achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

LIVEBLOG der liveblogs. #Matchday Ajax-Spurs

Belangrijk voetbalpotje vandaag: Ajax - Tottenham Hotspur.

We hadden al een liveblog over de liveblogs en nu hebben we zelf ook een liveblog want het gaat toch meer nergens over vandaag. Ja, er was wat Twitter-ophef over een of andere voorman, maar GAAP. Dus hier vandaag de hele dag nieuws over supportersrellen op de Wallen, een entrada bij de ArenA, vuurwerk, Telegraaf-journalisten die F-Siders filmen, opstellingen, voorbeschouwingen, meningen van mensen die voor Ajax zijn en stiekem ook voor Tottenham Hotspur, bookmakers, Ajax-taartjes bij de bakker en gelikte filmpjes op social media. Regelmatig F5'en dus. Damwebcam van dronken Britten die honderd bier in hun mik joekelen bij de Euro Pub alvast hierrr. HET IS #MATCHDAY
UPDATE 13.10 uur - Veltman of Mazraoui in de basis? Spannend zeg!
UPDATE 13.40 uur - Louche figuren bieden kaartjes aan. Niet kopen doen.
UPDATE 13.47 uur - Fans van Tottenham Hotspur nemen langzaam maar zeker bezit van de Dam. Verreweg het leukste plein van Amsterdam, dus blijf daar maar lekker, yids!
UPDATE 14.33 uur  - Harry Vermeegen eet alvast een paar pannenkoeken.
UPDATE 14.51 uur - Deze groenteboer moet huilen want hij gaat naar de wedstrijd.
UPDATE 14.57 uur - De vriendin van Frenkie de Jong vindt alle aandacht een beetje eng
UPDATE 15.41 uur - Bakkerij Kamphorst te Heerde (ligt ergens bij Duitsland) maakt Ajax-gebakjes. Een van de bakkers is Feyenoorder.
UPDATE 16.09 uur - De Blastoise onder de politiespeeltjes, de watervlammenwerper, arriveert bij de ArenA. Vorige keer waren die vuurpokémons van een Ajax-supporters flink aan de beurt. Benieuwd of Femke Halsema vanavond weer het commando 'Feuer Frei' geeft.
UPDATE 17.10 uur - Ollongren zit vanavond bij M om te praten over haar liefde voor zwarte magie voetbal.
UPDATE 17.19 uur - Engelse ambassade: "Pleur niet in de gracht, lads!"
UPDATE 19.55 uur - Enorme entrada bij de ArenA. Beelden bij AT5.
UPDATE 19.56 uur - Heujjj weer knokken
UPDATE 20.10 uur - OPSTELLING AJAX
UPDATE 20.45 uur - Berichtgeving HIER verder.

Hoogtepunt

Hoogtepunt

Speurs suck!

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

Fantaseren over voetbal in het Stamcafé

(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)

@Schots, scheef | 10-06-26 | 22:00 | 364 reacties

We worden wereldkampioen!

In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op

@Mosterd | 09-06-26 | 09:30 | 188 reacties

Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse

"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"

@Mosterd | 18-05-26 | 14:30 | 42 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.