Incentro dolblij met zuur kutstukje in Volkskrant
Gejuich, high fives en champagne op het hoofdkantoor van Incentro (een IT-bedrijf). Vandaag krijgen ze gratis reclame van de Volkskrant (een krant) middels een ronkend negatief zeikstukje van Teun van der Keuken (een marktverstorende NPO-zeikstengel met een naar stemmetje). Wie wel eens naar NPO Radio1 luistert, zal het niet ontgaan zijn. Elk uur zijn de radiocommercials van Incentro (een IT-bedrijf) er zo'n miljoenmiljard keer te horen. De briljante, door Pieter Derks ingesproken, radiospotjes die uitblinken in dekselse originaliteit en hilarische grappen over killerbodies en seksvideo's blijken gewoon te werken. De jury van de Effie (een reclameprijs) kan dit jaar niet anders dan dikke prijzen uitdelen aan Incentro, dat nu ook de Volkskrant knaken heeft betaald om reclame te maken. Well played, Incentro.
(PS: voor 15K passen we de link aan)
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Boekrecensent Volkskrant snapt niks van... Kluun
Toch een prestatie, als je te dom bent voor Kluun
VPRO (355 fte) schrapt 58 banen en creëert meteen 14 nieuwe functies, jengelt over 'zwarte dag'
Dit grachtengordelklasseboomerturbopaarsebroeken gejank is echt NIET om aan te horen
Vraagje in de Volkskrant: "Praten over gender met je kleuter: hoe doe je dat?"
Er zijn alleen maar vragen, die worden gesteld
Columnisten VK én NU.nl janken over dat Ziyech, die helemaal niet naar WK gaat, niet bij Oranje zit
HIJ IS NIET EENS GESELECTEERD DOOR MAROKKO
Jolande Withuis volgende columnist die door DPG aan volslagen debiele lezertjes wordt gevoerd
Wat is dit voor een gekkenhuis joh
