Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Volkskrant: "Jinek = sloerie van Thierry Baudet"

Hartverwarmend filmpje Jaïr Ferwerda met Hiddema = SCHANDE!!!1!

hahaha

Flopper van de Week volgens Paultje 'de rukker' Onkenhout van de Volkskrant. Het item dat die filmpjespias van Eva Jinek draaide met de van een heupoperatie herstellende Theo Hiddema. Prachtige televisie over zwakkeren in de samenleving, eenzame ouderen en de toestand van Onze Medische Zorg. Maar nee, de krant die net Diederik Samsom als columnist heeft aangenomen om u 30.000 euro armer te lullen, vond het maar niks dat mevrouw Jinek wijdbeens "zendtijd voor politieke partijen" voor Thierry Baudet lag te baren. Nou ja, oordeel zelf.

Social

Reaguursels

Inloggen

Hiddema is lang niet zo links als jullie allemaal denken.

Dick_K | 11-01-19 | 20:26

Ik heb de Volkskrant eruit gegooid na de hetze en beschuldigingen van 'virtuele verkrachting' door VK redacteur Loes Reijmer, Herpesberger & co. Helaas gehad ik mij net daarvoor een abonnement van 3 jaar laten aansmeren, balen dus. De stukjesschrijvers zijn helaas zonder uitzondering links, multiculti, pro EU en polcor.

ClintOstwald | 11-01-19 | 17:59

Ik wens De meester bij dezen veel kracht en herstel.

Shareholder II | 11-01-19 | 16:28

Als Rob Jettsers mag koken bij Dionne Stax is het natuurlijk wel goed.
Beter had Jesse K met een gebroken heup rondgekropen. Dan is de aandacht van Jinek een goede zaak.
Paul Konkelhout is een nijdige spin.
Het filmpje doet mij denken aan de zomercolumns van het NOS journaal.
Beetje luchtig, niet al te serieus. Paul Kreupelhout heeft geen humor, das duidelijk.

Ruimedenker | 11-01-19 | 15:59 | 1

Paul Kreupelhout ziet de macht van linksch krimpen door de opkomst van Baudet.

Trumme | 11-01-19 | 17:00

Die stukjes van de Jair zijn toch allemaal tenenkrommend slecht met die eeuwige grijns op zn bek. Heeft met journalistiek sowieso niets te doen. Is gewoon altijd zendtijd voor de politieke partijen.

drollewupper | 11-01-19 | 15:57

De schrijver laat zich flink in de kraag kijken.

Hij vindt dus eigenlijk dat men geen leuk filmpje mag maken over FvD.
Want bij elk andere partij zou dit gewoon grappig zijn.
Gevaarlijk, dit soort oordelen.
Valt mij weer mee van de Jinek redactie overigens.

letopuwzaak | 11-01-19 | 15:48

Het begint al bij het naar binnen waaien: 'Theo Hiddema'. Voor deze labbekak is het : Mr. Theo Hiddema. Verder is het een aardig instructiefilmpje hoe je met een kruk op de liftknop drukt en een plaatselijk weerbericht: onstuimige zee. Bij de VVD is geen velden of wegen meer van herenconversatie te genieten. Alleen maar lachebekjes en stekelbaardjes. Niveau, stijl, gevatheid ontbreekt. FvD heeft klasse, de VVD verzinkt in kroegjool, Vindicat wijst hun de weg naar de goot.

Eeuwig..Op..Vakantie | 11-01-19 | 13:45

Links staat steeds meer voor haat en onverdraagzaamheid naar hen die het niet met hen eens zijn.

Hypno2050 | 11-01-19 | 13:17

Jair Ferwerda is de Joep Schreuder van de politieke journalistiek. Hij praat als een downie en ik zou hem niet op mijn kleine kinderen laten passen. De koude rillingen van dat soort figuren, brrrr.

Graaisnaaiert | 11-01-19 | 13:14

Dat die Ferwerda bij politieke figuren op bezoek gaat is bepaald geen uitzondering. Maar blijkbaar is dat alleen een probleem als het bij FvD gebeurt.

His Lordship | 11-01-19 | 12:48 | 1

Het wordt pas een probleem bij een andere mening.

BozePaarseMan | 11-01-19 | 12:52

Ze beginnen elkaar de tent uit te vechten daar op links.

Sans Comique | 11-01-19 | 12:46

Mooi commentaar van links volk wat Fvd fascistisch noemt en dit met allerlei fopargumenten duidt. Een ieder die het daar niet mee eens is moet maar met tegenargumenten komen anders hebben ze gewoon gelijk. Volgens mij begint het echte fascisme daar dus.

BozePaarseMan | 11-01-19 | 12:40

De Volkskrant leidt al enige tijd aan ernstige Baudetphobia en besmet bijna ieder bericht of column met deze ziekte. Zegt meer over de krant dan over Baudet en zijn FvD

batvoca2 | 11-01-19 | 12:35

Onkenhout zou zich nog in een vlecht kronkelen samen met de gifslang.
Linksvolk brrr.

CalamityJane | 11-01-19 | 12:10

Waarom iets niet journalistieks als iets journalistieks beoordelen? Wonderlijk.

Ggroengras | 11-01-19 | 12:08

In z'n 4e zin gaat deze Paul Onkenhout al de fout in met "deze waakhond van de democratie" want strikt genomen is het de heer Hiddema zelf die de waakhond van de democratie is in zijn controlerende taak als parlementslid.

Welles! Nietes! | 11-01-19 | 11:52

Waakhond van de democratie. Ja dat is mu juist het probleem

een maffiabaas | 11-01-19 | 11:42

Er zijn ontelbare persmomentjes die door de Staatsomroep gratis worden weggegeven. Dat is hoe vandaag de dag journalistiek en politiek met elkaar wensen om te gaan en het dus ook met elkaar op een akkoordje hebben gegooid. Het moet eerst en vooral vermakelijk zijn, en gemakkelijk te verteren, en het dient vooral de indruk wekken dat de een de ander erg goed kent en erg dichtbij mag komen, alsof er een hechte vriendschappelijke band bestaat en de een geen geheimen heeft voor de ander. Dat suggereert een vertrouwdheid en intimiteit die, zo weten beide partijen, er in het geheel niet is en ook nooit zal komen. Op een gevatte vraag wordt in een ons kent ons-sfeertje prompt met een gevat antwoord gereageerd, en je ziet reeds tijdens het stellen van de vraag de gelaatsuitdrukking van de politicus in een fractie van een seconde op "dit wordt leuk, dit wordt een makkie" springen. De Powned plopkap werd door de gemiddelde politicus wellicht nog als gevaarlijk aanvalswapen waargenomen, maar die Ferwerda heeft enkel de ongevaarlijke aspecten van die benadering gejat en maakt er een volstrekt vlak en kleurloos onderonsje van, leuk om het ook al zo matte en gevaarloze tafelgesprek van Jinek even te onderbreken, ongezien als de tijd ontbreekt, want schuren zal die onderbreking zeker niet.
Dus ja, die Onkenhout neemt waar wat wij allemaal zien, maar hij zeurt alleen maar omdat dit persmomentje het FvD betreft. Dat zint 'm niet. Ieder zijn gratis persmomentje bij de Staatsomroep, maar niet het FvD en, het hoeft geen betoog, al helemáál niet de PVV. Selectief waarnemen heet dat.

Schoorsteenveger | 11-01-19 | 11:38 | 1

Forget Jinek, sowieso niet de moeite waard. Het PVV 'momentje' wordt uitgezonden op 15 januari bij RTL5 want dan zit Wilders bij Robert Jensen.

eastender | 11-01-19 | 12:49

Pechthold heeft 10 jaar lang bijna dagelijks reclame mogen maken bij de staatsomroep. Nog nooit iemand over gehoord.

SlimmeBelg | 11-01-19 | 11:31 | 1

Hoewel Pechtold liegt,bedriegt, hoert en snoert en ook nog eens on-Hollands corrupt is, deugt hij wel. Naar NPO-maat dan.

Guido | 11-01-19 | 11:49

Verrassend dat de redactie van Jinek het aandurfde. Ze konden vooraf weten dat allerlei linkse engnekken het in het extreme zouden trekken.

BozePaarseMan | 11-01-19 | 11:27

Eenmalige donatie gegeven, lid worden van een politieke partij zal ik nooit doen. Ik vertegenwoordig mijzelf of in het geheel niet.

Foolonthehill | 11-01-19 | 11:25

FvD is niets meer dan een politieke placeholder voor al diegene die zich om een of andere reden niet gehoord voelen en waarvoor de PVV een labbekakkerspartij is.

litebyte | 11-01-19 | 12:08

Los van de politieke voor- of afkeur: wat een ver-schrik-ke-lijk slechte column van die Onkenhout. Krijgt hij daar werkelijk voor betaald?

Jahowiseffe | 11-01-19 | 10:56

Op de leeftijd van Theo Hiddema is een heupoperatie een zware risicovolle operatie met een kans op complicaties. De Volkskrant had Theo ook nog even een stomp in het gezicht willen geven. Erg chique, erg verschillig.

WodieBlumensind | 11-01-19 | 10:56

Paultje deegt hoor! Die zit weer vanavond in zijn lievelingskroeg zijn witte w(l)ijntje met een paar deugmutsen weg te werken. Wat een sneu figuur. Zo'n lul bij de Volkskrant en dan nog die clownsbek Samson erbij als "columnist", lees Obersturmbannführer van de klimaat maffia (Hoi Ed!), zou voor mij een reden al zijn om die kudtkrant op te zeggen als ik al lid (God hebbe zijn/haar ziel) was. Wat hebben wij een kudtkrant, wat een kudtkrant.

Matwetwe | 11-01-19 | 10:56

OHHHHH! Het is een column... en van de Volkskrant. Nah, dan zou ik me er maar net zo druk over maken als over flappie Jinek of haar programma (not...)

litebyte | 11-01-19 | 10:48

Back to Hidde City:
www.youtube.com/watch?v=2Fnnpmuy5Nc

Eén van de beste optredens van de Hiddemeister, way back in 2011. Wel Wrevel & Van der Stink even wegdenk0n...

Boris Poepnagel | 11-01-19 | 10:45

En geen woord over Trump, Trump, Trump bij Jinek .......
o .... toch wel. Daar start iedere uitzending mee, mant het plebs dien wel opgevoed te worden.

Kamervraag | 11-01-19 | 10:43 | 2

Yeah but the bitch is borne in the states you know. En daarom mag zij daar maandenlang op vakantie op onze kosten, de voeten kussen van Hilary en Trump dagelijks afzeiken you know.

sprietatoom | 11-01-19 | 10:56

Ik zou de voeten van Eva graag willen kussen, om te beginnen.

IkwilJinekwel | 11-01-19 | 15:04

'We kunnen deze video niet afspelen in deze browser. Probeer een andere browser.'

Jinek wil niet bekeken worden blijkbaar maar wel commanderen. Typisch.

einStina | 11-01-19 | 10:39 | 1

Typisch wat?

Superior Bastard | 11-01-19 | 10:45

Wat een zuurlinks gezeik van die Paul Onkenhout. Jinek laat aan de lopende band linkse gasten reclame maken voor Groen Links, de PvdA en de SP. Daar hoor je 'm niet over. Wél over die ene keer dat een rechtse partij voor het voetlicht wordt gebracht..

Tietmier | 11-01-19 | 10:33 | 1

Precies.

lacucaracha | 11-01-19 | 11:05

Baudet 3 uur in zomergasten en een uur lang exclusief geïnterviewd in buitenhof, de volkskrant zou ontploffen. Maar die volksnaaier van een Rutte kreeg het net voor verkiezingen. In ruil zou hij het belachelijke bedrag dat de NPO krijgt ongemoeid laten en zo geschiede.

sprietatoom | 11-01-19 | 10:30

Scheveningen.

wiers | 11-01-19 | 10:29

Spagaat voor de reaguurder:
Moeten we nu links (Jinek, NPO) afzeiken of links (Onkenhout, VK) ?
I see what you did there Pritt.

Superior Bastard | 11-01-19 | 10:21 | 3

Zelfde verschil.

MickeyGouda | 11-01-19 | 10:30

Beetje allebei. Die Jair moet zich dood schamen om z’n infantiele gelach( zieke bezoek?). Die onkenbrandhout, sorry, die spoort ook al niet.

echtpaul | 11-01-19 | 10:45

Allebei.

Schoorsteenveger | 11-01-19 | 11:42

Als de makers van Jinek hun reporter de opdracht gaven om FvD te kakken te zetten, dan zullen ze wel teleurgesteld zijn met het eindresultaat. Hiddema komt wederom over als een baas: krachtig, kranig, weerbaar. Dan is er nog Baudet, die op ziekenbezoek komt bij zijn maat. Waar vind je een jonge vent die een oude man niet afserveert om zijn leeftijd maar simpelweg lijkt te waarderen om zijn eigenheid? Al met al kwam het allemaal vooral heel menselijk en sympathiek over, dus de frustratie van De Volkskrant is verklaarbaar.

MickeyGouda | 11-01-19 | 10:21

Ja, want u kijkt zoals elke normale man nooit naar porno...

Roadblock | 11-01-19 | 10:37

Niet naar deze zooi, nee

lachenjoh | 11-01-19 | 10:43

Paul Onkenhout keek indertijd alleen naar door Pechtold goedgekeurde porno.

kaasfondue | 11-01-19 | 10:56

Ik kijk graag naar Jaïr Ferwerda. Weinig pretenties, veel contacten, beleefd en to the point als het nodig is. Ik vind er niets mis mee, dat kan slechter (denk aan bijvoorbeeld treitervlogger Castricum).
Jinek daarentegen moet zich opnieuw bewijzen, na de enigszins dramatisch stop, net voor haar bevalling. Die was NPO-onwaardig, en nu moeten we eerst maar eens zien of het uit journalistiek oogpunt nog iets wordt. Het wordt al snel te lacherig.
-

Bernhard de II | 11-01-19 | 10:15 | 2

Meent u dat nou echt?
Ik vind het al genoeg zeggen, dat beroepszuurpruim van Joop, Han van der Horst zegt dat Ferwerda 'een olijke kop' heeft.
Hoe kan iemand die imbeciele grijns voor een olijke kop aanzien?

Roadblock | 11-01-19 | 10:44

@Roadblock | 11-01-19 | 10:44
Dat zijn niet mijn woorden, dat laat ik aan die van der Horst. Of zo. Maar ik meen wel wat ik schrijf, als je dat bedoelt.
-

Bernhard de II | 11-01-19 | 10:50

Die laatste groet van Thierry.. weet u wie ook zo groette ...? lol .. ( grapppppje!)
Overigens : prima partij . Hoop op het beste !

daytripper | 11-01-19 | 10:12

FF Offtopic, maar toch Ontopic !
GS begin een Tread om 12U nachts, genaamd , "de Nabespreking" (doordeweeks,vroeger was er dat nachtcafe..)
Om al die Talkshow, en Nieuwsuur Bullshit te Fileren ....
www.youtube.com/watch?v=Q4dUiyAkLoM

Torquemada | 11-01-19 | 10:12 | 2

Prima idee

kaasfondue | 11-01-19 | 10:45

Jaa, ik ben ook voor!

Freert Gilders | 11-01-19 | 10:59

Dit is de manier waarop politiek tegenwoordig wordt gebracht aan het kijkvolk door de NPO: een gebbetje hier en een kwinkslag daar. Zo worstelen we ons door het parlementaire jaar.

Simon_GS | 11-01-19 | 10:10

Weer zo'n gelikte propagandafilm waarin ze hun verderfelijke ideologieën goed zitten te praten.
Eva Jinek (eigenlijk: Eva von Jieneck) en Ferwerda (Ferdinand wer da?) zijn extrimistische infiltranten, die middels dit soort items het kijkvee naar rechts drijven. Om met ome Kuzu te spreken: MENSEN TRAP ER NIET IN!

Fuis-Cklam | 11-01-19 | 10:07 | 3

Tip; lees voor gebruik van je medicijn de gebruiksaanwijzing op de verpakking.

Acidbrain | 11-01-19 | 10:20

Acidbrain | 11-01-19 | 10:20 |
Ja, ironie is moeilijk voor veel mensen.

Roadblock | 11-01-19 | 10:47
-weggejorist-
blanke_zeurpiet | 11-01-19 | 10:56

Als je die reacties op twitter leest zie je een hele lijst van meningen die zo één op één overgenomen zijn van de Indocrinatie Stream Media (ISM). Nooit een partijprogramma gelezen en als, zich nooit verdiept in wat er nou eigenlijk staat. Nou blijf ik bij de PVV, extreem ultra uiterst rechts volgens de ISM, want dat partijprogramma biedt ook nog iets sociaals, FvD vind ik net iets te Amerikaans liberaal naar mijn zin.

bergsbeklimmer | 11-01-19 | 10:06 | 2

Juist ik heb zelf ook liever de PVV, alhoewel ik wel graag zou zien dat die partij z'n zaakjes op orde krijgt. Verder heb ik toevallig laatst nog een politieke test gedaan en mij eens verdiept in links en rechts. Tot de verbazing zag ik dat op links partijen als PvdD en SP helemaal niet zo pro-migratie zijn als ik dacht. Wat blijkt de SP onder Marijnissen was erg sceptisch over migratie en hopelijk keren ze meer terug naar die roots. Ook Marianne Thieme doet relatief felle uitspraken hierover. Wat blijkt is wel iets wat ik altijd al wist, VVD, CDA, PvdA, D66 GroenLinks scoren pertinent laag en blijkbaar is het één grote pot nat. Het feit dat op deze topics partijen als SP en PvdD toch eigenlijk best verschillen van de rest van links verraste mij. Ik zal mijn stem er niet door wijzigen, PVV, FvD, SP en PvdD als coalitie zie ik nooit gebeuren, al denk ik eerlijk gezegd dat PVV er wel in zou passen, socialistisch in ieder geval, deze partijen lijken geen bezwaar tegen strengere immigratie te hebben en de PVV kwam zelf toen met een dierenpolitie dus basically zal het alleen niet gebeuren omdat ze Wilders niet moeten ofzo. FvD verschilt onderhand meer van de PVV dan de SP als men buiten migratie kijkt.

Tl;dr de hele benaming van links en rechts slaat eigenlijk nergens op eigenlijk.

Swami4 | 11-01-19 | 10:56

Tuurlijk. De PvdD baalt als een stekker van dat onverdoofd slachten, en de SP ziet dat zijn electoraat, dat in principe aan de kant van de laagbetaalde arbeider zit, wel erg veel betalen aan het verbergen van het multiculturele fiasco.

Jahowiseffe | 11-01-19 | 11:06

Nederland anno 2019; afwijkende mening, kritiek op de zittende macht, rechtser dan extreem links = totaalboycot, karaktermoord en verkettering.

De nieuwe inquisitie. Wat een intense angst en onherkenbare woede moet er toch onder die mensen heersen. Ik zou er bijna medelijden mee krijgen.

Dutchbeaurouge | 11-01-19 | 10:01

Het is een schande, meneer Onkenhout. Een schande. Een keer geen agitprop met mooie beelden van Jesse Klaver. En dan inderdaad de vragen die wel gesteld hadden moeten worden maar niet gesteld werden.

Gelukkig hebben we u, meneer Onkenhout. Gelukkig staat u aan de zijlijn te vertellen hoe het wel moet. Kunt u namens de rest van Nederland, meneer Onkenhout, bij dhr. Hiddema langsgaan en hem wel de juiste vragen stellen? Toe meneer Onkenhout, doet u dat?

El Rico Grande | 11-01-19 | 09:58 | 2

Tuurlijk doet hij dat niet, bang voor zijn "goede" naam...... Of de rest van het links goedvolk.

PijlVader | 11-01-19 | 10:07

Denk niet dat Onkenhout je tegel ooit leest ...

Jahowiseffe | 11-01-19 | 11:08

Wat ik veel enger vind zijn de reacties op Twitter en dan met name van mensen van de FBPE. Dit zouden dus *kuck* 'keurige' mensen zijn de Europe en de EU een warm hard toedragen. Zomaar even wat Twitter berichten quoten, en dit is dus een extreem enge ontwikkeling:
"Een rechtsextremist kreeg weer kritiekloos een podium op de publieke omroep. Een gratis reclamespot."
.
"Omdat een beschaafd mens geen respect kan hebben voor een partij die hele groepen mensen dehumaniseert en mensenrechten onbelangrijk vindt.#FvD is een fascistoïde club. Het is volkomen achterlijk om met bloemetjes aan te komen."
.
"de huisidioot van #Jinek met die stupide grijns brengt een blommetje bij een fractielid van een partij met fascistische tendenzen... gaat lekker #npo1"
.
"en hop! Daar gaat Eva weer aan het romantieken met de NSB-ers."
.
Wat een gaaf land Rutte, echt waar!

Indoneesje | 11-01-19 | 09:58 | 4

El Rico Grande | 11-01-19 | 10:01 | Dat boek hoef ik niet te lezen. De paralellen zijn zo helder als het maar kan. Elke EU kritische partij kan eenzelfde behandeling ondergaan als de Joden kregen door de NSDAP en later de Nazi's. De opmars van Klaver en GroenLinks wordt toegejuicht en Jesse word aanbeden alsof het Stalin of Lenin himself was. Het is te bizar voor woorden maar ook wel weer heel duidelijk, als het aan Links en de EU ligt word heel Europa een soort van Noord Korea.

Indoneesje | 11-01-19 | 10:14

FBPE? Ja zo gaat de framing maar door. Jinek staat blijkbaar zwaar onder druk van linksextremisten die zomaar (bivakmutsdragend) met n houten balk langs kunnen komen.

kaasfondue | 11-01-19 | 10:49

Indoneesje | 11-01-19 | 10:14 |
Heerlijk helder weer. Die stigma's zijn we inmiddels wel gewend van het geïndoctrineerde deugvolk?

Jan, Leiden | 11-01-19 | 10:54
▼ 1 antwoord verborgen

En wanneer krijgt Rutte voor de kerst een hart?

JI-HAAT | 11-01-19 | 09:56 | 1

Ik zou al blij zijn met een ruggengraat voor hem, in plaats van die teflon soepstengel die hij nu heeft.

Roadblock | 11-01-19 | 10:49

Jeetje, gelukkig doet Tom Staal dat nooit, zuigerige interviews.

Beste_Landgenoten | 11-01-19 | 09:56 | 2

Staal zuigt lekkerder.

Fuis-Cklam | 11-01-19 | 10:11

Er moet wel iets van evenwicht zijn. Die was er decennia lang niet. Alleen maar linkse pers. Voor jou moeten dat prachtige tijden geweest zijn : "Veel goede mensen op strategisch belangrijke plaatsten".

Jahowiseffe | 11-01-19 | 11:12

FvD, de stemmenstofzuiger van de VVD als controlled opposition krijgt weer jolige zendtijd van de staatspropagandamachine.
Gewoon allemaal lekker terug naar de PVV en deze groots maken. Dat is waar de deugers en elitaire marionettenspelers bang voor zijn. Het is tevens een keihard NEE naar Europa.
Blijf volharden en mogelijk krijg je later de FvD er gratis bij, als dat zo belangrijk voor je is. Andersom zie ik het niet gebeuren.

Knoppenbonker | 11-01-19 | 09:55 | 2

Wilders oud vvd is wel de man die rutte opgeleid heeft en ook wel kritiek had op fortuyn om dan te zeggen dat fvd van de vvd is lijkt me niet echt logisch.

Sjonie01 | 11-01-19 | 10:37

Ik begrijp dat u mij niet begrijpt, maar ik kan uw bovenstaande gedachtendwaling ook niet volgen.

Knoppenbonker | 11-01-19 | 12:33

Krukdroge humor in een, mag ik aannemen, peperduur Noordwijks zorghotel met onbetaalbare verwen luxe voor gewone mensen. Even na 0:36... "Hoe gaat het?.. want ik zie hier krukken.. zegt Hiddema daarop "ja maar dat is toch alles wat je ziet hé".

Vuurspuger | 11-01-19 | 09:54

Was niet het sterkste filmpje wat ik heb gezien, maar wat anders had je gegeven de situatie kunnen of mogen verwachten. En het FvD afkraken bij het VK moet toch iemand telkens doen, soort corvee van deze Paul?

Jan, Leiden | 11-01-19 | 09:53

Ik kijk geen NPO, en had derhalve nog nooit van deze Jair gehoord. Mijn eerste - en laatste - indruk is dat hij Tom Staal probeert na te doen. Maar waar TS zichzelf blijft en de polletiekers benadert, doet deze manier dat erg gemaakt.

ole guapa | 11-01-19 | 09:50

Onkenhout is zeker zo'n mannetje die Eva kaal zou scheren als hij de kans kreeg.
De ultieme godwin engnek.

Eppo | 11-01-19 | 09:48 | 2

Geen Januhairy voor Onkenhout?

Hollende_Kleurling | 11-01-19 | 09:56

Yep

Jahowiseffe | 11-01-19 | 11:14

(favorieten ja)

Musset | 11-01-19 | 09:48

Bij dat linkse bagger op npo past ook geen rechtse dingen. Ik begrijp dat linkse mensen onthutst en totaal in verwarring zijn. En dan schrijf je een links stukje erover in de linkse krant, geheel links objectief met een links politieke bril op, links verontwaardigd te zijn.

Wim Venijn | 11-01-19 | 09:48

Jeetje, ach en wee. Wat een ellende. Next.

Mark_D_NL | 11-01-19 | 09:47 | 1

Lol

IkwilJinekwel | 11-01-19 | 15:19

Dat het überhaupt nog bestaat: televisie-recensies.
Nog erger, een recensie/column van een onbenullig itempje uit een babbelprogramma.

leo de pejo | 11-01-19 | 09:45

Ik heb het gezien en het was idd tenenkrommend slecht. Alleen die mevrouw was leuk omdat Hiddema een beetje grumpy was.

Only the lonely | 11-01-19 | 09:42

Walgelijk de zendtijd die rechts steeds maar krijgt. Jinek is een rechtse hoer; eerst Geert Wilders met die leuke poezen, en nu FvD met die arme bejaarde meneer. Bah!

funkyd | 11-01-19 | 09:40 | 2

Ja, vreselijk. Gelukkig wordt er dan ook altijd stevig geprotesteerd tegen dit soort rechtse propaganda, o.a. door volkskrantcolumnisten. Dit in tegenstelling tot de linkse propaganda zoals het fotomomentje van Wouter "kontje" Bos en zijn lege kinderwagen, of het kritiekloos doorgeven van de tot in de kleinste details geregisseerde partijmomentjes van onze kleine Stalin: Klavertje.

Muxje | 11-01-19 | 09:48

Oja dat hebben we ook nog gehad, hoogtepuntje heur.

Berbaar | 11-01-19 | 09:52

Ben linkshandig... als ik boos ben dat schiet ik uit mijn linkerheup.

sociaal_econoom | 11-01-19 | 09:39

Goh, zelfs in het ziekenhuis probeert de NPO een 'rechts' iemand negatief te belichten. Maar wat blijkt, ook 'rechtse' mensen zijn dus gewoon mensen. Dat kan niet, dus framen we maar lekker. Ongezien de typhus voor alle VolkSSkrant lezers en de NPO stasie. In Maart FvD of de PVV, als een wel gemeende FUCK YOU richting de gevestigde orde, de propaganda van de Marxistische media, De klimaat communisten en al het Linkse kut gajes in Nederland.

Indoneesje | 11-01-19 | 09:39 | 1

Een stem op de VVD... is een stem op D66, PvdA en GroenLinks - laten we dat maar niet doen.
FvD is goed--> beter als Wilders, die komt nooit bij zulke leuke programma's.

sociaal_econoom | 11-01-19 | 09:43

Onkenhout heeft natuurlijk gelijk dat het een volledig geregisseerd pr dingetje was.
Doet die Ferwerda wel vaker met politici van allerlei pluimage.
Zeiken om het zeiken dus.

Berbaar | 11-01-19 | 09:36 | 2

Dus we kunnen nu concluderen, dat Onkenhout een zeikerd is.

Pelforth | 11-01-19 | 09:39

Absoluut!

Berbaar | 11-01-19 | 09:44

Haha, eindelijk weer eens een goeie column. Die zie je zelden meer. Top!!

woordgrap van de dag | 11-01-19 | 09:34

De lach van Baudet vind ik ook altijd een beetje cringy, verder spijkers op laag water.

Bvdb | 11-01-19 | 09:31

Tsja, de bijnaam “de Azijnbode” krijg je niet voor niets..

Wijze uit het Oosten | 11-01-19 | 09:31

Ik ken Jair meestal wel waarderen ... (ken ja).
En Hiddemeister is toch wel een van mijn favoriete.

... ik begin te merken dat ik enig zins begin te draaien naar links toe.
Kan iemand me even helpen uit de linkse draai te komen aub?

*gordijnen dicht en tv-wegflikkeren doet

Het Licht | 11-01-19 | 09:30 | 3

Denk even aan Jesse Klaver. Lauwerkrans op z'n hoofd. Gekleed in een toga, op zijn troon in het Torentje, terwijl hij het bevel voor levenslange opsluiting tekent van een tweetal Nederlanders. De een maakte zich schuldig aan zijn huis verwarmen met hout, de ander heeft een kritische opmerking gemaakt over het Vierde Rijk, waarin hij Minister van Nederlandse zaken is.

Bent u er weer?

Knisperende_Tissue | 11-01-19 | 09:40

Nooit met je verkeerde been uit bed stappen.

Pelforth | 11-01-19 | 09:41

@Knisperende_Tissue
Dank. Dit had ik echt ff nodig. ...
wat een gruwelijke anekdote plempt u daar neer.

Ik ben er weer!

*gordijnen weer open doet en tv verder aanstampen in de groenbak.

Het Licht | 11-01-19 | 09:49

Overigens niet zo'n heel erg sterk filmpje verder, maar dat lag niet aan de heer Hiddema.

Langshetrandje | 11-01-19 | 09:29

Op naar de 25 zetels !?

laurentius | 11-01-19 | 09:28 | 1

Waarom zo voorzichtig?.

Pelforth | 11-01-19 | 09:41

Jinek (KRO-NCRV) is minder links dan Pauw (VARA)... dat verhaal klopt.

Bij Jinek zie je sterke rechtse persoonlijkheden zoals Kees van der Staaij, Baudet en Hiddema--> en zwakke linkse broeders zoals Ingrid van Engelshoven.
Dit doet ze expres.

sociaal_econoom | 11-01-19 | 09:27 | 5

Ze likte nog net die oude poes van de gesjeesde presidentskandidaat.

Pelforth | 11-01-19 | 09:43

Jinek is toch elke avond wel goed voor een Trump bash. Ze kan er alleen niet zo goed tegen dat de hele tafel niet meer automatisch smalend begint te lachen als ze 'Trump' zegt. Ze krijgt dan een nog bitcherige blik in de ogen.

Roadblock | 11-01-19 | 10:21

Eva is top idd

IkwilJinekwel | 11-01-19 | 15:21
▼ 2 antwoorden verborgen

Beterschap voor Hiddema! En snel weer terug naar het parlement!
Echt een aanwinst voor het FvD en de Nederlandse politiek!

Aristotalloss | 11-01-19 | 09:26 | 1

Polletiek, het is polletiek.

Het Licht | 11-01-19 | 09:32

Echt raar dat Samsom elke keer weer een betaald podium krijgt. De man heeft nooit iets te melden.

Patje2011 | 11-01-19 | 09:24 | 4

Met dat toupetje ziet ie er in ieder geval wel beter uit.

Pelforth | 11-01-19 | 09:47

sociaal_econoom | 11-01-19 | 09:34 |
Het 'eerlijke' verhaal van Samsom, braak. Dat betekend alleen maar ellende. Net zoals dat vrouwtje met die rollator die heeft ook een slagveld aangericht.

osolemio | 11-01-19 | 10:05
▼ 1 antwoord verborgen

Heerlijk, die tranen in de Volkskrant. Misschien toch maar weer eens een abonnement nemen op het linkse verdriet.
Dat Thierry en Oliebol juist op dat moment even op ziekenbezoek komen is natuurlijk puur toeval. De spontaniteit spatte er dan ook vanaf.

Hollende_Kleurling | 11-01-19 | 09:23 | 2

Ja poeh wat spontaan. Ze hebben zeker ook altijd een pak aan.

Middensteun | 11-01-19 | 09:31

Middensteun | 11-01-19 | 09:31 |
U kunt het zich zo te horen niet voorstellen, maar sommige mensen hebben inderdaad altijd een pak aan.

Roadblock | 11-01-19 | 10:27

De volkskrant. Dat zieltogende vodje dat 2020 niet gaat halen. Wie de fuck leest dat nog? Behalve fragmenten op twitter of GS.

Willem333 | 11-01-19 | 09:23

De filmpjes pias.. blij dat het eens een keer opvalt dat die filmpjes van niveau -0 zijn die die gozer maakt. Het doel van 't bezoek van de pias was om aan de kaak te stellen wie de rekening oppakt voor het verblijf in die kliniek. Coachen genoeg... kan iemand die jongen niet eens naar een houding coach sturen.. het is ergerlijk

myrna1965 | 11-01-19 | 09:23 | 1

Ik denk, dat het de bedoeling is, dat je je aan zijn houding ergert.

Roadblock | 11-01-19 | 10:28

Paul Onkenhout, ik draaide vroeger altijd gelijk de knop om als die lutser op de radio aan zijn column begon. Scherp! Toen deed ik inderdaad nog wel eens wat met de NPO, toen wel!

JohnJames_001 | 11-01-19 | 09:22

Ach ja, entertainment uit de staatsruif. Ik zie een grote toekomst als parlementair verslaggever voor deze jongen tegemoet. Nietszeggend, slijmend en luchtig. Precies zoals de lineaire kijker dat graag ziet.

SamV | 11-01-19 | 09:21

Paul Bijvangst Onkenhout, die al pornosurfend de all inclusive bode vult.
Filmpje had overigens de helft korter gekund.

LJBrinkhorst | 11-01-19 | 09:21 | 1

Prive roddelrubriek van de Volkskrant?

Zoltan | 11-01-19 | 09:20

Want Jair gaat in z'n videootjes nooit op stap met andere politici. Dus Eva Jinek mogen ze nu een moffenmeid noemen, want via via in contact met Nazi? Wat is de Volkskrant toch een ongelofelijke kutkrant.

GroetenVanUrk | 11-01-19 | 09:20

Heeft Tom Staal eigenlijk al een nieuwe filmpias, pakezeltje, personal V'tje en running mate gevonden?
Stuur die dan maar naar Mark met een ruikertje van een vierkante meter, anders past het niet onder die pinokkioneus.

elfenstein | 11-01-19 | 09:17

Het moge duidelijk zijn dat dit bezoekje niet Hiddema's ideetje was.

zwellevertje | 11-01-19 | 09:17 | 1

Misschien niet, maar wel mooi gebruik van gemaakt door even snel Baudet uit te nodigen.

SamV | 11-01-19 | 09:25

Paul Onkenhout is waarschijnlijk een GL rukkerT........ FvD komt zelden of nooit positief in het nieuws bij de NPO, die ene keer dat dit wel gebeurd kan uiteraard niet de goedkeuring wegdragen van het deugvolk..... want FvD staat gelijk aan racisme en nazi's etc...

Fatwabuster | 11-01-19 | 09:16

Die Jaïr Ferweda kruipt al twee jaar bij alle politici naar binnen, maar nu is het ineens niet meer leuk want PR-momentje voor FvD.

Joris Beltsin | 11-01-19 | 09:16 | 1

Nou sorry hoor, ik ben best pro FvD, maar dit was kwalitatief een miserabel stukje tv. Zie hier de interesse factor niet van om zo te zeggen. Is dat het gemiddelde niveau van de NPO?

J-van-de-Bontekoe | 11-01-19 | 10:54

Jair gaat bij vele politici op bezoek, dus ook bij Hiddema. En hij is niet de enige journalist. Misschien betrof het wel een ochtend of middag die gereserveerd was voor de diverse verslaggevers en stond Baudet c.s. stand-by in de coulissen. Nou laat de NPO eens een keer een rechts geluid horen, is het weer niet goed. Ik snap het hier niet meer.

Mannes | 11-01-19 | 09:16 | 2

Je bedoelt dat je de Volkskrant niet snapt?

knutsel_ | 11-01-19 | 09:21

Welk rechts geluid, ik hoorde niks van de Hiddemeister, het ging alleen over zijn heup en dat hij knorrig is.

Keyboardspeler | 11-01-19 | 10:47

Ze zijn in paniek, daar bij de VK! #stem ze weg!

Atheist-Priest | 11-01-19 | 09:16

Hmm en ik maar denken dat de hele NPO zendtijd voor politieke partijen is. Voor bepaalde politieke partijen dan.

knutsel_ | 11-01-19 | 09:16

Volgens mij zijn dit de tekenen dat links bang wordt dat het afgelopen is over 2 maanden.

ik_word_gek_in_NL | 11-01-19 | 09:11 | 1

Dat zou heel goed kunnen, niet alleen links maar ook bij de VVD en nog wat Pro-EU partijen knijpen ze hem flink als ze na de verkiezingen de meerderheid in de 1e kamer kwijt zijn... laat het maar gebeuren.

Keyboardspeler | 11-01-19 | 10:45

Altijd maar dat rechtse geluid bij Jinek. Nooit eens iemand uit het linkse kamp bij haar aan tafel. Oh, wacht ....

J. Jarig | 11-01-19 | 09:08

Bloemen voor Hiddema?
Die had op z’n minst getaart moeten worden, met kotst, stront en menstruatiebloed. Tenminste, als ik links een beetje begrijp.

Osdorpertje | 11-01-19 | 09:07 | 2

Ook de linkse staatsomroep wordt langzaamaan wat beschaafder.

kapotte_stofzuiger | 11-01-19 | 09:09

Hier was weinig beschaafds aan.

keestelpro | 11-01-19 | 10:05

Zucht.

Ik denk dat ik te wijs ben voor dit land.

Kaas de Vies | 11-01-19 | 09:07 | 2

Ik weet het zeker.

J-van-de-Bontekoe | 11-01-19 | 10:52

Hahahaha !

Tobi | 11-01-19 | 10:54

Theo drukt op het einde nog even de microfoon weg; wegwezen.

Wybe Wabes Abbema | 11-01-19 | 09:06

Als Jinek eikeltjespyama’s promoot, hoor je Onkenhout niet. Dan is het journalistiek hoogdravend.

Normpje | 11-01-19 | 09:05 | 1

Daar heb jij weer een punt

sarcastro | 11-01-19 | 20:49

Nu heeft hij op zich wel een punt. Humaninterestjournalistiek is sowieso al bloedirritant, maar als het ook nog eens gekaapt wordt voor een polletiek pr-momentje, dan haak ik helemaal af.

SynthetischBismut | 11-01-19 | 09:04 | 2

Maar daar dan zo'n column over schrijven is wel irritatie op irritatie.

mark1487 | 11-01-19 | 09:12

Eens met synthetische bivakmuts!

Middensteun | 11-01-19 | 09:36

Fijn, lig je in een zorghotel (toch prettig, die schadeloosstelling en dat honorarium), komt er een irritante NPO-verslaggever op je af. Arme Hiddema.

kapotte_stofzuiger | 11-01-19 | 09:04 | 1

Dieper in iemands privé kun je niet geraken dan op de ziekenkamer van een oude politicus tijdens reces die herstellende is van een redelijk zware operatie. In de wandelgangen van de 2e kamer kan je als NPO journalist wel een cynische linkse sneer uitdelen maar in deze context is dat zeer ongepast. Deze gast zal op een bepaald moment ook wel hebben gedacht omg wat doe ik hier?! Uiterst pijnlijke TV.

keestelpro | 11-01-19 | 10:04

Maar toch zeker wel biologische azijn?

Johan_Voorhaar | 11-01-19 | 09:04

Waar gaat dit over?????

Libertinowitz | 11-01-19 | 09:01 | 1

Jij hebt het gelezen!.

Pelforth | 11-01-19 | 09:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken