Utrechtse agent zwaargewond doordat hij uit gebouw moest springen na explosie
Ai dit ziet er akelig uit. Na een explosie is in een flat in Kanaleneiland brand ontstaan. Een agent die daar aanwezig was, moest uit het raam springen en is ernstig gewond geraakt. Volgens het AD/Utrechts Nieuwsblad zouden er nog meer gewonden zijn. Over de oorzaak van de explosie is nog niets bekend, er zou een steekpartij in de flat zijn, waar de agent op af was gekomen. De omstanders op de video hierboven krijgen in ieder geval +1 van ons wegens de hulp. Veel sterkte, Oom Agent.
Meer beelden
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Politieagent trekt even 185 kilo van de grond
Wat nou gezagscrisis?
Bollendak. 13 criminele overlastplegers vrijwillig teruggekeerd naar eigen land
De hamvraag is: hoeveel zijn er UITGEZET naar eigen land?
LIVE! XR-gekkies blokkeren spoor
Mocht niet van Sharon Nakba, doen ze toch
XR gaat zaterdag Utrecht Centraal volledig stilleggen om Israël een lesje te leren
Ook geen treinen naar het oosten dus
LIVE! Klimaatdemonstratie A12
Loosdrecht was de Conference League van het verzet, nu is het weer tijd voor DE CHAMPIONS LEAGUE
