Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Turkijerel. Erdogan-laaf die voor D66 werkte wilde Gulen laten kidnappen en uit de VS halen

OK, zet je ff schrap voor een bizar verhaal. De Turk in de tweet hierboven, Kamil Ekim Alptekin, is een spil in een verhaal waarin Trumps ex-veiligheidsadviseur Michael Flynn tegen betaling de kidnapping van Fetulah Gülen moest regelen, om hem op verzoek van de Turkse regering uit de Verenigde Staten te ontvoeren. Deze Alptekin werkte in 2003/04 in de Tweede Kamer (voor D66), evenals tijdens het Nederlandse EU voorzitterschap van vorig jaar. Een Nederlands bedrijf op zijn naam regelde de contacten & contracten met Flynn. NRC schreef in november al wel dat Alptekin 'lobbyde' voor de uitlevering. Ze interviewden de in Kanaleneiland geboren Nederturk zelfs, zodat hij kon ontkennen dat hij de lange arm van Erdogan is: "Dat ben ik helemaal niet." Nou. Volgens de Amerikanen is ie dat best wel. Eerst even over Flynn: Michael Flynn, de veiligheidsadviseur van Trump die na drie weken al ontslag nam omdat hij banden met de Russen had verzwegen, werkte vóór hij voor Trump aan de slag ging voor de Turkse regering als "foreign agent". In die hoedanigheid schreef hij stukken waarin hij het voor Erdogan opnam, en Amerika opriep om de Turkse despoot te (blijven) steunen. Daarvoor kreeg hij ruim een half miljoen dollar van de Turkse overheid. Geld dat via Inovo, een Nederlands bedrijfje (KvK) van Alptekin in Vleuten (dat hij niet op zijn LinkedIn heeft staan) werd overgemaakt. Flynns lobbywerk stopte slechts drie dagen voor hij adviseur van Trump werd (Vox), maar al tijdens de Trump-campagne werd met advocaten overlegd of hij zijn lobbywerk wel of niet moest openbaren (NYT). Gülen moest gekidnapt worden Volgens ex-CIA-directeur James Woolsey bleef het niet bij opiniestukken: de Turken wilden dat Gülen uit de VS gekidnapt werd. Obama wilde hem niet uitleveren wegens gebrek aan bewijs dat hij achter de coup zat. Erdogan wilde kennelijk niet wachten op Trump om het aan hem te vragen. Er kwam een meeting met topturken (waaronder MinBuZa Cavusoglu en Erdoschoonzoon Berat Albayrak) en het doel was, volgens Woolsey, "to whisk this guy away in the dead of night", zo schreef Wall Street Journal, die ook dit handige tijdlijntje maakten:
(Langer interview met Woolsey hier.) The Dutch Connection De meeting in september zou zijn opgezet door Ekim Alptekin, die ook het bezoek van Erdogan aan de VS in 2016 coördineerde. Hij werkt voor de Turkse Raad voor Buitenlandse Economische relaties en heeft banden diep in de Turkse regering, onder andere met de minister voor EU-zaken, maar ook met de schoonzoon van Erdogan (Berat Albayrak) en met MinBuZa Mevlut Cavusoglu, die vorige maand dus Nederland niet in mocht van de gewiekste campagneleiders van de vvd Mark Rutte. Alptekin werkte in 2003/2004 een jaar voor Fatma Koser Kaya, Kamerlid voor D66. Op zijn LinkedIn (mirror) is ook te lezen dat hij tijdens het EU voorzitterschap van Nederland in het Nederlandse parlement werkte. Precies in de de periode dat Rutte met Merkel hun Turkijedeal sloten dus. Alptekin, die op nogal ongeloofwaardige wijze ontkent dat hij iets met de Turkse regering te maken heeft, wil overigens zijn (of: Erdogans) geld terug van Flynn (slotzin). Niet tevreden over verleende diensten. Gülen zit nog gewoon in Pennsylvania... En de Lange Arm van Ankara werkte vorig jaar nog voor het Nederlandse EU voorzitterschap. UPDATE: Oude kwestie die ook nooit opgerakeld is in dezen: wat weet Marietje Schaake?

Reaguursels

Inloggen

"Dat moet kennelijk. Vooral door idioten zoals jij. Sukkels die dwepen met de grootst mogelijke onzin op basis van niets maar de werkelijke feiten negeren alsof het de pest is. (....)"
@ De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 15:44
-
Als ik in de eerste regel al Schilderswijk gescheld en beledigingen lees, dan neem ik (en met mij velen) niet meer de moeite om verder te lezen
Verdomd jammer, want u heeft soms best wel rake commentaren

telelezer | 04-04-17 | 17:21

Inderdaad als dit de PVV zou betreffen... maar nu het D66 betreft is het bij voorbaat al niet waar. Mannetje Pechtold kan hier alles flikken...
@ Wachtmaar! | 04-04-17 | 10:27
-
In Nederland zijn zaken alleen maar strafbaar als de PVV het doet.
Maar de D666-iger Pechtold zal bijna zeker "onder"-premier (no pun intended) worden, zodat hij en daarmee zijn partij al onze geheime zaken onder ogen krijgen, waarmee eventuele sympathisanten van Erdo die door zouden kunnen spelen.
-
Alle Wilders-haters, zoals Pechtold hebben altijd krijsende kritiek op de eenmans "geen-leden" politiek van de PVV, maar uiteindelijk zijn er bij de PVV daardoor geen leden die belangrijke zaken kunnen doorspelen, (lekker puh Pechtold!)

telelezer | 04-04-17 | 17:15

Lagonda | 04-04-17 | 14:30

Dat moet kennelijk. Vooral door idioten zoals jij. Sukkels die dwepen met de grootst mogelijke onzin op basis van niets maar de werkelijke feiten negeren alsof het de pest is. Iedereen gratis drank en drugs is geen goed idee. Kennelijk is men ook te dom om totale desinformatie en onzin te onderscheiden van de werkelijke gang van zaken. En dat wil meer zeggenschap. Nee dank u. Ik wil nog een planeet om op te leven.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 15:44

Marie Curieux | 04-04-17 | 13:20
och dat hoort u mij weer niet zeggen zowel Clavan als DKS zijn op rake beschouwingen te betrappen hoor. Net als wel meerdere hier, soms. Maar een rake beschouwing is niet hetzelfde als gelijk hebben of de feiten juist verwoorden.

KomodoVaraan | 04-04-17 | 15:04

@De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 12:26
Het is nog helemaal niet gebleken of Pizzagate grote onzin is. Ja, de MSM róepen dat het grote onzin is, maar de MSM roepen zoveel. Ja, in het kielzog van Pizzagate wordt de grootst mogelijke onzin uitgekraamd, maar ook dat bewijst of ontkracht helemaal niets.

Wat mij is opgevallen aan Pizzagate is hoe Google, Facebook, Reddit en Twitter bijna direct in totale censuurmodus schoten, trends en zoekresultaten manipuleerden, artikelen werden verwijderd uit archieven, direct het "fake news"-narratief werd opgestart en er een hele horde shills werd gemobiliseerd om de gang van zaken op diverse message boards ernstig in de war te schoppen. Alles in krap een week tijd. Ik vond en vind dat uitermate opvallend: veel moeite als je niks te verbergen hebt.

Kleuterneukende boven-ons-gestelden zijn van alle tijden, en helaas ook van de onze.

Lagonda | 04-04-17 | 14:30

Opgerakeld=opgehelderd, denk ik

Worst_kaas_scenario | 04-04-17 | 14:28

@ De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 13:33
De eeuwige eenzijdige berichtgeving van jouw kant vertelt de mee-gluurder ook een en ander... je ontwijkt deze verwijten aan jouw adres stelselmatig en strooit met rookgordijnen (feiten! sorry) en 'subtiele' beledigingen.
Ah toe, leg bij mij ook eens het zweepje er over. Ik help je wel: iets over mijn intellect + feiten en eigengereide conclusies. Ben in een tekstuele SM bui dus gooi alle remmen maar los.

Kouwe Kees | 04-04-17 | 13:49

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 13:15
Doe geen moeite. Ik lees die bullshit van jou - gebaseerd op dubieuze bronnen - niet meer.
Jij bent het type: 'Hij heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.'

Marie Curieux | 04-04-17 | 13:29

U leest helemaal niet. Ik durf te wedden dat u enkel kan blaten en kan napapagaaien wat u elders 'dacht te horen, van horen zeggen'.

Een suffe en nogal domme roddeltante dus. Dit terwijl het onderwerp best belangrijk is en sommige mensen wel weten, positief of negatief weten hoe er e.e.a. aan de hand is.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 13:37

Marie Curieux | 04-04-17 | 13:20

Vooral jouw tegenargumenten op basis van tastbare feiten zijn treffend. Ze zijn namelijk niet aanwezig. Dit vertelt elke mee-gluurder namelijk twee dingen 1.) u lult maar wat 2.) u bent te lui om te kijken naar de feiten.

Vrij pijnlijk. Gelukkig doet u met alle waarschijnlijkheid iets wat geen enkele expertise in enige zaken behoeft. Dus u lult maar als geitenhoeder die claimt schapen te hebben. Mag. Kan. Maar het maakt u nogal dom. Of liever het doet u dom overkomen.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 13:33

-weggejorist-

Marie Curieux | 04-04-17 | 13:29

KomodoVaraan | 04-04-17 | 12:42
Ja, geweldig hè?
Vooral de gelijkenis met het gelul van De Koreaanse Slet is treffend :)

Marie Curieux | 04-04-17 | 13:20

Lagonda | 04-04-17 | 12:20
Kijk, daar hebben we wat aan.
Leuk om je hier weer eens te zien, btw.

Marie Curieux | 04-04-17 | 13:17

Ook weer fijn dat onze Koreaanse binnen- en buitenlanddeskundige Dr Clavan: www.youtube.com... weer zo prominent in de panelen aanwezig is om de situatie te duiden.

Ziet het altijd goed. Zo zou er geen Brexit komen en Trump zou nooit POTUS worden volgens zijn 'bronnen'.

Jaja, ik zeg het nog maar een keer, opdat wij niet vergeten welk een topper zich onder ons bevindt.
Marie Curieux | 04-04-17 | 12:37

Oh heeft u het toevallig over mijn persoontje?

Nogmaals, en waarschijnlijk wederom niet voor de laatste keer, want uw type mens is nogal dom.

Oekraïne referendum: Als de pro-associatieverdrag mensen zoals D66 gaan stemmen is het geldig. Totale onzin dit.
Brexit: Let op de ouderen gaan de jongeren naaien let op mijn woorden dit kan best een Brexit worden. Zo wel word het een drama. Niet nu, later.
Trump: Hij hoeft slechts een paar duizend man te overtuigen in vitale democratische staten en hij kan winnen. Niet de democratische stem maar de kiesmannen. Spannend.

Ik had gewoon gelijk. Maar weet jij veel.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 13:15

Cobalt bomb | 04-04-17 | 12:16
Mee eens, hoewel ik denk dat juist de 'gewone man' intuïtief aanvoelt dat hij door de MSM besodemieterd wordt en zich steeds meer informeert via de SMS. Of allang is afgehaakt omdat ze geen enkele nieuwsbron meer vertrouwen.

Enfin, journalisten of reaguurders die nog aan durven de komen met nieuwsbronnen als CNN, et cetera, om hun verhaal kracht bij te zetten, zijn af. Dat spreekt voor zich.


Marie Curieux | 04-04-17 | 13:08

Marie Curieux | 04-04-17 | 12:37
haha mooi altijd wat waren ze hun tijd ver vooruit he?
Een dubbel zo grote NAVO is een probleem want dan moeten ze een NAVO stadion bouwen en dat is heel gevaarlijk hahaha

KomodoVaraan | 04-04-17 | 12:42

Ook weer fijn dat onze Koreaanse binnen- en buitenlanddeskundige Dr Clavan: www.youtube.com/watch?v=GrxF4ofLE00 weer zo prominent in de panelen aanwezig is om de situatie te duiden.

Ziet het altijd goed. Zo zou er geen Brexit komen en Trump zou nooit POTUS worden volgens zijn 'bronnen'.

Jaja, ik zeg het nog maar een keer, opdat wij niet vergeten welk een topper zich onder ons bevindt.

Marie Curieux | 04-04-17 | 12:37

Tja, Flynn is een geregistreerd Democraat zijn hele leven al, daarom was het ook zo gemakkelijk hem te dumpen

Moonwarrior | 04-04-17 | 12:37

@DearMud | 04-04-17 | 10:46
Inderdaad. Flynn dient maximaal beschadigd te worden door de MSM, omdat-ie gedreigd heeft met "the goods" te komen inzake het hobbymatige kleuterneuken van de boven-ons-gestelden. Het verhaal hierboven neem ik dan ook met een flinke korrel zout, met name omdat gisteren bekend werd dat Susan Rice, Obama's rechterhand, wel degelijk betrokken is geweest bij het bespioneren van Trump.
Lagonda | 04-04-17 | 12:20

Mwahahha Pizzagate. Bleek totale onzin.

Tussentijds wil Flynn immuniteit voor een getuigenis. Men zei 'njet' want kennelijk heeft men veel, heel veel. Denk goed wat je met je landverraad doet. Flynn gaat down, en nog flink wat meer gierige Trump-fanboys. Hoe dan ook Poetin heeft gewonnen.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 12:26

Maar het is zo enorm dat ik moeite heb om het allemaal te volgen. Net als je denkt 'dit was het wel' blijkt er meer en erger gaande te zijn.
De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:45
Dit besef ontbreekt vaak op andere vlakken waardoor de kwaliteit van het reaguursel meer dan 50 procent daalt. Ook incoherentie tussen topics geeft verwarring en daardoor irritatie. Hierdoor treedt ruis op in de panelen waardoor discussiegewijs geen goede flow ontstaat.
Het enige trefzekere is wel dat als je met de woorden Poetin of Trump strooit dat je de DKS piranhas wel kan lokken. En dat is ook wat waard.
-
ps. De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:55 het zou naief zijn om te denken dat ze jou van alles op de hoogte brengen, met de lacunes van jouw wetenschap hou je in de redevoering niet genoeg rekening.
Cobalt bomb | 04-04-17 | 12:10

Ik ben nogal sceptisch. Dus ik geloof niets zomaar. Ik wacht tot ik relatief goed onderbouwd bewijs zie. Dit is er dus. Ik wil het eigenlijk liever niet geloven. Ik moet toch de feiten zien. En het blijkt erger dan ik vreesde.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 12:22

@DearMud | 04-04-17 | 10:46
Inderdaad. Flynn dient maximaal beschadigd te worden door de MSM, omdat-ie gedreigd heeft met "the goods" te komen inzake het hobbymatige kleuterneuken van de boven-ons-gestelden. Het verhaal hierboven neem ik dan ook met een flinke korrel zout, met name omdat gisteren bekend werd dat Susan Rice, Obama's rechterhand, wel degelijk betrokken is geweest bij het bespioneren van Trump.

Lagonda | 04-04-17 | 12:20

-weggejorist-

Kouwe Kees | 04-04-17 | 12:19


LibertasSimplex | 04-04-17 | 12:06

Ik gaf overigens een langer lijstje. Maar goed. Flynn pakte dus ook een half miljoen van de Turken die, laten we eerlijk zijn, geen pretje zijn en Erdogan timmert hard aan de weg om Poetin 2.0 te worden.

Ik snap wel dat je islamisme en extremisme haat. Doe ik ook. Maar dat maakt het geen goed idee om met criminelen te heulen. We hebben het niet meer over 'ongepast' handelen maar landverraad.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 12:19

Marie Curieux | 04-04-17 | 12:08
Maar het zijn wel de "bronnen van naam", met het meeste geld. Voor de gewone man met matige intresse in nieuws is het geheel oninteressant om een gebalanceerde nieuwsintake na te streven. Voorheen kon men er vanuit gaan dat er enige nuance in het nieuws zat, helaas is die naam bezoedeld. Dit soort complexe spelletjes verdiend wel 5 integere journalisten die in een team samen kunnen werken.
De apenstreken van de amerikaanse regering zijn al vaker vastgelegd door jounalisten, maar vaak zijn het eenling projecten.

Cobalt bomb | 04-04-17 | 12:16

Maar ik ben hier weg, ik weet het boys, het is jullie werk om hier te reaguren voor de Junta, maar mijn werk is dit gelukkig niet.

LibertasSimplex | 04-04-17 | 12:15

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:55
Even hoor, "Sessions is een racist". Zeggen Democrats, en daarom is Sessions onvoorstelbaar hard doorgezaagd door de toelatingscommissie, of hoe dat moge heten, van het Congres. Ik volg bij lange lange na niet alles, maar toevallig heb ik dat een beetje gevolgd.
Eén van de centrale vragen: Is Jeff Sessions een racist? Uitkomst: nee.
Waarom werd Sessions een racist genoemd? Nou, omdat -ie ooit, ik meen jaren tachtig(!), een goeie grap had gemaakt.
Ik parafraseer: "I have always liked the Ku Klux Klan a lot, until I found out they smoked marihuana."
Daarom wordt Jeff Sessions een racist genoemd.
Overigens maakte hij tijdens de hoorzitting ook een, vind ik, leuke grap.
Vraag: "Do you like the FBI?"
Sessions: "Some of my best friends are FBI."
LibertasSimplex | 04-04-17 | 12:06

Het zal me letterlijk aan mijn reet roesten of Sessions een racist of niet. De feiten zeggen van wel maar het is oninteressant in deze discussie. Hij lult met de Russen.

Nu vraag ik me plots af in hoeverre dit te maken had met de cabal rond Trump of eigen gewin. Hoe ze met de Britten of Spanjaarden gingen praten over zaken. Bondgenoten. Of de Duitsers. Het blijkt van niet. Tot dusver althans. Ter vergelijking de toenmalige Rusland expert en voormalig ambassadeur destijds heeft al aangegeven dat er 0,0 reden was voor zowel de Obama als Bush regeringen reden was om in de transitie periode te lullen met de Russen.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 12:14

Maar het is zo enorm dat ik moeite heb om het allemaal te volgen. Net als je denkt 'dit was het wel' blijkt er meer en erger gaande te zijn.
De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:45
Dit besef ontbreekt vaak op andere vlakken waardoor de kwaliteit van het reaguursel meer dan 50 procent daalt. Ook incoherentie tussen topics geeft verwarring en daardoor irritatie. Hierdoor treedt ruis op in de panelen waardoor discussiegewijs geen goede flow ontstaat.
Het enige trefzekere is wel dat als je met de woorden Poetin of Trump strooit dat je de DKS piranhas wel kan lokken. En dat is ook wat waard.
-
ps. De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:55 het zou naief zijn om te denken dat ze jou van alles op de hoogte brengen, met de lacunes van jouw wetenschap hou je in de redevoering niet genoeg rekening.

Cobalt bomb | 04-04-17 | 12:10

Interessant stuk @VanRossem!

@DearMud | 04-04-17 | 10:46
Dat geldt ook voor uw tegel, waarvoor dank.
Het is altijd goed om de andere kant van het verhaal te belichten en u heeft zeker gelijk als het om bronnen zoals CNN, NBC, NYT et cetera gaat. Dat zijn totaal onbetrouwbare nieuwsbronnen.

Marie Curieux | 04-04-17 | 12:08

KomodoVaraan | 04-04-17 | 12:04
Ik ben nog aan het bijkomen van je FakeNews2.0-plaatje. Wat een flauwekul was dat zeg.

LibertasSimplex | 04-04-17 | 12:08

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:55
Even hoor, "Sessions is een racist". Zeggen Democrats, en daarom is Sessions onvoorstelbaar hard doorgezaagd door de toelatingscommissie, of hoe dat moge heten, van het Congres. Ik volg bij lange lange na niet alles, maar toevallig heb ik dat een beetje gevolgd.
Eén van de centrale vragen: Is Jeff Sessions een racist? Uitkomst: nee.
Waarom werd Sessions een racist genoemd? Nou, omdat -ie ooit, ik meen jaren tachtig(!), een goeie grap had gemaakt.
Ik parafraseer: "I have always liked the Ku Klux Klan a lot, until I found out they smoked marihuana."
Daarom wordt Jeff Sessions een racist genoemd.
Overigens maakte hij tijdens de hoorzitting ook een, vind ik, leuke grap.
Vraag: "Do you like the FBI?"
Sessions: "Some of my best friends are FBI."

LibertasSimplex | 04-04-17 | 12:06

Over Trump zal de tijd uitwijzen. Flynn is geen beste beurt.
LibertasSimplex | 04-04-17 | 11:47
Nee Manafort, Stone, Blackwater's Prince etc. allemaal geen beste beurten .......
Kijk mooi plaatje.
www.washingtonpost.com/graphics/natio...

KomodoVaraan | 04-04-17 | 12:04

@ Cobalt bomb | 04-04-17 | 11:54
*gniffel*
Als je met iemand uit de panelen eens een leuke ouwehoersessie in de kroeg wil hebben, dan is De Koreaanse Breezerliefhebber voor mij een leukere optie dan iemand die het continue met me eens is (even ook de volledige naam voor de ctrl+f: De Koreaanse Slet).

Kouwe Kees | 04-04-17 | 12:02

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:17
tja en markie heeft je persoonlijk gebeld en je belooft dat ie jouw belangen wel zal behartigen!
Top, echt waar. Markie de VVD belangen man, het beste voor iedereen.
De hele fruitschaal is rot en jij staat je druk te maken over welk deel van de drek ook al weer de bananen waren.
Cobalt bomb | 04-04-17 | 11:25

De VVD heeft een publiek beschikbaar programma waar in staat wat men wil bereiken. Is dit goed voor iedereen? Nee. Goed voor Nederland? Dat denk ik wel. VVD is geen socialistische partij. Maar hoewel er natuurlijk ook rotte appels in de VVD zitten staat dit in het niets met bijvoorbeeld Erdogan, Trump of Poetin.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 12:01

chrisjuh | 04-04-17 | 11:37
Turken horen niet in een Nederlandse partijtop net zoals er geen Nederlanders in een Turke partij top mogen zitten.

blauwe zander | 04-04-17 | 11:59

DearMud | 04-04-17 | 11:31

Nee dat kan je niet. Een complottheorie is geen feit. Het woord zegt het al. Ik rapporteer wat er gaande is. Je hebt zelf zat toegang tot informatie dus als je wil zien waarom ik gelijk heb is dat mogelijk.

Paar zaakjes.

Erik Prince is de broer van Betsy deVos.
Chao is de vrouw van Mitch McConnel
Flynn zat vuistdiep en werd betaald door Rusland en Turkije
Flynn heeft gesteld dat hij wil getuigen in ruil voor immuniteit.
Carter Page heeft toegegeven dat hij met Russische spionnen heeft gehandeld.
Sessions is een racist en heeft toegegeven dat hij contact had met de Russen.
Manafort zat vuistdiep in Oekraïne en kreeg 12 miljoen per jaar van een Russische oligarch.
Trump doet disproportioneel veel zaken met Russische politici, oligarchen en maffia.
Stone zat vuistdiep in de Wikileaks met 1:1 kennis wat zou komen.
Etc.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:55

Kouwe Kees | 04-04-17 | 11:47
Je hebt gelijk, iets rustiger of zelfs saai. Je hebt gewoon een bakito nodig die af en toe op rampage gaat. Maar DKS is trying tooo damn hard!
Te luide muziek in de club is ook niet tof.

Cobalt bomb | 04-04-17 | 11:54

Dus deze man kon ook inzage hebben in Commissie Stiekem? Dat geeft weer een veilig gevoel.

van heinde en verre | 04-04-17 | 11:49

@LibertasSimplex | 04-04-17 | 11:39

i.d.d!

litebyte | 04-04-17 | 11:47

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:40
Over Trump zal de tijd uitwijzen. Flynn is geen beste beurt.

LibertasSimplex | 04-04-17 | 11:47

@ Cobalt bomb | 04-04-17 | 11:25
Top! De bewust eenzijdig spammende Eppie Oogkleppie :).
Maar wel 'onze' Ep Oogklep, dat dan weer wel. Wat zouden de reaguurderspanelen zijn zonder hem?

Kouwe Kees | 04-04-17 | 11:47

@De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:17
Het zijn mensen uit de staf van Trump waar het om gaat, en wat Poetin hiermee te maken heeft is me een raadsel.
Je bent al net zo strontvervelend als andere reaguurders die maar één issue op de agenda hebben staan.
Kom eens met wat nieuws of ik pleur je achter het reaguurdersfilter zodat ik die bagger niet meer hoef te lezen.
necrosis | 04-04-17 | 11:33

Alles. En niet alleen Poetin en Erdogan ook stront bij Azerbeidzjan en de Emiraten. Een corrupte bende. Gelukkig voor de wereld is Trump vooral een behepte leugenaar maar verder zo incompetent als de neten. Met andere woorden tientallen journalisten zijn het web aan het ontmantelen. Maar het is zo enorm dat ik moeite heb om het allemaal te volgen. Net als je denkt 'dit was het wel' blijkt er meer en erger gaande te zijn.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:45

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:33
Het stinkt, bij de VVD, het stinkt verschrikkelijk.
LibertasSimplex | 04-04-17 | 11:37

Mag je vinden. Maar als je de vvd vindt stinken dan is Trump een moeras voor je. Als je kan lezen.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:40

Vergeet niet dat Pechtold ook bij de Bilderberger club was.

gatito | 04-04-17 | 11:39

litebyte | 04-04-17 | 11:36
Dat in de Balkan de natiestaten de eigen landsgrenzen hebben hersteld, wordt door onze eigen premier leugenachtig uitgelegd als succes van de deal met een president die ons nazi's noemt.

LibertasSimplex | 04-04-17 | 11:39

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:33
"Grenzen bewaken is onmogelijk" Maar Erdogan kan wel grenzen bewaken? Wat een rare logica. Je lijkt wel van de VVD, de partij die in het Europees parlement samen met de mollenvriendjes van D66 één fractie vormt.
LibertasSimplex | 04-04-17 | 11:36

De Turkendeal houdt iets anders in. Had je kunnen en moeten weten.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:38

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:33
Het stinkt, bij de VVD, het stinkt verschrikkelijk.

LibertasSimplex | 04-04-17 | 11:37

In al die linkse partij zitten spionnen voor erdolf. Elke turk in een Nederlandse partij zou opnieuw gescreend moeten worden....

chrisjuh | 04-04-17 | 11:37

Gewinflipt | 04-04-17 | 11:27

Het punt is dat die mijnen niet rendabel zijn. Het is dus symboolpolitiek. De eigenaar gooit nog eventjes de mijnen open maar het is desastreus voor de directe leefomgeving en een tijdelijke 'oplossing'. Trump liegt dus. Het is enkel voor de bühne en die mensen worden elders al zo hard genaaid door Trump dat ik het zelfs zielig vind.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:36

@LibertasSimplex | 04-04-17 | 11:27

Het probleem van de door Kloodtzakkenpartij VVD (met name Kloodtzak han ten broeke) zo bejubelede turkijedeal is dat toen deze pas officieel van kracht ging er al een shift plaatsvond van de turkse stranden naar de Noord Afrikaanse stranden.

Overigens - sinds dat de turkije deal van kracht is zijn er nog nooit zoveel immigranten verdronken. De Afrika route is namelijk veel gevaarlijker. Dat er een verplaatsing plaarts zou vinden van de turkse naar de N-Afrikaanse kusten wisten EUroscisten natuurlijk allang. Ze hebben indirect bloed aan hun handen.

litebyte | 04-04-17 | 11:36

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:33
"Grenzen bewaken is onmogelijk" Maar Erdogan kan wel grenzen bewaken? Wat een rare logica. Je lijkt wel van de VVD, de partij die in het Europees parlement samen met de mollenvriendjes van D66 één fractie vormt.

LibertasSimplex | 04-04-17 | 11:36

@Gewinflipt | 04-04-17 | 11:22
Linkje heb ik al vaker gepost, ga zelf maar zoeken.

necrosis | 04-04-17 | 11:35

LibertasSimplex | 04-04-17 | 11:27

Ik wil liever geen vluchtelingen in Europa. Ze moeten toch ergens opgevangen worden. Ik betaal liever, zelfs aan Erdogan dan ze hier binnen laten. Jij? Ik denk niet dat het handig is om honderdduizend te importeren. Beter dus afspraken maken want grenzen bewaken is naast onmogelijk ook nog eens hartstikke duur. Duurder.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:33

@De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:17
Het zijn mensen uit de staf van Trump waar het om gaat, en wat Poetin hiermee te maken heeft is me een raadsel.
Je bent al net zo strontvervelend als andere reaguurders die maar één issue op de agenda hebben staan.
Kom eens met wat nieuws of ik pleur je achter het reaguurdersfilter zodat ik die bagger niet meer hoef te lezen.

necrosis | 04-04-17 | 11:33

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:54
Niks geloof, pure feiten, but you can't handle the truth!!!
Jij roept altijd vanalles in deze panelen maar je kunt nooit echt feitelijk iets onderbouwen, en ik wel.

Rest In Privacy | 04-04-17 | 11:31

CIA aka vieze spelletjes, what else is new?

Cobalt bomb | 04-04-17 | 11:31

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:17
Turkijedeal. Nepdeal. Mark Rutte is een oplichter en landverrader.

LibertasSimplex | 04-04-17 | 11:27

@ Koreaanse Slet

Als eerste complimenten met je naam, maar dat terzijde.

Oke, hij draait misschien niet zozeer de milieulobby de nek om, maar hij draait regels die het de economie lastig maken terug. Dat er 650.000 mensen werk vinden in de milieu-industrie enz. wil ik for the sake of discussion aannemen, maar dat komt er op neer dat er bijvoorbeeld tien keer zoveel mensen nodig zijn om dezelfde hoeveelheid stroom te produceren. Ook niet goed voor de economie.

Gewinflipt | 04-04-17 | 11:27

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:17
tja en markie heeft je persoonlijk gebeld en je belooft dat ie jouw belangen wel zal behartigen!
Top, echt waar. Markie de VVD belangen man, het beste voor iedereen.
De hele fruitschaal is rot en jij staat je druk te maken over welk deel van de drek ook al weer de bananen waren.

Cobalt bomb | 04-04-17 | 11:25

De liefde voor Islam bij d66, pvda en gl trekt nog meer van dit soort infiltranten aan. Rechts, FvD, PVV moet oppassen voor deze 1400 jarige trukendoos in omgekeerde richting.

Musset | 04-04-17 | 11:25

@gatito | 04-04-17 | 10:49
Nee, we laten ons chanteren door Turkije.

FreeVogelaar | 04-04-17 | 10:55
Loststaande van de financieel-economische farce dat de EU is, is er een veel groter probleem het is geen werkelijke unie. Dat komt vooral tot uiting in de rubberen geo politiek dat het voert. en dan is er dat dilemma met de NATO.

litebyte | 04-04-17 | 11:25

@necrosis?
Niet? Oké, ik neem het van je aan. Maar een link oid met onderbouwing was aardig geweest.

Gewinflipt | 04-04-17 | 11:22

Gajus | 04-04-17 | 11:15

Tipje van de ijsberg m.b.t. Erdogan, Trump en Poetin. Tipje.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:19

Gajus | 04-04-17 | 11:15

Van RossEm is het dus...

Van Rossum, de echte, is een ander: Nic. Van Elsevier.

Gajus | 04-04-17 | 11:18

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:33
of markie rutte
De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:10
of markie rutte
Cobalt bomb | 04-04-17 | 11:13

Mark Rutte doet gewoon zijn best om zoveel mogelijk van het VVD programma uit te voeren. Trump loog. Altijd over alles. Er is vooral voor de 'Trumpland' fanboys niets goeds aan alles wat hij deed en wil doen. Trump is er voor Trump en niets meer. De vergelijking met Erdogan en dus ook zijn banden met Erdogan zijn meer dan terecht. Zo ook Poetin.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:17

Van Rossum weer in topvorm, nadat hij gisteren al dat prima artikel over homohaat schreef.
Zo kennen we GS weer. Niet het steeds maar weer geforceerd grappig doen met taalgrappen voor 15-jarigen, waar bijvoorbeeld Ronaldo zich geregeld schuldig aan maakt.
Terug naar de inhoud!

Gajus | 04-04-17 | 11:15

Ik ben wel klaar net de aanhangers van Erdogan. Laten we ze eruit gooien. Uit de politiek, uit Nederland. Allemaal.
Rheia | 04-04-17 | 10:41

Eens.

Zo ook aanhangers van Poetin en Trump. Frist lekker op.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:13

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:33
of markie rutte
De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:10
of markie rutte

Cobalt bomb | 04-04-17 | 11:13

Gewinflipt | 04-04-17 | 10:55

Maar nadat hij anderhalf miljard kortte op toezicht op nationale parken heeft hij toch mooi 78,689 dollar gedoneerd aan nationale parken. Ook mooi. Dat is ongeveer 12 uur kosten in Mar-a-Lago voor de lokale Sheriff. Als hij weer moet golfen.

Nee je bent echt dom als je nu nog in Trump gelooft.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:10

Gewinflipt | 04-04-17 | 10:55

Blijkt overigens ook nog eens dat hij nu - sinds tien februari - opteert om zijn winst te pakken van zijn bedrijven. Man het houdt niet op het is teveel om allemaal bij te houden.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:07

@Parel van het Zuiden | 04-04-17 | 10:48
Ze leren het echt nooit, zolang ze het niet zelf hebben mee gemaakt en vooral gevoeld. De mensen die de tweede wereld oorlog hebben overleeft weten wel beter, alles wat er na is geboren heeft in vrijheid kunnen opleven. En die dromen liever door wat ze nog van die mooie jaren nog overhebben, en willen vooral niet weten welke ellende ze straks te gemoed gaan.

FreeVogelaar | 04-04-17 | 11:05

Gewinflipt | 04-04-17 | 10:55

De 'groene' industrie, die Trump de nek om wil draaien, levert banen aan zo'n 650,000 mensen. De koolmijnen zo'n 70,000. Reken jij uit wat de winst is. Naast de wetten die hij terugdraait en aantoonbaar bedrijven het mogelijk maakt het milieu, de leefomgeving, te vervuilen zullen er zeer weinig mensen profiteren. Maar weet jij veel. Trump pocht met banen terughalen en vele andere zaken maar eventjes verder kijken dan je neus lang is en wat blijkt hij liegt.

Ondertussen zijn de geraamde kosten voor bescherming van de Trump familie vanwege o.a het zakenleven van zijn zoons, het feit dat zijn vrouw in New York wil blijven wonen en zijn weekendjes golfen beraamt op maar liefst 936 miljoen dollar voor de komende acht jaar. Ter vergelijking. Obama kostte zo'n 80 miljoen in acht jaar.

En dan hebben we het nog niet eens over corruptie en nepotisme. Het is zoveel dat het met de dag meer wordt.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 11:04

@ necrosis | 04-04-17 | 10:56
Zijn we in oorlog met Noord-Korea? Lijkt mij niet: De aanslag moet gericht zijn tegen hoofd van een bevriende staat, de wet bevat zelf geen definitie van wie er onder het 'hoofd' van een bevriende staat moet worden gerekend. Wel bevat het Wetboek van Strafrecht in artikel 87a een definitie van 'bevriende staat', namelijk: "Onder een bevriende staat wordt verstaan een buitenlandse mogendheid waarmede Nederland niet in een gewapend conflict is gewikkeld." Dus ook Kim...

TheseDays00 | 04-04-17 | 11:03

Ze maken het ook wel makkelijk voor alle xenofoben heh? Alle zielige nationalistische trekjes van de Turken begint toch wel opvallend te worden.
Mijn advies, geen enkele Turk met dubbel paspoort toelaten tot regering of overheid totdat ze dubbele nationaliteit hebben opgegeven.
Je bent of Nederlands of niet. Je kunt alleen maar Nederland besturen als Nederlander. Is dat nou zo'n rare eis? Lijkt mij niet maar wie ben ik.

WatZalIkErvanZeggen | 04-04-17 | 11:02

necrosis | 04-04-17 | 10:22
Vraag maar eens na in Rotterdam-zuid hoe het zit met de connectie Albayrak - Gültekin families... (als je de juiste mensen kan/durft spreken) - volledig aangestuurd vanuit de 'dorpen' in TR waar zij heersen.

Maarten VB | 04-04-17 | 11:01

Wel grappig dat D'66 nu gelinkt wordt aan Trump. Dat is voor Pechtold nog erger dan aan IS.

Toninhocerezo | 04-04-17 | 11:01

Die Erdowie moet wel een god zijn, wat een enorm lange armen.

ikkenieweten | 04-04-17 | 11:00

Schroedinger | 04-04-17 | 10:50
Bij de keuze tussen die oranje hotelbouwer en het reptiel, ja.

aardappelninja | 04-04-17 | 10:59

@Gewinflipt | 04-04-17 | 10:45
Er was geen brievenbuspisser!
Ik ga het niet eens meer uitleggen, zoek het maar op tussen de 81.000 comments die ik ondertussen heb achtergelaten.

necrosis | 04-04-17 | 10:59

@TheseDays00 | 04-04-17 | 10:44
Sinds wanneer was Kim Jung Un ooit een bevriend staatshoofd?

necrosis | 04-04-17 | 10:56

@Schroedinger

Ja, we zijn nog steeds voor Trump. Who cares of hij een foutje maakt met een aanstelling. Maar hij bouwt die muur en draait de milieulobby de nek om. Zodat Amerikanen, en wie weet wij ooit ook, weer makkelijk een goed betaalde baan kunnen krijgen.

Gewinflipt | 04-04-17 | 10:55

@litebyte | 04-04-17 | 10:47
Wanneer gaan we nou eens inzien dat er verdragen zijn gemaakt met het Europees Parlement, waarin duidelijk staat waar de landen van Europa mee hebben ingestemd. En zolang inwoners van al die landen geloof blijven houden in hun landverraders, dan gaan we alleen maar meer ellenden te gemoed. Ik zou zeggen wen er maar aan, het volk heeft er uiteindelijk 15 maart weer zelf voor gekozen.

FreeVogelaar | 04-04-17 | 10:55

so what dit is toch wat Nederland weer voor 4 jaar gekozen heeft ? chaos en corruptie van allochtonen met een dubbel paspoort......

lasttango2016 | 04-04-17 | 10:55

DearMud | 04-04-17 | 10:46

Hoeft niet. Je hoeft niet met je eigen ogen te zien hoe een cabal van dictators van de Emiraten tot Turkije tot Rusland tot Amerika echt corrupt is. Blijf jij lekker geloven wat je wil geloven. Mag.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:54

Goed stuk

Nanker Phelge | 04-04-17 | 10:53

Is het iemand wel eens opgevallen dat de ergste probleemgevallen in de Tweede Kamer allochtonen waren?

Ali Lazrak (spookkamerlid), Tara Singh Varma (verzon dat ze kanker had), Wassila Hachchi (zomaar foetsi)
en misschien komt Fatma Koser Kaya ook in dat lijstje, met die Turkse spion als assistent.

Gewinflipt | 04-04-17 | 10:53

Schroedinger | 04-04-17 | 10:25

Flynn was geen minister van buitenlandse zaken. Maar nu we het er toch over hebben zijn schoonzoon en dochter lijken alles te moeten regelen. De echte minister van buitenlandse zaken te weten Rex Tillerson lijkt er enkel te zijn voor een oliedeal t.w.v 500 miljard dollar met Rusland. Ondertussen zit Jared Kushner in Irak. Voor iets. Wat weet niemand. Het stinkt daar zo enorm.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:50

Zijn we hier met z'n allen nog steeds voor Trump, of zijn we daar een beetje van terug aan het komen?

Schroedinger | 04-04-17 | 10:50

We worden gewoon gechanteerd door Turkije.

gatito | 04-04-17 | 10:49

Nederland wordt steeds vaker genoemd bij dit soort islamterreur-achtige constructies. Dubbelpaspoorters die niet eens in dubbele loyaliteiten vervallen maar in een eenzijdige loyaliteit naar vijandige mogendheden en organisaties. Het Nederlandse paspoort blijkt slechts een middel om die mogendheden en organisaties meer invloed of bewegingsvrijheid in onze "samenleving" te geven. Alsmede natuurlijk de financiën om het dagelijks leven in dienst van de vijand dragelijker te maken.
.
We worden verraden, stelselmatig verraden. Verraden door deze infiltranten, maar ook hen die deze infiltranten ontkennen, vergoeilijken en verdedigen.
.
The taint of treason.
.
Helaas is landverraad in Nederland salonfähig en is er per 15 maart weer steun voor dit verraad uitgesproken.

Parel van het Zuiden | 04-04-17 | 10:48

Rheia | 04-04-17 | 10:41

Lekker makkelijk! Erdogan is niet het probleem, het probleem is dat je er als int. gemeenschap nauwelijks wat tegen onderneemt - dan met name de EU.

Er hadden namens de EU bijv. allang economische maatregelen moeten worden genomen tegen Turkije, naast een negatief reisadvies - verbod op EU-turken om in Turkse militaire dienst te treden, het afschaffen dat Turkse ambtenaren zonder visum naar EU kunnen reizen en nog veel meer.

litebyte | 04-04-17 | 10:47

Ondertussen heb ik via google wat bronnen opgezocht: New York Times, CNN, eigenlijk dezelfde bende die al maandenlang allerlei propaganda de lucht in slingert.
Mooi verhaal, we zullen zien hoe dit ook weer in elkaar stort.
Al maanden lang zijn diezelfde media (NYTimes, CNN, NBC, ABC, BBC, en noem maar op) aan het lekken over banden Trump en Rusland (niemand heeft het hierbij over Hillary die een vijfde deel van het Amerikaanse uranium overhandigde aan de Russen, laat staan de banden die veel vooraanstaande Democraten al jaren hebben met Rusland). Iedere kandidaat van Trump moest het vervolgens ontgelden: Mike Flynn, Jeff Sessions en nu Neil Gorsuch. Alles wordt uit de kast gehaald om Trump het regeren onmogelijk te maken. Welnu, in tegenstelling tot bananenrepubliek Nederland heb je ook nog andere media in Amerika: talkradio. En degene die ik al jaren volg, Mark Levin, heeft nu ook een TV station opgezet (ik ben abonnee), en dat is reuze interessant. In maart opende Mark de aanval door alle berichten rond de lekken te verzamelen en hierin de tegenstrijdigheden in de media aan te tonen.
De zogenaamde Trump-taps hadden enkel kunnen plaatsvinden via toestemming van de FISA court (Foreign Intelligence Surveillance Agency), men ontkende echter (James Clapper) dat hiervoor een FISA ruling was. De linksleunende media (CNN, NBC, NYTimes en noem maar op) trokken zich snel terug en beweerden vervolgens dat Mark Levin samenzweringstheorieën verspreidde - hij deed echter samenvatten wat zij, de reguliere media, al maandenlang hebben lopen roepen.
Medewerkers zoals Flynn zijn er op slinkse wijze ingeluisd. Zo had Obama een meeting opgezet tussen de Russen en Jeff Sessions, en toen deze had plaatsgevonden werd er gelekt dat Jeff Sessions banden had met Rusland.
Nu vinden er op dit moment hoorzittingen plaats en wat blijkt? Er is wel degelijk bespioneerd door diverse NSA diensten bij het Trump campagne team, en al sinds juli 2016. Normaal moet hier elk kwartaal verslag van worden gedaan, hier is echter niet voor gekozen. Vraag is dus: wanneer is het Witte Huis op de hoogte gebracht van deze afluisterpraktijken.
Verder is het lekken van classified materiaal illegaal, er zijn 20 mensen die op de hoogte waren van de rapportage omtrent het afluisteren. Het ging hierbij om afluisteren van b.v. de Russische ambassadeur, eventuele Amerikanen die hierbij aanwezig zouden zijn, zouden vooralsnog in de rapportage 'gescrubd' (zwart gemaakt) moeten worden - het is niet de bedoeling US burgers zonder greintje bewijs in problemen te brengen. Dit is hier echter niet gedaan. Iemand in de Obama administration heeft bewust die namen naar buiten gelekt, en gezien de nauwe banden tussen het Obama team en de reguliere media (men speelde elkaar informatie toe (is allemaal verifiëerbaar), kan het niet anders zijn dat men bewust illegaal geheime informatie naar buiten heeft gebracht teneinde het Trump team te destabiliseren. De reguliere media houden zich nu onnozel en doen net of Mark Levin de samenzweringstheorieën naar buiten heeft gebracht, terwijl hij enkel hun eigen berichten had verzameld om het hen recht in de smoel terug te smijten.
Conclusie: pas op met wat je oppikt van die media (CNN, NBC, New York Times etcetera), die zijn bezig met een 'deep state' georganiseerde oorlog tegen de Trump regering, en ze zullen voor niets terugdeinzen, inclusief moord.
Oftewel, dit artikel is heel leuk, maar gezien waar het vandaan komt, geloof ik er geen bal van.

Rest In Privacy | 04-04-17 | 10:46

Dat vind ik nou knap, een reactie komt binnen 3 minuten, dat filmpje duurt 4 minuten.
Nee de Islam probeert ons te overheersen, dat moet steeds weer ter discussie worden gesteld. Europa heeft al veel te lang weggekeken, met dank aan de Linkse dwang tot zelf vernietiging cultuur.

FreeVogelaar | 04-04-17 | 10:45

Liever een brievenbuspisser dan een Turkse spion.

Gewinflipt | 04-04-17 | 10:45

medelmo | 04-04-17 | 10:40

In Amerika hebben ze nog een kans. Het is daar geen Turkije of Rusland. Nog niet. Maar oh wat stinkt het daar.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:45

@ necrosis | 04-04-17 | 10:39
Ja, dat was Milosevic ook eens, of Saddam, Gadaffi, zelf Kim Jung Un. Heeft ze ook niet veel geholpen. En erdo wil heel fascistisch Nederland dagen (dat is inclusief jij en ik) wegens weigeren van minister en eten van kinderen.

TheseDays00 | 04-04-17 | 10:44

Koser Kaya in het verleden dan he. Ik doel op info die wellicht niet in Turkije mag zijn maar er misschien wel is.

LibertasSimplex | 04-04-17 | 10:44

Je mag natuurlijk niet naar conclusies tot complotten springen. Maar. Nee hoor, niet maar. Maar puur associatief: Koser Kaya op AIVD-zaken voor constructieve oppositiepartij D66 met een Erdogan-mol als medewerker, allerhande Albayraks overal waar je kijkt, en een kabinet, dat, behalve in het belang van machtsconsolidatie net een paar dagen voor de verkiezingen, verder werkelijk alles doet wat Erdogan het opdraagt.

LibertasSimplex | 04-04-17 | 10:42

Ik ben wel klaar net de aanhangers van Erdogan. Laten we ze eruit gooien. Uit de politiek, uit Nederland. Allemaal.

Rheia | 04-04-17 | 10:41

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:33 doe eens honderd namen van journalisten die vast zitten in VS dan....
-en een paar honderd rechters en advocaten..
Hier heb je een appel ,..... die met die oranje schil ja.
smaakt naar peer.

medelmo | 04-04-17 | 10:40

@Antitheïst | 04-04-17 | 10:34

Kom nou toch! dit is politiek! Politiek wordt ***bepaald*** buiten de Kamers en Huizen. Dit soort deals en constructies gebeurt dagelijks en wereldwijd. En m.b.t. tot ontvoeren - in relatie tot dit 'incidentje', de CIA heeft zelfs een aparte afdelig om personen te ontvoeren en te transporteren tussen/naar landen, al naar gelang de politieke wensen.

Echter nu is er een link met Trumptard, en dan kan de vuile was zoals deze extra makkelijk buiten worden gehangen - zonder het krijsen van; 'het is een complottheorie of fake news.'

Overigens: heeft Kloodtzak rutte van de Kloodtzakkenpartij VVD al aangegeven dat de onderste steen boven moet komen?

litebyte | 04-04-17 | 10:40

Ondertussen vraag ik me een beetje af waar de Nederlandse inlichtingendiensten zich mee bezig houden, of ze dit soort praktijken al door hadden of het ze geen zier kan schelen. Want blijkbaar kan het allemaal gewoon, als dubbelpaspoortiër de invloed van Ankara uitdragen.
.
Dat Flynn er snel uit is gevlogen lijkt me achteraf een positieve ontwikkeling geweest, dat de beste man een Erdo-mattie bleek te zijn is toch schrikbarende onthulling.
HaatAth3ist | 04-04-17 | 10:33

Niet alleen een Erdo-mattie. Het is echt het meest corrupte wat we hebben gezien in het westen sinds Nixon. En dat was tenminste nog een patriot.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:39

@TheseDays00 | 04-04-17 | 10:24
Dat kan niet want Erdolf is een bevriend **kuch** staatshoofd.

necrosis | 04-04-17 | 10:39

VoosMatroos | 04-04-17 | 10:32

En 2011? ;)

Nu eventjes doordenken.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:37

We hebben nu dus Denk, die Fatma Koser Kaya met als assistent een verlengstuk van Erdogan, en een Marokkaanse kamervoorzitster die niet gewoon openlijk wil zeggen dat ze haar Marokkaanse nationaliteit aan de wilgen zou hangen, als het kon. Dat te samen met al die autochtone EU adepten. Voelt als dat het Nederlandse parlement bevolkt wordt door mensen die niet primair voor het Nederlandse belang opkomen.

Gewinflipt | 04-04-17 | 10:37

Weer D 66 met die veraders mentaliteit van Pechtold.
Ruim baan voor andere landen en hun agenda's . niet voor het NLse volk.
Toch blij dat ze zo'n grote steun voor markje zijn ,hoeft ie straks niet alleen te vluchten het donkere dierenbos in.
Mocht dit ook het stukje zijn over de nederlandse afgeluisterde en ingebrachte intel naar de FBI/CIA/NSA omtrent Flynn /Trump waar men in VS over viel.... dan is de rol van de NLseregering een te onderzoeken casus.
Het voorbereiden en toe staan van voorbereiding van strafbare handelingen op grongebied en van buitenlandse origine..... en dat alleen maar omdat de dansjongetjes uit het zuiden en oosten van de islamgebieden iets weten over de hoger geplaatsten in dit land ...
Een volk gegijzeld door pedo bestuurders ,is een volk wat vaak verbaasd is over internatinale politiek.... U vult het verder zelf maar in .... Demm..... of Damned wat was het nou?

medelmo | 04-04-17 | 10:37

Wat is de rol van D66 en het voormalig Tweede Kamerlid Wassila Hachchi in deze zaak?, ik vraag het u af.
Hand in hand voor het EU-vaderland, en de democratie boven alles, maar het volk laten stikken in leugens en bedrog, een kabinet van rechts/liberale internationale/linksche clubjes maakt dit met recht een staatsgevaarlijk orgaan. De dood of de gladiolen, Nexit Nu, alles beter dan een wederrechtelijke vrijheidsberoving van dit rampenkabinet.
hovawart | 04-04-17 | 10:30

Da's een Marokkaanse. En een liberale meid. De Turkse connectie met corruptie is veel erger. DENK toch na.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:36

Europeanen komen eindelijk een beetje uit de multiculturele roze wolk en beginnen in te zien dat de Turkse cultuur in en in corrupt is.

Antitheïst | 04-04-17 | 10:34

Ondertussen vraag ik me een beetje af waar de Nederlandse inlichtingendiensten zich mee bezig houden, of ze dit soort praktijken al door hadden of het ze geen zier kan schelen. Want blijkbaar kan het allemaal gewoon, als dubbelpaspoortiër de invloed van Ankara uitdragen.
.
Dat Flynn er snel uit is gevlogen lijkt me achteraf een positieve ontwikkeling geweest, dat de beste man een Erdo-mattie bleek te zijn is toch schrikbarende onthulling.

HaatAth3ist | 04-04-17 | 10:33

Dictator Erdogan werkt hard aan zijn Islamisering van Europa.
Maar wat staat ons nog te wachten, van onze eigen Regering zien we alleen maar meer aanbidding van de Islam.
De spreker in het filmpje is daar zeer duidelijk over.
www.youtube.com...
FreeVogelaar | 04-04-17 | 10:31

Voor Erdogan is islam een middel geen doel. Ik weet dat het moeilijk blijft maar toch is het zo. Erdogan consolideert macht door middel van het achterlijke volk in het achterland. Trump. Poetin. Die doen exact hetzelfde.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:33

D66 Tweede kamerlid Fatma Koser Kaya heeft de AIVD in haar portefeuille en haar assistent was dus een soort Turkse geheim agent. Komt niet zo betrouwbaar over.

Gewinflipt | 04-04-17 | 10:32

Jezus wat een verhaal! Hulde Van Rossem

LibertasSimplex | 04-04-17 | 10:32

10 september? De Amerikanen wisten een dag van tevoren dat Bin Laden het brein achter de aanslagen was? Verwarrend dit.

VoosMatroos | 04-04-17 | 10:32

Foute Turken bij een foute partij, jeetje. Ik weet verder eigenlijk niks van die Gülen zal ook wel geen schatje zijn

Bokito ergo sum | 04-04-17 | 10:32

De gigantische Arabische woestijn oorlog heeft reeds voet gezet in ons kikkerlandje ,geen houden meer aan.

blauwe zander | 04-04-17 | 10:31

Dictator Erdogan werkt hard aan zijn Islamisering van Europa.
Maar wat staat ons nog te wachten, van onze eigen Regering zien we alleen maar meer aanbidding van de Islam.
De spreker in het filmpje is daar zeer duidelijk over.
www.youtube.com/watch?v=dI-Rw0jSpNg

FreeVogelaar | 04-04-17 | 10:31

Dit is trouwens een zeer sterk stuk van Van Rossum. En het is nog maar het topje van de ijsberg.

Het verhaal over Erik Prince (broer van Betsy deVos) stinkt ook.
Dan hebben we Carter Page die toe heeft gegeven voor de Russen gewerkt te hebben. Of althans minstens een 'useful idiot' was.
Sessions.
Bannon.
Chao (de vrouw van)

Die hele Trump campagne en regering stinkt zo erg naar corruptie.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:31

Wat is de rol van D66 en het voormalig Tweede Kamerlid Wassila Hachchi in deze zaak?, ik vraag het u af.
Hand in hand voor het EU-vaderland, en de democratie boven alles, maar het volk laten stikken in leugens en bedrog, een kabinet van rechts/liberale internationale/linksche clubjes maakt dit met recht een staatsgevaarlijk orgaan. De dood of de gladiolen, Nexit Nu, alles beter dan een wederrechtelijke vrijheidsberoving van dit rampenkabinet.

hovawart | 04-04-17 | 10:30

Ik ben eigenlijk ook een geheim agent.
Om mijn cover aannemelijk te maken zit ik heel de dag in mijn onderbroek op 3 hoog achter te reaguuren.
Maar ondertussen stromen de bloed-dollars binnen op mijn gemeime B.V-tjes in Woerden en Vleuten-Noord.

King of the Oneliner | 04-04-17 | 10:30

Maar is er nou eigenlijk een greintje bewijs dat Gulen achter de couppoging zat? Of uberhaupt dat het een couppoging was ipv een toneelstukje? Het verschil is iig dat Bin Laden er niet moeilijk over deed.

TheseDays00 | 04-04-17 | 10:28

Inderdaad als dit de PVV zou betreffen... maar nu het D66 betreft is het bij voorbaat al niet waar. Mannetje Pechtold kan hier alles flikken...

Rest In Privacy | 04-04-17 | 10:27

" Erdoschoonzoon Berat Albayrak".....
Toevallig hadden we in Nederland ook twee Albayraks, één in de politiek bij PvdA en één als directrice van COA.
Toeval?
necrosis | 04-04-17 | 10:22

Jij snapt het. En de Boer en Janssen zijn ook allemaal een grote maffia kliek.

De Koreaanse Slet | 04-04-17 | 10:27

Ik heb zo'n idee dat ook al wordt the swamp gedrained, hij toch echt sneller terug vol loopt dan dat hij leegloopt...

DerFoehrer | 04-04-17 | 10:27

Een D66-er die net zo stout is als de voormalige minister van buitenlandse zaken onder Donald Trump. Het moet niet gekker worden.

Schroedinger | 04-04-17 | 10:25

Die half miljoen dollar voor Gulen, valt dat onder terugnemen door Turkije van een vluchteling zodat eigenlijk de de EU dat betaald?

Crowdfunding om Erdogan uit Turkije te ontvoeren en voor het gerechtshof in Den Haag krijgen?

TheseDays00 | 04-04-17 | 10:24

Ik denk dat de heer Gülen zijn zaakjes in de US prima geregeld heeft. Er is tenslotte een reden dat hij daar al een tijdje goed zit.

Wize | 04-04-17 | 10:24

Pessi-Optimist | 04-04-17 | 10:09

Dan had het al prominent op de Jeaup gestaan. Nu gaat ongeveer ieder artikel daar over hoe gevaarlijk Baudet wel niet is voor de Nederlandse samenleving. De enige reden is uiteraard dat naast dat de plaat over Wilders bij de islamofacisten van leernicht van Jole inmiddels volkomen grijsgedraaid is Baudet de volkomen subjectieve NPO financieel wil aanpakken en niet een klein beetje ook. En dan blijft er waarschijnlijk niet geneoeg pecunia over om de idioten die niets kunnen behalve voor de Jeaup domme linkse stukjes te schrijven te betalen. En dan moeten Roos Vonk, Tofik Dibi en dat vette varken met die enorme bril wiens naam bij mij al een inpotentieaanval doet genereren op zoek naar echt werk...

eerstneukendanpraten | 04-04-17 | 10:23

Tja D'66 weer een spagaat. Mensrechten of positieve discriminatie van Turken. Net als met naffers en homo's. Vriendje zijn met allebei gaat niet.

Toninhocerezo | 04-04-17 | 10:23

Fatma Koser Kaya heeft destijds een Tweede Kamerzetel weten te bemachtigen vanwege voorkeurstemmen, die zij kreeg omdat zij de Turkse genocides op Christenen ontkende...

Peter_K | 04-04-17 | 10:23

" Erdoschoonzoon Berat Albayrak".....
Toevallig hadden we in Nederland ook twee Albayraks, één in de politiek bij PvdA en één als directrice van COA.
Toeval?

necrosis | 04-04-17 | 10:22

Godver..., wat is dit land ziek.

Coyote | 04-04-17 | 10:22

Dit is ernstig. Zeer ernstig.

Not_again | 04-04-17 | 10:22

Dubbele nationaliteit = NL'se loyaliteit (aldus Khadija Arib)

Dubbele nationaliteit = dubbele loyaliteit (aldus CDA/VVD)

Dubbele nationaliteit = Turkse/Marokkaanse loyaliteit (feit)

FW Ta-183 Huckebein | 04-04-17 | 10:21

Heb die Alptekins en die Albayraks nooit vertrouwd.

Conan de Rabarber | 04-04-17 | 10:18

Mooi al die conspiracy theorietjes. Alsof mensen er echt bij geweest zijn. Het zal wel weer de halve waarheid zijn.

van Oeffelen | 04-04-17 | 10:13

Stel je eens voor dat het een PVV'er zou zijn geweest die betrokken was bij een mogelijke internationale ontvoering.

Pessi-Optimist | 04-04-17 | 10:09

-weggejorist-

keestelpro | 04-04-17 | 10:06

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl