Actie & doe mee! Femmes for Freedom doet aangifte tegen As-Soennah Moskee

Als de autoriteiten die troep niet opruimen en de feministes te druk zijn met de patriarchale erfzonden van de blanke man, dan moeten de Strijders van Shirin het maar doen. GS is uiteraard weer #TeamHoofddoek in dezen. PERSBERICHT:
Den Haag, 8 november 2018 - Vanochtend heeft Stichting Femmes for Freedom aangifte gedaan tegen de Stichting As-Soennah en de individuele leden van het bestuur wegens opruiing en aanzetten tot geweld. Aanleiding voor deze aangifte zijn uitspraken met betrekking tot vrouwelijke genitale verminking gedaan in een online leeromgeving. Tijdens de lessen werd door de docent gezegd dat vrouwenbesnijdenis niet verplicht is, maar wel aan te bevelen om de lusten van de vrouw te temperen.
Genitale verminking van vrouwen is geen islamitische traditie. Genitale verminking is een gruwelijke manier om de macht en het eigenaarschap van de man over de vrouw in stand te houden. Vrouwelijke genitale verminking is strafbaar in Nederland. Zelfs wanneer de verminking in het buitenland heeft plaatsgevonden, is in Nederland vervolging mogelijk wanneer het slachtoffer de Nederlandse nationaliteit bezit of een geldige verblijfstitel heeft.
Genitale verminking komt in verschillende gemeenschappen voor en is eerder geografisch dan religieus bepaald. Maar, de ontwikkelingen die nu plaatsvinden baren Femmes for Freedom grote zorgen; door steeds orthodoxer wordende gemeenschappen zien we normen verschuiven. Als iemand in een voorbeeldrol dan aangeeft dat strafbare feiten aan te bevelen zijn, kunnen we er van uitgaan dat zijn volgers zullen luisteren.
Femmes for Freedom kiest daarom voor een duidelijk signaal. Door deze aangifte te doen, wordt duidelijk dat de uitspraken zoals gedaan in de online leeromgeving, niet getolereerd, geaccepteerd of aanvaard worden in de Nederlandse samenleving. Om dit geluid te versterken, heeft de Stichting op haar website een conceptaangifte geplaatst. Femmes for Freedom roept iedereen op deze te ondertekenen en in te sturen naar de Districtsrecherche van Politiebureau Hoefkade te Den Haag.
Naschrift GS: Dat pijnlijk treffende traumabeertje is in diverse formaten hierrr te downloaden & vrij te gebruiken op je socials.

Reaguursels
InloggenHet is te zot voor woorden dat we ook zelfs maar een seconde discussiëren over het aantasten van de lichamelijke integriteit van wie dan ook, onder welk voorwendsel dan ook.
Wanneer begon deze gekte? Met minister Borst, u weet wel die vermoord is door een verwarde man, toen zij nog minister was het een goed idee vond om de besnijdenis van meisjes via het ziekenfonds te vergoeden zodat het wat minder pijnlijk zou zijn voor die arme kinderen. Die volledige gestoordheid bestaat nog steeds onder beleidsmakers en politici.
www.youtube.com/watch?v=qle_4qiH4tU
In tegenstelling tot de Koran, maakt de Ahadith meerdere malen melding van vrouwenbesnijdenis. Abu Hurayrah heeft bijvoorbeeld overgeleverd: “Ik heb de profeet horen zeggen: de ‘fitrah’ (natuurlijke aanleg) bestaat uit vijf elementen: besnijdenis, het scheren van schaamhaar, het knippen van de nagels, het epileren van okselhaar en het kortknippen van de snor.” Hierbij wordt geen onderscheid gemaakt tussen mannen en vrouwen. Een tweede Hadith, van Abu Dawood, maakt melding van een vrouw die besnijdenissen uitvoerde in de stad Medina. Umm Atiyyah heeft overgeleverd dat Mohammed tegen deze vrouw zei: “Snijd niet te diep, want dit is beter voor de vrouw en wenselijker voor de echtgenoot.”
Een derde Hadith is een vertelling van Muslim, waarin staat dat Aa’ishah heeft gezegd dat de boodschapper van Allah sprak: “Wanneer een man zit tussen de vier delen (armen en benen van zijn vrouw) en de twee besneden delen elkaar raken, dan is ‘ghusl’ (de grote rituele wassing) verplicht.” Mohammed zou dus hebben gesproken over zowel het besneden geslachtsdeel van de man als dat van de vrouw. Ook in verslagen die zijn overgeleverd door al-Tirmidhi en al-Haafiz Ibn Hajar wordt gerefereerd naar geslachtsgemeenschap met de zinsnede ‘wanneer de twee besneden delen elkaar raken’. Volgens een laatste Hadith heeft de profeet gezegd: “Besnijdenis is ‘soenna’ (aanbevolen) voor mannen en voor vrouwen een eerbaar gebeuren.”
Waar blijven we met de vrijheid van godsdienst? De profeet wordt hier beledigd en dat pikken de moslims niet. De profeet zei dat vrouwen rustiger worden als ze besneden zijn. Ze gaan dan ook minder vreemd. Besnijdenis is niet verplicht en je mag ook niet alles wegsnijden bij de vrouwen. Het is een aanbevolen daad.
nu kan eenieder natuurlijk die mannen en vaders de 'schuld' geven.. maar het zit toch echt dieper deze cultus van 'cutten'.. de moeders, vrouwen en oma's zijn toch echt diegene die de 'daad' uitvoeren. Blijkbaar zit het daar zo diep in de cultuur en tussen de hersens van vrouwen dat het wegsnijden van, als enige juist wordt gezien. Die vrouwen en oma's met het verstand van een kangeroo want enig educatie hebben ze niet gekregen dan die van hun oma's missen ieder besef wat ze aanrichten. Immers alle vrouwen zijn door de eeuwen heen gesneden.. Ooit gesproken met een jonge vrouw uit zo'n rimboe land, die zelf ook flink was 'gesneden' door haar oma. Eenmaal in Nederland wilde ze met alle besef die ze had haar moeder opsporen die ook ergens naar toe was gevlucht. Die was gevlucht omdat ze de taak van haar moeder moest gaan overnemen.. het besnijden van meisjes.. dat wilde ze niet meer maar moest wegvluchten. Ze werd verstoten door de vrouwen ( ook haar moeder) ze was een schande en was haar leven niet meer zeker.. het was haar plicht als dochter van de besnijdster om die taak over te nemen... en later weer haar dochter.
In Nederland verboden maar vergis je niet.. dochters worden naar een buurland voor 'vakantie' gebracht als ze de consultatiebureaus zijn ontgroeid om vervolgens o.a. in Somalie te worden besneden. En niet omdat vader dit wil maar vooral omdat moeder ( die vaak de baas zijn in zo'n gezin) dit van hem verlangt! Zelfs als moeder zwaar besneden is en daardoor haar bevallingen dramatisch zijn... traditie!
Ayaan Hirsi Ali onderging hetzelfde en werd weggejaagd toen ze in Nederland teveel haar mond opentrok. Ik ben benieuwd hoelang Shirin Musa hier nog wordt getolereerd.
Een besnijdenis bij jongens kan overigens een medische reden hebben en in Amerika komt het ook voor bij non jeauden en non moesliems. Bij religieuzen slaat het overigens nergens op als religie de enige reden is. Voor meisjes slaat een besnijdenis helemaal nergens op, kan me niet eens een goeie moesliem reden voor bedenken. Los van dat het ronduit slecht is voor de gezondheid.
Zal straks eens aan deze doneren (kan op hun pagina). Al is het maar een girale middelvinger naar de neppe feministenclub van Hertjesberger cum suis. Een aangifte lijkt me op voorhand kansloos in dit politieke klimaat en veldbezetting bij het OM en rechtbank.
1. Voor mannen (baby's) is besnijdenis verplicht. Kan iemand mij uitleggen waarom kindermishandeling wordt toegestaan in Nederland ? Stoppen met dit barbaars misbruik. Geen enkele reden voor die dit rechtvaardigt. Vrouwelijke besnijdenis is reeds verboden. Waarom deze discriminatie ?
2. Dit wordt door zogenaamde gelovigen bepleit. Welnu, als Allah volmaakt is, waarom heeft hij deze lichaamsdelen dan geschapen ? Ieder die deze door mensen verzonnen onzin gelooft en naleeft, gaat juist tegen de Goddelijke schepping in.
Overheid, kom in actie, ruim deze kindermishandeling en het aanzetten hiertoe op en handhaaf op iedere overtreding. De middeleeuwen zijn allang voorbij, stop met die barbarij !
Begin december ga ik naar Turkije - 2 weken ''all inclusive'' in Antalya.
Heerlijk... daar kom je tot rust met een ontspannen sfeer bij het zwembad en in het hotel - geen gezanik en stress aan mijn hoofd.
In Nederland gaat het iedere dag over moslims - ik wil het woordje moslim niet meer zien of horen---> even bijtanken in een ander land.
Kijk ik naar het journaal van de NOS... waar gaat het over?
Kijk ik bij GeenStijl... waar gaat het over? Juist ja---> over moslims en moskeeën.
Als ik in Turkije ben... dan heb ik daar geen last van.
Ik hoop dat het resort waar je zit overspoeld wordt met Russen. Dan kom je pas écht tot rust!
Alsof je in de oorlog naar Beieren op vakantie gaat.
Neem je wel een Russisch woordenboek mee... je zult die moslims nog gaan missen daar!
Ik ben blij voor je. Misschien mag je wel een besnijdenis bijwonen of een ander culturele gebeurtenis zoals een traditionele steniging of een ouderwetse homo-van-flat dropping.
Besnijdenis dat hoef ik niet te zien... wat ik wel ga doen in het hotel is een Hamam-behandeling.
Door middel van een heerlijke massage raakt uw lichaam in een diepe ontspanning---> dat heb ik nodig.
Wat voor een achterlijke, idiote, aap met faalangst Ben je dan. Als je je vrouw en jezelf zo veel pret ontzegt. Duidelijk dat dat geen echte mannen zijn maar schijtluizen.
Het zijn natuurlijk in eerste instantie de vaders die hun dochters de pret ontzeggen.
Besnijden om de lusten van de vrouw the temperen..... Hebben die gasten nooit van een trouwring gehoord? Werkt net zo goed.
Briljant!!
LOL
Volgens de Imam verkoopt dat goed aan de dames in de moskee:
"Beste dames ik beveel uw een FGM aan ter demping van uw lusten. Oxazepammetje erbij en ze zijn zelfs helemaal weg.
Gratis burka en 10% korting als uw nu inschrijft voor een allround wellnesspakket met deze unique behandeling.
Vraag ook na onze vriendinnenkorting en het extra lot voor een gratis burkini."
Doen de dames allemaal vrijwillig hier, net als hoofddoeken dragen. Zit in het ziekenfonds.
Het wordt gedaan bij meisjes, door moeders en tantes, als ze net in de pubertijd zijn. Onder het mom 'op vakantie' worden ze te grazen genomen, onverdoofd, met scheermessen. Onhygiënisch. En dichtgenaaid, onstekingsgevoelig. Een klein gaatje opengelaten voor wegvloeien van menstruatiebloed, een gevaar voor ophoping en vergiftiging door rottend bloed ed. Niks dames en vrije keuze, ik weet dat je een lolletje maakte hoor, maar misschien weet je er niet veel vanaf, daarom een kleine aanvulling.
En het resultaat, in de zwaarste categorie, is een barbie achtige vagina, helemaal glad van onder en soms amper een mannelid in te krijgen, laat staan een baby uit te persen.
Even wat werk, tekenen doe ik sedert decennia niet meer. Nu het dusdanig grenzeloos wordt in NL teken ik WEL zij en hun maken het verschil. Nu onze regering nog.
Al is het slechts een geste om het voorwerk van Ayaan voort te zetten. NL hoe diep kun je gaan.
Genitale verminking is,net als het hoofddoek, het ultieme symbool van moslimvrouwemancipatie. Zien jullie dat dan niet? En als je het de kindertjes vraagt willen ze het zelf dus wie zijn wij dan om ze dat te onthouden.
Typisch patriarchale geprivileerde misogynisten, hoor.
Kost weer tijd, kost weer geld, kost weer moeite, geeft weer ergernis dus kost weer energie. Waarom o waarom hebben we die gekken in ons land toegelaten, en waarom zijn ze er nog?
Is er eens een protest van uit de Moslim gemeenschap zelf. Wat op zich al een unicum is. Is het weer niet goed.
Als het om balletjes afsnijden zou gaan had ik het minder erg gevonden.
Daar krijgen de jongetjes wel een zacht karakter van.
De hele discussie alleen al..
Het totale failliet van een land.
erger kan het niet.
"mag ik vandaag even u aandacht voor de genitale verminking" ?
laat dat even op je inwerken. Een discussie over "genitale verminking".
Aangezwengeld door een groep vrouwen met hoofddoekjes die zich "Femmes for freedom" noemt. Hilarisch
en of je een aangifteformulier wilt invullen. Dat je daar tegen bent enzo.
En dat dat volop in Nederland aan de orde van de dag is ofzo..
En of dat wel of niet door de zorgverzekeraar vergoed wordt bla bla
We came a long way
The road to hell is paved with good intentions......
Absoluut een absurde situatie.
Dat is inderdaad een totaal absurde situatie. Het enige dat nòg absurder zou zijn als je vervolgens niet verder komt dan met de handen in je zakken je ballen blijven graaien en tsk tsk zeggen.
Is dit nu progressief of regressief voor een vrouwenbeweging..
Want ik weet het niet meer...
Nu hoor je die linkse sneeuwvlokjes uit Amsterdam niet met hun grote bekken!
Ja joepie; aangifte doen. Nog ff en iedereen in de keten is een moslim, de bevestiging komt van een moslim, de rechter is een moslim, de beveiliger is een moslim, de schoonmaker was sinds 1970 altijd al moslim. Dystopia is near..
Ik moet hier ook nog moeite voor doen ook. Geen petitie en 1 keer klik klaar.
Nou sorry maar ik doe het niet [meer]
De provocerende hoofddoeken hebben wat mij betreft gewonnen en het kan mij geen fuck meer schelen,
Ik zie inmiddels dagelijks blonde 'dames' met hun baby's rond scheuren in hun mini up kutauto's. Ik rijd braaf 30 in woonwijken maar die kutwijven willen door me heen racen. En dan de huizen, allemaal 2 of 3 van die kap lampen voor de vensterbank, of 2 of 3 vazen met nep bloemen.
Godverdomme. Moet ik voor die idioten opkomen zodat ze niet straks met een zwart gewaad rondlopen?
Neh. Ik ben er helemaal klaar mee. Kopvodidioten en geblondeerde idioten, 1 pot nat. Ik ben echt helemaal klaar met al die wijven.
Over die mannen: hetzelfde: langejurkbaard idiots, tattooidiots. Mij een biet.
Flikker de hele bende maar in de grote oceaan, ergens tussen Fukushima en die andere kant.
Wat mij betreft mag er een NUcleaire bom vallen op alles. Idiots.
Hee wij zijn er ook nog he. Morgen weer een dag Severalminutes.
Zware dag gehad? Kolere zeg.
Wat heeft dit met het onderwerp te maken, laat je nakijken.
En die welkom welkom wijven in ons land er achter aan , mijn dag is weer goed .
stijlloze parel 2018
Tegen zulke logica kan ik niet op. Maar ik wil wel mijn begrip uitspreken voor al die racemoekes in hun mobiele boodschappentasjes. Als ik in zo'n auto zou moeten zitten zou ik er ook geen minuut langer in willen zitten dan strikt noodzakelijk.
Raar land Nederland:
onder het mom van vrijheid van godsdienst kan een politieke geloofstroming gewoon macht uitoefenen over mensen en de vrijheid van mensen, in dit geval vrouwen, beperken en beschadigen volledig in strijd met de grondwet.
Den haag kijkt ernaar en doet niks. Gewoon sluiten die tent en mensen moeten gewoon betraft worden als de wet overtreden.
Voor blokkeerfriezen gaat de volledige poppenlast open. Maar ben je onder het mom van godsdienst vrouwenhater, homohater en westerse waarden hater, dan schijt politie, justitie en om in de broek, lafaards zijn het bij de overheid.
Het is de angst wellicht, beter geknield leven en het volk in de bek uitlachen dan rechtop sterven.
Indien angst regeert neemt haat de overhand. Dat is wat rechtgeaarde burgers in de maag gesplitst wordt. Er is iets goed mis, al decennia lang en wie oren en ogen heeft ziet met ‘lede ogen’ aan dat de lange adem uitgeput raakt, het is een triest en zenuwslopend proces op dit moment. Zijn we om zeep, of gaat er ooit nog iets veranderen en durven we in te grijpen en een statement te maken? Gelul in de marge gaat ècht zo vervelen!
"Tijdens de lessen werd door de docent gezegd dat vrouwenbesnijdenis niet verplicht is, maar wel aan te bevelen om de lusten van de vrouw te temperen."
Ja, allemaal leuk en aardig en tot je dienst en de VvMU geldt uiteraard ook voor de muzelmannen, maar dit soort uitspraken van achterlijke moslimmongolen grenst wat mij betreft aan "oproepen tot geweld", moet m.i. dan ook strafbaar worden gesteld - dat moet de politiek regelen, lijkt me - en als zo'n "docent" geen Nederlandse nationaliteit bezit, moet je hem er onmiddellijk uitschoppen, en heeft hij die nationaliteit wel, dan krijgt hij één waarschuwing, en bij herhaling vervalt zijn Nederlanderschap en wordt hij er ook uitgetrapt.
Moskeeën die een podium aan dit soort achterlijke moslimmongolen bieden, krijgen ook één officiële waarschuwing, en bij herhaling wordt de hele tent gesloten en wordt er een disco oid van gemaakt, net als met de leegstaande kerken gebeurt.
Optiefen met al die achterlijke haters. Maak ze duidelijk dat Nederland een modern, vrij, democratisch, seculier land is, waar man en vrouw gelijk zijn, en als je een lans wilt breken voor FGM dan tief je maar op naar Somalië, Sudan, of Pakistan. Maar hier hoor je niet thuis. Aanpassen of oppleuren.
Goed verhaal Doctor Johnson
Doe maar aangifte dan, ook.
Dat helpt tenminste echt Dr.
Voor die lessen vragen ze vaak aan de moskee gerelateerde imams. Het zijn ook vaak gastlessen. Ik heb het zelf meegemaakt .
Je kan er weinig tegen doen @BL het is gewoon dweilen met de kraan open, want zij maken gebruik van hun rechten in dit land.
Het is aan ons om te besluiten dat het geen GEbruik meer is, maar MISbruik is, en dat wij hieraan tenonder zullen gaan.
Maar dat vereist wel wat moed en misschien stemmen op een partij waar je in normale omstandigheden niet op had gestemd.
Maar in normale omstandigheden zou die partij er ook niet zijn met deze standpunten.
We moeten eerst besluiten dat dit onwenselijk is, daarna kan pas een aangifte volgen.
We weten allemaal dat als een imam zogenaamd iets adviseert, dat het dan eigenlijk de regel is waar de hele gemeenschap zich aan moet aanpassen.
data.unicef.org/wp-content/uploads/201...
Ik werd enigszins op mijn nummer gezet door isditnognieuws.
Maar geheel terecht!
FGM blijkt niet bepaald alleen voor te komen bij moslims. Ook veelvuldig in Christelijke gemeenschappen in de Zuid-Sahara landen.
Wat wilt u er mee zeggen?
Elke religie is gevaarlijk boven de voorgeschreven dosering.
CalamityJane | 08-11-18 | 21:19 |
Dat aangifte tegen de As sunnah prima is, maar FGM niet allen bij moslims voorkomt.
Omdat het elders gewoon is, hoeft men het hier nog niet te introduceren.
Ik ben tevreden met onze cultuur, als ik een andere cultuur wil bewonderen dan ga ik er wel op vakantie.
Ik haat die multiculti flauwekul.
Niemand zit te wachten op busladingen jembee spelers.
t.o.v. de europese culturen zijn de Afrikaanse en Midden-Oosten "culturen" (behalve eentje) of achterlijk of uitgeveegd door de islam.
De Islam is geen cultuur, het is barbaars, laag allooi, vergif, rot, de hel.
Ik kom even niet op de naam van een goede documentaire die hier over ging.
Ik leerde toen ook dat het voornamelijk cultureel bepaald is. Niet in de meest ontwikkelde gebieden uiteraard..
Ik doe niet mee met shirin. Ze draagt een hoofddoek. En dan freedom. Pffft.
Onderling ‘gezeur’ aanwakkeren is ook iets om over na te denken.
Klopt baard, iets om te overdenken.
Vrijheid van godsdienst is een mooi goed. Daar moeten we niet aan willen tornen. Ik heb aan de UvA geleerd dat de islam = feminisme. In de islam hebben meisjes en vrouwen het zelf voor het zeggen. Wel of geen hoofddoek, wel of geen clit. Allemaal eigen keuze. Ik snap dan ook niets van deze actie. Islamofobie it is.
Je hebt het door he Johnny.
Yup meer Islam, minder vrijheid. Niemand kan nog zeggen "wir haben es night gewusst". Wilders heeft ervoor gezorgd dat iedereen het weet.
beste Johnny, past u maar op!
Dit soort briljante cynisme wordt hier niet door iedereen op prijs gesteld cq. begrepen
Voor je het weet word je getransformeerd tot "Pipo"
Leer mij de reaguurders kennen, Eddie. Die lezen er wel doorheen.
... En om hun strijd tegen islamofobie voort te zetten komen de studenten van UvA in verzet met zelfgehaakte rode 'Besneden/ Mutilated Pussy Hats'
Best wel triest inderdaad dat dit soort strijd op de agenda staat, anno 2018 in jawel .. Nederland.
Nota bene gevoerd door vrouwen van diezelfde cultuur.
Weet je wie wel al veel eerder de ruimte, de veiligheid en de mogelijkheden hadden om dit te doen?
Onze eigen Nederlandse nepfeministen. Die waren hard nodig.
Maar in plaats van kritisch te kijken naar de parallelle samenleving die in onze samenleving heerst, kozen zij voor de kritiekloze moslimverheerlijking.
Je stond aan de verkeerde kant, feministe.
Dit soort vrouwen hadden je hulp hard nodig.
Ik heb respect voor deze strijd maar ik betreur het ten zeerste dat we hier in Nederland mee te maken hebben.
Iedere islamkritiek, hoe terecht ook = Wilders in de kaart spelen. En dat moet tegen iedere prijs vermeden worden. Dat zit er wat mij betreft achter.
Ja bij een deel denk ik dat ook.. Maar dan heb je dus eigenlijk besloten om niet meer zelf na te denken als nepfeminist.
Of in nuance denken, of oorzaak en gevolg kunnen zien, of onderscheid maken tussen onwenselijkheden.. kortom, dan ben je eigenlijk gewoon dom ook al heb je een master sociowelkomwelkomantropologiecultuurstudie op zak.
"actie & doe mee"?
In nog geen honderd jaar.
20 jaar lang hoor je niks en nu ineens kan het allemaal wel?
Als je als blanke hetero hier iets van zei dan was je een nazi of islamofoob, maar nu is het salonfahig als de Femmes for Freedom het initiatief nemen?
Laten ze hun eigen rotzooi maar opruimen. Linkse gajes
Lekker je NAW bekend bij de wout en dus ook bij As-Soennah
succes
U heeft de moed opgegeven, altijd strijdlustig blijven
Hier gaat een rechter heel hard foei roepen. Vervolgens moet de betreffende inhoud uit de leeromgeving worden verwijderd. Nadat dit gebeurd is en eenmalig gecontroleerd, zal het OM en justitie er niet meer naar kraaien.
Helemaal mee eens. Stop de genialenverminking.
Oh... wacht.
Misschien even wat anders.
Wie had vroeger op school gedacht dat dit enkele decennia later de uitkomst van een multikutkul-succesfeestje zou gaan worden?
Ik.
Benieuwd hoe de Nederlandse feministenkliek dit oppakt. Moeilijke keuze hoor, voor ze. Voor wie moet je nu zijn?
Waarom is genitale verminking bij jongens geen probleem voor al deze bestrijders van onrecht?
.
Toch weer indentity politics dus.
.
Ga ik geen een steun aan verlenen.
.
The enemy of my enemy is not necessarily my friend...
Je kunt natuurlijk altijd een (slap) excuus vinden om niks te hoeven doen.
Parel van het Zuiden | 08-11-18 | 20:16
En nu ben ik het beu!
De verongelijktheid dat ook jongensbesnijdenis als vorm van gelijkheid moet opgevoerd in deze aangifte is truttig.
Truttig, ja?
Als alles wat onder de noemer gelijkheid tussen mannen en vrouwen op een bepaald onderwerp zo belangrijk is, valt er nog wel meer in stelling te brengen.
Afijn, dat laat ik aan de echte feministen.
Voorwaar, dat ben ik niet.
Ik hang de opvatting aan dat je in deze mannenwereld nu eenmaal harder je best zult moeten doen als vrouw, als allochtoon, als gewaande minderheidsgroep.
In ieder geval zal ik het janken vanuit minderheidspositie nooit omarmen.
Simpelweg omdat zulks je geen betere positie zal geven!
Derhalve lach ik dus ook om mannen die nu in ene zich "geraakt voelen" omdat er voorhuidjes van jongens worden geknipt.
Die een aanklacht in namens die moslims en joden, zou ik zeggen.
Succes.
Oja, en kusjes.
Wat Parel zegt.
Besnijdenis bij mannen (hakken de hele piemel er niet af) heeft te maken met hygiëne. In de woestijn heb je niet iedere dag een douche. Besnijdenis bij vrouwen met dat vrouwen niet wulps worden wanneer mannen aan het vechten zijn.
Nodeloos kwetsend +1 haha... Nee, niet tenzij zij zich gaan verzetten tegen de oorzaak van deze uitwassen. Symptoombestrijding. Artikel 1 van de Grondwet is echt aan een aanpassing toe.
@klowiepowie Dus die Nederlandse besnijdenisklinieken staan in de woestijn en hebben geen douche?
Mannenverminking is ook debiel. Alleen is het ten eerste minder ingrijpend dan de gangbare vrouwenverminking. En zijn mannen eerder geneigd het probleem en de hiërarchie te accepteren.
Het zou m.i. wel goed zijn om het mee te nemen in het verhaal.
Omdat je ergens moet beginnen!
Zonder mij ook. Dat wel.
@Kudtkip | 08-11-18 | 20:36
“Meer je best doen.”
.
Wat doen dan? Zo’n jochie mag niet kiezen. Verzetten kunnen ze niet.
.
Lichamelijke integriteit lijkt me overigens bij uitstek wel een onderwerp voor gelijkschakeling tussen man en vrouw (en alles wat er tussen ligt).
.,
U mist trouwens een belangrijk punt in mijn tegel. Ik vind identity politics gevaarlijk, kwaadaardig en wil daar geen steun aan verlenen. Ook niet in gelegenheidscoalities.
PvhZ
Jochie, meisje.
Zekere mannen genieten al eeuwen de vrouw op de manier zoals het hun belieft. Tijd voor voorrang in deze. Natuurlijk klopt het wat u zegt. Maar voorhuid of klitorisverwijdering maakt nogal een verschil.
Mannelijke verminking slaat natuurlijk ook nergens op. Het hygiëne geleuter is nonsens anders waren we miljoenen jaren geleden al overleden ....
Parel van het Zuiden | 08-11-18 | 22:33
Té selectief geknipt, Parel, deze opening van je reply op mijn reply op jou.
Dat juist jonge meiden, én inderdaad ook jochies, zelfs niet kunnen kiezen of ze zo'n rituele verminking willen ondergaan, dat had ik al eerder in deze draad opgemerkt.
Het "meer je best doen" had betrekking op volwassenen, in het bijzonder groepen die zich (naar mijn idee) te makkelijk achter gesteld voelen.
Zoals feministen en allochtonen - lees nog eens terug desnoods.
En in het verlengde daarvan vond ik dus dat het andersom (in deze draad dus) een gezeik was om dan als mannen in ene gevoelig te gaan lopen doen over besnijdening aan hun intieme deel.
En ja, zo gevoelig deed jij exact - ook na terug lezen.
Ik ben het wel degelijk met je eens hoor, overigens.
Geen van beide sexen dienen tussen de benen met messen bewerkt.
Dat was, nogmaals, niet je boodschap.
Jij wenste niet mee te werken aan verzet tegen meisjesgesnijd omdát jochies niet inclusief deze aangifte zijn genoemd.
Ik zou alsnog kwaad kunnen worden: dien dan verdomme apart zo'n aangifte in.
Of verzoek de club van FFF dat te zoen, maar zeik niet zo als een ... wijf.
De reden van vrouwenbesnijdenis is een militante en valt onder de noemer 'jihad'. Wanneer de moslimmannen dan van huis zijn om de jihad te voeren (tegen onze samenleving en al het overige wat niet-islamitisch is) is het de bedoeling dat hun vrouwen niet lustig raken. Een moslim die zijn/haar kind laat besnijden hoort gezien te worden als iemand die hier niet gekomen is als vluchteling of zelfs uit economische redenen, maar als iemand die onze samenleving verafschuwd en daarom de clitoris van de vrouw amputeert. Bij zo'n Hirsi Ali (anti-clitorisknipperij madam) zorgen we ervoor dat ze haar NL'se paspoort verliest omdat ze gelogen heeft over haar naam. Intussen zitten we met duizenden moslims opgescheept die liegen over de toedracht van hun vluchten en hier hun barbaarse jihad-praktijken botvieren met als doel om onze samenleving te ontwrichten.
In Europa hadden ze in de Middeleeuwen de kuisheidsgordel voor een vergelijkbaar doel. Jaar of 600 geleden. Dat is de crux: islam een middeleeuwse cultuur. Past niet bij de onze.
Hirsi Ali heeft niet voor niets de PvdA verruild voor de VVD, omdat zij zich in de steek gelaten voelde.
Geef vooral je naam en adres aan die
aardige moslim achter de politie-balie...
Doe maar een petitie maken, dames!
"genitale verminking is eerder geografisch dan dan religieus bepaald" zeggen en je dan druk maken om steeds (religieus) orthodoxer wordende gemeenschappen. Dat standpunt is bagger en dat weten ze zelf ook wel. Veiligheid is ook een dingetje ej Femmes for Freedom? Nou het streven is nobel elk geval.
Ik vertrouw erop dat "Districtsrecherche van Politiebureau Hoefkade te Den Haag" zo snel mogelijk voor voorgedrukte aangiften zorgt, en die huis-aan-huis bezorgt.
www.femmesforfreedom.com/wp-content/u...
Je kunt natuurlijk best beweren dat het geen islamitische traditie is, maar stomtoevallig wordt het wel alleen door moslims toegepast. Knappe jongen die dat verband kan gaan ontkennen.
http://data.unicef.org/wp-content/uploads/2015/12/FGMC_Lo_res_Final_26.pdf
pagina 3
NIGER
55% of Christian girls and women have undergone FGM/C, compared to 2% of Muslim girls and women
Wat win ik? ;)
Beste_Landgenoten | 08-11-18 | 20:09
Jouw verwarde fixe ligt nogal op het beschuldigen van reaguurders.
En niet zo licht ook.
www.geenstijl.nl/5144743/asia-bibi-ni...
Raak jij maar tot een knappe jongen dat je zulke aantijgingen achterwege laat.
Is dit nog nieuws? | 08-11-18 | 20:18 |
Je hebt totaal gelijk.
pagina 81 figuur 6.13
Het blijkt vrijwel gelijk verdeeld over alle religies.
In sommige landen meer, in andere minder.
Ja het schijnt vooral iets cultureels.. maar geen verrassing dat ook dit barbaarse ritueel alom door islam omarmd is.
Kudtkip | 08-11-18 | 20:23 |
Het is de hypocrisie die me mateloos ergert KK.
Grote mond iedereen tegen de islam, maar puntje bij paaltje en niemand wil echt iets doen. Slappe hap.
Goh hoe zou dat nou komen? Na jaren uitgemaakt te zijn voor xenofobe islamofobe racistische vieze blanke ouwe man mogen we nu weer meedoen als het in het straatje past?
Nogmaals, succes er verder mee. Maar zonder mij.
Beste_Landgenoten | 08-11-18 | 20:59
Wat doe je er zelf tegen eigenlijk?
Kudtkip | 08-11-18 | 21:33 |
Wat ik er zelf aan doe?
Aangifte insturen.
Heb m net uitgeprint.
Kudtkip 21.33
Niks!
B l heeft al een dagtaak aan dwarsliggen.
B L
Dat meent u ?!
Niks hypocrisie. U wilt toch niet beweren dat we het
moeten verbieden , te beginnen bij de christenen?
Die fuckhut had allang gesloten moeten zijn.
Nou gebeurt er een hoop in die haathut, maar fucken zeer waarschijnlijk niet.
Verder eensch, een haathut van dat kaliber hoort gewoon niet in een vrij land als Nederland thuis.
De mannen die plezier beleven aan seks met een vrouw die besneden is,
MOETEN ook maar een paar delen van hun anatomie inleveren.
feministen stem pvv!
Net als heaumeaux.
Zou graag een keer geld willen geven aan Monique en Jannie uit Emmen die opkomen voor zoiets als dit. Dus aan gewone mensen die ergens voor opkomen. Al die clubjes heb ik niet zo veel vertrouwen meer in... En die Femmes, ja leuk en aardig maar ook weer zo'n clubje.
En toch, het zou best eens kunnen helpen.
"Door deze aangifte te doen, wordt duidelijk dat de uitspraken zoals gedaan in de online leeromgeving, niet getolereerd, geaccepteerd of aanvaard worden in de Nederlandse samenleving."
Besnijdenissen worden al jarenlang getolereerd, de import van kindbruidjes wordt al jarenlang getolereerd, huwelijken tussen volle neven en nichten worden al jarenlang getolereerd. De Femmes for Freedom komen rijkelijk laat bij de les. Hoeveel van hen maakten deel uit van de welkomstcommissie? Maar goed, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Autocorrectie:
Met dank voor het initiatief gaat mijn aangifte er z.s.m. uit.
MickeyGouda | 08-11-18 | 19:53
Dan maar later dan niet eerder door anderen gedaan.
Hier ligt een concrete aanleiding om een aanmoedigend moskeebestuur erop te laten aanpakken.
Vergis je niet.
Ook bij onderwijsinspecteurs lopen projecten om attent te zijn op jonge meiden die "even voor vakantie" naar het buitenland gaan en besneden terug komen.
Dit akelige fenomeen vindt inderdaad al jaren plaats, ja ook vanuit Nederland.
Iedereen die hier concreet tegen kan en wil optreden, zoals nu bijv. met FfF, krijgt de meest eenvoudige kans.
Cortes, hulde.
Ok, Go girls!
25 jaar te laat, maar zet m op!
Jullie hebben de moslima’s jaren lang in de kou laten staan.
Het is nooit te laat om het op te nemen voor onderdrukte vrouwen.
Vastbijten en niet meer loslaten.
Ruimedenker | 08-11-18 | 19:49
Welja, voer een sub-aanval uit.
Alsof moslima's 25 jaar in de kou zijn gezet (met dat warme kopgordijn) door "the girls".
Ten eerste is dat helemaal niet zo - er zijn tig cluppies die hun rechten beter bevochten hebben dan voor niet-moslima's. Bezie menig kopgordijn aan de desk op stadskantoren, in supermarkten, reclames en tv-shows etc.
Los van jouw tegel voeg ik hier er in het bijzonder aan toe dat degenen die nu mauwen over mannenbesnijdenis, dat deze niet in de aangifte staat, zich niet zo truttig op moeten stellen.
Als dat dan ook bevochten moet worden, komt er net zo prima wel een aangifte van.
Zeg het maar.
En ook even tegen welke club u die concreet wil indienen.
Even los van de besnijdenis, vind ik dat “onze” feministen zich in de afgelopen jaren te weinig hebben ingezet voor moslimvrouwen.
"Genetische verminking van vrouwen is geen islamitische traditie".
I call bullshit. Om vele redenen is het spijtig dat dhr. Jansen ons zo vroeg is ontvallen; hij zou hier wel raad mee hebben geweten.
Kijk naar de kaart van de wereld waar besnijdenis wordt toegepast en vergelijk die met de kaart van de islam over de wereld en kijk dan meteen in welke gemeenschappen het in het Westen wordt toegepast.
Juist! het is wel degelijk een mohamedaanse traditie. Alleen niet voor alle mohamedanen (lezen jullie mee Erdogan-slaafjes van Denk?). De gebieden waar er driftig geknipt en gesneden wordt, vallen vrijwel 1-op-1 samen met het gebied waar de Shafi'i school van mohamedaanse "rechtsgeleerdheid" dominant is. Hadden we idd. maar een waardige opvolger van een Jansen of een Snouck Hurgronje in dit land.
Wij idioten (lees= de Haagse trawanten van Brussel) hebben het debiele geloof binnen gehaald; nou zitten wij en onze (klein)kinderen er dus voor altijd mee
Nou de Chinezen weten er anders wel raad mee. Waar een wil is, is een weg.
Of we moeten er voor zorgen dat de islam minder populair wordt bij jongeren. Er voor zorgen dat het niet cool is om bij de islam te horen. Dit door middel van open debatten op tv, series, cabaret, muziek, etc net zoals bij het christendom gebeurd is. Helemaal weg zal het niet snel zijn maar we kunnen het nog verkleinen.
www.geenstijl.nl/4085841/opperfeminis...
Wanneer de meisjes van OPZIJ zeggen dat een hoofddoek vrijheid betekend, dan misschien een k*dt zonder ontstekingsmechanisme ook wel,..
Hoofddoek vrijheid? Keuze?
Als je ze vraagt of ze em eens af willen zetten zeggen ze altijd "nee", maar stiekem dromen ze ervan.
Alleen vrouwelijke besnijdenis? Succes er dan verder mee.
Feminism.......... it was never about equality. Goed boek trouwens.
Het meest ingrijpende is het voor de vrouwmens!
Die aangifte wordt natuurlijk "niet-ontvankelijk" verklaard want tegen moslims
Het OM gaat niets doen, hebben het te druk met hun eigen baantjes carrousel en blokkeerfriezen.
"Genitale verminking is een gruwelijke manier om de macht en het eigenaarschap van de man over de vrouw in stand te houden....."
aldus Femmes for Freedom.
"de man"?
graag iets specifieker wie dan "de man" is. Ik in ieder geval niet.
En ik denk de rest van de autochtone nederlandse man ook niet.
Policor gelul
Eerst leren lezen, pipo. Dat is niet mijn tekst. Maar als je "policor gelul" erger vindt dan FGM, dan ben je eigenlijk sowieso al af.
Cousin Eddie | 08-11-18 | 19:28
Het is toch ook niet moeilijk om het statement dat je aanhaalt te verwijzen naar de quote die FfM juist weer aanhaalt over de aan te klagen mannen van de stichting cq moskee?
Eigenlijk juist doordat jij je er duidelijk niet mee afficheert zou je mede aangifte moeten doen.
*boks @ Van Rossem*
Waarom op uw teentjes getrapt? Neef Eddie zegt toch nergens dat de kritiek u aan is gericht
Ik steun de actie maar in onze pre-Islamitische samenleving heeft deze actie weinig effect.
BozePaarseMan | 08-11-18 | 19:28
Hierbij je kop al laten hangen, is bijna gelijk aan capitulatie.
Besef goed wat je met je mismoedigheid doet...
Het is oorlog. Doe iets. Slapjanus
Fraai.
Had van jou wel actie verwacht, gezien je vrijwel dagelijkse harde kritiek.
Dank u, ik vond em zelf eigenlijk ook wel fraai. Zie hier ook even de strijdlust van onze toetsenbord ridders.
Ik vond het altijd absurd dat baby's altijd verplicht naakt gewogen moesten worden bij het consultatiebureau, maar begin het nu een beetje te begrijpen. Om dit soort praktijken te voorkomen moet kennelijk iedereen gelijkelijk behandeld worden. En ik maar denken dat ze het meenden wanneer ze zeiden dat het gewicht van de (plas)luiers niet meegewogen moest worden. Echter, weigeren om naar het consultatiebureau te gaan is volgens mij nog steeds een optie voor ouders die over de schreef zijn gegaan.
Prima actie. Ik ben helemaal voor. Maar eh... Mag ik dat wel doen, als boze witte man?
Tuurlijk, maakt niets uit, u zit toch al in het verdomhoekje.
Stormageddon | 08-11-18 | 19:27
Alleen als je van goede snit gesneden bent.
Lijkt me wel in orde.
Tuurlijk Storma dat mag U zeker en waarom zou U niet?
Of het juridisch zoden aan de dijk gaat zetten waag ik te betwijfelen maar FFF kunnen de steun goed gebruiken.
Al is het maar om 'onze' klassieke feministen te wijzen op hun stupide verzuim!
www.zorgkaartnederland.nl/besnijdenis...
Op dit moment zijn er binnen ZorgkaartNederland 23 besnijdeniscentra in Nederland bekend.
Met als excuus dat het ook om medische redenen nodig kan zijn.
Al gebeurd dat zover ik weet gewoon in een ziekenhuis.
frickY | 08-11-18 | 20:03
Medische redenen? Bij vrouwen?
Iamsterdam nu ook al weg. GL gaat lekker daar!
OMG. Cortes rocks!
Nu zijn arab wijven ook niet echt te vertrouwen. Ik heb vroeger een getrouwde marokaanse meermaals volgeblaft op de werkplek. Bloedgeil was ze.
Spann0nd heur.
Nog wat ter zake te melden of was dit het, kleuter!
Was het wel een vrouw? Veel omgebouwde mannen in Marokko.
Waarschijnlijk was haar man homo. Veel vrouwen worden uitgehuwelijkt aan homoseksuele mannen omdat homoseksualtiteit volgens de Koran toch niet bestaat. Pfffffff
Zal ik nog eens uitleggen wat dubbele moraal inhoudt?
Denk dat ze gewoon nieuwsgierig was naar voorhuid
ok.. ik moest lachen
Nieuw ww: Haramkechblaffen
Wat voor straf geven NL NEPrechters eigenlijk voor kudtsnijden??
Oh wacht........
Tjee zeg, ik ben nog mijn pilschen voor geenstijl actie, maar deze is ook belangrijk.
Ehm bezig *hips*
Is dit niet nog goedkoper dan Schultenbrau?
www.jumbo.com/pitt-bier-krat-24-x-30c... Zal wel enorm goor zijn, maar ach het is voor het goede doel.
@Patje2011 |
haha, ja dat is voor zes blikjes van 35 cl € 2,10, Schultenbrau kost inmiddels per zes blikjes € 2,50 als ik me niet vergis.
Overigens is Schultenbrau prima te drinken. Gewoon goed Duitsch pils.
EefjeWentelteefje
En per krat is Pitt zeker goedkoper:
www.aldi.nl/onze-producten/aldi-merke...
Met zijn allen aan de Pitt! (Schultenbrau ga ik overigens wel een keertje proberen)
Elke organisatie die streeft naar genitale verminking is in overtreding. Dus er is geen sprake van discriminatie van een geloof of zo. Want dat gaan ze meteen roepen natuurlijk.
kloopindeslootjijook | 08-11-18 | 19:16
Ja? Dus? En?
Roepen mag nou net wel...
Als 200 man zwarte piet kunnen afschaffen in Nederland... zou het 12 miljoen toch wel lukken vrouwensnijden af te schaffen?
Die 12 miljoen laten zich al jaren keihard maaien door rutte en de eu club, dus nee, die 12 miljoen kunnen eigenlijk helemaal niets...
Mark_D_NL
We zijn gewoon niets meer dan groen gras dat groeit.
@Sprietatoom :
Gras kan, maar we zijn vooral de cows in the tax-farm...
Voorgedrukte aangiften, verruimde openingstijden politiebureaus, optocht naar het bureau met burgemeesters en BN'ers?
Bij de GGO (geestelijk ongezondheids instelling) al soenah zeggen ze nu dus al jaren minder minder.
Mijn slager vraagt altijd mag het wat meer zijn.....
Ja zeg, je hangt vrijwillig dat kutgeloof aan. Dan moet je niet gaan zeuren over de negatieve aspecten ervan.
Inderdaad, cherry picking.
Cheeky Bastard | 08-11-18 | 19:14
Dat doen de lijdende jonge deernes dan ook niet.
Plaatsvervangend Femmes For Freedom wel.
Die jonge deernes zitten namelijk al in de ongekozen positie van dat kudtgeloof.
Onvrij - laat staan bij machte zich te weer te stellen tegen het ritueel van genitale verminking.
Snap je?
HALLO: het gaat hier om jonge meisjes en dus niet om volwassen vrouwen. De jonge meisjes gaan gewoon mee op vakantie naar het buitenland en opeens gebeurt het. Veelal Somalie, Eritrea etc. We hebben het dus hier over kinderen.
Yesssssssss ik doe mee.
Dat we jonge meisjes IN NEDERLAND dit laten overkomen is echt het werk van de duivel. je zou als meisje maar in een Moslimgezin geboren worden.
Kom op mensen, doe ook mee!
Gezien het ontbreken van diversiteit bij de rechterlijke macht vraag ik mij de kansen af want wat staat er in de verkiezingsprogramma's van Kaag en Ollengron ???
Geen onderdeel van de leer van de mentale verminking ?
Gedownload: www.femmesforfreedom.com/wp-content/u...
Geprint, getekend en geadresseerd met een sticker van de kop van onze koning.
Fijn al die aangiftes, maar worden die dan wel straks ontvankelijk verklaard voor een zaak bij het OM? Of is dat een rare vraag?
Jan, Leiden | 08-11-18 | 19:04
Geen rare vraag ergens, intussen.
Echter geen gebruik maken van dit strijdmiddel maakt zo'n kans sowieso niet ontvankelijk.
ik pleit voor onverdoofd (want halal) genitale verminking van elke willekeurige imam. In het slotervaarziekenhuis (geen wachtlijsten dus prima) met apparatuur die niet wordt opgeëist door de leveranciers want al 5 jaar afgeschreven.
En we noemen het medisch centrum besnijdenis...
Slotervaart is nu dan ook dicht. Heeft dat verband met elkaar?
Dus mijn NAW komt bij AsSoennah terecht?
Lijkt me niet gewenst.
Dit moet gewoon opgepaktworden door het OM, hier is geen aangifte voor nodig. Net zoals voor moord geen aangifte nodig is.
Blijkbaar wil het OM dit niet. Die vervolgen liever meneer Wilders.
Nee, hier:
Politie Eenheid Den Haag
Districtsrecherche
Hoefkade 350
2526 CH Den Haag
De aangiftes worde toch inzichtelijk voor (de advocaat van) As Soennah.
@oorwormpie | 08-11-18 | 19:25
En gezien de vervlechting van politiebureaus en politiecommissarissen met moskeeën en de algemene islamiseringsdoelstellingen die ze van hun politieke bazen hebben meegekregen, kun je er zeker van zijn dat de namen bij de betreffende haatmoskee terecht komen.
En. Waar ben je bang voor?
Dit is nou typisch zo'n moment voor al die islam-critici om eens een daad bij alle stoere woorden te voegen lijkt mij.
Anders is het toch vooral geblaf vanachter de heg.
Dus omdat De Rest Van Nederland struisvogelt moet ik met naam en toenaam een moskee onderschijten. Ik krijg niet eens een bloemetje.
oorwormpie | 08-11-18 | 20:31 |
Juist ja.
Maar doe gerust zoals "de rest" en blijf passief.
Is dat niet gewoon keiharde capitulatie voor de baardman?
Het is toch ook wat zeg. Kan je wat doen, iets concreets, word je bang.
We komen helaas niet meer van de ISlam af in Nederland maar we kunnen wel proberen de meest barbaarse, illegale en ongewenste aspecten binnen die ideologie en cultuur eruit te wieden. Shirin Musa en de haren hebben in deze mijn volledige steun en sympathie.
Wacht even, de manier hoe het hier binnenkomt met salamitehniek is precies dit. 2 zeteltjes denk, wilders voor het hekje wegens een uistpraak, piet weg, etc. Plakje voor plakje. En blijkbaar aan veel comments te lezen want veel zeggen.... nahhh wi ik niet, we komen toch niet meer van de islam af. Het heeft dus gewerkt. Andersom dus ook.
Oh. "Vrouwenbesnijdenis is een culturele, niet een islamitische uiting".
Oh.
Joh.
En deze zieke sport, welke "landen" "doen er aan", of "zitten er op"?
Oh. Nou breekt mijn klomp.
Wiki:
"Egypte, de Soedan en de zuidelijke Sahel inclusief Somalië), het Midden-Oosten (delen van Jemen en Oman) en Azië (Maleisië, Indonesië). De ingreep wordt vaak uitgevoerd terwijl het slachtoffer nog jong is: zo worden de meisjes geopereerd van direct na de geboorte tot aan de puberteit."
Dus. Dat is weer helder. Het heeft niets, maar dan ook NIETS met de ieslam te maken. Het is een *wegwuivend handgebaartje* cultuurdingetje.
ALs het dan zo'n CULTUURDINGETJE is, mag ik dan, met wijlen de Kale Prof met mij zeggen> het is DUS alsnog een achterlijke cultuur?
Het staat niet in dat boekie van ze, het is een gebruik worden in de meer traditionele gebieden en de vrouwenhaters binnen die club nemen het maar al te graag over. Een beetje zoals dat hoofddoekje ( of zelfs die burqa ), staat ook nergens dat het een plicht van de vrouw is om die te dragen, is alleen een cultureel dingetje uit een bepaald gebied wat middels ISlam verder is verspreid en nu als wenselijk wordt gezien. Alles om vrouwen maar onder controle te houden...
De meisjes worden niet 'geopereerd'. Ze worden mishandeld en verminkt.
Net als dat de mensen in dienst van Willem Holleeder hun slachtoffers niet 'opereerden'.
@Graaisnaaiert
Maar tradities als Sinterklaas en zwarte Piet moeten kapot met hulp van het OM. En staan hele ploegen klaar om kleine kinderen aan te pakken. En nu stilte vanuit die hoek. Was te verwachten.
Exact wat Graaisnaaiert, en overigens ook Shirin Musa, zegt.
Dit soort akelige achterblijfsels uit de zandbak'cultuur' van - met name - Noord-oostelijk Afrika blijken steeds meer geadopteerd te worden in islamitische 'culturen' in geheel andere streken, waaronder inmiddels zelfs Azië. Dit op aandringen van de haatbaarden die hierin een prima middel zien om de vrouwen nog meer te discrimineren en te kleineren dan dat ze al doen vanuit de islamitische 'cultuur'. Het is niets anders dan pure vrouwenhaat.
@Graaisnaaiert
Waardeer je bijdrage, maar hee.
Jouw "culturele gebieden" liggen, heel gek, verdomd ver van elkaar af: van Somalie, naar Sudan, naar Egypte, en gevallekes Dubai en VAE, stomend door naar de grootste Allah-archipel, zuid-OCeanie, Maleisen en Indonesiers?
En nu about cultuur?
@Graaisnaaiert | 08-11-18 | 19:02 |
Helaas zal ik u hier even moeten corrigeren mijn waarde @Grasnaaiert. Het staat wel degelijk in die boekjes (die ik hier nu ook voor me heb liggen btw). Het wordt in zowel de Sira (1564), de Hadith (Sahih Bukhari, Volume 7, Boek 72, no 777 tot 779) als ook in de Hadith Sahih Muslim (Boek 003, no 0684) genoemd. Besnijdenis wordt ook expliciet als verplichting in de Sharia genoemd: Hoofdstuk E Zuivering, sectie 4,3 op pagina 59.
Er staat letterlijk:
"Besnijdenis is voor zowel man als vrouw verplicht. Voor de man houdt het de verwijdering van de voorhuid in, en voor de vrouw het wegsnijden van de gehele clitoris." (dit wordt Hufaad genoemd)
Dit is de Arabische vertaling. In het Engels wordt er nog wat om de zaak heen gedraaid. Maar dit is wat de officiële boeken erover zeggen. Helaas is dit dus wel degelijk een onderdeel van de islam. Of wij dit nu leuk vinden of niet. En dat het hier überhaupt een punt van discussie is in dit land is de grootste gotspe aller tijden.
Maar er word toch ook gen aanklacht ingediend tegen "de islam". Er wordt een aanklacht ingediend tegen een Moskee die oproept tot het uitvoeren van strafbare handelingen.
@Sjefke :
Bedankt voor de duiding, ouwe indiaan..
@Sjefke: Ik heb even de Hadith erbij gegoogled maar er staat niet specifiek in dat het voor beide geslahten geldt ( er wordt wel verwezen naar een snor kort knippen en geintjes daargelaten lijkt dat toch om mannen te gaan ):
Volume 7, Book 72, Number 777 :
Narrated by Abu Huraira
Allah's Apostle said, "Five practices are characteristics of the Fitra: circumcision, shaving the pubic region, clipping the nails and cutting the moustaches short."
Volume 7, Book 72, Number 778 :
Narrated by Ibn 'Umar
Allah's Apostle said, "To shave the pubic hair. to clip the nails and to cut the moustaches short, are characteristics of the Fitra."
Volume 7, Book 72, Number 779 :
Narrated by Abu Huraira
I heard the Prophet saying. "Five practices are characteristics of the Fitra: circumcision, shaving the pubic hair, cutting the moustaches short, clipping the nails, and depilating the hair of the armpits."
Overigens wordt ik niet blij van de voorgaande verzen, iets over mannen die zich als vrouwen gedragen en vice versa. Zal uw andere verwijzingen even bekijken maar als het er echt expliciet staat is de aangifte van FfF bij voorbeeld al kansloos, want onze rechterij zal dit weliswaar niet toestaan, maar straf maar eens een klittenknipper uit Noord-Afrika.
@Graaisnaaiert | 08-11-18 | 20:04 |
Dat klopt, je hebt de andere teksten (Sira, Sharia) erbij nodig om het plaatje compleet te krijgen. De genoemde Hadith gaan er vanuit dat al genoegzaam bekend is dat zowel man als vrouw besneden (moeten) zijn. De Sira noemt het, en in de Sharia wordt het tot in detail beschreven. Daarom noemde ik die erbij. Anders is het plaatje niet compleet en zou je denken dat het slechts de man betreft. Niets is minder waar! Dat is nu de dualiteit van de islam.
De rest van de Hadith is sowieso geen erg vrolijk leesmateriaal. En als u eens echt voor een depressie wilt gaan raad ik u de Sharia wetgeving aan. Zo'n kleine 1300 pagina's aan absurditeit, vrouwenhaat, en haat naar alles dat niet-moslim of Joods is toe.
Ik hoop, en dat heb ik hier al eerder geschreven, dat ze ook een demonstratie voor die As-Soennah haatclub willen gaan houden!.... Kijken of er dat dan wel mag van die VVD burgemeester Krikke.....!?
Provoceren heeft geen zin dan duiken ze in de slachtofferrol wat hun gedachtegoed alleen maar versterkt.
Iedere regel van ze spellen zoals nu het goede initiatief om aangifte te doen.
Als er een demonstratie komt tegen vrouwenbesnijdenis kom ik en ik neem de hele buurt mee.
botbot | 08-11-18 | 19:12
Als Femmes for Freedom voor die As-Soennah haatclub wil gaan demonstreren omdat ze vrouwonvriendelijke walgelijkheden prediken is dat helemaal niet provocerend! Die lui van die extreemrechtse actiegroep Identitair Verzet mochten terecht niet voor die As-Soennah demonstreren van VVD burgemeester Krikke, maar Femmes for Freedom is geen extremistische groep..... Toch zal dit niet snel gebeuren, komt omdat ze bang is, VVD wanbeleid.
Genitale verminking van mannelijke babies mag nog steeds? Alrighty then.
Nou wordt het toch vaak geinstigeerd vanuit het geloof en dat begrijp ik dan weer niet. Als god vrouwen zo heeft geschapen wie zijn zij dan om dat te veranderen?
In de islam doen ze niet aan schapen.. daar is de vrouw op de wereld om gebruik van te maken. Op alle fronten.
Ik zal het u sterker vertellen: God schiep Eva in haar blote dikke kont. (Dus waar dat idee vandaan komt dat ze een hoofddoekje moeten dragen is mij echt een compleet raadsel.)
Leuk en aardig, maar hopelijk begrijpt GS + wij allemaal dat dit echt geen hol gaat uitmaken. Misschien even media aandacht, en volgende maand is iedereen dit weer weer vergeten. Terwijl het pro-besnijdenis volk blijft maar NL binnenstromen. Echt, wordt eens wakker.
Wat is jouw voorstel?
@peterdh
.
Lekker op onze krent blijven zitten janken en klagen achter het toetsenbord op GS, net als jou en iedereen hier. Of we gaan met 100.000 man naar het Binnenhof de tent afbreken om een punt te maken. Maar nee hoor, de straat op, dat laten we maar over aan die 13 man van Pegida.
Het OM is zo politiek verziekt met Nederland-hatende babyboomers dat ieder normaal vervolgingsverzoek op voorhand terzijde zal worden geschoven. Het OM is gewoon een onderdeel van het PvdA-apparaat dat een politiek een-tweetje doet met de evenzeer moreel corrupte D66-rechters.
Gewoon rechters ontslaan die in uw ogen geen juiste uitspraak doen.
Rechters aanstellen die precies doen wat u zegt dat is pas onafhankelijke rechtspraakaak, dat doet Trump ook.
Onafhankelijke rechtspraak? Hadden we dat maar, de rechtspraak volgt compleet de politieke kleur van de elite die de rechters ook benoemd heeft.
Ik wil wel maar durf niet, gelet op de niet te verwaarlozen kans dat ik daarna om 6 uur 's-ochtends door de politie van mijn bed wordt gelicht verdacht van het aanzetten tot en/of gelegenheid geven tot en/of behulpzaam zijn bij extreem rechts geweld tegen blablabla enz.. Dit is Nederland, namelijk. Een inmiddels totalitair geworden staat. Een land met het hoogste aantal getapte en afgeluisterde gesprekken ter wereld. En de brave naïeve burger? Die laat zich zoals altijd glimlachend de kaas van het brood eten.
Widers heeft echt invloed op u, het is hem gelukt angst zaaien om het volk monddood te maken.
Gelukkig zijn er nog mensen zoals u, die gewoon kunnen denken en de juiste conclusies trekken.
Nou, ik wil ook hoor. . sterker nog, ik durf het en doe het ook nog eens.
Ge bent een schijtlijster isitsoornot.
Haha wat een bange poeperT bent U zeg.
Lekker naar elders verkassen, schijtlijsters zoals U kunnen we best missen.
Toedels!
'Een inmiddels totalitair geworden staat. '
Hehe. Mooie stukjes, hè Berbaar?
@botbot/ Wat heeft Wilders daar nou mee te maken. Die heb ik niet nodig om gewoon de NLse situatie te beschrijven. In het NL van 2018 moet je oppassen met wat je zegt of doet, net zoals in veel andere total control gemeenschappen. Van de rechterlijke macht als safety valve hoef je ook niks meer verwachten, die zijn vooral met zichzelf bezig. Valt me nog mee dat je Trump er niet bij haalt. Of Putin.
Nederland is totalitair en zo extreem links dat Hitler jaloers zou zijn geweest.
@RickyLaRue | 08-11-18 | 19:16
Humor om (uit) te lachen van een aanstellerT pur sang.
@Berbaar/ Behalve een grote waffel online heb jij de overheid waarschijnlijk nog nooit echt in de weg gezeten want anders was je nou misschien wel aan de diarree omdat bij voorbeeld plotseling je bank accounts zijn geblokkeerd. Kijk maar eens hoe ze hier klokkenluiders behandelen. Ik angstig? Nee, realistisch.
@isitsoornot | 08-11-18 | 19:31
De belastinginspecteur dacht daar ooit heel anders over maar dat hebben we uiteindelijk in den minne geschikt ;)
Verder bent U een fantast en paniekvogel met dat gel*l over rekeningen die opeens zomaar geblokkeerd worden.
U bent een aansteller, meer niet.
Je durft niet? Ahhhhhhhhhhh ga maar meteen op je rug liggen met de benen wijd
@Berbaar | 08-11-18 | 19:38/ Schijtlijster, paniekvogel? Ik ben geen ornitholoog maar ik weet wie ik ben, waar ik ben, en waarom. Jij leert het nog wel. Echt waar.
@isitsoornot | 08-11-18 | 20:06
Geen feiten of weerwoord dus, niets meer dan een schijterige stakker.
Tabee!
Botbot
Wilders is geen joker die u naar believen kunt inzetten!
Wel een beetje sportief blijven. Kom op zeg!
Besnijdenis aanbevelen vanwege hygiëne is ook al zo'n kansloze argument. Hebben ze nooit van wassen gehoord? Dat besnijdenis ook niet genoemd wordt in de koran zegt wel hoe gevaarlijk de invloed is van moskeeën want blijkbaar leest niemand dat vodje. Alleen daarom al moet je het aanzetten tot fysiek geweld en aantasting van persoonlijke integriteit en rechten gelijk aanpakken.
Is ook een kul argument.
Zoiets als: laat uw gebit verwijderen, nooit meer last van kiespijn. Duh.
Laat uw voeten verwijderen tegen stinkvoeten.
Ha. Ha. Ha. Geografisch bepaald. Maar toevallig komt het niet voor in westerse landen en christelijke Afrikaanse landen zoals Ghana en Zuid-Soedan. Nooit van gehoord in Israël en ook niet in atheïstische gebieden als Rusland en China. Duh!?
Er zijn wat niet moslim gebieden die het ook doen maar zeker niet erg veel. In de Filipijnen laten mensen zich aan het kruis slaan. Daar wil de kerk dat juist *niet* itt hiet
Het land met de meeste gevallen van FGM is Ethiopië. Ethiopië is hoofdzakelijk orthodox.
Nou. Dat nlijkt dus een misverstand. Ik dacht het ook maar het blijkt totaal niet waar. FGM komt ook veelvuldig voor in Christelijke gemeenschgappen in Afrika.
Genitale verminking is niet goed omdat .....
En dan willen een verhaaltje horen.
Gewoon een rationeel verhaaltje.
Je kan ook de geloofkaart spelen om er vanaf te komen; er staat iets geschreven in een heilig boek. Maar dan zul wel moeten uitleggen waarom je dat boek als heilig ziet en waarom dan alles daar in waar zou zijn.
Waarom het niet goed is zit al ingebakken in het woord "verminking"
Besnijden-IS, het toeval...
De VVD gaat gewoon het Verraad van Marrakech tekenen om nog veel meer van dit soort achterlijke onaangepaste volkeren binnen te halen.
Laten we eerst eens de kraan dicht draaien alvorens te dweilen.
Als de aan de VVD ligt mag de vrije markt bepalen of genitale verminking ok is of niet.
Zeur toch niet het leeft niet bij de Nederlandse bevolking hoeveel stemmen hebben ze al op gehaald?
Daar in tegen werd voor het kinderpardon binnen één uur 100.000 stemmen verzameld en de totaal score staat nu op ruim 200.000.
kloopindeslootjijook | 08-11-18 | 18:49
Waar leest u dit? gewoon weer eens een verzinsel van u om te scoren bij de andere reaguurders.
botbot | 08-11-18 | 18:53
Neemt u alles dat u leest letterlijk?
Het gaat erom dat de VVD nogal eens geen standpunten qua menselijkheid of levenskwaliteit in wil nemen, waardoor sommige zaken blijven doormodderen of uit de bocht vliegen.
Laten we het gewetensluiheid noemen. Lekker makkelijk. Vooral als je poen hebt.
Dankbaar dat GeenStijl dit aan de kaak stelt.
Hear, hear.
Rozanne Herzenberg verbijt zich de knokkels om zoveel ... wat eigenlijk? Hier hoor je d'r niet over. Ja, over dumpertreeten. O, o,o, wat is dat erg zeg, een grapje maken over een kont.
Echte feministen bestaan dus toch echt hier in ons kleine kikkerlandje, ik had de hoop al opgegeven..
Precies mijn gedachten.
Zullen straks wel vallen onder extreem rechtse feministen...
ligt t aan mij of werkt doorlinken via GS app gwn kut
Ligt aan jou denk ik. Zit je op je mobiel?
Vanavond in De Wereld Draait Doorrr, en bij Pauw, en bij Twan: Femmes for Freedom!
Of toch weer Peter R. de Vries.
Oh nee, geen van beide.
Emiel Ratelband.
Het is hem gelukt: hij zit bij Matthijs.
"Vrouwelijke genitale verminking is strafbaar in Nederland."
Waarom is het besnijden van jongens dan wel toegestaan? Sterker nog je kan je ervoor verzekeren en er bestaan speciale klinieken voor. Vanwaar deze dubbele houding van Musa?
dat tik ik net!
Besnijdenis bij 'mannen' is verplicht!!!
Uit de aangifte
"“De besnijdenis is verplicht voor de mannen en aanbevolen voor de vrouwen. Het is niet
verplicht voor de vrouwen. De wijsheid die hier achter is dat de penis wordt gereinigd
van de onreinheden wat zich op de voorhuid bevindt en bij de vrouw worden haar lusten
minder.”
Beetje dom, gast. Neuken is extra lekker als je als man besneden bent en geen lol aan als je als vrouw besneden bent...
Joost2B | 08-11-18 | 18:46
Kan best zijn dat het schoner is, maar dat is nog steeds geen reden om het verplicht te stellen.
Dus dat is geen uitleg.
Waarom is het verplicht?
djtdlg | 08-11-18 | 18:50 |
Dat zeggen alle besneden mannen. Maar het gekke is, ze hebben geen enkel vergelijkingsmateriaal en het is nou ook niet zo dat ze terug kunnen. Daarom verdedigd men het dan maar, denk ik zo.
Dus u jaagt de potten Nivea erdoorheen tijdens het wieksen? Met een voorhuid bent u goedkoper uit.
Kop Kaaz
Jaren geleden een programma op de NPO gezien (toen ik nog een tv had en ze nog wel interessante dingen toonden) met daarin een gesprek met een hoerenmadam. Die vertelde dat besneden mannen minder voelden en daardoor ruwer sex hadden. Het argument van meer genot is dus kul. Vraag het de experts. Uiteraard zal men een verminking onder voorouderlijke druk goedpraten als er weinig aan de hand lijkt. En bovendien is het makkelijk dat besneden vrouwen hun mond houden want anders wordt ze wel wat onderdanigheid bijgebracht. Oh, wat fijn die cultuur.
Deflatiemonster | 08-11-18 | 19:15 |
Ja, dat is ook wat ik vaak meekreeg. Wat ik verder ook nog vaker hoorde is dat de kans op geslachtsziekten ook wat minder is met een voorhuid, iets met biocultuur of zoiets. Maar ik kan ernaast zitten wat dat betreft.
Deflatiemonster | 08-11-18 | 19:15
Dat lijkt me juist een voordeel. Doordat je een minder gevoelige eikel hebt kan je langer penetreren. Misschien iets om overweging te nemen voor mannen die last hebben van premature ejaculatie.
Tuurlijk, speciale klinieken? Echt niet.
Oh, toch wel.
www.google.com/search?hl=nl-NL&oe...
Deflatiemonster | 08-11-18 | 19:15
Daarbij noemt u nog niet eens dat veel moslim kinderen opgroeien met een perfide en totaal misplaatst beeld over hun eigen en algemene seksualiteit. Is allemaal geen fijne optelsom, door angst vanwege seks én gevoelvermindering dan maar lusteloos lusten belustigen...
Als je dat geval niet goed schoonhoud, dan wordt op een gegeven moment dit als medisch noodzaak gezien denk ik...
Wie weet wordt het dan ook nog vergoed.
Meulenbelt, Sylvana, Nzume/Anna stellen hun media power geheel belangeloos ter beschikking - als ware feministen. Toch?
Denk je nou zelf dat de beroeps anti semiet, SS en dat derde gedrocht een opmerking maken die de bezetter niet wil horen?
Dat zou men denken en verwachten, maar dat stelletje niksnutten gaat liever tekeer tegen witte mannen en tegen Israël. Witte mannen blijken tegen vrouwenmutilatie, dus zijn zij er nu voor. Nee geintje: het is Israël tegen de Pallies, Meulenbelt is een fervent Pallieknuffelaarster, Pallies doen aan besnijdenissen, Meulenbelt is er daarom een kritiekloze doos. Over nog bestaande slavernij hoort men Sylvana ook nooit, dat is niet belangrijk, want hoofdzakelijk door uitgevoerd door Arabieren, de uitvinders van de slavernij, nee, alleen maar het eigen gejank over vroeger en de eeuwige hemelschrijende heimwee naar de lemen hutjes van voorvaderen in Afrika is belangrijk en wordt ook nog eens gesubsidieerd door die slechte witte mannen.
Nou kom op echte feministen, of toch selectief in hun verontwaardiging cq onderwerping ?
Ik heb al gedoneerd.
Heel goed Eefje.
@sprietatoom
Dank dank, geloof me ik erger mij net zo hard aan de oorverdovende stilte van de Sylvana's, de Sunny's en Gloria's als u. Noem die wijven aub absoluut geen feministen - het zijn NSB'ers van de ergste soort.
Aangifte doen is altijd plus 10. Kom maar op met de voorgedrukte formulieren.
Altijd??? Nee hoor, maar in dit specifieke geval nadrukkelijk wèl.
Ik trek het graag iets breder.
Hmm.. moeilijk. Als GS aan zou kondigen dat het afhakken van de balzak van sommige mannelijke lieden van islamitische persuasie "aan te bevelen is", krijgt GS dan straks ook een aanklacht aan hun roze broek?..
Staat er al een geblindeerd busje bij je voor de deur, druipsmurf?
Het OM leest mee en zou zomaar jouw vraag als opruiing kunnen interpreteren.
Menen dat het 'niet religieus' is maar 'geografisch' (schei nou toch uit, mensen), maar wel aangifte doen tegen een religieuze instelling? Komaan... gooi die schroom van je af...
Is gewoon een feit.
Superior Bastard | 08-11-18 | 18:32
Het is eigenlijk ook meer een kwestie tussen wel of niet beschaafd zijn. De islam loopt daar eeuwen lang op achter, het hele systeem zit muur en muurvast en accepteert geen andere inmengingen, moderniseringen of innovaties. De mensen mòeten achterlijk blijven, het hoofd vol met fantastische nonsens en alles mòet exact zo zijn zoals MoPeDo dat ooit eens in een psychotische waan tot zich kreeg. En het erge... een groot deel van dit land vind dat OK en geeft geen ruk om de geschiedenis europa-islam. Kom maar binnen met je knecht anno 2018.
Acar_ketimun | 08-11-18 | 20:10
kennis is vrijheid
In Egypte zijn ze ook al decennia bezig om vrouwen bewust te maken tegen vrouwenbesnijdenissen. Een Egyptische vrouwelijke hoogleraar daar vertelde op televisie: het begon ooit in Het Oude Egypte, ten tijde van de Farao's. Een Farao vroeg om jonge vrouwen waaruit hij kon kiezen voor zijn hofhouding en om te trouwen. Ze moest wel maagd en strak en nauw zijn beneden. Veel moeders wilden hun dochters in aanmerking laten komen. En zo is het begonnen dat moeders hun dochters gingen dichtnaaien. Helaas zijn mensen vergeten waar het vandaan kwam het heeft de achterlijke handeling de Farao vele malen overleefd. Het is vanouds een vrouwenaangelegenheid, nu nog steeds. Inmiddels heeft de Islam er ook allang een zegje over, hebben het toegeëigend of gejat zoals zoveel, want het zou vrouwen meer beheersbaar en onderdanig maken.
En geografisch is het eerst vanuit Egypte, Somalië, Eritrea gegroeid en is het nu zeker wel verder verspreid door de Islam, wereldwijd bijna: in Indonesië worden moslimmeisjes ook besneden. Ook Indonesische moslimmeisjes in Nederland worden besneden, weet ik uit mijn familiekringen. Walgelijk en het moet worden gestopt, dat anno 2018 zoiets nog voorkomt, terwijl de Farao allang tot stof is vergaan is gewoonweg absurd.
Die gaat morgen op de post.
Waarom springt de overheid hier niet op? Iedere blanke met een afwijkende mening wordt van z'n bed gelicht. Die haatbaarden blijven maar gaan: geweld prediken, madrassa's en koraninternaten, fatwa's en nu weer zwaar lichamelijk letsel. En in de verste verte geen politie of OM te bekennen.
Het mag al niet, maar om dit te handhaven... wie gaat de protesterende gewelddadige menigte tegen houden als er Imam's of bepaalde gelovigen de cel in gaan.........
Weg met besnijdenissen !
Achterbaks middeleeuwse praktijken.
Ook gedoneerd trouwens. Dit fenomeen moet te vuur en te zwaard bestreden worden. Blijkt maar weer wat een haathutten veel moskeeën zijn.
Waar kan ik doneren? Ik zie die knop niet. Ik vind deze actie zo belangrijk, die arme meisjes. Die kiezen er niet voor om dit te ondergaan. Hoor het graag. Dank
Ik vermoed dat het verbieden van dichtnaaien van meisjes racisme is.
- Wil iemand een koosjer geslacht kipkluifje? Iemand? Halal lamsboutje?
*Lamsboutje aanpakken doet en biertje aanreiken doet...*
*biertje aanpakken doet*
Bottoms up!
*achtergesteld voelt want kip, lam en bier gemist*
De rechtbank heeft het er maar druk mee. Hoe meer van dit soort achterlijke islamitische barbarij hoe meer rechtszaken. Vandaar dat islamieten er altijd zo belachelijk goed vanaf komen. Minder minder minder.
Het is overigens wel angstvallend stil bij DE rechtbank, waar ze zich nog steeds buigen (naar het oosten?) over de kwestie meer of minder van Wilders. Iemand die al weet hoe lang dat Hoger beroep nog gaat duren?
“Is aan te bevelen” en gedaan in een digitale gesloten omgeving. Gaat heel lastig worden.
Maar alle succes gewenst dames.
Een strafbaar feit promoten, ook al is het in een besloten leeromgeving, mag niet. Tevens is het een signaal dat de Al Soennah Moskee er een verderfelijk culturele invloed op na houdt. Niet dat dat nieuws is, maar hoe meer de etter en pus de openbaarheid bereiken hoe beter.
Salutis Humanae | 08-11-18 | 18:29
Eens.
dus als ik in een besloten app-groep een terroristische aanslag plan ben ik niet strafbaar?
Joost2B | 08-11-18 | 18:32
Tussen plannen(daad) en zeggen dat een aanslag “goed zou zijn” (mening) zit juridisch nogal een verschil lijkt me.
Salutis Humanae | 08-11-18 | 18:29
Aanzetten tot geweld mag inderdaad niet, maar opruiing gebeurt wel degelijk in het openbaar. Die aanklacht is dus kansloos.
@WahedPissebed | 08-11-18 | 18:52
"Aanzetten tot geweld mag inderdaad niet"
lol je zou een de boeken van mohammed moeten lezen....
Eigenlijk zouden ze die boeken in het alleen nog in het Nederlands toe moeten laten, en al die haat refreinen deleten... dan moeten ze wel integreren.. en Nederlands leren.
Vrijheid van godsdienst.
Vrijheid om tegen godsdienst beschermd te worden.
Bestond dat laatste maar. Het is een verschrikking wat geloven kunnen aanrichten en hebben aangericht.
Uitstekende actie van Shirin Musa, ik heb het formulier gedownload.
Herl veel succes Shirin, zet hem op, geef ze van katoen!
Mooi van Cortes.
Inderdaad ja. Een schokkende en confronterende tekening.
Ja een heel sterke tekening.
Waar zijn de vooraf ingevulde aangifteformulieren? Denk dat er toch ruim acht miljoen vrouwen zich hierdoor bedreigd en beledigd voelen, samen met alle miljoen mannen die meer dan twee hersencellen hebben.
Voor de mannen die biologie niet helemaal meer machtig zijn, moet je voorstellen dat ze het eikeltje van je mini-me afsnijden zodat je nog wel kunt urineren en kindjes verwekken, maar daarbij niets meer voelt. En dat is het gunstige scenario, want met een infectie gaat die er helemaal af, na een pijnlijke periode.
Dit is geen geloofsvrijheid, dit is het vogelvrij verklaren van jonge vrouwen.
www.femmesforfreedom.com/wp-content/u...
Daar gaan ze heus niet bij stilstaan, Feyn. Het interesseert ze geen hol.
Sterker nog: Ze zijn overtuigd dat het zo hoort. En dat er eigenlijk geen andere weg kan zijn. Zeer ziek doordoctrineerd, en dat generaties lang. Als mij van jongs af aan werd verteld dat dit slechts een passage naar een paradijs was, en het alternatief van ietwat afwijken van het juiste pad een zekere eeuwige verschroeiing is, dan durf ik ook niet meer zonder schuldgevoel kritisch na te denken. Laat staan afwijken van wat de rest van de club roept en doet.
Ik heb een X en een Y chromosoom, mag ik tekenen?
Ik heb een chromosoom teveel, ik twijfel nog...
wil je potloden of krijtjes?
Mijn genen zijn verneukt. Allahu Akbar, Allahu Akbar, Allahu Akbar!
Nee joh, niet meer twijfelen eerstneukendantekenen.
Uitstekende actie. (opnieuw) Gedoneerd.
Verschrikkelijk, dat beertje... nog veel verschrikkelijker in het 'echie'.
Vamos Shirin!
Ik doe mee. Ik stuur m op. Heb een godsgloeiende hekel aan de As-Soennah en hun middeleeuwse achterlijke ideeën.
Die moskee hadden ze al zeker 5 keer dicht moeten doen met al die ellende die daar steeds gepredikt wordt.
Schijnbaar levert die tent iets op in Den Haag, kan niet anders.
Opruiing is het niet, aangezien uitlatingen op een online leeromgeving niet in het openbaar zijn.
Prima initiatief van de dames.
Moet nog zien of de mening "is aan te bevelen" strafbaar is maar goed dat het getoetst kan gaan worden.
mwa... als een vraag stellen wel tot vervolging leidt.. waarom niet?
Willen jullie meer of minder?
(die dus)
Normaal zou ik het juridisch met je eens zijn Berbaar, Joost2B schudt me weer wakker. Een vraag stellen is minder sterk dan iets aanbevelen. Oftewel als Wilders zei: "Ik zou u aanbevelen om minder Marrokanen in Gouda en in Nederland te huisvesten. " het blijft raar dat meten met veel maten.
Rechtspreken is een jurysport.
Kuifje-in-Afrika | 08-11-18 | 18:46 |
Jury's vergissen zich ook regelmatig helaas, zijn er dan geen wijze en onafhankelijke rechters te vinden ? Dan toch maar een AI met beperkte zelfleermogelijkheid.
F*ck dat!!
Dan OOK aangifte tegen de besnijdenis van jongetjes!!
Joost2B | 08-11-18 | 18:20 |
Juistem. Tot die tijd mogen ze het lekker zelf uitzoeken. Deze "feministes" zijn voor een groot deel zelf verantwoordelijk voor het binnenhalen van die grafzandideologie.
Absoluut! Wat zou er gebeuren als ik op het consultatieburo kom en ik heb de oorlellen van mijn baby afgesneden? Dan ben nog niet weg na drie uur op het politieburo mag ik hopen, maar een stuk van zijn pik eraf, geen probleem.
Bij 1 jarige babies de oren laten doorboren is dan wel weer toegestaan. Stond er laatst naast. Die idioten horen ook uit de ouderlijke macht te worden gezet.
ook tegen, maar daar zit toch wel een orde-verschil tussen
Precies, dat is nl. verplicht door islam zegt diezelfde haathut.
Niet eens digitaal te doen!! Ik zal eens nadenken of ik een uitzondering maak voor dit toch wel nobele doel.
Ik las: "niet eens genitaal te doen".... echt waar
Het OM gaat Shirin hier natuurlijk ook voor vervolgen.
Dit islamitische over-en-weer aanklagen gaat het OM nog veel tijd kosten. Dit is slechts het begin
Nee, OM maakt filmpjes.
Dat we eind 2018 nog barbaarse taferelen moeten tackelen.
Ik hoopte zo'n 35 jaar geleden dat we op weg zouden zijn naar een maatschappij waarin er aan religieus geïnspireerde barbarij eindelijk een einde gekomen zou zijn. Helaas...
Hum. U komt net van Mars?
Zolang we barbaarse culturen blijven importeren zullen we dit soort taferelen moeten tackelen.
Doe ook meteen het homowerpen en ritueel slachten er bij.
Leffe Blonde | 08-11-18 | 19:37
*flikkert ritueel geslachte homosensueel van het dak en prevelt iets over een sprookjes figuur waar ik verantwoordelijkheid voor daden al op af schuif*
vrede zij met u
Lock n' load, mense
mijn kroontjespen, dat is
Dat steeds meer in gaan zien dat...
REAGEER OOK