Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bingo. StreepjesBelgen achter aanranding Mechelen

Kan iemand die akelige rechtspopulistische avondlandouder even uitleggen dat ook in Belgistan het woord 'allochtoon' not done is? Verder zitten we klaar voor een tsunami aan columns, opinies, pamfletten, kamervragen, tv-repo's, mediajuristen, radio-geblaat, nog meer Twitter-billen en VrijNederland-onzin over meisjesvernederende Streepjes-Belgen. Komt u maar door.

Reaguursels

Inloggen

zorgeloos-type | 11-05-17 | 13:07
Ja, eigen schuld dikke bult.
De Boerka, de Niquaab en óók de HoofdDoek zijn KuisHeidsGordels, SchaamLappen.​

​Deze kuisheidsgordels ​
​beschermen het MoslimMeisje en de MoslimVrouw tegen de seksueel opgefokte en seksueel gefrustreerde MoslimMan.
Hij zal het MoslimMeisje en de MoslimVrouw onder de kuisheidsgordel niet aanranden of verkrachten.
Deze MoslimMan kiest welbewust een blond en blank meisje of vrouw tot zijn slachtoffer.
Zonder schaamte en schuld kan deze MoslimMan het westerse blanke meisje seksueel aanvallen, zoals in België gebeurt is.

Ella | 12-05-17 | 07:42

Moonwarrior | 10-05-17 | 21:53
Helemaal met je eens.

De Boerka, de Niquaab en óók de HoofdDoek zijn KuisHeidsGordels.
SchaamLappen.​
Deze kuisheidsgordels moeten door meisjes en vrouwen gedragen worden.
Terwijl deze meisjes en vrouwen juist de slachtoffers zijn van het agressieve seksuele gedrag van de MoslimMan.
Deze MoslimMan, de dader die het seksuele delict pleegt moet juist gestraft worden.
Dit is werkelijk het omdraaien van oorzaak en gevolg.
En veel Nederlanders stimuleren dit foute gedrag juist, door hun keuzen tijdens de verkiezingen.
I.p.v. het misbruik tegen te gaan.

Ella | 12-05-17 | 07:33

Neeeeee je meent het. Buitenlanders die Nederlandse meisjes aanraden? Wat een vervelend incidentje zeg. Jezus.

Commando! | 11-05-17 | 20:00

Een legendarische Fokke en Sukke die bovenstaande problematiek goed weergeeft . Fokke zegt tegen Sukke dat niet westerse allochtonen klagen dat ze te weinig op tv komen. Sukke antwoordt: 'dan herhalen we toch elke dag Opsporing Verzocht'.

Schweinchen Dick | 11-05-17 | 17:05

@Nanker Phelge | 10-05-17 | 20:26
In aanvulling op mijn eerdere commentaar van 02:00 uur. In het AD is vandaag een artikel verschenen over de gevolgen van het zuurlek in het Cappelse ziekenhuis: www.ad.nl/rotterdam/slachtoffer-zuurle... . Het gaat over één van de slachtoffers. Over de dader nog steeds geen enkel nieuw feit. Zelfs zijn initialen worden geheim gehouden. Heel vreemd.

Ni fallor | 11-05-17 | 14:50

kunnen we tuig ook exporteren?

coolgen | 11-05-17 | 13:18

Als die meisjes een Nikab hadden gedragen was dit nooit gebeurd, dus eigen schuld dikke bult als je een allochtoon niet van je af weet te houden

zorgeloos-type | 11-05-17 | 13:07

A Safari/ 12.43---Helaas,ook niet bijgehouden, maar dat verhaal gisteren: je weet al direct hoe en wat, en uiteraard lees je later dat het weer klopt.
Los van alle "incidenten" (je weet wel) die je opsomt, las ik er nog vele meer de laatste tijd, in Heiloo een gast door 4 man beroofd van I phone en afgeranseld, Haarlemmermeer idem verhaal, Hilversum idem. En dan alles wat we niet lezen. Het quizprogramma Opsporing Verzocht, kijk ik niet altijd, wegens het "moe zijn" van deze lieden met extreme lage streken. De 1ste keer in m'n leven dat ik ermee geconfronteerd wer, was rond m'n 20e, ze waren toen een plaag op de Schipholllijn, ze fladerden door de trein op en neer, op zoek naar makkelijke slachtoffers, meest toeristen dus. Men blijft hopen op "integratie", en de praatprogramma's gaan maar door en door en door. Compleet zinloos.

Wienerschnitzel mit | 11-05-17 | 13:00

Is er iemand dit de tussenstand tot nu toe heeft bijgehouden, over het jaar 2017? Dan doel ik op zaken die een "licht getint karakter" hebben en het nieuws hebben gehaald. Zoals potenmeppen met betonschaar, jongeman doodsteken in sowieso Zaandam en volgens mij ook nog in een andere plaats. Afrekeningen, intimidatie's (zwembaden) etc. Ik volg het geweldige programma van de AVRO op dinsdagavond heel erg trouw maar ben inmiddels wel de tel kwijt! #dtv

A-Safari | 11-05-17 | 12:43

@Lupuslupus | 10-05-17 | 20:48

Het betrof meisjes van 13. Kinderen, dus.
Waarschijnlijk keurig opgevoed, zo van "je mag nooit zelf beginnen met vechten"...
Zó triest.

Ouders alhier: doe je dochters op vechtsport, ipv de bekende paardrijlessen en aanverwanten. Ik vrees dat het niet lang meer duurt of het zal gewoon noodzakelijk blijken.

EefjeWentelteefje | 11-05-17 | 12:39

Misschien een optie voor de heren van geenstijl om hun fittie over vermeende virtuele verktrachting af te doen als vervelend incident de gutmensch doet dat ook als het om een fysieke daadwerkelijke verkrachting/aanranding gaat.
Maar was ik geschokt toen ik hoorde dat het geen christelijke medemensen waren nou nee ik had het eigenlijk al verwacht gezien de werkwijze.

Umberto die trotzoni | 11-05-17 | 11:43

Ok beste mensen, vanachter het toetsenbord is makkelijk.... Wie zie ik daadwerkelijk bij de aankomende PEGIDA-bijeenkomst?? Stap in je auto en kom!! Voor Nederland!

vonschlitss | 11-05-17 | 11:16

Ok beste mensen, vanachter het toetsenbord is makkelijk.... Wie zie ik daadwerkelijk bij de aankomende PEGIDA-bijeenkomst?? Stap in je auto en kom!! Voor Nederland!

vonschlitss | 11-05-17 | 11:16

Overigens hadden die kneuzen van mijn dochter een pak slaag gekregen. En niet te zuinig ook. Minimaal een paar tanden minder of een forse trap in het kruis. Want dat is de taal die ze verstaan.

Betweetert | 11-05-17 | 11:05

En de leiding, waar was die dan?

Betweetert | 11-05-17 | 11:02

Verrassend dit, zei de boze witte man met enig sarcasme.

Draak uit Brabant | 11-05-17 | 10:56

Ik vertrouw het niet. Het is zo voor de hand liggend dat ik vermoed dat de russen, de FBI of allebij de partijen hier achterzitten.

Jan.jansen | 11-05-17 | 10:51

Dus de kids krijgen nu een lang revalidatie traject waarin ze niets hoeven te doen behalve slachtoffer spelen.
Jong geleerd wat de ouderen doen.

Fukallahalholland | 11-05-17 | 10:50

@miko | 11-05-17 | 00:07
Het kan 2 kanten opgaan. De guur rechtse reaguurders staan op en meppen het land schoon, of de sneeuwvlokjes aka deugmensjes helpen de moslims aan de macht in de waan dat zij met rust worden gelaten, maar worden gek genoeg onderworpen. De mannen en jongens worden afgeslacht, de vrouwen boven de 20 worden of seksslaaf of ook afgemaakt, en de meisjes mogen trouwen met de moslims of worden ook seksslavin.
Op het moment denk ik dat het laatste gaat gebeuren. Er zijn te weinig rechts reaguurders, zie verkiezingen

NaJoris | 11-05-17 | 10:22

@Nanker Phelge

Dat is waar. Die aanval met zuur in het Ysselland Ziekenhuis daar horen we niets meer van. Ik ben wel benieuwd of dit een nieuwe Jihad varieteit is, waar het kennelijk wel naar uitziet. Want je hoort er niets meer over.

lightpole | 11-05-17 | 09:46

@Fi-Bu-Bla | 10-05-17 | 20:39
Het is simpel. Je hebt Vlamingen, Walen en Belgen. De Belgen zijn dus de lichtgetintiers.

NaJoris | 11-05-17 | 09:32

@loze stijl | 10-05-17 | 21:06
Dus "kut" Marokkanen mag, maar gewoon Marokkanen zeggen mag niet. Ik vind trouwens alle Marokkanen "kudt". En zeker ook Ali B. Mijn ervaring met ze is. dat ze in het begin altijd heel galant en aardig zijn, maar opeens verandert dat. Tot nu toe geen uitzondering, en ik verwacht dat Ali B ook een wolf in schaapskleding is. Dus ik wil minder, minder immigranten die mij als westerling haten, dus dat houdt in geen moslims!

NaJoris | 11-05-17 | 09:28

@hxl | 10-05-17 | 20:15
Belastingdienst?

NaJoris | 11-05-17 | 09:23

@nonloso: Een hoge omes van het ziekenhuis wist op RTL4 nieuws te melden dat het spul over de bureau's zat en zelfs op een printer. Toch knap

Nanker Phelge | 11-05-17 | 09:14

@Nanker Phelge | 10-05-17 | 20:26
Beetje laat maar toch,
Ik was daar op het moment, het enige wat ik heb meegemaakt was dat het alarm afging, het mooie was ook dat iedereen bleef zitten, later kwamen er bhv-ers langs die ons sommeerden om naar buiten te gaan. Daarna hoorden we dat er een vat met een ontsmettingsmiddel was gaan lekken.
Buiten heb ik een aantal politie auto's gezien en een aantal brandweer wagens.
Dat was alles.

nonloso | 11-05-17 | 09:10

@hevriptem | 10-05-17 | 21:25

Klopt! En we blijven er meer van halen! Zie dit stukje uit nog wel een NOS artikel van vandaag:

Het houten bootje met aan boord bijna 500 migranten voer zo'n dertig kilometer ten noorden van de Libische kust en was op weg naar Italië. De kustwacht onderschepte de boot om die terug te begeleiden naar de kust. Het schip van de kustwacht zou daarbij zijn gehinderd door een boot van de Duitse hulporganisatie Sea Watch. De vrijwilligers wilden de migranten meenemen naar Europa, omdat Libië niet veilig zou zijn.

Deug-niet | 11-05-17 | 09:03

En weer onthult GS als enige medium en luis in de pels de ware streepjesidentiteit van de verdachten. Alle andere media, zoals de Telegraaf, bijten nog liever hun tong af dan de waarheid te vertellen en verhullen dit wegkijken door te wijzen op de Belgische Privacy wetgeving.

Schweinchen Dick | 11-05-17 | 09:02

Ik ben geschokt... nou ja, niet zo geschokt eigenlijk.

Dan maar zo! | 11-05-17 | 08:58

@kom hoe heet ie | 11-05-17 | 08:35
Moet bij dit soort berichten inderdaad altijd denken aan een oude Bavaria reclame.
www.youtube.com/watch?v=PxtKfsJm0ZQ

Barkruk2 | 11-05-17 | 08:40

Ik mis het stukje waarin de daders worden aangepakt door de jongens uit de klas van die meisjes. Dat deden we in mijn tijd. Die rubberen tegel generatie is verschrikkelijk. Dit land is echt verloren.

kom hoe heet ie | 11-05-17 | 08:35

België heeft geen D66 rechters dus ze zullen wel heel zwaar gestraft worden.

Harihakbar | 11-05-17 | 08:23

Aangezien ik in de Belgische media geen woord kon lezen over de achtergrond va deze jongens, toch even checken op Geenstijl. Gelukkig bestaan jullie nog! Dank voor de feitelijke, journalistiek verantwoorde, verslaglegging, (jammer, niet tendentieus, nog ongefundeerd, en ook geen spoor van nodeloos kwetsen)die de collega's met grotere budgetten en meer reclame inkomsten, helaas censureren.

De_Saks | 11-05-17 | 08:15

Dit straalt wel slecht af op belgen

zeefert | 11-05-17 | 08:02

Omroep Brabant: " Zodra duidelijk werd dat iets was misgelopen, zijn de meisjes opgevangen door hun leerkrachten en het Technopolis-personeel."

"iets was misgelopen" .... lol... Tja , zucht ... de rubbertegel-samenleving op haar paasbest.

daytripper | 11-05-17 | 05:59

Ik heb het woord "allochtoon" nergens in de media vernomen als uitsluitend op deze website.
Mr_Pikibelly | 11-05-17 | 00:43

Och arm ..
Nee dat is onderdeel van het anti-discrimanazi beleid . Dat mag u niet weten. Is verboten!

daytripper | 11-05-17 | 05:54

"Toen Linda Michiels, directeur van GO! Middenschool Den Brandt in Boom, gisteren door haar leerkrachten op de hoogte werd gesteld van de gebeurtenissen, heeft ze de betrokken leerlingen meteen preventief geschorst."

Dat zal ze leren : geschorst! :))) een zelf gecrëerde vakantie op de koop toe.
Straks over week of twee weer naar school helaas want iets van leerplicht of zo ..
Geweldig land toch dat Nederland!!

daytripper | 11-05-17 | 05:51

je reinste racisme: "Bij het Technopolis zijn ze in elk geval niet meer welkom. ,,Voor deze mensen is bij ons geen plek", aldus de woordvoerder."

bergsbeklimmer | 11-05-17 | 05:42

@Nanker Phelge | 10-05-17 | 20:26
Inderdaad heel vreemd dat je zo weinig hoort over die zuur-aanval op het Cappelse IJsselland ziekenhuis al weer een week geleden.

Viel mij ook al op. Watskebeurtda?

HijgentHert | 11-05-17 | 03:27

@Mr_Pikibelly | 11-05-17 | 00:43
Ah. U kent de waarheid. Het is GeenStijl die met de racistische beschuldiging kwam. Dus GeenStijl is schuldig, de vader van één van de meisjes is een liegende rassiesblanke en het meisje zelf heeft alles bij elkaar gelogen. Dat maakt het waarschijnlijk dat er onder de meisjes sprake was van massahysterie. Of bedoelde u dat niet? Misschien heeft u de tweet van de vader over importtuig gemist, of misschien bent u wel een linkse deugtrol. Welke van de twee mogelijkheden is de juiste? Of misschien is er nog een derde mogelijkheid, namelijk dat het geen kansenparels waren maar importautochtonen. Want toegegeven, de getuigenissen van twaalf meisjes tegenover vier jongens zou in een Nederlandse rechtbank nooit standhouden. Bah wat een grafmentaliteit heeft dat linkse gespuis toch.

Nivelleermarionet | 11-05-17 | 02:41

@miko | 10-05-17 | 20:54
Ah. Ik geloof dat ik uw denkfout zie. U dacht dat de pareltjes voor de oudheidkundige bezienswaardigheden kwamen. Denkt u dan ook dat ze naar het zwembad gaan om te zwemmen?

Nivelleermarionet | 11-05-17 | 02:14

@Nanker Phelge | 10-05-17 | 20:26
Inderdaad heel vreemd dat je zo weinig hoort over die zuur-aanval op het Cappelse IJsselland ziekenhuis al weer een week geleden. Ook via Google kom je alleen maar de krantenberichten en de mededelingen van het ziekenhuis tegen. Het enige dat bekend is, is dat het een man is, 25 jaar, transportmedewerker, uitzendkracht hoewel de berichten daar niet eenduidig over zijn en woonachtig in Gouda. In het begin was er nog sprake van een verwarde man maar later verdenkt het OM de man van opzet tot moord en/of doodslag. Over zijn identiteit volstrekt geen mededelingen en ook niets over zijn mogelijke motieven. Niets, nul komma nul. Geen enkele journalist die hier achter aan gaat.

Ni fallor | 11-05-17 | 02:00

atheïstisch stemvee | 11-05-17 | 00:50
Wensdenken heet dat en puur theoretisch. Als minderheid met een totaal andere levenshouding en dus cultuur overleef je het niet in een dus vreemd en vijandig klimaat.
Dan sterf je. De geschiedenis laat ons dat zien en wanneer je niet als een dom mens rondloopt weet je dat zelf ook wel.

Ongeblustekalk | 11-05-17 | 00:57

@Ongeblustekalk
Beste kalk. Ik denk dat een zelfbewuste, levende en weerbare cultuur een zelfreinigend vermogen heeft. Iets aantrekkelijks te bieden heeft aan andere culturen. Zelfs als minderheid in eigen land zou het nog staande houden. Ik ben er van overtuigd dat Europa de wereld veel te bieden heeft, net als dat ik niet bevreesd ben voor dat van buitenaf.

Als 'wij' alles van waarde uithollen, dan zal de geschiedenis net zo barmhartig zijn voor ons, als dat wij waren voor andere culturen in het verleden. Ik ben niet zo'n nachtbraker dus zet er een punt achter.

atheïstisch stemvee | 11-05-17 | 00:50

Het is een soort van Russische roulette wat er gespeeld word. Er komt een dag dat ze tegen een kogel aanlopen.

Mr_Pikibelly | 11-05-17 | 00:47

Ik heb het woord "allochtoon" nergens in de media vernomen als uitsluitend op deze website.

Mr_Pikibelly | 11-05-17 | 00:43

atheïstisch stemvee | 11-05-17 | 00:29
Dan heb je het dus hoofdzakelijk over het onderwijs en de positie van de man en het gezin.
Inderdaad de tweede zijstroom die zorgt voor destructie, het moderne feminisme.
Het oude feminisme stonk ook al vanwege pure mannenhaat. Hier zie je dat ook.

Ongeblustekalk | 11-05-17 | 00:37

-weggejorist-

AnaleKralen | 11-05-17 | 00:36

Als Vlaming kan ik enkel zeggen dat Belgische media enkel aan hypocriete, politiek correcte verslaggeving doen. Zij mogen de herkomst van de daders niet benadrukken, maar wanneer de slachtoffers als Nederlanders en Belgen bestempeld worden is dit geen enkel probleem.

AnaleKralen | 11-05-17 | 00:36

atheïstisch stemvee | 11-05-17 | 00:15
Wanneer er niets is om onze cultuur aan te verliezen, dan gebeurt dat niet en krijgen we hooguit een ander systeem, het fundament blijft maar het gebouw verandert.
Door jouw teleurstelling en haat tegen de gevestigde orde verlies je het probleem uit het oog. Blijf gefocust.

Ongeblustekalk | 11-05-17 | 00:31

@Bram van Ojik | 11-05-17 | 00:19
Hoeveel van de mensen die dit lezen kunnen opdreunen wat belangrijke westerse waarden zijn? Hoeveel kunnen iets van waarde citeren of benoemen?

Als je niet weet waar je vandaan komt en waar je naartoe wil, wat moet je dan in hemelsnaam verdedigen? Schelden op islam geeft als enige resultaat dat deugers kunnen roepen 'zie je wel'.

atheïstisch stemvee | 11-05-17 | 00:29

"Mijn dochter behoorde bla bla bla..."
Dan had je anders moeten stemmen Kudt!

Ali Bi | 11-05-17 | 00:28

RdeFriesch | 10-05-17 | 20:49

Heb ik ook gedaan. Die van mij had het al begrepen, leest tussen de regels door. kijkt dwars door die NPO meuk heen.

HijgentHert | 11-05-17 | 00:22

@Lefgozer | 10-05-17 | 23:40

Natuurlijk joh, het ligt aan de leider.
Wat een flauwekul. Het is een doelbewuste agenda.

Desmoulins | 11-05-17 | 00:20

atheïstisch stemvee | 10-05-17 | 23:41
Ongeblustekalk | 11-05-17 | 00:03
.
Beetje kip of het ei. Het klopt allebei. (En ik ben niet blij).

Bram van Ojik | 11-05-17 | 00:19

waar blijft Sunny Bergman? Silvana Simons?

HijgentHert | 11-05-17 | 00:17

@Ongeblustekalk | 11-05-17 | 00:03
Ach wat is mij aan islam gelegen! Aan onaangepasten! Aan mensen die slechts één boek lezen! Niets!

Het is een religie die de ruimte pakt die het krijgen kan. Kijk dan naar hen die buigen, die draaien, die huichelen. Niet naar iets dat uit eigen beweging nog geen moskee zelf zou kunnen bouwen.

Ik ben van mening dat ook zonder islam die uitholling zou plaatsvinden. Kijk eens om je heen! Waar komt de cultuurkritiek vandaan? Wie buigen er eerst om anderen niet voor het hoofd te stoten? Wie maakt alles wat westers is verdacht? Wie nemen eigenlijk die universiteiten over? Wie zijn de antiracisten? Wie zijn het eigenlijk die westerse waarden continu onder vuur nemen? Wie zijn het die in Frankrijk agenten in brand steken?

Verwende blanke kinders uit de betere klassen en maatschappelijk teleurgestelden. Niet te vergeten de deugers die van deugen een professie hebben gemaakt. Want het voelt zó goed te deugen. Allemaal blank, wit zo u wilt.

atheïstisch stemvee | 11-05-17 | 00:15

Jole zal weer zeggen dat het nepnieuws is.

franck7020 | 11-05-17 | 00:15

Graag enig daderprofiel, kudt NOS.

Bram van Ojik | 11-05-17 | 00:14

@Spaanse Peetvader | 10-05-17 | 21:09
En zelfs dan klopt er geen fuck van. Alsof er later een tribunaal zal komen. Wat een gejank daar zouden de slavenschuldeisers wat van kunnen leren.En wie zouden dat tribunaal dan moeten leiden? de grande liders van het vrij front der blanke Europeanen? Okeeeee, dan.

miko | 11-05-17 | 00:07

atheïstisch stemvee | 10-05-17 | 23:41
Een beperkte groep? Die groep is zo groot dat er enclavevorming is in elke grote stad in europa en waar moskeeën door buitenlandse invloeden hun boodschap verspreiden aan een subgroep die onze identiteit weg wil hebben.
Van binnenuit wordt je niet zonder reden uitgehold, de mensen die dat doen zouden dat niet doen als er niets was dat dit zou opstarten.
Zonder de islam zou die uitholling van binnen niet plaatsvinden.
Je zit er helemaal naast, op elk gebied trouwens als ik die betogen van je lees.
Wanneer die katalysator die de islam heet weg wordt gehaald, is het probleem weg.
Of een verlichting van de islam moet plaats vinden, maar die kans acht ik nihil.

Ongeblustekalk | 11-05-17 | 00:03

Zoveel wanhopige reacties. Over 'het volk' als lijdende identiteit (as if). Over een vijand van buiten, geïnfiltreerd binnen onze stadsmuren. Ik zou het van de daken willen schreeuwen (doe dat hier al te vaak naar mijn mening): de vijand zit van binnen. Niet van buiten. We worden van binnenuit uitgehold, verzwakt, aan het twijfelen gebracht, verdacht gemaakt. Politiek opportunisme doet de rest.

Onze vijand is niet dé islam of dé Russen. Onze vijand is dat wat verdeeldheid zaait van binnen. Want Hallo Witte Mensen hebben geen kompas meer, geen narratief, geen geschiedenis, niets meer om trots op te zijn zonder dat dat verdacht wordt gemaakt.

Blijf vooral schelden op die beperkte groep van niet-westerse onaangepasten. Daar zit niet dé vijand. Onze vijand is het legioen dat collectief (u moet mee) zelfmoord wil plegen. Weg met ons. Want social justice of zo. Wake up!

Wake up of wordt uitgewist.

atheïstisch stemvee | 10-05-17 | 23:41

Ik zou de Here God in de hemel op m'n blote knieen prijzen als er in ons land een succesvolle partij met momentum zou opstaan die de grenzen zou herstellen. Ons land zou ont-euroen, ont-schengen, en ont-EUen. En dan van daar uit een gezonde zakelijke samenwerking met andere Europese landen zou organiseren. Maar ja, daar heb je wel een visionaire en daadkrachtige leider voor nodig, met een beetje pit en charisma. Het verst dat wij komen is irritant lachebekje Rutte..

Lefgozer | 10-05-17 | 23:40

Je moet ook geen make-up dragen in het museum.

stenenbeen | 10-05-17 | 23:28

Luister eens... luister eens goed naar die oorverdovende stilte van alle salon-feministen, salon-gelijkheidsstrijders, actievoerders, safespace-eisers, opiniemakers in dode bomenbladen etc. etc.

Typisch. Het gebrek aan reactie hierop duidt voor mij steeds meer op een structureel probleem wat er in onze maatschappij geslopen is bij links: een onvervalste cultuur marxistische zelf-haat. Wij moeten kapot. Nederland moet kapot. Het gehele Westen moet kapot. Men wil zichzelf
het liefst volledig opheffen. Niet geheel ontoevallig vindt men een hele goede alliantie met de Arabisch Islamitsche fascistische cultuur. De loopgraven liggen op twee fronten mensen:
a) aanval op de (blanke) man
b) de aanval op voornamelijk jonge vrouwen

Dat laatste behoeft wat uitleg. Allereerst is een niet islamitische vrouw (met of zonder hoofddoek) sowieso open jachtseizoen voor onze cultuurverrijkers. Dat moet al gezien worden als de eerste frontale aanval van deze vijandige cultuur: de niets ontziende walging en totale minachting voor onze beschaving komt het beste tot uiting tot het ontheiligen van het meest kostbare en kwetsbare in onze samenleving: het verkrachten van jonge vrouwen. En juist dat treft het hart van onze beschaving: een samenleving die haar meest kostbare en kwetsbare niet kan beschermen is er eentje zonder trots, zelfvertrouwen en zelfrespect. En juist dat beeld wil men in de media en overal benadrukken: wij zijn schijnbaar zwak, slap en weerloos. Herhaal iets maar lang genoeg en het wordt vanzelf waar.

En ook van de usefull idiots van links is de aanval geopend zij het op een meer geniepige wijze. De Westerse man moet worden gereduceerd tot een steriele laffe sukkel. Hij moet monddood gemaakt worden, zonder dadendrang, zonder trots, zonder respect en vooral zonder cultuur.

De eindveldslag of end-game moet het volgende zijn:
de Westerse vrouw heeft twee opties, geen kinderen meer nemen want lekker steriel, lekker hip, lekker vrijgevochten. Of ze gaat zich hoereren bij importlosers. Eindresultaat is de volledige vervanging van de bevolking en cultuur van het Westen.

LegerDesStijls | 10-05-17 | 23:28

Ach ja, we blijven in Europa stemmen voor meer EU, meer immigranten en meer islam.
Dan moeten we dit soort gevolgen ook accepteren.
Maw; stik er dan maar lekker in.

Slipsnifter | 10-05-17 | 23:16

Was gewoon een buitenlandse variant op " brommers kieken" .

ruysdael050 | 10-05-17 | 23:07

Joh .... Dat is verrassend.

J. Jarig | 10-05-17 | 23:06

Misschien gaan we nog meemaken dat allochtone meisjes een kuisheidsgordel moeten gaan dragen.
Bij wijze van altenatieve hoofddoek... maar dan voor de muts, zeg maar.

Wering | 10-05-17 | 23:04

Het volk
@Loebas | 10-05-17 | 22:43
Het volk bestaat ook uit de mensen waarvoor men de andere wang toekeert. Of, Marokkaanse Nederlanders zijn ook Nederlanders, zijn ook onderdeel van het volk. Deal with it.

Het volk waar jij aan refereert bestaat voor een groot deel uit wegkijkers en labbekakken. Voor een kleiner deel uit 'daar moet een piemol in' idioten die zich niet kunnen beheersen. Die weer prima amo zijn voor de linkse 'zie je wel, racisme' mensen.

atheïstisch stemvee | 10-05-17 | 23:03

Dit zal al die deugmeisjes worst wezen, zolang het niet in Amsterdam gebeurt. Zij hebben niets met de wereld buiten de stadsgrenzen, en denken dat Amsterdam een magisch eiland is, dat altijd gespaard blijft, ook al vergaat de hele wereld. Zo naief (en dom) zijn de Amsterdamse deugmeisjes (en jongetjes). Namen zijn bekend bij redaktie.

Zenzeo | 10-05-17 | 23:02

@WhiteShark | 10-05-17 | 22:12
Je was me ruim voor. maar inderdaad stuitend dat statistisch gezien zo'n 80% van de ouders van deze meisjes bij de laatste verkiezingen óf politiek correct, óf niet heeft gestemd.

prins_flip_da_luxe | 10-05-17 | 23:02

Miko, pardon? Waar is dat taalgebruik voor nodig? Ik geef je mijn mening met argumentatie over jou tegel waarin je Peter R verdedigt terwijl je me duidelijk verkeerd begreep. Die vent is precies hoe ik hem beschreef, en dat hij vervolgens ook nog met een capuchon op des avonds laat als een sluwe vos met bezette vrouwen vreemdgaat past daar perfect bij.
Om me vervolgens zo ordinair van repliek te dienen zegt heel veel over jou als persoon, Miko.

Spaanse Peetvader | 10-05-17 | 22:56

Ik vraag me echt af hoe de ouders van die jongens reageren als zij horen wat zij hebben gedaan. Zouden zij en publiek zeggen dat zij dat nooit achter hun zonen hadden gezocht, om vervolgens thuis een aai over de bol geven en zeggen dat het goed gedaan is.
Hebben die ouders werkelijk geen benul, laat het ze koud, of vinden zij het allemaal goed zolang het maar geen moslima's zijn? En dat het zo vaak en zo structureel gebeurt is doodeng.
Je kunt mij niet wijs maken dat het aanranden van 16 meisjes in groepsverband werkelijk de eerste keer is dat deze jongens over de scheef gaan.
Zelfs seriemoordenaars oefenen eerst op het afmaken van dieren voordat zij mensen om zeep helpen.

Olleke | 10-05-17 | 22:56

Die 100 vrouwelijke ondertekenaars houden dit soort ranzige "incidenten" al jarenlang in stand. Ze benoemen ze niet, ze kijken weg en denken dat de verrotting overwaait. Helemaal over de flos gaan over de inhoud van een website maar het klimaat in stand houden waarbij vrouwen en kinderen werkelijk verkracht worden. Dit is het Nederland van de gutmensch en van de linksmensch. Dit is het Nederland waarin de PVDA/VARA/JOOP zichzelf fatsoenlijk noemen. Morgen weer een incident, overmorgen een beroving en volgende week weer een groepsverkrachting. En de 100 vrouwen roepen op om op een website niet meer te adverteren. Deze combinatie. Zwakzinnigheid ten top. Maar ze mogen. Klagen over een zandkorrel op je voorruit terwijl je niets zegt als er een stoeptegel op gegooid word. Man man man.

Rest In Privacy | 10-05-17 | 22:56

Het volk laat het gelaten over zich heenkomen en keert de andere wang toe. ... Totdat er een vader of broer opstaat en zo'n smerige inteelt Berber over de kling jaagt ... Dan opeens worden alle registers open getrokken om de man voor de rest van z'n leven te straffen

Loebas | 10-05-17 | 22:43

Gelukkig zijn ze niet virtueel aangerand.

Dirk III | 10-05-17 | 22:39

@Spaanse Peetvader | 10-05-17 | 21:09
Je hebt een hoop woorden nodig om je gelul recht te praten

miko | 10-05-17 | 22:35

Dostranamus | 10-05-17 | 21:17
Kiek. En zo moet dat.

Deksmaat | 10-05-17 | 22:29

80% van de stemgerechtigden vindt dat er niets aan de hand is. Bedankt allemaal.

WhiteShark | 10-05-17 | 22:12

En wat gaan de vaders en broers van deze meisjes nu doen? Is er al een posse geregeld om orde op zaken te stellen in Mechelen? Nee, zal wel niet, want ze hebben zoveel te verliezen toch (wat ik hier meermalen als excuus lees!)
Ze spugen je in je gezicht door dit soort dingen uit te halen bij je blanke dochter/zusje, keer op keer op keer!, want ze weten dat ze niets te vrezen hebben van de vaders en broers.
Ik heb echt meelij met het autochtone vrouwelijke volksdeel in het noorden van Europa.

BadLieutenant | 10-05-17 | 22:05

-weggejorist-

Koonkluk Huis | 10-05-17 | 22:01

Bij dit soort berichten hoef je afkomst echt niet meer te vermelden. Iedereen weet toch al wat de herkomst van die kansenparels is.

Steinway | 10-05-17 | 22:01

Ach, je mag het ze niet kwalijk nemen, in het land van herkomst zijn jonge onbegeleide meisjes nu eenmaal loslopend wild, en nu ze geen hoofddoek om hebben zijn het eigenlijk toch eigenlijk ook gewoon ongelovige hoeren? We zullen onze samenleving maar moeten aanpassen aan deze nieuwe opvattingen, zij zijn immers net zo goed burgers!

henkdekanarie | 10-05-17 | 21:59

@Dr_Johnson | 10-05-17 | 21:53
Jij mag blijven.

Lewis Lewinsky | 10-05-17 | 21:59

Leptob | 10-05-17 | 21:55
Als de meisjes het niet leuk vinden, is het aanranding, niet 'stout doen'.

Muggenmepper | 10-05-17 | 21:56

Het zijn altijd dezelfden.

Muggenmepper | 10-05-17 | 21:55

Als blanke stoute jongetjes van dertien op een schoolreisje stoute dingetjes doen met blanke meisjes van dertien op een stout plekje dan wordt er samen ook wel eens stout gedaan. Of er wordt niet stout gedaan als het meisje het niet wil. Maar als getinte jongens dat doen wordt er meteen aangifte gedaan. Dus die meisjes zijn gewoon al zo jong enorm rascistisch? Is het aangeboren rascisme dat onze blanke meisjes alleen stout benaderd wensen te worden worden door stoute west-europese jongens (een enkeling daargelaten)? Of is het gewoon zo dat stoute west-europese meisjes zich beter op hun gemak voelen bij stoute west-europese jongens? Beste Jesse en Alexander, mag mijn dochter tijdens een schoolreisje of kamp o.b.v. huidskleur en gedrag bepalen wie er bij haar stout mag zijn als zij zelf zin heeft om stout te zijn? Ik weet dat ze geen getinten dicht in haar buurt wil. Of moet ze er af en toe een toelaten om geen rascist genoemd te worden?

Leptob | 10-05-17 | 21:55

Het is te triest voor woorden dat zoiets al bijna gewoon wordt gevonden, in plaats van het gewoon te benoemen spreken ze van een heel vervelend incident.
wat we nodig hebben is een sterke leider die dit tuig met familie en al het land uit zet dat vieze tuig hoort niet tussen ons.

janmetdepet | 10-05-17 | 21:54

Iemand hierboven gaf een link naar de Belgische site Sceptr. Even naartoe geklikt. Daar lees ik dan het volgende:

"Wat voor straf de verdachte boefjes zullen gaan krijgen is niet duidelijk..."

Dat verkleinwoord "boefjes", dat dus, wat je vroeger ook vaak in Nederlandse berichtgeving las, doet me het bloed uit de oren spuiten. Die kankernaffers, die zich nu al dik 3 decennia lopen te misdragen op allerlei manieren, moeten van de policor goegemeente toch altijd iets "vertederends" blijven houden: boefjes, crimineeltjes. Ja lief, allemaal Ciske de Rat schatjes.

Ik wil dat de instroom van nieuwe cohorten derdewereldlanders en met name moslims volledig naar nul gaat, dwz geen enkel recht om zich hier te vestigen, alles wat zich hier meldt voor asiel, zo snel mogelijk eruit schoppen, en het wettelijk mogelijk/makkelijk maken om van allochtonen die hier al zijn en zich crimineel misdragen, het Nederlanderschap vervallen te verklaren en terug te schoppen naar het land van herkomst.

Is dat nou geen constructief voorstel? Kan dit nou niet op de informatiegesprekken tussen VVD, CDA, D66, en GL op de agenda komen?

Dr_Johnson | 10-05-17 | 21:53

Het is onze schuld dat we meisjes niet vanaf 9 jaar geen hoofddoek op doen. Zonder hoofddoek ben je een ongelovige hoer en dan mag dit allemaal gewoon. Wij moeten ons aanpassen en er maar aan wennen dat onze dochters aangerand en verkracht mogen worden en dat de daders er mee wegkomen. En vele van jullie vinden dat prima aangezien de vele VVD CDA d66 en gl stemmers...

Moonwarrior | 10-05-17 | 21:53

netniet | 10-05-17 | 21:14

Uiteindelijk zal er weer een nieuwe periode van flinke welvaart ontstaan, net als na alle gebeurtenissen uit het verleden. We zijn pas 70 jaar na de ergste oorlog uit de geschiedenis van de mensheid en kijk wat er in de periode na WO2 gebeurd is. Maar ik ben niet van plan daarop te wachten. Eerst zullen de leefomstandigheden drastisch gaan verslechteren, in alle facetten. De zorg, veiligheid, inkomen, onderwijs, sociale zekerheden. De generaties die het hebben opgebouwd zijn uitgestorven of sterven momenteel uit en ze worden vervangen door flower power generaties, gutmensch de internet millennials en de nakomelingen van laag tot zeer laag IQ import uit culturen die haaks staan op de onze. En daar zijn de afgelopen jaren nog eens honderdduizenden volkomen kanslozen (qua netto bijdrage uiteraard) bijgekomen die allemaal directe fam mochten laten overkomen.
Zet ze allemaal bij elkaar in een huishouden en dan zul je zien hoe het plaatje er aan het einde van de maand uit komt te zien. Dat huishouden is de toekomst en dat wordt eengrote chaos.

Spaanse Peetvader | 10-05-17 | 21:52

-weggejorist-

hebbuh | 10-05-17 | 21:39

"De daders zijn de 13-jarige meisjes gevolgd in de damestoiletten en hebben ze daar meerdere malen betast op borsten en billen. "

Hemmenaar7 | 10-05-17 | 21:39

Vervelend voor die meisjes, maar dit telt niet mee volgens de dubbele moraal van slinks; het was geen virtuele verkrachting en het waren leden van de vredelievende religie.

miss error | 10-05-17 | 21:37

ik las het in de media (toen nog zonder conclusies) en wou al linktippen met de opmerking erbij:
Let's not jump to conclusions....
Aaaaaand it's muslims.

Hemmenaar7 | 10-05-17 | 21:37

Wen er maar aan. O wacht...

P-unit | 10-05-17 | 21:36

Het wordt tijd dat scholen wat wereld wijzer worden. Het is niet meer verantwoord om op excursie te gaan naar Noord-Europese belegerde steden als Parijs, Brussel, Antwerpen, Marseille, Lonen, Keulen etc.
-
Er zijn veel betere alternatieven beschikbaar, waar je je als tiener nog vrij kunt bewegen en lekker kan uitgaan. Laat alsjeblieft die kinderen naar steden als Praag, Boedapest en Warschau gaan.
Zorgeloos, lekker eten en een veel leukere bevolking dan in de treurige en criminele buitenwijken van bijvoorbeeld Parijs. Waar je in je hotel moet blijven als het donker wordt, tja.

bananabanana | 10-05-17 | 21:34

GS moet kapot. Reaguurders zijn tenslotte lastig volk. Erg gevaarlijk ook. Mogelijk immuun dergelijk wangedrag te tolereren en te vieren als succes van de multiculturele verrijking. GS geesten zijn verloren vanwege de onbevattelijkheid voor de linkse ziekte.

padbuffel | 10-05-17 | 21:34

(stomverbaasd)

Cor Netto | 10-05-17 | 21:33

Wat zijn de sexcisme warriors van de NRC en de Volkskrant stil.

Veritas Splendor | 10-05-17 | 21:32

@Dostranamus | 10-05-17 | 21:17
De enige manier.

atheïstisch stemvee | 10-05-17 | 21:30

Waren slechts blanke [email protected] Nix erg meer tegenwoordig. Lekker normaal. Lekker aangepast aan de strontcultuur. De jongens (Lees eigenlijk onopgevoede gezwellen natuurlijk) hebben gewoon wat meer tijd nodig en hebben uiteraard een nare jeugd. Vooral geen media-aandacht en doorlopen svp.
Veel geluk ende wijsheid gewenst voor diegene van u die een dochter heeft.

ReligionSucks | 10-05-17 | 21:29

links/ rechts, donker/wit het maakt niet uit. Als er maar verdeeldheid heerst. Focus op positiviteit en probeer samen te spannen. Dat is het beste wat je kunt doen.

hevriptem | 10-05-17 | 21:29

Vlaamse media voor Nederlanders: Als men spreekt over Vlamingen, bedoelt men blanken. Spreekt men van Belgen, dan heeft men het over allochtonen.

boertige_bokkerijder | 10-05-17 | 21:28

Er moet verdeeldheid onder het volk worden gecreeerd, zodat we onze potentie als een volk niet goed kunnen benutten. Wie dat nog niet ziet en daar niet in geloofd moet eens wakker worden. Het is een kleine groep met enorm veel macht die streeft naar totale controle.

hevriptem | 10-05-17 | 21:25

Natuurlijk allemaal de schuld van het vrouwonvriendelijke en aanstootgevende GS!
-
In mijn scriptie op de UvA kan ik dit bericht goed gebruiken. Ik heb namelijk een verband gevonden tussen de explosieve toename van het aantal aanrandingen en de toegenomen populariteit van GS.
Zal ongetwijfeld een uitnodiging krijgen van Pauw om dit lekker uit te melken. Bingo, ben geen BN-er maar 1.500 eur moet geen probleem zijn om lekker onderbouwd GS door het slijk te halen!

bananabanana | 10-05-17 | 21:25

Dostranamus | 10-05-17 | 21:17

Heerlijk, effectief en simpel. Als zij zich niet aanpassen, dan doen wij het wel. *plop*

netniet | 10-05-17 | 21:22

btw, hebben die aapjes nooit geleerd dat je als jongen de meisjes WC niet in mag....?

Ik zie een subsidie-potje daarvoor aankomen binnenkort.

Onze man in Mockba | 10-05-17 | 21:20

Als dat geen lijst van honderden meisjesnamen onder een langlang uitgebleven kei-
en keihard nimmer wieder wordt..
Zal ik niet mijn adem ervoor gaan inhouden?

NiCeY | 10-05-17 | 21:20

Ik neem aan dat onze dappere ministers, hup Asscher, nu keiharde maatregelen nemen tegen Faalstaat Belgenland.

Lewis Lewinsky | 10-05-17 | 21:19

Interessant documentaire materiaal, beeld en geluid erbij en natuurlijk de stem van Sir David Attenborough: "Here we see a group of young adolescents, which has smartly chosen its hunting territory on public, though out of sight ground: the restroom area of a museum. The tactics are simple and over centuries of success, have melted into, and became one with their clan culture. Luring their unveiled victims -yes unveiled, because that reads like the easiness of a dress coming off at the end of prom night- into tight corners, where the unsuspecting victims can be harassed and touched without the possibility of escape or alarm, the males perform their organized attack. After all the touching, grabbing and groping the group of aroused young males copulate with each other to tighten their group ties and confirm their brotherhood, because yes, although these individuals were born from different mothers, they all are brothers belonging to a clan!"

Simon de Danser | 10-05-17 | 21:18

k*tmoslims randen nederlandse meisjes aan. Het zal toch niet waar zijn ?
Volgens de Riaad Post en de Casablanca Journal is dit nep nieuws, want moslim jongens behandelen moslim meisjes altijd met respect, en anders zijn het "toch maar hoeren".

Anjin Mohammed | 10-05-17 | 21:17

goh, had ik nooit verwacht .

was gelijk wel duidelijk hè, na het eerste nieuws berichtje

ijstijd | 10-05-17 | 21:17

Samen thee drinken, echt, dat helpt. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel thee laten drinken.

matrixbluepill | 10-05-17 | 21:12
Teaboarden?

Nuchternederland | 10-05-17 | 21:17

En ten tijde van de verkiezingen kan dit 150-22 = 128/150 = 85% van de kiezers geen drol schelen, naar het blijkt.

Nuchternederland | 10-05-17 | 21:16

Snapt de overheid nou niet dat het expres niet vermelden van daderafkomst juist tegen de integratie en acceptatie van nieuwkomers werkt? Iedereen in de straat weet dat mensen van een bepaalde snit net wat anders in het leven staan van een iets andere snit, is niet stigmatiserend, is een feit. En dus een probleem. En wil je dat probleem aanpakken, zul je toch eerst de cijfers op orde krijgen en dat kan niet zolang die krampachtig onder de pet worden gehouden. Sterker nog, mensen worden cynischer en wantrouwiger als er weer eens een bericht komt waarvan je op je klompen aanvoelt om wat voor mensen dat gaat maar het wordt er weer eens niet bijgezegd. En ook de groepen om wie het gaat zijn gebaat bij duidelijkheid, want alleen zij kunnen er echt iets aan doen, zij zitten er namelijk zelf tussen en hebben daar direct en indirect ook last van.
Snap onze overheid soms/vaak niet.

Graaisnaaiert | 10-05-17 | 21:15

Maf dat echte aanradingen (meervoud) verkleind worden tot een vervelend incident (enkelvoud) en veronderstelde virtuele aanrandingen tot in de tweede kamer behandeld worden.

Mark van Leeuwen | 10-05-17 | 21:15

Dit gebeurt omdat in zo'n technisch doe-centrum niet helemaal duidelijk voor de jongens is wat de regels en gebruiken zijn, toch?

Poesmobiel | 10-05-17 | 21:14

Spaanse Peetvader | 10-05-17 | 21:09

Ben eigenlijk best benieuwd naar je perceptie op de uitkomst van het geheel.

netniet | 10-05-17 | 21:14

Dan nu "finger my pussy" actie tegen aanranden, zoiets?

ikdenkwat | 10-05-17 | 21:14

Deze vrouwen(*1) waren gekleed als hoeren. Dat is de reden. Vind ik niet maar de daders wel.

(*1) jonge meisjes

padbuffel | 10-05-17 | 21:14

Waarom verwachtte ik dit al ?

boccelullus | 10-05-17 | 21:13

Samen thee drinken, echt, dat helpt. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel thee laten drinken.

matrixbluepill | 10-05-17 | 21:12

* Uitgebreid en opzichtig gaapt *.

Is er nog nieuws?

Reinaert | 10-05-17 | 21:12

In Boom heeft ongeveer 24% een MiA (migratie-achtergrond), want ook in België wordt het woord allochtoon niet meer gebruikt. Statistisch gezien had er dus onder de 4 aanranders al 1 allochtoon moeten zitten. Gelukkig stellen de allochtonen ons weer eens niet teleur.

FrankVeer | 10-05-17 | 21:11

VincentTheSaint | 10-05-17 | 20:51

Zet ik mijn tipi op.

netniet | 10-05-17 | 21:10

Miko, alle publieke figuren die met welkom tshirts in het Arabisch op TV verschijnen en die de zeldzaam kritische personen die er nog zijn in de media demoniseren en belachelijk maken zijn verantwoordelijk voor de aanrandingen, berovingen, verkrachtingen en moorden van deze barbaren uit het zuiden. Ze zullen uiteindelijk hun verdiende loon krijgen net als de NSBers in '45. Het klinkt extreem, maar als je ziet aankomen wat ik nu al jaren zie dat gaat gebeuren dan is het alleen maar logisch zulke vergelijkingen te trekken. Alle generaties van grofweg na 1960 staat een gigantische hoop ellende te wachten die zn weerga niet kent en waar helemaal niets meer aan te doen is. Het lijkt wel voortbestemd te moeten gebeuren, want iedere logica heeft bij de verantwoordelijken ontbroken gedurende een hele lange tijd en nog steeds gaande.

Spaanse Peetvader | 10-05-17 | 21:09

Eigenlijk zijn dit soort berichten overbodig en is het pas nieuws als de daders geen aanhangers zijn van de PEDO-feet

Onze man in Mockba | 10-05-17 | 21:09

@P.redgleuf | 10-05-17 | 20:24
Nee hoor, minder aanranders vind ik prima passen.. Evenals minder plofkrakers,minder uitkeringenexporteurs, minder dropouts, en minder lieden die, ondanks dat ze minstens derde generatie Nederlander zijn nog steeds een sterk riffiaans accent hebben.
De heer Rob Oudkerk ( god betere een voormalige PvdA wethouder in Amsterdam) durfde destijds te stellen dat de kut Marokkanen het land uit moeten worden gezet en moest opstappen. Additionele zwaarwegende reden was dat hij beticht werd van het gebruikmaken van de diensten van clandestiene en/of dames van plezier.
Oudkerk had van mij gewoon mogen blijven overigens omdat ik met zijn kut-Marokkanenstelling meer dan eens was, ben en blijf.
Dus niet met de grote blonde leider die alle Marokkanen onderwerp maakte van de vraag 'willen jullie meer of minder Marokkanen' Als je zulks met vol verstand in een groep hitserige volgelingen flikkert dan verdien je minimaal tot geen respect als politicus. Dan ben je wat mij betreft gewoon af.

loze stijl | 10-05-17 | 21:06

Wie zijn de sponsors van die kansenparels eigenlijk en valt daar niet wat aan te doen?

spanarchist | 10-05-17 | 21:06

Verbazing alom hoor. Echt niet verwacht dat het gewetenloze licht gepigmenteerde laagvoorhoofdiërs zouden zijn.

npo | 10-05-17 | 21:05

Dus die meisjes staan daar op het toilet de foto van Katja te imiteren...

netniet | 10-05-17 | 21:05

Nou, Hertzberger, waar ben je nu met je grote waffel?

Lewis Lewinsky | 10-05-17 | 21:03

Tuurlijk. Wie anders?

DonSwami | 10-05-17 | 21:02

Treurig dat je ´s ochtends bij het lezen hierover al direct veronderstelt dat het de usual suspects zijn. Nog treuriger dat dat ook inderdaad opnieuw het geval blijkt te zijn.

spanarchist | 10-05-17 | 20:59

Ies koeltoer, GS is de grote boze satan.

padbuffel | 10-05-17 | 20:59

Was ervan overtuigd dat de daders boeddhisten waren.

komtdatschot | 10-05-17 | 20:58

Waar is Brent leysen als je hem nodig hebt he zuiderburen??

miko | 10-05-17 | 20:58

@Mark_D_NL | 10-05-17 | 20:49
Dat is eigenlijk het gene dat me het meeste verbaast dat die berbers in een museum waren.

miko | 10-05-17 | 20:54

Willen jullie meer of minder Indianen ?

VincentTheSaint | 10-05-17 | 20:51

@Spaanse Peetvader | 10-05-17 | 20:31
Nou heb ik niets met Peter R. maar die gaat naar een leuke klets en kets avond met een fles op zak op uitnodiging van de dame in kwestie. Nergens en met niets te vergelijken met het aanranden van dames op het gemak/wc/prive of hoe je het ook maar noemt. Dat je vrouw liever andere piemels heeft dan alleen die van jouw daar kan Peter R de V. niets aan doen.

miko | 10-05-17 | 20:50

Die meisjes hebben het zelf uitgelokt door een museum te bezoeken.

Mark_D_NL | 10-05-17 | 20:49

Als er niet expliciet vermeld wordt dat het om autochtonen gaat, dan weet je genoeg.
Asimov6 | 10-05-17 | 20:29

GS kan natuurlijk gewoon een lijstje gaan bijhouden en die jaarlijks publiceren. Als belastingbetaler wil je geïnformeerd blijven, je kan dan aandringen op doelgerichte en doelgroepgerichte criminaliteitsbestrijding.

Tee Of Cup | 10-05-17 | 20:49

ik zeg altijd tegen mijn dochter laat je niet in met buitenlanders, hou ze in de gaten ze zijn niet te vertrouwen.

RdeFriesch | 10-05-17 | 20:49

Willen jullie meer of minder Inclusieve Samenleving?

HijgentHert | 10-05-17 | 20:48

Twaalf meisjes worden gemolesteerd door slechts 4 rifapen.... Laat dat eens tot u doordringen. Sorry hoor maar daar kan ik echt met mijn pet niet bij. Je mept die kakkerlakken toch helemaal de *&^&^%% ???

Krab ze flink in hun smoel (dan hebben ze meteen een aandenken), zet je knie in hun kruis, enz. enz.

Lupuslupus | 10-05-17 | 20:48

Nou, waar blijven al die schreeuwbillen? Windstil.

Deksmaat | 10-05-17 | 20:48

Morgen ongetwijfeld felle columns in de kranten over deze vrouwonvriendelijke cultuur.

hoochee | 10-05-17 | 20:48

Jammer dat je er geen geld op kan inzetten. Het is ondertussen zo voorspelbaar geworden dat ik met gemak Afrika had kunnen kopen om al dat tuig te huisvesten.

VincentTheSaint | 10-05-17 | 20:47

Religieuze dwazen uit een cultuur van trots en eer. Het is toch duidelijk dat een dergelijke cultuur dermate haaks staat op onze verlichte cultuur en dat het dus nooit gaat werken. Deze mensen redeneren vanuit intimidatie en repressie en zien niet moslims als minderwaardige mensen. Hij die de dialoog zoekt wordt als zwak gezien. Het enige wat ze verstaan en nastreven is oog om oog en tand om tand. Misschien moet het dan maar zowant van die Haagse droeftoeters en wensdenkers moeten we het overduidelijk niet hebben.

netniet | 10-05-17 | 20:47

Kop op jongens, en de blik vooruit op de toekomst. Over enkele jaren zijn wij namelijk in de minderheid en dan maken de aanrandingen en berovingen niets meer uit omdat de meerderheid het zo wil. Dit probleem lost zichzelf dus vanzelf op. Kopje thee, iemand?

Ceristimo | 10-05-17 | 20:46

Ik heb net gehoord dat dit een broodje kebab verhaal is, want je weet toch? Is niet goed voor een bepaalde bevolkingsgroep, hun uitstraling, vrouwvriendelijkheid en respect voor onze manier van leven.

Patje2011 | 10-05-17 | 20:45

Je zou het ook Haagse zwembad taferelen kunnen noemen, of oudejaaravond vieren in Köln ...

Fi-Bu-Bla | 10-05-17 | 20:44

weer een misrekening door de overheid: door gewoon te melden dat het allochtonen zijn weet de bevolking dat het in ca. 80 % van de gevallen on allochtonen gaat. Zie ook de recente moorden, bijna allemaal veroorzaakt door allochtonen of mensen met migratie achtergrond.

Nu je het niet meer vermeld, maar bijvoorbeeld roept jongeren, gaan we er nu in 100% van de gevallen er van uit dat het allochtonen zijn.

Het allochtonenprobleem wordt dus nu alleen maar groter dan het is.

Problemen los je niet op door ze in de doofpot te stoppen of te verdoezelen. In de politiek is dat blijkbaar nog steeds niet doorgedrongen.

De nederlandse jongens hebben zo meteen geen zin meer om toe te blijven kijken, die gaan zich zometeen gewoon ook bewapenen, net als de vele allochtonen al gedaan hebben.

Tee Of Cup | 10-05-17 | 20:44

Ik kijk al 18 jaar geen tv meer en lees geen dood hout. Zouden meer mensen moeten doen.

Manneke Pislam | 10-05-17 | 20:42

Die honderd feministes zullen nu toch wel van zich laten horen, uit solidariteit met de door moslims aangerande meisjes. Heus. Echt.

Lewis Lewinsky | 10-05-17 | 20:42

Oh jee, meisjes echt aangerand en geen dumpert fotootje, en nog wel door licht getintiers, oei oei.
Hier zullen we op de linker flank helemaal niets over horen en moet het echt dan toch in ieder geval zonder de daders te benoemen .

Castor12 | 10-05-17 | 20:41

Je hebt Belgische jongens en Vlaamse meisjes van dezelfde school. Man, man, man ... wij weten toch allemaal wat voor 'types' deze zogenaamde 'Belgische' jongens zijn. De 'gewone' mensen maak je niks meer wijs.

Fi-Bu-Bla | 10-05-17 | 20:39

Alsof iemand iets anders dacht. Tja sorry hoor, het past gewoon 100% in het patroon.
De reactie van de autoriteiten was weer stuitend, de daders mochten thuis het onderzoek afwachten.
Waarom zitten die niet tot vanavond laat met hun ouders + jeugdzorg op het politiebureau om uit te leggen hoe deze jongens zo ver ontspoord zijn.
Dit slapjanussen gedrag is precies waarom ze ons nooit zullen respecteren.

noerg | 10-05-17 | 20:39

"Onze aandacht gaat vooral uit naar het goed opvangen van de slachtoffers en het inlichten van ouders en scholieren".

Hopelijk worden de 16 daderessen zwaar bestraft voor het uitlokken van vier onschuldige jochies. Sorry Belgen, maar zo werkt dat in Nederland. Uniek in de wereld. Of is dat bij jullie soms ook zo?

Nivelleermarionet | 10-05-17 | 20:37

Nou we gaan uitkijken naar het commentaar van die Honderd nep feministen die het lef hadden om een lijst te ondertekenen over "seksisme" van "ik zal haar doen", wel dit is echt, dit waren scholiertjes die een museum gingen bezoeken en alle twaalf werden aangerand door importbelgen.
Hoop dat die Honderd ondertekenaars zich flink zullen roeren zoals tegen GS met alle mogelijke herrie en flair.
Maar dat zal wel niet gebeuren, die zullen wel zwijgen zoals gewoonlijk, te moeilijk tog?

Havenwerker | 10-05-17 | 20:35

Dit had ik niet verwacht

Knarf666 | 10-05-17 | 20:35

'Ik zou haar doen' roepen op een website (niet eens gemeend want wie wil nou daadwerkelijk lelijke secreten als Rosanne Hertzberger of Asha-containers doen) is veel erger. Doorlopen mensen, op armlengte graag.

raskol | 10-05-17 | 20:34

Je. Verwacht. Het. Niet.

DannyM | 10-05-17 | 20:32

Het mocht en mag geen aanranding genoemd worden: er ontstond een ongemakkelijke situatie. Dus in het midden laten of het schuld van de jongens was of de door GS geobjectiveerde (was is dat?) meisjes.

TheseDays00 | 10-05-17 | 20:32

Ik zat er al op te wachten.

RenHoek | 10-05-17 | 20:31

Het inderdaad een vervelend incident en is vast niet de schuld van die lieve jongens maar van die hieren uit NL. Niet gesluierd, ja dan vraag je er om. Sarcasm off.
Waar zijn nu de 100 zuurkutten met hun pamflet?

NeedIsaymore? | 10-05-17 | 20:31

Uiteindelijk zal de wal het schip keren... hoop ik...
Aan Peter NSB de Vries zal het niet liggen dat de blanke Hollandse dames worden misbruikt, die doet er met zijn door champagne dronken voerende sociale bezoeken vrolijk aan mee en heeft inmiddels al een schat aan ervaring.

Spaanse Peetvader | 10-05-17 | 20:31

-weggejorist-

whitechocolateface | 10-05-17 | 20:31

Als er niet expliciet vermeld wordt dat het om autochtonen gaat, dan weet je genoeg.

Asimov6 | 10-05-17 | 20:29

Katja is met haar billen in de weer.

succesvol | 10-05-17 | 20:27

Het leuke aan de MSM in dit soort berichtgeving, is als je een beetje tussen de regels door leert lezen, je al van een afstand kan ruiken hoe de vork in de steel zit. Dat had ik vanochtend ook met dit bericht. Vooral het groepsaspect was een dead-give-away. Iemand overigens een ideetje waarom het zo verrekte stil is in de berichtgeving rondom die vage zuur-aanval in dat Cappelse Ijsselland ziekenhuis nabij Gouda? Anyone?

Nanker Phelge | 10-05-17 | 20:26

Jonge maagdelijke meisjeskinderen aanranden is echt veel en veel minder erg dan virtueel verkracht worden. Vraag maar aan de dames van die lijst.

ukuppes | 10-05-17 | 20:26

Kom er maar in. Alle 130 mediameisjes. Kom er maar in.

balustrade | 10-05-17 | 20:25

Kan je de terreur aanslag bingokaart ook in deze ronde gebruiken?

Henri-Bardouin | 10-05-17 | 20:24

Verwacht bij Pauw vanavond eerder een topic over het veeeeel te moeilijke vwo examen Nederlands..,zucht.

van Oeffelen | 10-05-17 | 20:24

Mag je tegenwoordig nog wel "minder aanranders" zeggen? Of heb je dan meteen een probleem in dit land?

P.redgleuf | 10-05-17 | 20:24

Lichtgetinteriërs bezitten een Feyenoord "geen woorden maar daden" mentaliteit. Ze vragen zich niet af of ze een ongekopvodt meiske "gaan doen", ze doen het gewoon.
Rosanne Hertzberger zullen we hierover niet gaan horen, Katja Schuurmans ook niet en Femke Halsema zeer waarschijnlijk ook niet.

KlitjeVanTrees | 10-05-17 | 20:23

Mooi he die linkse berichtgeving: satire wordt dan 'virtuele verkrachting' en levensechte aanranding wordt dan 'incidentje'. En Rosanne Hertzberger zag dat het goed was...

Johnweer | 10-05-17 | 20:22

Oh, wat is die Katja stil.

Lewis Lewinsky | 10-05-17 | 20:21

Amai, een paar Belgen met migratieachtergrond die amok gemaakt hebben?

De Slimmerick | 10-05-17 | 20:19

Hoe verrassend. Niet

Tobi | 10-05-17 | 20:17

Waren ze dan niet virtueel aangerand?

Conan de Rabarber | 10-05-17 | 20:17

Het erge is, is dat door regressief links en rechters amper of niet wordt opgetreden bij aanranding onder het mom van - ach, het hoort nu eenmaal bij hun cultuur. Dat kun je ze niet kwalijk nemen. Met andere woorden - ze krijgen een vrijbrief om los te gaan. Europa is echt doodziek geworden.

Nehemia | 10-05-17 | 20:16

Karma is a bitch, sorry linkschmensch. Maar eh, geenstijl is slecht? Kijk ff in de realiteit rond. Er zijn mensen die ons vernederen/bestelen/aanranden/vermoorden. Terwijl we die juist willen helpen?

rattenvanger XL | 10-05-17 | 20:16

Leo Lucassen spreekt er schande van.

lingo star | 10-05-17 | 20:16

Als we zouden willen oproepen tot een boycott, waar moeten we dan onze pijlen op richten?

hxl | 10-05-17 | 20:15

Je hoeft het niet eens te vermelden. Iedereen had die conclusie toch al getrokken. Ik word er een beetje moe van dat de heertjes en dametjes journalisten en politici denken dat het volk gek is.

nietvaneergister | 10-05-17 | 20:15

Hoorde het bericht vanmiddag op de radio en dacht "dat zijn vast weer die dekselse IJslandse padvinders".... zat ik er ff naast.

Prof. Pim Pam Pet | 10-05-17 | 20:14

Je weet toch,.. hier hoor je niets/nada/noppes meer van,.. Je weet tog.

Rest In Privacy | 10-05-17 | 20:13

Waar ben je nou, Georgina Verbaan? Doe eens snel pamfletteren tegen die aanrandmoslims.

Lewis Lewinsky | 10-05-17 | 20:10

Water is nat.

La Bailaora | 10-05-17 | 20:09

Meer dan drie procent van de Reaguurders komt uit Belgie.
Tis dus een vaststaand 'feit' dat Geen Stijl de schuld heeft.
Adverteerders bellen zou ik zeggen.

Petrus Poortwachter | 10-05-17 | 20:09

Goh, allochtonen,wie had dat nou gedacht..

vonschlitss | 10-05-17 | 20:08

Wil ik onder het vorige topic mijn reactie plaatsen, dan maar hier.

Daders kwamen van een school in het Belgse Boom, na het lezen van de volgende site had ik mijn conclusie al klaar.

sceptr.net/2017/05/twaalf-nederlandse-...

Uit dit bericht.

"Boom is onder meer bekend van Tomorrowland en de hetze rond ex-straathoekwerker Peter Calluy en Fouad Belkacem (Sharia4Belgium)"

Opco Engering. | 10-05-17 | 20:08

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken