Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KijkTip. Docu over Nijmeegse scooterkloodtzakjes

Hotel beroven = onbezonnen daad, volgens OM

Social

Mohamed zei dat Mohamed de scooter bestuurde, maar Mohamed riep dat Mohamed reed. En dus werden Mohamed El Gourari en Mohamed Ahlaloum vrijgesproken voor de verkeersmoord op Mario van der Geijn. De Mohameds kregen wel 24 en 18 maanden voor het voorbereiden van een overval. En verder was het allemaal de schuld van de politie, want als die niet begonnen waren met boeven vangen, leefde iedereen nog lang en gelukkig. Oh en Mohamed had een IQ van 60 en de rest van zijn familie waren allemaal Flodder, en bij De Gelderlander zaten laffe twats. Vorig jaar februari werden de Nijmeegse scooterkloodtzakjes alsnog veroordeeld na een zoveelste beroep en cassatie, en kon er begonnen worden met het definitief naar de vergetelheid drukken van dit minderwaardige pus. Maar nee, er moest weer iemand een documentaire maken over Kromstaat Nederland. We hoofdschudden.
NB: Mohamed zou tot 2020 in de cel moeten zitten. Maar hij is al met verlof.

Reaguursels

Inloggen

Dubbele ontkenning, allebei schuldig, simpel toch.

LinkeToni | 26-02-19 | 18:46

Een land wat steeds meer tolereert, krijgt vroeg of laat te maken met zaken die dat land om zeep helpen. En met elke stap richting (nog) verdergaande tolerantie wordt elke stap terug nòg moeilijker.

Grijskijkert | 26-02-19 | 13:31 | 1

Allebei ontkennen? Allebei dader straf.
Maar nee, laten we het ingewikkeld maken. Zucht.

ger1306 | 26-02-19 | 15:41

Shit happens als je moeder ook je tante, je nicht en je zus is.

Historicuck_Han | 26-02-19 | 12:27

Is er nog gesproken over, en zijn er nog consequenties verbonden aan het verboden wapenbezit? Of is dat niet meegenomen in de aanklacht. Waarom wel het wetboek naar de blokkeerfriezen gooien, maar voor deze gedrochten de fluwelen handschoen?

Sans Comique | 26-02-19 | 11:58

Dat krijg je als je de kinderen weggooit en de nageboortes opkweekt. Dit duidt op een IQ van -50 als gevolg van ernstige inteelt.

Nelis SplitBloes | 26-02-19 | 10:47

Waarom helpt men dit volk steeds? Een blanke Nederlander zou 5+ jaar zitten etc. Wat is de achterliggende gedachte dergelijk vervelend bergvolk steeds maar te helpen op allerlei manieren? Met geld bijstand enz. Kennelijk zijn ze heel dom, maar toch weet dat volk de weg te vinden om de straf te ontlopen, de familie van het slachtoffer blijft er mee zitten. Wat krijgen wij er voor terug door dit tuig niet of nauwelijks te veroordelen?

AMX pri | 26-02-19 | 10:32 | 1

Omdat de Elite niet wilt toegeven dat Ze de tyfus zooi die Zij zelf hebben binnen gehaald niet kunnen handelen.
Stem ze weg !

liegende lippen | 26-02-19 | 11:33

Ik denk zelf ook dat de rechtelijke macht in Nederland maar een IQ hebben van 40 als ik de uitspraken leest in de kranten

Niet links | 26-02-19 | 10:19

Zoonlief heeft een behoorlijk IQ en gister na 3 x zijn theorie-examen scooter gehaald. Hoe doe al die Mo's dat?
.
Vraag: Mag je bij een voetganger op de weg groot licht gebruiken?
Zegt u het maar.

Mammeloe | 26-02-19 | 09:46

Jeroen en Jeroen besluiten een overval te plegen. Op de vlucht voor de politie rijden ze met hun scooter Mohammed dood. Zouden J&J naar elkaar hebben kunnen wijzen?

squadra | 26-02-19 | 09:37 | 1

En zou de 'documentaire' erover 'het fatale scooterongeluk' hebben geheten? Want hoezo 'ongeluk'? Als je met z'n tweeën op een scooter in het verkeer op de vlucht slaat voor de politie en je rijdt iemand dood is dat toch gewoon doodslag?

Zenzeo | 26-02-19 | 09:45

De overval is niet doorgegaan, toch een interessant detail. Ook interessant is de mening van de "partner" (wat een vreselijk genderneutraal woord) van het slachtoffer, voor wie de Mohammeds niet opgesloten hoeven te worden. Als ze maar leren van hun fouten. Dat zie je vaker. Bij mij wekt zo'n verhaal vooral bloeddorst en de neiging om zulke jongens heel erg lang op te sluiten; de slachtoffers zelf denken "daar word ik ook niet wijzer van". Maar de maatschappij is erbij gebaat dat die jongens zo lang mogelijk uit de roulatie worden genomen.

JvanDeventer | 26-02-19 | 09:36

Mo en Mo beroven en vermoorden een Kafir. Dus precies volgens het instructieboekje van de geesteszieke profeet. Voorbeeldige moslims.

oplichter | 26-02-19 | 09:29

Ze blijven Zelf stemmen op die Clubs die Ze met nog meer van dit Geimporteerde Murkenmeuk opscheept .
Veel succes de tyfuszooi van Ze dan ook maar .
Daaaaaaaaag Hoor.

liegende lippen | 26-02-19 | 09:25

Ik zie bij mij in de buurt als er tokkies op straat zitten de mocroos er niet langs durven.

hetoog | 26-02-19 | 09:19

Ach, u moet het maar van de zonnige kant zien : gelukkig hebben we geen kannibalen geïmporteerd......

Mazoeza | 26-02-19 | 09:14 | 1

Het is dat ongelovigen onrein zijn, maar anders....
En wellicht gelden er weer andere regels als de kafir ritueel geslacht is.

Sans Comique | 26-02-19 | 12:18

Die lafbekken van De Gelderlander. "Wie voor tirannen zwicht...."

Kamervraag | 26-02-19 | 08:50 | 1

"Wie voor korannen zwicht...

Sans Comique | 26-02-19 | 12:00

Deze zaak, zo bizar. Klootzakken winnen altijd lijkt het wel.

sjef-van-iekel | 26-02-19 | 08:32

Korte tijd later komen er twee Mo’s bij de rechter met een groot probleem. ’Deze Mo en ik hebben een overval gepleegd’, zegt de ene. ’Ik heb een voetganger doodgereden en Mo ook. Toen ik opgepakt werd en naar de dode man keek, zag ik dat het niet mijn dode voetganger was.’
Dan zegt de andere Mo: ’Nee! De dode voetganger is van hem!’ De eerste Mo antwoordt: ’Nee! De dode voetganger is van jou! Zo spreken de Mo’s elkaar tegen. Wat zal de rechter doen?
Hij zegt dan: ’Allebei schuldig en ik verdubbel de straf voor allebei de Mo’s, omdat ze opzettelijk de rechtsgang belemmeren en geen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden. Tenzij een van de Mo’s bekend. En zo kunnen de slachtoffers beginnen om de pijn en verdriet te verwerken.

TheRecruitert | 26-02-19 | 08:29 | 1

Makkelijk wel hè. Je begint aan de geestelijke gezondheid van sommige rechters te twijfelen

Dirk III | 26-02-19 | 08:43

Eigenlijk zou er in een land waarvan de bevolking zogenaamd bekend staat als een nors Germaans hardwerkend volk helemaal geen plek moeten zijn voor dit soort afval. Past niet in het plaatje. Net als dat een hangjongere niet bij de hockeyclub Zondag-11-uurtje-Biertje-Geel-Wit gaat en een Witte-Wijkier niet gaat hangen in kebabcentrum/poolcentrum/APK-garage Alanya.

Ik besefte me afgelopen weekend weer heel goed waarom ik 120 km in de buitengebieden aan het wielrennen was en elk weekend smacht weer een rit te kunnen maken: in het buitengebied heb je dit soort rommel niet. Daar is het nog keurig, christelijk, zonder (rand)stad-perikelen en andersoortig opgedrongen gerotzooi.

Draak uit Brabant | 26-02-19 | 08:14

Pas wel op. Ga me meer ergeren aan die aso's of aan de Nederlandse 'justitie'.

Wekkertje | 26-02-19 | 07:42

Hotel overvallen en iemand doodrijden. Volgens het OM een "onbezonnen daad". Hoe diep zijn we gezonken?

batvoca2 | 26-02-19 | 07:28

Het plegen van een misdaad komt in een ander licht te staan als je een geloof aanhangt dat vrij soepel omgaat met zaken die je ongelovigen of andersgelovigen aandoet. Je kunt in die geloofsgemeenschap zelfs na een meervoudige moord in hoog aanzien blijven staan in je sociale omgeving. Ik heb de docu expres niet gekeken (hypertensie), maar hebben de maaksters aandacht besteed aan dat aspect?

Schulzie | 26-02-19 | 07:12

Troep moet je goed opruimen.

ratelaar | 26-02-19 | 07:08

Als je er een rechter op los laat zonder D66 achtergrond, dus een rechter met wat algemene ontwikkeling zou hij het "Prisoner's dilemma" hebben toegepast. Je zou je heel snel tot een rechtvaardige oplossing zijn gekomen. Het "Prisoner's dilemma" maakt slim gebruik van het egoïsme van de mens. Dar trapt dus elke mohamed supersnel in.

Wikipedia:
Er is een ernstig misdrijf gepleegd. Twee gewapende mensen worden gepakt en het lijkt erop dat het de daders zijn, maar het bewijs ontbreekt. Ze worden apart in de cel gezet en kunnen niet met elkaar communiceren. De openbaar aanklager doet elke verdachte het volgende voorstel:
Als jullie allebei blijven zwijgen, kan ik jullie niet veel maken. Je krijgt dan alleen een geldboete wegens wapenbezit zonder vergunning.
Als er één bekent (en bewijs levert dat beiden schuldig zijn) is de zaak rond. Degene die bekent zal ik laten gaan omdat hij zo goed heeft meegewerkt. Degene die niet bekent kan minstens tien jaar gevangenisstraf verwachten.
Als jullie allebei bekennen, krijgen jullie allebei vijf jaar.
De vraag is: wat kan een gevangene het beste doen (optimale strategie), een coöperatieve strategie (zwijgen) of een niet-coöperatieve strategie (bekennen)?

De kern van het dilemma is dat het voor beide verdachten samen weliswaar beter is om te zwijgen, maar dat elke verdachte alleen aan zijn eigen voordeel denkt. Bovendien kunnen ze niet met elkaar communiceren. Ongeacht wat de ander doet, is het voor elke verdachte beter om te bekennen. Immers: als de ander zou zwijgen, heeft bekennen het grootste voordeel (in plaats van een geldboete vrijspraak), en als de ander bekent, heeft bekennen ook het grootste voordeel (in plaats van 10 jaar gevangenisstraf 5 jaar). Zelfs wanneer de verdachten kunnen communiceren en vooraf afspreken te zwijgen, is het gunstig de ander te verraden en alsnog te bekennen.

0112358 | 26-02-19 | 06:33 | 4

@BluRay | 26-02-19 | 07:16: in dit geval hebben beide Mo's elkaar aangewezen als dader. Dat lijkt me nog een stapje verder te gaan qua verraad.

hustler01 | 26-02-19 | 08:50

Goh, en vast geen advocaat die hen influistert wat ze het beste kunnen doen.

Roadblock | 26-02-19 | 09:33

Op dezelfde theoretische basis wordt beleid gemaakt. Ergens gaat er iets goed fout in de vertaalslag naar de realiteit.

Sans Comique | 26-02-19 | 12:21
▼ 1 antwoord verborgen

Daarom hebben ze in de us of a dus die wet dat wanneer er een dode valt tijdens een overval die je als bende pleegt alle bendeleden veranrwoordelijk zijn.

Lt-Kol Kilgore | 26-02-19 | 06:24 | 2

Ik begreep dat dat niet in elke staat zo is? Maar inderdaad, dat is hoe ze er mee omgaan.

Draak uit Brabant | 26-02-19 | 08:07

Dan ben je een "gang". Ook degene die in de vluchtauto alleen maar wacht om weg te rijden krijgt een straf vergelijkbaar met de schutter die iemand doodschiet.

sjef-van-iekel | 26-02-19 | 08:37

Ik hoorde op de radio dat deze dames hoorden van de Amsterdamse politie, dat dit soort jongeren als beginsel heeft "Altijd blijven liegen als je gepakt wordt".
De doorsnee GeenStijler beseft dit allang, maar de linkse intellectueel is nog niet toegetreden tot dergelijke straat-ervaringen. Die gelooft nog steeds in een abstracte mensensoort vol onschuld.
Het meest vreemde is, dat de dames die de documentaire maakten, dit ervarings-aspect van de politie niet hebben meegenomen in hun verhaal.
'Want daar hadden ze werkelijk geen idee van.
We zien hier dus dames die een documentaire maken, en zich jarenlang verdiepen, maar er desondanks in slagen de olifant in de kamer niet te zien.
Dan weet je dus direct dat die documentaire de WEZENLIJKE zaken niet wil benoemen, ondanks het jarenlang volgen volgen van de zaak.
Juist dat feit stemt tot grote wanhoop.
Dit land heeft moraliteitsbesef helemaal verloren.

marjen | 26-02-19 | 02:31 | 4

@Gulliver | 26-02-19 | 03:47:
Je gaat echt helemaal los. Ik ga denken dat je persoonlijke ra cunes hebt. Sorry, maar als feiten tellen, zit je te zwammen omdat je incidenten projecteert op de hele kerk.

marjen | 26-02-19 | 04:28

@marjen | 26-02-19 | 04:28: incidenten? Marjen toch, wie zit er nu te zwammen? Institutioneel misbruik!

hustler01 | 26-02-19 | 08:52

www.geenstijl.nl/5146443/kijktip-docu...
Begrijp ik nou goed dat u met deze 'maar zij doen dat' het gedrag van dit marokkaanse tuig wilt goedpraten? Een katholiek die het vaticaan steunt is erger dan iemand die een mens doodt?
Bent u wel goed bij uw hoofd?

Roadblock | 26-02-19 | 09:43
▼ 1 antwoord verborgen

Mohamed met en Mohamed zonder IQ, bleken niet alleen halfbroers te zijn maar Mohamed zonder was tevens de oom en opa van Mohamed met.

dubbeltjeopznkant | 26-02-19 | 01:05 | 1

Ho, ho, hoezo geen IQ? Een IQ van 60 lees ik. Dat is alweer het dubbele dan dat van hun illustere naamgever uit 571. Dat is toch een hele vooruitgang in 1448 jaar! Wellicht overigens dat het zonder inteelt sneller was gegaan...

Mark zit te Dutten | 26-02-19 | 08:15

"Mohamed zei dat Mohamed de scooter bestuurde, maar Mohamed riep dat Mohamed reed. En dus werden Mohamed El Gourari en Mohamed Ahlaloum vrijgesproken voor de verkeersmoord op Mario van der Geijn."

Uitermate kwalijke Gutmensch-D66 rechtspraak. Als die naffers niet willen zeggen wie van hen beiden die scooter bestuurde, dan kan de conclusie niet zijn dat kennelijk geen van beiden de scooter bestuurde, dan zou de conclusie moeten luiden dat dan kennelijk naffer nr 1 met zijn linkerhand het stuur vasthield, en naffer nr 2 met zijn rechterhand de rechterhelft van het stuur. En tenzij één van beide naffers bekent: nee, edelachtbare, ik was het die met zowel mijn rechter- als linkerhand het hele stuur vasthield, moet je beide kutnaffers tot de hoogste straf veroordelen, niet vrijspreken.

Het ligt zó voor de hand, het is zó logisch, het is zó "rechtvaardig", maar in dit gekkenhuis worden die naffers gewoon vrijgesproken.

Dr_Johnson | 26-02-19 | 01:03

Je hebt 2 soorten Mohameds... Mohamed met en Mohammed zonder.

sociaal_econoom | 26-02-19 | 00:58

En toch, alles plussend en minnend in dit verhaal, blijf ik vol achter de multiculturele samenleving staan. Ook deze jongens zullen eens in het keurslijf lopen, ik zie ze nu eigenlijk al als die twee fijne behulpzame hard werkende lieve buurjongens. Slachtoffer is dood, oude koeien verhaal enzo. Mo en Mo draaien heus wel bij, dit soort kwajongens avonturen beleefden wij toch ook vroeger? Nou en dan vertelde ik thuis ook niet de hele waarheid! Die Marokaan zit toch een beetje in ons allemaal? Vond documentaire tendentieus en te veel op zwart maken van een toch al zo kwetsbare groep gericht. Zal zo even crowd funding openen, hoorde via via dat die scooter na al die jaren nog steeds niet lekker loopt. Kom op roze leger dat gaan wij even regelen voor die boys!

Lorejas | 26-02-19 | 00:58 | 3

Ik, heb een dubbeltje gestort... Mag ik nu zijn adres... please.

beter-laat-dan-nooit | 26-02-19 | 02:06

Hahahaha, ik hoop dat u geen kinderen hebt. Neem een voorbeeld aan Mark en Angela. Die weten wél beter!

Harrie7949 | 26-02-19 | 06:04

Ik !as even door. Cynisch bedoeld dus!

Harrie7949 | 26-02-19 | 06:05

lalala (vingers in oren doet en linksmodus pillen slikt)

Cobalt bomb | 25-02-19 | 23:41
-weggejorist-
Henk P | 25-02-19 | 23:32 | 1

Zitten kijken. Met open mond. Wat een respectloos kudtvolk is het toch. Liegen, zwijgen, niet op zittingen verschijnen, lekker feestje bouwen in Marokko als de zaak voorkomt, niet bij de gevangenis melden en gewoon nog ff blauw in de auto stappen? En we blijven ze binnenhalen?! Wat is NL een triest land.

Waakvlam | 25-02-19 | 23:29 | 3

Nederland is een prachtig land! Het land dan, niet de bizarre regelgeving waar wij in meegaan vanuit het internationale.
Probleem is dat wij door volslagen debielen worden geregeerd en dat komt weer door de ruggegraatloze houding van de stemgerechtigde Nederlander.

F. Jacobse | 25-02-19 | 23:42

parajumpers jas, bram als advocaat. bizar.

many-more | 26-02-19 | 00:10

Wetgeving werkt prima........ voor mensen die werken en belastingen betalen.

Harrie7949 | 26-02-19 | 06:07

Ja jee. Weet je wat? We doen er geld bij omdat je naam nu op het internet staat ofzo. Naaistreek ook van die Mario joh, gewoon een beetje doodgaan. Luisterde de juwelier* wel meteen anders vierendelen we die direct. Racistisch klote land.

*onderbuikt er weer op los, het voorbereiden van. Goed, we vierendelen alsnog gewoon een juwelier voor de zekerheid.

Aap Noot Miesje | 25-02-19 | 23:26

Ach iedereen boos en terecht op twee berbers, met laten we onze eigen lamlullen niet vergeten die een 19 jarig meisje doodreden met 170 kmpu waar 50 was toegestaan. Ook deze rijke vvd-zaadcellen deden alles om onder hun straf uit te komen. Rijke papa en Transavia piloot zijn Nederlandse Berbers

Mokum Kosher | 25-02-19 | 23:22 | 8

Waarom dit er bij halen en wat is daarvoor de reden ? Dat onderwerp is hier uit den treure besproken in meerdere topics . Downplayen doe je maar ergens anders me dunkt punt

ghetto-is-back | 26-02-19 | 00:12

@F. Jacobse | 25-02-19 | 23:26:
Een Islamitisch thuisland creëren in bv Bosnie, dat we toepasselijk hernoemen naar Bosnakorana [*], in ruil voor toetreding tot de EU

[*] als voorbeeld diene Birobidzjan, genoemd naar 2 rivieren: de Bira en de Bidzhan. Is nooit echt een succes geworden maar niemand heeft er last van.

kindapaas | 26-02-19 | 07:32

Wat is uw beweegreden van deze 'ja, maar zij' ? Dus is het niet zo erg?
U wilt goedpraten dat dit lieden zijn die, na dood door schuld na een misdrijf met hun onfrisse familie het ziekenhuispersoneel mogen bedreigen, de pers onder druk zetten, en schijt hebben aan de rechtsgang, "Want wij hebben ook zulke lieden"?

Roadblock | 26-02-19 | 09:54
▼ 5 antwoorden verborgen

Mohamed en Mohamed klinken als heel gewone islamitische jongens, waarvan de EU probeert zoveel mogelijk als uw buren naast u te vestigen, omdat zij met hun scooters ook prima de vorming van het "populisme" bestrijden.
Natuurlijk mag/wil de linkse rechter die niet in hun vrijheid beperken, dat is zo afgesproken. Internationaal, dus dat telt.

Jan Passant mk2 | 25-02-19 | 23:21 | 3

Beste Jan,
Je bent toch niet een broer van Berbaar? Geintje!

F. Jacobse | 25-02-19 | 23:38

@JP
Klopt, problemen waarvoor geen oplossingen zijn worden herverdeeld in de vorm van "micro probleem" tot bij de burger op de deurmat die het echter niet mag oplossen want anders zwaait er wat.

kindapaas | 26-02-19 | 08:15

@F. Jacobse | 25-02-19 | 23:38:
Brabbelbeer zou zeggen: "Nou ze zijn toch gestraft zoals iedere misdadiger?
Mooi, next.

Roadblock | 26-02-19 | 09:56

Twee low-lifes waar onze maatschappij geen antwoord op heeft. Eindeloze rechtsgang, maar tot echt straffen komt het niet. Er is er al één op vakantie, begrijp ik.
Wat moet er veranderen zodat we dit soort tuig op gepaste wijze kunnen aanpakken? De moraal, de wet, justitie, de politiek? Moedeloos...
-

Bernhard de II | 25-02-19 | 23:16

Nu zijn er inmiddels al 300 VVD kabinetten geweest waarbij geroepen werd dat de automatische in vrijheidstelling na 2/3 van de straf zou worden geschrapt en het netto resultaat is dat dit genetisch afval nóg eerder dan dat wordt vrij gelaten.

Franker | 25-02-19 | 23:12 | 1

Wat de VVD roept vlak voor verkiezingen staat in schril contrast met wat de VVD doet de rest van de regeerperiode. Datzelfde geldt voor de rest van het kartel, maar die lachen u daar niet zo kwalijk bij uit.
"hahahaha", aldus de hyena in de bosjes.

Jan Passant mk2 | 25-02-19 | 23:23

Je zou de rechter in deze zaak maar zijn. Heel de familie gelijk onderduiken. Gewoon uitzetten.

Michiel85 | 25-02-19 | 23:11

Huilie huilie,

"Een kwart van alle klachten over etnisch profileren door de politie kwam afgelopen jaar uit Amsterdam. 'Het is vernederend om zomaar aangehouden te worden.'"
www.parool.nl/amsterdam/staande-gehou...

AntonJensen | 25-02-19 | 23:11

Zeker een van die twee low lifes heeft ook voor nageslacht gezorgd, dan ben je gewetenloos en verstandelijk beperkt (IQ afgetopt op 80}, geloven ze nou echt dat daar wat van terecht komt?

bwanabanjo | 25-02-19 | 23:09

Wanneer er dus geen camera's of getuigen zijn kun je beter als wandelaar niet oversteken wanneer een scooter met 2 personen vlucht voor de politie. U wordt gemist door uw nanestaanden en door elkaar aan te wijzen gaan de daders vrijuit. Te idioot voor woorden, geef ze dan allebei dezelfde straf? Hoe werkt dit volgens strafrecht in NL ?

Jan, Leiden | 25-02-19 | 23:07 | 4

Hier in de US werkt het zelfs zo : jij gaat bijvoorbeeld inbreken met je maatje. Jullie worden gesnapt door de bewoner en die jaagt een paar blauwe bonen door je maatje. Dan ben jij verantwoordelijk voor de dood van je maat, bewoner wordt niets ten laste gelegd. Jij krijgt doodslag aan je broek.

Fuck-a-duck | 25-02-19 | 23:43

Laat ik het zo zeggen, Als de daders als namen Piet en Henk hadden gehad, dan was dit proces heel anders verlopen.

Roadblock | 26-02-19 | 09:58
▼ 1 antwoord verborgen

Helemaal off topic, vandaag is overleden Mark Hollis van Talk TALK. Geniaal, briljant en een geweldig mens. Wat kan mij die 2 kut Marokkanen schelen, met hun IQ van 60. Belangrijker is, waarom sterven goede mensen eerder dan uitschot, hallo Timmermans.

paulisimo | 25-02-19 | 23:03 | 4

Gadver !!! Ik heb nog een single heden ten dage van hun in de jukebox hier , zal hem als eerbetoon straks nog even draaien . Bah !

ghetto-is-back | 25-02-19 | 23:18

En dit nieuws op de verjaardag van George Harrison... Mijn jukebox gaat stikken in alle cd's die ik vanavond in de lade prop.

threeheadedmonkey | 25-02-19 | 23:31
▼ 1 antwoord verborgen

Een "onbezonnen daad". OM meet wel heel erg met meerdere maten tegenwoordig. Ze zijn waarschijnlijk bang om met de twee families geconfronteerd te worden als ze iets verkeerd schrijven.

Peter_K | 25-02-19 | 22:58 | 1

maar wel achter Wilders aan gaan...…………...

gringo-brd | 25-02-19 | 23:05

Deze kennen we ook nog.
www.geenstijl.nl/3984771/doodrijtiene...
Dat verhaal van die Biltsche wethouder.
Hield hier de gemoederen aardig bezig.
Paar jaar later zat die teringlijer vast als “loverboy”. Één bak ellende.

Ruimedenker | 25-02-19 | 22:57

Laag IQ-ers en laag-opgeleiden moeten we voortaan: mensen met kansen noemen.
Volgens de deugers en deugers wil is wet in deugend Nederland.
Vroeger had je aparte scholen voor debielen, het BLO onderwijs, Bijzonder lager onderwijs.
Ook dat is al lang geleden afgeschaft.

Jan Dribbel | 25-02-19 | 22:52 | 1

Met een iq van 60 ben je kansloos , en wie geeft een fuck ?! Zo n collega of werknemer moet je niet eens willen hebben punt

ghetto-is-back | 25-02-19 | 23:20

Een IQ van 60 is altijd nog hoger dan dat van de gemiddelde agent.

Baron Clappique | 25-02-19 | 22:49 | 2

Wat zult u blij zijn met die 61.

botbot | 25-02-19 | 22:53

heb je je Titel gekocht ?

gringo-brd | 25-02-19 | 23:06

Dat die Hoge Raad eerder die 2 mocro's heeft vrijgesproken is werkelijk een gotspe. Hoe serieus neem je je baan dan als rechter? Wat een sukkels. Uiteindelijk is het definitieve vonnis een pleister op de wond maar de rechter kon niet eens een hogere straf opleggen omdat de wet dat niet toe laat.

ILF2 | 25-02-19 | 22:47 | 1

Hoge Raad is net als rechtbanken en hoven deel van het multi culti policor Kartelsysteem. Hun politieke voorkeuren hebben alles met hun benoemingen te maken.

hertogvanzottegem | 25-02-19 | 22:49

Zoveel jaren al vertel ik hetzelfde verhaaltje hier.
Maakt niet uit hoe vaak ik vertel want niemand kan zich het voorstellen.
Het is redelijk simpel.
Iemand in detentie houden kost ongeveer 700 Euro per dag.
Dat is veel geld.
Als het om werkelijk staatsgevaarlijke lieden gaat of mensen die de status quo bedreigen, ja dan spaart de Nederlandse staat kosten nog moeite om die lieden voor lange tijd vast te zetten, of ze het leven totaal onmogelijk te maken. Zie de waxinelichtjes smijter. Maar, zijn het personen die slechts u of mij vermoorden dan is die 700 Euro per dag heel erg veel geld.
Daarom hebben we in Nederland van die debiele straffen. Het is een centenkwestie. Het maakt de Nederlandse staat namelijk helemaal niets uit of u of ik bedreigd, bestolen of vermoord wordt door geteisem. Dat is collateral damage wat behoort bij een zo gunstig mogelijk kostenplaatje.
Geef het tuig een woning, een uitkering en een Miele en ze kosten heel wat minder dan 700 Euro per dag.
Thats it.

Zapata10 | 25-02-19 | 22:46

Wat zal dit ongelofelijk triest zijn voor de nabestaanden. Wat een fuckup.

BozePaarseMan | 25-02-19 | 22:45 | 1

Het meest trieste is dat het al zo vaak zo triest is voor de nabestaanden.

Zapata10 | 25-02-19 | 22:51

Al 4 weekenden wordt er in zo'n beetje op dezelde plek

AntonJensen | 25-02-19 | 22:37 | 5

Jammer doen ze niks mee.

lacucaracha | 25-02-19 | 22:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Na het gebeuren heeft mo samen met vrienden en familie ziekenhuispersoneel en journalisten bedreigd. K weet niet of er verder nog consequenties zijn geweest naderhand. Maar een ieder die zo ageert tegen hulpverleners en journalisten terwijl kennis iemand heeft doodgereden is in mijn ogen ook zeer strafbaar

Olleke | 25-02-19 | 22:35 | 2

In China was/is een principe. Als iemand over se scheef gaat dan is zijn omgeving medeverantwoordelijk en dient de kosten van de executiekogel te betalen.
Zo zou een ieder die anderen bedreigt om verdachte/ dader te helpen net zo strafbaar moeten zijn

Olleke | 25-02-19 | 22:38

@Olleke | 25-02-19 | 22:38:
-
U refereert aan het nogal beroemd/ beruchte geval van Lin Zhao, tijdens de ‘Culturele Revolutie’ waarvan niet met zekerheid is vast te stellen of het ooit ook zo gebeurd is ( de betrokkenen leven allemaal niet meer). Het is in elk geval geen gangbare procedure in China. Iran stuurt families wél een rekening voor de kosten van executies (‘bullet fee’).

bisbisbis | 25-02-19 | 23:22

Naast "te lage suikerspiegel", "verwarde man", hebben ze een nieuw argument gevonden, "lachgas". Waarom heten ze toch allemaal mohammed of iets arabisch... wat een aanwinst.... www.hln.be/nieuws/buitenland/rus-rijd...

Datkanjenietmenen | 25-02-19 | 22:35

Generatie op generatie inteelt, en dat importen, wie is daar nou verantwoordelijk voor ? PvdA, CDA, VVD en D66

Mo het varken | 25-02-19 | 22:34

Citaat: ''Maar autochtone Nederlanders doen ook wel eens verkeerde dingen'' Ja inderdaad en daarom wil ik niet nog meer tuig importeren. Minder, minder, minder

Mo het varken | 25-02-19 | 22:29 | 4

@SterF... | 25-02-19 | 22:41: Tja , je hoeft het mij niet te vertellen. Gaat ook niets aan veranderen. Wegkijkers als GL kwebbelen over het klimaat terwijl we af steven op een burgeroorlog

AntonJensen | 25-02-19 | 22:44

@SterF... | 25-02-19 | 22:41:
In ieder geval weet je nu waar je je druk over moet maken , en dat is niet de grootte en de hoeveelheid tekst van een verkiezing programma .

ghetto-is-back | 25-02-19 | 22:47
▼ 1 antwoord verborgen

Schuld van de laffe linkse regering en rechters

Haat-links | 25-02-19 | 22:28 | 1

VVD 33 zetels, CDA 19, D66 19 en CU , linkse regering?

Zaaddonor | 26-02-19 | 07:20

Het moment komt steeds dichterbij waarop we kunnen zeggen dat de marokkanen hier meer ellende veroorzaakt hebben dan destijds de moffen.

Ko Ranzig | 25-02-19 | 22:27 | 1

Misschien na een genocide. We zouden de Armeniërs kunnen volgen, die bijna door de Turken (moslims) zijn uitgeroeid omdat ze christen waren.

witdusracist | 25-02-19 | 22:30

Zet ze voor mij neer, ik druk af. Ik zal mijn vrijheid geven als ze dit aan hadden gedaan bij mijn familie of goede vrienden. Kut tuig, doe hier eens wat aan familie van orangje, i.p.v. te skieen in Lech.

Het Noorden | 25-02-19 | 22:16 | 4

Crowdfunding opzetten die GS vervolgens ondersteunt om zo genoeg centjes op te halen om zo'n fijnerik als een Čaba Der in te huren is ook een optie
www.boevennieuws.pro/nieuwsflits/huur...

AntonJensen | 25-02-19 | 22:33

@botbot | 25-02-19 | 22:20: Probeer het eens botbot, staatshoofd, verbindende factor, dat leuke kneuterige gave land. Laten ze het eens waarmaken.

Zapata10 | 25-02-19 | 22:49
▼ 1 antwoord verborgen

Had tot 2020 in de cel moeten zitten maar loopt nu al weer buiten rond. Ook met de uitvoering van de vonnissen wordt het nederlandse volk op all fronten belazerd. Altijd gek gevonden dat de journalistiek hier nog nooit goed ingedoken is.

Bena | 25-02-19 | 22:15 | 1

De journalistiek zingt liedjes voor jarige ministers in hun minister-en-journalistencafé. Daarbij is er zoveel nieuws over extreem rechtse aanslagen en dreigingen te melden dat dit komkommernieuws een beetje onder het kleed wordt geschoven.

Sans Comique | 26-02-19 | 12:07

Eigenlijk een beetje hetzelfde dit als met die Hells's Angels, een paar jaar geleden, die die drie Nomad's omlegden. Die wezen ook allemaal naar mekaar en werden ook allemaal vrijgesproken.

VanBukkem | 25-02-19 | 22:13

Gezien en .... het geeft alles aan wat er fout is in dit land. Die jongens kan het geen ruk schelen.... dat is duidelijk.

Datkanjenietmenen | 25-02-19 | 22:12

Zit hier ter plekke witheet te worden, wat een land is dit geworden een en al verval.
Je zou bijna aan emigreren gaan denken,

Wanneer worden de mensen wakker .. we kunnen verandering afdwingen met onze stem maar ik ben bang dat iedereen het te druk heeft met z'n mobiel, de wintersport, 2 zomervakanties, hun smart home en een nog grotere auto. En het ergste is Den Haag is zich hiervan bewust en kan doen en laten wat ze wil

Mich2007 | 25-02-19 | 22:09 | 1

Als gewone autochtoon moet je gewoon netjes iedere dag werken, want de wetten gelden dan wel voor jou. En dus heb je hier geen tijd voor.

minderweter | 25-02-19 | 22:36

Altijd een eervolle aftocht willen, ook als je slachtoffers hebt gemaakt.
Hoe werkt dat (niet) in die hoofden...

kloopindeslootjijook | 25-02-19 | 22:09 | 1

Primaten gedrag en armoede. Armoede omdat die verrekte trots het enige is wat ze nog hebben...
Iemand met gezond verstand zou zich schamen, maar ja, zo werkt dat niet in die reptielenbreinen (een aap is nog te goed)...

SterF... | 25-02-19 | 22:46

Tsja, normale gang van zaken eigenlijk.
Niet dat ik eraan kan wennen, maar wat moet je als autochtoon als de overheid van je eigen land zich tegen je gekeerd heeft? Anders stemmen, jaja.

Kopieerapparaat | 25-02-19 | 22:08

Niet te vergeten, dat deze families nog verhaal ging halen op de Eerst hulp bij het radboudziekenhuis. Personeel bedreigen.

franck7020 | 25-02-19 | 22:05

3 strikes out. Dit ettert anders maar door. De enigen die er beter van worden zijn de advocaten.

bqbq | 25-02-19 | 22:03

Ook een beetje slap recherchewerk van de politie natuurlijk. Als die gasten zelf niet willen zeggen wie de dader is, hee, dan moet je als politie maar gewoon een dader aanwijzen. En dan zoeken die families het onderling maar verder uit.

VanBukkem | 25-02-19 | 21:57 | 5

de politie kan aanwijzen en vervolgens zal het OM een telastelegging produceren die de rechter bewezen moet verklaren. Ergens in de keten gaat het dan fout. de rechter moet op basis van feiten veroordelen en wanneer er geen sluitend bewijs is - bijvoorbeeld wanneer de daders iets anders verklaren zonder aanvullend, ander bewijs - dan kan de rechter niet anders. Helaas zit ons rechtsstelsel niet anders in elkaar.

Het OM zou een misdrijf in vereniging begaan ten laste gelegd moeten hebben, zou dat aannemelijk moeten maken, en dan zou de rechter het gezamenlijk daderschap met de strafverhogende omstandigheid kunnen beslissen. Iets dat de onderbuik aannemelijk maakt.

Glasgow Argus | 25-02-19 | 22:16

@welkom01zwitsal
Tja. Daar zegt u zo wat. Als de een IQ had van 60 en je weet als recherche de zaak dan nog niet rond te breien....
Ik hoor het oud hoofdcommissaris Blauw in een interview met Peter R. de Vries nog zeggen: "Ach, meneer De Vries. U en ik in een verhoorkamertje, en binnen drie dagen bekent u de moord op Jan van Schaffelaar." Dat ging toen over de Puttense moordzaak. Die verdachten hadden het gewoon echt niet gedaan. Maar desondanks wisten de rechercheurs er gewoon een keiharde bekentenis uit te persen.
Nogmaals: slecht recherchewerk.

VanBukkem | 25-02-19 | 22:19

@Glasgow Argus | 25-02-19 | 22:16: Ze weten zeker dat 1 van de twee het heeft gedaan en dan nog moeten ze ze allebei laten gaan, dus ze hebben geen contradicties gevonden in hun verhaal..... die moeten er zijn.... (En los daarvan waarom hebben ze uberhaupt nog het Nederlandse paspoort)

Datkanjenietmenen | 25-02-19 | 22:41
▼ 2 antwoorden verborgen

Hoe kijkt de gemiddelde D66-rechter nou terug op deze rechtsgang?!

de Voorzittert | 25-02-19 | 21:54 | 2

Door een roze bril.

Rest In Privacy | 25-02-19 | 21:58

Niet.

lacucaracha | 25-02-19 | 22:08

Het wordt tijd voor een gratis Islamitisch Staatsuithuwelijksburo, plus gratis ingericht huis. Dat zal ze leren!

HogeNood | 25-02-19 | 21:50

Het typerende probleem van Marokkaans uitschot: geen greintje introspectie, inlevingsvermogen, gewetensfunctie of moreel besef. Narcistische psychopaten die nooit in hun leven berouw zullen kennen of tonen. De levensgevaarlijke combinatie van een laag IQ en een van huis uit meegekregen afkeer van de bewoners van dit land.

raskol | 25-02-19 | 21:49 | 3

Een gemeten IQ. Gemeten van iemand die waarschijnlijk (ik doe een gok hoor) van huis uit 0,0 heeft meegekregen en zodoende al op zijn 6e een onoverbrugbare taalachterstand had. Vervolgens tijdens zijn schoolcarrière alleen maar naar volgende klassen (groepen?) is weggepromoveerd zodat men maar van hem af was.

En zo iemand gaan ze dan een IQ-test afnemen. Jeetje ! Een IQ van 60!

Hollende_Kleurling | 25-02-19 | 21:57

Toch wel een kanttekening hier over dat moreel besef. Er is tussen de twee heren blijkbaar al meerdere jaren een soort van omerta omtrent de vraag wie de bestuurder is. Dat betekent dat moreel besef aanwezig is. Ze weten heel goed dat ze niet moeten vertellen wie de motor bestuurde.

In mijn tegel wat lager vertelde ik dat ik een broer heb van rond de 60 IQ, hij kon geen geheimen bewaren. Als je hem iets vroeg waar hij het antwoord op wist, dan kwam het antwoord er ook uit.

Foolonthehill | 25-02-19 | 22:03

"El G. uit Beuningen en S. uit Nijmegen reden de 50-jarige voetganger Mario van Geijn "

waarom daders blurren en slachtoffer live in beeld?

Kom op. dit moet toch ook veranderen?

remmersmaaak | 25-02-19 | 21:48 | 1

"Mohammed had een IQ van 60."

Ze worden steeds slimmer.

VanBukkem | 25-02-19 | 21:48 | 5

Twee maal min is plus,.. toch!?

Rest In Privacy | 25-02-19 | 21:59

Al heeft die een IQ van -60 opbokken.

lacucaracha | 25-02-19 | 22:09

Mag iemand met een IQ van 60 wel een rijbewijs halen?
Zou advies van advocaat, beantwoord alle opgaven fout, hier niets mee te maken hebben?

Olleke | 25-02-19 | 22:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Voor galg en rad geboren.
Pak hen hun Nederlands paspoort af en verklaar ze beide persona non grata.

Brabeaulander | 25-02-19 | 21:40 | 1

Ze mogen van mij 2 paspoorten hebben hoor, 1 van Marokko en 1 van de hel.

Mr_Natural | 25-02-19 | 21:46

Maar het goede nieuws is dat Nijmegen hiermee weer een razende pizzabezorger rijker is.

MickeyGouda | 25-02-19 | 21:37 | 1

'en ik veroordeel u hierbij tot het bezorgen van 100 pizza's'

Mr_Natural | 25-02-19 | 21:39

Wedden dat ik erachter kan komen wie de bestuurder was?
Geef me een half uurtje, max.

Mr_Natural | 25-02-19 | 21:37 | 4

Sinds wanneer ben jij zo stoer?

RickyLaRue | 25-02-19 | 21:43

Heb hem al, het was Mo!

Disaronno | 25-02-19 | 22:04
▼ 1 antwoord verborgen

Dit is zo`n duidelijke reeks gerechtelijke dwalingen. Beide heren hebben in volle overtuiging een overval bedacht. Inclusief wegvluchten via een scooter na het delict. Dergelijk vluchtgedrag in het verkeer betekent een bewuste risico-aanvaarding door beide heren van eventuele verkeersslachtoffers. Het maakt totaal niet uit wie de scooter bestuurdde, beide hebben een keuze gemaakt op die manier aan verkeer deel te nemen. Het is idioot aan te nemen dat beide heren een overval wilde plegen om daarna op de stoep van het hotel gepakt te worden. De rechtbank moet helemaal niet uitzoeken wie wat deed, maar ze beide exact hetzelfde veroordelen. Voor de overval, en de moord,

Feynman | 25-02-19 | 21:36 | 1

Dat is ook wat de Hoge Raad uiteindelijk besliste: de overval was in nauwe samenwerking gedaan, de vlucht was onderdeel van die overval, dus beide personen zijn even verantwoordelijk. Dat besluit is meegegeven aan het Gerechtshof. Daarom zijn ze ook veroordeeld.

Helaas, tot de gebruikelijke fopstraffen incl. vervroegde invrijheidstelling.

raskol | 25-02-19 | 21:45

Kan iemand de lichten uit doen? Rechters kunnen van mij part aan een zebrapad gekruisigd worden.

rattenvanger XL | 25-02-19 | 21:36 | 3

Hoe kruisig je iemand aan een zebrapad (is dat een amfibie met zwart-witte strepen?)

Bijtendehond | 25-02-19 | 21:57

Nagelen in het asfalt met armen gespreid.

Twisted_Faith | 25-02-19 | 22:09

Nagelen in het asfalt met armen gespreid.

Twisted_Faith | 25-02-19 | 22:09

Om dol van te worden.. Dieptepunt in de Nederlandse rechtspraak. Complimenten trouwens voor de VARA voor deze documentaire. Ik ga er van uit dat de oudste na het uitzitten van zijn straf Nederland wordt uitgetrapt.

Kopuithetzand | 25-02-19 | 21:34

Mohamed El Gourari en Mohamed Ahlaloum?
Mohamed El Gourari en Mohamed Ahlaloum? Mohamed El Gourari en Mohamed Ahlaloum?

Drunken_Pumpkins | 25-02-19 | 21:33

Lol, not even surprised. Heerlijk oud Hollandse klucht. Go Nederlandse justiersie!

Nanker Phelge | 25-02-19 | 21:32 | 3

De oudste van deze twee woonde in die tijd, in een huis , begeleid wonen aan de Groesbeeksedwarsweg in Nijmegen . Zijn toen ook verdacht van meerdere overvallen op cafetaria’s en kleine winkels . Ook hebben ze een kennis van mij overvallen , dit is gebeurd in een shoarma tent op de daalseweg in Nijmegen , om dat het slachtoffer dronken was kon de politie er niks aan doen .

geenhakbar | 25-02-19 | 21:49

@geenhakbar | 25-02-19 | 21:49: ik dank u voor deze informatie. Wederom geldt: Go Justiersie!! En begeleid wonen ook. Great results!

Nanker Phelge | 25-02-19 | 21:59

IQ range van 50-75 heette vroeger debiel.

Mijn broertje werd rond 1975 uit huis geplaatst omdat hij debiel was. Hij kon niet leren, en hij was door zijn mentale handicap niet te handhaven. Hoe kan iemand met een IQ van 60 gewoon functioneren? Dat kan niet.

In 1975 werd je uit huis geplaatst. Toen wel, toen hadden we nog een functionerende maatschappij. Blijkbaar laten we zwakbegaafden tegenwoordig gewoon hun gang gaan. What could go wrong?

Foolonthehill | 25-02-19 | 21:26 | 8

En zich zich zelf voortplanten , en zo krijgen we steeds meer staats moncholen

geenhakbar | 25-02-19 | 21:53

Nu noemen ze dat intellectueel uitgedaagd zijn.

lacucaracha | 25-02-19 | 22:10

Dat heet sinds gisteren " verward" .

Ed Bever | 25-02-19 | 23:28
▼ 5 antwoorden verborgen

Nijmeegse? Scooter klootzakjea oke, maar Nijmeegse?
Streepjes Nijmegenaren...

Is dit nog nieuws? | 25-02-19 | 21:26 | 2

Streepjes Nederlanders...

Badcoin | 25-02-19 | 21:33

Roetveegpieten. Kwajongens en bengels Verward, een slechte jeugd zonder rubberen clubhuis. Stout tot op het bot. U weet tog. Een onderzoek en behandelplan is een noodzaak.
Want anders...............

Rest In Privacy | 25-02-19 | 22:05

Zolang de wetgeving is gericht op "terugkeer in de maatschappij" in plaats van "straffen en opsluiten", zal er niks veranderen.... helaas.... om woest van te worden.

Marvin_NL | 25-02-19 | 21:25

Ik heb ook een IQ van 60, het komt allemaal wel heel dichtbij zo.

skoftig | 25-02-19 | 21:25 | 4

@rattenvanger XL | 25-02-19 | 21:33: Nu wil ik ook minstens 1 IQ.

Raysdale | 25-02-19 | 21:42

LOL, beste reactie tot nu toe!

ILF2 | 25-02-19 | 22:54

haha

Mammeloe | 26-02-19 | 09:40
▼ 1 antwoord verborgen

Ons rechtssysteem is teveel gericht op opvoeding IPV straffen. Door en door verrot. Tijd voor wat nieuws.

Oepsie1234 | 25-02-19 | 21:25

Dit wil ik allemaal niet weten.

Langshetrandje | 25-02-19 | 21:25

Geen zin om te kijken. Tv een al helemaal de NPO is niet mijn ding. Kan iemand de strekking vd docu vertellen? Is die pro Mo of anti?

Amsterdamsko | 25-02-19 | 21:25 | 1

Ik heb alleen de promo gezien...

H. Caulfield | 25-02-19 | 22:04

Veel reacties gelezen en gesterkt in mijn overtuiging vooral niet naar deze docu te kijken. Ik ben al woest genoeg!

Petrus Poortwachter | 25-02-19 | 21:24

Ach TV en dan ook nog NPO, doe me een lol! Heb ik al gezien zonder het ooit te hebben gezien.

Disaronno | 25-02-19 | 21:24

Heb geen twitter. Maar arzu aslan klinkt als een zeer ernstige ziekte.

Mark_D_NL | 25-02-19 | 21:25
-weggejorist en opgerot-
Cheeky Bastard | 25-02-19 | 21:20

hans en kees .. foei 11

newray | 25-02-19 | 21:18 | 2

mo en mo mogen vast niet naar marocco.

newray | 25-02-19 | 21:20

Met een IQ van 60, draag je dan geen luier?

Ik roep maar wat | 25-02-19 | 21:17 | 3

Ja , hoezo ?

Koning BongoBongo | 25-02-19 | 21:19

Da's toch alleen maar handig voor als de stress van het overvallen en vluchten voor de popo je op de blaas slaat.

Hollende_Kleurling | 25-02-19 | 21:30

En het zit ook lekker op zo'n scooter.

Deksmaat | 25-02-19 | 22:57

Galg

Lieveschat | 25-02-19 | 21:17

Nu mogen we dus wel naar de linkse belastinggeld slurpende NPO kijken?

DrumPiet | 25-02-19 | 21:16

Dit is dus de reden waarom je ze helemaal geen afstand van hun Marokkaanse nationaliteit mag laten doen. Met de juiste regering flikker je dit soort gajes namelijk gewoon (en met het wetboek in de hand) het land uit wegens ongewenst en ondermijnend.

kotelet | 25-02-19 | 21:16 | 3

Die regering hebben we niet, en Marokko wil deze lieden ook niet. Stalemate.

threeheadedmonkey | 25-02-19 | 21:20

@threeheadedmonkey even 1 maandje het betalingsverkeer bevriezen en de koning van Marokko komt op zijn knieën naar Den Haag om mo en mo persoonlijk op te halen. Maar ja, dan moet je ballen tonen

witwas | 25-02-19 | 21:26

@witwas | 25-02-19 | 21:26: Begrijp ik ook niet. Verzin een kutsmoes over een mislukte swift/iban update. Gewoon omdat het kan..

H. Caulfield | 25-02-19 | 22:10

Ehm..... die scooterklootzakjes hebben gewoon de raad van hun advocaat opgevolgd . Ergo onze 'rechtspraak ' heeft ook dit dit debacle op zijn geweten .

Koning BongoBongo | 25-02-19 | 21:15 | 1

Dat is volgens het 'good Morrocan, bad Moroccan' principe.

Mr_Natural | 25-02-19 | 21:17

Het vorige artikel over Ali beviel me beter dan dit over Mohammed.

Angélica de Sancé | 25-02-19 | 21:13 | 2

Hierna komen Rashid en Mehmet nog.

Mark_D_NL | 25-02-19 | 21:29

@Mark_D_NL | 25-02-19 | 21:29: Voor mij niet meer vanavond... Ik ga naar mijn lievelingsfilm kijken... vimeo.com/112432059 in de hoop dat het deze keer beter afloopt... (Dat is kenmerkend voor mensen met een IQ van rond de 60...)

Angélica de Sancé | 25-02-19 | 21:56

Meer dan maar kuch

rein9576 | 25-02-19 | 21:12

Ho ho, met zn tweeën hebben ze toch een iq van een respectabele (wink wink) 120!!

klimgek | 25-02-19 | 21:11

Je zou haast gaan kijken hoe hoog het krukje moet zijn dat je onder zijn benen vandaan moet schoppen om te doen wat Justitie had moeten doen.

Frau Merkel | 25-02-19 | 21:10 | 1

Tussen de 5 en 300 meter hoog, ruw geschat.

Mr_Natural | 25-02-19 | 21:12

De klootzakken! Dan laat ik aan u over of ik die mocro's of de rechtspraak bedoel... of beide

Montesquieue | 25-02-19 | 21:09

Binnenkort zit Öztürk van DENK in de eerste kamer, dit gaat de nieuwe standaard worden.

Brabeaulander | 25-02-19 | 21:07

Chemische castratie zou het best zijn. Deze genen zouden eigenlijk een evolutionair dood spoor moeten zijn. Er zit vast een of ander debiel nichtje op een berg naar een schijtende geit te gluren tot zij haar koffers naar Hollandia mag pakken om te huwen...

SterF... | 25-02-19 | 21:06 | 2

Al gehuwd terwijl de zaak nog liep. Kan in Nederland.

Dirk III | 25-02-19 | 21:12

Hebben geiten nu ook al koffers nodig dan?

Binkoo | 25-02-19 | 23:06

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. En die wonden gaan dan rotten en tasten de omgeving verder aan. Los van de kosten die dit gedoe heeft veroorzaakt. Slappe hap die rechters in NL.

otjemans | 25-02-19 | 21:06

Er ging slechts een witte man dood. Dus wat is het probleem nou?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 25-02-19 | 21:03

Is dit niet stigmatiserend voor al die miljoenen die Mohamed heten?
Ik ben bang dat er een flinke schadeclaim aankomt.

Mr_Natural | 25-02-19 | 21:03

Het is allemaal zo f*cking vermoeiend. Al die stront uit die groep. Het is zo bizar veel, iedere keer maar weer.

de ondode dichter | 25-02-19 | 21:02 | 2

Echt hé. Dat gevoel heb ik nou ook. Het is gewoon water naar zee dragen. Die agressieve klootzakjes in het verkeer laat ik ook altijd gaan. Ga maar voor in je gejatte of van drugsgeld betaalde Audi. Ga voor en rot op uit mijn leven denk ik dan.

Dirk III | 25-02-19 | 21:06

@Dirk III | 25-02-19 | 21:06:
Echt met de beste wil, en meest roze bril op kan ik écht níets positiefs bedenken. Het is alleen-maar-gezeik. Laatst ook weer, op school bij m'n kinderen. Gedoe, agressie, en het zijn wéér de usual suspects. Vragen alle aandacht op, krijgen die ook, worden níet van school gestuurd, want ja. Denk aan de toekomst van zo'n knul. Maar tijd en energie van leerkrachten is schaars. Als het opgaat aan dat soort onwelwillende types, dan kan het niet besteed worden aan de gewone leerlingen. Zonder al die "migrantenproblemen" (ook al zijn hun ouders in NL geboren). Frustratie zit echt toch híér op 't moment.

de ondode dichter | 25-02-19 | 21:11

Allebei berechten als dader dan.
Het is zo simpel.

RickyLaRue | 25-02-19 | 21:00 | 1

Wanneer de nood aan de man is reken dan niet op justitie voor de berechting van klootzakjes die uw naasten hebben doodgereden (op een gejatte scooter, na een overval).

Dirk III | 25-02-19 | 21:10

Ik schaam me dood als trotse Nijmegenaar dat deze scooterklootzakjes niet normaal berecht zijn. De zoveelste schandvlek voor vrouwe Justietia.
Als voorbeeld zouden de Mo'tjes beide een zware douw moeten krijgen.
En dan nog maar te zwijgen over het wangedrag van de rest van de familie in een ziekenhuis. Echt. Gewoon te zot voor woorden.

cynic | 25-02-19 | 21:00 | 1

Wangedrag van Mohamed el G. zelf:
"In het ziekenhuis zou El G. na het ongeluk bovendien twee verpleegkundigen van het UMC St. Radboud met de dood bedreigd hebben toen hij met zijn kompaan op de Eerste Hulp belandde."
frontpage.fok.nl/nieuws/418264/1/1/50...
Mo was helemaal van de coke.

Deksmaat | 25-02-19 | 22:53

En de blokkeerfries wordt misschien van zijn bed gelicht, ben ik nou gek of is OM.
gek, of zou het klassejustitie zijn.

oakmont | 25-02-19 | 21:00 | 1

Wat een ontzettend domme vergelijking, blokkeerfries is blank, je weet togh.

voorbips | 25-02-19 | 21:48

Het is stukken beter voor het milieu als de mohameds netjes iets voeger dan gepland naar het beloofde land afreizen.Voor elk milieu.

van stampij | 25-02-19 | 21:00

ik wilde hier een scherpe reactie geven, maar er hangt al een tijd een helicopter boven mijn huis.

Glasgow Argus | 25-02-19 | 20:59

GVD!!!
Wanneer wordt er nou eindelijk een stalen vuist gemaakt tegen dit soort toestanden? Begrip van de rechter, vervroegd verlof etc.
Of het nou om deze gasten gaat, de wijnbergers die iemand dood racen, bejaardenovervallers, mocro maffia, desnoods Smurfen die iemand smurfen.
Ieder geval van slachtofferschap gespeeld door daders, het zwartepieten om het systeem te manipuleren, verwarde personen, slechte jeugd, dient niet meegenomen te worden als de misdaad een bepaald niveau overstijgt.
Nee niet winkeldiefstal, maar overvallen, dood doir schuld etc.
En zeker: 3 strikes and you are out!

Olleke | 25-02-19 | 20:59

Misschien een nieuw buurthuis?

Mark_D_NL | 25-02-19 | 20:58

Delicten zijn in vereniging gepleegd. Ze horen beide aan de hoogste boom.

Feynman | 25-02-19 | 20:58 | 1

Tsja,
zo moeilijk is dat toch niet ?
Ow, wacht...

Wijze uit het Oosten | 25-02-19 | 21:08

De Nederlandse rechtsspraak is niet volwassen genoeg om op een adequate manier met barbaren, uit het jaar nul, te dealen.

Dirk III | 25-02-19 | 20:56 | 2

De gemiddelde Nederlander is te soft en te naïef en dus een vogeltje voor de barbaarse kat.
Dat zie je terug in stemgedrag en dus in de politieke verhoudingen en daarom ook in onze wetgeving en justitieel en rechterlijk apparaat.
Triest maar waar.
Nederlandse nabestaanden pikken ook alles en doen zelden iets terug.

kempenaer | 25-02-19 | 21:38

De criminele barbaren lachen zich ondertussen kapot om die onnozele kaaskoppen en ik kan het ze niet kwalijk nemen. Ze hebben gelijk, dit volk is te week, te weinig karakter, te weinig ruggegraat.

kempenaer | 25-02-19 | 21:41

Typisch Nederlandje. Zwakzinnige verdachten uit de multiculturele hel en dito beleidsmakers en kneuzen bij justitie.
Hou je vaasje maar goed vast.

Superkwatta | 25-02-19 | 20:56 | 6

Wat een slappe hap die kaaskoppen. Die naffers hebben wel een punt. Ook tuig heeft soms gelijk.

Superkwatta | 25-02-19 | 22:24

@De musso linie | 25-02-19 | 22:16: Grote jongen.

Hollende_Kleurling | 25-02-19 | 22:38
▼ 3 antwoorden verborgen

En voor een waxinelicht gooien naar een symbool van onderdrukking en corruptie krijgt U al gauw anderhalf jaartje staatshoten en wordt u benoemd als gevaarlijke gek.

Wc-kip | 25-02-19 | 20:56 | 1

Die waxineboy heeft bijna 3 jaar in pi Grave gezeten, waar wonderbaarlijk ook veel gasten zaten die Mohammed heten.

Halul gebakken | 25-02-19 | 20:59

Weet je wie er ook een onbezonnen daad beging en de betrokkenen jarenlang in de greep hield?

Mr_Natural | 25-02-19 | 20:56 | 6

Rob Jetten?

Croxifoxio | 25-02-19 | 21:14

Patrick Kluivert ?

Wekkertje | 26-02-19 | 07:46

John Lennon?

Mammeloe | 26-02-19 | 09:02
▼ 3 antwoorden verborgen

Tja, wat moet je hier nu over zeggen. Als het een film was geweest zou je zeggen, hoe bedenken ze het. Jammer genoeg is dit blijkbaar realiteit.

EmilioEsteves | 25-02-19 | 20:55

Onkruid vergaat niet.

Flappie2006 | 25-02-19 | 20:52 | 5

Bij Defensie aan het werk zetten met Chroom6?

Synecdoche | 25-02-19 | 21:26

Osdorpertje | 25-02-19 | 21:13 | Ik zou Roundup niet op gaan drinken, en Roundup is zonder twijfel ook kankerverwekkend, maar een voordeel van Roundup is nou juist dat bijna alle planten er dood aan gaan terwijl alle dieren/ insecten op het land gewoon blijven leven. Roundup blijft een middel zeer specifiek tegen planten; ik gebruik het vaak. Tegen dieren kan je beter één van de insecticiden nemen, bijvoorbeeld Temik www.hln.be/regio/bilzen/temik-een-van... Dan heb je een minder hoge dosering nodig.

Wladimir 1928 | 26-02-19 | 02:07

Probeer het eens met Roundup ( of een Walter P5).

Leffe Blonde | 26-02-19 | 06:17
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken