Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ja! Maiwand de Thuisblijver versus Thierry Baudet

Maiwand de Thuisblijver wil een intellectueel twistgesprek met Thierry Baudet. Dát is nou eens een komkommerformat dat wij wel zouden willen zien. De kapitein van de renaissancevloot versus de rode lantaarn van de nederjihadi's. De romancier versus de facebookbrabbelaar. De hemelbestormer tegen de thuisblijver. De jeune premier versus le derrière jihadist. De hofnar van de Kamer versus de hofnar van het Kalifaat. Potjeslatijn versus Koranarabisch. Twee mannen die allebei met een homo op de foto gingen, zowel Baudet als Maiwand*. Twee heerschappen die de wereld willen zien branden veranderen - en daar allebei hun eigen ideeën over hebben. Hee NPO. Mag dit op tv, alsjeblieft?

Reaguursels

Inloggen

Shabir Burhani‏L: Ik vind dat de Nederlandse burgers mij als hun nieuwe premier moeten aanstellen, formatie mislukt alleen maar! Shabir meent dat je zomaar premier wordt door met je reet omhoog te gaan liggen. Ik zeg, de intelligentie druipt er vanaf.

Rien7847 | 19-07-17 | 13:25

@Mocro070 | 18-07-17 | 15:12

Jij doet hilarische uitspraken, jammer dat het per ongeluk gaat.

MarcS | 19-07-17 | 09:08

Dat 'intellectueel' erbij, de man denkt echt dat hij iets voorstelt. Die paar keer dat hij in de media was, verkondigde hij drogreden op drogreden. Straal negeren dit soort types, doen zijn volgers op Twitter ook.

Asimov6 | 19-07-17 | 08:11

The wise man can always play the fool. Iemand in de val van een schijnbare drogreden laten lopen is nog leuker !

van Oeffelen | 18-07-17 | 19:49

Als je die vloed aan tweets Twitter bekijkt van uur tot uur dan kan het niet anders dat deze kansenparel geen baan heeft.

Matwetwe | 18-07-17 | 18:59

"Baudet stelt helemaal niets voor".
Foute bewering. Baudet is een democratisch verkozen parlementslid en stelt derhalve wel iets voor.

"Ik daag hem uit om een intellectueel debat met mij aan te gaan als hij dat durft!"
Klinkt als een echo uit een ver verleden: "Jij durreft niet over de sloot te springen en ik durref het lekker wel! Je durreft niet, sliep uit sliep uit alle kinderen lachen je uit".

Wat wil je ook als je de godganse dag een beetje in een koran zit te bladeren, daar wordt een mens niet bepaald intellectueel van.

jacobh | 18-07-17 | 18:46

Het debat is heel kort: "Jullie zijn een barbaarse godsdienst". (Bladibladibla). "Wat is de straf voor afvalligheid - zoals die in de meeste moslimlanden nog steeds wordt uitgevoerd?". Einde debat.

Tux1337 | 18-07-17 | 16:52

Tijd voor een dumpert versie van MTV celebirty death match. Zie wel vaker leuke combinaties hier in de artikelen. Fight!

P-unit | 18-07-17 | 16:41

Maiwand loopt alleen al op i.q. 60 punten achter.
Iemand die in dat sprookjesgeloof gelooft is zo wie zo niet serieus te nemen.

henk vintage | 18-07-17 | 16:04

Baudet die niets voorstelt......... zegt een kneus met het IQ van 80 die in Allah gelooft. Je verzint het niet. Als je in denkbeeldige opperwezens gelooft ben je niet helemaal in orde en daar mee in discussie gaan is verloren moeite.

Tutanchamon | 18-07-17 | 15:40

Mwoehaha, een intellectueel twistgesprek met een Moslim... Dat twistgesprek gaat altijd lukken, maar of het intellectueel wordt, of onwaarschijnlijker nog, intelligent, valt sterk te betwijfelen. Althans niet van de kant van Maiwand.
.
Met gelovigen valt niet te discussiëren en als er iemand is die dat begrijpt, is het Baudet wel. Ik denk dus dat hij zo verstandig zal zijn dit niet aan te gaan. Mocht hij het toch doen, dan raad ik hem aan om eerst een liter jenever weg te tikken zodat de helft van zijn hersencellen (hopelijk tijdelijk) zijn uitgeschakeld, zodat hij in elk geval op hetzelfde niveau met Maiwand kan praten. Level playing field of zoiets.

Brou Is Back | 18-07-17 | 15:21

@Grijskijkert | 18-07-17 | 14:23
LOL! TB weet niet waar hij het over heeft. Hij begrijpt de materie niet. Maar TB kan in een debat anderen er wel van overtuigen.... Ik moest hier van lachen, dank daarvoor. Oh over zijn intellect gesproken, doodnormaal om over aftrekken te beginnen als een ontwikkelde volwassene www.mediacourant.nl/2017/07/thierry-ba... Sorry hoor.... maarre niveautje Maiwand is dit.

Mocro070 | 18-07-17 | 15:12

Het heeft geen zin met moslims te discussieren. Netzomin als met linksen.

Linksen hebben wel het voordeel dat ze je het hoofd niet afsnijden. Hoewel Pim die kogel van links ook niet overleefde.

Poekieman | 18-07-17 | 15:09

Cobalt bomb | 18-07-17 | 14:38 Een Nexit in huize Paling is een Gin & Tonic, twee of meer vingers gin al naar gelang (hier ging even iets niet goed) de dagindeling. Ijs en citroen naar keuze. Na de Brexit heeft ons Brits/Nederlandse zwemclubje de Nexit ingevoerd. Door de kinine in de tonic is het malaria bestrijdend, de citroen is voor de vitamine C en het ijs voor de verkoeling. Het geheel is dorstlessend en geestverruimend. Slim hè die Britten! Cheers!

Een vrije paling | 18-07-17 | 14:54

Intellectueel? Debat? Een serie godwins komt uit zijn strot. Game over.

Carryon | 18-07-17 | 14:51

Cobalt bomb | 18-07-17 | 14:38 Een Nexit in huize Paling is een Gin & Tonic, twee of meer vingers gin al naar gelang

Een vrije paling | 18-07-17 | 14:48

Een vrije paling | 18-07-17 | 13:37
Proost (geen idee hoe je een Nexitje drinkt maar zal wel zoet zijn)!

Cobalt bomb | 18-07-17 | 14:38

Intellectueel en Moslim/Jihadist???

Heiner | 18-07-17 | 14:30

Mocro070 | 18-07-17 | 11:56

"Kan niet uitleggen hoe de EU werkt maar is wel tegen". Als je deze logica niet snapt dan zou ik het intellectuele debat met Baudet maar even uit mijn hoofd laten. Simpelweg omdat je door TB -op argumenten en principes alleen al - tot op je enkels afgefakkeld gaat worden.

Grijskijkert | 18-07-17 | 14:23

Waarom? Enige verdienste van Maiwand is een social media verslaving.

fram | 18-07-17 | 14:10

een debat met deze mafketel wint hij blind met twee vingers in de neus.
mallekater | 18-07-17 | 13:45

En dan tussendoor een quatremaintje samen met Maaiwants.
Imagine.

Ernst Oosters8389 | 18-07-17 | 14:08

Deze is nog van voor de abortuswet zeker.

bokkepruik | 18-07-17 | 14:07

Geinig, joh.
Een dreutelneut met een geestelijke afwijking m.b.t. onzichtbare mannekes die de wereld hebben geschapen en nog regeren, wil een debat aangaan met Baudet.
Nu is Baudet niet een van mijn grootste favorieten, maar een debat met deze mafketel wint hij blind met twee vingers in de neus.

mallekater | 18-07-17 | 13:45

"Baudet stelt helemaal niets voor. Ik daag hem uit om een intellectueel debat met mij aan te gaan als hij dat durft!"
Lachen! Hoe intellectueel ben je, als je iemand die volgens jou niets voorstelt uitdaagt voor een intellectueel debat? Doet me denken aan dat grapje van Fons Jansen: Meester zegt: "Jansen' jij bent een nul, ik ben honderd keer beter dan jij". Jansen zegt terug: "Messter, honderd keer nul is..."

Schoorsteenveger | 18-07-17 | 13:43

Negeren die Maiwand

lingo star | 18-07-17 | 13:39

Red Pill | 18-07-17 | 13:11 Heer Pill even een terechtwijzing. Rutte is glibberig, maar geen Liber-Aal. Wij Vrije Palingen wel. Neem een Nexitje en overpeins uw zonden. Cheers!

Een vrije paling | 18-07-17 | 13:37

Mark_D_NL | 18-07-17 | 12:47
Auw, dat doet pijn, het aloude grammar nazi argument met infantiele spelfouten en een ludiek linkje als bonus.
Wanneer het voeren van een "intellectueel debat" nadrukkelijk het topic is, is grammar nazism on-topic.

nick.name | 18-07-17 | 13:37

Het diertje dient dan ook tot iedere prijs bestreden, bij voorkeur door toepassing van gericht vuur.
bisbisbis | 18-07-17 | 12:51
.
Van die dingen, ja.

Ernst Oosters8389 | 18-07-17 | 13:23

"Shabir B..."
Ehm, nee, laat maar, geen zin in. Niet om naar te luisteren en niet om naar te kijken. Heeft geen enkele meerwaarde en wekt alleen maar ergernis op.

Graaisnaaiert | 18-07-17 | 13:20

Red Pill | 18-07-17 | 13:11
Hoe heet de vader van Rutte? Pa-ling en zijn moeder? Ma-Kreel,

Mark_D_NL | 18-07-17 | 13:14

Rutte= Liber-aal. Off topic, dat wel, maar kwam het tegen bij reaguurder 'de vrije paling'. Moeten we er in houden voor glibberige Rutte.

Red Pill | 18-07-17 | 13:11

Onnodig aandacht geven aan deze nietszeggende vent.

loser | 18-07-17 | 13:11

Groenlinks... surrogaat links populistisch krijs partijtje.

litebyte | 18-07-17 | 13:09

Tjerrie en NPO ?
Volgens de NPO is Tjerrie een seksist, fascist, populist en racist. En die ander is een lieve moslim. En dat willen we graag zo houden bij alle staatsomroepen (Radio1, Vara, NPO, Tros en RTL).

Kamervraag | 18-07-17 | 13:08

Wat een zelfoverschatting en volledig gebrek aan zelfinzicht.

Red Pill | 18-07-17 | 13:05

Maiwand en "intellectueel" debat... ik deed bijna een Nouri van het lachen.

Kapitein Stijlvol | 18-07-17 | 13:04

Zo'n debat levert hetzelfde op als een gesprek tussen een gefeminiseerde vader en zijn gedragsgestoorde 8-jarige dochter.
Veel gedram. Geen diepgang. Niemand die zijn mening ook maar iets bijstelt.
De koran gaat echt niet herschreven worden en iedere discussie is dus bij voorbaat onmogelijk en ieder gesprek dus zinloos.

arbeid_loutert | 18-07-17 | 13:04

van Oeffelen | 18-07-17 | 12:54

De minkukel zal waarschijnlijk voor het begin van het debat moeten afhaken, want zodra de debatsregels worden verstrekt en hij kennisneemt van het fenomeen "drogreden" zal hij moeten erkennen dat hij geen enkel valide argument heeft om in het debat aan te dragen.

Of zou het hem aan zelfkennis en redekundig vermogen zo ernstig ontbreken dat hij toch zou doorzetten, om binnen 5 minuten gediskwalificeerd te worden wegens schreeuwen en drogredenen?

Ik denk dat ik het antwoord al weet. :)

IntegereVoorzitter | 18-07-17 | 13:02

DeviousDick³ | 18-07-17 | 12:53
Echt heel goed!

osolemio | 18-07-17 | 12:59

Meneer Shabir Burhani wilt u dat nooit meer doen. Bij het lezen van uw berichtje verslikten wij ons bijkans in het eerste Nexitje vandaag, zodat het citroenschijfje en wat ijsblokjes op het toetsenbord belandde. Uw oproep een intelligent gesprek met de heer Baudet aan te willen gaan, lijkt ons buitengewoon eenzijdig. Uzelf als intelligent te kwalificeren komt overeen met de psychiatrische patiënt die een bezoeker waarschuwt op te passen, omdat er allemaal gekken in de kliniek rondlopen, behalve hij natuurlijk. Uw zelfkennis een intelligent gesprek te kunnen voeren verbaast ons echter zeer. Eens hebben wij kortstondig uw intelligentie mogen aanschouwen. Heel kortstondig, dat wel. Daarom een goede raad: Doe het Baudet, uzelf en deze Liber-Aal niet aan. Ondertussen hebben wij een nieuw haram Nexitje ingeschonken met wat extra gin en ons toetsenbord is weer droog.Doe dit dus nooit meer aub. Cheers! What's next!

Een vrije paling | 18-07-17 | 12:59

DeviousDick³ | 18-07-17 | 12:53
Bravo!!

Cobalt bomb | 18-07-17 | 12:56

Op het Gym hadden wij vroeger ook al regelmatig debating contests. Was leuk. Word je scherp van en leer je incasseren, eloquent omgaan met tegenslagen en er creatief uitkomen. Van Oef haalde regelmatig de halve finale en 1 keer zelfs de finale. Baudet zal best graag de degens willen kruisen met een gelijke, maar toch niet met zo'n ontzettende minkukel ? Daar is niet eens eer aan te behalen.

van Oeffelen | 18-07-17 | 12:54

Intellectueel.

Even kijken of ik daar een gedicht van kan maken.

Moslim
Intellectueel
Van het tweede woord te weinig.
Van het eerste woord te veel.

DeviousDick³ | 18-07-17 | 12:53

@Ernst Oosters8389 | 18-07-17 | 12:05
-
De maaiwants (triatoma irritans asseribus falcatis) kan een bui-ten-ge-woon vervelend diertje zijn; het vermeerdert zich in hoog tempo, het kruipt tot in de kieren en krochten van de samenleving en het kan daar door voortdurend drammen, zuigen en jammeren een enorme maatschappelijke schade aanrichten.
-
Het diertje dient dan ook tot iedere prijs bestreden, bij voorkeur door toepassing van gericht vuur.

bisbisbis | 18-07-17 | 12:51

Mark_D_NL | 18-07-17 | 12:46
En zo is het! Iedereen zal buigen voor Baudet.
En Hiddema [vzmh] is zijn profeet.
*intellectueel een bak koffie nemen gaat*

Law of the Land | 18-07-17 | 12:51

Dan moet ie eerst maar eens een opleiding afmaken. de loopjongen.
Mark_D_NL | 18-07-17 | 12:46
Aanbidders heb je alleen als je een lekker wijf bent. period.
(pun intended)

Cobalt bomb | 18-07-17 | 12:51

Mocro070 | 18-07-17 | 12:30

Protip: de autocorrect van een smartphone kun je ook uitzetten. Erg fijn als je meertalig bent en dat apparaat standaard de verkeerde taal pakt, ongeacht de taal waar je op dat moment in schrijft.

IntegereVoorzitter | 18-07-17 | 12:49

Mocro070 | 18-07-17 | 11:56
Pas nou op je mag Baudet niet aanvallen van zijn aanbidders. De Baudet aanbidders zijn een soort omgekeerd Cultureel Marxisme aan het invoeren. Policor maar dan anders..

Mark_D_NL | 18-07-17 | 12:46

Mocro070 | 18-07-17 | 11:56

"Wil je een intellectueel discussie moetje beide niet uitnodigen noch de aandacht schenken die ze waard zijn."

Zoek de drie taal- en stijlfouten.
It's 100% what you write

nick.name | 18-07-17 | 12:39

@zwarte_weduwe | 18-07-17 | 12:19
Hij zit nog op het niveau van geitenboeren uit het rifhol vergelijken met een boer uit Nederland. Aan z'n belabberde schrijfwijze te zien is het zelf ook een uitheemse boer.

drekzooi | 18-07-17 | 12:34

Een intellectueel debat...
Man man man

Law of the Land | 18-07-17 | 12:31

Voor alle 'maiwand is een moslim' tokkies: Hij is domme boer die jullie aandacht geven. Wil je een intellectueel discussie moetje beide niet uitnodigen noch de aandacht schenken die ze waard zijn. Door dit soort "leuke situaties" lok je dus dit soort domme mensen uit die tegen andere domme mensen domme dingen gaan lopen roepen die weer domme dingen terug gaan roepen. Entertainment? Ja, heel leuk maar alleen jammer dat men ze serieus neemt.
Geloof je in het 'intellectueel' capaciteit van Thierry? www.youtube.com... Schrijft 9 boeken en kan nog niet uitleggen hoe de EU werkt, maar hij is wel tegen... Het is dan ook maar wat je intellectueel noemt. 70% how you look, 20% how you sound, 10% what you say.
Mocro070 | 18-07-17 | 11:56
---
Ik dacht al, wie komt hier nou weer dom uit de hoek, ahh Mocro070 natuurlijk.
Laat me je uit de droom helpen, jij bent niet iemand die een ander op intellect kan beoordelen, kun je ook niets aan doen dat dan weer wel.

Wijfje | 18-07-17 | 12:30

@Lupuslupus | 18-07-17 | 12:24
Ik weet niet hoe oud jouw nokia is maar autocorrect grijpt gewoon in. En die heeft het niveau Nederlands van een gem. vluchteling.

Mocro070 | 18-07-17 | 12:30

Boos genoeg dat de autocorrect van de telefoon vrijelijk zijn gang kon gaan.
Mocro070 | 18-07-17 | 12:20
.
Wanneer je autocorrect moet gebruiken beheers je de Nederlandse taal niet. Dat is duidelijk.

Lupuslupus | 18-07-17 | 12:24

@TheseDays00 | 18-07-17 | 12:04
Die komt hiervan: www.youtube.com/watch?v=VxKPbrLyOMo Eddie Izzard. Feit blijft 1 randdebiel roept wat en direct toehappen...

Mocro070 | 18-07-17 | 12:23

Is Shabir niet inmiddels druk bezig om premier van Nederland te worden, of naar Mars te reizen, of goud te maken uit zand, of andere baanbrekende ideeën te realiseren?

tectonicos | 18-07-17 | 12:22

@Behangdelul | 18-07-17 | 11:59
Sorry, ik wordt hier boos van. Boos genoeg dat de autocorrect van de telefoon vrijelijk zijn gang kon gaan.

Mocro070 | 18-07-17 | 12:20

Never argue with fools, one might not no the difference. En intellectueel is een brug te ver voor deze laagvlieger.

Tenzing Norgay | 18-07-17 | 12:20

@Mocro070 | 18-07-17 | 11:56
Om boer te zijn in Nederland moet je redelijk wat in je mars hebben. Boeren staan ver boven dit soort gajes.

zwarte_weduwe | 18-07-17 | 12:19

Ik had nog nooit van deze figuur (Burhani) gehoord en heb derhalve zijn twitter account eens bekeken. Meneer gebruikt allerlei dure woorden en begrippen (Trias Politica, lol) om zichzelf als ientelektuweel te profileren en doet zelfs zo nu en dan een poging tot humor.
Binnen een paar Twitters echter, stuitte ik op de eerste marokkaanse straattaal stijlfout: "De beste manier om terrorisme, extremisme en negatieve (sic) radicalisme te bestijden is door mij een podium ()"
Helaas, fopintellectueel dus.

nick.name | 18-07-17 | 12:16

Om een intellectueel debat te voeren, moet je wel eerst beschikken over een zeker intellect. Maiwand.

His Lordship | 18-07-17 | 12:12

Mocro070 | 18-07-17 | 11:56
Sarcasme is niet je sterkste kant? Geeft niets! Mijn zoontje is het ook nog aan het leren.

Dirk III | 18-07-17 | 12:09

Mogen de inmates tegenwoordig al twitteren vanuit de gevangenis ?

van Oeffelen | 18-07-17 | 12:06

Die zandneger heeft nu wel genoeg aandacht gekregen.Next.

R.B.Scott | 18-07-17 | 12:05

Maaiwants.
Nee, het mag geen naam hebben.

Ernst Oosters8389 | 18-07-17 | 12:05

@ Mocro070 | 18-07-17 | 11:56
Die 20% en 10% van jou.... Ik zal blij zijn als de schoolvakanties weer voorbij zijn. Lees en begrijp sarcasme.

TheseDays00 | 18-07-17 | 12:04

Mocro070 | 18-07-17 | 11:56

Hij is domme boer die jullie aandacht geven. Wil je een intellectueel discussie....

geeft niks, blijven oefenen!

Behangdelul | 18-07-17 | 11:59

Islam gekkies die neem je nimmer serieus en daar ga je sowieso geen gesprek mee aan. Je praat toch ook niet tegen een emmer lauwe pis.
Die uitdaging is een valstrik, en het laat zich raden wat die islam debiel gaat zeggen: u bent een racist, facist, hitler enz. enz., tot zover het verstandelijk vermogen van deze vuige moslim.

Memek | 18-07-17 | 11:58

laat de thuisblijver lekker met de relifundi's van denk gaan reutelen.

Stortkoker | 18-07-17 | 11:56

Voor alle 'maiwand is een moslim' tokkies: Hij is domme boer die jullie aandacht geven. Wil je een intellectueel discussie moetje beide niet uitnodigen noch de aandacht schenken die ze waard zijn. Door dit soort "leuke situaties" lok je dus dit soort domme mensen uit die tegen andere domme mensen domme dingen gaan lopen roepen die weer domme dingen terug gaan roepen. Entertainment? Ja, heel leuk maar alleen jammer dat men ze serieus neemt.
Geloof je in het 'intellectueel' capaciteit van Thierry? www.youtube.com/watch?v=aU6nUesTqlY&a... Schrijft 9 boeken en kan nog niet uitleggen hoe de EU werkt, maar hij is wel tegen... Het is dan ook maar wat je intellectueel noemt. 70% how you look, 20% how you sound, 10% what you say.

Mocro070 | 18-07-17 | 11:56

"intellectueel"
Gewoon een lege term dit. Ik moet dan altijd denken aan brave Volkskrantlezertjes die elke zondag Koot en Bie keken.

Rico Tampeloerus | 18-07-17 | 11:54

Iemand die gelooft in een onzichtbare man in de lucht, die hier op aarde vertegenwoordigd wordt door een gewelddadige pedofiele profeet ...... en die durft zichzelf intellectueel te noemen .... En dan nog zeggen dat moslims geen humor hebben.

James Lastig | 18-07-17 | 11:51

Stel voor dat er dan niet op holle frasen als 'ies rasiesme', wordt ingegaan.
Dat wordt het kortste debat ooit....

roberto9715 | 18-07-17 | 11:51

Shabir.. zo heet mijn arabisch paard. :D

Fukallahalholland | 18-07-17 | 11:50

-weggejorist-

Papa_Razzi | 18-07-17 | 11:49

Waarom nog enige aandacht aan die Maiwand geven? Die gast stelt helemaal niets voor. Wauwelaar is het.

McMarx | 18-07-17 | 11:48

Een slaaf van mohammed die het woord 'intellectueel' in de mond neemt. woehahaha

Zonder hulp van zijn 15 neven - die tegelijkertijd ook zijn broers en ooms zijn - kan deze grootwaffel helemaal niets.

Lupuslupus | 18-07-17 | 11:47

Het is maar goed dat ze Hun heilige profeet Mohammed niet mogen afbeelden, anders had bijna iedere ploflim een afbeelding van én een homo én een pedofiel aan de muur hangen.

mghammer | 18-07-17 | 11:43

Maar wat is het verschil tussen een intellectueel en een gewoon debat. Debateren met aanbidders van goden kan trouwens niet. Ze staan niet open voor wetenschap en rede. Hun waarheid is waarheid. Ook al bewijzen onomstotelijk wetenschap en rede het tegendeel van wat ze aannemen voor waarheid. Ze zijn dan ook in beginsel al achterlijk en intolerant.

DarkTemplar69 | 18-07-17 | 11:40

Ik zie meneer de thuisblijver liever in debat gaan met mevrouw de vertrekker, Ayaan Hirsi Ali. Niets ten nadele van Tjeeer, maar Hirsi Ali kent de stront beter omdat zij zich dubbel eraan ontworsteld heeft; als gelovige en als vrouw.

Organische evolutie | 18-07-17 | 11:39

Waar kunnen we wedden op de uitkomst. Ik kan het geld wel gebruiken :)

Ce ca! | 18-07-17 | 11:32


Kan ' Maiwand de thuisblijver' niet naar het front gestuurd worden ipv lafjes te twitteren?

Ervaringsdeskundige | 18-07-17 | 11:31

Don't enter into an argument with idiots. They will drag you down to their level, then beat you with experience.

Muxje | 18-07-17 | 11:31

Kijk, als je op Twitter 5.000 anderen volgt en je hebt zelf maar 1.140 volgers (= huidige stand van Shabir Burhani's account), dan zegt dat eigenlijk alles al. Ofwel, je kan wel blaten, maar zelfs de Twitteraars hoeven het niet. How low can you go?

tectonicos | 18-07-17 | 11:31

Je kunt niet én intellectueel zijn én de islam als waarheid aannemen. Dat is het simpelweg gewoon niet en iedereen met gezond verstand kan dat zien. Te beginnen met het feit dat het grotendeels plagiaat is van het voorgaande Oude en Nieuwe Testament, tot op het niveau dat theologen zich afvragen of je uberhaupt wel over een verschillende godsdienst kunt spreken.

Adversary | 18-07-17 | 11:29

A man convinced against his will, is of the same opinion still.

roosvrij | 18-07-17 | 11:27

Ik zou hem uitnodigen en daarna een Derksen doen. Hem voortdurend vragen wie hij eigenlijk is en waarvan hij hem moet kennen. Werkt goed bij die lange tenen van dat volk.

drekzooi | 18-07-17 | 11:27

¨ik daag hem uit als hij dat durft¨.
Klopt dat eigenlijk wel?

squadra | 18-07-17 | 11:27

Wat mij betreft is krijgt Maaiwand den lasergeleide bom afgeworpen van een F-16 op zijn bakkes. Vervelend kudt-mannetje zonder ook maar enige inhoud. Er is niks intellectueels aan maaiwand zijn subversieve natuur en totalitaire ideologie welke hij uitdraagt.

HaatAth3ist | 18-07-17 | 11:26

-weggejorist-

Wistikniet | 18-07-17 | 11:24

VvMU +veel, maar soms... soms moeten mensen tegen zichzelf in bescherming genomen worden.

h3* | 18-07-17 | 11:23

"intellectueel debat"?
Met hem?
En waarom?
Baudet kan zijn tijd vast beter gebruiken.

Rommelende Onderbuik | 18-07-17 | 11:21

IntegereVoorzitter | 18-07-17 | 11:19
Inderdaad.

roosvrij | 18-07-17 | 11:21

Voor een intelligente man is er niet veel lef nodig om in "debat" te gaan met een cognitieve lightweight als Maiwand. Baudet zou de vloer met hem aanvegen, zonder een druppel te zweten. Er is alleen niet zoveel eer te behalen, want hij zou vervolgens worden afgerekend op zijn genadeloze aanpak van een zwakzinnige.

Baudet zou er dus verstandig aan doen de dorpsgek gewoon op het digitale dorpsplein te laten brullen en er verder geen aandacht aan te schenken.

IntegereVoorzitter | 18-07-17 | 11:19

Die hele religie van hem spoel je met een paar standaardargumentjes zo door de plee. De moraliteit van de doctrine valt ook niet te verdedigen zonder je in contortionistische bochten te wringen. De sociaal-maatschappelijke consequenties zijn dermate ernstig en empirisch aan te tonen. Mijn centje zet ik toch echt op Thierry.

Adversary | 18-07-17 | 11:18

* y=i

roosvrij | 18-07-17 | 11:18

Discussie met Maywand leidt tot meer polarisatie. Niet aan beginnen dus.

roosvrij | 18-07-17 | 11:17

Hmm sorry Parkinson

EasyAloha | 18-07-17 | 11:17

-weggejorist-

quisoquisa | 18-07-17 | 11:16

Op tv...
Hebben demense nog tv joh?

EasyAloha | 18-07-17 | 11:16

-weggejorist-

EasyAloha | 18-07-17 | 11:16

Nee, minkukel Meewind verdient geen enkele aandacht, en zeker niet van een gekozen volksvertegenwoordiger: de grote leegte onder een steen is zijn plek. Nee, nee, nee. Hij doet dit alleen maar voor meerdere eer en glorie van zijn eigen ego.

TheseDays00 | 18-07-17 | 11:15

Wat een zelfoverschatting van die Burhani. Lagere school niveau;" kom maar op als je durft".

joepiedepeopie | 18-07-17 | 11:15

De vraag is of Maiwand wel een benul heeft wat het woord "intellectueel" betekent.
Waarschijnlijk denkt hij dat het iets met intrarectale verkrachting te maken heeft ofzo. Daar is hij natuurlijk in zijn element!

R van Perzie | 18-07-17 | 11:14

Leuk. Over de kwantummetafysica en de G-string theologie enzo. Kan niet wachten.

RickTheDick | 18-07-17 | 11:13

An invitation you just can't decline...

wezen | 18-07-17 | 11:13

Weet je wie Maiwand verbaal door de plee had getrokken met superieure argumenten? Theo van Gogh. Maar ja, die was te slim en te kritisch en werd dus door een 'broeder' afgemaakt.

Road to serfdom | 18-07-17 | 11:12

Regel even 2 van die Tennis Umpire Stoelen ...

Watching the Wheels | 18-07-17 | 11:11

Een "intellectueel" die een ander uitdaagt op lef. Self imploded. Baudet hoeft niets te doen.

Homo homini lupus | 18-07-17 | 11:10

Baudet gaat een héle grote meneer worden en het is dus volkómen overbodig om de een of andere islamongool een podium en dus aandacht te geven.

R.B.Scott | 18-07-17 | 11:07

Haha, 'intellectueel'.debat.

Het is net zo goed een debat te noemen als mijn nichtje van 5 in de ring met rico Verhoeven een kickboxwedstijd te noemen is.

Laat staan intellectueel...

KutFilosoof | 18-07-17 | 11:07

De eerste spreker die zijn stem verheft heeft verloren.

Dat was een kort gesprek, mwahaha.

hovawart | 18-07-17 | 11:06

we weten allemaal wel hoe die lui debatteren, hier gaat Baudet zn handen niet vuil aan maken.

deluiegriek | 18-07-17 | 11:06

"intellectueel" :')

EllaRouvoet | 18-07-17 | 11:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken