Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Oprechte vraag. Is een non-binary vrouw die op vrouwen valt wel lesbisch?

Ja, scraping the barrel daar op de uiteindes van het identitaire hoefijzer, maar we zitten nu eenmaal met vragen en je bent pas oud als je niet meer leert!

Bovenstaand doen drie dames van ingewikkelde zede hun beklag over de lesbische gemeenschap, die maar beperkt ontvankelijk lijkt voor hun lichaamsbeleving. Ze zijn namelijk non-binairy, wat betekent dat ze zichzelf als man noch vrouw identificeren. Maar, ze vallen wel op vrouwen, en claimen daarmee het recht zichzelf "non-binary lesbians" te noemen. Maar dan nu. Een lesbienne is een vrouw die op andere vrouwen valt. En naar eigen zeggen identificeren zij zichzelf helemaal niet als vrouw, maar als non-binary. Is er een volwassene in de zaal die het ons uit kan leggen want het is echt heel belangrijk. (Antwoord na de breek).

In ander Pink News

Social

Reaguursels

Inloggen

Hoera.
Via de identiteitspolitiek komt men er achter, ookal wil men dat niet (want nu wordt alles ineens veel ingewikkelder, en kunnen de engerdjes niet meer lekker-makkelijk zwart-wit weg-selecteren), dat je niet je identiteit kunt ophangen aan 'beta-definities' (dat homo-gen wil ook maar niet gevonden worden, máár (!), het is wel aangeboren hoor (!), en dus niet af te leren (!); I'm born this way)
Maar hé, identiteitspolitiek is 'dus' niet waterdicht.
Maar hé, de homo / lesbi lees: A t/m Z mens-indeling is 'dus' niet waterdicht.
Maar hé, de vrouw - man - mens indeling is 'dus' niet waterdicht.
Maar hé, de zwarte mens goed, de witte mens fout indeling is 'dus' niet waterdicht.
Eh, meisjes en jongetjes; deze wijsheid is niet pas voor het eerst geleerd door jullie generatie!
In vroegere eeuwen gebruikten onze lieve papa's en mama's van onze ouders ook al die rare pogingen toe, tot ze ontdekten:
Hé, onze stands-indeling adel / middenstand / arbeider / proletariaat is niet waterdicht.
Hé, onze geloofs-indeling protestants-goed / katholiek-slecht / heiden-extra slecht is niet waterdicht.
Hé, al onze andere verkokeringen van denken, met rangen en standen is niet waterdicht.
En telkens zijn er vele, vele mensen doodongelukkig gemaakt door die niet werkende indelingen. (niet mogen trouwen buiten je stand, je kring en rang)
Ook ik ben niet zonder 'zonde'.
Zo denk ik vaak, dat de prut van deze tijd vooral ontstaat door immigranten, linkse politiek en islamieten.

Der Paulie | 01-09-19 | 17:59 | 3

En ja hoor, de in het verleden al aangekondigde groep van heen-en-weer-transgenders-met-down dienst zich aan.
De voorlopers zijn natuurlijk de drag-queen-jongens-en-meisjes-met-down.
Die moeten natuurlijk ook een aparte letter krijgen als (te subsidiëren) eh, te erkennen groep die vergeten dreigt te worden temidden van al die andere homo's, lesbischen, bi-mensen, transgenders, queers en ongetwijfeld nog wat vergeten groepen.
(eh, als de pedofielen en pedoseksuelen -ik snap 't verschil niet, maar soit- maar niét genoemd worden, want die groep blijft nog wel even taboe en buiten 't rijtje van progressieve emancipatie gehouden) Ai, ai, ai.
Maar goed, al deze A t/m Z mensen komen ons dus regelmatig vertellen, dat 'hun' seksuele identificatie-groep nog onderbelicht is.
En nog langs moet komen op de TV bij Jinek en Pauw (want 'dan' heb je 't pas gemaakt)
Wij wachten af, en genieten bij deze parade buiten de 'Pride' om.
Wie komt erbij, maar vooral, wie mag er 'niet' bij? Há,
Test: kan iemand zonder te haperen, het hele rijtje seksuele varianten opnoemen (?), knap hoor.

Der Paulie | 01-09-19 | 18:20

@Der Paulie | 01-09-19 | 18:20: dienst = dient

Der Paulie | 01-09-19 | 18:24

Het komt allemaal neer op het romantische idee dat er allerlei 'identiteiten' zijn die door een enge patriarchale maatschappij systematisch onderdrukt worden en erom schreeuwen om 'bevrijd' te worden. Een en ander in het verlengde van de bevrijding van de homo.

Schoorsteenveger | 01-09-19 | 20:56

Het zijn gewoon standaard normies met npc gebrabbel.

Papierversnipperaar | 01-09-19 | 14:28

"... you can have an authentic lesbian experience as a non-binary person..."
Ik zou niet weten hoe je kunt vaststellen of een ervaring een authentieke lesbische ervaring is, en of het überhaupt mogelijk is om een authentieke lesbische ervaring te onderscheiden van een niet authentieke variant.
Maar ik heb het idee dat dit in deze discussie helemaal niet van belang is. Het lijkt erom te gaan of en wanneer je het morele recht hebt om een authentieke lesbische ervaring op te eisen, dus of je de ander kunt dwingen om te erkennen dat jouw ervaring echt authentiek lesbisch is. Men wil het morele recht hebben zich bij de groep der authentieke lesbiennes aan te kunnen sluiten en die authentieke lesbiennes verplichten dat toe te staan. Dat is lachwekkend, maar ook wel een beetje triest. "Ik wil bijzonder zijn, anders zijn, maar tegelijkertijd toch ook weer niet zó anders dat ik niet bij de groep hoor. Dus moet die groep zich aan mij aanpassen, mij als bijzonder zien, maar niet té bijzonder."

Schoorsteenveger | 01-09-19 | 13:52

Volgens de logica van Rozie Suppozie ben ik ook lesbisch, want ik val op vrouwen.
Ja mensen die intersectionaliteit is een zege.
Denk dat ik mijzelf tot team Blaire White reken.

bwanabanjo | 01-09-19 | 13:50

Hou toch op met dit soort wijven.
Laten ze lesbisch wezen als ze op vrouwen vallen en geen moeilijk gedoe.
Maar nee, ze moeten weer per se in een apart hokje geduwd worden, zodat ze weer op kunnen vallen als kleine minderheid.
Ze moeten geen kerel hebben, maar hebben ondertussen wel een pretstaaf op batterijen in hun nachtkastje liggen.
Heb weleens zo'n vrouw ontmoet, die eigenlijk niks van een man moest weten en een vriendin had.
Werd uiteindelijk na enige ontmoetingen toch een wilde nacht en in het heetst van de strijd, bekende ze nog nooit zo goed verwend te zijn.
In de middag was ze weer het anti-man figuur en mocht ik dood vallen.
Haar vriendin was vele malen beter dan ik, kreeg ik te horen, en ik was een man dus vies.
Waarom bleef ze me dan bestoken met appjes????
Om twee dagen later weer horizontaal op de bank te belanden bij mij
Daarna was ik de volgende dag weer een vieze kerel volgens haar en voelde zou ik mij verheven voelen boven de vrouw.
Afijn, met jeuk moest ze aangepakt worden, daarna was ik de "vieze man" weer uiteraard.
Hou op zeg, beken dan dat je bi bent.
Was wel een mooie vrouw trouwens en niet zo'n proto-pot.

De-Glijdende-Rechter | 01-09-19 | 13:38

Wat boeit het hoe ze zichzelf willen betitelen? ze zijn veel te oninteressant om een potentieel neukobject voor wie dan ook te zijn. Wie wil er op date met zo'n ontzettende zeurkous? Na 5 minuten ren je gillend weg. En dat linkse social justice warrior taalgebruik van hen. Bleeeerrrhhhhg.

Toos Bevergeil | 01-09-19 | 13:32

Er zijn twee problemen. 1) Dat mensen denken dat het anderen interesseert met wie ze neuken.

2) Dat er daadwerkelijk religieuzen en andere moralfags zijn die zich druk maken over met wie iemand anders neukt.

Beiden moeten van hun eigen overschatte zelfbelang af en mij er buiten laten.

Sjors W. | 01-09-19 | 13:19 | 1

Plus veel, best wel de kern.

Shoarmamasutra | 01-09-19 | 20:38

Het hele 'ik identificeer me als bladiblabla' is een uitvinding van/voor mensen die volstrekt niet interessant zijn om zich toch interessant voor te doen. En omdat de overgrote meerderheid van de mensen daar niet intrapt moet het vervolgens wel met de nodige dram doorgedrukt worden. Ik ga er niet intrappen; ik ben wie ik ben (saai), en jij bent wat jij bent (ook saai).

Pyrolobus | 01-09-19 | 12:58

"ik identificeer me als" is simpel een gevalletje mentale problemen.
Ik heb een piemel tussen mijn benen, dus ik ben een man. Ik identificeer mij niet als man, ik ben een man. Klaar. Ik val op vrouwen. Ik ben dús hetero. Wederom, ik identificeer mij niet met hetero's. Ik ben gewoon.
Nou wil ik best accepteren dat er mensen zijn waarbij de hersenen zo hard schreeuwen dat ze in het verkeerde lichaam zitten, dat het daadwerkelijk transgenders zijn. ("wederom, ik identificeer als transgender" is gewoon een directe doorverwijzing psychiater).
Maar zo hard roepen die hersenen niet als je de ene dag het een en de andere dag het ander denkt te moeten zijn. Dat lijkt me vooral een enorme schreeuw om aandacht. Niet zo gek voor een generatie die altijd verteld is dat ze alles kunnen worden, en dan in de echte wereld opgroeien. Nee, je kunt niet alles worden. Da's een combinatie van factoren als geluk, talent, mazzel met je lichaam, doorzettingsvermogen, enz enz.
Dus je bent gewoon, net als 90% van de mensen, middelmaat. Wat doe je dan om toch bijzonder te zijn? Je gaat je "identificeren als", en eist dat de omgeving je als iets heel bijzonders gaat behandelen. Dat alles op straffe van "nazi" als je niet met het spelletje meedoet.

TheEgg | 01-09-19 | 12:55 | 2

ja ech wel. Die indentificatiepolitiek is hopeloos verouderd.

habemuspapam | 01-09-19 | 13:02

Mooie duiding wel.
Het valt natuurlijk niet mee om gemiddeld te zijn, want ergens willen we wel bijzonder zijn. Dankzij dat gender-gezeur kan dit meisje (wordt gewoon ongesteld denk ik) zich presenteren als een heel interessant geval.

arie-hoax | 01-09-19 | 13:09

Eigenlijk best simpel. Stop met labeltjes plakken, van M tot V en de rest van het alfabet, en iedereen pakt maar lekker wat ie wilt pakken en wat ie lekker vindt, mits het vrijwillig en boven de 18 is. Als je gewoon maar gelukkig er van wordt. En dat er wat reli's over de zeik gaan; dat doen ze toch wel. Stop met andere mensen regeltjes opleggen die alleen maar uit je eigen angsten komen.

Zo moeilijk is het allemaal niet.

Nice_Wheels | 01-09-19 | 12:08 | 3

ja, laten we duizenden jaren biologische ontwikkeling van de mens in 2 klap vervangen door een nieuwe mens. En als je niet met voldoende enthousiasme meedoet ben je een fascist.

geenspam | 01-09-19 | 12:40

@geenspam | 01-09-19 | 12:40: Neuh, ik ben zelf ook een M die alleen voor V gaat. En dat geldt voor de meesten onder ons. Maar als we nou gewoon eens ons niet zo druk over het leven van anderen maken, niet zo snel oordelen, dan leven we zelf met minder dingen om ons over op te winden, en kunnen die anderen die ergens tussenin zitten ook gewoon zonder constant veroordeeld te worden hun leven leiden.

Nice_Wheels | 01-09-19 | 12:46

@geenspam | 01-09-19 | 12:40: we wonen ook niet meer in grotten. En je hoeft niet mee te doen. Enige dat je hoeft te doen is jezelf niet met anderen bemoeien noch ze jouw beeld op te dringen. Dat lijkt me prima.

Zou goed zijn als iedereen, inclusief de club die het hardst klaagt, dat ter harte zou nemen.

Sjors W. | 01-09-19 | 13:22

Ik las een keer een document (van een echte universiteit, dus met heul veul belastingcenten betaalde genderstudy) dat er 63 verschillnde "sexes" zijn.

Dus stel: je bent sexe nr 18 en valt op sexe nr 53, maakt je dit een nr. 53 geval?

Voor de wiskunde liefhebben: de combinatie is dus 63-faculteit (63!).
Voor al de YT videos die we dus nog moeten kijken heb je een apart internet nodig.

hangtiet met knoop | 01-09-19 | 11:49 | 2

Ah, maar wat als je gender 59b met nootjes bent, wat dan??

Pyrolobus | 01-09-19 | 13:00

@Pyrolobus | 01-09-19 | 13:00:
Je hebt dan in ieder geval ballen dat je publiekelijl uitkomt voor het hebben van een smaak geslachtsorganen.

Shoarmamasutra | 01-09-19 | 20:41

weerzinwekkend dit, zeik niet zo jullie willen anders zijn accepteer dan ook dat er anders i.e. niet standaard tegen jullie wordt aangekeken. Zij mogen van mij zijn wat ze zijn maar val mij niet lastig met de zogenaamde problemen die je daar bij ondervindt omdat niet iedereen het begrijpt.

Fedde71 | 01-09-19 | 11:46 | 1

Maar ze willen helemaal niet geaccepteerd worden, want dan zijn ze geen slachtoffer meer met recht op speciale privileges, maar ineens heel gewoon net als de overige 99,9999999% van de bevolking.

Pyrolobus | 01-09-19 | 13:07

Dat vage non-binary gedoe.

Je kan er alle kanten mee uit. Non-binary is ongedefinieerd. Allereerst moet de non-binary van zichzelf de non-binary componenten specificeren. Voorbeeld 60% vrouw 40% man, disclaimer, er kan nog van alles bij, gewoon een voorbeeld van een non-binary. Als er dus een deel vrouwelijk is, en dat deel alleen op vrouwen valt, en de andere delen geen seksuele voorkeur hebben, dan is het een non-binary lesbian. Als bovenstaand voorbeeld een geheel andere seksuele voorkeur heeft, het vrouwelijke deel valt op vrouwen en het mannelijke deel op mannen, dan is het een non-binary lesbian gay. Maar als het voorbeeld de seksuele voorkeur heeft dat het vrouwelijke deel op mannen valt en het mannelijke deel op vrouwen en mannen, dan is het een non-binary heterosexual bisexual. Do the math.

Voel je vrij om alle combinaties te maken die je kan bedenken maar kom niet met het simpele antwoord ik ben non-binary, dan wel even uitleggen welke non binary je bent! Oh, als je het voor jezelf wil houden, nog lieverder.

Geen dank

Stil_Haben | 01-09-19 | 11:44

Flauwekul is niet-binair, dat weet ik zeker.
Flauwekul is zeer divers.

arie-hoax | 01-09-19 | 11:42

Dit is net als bij het proces Wilders een gevalletje "Dictionary rape".

Sans Comique | 01-09-19 | 11:28

Oprechte vraag verdient oprecht antwoord.
Jullie zijn compleet gek. Niet een beetje in de war, niet zoekende naar je ware ik. Zelfs verwarde mannen zijn niet zo maf als jullie. Sterker nog, jullie zijn een groter potentieel gevaar voor de mensheid alsdan 10 verwarde mannen in een vliegtuig, vliegveld, station, concertzaal of satirisch redaktie kantoor.
Jullie zijn af, uitgerangeerd en geen aandacht waard.
Dat is mijn antwoord, daar moet u het mee doen.
Now fuck off.

grapo | 01-09-19 | 11:27 | 1

Amen!

pigadaki | 01-09-19 | 11:32

Dat mens met dat hoedje zegt aan het eind:
".. whatever label you're comfortable with, I think you should be able to use."
Inderdaad, zus, maar er is niemand die jou dat recht ontzegt toch? Als jij jezelf op een bepaalde wijze wilt labelen, ga je gang. Maar accepteer dan ook dat velen om je heen dikke schijt hebben aan dat label, of gewoon de puf niet hebben om al die labels, inclusief dat van jou, uit elkaar te houden.
Nog even en ieder sneeuwvlokje heeft zijn/haar/hun eigen label en zijn/haar/hun eigen safe space. Dan zijn evenveel labels als sneeuwvlokjes, dan is elk sneeuwvlokje uniek, dan zijn er geen groepen meer en zijn we weer terug bij af.

Schoorsteenveger | 01-09-19 | 11:03 | 2

Door de manier waarop ze spreken weet je al dat ze geheel en al opgaan in hun eigen wereldje (totally self-involved-and absorbed), geen idéé hebben van wat er zich daarbuiten allemaal nog afspeelt. Laat ze lekker in hun waan, en zie het als de hedendaagse variant van de dorpsgek: af en toe effe lekker om te lache...

Zenzeo | 01-09-19 | 11:33

Zoiets dus..

Friepeltje | 01-09-19 | 11:35

Waarom wordt er bij LHBT onderscheid gemaakt tussen mannen en vrouwen als het aankomt op homosexualiteit? De L en H in deze afkorting, dus.

JBF-Methode | 01-09-19 | 11:01 | 4

@Mazzelstof | 01-09-19 | 11:28: fijn een parallelle wereld creeren en doen of het de echte wereld is....waar kennen we dat ook weer van?

pigadaki | 01-09-19 | 11:34

Je reinste racisme

Sans Comique | 01-09-19 | 11:56
▼ 1 antwoord verborgen

Vroeger, dat wil zeggen tot een jaar of tien geleden, noemde we dit gewoon bij naam, manisch-depressief en schizofreen.....

captainobvious | 01-09-19 | 10:59 | 2

Of borderline

Weerduivel | 01-09-19 | 11:19

of gewoon gek

Fedde71 | 01-09-19 | 11:48

The left will eat itself.

Datsun_Cherry | 01-09-19 | 10:54

Ummmm ben er nu uit... Als Non Binaire man ben ik 100% lesbisch, ik hou alleen van vrouwen.

draak | 01-09-19 | 10:48

Is there any lesbians in the room and i assume there's not because laughter is not your thing.... youtu.be/Y-FftE-kTgk

Hellooder | 01-09-19 | 10:45

Ik stop graag vlees in gaatjes. Soms niet. Respect voor mij.

RickTheDick | 01-09-19 | 10:43

Dat geklaag doet me denken aan die man met het syndroom van Down die normale mensen aanduidt met MMCT ( mensen met chromosoomtekort ).
#Next!

Graaisnaaiert | 01-09-19 | 10:37 | 1

Had ik nog niet gehoord maar ik vind 'm best grappig.

******** | 01-09-19 | 11:33

Tis een soort Conchita Worst zullen we maar zeggen.

komtdatschot | 01-09-19 | 10:34

Er zijn ongeveer net zoveel non binaries als burka dragers in Nederland dus volledig irrelevant. Misschien niet voor die mensen zelf, wel voor mij.

Skunk57 | 01-09-19 | 10:32 | 3

Getalsmatig misschien maar de gekte van boerkadragers is onvergelijkbaar veel groter.

Mazzelstof | 01-09-19 | 10:55

Überhaupt de aandacht voor de LHBTenz. is vele vele keren groter dan de groep die het betreft. Is net zoals met Sylvana en consorten door constant door te blijven zeiken en zeuren ontstaat we vanzelfs aversie tegen hen en dan zijn de rapen gaar.

Fedde71 | 01-09-19 | 11:51

@Fedde71 | 01-09-19 | 11:51|
Dat, mijn beste, noemen ze nu een self-fulfilling prophecy. Je gaat net zolang staan te irriteren totdat echt alles en iedereen je uitkotst vanwege je constante gedram en gezeur om dan "Zie je wel, racisme!" te kunnen gillen.

Sjefke7807 | 01-09-19 | 12:01

Oei, ik besef zojuist dat ik eigenlijk altijd heb geweten dat m'n lul geen lul is maar een giga klit. Op zich geen probleem maar wel weer apart dat ik geen kudt heb tenzij m'n reedt een kudt is zonder schaamlippen maar dan heb ik geen reedt en bij gebrek aan een reedt schijt Ik maar uit m'n kudt zonder schaamlippen. Maar het gekke is, ik voel me helemaal geen vrouw. Ben ik nu toch een vrouw met een hele grote klit en een verschrikkelijke stinkkudt? Of ben ik een man met teveel fantasie en had ik gisteren avond iets minder moeten drinken, of ben ik tja wat eigenlijk? Het wordt geloof ik tijd voor maandag, gewoon weer aan het werk.

voorbips | 01-09-19 | 10:30 | 5

Interessante inner-discussie. Ik voel een nieuwe letter in het LHBT etc. opkomen!

Weerduivel | 01-09-19 | 11:21

@Weerduivel | 01-09-19 | 11:21: Arch!! Dit is weer zo'n typisch standaard reactie, hang er maar een nieuwe letter aan dan zijn we er vanaf, waarom altijd een letter? Waarom mag ik geen getal zijn, of een symbool? Ik wil ik wil ik wil en de rest moet zich daaraan aanpassen. Oh ja, ik doe ook nog ff stampvoeten en morgen naar de kapper voor een kort pittig kapsel.

voorbips | 01-09-19 | 11:49

@voorbips | 01-09-19 | 11:49: Ik zou mn kapsel in drieeen opdelen: kort pittig (hennorood uiteraard), rasta en krakersmodel. Het symbool, is mijn advies, zou n sterretje moeten zijn!

Weerduivel | 01-09-19 | 11:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Tijdens de door mij [binaire cisgender met vrouwelijke trekjes] aan de UVA gevolgde premaster-colleges "gender differentiatie in de postmoderne samenleving" waren dit soort discussies dagelijkse kost.

Deplorable_Debunker | 01-09-19 | 10:26 | 5

Mijn god dat moet een vreemde ervaring zijn geweest alsof je in een kamer met psychotische mensen zit!
In het filmpje komt goed naar voor wat het probleem is met deze mensen(mag je ze zo nog noemen of is dat ook kwetsend?)
Eentje zegt letterlijk what other label can I use?
Ze willen alles en iedereen labelen!

Huwelijksgeluk | 01-09-19 | 11:08
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik ben een moordenaar want ik identificeer mijzelf als een lekker broodje kaas.

Acidstain | 01-09-19 | 10:22

Heb je een piemel dan ben je een jongetje heb je een vagina dan ben je een vrouwtje, wat je wil neuken zal mij een worst wezen als het maar geen kinderen zijn. Ik zal nooit iets met een omgebouwde man willen omdat ze voor mij dat zijn "een omgebouwde man" dat ze dat willen doen zal mij dan wel weer een worst wezen. Als sneeuwflokjes niet met mijn mening kunnen leven is het hun probleem.

Barkruk2 | 01-09-19 | 10:21 | 1

Dit dus. Lijkt me gewoon een heldere, gezonde kijk op het leven.

Likqua | 01-09-19 | 11:02

M.a.w. een normaal gesprek voeren is niet mogelijk?

knutsel_ | 01-09-19 | 10:15 | 2

Heej knutsel, ben jij ook omgebouwd?

Hebbiehemookweer | 01-09-19 | 10:25

Lol, de nick schreeuwt natuurlijk wel om die vraag, dat geef ik je. :)

knutsel_ | 01-09-19 | 10:30

Tyft eens op met deze gedegenereerde reddit tranny shit.

LordLapraS | 01-09-19 | 10:13

Dus het zijn mannen noch vrouwen maar wel dames?

Acidstain | 01-09-19 | 10:13

Ik ben er uit! De juiste term is lelijk gestoord wijf.

DeBelastingbetaler | 01-09-19 | 10:10

Gestopt bij "I identity as".
.
Dus omdat jij een kronkel in je kop hebt en je identificeert als een apachehelikopter moet de hele wereld maar gaan doen alsof je een apachehelikopter bent? Laten we eens kappen met de politiek correcte conformiteit aan de wereldvreemde gedachtegang deze gekkies.

Le Roi | 01-09-19 | 10:08 | 2

Apachehelicopter? Lololol.

MickeyGouda | 01-09-19 | 10:13

You're not German, you're an idiot!

RenHoek | 01-09-19 | 10:07 | 1

Gunter altijd +1

Ramses Sappie | 01-09-19 | 10:54

Die Blaire White heeft natuurlijk volstrekt gelijk.
Wat een stupide gemauw zeg!

EefjeWentelteefje | 01-09-19 | 10:05 | 1

Dit geleuter zorgt dat mensen die serieuze redenen hebben om zich gediscrimineerd te voelen niks durven te zeggen.
Bang dat ze per ongeluk ook zo'n humorloze aansteller zonder kritisch zelfinzicht zijn geworden.

******** | 01-09-19 | 11:44
-weggejorist-
kapoerewiet | 01-09-19 | 09:57 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Nou dan bieden we in het paspoort naast de opties M,V en X aan om NB te gaan gebruiken. Van Niet Belangrijk. Ga toch weg.

Leptob | 01-09-19 | 09:52

Sommige mensen hebben een pan los, deze heeft geeneens een dak er op.

kwark001 | 01-09-19 | 09:45

Ik val ook op vrouwen, ben ik nu ook lesbisch?

dz5b604587 | 01-09-19 | 09:45 | 3

als je je trensgender voelt als man of vrouw bent is het Ja

fikkieblijf! | 01-09-19 | 09:48

Nee, maar dat heet tegenwoordig Cisgenderisme.

Graaisnaaiert | 01-09-19 | 15:03

I identify as an Apache Attack Helicopter. My pronouns are: your highness, your majesty and oh exalted one.
Upon engaging me in conversation, you must drop to one knee and kiss my hand. *mompelt*ordickbuthandisfine
Otherwise: SKREEEEEEEEEEEE!

Atheist.Vader | 01-09-19 | 09:44 | 3

As you wish, your hiney

Elzenkoning | 01-09-19 | 09:47

Constantly high and with a lot of riders at the same time?

******** | 01-09-19 | 11:47

Vroeger ging een non als Tortor gewoon het klooster in, in het beste geval een trappistenklooster.

Astimar Teutis | 01-09-19 | 09:43 | 1

Tortor klinkt als een alien overlord of eindbaas in een videospel, en ze/hij/het ziet er nog zo uit ook.

de_profeet | 01-09-19 | 09:45

Volgens mij toont dit filmpje 2 dingen aan:
1. De LHBQMRST (or whatever) community is net zo inclusief als de rest van de wereld
2. Dit is een typische welvaart ziekte (ik kan mijn hokje op een dating app niet vindend!) voortvloeiend uit een gevoel van gebrek aan 'purpose' (weet even geen goed NL woord). Je moet Yuval Harari maar eens lezen....zware kost, maar volgens hem gaat dit nog veel meer voorkomen.....

Eigenlijk vind ik ze vooral zielig.....(Narcissus iemand?), en zeker zoals al iemand schreef...mochten ze eventueel kinderen adopteren....man man man (of moet ik nu zeggen non-binary, non-binary, non-binary????)

Als_je_me_nou | 01-09-19 | 09:41 | 4

@knutsel_ | 01-09-19 | 09:49: Ja maar hij/ zij bedoelt een connotatie met zingeving te verwoorden die wat minder aan dat Nederlandse woord kleeft.

Mazzelstof | 01-09-19 | 10:29

Ook goed, zingeving. maar dat zou ik dan meer sense of purpose noemen.

knutsel_ | 01-09-19 | 10:32

Anyway, het doel is natuurlijk de godganselijke dag anderen lastig te vallen met hoe jij je voelt, hoe je aangesproken wilt worden en op wat voor andere wezens jij valt. Dat is inderdaad behoorlijk welvaart gerelateerd.

knutsel_ | 01-09-19 | 10:41
▼ 1 antwoord verborgen

Spruitjes met roomboter en nootmuskaat.
Ik bedoel maar, laten we het overzichtelijk houden.

kwark001 | 01-09-19 | 09:41

Heb hier een hele nacht op geslapen maar deze vraag is onthutsend ingewikkeld. En zonder Twitter kende je deze mensen ook gewoon niet hè? Hadden ze geen platform, deden ze de volgende dag weer normaal. Wat heeft dat bedrijf toch een hoop levens overhoop gehaald.

de Voorzittert | 01-09-19 | 09:40

If someone with multiple personalities threatens to kill himself, is it considered a hostage situation?

postmodernismisdead | 01-09-19 | 09:36 | 2

I guess........

Koning BongoBongo | 01-09-19 | 09:46

En als ie 't uitvoert, mass murder?

kapoerewiet | 01-09-19 | 11:20

Ik voorspel dat in de zeer nabije toekomst veel pensionado's naar de apotheek zullen rennen om daar de Pil van Drion , die tegen die tijd vrij voorhanden is , te gaan halen . Absurditeiten volgen elkaar in circus Nederland zo snel op dat ouderen het niet meer kunnen en willen volgen.

Koning BongoBongo | 01-09-19 | 09:36 | 3

ik voorspel dat ouderen, zeg boven de 65, misschien nog komen binnenkort met .. ik ben eigenlijk biologisch X leeftijd maar voel mij X leeftijd en vanuit dat gezichtspunt stap ik nu de komende X jaar als LHBITXOQNW door het leven..

fikkieblijf! | 01-09-19 | 09:53

Die pensionado is, als hij/zij/het t.z.t. financieel ook maar een béétje voor elkaar heeft, dan allang vertrokken naar een fijn buitenland met een goed klimaat.

EefjeWentelteefje | 01-09-19 | 10:07

@fikkieblijf! | Gewoon doen! Tjakkaa!

knutsel_ | 01-09-19 | 10:08
-weggejorist-
WillemWordtWakker | 01-09-19 | 09:34

Darwin had daar al een oplossing voor; Helaas krijgen de ongesgoolden gratis geld, worden de mentaal&fysiek-kanslozen in leven gehouden en voorzien van heeel veeel vrije tijd en wordt er gestimuleerd om je -voorgedrukte-mening te hebben en vooral te prediken. 'Echt! Doe maar!.. Dáár zit iedereen namelijk op te wachten!,
Hoe anders was het in die goeie oude tijd van de inquisitie..

Vozz023 | 01-09-19 | 09:33

Ik val op vrouwelijke bakstenen en ik identificeer mijzelf als Koala.
En dat dien je gewoon te accepteren.

Kaas de Vies | 01-09-19 | 09:30 | 2

Kaas de koala allitereert wel lekker.

knutsel_ | 01-09-19 | 09:36

die letter zat er nog niet bij zag ik.. kan dus!

fikkieblijf! | 01-09-19 | 09:54

Zag de titel en daar hield het voor mij op.

Koning BongoBongo | 01-09-19 | 09:29

Die opmerking van Blaire White is een schot in de roos. Die geldt niet alleen voor non-binaire dingesen, maar bijvoorbeeld ook voor Slavina Simons. Slavina denkt dat ze gehaat wordt omdat ze zwart is, terwijl ze in werkelijkheid wordt gehaat omdat ze een onuitstaanbare drammer is.

MAD1950 | 01-09-19 | 09:28 | 2

400 extra bonuspunten.. resoluut!

Mazzelstof | 01-09-19 | 09:30

Zo gaat dat. Een of andere feeks heeft een probleem. De oorzaak is haar al vaak verteld. Maar dat bevalt haar niks. Dus verzint ze een ander probleem. En legt dat bij anderen neer.

Papa Jones | 01-09-19 | 09:32

Aardappelen met vette jus.

kwark001 | 01-09-19 | 09:28

Toch begrijp ik deze mensen wel, niets lukt, ze zijn lelijk, wij kijken allemaal op ze neer en de toekomst ziet er, itt die van ons, niet rooskleurig uit. Dan maar dit soort aandacht vragen.

skoftig | 01-09-19 | 09:21 | 1

De toekomst ziet er voor hen best rooskleurig uit, vrees ik.
Ze worden heel serieus genomen door het establishment en de politiek, en krijgen alle zeggenschap, medestand en begrip, dusss...

Realism Is All | 01-09-19 | 09:37

“You need no clarification, you need to accept, it’s not about you.” Dit toontje. Mijn moeder was er niks bij vergeleken. Wat denken dit soort mensen wel niet?

kapoerewiet | 01-09-19 | 09:15

Ik denk toch aan die trans die met penis verklaarde vrouw te zijn en in de vrouwengevangenis vrouwen ging verkracht of die tran met penis die vrouwen wilde dwingen een wax job op zijn genitalien te doen, of aan de creeps die hopen door zich als feminist voor te doen een nummertjes te maken, allemaal toch behoorlijk pervers.

bijna_raak | 01-09-19 | 09:13

na te denken.

Dutch_Holland | 01-09-19 | 09:13 | 1

Ik heb geen zin om hierover.......

Koning BongoBongo | 01-09-19 | 09:49

Je hebt mannen en vrouwen maar net als bij het programmeren van software gaat erbij het “schrijven” van het genetisch profiel ook wel eens iets mis of wordt er iets vergeten. Omdat mensen nog geen maandelijkse update hebben kun je dat nog niet fixen.

Dutch_Holland | 01-09-19 | 09:10 | 5

Wat Mickey zegt.

knutsel_ | 01-09-19 | 09:27

Na zo'n lange tijd weet je inmiddels hoe je de software wél kunt gebruiken.
En dan uiteraard niet vragen of anderen maar hun software willen aanpassen.

Papa Jones | 01-09-19 | 09:40
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik heb toch wat problemen om deze personen te plaatsen in een Venn diagram. Kom telkens op een lege set uit.

coitus reservatus | 01-09-19 | 09:06 | 1

Het wordt nog moeilijker als je het gebiedje wil arceren van lesbiennes die op non-binaire fluctuerende identiteiten vallen (*) Zo'n doorsnede gaat kwantummechanisch gedrag vertonen als je een waarneming wilt doen.
(*) Dat is verplicht, want anders zijn het seksueel exclusivistische racisten.

Mazzelstof | 01-09-19 | 09:26

Ik kan me voorstellen dat hetero's ermee klaar zijn. Ik ook als homo zijnde. Dit helpt niet echt mee aan de acceptatie. Wat een gezeur!

svenskie | 01-09-19 | 09:04 | 2

Volgens mij schaadt dit juist de homo emancipatie dit geneuzel. Worden op een hoop gegooid met psychische patiënten. Terwijl hosmo zijn gewoon gewoon is. Maar toch gaat de meerderheid dat wel ermee associëren (onterecht).

Graaf_van_Hogendorp | 01-09-19 | 09:09

Ja, je hoorde dat ook op dat filmpje van Tom Staal (speaking of which: waar is ie?) op de Pride over die afkortingen; good old ledernichten hadden niks met die afkortingen en eeuwige verongelijktheid.

kapoerewiet | 01-09-19 | 09:17

De klassieke definitie van een lesbienne is toch echt dat een vrouw op een andere vrouw valt. Dit is gewoon een geestelijk 'gecastreerde' gast die net als 90% van alle gasten op deze planeet op vrouwen valt.

Laat je verbouwen of stop met zaniken. First world problems.

Graaf_van_Hogendorp | 01-09-19 | 09:00

In binair bestaat enkel de een en nul, anders bestaat niet

me_paranoia | 01-09-19 | 08:58 | 2

Nee, de term is wel correct. Een binair stelsel heet binair omdat het uit twee elementen bestaat. Meer niet. Zo heb je bijvoorbeeld ook binaire sterren (stelsels) dat uit twee sterren bestaat die beide draaien om een gemeenschappelijk zwaartepunt.

Mazzelstof | 01-09-19 | 09:37

Jawel, een binaire variabele kan 0 of 1 zijn, maar ook null (hangt wel een beetje van de programmeertaal af)

******** | 01-09-19 | 11:55

Neen cunts. You stupid horses. Lesbieuns zijn vrouwen op vrouwen. Punt.
Dus geen vrouw? Ook geen lesbieun.

En nou opbokken en opdarren.

De zondag is nog vroeg dus er is nog hoop op een leuke dag. Dus voordat het te laat is: Weg. Gewoon. Weg. WEG!

Realism Is All | 01-09-19 | 08:54

Super grappig dat Rozie eerst kiest voor de aanval:
- Nee je hoeft niks te weten of te begrijpen omdat het niet om jou gaat je moet het accepteren
- Ze zijn al lesbisch en jij kan er niks aan doen je kunt ze er niet uit dwingen!
- Ohja antwoorden in het filmpje

Rozie is dat type mens dat chronisch in haar safe space zit in mensen moeten alles maar accepteren zelfs als ze er geen hout van snappen en dat zal iedereen weten ook.

BeunDeHaas | 01-09-19 | 08:50 | 1

Rozie is gewoon een unlikable cunt.

vincent uit groninge | 01-09-19 | 08:54

Volgens mij is het vrij makkelijk. Heeft de persoon een pielemuis: man. heeft de persoon een voorbips: vrouw. Dat de persoon een compleet verwrongen beeld over relaties heeft is prima, daar zijn prima psychiaters voor.

Arietjuh | 01-09-19 | 08:47

Het ergste zijn niet dat handjevol idioten, nitwits, mafklappers en gender-, ras- en/of klimaatpsycho's.

Het ergste is dat deze enorme minderheid verhoudingsgewijs gigantisch veel zeggenschap heeft. Absurd.

Puur omdat de boven ons gestelden bang zijn geframed te worden, stemmen te verliezen (politici) of inkomsten te verliezen (bedrijven).

Daarom wordt steeds maar toegegeven aan allerlei idioten.

Wel, de tyfus met hen.

Mensen die niet sporen, dit eventueel weten van zichzelf, of zich verder gewoon koest houden? Geen probleem, heje weinig last van.
Pas wanneer zij zichzelf serieus gaan nemen, en wel een grote bek en een zekere vorm van welbespraaktheid hebben (de Sylvana's, Sunny's, Prems en alle Groen Linksers van deze wereld), hoe dom de inhoud ook is, gaat het fout.

Realism Is All | 01-09-19 | 08:46

How's about I don't need to give a shit?

Mazzelstof | 01-09-19 | 08:41

Wat een ongelooflijk achterlijk geneuzel zeg ... hebben die gasten nou helemaal niks anders te doen??!

swebe | 01-09-19 | 08:41 | 1

Ja niet dus. En blijkbaar kunnen ze ook voortbestaan terwijl ze zich met deze flauwekul bezig houden. Wederom een door het socialisme veroorzaakt en instandgehouden probleem.

Links wordt onze ondergang, als we niet tijdig ingrijpen.

HoogToontje | 01-09-19 | 08:59

"I need to accept". Nou... Volgens mij I don't need to do a goddamn thing. Hoeveel erger gaat deze onbeschrijfelijke kul nog worden?

Ramses Sappie | 01-09-19 | 08:35

Ergens in de evolutie van de mens is er iets helemaal fout gegaan.

RickRD | 01-09-19 | 08:22 | 4

Het zijn de uitzonderingen. Vroeger had je daar gespreksgroepen voor. Nu moet de rest van de wereld veranderen.

Elzenkoning | 01-09-19 | 08:37
▼ 1 antwoord verborgen

Ah Zweedse puzzel. Leuk!

Elzenkoning | 01-09-19 | 08:20

Vocal fry, dus per definitie discussie verloren.

Larousse | 01-09-19 | 08:14

Valt dit onder de ‘luxeproblemen’?

laurentius | 01-09-19 | 08:10

Zo moeilijk is het toch allemaal niet? Er zijn precies 2 types gameten, een grote niet mobiele en een kleine mobiele (respectievelijk eicel en zaadcel) er is nooit een 3de gameet gevonden.

Zoogdieren hebben wel het sry-gen in hun cellen tijdens de embryonale ontwikkeling, de ovitestes ontwikkelen zich dan onherroepelijk tot testes en het embryo zich onherroepelijk tot man of het gen is afwezig en de ovitestes ontwikkelen zich ovaria en het embryo ontwikkeld zich onherroepelijk tot vrouw

Een individu wordt dus of man of vrouw, nooit beide en nooit iets er tussen in. Dat is gewoon basale embryologie en iets wat al decennia bekend is

rode peper | 01-09-19 | 08:09 | 4

De natuur is niet 100% binair. Iets tussen in, in fysieke zin, bestaat ook. Waarom dan niet ook het geestelijk tussen in accepteren? 0 of 1 is makkelijk te begrijpen
De rest wat er tussen zit niet.

Zuma | 01-09-19 | 08:40

@Zuma | 01-09-19 | 08:40: de natuur is wel binair, het is echt zo simpel als boven, er bestaat geen 3de type gameet

rode peper | 01-09-19 | 08:44

@rode peper | 01-09-19 | 08:44: Alleen op dat niveau ja. Echter de natuur speelt wel op meer niveau's tegelijkertijd. En het resultaat is dien ten gevolge zeker niet binair te noemen.

Zuma | 01-09-19 | 10:52
▼ 1 antwoord verborgen

door het internet krijgen dorpsgekken nu een platform.

rifraf | 01-09-19 | 07:59

Het is goed he. Het wordt steeds gekker.

tragic1911 | 01-09-19 | 07:50 | 2

Mooi toch want het hele gedoe blaast zich op deze manier vanzelf op.
Gaan we gewoon weer terug naar mannen en vrouwen met de varianten hetero/homo/lesbo.
Meer is er gewoon niet.

2voor12 | 01-09-19 | 07:57

@2voor12 | 01-09-19 | 07:57: Zolang in het stemhokje weer gekozen wordt voor partijen waarvan de leden net zo psychopatisch zijn als dit soort gekken hierboven verandert er helaas helemaal niets en blaast het zichzelf niet op. Wel het land en continent, maar niet zichzelf.

Realism Is All | 01-09-19 | 08:50

Volgens mij kun je het antwoord vinden in de DSM VI..

fikkieblijf! | 01-09-19 | 07:39 | 4

Jij had de hoop dat de psychologie nog niet door deze theorieën was besmet? Ik meen dat "toxic masculinity" er inmiddels in voorkmt, ik weet zeker dat er serieuze voorstellen liggen.

www.psychologytoday.com/intl/blog/wom...

omanders | 01-09-19 | 08:05

Voor het antwoord moet je terug naar de DSM-IV-TR toen deze mensen nog gewoon gewoon aan waanstoornissen leden (itt de idiotie van de dsm-v die hun waan als echt erkent)

rode peper | 01-09-19 | 08:16

Klopt, daar heet dit gewoon gender identity disorder

RickRD | 01-09-19 | 09:13
▼ 1 antwoord verborgen

Drolt niet, nie moeilijk doen ja! dan komt er gewoon een letter bij LHBIXNW gemeenschap. Inclusive.. opgelost!

fikkieblijf! | 01-09-19 | 07:38

Pffff alles wat ik hoor op de video is: youtu.be/VYefBFrx7QE
Ik ben vrouw en val op vrouwen maar identificeer me niet als vrouw dus ik ben geen lesbi, tich? Fuck off met je eerste wereld problemen!
Blaire White vat het ook mooi samen in die tweet. En nu ga ik weer de onderdrukkende, onverdraagzame witte man uithangen.

ratelaar | 01-09-19 | 07:21

Three rules on gender:
1. Your chromosomes determine your gender.
2. If your chromosomes don't agree with each other, you are a medical case
3. If you don't agree with your chromosomes, you are a psychiatrical case

marcoplarco | 01-09-19 | 07:14 | 6

Het geslacht wordt bepaald door aan of afwezigheid van het sry-gen, wat meestal op het y-chromosoom ligt maar in zeldzame gevallen op het x-chromosoom, XX mannen bestaan dus. En er bestaat ook iets als compleet androgen ongevoeligheidsyndroom, dat zijn fenotypisch vrouwen echter met onvolledig ontwikkelde interne genetalia en testes

rode peper | 01-09-19 | 08:23

@rode peper | 01-09-19 | 08:23: En daarom regel 2.

marcoplarco | 01-09-19 | 08:38

+1 voor Marco.

nerugaer | 01-09-19 | 09:06
▼ 3 antwoorden verborgen

Maar kunnen ze hun eigen broek ophouden? That's the question.

merel veld | 01-09-19 | 06:51

Toen ik een jongetje van 6 was had Rob de Nijs een nummertje.
Ik weet het nog omdat mijn moeder dat draaide destijds.
Ik was 16 en zij was 28 en het werd zomer.
Dus een pedofiele vrouw deed het met een jongetje van 16.
Schandalig!
Tegenwoordig word je opgehangen als je dit zingt maar destijds vond iedereen het prima.

HoerieHarry | 01-09-19 | 05:14 | 17

@MickeyGouda | 01-09-19 | 06:14: Vadsige dreadlock komt binnenstappen in de familie, met de boodschap dat ie vader wordt. Met kerstmis.
Of er nog wat op tafel komt, en de bruiloft in Venezuela is ook niet gratis, behalve kennis maken het drugskartel.
Taco woont nog in Amsterdam bij zijn moeder, maar hoopt binnenkort op paspoort, want waarom ook niet. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Taco heeft uw dochter gezien, en gedacht dat het hem wel wat leek.
Taco is veganist, een wereldburger op sandalen en heeft de hele avond het woord.
En Taco doet aan Tao. Met uw dochter.
Binnenkort komt er een tweede tacootje.
Met dubbel paspoort.
Of u even wilt schokken want Taco is met Tao naar het oerwoud in Zuid -Amerika, of zo.
En zo kan het dat bij uw dochter op 60-jarige leeftijd, wanneer u de pijp al lang hebt verlaten, een zekere Tao aanbelt.
En dat moeten we toch niet willen met z'n allen, zeker niet als Tao uw dochter nog een keer bevrucht.

Wees gegroet Taco, vol van genade
Wie et stoet en geen karbonade

Oprisp | 01-09-19 | 06:48

@Oprisp | 01-09-19 | 06:48:

Als kind van haar "racistische xenofobe" (citaat) moeder zou mijn dochter Taco zelf waarschijnlijk de deur uitschoppen. Temeer daar zij dreads vies vindt. Maar uw tegel was wel goed voor een gulle lach.

MickeyGouda | 01-09-19 | 08:52
▼ 14 antwoorden verborgen

Waarom dan geen "it"? "He" is voor mannen, "she" voor vrouwen. "It" is voor man noch vrouw.
Maar als je dat zegt gaan ze natuurlijk helemaal uit hun plaatje want het blijven natuurlijk wel gewoon doodnormale mensen en geen voorwerpen.

Forex | 01-09-19 | 04:49 | 1

Vroeger bestond deze gekkigheid gewoon niet. Of het bestond wel maar niemand waagde het om ermee te koop te lopen. Dat hadden ze zo moeten houden. Dan hadden de gewone saaie hetero's zich nu niet zulke buitenbeentjes gevoeld.

Nivelleermarionet | 01-09-19 | 04:31 | 1

Eens. Sommige aberraties mogen best wel weer terug in de taboesfeer. De grenzeloze zucht naar aandacht van subcategorieën zoals deze non-binaire lesbo's gaat wat mij betreft voorbij aan de tolerantiegrenzen.

MickeyGouda | 01-09-19 | 05:29

Zoek op YouTube Michael Knowles en zijn 'omstreden' spreekbeurt "Men are not Women" en verbaas je over de 'vooraf afgesproken spontane actie' uit het publiek.

Daarna even interview Michael Knowles met Candice Owens kijken mbt Feminisme vs Gender Neutraliteit.

maakjepunt | 01-09-19 | 04:01

Non binary .... dus je bent een beetje een domme kut met een lul, of een domme lul met een kut. De gekte houdt niet op bij links. Nog even en we moeten 45% van de bevolking in een gekkenhuis stoppen.

GerMonster | 01-09-19 | 03:46 | 1

Met je 45 % ga je geen 50 % van alle gekken opgesloten hebben.

Lt-Kol Kilgore | 01-09-19 | 07:57

het probleem is dat iedere stumper vandaag de dag een "platform' heeft.

grapjasz | 01-09-19 | 03:39

Totale waanzin. We naderen de eindtijd. De manier waarop ze erover praten ook. Je hoort gewoon dat ze er de hele dag mee bezig zijn. Er zit gewoon geen rem op. Ik vrees dat het nog veel erger gaat worden. Ik zie een toekomst waarin iedereen hysterisch schreeuwt dat he/her/they/them verkeerd behandeld en begrepen wordt door de rest van de mensheid. De totale 'overwinning' van het individu en de complete teloorgang van de groep.

fdisk | 01-09-19 | 03:11 | 1

Het grappige is dat ze enerzijds hun eigen 'label' willen opeisen, maar anderzijds een enorme behoefte hebben om door de groep onvoorwaardelijk geaccepteerd te worden. Ze willen zich niet conformeren aan de groep maar eisen desondanks dat de groep hen volledig in de armen sluit. Dat gaat nooit goed natuurlijk, leidt uiteindelijk tot desintegratie van de groep én van het individu. Babylonische spraakverwarring, dat is wat het ideaal van de inclusiviteit voortbrengt. Bijeen wordt uiteindelijk uiteen.

Schoorsteenveger | 01-09-19 | 11:26

Hoe moeilijk is het ??? Ik ben man nog vrouw, maar wel links en SJW natuurlijk.
Kan nooit Lesbian zijn, vandaag voel ik me man namelijk, en val op vrouwen. Morgenochtend ff verder zien, shit, voel me nog steeds man, maar val nu op mannen, maar alleen linkse ( ook rechts dragende mannen ), moeten dan wel weer Witte mannen zijn , die tegen zwart geschilderde mannen en vrouwen zijn die een kinderfeest willen opleuken......... Afijn, pornhub en fappen doet.....

club2001 | 01-09-19 | 03:07 | 7

Heb je wel eens met een commando in bed gelegen, Harry?

Oprisp | 01-09-19 | 04:54

@Oprisp | 01-09-19 | 04:54:
Commando's volg ik meestal niet op.
Behalve als ik verliefd ben...
Vrouwelijke commando's zijn mij dus niet vreemd.

HoerieHarry | 01-09-19 | 05:01
▼ 4 antwoorden verborgen

Zielige aandachtsvragers.

Masturwasbeert | 01-09-19 | 03:00

Ik denk dat mrs. Blaire White het treffend verwoord, derhalve schaar ik me achter haar mening.

Gele Beer | 01-09-19 | 02:49 | 3

Hoe lang weet mevrouw White al hoe het leven werkt?
Ik ken haar niet.

HoerieHarry | 01-09-19 | 02:52

Met dit soort dingen denk ik aan het lied van ‘Doe Maar’-De Bom. Laat maar vallen aljeblieft. Deze wereld was al ziek, maar wordt steeds zieker. Alles wat krankzinnig is moet normaal gevonden worden, en iedereen die nuchter blijft ... nou vul zelf maar in...

Bali Lovert | 01-09-19 | 02:48 | 1

Amen

Peerkeoud | 01-09-19 | 08:35

Well, I think I might be a binary male lesbian. So there!

SaintNick | 01-09-19 | 02:10

Dingen delen. Altijd goed, @GS Hoe kan ik delen/reaguren zonder ban? Dit staat ergens op Youtube, maar waar?

Joris-nummer-zeven | 01-09-19 | 02:09

I identify as Michael Jackson, and my pronouns are heehee/shamone

Aldus een YouTube reaguurder. :-P

RickyLaRue | 01-09-19 | 01:22 | 3

Dat heb jij even mooi voor ons naar boven gehaald.
DIkke duim voorj ou!

Ongeblustekalk | 01-09-19 | 01:28

Ik ben nooit een danser geweest.
Na een half xtc pilletje danste ik als Michael.

HoerieHarry | 01-09-19 | 01:39

Hij is fijn

Deksmaat | 01-09-19 | 08:58

Prachtig getegeld, @MsBlaire. Want zo waar.

eastender | 01-09-19 | 01:16

Flikker toch op.. Je bent OF man OF vrouw.. En lesbo's en gay's zijn uitzonderingen die tegen de natuur ingaan.. Als iedereen gay zou zijn zou de mensheid uitsterven dus dat geeft wel aan dat dit NIET normaal is. En iedereen die zegt van wel is niet helemaal lekker in zijn kop.

b3n | 01-09-19 | 01:02 | 7

@Kleine_Deugniet | 01-09-19 | 01:28:
Vrouwen die een grotere kans hebben om homo's te verwekken, worden in het algemeen als iets meer aantrekkelijk geschat. Dat is de reden waarom er zo'n 'hoog' percentage homo's bestaat.

g00f | 01-09-19 | 01:33

Meer vrouwen voor u he Harry. Zo zie ik dat toch.

Lt-Kol Kilgore | 01-09-19 | 08:01
▼ 4 antwoorden verborgen

Unlikeable cunt? That's good, that's a good idea. I like that one...

Hellooder | 01-09-19 | 00:59

LQWERTYBT approves this message.

minnenman | 01-09-19 | 00:53 | 3

ABCDEFGHJKLMNOPQRSTUVWXYZ ook

Oromis | 01-09-19 | 01:40

The Alphabet People.

Rammstein | 01-09-19 | 02:00

Ik snap er niets van, maar het boeit mij dan ook geen ene reedt...

SterF... | 01-09-19 | 00:52 | 1

Nee, ik ben het met je eens...
Maar de Linkse kliek vindt het wel heeeel belangrijk. en laten die nu net de Media / Rechterlijke macht en beleidsmakers in handen hebben...

Remus McMillan | 01-09-19 | 00:59

Moeder natuur wil slechts dat er koters komen.

Ikbeneenzelfbouwer | 01-09-19 | 00:50 | 2

Dus Darwiniseren ze zichzelf..

Hellooder | 01-09-19 | 01:02

Dat is moeder Natuur aardig zat, want te veel.

Rammstein | 01-09-19 | 08:20

Een non-binary zwart-witte Piet, dat is pas ingewikkeld.
Ombouwen tot paashaas dan maar?

bitterpete | 01-09-19 | 00:50

U wordt in de plaatselijke moskee met open armen ontvangen als u zich vergezeld met Arzu Aslan. Echt!

Lepo | 01-09-19 | 00:48

Kap eens met die negatieve vibraties en leef ook al is dat in amsterdam een leugen.
https://www.youtube.com/watch?v=7zwK5fDUOY4

Ongeblustekalk | 01-09-19 | 00:38

Wat maakt het allemaal uit.
Wil je de oplossing voor al die vragen?
Ga weg van de social media.
Praat eens met iemand die normaal lijkt en denk eens rationeel.

pejoar | 01-09-19 | 00:34 | 1

Ik weet je leeftijd niet.
Maar toen ik jong en wat ouder was communiceerden mensen per telefoon.
Doe ik trouwens nog steeds.
Maar tijden veranderen.

HoerieHarry | 01-09-19 | 02:44

Het is niet handig als mensen elkaar op hun seksuele voorkeuren en gedrag gaan afrekenen. Behoudens dan natuurlijk bij dwang, ongelijke machtsverhoudingen en kinderen. Elkaar de maat nemen krijg je alleen maar gedonder mee en op basis van wederkerigheid kan dat jou ook treffen. Ik vind wel dat je dit soort mensen op hun moralistische domme gelul mag afrekenen en beveel dit van harte aan.

down | 01-09-19 | 00:28

Valt mij op dat deze mensen helemaal geen nederlands spreken, dus wat is dan de nieuwswaarde?
In Amerika wonen 320. miljoen mensen, daar zitten altijd freaks tussen.

VanderGeelen-Coppens | 01-09-19 | 00:26

Ik vond de quasi-bonte topic vraagstelling waarschijnlijk aardiger dan alle eendimensionale homogene antwoorden die erop zouden kunnen volgen. Als dit Waku-waku was dan zou ik nu een aapje uitdelen.

Shareholder II | 01-09-19 | 00:23 | 2

En hoe voel jij je nu?

Ongeblustekalk | 01-09-19 | 01:18

Waku what now ?

Rammstein | 01-09-19 | 01:58

Vroeger maakte je als jongen de grap: ik ben lesbisch, ik val op vrouwen... nu blijkt het gewoon terecht te zijn...

appeltje2010 | 01-09-19 | 00:20

Vroeger maakte je als jongen de grap: ik ben lesbisch, ik val op vrouwen... nu blijkt het gewoon terecht te zijn...

appeltje2010 | 01-09-19 | 00:19

Terwijl we het hier hebben over binairen is er weer een schietpartij in Texas.

Jan Dribbel | 01-09-19 | 00:05 | 16

@Jan Dribbel | 01-09-19 | 01:10:
Waar. Maar dan ook weer: een gemiddeld familie drama heeft dat ook als resultaat.

Rammstein | 01-09-19 | 08:18
▼ 13 antwoorden verborgen

Ik kan het u nòg zotter geven:

- www.nationalreview.com/2019/08/study-...

Het wordt nu als transfobisch gezien om als blanke heteroman niet te willen daten met een transvrouw. Dus wil men heteromannen nu gaan verplichten om te gaan daten met transvrouwen om ze van hun fobie af te helpen.

*bonk, bonk, bonk*

Sjefke7807 | 01-09-19 | 00:04 | 8

@MickeyGouda | 01-09-19 | 00:17: vooral de blanke, witte hetero's.

Toch wel gek eigenlijk, als hetero niks van homo's willen hebben = homofoob, puur slecht.
En als stekeltjesharige lesbiënne mannen haten = prima, power, held!

Kleine_Deugniet | 01-09-19 | 00:18

Het zal wel vroeg zijn. Maar Wat een hoop bla bla en ik begrijp er geen jota van.

loser | 01-09-19 | 09:10
▼ 5 antwoorden verborgen

Deze mensen hebben gewoon veel te veel tijd en blijkbaar geld om hier een heel gedoe van te maken. Ga lekker neuken met wie je wil. Mafkezen

YoMoms | 01-09-19 | 00:03 | 1

Sorry maar eh..je kan echt niet zomaar gaan neuken met wie je wil.

frank4444 | 01-09-19 | 00:09

Serieus, ik krijg hoofdpijn van dat soort gezwets.
Mens, je bent niet in de war vanwege je geslacht of je geaardheid. Je bent in de war omdat je geen flauw benul hebt wat je met je leven aan moet, nooit ergens voor hebben moeten knokken, alleen maar zaniken, zeiken en zeuren om aandacht. En omdat genderbenden momenteel de nieuwste hype is springen we vrolijk op die bandwagon en gaan we daar aan dacht mee opeisen. Wat staat er voor de herfst op de rol? Ik voel me een paard dus ik doe een bit in en leer hinniken? En van de winter doe ik een vis na en implanteer ik schubben op mijn rug?
Man, man, man...

Graaisnaaiert | 31-08-19 | 23:58 | 7

@Evocatus | 01-09-19 | 01:32|
Ik heb daar ooit eens een documentaire op NGC over gezien. Ik heb met open mond van verbijstering naar mijn TV scherm zitten kijken. Volwassen mannen en vrouwen geheel in leer gehuld met de diverse attributen voor een paard. Hoofdstel al dan niet met oogkleppen, een bit en teugels etc. Compleet van de ratten besnuffeld en rijp voor het gesticht wat mij betreft. Ik ben toch aardig ruimdenkend, maar dit gaat me veel te ver.

Sjefke7807 | 01-09-19 | 01:48

@Kleine_Deugniet | 01-09-19 | 01:44: Als je maar jong genoeg blasé raakt. Geen schaamtegevoel kent. Geen gevoel voor normaliteit. En zo nog wat nieuwerwetse fratsen.

CalamityJane | 01-09-19 | 08:12
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik vind honden grappig,krijg ik nu ook een naam.
hondengeneraalgrapppig. ?

pegaje | 31-08-19 | 23:48

Tortor?
Daar heeft .... (uhm .. ah ... wacht) deze persoon lang over na moeten denken; kan me niet voorstellen dat een paps en mams hun kleine aanwinst zo zouden noemen. Hoewel in bepaalde kringen gekke namen bon-ton zijn.
Dat alleen al. Evocatus

Evocatus | 31-08-19 | 23:46 | 1

Ach, tegenwoordig heb een reclame op tv over een moeder met haar zoon Beer. Dus engelstalige ouders die hun kind Tortor noemt, is voor mij niet vreemd meer. Tenzij dit haar nieuwe naam is. In de trant van " I identify as Tortor and I identigy als non-binairy........"of zoiets.

loser | 01-09-19 | 09:13

Ze gestoord als ik ze vroeger vond; de werkelijkheid is ze volgas voorbij gestoven.

Blauwpetje | 31-08-19 | 23:55

Ik vind het over het geheel genomen eigenlijk wel hele vieze en gore wijven.

RenHoek | 31-08-19 | 23:42

Wat is in godsnaam een non-binary vrouw? Een vrouw die geen machine is?

Wasbakplasser | 31-08-19 | 23:42

Wat een freakshow, het is gewoon een pot met psychische problemen.

Reebensteeltje | 31-08-19 | 23:40 | 3

Een bi-nare vrouw.

frank4444 | 31-08-19 | 23:46

dit dus

BeatsandRock | 31-08-19 | 23:46

Vaak een hoop bi-zwaar ook.

Shareholder II | 01-09-19 | 00:25

Zullen we met zijn allen naar Joop gaan, daar een beetje gaan lopen kutten.

many-more | 31-08-19 | 23:37 | 2

Ja leuk. Over 6 uur lezen ze je reactie en flikkeren ze hem weg.

frank4444 | 31-08-19 | 23:40

Heb je wel een beetje opgelet vwb het reactiesysteem hier?

Ongeblustekalk | 31-08-19 | 23:59

Het is eigenlijk heel simpel. Facebook introduceerde enkele jaren geleden 58 genders om uit te kiezen dus het aantal mogelijke seksuele voorkeuren is ten minste 3365 - in elk geval veel te veel om met een paar lettertjes van het alfabet te kunnen benoemen.

Hetze Haatstra | 31-08-19 | 23:35

Was die Swarzenegger vroeger al niet eens zwanger?
Nou dan.

Petrus Poortwachter | 31-08-19 | 23:34

De enige mensen die recht hebben om moeilijk te doen zijn hermafrodieten.... De rest is gewoon homo en/of lesbisch.
Alleen noemen we homo vrouwen en lesbische mannen 'hetero'.

a4p | 31-08-19 | 23:33 | 9
▼ 6 antwoorden verborgen

In de geweldige Amerikaanse comedy-serie Transparent, hier uitgezonden door de VPRO, voelde de vader die zich op late leeftijd tot verbijstering van zijn omgeving als vrouw verklaarde en als transgender verder ging zich als voorheen uitsluitend seksueel aangetrokken tot vrouwen. De seksuele relatie met de vrouw waar hij, of inmiddels zij, allang mee samenleefde en volwassen kinderen had werd intenser dan zij al lang geweest was. De acteur die deze rol speelde is later in ongenade gevallen door een #metoo-kwestie.

Arne-Koning | 31-08-19 | 23:32

Waarom is niet iedereen gewoon wie en wat hij of zij of het willen zijn, ga naar het toilet van uw keuze en vooral: stop eens met het doodpraten.
En er is geen ontkomen aan.
Doe gewoon wat u wilt, he, ho, bi, trans, het hele oeuvre, ik vind het allemaal goed en zwaar in orde. Doet uw ding.
Maar hou er eens over op.
Ik word er echt ontzettend chagrijnig van.

Rammstein | 31-08-19 | 23:30 | 2

Nou, als man zijnde de vrouwen-wc binnengaan is nogal not done. Andersom echter...

Kleine_Deugniet | 31-08-19 | 23:35

Moet je maar proberen bij een vrouwentoilet binnen te komen. Ten eerste moet je uren in de rij staan en ten tweede wordt je toch heel vriendelijk gevraagd om naar de mannentoilet te gaan.

loser | 01-09-19 | 09:21

Dat met die "non-binary lesbian" discussie verbaasde me niet erg. Vrouwelijke penissen, menstruerende mannen, dat is ook allemaal al eens voorbijgekomen, maar "Down syndrome drag collective". Nee die zag ik niet aankomen.

Blauwpetje | 31-08-19 | 23:30

Er zijn 10 types mensen in deze wereld. Degene die binair begrijpen en degene die dat niet doen.

Bigi Bana Boy | 31-08-19 | 23:26 | 2

LOL

Zoloft | 31-08-19 | 23:29

Hij is fijn!

Hetze Haatstra | 31-08-19 | 23:31

Eén ding is voor mij duidelijk. Ze zijn volkomen mislukt!

BonSens | 31-08-19 | 23:24

Alles in dit filmpje is onzin.

Dat is waar want de woorden om dat uit te drukken bestaan. En die gebruik ik gewoon.

KutFilosoof | 31-08-19 | 23:23
-weggejorist-
Rammstein | 31-08-19 | 23:22

Val me niet lastig met je problemen. Mocht je een beurt willen zeg het dan gewoon en misschien kan ik je helpen. Tatoeeer het op je voorhoofd, is misschien duidelijker.

CleaudeSacke | 31-08-19 | 23:20

Ondertussen bij de dieren,

mannetjes kunnen in vrouwtjes veranderen (protandrie), vrouwtjes kunnen in mannetjes veranderen (protogynie), of er is sprake van een bidirectionele of gelijktijdige geslachtsverandering, waarbij het dier in kwestie op verschillende momenten van geslacht kan veranderen. Dit komt vooral veel voor bij vissen.
https://www.vice.com/nl/article/8x8bez/het-dierenrijk-barst-van-de-non-binaire-beesten

Jan Leul | 31-08-19 | 23:16 | 5

@Jan Leul | 31-08-19 | 23:24:
Potvissen.

frank4444 | 31-08-19 | 23:54

Dus jij gelooft dus dat wij van de dieren afstammen dus dan moet dit ook bij mensen zo zijn ?!

loser | 01-09-19 | 09:22
▼ 2 antwoorden verborgen

Moet wel lachen. Er is ooit een groot onderzoek gedaan (Google it) naar relaties tussen nichten en lesbiennes. Wat bleek? Daar waar iedereen verwacht dat homo's constant rondneuken en losse relaties hebben en de lesbiennes stabiel zijn, is het tegenovergestelde het geval. Nichten hebben meer dan lesbiennes een stabiele relatie. Daar waar homo's gezellig getrouwd of samenwonen blijkt dat de lesbiennes elkaar vaak (niet altijd) de tent uitvechten.
Anekdote en zeker niet representatief maar wel leuk. Mijn broer, zijn vriendin, mijn vrouw en ik gaan hier in Amsterdam op een vrijdag- of zaterdagmiddag wel eens naar een nichtencafe aan de Amstel of de Reguliersdwarsstraat een pilsie drinken. We worden met open armen ontvangen. Oa: "Jullie zijn schatten en ook nog eens van die mooie meisjes. Tis dat jullie van vrouwen houden anders had ik het wel geweten!" Maw grote gein. Ga je daarna naar lesbisch cafe Saarein dan krijg je "the cold shoulder," Zure madammmekes (butch en korte kapsels) die daar aan de bar hangen zonder humor en je de tent uitkijken.

Basil Fawlty | 31-08-19 | 23:14 | 7

@Kim-Jung-Un | 31-08-19 | 23:17: op 'hetero' plekken kun je beter 50% of meer vrouw hebben, anders wordt het zo'n hengstenbal.

Kleine_Deugniet | 31-08-19 | 23:37

Mis. Homo's hebben meer seks met meer partners; een vaste relatie staat dat niet in de weg. Het is feit en leidt niet automatisch tot een relatiebreuk.

Lesbiennes hebben praktisch geen seks (het broer/zus huwelijk wordt ook wel het lesbische huwelijk genoemd). Vreemd gaan is een zeer beladen onderwerp.
Lesbische relaties zijn buitengewoon agressief. Jaloezie, wat bij vrouwen altijd een rol speelt, is een grote component in deze relaties.

Dit is natuurlijk bekend binnen het hulpverlenerscircuit (politie, ambulance en brandweer (zij die met de poten in de frontlinie staan) meer dan bekend. Het zal NOOIT in de publiciteit, openbaarheid of in een tv serie komen, want dat past niet het geschapen en gecultiveerde beeld van de LBGTQ.

Arachne | 01-09-19 | 18:21

"Het is feit."
@Arachne | 01-09-19 | 18:21
Serieus? vertel.
Maw niks "mis". Je bevestigt overigens voor de rest exact wat ik zei. En voor het andere: "hulpverlenerscircuit"? Doe eens normaal man. Dat houdt in dat je homo's moet helpen want ze zijn fout? Ik heb familieleden, buren en vrienden die homo zijn. Zij hebben geen "hulpverlenerscircuit" nodig. Ze hebben een prima leven, relaties en naaien niet buiten de deur.

Basil Fawlty | 01-09-19 | 21:38
▼ 4 antwoorden verborgen

Vraag me af hoe biologie les tegen woordig gaat. Lijkt me erg verwarrend geworden om daar nog een voldoende voor te scoren.

Rotterdammert1965 | 31-08-19 | 23:13 | 1

Tja , valt een clit van 12 cm onder het kopje vrouwelijk of mannelijk ?

Jan Leul | 31-08-19 | 23:19

Tortor. Als je op zoek bent naar 'n vrouw met persoonlijkheid, heb je met deze mazzel. Deze heeft er namelijk meerdere.

gemeentereiniging | 31-08-19 | 23:13

"No, you are a retard."

Musashi | 31-08-19 | 23:13

“Let me break this down for y’all.

Lesbians can be non-binary.

Gay men can be lesbians.

Non-binary gay men can be straight lesbians.

Straight lesbians can be non-binary bisexuals who are attracted to cisgender non-binary lesbian men.

This really isn’t difficult.”

www.twitter.com/TitaniaMcGrath/status...

Stormageddon | 31-08-19 | 23:08 | 6

Dank. Zucht. Ehmmm, laat maar, ik geloof het ammelaal wel. Kunnen we niet gewoon wat Klimafaat bashen ofzo, is veel leuker en lucht een beetje op.

Heb ff doorgelezen, parodie etc. OK, snap het, maar toch knettergek.

Kinkfactor | 31-08-19 | 23:13

Er staan wel mooie antwoorden onder, die van Yoda is wel komisch.

voldemort | 01-09-19 | 10:53
▼ 3 antwoorden verborgen

Morgan Freeman werd gevraagd hoe racisme op te lossen is. Zijn antwoord was dat het verdwijnt als je erover ophoudt. Naar mijn mening een zinnige en bruikbare aanpak. Diezelfde benadering kunnen we hierop los laten; wel gelijk wat breder om de efficiëntie te verhogen. Het hele gedoe gaat over geslachten, voortplanting (waarbij de nadruk ligt op het uitwisselen van intimiteiten en lichaamssappen) en hoe anderen de gesexualiseerde waarnemen. Als we al dat gedoe nu eens laten voor wat het is, verdwijnen er een hoop problemen en de mensheid is binnen honderd jaar verdwenen. De valsspelers nuken we en dan zijn alle diertjes gered, het klimaat gered, de ijsberen overleven en de CO2 spiegel daalt.

Frau Merkel | 31-08-19 | 23:07 | 5

Volkomen mee eens (van hou er gewoon over op/stop met zeiken) over racisme. Zo ook hele gender-gezeik.

En dan: 'positieve discriminatie is ook discriminatie'.

Kleine_Deugniet | 31-08-19 | 23:31

Frau Merkel | 31-08-19 | 23:07 |

Meneer Freeman is daarover nog keihard terug gefloten. Was helemaal betoeterd. Had hij nooit mogen zeggen. Want dan viel er niets meer te zeuren door de meest recente generatie.

En, zoals u al aangeeft: de wereld vergaat niet. De mensheid wel. De wereld herstelt zich weer waar nodig en gaat vrolijk verder.

Rammstein | 01-09-19 | 08:28
▼ 2 antwoorden verborgen

Beste reaguurders, ik voel mij een god. Ik eis dan ook als god aangesproken te worden en niet meer met mijn reaguurdersnaam. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hem, zo niet dan zijn jullie allemaal nare haat- racisten.

zeertegendradig | 31-08-19 | 23:04 | 3

Dat is directe concurrentie voor de heerschappij van Kolonel Kaas. Het was leuk je gekend te hebben.

Frau Merkel | 31-08-19 | 23:09

Goed dan “Nut”, succes ermee

Canis.bonus.es | 31-08-19 | 23:15

Alleen als je ervoor kunt zorgen dat ik de Staatsloterij win.

Kapitein Sjaak Mus | 01-09-19 | 00:19

Het schijnt een parodie-account te zijn en het filmpje dus ook.

J. Jarig | 31-08-19 | 23:04

Gendergestoord, je zal het maar zijn.

Zoloft | 31-08-19 | 23:02

waar is de tijd toch gebleven dat het leven nog simpel was. Sovjet Unie was onze enige vijand en je had hetero's en homo's. Thats it. Maar tegenwoordig is er geen touw meer aan vast te knopen.

yeps | 31-08-19 | 23:01

Zo iemand is toch een X?
*er helemaal niks meer van doet snappen*

Manus Olie | 31-08-19 | 22:57 | 1

x of X? Dat is wel verschillend namelijk.

Frau Merkel | 31-08-19 | 23:09

Dit artikel sla ik over wegens "doe niet zo moeilijk joh" gedachten.

steekmug | 31-08-19 | 22:51

Volgens mij hebben die lachgasballonnetjes op...

Nemo_Tenetur | 31-08-19 | 22:51

Echte mannen hadden zo'n wijf wat klappen gegeven en ze daarna "genezen". Maar ja, er zijn geen echte mannen meer.

funkyd | 31-08-19 | 22:50 | 1

Ho ho, spreek alleen voor jezelf ja.

FordPrefect | 31-08-19 | 23:01

Een wereld vol rupsjes Nooitgenoeg: "Aandacht aandacht aandacht!, Kijk naar mij mij mij!". Om doodziek van te worden. Word verliefd op wie je wilt, slaap met wie je wilt, maar val een ander er niet mee lastig.

MickeyGouda | 31-08-19 | 22:49 | 1

Ja, echt hè?

Hier is het internet niet voor bedoeld.

Kleine_Deugniet | 31-08-19 | 22:50

De Islam weet hier wel weg mee.

dr Rechts | 31-08-19 | 22:48 | 1

Nou die zijn anders ook wel wappie van zichzelf

Rotterdammert1965 | 31-08-19 | 23:10

Ik ben mijn hele leven al zo'n witte heteroseksuele man maar wanneer het helpt om ook eens seks te hebben met een lesbische vrouw wil ik bent even non binair zijn zolang we er maar niet over hoeven te praten

namensmijnhond | 31-08-19 | 22:46 | 5

@MickeyGouda | 31-08-19 | 23:00: haha, nooit met scipts werken, altijd improviseren!

Moest denken aan een oude vriend, die kon met de meest stomme uitgekauwde grapjes nog wegkomen. Bepaald natuurlijk charisma.

Maar raad het niemand aan, gewoon jezelf zijn! (Dus niet geforceerd grappig oid doen als je het niet bent)

Kleine_Deugniet | 31-08-19 | 23:14
▼ 2 antwoorden verborgen

Minimum bedrag voor wie Tortor zou doen iemand?

many-more | 31-08-19 | 22:46 | 8

@Kleine_Deugniet | 01-09-19 | 01:06|
Met emotionele chantage komt u er bij mij niet. Als ik de huidige idiotie bezie vraag ik me oprecht af of de mensheid wel moet voortbestaan op deze manier.

Sjefke7807 | 01-09-19 | 01:17

@Sjefke7807 | 01-09-19 | 01:17: ha, hier in huis wil het nog wel eens werken.

En ja, het wereldwijde iq stagneert een beetje.

Kleine_Deugniet | 01-09-19 | 01:31
▼ 5 antwoorden verborgen

En waarom zijn het vaak van die vieze ouwe grijze wijven die duidelijk teveel theeblaadjes nuttigen, quinoa kauwen en te weinig spare ribs vreten?

Zueco | 31-08-19 | 22:46 | 1

Innerlijke leegte, zelfhaat, misantropie, borderline.

Of Groenlinkse wereldverbeteraar, zou ook kunnen.

Kleine_Deugniet | 31-08-19 | 23:00

Ik denk dat het het zelf ook niet begrijpt. Aardig de weg kwijt denk ik.

Schuldenbrau | 31-08-19 | 22:45 | 1

Verwarde vrouw.
Gelukkig zijn ze niet gevaarlijk.

VanBukkem | 31-08-19 | 22:49

Dat noemen ze nou een geestelijle afwijking een pot die zegt geen pot te zijn.
Elke seksuele fantasie is nu meteen een gender volgens die gekken
dus als zo een gek graag met smeltend ijs speelt in bed is ie meteen glacier fluid .
LGBTIVliegdekschip minder genders kunnen we het niet maken maar wel gestoorder!

captain-caveman | 31-08-19 | 22:42 | 1

Aandacht tekort stoornis.

Lang Leve Het Internet!

Kleine_Deugniet | 31-08-19 | 22:46

Blaire heeft het bij het rechte eind.

Reagurend_Nijlpaard | 31-08-19 | 22:42 | 2

Blaire is dan ook een groot filosoof

trottle | 01-09-19 | 00:09

@trottle | 01-09-19 | 00:09: Kende haar niet. Ben net even op YT kanaal geweest en wat video's gekeken. En dan kun je de grap maken dat de enige logische vrouw eigenlijk een man was maar dat staat er los van. Interessante en eerlijke video's, interessant en eerlijk persoon.

Reagurend_Nijlpaard | 01-09-19 | 01:03

De meeste "lesbo's" die ik ken zijn meer bi, zullen ze overigens niet zeggen.

Maar na een paar drankjes, net uit met de relatie e.d.-situaties blijken ze stiekem toch een beetje opgewonden te worden van mannen. Ook zo eentje "je mag dit niet verder vertellen", bang voor haar reputatie als pot ofzeauw. Of een keer met een stelletje, die waren wel in voor wat spannends met 2 jongemannen.
Dit zijn niet de mannenhaterige pittig gekapten trouwens (die mijd/meed ik altijd).

Heb het idee dat het meer een soort handtasje is, *kijk mij, ik ben anders/speciaal*.
(Interesseert me verder niet, iedereen doet maar wat hij/zij/het wil)

Kleine_Deugniet | 31-08-19 | 22:42 | 3

*ik ken aardig wat heameaux, lesboow, travo's en weet ik het. Zitten hele leuke mensen tussen ('t zijn net mensen), zowel qua uiterlijk als qua innerlijk (en ook super irritante mensen a la Gordon/de Leeuw).

Kleine_Deugniet | 31-08-19 | 22:56

De yoga-scene is rock en roll, dat blijkt maak weer eens.

Ongeblustekalk | 31-08-19 | 23:23

Non-binary vrouw, is dat geen contradictio in terminis?

Max Headroom | 31-08-19 | 22:40 | 2

De meeste vrouwen zijn inderdaad gewoon bipolair.

Festen | 31-08-19 | 22:45

Ich bin ein non-binary lesbian met piemol.

Man-Van-De-Rekening | 31-08-19 | 22:39

Stelletje vreselijk irritante wijven. Allemaal opgefokt en aangestoken door het internet. Vroeger had je veel minder van dit soort met zichzelf in de knoop liggende dwazen.

Zwizalletju | 31-08-19 | 22:37 | 2

Toen waren er ook kortpittge kapsels alleen pre-internet had je daar niet zoveel last van als je uit de buurt bleef. Vrouwen hebben altijd hormoon problemen en als ze extra slikken wordt het er niet beter van.

voldemort | 31-08-19 | 22:42

Ja toe maar weer, geef het internet maar weer de schuld.

VanBukkem | 31-08-19 | 22:44

Zullen we wat minder etiketjes gaan plakken? Ik vind het etiket 'mens' wel mooi. Is makkelijk te onthouden en kun je op iedereen die je kent plakken. Wordt het ook meteen wat lastiger om al dat onderscheid te maken...

Quib | 31-08-19 | 22:36

Wat een gelul. Nee jullie zijn niet speciaal!

many-more | 31-08-19 | 22:36

Ik ga even op PornHub kijken of hier een antwoord op is.
Nu wil ik kut weten ook.
Altijd op zoek naar kennis...

Petrus Poortwachter | 31-08-19 | 22:36 | 2

Raad U een kijkje op madness porn aan. Is effe andere koek. incl. dierentuin

Jan Leul | 31-08-19 | 23:08

@Jan Leul | 31-08-19 | 23:08:
Wilt u dat niet meer doen, dit soort aanwijzingen, want
wordt al licht onpasselijk bij het lezen van deze term.
Yuk! Evocatus

Evocatus | 01-09-19 | 01:44

Er zijn vrouwen die andere vrouwen wel leuk vinden maar er nooit mee willen samenwonen.

voldemort | 31-08-19 | 22:35 | 1

Die zijn verstandiger dan dan de meeste mannen.

BekiekUtMoar | 01-09-19 | 09:42

Ik heb er even snel doorheen gescand, en daaruit blijkt dat ene rozie suppozie eigenlijk best een unwize cunt is.
Voor de rest moet iedereen het lekker zelf weten wat ie/het/ze is, maar waarom er over lopen zeikwijven. Ga er lekker mee een boswandeling doen.

NiCeY | 31-08-19 | 22:34

En om het nog ingewikkelder te maken: Hoe noem je het dan als je als non-binary lesbo valt op andere non-binary lesbo's?

VanBukkem | 31-08-19 | 22:30 | 1

Dat is net zoiets als de batterijen verkeerd om in je afstandsbediening stoppen. Daarmee raak je ook nooit op je favoriete voetbalkanaal.
Aan dit soort koekwouzen zouden we geen woord vuil moeten maken.

gemeentereiniging | 31-08-19 | 22:37

Hah, ik ben het eens met Blaire.
Ik stort me zo weer in het regenboog uitgaansleven van 020.
Daar is het gewoon gezellig en geyl tussen alle gezindtes en voorkeuren.
Er wordt lekker gefeest en niet gezanikt. :-))

hotmint | 31-08-19 | 22:25

Blaire White moest ik even opzoeken: en.wikipedia.org/wiki/Blaire_White Mooie "dame" maar wel iemand waar je als echte man met een grote boog omheen moet lopen.

Wladimir 1928 | 31-08-19 | 22:23

“Je hebt geen uitleg nodig, je hoeft het niet te weten want het gaat niet om jou, je moet accepteren”
Duidelijk toch? Alles moet geaccepteerd worden want die non-binaire hebben altijd gelijk.

Gomezlopez | 31-08-19 | 22:23

Wat je krijgt dat ben je. Een piemel of een gaatje. Mensen zijn totaal doorgeslagen. Gevoel is de maatstaf geworden. Verwarring heerst alom door zogenaamde geleerdheid.

matrixbluepill | 31-08-19 | 22:22 | 1

Mooi verwoord!

Slough | 01-09-19 | 11:29

Als je geen vrouw hoeft te zijn om lesbisch te worden, dan kan ik (man) nu eindelijk uit de kast komen: ik ben een lesbienne! Yay!

subsidistan | 31-08-19 | 22:22 | 3

Hé ja, zo had ik het nog niet bekeken.

matatwork | 31-08-19 | 22:29

Dat is zo'n beetje mijn standaard reactie.. "oh, dus je valt op vrouwen..? Leuk, ik ook!"

Kleine_Deugniet | 31-08-19 | 22:34

Toen ik begon te lezen had ik de zelfde gedachten. Kreeg wat bedenkingen toen ik het hele stuk tot me had genomen. Wat een zeur lesbos zijn dat zeg, slecht voor mijn bloeddruk. Toch maar hetro man.

DerkArie-ut-de-Achte | 31-08-19 | 22:49

Who cares.

JJMS | 31-08-19 | 22:21 | 1

Ik sluit me aan bij die Blaire White.

letopuwzaak | 31-08-19 | 22:22

Ik verwijs u naar Undoomed op you tube. En natuurlijk Dennis Riley, de non binary lesbian in a mans body.

horsteknots | 31-08-19 | 22:20

Vroeger speelden we als kind dat we een dier waren of een superheld ofzo. Misschien dat mensen die verder niet zo boeiend zijn of niet zoveel kunnen, in die fase blijven hangen om er toch nog wat voor henzelf van te maken? Of trap ik nou op op iemands pik (m/v)?

VP732 | 31-08-19 | 22:20

Eerste Wereld problemen.Als je niks te vreten hebt ben je alleen maar bezig met overleven .Het Westen is moreel totaal ontredderd vanwege het ontbreken van echte gevaren.Dit soort mafklappers zou vroeger bij de eerste uiting afgevoerd zijn naar een instituut in de bossen met veel frisse lucht en 3 maal daags een bord pap met klonten.

hoeman | 31-08-19 | 22:19

Wat ik me afvraag, dit "soort" mensen, bestaan die al lang?

_washier | 31-08-19 | 22:18 | 1

Nee

Ilyrm | 31-08-19 | 22:33

Binary is 0 of 1. Non-binary is dus 2 tot en met oneindig?

MacMiep.nl | 31-08-19 | 22:18 | 4

Hun gender is integer

Trans_Fimmermans | 01-09-19 | 05:52

Niet een 0 en niet een 1. Een niks.
En die Niksers geven me koppijn met hun gezanik.

paridae | 01-09-19 | 07:36

Dev null

pijko | 01-09-19 | 10:05
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Theidiot | 31-08-19 | 22:18 | 1

Eindelijk een hokje waar we Elly Lust in kunnen plaatsen.

Jan Leul | 31-08-19 | 22:15

Da's godnondeju een mooie nick-name:

"non-binary"

Het Licht | 31-08-19 | 22:15

Dat totale gekheid weer een goed verdienmodel is. In de Middeleeuwen had je rondreizende circussen voor zoiets.

Deksmaat | 31-08-19 | 22:14

What if I don't give a shit?

McFlym | 31-08-19 | 22:13 | 1

Poepen lucht op, poepen is goed.
NOOIT je leuter in zo een gestoorde wicht douwen!

captain-caveman | 31-08-19 | 22:48

WTF

Robert Haynes | 31-08-19 | 22:11

Jezus, kunnen we niet gewoon afspreken dat iedereen gewoon zichzelf is en van een ander kan houden zonder dat gezeik?

osolemio | 31-08-19 | 22:10 | 6

@MacMiep.nl | 31-08-19 | 22:19: nee het probleem is dat we geschapen zijn als 2 geslacht, dus als man of als vrouw. En tegenwoordig door de welvaartwaanzin dat we zo nodig ons zelfs als 3e geslacht moeten gaan voelen. En ja, ik ben 2 geslacht opgevoed dus dat betekent dat je alleen als meisje of als jongen geboren kan worden. Wil je je als meisje als jongen voelen of visa versa dat mag je helemaal zelf weten. Maar profileer en eis een stuk van de samenleving op.

Da_scorpio | 01-09-19 | 04:01

@Da_scorpio | 01-09-19 | 04:01: Biologie is gecompliceerder dan alleen jongetje en meisje. Neemt niet weg dat de niet jongetjes / meisjes randverschijnselen zijn en niet zo massaal zoals non binairy gender fluid debieltjes doen voorkomen.

Trans_Fimmermans | 01-09-19 | 05:50
▼ 3 antwoorden verborgen

Voel me ook non-binairy en val op jonge geitjes. Ben ik nu een pedozoöfiel?

Jan Leul | 31-08-19 | 22:09 | 3

Ja

Het leven is zwaar | 31-08-19 | 22:14

nee. President van Türkiye

LangeNeus51 | 31-08-19 | 22:31

Lelijke, kale vrouwen met een tuinbroek zijn lesbisch!

Guusje Nadorst | 31-08-19 | 22:08

Dit is een echte hersenbreker.
Ja, nee, misschien.

Jan Dribbel | 31-08-19 | 22:08

Wanneer natuurlijke selectie faalt....

BakkerHenk | 31-08-19 | 22:08

Blair white heeft helemaal gelijk

Datgingniegoed | 31-08-19 | 22:08

Blair White. Nu daar is een omgebouwde waar ik respect voor kan opbrengen...

Zwezerik | 31-08-19 | 22:07

Als gek kan je tegenwoordig zo aan de slag als directeur van het gekkenhuis.
Als je het allemaal maar anders noemt, anders ga je niet langs "af".

Jan Passant mk2 | 31-08-19 | 22:07

Wat lopen er toch veel mensen met kortsluiting in hun bolletje rond.
Pffffff

Het leven is zwaar | 31-08-19 | 22:05 | 3

Kortsluiting in hun broekje bedoel je.

koolteer | 31-08-19 | 22:09

@koolteer | 31-08-19 | 22:09:
Idd. Sexueel gefrustreerde dames, die met alle goede wil van de wereld geen man kunnen vinden, en dan gedoemd zijn zelf met een voorbinder de man te spelen. Met natuurlijk een nog onaantrekkelijkere persoon dan zijzelf.
Zo iets moet het zijn

Het leven is zwaar | 31-08-19 | 22:13

Kortsluiting? Ik zie dit meer als compleet doorgedraaide welvaart waanzin. Je kan je toch niet voorstellen dat dit in de natuur voor zou komen? Ik ben misschien beetje ouderwets maar vind dit toch over the top van alles wat gestoord is. Helaas zie je tegenwoordig steeds meer van dit soort welvaart waanzin.

Da_scorpio | 01-09-19 | 03:55

Lesbians, dat zijn toch vrouwen die geen man en kinderen willen? of ben ik nu gek.. Respect voor dat volk dan maar.

Crematorium-de-Asbak | 31-08-19 | 22:04 | 4

Wat dan wel weer verdrietig is, is dat ze vaak wél kinderen willen, die vervolgens in een maatschappelijke constructie opgroeien die ze per definitie op een achterstand zetten.

marcoplarco | 01-09-19 | 07:19

@marcoplarco | 01-09-19 | 07:19: Ik denk dat de maatschappij er nu wel zo'n beetje aan is gewend. Maar voor elk persoon met een complex wordt nu een apart TV programma gemaakt en moet iedereen aan de tafel ja knikken en VEEL begrip tonen. Een Afrikaan heeft eens een wijs commentaar gegeven en noemde het a "first world problem?"

Slough | 01-09-19 | 09:58

@marcoplarco | 01-09-19 | 07:19: Deze meneer repareert regelmatig Apple systemen, maar zegt geregeld ook andere slimme dingen over sociale constructen. Ik ga mee in het verhaal dat zonder goede papa (of wat mij betreft zonder mama) opgroeien in de jaren er na, naar boven komt. Je hebt een sterke persoonlijkheid nodig om datals volwassene later om te buigen naar iets positiefs. www.youtube.com/watch?v=HRwuu0u3UFA

Skinkie | 01-09-19 | 12:09
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken