Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ontwerpwedstrijd. Verzin een Euroharley

Zo. Harley-Davidson was altijd proudly made in the Joe Es Ee maar nu de Tangerine Caesar het voor het zeggen heeft komt daar mogelijk verandering in. In de handelsoorlog is de motorbouwer slachtoffer en neemt de Winconsiaanse V-twinboer misschien de wijk naar Europa. Leuk? JA! Want motorfietsen zijn een extensie van de penis en geweldig want veel schroefjes, chroom en moertjes. Speelgoed voor jongetjes van 18+. Maar! Kunnen we zo'n grote rammelbak met twee melkpakken als cylinders rijden hier in ons kleine kikkerlandje met rotondes, strategisch geplaatste bloembakken en dertig maakt je buurt weer prettig-zones? Neen! Daarvoor zijn ze toch veel te lomp. U mag daarom meedenken aan de Euroharley. Als voorzetje hebben we hier al een paar ideetjes op een rij gezet, qua inspirasie en moodboard. 

Inzendingen naar [email protected] en de winnende inzending krijgt bezoek van een gezellige club jongens die bij een motorclub zitten voor de motoren! 

Also also also. De Godwin waarvan je wist dat ie meteen zou komen, maar dan met ruime lichtgetinte ervaring in Noord-Afrika. En een zijspan, voor als je ook nog je sahbi's meenemen wilt naar de sisa-lounge. 

Klimaatneutraal. Genderneutraal. Plezierneutraal. Een grote mand voorop voor alle morele bagage en wel 120 progressieve stokpaardjes op de zuigers. Model D66 is dé ontmotorfiets voor de urbane lifestyledrammer. 

Due cylindri? Si? Maar wel een beetje dwarsi want die Italiani liggen lekker dwars als het gaat om de voortdenderende Europese Snelweg. Vol gas tegen de zwartepietenpolitiek met de dobberbootjes en de wurggreep van de ECB. En dat designtje dan! 

Overigens was er al eens een Harley die veel succes had in Europa: de Liberator. Het tweewielige argument voor Engels op school in plaats van Duits. 750 cc pure FREEDOM. Wij willen dit, en veel. 

Vanwege de verstoorde relatie met de pers en de blauwe mensen met gele dingen op hun jas hier een alternatief plaatje.

Social
Social

Reaguursels

Inloggen

Een EU motorfiets gaat er nooit komen.
Natiestaatmotoren wel, Duc. BMW, triumpf.....
De “EU motor” die ik nu graag zou zien:
nl.m.wikipedia.org/wiki/IMZ
of de Ural...... de Russische versie van de U.S. “liberator”, en de enige natie nog over die ons nog kan “liberaten” uit de politieke klauwen van de Brussel-politieke psychopaten, de monetare knechting in snel toenemende intensiveringen van belastingslavernij, de rondrazende islamitische toekomstige bezettingsmacht, en het terug geven van de gestolen democratie...... en Rusland kan dan als tegenprestatie zijn gas en olie, titanium, kobalt, ijzererts, uranium en kolen voorgoed afzetten hier.
Bijkomende collataral mazzel: zijn we ook meteen uit de Rothchild-doctrine bij onze nationale bankensystemen, de enige motivatie om Rusland zo te bashen als de EU nu doet.
Dus een versie van de Ural zou het beste zijn

Katoentje | 27-06-18 | 04:03

De nieuwe Street serie wordt al in India gebouwd, die voor de Europese markt dan. Maar geef mij mijn oude Shovel maar. De absolute opponent van de groenlinks bakfiets is stil going strong,( hij moet wel elke winter uit elkaar).

Toni Testosteroni XX | 27-06-18 | 00:31

HD heeft jl Januari al besloten om hun fabrieken naar Thailand te verplaatsen. Weer een stukje Fake News dus om Trump te bashen.
De werkelijkheid is vaak ingewikkelder dan we van de CNN´s moeten geloven. En hun Nederlandse na praters.

070 | 26-06-18 | 16:30 | 2

In Frankrijk zijn er 28 "concessionnaires"' - dealers - Indian motorycles. (google: Indian Motocycles France ).. Meer nog dan HD is de Indian een icoon. In 2019 komt de Scout TRR1200 uit.

Jan Boule | 26-06-18 | 16:35

MV Agusta, Benelli, Norton, Truimph, Indian, Horex en ga zo maar door: het merkenrecht wordt gekocht in de hoop op een sterk imago. Maar weinig echt authentieke Europese motoren vandaag de dag: BMW en Moto Guzzi. Eerstgenoemde gaat het wel redden, innovatief en financieel gezond. Guzzi gaat het niet redden. Hun sterkste troef (een zware V-twin dwars geplaatst) zal de molensteen blijken. Moderne Ducati's is IMO een ander verhaal en weet ik weinig van.

spinselsinjehoofd | 26-06-18 | 16:42

Wellicht heeft iemand al eerder geklaagd over de negatieve pokkeherrie relatie tot prestaties van een lange slag motorfiets zoals een Harley, maar geef mij maar een Japanner. Meer paardenkrachten met minder herrie/brandstofverbruik. Zoiets als de v8 in elke amerikaanse musclecar.

Gingersrule | 26-06-18 | 16:04 | 3

Je punt is duidelijk maar de redenatie niet. HD is de musclebike onder tweewielers. USA-motto luidt: There is no substitute for cubic inches.

spinselsinjehoofd | 26-06-18 | 16:13

Echte kerels rijden Harley en niet op plastic naaimachientjes.

BozePaarseMan | 26-06-18 | 16:29

@spinsels en @bozeman Ik had een ongelimiteerde Honda Blackbird, stil als een muis. Wel 160 pk. 125 km/u in de1 ste versnelling van de 6 tot 315 km/u. Toendertijd zonder flitscameras op de franse autowegen behaald. Hij woog ongeveer 200+ kg. Kan geen enkele HD nadoen.

Gingersrule | 27-06-18 | 12:23

Hahaha nee dit is toch echt super grappig hoe effectief trumps handelsoorlog uitpakt. Mooi dat dit als een boomerang terug klapt in zijn eigen arrogante smoel. En dan - uiteraard zoals het hoort op zijn Trumpiaans - de schuld direct afschuiven op Harley Davidson dat niet vaderlandslievend genoeg zou zijn.

Wat is die president toch een enorme loser, elke dag weer.

Beste_Landgenoten | 26-06-18 | 15:49 | 5

Ow common. HD is een tijdje van de Italianen geweest en produceerden 350cc tweetakten. Zoek het maar op: AMF. It's all about branding and cash. Geen hoger doel dan dat.

spinselsinjehoofd | 26-06-18 | 16:28

BL,
Je zit er dus naast. Soms ageer je net zo simplistisch populistisch als de GS-er die je hetzelfde verwijt.

marjen | 26-06-18 | 16:35

Nou ik heb in elk geval niet een vrouw die weigert nog sex met me te hebben.

Beste_Landgenoten | 27-06-18 | 06:27
▼ 2 antwoorden verborgen

Moto Guzzi Le Mans I. U moet wel spierballen hebben en goede longen, waren al onbetrouwbaar toen ze nieuw waren.

Slough | 26-06-18 | 15:34 | 4

Heb een LM3 gehad met een breed California stuur en een BMW eencilinder zweefzadel. Geweldig ding, kan geen Harley tegenop.... ook niet de shovelhead sturgis die ik nu heb...

Lebowski72 | 26-06-18 | 16:15

@ spinselsinjehoofd - Slough is heel hardleers, heel hardleers! Ongeveer 10 Guzzi's gehad. Er was er niet 1 waar ik de straat mee uitkwam, zelfs een spiksplinternieuwe Daytona lekte cardanolie op de achterband. Man man man! Nu gelukkige Kawasaki W650 eigenaar. Rijdt precies als een Guzzi (lange slagmotor) zonder de problemen

Slough | 26-06-18 | 16:17

Dan kennen we elkaar Slough, in een ander universum dan dittum. Salut!

spinselsinjehoofd | 26-06-18 | 16:20
▼ 1 antwoord verborgen

Zoals Trump op Twitter over het beleid van Harley zegt:

"A Harley-Davidson should never be built in another country-never! Their employees and customers are already very angry at them. If they move, watch, it will be the beginning of the end - they surrendered, they quit! The Aura will be gone and they will be taxed like never before!"

Kaskensj | 26-06-18 | 15:34

Ja, de Norton dus.

Naomi71 | 26-06-18 | 15:33

Harley, ziet er imposant uit, maakt nóg meer lawaai. Stinkt erger dan een auto uit 1980.

Vrouwtje_haram | 26-06-18 | 15:26

Gaan ze dan motoren maken die starten? Das jammer, ik vind het altijd zo een mooi zicht, die stuntelende harley rijders

miko | 26-06-18 | 15:24

Gemiste kans om het ding geen Eurly te noemen.

i-Wonder | 26-06-18 | 14:41

Een EU-Harley? Dat klinkt nogal LGBT+XYZ

Jan Passant mk2 | 26-06-18 | 14:39

HD onwaardig. Amerikaans is Amerikaans.
Twijfel al jaren voor een dikke maar als t Europees moet worden krijgen ze sowiezo maar lekker de griebel.
Blijf ik liever lekker op mn Moffen GS sturen.
Minder karakter maar veel meer motor, zo ist ook.

schoon-schip-maken | 26-06-18 | 14:10 | 1

Het is hetzelfde als rijden in een Ford. Het is Amerikaans van origine maar de beleving in een Ford Kuga is toch net iets anders dan een Ford Explorer.

Haatejaculaat | 26-06-18 | 14:16

Zakenman Trump gaat stuk op zijn economisch beleid. Maar das niet de eerste keer in zijn leven. Met bluffen haal je niet alleen goede deals binnen.

LJBrinkhorst | 26-06-18 | 14:06

Een bedrijf dat de belangen van het land die ze heeft groot gemaakt ondermijnt, verdient geen bestaansrecht.

Arnold9638 | 26-06-18 | 14:03 | 3

HD moet centjes verdienen voor de aandeelhouders, de belangen van het land verdedigen is niet hun taak.

Berbaar | 26-06-18 | 14:30

@berbaartje Maar wel profiteren van dat land. HD gata het onderspit delven. Niet belangrijk genoeg.

Mark_D_NL | 26-06-18 | 14:37

Nee joh, over drie jaar is iedereen dit vergeten en zijn Harleys nog steeds cool.

pinosjet | 26-06-18 | 15:10

Ik heb toch wel ergens medelijden met Trump. Je voelt gewoon letterlijk de loer die HD hier draait.

Take a pick
www.powerthesaurus.org/backstabber

Haatejaculaat | 26-06-18 | 14:00 | 5

@Lt-Kol Kilgore | 26-06-18 | 14:49
Laat dat maar over aan de afdeling paarse broeken van HD, die hebben verstand van die zaken en voorspellen niet op basis van een onrealistische glazen bol zoals U.

Berbaar | 26-06-18 | 14:52

@Lt-Kol Kilgore Maar uw wijsheid/ gezond verstand past niet in een excel.

1977 | 26-06-18 | 15:07

De ‘Chimp’ in Chief maakt een bedrijf kapot dat zelf kiest om te schijten op het bord waarvan ze hebben gegeten. Amerikanen zullen dit in elk geval zo gaan zien, en ze hebben gelijk.

Haatejaculaat | 26-06-18 | 16:24
▼ 2 antwoorden verborgen

wanneer krijgen die stinkmotoren ook dezelfde uitstootnormen als oto's? Wel scooters verbieden, maar teringherriedragpipes en katalysatorloze stinkbrommers voor je die je dwingen de luchtcirculatie dicht te zetten mogen gewoon door dieselloze miljeucentra heen blèren? Leuk man, die milieuhypocrisie.

zeiksmurf | 26-06-18 | 14:00 | 1

Hypocrisie is overal zeiksmurf. Gerechtigheid bestaat ook alleen in de boekjes van Grote Smurf.

spinselsinjehoofd | 26-06-18 | 16:08

Waarom Europees? Doe lekker een Jap: Yamaha XVZ 1300 Royal Star kan mij wel bekoren.

J. Jarig | 26-06-18 | 13:51 | 2

Zag laatst een dubbele trailer in Engeland vol met Nederlandse auto's en motoren die duidelijk gestrand waren in Engeland. Er was niet 1 Jap bij, geen Japanse auto was erbij en motoren waren: Triumph, BMW, Ducati. Ik heb Italiaans en Engels gehad, Italiaans wint het met glans van Engels v.w.b. onbetrouwbaarheid, maar er gaat NIKS boven Japans, maar dan ook niks

Slough | 26-06-18 | 16:05

JJ ga onmiddelijk je mond spoelen!

spinselsinjehoofd | 26-06-18 | 16:07

Ach. Mooi moment te stoppen met het maken van de HD-motoren, met die veel te luide vervuilende fossiele brandstofmotoren.

kweethetooknietbeter | 26-06-18 | 13:50 | 2

Oh ja inderdaad, want die dragen ook echt iets bij aan de vervuiling!

Curbed Cobald | 26-06-18 | 13:59

Curbed heeft een harley

pinosjet | 26-06-18 | 15:11

van mij mogen ze alle harley's op de openbare weg verbieden, ik zie niet waarom zoveel mensen van dat klote geluid last moeten hebben alleen omdat de midlife crisis eigenaar wat "emotie" en "beleving" (i.e. aandacht) wil.

geenspam | 26-06-18 | 13:47 | 1

Is het u ook nooit opgevallen hoe ontevreden en nors ze allemaal kijken op hun Harley. Kan niet leuk wezen.

Slough | 26-06-18 | 16:07

Hee, Harley's hebben toch niets met de islam te maken? Vanwaar dit item?

Premier Trutte | 26-06-18 | 13:46

HD is een uur rijden gelijk een uur sleutelen. Vooral de modellen van voor 2005. Daarna zijn ze wel wat beters gaan maken. Toch blijf ik bij de Japanners,, Honda, Yamaha en Kawasaki hebben bewezen technisch zeer goede en ook best fraaie motoren te kunnen bouwen voor de helft van de prijs van een Harley. BMW maakt ook hele goede, maar die zijn dan weer niet te betalen.

Nebuchednezzar | 26-06-18 | 13:46 | 1

Jarenlang op een WLA gereden (de liberator hierboven). Ding was niet kapot te krijgen.

Bobdesloper | 26-06-18 | 19:51

Personen die Harleys rijden hebben van twee zaken geen verstand:
1) motoren
2) geld

Dutch_Viscount | 26-06-18 | 13:36 | 3

Want oude harley's verliezen hun waarde?

brammetaalman | 26-06-18 | 13:49

@ brammetaalman - nou - als investering zijn alleen de heeeele oude modellen interessant maar dan moet u lange een adem hebben die geen mens overleeft. En waardevermeerdering is uitgerekend waarschijnlijk alleen de inflatie over alle jaren

Slough | 26-06-18 | 16:10

Alle Harleys van voor 1950 doen het bijzonder goed.

Bobdesloper | 26-06-18 | 19:52

Dit is Nederland. Er moeten natuurlijk wel een vrouw en twee koters mee kunnen. Dat wordt dus een bakfietsharley die niet alleen wordt nagesist maar zelfs keihard wordt uitgelachen door bikers op een échte motor. En in dit ene specifieke geval is het echt schoeld GeenStijl.

Nivelleermarionet | 26-06-18 | 13:34

Natuurlijk, Zentgraaff weer. Hij had ook een pseudo-lollig stukkie kunnen schrijven over de stimulans die Trump geeft aan bijvoorbeeld de Amerikaanse staalindustrie, maar nee. Een dag The Donald niet afgezeken is een dag niet geleefd, toch, Zent?
En te jouwer informatie: het is geen 'handelsoorlog', maar het rechttrekken van ongelijke import-exporttarieven waarmee eerdere presidenten de VS opgescheept hebben. Eindelijk.

De Vrijlansier | 26-06-18 | 13:33 | 5

Berbaar. Ja, mooi... Maar waarom is de VS staalindustrie hopeloos verouderd (lees: in elkaar gestort)?
Misschien omdat hen de kaas van het brood werd gegeten door.... heffingen!?

Aristotalloss | 26-06-18 | 14:41

@Aristotalloss | 26-06-18 | 14:41
Voornamelijk omdat de staalindustrie zwichtte en zal blijven zwichten onder de grote invloed van de bonden.
Dat los je niet op met een handelsoorlog zoals nu ook genoegzaam blijkt.

Berbaar | 26-06-18 | 14:55

Ach kom, dat domme protectionisme helpt de VS geen ene moer. Ik ben er nu en zie wederom hoe enorm snel dit land afbreekt. Verpauperde infrastructuur, beroerde openbare dienstverlening, armoede overal. De VS gaan zo hard onderuit straks tegenover Azië en Europa.

Beste_Landgenoten | 26-06-18 | 15:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik wil een dieselmotor die loopt op mijn pis.

Deflatiemonster | 26-06-18 | 13:27 | 4

Ik moest erg lachen om onze premier.

spinselsinjehoofd | 26-06-18 | 16:15

Alleen op jouw pis, of kan een ander er ook zijn leuter in de tank hangen?

kleurdoosje | 26-06-18 | 16:30

Ja, en hoe gaan de dames dat doen?

Premier Trutte | 26-06-18 | 16:51
▼ 1 antwoord verborgen

Big toys for the big boys...
*Helm pakken doet...*

Wijze uit het Oosten | 26-06-18 | 13:25

Tis zo raar, dat typische Harley geluid is eigenlijk een akoustisch bewijs van een slecht ontwerp. Japanners bouwen vergelijkbare motorfietsen, en die maken een "goed" geluid. Maar dan kopen "de mense" die dingen niet. Dus proberen ze om die namaak Harley's hetzelfde geluid te laten maken. Zijn rechtszaken over gevoerd.

hotnot | 26-06-18 | 13:25

Harley is zonder helm, relaxed op een dikke blingbling met vet geluid over vrije zonnige wegen koersen.
Maar probeer dat maar eens in Nederland; je kunt vooral proberen je tussen de files door te wringen.

marjen | 26-06-18 | 13:21

HD..... neuh doe mij maar italiaans een enkele japanner en de rest mag door de shredder.

brughslurph | 26-06-18 | 13:20

De euro Harley is volledig electrisch uiteraard en met joekels van zijwieltjes want men zou maar eens kunnen vallen tijdens het rijden. Dat moeten we niet willen.
De Harley is ook voorzien van een pollenfilter en rubberopvangkappen tbv. fijnstof van de banden en remmen.

TP 1984 | 26-06-18 | 13:19 | 2

En heeft een dikke Turken Toeter.

Mark_D_NL | 26-06-18 | 13:21

De euro Harley voor de mensen die het niet snappen en een echte USA Harley voor de coole gasten die hiermee een nog groter status symbool hebben
Want heftig en duuuuur...

zoefff3 | 26-06-18 | 15:25

Het zou meer ophef geven als Trump de Indians uit het land zou zetten.

Nuchternederland | 26-06-18 | 13:17
-weggejorist-
Koning BongoBongo | 26-06-18 | 13:15

gheghe, het hele draadje is het waard te lezen

Curbed Cobald | 26-06-18 | 13:19

Zijn er al chinese harleys te koop?

SlimmeBelg | 26-06-18 | 13:11 | 4

Ha ha, ik vind hem er mooi uitzien. Hebben die mensen ook eens keus tussen dit of een Minsk 125cc.

Atlas Shruggs 10 | 26-06-18 | 13:42

Voor 3000 euro en 60 dagen levertijd. Maximum snelheid ook in orde ha ha. Even naar Pakistan voor een proefritje

SlimmeBelg | 26-06-18 | 13:48
▼ 1 antwoord verborgen

@ Zent "Speelgoed voor jongetjes van 18+"
Volgens mij vergeet je 40-50 procent van de doelgroep.

Curbed Cobald | 26-06-18 | 13:10

De Euroharley bestaat al. Dat is een BMW met een R-blok.

Mubbenschonster | 26-06-18 | 13:10

Ik houd het toch maar op m'n quad van Japanse persuasie, na ieder ritje een halve dag sleutelen aan zo'n Harley gaat ook snel vervelen.

zwellevertje | 26-06-18 | 13:08

Heb eens een stukje met zo'n Liberator mogen rijden, het is net een tractor.
Het ding klapte een paar dagen later met de eigenaar aan het stuur tegen een ambulance. Volgens de berichtgeving daarna, zou de Harley total loss zijn, en de ambulance licht beschadigd. De werkelijkheid was anders: de Harley reed enkele dagen na de botsing gewoon weer rond. De ambulancedienst vroeg enkele weken na het gebeuren om een krediet voor de aanschaf van een nieuw voertuig.
Toen al gaven de kranten mis-info.
Verders zijn 't slecht ontworpen fietsen, maar ze hebben zo hun liefhebbers.

hotnot | 26-06-18 | 13:07

Laat ze er dan ook meteen een behoorlijke uitlaat op zetten VERPLICHT! Die irritante kutherrie die er uit die antieke en ver achterhaalde krengen komt is ronduit asociaal.

WatZalIkErvanZeggen | 26-06-18 | 13:05 | 2

Zeurpiet. Het zijn sociale mensen die iedereen in een straal van twee kilometer gratis laten meegenieten van het mooie machtige geluid. En in NL zijn binnen een straal van twee km veel gratis genieters te vinden.

Winter_is_coming | 26-06-18 | 13:11

Dat heeft dus weer niks met antiek te maken maar alles met vraag en aanbod.

Curbed Cobald | 26-06-18 | 13:15

Ah mooi kunnen ze eindelijk wat asielzoekers aan het werk zetten.

gijs geluk | 26-06-18 | 13:05

Die Euroharley, moet die op alcohol lopen?

Bennie Boos | 26-06-18 | 13:05 | 1

Dat keurt Druncker nooit goed. Hij zuipt het liever zelf op.

Laag_opgelijdt | 26-06-18 | 13:23

*Zucht* Nu wil ik ook een motorfiets.

halfvolle glas | 26-06-18 | 13:04

misschien dat Harley kan fuseren met onze vertrouwde Solex? een hangmotor op het voorwiel maar wel 2 cilinders en 1443 cc!

thepinkpainter | 26-06-18 | 13:04

Een euro-Harley moet wel aan EU normen vokdoen.

- uiteraard een electrische motor
- vanwege LBTGQ+ alleen in roze leverbaar
- veiligheidsnormen vereisen zijwielen aan het achterwiel
- voor de zichtbaarheid dient de euro-Harley te zijn voorzien van een flexibele stang met een blauwe vlag met een sterren-ring
- dient te worden vervaardigd in een fabriek waarin diversiteit, inclusiviteit en genderneutraliteit tot de kernwaarden behoren
- iedere koper van een euro-Harley dient tevens een euro-vignet aan te schaffen. Of een vluchteling te huisvesten.

Glasgow Argus | 26-06-18 | 13:03 | 2

En je mag er natuurlijk pas mee de weg op als je bent geslaagd voor je deugdiploma.

Graaisnaaiert | 26-06-18 | 13:21

- De elektriciteit dient te worden opgewekt met behulp van een stationaire fiets met dynamo.
- Vluchtelingen die vervoer nodig hebben kunnen u ten alle tijden met de übermensch-app oproepen. U dient hiervoor verplicht een zijspan aan te schaffen.

Vrouwtje_haram | 26-06-18 | 15:25

Lekker belangrijk voor de wederzijdse economieën, die motorfiets...

Jahowiseffe | 26-06-18 | 13:02 | 1

Is inderdaad klein bier macro economisch bezien maar daar hebben die 1000 mensen die hun baan verliezen natuurlijk niets aan.

Berbaar | 26-06-18 | 14:10

De bakharley, voor de stoere moeder uit 020.

Knisperende_Tissue | 26-06-18 | 13:02

Zo goed gingen de Harleys laatste tijd niet meer. Los van de schofterige marges die op die dingen zit.
Daarnaast zal ik ze ook niet missen in het straatbeeld.

Wize | 26-06-18 | 13:00 | 1

40.000 per jaar, dat is toch een flinke omzet en de tweede markt voor Harley.

Dutch_Holland | 26-06-18 | 13:12

Toch leuk dat de machtigste man van de wereld z'n werk al doende leert. Mijn VWO docent economie had dit ook gewoon kunnen voorspellen maar klassen zijn saai en praktijkervaring blijft beter hangen.
Overigens, voor de kenners onder ons. Elektrische motorfietsen worden niet belast met import tarieven. Als Harley gewoon de omslag naar vette electiek-toren had gemaakt hadden ze niet hoeven verhuizen.

two ball cane | 26-06-18 | 13:00 | 4

Jij wilt toch ook geen elektrische pop in bed, maar een lekker wijf van vlees en bloed.

Dutch_Holland | 26-06-18 | 13:10

@Knisperende_Tissue | 26-06-18 | 13:03
Als je je midlifecrisis zo cliché mogelijk wil doen is een brullende Harley eigenlijk onontbeerlijk. En voor velen een stuk haalbaarder dan een lekker jong wief.
@Dutch_Holland | 26-06-18 | 13:10
Ik neuk geen motorfietsen. Of ze nou benzine- elektrisch of van vlees en bloed zijn.
Curbed Cobald | 26-06-18 | 13:12
Stoer! En voor die banen geldt dus niet dat ze geraakt worden door de tarieven. Althans, niet direct.

two ball cane | 26-06-18 | 13:33
▼ 1 antwoord verborgen

HD rijders..... mooi weer piloten met een duitse helm op hun piemel.

Poessiepiloot | 26-06-18 | 12:59 | 1

Yeah. Echte motoren (haha) komen uit Mandello, zijn lang, laag en hard. En de dame kan niet mee!

spinselsinjehoofd | 26-06-18 | 16:04

Motorfietsen zijn een extensie van de penis?
Vreemd, ik dacht altijd dat het een vervoersmiddel was.

Synthese | 26-06-18 | 12:58 | 7

@Dutch_Holland
Succesvol zijn én een grote motor/auto rijden gaan in de praktijk zelden samen. Meestal rijden er mannen in met een micropenis dan wel compensatiecomplex terwijl ze bij lange na geen geld hebben voor zo'n vehikel maar hun gezin (meestal al hun 2e of 3e gezin) in armoede laten voor de uiterlijke schijn. Kampers en ander laagschedelig volk komt hier meestal voor in aanmerking. Nadenkende mensen kopen voor het zelfde geld iets waar je écht iets aan hebt.

Bakkeleures | 26-06-18 | 13:57

@Bakkeleures

Als je succesvol bent kun je dat allemaal kopen. Dacht je nou echt dat succesvolle mensen een dikke auto kopen, als ze dat leuk vinden natuurlijk en dan geen geld meer hebben voor andere leuke dingen.
Je hebt het over gajes en criminelen.

Dutch_Holland | 26-06-18 | 14:04

@Dutch_Holland
Je zegt het zelf. En succesvolle mensen kopen geen Harley of Dodge Ram. En daar gaat dit artikel over. Maar ik lees elders ook dat begrijpend lezen aan jou niet is besteed.

Bakkeleures | 26-06-18 | 14:06
▼ 4 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken