Buschauffeurs Utrecht bang voor asielplagers
Angst is een slechte raadgever. Daarom moet u maar niet naar dit filmpje kijken.
"Chauffeurs zitten niet echt lekker achter het stuur, maar met angst. Eigenlijk is het elke rit dat chauffeurs zeggen: 'oh ik moet weer langs de Hoogstraat, dat zal wel weer problemen opleveren'. Vrijwel elke rit heb je commentaar en problemen." Aan het woord is Theo van Oostrum, buschauffeur en voorzitter van de Ondernemingsraad van Syntus. U mag 0x raden wat er aan de Hoogstraat zit want het is een asielzoekerscentrum. RTV Utrecht doet verslag en het COA vindt het allemaal "heel vervelend" dus dit probleem is binnenkort opgelost. Zo gaat dat namelijk in Nederland! Samen lossen we het wel op.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Bollendak. 13 criminele overlastplegers vrijwillig teruggekeerd naar eigen land
De hamvraag is: hoeveel zijn er UITGEZET naar eigen land?
Politie onderzoekt geweld door agenten tegen 'hoogzwangere vrouw en Palestijnse migrant' in asielzoekerscentrum te Zeist
Maakt niet uit wat ze zeggen zolang het maar over ons (NL) gaat!
LIVE! XR-gekkies blokkeren spoor
Mocht niet van Sharon Nakba, doen ze toch
XR gaat zaterdag Utrecht Centraal volledig stilleggen om Israël een lesje te leren
Ook geen treinen naar het oosten dus
