Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

19-jarige blanke terrorist valt synagoge San Diego aan. Deed livestream en publiceerde manifest

1 vrouwelijke dode, vier gewonden. Dader: 19-jarige "white male" John Earnest.

Zoals dat tegenwoordig goed gebruik is werd de aanval voor vrienden en familie ge-livestreamed, en publiceerde hij een heus manifest voordat hij een synagoge in San Diego binnenstapte met een "assault style rifle". En dat op de laatste dag van Pesach en slechts 6 maanden na de Pittsburg synagoge shooting waarbij 11 mensen om kwamen. Schuld van de New York Times. Earnest ontvluchtte de locatie nadat zijn wapen haperde, maar gaf zich niet veel later over aan de politie. Hij had nog geen strafblad, maar schrijft in zijn manifest dat hij ook verantwoordelijk te zijn voor de brandstichting in een moskee 24 kilometer verderop op 24 maart, dus Earnest was echt een all-round hater. Enkele excerpten uit zijn manifest en zijn laatste 8chan-post, na de breek.

Social

Enkele frasen uit zijn manifest, Pewds weer 't haasje.

"To the glow-niggers and Jewed-media reading this. I think it is important for you to know that I did not do this alone. I had the help of a man named Felix Arvid Ulf Kjellberg. He was kind enough to plan and fund this whole operation—the sly bastard. Apparently, Pewdiepie hates Jews as much as Pajeets. Who would’ve known? Make sure to call me a ‘white supremacist’ and ‘anti-semite’ or whatever bullshit you spew to spook the normalfags. It doesn’t even matter. You’ve been calling every White person alive those names for decades—they’ve lost all their meaning. You’ve socially ostracized every White person. You’ve made it harder and harder for White people to live a normal life. To this I say well done. You are stupid enough to make a White person’s only viable option for survival to kill all of you. Keep doing what you’re doing Jew-media. You’re putting the noose around your own neck. The irony is glorious."

"I do not care about the debt-based currency that Jews like to pretend is money. I do not care for the bread and circus that Jewry has used to attempt to pacify my people. I willingly sacrifice my future—the future of having a fulfilling job, a loving wife, and amazing kids. I sacrifice this for the sake of my people. OUR people. I would die a thousand times over to prevent the doomed fate that the Jews have planned for my race."

"The Jews have depleted our patience and our mercy. I feel no remorse. I only wish I killed more. I am honored to be the one to send these vile anti-humans into the pit of fire—where they shall remain for eternity,” Earnest wrote. “Disgust. Disgust that a race can become so unrecognizably corrupted that they would commit the most heinous acts that only the most twisted of individuals could put into reality. I hate anyone who seeks the destruction of my race. Every Jew currently alive plays a part in the destruction of my race. Does that answer your question?"

"I hate anyone who seeks the destruction of my race. Spics and niggers are useful puppets for the Jew in terms of replacing Whites. Of course, they aren’t intelligent enough to realize that the Jew is using them and they will be enslaved if Europeans are eliminated. Do they actively hate my race? Yes, I hate them. Are they in my nation but do not hate my race? I do not hate them, but they aren’t staying. Are they out of my nation and do not hate my race? Fine by me."

"There is no love without hatred. You cannot love God if you do not hate Satan. You cannot love righteousness if you do not also hate sin. You cannot love your own race if you do not hate those who wish to destroy it. Love and hate are two sides of the same coin. I may be filled with hatred, but I am also filled with love. Most people are empty inside—unspiritual and shameful dopamine fiends devoid of all love, honor, and purpose. I cannot imagine a more pathetic existence."

"If I die—I die. I do not care if I die, but I will not sin against my God and murder myself. I plan on living (only you know the outcome)".

Reaguursels

Inloggen

Goed kapsel wel, van die backstreet boy. Jodenhaat is wel een beetje passé.

Sir Nastian | 29-04-19 | 10:25

Ja maar ja maar ja maar zijn moeilijke jeugd dan? Iedereen heeft recht op een 2e, 3e en 4e kans. Hij heeft het niet zo bedoeld. Ik zeg 160 uur schoffelen.
O nee, wacht, het is een Amerikaan. Daar hebben ze geen D666 rechters, toch?

The2Amendment | 29-04-19 | 08:55

Totaal geestelijk gestoorde gozer. Opsluiten levenslang. Of overdragen aan HAMAS. Want daar heeft hij soortgenoten in overvloed en hoeft de Amerikaanse belastingbetaler niet voor zijn gevangeniskosten op te draaien (win-win).

ljcoster | 29-04-19 | 07:37

Uiteindelijk is antisemitisme net als antimoslim en antiklimaat en antivries en antifeminisme en antialles en antiniks er de oorzaak van dat het incest/pedofilie probleem van de mensheid niet wordt opgelost, daders ermee wegkomen, veel macht naar zich toetrekken en al het andere op de wereld de schuld geven van problemen die zij zelf veroorzaken.

zazkia | 29-04-19 | 01:45 | 1

Waarschijnlijk zal "nepnieuws en desinfo" de oorzaak worden, meer censuur!

boerk | 29-04-19 | 08:39

Waarom zijn het toch altijd de kneusjes die vinden dat ze tot een superieur ras of groep behoren? Maakt niet uit of het blanken of zwarten zijn, Moslims of Joodse extremisten, communisten, nazi's wat dan ook. Er zit altijd een steekje los, met het redeneer- en doordenkvermogen van een amoebe. Een standaard IQ-testvraag is al teveel voor dat menselijk wrakhout: als de meeste geweldplegers mannen zijn, zijn alle mannen geweldplegers en alle vrouwen lievertjes?

Kun je ook toepassen op Joden, Moslims, Christenen, Atheïsten, blank, zwart, geel, rood, enzovoorts. Ja, de Joden hebben een overtegenwoordigende invloed in de media, de academia en wellicht ook een disproportionele politieke invloed. En ja, er zijn veel meer Joodse bankiers dan het percentage Joden in de maatschappij. Al zijn de meeste bankiers niet Joods, dat ik weet. En ja, ook Moslims zijn enorm oververtegenwoordigd in middeleeuws gedachtegoed en onder terreurplegers (en slachtoffers).

Is dat afdoende bewijs voor een bewust Complot, al dan niet tegen het blanke ras? Nee, natuurlijk niet. Joden zijn naar het zich laat aanzien, meetbaar gemiddeld intelligenter. Of het nu aan hun genen of hun cultuur ligt, zijn ze daardoor vaker hoogopgeleid en succesvoller en hebben dus meer invloed. Moslims zijn helaas wat minder ruim bedeeld daarmee, gemiddeld genomen, en komen uit een uitermate conformistische cultuur waar (vrij)denken nou eenmaal niet hoog op de agenda staat. Politiek gezien komen ze ook uit landen waar gehoorzamen vooral beloond wordt, en oppositie bestraft. Dat hun "heilige" boek nou ook niet uitblinkt in aanzetten tot kritisch nadenken of je buurman de andere wang toekeren helpt ook niet echt.

Je kunt prima gewoon de realiteit aanschouwen, dat groep A gemiddeld meer positieve of negatieve eigenschappen vertoont dan groep B. En daar ook macrobeleid op voeren zoals bijvoorbeeld geen groepen binnenlaten in je land die slechtere statistieken hebben dan wat al binnen je grenzen leeft. Of alleen leden daarvan die gemiddeld genomen betere eigenschappen bezitten op basis van hun hogere opleiding of IQ bijvoorbeeld. Of een ander mechanisme om de rotte appels buiten te houden, zoals uitzetten bij wangedrag of structureel oproepen tot onderdrukking, religieuze wetgeving of ongelijke rechten. Dat schendt niemands gelijke rechten, want er bestaat geen recht om naar het land van je keuze te migreren zonder toestemming van dat land, laat staan een gelijk recht.

Maar tegelijkertijd kun je gewoon voor vrijheid en gelijke rechten zijn van individuen uit die groepen, gebaseerd op wat zij persoonlijk doen, i.p.v. wie ze zijn. Mensen zo veel mogelijk als individu behandelen en beoordelen naar daden, en niet naar een achtergrond waar ze weinig keus in hebben.

En dan ben je nog wel een paar stappen verwijderd van psychopaat uitmoorden van andere onschuldigen, omdat ze in jouw uiterst beperkte tunnelvisie alleen maar een stereotiep van een groep vertegenwoordigen en niet een mens met eigen ideeën of verantwoordelijkheid die niet verder reikt dan hun eigen daden. Dat is in feite hoe elke extremist denkt: het is alleen maar wij en zij, de goeden en de slechten, wit of zwart. Iets ertussenin bestaat niet meer bij zulke verblinde types. Misschien goed of fout gewoon eens baseren op waar iemand werkelijk voor staat en wat hij\zij werkelijk zélf doet?

Wol | 29-04-19 | 01:08

GS onafhankelijk..... LOL , zelfs een quote van Voltaire wordt gejorist ; voltaire: als je wilt weten wie er over je heerst, moet je er gewoon achter komen wie je niet mag bekritiseren

Haram_Kafir_4ever | 28-04-19 | 23:09 | 2

Is helemaal geen quote van Voltaire, maar van Kevin Alfred Strom. En dat is een heel onguur mannetje.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 23:44

@Broodroof | 28-04-19 | 23:44: "Ce qui est difficile avec Internet, c'est qu'on ne sait pas si les citations sont véridiques"
Napoléon Bonaparte

Kim-Jung-Un | 29-04-19 | 03:10

Zo langzamerhand heeft elk volk zo'n beetje een bepaald percentage fanatici dat op zijn beurt weer een hekel heeft aan alle andere volkeren. Want deze terrorist die dus antisemitisch was, had ook een hekel aan moslims en was fan van die gast die in Christchurch tekeer ging.
Ik snap dat de reaguurders van GeenStijl er alles op alles zetten om de Moslim-terreur binnen dit wespennest van haat tussen deze janboel van etnische groepen toch nog een beetje apart van de rest willen houden als zijnde "onvergelijkbaar met de rest en statistisch zeer bijzonder", maar ik vrees dat dat zo langzamerhand een ondoenlijke zaak wordt. Want hoe definieer je een juiste turflijst.
Ik stel voor dat we de terreurgroepen niet meer op hun etnische achtergrond beoordelen maar dat we de definitieve slotconclusie trekken dat alle etnische groepen wel "hun eigen percentage bad-guys" kennen. En dat het allemaal één pot nat is geworden. Wat het natuurlijk al lang was. En laten we ophouden met cherrypicking om de moslims (of wie dan ook) als de ultieme bad-guys te framen.

TB2318 | 28-04-19 | 22:54 | 3

Je hebt dit item hier op GS vast niet gelezen; www.geenstijl.nl/5147394/religie-van-...
Elke groep heeft inderdaad een percentage gevaarlijke gekken, maar sommige groepen lijken een grotere voorraad idioten te hebben...

Haram_Kafir_4ever | 28-04-19 | 23:04

Als mensen nou gewoon eens het verschil tussen het haten van volken en ideeën zouden leren. En dat je dus slechte ideeën naar gelang hun uitwerking verwerpt, veracht of haat.

Bijvoorbeeld extreemrechts is een extreem slecht idee. Extreemlinks evenzo. Een religie aanhangen is een slecht idee. Doordraven in een religie is een zeer slecht idee. Doordraven in een monotheïstische religie is een extreem slecht idee. Doordraven in islam is de moeder aller slechte ideeën, zo blijkt.
Je tijd verdoen met complottheorieën is een dom idee. Naar school gaan en dingen leren is een goed idee. Zuipen en aan de drugs gaan is een slecht idee. Een evenwichtig zinvol leven leiden en werk doen waar je plezier aan beleeft is een zeer goed idee.

Mazzelstof | 29-04-19 | 06:11

Nee. Moslims zijn nog steeds het grootste gevaar voor onze vrijheden. Ze blijven doordrammen, verongelijkt zijn en pakken stap voor stap een steeds groter deel van de samenleving.

kortebroek | 29-04-19 | 10:51

Anja M. heeft 'm een transfer aangeboden als toyboy, want die van Dries functioneert al jaren niet meer.....

Elder of Z. | 28-04-19 | 22:24
-weggejorist-
Haram_Kafir_4ever | 28-04-19 | 20:24 | 7
▼ 7 antwoorden verborgen
-weggejorist-
hustler01 | 28-04-19 | 20:21 | 1

Weer iemand zo vol met haat dat hij de realiteit uit het oog verliest. Het boeit niet wat je politieke agenda is, zodra je geweld gebruikt luistert er niemand meer.
Als je echt je leven wilt geven voor vrijheid, voor jouw opvattingen, verspreid die mening dan. Dat kun je 60 jaar volhouden, heeft een stuk meer impact dan een aanslag.
Wat heeft hij nu bereikt? Een enkele actie die iedereen met 2 weken weer vergeten is, behalve de nabestaanden dan, en verders niks. Ow wacht, je familie verdriet aandoen want die mogen verder leven met dit drama waar ook zij op worden aangekeken.
Zo zinloos dit.

BootleggersSmurf | 28-04-19 | 20:06
-weggejorist-
drbukkake! | 28-04-19 | 19:32 | 1

Sommigen gaan toch echt te ver in hun strijd tegen de klimaatverandering.

Rhenium | 28-04-19 | 19:27 | 1

Hoeveel co2 is een kogel? Of een granaat? Niet verantwoord toch!?

boerk | 29-04-19 | 08:52

1 vraag: liep hij al bij een psychiater?

ikworstelengadouchen | 28-04-19 | 19:22 | 1

Nee, want die zijn vanzelfsprekend -in navolging van Freud- Joods.....

Elder of Z. | 28-04-19 | 22:23

Gek, dat is die malloot.

AMX pri | 28-04-19 | 19:08

Even over dat twitterdraadje van Rob Hoogland: is die Wierd Duk nou zo geschift, of is hij zo goed in ironie dat het mij boven de vleespet gaat?

Nog los van de verschrikking van deze zoveelste door irrationele haat gedreven aanslag. Gelukkig lijkt de NRA onder haar eigen "succes" te gaan bezwijken. Hoe eerder hoe beter.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 18:32

Gelukkig is het geen racist.

spamzuiger | 28-04-19 | 18:24

Hij had ook teveel Cowboyfilmpjes bekeken. Daardoor is hij dol (gek) geworden.

Jan Onbewoond | 28-04-19 | 18:20

Dries van Agt is al 3 keer klaargekomen vandaag!

Ko Ranzig | 28-04-19 | 18:16

De 1e en de 2e wereldoorlog deden wij het met wapens. De 3e wist hij niet. De 4e moeten wij het doen met stokken en stenen,zei Einstein.Als wij het nog kunnen overleven.

Jan Onbewoond | 28-04-19 | 18:12 | 1

En dan is de Mens maar een nietig wezentje,dat kan eindigen in stof. Waar maken wij ons nu ook druk over?

Jan Onbewoond | 28-04-19 | 18:14

Een krakzinnige. Dat ie maar veel zeepjes mag moeten oprapen in de gevangenis voor hij geexecuteerd wordt.

BlowingBubbles | 28-04-19 | 17:58

Het blijft voor een raadsel voor mij waarom Joden zo vaak doelwit zijn van haat. Ok, ik heb me er niet echt in verdiept, maar al zou ik het wel doen en ik ga ze haten, dan komt dat uit mijzelf, dat heeft dan niets met Joden of wie dan ook te maken. Wat dat betreft ben jezelf je grootste vijand. Heb je vijanden lief, oftewel, heb jezelf lief.

hotbrasil | 28-04-19 | 17:51 | 4

@Is dit nog nieuws? | 28-04-19 | 17:57: Ja. Joden kunnen veel geld hebben,maar er zijn ook arme joden. Als je goed je handen uit je mouw steekt en zelf ondernemend bent ,kun je al ver komen.Deze jongen is nu ook al doodverklaard. Hij heeft zijn verdere leven,dat ook leuk,rijk en mooi kan zijn,al verpest aan afgunst tegen joden.

Jan Onbewoond | 28-04-19 | 18:23

De enige hoek waar de haat vandaan komt is uit jezelf, zo simpel is het. Uiteindelijk ben jíj degene die beslist hoe je naar iets kijkt.

hotbrasil | 28-04-19 | 18:27

@Jan Onbewoond | 28-04-19 | 18:23: arabieren kunnen ook veel geld hebben.. so what..

boerk | 28-04-19 | 19:26
▼ 1 antwoord verborgen

Wat een mafkees. Rip voor de slachtoffers!

pibasso | 28-04-19 | 17:48

Hij lijkt trouwens erg veel op Butt-head. Vraag me af waar Beavis is gebleven.

Vuurwezel | 28-04-19 | 17:47 | 2

Ik zoek ze soms nog eens op op Youtube. Ongecompliceerd lachen.

Gele Beer | 28-04-19 | 18:01

Hij lijkt nog het meest op de ‘Great Cornholio’, dat dan weer wel.

Kapitein Stijlvol | 28-04-19 | 18:56

Men heeft het er altijd over dat Joden slecht zijn, maar Duitsers zijn ook geen lieverdjes.

Het leven is zwaar | 28-04-19 | 17:38 | 3

Hoi Hans Teeuwen. Of was het nou Theo Maassen. Ik haal die twee altijd door elkaar.

drbukkake! | 28-04-19 | 19:34

@Het leven is zwaar | 28-04-19 | 19:47: nee .Hans

brullend spuitijzer | 29-04-19 | 00:55

Retard.

Panos88 | 28-04-19 | 17:38

Do not go full retard.

horsteknots | 28-04-19 | 17:30

Daarom is het dus belangrijk een zelfstandige onafhankelijke denker te zijn en dus niet direct alles voor waarheid aan te nemen. Religie, superioriteit, status en geld. Het drijft mensen tot waanzin.

GraafKaasschaaf | 28-04-19 | 17:03 | 5

@Titaantje | 28-04-19 | 17:34:
Uhm. Ja, waarschijnlijk. Dat is niet dr context waarin ik dat bedoelde, excuus daarvoor.

GraafKaasschaaf | 28-04-19 | 20:06

@GraafKaasschaaf
Ik kan me daar volledig bij aansluiten. Het vergt wel enorme inspanningen zonder dat daar directe beloningen tegenover staan, zelfmotivatie is wel een ding. Het behoedt je echter voor het maken van desastreuze keuzes zoals deze jongeman, die zich aantoonbaar (gezien zijn publicatie) niet goed ingelezen heeft en vervolgens de verkeerde conclusies trekt.

kindapaas | 29-04-19 | 08:22

@GraafKaasschaaf | 28-04-19 | 20:06:
Excuus? Nergens voor nodig.
Waar het mij om ging is dat jouw constatering op eerste gezicht een waarheid als een koe lijkt, maar als je er wat langer over nadenkt ligt het werkelijke probleem niet zozeer bij het wél of niet zelfstandig kunnen nadenken. Want tenslotte vermoord niet elke gelovige andere mensen.
Het probleem zit 'm eerder bij een pathologisch gebrek aan empathie en een gebrekkige sociale intelligentie.
En als je types met zo'n soort persoonlijkheidsstructuur infecteert met een giftige ideologie, dan heb je een wapen gecreëerd.
De crux zit 'm in empathie hebben voor anderen.

Titaantje | 29-04-19 | 13:06
▼ 2 antwoorden verborgen

Incel going incel.

Rubberfetisj | 28-04-19 | 16:41

Die ogen van de dader, het is een reptiel.

Rallywally | 28-04-19 | 16:37

Dat deze dader in Joodse samenzweringstheorieen gelooft en Joden als vijand ziet mag duidelijk zijn, maar ik snap niet hoe het doodschieten van een klein aantal willekeurige Joden ergens toe leidt. Militair/politiek strategisch een volstrekt onbenullige actie. Dit valt me op aan terreuracties de laatste jaren, vanuit welke politieke agenda dan ook. Ze zijn zowel gruwelijk als ineffectief. Dat doet me verwonderen of de gestelde politieke doelen wel de primaire motivatie zijn of slechts een excuus dat er met de haren bijgesleept wordt, en de echte motivatie/oorzaak aanzienlijk pathologischer is.

petersteenkamp | 28-04-19 | 16:30 | 3

Absoluut. Hitler wist ook jarenlang niet op wie hij nou precies boos was. Het smoesje kwam later pas.

threeheadedmonkey | 28-04-19 | 16:35

Wat mij opvalt aan het moderne terrorisme is dat het zich primair richt op burgers en niet meer op (vertegenwoordigers van) de onderdrukker zoals politieagenten of soldaten.

Titaantje | 28-04-19 | 17:30

Links kan zichzelf feliciteren met "a job well done". Al decennia nu heeft Links antisemitisme weer volledig salonfähig gemaakt. Zie o.a. Dries van Agt cum suis. Ook de NYTimes kan zich collectief de ogen uit de kop gaan schamen voor de schaamteloze cartoon die zij van de week durfden te plaatsen. Die deed mij toch íets te veel denken aan "Der Ewige Jude" uit het Nazi-tijdperk. Onder de dekmantel van "antizionisme" is het antisemitisme weer helemaal terug van nooit weg geweest. Links zou zich eens moeten gaan bezig houden met èchte studies in plaats van de pretpakketten die zij nu als studie opvoeren. Misschien dat men dan gaat inzien hóe gevaarlijk het precies is wat zij al decennia doen. Er hoeft namelijk maar één idioot te zijn die zich geroepen voelt om er op te acteren. Met dit in- en intrieste resultaat.

En wat deze 19 jarige lutserT betreft; wat mij betreft steken ze hem niet ìn de gevangenis, maar eronder.

En ook hier kan de gehele linkse Goegemeente inclusief het sjw departement het boetekleed aantrekken. Constant wordt de blanke Europeaan als de boeman weg gezet. Alles is tegenwoordig 'racisme' en 'white supremacy', ook als het dat niet is. Bóeten zullen we, voor alles dat ooit verkeerd is gegaan in de wereld. Als je maar lang genoeg aantrapt tegen een groep mensen, dan zijn het de "nut-jobs" die het eerst uit het houtwerk zullen komen kruipen omdat zij denken dat ze niets meer te verliezen hebben. Wel, hier zijn we dan...

Sjefke7807 | 28-04-19 | 16:12 | 2

Lekker makkelijk, dit heeft geen reet met links te maken. Spics en niggers.

menage | 28-04-19 | 17:41

@menage | 28-04-19 | 17:41:
Heb je zijn schrijfsel gelezen? Daarin legt hij precies uit welke verbanden hij "ziet"... Het heeft alles met het nationaal socialisme van ome Adolf te maken, wat trouwens mede geïnspireerd werd door de toenmalige White Supremacy movement. Inderdaad niet direct links of rechts, maar wel met een afkeer van communisme en liberalisme, maar met een absolute voorkeur voor een sterke krachtdadige leider, die vooral het land van vreemde smetten ontdoet, en er voor zorgt dat het volk gehoorzaam is. En dat neigt dan toch wel naar links.

brekebeen | 28-04-19 | 19:22

De aanleiding hiervoor moet niet gezocht worden in politieke kleuren (extreem-links of rechts). Dit zijn veelal jongemannen (en soms ook vrouwen) die zich gemarginaliseerd voelen in een steeds ongelijkere samenleving en daarbij vaak ook te kampen hebben met (ernstige) psychische trauma's waar ze onvoldoende (of geen) steun bij hebben gekregen. Nu klink ik wellicht als een linkse tjappie, maar ik heb helaas soortgelijke gevallen in mijn eigen omgeving (als ex-psychiatrisch patiënt) gezien. Dit is (waarschijnlijk) een wanhoopsdaad geweest. En de beoogde slachtoffers een willekeurig gekozen zondebok.

Maakt het niet minder erg, en ik voel mee met de nabestaanden. RIP.

threeheadedmonkey | 28-04-19 | 16:12 | 3

Nee, want zo zou je ook alle Syrische terroristen kunnen 'psychologiseren'. Er is genoeg psycho-sociaal wetenschappelijk bewijs dat een oorlog diepe 'littekens' in je psyche betekent. Een trauma kan heel goed samengaan met kwade politieke bedoelingen. Het één sluit het andere niet uit. Het is juist een vaak voorkomend verschijsel.

Nappa | 28-04-19 | 16:33

@Nappa | 28-04-19 | 16:33: Mijn punt was dat die politieke bedoelingen er vaak pas later bij komen kijken.

threeheadedmonkey | 28-04-19 | 16:38

@Nappa | 28-04-19 | 16:33: een trauma oplopen en verwerken kan ook een heel goed advies zijn om in de toekomst iets voor te zijn in positieve zin.

steekmug | 28-04-19 | 16:52

In all earnestness, sommige politieke partijen alhier denken er qua joden-haat precies zo over. Als wapen gebruiken ze b.d.s.. Voorlopig.

isitsoornot | 28-04-19 | 16:05

Het anti-semitisme neemt razendsnel toe. Steeds vaker hoor ik hier in Duitsland duitsers uitspraken doen als : 'Klar, Adolf hat viel Scheiss gebaut, aber...' en na het woordje 'aber' weet ik al genoeg. Opvallend is hier dat dit soort uitspraken vaak van Christenen komt....

D.Ormin | 28-04-19 | 16:04 | 3

Niet van echte Christenen. Cultuur Christensen misschien, maar iemand die ware boodschap van JC heeft begrepen zal zich niet zo uitlaten.

BlowingBubbles | 28-04-19 | 18:01

Christenen kunnen ook door de Duivel bezeten worden.

Jan Onbewoond | 28-04-19 | 18:16

Alles voor het woordje ", maar..." is PR bullshit.

petersteenkamp | 28-04-19 | 19:22

Wat een enorme loser zeg, en waarom toch altijd dat jeaudenhaat van extreem (s)links en extreem rechts (en gristenen, moesliems)? Ook al ben je Alex Jones in het kwadraat wat liefde voor complot theorieën betreft, hoe kunnen gewone joden de halve wereld beheersen volgens deze lieden? Ik zie ze nooit een aanslag plegen op een Rothshield of een Rockefeller, leden van deze familie zijn daadwerkelijk rijk genoeg om invloed te hebben. Niet dat ik overigens wens/hoop op een aanslag op hun, maar hoe kan een gewone jood zonder geld beleid beïnvloeden?

Graaf_van_Hogendorp | 28-04-19 | 16:00 | 1

De extreme gedachtegang is denk ik dat een Rothshield, Soros of een Rockefeller ooit een gewone jood was voordat ze zo superrijk werden. Pak je een gewone jood aan, pak je potentieel een toekomstige Rothshield of Soros, zeg maar het Volkert excuus voor een aanslagpleger.

D.A.A.R. | 28-04-19 | 16:24

Ik ben altijd zo benieuwd naar wat de joden eigenlijk precies doen dat ervoor zorgt dat zij doodgeschoten moeten worden. Ik bedoel: moslimterrorisme ken ik nu wel, van joods terrorisme heb ik nog nooit gehoord (al vindt links dat natuurlijk gelul).

Turambar | 28-04-19 | 15:54 | 7

@Nappa | 28-04-19 | 17:15: Mwah, de rode draad blijf toch dat ze de instructies van Mo volgen, welke stroming dan ook. En dat betekent voor de ongelovigen, polytheisten en de mensen van het boek niet veel goeds.

BlowingBubbles | 28-04-19 | 17:55

@Nappa | 28-04-19 | 16:01: Nu haal je Joden en Israeli door elkaar, niet iedere Israeli is Jood en niet elke Jood een Israeli. Kortom jouw opmerking snijdt geen hout! Niet dat ik tegen het beleid van IL ben, integendeel zelfs!

D.Ormin | 28-04-19 | 18:42

Voor afgunst is geen reden nodig en je hoeft ook geen geld op zak te hebben om er slachtoffer van te worden.

zazkia | 29-04-19 | 02:00
▼ 4 antwoorden verborgen

Hoe extremer je ergens in wordt, maakt niet uit wat, hoe meer je blijkbaar Joden gaat haten.... Joden zijn altijd de klos. Wat onorigineel eigenlijk.

DeterioraSequor | 28-04-19 | 15:30

It's about staying in de middle. Not left or right. Manifest afgekeurd. Opnieuw inleveren voor vlg week, anders een 1 op je lijst.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 15:23

Hoe moet je deze dader eigenlijk duiden? Extreem rechts of extreem links? Jodenhaat past bij (extreem) links maar het aansteken van een moskee past weer bij extreem rechts. Verwarrend allemaal.

yeps | 28-04-19 | 15:20 | 6

Een verwarde jongen.

Rallywally | 28-04-19 | 16:40

Dus CP'86 was extreem links? Vragen, vragen

brullend spuitijzer | 29-04-19 | 01:27

Extreem slecht geïnformeerd?

kindapaas | 29-04-19 | 02:42
▼ 3 antwoorden verborgen

"To the glow-niggers and Jewed-media reading this. I think it is important for you to know that I did not do this alone. I had the help of a man named Felix Arvid Ulf Kjellberg. He was kind enough to plan and fund this whole operation—the sly bastard. " PewDiePie .... weird. het leven is geen Meme mensen..

Ron_Paul | 28-04-19 | 15:17

Die knul heeft issues

BASinnic | 28-04-19 | 15:14 | 1

Zo'n jong jochie gaat nu heel veel zeepjes rapen voor menig bubba.

Ronnie D. | 28-04-19 | 15:21

Zo, die gek is zelf ook klaar met leven.

Schuldenbrau | 28-04-19 | 15:13 | 1

De gast krijgt een injectie, een kogel of ze hangen hem gelijk op. Of misschien krijgt hij levenslang omdat de jury hem 'zielig' vinden.

Thoth | 28-04-19 | 16:19

Dikwijls zijn het eenlingen die zoiets doen.
Ze worden opgehitst door de linkse media, hierdoor raken ze in paniek.

sociaal_econoom | 28-04-19 | 15:10 | 2

Zoals de klimaatjongeren ook b.v.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 17:38

Alleen moslimterroristen opereren meestal in groepen. Daarom maken ze vaak ook meer slachtoffers.

petersteenkamp | 28-04-19 | 19:24

Op naar de volgende aanslag. Bijna elke week wel raak. Wat wil je ook in een land waar elke dombo een wapen mag kopen en dragen?
Gelukkig kan dat in " beschaafd" Europa niet.

Eendragtmaaktmagt | 28-04-19 | 15:01 | 1

Het mag hier niet, maar het kan natuurlijk wel. Het is vooral een cultuur verschil.

WammesWonder | 28-04-19 | 15:07

Zat net op "NieuwWij" te lezen, dat deze daad van terreur, waarschijnlijk ook wel eens mede door GeenStijl veroorzaakt kan zijn.
"Mensen van GeenStijl zijn geweldplegers" is de kop van het artikel.
Uiteraard is "NieuwWij" een soort van JOOP.NL.
Wij van GeenStijl, zijn over het algemeen hoog opgeleid, maar wel Islamofoob, bang voor het onbekende en daarom pleit ik ervoor, om de slogan van GeenStijl te veranderen.

GEWELDPLEGERS kunnen we dus voortaan toevoegen aan het rijtje Nodeloos Kwetsend, Etisch besef van een pinda, etc etc.
Jaja, ook U reaguurder van GeenStijl, bent medeplichtig aan dit drama in het buitenland.
Plus we zijn als reaguurder sowieso al verantwoordelijk, voor aankomende aanslagen die nog gepleegd gaan worden.
Dat U het even weet, beste mede-reaguurders.
GeenStijl is dus in feite de bakermat, waar het geweld dus vanuit voorkomt.
Het is en blijft de schuld van GeenStijl gewoon.

De-Glijdende-Rechter | 28-04-19 | 14:57 | 6

@chicago river | 28-04-19 | 15:54: Er staan ook andere stukjes op, bijvoorbeeld deze:
www.nieuwwij.nl/interview/geenstijl-l...
wat het stukje waar aan gerefereerd wordt tamelijk genadeloos onderuit haalt.

brekebeen | 28-04-19 | 16:14

@chicago river | 28-04-19 | 16:06:
Oh ja. Beter opletten beter dan maar, chicago river. Dat topic is reeds opgeteipt in 2014.
*"duh" tegen zichzelf roepen doet*

chicago river | 28-04-19 | 16:16
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat gelezen van zijn zieke schrijfsels, totaal gestoord. Erg voor die familie die deze mevrouw moet missen nu. Gelukkig heeft hij niet meer dodelijke slachtoffers kunnen maken.

Jan, Leiden | 28-04-19 | 14:44

Bastaard kleinzoon van Dries van Agt

Painauchocolat | 28-04-19 | 14:43

Uhuh, ziet eruit dat sommige haters via een proxi hater aan het werk gaan..

Domme mensen heb je in all maten en soorten..

killRoy1982 | 28-04-19 | 14:37

19 jaar oud.. nog net uit de luiers.. hup meteen achter de tralies en er niet meer vanachter uit halen.. loser!

fikkieblijf! | 28-04-19 | 14:36 | 1

Inderdaad.
Nog niet droog achter de oren.
De Benjamin van de fam.... oh wacht...

chicago river | 28-04-19 | 15:02

Het is een bijzonder grote lul dat hij zoiets doet. We hebben hier wetten en regels met elkaar afgesproken. Daar dienen we ons aan te houden. Dat is zo'n beetje de enige manier hoe je een functionerende maatschappij kan laten functioneren. Los van het feit dat die gast, mijn inziens, ziek in zijn hoofd was en geen enkel steekhoudend argument heeft voor zijn zieke daden: betekend dat niet dat ik principieel tegen het doden van mensen, dieren of dingen ben. Het gaat om context. Als we, noem eens wat, een buitenlandse invasie van vreemdelingen hebben in ons land, en deze mensen zich niet houden aan onze wetten en regelgeving, en dat vervolgens dermate grote consequenties heeft, bomaanslagen elke week etc, dat we op een gegeven moment denken: tja, daarvoor schorten wij officieel even al onze wetten op en gaan over tot een staat van oorlog, met bijbehorende militaire wetgeving,, dan ben ik geheel voor het afschieten van degenen die niet in mijn straatje passen. Maar zo is die gast gewoon ziek in zijn hoofd.

peterdh | 28-04-19 | 14:28 | 6

@peterdh | 28-04-19 | 15:18: Ontoerekeningsvatbaar betekent letterlijk dat de daad de dader, hoewel hij schuldig is, door omstandigheden niet toegerekend kan worden. Zo'n omstandigheid kan bijvoorbeeld een Psychose zijn, maar ook een traumatisch verlies van een naaste, maar zeker niet onder invloed van drugs of alcohol. En zodoende is deze gast zeer zeker niet ontoerekeningsvatbaar, zoals al eerder stelde, hij heeft het weloverwogen gepland en uitgevoerd, en dat is dus niet in een opwelling van iets doen wat hij normaliter nooit zou doen. Waarschijnlijk gaat de verdediging het wel proberen, maar moch dat lukken, dan zit hij de rest van zijn leven in een inrichting. Ik weet niet of je bekend bent met het meesterwerk waarin oa Jack Nicholson de gestoorde gek simuleert, "One flew over the Cuckoos' nest", dat is enigzns overdreven, maar TBS is in de VS toch wel anders dan hier. Kortom, his ass is grass, and the system is the lawnmower.

brekebeen | 28-04-19 | 15:36

@brekebeen | 28-04-19 | 15:36:
Dat the system even mag lawnmowen over zijn ass, daar ben ik het volledig mee eens. De psychoses en ontoerekeningsvatabaarheid waar ik het in mijn voorbeeld over stelde, speelden over periodes van weken. In andere gevallen van jaren (vanaf zijn 17e Ted Bundy: 'steek die gast neer met dat mes' constant in zijn hoofd horend vanaf toen.. Hij was toen 31 en voor de rest een hele vriendelijke gast).

Mijn punt is: "Ontoerekingsvatbaar != niet schuldig". De daad straf staat, wat mij betreft, ter vehouding van de daad. En ****MISSCHIEN**** in het kader van verzahtende omstandigheden.

Psychiche onrekeningsvatbaarheid s wat mij betreft *GEEN* verachtende omstandigheid. Wat maakt het iemand in fucksnaam uit of ie door een gek of door de buurman is neergestoken?

Mijn punt in jouw tegel was slechts: mensen zijn in de regel heel toerekingsvatbaar. En ook al als ze dat niet zijn, betekend dat niet dat ze met hun blote lul achter de geraniums van de buurvrouw aanrennnen, en kunnen ze gewoon gedwongen worden om consequenties voor hun acties te aanvaarden,.

peterdh | 28-04-19 | 16:01

@peterdh | 28-04-19 | 16:01: Wanneer iemand in een reflex de door jou geschetste gek die zijn naaste heeft neergeschoten, met een kogel uit zijn geestelijk lijden verlost, dan is er een aardige kans dat hij of zij ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard. Maar dat is hier dus totaal niet aan de orde...

brekebeen | 28-04-19 | 16:27
▼ 3 antwoorden verborgen

Allemaal de schuld van het alu-hoedje zweef-antisemitisme. Is helemaal hip op social media. Het grote joodse complot is weer van stal gehaald, maar nu opgeleukt met Bilderberg, illuminatie en vrijmetselarij. En de familie Rothschild natuurlijk. Struin maar eens rond op Niburu, NineforNews etc. Erg sneu, vooral ook omdat het ontaardt in dit soort moorden.

medusa324 | 28-04-19 | 14:26 | 4

@chicago river | 28-04-19 | 14:32:
Mwoa judeisme is iets jonger als de mensheid, maargoed, het idee is er. Maar dat heeft *niets* met antiSEMITISME te maken. dat heeft alles te maken met "anti-iedereen-die-iets-heeft-wat-ik-niet-heb" te maken.

Zoals ik het zie kan haat tegen iets of iemand door twee dingen veroorzaakt worden:

1: Door afgunst
2. Door bedreiging van zelf of dierbaren

Waarbij als je het een beetje grote-evolutie-plaatje ziet de 1e altijd aanleiding is voor de 2e (stom voorbeeld: mijn buurman rijd in een grotere auto dan ik, betere baan, ziet er beter uit: hij scoort de chicks, ik niet, ergo: bedreiging voor mezelf in-termen-van genetische voortplanting)

anti- zie je in alle vormen terug. Islam haat tegen ongelovigen, anti westerse ideeen (reden 1)... haat de andere kant op (reden 2)... meer frictie richting het westen (ook reden 2) etc... uiteindelijk komt het allemaal neer op deze twee redenen.

peterdh | 28-04-19 | 14:41

@peterdh | 28-04-19 | 14:41:
Gheh, ja die Oudheid was een tik overdreven, maar je begreep mijn punt.
Prima analyse, maar hij gaat niet altijd op.
Ik rijd vouwfiets (soms de tram), en ik scoor meer chicks dan mijn buurman met een losstaand huis en Toyota Camrey.
Misschien omdat ik samen met de flessen drank een goed humeur meeneem en een kwinkslag, ik tweedehands maar wel goed gekleed ga (hij heeft (denk ik) dure jassen en pakken maar die zitten voor geen meter), en omdat hij wellicht wat uit den muil meurt...
-oh shit, heb je toch je punt te pakken. Want ik word dus niet bedreigd.
Mooi, mooi. *KLOK!*

chicago river | 28-04-19 | 14:51

@chicago river | 28-04-19 | 14:51:
Lol :P

peterdh | 28-04-19 | 14:54
▼ 1 antwoord verborgen

Treurig menneke kan dalijk z'n lol op tussen z'n "spics" en z'n "niggers".
ER zijn er daar genoeg van, ook achter de tralies. Juist achter de tralies.
Hell, er zijn al jaren hele volksstammen latino's die maar besluiten California links te laten liggen en direct de wijk nemen naar Arizona, New Mexico en Texas. Of even doorrr naar het Noorden, Oregon.
.
Want teveel "concurrentie" van "eigen volk". En je wilt tenslotte niet dat je zonen in het bendegeweld terechtkomen wat ze thuis hebben achtergelaten.
Eigen volk laatst, dus, wat betreft die spics.
Jaaaah, m'neer.
Zo is het toevallig ook nog eens een keer.
Proost op Israel en de overduidelijke, kinderlijk makkelijk aantoonbare superioreit van joden wereldwijd (geen sarcasme hier, Joris, en het rijmt)

chicago river | 28-04-19 | 14:25 | 4

@brekebeen | 28-04-19 | 14:32:
Tig docu's van gezien ja. Ben er zelf in Duitsland door Amerikaanse Aryan Brotherhood (ex?)"leden" er nog voor benaderd ook nog.
Ja nou, dat werd me wat. *proest*.
Het idee!
Nee, vriend, ik houd er (voor anderen) heel zwart-witte pro-Israel ideeen op na.
Je kunt me geen filosemiet noemen, dat zou toch al te ver, en past niet in hoe ik tegen individuen op aarde aankijk, maar generaliserend bekeken kom ik er in de buurt.
.
Maar je hebt een punt. Waarchijnlijk gaat hij protectie krijgen uit bekende hoek.

chicago river | 28-04-19 | 14:39

Vergis je niet inde kleur van zijn huid..

Jodenhaat is niet louter weggelegd voor white supremist..

Je zou een jodenhater ook zo maar tegen kunnen komen aan de uiters linkerkant van het politieke spectrum..

Daar tolereren ze namelijk wel meer groeperingen die absoluut antisemiet zijn,

En waar op scholen geleert wordt dat het ‘joodse’ kapitalisme zo’n beetje de oorsprong is van al het slechte inde wereld..

We hebben afgelopen jaren al vaker kunnen meemaken hoe deze halve gare socialistische globalisten niet vies om met veel geweld hun fascistische politieke agenda door te drukken...

Het feit dat hij blank is, zou niets uit moeten maken..

Dat voert vooral links aan om schuld af te schuiven, of als slachtoffer schold te gebruiken..

killRoy1982 | 28-04-19 | 14:45

Gek toch dat zoveel mensen die, zielige tot verderf leidende jaloezie, niet de baas kunnen worden. Zo ja... kun je alleen maar beter van elkaar worden.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 16:03
▼ 1 antwoord verborgen

"Who would’ve known? Make sure to call me a ‘white supremacist’ and ‘anti-semite’ or whatever bullshit you spew to spook the normalfags. It doesn’t even matter. You’ve been calling every White person alive those names for decades—they’ve lost all their meaning. You’ve socially ostracized every White person. You’ve made it harder and harder for White people to live a normal life. To this I say well done. You are stupid enough to make a White person’s only viable option for survival to kill all of you."

En nu zien wij waar de eindeloze linkse white-man-bad propaganda naar toe kan leiden en waarvan links, mede door hun eindeloze onwetendheid en mede door geen of nauwelijks terugslag, nooit over nadenkt. Ook socialisten verkeren in zo'n gevaarlijk naïeve veronderstelling overigens, denkend dat ze eindeloos bezit en vrijheid van anderen kunnen en mogen afpakken om hun gratis-shit-voor-allen utopie te kunnen bekostigen.

Kijk of iedere politieke leiders van de Democraten hem een "Easter worshipper" noemen deze keer, of toch liever "white" en "christian" omdat het in de context van 'onderdrukker' zo veel beter past in hun bullshit intersectionality ideologie.

unshift | 28-04-19 | 14:21

Ik snap niet waarom nog hele lappen tekst van deze gevaarlijke idioot worden geciteerd. Ben wel benieuwd naar de protesten van antizionistisch links.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 14:21

Als je dat manifest van 'm zo doorleest, lijkt het me een klassiek gevalletje narcisme. Eindigt de eerste alinea met "Truly, I am blessed by God for such a magnificent bloodline", en uit de Q&A (lol) nog een pareltje: "I am not a useless, spineless coward so no—I am not a conservative". Het hele kladwerkje staat vol met autofelatio en 4/8chan lingo en memes. Verwacht geen filosofische openbaringen als je eraan begint.

Zonde van het het leven en het leed. Zonde van het sentiment die deze actie op zal roepen de komende tijd - USA kennende.

MadR | 28-04-19 | 14:18

Earnest Goes to Jail

Slogra | 28-04-19 | 14:18 | 3

Earnest will get raped by every culture he despises....

peterdh | 28-04-19 | 14:51

White supremacists worden niet naast gangmembers of leden van het andere ras gezet... Jullie kijken teveel films.

Nipplechip | 28-04-19 | 15:28

Ik bekijk de reactie van Trump. Zou links Trump weer obstruction of justice en het schenden van de trias politica aanwrijven? Laat de rechter zijn werk doen en zwijg! Of mag Trump nu wel zijn zegje doen?

Rest In Privacy | 28-04-19 | 14:12 | 1

Hij zegt toch niks over enige rechtspraak of oordeel van een rechter? “It looks like a hate crime”. Dat is voor zijn doen erg neutraal.

Braco.me | 28-04-19 | 14:22

Iets zegt mij dat wapenbezit in de handen van gewone burgers toch niet zo'n goed idee is.

Heppie-even-voor-mij | 28-04-19 | 14:08 | 2

een 'burger' die geen wapens mag bezitten, is geen burger maar een onderdaan... het probleem zijn niet de wapens maar de mensen: kijk eens naar zwitserland... een maatschappij tot de tanden bewapend, maar vreedzaam: problemen lost men daar op door te praten, het schieten is voor de jacht, schietclub of militaire oefening... maar ook een land waar je je recht op wapenbezit kunt verspelen door dronken achter het stuur te kruipen, of steeds de snelheidsregels te negeren...
zou graag horen wat je denkt van stemrecht in de handen van normale burgers... ook gevaarlijk hoor, straks misbruiken mensen dat nog door op verkeerde partijen te stemmen... brrr!

zattekater | 28-04-19 | 14:16

Als ik all-in zou gaan zou ik er meer meekunnen nemen met een pasfoto, dan deze semi automatische lurker ;)

Herr_Kalashnikov | 28-04-19 | 14:28

Times of Israel: www.timesofisrael.com/victim-in-synag...
www.timesofisrael.com/synagogue-shoot... Uit het laatste artikel: "In Haaretz, Amir Tibon notes that in the manifesto, the shooter claimed that he was not a terrorist because he was not Muslim (and he quotes from the actual, even more offensive words used in the screed). He adds that “since Earnest is a white Christian, many media outlets in the US indeed did not call him a terrorist, and made do with the terms ‘shooter’ or ‘attacker.’”" Omdat Earnest een blanke christen is, noemden vele media in de VS hem niet een terrorist, maar gebruikten ze de termen 'schutter' of 'aanvaller'. Kijk, daar zit de kneep waarmee de linkse kerk zo vaak knijpt: noem het beest anders en het is geen beest meer.

Eeuwig..Op..Vakantie | 28-04-19 | 14:08

Een zieke geest, of op zijn leeftijd een verziekte geest.

Short | 28-04-19 | 14:07

Gelukkig hebben ze doodstraf daar.

Mazzelstof | 28-04-19 | 14:03 | 2

Wordt in California al een hele tijd niet meer toegepast, wegens ongrondwettig.

brekebeen | 28-04-19 | 14:38

@brekebeen | 28-04-19 Precies het feit dat het niet wordt uitgevoerd maar gevangenen wel als zodanig nog worden veroordeeld werd aangevoerd als zijnde "ongrondwettig" en datzelfde jaar verworpen.
Het zou dan ook gewoon moeten worden uitgevoerd. Nette beschavingen ruimen hun rommel op.

Mazzelstof | 28-04-19 | 20:09

Vreemde haargroei heeft die jongen. Ik zeg niet dat dat voorspellende waarde heeft, maar toch: vreemd.

JvanDeventer | 28-04-19 | 14:02

Op Joop zijn ze zielsgelukkig nu. Ik gun het hen ook wel. Het was een zware week met Sri Lanka.

Mazzelstof | 28-04-19 | 13:57 | 4

Alsof het een wedstrijdje is. En alsof het volk op Joop 'zielsgelukkig' zou zijn met een aanslag waarbij iemand om het leven komt. Ik heb helemaal niets met links, maar dit gaat nergens over.

Padjepejer | 28-04-19 | 14:21

Bij Joop vinden ze vooral zichzelf slachtoffer. Want het doelwit was cultuurmarxisme. Dat joden zijn gekozen als doelwit is eigenlijk maar een toevallig detail.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 14:36

@Prinsemarij | 28-04-19 | 14:09: Die compassie is er. Dat weet je wel. Daar gaat het nu even niet over. Ook dat weet je. Niet zo flauw doen!

Rest In Privacy | 28-04-19 | 16:11
▼ 1 antwoord verborgen

Leuk al die etiketten. Luiheid.

Krontjong | 28-04-19 | 13:56

Tsjeetje.. die gelovige witten moeten maar eens excuses aanbieden voor dit soort idioten uit hun gelederen. Zoals van Islamieten verwacht mag worden.
.
Was getekend, een seculiere blanke...

Parel van het Zuiden | 28-04-19 | 13:51

Suikerspiegel? Verwarde man? Oh nee, verkeerde kleur... een Hater dus... wel een beetje een kneus, AR 15 is meest voorkomende semi auto in de USA vanwege tamelijk goed en betrouwbaar mits onderhouden, maar hij weet het te verkloten... en nu dus ook het leven van een stel onschuldige mensen... over zijn eigen leven zwijgen we maar beter, nu hij een cel gaat mogen delen met bubba...

zattekater | 28-04-19 | 13:48

Een zwarte ziel. Geboren of gemaakt, dat is de vraag.

MickeyGouda | 28-04-19 | 13:48 | 1

Mensen worden niet geboren als tabula rasa en er kruipen kant en klare mispunten uit baarmoeders die eigenlijk ter plekke zouden moeten worden verzopen, maar dit lijkt me op het eerste gezicht een kwestie van gemaakt inderdaad.

Mazzelstof | 28-04-19 | 14:00

"“Are you a Trump supporter?”
You mean that Zionist, Jew-loving, anti-White, traitorous cocksucker? Don’t make me laugh."

en

"“Are you a conservative?”
I am not a useless, spineless coward so no—I am not a conservative. Conservative is a misnomer. They conserve nothing. They’ll complain all they want but they won’t take up arms and threaten their government with death (the only thing that works). Ever heard about the Battle of Athens (1946)? Find your balls again you insufferable faggots. If you do not defend your rights you deserve none."

Dus: een Trump-hater én geen conservative (waarmee een republikein ook wel wordt aangeduid. Dat laatste maakt hem niet automatisch een liberal, maar zijn denkbeelden, dus anti-Joods én anti-conservative maakt hem in combinatie met deze aanslag wel degelijk een alt-linkse gekkie. Dit wordt smullen in de links-georiënteerde panelen.

Mr Dixit | 28-04-19 | 13:47 | 5

@De Eierbal | 28-04-19 | 14:15:
"Dat laatste maakt hem niet automatisch een liberal, maar zijn denkbeelden, dus anti-Joods én anti-conservative maakt hem in combinatie met deze aanslag wel degelijk een alt-linkse gekkie."

Verkeerde thread Eierbal?

SuqMadiq | 28-04-19 | 14:49

Mr Dixit... In extreem rechtse kringen wordt Trump als Joods vriendje gezien, en de conservatieve partij als nep partij, die geïnfiltreerd is door de Joden. Extreem rechts dus.

Nipplechip | 28-04-19 | 15:32

@Nipplechip | 28-04-19 | 15:32: Eerder extreem links... Extreem rechts is een door links bedacht begrip, om de eigen stoottroepen mee te duiden. Als je over een sterke maag beschikt moet je maar eens kijken wat extreem rechts voor ideeën heeft, ze zijn bijvoorbeeld tegen liberalisme, ze vinden Hitler een soort heilige, omdat hij zoveel sociale verworvenheden had ingevoerd, maar ook vanwege zijn leiderschap. Verder is Jodenhaat niet links of rechts, dat bestond immers nog niet toen het ontstond, het is ingegeven door afgunst en wantrouwen, en het idee dat de Joden Christus hebben vermoord, zonder daarbij te beseffen dat zonder die daad er nooit een christendom zou zijn ontstaan.

brekebeen | 28-04-19 | 15:59
▼ 2 antwoorden verborgen

Dit straalt weer heel slecht af op mensen met een pleeborstel kapsel.

King of the Oneliner | 28-04-19 | 13:46 | 3

:-) Bij het schoonmaken vanochtend kwam ik voor mijn gevoel niet onder de randjes van de WC-pot. Toen had ik hem goed kunnen gebruiken.

MickeyGouda | 28-04-19 | 13:51

Die gek haat dus eigenlijk alles behalve democraten...

Oepsie1234 | 28-04-19 | 13:44 | 1

De KKK bestaat juist uit Democrats... Verassend, toch?

brekebeen | 28-04-19 | 14:42

Ik verbaas me telkens weer hoe de radicaal linkse aluhoedjes complottheorie ten onrechte de schuld geeft aan het (niet-joodse) Coudenhove-Kalergiplan en Joden (Kalergi was geen jood) van een door islamitische landen gevoerde demografische oorlogsvoering.

Zeg ik daarmee dat er geen omvolkingsplan is? Nee. Ik zeg dat er landen zijn die heel goed begrijpen wat demografische oorlogsvoering is. Leest zelf maar:
www.weeklystandard.com/clark-whelton/...

gaffelbaard | 28-04-19 | 13:42 | 1

Chassidische joden zijn heel erg intelligent en zijn dus bovenmatig vertegenwoordigd in de nieuwe elite, de media, sociale wetenschappen en de financiële wereld (waar hij terecht kritiek op heeft) dat het op een bewust complot kan lijken

rode peper | 28-04-19 | 14:15

Dus deze jongen was anti-moslim, anti-jood en anti-Trump. Dat wordt een heel moeilijke voor de Jopers en voor de Deugers in het algemeen. De werkelijkheid is vele malen complexer dan de meesten waar willen hebben. Goed en Kwaad, je kunt er niet simpelweg een fatsoenskloof tussen projecteren en dan gelijk hebben. Dat 'manifest' van die jongen is duidelijk niet het bewijs van het gelijk van de linkse drammer.

Schoorsteenveger | 28-04-19 | 13:40 | 3

Is niet moeilijk hoor we laten gewoon het anti-Trump en anti-Jood weg en framen het als een moslim hater en classificeren het als een extreem rechtse daad.

boerenvla | 28-04-19 | 13:42

Trump heeft een Joodse schoonzoon, dus er is wat ruimte.

Zwizalletju | 28-04-19 | 13:45

@boerenvla | 28-04-19 | 13:42: Anti-Jood hoeft niet eens weggelaten te worden. Zolang je blank extreem rechts maar de schuld kunt geven benoemt links het antisemitisme maar wat graag.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 14:07

Ben ik de enige die niets snapt van al die haat die dagelijks tot ons komt. Iedereen is boos en haatvol. Snap er niets meer van. Jantje wilt alle Pietjes vermoorden en dan wil Keesje weer dat alle Henkies worden opgesloten en dan wil Fleur weer dat alle Annemaries de mond worden gesnoerd. Het is allemaal maar raarrr.

Mark_D_NL | 28-04-19 | 13:38 | 5

Zegt iemand die van alles wat er fout gaat in zijn leven de VVD de schuld geeft.

Ongeblustekalk | 28-04-19 | 14:05

U kunt op Fora dagelijks lezen welke complete nonsens mensen elkaar aanpraten. Niet gehinderd door einige kennis of kunde. Scrollen hier eens door reacties van lezers.

Red shirt | 28-04-19 | 14:05

@Red shirt | 28-04-19 | 14:05:
En dat mensen die een ideologie aanhangen denken een mening te kunnen hebben, gha! Wat een waanzin, ofnietdan!

Ongeblustekalk | 28-04-19 | 14:12
▼ 2 antwoorden verborgen

Religie maakt meer kapot dan je lief is..

Wijze uit het Oosten | 28-04-19 | 13:36 | 2
-weggejorist-
litebyte | 28-04-19 | 13:40

Meer 't haten van religie in dit geval...

CaseIf | 28-04-19 | 13:40

Deze jongeman Earnest had zijn verschilligheid beter op een constructievere manier kunnen uiten.
Het doodschieten van synagoge bezoekers is fout.
Op Jodendom en Islam is overigens terechte kritiek te uiten, maar dat terzijde.
Iedere religie die superioriteit van haar volgers belooft, beschouwt niet-leden per definitie als minderwaardig en daar gaat het fout.
Ik word niet graag omringd door religieuze dwazen die zichzelf superieur wanen aan andere wereldburgers gebaseerd op sprookjesboekjes van een paar honderd jaar oud.

Superkwatta | 28-04-19 | 13:35 | 4

@litebyte | 28-04-19 | 13:41:
Ik vind het niet zo relevant, die regels veranderen om de zoveel tijd als er weer een groepje ambtenaren een paar jaar in een commissie heeft zitten vegeteren, maar nochthans, bedankt voor uw aanvullingen.

Superkwatta | 28-04-19 | 19:55
▼ 1 antwoord verborgen

Deze idioot kan weggezet worden als "witte man", daar hebben de MSM een makkie aan. Alle registers mogen open.

Jan Passant mk2 | 28-04-19 | 13:34

Wat een idioot. En wanneer je zoon een hoodie draagt met gargamel erop, moeten er bij ouders toch alarmbellen gaan rinkelen?

Ongeblustekalk | 28-04-19 | 13:31 | 4

Tip: Maandag naar de brillenwinkel.

knutsel_ | 28-04-19 | 13:45

Gargamel doet me altijd denken aan job cohen.

Sjonie01 | 28-04-19 | 13:53
▼ 1 antwoord verborgen

De dader blijkt een Trump-hater te zijn en gaat o.a. tekeer tegen Trump.

Report: Suspected CA Synagogue Gunman Called Trump ‘Jew-Loving, Anti-White, Traitorous C*cksucker’ in Manifesto

www.breitbart.com/politics/2019/04/27...

Kaskensj | 28-04-19 | 13:30 | 1

Jammer, dat is toch een stukje van zijn "wit-zijn" dat niet past bij het verhaal dat nu op gang zal komen.

Jan Passant mk2 | 28-04-19 | 13:35

Hij kreeg de opdracht van zijn kapsel.

RickTheDick | 28-04-19 | 13:29 | 2

LOL

Wekkertje | 28-04-19 | 13:33

Hahaha...

Wasbakplasser | 28-04-19 | 13:53

Thought and prayers... Gelukkig was deze sukkel niet slim genoeg om meer slachtoffers te kunnen maken.

sjef-van-iekel | 28-04-19 | 13:28

Wat erg zorgelijk is, is dat dit manifest bijna een persiflage lijkt. Op 4chan was het ooit gebruikelijk om shootings als grap te beschouwen, en nu lijkt het er bijna op dat zo'n shooting ook werkelijk als "grap" is uitgevoerd.

omanders | 28-04-19 | 13:25 | 2

Ze zitten elkaar in /pol/ de hele dag op te jutten tegen de joden. Ben niet verbaasd dat dit uiteindelijk gebeurd is, zeker na die mafkees in Nieuw Zeeland, die ze daar als held vereren en tegelijkertijd een "mossad false flag" noemen.

Vuurwezel | 28-04-19 | 14:25

@Vuurwezel | 28-04-19 | 14:25: Ja, inderdaad. Nu ben ik graag politiek incorrect, maar ipse facto. Wat daar voorbij komt deugt echt niet. Het punt is dat destijds op 4chan's /b/ dat soort dingen ook allemaal gezegd werden maar enkel als.. extreme humor. Ik geloof dat men daar tegenwoordig de term "edgelord" voor heeft verzonnen maar dat dekt ook de lading niet. Het was in ieder geval voor iedereen met een rudimentaire intelligentie herkenbaar als onzin.

omanders | 28-04-19 | 16:39

Goh, religie. Je verwacht het niet.

Reagurend_Nijlpaard | 28-04-19 | 13:24

klootzak

langzullenweleven | 28-04-19 | 13:23 | 3

vuile klootzak.
En een stom jong. Zonde van zijn leven.

ger1306 | 28-04-19 | 13:25

@Trumme | 28-04-19 | 13:37: en uitgewoond, dat doet me dan wel weer deugd. Heeft zo'n lost life toch nog enig nut

langzullenweleven | 28-04-19 | 14:55

Hoe vaak kan iemand de woorden I, my en me gebruiken in zo'n kort stukje tekst.
Narcistische psychopaat, of psychopatische narcist.

Rest In Privacy | 28-04-19 | 13:22 | 3

Heel duidelijk ja. Gestoorde aandachtstrekker.

EefjeWentelteefje | 28-04-19 | 13:27

Dat gaat vaak hand in hand.

Bennie Verbaasd | 28-04-19 | 13:27

Een kwaadaardige narcist. Die zichzelf meent op te offeren, door anderen te doden, zodat ie zichzelf lekker belangrijk vindt.

tipo | 28-04-19 | 13:44

Het verschil: dit zijn gekken die zich voor hun daden nooit en te nimmer kunnen beroepen op de leefwijze van Jezus. Die anderen zijn vrome moslims die strikt handelen conform de biografie van Mohammed.

Toninhocerezo | 28-04-19 | 13:22 | 2

Het verschil is dat hij zich niet kan verbergen in een blanke gemeenschap, en de daders van de aanslagen in Parijs wel in Molenbeek. *Dat* is het cruciale punt.

omanders | 28-04-19 | 13:38

Dat is dan ook het zelfreinigende vermogen wat het westen gemaakt heeft tot wat het is..

Of was eigenlijk..

Tegenwoordig is het zelfreinigende vermogen op gehele bevolkingsgroepen niet van toepassing,

Omdat dat niet politiek correct is..

killRoy1982 | 28-04-19 | 14:53

Het zal vandaag rustig zijn in Jim Jefferies' mailbox...

Hellooder | 28-04-19 | 13:21

Weer een verhaal waar we niets van kunnen geloven, niets van kunnen verifiëren, niets van kunnen zeggen en niets goeds van komen kan.

Flamouscage | 28-04-19 | 13:20

Men kon er op wachten tot het een keer zou gebeuren ..

Tata...
Zie daar waar al die islamitische en linkse en en AFA en complot-gekke aluhoedjes en pro-palestina idiote anti-semitische haatspraak en haatzaaierij toe leid.

gaffelbaard | 28-04-19 | 13:19

Lekker eenvoudig, zwart-wit en duidelijk.
Nodig voor een snotneus die het wil snappen en denkt te snappen.

ger1306 | 28-04-19 | 13:17

Een jochie van 19. Een kind nog.

Mark_D_NL | 28-04-19 | 13:17 | 3

met een geweer of wat ook net zo gevaarlijk als een volwassen gek

langzullenweleven | 28-04-19 | 13:24

Hij wist niet wat hij deed omdat hij zo jong is bedoel je ermee.
Als ik niet beter wist, zou ik denken dat je aan het trollen bent, maar nee.

Ongeblustekalk | 28-04-19 | 13:33

Atheist... lol. Deel mij alsjeblieft niet in met dit soort trieste sukkels. Over zijn gebazel betreft God en Satan heengelezen blijkbaar?
Ik hoef ook niet ingedeeld te worden in een groepje of politiek, dat lukt je toch niet.

Draaikontje | 28-04-19 | 13:15

Iets met verwarde man loopt vrij rond, loopt niet goed af.

Solar666 | 28-04-19 | 13:12

GroenLinks facistische Volkert gesignaleerd in meurika bij hardloopwedstrijd voor Gaza langs hotspots.

rattenvanger XL | 28-04-19 | 13:11

Ah, ik dacht al: Waarom zo weinig doden met deze aanval met een AR15?
Maar die haperde dus.
1 - Nogmaals: Geen goed idee om jan en alleman assault rifles te laten bezitten.
2 - Graag een goed gesprek met de ouders van deze jongeman. Hij is net 19. Die rare ideeen komen toch ergens vandaan...

hotmint | 28-04-19 | 13:11 | 4

Die AR15 hebben altijd wat,gebruikelijke verdachten gebruiken Daarom ook altijd een ander type wapen,die doen het namelijk altijd.

Roger-Rabbit | 28-04-19 | 13:21

WBT gesprek met ouders:

"“Did your family cause you to think this way?”
Unfortunately, no. I had to learn what they should have taught me from the beginning. "

omanders | 28-04-19 | 13:22
▼ 1 antwoord verborgen

“Are you a Trump supporter?”
You mean that Zionist, Jew-loving, anti-White, traitorous cocksucker? Don’t make me laugh.

Toch zal het volgens de DWDD wel door die gemene oranje meneer komen.

Festen | 28-04-19 | 13:10 | 4

Ik hoor het Matthijs nu al zeggen: "Is dit nu het nieuwe Amerika van Donald Trump? Mogen we dat zo stellen?"

VanBukkem | 28-04-19 | 13:21

@Kaas de Vies | 28-04-19 | 13:19:
Jij bent toch kanariegeel?
of verschiet je van kleur in de lente

Tobi | 28-04-19 | 13:23

U bedoelt die oranje man met die Joodse schoonzoon, die beschuldigd wordt te goede vriendjes te zijn met de Joodse staat?

Short | 28-04-19 | 13:36
▼ 1 antwoord verborgen

Idioten in de wereld. Doodstraf? (Usa heeft die nog in sommige staten?)

Is dit nog nieuws? | 28-04-19 | 13:10 | 1

San Diego is Californië. Heeft de doodstraf nog wel op papier, maar wordt al enige tijd niet meer uitgevoerd / is opgeschort.

EefjeWentelteefje | 28-04-19 | 13:13

Overigens ook opvallend dat we gelijk weten dat een om blanke gaat. Zal wel toeval zijn.

keeskonijn | 28-04-19 | 13:10 | 2

En zn volle naam

rattenvanger XL | 28-04-19 | 13:15

En zijn foto. Zonder balkje.

gaffelbaard | 28-04-19 | 13:21

En dan zit je de rest van je leven in de bak, en vraag je je af waar het fout is gegaan..

zeeman73 | 28-04-19 | 13:10 | 1

Voor zijn 44 levensjaar staat hij niet buiten verwacht ik. Genoeg tijd om na te denken dat sukkeltje.

sjef-van-iekel | 28-04-19 | 13:36

Boze witte man die het vuur opent op een synagoge. Deze variant kende ik nog niet.

VanBukkem | 28-04-19 | 13:09 | 1

Dat komt omdat de haat-van-links niet dezelfde is als de haat-van-links in de EU.

gaffelbaard | 28-04-19 | 13:22

"Mt Carmel"

Zou hij weten waar dat ligt?

omanders | 28-04-19 | 13:09 | 2

Dat vroeg ik me ook al af.

knutsel_ | 28-04-19 | 13:44

Was mij ook opgevallen. De ironie zal aan hem voorbij gegaan zijn, vrees ik.

dukdalf | 28-04-19 | 16:35

Foto op de joop.nl, benoemd als terrorist, naam en toenaam, eerste comment los op Baudet en Cliteur, blanken dit en dat, christenen. Wat een sneue, eenzijdige site is dat toch.

TheseDays00 | 28-04-19 | 13:08 | 5

Ik hoor hier anders dagelijks dezelfde dingen.

menage | 28-04-19 | 13:16

Inderdaad, alsof er zoveel mensen in Nederland dit soort dingen durven te zeggen.

GekkeHenkieNiet | 28-04-19 | 15:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Lijkt overigens net als in nieuw zeeland een linksgekkie te zijn, extreem anti Trump

keeskonijn | 28-04-19 | 13:07 | 2

Omdat ie tegen Trump is moet ie wel links zijn?

"I hate anyone who seeks the destruction of my race. Spics and niggers are useful puppets for the Jew in terms of replacing Whites."

Klinkt niet echt als een SJW wel?

SuqMadiq | 28-04-19 | 13:15

En alweer een mafklapper met een narcistische stoornis en exhibitionistische neigingen. Dat gaat nog es een keer een dingetje worden, die aandachttrekkerij.
Oh wacht...

EefjeWentelteefje | 28-04-19 | 13:05 | 1

redelijke analyse.

ger1306 | 28-04-19 | 13:21

Alle blanken terug naar hun eigen land! Maar serieus, dieptriest dit.

Ramsesz | 28-04-19 | 13:05 | 7

@Superkwatta | 28-04-19 | 13:31:
Bijlmer is overwegend christelijk.
Evangelisch / Pinkster, om precies te zijn.

Ook gek, maar anders gek.

Kapitein Sjaak Mus | 28-04-19 | 13:43

@Kapitein Sjaak Mus | 28-04-19 | 13:43:
Ook gek inderdaad, maar doen doorgaans geen vlieg kwaad.

EefjeWentelteefje | 28-04-19 | 14:34

@Kapitein Sjaak Mus | 28-04-19 | 13:43:
En wat zijn ze in de Mid-West dan volgens u?

Superkwatta | 28-04-19 | 19:46
▼ 4 antwoorden verborgen

Mooi onleesbaar screenshot - gaarne een grote opklik versie eraan hangen.

hijger | 28-04-19 | 13:04

8-Chan prank Honk Honk

waxmask | 28-04-19 | 13:03

Heeft de NOS het al een verwarde man genoemd?

Blasfemie | 28-04-19 | 13:03 | 3

Na het lezen van zijn manifest ben ik ook behoorlijk in de war.

keestelpro | 28-04-19 | 13:05

Zo verward dat ie blijkbaar vergat z'n wapen te onderhouden
wat weer een geluk is want anders waren er meer slachtoffers gevallen

Tobi | 28-04-19 | 13:19

Tis gewoon een eikel. Je hoeft niet aan een boom te hangen dus. Maar heel vroeger zou ie daar wel eindigen.

hotnot | 28-04-19 | 13:32

Een extremistische atheïst. Dat zie je niet vaak. Waarschijnlijk omdat atheïsme geen echte religieuze stroming is net zoals kapitalisme ook geen politieke stroming is. Denk daar maar eens over na de volgende keer dat u uzelf rechts noemt of voor rechts uitgemaakt wordt.

keestelpro | 28-04-19 | 13:01 | 9

@Wibowob | 28-04-19 | 14:29:
Ik, als atheist ervaar het als discriminatie dat u mij vergelijkt met socialisten.

Gegierde ZeeOtter | 28-04-19 | 18:04

@Gegierde ZeeOtter | 28-04-19 | 18:04:
Did not do this.

Wibowob | 28-04-19 | 19:30

@Wibowob | 28-04-19 | 14:29: socialisme is religie. Iedereen weet dat het niet werkt, behalve socialisten zelf. Die hangen allerlei religieuze beginselen aan, zoals cultureel relativisme, het mede dat een staatsbestuurde economie beter is dan het prijsmechanisme, het idee dat de mens van nature slecht is en gedwongen moet worden om goed te doen (door leiders die zelf natuurlijk heel verlicht zijn).
Vandaag de dag komt daar klimaatgekte bij en 'social justice'.

vansuyle.com | 29-04-19 | 05:42
▼ 6 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland