weten nog niet precies wat er zich heeft afgespeeld en waarom de agent zo heeft gehandeld.
Wel heeft de agent hardhandig opgetreden, maar dat is nog geen “racisme” Ook tegen blanken word hardhandig opgetreden en zijn er geen demonstraties.
Vorig jaar werden volgens de database van de Washington Post met door de politie betrokken schietpartijen negen ongewapende zwarte mensen door de politie doodgeschoten, vergeleken met 19 ongewapende blanke mensen.
De bewering van de demonstranten is dat de politie het op zwarten heeft voorzien. De feiten ondersteunen deze claim niet.
Vorig jaar werden volgens de database van de Washington Post met door de politie betrokken schietpartijen negen ongewapende zwarte mensen door de politie doodgeschoten, vergeleken met 19 ongewapende blanke mensen.
Er is wel meer confrontatie van zwarten met de politie maar dat is omdat de criminatiteitscijfers onder zwarten er hoog is.
Dit snap ik dus ook niet. En die vraag wordt ook nergens beantwoord.
Omdat Nederland door en door racistisch is, aldus groen links.
Demonstraties tegen racisme zijn goed en nodig. Maar dat BLM is te extreem. En dat is echt niet goed. Weer meer polarisatie...
Je argument wordt niet sterker door het onder ieder topic te herhalen in telkens bijna dezelfde bewoordingen (vanmiddag ook al namelijk). Dan is er geen sprake meer van een discussie, maar van een monoloog.
@Bigaroque | 03-06-20 | 18:52:
Kunt u dan verklaren waarom de media het over "racisme" hebben terwijl er , tot nu toe, in deze zaak geen enkel bewijs van racisme is gevonden? Misschien komt dan nog maar nu zijn de feiten dat de agent alleen hardhandig heeft opgetreden. En dat maakt de zaak nog een "racisme".
Lijkt me nogal wiedes. Is gewoon een feelgood evenement. daar heeft veel jeugd gewoon behoefte aan na dat hele corona gebeuren. Beetje vergelijkbaar als er weer es een aanslag door moslims is gepleegd en men gaat met z'n allen naar bv de DAM in 020 om medeleven met slachtoffers (ook vaak uit verwegistan) te tonen en daarbij te benadrukken dat men tegen racisme, etc. is. Gewoon even lekker goed voelen door erbij te zijn en hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Het is een vooropgezet plan om Trump in diskrediet te brengen. Chaos helpt altijd wel een aardig handje. De media schrijven over een onschuldige zwarte man die is vermoord door de witte politie. Hij was helemaal niet onschuldig. Nederlandse demonstranten zijn zo vreselijk naïef dat ze in die haatzaaiere trappen. Ze zien werkelijk waar het achterliggende doel niet. Nemen alles aan wat de media zegt. Niemand die de beelden ziet van klaar liggende pallets met stenen in de VS. Niemand die het wat uitmaakt dat Antifa betaald wordt om te rellen.
@Bigaroque | 03-06-20 | 18:52: Probeer het dan eens te weerleggen.
Ik ben benieuwd naar de bodycam beelden. Want ze kunnen wel zeggen dat hij zich niet verweerde tegen zijn arrestatie maar 9 van de 10 keer is dat achteraf wel zo. De tijd zal het leren.
"Wat zijn nu de feiten?"
Je moet van onlogische mensen gewoon niet verwachten dat ze logisch denken.
Diepe buiging en een applaus! Exact geformuleerd!
@Bataafje | 03-06-20 | 18:52: Waarom zijn die nodig? Discriminatie is net zo hevig voor roodharigen of brillendragers. Get over it zoals de Oostaziaten en zorg dat je een winnaar bent ipv een levenslange klagert.
Deze had ik bijna gemist. Dank voor het plaatsen. Klopt helemaal. Het enige feit dat je nu m.i. kunt benoemen is dat de agent schandalig lang zijn knie in de nek van de arrestant heeft gelegd. De duur daarvan is buiten alle proporties. De arrestatie zelf van deze crimineel is op geen enkele manier als buitenproportioneel te kwalificeren. Laat staan dat je er een racisme aspect aan kunt ontdekken. Maar goed, zoals bekend gaat het bij linkse mensen helemaal niet om feiten, maar puur om de eigen groezelige onderbuik.
Mooi opgerot en weggejorrist
Het zijn voornamelijk jongeren die mee lopen te huilen.
Ik huilde vroeger ook wel eens, maar dat was omdat ik echt verdriet had.
Dit is collectieve massahysterie en ik vind het eng.
Het zijn er ook maar een paar duizend. Dus de aantallen vallen reuze mee.
Verstand komt met de jaren, alleen bij de huidige generatie, die toch intelligenter zou moeten zijn, zit er een vertraging in.
Vandaag sprak ik iemand van een lokale omroep die gisteren verslag deed van de demonstratie gisteren in Groningen. Die had te horen gekregen dat ze over een deel van de demonstratie niet mocht berichten, nadat het bericht naar buiten was gekomen dat aldaar de zwarte mensen vooraan mochten zitten en de blanken naar achteren moesten. Ze wilde ook tonen dat er langs de randen van de demonstratie honderden mensen aan het samendrommen waren, waarbij niemand zich bekommerde om het houden van afstand. Vervolgens moest er wel worden bericht dat de demonstratie voorbeeldig was verlopen. 'Zo kan het ook', was de tendens. Een interview met een deelnemer kwam ook niet door de ballotage. Die roomblanke hippie vertelde dat het belangrijk was dat 'IK' bij de demonstratie was en dat die 'IK' de dag ervoor ook bij de demonstratie in Amsterdam was en dat die 'IK' ook naar Rotterdam zou gaan, net zolang als er demonstraties zijn. Hij was niet bang dat 'IK' ziek zou worden. En dat is precies waar het hier om gaat, om de ego's van die geretardeerden.
Door die blanke meeloopwerklozen is er niemand die méér of minder om de gekleurde medemens gaat geven.
Je krijgt enkel een nog grotere pleurishekel aan die blanke aandachtshoeren.
Persoonlijk heb ik nooit een hekel gehad aan welke kleurling dan ook.
Maar die blanke meeloopmeute is de reden waarom ik nooit mee zou lopen in zo’n “goedbedoelde” Black lives Matter mars.
@Ruimedenker | 03-06-20 | 18:54: Zo'n mars (welke mars dan ook) lost helemaal niets op en dient geen enkel doel. Het zijn allemaal deugers: 'kijk mij eens'.
Het is deugnarcisme. Links ten voeten uit.
@Ruimedenker | 03-06-20 | 18:54: Die BLM marsen zijn helemaal niet goed bedoeld. Die zijn bedoeld om nauwelijks waarneembare raciale verhoudingen alsnog op scherp te zetten en zo nog meer subsidie aan te trekken.
@nobele wilde | 03-06-20 | 19:13: Deugfascisme. Narcisme is het alleen als het om jezelf gaat. Deze lui willen maar al te graag hun bekrompen moraal ook dwingend aan jou opleggen.
Het wordt knap vervelend.
De linkse propagandamachine wordt mij een beetje té machtig.
Wat maken die lui handig misbruik van de toestand in de wereld.
Maar ik kan deze socialistische ultra communisten uit de droom helpen.
Sloop het kapitalisme en de wereld stort verder in.
Binnen de mensheid bestaat geen gelijkheid.
Het volk kan creperen en de leiders hebben het beter dan wie ook.
Zo werkt het in alle systemen.
It’s good to be the King.
Maak je geen illusies. De bazen van het communisme en socialisme zijn nog grotere schoften dan de bazen van het kapitalisme.
Ik ben het eens, racisme is een foeilelijk ding, ik houd niet van racisten.
Maar dat is voor 80% van de meelopers niet de reden mee te lopen.
De werkelijke reden laat zich raden.
Chaos en wanorde, instabiliteit en angst. Zo grijp je de macht.
Waar denk je dat onze welzijn en stabiliteit vandaan komt binnen Europa?
Juist, door welvaart.
Al bijna 75 jaar. En dat wordt met een vingerknip teniet gedaan door een stel linkse idioten.
Kom maar op met die rassenrellen en burgeroorlogjes, dan hebben jullie je zin.
U subsidieert hen toch ook een beetje!
All Lives Matter. Of doet alles wat niet Black is er niet toe?
Nee, dat doet er niet toe. Omdat dat geen zwartjes zijn.
Moeten die lui niet werken? O nee, in de uitkering, groen en links.
Komt waarschijnlijk door de NOS bussen die een deugverslag van 1,5 meter willen maken.
Kunnen al die deugprotesters nu eindelijk eens aan het werk, naar school, aan de studie. Jullie hebben nu al drie maanden vrij gehad. Klaar ermee. Ga voor mijn part maar weer naar het stempellokaal, maar doe nu wat nuttigs.
Het blijft altijd gezeik, met die 'gediscrimineerden'.
Nu ook weer. Hadden we net dat virus een beetje onder controle...
Maar het virus discrimineert niet.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-06-20 | 18:52:
Nee, het virus denkt alleen: Joepie, duizenden mensen op elkaar!
Toch nobel dat al die mensen vrij van hun werk hebben genomen om te kunnen demonstreren.
Hahaha goeie! Of nee: ze hadden reeds last van klachten die op Corona leken waardoor ze niet naar hun werk mochten. Of nee: thuiswerkenden die een halve snipperdag opnamen. En huismensen natuurlijk
En dan nu de vraag waarvan je wist dat ie zou komen ..... is ze al opgestapt ?
Hebben deze mensen geen werk ofzo? Straks mag ik gewoon weer de nachtdienst in. Geen tijd voor die flauwe kul en nergens voor nodig in NL... Kunnen we die uitkeringen niet eens een keer stop zetten? Veel te veel mensen in NL zitten nog thuis en ik heb het idee dat dat niet aan Corona ligt.
Aboutaleb heeft tenminste ruggegraat. Dat kan je van die groenlinkse labbekak in Amsterdam niet zeggen.
Juist! De kern van dit stukje lijkt me dat er wel adequaat is gereageerd. Ere wie ere toekomt.
De rug van Ahmed Aboutaleb zwabbert ook alle kanten op. De oppermuts van 020 echter, heeft niet eens een ruggengraat.
Je suis un racist. Volgens die gekkies dan.
Het einde van het liedje zal wel zijn dat Halsema burgemeester van Rotterdam wordt en Aboutaleb van Amsterdam.
Kijk net op de livestream van RTV Rijnmond. Staat een wat oudere soewarte meneer beetje wat agenten uit te kafferen. En hij krijgt applaus natuurlijk. Nu weet ik dat deze meneer een gekende hardcore junk is.... loopt altijd totaal joko te schreeuwen... fijn rolmodel voor de andere ongewassenen.
Wat wil je, hij is zijn hele leven al verteld dat hij meer rechten en voorrechten heeft dan een ander vanwege zijn kleur.
@smdyasc | 03-06-20 | 18:46: En dat hij daarvan moet profiteren.
Komt ie uit Rotterdam Noord?
@Rinet97 | 03-06-20 | 22:06: weet ik niet..... maar loopt vaak in centrum te blèren rond Westblaak
Die paar honderd overspannen uitkeringstrekkers bepalen de koers van het land???? lachen, meld je maar bij Fem, 1500 euro
Moeten normale mensen een maand zwoegen.
Inmiddels is WhiteLiveMatter trending op twitter in Nederland en de USA, lol.
Mooi.
Onzin.
Ieders leven doet er toe.
Onnodig olie op het vuur gooien.
is dat een Japanse popband of zo? Ik zie alleen maar rare Japanners bij die hashtag.
Onnodig reizen, lekker tegen elkaar aan schuren maar deugen mag wel wat (mensenlevens) kosten.
Ja, ik zag dat daar een demonstratie was. Waarschijnlijk als protest tegen de oververtegenwoordiging van allochtonen bij gewapende overvallen op winkeliers. Oh wacht.
Precies :)
Je bent niet links en sociaal als je tussen deze mensenmassa gaat staan. Ja het bestrijden van rasiscme is belangrijk. Maar deze demonstraties zijn puur symboolpolitiek, er is toch niks in Nederland gebeurt? Betekent dit dat we voortaan gaan protesteren als Duterte in de Filipijnen mensen doodschiet, of tegen Bolsonaro die de Brazilianen laat sterven voor de economie en conservatieve achterban? Het politiegeweld is niet in Nederland gebeurt en door te protesteren neem je een groot risico voor de samenleving. Dit is geen kwestie van eigen verantwoordelijkheid, maar verantwoordelijkheid tegenover de maatschappij. We zitten allemaal in een crisis (die gelukkig bijna voorbij lijkt te zijn). Er gaan gekleurde mensen dood of verliezen hun baan. Door te protesteren worden uiteindelijk indirect gekleurde mensen (ernstig) ziek, wat nou Black Lives Matter. Ik stem links maar dit is gewoon naïef. Je wordt wel boos als er een anti-lockdown gekkie protesteert, maar nu zeg je het doel heiligt alle middelen. Of 'Hoe durf je de economie voor mensenlevens te plaatsen', maar wel 'Een racistische moord door een agent in de VS maakt het goed dat er misschien wel mensen in Nederland zullen sterven'.
Abouthaleb heeft de skills en vaardigheden die horen bij een dergelijke funtie. Halsema bezit die kwaliteiten niet. Ik typeer haar als een sociaal onhandige linkse meeloper met een enorm tekort aan (bestuurlijk) talent.
Dat ligt vermoedelijk aan het white privilege van Femke Halsema.
Bentley Life matters!
Hahaha! "De burgemeester van Rotterdam heeft zijn prioriteiten wél op orde." Nou, nee dus. Een dikke vette NEE. Ruim een uur lang stonden er grote groepen mensen op elkaar gepakt op en rondom de Erasmusbrug. En dan als het afgelopen is, en de mensen toch al naar huis gaan, de politie stoer laten roepen dat iedereen de demonstratie moet verlaten. Slappe hap troef! Aboutaleb is geen haar beter dan Halsema.
Demonstratie afgebroken versus demonstratie niet afgebroken. Zag hem ook niet met een button meelopen.
Dat wordt weer een onnodige mega Corona piek in een grote stad .Deugen maakt meer kapot dan je lief is .
@ChupaChupa: +1
Is dit nu de chaostheorie in werking? Dat er in Amerika iets gebeurt dat in andere landen een tsunami van waanzin veroorzaakt?
Nee, er was eerst die vlinder die met zijn vleugels wapperde in de amazone.
@Pimp my Voortuin | 03-06-20 | 18:38:
Zeker weer zo'n hufterige witte vlinder?
De enige theorie die ik zie, is een groep mensen die bevestiging wil zien van hun eigen theorie, door zich op zo'n manier te gedragen dat er gereageerd wordt op een manier, die hun theorie bevestigt. Of zoiets. Ik ben de draad al lang kwijt.
@MickeyGouda | 03-06-20 | 18:41: LOL
Ja terwijl op de hele wereld de hele dag door ongelooflijk verschrikkelijke zaken gebeuren. Bijvoorbeeld slavernij in het Midden-Oosten. Homo's en christenen die worden gemarteld en vermoord. Daar hoor je niemand over. Vooral de slavernij zou een aantal van deze lui moeten aanspreken maar hé, dat zijn geen Afrikanen dus niet belangrijk. Ook in Nederland kun je bijv. als gaykoppel niet hand in hand lopen of als jood een keppeltje dragen zonder belaagd te worden. Is thans heel normaal in Nederland. Valt een kleurling in Nederland hetzelfde lot ten deel? Nee, gelukkig niet. Maar ow, ow, ow wat is deugende Nederland weer hypocriet.
Bleekscheten die knielen om de eventuele zonden van voorouders in een heel ver verleden te belijden. Met deze mensen gaan wij de oorlog niet meer winnen.
Met deze mensen gaan wij oorlog krijgen!
Sterker nog : dankzij deze "medelanders", is het een oorlog reeds verloren.
De eerste medemens (al dan niet gekleurd) die mij vraagt of sommeert voor hem te knielen, kan een hengst op zijn bakkes krijgen.
Amerika-LARP'ers lol . Van die types die het (stiekem) jammer vinden dat de politie in Nederland nog niet zo half zo problematisch en racisitisch is als in 'Merica
Je moet toch iemand de schuld geven van je mislukte leven.
Ik krijg gewoon steeds meer begrip voor de black medemens. Al die sympathieke en verbindende initiatieven. Een beetje emotioneel word ik ervan.
Ik ken er genoeg die hier niks van moeten hebben
@Kuifje-naar-Brussel | 03-06-20 | 18:36: Hij is sarcastisch Kuif!
Mijn black medemens zit lekker te barbecuen in de achtertuin vandaag.
@Papa Jones | 03-06-20 | 18:48:
Is ie al gaar?
@Urotsokudoji | 03-06-20 | 18:44: Dat had ik wel door.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-06-20 | 18:36: ik ook. Maar ik ken ook van de BLM types, die maken anderen (Surinamers, Antillianen etc) af als ze zeggen Nederland een prima land te vinden. Enge types hoor dat BLM. Zijn gewoon nazi's. Helaas krijgen ze hier voet aan de grond.
@Bataafje | 03-06-20 | 18:55: Ze krijgen inderdaad te veel aandacht. Maar ze zijn onderling ook erg verdeeld. Quinsy is er al lang uit getrapt.
Hij is dood
twitter.com/UncleSamsNation/status/12...
Net zo erg als George Floyd, maar voor deze man geen demonstraties, overweldigende media-aandacht en verontwaardigde BN'ers. Zou het ene leven dan toch meer waard zijn dan het andere?
Geen demonstraties
Maar dit is door de übermenschen gedaan, dus kan het alleen maar goed zijn. Hij zal het er wel naar gemaakt hebben door op kapitalistische wijze zijn handel te beschermen in plaats van socialistisch te delen.
wat een waanzin. Als al zou blijken dat er sprake is van overmatig geweld tegen een specifieke etniciteit door de Amerikaanse politie krijg je er met dit soort dingen bijna begrip voor.
Vreemd, ik zag nog beelden dat hij weer recht op zat..
Hij leeft nog
www.truthorfiction.com/dallas-busines...
Nog geen rellen? Was de achterban van Halsema dit keer niet uitgenodigd dan?
Antifa gaat niet in op de oproep van de politie, dat wordt nog wel matten.
Ik hoor het Rutte zeggen, als we ons allemaal aan de voorschriften houden, zoals 1,5 mtr. afstand dan kunnen we een aantal zaken per 1 juli vervroegd (verder) openstellen.
En toen kamen er demonstraties.
Nu niet achteraf gaan klagen als de versoepelingen niet doorgaan...............
Echt mensen, ga een hobby zoeken
Net een muts van de organisatie die weer de beslissing van de burgemeester niet begrijpt. Eigen agenda is belangrijker. Jammer.
Ze vond het belangrijker om een statement te maken dan dat velen zich niet aan de 1,5 meter konden houden. OK, bedankt, ook namens alle bloemisten de de komende weken extra omzet hebben in verband met de rouwkransen.
Ik snap er niets meer van.
Ik heb mijn mondkapje op de tram gezet en ben zelf 1,5 meter gaan lopen en daarna verder met de Bentley, uiteraard met open ramen.
Heb je geen cabrio Kaas?
@demaup | 03-06-20 | 18:37:
Ja maar dan met een heel groot mondkapje.
Seconde de livestream bekeken en ja hoor een donker meisje dat boos is omdat de demonstratie is afgebroken.
Toch wel met een neuspiercing?
@Kuifje-naar-Brussel | 03-06-20 | 18:37:
Zeker. Rotterdam he...
Vrij recent werd een blanke jongen van 18 uit Oss op straat afgeslacht door een Soedanese asielzoeker die zich ergerde aan blanken in het algemeen.
Toen ging niemand de staat op.
Het summum van hypocriet selectieve verontwaardiging. Dat is wat dit is.
Dutch lives are worth diddly-squat.
Waarom ging jij de straat niet op dan?
Ik ga nooit de straat op om te protesteren, noch zal ik knielen. Problemen los ik zelf wel op.
Sterker nog. De PVDA burgemeester van Heesch (bij Oss) heeft aangifte gedaan omdat iemand had gezegd dat ze een moordenaar is omdat ze deze notoire veelpleger haar dorp in had laten komen. De jongen moest toen nog begraven worden volgens mij.
Die complete waanzin die overal is opgestoken en het zwakke geslacht besmet,moeten we ook een lockdown voor instellen.Voorgoed.
Ziekelijk. En dan heb ik het over u.
Hebben die mensen massaal vrij genomen om te gaan protesteren?
Het gros vreet uit de ruif, en werkt dus niet.
Dat is niet leuk wie moet ze nou vertellen van al die concentratie kampen en ik wil wel weten waren die slavenmarkten zijn .Paar maanden terug nog Dachau bezocht geen zwarte mens gezien
twitter.com/VrouwvdVrijheid/status/12...
Dat dus. En de dodenherdenking in A'dam.... (Behalve dan dit jaar hé) Het aantal kleurlingen van Surinaamse, Antilliaanse, Marokkaanse en Turkse afkomst is op één hand te tellen. Selectieve verontwaardiging.
Toen ook 'white privilege'
@ChupaChupa | 03-06-20 | 18:38: Waarom? Het is hun oorlog niet. Waarom zou je iets gedenken waar je geen band mee hebt? Dat is hypocriet.
Je laat de ander ZIJN doden herdenken en houdt je afzijdig.
Gezien de uitspraken van Ronny Naftaniel in 2019, rijst de vraag of het eigenlijk wel onze herdenking is.
@Arachne | 03-06-20 | 21:23: We herdenken de doden en we herdenken dat we bevrijd zijn en daardoor in vrijheid hier kunnen leven. Dan geldt dus ook voor onze gekleurde medelanders die hier in vrijheid leven.
Tis zo jammer he. Ze doen er alles aan wat ze kunnen om maar met duizenden tegelijk alles wat de afgelopen maanden voorkomen is nog ff dunnetjes over te doen. En vanzelfsprekend vanaf alle hoeken en gaten van het land.
Straks uitbraak 2.0 en dan komen de echte klote maatregelen.
En dat voor een vete tussen twee barmannen in the US.
In Den Haag is het wel goed gegaan. Een suffe stad heeft kennelijk zo z'n voordelen.
Malieveld is wat groter. Blijkbaar heeft Rotterdam z'n kansen niet gegrepen toen er in 1940 wat ruimte werd gemaakt.
070 heeft heeeel veel ervaring met demonstraties.
Hvn webcam wel erg donker hoor, even diafragma bijstellen.
Waarmee bewezen dat het selecteren van een burgemeester op basis van gleuf & deug toch niet zo'n goed idee blijkt te zijn.
Haha de npo heb corona nou.
Deze actie is dus geen haar meer of minder bedreigend voor de volksgezondheid als de demo op de Dam. Je moet het gewoon: niet doen.
Dit dus. Waarom niet even een paar weken wachten totdat die schijtepidemie helemaal voorbij is...
@Enter Yeti | 03-06-20 | 18:32:
Die gaat niet voorbij..
@DrumPiet | 03-06-20 | 18:36: Bron, onwaar!
@Enter Yeti | 03-06-20 | 18:32: Tja, maar als ze dan geen negerts meer doodschieten???
Ja maar, zelfstandig nadenken is zooo vorige eeuw.
@Petrus Poortwachter | 03-06-20 | 18:37: dat doen ze al sinds 1776. Dat gaat niet in één paar weken voorbij.
@DrumPiet | 03-06-20 | 18:36: natuurlijk wel. Epidemieën komen en gaan...
Abutaleh bedankt volgende week stijgt het aantal coronabesmettingen weer,ziekenhuispersoneel stuurt je wel een kaartje.Bedankt!
Heb jij notities gemaakt Femke Halsema?
Een snuffelstage bij Ab zou geen kwaad kunnen nee.
De deugbrigade heeft het klappen voor de zorg, het zingen voor het ziekenhuis en het vlaggen voor de leraren weer achter zich gelaten.
Want demonstreren tegen racisme en tegen de witmang naar aanleiding van een Amerikaans voorval is natuurlijk de overtreffende trap op de deugschaal.
Corona scoort niet meer zo lekker....
Zolang ze aan die kant van het land blijven ga ik me er niet druk om maken.
Ik heb familie aan die kant van het land dus ik maak mij er wel druk over.
Nederlanders zijn dol op een feessie. Als het gezelschap erg primitief is wordt er gezongen en gehost. De aanleiding is onbelangrijk.
Nederlanders?
Weinig éénheid meer te vinden. Het is ze gelukt, de westerse samenleving is kapotgemaakt van binnenuit. China en Rusland lachen zich de ballen uit hun broek...
En gelijk hebben ze. Decennia lang met het opgeheven domineeszoonvingertje (Freek) naar andere landen wijzend, er van overtuigd zijnde de wijsheid in pacht te hebben, de socialistische revolutie en het Utopia predikend, leidt, als velen malen voorzegd, tot dit resultaat.
Liever VOC dan Veel IC
Kutjebef! Wat een domme opmerking weer, die mensen gaan elkaar echt niet aansteken. Lees je weleens een krant? Dan weet je dat er precies één persoon wel eens besmet zou kunnen zijn in de buitenlucht. That’s all, folks.
Ze verbieden van alles en nog wat tijdens de lockdown, dus ook de demonstraties verbieden tot nader orde.
Wat bezield deze halve zolen? Binnenkort janken zij het hartst!
Uw d t keuzes zijn op zijn minst bijzonder te noemen.
@DrumPiet | 03-06-20 | 18:30 Die had van Mr Natural kunnen zijn...
Staat wel grappig, Piet.
@DrumPiet | 03-06-20 | 18:30: Lol!
Eens te meer wordt duidelijk dat Femke faalt.
Femke had de demonstratie ook willen afbreken door in de lucht te schieten. Helaas was haar pistool in beslag genomen.
Afgetroefd door een PvdAer, damn dan maak je het wel erg bont
Nou, ik zie hier een menigte die heel dicht op elkaar gepakt staat.
Goeie actie hoor! /not.
Wat zou Nanninga er van vinden ? FvD is tegen de anderhalve meter maatregel, zei ons Sjerry gisterenmiddag.
Ze is tegen de regel, maar houdt zich er wel aan. Anders dan Halsema.
Ik verwacht dat ons Annabel ook tegen de anderhalve meter maatschappij is, maar dan wel consequent blijven bestuurders. Dus niet bonnetjes uitdelen aan studenten die al met 17 man in één huis wonen en even lekker op het grasveldje willen zitten met elkaar en geen bonnetjes uitdelen aan mensen die voor de goede deug zaak komen demonstreren. Dat dus.
Maar heeft wel gezegd zich aan de maatregelen te houden dombo.
Nanninga is zelf 1,5 meter.
Breed dan welteverstaan.
@DrumPiet | 03-06-20 | 18:37:
LOL
@DrumPiet | 03-06-20 | 18:37: Dit is ook racisme, drumpiet.
Halsema heeft incompetentie op haar voorhoofd geschreven. Die blijft nog jaren brokken maken. Totdat ze een keer wel weggestuurd wordt. Dan zal ze met veel misbaar vertrekken en niemand zal er een traan om laten.
Het heeft helemaal niets met incompetentie te maken, Halsema probeert gewoon de GroenLInkse agenda koste wat kost door te drukken. "Jullie wetten, niet de onze" is het milieu waar zij vandaan komt en hoe haar huidige achterban denkt. Ze is gewoon kwaadaardig anders lach je een vraag als "gaat u opstappen" niet weg. Als ze oprecht was geweest, maar incompetente beslissingen had genomen, was de reactie heel anders geweest (dat is niet aan mij, maar aan anderen oid).
Femke is van de witte-schuldgevoeligen club. Ze acteert bijzonder goed in die bubbel.
Let op Femke..... rellen in 3, 2, 1.........
Wat voor werk doen die lui eigenlijk
ze demonstreren
Uit de ruif vreten die u voor ze vult...!
Werkgever had waarschijnlijk nog geen 1,5 meter maatregelen kunnen nemen.
@aardv@rk | 03-06-20 | 18:29:
Dus ik ben hun slaafje en ben niet eens zwart daar moet je toch zwart voor zijn.
Maar weinig respect voor de 1,5m... Krijg allemaal de ziekte!
Amerika-LARP'ers. Hiervoor kom ik naar GS. In ongeveer één woord samengevat wat ik vind en waar ik minstens een alinea voor nodig had gehad. Bravo!
Wat is een LARPer?
@DrumPiet | 03-06-20 | 18:38: Google is wat sneller dan ik, maar staat voor Live Action Role Playing (o.i.d.). Doorgaans verkleedpartijtjes waarbij men fictieve personages speelt.
@SomsGenuanceerd | 03-06-20 | 18:45: de beschrijving op Wikipedia is trouwens beter dan die van mij.
@SomsGenuanceerd | 03-06-20 | 18:47: Maar jij bent ook heulgaar gene encyclopedie toch?
Je.Verwacht.Het.Niet
Je zou maar net te laat zijn aangekomen, dan kon je je deugstempeltje niet meer halen. De Piet Kleines van de 21e eeuw.
Piet had de stempelpost gemist !
@Jimmy Mc Clure | 03-06-20 | 19:08: Wim-Lex schaatste toen ook mee. Met nummer 1, was geen lid, verscheen niet aan de start en vrijwel heeft hij zelf niet laten stempelen. Het kaartje wordt niet getoond. Wel heeft hij het elfsteden-kruis letterlijk gekregen. Op zijn best heeft één van de begeleiders de stempels gehaald. Vreemd was ook dat er een begeleidende auto was met catering en verzorging (en een uitrustplekje).
Wat zijn er toch een hoop enge deugers.
Nou, afgezet op een bevolking van 17 miljoen is het maar klein bier hoor.
Respectloos gebeuren. Hier gelukkig wel een burgemeester die zijn werk doet.
Daar heb ik toch een ander idee van.
Mocht der een hernieuwde uitbraak komen in Amsterdam dan heet het Covid 020.
Einde oefening voor Halsema als er geen rellen uitbreken.
Zouden er niet wat Antifa-sympathisanten gaan plunderen in de Koopgoot?
Einde oefening voor BLM als er wel rellen uitbreken.
@Kuifje-naar-Brussel | 03-06-20 | 18:32: Nee, het is na wat gestoei, pathetische US wannabe toneelstukjes en antifazieltjes vrij rustig gebleven hier. En dus wèl afgeblazen wegens Tedrukheid19. Zoals het hoort. Hier kan dat blijkbaar wel. Maar dan de "hoofdstad".... pfff.
@Acar_ketimun | 03-06-20 | 20:10: Er is hier geen anti-fascisten. Hoewel daar gezien de opkomende fascisten wel behoefte aan is. We moeten maar hopen dat de stemmers zich niet laten meezuigen.
Er blijken erg veel mensen, van het extreem linkse smaldeel der samenleving, zich rot te vervelen.
Nederland heeft te veel bankzitters, werkschuw tuig en Karen's.
Dat zijn dezelfde figuren die normaal gesproken van hun studietoelage de hele wereld overvliegen.
Maar die zijn dan ook niet altijd werkzaam en zo ja, zelden in beroepen die essentieel zijn om de samenleving draaiende te houden.
Bijzonder, een "getinte" burgemeester die wel de prioriteiten op orde heeft, terwijl een groen-witte burgemeester het liefst op haar knieën de schoenen van iedereen met een zonnebankkuurtje wil kussen.
Huidskleur is irrelevant.
Nou hij is wel erg laat hoor. Als het 85 mensen maximaal is dan kun je bij 100 al stoppen.
Iets meer Law and Order, deze burgemeester.
@doskabouter | 03-06-20 | 18:31:
Op het Schouwburgplein was 80 het maximaal aantal personen.
@DrumPiet | 03-06-20 | 18:28:
Oh, waarom staan al die mensen dan te demonstreren?
@kapotte_stofzuiger | 03-06-20 | 18:35:
Voor hen niet denk ik.
Als je geen schoen mag zetten moet je wat anders doen met schoenen.
@Drumpiet; 'Huidskleur is irrelevant', deze is geweldig.
Het zijn de laatkomers (wie zijn dat zoals gebruikelijk) die geen plekje op het geprepareerde stuk hebben en dan eigen negeerbeleid proberen te maken onder het mom goed-doel en ik neem het risico (naar anderen)
Ook deze schapen zijn mede-verantwoordelijk voor als de IC's weer vol liggen.
Hear hear..!
Gebeurt helemaal niets, Griepvirussen verspreiden zich moeilijk in de zomer. Al helemaal niet buiten.
@paulis | 03-06-20 | 18:33: Ha Femke ,ouwe kut, hoe ist maffe kip ?
@paulis | 03-06-20 | 18:33:
He Jaap net zoiets als carnaval vieren in kleine groepjes.
Zo'n demonstratie verandert ook geen zak aan de discriminatie in de VS. Ik snap niet wat die mensen daar doen, anders dan zichzelf helemaal geweldig vinden.
@paulis | 03-06-20 | 18:33: Is geen griepvirus, is een coronavirus.
@Busverhuur | 03-06-20 | 19:28: Nou ja, dat dus. Totale losers die echt volledig niks bijdragen aan de samenleving, niks bij kunnen bijdragen aan de samenleving en nu met zichzelf geen raad weten. Vroeger gingen dat soort mensen op zoek naar zichzelf en werden monnik. Nu vinden ze zingeving bij andere totale losers door te vechten tegen een imaginaire vijand.
REAGEER OOK