Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kraaktuigh doodsbedreigt raadslid 020

Krakers. Krakers moeten allemaal een lange lat in de nek en optyfen naar het museum van domme dingen uit de 20e eeuw waar we in de Nieuwe Tijd geen last meer van zouden mogen hebben. Goed, vroeger mocht je naar hartelust dingen afpakken van andere mensen zolang je maar links genoeg was, tegenwoordig doen we het helemaal anders. Kunnen de krakertjes niet hebben, want als de lui-linkse privilegekanker zich eenmaal heeft genesteld in de koppetjes van de parasitaire "maatschappijverbeteraars" krijg je 'm er met geen mogelijkheid meer uit. Katten in het nauw enzo: de gemeente Amsterdam wil af van de krakers op het ADM-terrein en lijkt dat na tientallen jaren eindelijk door te zetten - want natuurlijk mocht het werkschuwe tuig tientallen jaren "het creatieve hart van Amsterdam vormen" - dus slaan de vriendelijke linkse kraakhippies maar aan het doodsbedreigen. Conservatief raadslid Diederik Boomsma (CDA, snapt dus wel dingen van private property) wordt ernstig bedreigd door het kraaktuigh. Sad times, die Republiek Amsterdam, waar brutaal parasitair linkstuigh denkt dat het alles kan maken tegen de brave burgers en de partijen voor mensen die wel werken.   

Reaguursels

Inloggen

Amsterdamse krakers hebben talloze monumentale schoolgebouwen van de sloop gered. Waar in die tijd gesloopt werd in de stad verscheen foeilelijke jaren tachtig nieuwbouw die eruit zien als koude oorlog bunkerbouw van het meest goedkope materiaal en in de meest benepen maatvoering. Dat zal de stad helaas jaar en dag ontsieren. Denk aan dat peper en zoutstel op de Weteringsschans waar de aeroflot inzat. twee prachtige villa's zijn ervoor afgebroken. was dat ook maar gekraakt geweest!
En jawel Karel met z'n mooie van het Revestem heeft gelijk: de meeste krakers in de jaren tachtig waren studenten afkomstig uit de hogere middenklasse.

kaasfondue | 23-01-18 | 19:07

Je kunt lullen wat je wilt, maar ik heb op dat ADM een paar legendarische feestjes gehad. Alsof die vastgoedbaasjes zo lekker fris zijn. Zeker vergeten hoe Bertje Bulldozer destijds alle wetten aan zijn laars lapte.

Ad Hominem | 23-01-18 | 18:57

Hoop niet dat dit voor de hele groep geldt van dat terrein. En ergens hoop ik dat ze ergens anders wel een vrijplaats vinden. Maar ze moeten wel eens hun eigen broek op houden! Dat wel. Moeten wij immers ook.

Jan, Leiden | 23-01-18 | 18:44

De krakers hebben vanaf '70 tot ongeveer '85 -mede- mijn wijk gered van een wisse ondergang. De stad Amsterdam wilde het hier laten verpauperen, een snelweg (dwars de stad door), en vervolgens een Bijlmer west bouwen.
De oorspronkelijke bevolking werd een verhuiswortel voorgehouden.
De krakers hebben dit allemaal tegengehouden, vaak de boel opgeknapt.
Edje is terecht de wijk uit geduwd.
Inmiddels is dit (in oude glorie dus) een der gewildste plekken om te wonen. Met meter2 prijzen vaak ver boven de 5000.
Helaas is subversie soms keihard nodig om te beschermen wat goed is.
We zullen snel weer wat subversieven nodig blijken te hebben...
De stad Amsterdam (o.a.) is duidelijk de jaren '70 vergeten, heeft zijn lesje niet geleerd.
Ik dank de krakers die deze stad hebben beschermd tegen nog een Bijlmer, alsmede een snelweg dwars door waar nu 8 miljoen toeristen per jaar op af komen.

geen koning | 23-01-18 | 18:19 | 1

Graag gedaan! Hoewel veel krakers van nu toch anders zijn. Neem het onlangs gekraakte pand op de Prinsengracht door studenten. Dat is mijns inziens voordringen en voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.

Oblast68 | 23-01-18 | 19:04

@Johan_Voorhaar 13:22
Dat krakers rammen dateert uit een ander tijdsgewricht van de criminele loopbaan van wat autochtone Amsterdammers dan duo Spic en Span.
M.n. die uit de Kinkerbuurt.
Want daar hebben we het dan over toch?

D-Fens_1963 | 23-01-18 | 18:18

Die tekst van Karel van het Reve is fantastisch. Dat soort teksten zijn dodelijk voor agressief radicaal links of rechts.

Jezus_Boeddha | 23-01-18 | 16:51

Wijnand weer bezig.

beau van rtl | 23-01-18 | 16:13

De "alom gehate" krakers hebben wel gelijk in het volgende: geld maakt de regels en bedreigt vrijheid van mensen en meningen. De regering zorgt niet voor onze belangen maar die van de nieuwe wereldheerschappij. Verder: kraken is kut maar als de wet het toestaat, kan jij het niet tegenhouden. Dit weblog is wel heel erg nuttig, omdat er weinig kranten zijn die aan journalistiek doen. De meeste dode bomen onderschrijven de leugens en het gedraai en gedreig van one regering en zelfs (!) Brussel. Voorspelling: wanneer de "gewone" redenatie (het zogeheten populisme) gaat winnen moet alles op eens "voor het gewone volk" gedaan worden. Dan worden de leugens opeens in een ander papier verpakt. Populisme was rechts, dus grote bedrijven hoeven minder belasting te betalen. Daar heeft u toch zo hard voor gevochten? Daar heeft u zelf op gestemd! Daarom moeten we volgens mij naar de directe democratie zoals opgezet door Geenpeil. Daar zullen zeker wat haken en ogen aan zitten, zoals bedrijven die zich voluit op meningsvorming zullen gaan storten en keihard gaan concurreren met GeenStijl. Of eerst helpen met het omverwerpen van de staatsteleviesie en vervolgens alle commerciele zenders opkopen voor hun propaganda. Informatievoorziening zal lastig blijven zolang bedrijven zich daarin mogen mengen. En houd je bek als je denkt dat ze niet zullen liegen.

Appsole | 23-01-18 | 15:24

Wat zou prins Bernhard junior doen als zijn Amsterdamse vastgoed portefeuille wordt bedreigd door krakers. SIOD op af sturen? motorclub knokploeg inhuren?

HetOorAakel | 23-01-18 | 14:54

'Kraaktuig', dat valt in de categorie nuttelozen die de claim voor 'wereldverbetering' misbruiken om zichzelf gratis materiaal en onroerend goed toe te eigenen waar de rest van de wereld moeite voor moet doen.
Alles aan kraken is fout, van het fundamentele principe (wij-zij denken, waarom jullie wel en wij niet, wat nou als iedereen kraakt en niemand meer betaalt) tot de werkelijke uitvoering (onderpoepen van het gebouw, boobytraps maken en de boel barricaderen).
Geef me een voorbeeld van een kraker die de wereld verbeterd heeft (of uberhaupt veranderd heeft) als kraker (dus niet erna, toen geld ineens toch wel handig was en de politiek verdraagzaam genoeg was om dit soort rariteiten op te nemen).

Draak uit Brabant | 23-01-18 | 14:17

Krakers, een groot deel van de Amsterdamse "elite" is het wel eens geweest. Neemt niet weg dat krakers in meer normale streken gewoon criminelen zijn - en blijven.

Jan Passant mk2 | 23-01-18 | 14:00 | 1

Jan Passant mk2- Ja daar zeg je nogal wat,normale streken !,hebben ze nog nooit van gehoord in grachten mongolië.

gelukzoeker | 23-01-18 | 14:20

Je tolereert ze, daarna wil je na een jaar of twintig je eigendom terug, dan volgen de bedreigingen, komt de me, en zikn we weer thuis. Kraken in 020 is een soort rituele dans met een vaste choreografie, en net zo boeiend om naar te kijken als groeiend gras. Een enorme geeuw maakt zich van mij meester, 020, zelfs de zwervers daar hebben een mening.

De Briemusketier | 23-01-18 | 13:56 | 1

De Briemusketier - tja en die mening is wet in Islamdam.

gelukzoeker | 23-01-18 | 14:17

Als ze één van de vele panden in Amsterdam van Prins Bernard junior kraken zou ik wel weer lachen, redelijk schandalig

Bokito ergo sum | 23-01-18 | 13:50 | 3

Oh, ik ben er van overtuigd, dat zij niet aan die panden komen.

Roadblock | 23-01-18 | 13:54

die hebben vast wel een eigen gedoog opruimploegje hoor .

telefoontje | 23-01-18 | 14:02

Bokito ergo sum- Zou maar oppassen straks word je van bed gelicht wegens opruïing tegen uw meerderen.

gelukzoeker | 23-01-18 | 14:14

Onwijs gaaf dat straattuig zomaar een publiek figuur kan bedreigen en er vaak mee weg komt. Het zou me niets verbazen als zij (deels) hun zin krijgen. Kan alleen in dit land.

ILF2 | 23-01-18 | 13:47 | 2

Het een of het ander ,ik verbaas mij nergens meer over in dat lieve slinkse staatsmedia bolwerk waar iedereen een paar vluchtelingen in huis wou nemen [ wou nemen zei ik]. Lezen uilskuikens.

gelukzoeker | 23-01-18 | 14:07

Stel je voor, je krijgt mot met krakers, ze bedreigen je vrouw, en kalken de naam van je kind op je gevel met de tekst "een ongeluk zit in een klein hoekje".
Hoeveel steun en bescherming verwacht je dan als gewone burger van de politie?

Roadblock | 23-01-18 | 14:11

Geduld het wachten is op silly syl en wonderen gaan in 020 gebeuren

telefoontje | 23-01-18 | 13:46 | 6

@ Roadblock | 23-01-18 | 14:17
Sorry, ik had de primeur gisteren hier geplempt .
De GS redactie d8t waarschijnlijk arggh fuck it.

Rest In Privacy | 23-01-18 | 15:14

Ce ca! | 23-01-18 | 15:14 |
Ja, het blijft vreemd gezien de hoeveelheid tijd en moeite ze aan de kandidatenlijst van BIJ1 gespendeerd hebben.

Roadblock | 23-01-18 | 15:21

Hallo dasnogalwiedus. Drie blanken er uit.

ristretto | 23-01-18 | 17:51
▼ 3 antwoorden verborgen

Weer een van de voortbrengselen van een lieve stad in een gaaf land.
Groen Links gesponsord straatvuil (incl. advocaten) dat zich eigen wetten aan meet en geweld niet schuwt. Waarom men dat vulles niet lang geleden de oorlog heeft verklaard is me een raadsel. Zoiets roei je uit met alles erop en eraan.

Memek | 23-01-18 | 13:35 | 1

Memek-Tja prachtige kansrijke pvdanderen schuim van de vieste soort wel islammerdam waardig dat dan weer wel,dus moeten we wel goed vinden met ons allen.

gelukzoeker | 23-01-18 | 13:46

Vroeger. Toen de ME er nog met de lange lat overheen ging. Ram ze eruit dat langharig werkschuw tuig. Dat was nog leuk om naar te kijken, ‘s avonds op het NTS-journaal met Fred Emmer als nieuwslezer. Huilende krakers en krakerinnen met bebloede rotkoppen. Medelijden? Nee. Ik wil nog steeds dat ze eruit geramd worden. Wel lastiger tegenwoordig, want floegtlieng met advocaatmeneer die de politie wegstuurt.

Nivelleermarionet | 23-01-18 | 13:34

Vroegah kraakten wij oude schoolgebouwen om er een daklozenopvang te kunnen onderbrengen of huizen om er dakloze gezinnen te kunnen plaatsen. Tegenwoordig draait het bij die drug- en drankmisbruikende wanabee kunstemakers allemaal om het eigen 'alternatieve' egootje en hun door anderen gevulde portemonnee. Sla ze d'r maar uit, 't schorem.

Van Zessen Klaar. | 23-01-18 | 13:28 | 2

Van Zessen Klaar-Tja maar ik sten PVV dus ik stel voor om eens netjes te verzoeken of de heren het pand zouden willen verlaten,want je hebt zomaar een bezoedelde naam in keurig grachtengordel mokum,jammer dat er zo n pislucht op die grachten hangt en ratten straatvuil en roestige fietsen op straat liggen,denk niet dat ze er standaarts verkopen,en ja neerzetten moet je steeds bij nadenken ,hinderlijk allemaal.

gelukzoeker | 23-01-18 | 13:57

Kraakte u in de tijd van Theo v/d Giessen en Jack van Lieshout?

Roadblock | 23-01-18 | 14:24

Vroeger schakelde vastgoedjongens mannen in die luisterden naar de naam Spic&Span die een bezoekje plande, maar dat mag zeker niet meer?

Johan_Voorhaar | 23-01-18 | 13:22 | 2

Nope helaas niet. Zijn rechtzaken over geweest en natuurlijk kregen de krakers gelijk. Trouwens krakers zijn tegen het "systeem" maar lopen als eerste aan de hand van het faciliterende gesubsidieerde advocatencollectief naar de rechter want dan is het "systeem" wel zo handig. Zoals ik al eerder in een tegel schreef vandaag. Ze zijn hypocriet tot op het bot.

Basil Fawlty | 23-01-18 | 13:40

Basil Fawlty | 23-01-18 | 13:40
Ben het 100% met je eens Basil, Wel roepen "Uw rechtstaat is niet de onze", maar zodra de eigenaren geweld gingen gebruiken, om politie en advocaten roepen. Bah!

Roadblock | 23-01-18 | 13:46

En dan altijd dat hysterisch geschreeuw van wonen is een recht. Klopt. Maar dat tackle ik dan door te zeggen" "wonen in het centrum van iedere grote stad is een voorrecht en dat moet je verdienen." Einde discussie. ;-))

Basil Fawlty | 23-01-18 | 13:19 | 2

In Amsterdam Noord kun je ook prima wonen, maar deze lieden uit 't Gooi eisen altijd iets aan de gracht.

Attenoje | 23-01-18 | 13:29

Ik mag Amsterdam Noord. Ik ben ooit many, many, many moons geboren in de provincie maar woon al heel erg lang in Amsterdam maar Noord had vroeger, vooral in de zomer, iets provinciaals. Ik hou er wel van maar de hipsters hebben het ontdekt dus dan zijn de rapen gaar en als de Noord-Zuid ook nog eens wordt opgeleverd (in 2025? Ghehehe). ;-))))

Basil Fawlty | 23-01-18 | 14:07

Op dat ADM terrein komt een deel van de toekomstige wijk Havenstad, met huizen en kantoren voor 60.000 mensen, meen ik. Autoluw. Dus geen parkeergarages, geen wegen maar veel fietspaden en een kabelbaan over het water ofzo. Knettergek zijn ze. Voor het afbetalen van een appartement van 5 of
ton heb je natuurlijk helegaar geen auto nodig. Kan ook op een eenhoorn.

Attenoje | 23-01-18 | 13:15
-weggejorist-
Plorkface | 23-01-18 | 13:13

Krakers.. (doodse stilte) Richting werkkampen knuppelen stelletje hypocriete uitvreters.

schoon-schip-maken | 23-01-18 | 13:11

@Roadblock | 23-01-18 | 13:53
Lez0n luser!!
"Later bleek dat een antikraakwacht die naast het ADM-terrein woont verantwoordelijk was voor de actie."

Berbaar | 23-01-18 | 14:15

Berbaar | 23-01-18 | 14:15 |
"Want het ADM-terrein is de plaats waar wij wonen".
Met alleen artikelkoppen lezen kom je er niet.
Het beste bewijs dat je het artikel nog steeds niet inhoudelijk gelezen hebt, geef je nu zelf.
Ook die kraakwacht moet van het terrein als het ontruimd wordt.
Over de ad-hominum haal ik mijn schouders op. Je hebt het blijkbaar nodig.

Roadblock | 23-01-18 | 14:37
▼ 5 antwoorden verborgen

Geweldig luisterstuk van van het Reve! Dat klinkt toch heel wat aangenamer dan de eerte de beste rant van Wilders en de boodschap komt veel beter over. Luisteren..

Beste_Landgenoten | 23-01-18 | 13:03 | 4

Ik begrijp de link naar Wilders niet?

BozePaarseMan | 23-01-18 | 13:11

Beste_Landgenoten- Bruinwerker Reve zou de schoenen van Mijnheer Wilders niet eens mogen poetsen. [bedoel aanraken]

gelukzoeker | 23-01-18 | 13:15

gelukzoeker | 23-01-18 | 13:15
Wat heeft dit met zijn broer Gerard te maken ?

Baron Clappique | 23-01-18 | 13:36
▼ 1 antwoord verborgen

Ik ben voor een militair heropvoedingskamp voor deze belhamels. Waar ze keurig geknipt, gekleed en gedisciplineerd worden klaargestoomd voor een waardevolle rol in de maatschappij

lingo star | 23-01-18 | 13:02 | 1

lingo star -Een waardevolle rol nog wel? aan U w positiviteit kan ik niet tippen helaas,zelfs niet als ik al mijn fantasie de vrije loop laat,heb de knaapjes van zeer nabij mogen mee maken...

gelukzoeker | 23-01-18 | 13:38

Het enige middel is, handhaven. Illegaal, betekent in normaal Nederlands en als woord opgenomen in de Dikke van Daele, iets wat niet mag, iets wat wettelijk gezien niet mag en dus gewoon aangepakt en bestraft, kan en dient te worden.
Als we dit simpele beginsel hanteren, wordt de maatschappij er een stuk vriendelijker op. Iedereen weet waar hij/zij/genderneutraal aan toe is. Dus "J Maintiendrai.

De Evangelist | 23-01-18 | 13:02

Wanneer gaat er een hek om die kutstad. Het komt daar echt nooit meer goed net als al die andere linkse bolwerken.

bigs | 23-01-18 | 12:58

Deze plotselinge wil tot handhaven heeft natuurlijk helemaal niets te maken met de aankomende gemeenteraadsverkiezingen waaraan een echte rechts-conservatieve partij meedoet.

witwas | 23-01-18 | 12:57 | 2

Precies. Het is weer tijd voor nieuw nepnieuws.

Baron Clappique | 23-01-18 | 13:34

Was mijn eerste gedachte ook, maar meneer schijnt toch al een poosje tegen dat kraakterrein te ageren.

Roadblock | 23-01-18 | 15:24

CDA = Witte krakers nee. Getinte krakers welkom. Kraken hoort bij de geschiedenis van Amsterdam, dus niet zeiken als je in die stad wethouder bent. En wie betaalt het huis van deze Diederik ?

Baron Clappique | 23-01-18 | 12:55 | 6

Lupuslupus - Vuilnisbak vinden de mokumer s nog een erenaam voor dat verloren zooitje ongeregeld dat lieve Laan achterliet..

gelukzoeker | 23-01-18 | 13:10

Heksenverbranding hoort ook bij de geschiedenis van Amsterdam. Betekent dat dat we elk imbeciel iets uit het verleden dan moeten blijven herhalen?

Roadblock | 23-01-18 | 13:12

Lupuslupus | 23-01-18 | 13:00

Niet Diederik zelf, maar uiteindelijk betaalt de belastingbetaler voor zijn huis. Hij leeft dus, net als krakers, in een gekraakt huis.

Baron Clappique | 23-01-18 | 13:16
▼ 3 antwoorden verborgen

Prachtstukje van Karel van het Reve!
Die man had meer humor dan menigeen dacht.

guillaume | 23-01-18 | 12:52 | 1

Karel van het Reve zal steeds meer gewaardeerd gaan worden. Die man had een scherpe blik.

lingo star | 23-01-18 | 13:08

Kraken zou als diefstal moeten worden aangemerkt. De lange lat erover, oppakken en tewerkstellen dat tuig.

DrumPiet | 23-01-18 | 12:49

Ik ken genoeg A locaties in Amsterdam die de Gemeente (PvdA) in de vorige eeuw symbolisch voor 1 gulden aan krakers heeft verkocht en die nu voor € 1 miljoen te koop staan.

Attenoje | 23-01-18 | 12:49 | 4

Attenoje | 23-01-18 | 12:49 |
Precies. Oud buurman van mij was zo'n type. Pand in de jaren '70 gekraakt op de gracht en begin jaren '80 voor 1 gulden gekregen. Inmiddels 2.5 miljoen waard maar wel GL stemmen en lid van Greenpeace zijn. Hypocriet tot op het bot.

Basil Fawlty | 23-01-18 | 13:01

@Basil Fawlty | 23-01-18 | 13:01 Exact. Arjan (Theo) Ederveen is er ook zo een, met zijn kornuiten. Aan de gracht.

Attenoje | 23-01-18 | 13:08

Attenoje | 23-01-18 | 13:08
Ghehehe. Die is inderdaad ook goed binnengelopen via de VPRO en dan een "pandje" op de gracht. Het is dat ik al cynisch ben maar als ik het niet zou zijn dan zou ik het worden.

Basil Fawlty | 23-01-18 | 13:45
▼ 1 antwoord verborgen

Schitterend hoe vh Reve het brengt.

BozePaarseMan | 23-01-18 | 12:46 | 1

Een genot om naar te luisteren.

Lupuslupus | 23-01-18 | 12:49

dat linkse rottuig moet verboden worden

langzullenweleven | 23-01-18 | 12:45 | 2

40 jaar te laat.

Lupuslupus | 23-01-18 | 12:46

langzullenweleven - Ja maar er zitten vast wel lieve aardige jongens als berbaar tussen die het allemaal niet zo mee zit in hun armetierig leven.

gelukzoeker | 23-01-18 | 13:03

Wat voor kraaktuig is het eigenlijk? De ouderwetse crust? De shengen-klaploper (Zuid-EU), de huizenstripper (Oostblok), de huizuitwoner (Roma/Albanees) of de Juppenkraker die z'n avocaat wel effe aan het woord laat?

Abject | 23-01-18 | 12:44 | 1

Die yup zal toch wel antikraak wonen?

raskol | 23-01-18 | 12:46

Is die ene kandidaat van bij1 al opgestapt? Die uitgeprocedeerde illegalen helpt met kraken.
Nee zeker.....

Is dit nog nieuws? | 23-01-18 | 12:43 | 1

Nee die is er nog.

Lupuslupus | 23-01-18 | 12:46

Het K woord zou beter alleen gebruikt moeten worden voor mensen die lijden aan deze ziekte.

Degrelle | 23-01-18 | 12:41

(doods)bedreigen altijd sneu, prima dat meneer aangifte heeft gedaan.
Nu is het wachten op reaguurdertjes die menen dat kraken toch een zinvol iets is en oh oh die gemene projectontwikkelaars toch.
Kom er maar in jongens...........

Berbaar | 23-01-18 | 12:40 | 5

Berbaar- Beter ga jij naar buiten me n lieve jongen.

gelukzoeker | 23-01-18 | 12:59

Ik heb het vreemde idee Berbaar, dat er niet veel met die mening hier voorkomen.

Roadblock | 23-01-18 | 13:02

kraken is een zinvol iets.
oh oh die gemene projectontwikkelaars toch.
Wat draag ik zelf bij?..........

hallevvezool | 23-01-18 | 21:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Overigens is het CDA zelve ook een relikwie uit de 20ste eeuw.
In Amsterdam, dat is.

jemagookniksmeer | 23-01-18 | 12:40

Tja heb islammerdam al 10 jaar op de afvoer lijst staan ,laat het Samsom tuig gezwel nou ook hun werk maar voltooien ook,wel een stevig hek erom zetten graag ,dat zij niet de rest van het land kunnen verzieken met hun vermeende dwdd intelligentia..

gelukzoeker | 23-01-18 | 12:39

Er komt een tijd dat het geweldsmonopolie niet meer langer bij de overheid ligt. De gevolgen zullen voor de ongewassen types funest zijn.

hangtiet met knoop | 23-01-18 | 12:39

Jarenlang een andermans eigendom jatten en uitwonen is prima. Maar o wee als je 83 km/uur rijdt op een 80 km/uur weg. Dan word je tot aan de poorten van de hel achtervolgd om je te pakken.

2voor12 | 23-01-18 | 12:36

Gelukkig zeggen ze geen dingen die niet door de beugel kunnen.

Statler en Waldorf | 23-01-18 | 12:36 | 1

Statler en Waldorf - U functioneert verder nog wel naar behoren?

gelukzoeker | 23-01-18 | 12:53

Dat cynisme van van het Reve is onnavolgbaar. Schitterend!

Basil Fawlty | 23-01-18 | 12:36

Lekker doodsbedriegingen doen, panden stelen en niemand die ze een strobreed in de weg ligt.... mooi land toch?

SoepKip | 23-01-18 | 12:34 | 1

SoepKip-Dit is islammerdam. Laat de rest van het land er even buiten ja!!

gelukzoeker | 23-01-18 | 12:56

Oh, de bedreiging komt van links! Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen.
Misschien een beetje verward.......

pibasso | 23-01-18 | 12:32

Ach krakertjes en gebouwen van oude stenen. Ga je eens verdiepen in bedreigingen, chantage, geweldpleging en corruptie van dubbelpaspoortige buitenlanders die de onroerend goed sector en het ambtelijke apparaat terroriseren. Qua 21e eeuw.

Premier Trutte | 23-01-18 | 12:31 | 6

Roadblock | 23-01-18 | 14:07
vrankrijk.org/ En het zal mij niks verbazen als de gemiddelde hypocriet daar gebruik maakt van Apple produkten. Want tsja je kunt wel links "aktievisties" zijn maar een produkt van een van de grootste kapitalisitische bedrijven is een must om erbij te horen. Een linkse kniesoor die daar op let. ;-))))

Basil Fawlty | 23-01-18 | 14:14

@Basil Fawlty | 23-01-18 | 14:14
Het kan nog erger (voor het linkstuigh, dat is), beter dus
de technologie in al die mobiele apparaten (vooral 06 lulijzers) is ontwikkeld door/in Israel, dat vréselijke land met die vréselijke mensen erin
Gooi maar snel weg, krakertjes, de mossad luistert mee - ghe

Tobi | 23-01-18 | 14:27
▼ 3 antwoorden verborgen

God wat een lieve stad.

omanders | 23-01-18 | 12:30

C!!DA? Argh daar word ik even geconfronteerd met de geloofsovertuiging van een raadslid!

John McClane | 23-01-18 | 12:29 | 1

Denk ik ineens , hoe komt Buma aan zijn elite status, toch niet tijdens de VOC.

gato | 23-01-18 | 12:43

Te bizar voor woorden wat we ooit hebben gedaan. Rechten verlenen aan illegale praktijken...

StijlloosRH | 23-01-18 | 12:29 | 1

en toen werd je woker?

Hemmenaar7 | 23-01-18 | 19:46

Lieve stad, lieve mensen

BokoHalal | 23-01-18 | 12:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken