Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Artsenfederatie KNMG wil antwoord van Sylvana, onderzoekt status BIJ1's Cailin Kuit

Lieve Syl, jij domme domme gans. We zeiden het drie dagen terug nog zo: "gooi het op verwarring en rectificeer de zaak voordat Cailin niet meer terug kan en er echte psychiaters met een rechter in hun kielzog eens om de hoek komen turen." En nu is het te laat. "Artsenfederatie KNMG is tegen titelmisbruik en voor duidelijkheid. Als uit onderzoek naar voren komt dat er daadwerkelijk sprake is van titelmisbruik, dan kan de KNMG daar aangifte van doen", laat een woordvoerder van KNMG aan RTL Nieuws weten. De Inspectie voor de Gezondheidszorg kan besluiten om onderzoek te doen naar Kuit. Mocht uit dat onderzoek naar voren komen dat er sprake is van titelmisbruik, kan de inspectie een boete opleggen." Was het nu je viscerale arrogantie of een aandoenlijke beginnersonkunde dat iets wat prima te ondervangen was, zo terminaal uit de klauwen liep? Hoe dan ook, al het psychische leed dat Cailin nu ten dele valt is on you.

Reaguursels

Inloggen

Ze belazert de Kluit. RTL Boulevard, nog iemand nodig?

Poes-van-Greet | 11-01-18 | 19:49

Wat een arrogante dame, die mevrouw Simons. GS doet z'n werk, en die blik aan Tom Staal.. echt, als blikken konden doden. Het is niet de fout van GS dat haar partij fouten maakt?

Muuke | 11-01-18 | 14:26

Statement laat wel erg lang op zich wachten..

*krekels, tumbleweed, muzak*

Er is ook geen spindoctor te vinden die dit nog recht kan spinnen. Niet op deze planeet in that is.

Voorjaarsmoe | 11-01-18 | 12:56

MAD1950 | 11-01-18 | 13:32
Er zijn een paar scenario's mogelijk. Als de MSM niet happen, en dat doen ze nauwelijks, en de usual suspects zoals GS blijven voeren, dan kunnen ze over een tijdje zeggen "Zie je wel, dat een kleine leugentje waar niemand over valt, daar blijven die vuile racisten maar over doordrammen, want ze willen ons kapotmaken. Vervolgens wordt dan het goed voorbereide huilie-huilie-filmpje dat nu op de plank ligt in stelling gebracht en wordt de kwestie achterstevoren gepresenteerd. "Hoe GS onze lieve Cailin in de vernieling heeft geholpen en net zo lang doorging tot ze helemaal kapot was." Sunny weet wel hoe je dat materiaal moet afmonteren. Is ze misschien nog steeds mee bezig. Wellicht hebben ze de camera uren achtereen door laten draaien.

Schoorsteenveger | 11-01-18 | 13:59

Ik denk dat je gelijk hebt, schoorsteenveger.

Muuke | 11-01-18 | 14:27

Aannemelijk scenario inderdaad. Mits mevr. Bergman haar 'reputatie' voor dat stelletje clowns op het spel wil zetten.

Voorjaarsmoe | 11-01-18 | 14:39
▼ 2 antwoorden verborgen

2011: Vanaf 18e in Wajong. Knap dat ze tijd vond die studies te doen en als Psych te werken. (/s)

“Ik zit vanaf mijn achttiende in de Wajong, en toen ik 18 werd en een uitkering kreeg, wilde ik die eigenlijk helemaal niet. Je krijgt toch een stempel, en zeker op dat moment kon ik nog veel meer dan nu. Ik heb namelijk een progressieve stofwisselingsziekte, dus mijn mogelijkheden nemen af. Maar nog steeds wil ik gewoon mijn inkomen zelf verdienen.”
Kuit heeft daarvoor in loondienst gewerkt, maar daar werd ze toch niet gelukkig van.

www.clientenraad-uwv.nl/nieuws/artike...

Gerard | 11-01-18 | 12:26

Ze krijgt nu wel veel concurrentie. Ik lees dat er een Anti-Scooter Partij mee gaat doen, en ook een Gehandicaptenpartij die wellicht stemmen bij mevrouw de psychiater gaat wegtrekken. Dan is er nog Queer, met ook een heuse transgender aan het hoofd, die stemmen wegtrekt bij Ana Paula en die gendermeander en dat andere meisjejongendingesding. En dan hebben we nog Stem van de Straat van, echt waar, Steve Brown. Die doet ook mee, en zal waarschijnlijk in een iets jongere BMW odoor de straten trekken.

Schoorsteenveger | 11-01-18 | 11:04

Die Anti-Scooter Partij is vast heel erg racistisch, want welke bevolkingsgroep rijdt ook alweer op scooters?

MAD1950 | 11-01-18 | 13:24

vind dat hier twijfel gezaaid wordt waar het niet was. zo jammer van gs....

laat het twijfel zaaien over zwarte piet en zwart-wit toch aan pro's als ss over!

ger1306 | 11-01-18 | 11:02

Dat mokkel was gewon een beetje in de war. Ze was geen psychiater, maar ze is haar hele leven onder behandeling geweest van een psych. Daar zal de oplossing van dit mysterie wel liggen.

Bari Oomsma | 11-01-18 | 10:52

Mokkel?

Is dit nog nieuws? | 11-01-18 | 12:00

Ik geloof in de big bang theorie. Maar waneer komt die klap? ik voorspel vrijdagmiddag.volgens mij met een uit 1 spatten van "de partij" dit is nl niet meer beheersbaar. Verlost van dat treiterwijf. Free at least. Sylvana is geen Mandela, King of James Baldwin. Deze mensen stonden op voor anderen Sylvana alleen zichzelf. Daar is een naam voor in de psychiatrie. BPS. Of BPD zoek maarnaar op in DSM 5

Jimmy200 | 11-01-18 | 10:35

Twitteraccount: @SylvanaSimons

Tweet 04:42 - 30 jun. 2015 luidt als volgt.....

"Mama stuurt 'n foto van haar op mijn leeftijd. Da's effe schrikken. Ik lijk zó op haar, weet nu dat ik later ook een kromme Chinees word "

bron:
twitter.com/SylvanaSimons/status/6158...

Kan iemand bevestigen of deze Twitteraccount echt van SS is?
Kan iemand uitleggen waarom (als het de echte SS is) voor een inclusieve samenleving strijdt terwijl er in die tweet Chinezen tot op het bot worden beledigd en gediscrimineerd!

Louise-in-de-pels | 11-01-18 | 10:33

Yep: 12.130 volgers op dat account waaronder Quinsy plus haar andere tweets, ja dat is zij wel. Waarom ze Chinezen beledigt weet ik niet. Een twitteraar reageerde in de trant van wanneer zwarten zoiets zeggen, is het geen discriminatie. Dat gevoel krijg ik ook. Anyhoo, ze krijgt er flink van langs op Twitter. Overigens qua Kuit radiostilte op dat account.

Deksmaat | 11-01-18 | 14:00

Ik kijk elke ochtend nieuwsgierig op alle nieuwsmedia of Sylvana al met een statement is gekomen dat het allemaal een grapje was en dat ze niet echt de gemeenteraad in wil met dit groepje circusartiesten en dat ze ook helemaal niet zo boos is op de witte man en vanaf volgende week weer een gezellig programma op een muziekzender gaat presenteren.

Als dit zetels krijgt in de gemeenteraad moeten we echt de hand schudden met Amsterdam en er een muur omheen bouwen.

Japiekrekels | 11-01-18 | 09:55

Als Silly Sil zo doorgaat, verwordt ze tot een doorgedraaid kattenvrouwtje.
youtu.be/Yuw1W_AN1zk

Deksmaat | 11-01-18 | 09:43

zo snel als ze is om wat dan ook omtrent Zwarte Piet aan te vechten, bedrog, valsheid in geschrifte en al het andere dat haar vriendinnetje fout doet, daar hoor je Silly Syl niet over. Walgelijk wijf, ik kan niet anders concluderen. Bah.

langzullenweleven | 11-01-18 | 09:14

GS begrijpt duidelijk de nieuwe winden niet. We leven nu in tijden dat als iemand wat ervaart, voelt, of meent te denken, dit door anderen ook gerespecteerd en aanvaard moet orden (zie #metoo discussie). Als die mevrouw zichzelf als psychiater ziet dan is dat ook zo. Einde discussie

batvoca2 | 11-01-18 | 08:44

Als je al niet fatsoenlijk op zo een klein en simpel akkefietje kunt reageren hoe ga je het dan doen als je in de politiek zit.

De verbazing bij mij is groot. Niet omdat ze niet geschikt zou zijn, dat was wel duidelijk maar dat iemand met haar ambities hier al door het ijs zakt.

Deze hele situatie had al lang de kop ingedrukt moeten worden door een simpele mea culpa.

Sketcher | 11-01-18 | 08:12

Die gaat om te beginnen nergens op reageren. Die blijft op der luie kut zitten en maar dat geld naar binnen sleuren. Liever lui dan moe he.

WayneGretzky*99* | 11-01-18 | 11:01

Wat een narcistisch addergebroed is die vrouw toch. Ze ziet deze trein van afstand al ontsporen, maar vertikt het om een zwakker persoon in deze samenleving in bescherming te nemen. Als dat is waar Bij1 voor staat, dan hoef ik er zeker niet op te stemmen. Een Bij1 geraapt zooitje van mensen die bij1 alle stoornissen uit de DSM IV moeten kunnen afvinken. Diep triest.

B0kito | 11-01-18 | 08:05

Dat twee meer weten dan één wordt hier toch wel onderuit gehaald. Je zou bijna willen gaan stellen dat twee dommen minder weten dan één slimme. Dat de hele Sylvana Simons SideShow uit figuren bestaat die niet al te slim zijn moge nu ook wel duidelijk zijn.
Ze hebben vast het hart op de juiste plaats is een andere uitdrukking. Liegen, bedriegen en mensen racisme of welk -isme dan ook aanpraten valt hier niet onder.

knutsel_ | 11-01-18 | 08:00

Precies: domme gans! En eigenlijk zou GS ook werk moeten maken van haar actie bij Buitenhof. Die troela denkt werkelijk alles te kunnen roepen en doen want het gevaar van Rechts en de Slavernij rechtvaardigen dat.
Gekke muts. Ik zeg het is de hoogmoed wat voor de val komt.

ET007 | 11-01-18 | 07:55

Ik lees hier veel reacties dat men het zo zielig vindt dat Miss Syl mevrouw Kuit misbruikt. Ze misbruikt haar niet en mevrouw Kuit is al helemaal niet zielig. Mevrouw Kuit loog zelf op haar CV, zonder zich te bekommeren om de consequenties. En dat die haar nu keihard worden voorgeschoteld is haar eigen schuld. De enige fout die Sylvana heeft gemaakt is geen fatsoenlijk antecedentenonderzoek plegen.

IngeborgK | 11-01-18 | 06:49

Geen fatsoenlijk antecedentenonderzoek en als GS dat voor haar doet die partij door het slijk halen, Buitenhof vragen waarom ze dat soort journalistiek als bron gebruiken, geen verklaring of verantwoording afleggen, de foutieve informatie op de website van BIJ1 handhaven, arrogant of niet reageren op vragen van journalisten. Heel wat fouten dus!

Simon_GS | 11-01-18 | 08:13

Ze misbruikt haar wel degelijk. Je kon op afstand zien dat je hier te maken had met een halve zool. Prima verder, het barst in Nederland van de halve zolen, en als je denkt dat zo'n halve zool iets toevoegt aan het imago van je partij, zelfs dat is nog te billijken. Maar vanaf het moment dat die halve zool in een wel heel benauwende positie geraakt, dan dien je je verantwoordelijkheid te willen nemen. En dat heeft mevrouw Simons willens en wetens niet gedaan en doet ze nu nog niet. Je leidt een politieke partij, weet je, en dat brengt een minimale morele verantwoordelijkheid met zich mee. Simons heeft een grote waffel waar een hele hoop onzin uit komt, vermengd met haat, vooral haat, en ook dat is prima verder. Maar als je als partijleider die grote waffel blijft houden, dan heeft dat minimale consequenties, o.a. hoe jouw omgeving op jouw grote waffel reageert. Die Kuit heeft geen grote waffel, is een zielig hoopje mens dat tracht op haar manier overeind te blijven, en daar valt verder weinig zinnigs over te zeggen. Maar die Simons heeft ten opzichte van dit zielig hoopje mens een verantwoordelijkheid, gisteren, vandaag en morgen. Als ze die niet neemt, dan kan het twee dingen betekenen. Ze wil 'm niet nemen, en dan is ze doortrapt, of ze kan 'm niet nemen, en dan is ze zelf nauwelijks toerekeningsvatbaar. Ik begin steeds meer te denken dat het tweede het geval is. Dat BIJ1 begint sektarische vorm aan te nemen.

Schoorsteenveger | 11-01-18 | 09:45

Misbruik van een beschermde titel staat los van een antecedenten onderzoek heur.

WayneGretzky*99* | 11-01-18 | 12:00
▼ 1 antwoord verborgen

Ze wordt niet voor niets silly Syl genoemd. Ze is vanaf VJ schnabbeltje over het paard heen geflikkerd net zo lang tot ze daar was waar ze nu is. Geloof in eigen onfeilbaarheid, het IHAG syndroom (Ik heb altijd gelijk), want iedereen om haar heen riep / roept ja Syl, je hebt gelijk. Omringd door wijven die ook (weer) graag in het middelpunt van de belangstelling staan, holle vaten die elkaar opfokken.

Tegen mij is ook wel eens gezegd dat ik psychiater had moeten worden, maar dat heeft me nooit doen zeggen dat ik dat was. Prettig gestoord misschien, maar veel verder ben ik in de GGZ nooit gekomen.

Ik heb ooit een kennis gehad die wist te vertellen dat Duitsers, waar hij op vakantie was geweest, hem verteld hadden dat hij zo goed Duits sprak, dat ze niet konden horen dat hij er niet geboren was. Je oren vielen van je hoofd als hij Duits begon te praten, maar hij was ervan overtuigd, dat het waar was. IQ below zero. Datzelfde zie ik bij SS en Cailin.

bergsbeklimmer | 11-01-18 | 06:45

Schijnt wel dat als je dronken bent, de vreemde taal er beter van wordt.
Misschien volgende keer kratje Warsteiner meenemen en nog eens de proef op de som. Win win situatie.

ET007 | 11-01-18 | 07:59

Iedereen loopt nou wel Silly Sil zwart te maken, maar het is toch echt die Caitlin die de Zwarte Piet toegespeeld gaat krijgen. Silvana kan dit uiteindelijk niet negeren.

Lonestarr | 11-01-18 | 03:36
-weggejorist-
RemmesB | 11-01-18 | 04:06
-weggejorist en opgerot-
Jeannemanbrasil | 11-01-18 | 02:40

Eva Jinek staat te popelen om zendtijd ter beschikking te stellen aan Silly Syl en/of Dr. Kuit ..... lol ..

daytripper | 11-01-18 | 02:04

Aan het aantal reacties te zien vindt men dit veel belangrijker of interessanter dan Pechtold en zijn vreemde steekpenningachtige geschenk.
Bovendien gaat dit slechts om 1 stad. Bizar eigenlijk.
De enige verklaring die ik hier voor kan geven is de massale afkeer van de door mevrouw Simons CS geïntroduceerde blankofobie/ autochtonofobie.
Autochtonofobie die ons een schuld probeert aan te smeren die er niet is. Gewoon, omdat het er niet is. We owe you nothing.
De Oprah-plant gedijt hier niet omdat er hier geen KKK achtige voeding in de bodem zit. Gelukkig maar.
Ik ben er trots op dat er in NL de minste racisten wonen van de hele wereld.

Ben-Bataaf | 11-01-18 | 01:28

Wie neemt Sylvana nou serieus. Je moet dan wel over heel weinig niveau en intelligentie beschikken. Elk keer als ik haar zie, eerst die moeilijke bril en dan Sylvana, krijg ik de slappe lach. Theater van de lach, met als bijrol, niet eens de hoofdrol, Sylvana. Simons. Komt tot zien, komt tot zien. Nog niet uitverkocht.

De Evangelist | 11-01-18 | 00:56

Vroegah op de kermis , nu ongetwijfeld zéér binnenkort in Gutmensch-theater Jinek.

daytripper | 11-01-18 | 02:07

Cailin of Transsylvana..... wat zou het een nachtmerrie zijn als je daarvan 1 uit moest kiezen om te doen..... brrrrr.....

Slipsnifter | 11-01-18 | 00:13

Dit is volkomen nieuw in de politiek van Nederland. Iets wat 100% waar is aanwijzen als een leugen maar nooit met het tegendeel komen. Als het aan mij ligt zal nooit van deze leugenaars ooit een zetel bezetten, ze zijn het niet waard in Nederland wellicht wel in Suriname.

Roze_bril_drager | 11-01-18 | 00:08

Dat maakt die zwarte piet activisten geen reet uit. Die leven van de op leugens gebaseerde waandenkbeelden!!

Grob E. Boll | 11-01-18 | 03:10

Zou dat een bewussie zijn, testbeeld als logo?

Gen. Maximus | 10-01-18 | 23:40

Wij zijn gestoord, betekent dat testbeeld, denk ik, generaal.

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 23:58

Jullie zijn er ingetrapt GS. Gratis reclame voor BIJ1. Dank u zegt SS.

Emielio | 11-01-18 | 00:09

Stilvana Zwijgmond zegt helemaal niets, Emielio.

Lewis Lewinsky | 11-01-18 | 00:11
▼ 1 antwoord verborgen

De afgelopen weken liep ik rond in een emotioneel vacuum omdat het me niet gelukt is het hart te winnen van een vrouw. Maar dit spektakel heeft me er weer helemaal uitgetrokken. Waarvoor mijn hartelijke dank.

bft | 10-01-18 | 23:15

Niet alle vrouwen zijn het waard om je er druk over te maken. Dat kan Bij1 je leren.

MAD1950 | 11-01-18 | 00:08

En... Cailin is geloof ik nog vrij...

Grob E. Boll | 11-01-18 | 03:11

'Greonterp, 14 oktober 1964.
Van de bomen rond het kerkhof zijn de meeste bladeren al af, en in de tuin is bijna alles uitgebloeid; slechts de heilige bloem, een eenzame krisant, is kortelings begonnen te bloeien ten teken dat we weer, met forse tred, het grote feest van Allerzielen naderen. Een verre hond blaft, over het dak heen daalt, voor enkele ogenblikken, de geur neer van een vroeg aangemaakt fornuis, en even onontkoombaar als altijd zijn de gedachten en herinneringen aan vroeger. Ik moet denken aan alleen die ik gekend heb, en die nu dood zijn.
.
Even een stukje proza van de Grote volkschschrijver, ter relativering van de artiesten lichte muziek waar we tegenwoordig op aangewezen zijn voor ons entertainment, In Memoriam van diegenen die ons in 2016 ontvielen zoals David Bowie.
.
www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ

De Briemusketier | 10-01-18 | 23:14

Mooi. Echt. Ja, hij woonde naast het kerkhof en onderhield dat ook.
Valt me op, dat hij het ook hier weer over een fornuis had, fornuizen waren wel een hobby.

Carmelita | 11-01-18 | 01:18

Hee, ze is in het nieuws. En negatieve aandacht is OOK aandacht. En daar gaat het om. En het is nog gratis en voor niets ook. En ze komt van het malle wijf af.
Win - win - win voor Sylvana. Wat ook wel blijkt uit de eerste poll van De Hond: 2 zetels al in de peilingen voor het bijeengeraapte zooitje van BIJ1.

J. Jarig | 10-01-18 | 23:03

Dit past toch prima het denkkader van Sylvana. Als je een man ben en vrouw voelt ben je een vrouw. Als je uitkeringstrekker bent en je voelt je arts ben je gewoon arts. Waarom zou je moeren sturen voor arts als je jezelf ook gewoon mag indentificeren als arts. Als jullie dat niet accepteren zijn jullie xenofoob!

honde | 10-01-18 | 22:53

Wow, het is gewoon akelig om je te realiseren dat dit waarschijnlijk echt is hoe Sylvana denkt. Wat een kortsluiting in dat koppie...

Joostmochtnietsweten | 10-01-18 | 23:32

En als je jezelf ziet als politicus dan... Mijn god! Amsterdam is écht ten dode opgeschreven...

Grob E. Boll | 11-01-18 | 03:13

De telegraaf is de enige krant die eerder al aandacht hiervoor had, en heeft keurig vermeld dat GeenStijl dit in gang heeft gezet.

Foolonthehill | 10-01-18 | 23:09

Er komt een nieuwe soap aan bij RTL-4:
Goede Sylvana, slechte Sylvana.
The never ending story.

Jan Dribbel | 10-01-18 | 22:45

Bij1 & the beautiful.

artie | 11-01-18 | 07:45

Was de PVV toch wat slimmer door meteen haar kandidaat in Rotterdam terug te trekken.

Boer Willem | 10-01-18 | 22:35

En ze kon nog wel zo goed dansen. Negers kunnen dat nu eenmaal goed! Of mag je dat tegenwoordig ook al niet meer zeggen?

kippevlees | 10-01-18 | 22:31

O wat is die Stilvana stil.

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 22:30

Waar is SUNNY als je haar nodig hebt???

kippevlees | 10-01-18 | 22:29

Artsenfederatie KNMG , allemaal rechtsextremisten die niets anders te doen hebben dan bij1 met modder te raken volgens SS.... Als er een rechtszaak komt dan is het een politieke afrekening met een racistische ondertoon hoor ik nu al uit de SS mond schallen.....
---
Arme meid, was maar bij de witte multimiljonair gebleven.... dan was ons al dat gedoe gespaard gebleven...

dijkbewaker | 10-01-18 | 22:22

En nou vreten ze die titelmisbruik(st)er maar op ook. Dom varken Caillin Kut!!

bosmaloot | 10-01-18 | 22:10

Sylvana heeft 100 verschillende looks gehad, maar door die zoals in bovenstaande foto wordt ik altijd herinnerd aan die vreselijk irritante Bulletje van de mini playback show. Iemand die mss nog bijna vervelender was dan SS zelf.

Quantum Suicide | 10-01-18 | 21:57

Nu kan ik aan niets anders meer denken

a.n.alvabeet | 10-01-18 | 22:23

Mijn moeder had ook zo'n kapsel. Alleen zat het op een stok en maakte ze er vloeren mee schoon. Ze noemde het een mop.

MAD1950 | 11-01-18 | 00:11

Dames en heren, ik vind datjullie erg hard zijn voor Sylvana. Mijn inziens heeft ze compassie nodig EN hulp van een psych. Dat is wel het miste wat we kunnen doen in onze inclusieve samenleving. Opslluiten op afdeling 1 van de inrichting Zon en Schild te Apeldoorn voor haar eigen bestwil.

McMarx | 10-01-18 | 21:44

Dan kan ze toch gewoon terecht bij dr Cailin Kuit?
Dus wat is het probleem?

Bret24286011 | 10-01-18 | 22:15

Psychisch leed heeft dat mens Kuit imho toch echt in de eerste plaats aan zichzelf te danken. Met haar verzonnen dingetjes...

Reykjavik | 10-01-18 | 21:43

En waar is Sunny? Waar is Sunny? Waar is ze nu je haar nodig hebt?

ristretto | 10-01-18 | 21:43

zo me niets verbazen als hier een docu over gemaakt wordt as we speak.

Chemokar | 10-01-18 | 21:52

Overigens GS, ik vrees dat als je alle kandidaten van de diverse lijsten zo her en der eens door de CV controle heen haalt, je nog veel meer tegen gaat komen. En dat mag dan het voordeel zijn van deze soap. Reken maar dat er nu driftig geschrapt wordt, zo her en der.

Chemokar | 10-01-18 | 21:42

Corrupte bende, die artsenclub, dit gebeurt puur uit negerhaat natuurlijk, allemaal witte mannen.

Mather | 10-01-18 | 21:41

SS, het zegt al genoeg.! Verraderljk en walgelijk dom. Sylvana, houdt je kop en ga koken.! Je kinderen zullen later echt niet trots op je zijn. Denk daar maar aan, koekwoes.

fonsa1944 | 10-01-18 | 21:36

Kinderen? Dat mens is al bijna 50. Die krijgt geen kinderen meer.

El_Salvadori | 10-01-18 | 22:49

Flikker die zeur in een asielig centrum ter leeringh ende vermaeck van de
nieuwe Nederlanders.
En laat haar daarna werken op een rubberplantage om zich te verzekeren
van voldoende materiaal om haar kamertje van zachte vloer en wanden te
voorzien.
Wat een onnodige aandacht voor een waardeloos vagijn.

getzappad | 10-01-18 | 21:31

Wat heeft toch die haat getriggered bij Sylvana waardoor ze deze weg is ingeslagen?

caspert79 | 10-01-18 | 21:28
-weggejorist-
getzappad | 10-01-18 | 21:36

Haar onbedwingbare, narcistische zucht naar aandacht, en geldelijk belang.
Daarvoor gaat ze over lijken!

demaup | 10-01-18 | 21:47

Zou die Kuit iets over SS weten wat niet naar buiten mag komen? Ze houden zo halsstarrig vast aan iets dat heel makkelijk opgelost had kunnen worden. Nu lijkt het te laat.

faz | 10-01-18 | 21:24

het is zelfs bizarder aktie op 2.12

riesepies | 10-01-18 | 21:37

@Schoorsteenveger Ik denk dat Sylvana haar invloed zwaar overschat heeft. Dat ze dan ook nog eens bij Buitenhof wordt uitgenodigd heeft in ieder geval niet geholpen om haar wat meer met beide voeten op de grond te krijgen...

knutsel_ | 10-01-18 | 22:14

Dat stukje kende ik al, maar wist niet dat het uit een spotje van 50plus kwam. Henk Krol lees je even mee? Laat je nou zomaar iemand zielig in een spotje van je liegen?

Foolonthehill | 10-01-18 | 22:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Dit is alleen maar reden te meer voor SS om nog harder op het huil- en jankorgel te gaan met "zie je wel dat blanke mannen ons discrimineren!"
En haar onnozele achterban zal luid applaudisseren om zo hun eigen gebreken weer aan de racistische nederlander toe te schrijven.

2voor12 | 10-01-18 | 21:22

SS ziet het als publiciteit. Gratis reclame plus de steun van mensen die het zielig vinden voor zo'n gehandicapte mevrouw.

dr Rechts | 10-01-18 | 21:19

Dit is een wat minder geslaagde uit de fabriek van Jan Kuitenbrouwer.

LibertasSimplex | 10-01-18 | 21:04

100% garantie dat SS zo arrogant is dat ze dit niet heeft gefixt. Want nu kan ze roepen dat het allemaal racisme is, want zij is zwart blablabla. En omdat mevrouw Kuit niet kan lopen is dit ook ableism, het zogenaamde discrimineren van de mensen die kunnen, d.w.z. "abled" van mensen die niet kunnen, de "differently abled", zeg maar zoals wij met alle geweld van invalide naar mindervalide moesten.

spamtarget | 10-01-18 | 21:01

Dat Kuit de term 'psychiater' en 'professional' gebruikt heeft, doet mij toch vermoeden dat ze al langer de zielknijper uithangt.

Carmelita | 10-01-18 | 20:58

Dat geloof ik meteen. Dat zal ze vaker gedaan hebben, geen kritische vragen gehad en toen die titel gewoon aangenomen.

Carmelita | 10-01-18 | 21:27

zou het kunnen dat ze de persoonlijke psyh van SS is??? dan vallen er n.l een hele boel dingen op z'n plaats.

likdoorn | 10-01-18 | 21:28

Dat denk ik ook, Carmelita.

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 21:53
▼ 1 antwoord verborgen

Ben nog niet zo lang geleden naar die prachtige tentoonstelling van schilderijen van Jeroen Bosch geweest. Indrukwekkend. Maar wat zich hier voor onze ogen aan tafereel ontvouwt is minstens zo hallucinerend. Zonde, boetedoening, God en de Duivel, heksen; kobolden, aardse wezens, hemelse wezens, monsters, en bovenal fantasiefiguren, veel fantasiefiguren, en fantasiewerelden, veel fantasiewerelden. In de schilderijen van Bosch kom je ze allemaal tegen, die lui van BIJ1.

Schoorsteenveger | 10-01-18 | 20:51

In de tijd van Jeroen Bosch wisten ze wel raad met dat soort gekken.

caspert79 | 10-01-18 | 21:25

Eerst die onheilige alliantie met het haatzaaiende "Denk", daarna deze kwalijke move met de voltallige, kwetsbare populatie van Huize "Tussen de Dennen": two strikes means you're out, Mrs. Simon's.

MickeyGouda | 10-01-18 | 20:51

De KNMG kan aangifte doen, ja. Maar dat betekent nog niet dat de Inspectie voor de Volksgezondheid in actie komt. Daar heb je namelijk meteen één van de grootste problemen in de Nederlandse 'rechtsstaat' te pakken. Je kunt wel aangifte doen, maar als je vervolgens tegen een D66-rechter of een hufter bij de Gezondheidsraad, die Sylvana een leuke meid vindt, oploopt, dan kun je het verder wel schudden.
Wat dacht u van al die aangiftes bij de politie, die in de shredder terecht komen? De rechtsstaat functioneert gewoon niet (meer) in ons land. Dát is het probleem.

KeesBruin | 10-01-18 | 20:48

Hoe lang heeft die mevrouw op de linkerfoto al ruzie met haar kappert?

Turambar | 10-01-18 | 20:46

S. Simons is ziek tot op het bot. Een structurele ongeneeslijke theatrale persoonlijkheidsstoornis. Sneu voor haar en haar omgeving.

otjemans | 10-01-18 | 20:43

Dit is natuurlijk racisme.

Mahatma | 10-01-18 | 20:36

LOL

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 21:03

Is die PvdA-er er nou al eens uitgetrapt of wachten ze echt tot 25 januari? Is die bolle uitvaart verrijker al guilty? Wanneer gaat Pechtold er uit? Dat stomme wijf leidt nu verdorie de aandacht af van allerhande met een sisser aflopende doofpotten.

Dagdief | 10-01-18 | 20:35

Ok. LIEVE SYLVANA.

Ik hoop dat ik hiermee je aandacht heb getrokken. Lieve Syl, ik vraag je, nee. Ik smeek je, hou er mee op. Het is een kralenketting van falen die je aan het rijgen bent. Denk, Artikel1, Bij1, je gestuntel met bewegende beelden, reporters en je arrogantie. Het is niet om aan te zien. Ga doen waar je goed in bent. Presenteren. Muziek, weet ik veel. Flikker Beau van Erven Dorens op straat en ga het zelf doen. Win win. Je verdient doekoe en aanzien. Nu verlies je alles. Je hebt er gewoon geen talent voor. Je eindigt als je zo doorgaat als zo’n gefrustreerde haatoma aan de deur. Syl stop er mee. Je hebt echt nog genoeg krediet om je er weer charmant uit te lullen maar NIET in de politiek. Het staat je niet, het is overduidelijk niet je metier en niet je toekomst. Je kunt er beter nu mee stoppen. Ik zou je in ieder geval van harte steunen.

Met hele vriendelijke groeten, ristretto

ristretto | 10-01-18 | 20:31

Ia dit een sollicitatie om bij haar 'binnen' te mogen komen??

Taxi!! | 10-01-18 | 20:36

Als iedereen in je omgeving verteld dat jij het zo fantastisch doet, dat je zo intelligent bent, en zo welbespraakt ( geen van drieën waar ) dan ga je het op een gegeven moment ook geloven. Zet er een gemm lokaal sgp raadslid tegenover, en het valt door de mans.

Chemokar | 10-01-18 | 20:50

Ghe, taxi, Nee. Geen enkele interesse whatsoever.

ristretto | 10-01-18 | 21:27

Jeemig! Dat wordt hopen op drie zetels voor BIJ1. Eindelijk weer eens heerlijk smikkelen en smullen met popcorn en cola binnen handbereik zodra de gekkies van BIJ1 aan de microfoon staan in het journaal. Die Sylvana Simons moet toch diep in haar hart vaak denken: "Shit en ik had het zo goed voor elkaar; een miljonair als man.... waar ben ik in godsnaam mee bezig? Waar is het misgegaan?".

Dick Hurts | 10-01-18 | 20:30

Syl gaat natuurlijk geen kandidaten op de kieslijst zetten die slimmer zijn dan zijzelf. Immers, in het land der blinden is eenoog koning.

quigg | 10-01-18 | 20:29

DommeNeger | 10-01-18 | 20:57 Ik snap wel dat je haar noemt, en waarschijnlijk ook terecht, maar mijn pont is meer, wat wil ze als milieu activiste dan doen in de 020 gemeenteraad wat er al niet op de agenda staat. Je kan wel milieu activiste zijn, maar volgens mij zit Gl in 020 al aardig in die pot te roeren? Er zit letterlijk niemand bij met enige bestuurlijke ervaring.

Chemokar | 10-01-18 | 21:03

Chemokar | 10-01-18 | 21:03 Ik vraag me bij al die kandidaten af, zelfs buiten Bij1, maar in generieke zin als het om gemeenteraden gaat, wat de mensen (buiten geld, ego, weinig hoeven te doen) drijft om zo'n baan te willen hebben. Idealisten hoeven er dus niet te zitten, beroepsbestuurders kun je de crew van Bij1 niet noemen (Meulenbelt uitgezonderd).

DommeNeger | 10-01-18 | 21:11

DommeNeger | 10-01-18 | 21:11 Wat Amsterdam betreft nogal simpel, keukentrapje voor de Haagse sno€pkast. Dat verklaart ook dat de verkiezings punten van Circus Charlaten bijna allemaal lokaal niet relevant, of haalbaar zijn.

Chemokar | 10-01-18 | 21:30
▼ 6 antwoorden verborgen

Geweldig! Straks wordt het land mede bestuurd door een liegende, transsexuele Braziliaanse hoer. Het land is toch al verloren, laten we dan het laatste beetje ook maar in stijl afbreken. Mijn stem zou het hebben.

Freddie Stobart | 10-01-18 | 20:28

Waarom zou een transseksueel geen geschikt gemeenteraadslid kunnen zijn? Die leugen over haar leeftijd kan ik haar binnen de context waarbinnen deze viel wel vergeven.

hustler01 | 10-01-18 | 20:49

De dame in kwestie is misschien minder geschikt voor een functie als openbaar bestuurder door haar ervaring in de sexindustrie. Iemand serieus nemen die met een stijve piemel en lekkere tieten (pffff mindfuck) een advertentie voor sexdates heeft aangeboden, is lastig. Dat soort dingen blijven toch op het netvlies zitten

DommeNeger | 10-01-18 | 21:02

Bij1 toont aan dat vrouwen niet geschikt zijn voor de politiek.

CiTy3 | 10-01-18 | 20:24

Margret Thatcher??

Dick Hurts | 10-01-18 | 20:31

Die had ook een verrassing in dr rok hangen.

Langshetrandje | 10-01-18 | 20:40

NSDAP toont aan dat mannen niet geschikt zijn voor de politiek

Agent_Jenny | 10-01-18 | 21:41

Atlantis-95 | 10-01-18 | 18:51
Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 18:52
RenHoek | 10-01-18 | 19:00
Ik weet zeker dat het strafbaar is. Wat mij opvalt is dat Bij1 het niet erg vind dat Caitlin Kuit de opleiding niet heeft EN dat ze _breder_ in zijn algemeenheid ervoor pleiten dat ALLE ANDERE (fysiek beperkte) psychiaters die misschien wel hun initiele opleiding WEL hebben afgerond, hun vakkennis NIET op peil hoeven te houden.

Het novum, het punt wat ik faalde duidelijk te maken, is dat Bij1 dus een ideologie, een partijprogramma heeft dat kwakzalverij in de geestelijke gezondheidszorg bepleit. Caitlin Kuit is maar het topje van de ijsberg. Dat contrast probeerde ik duidelijk te maken. Niet alleen Caitlin mag zich zonder opleiding psychiater noemen, OOK alle anders psychiaters mogen zich psychiater blijven noemen zonder te voldoen aan de eisen voor permanente educatie. Bram Moszkowitz werd geschrapt omdat hij zijn vakkennis niet op peil hield, en precies die verplichting wil Bij1 schrappen voor alle psychiaters met een beperking.

Caitlin is niet het zwarte schaap, ze is de beoogde kudde.

Feynman | 10-01-18 | 20:20

knutsel_ | 10-01-18 | 21:11
Vergezocht?!? Vergezocht? Ik zocht niet verder dan wat Bij1 _zelluf_ in het Parool heeft bekend:
"Kuit heeft zelf een beperking, wat volgens de partij er de oorzaak van is dat zij 'niet langer' geregistreerd staat als psychiater: wie te weinig cliënten behandelt en geen bijscholings­cursussen volgt, mag op een gegeven moment het vak niet meer uitoefenen. Bij1: 'Het Nederlandse beleid om competente mensen met een beperking op te leiden is slecht.'" www.parool.nl/amsterdam/prominente-ka...

Feynman | 10-01-18 | 21:16

Ok dat stukje had ik niet gelezen. Maar dan nog. Ik vind het wel leuk om te muggeziften :)

Bij1: 'Het Nederlandse beleid om competente mensen met een beperking op te leiden is slecht.'
Er staat hier nergens dat er moet worden toegestaan dat mensen die niet aan hun opleidingseisen voldoen zich psychiater (of welk ander beschermd hulpverleningsberoep dan ook) mogen blijven noemen. In het meest gunstige geval (voor Bij1 dan) zou je dit kunnen opvatten als dat er te weinig wordt gedaan om mensen met een beperking te helpen aan hun opleidingseisen te voldoen zodat ze hun beroep kunnen blijven uitoefenen.
Dat ze hier de kiezers voor moeten bedriegen met een strafbare leugen is een ander verhaal...

knutsel_ | 10-01-18 | 21:30

Ik denk dat Feynman teveel beren op de weg ziet. Met het domme commentaar probeerde Bij1 zich er gewoon"uit te lullen ". Domheid, incompetentie en onkunde regeren bij Bij1.

Gravin v Kippenbouth | 10-01-18 | 21:30
▼ 8 antwoorden verborgen

Met de affaire Caitlin Kuit..
Dooft de nachtmerrie die Bij1 heet, hopelijk uit.

datzouzomaarkunnen | 10-01-18 | 20:20

uit1 site vast aanvragen doet.

I.P standing up | 10-01-18 | 20:27

ss = ss

Dat betekent frustratie, boosheid, irritatie, angst, ontkenning, en nog veel meer.

Denk (wat haat ik dat woord tegenwoordig) nog maar terug aan het interview bij dwdd. Mathijs v Nieuwkerk vroeg aan ss wat haar mening was op de genocide-vraag. Haar antwoord: ‘Daar vind ik niks van.”

ss: een pathologische leugenaar van het beste soort

Taxi!! | 10-01-18 | 20:17

Als je die Caillin en Sylvana zo ziet, zou je denken dat de aliens al onder ons zijn. Over lelijke gedrochten gesproken !

Nederlander65 | 10-01-18 | 20:16

Ze schrijft zelf op Schoolbank: 'Diana' Niesse - met een 'a', dus.

bisbisbis | 10-01-18 | 22:18

Slavyna's eerste daad als lijsttrekker is een feit. Kuit door de plee spoelen.

BozePaarseMan | 10-01-18 | 20:14

Heeft Syl dat Surinaamse pluimvee kapsel speciaal genomen voor de GS beeldbank?

de Voorzittert | 10-01-18 | 20:10

Eindelijk: boontje komt om zijn loontje. En ik hoop dat ze eens een paar harde, vervelende boetes uitdelen. Jezelf een beetje als arts voordoen, lekker fatsoenlijk allemaal. Hypocriet kutvolk, dat groepje Bij1.

Alpengeist | 10-01-18 | 20:10

Je moet wel heel naïef zijn te denken dat er een zaak of boete tegen haar wordt uitgeschreven. Het is allemaal toneelspel.

Omnisofos | 10-01-18 | 20:12

Slippendragers? Galeislaven, om het oorlogsschip op ramkoers te krijgen.

Schoorsteenveger | 10-01-18 | 20:10

Het heeft allemaal niks met de gemeente Amsterdam te maken. Dit lijkt meer op een revanche op de blamage van artikel1. En na gister is ze wederom de regie kwijt.

Chemokar | 10-01-18 | 20:20

Heel goed GS, Doorzagen. Inmiddels is wel duidelijk dat al die types stuk voor stuk er voor moeten zorgen dat mevr Simons zoveel mogelijk aandacht krijgt. Wekker ( ik ben belangrijk ) Bergman ( Subsidie ) en Anna Steijn ( koop mijn boekje ) zitten er vooral voor eigen belang in, de rest is letterlijk volstrekt een bij1 geraapt zooitje slipperdragers wat of in de subsidie sector werkt, of the only gay in town. Nergens lees ik iets over wat de lieden afzonderlijk met Amsterdam willen, het is allemaal internationaal onrecht, en gesubsidieerde buurthuis initiatieven. Blijven zagen.

Chemokar | 10-01-18 | 20:07

Ben ik de enige die oprechte medelijden heeft met mw Cailin? Dit is geen "berekenende" bedriegster, maar een meer dan kwetsbare vrouw, niet vanwege haar lichamelijke aandoening, maar door haar gedrag en uitspraken. Sylvana Simons had haar tegen zichzelf in bescherming moeten nemen en open kaart met de pers moeten spelen. Maar door een hele vreemde en zelfs gevaarlijke misplaatste trots van Simons, staat de weerloze mw Cailin nu nog meer onnodig in de schijnwerpers van de pers.

dysdiadochokinese | 10-01-18 | 20:06

Waarom zou een kwetsbare vrouw haar CV vervalsen en claimen dat ze psychiater is? Dat is gewoon bij wet verboden EN strafbaar.
Dat ze daarnaast "helderziende" is, maakt het alleen maar MEER aannemelijker dat ze een oplichter is.
Ik roep niet meteen Tara Singh Varma, maar wie weet is haar ziekte ook een stuk minder erg dan wordt voorgedaan.

datzouzomaarkunnen | 10-01-18 | 20:18

@LL. Ook een pathologische oplichtster moet vreten he? :)

knutsel_ | 10-01-18 | 20:20

@dysdiadochokinese | 10-01-18 | 20:06 |

U heeft gelijk! Wat anderen ook aan kwalijke kwallige opmerkingen maken.
Hulde, Evocatus

Evocatus | 11-01-18 | 02:02
▼ 2 antwoorden verborgen

Sylvana, de Oprah Winfrey van de lage landen.
Jij een racist, jij een racist, ja ook jij, kijk maar onder de stoel, IEDEREEN een racist!

Jackanders | 10-01-18 | 20:05

LOL! Het ergste is nog wel dat je gewoon gelijk hebt.

Alpengeist | 10-01-18 | 20:06

Ik begrijp de redenatie omtrent je frustratie, en om dat enigszins te compenseren
schenken de belastingbetalers in Nederland u een vliegreis naar het land
van uw dromen.
In het kader van bezuinigingen word dit een enkele reis in een vrachtvliegtuig.

getzappad | 10-01-18 | 20:44

Er bestaat natuurlijk wel een groot verschil tussen overal liegen/opscheppen dat je als psychiater hebt gewerkt, en daadwerkelijk proberen geld te verdienen door je uit te geven als psychiater.

Enkel in het tweede geval onderneemt de KNMG actie.
En in het eerste geval (wat hier lijkt te spelen) is het slechts een (screening) probleempje voor BIJ1.

zetje01 | 10-01-18 | 20:03

Nee. De KNMG praat alleen maar en zal niets echt ondernemen.

Omnisofos | 10-01-18 | 20:14

Sylvana Simons is feitelijk een leugenaar, een verdedigster van het fascistische regime van Erdogan, racist, ziekelijke narcist en haatzaaister. Een intens fout iemand dus.. Op zo'n iemand stem je alleen als je een oprechte hekel aan het leven, en aan je medemens hebt als je het mij vraagt.

Croisantneuf | 10-01-18 | 19:50

Volgens de Weidelijkheidsregels (gedragscode) behoort een goed jager aangeschoten wild zo snel mogelijk uit z'n lijden te verlossen. In het geval van SS c.s. en de "partij" BIJ1 beginnen wij zowaar medelijden te krijgen. Als je niet beter wist, zou je zeggen : Allemaal een snoepje en een kusje erop, dan praten wij er niet meer over. Beloofd? Nee, dit groepje kennende, dan toch maar de Weidelijkheidsregels volgen.

Een vrije paling | 10-01-18 | 19:45

Grappig. Manju Reijmer ( op de bij1 lijst noemt hij zich zelf schrijver ) Hier een stukje van dit grote literaire talent .
joop.bnnvara.nl/opinies/op-feest-zond...

meneer der meneren | 10-01-18 | 19:42

Die hele lijst is smullen. Beroepsquerulanten, bosneukers, activisten, genderneutralen en krankzinnigen. De Joop-redactie heeft er een onuitputtelijke bron bijgekregen.

gestoptmetroken | 10-01-18 | 20:04

"Misschien moet je weer een afspraak maken?”, zegt mijn vriendin bemoedigend als we het terrein aflopen. Ze bedoelt niet met Pikachu maar met mijn therapeut. Ja, misschien moet ik dat inderdaad."

Verder commentaar overbodig.

knutsel_ | 10-01-18 | 20:17

Die jongen heeft écht een probleem met zichzelf , en wat een drama reacties, alles natuurlijk zwaar gemodereerd, op een of twee na.

Zwizalletju | 10-01-18 | 20:45
▼ 2 antwoorden verborgen

Syl gaat over lijken, zoveel is nu wel duidelijk.
Misselijk wijf.

Jackanders | 10-01-18 | 19:40

Allemaal rascisten die gewoon lopen te zoeken.

SS is na de slavernij het ergste wat de gekleurde medemens is overkomen.

zwaanshals | 10-01-18 | 19:39

Ik weet niet of SS het beseft, maar haar samenwerking met een islammerige
partij om tegen vermeende discriminatie te ageren wekte meteen argwaan.
Hoe kun je het als trotse zeurnegerin in je holle hoofd halen dat moslims je
gaan helpen met je vermeende slavernijtrauma.
Een ongeloofwaardigere combinatie is mijns inziens niet mogelijk, had die
troel daar nu van geleerd was er nog niets aan het handje geweest.
Een Rijk de Gooijertje en het was je vergeven.

Maar madam blijft als een onbehandeld abces maar door etteren.
Ze beseft het uiteraard niet, maar door zulke ongenuanceerde sufkutten
aandacht te geven, doet ze de medemens met een ander tintje geen genoegen.

Ongewild gaan mensen zoals u en ik meer letten op mensen die niet
van oorsprong uit Nederland komen.
Ik (mid 50) heb daar vroeger nooit over nagedacht, je was ok of niet,
dat had met je gedrag te maken en niet met afkomst.

Ik kom hier om te studeren, en daarna mijn land op te bouwen.

getzappad | 10-01-18 | 19:38

"Maar madam blijft als een onbehandeld abces maar door etteren".
Hahaha!

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 19:41

Wellicht helpt een verwijzing naar dr. Pimple popper?

Frans_Gender | 10-01-18 | 20:53

Dat wordt dokken en valsheid in geschrifte, einde politieke carrière en Bij1 ernstig in verlegenheid gebracht. En toch van die halve zolen die dan nog daarop gaan stemmen?

Jan, Leiden | 10-01-18 | 19:38

Of kijk eens naar de kieslijst van de PVV. Een strafblad strekt ter aanbeveling.

Kuifje-in-Afrika | 10-01-18 | 19:52

Of kijk eens naar de kieslijst van de PVV. Een strafblad strekt ter aanbeveling.

Kuifje-in-Afrika | 10-01-18 | 19:52

Volgens mij bent u in de war met de VVD.

ScumbaggusMaximus | 10-01-18 | 20:26

Mark_D_NL | 10-01-18 | 19:49

Zucht, dat is dan ook helaas wel zo ja.

Jan, Leiden | 10-01-18 | 22:33
▼ 1 antwoord verborgen

Dit betekent helemaal niks, de KNMG heeft helemaal geen bijzondere bevoegdheid, een ieder kan van een strafbaar feit aangifte doen: art. 161 Wetboek van Strafvordering: "Ieder die kennis draagt van een begaan strafbaar feit is bevoegd daarvan aangifte of klachte te doen." Gewoon brief naar de OvJ. Overigens, stellen dat je psychiater bent geweest is niet hetzelfde als stellen dat je psychiater bént. Het lijkt veel meer op gewoon een potje dom liegen, en dat is op zich in Nederland niet strafbaar, niet voor politici (stel je voor...) en niet voor burgers. Het is het grote voorrecht van de media (ga zo door GS) om de leugens breed uit te meten en het privilege van de politici om te proberen zich er uit te praten.

AlexanderVissers | 10-01-18 | 19:36

Zolang ze geen mensen behandelt, of op een vacature solliciteert waarvoor je psychiater moet zijn, loopt het juridisch gezien wel los. Politiek gezien is ze natuurlijk besmet. Maar B1 gunt GS natuurlijk niet de overwinning, en daarom geven SS en de haren de leugen niet toe. Waardoor deze affaire blijft doorsudderen. Maar daar trekken de kiezers uit de Bijlmer zich niks van an. Die hebben een ietwat ander referentiekader en die gaan straks gewoon op Surinaamse Syl stemmen.

Kuifje-in-Afrika | 10-01-18 | 19:44

@Kuifje-in-Afrika
Ik woon zelf (op een zolderkamer) in de Bijlmert, maar eigenlijk iedere Surinamer die ik hierover spreek vindt SS net zo lijp als de gemiddelde reaguurder hier en zal nooit op haar- of een van partijgenootjes stemmen.

DrizzleShizzle | 10-01-18 | 21:36

Cailin had wel van BIG gehoord het alleen niet begrepen kijk maar naar de foto en haar kleding ROZE

dus conclusie
als ik me als een Big kleed voldoe ik aan de eisen

harries | 10-01-18 | 19:36

De wereld zou een stuk leuker worden als iedereen dat voorbeeld zou volgen.

Watching the Wheels | 10-01-18 | 19:48

Silly Syl kan natuurlijk nog een verbale Kuitenflikker maken.

knerf | 10-01-18 | 19:34

ROFLOL

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 19:37

Het is allemaal de schuld van GeenStijl.
OMDAT aanvankelijk alleen GeenStijl de zaak aanzwengelde schoot SylSim gelijk in schuimbekmodus en kon ze niet meer rationeel nadenken. Had één van de reis- of meubelfolders het verhaal gebracht, dan had ze misschien voor de verwarring + rectificatie route gekozen.
Dankuwel GeenStijl.

nick.name | 10-01-18 | 19:34

MSM pikte het niet op en pikt het nu nog nauwelijks op. Sil zit te wachten en er stilletjes op te hopen dat deze kwestie wél opgepikt wordt. Dan kan ze samen met de rest van die freak show in de jank-modus en mag ze overal weer aanschuiven. Het is nu oorverdovend stil, en de website is ongewijzigd.

Schoorsteenveger | 10-01-18 | 20:19

Een persoon die in de "schuimbekmodus" schiet bij een eenvoudige zaak hoort nergens in de politiek. Dat GS het wel brengt en de Vlaamse meubelfolder niet zegt iets over het gebrek aan kwaliteit, transparantie, integriteit etc. bij die meubelfolder.

Frans_Gender | 10-01-18 | 21:04

@Schoorsteenveger | 10-01-18 | 20:19
De hele bij1 'organisatie' is aan het uit1 vallen, en er zijn een paar figuren die de eer aan zich zelve gaan houden nu ze dit allemaal zien want ze kunnen er door beschadigd worden.

Zwizalletju | 10-01-18 | 21:07
▼ 2 antwoorden verborgen

GS is wel een Kuitenbijter..

knerf | 10-01-18 | 19:31

@Lupus Een kuitenbijtertje is toch een "doorzetter" in de volksmond.

Mark_D_NL | 10-01-18 | 19:50

Hij blijft leuk, knerf.

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 20:14
▼ 1 antwoord verborgen

Vraag:
Zou een handig iemand eens afbeeldingen van Simons en Kuit willen morphen en deze op Dumpert willen plaatsen? Ik ben razend benieuwd naar het resultaat...

pro1991 | 10-01-18 | 19:31

Net als in het echte leven loopt deze morph geheid vast.

Ernst Oosters8389 | 10-01-18 | 19:37

Ik probeerde het. De eerste foto die ik uploadde was van Kuit. 'click on bottom of Chin'. Ik kwam er niet uit welke kin ze nu bedoelden..

Knisperende_Tissue | 10-01-18 | 20:13

Ik blijf toch bij wat ik gisteren plempte. Het zijn artsen. Eén blik in het medisch dossier van mevr. Kuit en het is wel duidelijk. Ik denk dat ze hoogstens een brief krijgt met een officiële waarschuwing. Daarnaast kun je een kale kip niet plukken en zal de financiële situatie van mevrouw ook zeker meewegen in de besluitvorming.

knutsel_ | 10-01-18 | 19:31

Het geheim van die andere kandidaat, daar kan ik mee leven.

Johan_Voorhaar | 10-01-18 | 19:29

Het geheim van de p1is?

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 19:33

@Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 19:33
Zag eerst zo'n grote winterwortel voor me, kwartje viel daarna pas, dacht "waar heeft hij het over?"

Watching the Wheels | 10-01-18 | 19:36

Net de eerste 2 afleveringen van Black Mirror bekeken (seizoen 1)
en de perikelen van BIJ1 passen perfect in deze prikkelende serie.
Het liefst zou ik dan in elke Silly-scene Peter RRRRR de Vries als een schim op de achtergrond willen zien met de duim in z'n mond, soppend voor zijn leven. Hé mag ik, het is alleen maar fictie.

Ernst Oosters8389 | 10-01-18 | 19:26

Kan mooi betaald worden uit de pot van de Friese helden op de A7 wanneer daar wat centje over blijven. Dient bijna dezelfde zaak.

Mark Verheijen | 10-01-18 | 19:27

Crowdfunden? Waarom? Wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten. Klaar.

Lupuslupus | 10-01-18 | 19:36
▼ 1 antwoord verborgen

Wat ik graag zou willen weten is: 1.
Stel dat Uit1 zetels haalt, gaan Syl en Cail dan straks gewoon in de raad en net doen alsof er niets is gebeurd?
2. Bestaat er eigenlijk iets waardoor je nieuwe partijen zou kunnen weren of
3. Bestaat er een mogelijkheid te verbieden om op zekere partijen te stemmen?
Want het is tijd dat er zoiets in het leven geroepen wordt.
#wegermee

pro1991 | 10-01-18 | 19:21

Waarom niet? Waarom zouden we alles verbieden? Als mensen op een psychiater willen stemmen die geen psychiater is, dan moeten ze dat vooral doen.

Watching the Wheels | 10-01-18 | 19:23

Wanneer ze zetels halen dan verdient Amsterdam dat gewoon. Dan hebben we weer voor jaren materiaal om je kapot mee te lachen. Iets of iemand verbieden om een mening is een linkse hobby.

Mark Verheijen | 10-01-18 | 19:25

Als ik SS zie, dan zie ik een oerdom blondje in het verkeerde lijf.........

Andersdenkend | 10-01-18 | 19:21

Vind ze niet zo dom, maar dat kan natuurlijk ook heel goed aan mij liggen. Ze hebben gewoon besloten om GS te negeren (geen woordgrapje). Nu die KNMG gaat zeuren moeten ze uiteindelijk reageren. Dat wordt dus bellen of weer BIJ1.

Watching the Wheels | 10-01-18 | 19:30

Kunnen wij het nu overlaten aan de artsenfederatie en verder gaan met de dingen die er toen? Dank u wel alstublieft.

forecastle | 10-01-18 | 19:21

De artsenfederatie zal alleen deze kandidaat aanpakken. De rest moet ook nog.

Mark Verheijen | 10-01-18 | 19:30

Dingen die er toe doen. Alstublieft.

pro1991 | 10-01-18 | 19:37

Ga lekker Nieuwsuur kijken.

Blasfemie | 10-01-18 | 20:00
▼ 2 antwoorden verborgen

Bij gemeenteraadsverkiezingen beheert het lokale college van B&W decentraal de gang van zaken m.b.t. de kieswet.
Ik vraag me af, zoals in dit geval, of men een geval van bedrog, nog voor dat de verkiezingen daar zijn, niet preventief onderzoekt.
Wat BIJ1 doet is m.i. ten opzichte van andere partijen (ervan uitgaande dat zij wel afdoende hebben gescreend) niet correct; en sterker de kiezer wordt op het verkeerde been gezet.

Memek | 10-01-18 | 19:20

De Schaamte Voorbij

fram | 10-01-18 | 19:17

De arrogantie van de "macht" die ze Simons en Bij1 zichzelf al toedichten. Getuige de reactie van de gazaheks Meulenbelt richting de pers. Jullie horen hier niet. Hoogmoed komt voor de val. De val kwam van rechts, whaahaa

lordkoekoek | 10-01-18 | 19:29

Mark Verheijen | 10-01-18 | 19:16
Ghe ghe.

LibertasSimplex | 10-01-18 | 19:17

Is die verklaring die we gisteren al zouden krijgen er nu nog niet?
Sylvanitas valt wel zwaar door de mand. Het allereerste crisisje in haar partij kan ze al niet oplossen. Uit woede daarover gaat ze dan Vogelaartje spelen tegenover journalisten. Waarmee ze demonstreert hoe dom ze is en hoe compleet ongeschikt om leiding te geven.

MAD1950 | 10-01-18 | 19:16

Nog even terugkomend op het vorige draadje: is dit Ana Paula Lima? Die pornofilms maakt onder haar Italiaanse artiestennaam "Ana Paula Botelho"?
www.pornhub.com/pornstar/ana-paula-bo... (NSFW)

FredPretRaket | 10-01-18 | 19:16

LOL, Lupus :)

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 19:26

Kom op voor één keertje mag het.

ristretto | 10-01-18 | 19:30
▼ 1 antwoord verborgen

SS bedondert de kluit en Kuit en gooit vanachter uit de bus Kuit voor de leeuwen:
de ophef zou toch goed moeten zijn voor NOG een keer een TV optreden voor eur2500 bij DWDD of Buitenhof (betaalt Buitenhof ook haar gasten?)

Hemmenaar7 | 10-01-18 | 19:15

Trojka hier Trojka daar?

Frans_Gender | 10-01-18 | 21:17

Nou ze staan weer mooi voor aap.

LibertasSimplex | 10-01-18 | 19:14

Of ze staan weer mooi voor Best monkey of the jungle.

Mark Verheijen | 10-01-18 | 19:16

Silly en Sunny dachten we zwijgen het dood. Nou willen de kranten daar wel serviel aan mee helpen, maar GS natuurlijk niet. Het blijft genieten.

lingo star | 10-01-18 | 19:12
-weggejorist en opgerot-
LordLucky | 10-01-18 | 19:12

Ik denk dat Bij1 ondanks dit alles (als het tenminste hier bij blijft) toch nog gewoon wel een paar zetels haalt. Ze hebben een flinke achterban in de Bijlmer onder de Surinamers die sowieso wel voor ze gaan kiezen. De terechte kritiek wordt geframed als hetze door Geenstijl en er zijn een hoop mensen die dat verhaal slikken. Toch wel ernstig, als je bedenkt dat DENK ook een aantal zetels in de gemeenteraad zal gaan halen...

Voxxx | 10-01-18 | 19:11

Die zetels gaan ze halen van mensen die nooit geleerd hebben en die het wel leuk vinden (uit protest, recalcitrant zijn) om erop te stemmen.

Atlantis-95 | 10-01-18 | 19:17

Gemeenteraadsverkiezingen Amsterdam zijn op 21 maart dus laten we hopen dat het koud is, flink regent en alle Surinamers in de Bijlmer lekker binnen blijven. Wat een karikatuur van Democratie als zo'n club in de raad komt.

De Ana(a)list | 10-01-18 | 19:18

Lupuslupus | 10-01-18 | 19:14
Kijk eens naar de steun voor Bouterse in Suriname. Helden verering maakt kritiekloos.

knerf | 10-01-18 | 19:26
▼ 1 antwoord verborgen

Ik dacht dat ik gek was, het kan dus nog veel erger...

Terpetijnzeikert | 10-01-18 | 19:11

Ben nu toch wel nieuwsgierig waar die partij het in hemelsnaam over heeft gehad gisteravond. Je gaat niet vijf uur vergaderen met als conclusie dat je niets gaat doen en hopen dat het overwaait. Toch?

atheïstisch stemvee | 10-01-18 | 19:10

Ik weet niet hoe jij vergaderingen voert. Sommigen zijn zeer effectief en ben je snel klaar. Op sommige wordt over van alles over gepraat, behalve waarvoor ze gekomen zijn. Ik denk hier dat ze eerst naar elkaar hebben zitten luisteren en dat er weinig is uitgekomen.
.
Blijft dat die kop van Syl op onweer stond gisterenavond. Ben dus eigenlijk benieuwd wat daarvan op camera is gekomen en straks ergens in het nieuws komt.

Atlantis-95 | 10-01-18 | 19:15

Was ook geen vergadering denk ik. Er was een compleet camerateam binnen. Wat het wel was wil ik niet weten.

Mark Verheijen | 10-01-18 | 19:18

@Atlantis-95
Ik wacht altijd tot de rondvraag. Heerlijk om dan nogmaals uitgebreid je punt te maken.

atheïstisch stemvee | 10-01-18 | 19:30
▼ 1 antwoord verborgen

L1nda heeft een p1k.

redthehaghue | 10-01-18 | 19:09

Hahhaa, Relaxte comment!!

barneyfresh | 10-01-18 | 19:15

Gaat er denk ik meer om of ze er al eerder misbruik van heeft gemaakt (bijvoorbeeld mensen “behandeld” en er voor betaald gekregen)

geenspam | 10-01-18 | 19:12

Last van 'gek'? Ik weet nog wel een adresje voor een psychiater.

Atlantis-95 | 10-01-18 | 19:12

Ach, gek, dat s ook maar een etiketje dat het systeem op mensen plakt die t even moeilijk hebben.

BlowingBubbles | 10-01-18 | 19:18
▼ 1 antwoord verborgen

T is ook maar lastig, al die regeltjes. Hoe komt die Rutte erbij dat dit een ontzettend gaaf land is?

BlowingBubbles | 10-01-18 | 19:07

Ach GS, maak Bij1, dat koediedoedie groepje schyzofrenen, narcisten, autisten en sociopaten nou niet nu al af? Smeer het nou zover mogelijk uit naar 21 maart....

F. von Zeikhoven | 10-01-18 | 19:07

Ik snap niet wat je probleem is. Al is Kuit weg, dan is de rest van die lijst prima materiaal om uit te smeren tot 21 maart. Ik zie je probleem niet zo.

Atlantis-95 | 10-01-18 | 19:11

En na de lijst het bestuur. Dus na 21 maart ook nog genoeg materiaal.

Mark Verheijen | 10-01-18 | 19:19

.. kan de KNMG
Inspectie voor de Gezondheidszorg kan..
.. kan de inspectie
*mompelt iets van Wim Kan..*

photto | 10-01-18 | 19:07

Kan niet meer?

kweethetooknietbeter | 10-01-18 | 19:08

De grenzeloze arrogantie van Simons heeft dit drama (voor Kuit) veroorzaakt. Simons denkt overal mee weg te komen en tot nu toe lukte dat. Hoog tijd dat ze eens goed op haar arrogante snufferd gaat.
Maar in feite is Kuit dus het haasje en dat had Simons kunnen en moeten voorkomen.
Als ik Kuit was zou ik onmiddellijk uit1 gaan en een psychiater opzoeken want reken maar dat dit grote impact op haar heeft. OF ze moet - net zoals Simons - een betonnen plaat voor haar hoofd hebben.
Maar die brokkelt wel af op deze manier.

Lupuslupus | 10-01-18 | 19:07

Zo zie ik het, waarde Lupus.

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 19:14

Nou ik zie het dus anders, waarde Lewis. Simons is toch de baas van het spul? Zeker toen er ophef kwam over dat c.v. van Kuit had ze al zondag bij Buitenhof al kunnen zeggen dat het een foutje was dat rechtgezet zou worden. Heeft ze niet gedaan maar o.a. GS beschuldigd. En houdt tot op de dag van vandaag vol.
Aan de andere kant gaat Kuit natuurlijk ook niet vrijuit want die had het ook zelf kunnen corrigeren. Het lijkt mij een labiel, gefrustreerd persoon die zich op sleeptouw heeft laten nemen door Simons. Geen idee wat Simons haar heeft voorgespiegeld.

Lupuslupus | 10-01-18 | 19:27

Lupuslupus | 10-01-18 | 19:07 Wat vind u van het idee om SS een enkeltje
Paramaribo te schenken, kan ze daar lekker aan de slag om het land op te bouwen.

getzappad | 10-01-18 | 20:17
▼ 1 antwoord verborgen

Zit me af te vragen of GS getipt is over Kuit.
In de gelederen van BIJ1 zal wel strijd uitgebroken zijn over de volgorde op de kandidatenlijst. Op deze wijze een kandidaat uitschakelen is niet vreemd in een gezelschap van egotrippers

Abu Bachouca | 10-01-18 | 19:06

U heeft een zeer perfide kijk op de werkwijze van den Hoofdstedelijke kandidaatsstellers. Echter het zou mij niet verbazen als u gelijk zou hebben.

Ceevoo | 10-01-18 | 19:24

Zie onder: "Tip de redactie" word niet echt een geheim van gemaakt ofzo.

peterdh | 10-01-18 | 19:28

Nee schat, op het moment dat de lijst openbaar werd waren er al twijfels bij de lezing van de cv’s van deze paradijsvogels. Inclusief het de ontkenning in de zin van Anna Lima.

ristretto | 10-01-18 | 19:39
▼ 1 antwoord verborgen

Nu zal Sil de KNMG ook moeten gaan waarnemen als De Grote Vijand, wil ze de confabulaties van haar en de haren overeind houden en door kunnen dromen. Ik begrijp van de Huisturk van DWDD dat we o.a. deze freak show dienen te zien als een voorbeeld van een vlucht "paradijsvogels". Zo had ik het nog niet bekeken.

Schoorsteenveger | 10-01-18 | 19:06

Ik zie liever de paradijsvogels in de dierentuin.

Lupuslupus | 10-01-18 | 19:10

Paradijsvogels, daarmee doelt de AllochtoonTurkOmdatHetMoet op het gelijknamige NCRV programma waarmee de fatsoensrakkers als volleerde pornografen de voyeurs onder de gutmenschen aan hun gerief holpen. Jambers beende uitermate succesvol een fetisjisme in dat genre uit trouwens.

F. von Zeikhoven | 10-01-18 | 19:24

Ik mis in het rijtje van SS sowieso de Vietnamese vluchtelingen en de Chinezen. Of zijn die misschien gewoon aan het werk? En hebben die minder integratieproblemen?

Ouwe Semelaar | 10-01-18 | 19:06

En de Tamils, kent u die nog...?

F. von Zeikhoven | 10-01-18 | 19:25

Syl is een opportuniste en die geeft niet op vooral omdat ze in Amsterdam in de peiling op 2 zetels staat. Zij zal er alles aan doen om in de raad te komen zelfs al moet ze daarvoor Kuit slachtofferen. Pas als Syl zelf zwaar in het gedrang komt dan zal ze heel misschien overwegen om te stoppen. Mark my words.

Basil Fawlty | 10-01-18 | 19:06

Het galeischip ligt op ramkoers. Als onderweg een of meer galeislaven het loodje leggen, is dat simpelweg bedrijfsschade. Gewoon overboord kieperen en een verse kracht inzetten.

Schoorsteenveger | 10-01-18 | 19:09

Denk meer dat Kuit weigert op te rotten nu het gratis geld schip in zicht komt.

geenspam | 10-01-18 | 19:13

@geenspam | 10-01-18 | 19:13
Ledenlijst is nog niet definitief tot februari. M.a.w Syl heeft genoeg mogelijkheden. Maar ja, als Kuit opzwiebert, komt de volgende op de lijst onder de loep der media.

Atlantis-95 | 10-01-18 | 19:19
▼ 1 antwoord verborgen

S1lly kan beter het BIJltje erbij neergooien.
Game over...

Manus Olie | 10-01-18 | 19:06

Zijn de rayonhoofden van Bij1 al bij1?

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 19:05

Roflol! Als mijn zoon straks thuiskomt van zijn werk gaat hij vast weer vragen of ik zit te huilen......

Lupuslupus | 10-01-18 | 19:08

@ LupusLupus Ik snap wat je zegt. Daarom durf ik ook GS niet meer te lezen op PC's in de bieb of op andere openbare plaatsen. Ik heb daarbij al drie keer een belangstellend warme hand van een GGZ-crisisbeoordelaar op mijn schokkende schouder gevoeld, ik kijk wel uit tegenwoordig...

F. von Zeikhoven | 10-01-18 | 19:29

Er is een tijd van komen en gaan. De tijd om te gaan is nu gekomen. Oprotten, moven, opzouten, pleur op en tot nooit weer ziens. Enne Syl.... blijf alsjeblieft weg.

Paaldanseres | 10-01-18 | 19:04

Vrees dat Sylvana zal blijven, tribale stemmen is de toekomst van ons land.

smdyasc | 10-01-18 | 19:08

Pijnlijk... nee dit gaan ze niet laten liggen @ikweethetooknietmeer, ze nemen hun vak zeer serieus

Bokito ergo sum | 10-01-18 | 19:03

Dan ging mijn paranoia-brein weer eens met me op de loop. *pilletje innemen doet*

kweethetooknietbeter | 10-01-18 | 19:14
-weggejorist-
De Ana(a)list | 10-01-18 | 19:01
▼ 4 antwoorden verborgen

Mijn paranoia-brein denkt dan weer dat KNMG doet ALSOF ze een onderzoek aan het instellen zijn, over een aantal dagen komt ze met de uitslag dat er niets aan de hand is, en op die manier worden beschermd uit onverwachte hoek.

kweethetooknietbeter | 10-01-18 | 19:00

Dit soort corrupte praktijken door aanstaande politici kan toch echt niet. Kan het OM niet een oproep doen aan iedereen om vooral aangifte te doen tegen deze aanslag op de geloofwaardigheid van democratie door Bij1?

smdyasc | 10-01-18 | 19:00

Dat hebben ze in '40-'45 al een keer geprobeerd, maar dat schijnt internationaal nogal tot militaire interventies te leiden...

F. von Zeikhoven | 10-01-18 | 19:31

je kunt ook zelf aangifte doen, online is de politie nog wel werkzaam, overdag slapen ze.

deluiegriek | 10-01-18 | 23:42

KNMG sloopt Bij1.

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 18:59

Eerst zien dan geloven in dit land....

kunnenzedanniks | 10-01-18 | 19:20

Mwa, dit is gewoon cold canvassen op een marktsegment waar je leden productiebelangen in hebben...

F. von Zeikhoven | 10-01-18 | 19:33

Mooi dat zij zich nu eindelijk eens officieel moet verantwoorden en door het stof moet. Te lang ongestraft maar roepen wat je wilt... Karma is a bitch.

salsaparilla | 10-01-18 | 18:58

Die domme muts van een Sylvana denkt nog steeds dat ze wel wegkomt met het leugentje van Kuitvrouwtje. Quod non.

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 18:58

Kijk nou eens goed naar die picca van Kuit. Die zou driehonderd jaar terug toch al vrij rap aan een waterproef onderworpen zijn, denk je niet? Maar deze wicca-priesteres heeft haar doemenis al die eeuwen weten te ontlopen, ik sluit bemoeienis van opperpriesteres Berk (ze hebben allemaal namen die met de natuur of het menselijk lichaam te maken hebben, daar herken je ze aan) niet uit. Maar nu ze dan toch op de heksenwaag van GS gevallen is, slaat ze de wicca-novice Simons met stomheid in een nutteloze poging de nu aangebroken tijd van haar finale afweging alsnog weer een keer te ontlopen...

F. von Zeikhoven | 10-01-18 | 19:41

@ F. von Zeikhoven | 10-01-18 | 19:41
Kan ik weer teruggetoverd worden in een reaguurder, meesteres? Die paddenvingertjes typen zo lastig...

F. von Zeikhoven | 10-01-18 | 19:43

Laten we deze gnomen niet onnodig groter maken dan ze zijn.

getzappad | 10-01-18 | 18:58

Goed zo, het werd tijd dat GeenStijl ook eindelijk eens aandacht ging besteden aan Sylvana Simons. Blij dat jullie niet meer wegkijken.

skoftig | 10-01-18 | 18:57

Eindelijk wordt het eens een beetje serieus opgepakt.

Schepvogel | 10-01-18 | 18:56

Leuk die club. Elke dag weer feest door die berichten.

dubbelq | 10-01-18 | 18:56

Ik denk dat we even moeten wachten op een duiding van Peter R. Die man heeft overal verstand van.

Barbarous_Relic | 10-01-18 | 18:53

Peter R doet ook iets met advocatuur, maar dan zonder de titel mr. of de titel mr. te voeren.

Atlantis-95 | 10-01-18 | 18:59

Die zaak van Nouri loopt ook bij een kantoor van devrieskasem.nl/nl/ , Kasem was trouwens goed bij Jinek, die maakt weinig fouten.

Watching the Wheels | 10-01-18 | 19:12
▼ 2 antwoorden verborgen

Geenstijl en silly Syl jullie hebben mijn avond goed gemaakt. Van ‘t Hek was er niets bij.

metagod | 10-01-18 | 18:52

Dag 10 in het nieuwe jaar en het blijft steeds leuker worden....

RenHoek | 10-01-18 | 18:51

Het zal allemaal wel loslopen. Als ik mijn eigen huis schilder kan ik zeggen dat ik als schilder gewerkt heb. Dat wil nog niet zeggen dat ik mij als schilder uitgeef. Ze is ook geen klanten aan het werven als psy. Met deze omschrijving komt ze gemakkelijk weg.

down | 10-01-18 | 18:50

Ik denk ook dat ze er wel zonder boetes of veroordelingen vanaf zal komen. Maar ze zal wel moeten rectificeren. En als Sylvana een beetje intersectioneel verbindend wil zijn, zal ze toch even met een kratje bier en een excuusje langs moeten bij de redactie van GS. Wel zo schappelijk na de lasterrijke taal en valse beschuldigingen die ze bij Kokhalsmans heeft uitgekraamd.

Rommelende Onderbuik | 10-01-18 | 18:57

Vraag is ze die valse titel niet eerder heeft misbruikt om er geld mee te verdienen,, zou zomaar kunnen

geenspam | 10-01-18 | 19:15

geenspam | 10-01-18 | 19:15
Dan moeten ze daar mee op de proppen komen. Als ze nu gewoon zegt dat ze bedoelde dat ze dingen heeft gedaan die een psychiater beroepsmatig doet maar dat ze dat heeft gedaan als mental coach of zoiets is er niets aan de hand. Trouwens voor haar kiezers is deze hele discussie helemaal niet van belang. Voor die mensen is een beschermde titel niets meer als een sociaal construct.

down | 10-01-18 | 19:46
▼ 2 antwoorden verborgen

Silly dacht er mee weg te komen door er verder gewoon niets meer over te zeggen en te doen alsof er niets aan de hand is.
Gelukkig werkt dat zo niet.

Is ze er juridisch trouwens al uitgekomen met praktijkbij1.nl ?

Rommelende Onderbuik | 10-01-18 | 18:49

Ondertussen is de verklaring van Cailing en Sylvana alweer 24 uur te laat (d.w.z. toegezegd voor "einde van de dag" gisteren). Ben benieuwd waar die cameraploeg dan al die uren voor nodig had gisteren in het overleg bij Cailin thuis.

Seraphin | 10-01-18 | 18:48

Knippen, plakken, monteren en bij1 framen.

Paaldanseres | 10-01-18 | 18:55

Nou je kunt toch wel zeggen dat die met een kluitje in het riet gestuurd zijn.

Lupuslupus | 10-01-18 | 18:58

hellfun.org/

Mark Verheijen | 10-01-18 | 18:53

Oh man, waarom klikte ik op die link... wáárom!?

Seraphin | 10-01-18 | 18:58
▼ 3 antwoorden verborgen

Sylvana, je bent niet een eendagsvlieg maar slechts een eendagslarf.
Waar Cohen mislukt om de boel bij elkaar te houden, zo mislukt Sylvana om de boel, (en het is een treurig zooietje) bijeen te houden.
Ook dat is democratie, maar wat zet je jezelf te schande. En wat mak je jezelf belachelijk, zodanig dat ik er van geniet. Heerlijk! Had je veel eerder moeten doen dit. Waar Vogelaar al een vogelverschrikker was in persoonlijkheid, daar ben jij de schaduw nog niet eens van. En het leuke van larven is: "Elke dag een nieuwe". Tot morgen!

rectormagnificus | 10-01-18 | 18:47

Maar toch, iemand zegt psychiater te zijn, maar wanneer je dat beroep niet uitoefent is dat dan ook strafbaar? Geen mening maar een vraag. Iemand?

Apollo | 10-01-18 | 18:45

Als ze zegt goed verdient te hebben, maar sinds haar 18e een wajong heeft, zouden wel nog wel eens te maken kunnen hebben met een pathalogische leugenaar. Of een fraudeur. Of beide. Of ze moet even een goed verhaal in elkaar flansen hoe dit zo heeft kunnen komen.

peterdh | 10-01-18 | 19:36

RexGloriae:
Toe Kuit 18 was heette het volgens mij nog niet wajong.
Maar ja, zoals Kuit in haar profiel al schreef, ze is niet zo goed met veranderende wetgeving.

LuckyGirl | 10-01-18 | 19:37

peterdh: Ze heeft al een goed verhaal: op haar profiel stond ook dat ze niet goed is met cijfertjes.

LuckyGirl | 10-01-18 | 19:40
▼ 11 antwoorden verborgen

Domme muts Sylvana en die stomme bril helpt echt niet , want een blik op Kuit en één woord van haar had Sylvana moeten zeggen dat er geen sprake kan zijn van een psychiater maar juist van iemand die psychiatrische hulp nodig heeft. Geldt ook voor Sylvana zelf met al haar ingebeelde dreigingen van de witte neokoloniale heterosexuele man.
Ga zo door G1STIJL , goed bezig.

Zwizalletju | 10-01-18 | 18:44

Oh man, die hou ik erin.
G1stijl, briljant.

LuckyGirl | 10-01-18 | 19:33

Yes! Feestje 4en als dat zootje 8erlijken een pro6 aan de broek krijgen! Van BIJ naar rechtsbijstand zo weer terug in de bijstand. Zou ze ook van een euro per week rond kunnen komen?

VeelTeSteil | 10-01-18 | 18:43

Bij=Bij1*

VeelTeSteil | 10-01-18 | 18:48

Als u zou reageren in gewoon ABN, heeft u wellicht meer kans dat lezers ook
begrijpen wat u bedoeld.

getzappad | 10-01-18 | 20:29

Van op weg naar de lokale politiek naar achterna gezeten worden met een riek!

Frans_Gender | 10-01-18 | 21:30

Inspectie van de Gezondheidszorg: "We hebben er op dit moment geen aanwijzingen voor dat Kuit nu, of in het verleden, de wettelijk beschermde titel van psychiater heeft gevoerd, en zich dus actief heeft voorgedaan als psychiater."

Geachte Inspectie... een gemeenteraadslid in spe prijst zichzelf aan als gewerkt hebbende als psychiater. Of het is waar en dan is zij strafbaar omdat ze werkzaamheden heeft verricht waarvoor ze geen titel heeft, of het is niet waar en is er sprake van titelmisbruik.

Foolonthehill | 10-01-18 | 18:41

Daarbij komt: SS heeft bij Buitenhof zondag de uitspraak gedaan dat Kuit psychiater is.

Atlantis-95 | 10-01-18 | 18:53

Ik geloof dat die Inspectie erover gaat @Lewisnksy.. als de PVV 76 zetels heeft, mag je dat soort dingen proberen te gaan politiseren (regels zijn er om je tegenstanders mee te bestrijden.. in Rusland gooien ze de internatonale universiteit in St Petersburg dicht, omdat het brandalarm steeds afgekeurd wordt, etc).

nickolaas | 10-01-18 | 18:57

@mezelf @Lewinsky
Baudet heeft er net als Putin trouwens ook een handje van (zegt hier letterlijk "We hebben allerlei inspecties.." om dus ideologische tegenstanders te bestrijden en die jongen is rechtsfilosoof, die weet echt wel wat ie bedoelt volgens mij.. ). 12m00s youtu.be/Z3rL9-J0gVI?t=12m (te gast bij Jinek, vlak voor de verkiezingen - deze uitspraak vond ik exposiever, dan dat 'homeopathisch verdunnen' waar iedereen het de volgende dag over had. Iemand die dit soort dingen zegt, is in zijn hart (nog) geen democraat.

nickolaas | 10-01-18 | 19:04
▼ 1 antwoord verborgen

Hahaha... wat een typische nederlandse kolder soap. Genieten. Heerlijk om Syl en consorten zo op de bek te zien gaan. Bij1 word Uit1 met deze zogenaamde politieke typetjes. Man, man, man...

Paaldanseres | 10-01-18 | 18:41
-weggejorist-
Hebbiehemookweer | 10-01-18 | 18:41

Op de website van Bij1 schrijft Kuit: 'Ik ben werkzaam geweest als psychiater. [...] Omdat ik de wereld van de zorg van beide kanten ken, als professional en als zorgvrager, zoek ik continu de dialoog op.'

"Ook in een promotiefilmpje verwijst Kuit (49) naar de tijd dat ze als psychiater werkte 'en goed verdiende'."

Caitlin Kuit heeft dus nooit beweert psychiater te zijn, alleen ALS eentje gewerkt te hebben en gegraaid. Klein verschil. Een kwakzalver zonder opleiding. Foutje kan gebeuren. Veel erger is de volgende partijlijn van Bij1:

"Kuit heeft zelf een beperking, wat volgens de partij er de oorzaak van is dat zij 'niet langer' geregistreerd staat als psychiater: wie te weinig cliënten behandelt en geen bijscholings­cursussen volgt, mag op een gegeven moment het vak niet meer uitoefenen. Bij1: 'Het Nederlandse beleid om competente mensen met een beperking op te leiden is slecht.'" www.parool.nl/amsterdam/prominente-ka...

Iemand met een beperking kan minder. Daar heb ik geen probleem mee. Maar de notie dat iemand die academisch werk moet doen, minder of geen bijscholingscursussen hoeft te doen is echt een gotspe. Een zorgvrager heeft zeker in de geestelijke gezondheidszorg een volwaardige psychiater nodig. Ook in de fysieke zorg kunnen de laatste wetenschappelijke inzichten het verschil maken tussen volledige genezing en vermijdbare complicaties.

Een specialist met een beperking zou misschien parttime patiënten moeten zien en daarmee een half salaris binnenharken, echter, om optimale zorg te leveren zal er voor geen enkel stukje opleiding vrijstelling verleend mogen worden.

Dat een partij met mensen met een beperking voorstellen artsen in te zetten waarvan de kennis weggezakt en achterhaald is, lijkt me een mooi voorbeeld van je eigen graf graven.

Feynman | 10-01-18 | 18:40

Kijk, wederom lastig te snappen kennelijk, de schijn opwekken en dan de aftocht dekken door te verwijzen naar semantiek of grammaticale uitleg van wat je eerder hebt gezegd ontslaat je niet van schuld aan een strafbaar feit(disculperende werking).

Daarnaast, in welk beroep - en dat zou een heel simpel verweer zijn - of welke hoedanigheid heb je dan gewerkt als psychiater en is dat erkend (EVC traject oid)? Een psychiater is bevoegd om medicijnen voor te schrijven. Hoe dan ook, ik zal je snel uit de droom helpen, die functies bestaan niet.

RenHoek | 10-01-18 | 19:00

Feynman, u schrijft fijne stukjes alhier maar taalkunde is niet uw stertkste kant, het is gewoon niet waar wat u stelt over het woordje 'als'.

drastic | 11-01-18 | 07:49

sterkste, pik!

drastic | 11-01-18 | 07:50
▼ 5 antwoorden verborgen

Zoals eerder gezegd. Sylvana is beter af met een lijst van 5 personen dan met een lange lijst en dan met zulke halve zolen en lastpakken erbij. Gezien Meulenbelt's gedrag kan ze die beter ook afvoeren. Het wordt alleen maar heibel met zulke fluitketels in de fractie. Er zijn vast wel 5 stabiele personen met afrikaans-Nederlandse achtergrond.

VerderLezert | 10-01-18 | 18:39

Quincy G. .

Hebbiehemookweer | 10-01-18 | 18:43

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat ze bewust de meest labiele personen uit de meest uiteenlopende richtingen heeft geselecteerd om daarmee zoveel mogelijk doelgroepen te trekken bij BIJ1. Dit met als doel dat in ieder geval zij in de raad komt.

Atlantis-95 | 10-01-18 | 18:46

Maar die willen niet Bij1.

boccelullus | 10-01-18 | 18:48

Arme mevrouw Kuit, Silly Silf heeft haar psychiater gemaakt en nu mag Caitlin de ijzers uit het vuur halen. En straks heet ze nog Jenner ook en dan zijn we met z'n alle homofoob.
Ofzoiets.

weedo | 10-01-18 | 18:39

Hmmm... Caitlin is zelf debet aan haar eigen uitspraak inzake shrink zijn.

De waard zijn gast | 10-01-18 | 18:43

Shrink moet shrek zijn

Mark Verheijen | 10-01-18 | 18:48

Als ik de foto van deze twee zie is het moeilijk te geloven dat Caitlin Silly voor de gek houdt, vandaar mijn conclusie. Tijd zal het leren.

weedo | 10-01-18 | 18:48

En doorrrrrpakken !
Schenk die gifbeker maar helemaal leeg.

Wijze uit het Oosten | 10-01-18 | 18:39

In wiens strot wilt u die gifbeker leeg schenken?

getzappad | 10-01-18 | 20:34

Ik denk dat Sylvana het niet meer aan kan en tegen overspannen aan hangt. Gisteren heeft ze natuurlijk op de sofa gelegen bij mevr. Kuit.

ronniew73 | 10-01-18 | 18:39

#LOL

Paaldanseres | 10-01-18 | 18:50

Ik denk niet dat er psychiaters zijn die sofa's hebben. Over het algemeen schrijven psychiaters voornamelijk recepten uit. Bepaalde stromingen van psychologen kunnen hun clienten daarentegen op de sofa leggen.

Wil je daarmee dus zeggen dat mevrouw Kuit naast psychiater nu ook psycholoog is? Het lijkt ons Peter de Vries wel, van alle markten thuis.

Foolonthehill | 10-01-18 | 19:17

Max €6400 boete.

LuckyGirl | 10-01-18 | 18:39

Dat is veel geld voor een bijstandstrekker (denk ik).

Atlantis-95 | 10-01-18 | 18:44

Syl heeft blufpoker gespeeld en verloren. En ze is een slecht verliezer. Triest en laf dat ze daar een labiel iemand voor inzet. Het zegt alles over de gewetenloosheid van Simons.

brutus68 | 10-01-18 | 18:38

Ik kan me zo voorstellen dat ze aan het zoeken is naar de uitgang zonder teveel gezichtsverlies op te lopen. Alleen gaat dat laatste geloofwaardig niet echt lukken. Daarbij, als de focus van deze kandidaat is afgewend, dan kan ik me zo voorstellen dat andere kandidaten van de lijst interessant zijn.

Atlantis-95 | 10-01-18 | 18:43

Blufpoker...?.. "Zwarte pieten" is het. Of was het toch gewoon een potje "pesten"?

Paaldanseres | 10-01-18 | 18:49

@ Bvdb | 10-01-18 | 18:41
Precies, Syl is gewoon een dommertje.

Panos88 | 10-01-18 | 18:53
▼ 1 antwoord verborgen

Het mooiste komt nog.
Wij gaan meemaken, hoe de elastieken redenatie van Sylvana de bocht gaat nemen, en vervolgens gaat komen met 'n uitleg, waardoor het toch weer ligt aan het racisme van die vreselijk slechte witte man.
Wegens 'white construct* (lees: structureel onbewuste bevoordeling van de witten in hun witte land, ookal ben je je van geen kwaad bewust, maar word je dat toch door die heilig verklaarde zwarte neger kwalijk genomen, omdat die zwarte neger de wereld heel anders, en vooral veel beter ziet, en dat die vreselijke witten het niet met de zwarten eens zijn, door minstens zoveel van die zwarten te houden; zoiets)
lees: * racisme*
Lees *discriminatie*
Lees *dit is 'n politieke hetze van GeenStijl tegen Bij1 en tegen 'de zwarte stem*
'Wat' er precies uit de hoge hoed van Sylvana gaat komen, weten we nog niet, maar ze gaat proberen politiek munt te slaan uit deze publiekelijke aanranding van de zwarte vrouw.
Waarschijnlijk gaat ze 'n nieuw woord introduceren, waarmee ze de verkiezingen in maart wil winnen.
Iets wervends; en iets wat de anderen op het verkeerde been zet....
Há, wat dacht je van 'mansplaining'.... geweldig.
Want dat woord houdt in, dat je het 'als vrouw' beledigend mag vinden, als 'n man kritiek op je heeft of basis van feiten, waar je 't helemaal niet over wilt hebben (zie de uitzending van Buitenhof).
Eh, ik gok op iets met 'mansplaining'; dat het ontzettend mansplaining is, beledigend dus, als gevraagd wordt naar zaken, die bij de rechter liggen, of mevrouw Kuit 'als psychiater' heeft gewerkt; want dat kan toch net zo goed betekenen, 'gelijk aan wat psychiaters doen?' (het geitenpaadje van Simons; hmmm, klinkt goed)

Der Paulie | 10-01-18 | 18:38

Woordje was weggevallen, sorry. Lees:
Wegens 'white construct* (lees: structureel onbewuste bevoordeling van de witten in hun witte land, ookal ben je je van geen kwaad bewust, maar word je dat toch door die heilig verklaarde zwarte neger kwalijk genomen, omdat die zwarte neger de wereld heel anders, en vooral veel beter ziet, en dat die vreselijke witten het niet met de zwarten eens zijn, door niet minstens evenveel van die zwarten te houden; zoiets)

Der Paulie | 10-01-18 | 18:42

Sufferd. Uit pure arrogantie en zwart privilege gedacht dat de Gutmenschen massaal wel achter haar luchtige verzinsels zouden gaan staan, omdat Geenstijl als "extreem rechts" wordt afgeschilderd door de MSM.

Mevrouw heeft gewoon te vaak subsidie en applaus gekregen om niks, dan ga je geloven dat je iemand speciaal bent.

Jan Passant mk2 | 10-01-18 | 18:38

Zou mij niets verbazen als silly Syl door al dat liegen&bedriegen en financieel onbevredigend partijtje er een einde aan maakt en in
het afscheidsbriefje echt iedereen en z'n moeder daar de schuld van geeft, en dat dan daar echt iedereen schijt aan zou hebben.

Plorkface | 10-01-18 | 18:37

Tsja, Silly Syl wil natuurlijk wel de slimste van de partij zijn.... en dan is de spoeling gewoon heel erg dun! Kuddo's dat het ze met deze "psychiater" toch gelukt is!
Groetjes allemaal,
Napoleon Bonaparte

benjeallanggek | 10-01-18 | 18:37

Ghehehe, zou me idd niks verbazen.
Schande ook trouwens want we zijn allemaal gelijk.

Groet,

Adolf Hitler

schoon-schip-maken | 10-01-18 | 18:49

Dat hele bij elkaar geraapte zooitje is volkomen schyzofr1.

schoon-schip-maken | 10-01-18 | 18:37

En Ana spuit er overh1.

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 18:39

Linda was het toch?

Nacho_Vidal | 10-01-18 | 18:49

Leuke quote bij de bijgesloten url van rtlnieuws:
"We hebben er op dit moment geen aanwijzingen voor dat Kuit nu, of in het verleden, de wettelijk beschermde titel van psychiater heeft gevoerd, en zich dus actief heeft voorgedaan als psychiater."
.
Dat is een rare zin. Op de website van BIJ1 stelt ze dat ze als psychiater heeft gewerkt. Daar heb je toch je bewijs?

Atlantis-95 | 10-01-18 | 18:36

Ik denk dat ze daarmee bedoelen geen aanwijzing te hebben dat Cailin daadwerkelijk als psych aan de slag is geweest, en dat KNMG bij wijze van "cutting some slack" de uitspraken van Cailin even laten voor wat het is (verwarde vrouw is verward).

Op een persoonlijke noot: hoe meer ik van Cailin zie, des te meer ik de indruk krijg dat ze de realiteit echt niet helemaal consequent beleeft. Dame lijkt een beetje een fantast / pathologische leugenaar.

Seraphin | 10-01-18 | 18:44

Nee, ze zegt alleen maar dat ze als psychiater heeft gewerkt. Ze zegt niet dat ze psychiater is. En als nergens uit blijkt dat ze inderdaad als zodanig actief geweest is, blijft het een niet strafbaar hersenspinsel. Ik droom ook wel eens, soms op het echte af.

Synecdoche | 10-01-18 | 18:58

Niet helemaal. SS heeft bij buitenhof verklaard dat ze echt een psychiater is. Dat gaat iets verder dan 'ALS'. We gaan het zien.

Atlantis-95 | 10-01-18 | 19:02
▼ 1 antwoord verborgen

Mooi. Dit is de juiste weg. Nu kan ze er niet meer onderuit. Sylvana dan he.
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze hoopte dat het geraas zou wegzakken en dan volgende week met een verklaring komen.
Met daarin: na de 'hetze' tegen Mw Kuil is ze ingestort en heeft besloten om zich terug te trekken. Waarmee de schuld uiteraard bij GS ligt.
Volgens haar dan. En zo kan ze weer lekker verder met haar slachtofferrol.

Von Mutzenbacher | 10-01-18 | 18:36

Volgens mij is mevrouw Kuit het geestelijk beperkte zusje van Benjamin Ben. Spuitje erin en tegen zichzelf in bescherming nemen.

Robske007 | 10-01-18 | 18:35

Anja Meulenbelt heeft ook gelogen over haar leeftijd. Ze is minstens 15 jaar ouder. De schaamte voorbij.

Kuifje-in-Afrika | 10-01-18 | 18:35

Prima dat KNMG dit uitzoekt. Wat een primaat!

kommabijmebinnen | 10-01-18 | 18:35

En nu heeft Sylvana de tekst op dr website over de psychiater heimelijk aangepast. Berouw na de zonde ?

ikkiemik | 10-01-18 | 18:34

Tekst staat er nog.

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 18:37

Nee, staat er nog steeds. Waarschijnlijk weten ze niet hoe ze de website moeten aanpassen.

Osdorpertje | 10-01-18 | 18:40

Tekst is nog niet verdw1en.

schoon-schip-maken | 10-01-18 | 18:40

Cailin, wat heb je aangericht. Omdat Sylvana je verdedigde, heb je haar meegesleurd in je val

Abu Bachouca | 10-01-18 | 18:34

Ik doe een beroep op artikel 1, edelachtbare.

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 18:34

Best Monkey of the Jungle sweathers, zijn gaaf!

DrOlav | 10-01-18 | 18:34

Al deze aandacht speelt attentieprostituée SS geweldig in de kaart.

Ze mag in alle talkshows aanschuiven om haar misselijke ideeën te verkondigen en alle blanke mannen van racisme, fascisme, LHBGWTFBBQ haat te betichten.

Prima uitgekiende campagne met een namaak psychiater en een she-male hoer om zoveel mogelijk gratis media aandacht te krijgen.

James Lastig | 10-01-18 | 18:33

Ach, een hoer is ook een soort psychiater.
Zou er iig liever mn hart bij leegstorten dan bij die rollende rog op wielen of Silly Sil.

schoon-schip-maken | 10-01-18 | 18:35

Alweer een aflevering van Little Britain. GS heeft geen keuze in deze want de MSM blijft nog steeds verdacht stil.

Mark Verheijen | 10-01-18 | 18:33

Dit bericht komt van de MSM, schat.

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 18:35

Oeps, RTL Nieuws dus. Op een of andere manier zit die niet als MSM in mijn bolletje...

Mark Verheijen | 10-01-18 | 18:37

Computer says no...

McMarx | 10-01-18 | 21:30

Breek het artsenkartel!

Bakito | 10-01-18 | 18:33
-weggejorist-
pindarinda | 10-01-18 | 18:32

Spartacus, alweer een juiste duiding. Cailin is een sokpop van Sylvana. Ik heb medelijden met eerstgenoemde.

boccelullus | 10-01-18 | 18:32

Spartacus= Israel + Silvana.

DrumPiet | 10-01-18 | 18:32

Greta? Palestina?

DrumPiet | 10-01-18 | 18:50

@ DrumPiet | 10-01-18 | 18:32 |
Sylvana. Dan moet je het zelf ook wel goed schrijven.

TheseDays00 | 10-01-18 | 19:13

DKS = Rutte + EU

kaasfondue | 10-01-18 | 19:39
▼ 1 antwoord verborgen

Psych1ater

Nacho_Vidal | 10-01-18 | 18:32

LOL

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 18:35

Mijn ragebol is bij de laatste storm van mijn balkon gewaaid. Hoe die bij tante Silly terecht is gekomen, is mij een raadsel. Waarom ze hem op d’r koppie heeft gezet is mij een nog groter mirakel.

Zeddegeizot | 10-01-18 | 18:32

Dit heeft niets met beginnersonkunde te maken. Pure, onverdunde onkunde is wat het is. Het enige beetje talent wat SS heeft, heeft met het presenteren van inhoudloze programma's te maken. Nu ze daar op grond van leeftijd en oude kop uitgerangeerd is, probeert ze op alle mogelijke wanhopige, wijzen de camera's in de buurt te houden. Tijd dat ze haar verlies neemt en de kapsalon in gaat. Nederland wordt moe van dit gedrocht.

Knisperende_Tissue | 10-01-18 | 18:32

Ik ben blij dat ze dat alleen in Amsterdam voor elkaar krijgt. Die stad heeft jaren geleden zijn binding met Nederland al verloren.

Knisperende_Tissue | 10-01-18 | 19:00

@spuit-12..... kan je nagaan hoeveel verknipte idioten er in die kutstad wonen

Fatwabuster | 10-01-18 | 19:12

Mmmh... verknipte figuren. ... past goe bij silly Syl!

Min. v. Communicatie | 10-01-18 | 23:55
▼ 1 antwoord verborgen

Die Cailin pleegt straks zelfmoord en dan is het de schuld van Geenstijl. Let op.

ChacarronMacarron | 10-01-18 | 18:32

Ja en Pechtold ook. ook de schuld van GS.

kaasfondue | 10-01-18 | 19:37

Laat me dan even weten waar je zulke sterke touwen kunt kopen. Of zou ze een staalkabel gebruiken?

PresidenteDeConjovia | 10-01-18 | 20:00

En kaasfondue: Pechtoldyouso is ondood.

PresidenteDeConjovia | 10-01-18 | 20:01
▼ 3 antwoorden verborgen

Mooi zo !! En gelijk afstraffen die handel...

Marc020 | 10-01-18 | 18:31

Leuke foto trouwens !

Marc020 | 10-01-18 | 18:33

En weer aandacht voor een marginale splinterpartij. Wat zullen ze blij zijn met deze gratis publiciteit.
Had maar zo over GeenPeil geschreven.

DrumPiet | 10-01-18 | 18:31

Nou je het zegt, Jan Dijkgraaf is officieel ook geen arts. Heb daar nooit iets over gelezen.

Doofpot?

Bakito | 10-01-18 | 18:34

Bakito | 10-01-18 | 18:34
Lol!! Ook geen licht.

DrumPiet | 10-01-18 | 18:38
-weggejorist-
RickTheDick | 10-01-18 | 18:30

Psychiaters lezen ook GeenStijl.

Lewis Lewinsky | 10-01-18 | 18:29

GeenStijl barst van de psychiaters. Alleen niet gecertificeerd. Hoewel we roze genoeg zijn voor BIG, zou je zeggen.

PresidenteDeConjovia | 10-01-18 | 19:59

Nou het wordt hier wel uitgemolken die freakshow.
Was het nieuws op?

Berbaar | 10-01-18 | 18:29

@Berbaar.... je kan altijd nog die rare bebrilde feeks troosten, doe je ook eens wat nuttigs

Fatwabuster | 10-01-18 | 18:32

Er is een "tip de redactie" knop als je vind dat GS wat gemist heeft, Berbaartje.

PresidenteDeConjovia | 10-01-18 | 19:58

Ik ben niet op.
*Beledigd voelen zijn is*

Is dit nog nieuws? | 11-01-18 | 11:58
▼ 2 antwoorden verborgen

Bij1 gaat niet eens BijNa worden.

Zeddegeizot | 10-01-18 | 18:29

Eerder verh1.

schoon-schip-maken | 10-01-18 | 18:38

G1 t1 min 1.

VeelTeSteil | 10-01-18 | 18:45

Bij lange na niet.

Manus Olie | 10-01-18 | 18:46
▼ 1 antwoord verborgen

Benieuwd of dat transgenderhoertje wel alle inkomsten en uitgaven (pun intended) netjes opgegeven heeft aan de fiscus.

Speitoptantje | 10-01-18 | 18:28

Wat denk je zelf??? Nee natuurlijk niet, elke bijstandsmoeder kan leuk bijverdienen op dergelijke sites. De fiscus ziet er niks van.

De Ana(a)list | 10-01-18 | 19:08

Volgens mij zat het leed bij beide dames al aan zn tax.
De enige winst die de burgerij er aan heeft is een kleine week humor en bij deze dus bakken met taxpoet.

Genetisch afval. Niet meer maar wel veel minder minder minder.

schoon-schip-maken | 10-01-18 | 18:28

Man man man, als dit de nieuwe lichting politici is waar Nederland op moet (kunnen) bouwen, zijn wij in ernstige mate in de aap gelogeerd.

Stratum | 10-01-18 | 18:28

In de wat gelogeerd? Weer een rel straks.
uisge baugh | 10-01-18 | 18:42

ja zeker, en dan komt de aap uit de mouw.

Memek | 10-01-18 | 19:14

Leuk toch, aapjes kijken?

Croxifoxio | 10-01-18 | 19:27

Al draagt een aap een gouden ring...

Min. v. Communicatie | 10-01-18 | 23:52
▼ 1 antwoord verborgen

Hmm ik noem mijzelf Kolonel, terwijl ik eigenlijk mij meer Veldmaarschalk voel... heb ik nu een probleem?

Kaas de Vies | 10-01-18 | 18:28

Ik voelde me altijd korporaal. Ga me maar eens als wat leidinggevenders voordoen.

PresidenteDeConjovia | 10-01-18 | 19:31

Ik heb een jaar of 25 wel eens in Moskou rond gelopen met een volledig uniform van een Generaal-kolonel. Deze was illegaal via via verkregen. Ik viel door de mand door de verkeerde schoenen.

McMarx | 10-01-18 | 20:57

Ik was ook geen majoor, slechts soldaat (één dan wel weer)

Majoor Pikindewind | 10-01-18 | 20:59
▼ 3 antwoorden verborgen

KNMG = helden. Woela.

tata1981 | 10-01-18 | 18:27

Ik ben inmiddels wel klaar Silly Sil, BIJ1, de geschifte kandidaten op de lijst en alles wat rond dit idiote gezelschap heen paradeert...... Stop het podium geven aan charlatans!

Fatwabuster | 10-01-18 | 18:27

edit: klaar MET dus..... pfffff

Fatwabuster | 10-01-18 | 18:28

helemaal mee eens
#wegermee

pro1991 | 10-01-18 | 19:14

Ik vind het anders wel vermakelijk, dit schouwspel.

PresidenteDeConjovia | 10-01-18 | 19:29

Poep in de ventilatorrrrrrr.

Speitoptantje | 10-01-18 | 18:27

Een geschenk dat blijft schenken.

Panos88 | 10-01-18 | 18:29

Voer voor psychologen.

Kuifje-in-Afrika | 10-01-18 | 18:26

Jah, dat vind ik nou ook. Letterlijk.
Wat gaat er in dat hoofdje om,
dat ze deze vrij ontschuldige CV pimp (dit jokkebrokje),
na ontmaskering laat uitgroeien tot dit grote debacle??
In ieder geval : [X] ongeschikt voor wat voor bestuursfunctie dan ook.
(Maar goed dat wisten we al)
Brrrrr.

hotmint | 10-01-18 | 21:52

uit1 voor de verkiezingen!

R.j.deVries | 10-01-18 | 18:26

Ge44 deels!

Min. v. Communicatie | 10-01-18 | 23:50

Ge44deeld dat is....

Min. v. Communicatie | 10-01-18 | 23:51

Af1

loze stijl | 11-01-18 | 06:18
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK