achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

BAM! Telegraaf-journo hoekt NPO-hooligan

"Mediadeskundige" Paul Römer is een totale lul

Bizar mediamomentje weer op de StaatsRadio vanochtend. Ex NTR-baas Paul "230.000 euro" Römer vond dat "aandachtstrekker" (wtf) Telegraaf-verslaggever Pim niet moet zeiken, want hij was niet KO geslagen, en die 800 F-siders zijn allemaal hele lieve knullen met een baan en een werkgever, die heusnooitniet iemand slaan, en zeker niet zeer binnenkort met een witte Caddy naar de Basisweg afreizen.* "Het komt hem zelf ook lekker uit, want dan staat-ie zelf ook lekker in de aandacht."* Mag allemaal maar, op de NPO. Enfin, vanavond in een weilandje bij Beverwijk... Pim vs Paul. Hup Pim!

Update: Paul R. betreurt de ophef

Update: Paul R. betreurt de ophef
Tags: npo, pim, f-side, römer

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.