Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ans Nusra: 'Jihadist Aziz is geen jihadist'

Nee natuurlijk niet

ansie

Mocht u er zin in hebben. Özcan Akyol, een van de drie slechtste interviewers van de Nederlandse radio, heeft vannacht twee uur lang lopen babbelen met Ans Boersma, ex-ex-jihadistenliefje en inmiddels ook ex-correspondent van het Financieele Dagblad. Kunt u HIER terugluisteren. Het AD heeft dat alvast gedaan en wat blijkt? Aziz, oftewel 'de Emir van Raqqa', is helemaal geen jihadist. Daar is Ans helemaal niet van overtuigd. Aziz is gewoon een verzetsstrijder. Helemaal in lijn met haar 'onze jongens'-retoriek over Nederlandse Syrië-gangers, dat wel. Maar als u het ons vraagt ook danig van het padje. 

Reaguursels

Inloggen

Wat een domme gans,
Is die tante Ans!

ballenkraker | 18-02-19 | 06:43
-weggejorist en opgerot-
revolte | 18-02-19 | 00:25 | 1

Ans is gewoon zo verblind dat ze alle wreedheden goedpraat. Had ze jihadist Aziz nog zo fanatiek verdedigd als het een onooglijk ventje was?

miss error | 17-02-19 | 21:37 | 1

Ik zie alleen maar een dor bosje schaamhaar met een neus als een boegspriet. Misschien dacht ze dat dat een goede match was met haar Urker hoofd.

Slogra | 18-02-19 | 11:41
-weggejorist-
Mark zit te Dutten | 17-02-19 | 19:12

Facts don't give a fuk about your feelings, trut!

TonyMontana010 | 17-02-19 | 18:51 | 1

uck, Tony. Uck.

BenPakdee | 18-02-19 | 01:05

De kans dat tante Bep eigenlijk ome joop was is groter dan dat Özcan Akyol geen jihadist is maar een tandarts uit Aleppo en eigenlijk slachtoffer is.

Praatgraagveel | 17-02-19 | 18:13 | 1

Huh?

kempenaer | 17-02-19 | 20:39

Aziz is “gewoon” moslim, net als Aboutaleb, Marcouch.
Zij volgen slechts de Profeet.

Bolder | 17-02-19 | 18:05 | 1

Voorbeeld Mohammed was ook geen lieverdje hè!

kempenaer | 17-02-19 | 20:39

Er zijn ook vrouwen die brieven schrijven naar verkrachters en moordenaars, naar mannen die hun medemens niet als menselijk beschouwen. Die daar vervolgens verliefd op worden en de meest afgrijselijke misdaden bagatelliseren en menen dat die man veranderd kan worden en eigenlijk heel lief is.

Aan beide zijden van het hekwerk zitten er een paar steekjes los.

TeeJee | 17-02-19 | 17:57 | 2

Tja, vrouwen en foute mannen.... Liefde maakt blind en de Duivel erotiseert.
"Als het bij mij zo goed voelt, dan kan-ie niet slecht zijn." Goed en kwaad gaan in elkaar op. Het zit naar mijn idee dicht bij wat een mystica beleeft.

Schoorsteenveger | 17-02-19 | 19:37

Weet je wie ook een vriendin had?

Gulliver | 18-02-19 | 04:00

Waar blijft de journalist die haar het vuur aan de schenen legt ?

Rammstein | 17-02-19 | 17:51 | 1

Ans heeft liever wat vuur in haar schede.

Gulliver | 18-02-19 | 04:01

McMarx | 17-02-19 | 16:53
Maar dan noem je er ook een, Ischa Meijer!
Van dat kaliber kan ook Theo van Gogh als voorbeeld dienen.
Precies daar door vragen waar het pijn gaat doen.

Hoe knap ze Aziz vond, nu ja, hoe moet je anders verliefd worden?
Hij verwees wel naar een eigen ex, wat een feeks was - kortom, niet meer mee op goede voet. Daar lachte ze verwonderd en schaapachtig om.
Hij probeerde het nog met haar loyaliteit en liets zich makkelijk met een kluitje in het riet sturen - want tja, was haar bezoek aan Aziz's familie loyaliteit?

Ik verhoop het voor Eus dat hij het level van Ischa of Theo gaat halen, want uiteindelijk brengt dat de betere, écht interessante interviews.
Daarvoor moet je geliefd en tegelijk gevreesd zijn, maar vooral zo oprecht en kritisch dat men zich graag laat slijpen tijdens zo'n gesprek.

Afijn, het ging eigenlijk over Ans. Ik denk dat zij zelf nog niet eens in de gaten heeft wat de gevolgen zijn van haar zucht naar naar spannend avontuur.

Kudtkip | 17-02-19 | 17:48 | 1

@Kudtkip | 17-02-19 | 17:48 |
Ik kan niet anders zeggen dan dat je het mooi plaatst in het vergelijk met Ischa en Theo.
Wel zullen zien.

McMarx | 17-02-19 | 18:03

Komt vaker voor, vrouw wordt verliefd op (veroordeelde) crimineel, Joran van der Sloot is inmiddels ook een gelukkige vader, dat hij in de gevangenis zat was geen beletsel. Vrouwen denken met hun eierstokken.

Analia von Solmsch | 17-02-19 | 17:37

ik heb het vannacht gehoord.
Ze had moeite met het ondubbelzinnig veroordelen van haar ex

teksten als: het is van welke kant je het bekijkt etc.

buster24 | 17-02-19 | 17:26

Gansje (Geile Ansje) Nusra huppelt in haar bloemenweide en iedereen is liev

Rest In Privacy | 17-02-19 | 17:22 | 1

En ze is links, dus een goed mens!

Fooak | 17-02-19 | 20:25

Nee, geen zin om te luisteren naar dat naïeve wicht.
Ze zou de weg nog wijzen naar het tweede paard van Troje en van haar zakgeld worteltjes voor hun kopen. Zitten behandelingen tegen het Stockholm syndroom nog in het basispakket?

bananabanana | 17-02-19 | 17:21

Dat werd duidelijk neukOn voor Eus. Ans, met d'r glaasje rode wijn, wat Eus "spannend" vond, heeft een zwak voor Turken.

Ans & Eus. Kan zo op een leesplankje.

chicago river | 17-02-19 | 17:21 | 1

Aap noot Ans Eus? schapen doen we niet meer aan die zijn verwerkt in de kapsalon.

bwanabanjo | 17-02-19 | 18:18

Sommige mensen zijn niet te redden met rede en argumenten. Daarom is er ook zoiets als religie, spiritualiteit en horoscopen. Het komt allemaal uit hetzelfde gebrek. De onwil om realiteit te omarmen, omdat deze vaak lelijk is. In de waarheid zit geen troost of loutering. Alleen waarheid. Daar moet je mee om kunnen gaan.

Statler en Waldorf | 17-02-19 | 17:11 | 1

Dit noemen wij in het café spelbederf!
Terwijl wij met ons allen aan een biertje drinken willen we helemaal niet weten hoe het in elkaar zit, anders dan wij zelf vermoeden en met een toost beslechten in de hoop dat de waarheid ons welgezind is.

McMarx | 17-02-19 | 17:18

Domme naïef gevaarlijke muts.

kali paneri | 17-02-19 | 17:04

Ze heeft zich met hart en ziel aan hem gegeven. En het kan er bij haar nog steeds niet in dat hij een ander is dan ze dacht dat-ie was.

"Das Glück des Mannes heißt: Ich will.
Das Glück des Weibes heißt: Er will."
Friedrich Nietzsche

Schoorsteenveger | 17-02-19 | 16:49 | 4

Even de 19-eeuwse misogynie terzijde, jij denkt kwestie van cognitieve dissonantie? Lijkt me plausibele hypothese. In dat geval zou dit droevig geval het beste tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. En gedeprogrammeerd.

Mazzelstof | 17-02-19 | 17:15

@McMarx | 17-02-19 | 16:57:
Zijn boeken zijn keurig vertaald en staan gewoon in elke bibliotheek. Het is helemaal niet nodig om het wiel opnieuw uit te vinden. Dat heet nou 'cultuur'.

Sans Comique | 17-02-19 | 17:35

@Mazzelstof | 17-02-19 | 17:15:
Inderdaad, kwestie van groteske pogingen om de zo pijnlijk vals klinkende cognitieve dissonantie om te buigen naar een harmonische melodie. Ze is nog jong en dus te weinig cynisch. Komt wel goed, maar duurt nog wat jaartjes.
"Männer halten selten einen Beruf aus, von dem sie nicht glauben oder sich einreden, er sei im Grunde wichtiger, als alle anderen. Ebenso geht es Frauen mit ihren Liebhabern."

Schoorsteenveger | 17-02-19 | 19:08
▼ 1 antwoord verborgen

McMarx | 17-02-19 | 16:07
Het zou iedere interviewer zijn gelukt in een radiogesprek van 1,5 uur om meer van haar te weten te komen.
Het is als interviewer verder sowieso not done om je gast de grond in te trappen - dan zit je snel zelf zonder werk.

Ik heb het ook helemaal beluisterd, en vind keus dat Eus het aardig deed, maar toch heeft hij belangrijke vragen laten liggen.
Zoals de reden waarom Aziz haar ex is - dat valt niet onder de noemer privé, want over de relatie en het ontstaan is ook 'openhartig' gesproken.

Hij had door kunnen vragen waarom ze geen interesse had in de pro forma zitting afgelopen woensdag. Door kunnen vragen wat ze van plan was te onderhandelen met de Turken, etc.

Deflatiemonster | 17-02-19 | 16:07
Ik denk dat het niet per se gaat om haar spulletjes die daar nog staan. Ze zal proberen eerder dan 6 jaar terug te kunnen gaan.
Maar ja waarmee onderhandel je dan?

Kudtkip | 17-02-19 | 16:38 | 1

Helemaal mee eens dat het nog dieper had kunnen gaan maar zo lopen de dingen nu eenmaal als je nog geen Ischa Mijer bent. Het is ook maar wat je wilt. Toen Eus vroeg naar hoe ze elkaar ontmoet hadden en hoe dat dan was (in de bus), toen kwamen er flauwekulantwoorden die haar gevoel van: "mhh wat een lekkere Turk - ik word er heel geil van" proberen te ontwijken. Eus vraagt wel degelijk daarop door maar op een gegeven moment is het op. Wellicht moet Eus wat verder groeien. Volgens mij komt dat met die gast wel goed.

McMarx | 17-02-19 | 16:53

Hoe komt deze gevaarlijke linkse tante bij het FD ?

frisenfruitig | 17-02-19 | 16:37 | 3

Seksmachientje?

Langshetrandje | 17-02-19 | 17:12

Fluffy?

kempenaer | 17-02-19 | 20:33

Kan pijpen als de beste.
Slikt zelfs de ballen in.
Bij IS werd ze Nilfisk genoemd.

Gulliver | 18-02-19 | 04:05

Typisch weer zo'n geitje dat niet de consequenties wenst te aanvaarden van haar eigen acties. En van haar slechte smaak in mannen.

nobele wilde | 17-02-19 | 16:26

Enabler, bloed aan handen en dan toch noch empört wijsneuserig lopen doen. Wat voor sollicitatie commissie zit er bij het FD? Hoe kun je met deze fijngevoeligheid dan for god’s sake mij betrouwbaar informeren over mijn poen?? Kutkrant!

PIS-Alchimis | 17-02-19 | 16:20

de goede jihadisten hangen we apart

WillemWordtWakker | 17-02-19 | 16:16

Als je haar zo hoort heeft ze weinig te vrezen voor een landverrader.

PIS-Alchimis | 17-02-19 | 16:11

Laaglinks en psychopatische terroristen delen veel en niet zelden het bed.
Inderdaad tekenend en ziek.
Mensen die zich aangetrokken voelen tot dat soort politieke partijen moeten zich serieuze vragen stellen over hun geestelijke gezondheid.

kempenaer | 17-02-19 | 16:08

"Özcan Akyol, een van de drie slechtste interviewers"

Heb nu het eerste uur zitten luisteren. GS, ik ben het niet mee eens. Het is de 'eerste termijn' heel vriendelijk en Viava-achtig allemaal maar in 'tweede termijn' worden wel degelijk kritische vragen gesteld. Dat 'Eus' haar niet de grond intrapt pleit voor hem omdat ie anders er niets uit zou krijgen. Ik heb nu inmiddels nu een beter beeld van deze juffrouw dan van wat ik jullie heb gekregen.

McMarx | 17-02-19 | 16:07 | 4

@Sans Comique | 17-02-19 | 17:39 |

Ik stel iets en was niet van plan om daar een verdere verdediging aan te hangen voor een vragende kuttekop.

McMarx | 17-02-19 | 17:56

@McMarx | 17-02-19 | 17:56: Misschien moet jij met jezelf maar even afspreken dat je je rond een bepaalde tijd van de maand onthoudt van reaguren.

Slogra | 18-02-19 | 11:32
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Brainder | 17-02-19 | 16:00

Abdelaziz zette de Balie op stelten
Terwijl hij Ans’ hart deed smelten
Hij greep onder haar bloes
En verwende haar poes
Zijn slachtoffers liggen op Syrische vuilnisbelten

Ze blijft hem trouw en beweert stellig:
Aziz is heel liev en best wel gezellig
En in elke strijd gebeuren er wel eens incidentjes
Voor deze Emir heb ik alleen maar complimentjes

Verwacht niet te veel, ik ben niet van bovenwijs
Denken doe ik lager, nog lager, jaah! van onderwijs!
Aziz mijn loverboy is heel bekwaam
Gelukkig maar dat ik me niet vlug schaam

Want in ruil voor valse papieren en m’n gewillige lijf
Werd ’t mogelijk dat ik nu dagelijks de liefde bedrijf
Onze lichamen werken als twee magneten
En zo help ik hem om Raqqa te vergeten

Abdelaziz zette Syrië op stelten
Waardoor hij Ans’ hart deed smelten
Hij greep onder haar bloes
En verwende haar poes
Hopelijk dumpt hij háár niet op vuilnisbelten

Angélica de Sancé | 17-02-19 | 15:57 | 4

@Angélica de Sancé | 17-02-19 | 15:57 |
U heeft uw roeping gemist, hulde! En @GS-Redactie: Stop maar met zoeken. We hebben een tweede huisdichterT gevonden!

Sjefke7807 | 17-02-19 | 16:16

Geweldig, meer meer meer

elkipo | 17-02-19 | 16:44

Met een puntige tekening van Gregoire erbij!

kempenaer | 17-02-19 | 20:31
▼ 1 antwoord verborgen

Don’t stick your dick in crazy is nog niet tot Syrië doorgedrongen begrijp ik.

captainobvious | 17-02-19 | 15:56 | 1

Don't stick your dick in crazy is alleen van toepassing in een moderne westerse maatschappij. Niet in een cultuur waar vrouwen sowieso wegwerpartikelen zijn. Crazy of niet, het heb een gat, zei de herder en neukte zijn schaap.

Sans Comique | 17-02-19 | 17:43

Wat Ans eigenlijk zegt is: hoeveel bewijs je ook aanlevert, ik steek mijn vingers in mijn oren en tralala ik hoor je niet. Echt: tophouding voor een 'journalist.'

Goldfinger | 17-02-19 | 15:55 | 1

Ans is zo'n journalist(?) voor wie emoties belangrijker zijn dan feiten.

Kanarie_Geil | 17-02-19 | 16:16
-weggejorist-
DeviousDick³ | 17-02-19 | 15:52 | 1

Aziz is een Arabische Prins op een witte vurige hengst...

Kanarie_Geil | 17-02-19 | 15:31 | 2

Meestal ben ik de witte vurige dekhengst op de Arabische prins, maar dat is een ander verhaal.

Analia von Solmsch | 17-02-19 | 16:03

Eerder een arabische hengst op een wit prinsesje.

Gulliver | 17-02-19 | 16:07

Je zal jezelf maar hebben af laten sauzen door iemand die kindertjes en vrouwtjes de keel heeft afgesneden, of in ieder geval medeverantwoordelijk is. Wat mij betreft is de houdbaarheidsdatum van Ansje daarmee flink verstreken en mag ze van mij opgestookt worden in de hoogovens.

Krokant_buikspek | 17-02-19 | 15:19

lady blabla | 17-02-19 | 14:41
Ze zegt dat ze in Turkije met 2 grote journalistieke onderzoeken bezig was. Ze bevestigd dat ze het gevoel had gevolgd te worden.
Dit was op verzoek van NL, en uiteindelijk reden voor Turkije om haar d'r uit te gooien.

Eus haalt aan dat Turkije verleden tijd is, voorlopig voor 6 jaar.
Ze lacht geheimzinnig en zegt: "Met Turken valt te onderhandelen".
Daarmee zinspeelt ze ergens op, maar waarop?

Voorts is de vraag blijven liggen wat de reden was van het verbreken van de relatie. Uit en te na is gesproken over het ontstaan, het verloop, maar niet de beëindiging.
Wel ging ze nadat Aziz opgepakt was nog naar zijn familie, maar noemt dat geen vorm van loyaliteit - ze bevraagt (als journalist!) telkens de betekenis van bepaalde woorden...

Overigens heeft ze heden nog een liefje in Turkije, Istanboel, die niet Turks noch Syrisch is. Van welke nationaliteit wel, dat wil ze niet zeggen.

Kudtkip | 17-02-19 | 15:18 | 3

IS is niet verslagen door Amerikaanse bommen maar door Herpes Hollandi.

Gulliver | 17-02-19 | 15:33

"Met Turken valt te onderhandelen". Ans wil dus wel onderhandelen met een fout regime; why am I not surprised?

Goldfinger | 17-02-19 | 15:58

Dus er is iemand in Turkije die haar kan helpen haar spullen veilig te stellen. Maar ondertussen doet ze wel zielig dat ze daar alles kwijt is, wat grond is voor haar rechtzaak tegen de staat. Ze spoort niet.

Deflatiemonster | 17-02-19 | 16:07

De een zijn verzetsstrijder is de ander zijn terrorist.
En Azziz was gewoon een verzetsstrijder voor ISIS, die op Zondag altijd falafel voor zijn moeder bakte nadat hij klaar was met de geitjes en gevangenen de kop af te snijden. Gewoon een lieve jongen.

Osdorpertje | 17-02-19 | 15:12 | 2

Wie is toch die man die op zondag de kelen komt doorsnijden?

Gulliver | 17-02-19 | 15:35

Precies, de che guevara van Syrië.
Temptation island met Tanja het Farc-verwennertje en Ans de IS-concubine.
Het linkse milieu is zwaar vervuild...

kempenaer | 17-02-19 | 20:28

Harrie7949 | 17-02-19 | 14:36
Dat klopt, zo goed als. Er zijn interpretaties die stellen dat jihad de persoonlijke, innerlijke strijd tussen goed en kwaad is.
Iets wat ieder mens (met een geweten) wel kent - hoe ga je om met je schaduwkant.

In de gevallen die we openlijk kennen, gaat het meer om de (vermeende) schaduwkanten van anderen, en dat die mensen dus dood moeten.
Met de goedkeurende knipoog van Allah (vlaflip zij met hem).

Kudtkip | 17-02-19 | 15:06 | 2

Vlaflip.. +2

donkieshot | 17-02-19 | 17:13

Wie of wat is vlaflip?

kempenaer | 17-02-19 | 20:15

Psychiater in de zaal/panelen? Gevalletje stockholmsyndroom?

Europees_Aanbesteed | 17-02-19 | 15:05 | 4

Ik denk niet dat ze door hem was gegijzeld... maar dat ze als een naaktslak achter hem aan gleed ivm de spanning en aandacht. Je ego oppompen moet toch ergens mee als je verder inhoudsloos bent.

einStina | 17-02-19 | 15:38

Een leip links laag meisje met onbeantwoorde driften zoekt het op de islamitische psychopatenmarkt. Zoiets.

kempenaer | 17-02-19 | 16:14

Muizige vrouw, beetje genegeerd door mannelijke landgenoten, treft man die haar dusdanig veegt dat ze haar bipolaire vagijn aan hem vastzuigt. En vervolgens niet meer in ziet dat ze wordt gebruikt.

Denk ik.

Rammstein | 17-02-19 | 17:49
▼ 1 antwoord verborgen

Aziz wou alleen maar even neuken, Ans. Denk je dat je bij de club hoort, aanstellerige kut?

Slogra | 17-02-19 | 15:05

Dit meisje weet donders goed waar ze mee bezig was, elke vorm van kritiek wordt beantwoord met "ja maar"

marrretje | 17-02-19 | 14:47 | 2

Groenlinks kwaal

sarah1965 | 17-02-19 | 15:15
-weggejorist-
lady blabla | 17-02-19 | 14:41 | 1

Tja. Ook al vinden ze geen bewijs tegen de Aziz, dit soort haatbaardtuig verdient het nadeel van de twijfel.

Knisperende_Tissue | 17-02-19 | 14:40

Laten we vooral niet vergeten dat elke Moslim een jihadist is. De ene moslim bellijd het vreedzaam de andere moslims extreem en de grootste groep moslims zit daar tussenin! Hun missie is in alle gevallen hetzelfde.

Harrie7949 | 17-02-19 | 14:36 | 2

Daar kijkt de goegemeente der kafirs liever van weg, maar u heeft volkomen gelijk.

kempenaer | 17-02-19 | 20:13

Het is een probleem, aan een kant begrijpelijk en zelfs tot op zekere hoogte een blijk van een gezonde geest, dat mensen die niet geloven zich niet kunnen indenken wat het betekent als je daadwerkelijk gelooft in een dergelijke fatalistische religie en daarin geldende voorstellingen.
Dat je dus daadwerkelijk gelooft in een leven na de dood en dat dit oneindig veel belangrijker is dan het tijdelijke bestaan op Aarde, dat slechts een soort examen voorstelt waarvoor je dus alles moet opofferen, iedere vorm van twijfel opzij moet kunnen zetten, om te kunnen slagen.
Maar het blijft een probleem - en een levensgevaarlijke dwaling - als je concludeert op basis van je onvermogen dit te kunnen begrijpen te besluiten dat het niet bestaat.

Mazzelstof | 18-02-19 | 05:57

En die leuke villa's die die lui in IS in Syrië bewoonden zijn door de oorspronkelijke bewoners zeker vrijwillig afgestaan? En gras is zeker blauw?

Mart6037 | 17-02-19 | 14:34 | 2

Eerst bewoners uitmoorden en verkrachten. Dan mogen de "onschuldige" Ansjes/vrouwtjes erin. Onschuldig want glazen plafond.

HogeNood | 17-02-19 | 14:40

Gehuurd via AllaB&b

Binnenbaan | 17-02-19 | 15:53

Heb zojuist het 1e uur beluisterd.
Ans shopt zeer selectief met haar beroep als journaliste.

In zake haar ex speelde dat geen rol, in zake haar (aan)deel in het strafproces werpt ze het juist op - om de handelswijze van het OM kritisch te bevragen.

Waar ze zichzelf nog verder ongeloofwaardig mee maakt, is dat ze niet de pro forma zitting afgelopen woensdag heeft bijgewoond, noch enige informatie daarover tot zich heeft genomen.
Dat terwijl er audiotapes zijn van gesprekken tussen haar en Aziz, die als belastend materiaal worden ingezet.

Dat ze valsheid in geschrifte én valsheid van intentie (hetgeen waar ze van wordt verdacht) ontkent, dat snap ik nog - anders bekent ze direct schuld.
Edoch, met deze antwoorden wordt haar verhaal er niet beter op.

Oja, en Eus praat of ie een tampon in z'n mond heeft, of z'n tong is te groot, dat kan ook. Geen soepele radiostem.
Inhoudelijk had hij wel wat beter door kunnen vragen, al toen ze binnen kwam - goh, dat je dit zomaar doet, bij jou thuis...

Vertel eens Ans, wat verwondert je hieraan? En waarom?

Kudtkip | 17-02-19 | 14:32 | 2

Ans heeft eelt op haar tong van het moslimballen likken.

Gulliver | 17-02-19 | 15:37

@Gulliver | 17-02-19 | 15:37:
Als Nederlander schaam je je onderhand dat je land dit soort types als Ans heeft voortgebracht. Echt heel erg triest.

kempenaer | 17-02-19 | 20:11

Tja, zo’n gesprekje op de radio... man o man. Om Ricky Gervais te parafraseren: “ik zou toch liever een kopje thee doen met Hitler dan met iemand met een noten allergie.”

Stormageddon | 17-02-19 | 14:27

Tuurlijk. en elkaar uitmoorden was vrijwilligerswerk, niet zijn baan.

W_F | 17-02-19 | 14:18

Als dit 60 jaar gelden had plaatsgevonden dan zou Ans verkering gekregen hebben met een vriendelijke man die na wat blijkt aan het oost-front onder de burgerbevolking slachtingen te hebben aangericht.

Toendertijd zou Ans niet weggekomen zijn met: 'het is een zo'n lieve jongen'

Ervaringsdeskundige | 17-02-19 | 14:15 | 2

Alleen toen werd ze op een plattekar gesmeten en kaal geschoren.

Graaf_van_Hogendorp | 17-02-19 | 14:16

@Graaf
Veel te rooskleurig voorgesteld. Ik denk dat Ans hem was gesmeerd naar Zwitserland of Zweden of Argentinië en dat men bij gebrek aan beter de onschuldige zus van Ans op die kar had gezet en kaalgeschoren.

JvanDeventer | 17-02-19 | 14:30

Er zijn vrouwen voor veel minder geheul met de vijand kaal geschoren en met teer ingesmeerd.

blauwe zander | 17-02-19 | 14:14

Nederland is er klaar voor.
Laat de poep maar de ventilator raken. Hoe eerder des te beter...

Ali Bi | 17-02-19 | 14:12

Tja. En volgens onze enige echte overgebleven guerrilla strijdster Tanja Nijmeijer is de FARC een verzetsorganisatie en een goede doelen club.

Graaf_van_Hogendorp | 17-02-19 | 14:11

Gewoon een extreem linkse politieke overtuiging.

zeeman73 | 17-02-19 | 14:10 | 2

Deze stroming staat op pakweg 17 zetels wat goed is voor 1.000.000 tata stemmen. Er zijn dus een hoop extreem (s)linksers in dit land.

Graaf_van_Hogendorp | 17-02-19 | 14:16

los geslagen CU wicht, zelfde middelbare school als Arie Slob, een bolwerk van de gereformeerd vrijgemaakten.

vranac | 18-02-19 | 10:32

Ans is nog steeds niet bekend met de term jihad.
Dat ze is misbruikt voor de jihad van haar liefje wil er nog niet in bij d’r.
Liefde maakt blind.

Ruimedenker | 17-02-19 | 14:09

Gelukkig zijn PPV-ers niet welkom op festivals en slagers van IS wel. Hang de DJ!

Mammeloe | 17-02-19 | 14:08

Best wel gewiekst van de Emir van Raqqa. Daar waar normaal het motto is: "Never stick your dick in crazy" dacht hij juist het tegenovergestelde: "Stick your dick in crazy" en je krijgt hulp tbv een verblijfsvergunning van die doos. Gevaarlijk slim baasje die "emir" en als hij schuldig wordt bevonden moet hij zo lang mogelijk achter de tralies

Basil Fawlty | 17-02-19 | 14:02 | 3

Daar is meneer hipster jihadi ook wel snel van teruggekomen, dat 'stick your dick in crazy' want het is alweer een poosje uit.

Graaf_van_Hogendorp | 17-02-19 | 14:13

Ja maar wel hulp bij aanvraag verblijfsvergunning dus doel bereikt.

Basil Fawlty | 17-02-19 | 14:27

@Graaf
"While sticking his dick in the box, he was thinking outside the box." Ghehehe.

Basil Fawlty | 17-02-19 | 14:32

Dat dit soort lieden voor de klas mag staan om anderen te leren hoe journalist te zijn, is wel heel pijnlijk.
Deze Ans is wat vroeger "fout in de oorlog" heette, maar dan vertaald naar onze situatie.

HP-premium | 17-02-19 | 14:01 | 3

Hoofdvak: glibberende onderzoeksmethodes

Langshetrandje | 17-02-19 | 14:07

Onderbroeksjournalistiek.

Mammeloe | 17-02-19 | 14:09

Een vrouw van laag gedrag. Het zegt veel over de hedendaagse povere staat van de journalistiek dat zij voor de klas stond en stukjes mocht aanleveren aan het FD.
Armoedig.

kempenaer | 17-02-19 | 20:08

Tuurlijk, en de paus is geen pedofiel.

HaagsHaram | 17-02-19 | 14:00

Hij zal wel voorzien zijn van staaf 25.
Daarom ziet dat domme wicht het niet.

De-Glijdende-Rechter | 17-02-19 | 13:59

Ja maar hij neuqt zo lekker. Dan kan ie toch nooit terrorist zijn?

2voor12 | 17-02-19 | 13:54

file blokkade veroorzaken in Friesland: wangslijm afnemen en lullig filmpje van OM dat dat gevaarlijk is en niet mag.
Logistiek , vervoer en valse visum, faciliteren van jihadisten van midden-oosten naar Nederland: aandacht van de media en slachtofferrol aannemen.
De rose drinkende klimaatneutrale deugmensen zagen en knikten dat het goed was

HetOorAakel | 17-02-19 | 13:49

Nee! Hij is een echte Raver, er bij vanaf de eerste deuntjes! Bekend van de underground Al Nusra kelder parties. Koppen rollen zoals de beats rollen!

Lorejas | 17-02-19 | 13:49 | 1

Hij hield vooral van gabberhouse.
Hakkuh!

Gulliver | 17-02-19 | 16:05

Deugmeisjes en liefde........ Je kunt het haar niet eens kwalijk nemen. Hormonen en antropologie winnen altijd van gezond verstand.

Dhr. W. Anhoop | 17-02-19 | 13:49

"Mens, ga toch koken!"

In de bak, wel te verstaan.

EefjeWentelteefje | 17-02-19 | 13:47 | 2

Zand-bak

Schuldenbrau | 17-02-19 | 14:06

Naïef met de hoofdletter N.

VanBukkem | 17-02-19 | 13:47

Er moet inderdaad iets heroverwegen worden, Ans, maar dat zijn niet onze fundamentele waarden. Eerder jouw totale gebrek hieraan.

MickeyGouda | 17-02-19 | 13:42

Levensgevaarlijk dat Nederlandse journalisten kennelijk zo een bord voor hun kop hebben.

De Ana(a)list | 17-02-19 | 13:41

Emir van Raqqa?
Is hysterie.
.
Het moet zijn:
GrootMoefti van Raqqa.
De jodenhaat druipt van "Azizzzz" zijn vrolijke krullenbollenkopf. En de cijfers liegen niet (200 doden, remember)
.
Grootmoefti al-Hajj Amin al-Husaini, de "Hitlerfluisteraar" van toen, is er met zijn holocaustplannetjes destijds niks bij.
.
Wat een kansloos kuDtvolk en wat loopt dat hier rond te lopen allemaal?
Toch Broer Aziz? Met je broodjeszaak in Bergeijk. Voor hoeveel radicali vrindjes heb je al broodjes gemeerd?
.
Goedgelovige gans Ans, trek alsjeblieft zo'n spookjurk aan en tieft op naar het Kalifaat dat Thor zijdank amper nog bestaat.
Daarrrr amper nog bestaat, that is. "Hier" gaat de islamisering gestaag door.

chicago river | 17-02-19 | 13:40 | 2

Bij Wodan. Wat heeft Thor hier nou mee te maken?

Mammeloe | 17-02-19 | 13:47

@Mammeloe | 17-02-19 | 13:47:
Gheheh ;-
Alles. Het heeft alles met Thor te maken.
Hadden maar meer mensen, mensen zoals Azisissss en zijn fijne broertje de broodjesverkoperT, maar met Thor te maken.

chicago river | 17-02-19 | 14:39

Maar wat zegt dit over FD-lezers?
Jarenlang gingen haar giftige inzichten er als zoete koek in. Eng hoor, zoveel achterlijkheid onder een “heugopgleid”-vernisje...

Parel van het Zuiden | 17-02-19 | 13:39 | 2

Precies. Net of we deze meid al voor dit akkefietje serieus hadden moeten nemen. Als er maar binnen het links raamwerk gekleurd wordt, kun je alles maken.

azijnseikerT | 17-02-19 | 13:44

Ja, bij HR van het FD moet er ook wat harde noten gekraakt worden.

Mammeloe | 17-02-19 | 13:48

Bloed irritant dat je niet kan doorspoelen.

marrretje | 17-02-19 | 13:38

Verrek, dit is best leuke radio zo.
Bestaat al lang als podcastformat, dat wel.

kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 13:37

Mens is knettergek: "Voor [mijn Syrische vriend] representeert thuis momenteel de oorlog in Syrië. En dat verschil in realiteit maakt dat ik me ontzettend druk maak om de ophef die er rondom de situatie in Parijs is ontstaan. Ja, 17 doden zijn afschuwelijk. Ja, het komt eng dichtbij. Ja, het is een aanslag op allerlei fundamentele waarden van Europa (die we overigens eens goed moeten heroverwegen om verder te komen)." WTF! Moeten wij onze beschaving overboord tyften omdat haar neukert met het woestijn geloof hier anders niet kan aarden? Als het daar zoveel beter is KOM. DAN. NIET!!

mr.money | 17-02-19 | 13:36 | 1

Het blijft hèt Grote Raadsel: volgens zandbakkiërs (en hun dwalende aanhang) is er hoegenaamd van alles mis met onze cultuur en fundamentele waarden, maar als dat zo is, waarom gaan ze dan niet gezellig terug naar de zandbak, waar het zoveel 'beter' is?!

Oh wacht. Oetkering. Miele. Graties geld. Sielug. Blanke neukvrouw...

EefjeWentelteefje | 17-02-19 | 13:50

Citaat van Ans uit een eerder stuk op GS na de aanslag op Charlie Hebdo in Parijs: "Ja, het is een aanslag op allerlei fundamentele waarden van Europa (die we overigens eens goed moeten heroverwegen om verder te komen).
Ans is dus geen slachtoffer maar wist verdomd goed waarmee ze bezig was en is dus zeker geen slachtoffer. De Syriër uit Saoedi Arabië die ze net voor de aanslag een lift gaf uit Parijs naar Nederland is gezien de links tussen de gearresteerde broers, de verdenkingen over oa. het geld uit Saoedie en ook hun verblijf daar bloedje interessant.
Wat betreft het heroverwegen van onze fundamentele waarden, doe maar niet Ans dat wordt niet echt een verbetering, wel dienen ze consequent en met betrokkenheid verdedigd te worden, alle elementen die deze kernwaarden afwijzen, bedreigen, misbruiken en of met voeten treden dienen verwijderd te worden.
Retour afzender dus, een dubbele nationaliteit maakt dat zeer eenvoudig uitvoerbaar en niet meer toelaten van bv uitreizigers naar het kalifaat in Nederland. Ben zelfs geneigd te zeggen de familie, waarbinnen deze parels hebben kunnen uitgroeien tot godsdienstige zeloten die door roeien en ruiten gaan, ook uitgezet moeten worden.
Bescherming van onze normen en waarden komt met een prijs.

bwanabanjo | 17-02-19 | 13:35 | 2

Zoals ze zeggen: ":Je hebt een dorp nodig om een kind op te voeden". Dus wat mij betreft is het hele dorp waar Ans is opgegroeid medeplichtig.

WerkendeAmbtenaar | 17-02-19 | 13:47

@WerkendeAmbtenaar | 17-02-19 | 13:47: Nee vrind, een gezin is voldoende, als je een dorp nodig hebt krijg je de top 600 inmiddels top 1000 van Rachid's Mohammed''s e.d. in A'dam ,over de grens kalifaatkillers. Straffen helpt, liefst collectief, dat brengt de boodschap duidelijk over, assimileren anders remigreren. Leven kan zo simpel zijn.

bwanabanjo | 17-02-19 | 18:30

Ach, weer zo'n fleurig meisje wat zich 'journalist' noemt. Gewoon, niet meer op letten.

Thoth | 17-02-19 | 13:32 | 1

Oftewel een dom wicht

rooiesaus | 17-02-19 | 14:49

Ik mag hopen dat met het DNA van Ans Nusra geen nakomelingen gemaakt worden.
Bijzonder interessant stukje zelfdestructief genoom, dat wel.

Cobalt bomb | 17-02-19 | 13:29 | 1

Het wil ook u vermorzelen, dus die destructiviteit gaat wat verder dan alleen haar eigen persoon.

kempenaer | 17-02-19 | 20:03

Als Ansje GL stemt..... begrijp ik haar visie wel.

Oepsie1234 | 17-02-19 | 13:26 | 1

Ansje vindt GL echt véél te gematigd.

Langshetrandje | 17-02-19 | 13:29

Maar goed. Twee gespreide benen maken nog geen colonne Toyota Hiluxen. Ik stel voor dat we eerst afrekenen op de grootschaliger casi alvorens ons bezig te houden met moffenhoertjes.

Parel van het Zuiden | 17-02-19 | 13:25

Links en gristelijk... Die zijn het allerergst.

Motleycrew | 17-02-19 | 13:25

Gans Nusra ziet het niet meer helemaal straight.

Shareholder II | 17-02-19 | 13:23

Ze zal wel GroenLinks gehandicapt zijn. Bij die lui zijn 70+ers dead meat, joden islamistenvoer, blank zijn is racisme en CO2 gifgas.

Fijnstoffer | 17-02-19 | 13:23 | 1

CO2 gifgas, dat is een mooie!

kempenaer | 17-02-19 | 20:02

“Ik ben van de een op de andere dag mijn baan kwijt. Mijn leven kwijt. Ik ben heel benieuwd naar de onderbouwing”, aldus het citaat in het AD-artikel.

Uw leven kwijt? Nee, mevrouw Boersma. U leeft namelijk nog!

Hoeveel mensen, doodnormale doorsnee burgers, zijn er sinds 2015 door aanslagen van islamistische terroristen gestorven in Europa?
ZIJ zijn hun leven kwijt, niet u!

Gaat u maar onderbouwen hoe het kan dat juist een journaliste zo naïef geweest is. Gaat u maar de “goede redenen” onderbouwen waarom u, ondanks de aanslagen door “vluchtelingen” en “gewone” migranten in Europa, toch migranten uit de Egeïsche Zee heeft getrokken, de Griekse stranden op.

U kunt zich uiteraard proberen te manoeuvreren in de slachtofferrol (wat anders rest u, niemand gelooft meer in u), maar uiteindelijk zijn het uw daden geweest die mensen in Nederland - mogelijk - in gevaar hebben gebracht. En daarnaast trouwens ook de Nederlandse samenleving op kosten gejaagd hebben (u wilde financieel niets aan Nederland bijdragen, u betaalde liever belasting in Turkije), door al die paupers de weg naar Europa te wijzen.

Gelukkig dan maar dat u in Nederland leeft. Want ondanks dat u geen baan heeft en financieel niets wenste bij te dragen aan dat “racistische” Nederland kunt u wel - dankzij die Nederlandse samenleving - altijd nog gratis en voor niets voor bijstand aankloppen. Zoals zoveel van de “vluchtelingen” die u heeft “gered” inmiddels hier te lande al hebben gedaan.

Kompromat | 17-02-19 | 13:23 | 3

Veel plus.

letopuwzaak | 17-02-19 | 13:37

Dat dus

sarah1965 | 17-02-19 | 15:22

*Zak met "plusjes" open trekt en in het rond strooien doet*

Sjefke7807 | 17-02-19 | 15:57

Liefde maakt blind. Linkse liefde maakt nog blinder.
Heeft ze de aanklacht tegen haar "ex" wel gelezen?

Bon-sens | 17-02-19 | 13:17
-weggejorist-
Parel van het Zuiden | 17-02-19 | 13:17 | 2

Ze is gewoon dom. Wat ze niet doorheeft is dat iedere ongelovige voor de ware islamist een vijand is en dat ieder middel om die ongelovige te bestrijden geoorloofd is. nl.wikipedia.org/wiki/Takiyya is bijvoorbeeld zo een middel.
Hiermee maken zij zich totaal ongeloofwaardig. Behalve voor Ans dan.

Mr.Crowley | 17-02-19 | 13:16 | 3

Ze is niet dom . Ze had last van het " oh so fucking special syndroom " met een vleugje " Jezus syndroom " en nu de realiteit haar keihard wakker schud is ze opeens zielig. Nederland : zachte heelmeesters , stinkende wonden.

Kim-Jung-Un | 17-02-19 | 13:20

Heeft die Ozcan Akyol nou onderhand al eens een gouden lam voor beste slachtofferrol gekregen? Of hoe die aanbidbeeldjes van egofeesten ook heten.

einStina | 17-02-19 | 13:15 | 7

@einStina | 17-02-19 | 13:25: Het is toch van de zotte dat alle nieuws programma's bij de NPO door een extreem linkse bende (BNN/VARA/NOS) samengesteld en uitgezonden worden.

TriestGeval | 17-02-19 | 14:55

Rooiesaus: meh volgens mij is hij meer een verpester. Met zn sproei en loeisysteem. Weg ermee.

TriestGeval: en erger nog... steeds dezelfde paar mensen. Walgelijk 'elitair' nieuwskliekje.

einStina | 17-02-19 | 15:32

Akyol is en blijft moslim, het ligt altijd aan de ander en bij voorkeur aan Joden (apen) en kafirs (varkens).
Dat wij dit tolereren in ons midden zegt veel over de armetierige staat van ons land.

kempenaer | 17-02-19 | 20:00
▼ 4 antwoorden verborgen

Over emotionele pijn gesproken,

Twee straatterroristen rukken in oktober midden op de dag sieraden van 78-jarige vrouw haar nek en nu verschijnt er 4 maanden later gvd eindelijk eens een opsporingsbericht met beelden.
www.at5.nl/artikelen/191713/bejaarde-...

AntonJensen | 17-02-19 | 13:15 | 1

Bijzonder traag en insufficiënt handelen van justitie, maar daar hebben ze de bek veel te vol van privacy van verdachten dat je meteen al weet dat ze uit het verkeerde hout gesneden zijn.
Justitie moet zacht zijn voor brave burgers die hun salaris bij elkaar werken en snoeihard voor tuig. In NL is het precies andersom.

kempenaer | 17-02-19 | 19:57

Ik denk dat Ans gewoon zin had in een lekkere islamtische lange lul, maar die lul was zo lang dat ie dr hersentjes heeft geraakt tijdens het neuqen. En dus is ze een beetje van het padje. Enige wat dan helpt is naar een kliniek en er nooit meer uit. Voor eigen maar okok voor eenieders veiligheid.

Waakvlam | 17-02-19 | 13:15

Over jihadisten gesproken, voor wie samen met NL staatssponsor en nu reisleider Bertje Koenders op Volkskrant/ANWB natuurreis wil - lekker vliegen 12 dagen voor nog geen 5k twitter.com/beek38/status/10969062628...

HdJ | 17-02-19 | 13:14

Net op Radio1 over de gele hesjes: Een filosoof is belaagd en een politieauto langdurig bekogeld. Geluid van een snikkende agente. Verder werd gemeld dat er gister meer betogers waren dan vorige week en er ook vandaag wordt geprotesteerd. Maar een meerderheid van de Fransen vindt de protesten nu wel genoeg. Goh.
(In NL luisteren we ook altijd naar de wil van de meerderheid.)

Mammeloe | 17-02-19 | 13:13 | 8

@Deflatiemonster | 17-02-19 | 15:31:
Even je geheugen oppoetsen, blijkbaar werkt het niet goed.
Je schrijft: Na dat bericht van gister over die filosoof heb ik gezocht waar het vandaan kwam. Slechts een bron (haaretz.com) die ook snel achtergelaten was op Reddit en daarna snel opgepikt werd door de usual suspects Guardian en natuurlijk 'onze' copypaste vod de Telegraaf.

Ik reageer op het bericht over deze meneer en wat je zogenaamd hebt 'uitgezocht'. Je kunt er van alles bijhalen, het blijft gereutel op de richel. Wat daar verder gebeurd, daar heb ik me niet over uitgelaten. De volgende keer een beter beetje je best als je iets 'uitzoekt',dit lijkt nergens op. Succes met je keutel.

donkieshot | 17-02-19 | 16:03

@donkieshot | 17-02-19 | 16:03: Je kunt niet lezen maar dat kan een groot deel van de wereldbevolking ook niet. Kan gebeuren. Jammer dat je dan ook de strekking niet snapt.

Deflatiemonster | 17-02-19 | 20:10

@Deflatiemonster | 17-02-19 | 20:10:
Ik zal het nog eenvoudiger voor je maken:
Je begint met deze opbouw: Je zeg dat je hebt gezocht waar dit nieuws vandaan kwam. Je bevinding: slechts 1 bron, de usual suspects, en onze copypaste telegraaf schrijf je.. Met deze woorden lijk je te suggereren dat het nepnieuws is, dat het incorrect is weergegeven of in ieder geval plaats je twijfel bij het voorval. Zo lijkt het en zo komt het over. Als je iets anders bedoeld, schrijf het dan anders op. Wil je weergeven dat er op een eenzijdige manier met nieuws wordt omgegaan lul er dan niet zo omheen.

donkieshot | 17-02-19 | 21:11
▼ 5 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Balgesjaakt | 17-02-19 | 13:13 | 2

Of Boersma valsheid in geschrifte heeft gepleegd om die Aziz Nederland binnen te smokkelen, staat nog niet vast, dacht ik, maar indien het bewezen wordt, mag ze er m.i. flink voor "brommen".

Anyway, iemand die over die smerige IS ratten spreekt in termen van "onze jongens" is in mijn optiek echt "af". Ik vind Ans Boersma een dwaallichterige, onsympathieke doos.

Dr_Johnson | 17-02-19 | 13:13

Ik weet je mag niet oordelen op uiterlijk, maar ik kan aan deze vrouw zien dat ze fanatiek en verknipt is. Gek hè, kun je gewoon zien aan dat gereformeerde smoelwerk.

Jopiejo | 17-02-19 | 13:10 | 2

Beetje zo'n borderline type waar Pechtold op klaarkomt.

kaasfondue | 17-02-19 | 13:19

Ze ziet er inderdaad erg eng uit. Verbeten en vol haat. Rabiaat en extremistisch.

kempenaer | 17-02-19 | 19:47
-weggejorist-
Abject | 17-02-19 | 13:08

On-ge-lo-fe-lijk:
"[afgeluisterd] ... blijkt dat A. waarschijnlijk betrokken is geweest bij gevechten en moorden namens Jabhat al Nusra. Het gaat onder meer om gesprekken tussen Aziz en Boersma."
.
"[Ans]... zegt dat te plaatsen in een andere tijdsgeest. "
.
Ik wordt hier eerst heel boos van.
En bedenk me dan er welilcht duizenden mutsen (M/V) zijn in NL die ook zo denken en tegen zichzelf beschermd moeten worden. Zodat ook de rest veilig(er) blijft.
.
Het continu blijven uitventen van haar criminele domheid
en de resulterende publieke reactie daarop naar haar toe,
is IMHO een gepaste straf.

hotmint | 17-02-19 | 13:08 | 3

PS En juridisch daar graag de maximale straf daar bovenop.

hotmint | 17-02-19 | 13:13

Misschien moeten ze haar eigen rol eens goed onder de loep gaan nemen. Zoals de lift die ze na aanslag gaf lijkt mij interessant

sarah1965 | 17-02-19 | 15:28

Ans zou in een rechtvaardig en beschaafd land een zeer zware straf krijgen voor dit heulen met de vijand. Want dat is het en niets minder.

kempenaer | 17-02-19 | 19:45

Dood eng dat terugkeer volk.
Vanaf welke dreigingsgraad in Nederland word de oorspronkelijke bevolking bewapend door de overheid ?
Ivm bescherming eigen lijf en goed ?
Voor of na de eerste massa slachting door geloof extremisten ?

Het leven is zwaar | 17-02-19 | 13:07

De dag dat ik de Ansen van deze wereld serieus neem, moet nog komen.

azijnseikerT | 17-02-19 | 13:06

toegeven dat hij een terrorist is is toegeven aan het feit dat je een loser bent en er volledig ingestonken bent. Dat kan ze niet, dat kost haar haar eigenbeeld en bestaansrecht. Dus is hij geen terrorist.

langzullenweleven | 17-02-19 | 13:06 | 1

Soms denk ik weleens dat dit dè reden is waarom men niet op PVV/FvD stemt. Daarmee zouden we namelijk erkennen dat de Islam een groot probleem is, hetgeen op zijn beurt weer zou betekenen dat we dùs als mens een enorme lafaard zijn, want we doen er zelf helemaal niets aan om het op te lossen.

JackStick | 17-02-19 | 13:17

Vannacht live gehoord. Telkens dat lachje. Zo irritant. Nog meer twijfels aan haar functioneren als journalist. Eva Braun zag ook niet dat geliefde een gevaarlijke gek was.

franck7020 | 17-02-19 | 13:05 | 2

Dan rest er nog maar een conclusie ; ze zijn zelf ook gevaarlijke gekken.

Kim-Jung-Un | 17-02-19 | 13:25

Wat moet je met landgenoten als Ans? Dan heb je toch geen vijanden meer nodig?

kempenaer | 17-02-19 | 19:44

Jaja Ans en water is droog en Islam is vrede. Gewoon een ontzettend domme naive gans die er nu achterkomt dat ze een potentiële terrorist heeft binnengehaald. Kaal scheren en opsluiten die Ans, als is het terbescherming van haarzelf.

Indoneesje | 17-02-19 | 13:04 | 1

Zie hier een prototype van een gl stemmer.

zwartzondersuiker | 17-02-19 | 13:22

Telt Ans ook als 1 van de 800 van Trump? Zo ja, dan zijn er vast nog veel meer van dergelijke wijven om aan dat quotum te gaan voldoen. Opsluiten en sleutel weggooien.

Stormageddon | 17-02-19 | 13:03

Ik zie een Groen-Links spotje in het verschiet .Ans en Aziz in een witte Toyota Hilux met in de laadbak een Miele ,terwijl zij in het licht van de ondergaande zon een kek grachtenpandje in Amsterdam tegemoet rijden .

zoufri | 17-02-19 | 13:03 | 1

Ja, mooi, pertinent en realistisch beeld.
Helaas is GL geen eerlijke partij.

kempenaer | 17-02-19 | 19:43

Een geluk voor onze ans boerkaa is dat de oude sentimenten hoe landverraadsters te behandelen wat zijn ingedroogd.
Volledig terecht zou zijn dit misbaxel publiekelijk kaal te scheren (van boven that is.....), te dompelen in lauwe teer en te bestrooien met veren.
Daarna enkele dagen op een publiek schavot laten staan en gedwongen worden naar gezellige is-onthoofdfillumpies te laten kijken. Homowerpen kijken mag ook; livecams bij besnijdenis van 10-jarige meisjes werkt ook verhelderend.
En dat op een dieet van louter varkensvlees, met op de achtergrond Slayer of AC/DC.

pennestront | 17-02-19 | 13:03 | 1

Pennestront, verbale diarree, hou die shit gewoon binnen kerel.

Dr.Tatta.Macamba | 17-02-19 | 20:31

Zojuist zijn wat vriendjes en vriendinnetjes van Ansje de Verzetstrijdster opgepakt in Turkije.

Langshetrandje | 17-02-19 | 13:02 | 3

Yep, drie "Nederlanders" uit Marokko en Irak.

Mammeloe | 17-02-19 | 13:06

Stuur ze terug naar hun eigen land, maar niet naar Nederlandje.

kempenaer | 17-02-19 | 19:34

Ans mag die woordjesdiscussie in het laatste hell hole in Syrië gaan voeren. Doei!

balustrade | 17-02-19 | 12:59

Aangezien Nederland gretig de Jihad ondersteunt met geld aan Hamas en Toyota's voor Al Qaeda, heb ik eerder het gevoel dat dit mens simpelweg Nederlands beleid vertolkt. Een mooie toekomst wacht haar in de burelen des landverraads, oftewel de Tweede Kamer.

Datsun_Cherry | 17-02-19 | 12:58 | 1

U bent hier gewoon vanwege commerciële belangen een punt van aan het maken ;-).

Langshetrandje | 17-02-19 | 13:03

Aziz is geen Jihadist en Hitler zat in het verzet!

Harrie7949 | 17-02-19 | 12:57

Ans ga koken. Vrij vertaald

Moeimaker | 17-02-19 | 12:56

De tering. Dit is toch niet belangrijk genoeg om bewust twee uur van je leven aan te verspillen? Het OM zoekt het wel uit, de rechter oordeelt. Media over media-geneuzel laat ik aan me voorbij gaan.
Overigens heb ik dat programma van Akyol een keer gehoord. Best leuke babbelradio. Het lijkt me wel een aardige vent.

Ggroengras | 17-02-19 | 12:56 | 7
▼ 4 antwoorden verborgen

vandaar dar Ans als mede verzetstrijder dus heel terecht Turkije is uitgebonjourd.. als zij echt meent dat deze 'vloegteling' politiek asiel verdient omdat ie verzetstrijders was ipv de te bestrijden partij..
het zijn dit soort mensen die nog goedlullen dat IS strijders ook maar mensen zijn en dus uit die positie nu onze hulp verdienen.. en een vluchtelingenstatus.. ze vluchten immers weg uit het door hen bezette gebied..

fikkieblijf! | 17-02-19 | 12:56 | 1

Net op de NPO1; 3 IS-ers opgepakt in NL.

Mammeloe | 17-02-19 | 13:05

Onze man in ...
Beetje plagiaat is het wel.

kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 12:55 | 3

qua titel

kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 12:55

Het vrouwenkiesrecht heeft helaas niet gebracht wat we ervan verwacht hadden.

Mammeloe | 17-02-19 | 12:52 | 4

We lachen hierom, maar ik denk dat dit wel eens waarder zou kunnen zijn dan velen denken.

HoogToontje | 17-02-19 | 13:03

Vrouwenkiesrecht was idd geen goed idee. Vrouwen zijn gemiddeld nog naïever dan mannen, iig in Nederlandje.
Meer dan 60% van de GL stemmer is vrouw. Zegt genoeg.

kempenaer | 17-02-19 | 19:33
▼ 1 antwoord verborgen

Het gevaarlijke aan Ans is niet dat zij rotsvast overtuigd van haar gelijk is. Het gevaarlijk aan Ans is dat ze jarenlang ongestraft, zonder tegenspraak en ongecontroleerd die rare overtuiging van haar in de koppen van een argeloos lezerspubliek - dat toch al niet tot het meest zelfstandig denkende deel van de bevolking hoort - heeft kunnen slijpen, met alle gevaren van dien. Mede door haar is ISlam veel te salonfahig gemaakt terwijl het een totalitaire anti-democratische ideologie is die hier totaal niet past. De naam Julius Streicher comes to mind ( met excuses voor de Godwin ).

Graaisnaaiert | 17-02-19 | 12:52 | 5

Pats.

De Profundus | 17-02-19 | 15:06

@Graaisnaaiert | 17-02-19 | 12:52 |
Ik houd niet van voetballen, maar deze zit!

Sjefke7807 | 17-02-19 | 16:04

Juist!

kempenaer | 17-02-19 | 19:24
▼ 2 antwoorden verborgen

Geert Wilders die hartelijk een doekje de hand schudt en An Boersma die in een witte Toyota verliefd wordt op de neuk van een jihadist: dit zijn realiteiten waar de VVD van gruwt. Elke keer wanneer deze vrouw verkrampt en met plaat-voor-d'r-hoofd in de media verschijnt, stijgen de witte Toyota's omhoog uit de hel waar de VVD ze wilde laten vergeten. Telkens linken die witte Toyota's de VVD aan de leugenpraat van Blok, Dijkhoff, en andere VVD-dodo's. En ook bij GroenLinks / D66 doet Ans Boersma spijkeren in hun doodskisten: zowel GL als D66 stinken naar anti-Israel agitatie.

Eeuwig..Op..Vakantie | 17-02-19 | 12:51

Dit wijf is er een waar je als normaal denkend mens ver bij uit de buurt moet blijven. Zo eentje die op psychopaten valt en dan zelf vindt dat ze volkomen normaal is.
Kind van 'ontwikkelingssamenwerkende' ouders. Zelf nooit genoeg aandacht gekregen, want de wereld is zielig. Paps en mams nooit een liefdevolle relatie voorgedaan, want liefde is materie en subsidie. Geen eigen identiteit ontwikkeld en daardoor de meest zwakke geest mogelijk.
Dat vreselijke wijf moet gedwongen worden opgenomen en verder geen aandacht meer krijgen in media. Laat die gestoorde bullshit lekker bij de propaganda-omroep, maar nog liever in de GGZ.

A.U.EnLeven | 17-02-19 | 12:50 | 3

Amen

Bill Cosby | 17-02-19 | 13:35

A.U.EnLeven | 17-02-19 | 12:50
Een Amen erbij.
Mevrouw is een typische naastenliefderige, wangkerende, met liefde klappen-opvangende blinde ChristenUnie-groupie.
Zo vind je ze niet hoor, bij de SGP, of godbetert, het CDA.
Typisch ChristenUnie, wat ik je brom.

chicago river | 17-02-19 | 15:03

Heldere analyse. Daar kan ze haar voordeel mee doen.

kempenaer | 17-02-19 | 19:22

Vroeger had je moffen liefjes, hoe noem je dit soort hoertjes? Jihad liefjes? Jesse Klaver sletjes?

funkyd | 17-02-19 | 12:50

Misschien niet eens met de handelwijze van deze dame maar ze heeft een mooi, knap gezicht.

Stratum | 17-02-19 | 12:48 | 1

Vraag haar op een date.
Tip: bomgordeltje wordt ze opgewonden van.

kempenaer | 17-02-19 | 19:31

Haar hersens zijn met zaad weggespoten.

Sitting_targets | 17-02-19 | 12:47 | 2

Je ziet het voor je, hè?

Ggroengras | 17-02-19 | 12:57

Besneden en wel....

Ommezwaai | 17-02-19 | 14:14

lock her up!

Schepvogel | 17-02-19 | 12:47

Özcan Akyol vond ik toch wel goede vragen stellen toen joram bij de wereld draait door zat.

c.onjo | 17-02-19 | 12:46

Ik word een beetje 'Ans' moe!

BaldEagle | 17-02-19 | 12:45

Het zou de heks sieren als ze gewoon eens stil bleef zitten terwijl ze geschoren wordt. Het tegendeel doet ze, dat getuigt van een zeer groot ego met narcistische trekjes. Het kan eigenlijk maar een ding betekenen, ans was vroeger een impopulair meisje en heeft door het behalen van wat academische titels haarzelf tevens een te grote bek aangemeten. Eigenlijk ook wel weer zielig...

Bill Cosby | 17-02-19 | 12:44 | 4

@Bennie Boos | 17-02-19 | 12:49:
Haar ouders zitten/zaten in de 'ontwikkelingssamenwerking'.
Gestoorde familie dus.

A.U.EnLeven | 17-02-19 | 12:55

De uitdrukking “stilzitten terwijl je geschoren wordt” is wel passend bij deze dame die men in vroeger tijden zou bestempelen als moffenhoer.

mr.money | 17-02-19 | 13:40

@Bennie Boos | 17-02-19 | 12:49:
De appel valt meestal niet ver van de boom. Ga daar maar gevoeglijk vanuit.
Een groot deel van journalistiek Nederlandje is links getormenteerd en versterkt dat gedrag nog binnen hun bubble.

kempenaer | 17-02-19 | 17:00
▼ 1 antwoord verborgen

Ehh, Geenstijl padje? Amfibieën hebben hier bezwaar tegen.

Mubbenschonster | 17-02-19 | 12:44

Eva Braun kon ook niet geloven dat...... ach laat maar.

drs. P | 17-02-19 | 12:44

Wel lekker die radio die een beetje de tijd neemt in plaats van dat journalistiek gehijg

kloopindeslootjijook | 17-02-19 | 12:43

Je moet je afvragen wat het over het FD zegt dat ze dit soort gesjeesde terroristenliefjes aannemen. Fijn selectieproces.

kempenaer | 17-02-19 | 16:56

Typisch een naïef GroenLinks lid.

Schelden op Israël maar jihadisten steunen en/of sympathie kweken voor jihadisten.

Wat kan je anders van GroenLinks verwachtten.
-------------------

GroenLinks begeeft zich op hellend vlak met anti-Israël motie
Partij van Jesse Klaver heeft zaterdag antisemitisme geïnstitutionaliseerd
tpo.nl/2019/02/16/ernst-lissauer-groe...

Kaskensj | 17-02-19 | 12:42 | 5

Weet je wie ook tegen de jo.... Ach laat maar. Het verschil tussen gl en de NSDAP is heel klein.

zwartzondersuiker | 17-02-19 | 13:37
▼ 2 antwoorden verborgen

Volgens zijn moeder is het een lieve jongen.

BrabantsVerzet | 17-02-19 | 12:42

Laten we maar gewoon de rechtszaak (niet perse de uitspraak) afwachten, of is dat ouderwets?

John McClane | 17-02-19 | 12:42 | 4

@John McClane | 17-02-19 | 12:56:
Je reageert op een artikel op GS wat over dit onderwerp -Ans op Radio 1- gaat met een ingebeelde 'we' over het afwachten van een rechtszaak over dit onderwerp -Ans en de jihadist-.
Dat, McClane, heb jij ermee te maken. Wegkijken is te laat, maat.

A.U.EnLeven | 17-02-19 | 12:58

Rechtzaak afwachten? Van de 32e verdieping gooien. Zowel IS als jij zijn daar toch niet onbekend mee John?

PresidenteDeConjovia | 18-02-19 | 05:29
▼ 1 antwoord verborgen

Hij is wel een jihadist en Ans is het klassieke terroristenliefje. Opsluiten. Alletwee.

JanVergoor | 17-02-19 | 12:40 | 1

Klinkt logisch, maar u leeft (vermoedelijk) in Nederlandje en hier zijn kafka en orwell in de praktijk gebracht. Hier zit laaglinks aan de knoppen en die doen rare dingen, al vele jaren.

kempenaer | 17-02-19 | 16:37

Zo vreemd is dat toch niet? Wij noemden indertijd de Tamils verzetstrijders terwijl de Sri Lankanen hen terroristen noemden. Het is altijd weer boeiend wie of wat bepaald wie 'onze jongens' zijn en wie niet. Kan ook per dag wisselen.

Weerduivel | 17-02-19 | 12:40 | 4

Ik ken leden van Groenlinks die de terroristen van de Rode Brigades en de RAF nog steeds als vrijheidsstrijders zien.

Mammeloe | 17-02-19 | 12:46

https://www.geenstijl.nl/5146321/ans-nusra-jihadist-aziz-is-geen-jihadist/#cid_246711668:
Voor moslims zijn ook andersgelovigen moslims de vijand. Naar het nu de schijn van heeft, hebben alleen moslims vijanden. Die ze zelf uitkiezen en aanwijzen uiteraad. Externaliseren staat hoog boven introspectief en zelfkritisch vermogen.

NiCeY | 17-02-19 | 13:07

@Mammeloe | 17-02-19 | 12:46: ja, die noemt men partijprominenten. En met een beetje pech ook "senatoren".

PresidenteDeConjovia | 18-02-19 | 05:26
▼ 1 antwoord verborgen

Ik ben er inmiddels niet meer van overtuigd dat het haar ex is.

omanders | 17-02-19 | 12:39 | 3

Haar ex-ex misschien? De """relatie""" herstart misschien, wegens verblaifsvergoenning in het vooruitzicht? Mijn percentage vertrouwen in haar? 0, zero, niente, nada, niks. Die slager opbergen in een echte gevangenis, niet in een staatshotel met feesten, drugs en telefoon.

Nivelleermarionet | 17-02-19 | 12:57

Ha, je bedoelt te zeggen dat de liefde nog altijd bloeit! Het is tenslotte toch ook wel practisch lente.

Cobalt bomb | 17-02-19 | 13:26

@Cobalt bomb | 17-02-19 | 13:26:
Laten we hopen dat de liefde maandelijks blijft bloeien.... je wil toch niet dat zo een nitwit kroost op de wereld werpt.

InAnumPerRegimine | 17-02-19 | 14:20

Aha een verzetsstrijder, dan hangt er een beetje vanaf waar hij zich tegen verzet. De tegenpartij vindt het al snel een terrorist. Dus waar moeten we hem plaatsen in het deugkader?

voldemort | 17-02-19 | 12:39 | 1

Een verzetsstrijder tegen de ongelovigen?

Mr.Crowley | 17-02-19 | 12:44

Hij is een lieve jongen die haar met passie heeft volgeblaft .... en ook nog (een paar) mensen heeft afgeslacht ......... maar iedereen heeft wel eens een zonde begaan, nietwaar?

Ervaringsdeskundige | 17-02-19 | 12:37

Geen mens is illegaal. Of terrorist.

Tenzij die mens er vrijwillig voor kiest om kritiek te hebben op het doen en laten van de Verenigde Nazi's en de EU. Of de islam.
Of erger nog: beiden.

Jan Passant mk2 | 17-02-19 | 12:37 | 1

Ja, dan ben je een extreem-rechtse terrorist en gaat de CNTV dit bespreken in een moskee van de Moslim Broederschap.

Mammeloe | 17-02-19 | 12:43

The little drummer girl. Of, in Ans’ geval “the silly, dummer girl”

Glasgow Argus | 17-02-19 | 12:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken