VIDEO. Waarom het slim is dat fatsoenlijke BN'ers geen vluchteling in huis nemen
Ah, dit zagen Wendy, Linda, Claudia, Johnny, Carice, Chantal, Joop, Hanna, Halina, Geza, Jan, Sophie, Cornald, Paul, Kluun, Gijs, Katja, Humberto en al die andere weggooiers dus stiekem al aankomen. Greetings from the Daily Mail! "Mother-of-two reveals she opened her home to Afghan '12-year-old refugee' but was shocked when he turned out to be a grown man who threatened to KILL her family"
Reaguursels
InloggenCelebrities hebben wereldwijd de mondvol van opvang. Zo ook Harry Potter miljardaire JK Rowling. Er is een petitie gaande,om deze Gutmensch te bewegen, asielzoekers op te vangen in haar eigen huis, met 18 slaapkamers heeft ze plek zat. SIGN IT!! www.change.org/p/j-k-rowling-petition...
@Cobalt bomb | 02-03-17 | 14:29
Ah,u is een kenner! ;-)
Las zojuist dat de VVD zegt dat het juist wel goed gaat met de intergratie. Nou, dan moet ik dat maar geloven....
Orakel1958 1857
Men maakt die vergissing wel vaker omdat ze het knikken als deelname in een gesprek zien. Het enige wat er gebeurt is dat ze het eens zijn met hun eigen deelpersoonlijkheid.
@Croisantneuf | 02-03-17 | 17:47
De linkse intellectuelen praten niet met anderen. Ze praten alleen in zichzelf.
Enige informatie over Afghanistan. Het is de grootste opium producent ter wereld. Uit de papaver (een soort klaproos) haalt met de opium, die vervolgens wordt verwerkt tot heroïne. Afghanistan heeft 4 miljoen zwaar verslaafden op een bevolking van 30 miljoen mensen. Het is zeer wel mogelijk dat deze 12 jarige jongen al als ongeborene is vergiftigd met opium. En dan komt er van de rest van het bestaan weinig terecht. Overigens, ook ondervoeding van de moeder tijdens de zwangerschap of als baby hebben min of meer het zelfde effect.
En dan nu de info voor de Nederlandse ouders van Nederlandse kinderen: Kinderen hebben rust, reinheid en regelmaat nodig. Geen ritalin.
De les van vandaag: Bekijk de film over het leven van Amy Winehouse.
Het linkse ideaal ? Dat is een ander aanspreken op iets wat ze niet doen. Iets wat jij nooit zou doen maar waarvan jij vindt dat anderen dat wel hadden moeten doen. Het is dan de 'linkse' opdracht om de medemens daar vervolgens hard op aan te pakken. Nemen ze je niet serieus ? De rode repressiemachine erop. De deugd dient er in geramd te worden. De linkse deugd is immers het hoogste streven. Oh, en haar naam is "Koosje'. Vraag maar aan Jacques, die ligt nu toch op bed te mokken.
Je kunt mensen wel uit de oorlog halen, maar niet de oorlog uit die mensen.
Maar de mono-denkertjes met hun linkse idealisme menen, 'dat als je goed, aardig en gezellig doet, dat daarna iedereen wel goed, aardig en gezellig wordt', óók als zo'n iemand vanuit de middeleeuwse primitiviteit wordt binnengehaald, alsof 't Sinterklaas is.
De strohalm, om niet van mening te hoeven veranderen is ook al bekend: 'ja, maar dat voorval is niet representatief voor alle vluchtelingen; de meesten zijn juist wel heel erg dankbaar hoor; we moeten natuurlijk niet gaan generaliseren; als er 'n rotte appel bij zit, dan moet die apart bestraft worden.
Hoe zou jij zijn, als je zoveel vreselijks is overkomen (?), nou dan. Je bent Christelijk, socialistisch of humanist, of niet'.
Nuchternederland | 02-03-17 | 17:30
Poging tot humor -ofschoon niet meer dan een aanzet- wordt -maar dat weet u ook uit uw libero handleiding- gewaardeerd. U heeft talent. Ik hoop dat u niet te veel naar Joop gaat en het af en toe nog eens hier probeert.
Rommelende Onderbuik | 02-03-17 | 16:47
GeenStijl?
Sjit, ik dacht dat ik nog op de Joop zat, excuus.
Tja, dat krijg je als je denkt dat tigers huiskatten zijn.
Rommelende Onderbuik | 02-03-17 | 15:12
Ah ok. Voor intern gebruik dus. Dan is het geen probleem. ;-))
Nuchternederland | 02-03-17 | 16:03
Graag gedaan. Vond uw trolpoging ondanks te simpel en opzichtig, toch wel aardig. Helaas zal u zich nog ietsje meer moeten verdiepen de GeenStijlers. Uw opmerking was meer iets voor onder een dumpert-filmpje waarin een donkere brugklasser zich misdraagt of iets van dien aard.
@miko | 02-03-17 | 13:58
Zo mild was ik niet. Zij werkt en ik zit geld te tellen. En te reaguren vanwege tijd teveel en zo.
-weggejorist-
de genoemde artiesten zouden in een azc gedropt moeten worden als een soort van low-budget robinson experiment.
niks palmbomen en zon voor de graaiers
weer een nieuw dieptepunt, je msm vriendjes in de rug steken.
maar trap er niet in, ze verdienen het.
ik hoor de vogeltjes al fluiten
@ dezenicknameisbezet | 02-03-17 | 13:48
Zou je dit willen herhalen na afgelopen 10 afleveringen van opsporing verzocht terug te hebben gekeken op NPO1?
2 weken terug was een goeie aflevering! Geweldig!
Op Patricia Paay na ken ik geen fatsoenlijke bn,ers
Dank voor de openbaring!
Rommelende Onderbuik | 02-03-17 | 15:06
U ook! Wel een andere openbaring trouwens.
Imagine my shock!
www.youtube.com/watch?v=jHnjlQC6Puw&a...
Sorry maar ik moet deze toch even delen ook al mag je hem niet.
Weeeeh, waarom mag ik niet zien wat Paars_Plus gepost heeft?
Alle lol met die libero-trollen verdwijn op die manier.
Wie heeft dat tooltje nog waarmee je weg-gejoriste comments toch kon lezen?
Ce ca! | 02-03-17 | 13:56
He, ik dacht eerst dat dezenicknameisbezet een ander account van DKS was.
Maar je hebt gelijk ik ga nu meer voor een nieuwe 7 gulden aanwinst.
"Hysterisch doen over vreemdelingen is goed voor clicks en views. Mieren geneukt, muggen opgeblazen. Sad!"
Man, man, dezenicknameisbezet wat zit jouw kop ver in je ass.
Ik heb vandaag de kandidatenlijst voor de verkiezingen in m'n brievenbus gekregen, kunnen we mee sen allen effe checkon of eenieder hetzelfde krijgt? Ik heb 26 partijen, Stef de Konink is nummer 14 op de lijst van GeenPeil.
Basil Fawlty | 02-03-17 | 14:57
Het woord dogmatisch komt alleen voor in de handleiding "integreren met luiertrollen" en dat geschrift is natuurlijk vertrouwelijk want louter bedoeld voor ons PVV-tokkies.
Hoe dan ook, ik vind de luiertrol-migrant een verrijking voor onze geenstijl-cultuur. Uiterst vermakelijk.
Nuchternederland | 02-03-17 | 14:53
Mooi verhaal. Wij zijn wij? Was u ouder, broertje of zusje? En waarom praat u over een geadopteerd familie-lid als "zo'n zwart kind" en niet gewoon een jongen uit...?
Zouden de zwartheid van mensen moeten intimideren? U lijkt dat te impliceren!
Een kat pak je bij het nekvel? Een kind is toch geen kat?
Hoe lang heeft u het vermeende weeskind in huis gehad? Uit welk land kwam hij? En wat is er met hem/haar gebeurd?
En wat heeft het allemaal met het topic te maken?
Er bestaan ook vluchtelingen die prima zijn.
Geweldige informatie. Dank voor de openbaring!
Ik herken enige schizofrenie bij onze bekende Nederlanders. In de geldbeurs zijn ze extreem rechts i.t.t. hun behoefte door heel veel mensen aanbeden te worden. Veel politici zijn ook op deze manier geconstrueerd.
Het voorbeeld van dit moment is die boerenlul van de Pvda, die Drenthe heeft leeggeroofd.
Jammer Joris dat je Paars_Plus weg jorist. Ik wil wel eens lezen wat ze te melden hebben van Libero.
Kun je de tekst niet gewoon rood maken? als teken dat het gevaarlijk is om te lezen, maar zodat wij reaguurders er toch kennis van kunnen nemen. Nu voelt het een beetje censuur. Dat moeten we eigenlijk niet willen.
Ondertussen een tijdje geleden in het VK: These don't look like children to me': concerns raised over ages of child refugees arriving in Britain www.telegraph.co.uk/news/2016/10/17/fr... Tsja, zou zeggen deugmens neem ze op!
Waar blijven die fascistische Libero bruinhemden nou ? Beetje mensen gaan zitten vervelen omdat je het niet kunt hebben dat democratie haar werk doet en anderen aan hun democratische rechten toekomen. Kudtdtekoppen.
BokoHalal | 02-03-17 | 14:36
Traytjes mijn waarde. Ik drink louter uit blik. Recyclen en statiegeld gehannes, daar doen wij Onderbuikjes natuurlijk niet aan.
Sans Comique | 02-03-17 | 14:50
Ja, het zijn geloof ik drie vluchtelingen die zo door diverse media op een podium zijn gehesen als held.
Eentje in het plaatselijke suffertje hier, bleek niet te worden herkend door diverse omstanders en de echte redders.
Maar de journalist -die kritische geluiden op haar werk maar al te graag afdeed als racistisch- wist uiteindelijk te repareren. Mijnheer de Syriër was even later komen aanwaaien en wilde meehelpen met redden en zou naar verluidt zelfs al zijn schoenen hebben uitgedaan om te water te gaan... Maar meehelpen met redden was eigenlijk al niet meer nodig. Nog een heel artikel over hem en zijn gezin. Leek me op basis daarvan een prima kerel. Maar als je over "confirmation bias" spreekt, is dit hoe je -als je niet uitkijkt- door selectieve berichtgeving en framing door gerenommeerde nieuwsverspreiders wordt gemanipuleerd.
Rommelende Onderbuik | 02-03-17 | 14:20
Hahahaha! Kijk ook nog eens naar het woord "dogmatisch." Kan ook problemen opleveren. Laten we afspreken geen woorden gebruiken die uit het Grieks of Latijn komen. Zijn gewoon te moeilijk voor die jongens en meisjes. ;-))
We hebben ook ooit zo'n zwart weeskind in huis opgenomen.
Leeftijd was ook niet bekend, en eigenlijk ook niet of de ouders nog leefden.
Maar soms wil je gewoon iets goeds doen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook niet echt geïntimideerd voelde.
Ik bedoel, zo'n kat pak je in zijn nekvel en dan is het ook over.
"Jongens, niet intrappen, is fake news verspreid door de PVV. In het echt redden vluchtelingen mensen..."
www.google.nl...
Doe ik het zo goed, liberootjes?
Rommelende Onderbuik | 02-03-17 | 13:36
Zozo, maar liefst één vluchtelingen, allemaal toevallig uit Syrië en niet één maar maar liefst TWEE heldendaden. Syriërs die een ander uit het water halen en ondertussen met een ritssluiting een huwelijk redden, daar kunnen we niet genoeg van hebben.
dezenicknameisbezet | 02-03-17 | 13:48
Het komt er op neer dat je adviseert om rustig te blijven ademhalen en af en toe een sipje thee. Dat is erg goed advies, dat zeg ik ook altijd tegen mijn zieken. *zet theeketel op het vuur*
@Paars_plus | 02-03-17 | 14:04
Natuurlijk zullen er vluchtelingen zijn die aan de criteria voldoen en hebben voldaan, maar het gros is geen vluchteling in de juiste zin, ze komen hier om te werken en geld te verdienen ik ben ook van mening dat je die 2 zaken keihard moet scheiden kom je als vluchteling ga je een traject in die een bestaan in nederland uitsluit want beleid zou moeten zijn terugkeer!, dus je kunt nooit een bestaan hier opbouwen, dat houdt in ook geen cash geld alleen een budget voor een sober en eenvoudig bestaan, en ook hier geboren kinderen blijven status ouders houden. En als je wilt komen werken zal je aan een aantal eisen moeten voldoen quite simpel zo ben ik van mening dat je in 3 jaar wel op het laagste vmbo niveau in nederlands moet kunnen communiceren is gewoon kwestie van willen, en niet alleen de man nee het hele gezin, En zeker 10 jaar geen gebruik kunnen maken van ons sociale vangnet, maar wel een bedrag inleggen waarmee een eventuele terugtocht naar thuisland voor hele gezin van bekostigd kan worden.
18000 Nieuwe statushouders deze maand alleen al.
= 18000 x 900 Euro leefgeld-bijstand = 16,2 Miljoen per maand.
Gewoon meer belasting betalen losers! En doorwerken tot je 100 bent. Je hart op de enige en juiste plaats hebben mag wat kosten.
Uw opa en oma is u dankbaar, voor de luiers en plas afspraken
Ce ca! | 02-03-17 | 14:04
=
Al deze oerdomme losers blijven VVD/CDA/PvdA/D66 stemmen; je kunt ze vergelijken met lemmingen.
Ook AL de bezuinigingen en de verhogingen van AOW-leeftijd (in Griekenland en Frankrijk krijg je complete volksopstanden) werden zonder enige tegenstand aanvaard door deze makke schapen.
Nu beginnen er een paar te jammeren: 'Moet ik misschien doorwerken tot mijn 80e?'
Nee sukkels, vooral blijven stemmen op bovengenoemde partijen.
Rommelende Onderbuik | 02-03-17 | 14:32 De Schultenbrau is in de aanbieding deze week! Neem een paar kratjes extra mee, dan heb je meteen genoeg voor het weekend!
Niks nieuws onder de zo'n hoor. Voor JK Rowling zijn ze zelfs een petitie gestart om vluchtelingen in huis te nemen: www.change.org/p/j-k-rowling-petition...
Paars_plus | 02-03-17 | 14:23
Tjeetje wat een verstandige praat, daar is geen
Col. Hans Landa tussen te krijgen. Ik zak bijna uit mijn tuinstoel!
Paars_plus | 02-03-17 | 14:23
Terzijde, ik ga zo -de uitkering van Ingrid is net binnen- even mijn Aldi-bier halen en een peukie roken. Maar reageert u gerust, praten we zo verder.
@Paars_plus | 02-03-17 | 14:23
Het is mooi dat je het initiatief neemt om de zaken eens van de andere kant te bekijken. Op GS doen de meesten dit al jaren, het is inderdaad jammer dat het er nog te weinig zijn
miko | 02-03-17 | 13:58
En heb je nu al weer nieuwe dan? Je moet ook niet de ladyboys kiezen, die leven alleen voor het uitgaansleven.
Paars_plus | 02-03-17 | 14:23
Een nobel streven. Dat ben ik met u eens.
Maar legt u eens uit wat dat in uw geval betekent. Hoe doet u dat?
Welke kranten en tijdschriften leest u?
welke websites raadpleegt u?
Welke TV-zenders en welke programma's kijkt u?
Welke overheidsorganen volgt u?
Welke gemeenten en welke wijken hebben u specifieke interesse?
Hoe onderzoekt u uw bronnen?
Paars_plus | 02-03-17 | 14:04
Waarom zou je, als NPO1, aandacht geven aan 1 (1!!) ´geslaagde´ vluchteling?
Goed nieuws is geen nieuws newbie zwitsal. Nee, dan dat raketgeleerde leger wat de hekken in Melilla bestormt. Dat mag niet benoemd?
Paars_plus | 02-03-17 | 14:23
Ach, och. Jij doet het goed en de anderen mensjes zouden een voorbeeld aan jouw moeten nemen. HAHAHAH. Jij bent de norm?
--
Bias, zoek het woord nog een x op. En dan mag je hert nog een keer proberen.
Normpje | 02-03-17 | 13:27
Slecht plan,daar krijg je een slappe vloer van met holle klank.
-weggejorist-
Basil Fawlty | 02-03-17 | 14:15
Oeps, ja, sorry. Ik zal van het weekend ons protocol bejegening van Luiertrollen nog eens doornemen.
Sub 23.a "Gebruik klare taal in korte zinnen met eenvoudige woorden, vermits Luiertrollen doorgaans dogmatisch, rechtlijnig en simpel van geest zijn".
@Paars_plus | 02-03-17 | 14:04
Eén rotte appel?
Zeker nooit opsporing verzocht gekeken?
Rommelende Onderbuik | 02-03-17 | 13:59
Leg dan ook meteen uit wat de betekenis is van "sofisme" aan die jokers. Is nml een "moeilijk" woord ;-)) Geintje.
Deugende dame wordt wakker nadat ze geconfronteerd wordt met de harde realiteit. Ze verdiend wat ze krijgt. Kuthoer.
Maar overheden die dit soort tuig binnen laten moeten ter verantwoording worden geroepen, strafrechtelijk vervolgd als het aan mij zou liggen.
Er is maar 1 oplossing en dat is de hele asielindustrie opheffen. Al die mensen zijn fouter dan fout. Die lappen de paar regels die er wel zijn volledig aan hun laars overtuigd van hun eigen deugen. Net als de rechters overigens, die doen ook gewoon wat hun linkse hart hun ingeeft. Want iedereen die niet blank en wit is is een slachtoffer. En het echte slachtoffer kan over het algemeen de t*fus krijgen.
Zet alle COA medewerkers maar eens aan het werk in Afghanistan en verplicht ze daar met hun gezin te gaan wonen.
@Paars_plus
Een Syrische vluchteling die minimaal 100k per jaar belasting betaald? Echt waar? Wat is je bron? Oh wacht...
Fasci di Libero dus eigenlijk...
-weggejorist-
Paars_plus | 02-03-17 | 14:04
Maar vertelt u eens... Wat doet u in het dagelijks leven. En wat voor beeld heeft u bij het Nederland van laten we zeggen 2050?
@Paars_plus | 02-03-17 | 14:04
Ja, een luier-troll.
We hebben beet!
Paars_plus | 02-03-17 | 14:04
Ha ha ha... Welkom libero.
@marcoplarco | 02-03-17 | 14:02
Jazeker, die landde met het vliegtuig in Portugal.
DAAR had hij asiel moeten aanvragen, volgens het verdrag van Dublin.
Roze bril dragers will draag roze bril
18000 Nieuwe statushouders deze maand alleen al.
= 18000 x 900 Euro leefgeld-bijstand = 16,2 Miljoen per maand.
Gewoon meer belasting betalen losers! En doorwerken tot je 100 bent. Je hart op de enige en juiste plaats hebben mag wat kosten.
Uw opa en oma is u dankbaar, voor de luiers en plas afspraken
-weggejorist en opgerot-
@dezenicknameisbezet | 02-03-17 | 13:48
Opblazen, leuk in een discussie met betrekking tot moslims
dezenicknameisbezet | 02-03-17 | 13:48
BEET! De Libero-trollen werken dus ook gewoon overdag!
Iemand hier die zich mauro nog herinnert? Die jongen van 12 / 17 / 20 / 24 (doorhalen wat niet van toepassing is voor links-menschen).
dezenicknameisbezet | 02-03-17 | 13:48 |
Heb je de Elsevier de laatste tijd nog gelezen? Met het beleid van de Groene Communisten en D66 (liberaal socialisten) gaan we rond 2060 naar de 30 miljoen inwoners toe waarvan ± ⅓ islamieten. Dat is een mooi vooruitzicht voor de democratie, nietwaar? Maar ja, links is er nog steeds op uit om ons hun revolutie (tegenwoordig een langzame, infiltrerende en 'invasieve') door de strot te duwen dus interesseert ze dat geen reedt!
www.elsevier.nl/nederland/blog/2017/03...
ejbron.wordpress.com/2012/04/28/hoe-v...
Mensen die jou wijsmaken dat je een ander zielig moet vinden zijn ondertussen keihard hun best aan het doen jou zielig te maken,voor je het weet bungel je zelf aan de rand van de maatschappij en is er niemand om jou omhoog te helpen.Een beter milieu begint bij aan jezelf te denken,leve de ik eerst maatschappij.
dezenicknameisbezet | 02-03-17 | 13:48
Ja, en er gebeurt helemaal NIETS in Zweden.
dezenicknameisbezet | 02-03-17 | 13:48
U heeft nog steeds de online manual nog niet bestudeerd?
Gaat u eerst even lezen?:
www.operatielibero.nl/wp-content/uploa...
Praten we volgende week even rustig verder als u wel respectvol met goed onderbouwde argumenten de discussie wil aangaan ;-)
Ook graag over de volgende sofismen die u wordt geacht te bezigen:
Alle Oranjes zijn allochtoon. Zelfs de koning.
Grenzen dicht? Wie zit er dan opgesloten?
Wilders is een vriend van Trump en Poetin. Dan weet ik genoeg.
Bijbel, Koran, Torah: we hebben gelukkig godsdienstvrijheid
Geert Wilders is het enige PVV-lid. Ga je stemmen op één baas?
PVV: geen partij; geen leden, geen programma; geen oplossing
Nederland uit de EU? En Ikea dan?
Mogen mijn lieve buren wel blijven?
@netniet | 02-03-17 | 13:48
Die zijn geschrokken van Joris.
Die zitten nu te balen van de IP bannetjes.
*gnehehe*
@artie | 02-03-17 | 13:23
Ken dat, laatst een paar Thaise meisjes gered. Netjes een eigen kamer gegeven, beschermd voor de buiten wereld.
Maar goed, zelfdestructie is de mens niet vreemd. Ze wilde maar de boze buitenwereld invluchten wat ik ook deed, sloten tralies,kettingen. Ondankbare sletten dat het waren. En ik heb ze nog zo veel lief gehad.
Die BN-ers die onder spotlight een grote mond hebben zijn de grootste nimby's die er zijn maar als de lichten zijn gedoofd zijn het de grootste schijters ter wereld. Woon ertussen, 1e, 2e en 3e categorie (en nee ik noem geen namen want ik verlaag me niet tot hun tabloid niveau) maar neem maar van me aan d'r zit niks spontaans aan en "now way" dat ze een vluchteling opnemen. Zijn dezelfde types die hypocriet rondliepen met "je suis Charlie" a4-tjes en waxinelichtje maar een week later weer selectief verbolgen waren toen Hebdo de islam gewoon keihard afzeek.
Hysterisch doen over vreemdelingen is goed voor clicks en views. Mieren geneukt, muggen opgeblazen. Sad!
dezenicknameisbezet | 02-03-17 | 13:13
Hoi (loser.. # DKS mode uit# ) Beste ( trol) bruine suiker.
Vraag het de vrouwen in Zweden, Keulen, Parijs (vrouwen in de islam) eens hoe hysterisch zij waren (Zijn) en hoe hard ze door die (mieren? =nee!-muggen? =nee!.. vreemden,. ook nee) o, wacht VLUCHTELINGEN werden verneukt! Triest ja, die hoerige slachtoffers, doen ook alles voor de clickbaits en vieuws. Sad, very sad indeed.
Eigen schuld. Dit krijg je er van als je voor deugvolk wil spelen, terwijl iedereen weet dat die crimigranten niet te vertrouwen zijn. Maar buiten dat moet je helemaal van de kaart zijn wil je het verschil niet zien tussen een volwassenen en een kind van 12.
Xenofobie en bangmakerij. Ik leg het nog een keer uit: vluchtelingen zijn zielig. Die moeten we helpen. Maar is er is een maar: doe dit met andermans geld en in andermans sociale omgeving.
.
Ander klopt je wereldbeeld niet meer, dingen sluiten niet meer aan, krijg je last van de onderbuik, moet je bij jezelf te rade gaan: moet je niet willen. Vluchtelingen zijn zielig en stem een sociale partij. Bonus: extra werkgelegenheid in de feelgoodindustrie. Subsidie, de bomb
.
#KOMUITJEBUBBEL
"En weten jullie wel hoe vaak ook geweld wordt gebruikt tegen vluchtelingen?"
nos.nl/artikel/2160159-3500-keer-gewel...
Ja, beste libero, maar wie gebruikte het geweld? Dat staat er weer niet bij. Het wordt in andere berichtgeving racistisch genoemd? Shiites en soennieten? Homogeweld?
Volgens diverse andere bronnen aanvallen op 43 kinderen. 200 op vrijwilligers.
Dan weten we eigenlijk al genoeg.
dezenicknameisbezet | 02-03-17 | 13:48
=
Proficiat, u bent geselecteerd voor het opnemen van een of meerdere vluchtelingen.
Tja, ik geef 't eerlijk toe, ik wilde ook mijn badkamer gratis laten verbouwen naar aanleiding van dit www.youtube.com/watch?v=UKk-Y5e7aoE
Wilden ze toch niet op ingaan, zou ik niet Belangrijk genoeg zijn als Nederlander?
Meer meer meer van deze arme, zielige, verdacht grote en harige 'kinderen'! Een verrijking voor onze cultuur!
[Libero]
Dat krijg je nu van een Brexit! Zogenaamd je eigen grenzen beschermen, maar dan geef je dus de supergoeie Europese Frontex beschermingslaag op! Dit is dus Engeland! Die criminelen gaan naar Engeland omdat ze toch niet in de EU mogen blijven. Laten we blij zijn met de EU, die houdt het heter in de gaten. Als de blonde tovenaarsleerling zijn zin krijgt dan komen dit soort mensen ook heel makkelijk hier binnen. Dus. Meer EU! En meer gezamenlijke aanpak! Alleen dat werkt hoor! Trap niet in de praatjes van de populisten!
[/Libero]
@necrosis Serieus, gast. Toiletten zijn je probleem? Tjongejonge. Ik zeg: mooi! Meer werk voor hardwerkende Hollandse loodgieters!
Zo´n 11 jarige, 80 kilo wegende baardaap zonder paspoort met agressie problemen is juist liev !
Wat zal Judith Sargentini nu denken? Statistics is a bitch?
Dank, je@nehemia. Ik bedoelde eigenlijk een mug opblazen tot een olifant (wat een verbastering is van het bekende Hollandse gezegde van een mug een olifant maken, maar ik dwaal af) en niet hysterische brontosaurus. Je illustreert met je opgeblazen retoriek exact wat ik bedoel: ik vind de verpolitisering van een uit de hand gelopen huiselijke schermutseling door een tabloid clickbait, en de recycling daarvan hier zielig hysterisch gelul. We worden helemaal niet onder de voet gelopen door islamitische hordes. Er zijn problemen, tuurlijk. Maar een beetje als een stelletle hysterische keukenmeiden te gaan zitten gillen dat we verloren zijn lost niks op. Als je denkt dat onze beschaving verloren is omdat er een paar rotzakjes op straat lopen te zieken of een paar mevrouwen in rare jurken lopen dan is dat een slappe weke beschaving, en ik dank niet dat dat is wat we hier hebben. Heb een beetje moed en een beetje trots in je land, en loop niet meteen zo zwak te mekkeren over iedere scheet van een buitenlander. Dat zeg ik.
Zijn de Libresse-jongetjes al binnen ?
Maar in huis nemen, pfff... ik weet een heel landgoed voor ze.
Islam is de ideologie van krijgsheren. Dezelfde krijgsheren die we nu overal op de wereld bestrijden. Gewetenloos geweld en dreigen met gewetenloos geweld behoort tot de core business van de islam. (Lees het 'heilige boek' er maar op na!)
In bijna alle landen op de wereld waar islam is, is er geweld van de islam. En in dit soort landen (Afhanistan, Pakistan, etc.) waar de 'vooruitgang' bijna volledig is achtergebleven, is de koran bestuderen niet zelden het enige 'onderwijs' dat de mensen krijgen. Dan weet je dus wat je kunt verwachten als je achterlijke islamieten in je huis haalt en moet je ook niet klagen.......
En ondertussen is er een vrouwen exodus gaande in Turkije die compleet genegeerd word.
Links en moslims die samenwerken is net zoiets als de wolven en schapen die samenwerken om die verdorven herdershond de weide uit te krijgen...
Leuke vergelijking daarnet, om de koran met mein kamf te vergelijken. De haat tegen Joodse mensen lag rond de < 10% in beide boeken.Maaaarrrrrr,.. geen woord over de haat tegen ongelovigen (Moi) en vrouwen in die vergelijking.
-
Ik heb beide boeken gelezen en vond mein kampf rommelige onzin tegen 1 bevolkingsgroep. De Koran is een tikkie erger. Ze haten bijna iedereen, zelfs elkaar. Ergo die vergelijking gaat krom hiermee.
Alle goetmensjes dienen verplicht te worden een of meerdere asielzoekers op te nemen.
En daarom hoort een brildrager dus *altijd* drie stuks in het bezit te hebben: één op het werk, één voor in de auto, en één thuis.
-
Ik bedoel natuurlijk brillen, geen asielzoekers.
-
Dit is gewoon lomp.
despecialist | 02-03-17 | 13:25
Hoho :) DKS kan nuttig zijn als een Libero type zegt dat Poetin of Erdogan wel meevallen. Laten we DKS los. Leunen we achterover en dan gratis lachen! ;-)) (zwaait naar DKS)
Zie in alle AZC waar je als niet moslim of te gematigde moslim als je geluk hebt alleen "maar" word uitgescholden, geïntimideerd en bespuugd. Links vind dit niet erg want je hoort ze er nooit over.
Deze moslims die dat in AZC doen komen bij de gewone burger in de wijken en niet bij de linkse elite.
Links deugen en op rechts zijn we zeugen!
De korte versie: blog.godreports.com/2015/09/how-islam-...
How islam takes over countries..
"Jongens, niet intrappen, is fake news verspreid door de PVV. In het echt redden vluchtelingen mensen..."
www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=%22vlucht...
Doe ik het zo goed, liberootjes?
Goh daar kijk ik van op...
Ik had er 1 in huis genomen. Hij heette Libero Libero. Een paar dagen terug is hij vertrokken met onbekende bestemming.
Bn'ers, de moellahs van de moraal. Zij laten hun chauffeur twitteren dat het moreel onverantwoord is de auto te nemen. Behalve Giel natuurlijk. Die twittert zijn goddelijke geboden zelf terwijl hij stomdronken achter het stuur zit.
Goed dat dit nog eens onder de aandacht wordt gebracht zo in de aanloop naar 15 maart. BN'ers en celebrities wereldwijd moesten zich verstoken houden van het publieke debat. Dit soort mensen leeft en is, bij de gratie van het akkoorderen door het publiek. Status, gel en wat nog meer, alles wordt er aan ontleent. Zonder dat dit soort mensen zich daadwerkelijk bekommert om hoe de toekomst eruit komt te zien voor de mnesen die hen dragen, zijn zij louter en alleen bezig zich te wentelen in de hedendaagse ellende om te bezien hoe zij daar het meeste voordeel uit kunnen halen voor hun eigen gewin. Vraag maar aan Haye van der Heijden. Het is in de nasleep van dit artikel, als ik het beleefd mag opperen, misschien best gepast om die man voor 15 maart ook nog eens in het licht te zetten.
Kan er niet eentje bij Pechtold intrekken?
@blikjegrolsch | 02-03-17 | 13:13
Gebruikte jij nou het 'N' woord?
*ferme foei*
dezenicknameisbezet 1313
Het probleem is dat vele van die vreemdelingen uit achterlijke (achterlopende) culturen komen, waar je van jongs af aan geleerd wordt dat de islam superieur is en dat alles wat niet conformeert aan het 'normen en waardenpatroon' van deze ideologie dus automatisch als vijandig wordt gezien. U weet toch ook dat alles gierend uit de klauwen loopt in landen als Zweden, Duitsland, Frankrijk om er maar een paar te noemen? U ziet de olifant in de kamer niet. Sterker - het is inmiddels een brontosaurus geworden voor de struisvogelbrigade.
Volgende week beton storten voor een aanbouw. Ik neem Halina en de rest wel in huis.
12 jaar of 20 jaar. Was nou maar naar Specsavers gegaan. Godskolere
puik werk van vluchtelingenwerk... een volwassen man bij een vrouw plaatsen...
-weggejorist-
@dezenicknameisbezet | 02-03-17 | 13:13
Weet jij hoe veel Irakezen naar het toilet gaan?
Die gaan met hun schoenen op de bril staan en gebruiken het toilet als 'hurktoilet'.
Of vrouwen uit bepaalde landen die hun maandverband gewoon door het toilet spoelen zodat je het riool kan laten ontstoppen.
Sommige vreemdelingen matchen gewoon niet met de westerse samenleving.
Al die zg. BN-ers, (vinden vooral zichzelf erg Bekend!) praten alleen maar voor de bühne. Als het op daden aankomt dan wijzen ze vooral naar al die andere Niet Bekende Nederlanders om voor hen de kastanjes uit het vuur te halen. Stelletje linksruikende huichelaars.
Ik heb jaren geleden een vluchteling in huis genomen. Meisje was 21 en vluchtte voor haar strenge Friese ouders. Ze moest een beetje aanpassen, maar het gaat nu verbazend goed. Aanpassen kan!
In de VOC tijd hadden ze dit heul anders opgelost. Iets met de zweep, boot en roeien maar.
En miet alleen in V.K. weten ze dit nu ook Zweden heeft dit al eens mee gemaakt.
Ik word überhaupt kotsmisselijk van al die bekende Nederlanders die mij vertellen wat ik moet vinden van asieleisers. Makkelijk lullen vanuit je grachtengordelpand. Mag hopen dat ze de stad uitgejaagd worden door AirBnB's en verbannen worden naar Almere of IJburg en dat ze vol tussen tokkie-allochtonen komen te wonen. Dan lullen ze wel anders. Lijkt me ook leuk als al die linkse kunst en cultuursubsidies ingetrokken worden en dat ze allemaal zelf de broek moeten ophouden. De toename van bijstandsuitkeringen moet toch ergens van betaald worden.
Moest meteen denken aan dat C-sterretje dat haar zolder voor een gezinnetje wilde opknappen en een badkamergigant afperste voor een douche set ofzo. Toen nam ze maar geen asielzoeker in huis.
Maar van de rest van het klootjesvolk verwachtte het gutmensch wel een asielstumperdje in huis te nemen... kansloos.
@necrosis | 02-03-17 | 13:08
Uit het artikel: "Julie recalled: 'When I walked into the room, I didnt think he was the person they were referring to. He looked about 19. He was very quiet and very timid. I didnt want to hurt his feelings, but I dont usually take teenagers. I take younger children. But I just thought he needed a home and didnt think anymore of it.'
Despite her initial misgivings regarding the boy's age, Julie generously opened up her home up to the youngster.
However, she became suspicious of his true identity after a dental examination.
She said: We went to a dental appointment and the dentist age-assessed him between 18 and 21.
'They had to give him the benefit of the doubt and because he claimed he was 12 and the dentist aged him as 21, they placed him at 16. They averaged him.'"
Kortom: vrouw initieel goedgelovig, Britse COA goedgelovig tot op het bot.
Een gewaarschuwd mens telt voor,,,,
Nou ja, er kan altijd een rotte appel tussen zitten. Dat heb je bij de NL-ers ook.
Groetjes vanuit het Libero hoofdbureau.
Zijn al die deugende Hollywoodtiepjes al geëmigreerd eigenlijk? Ze zouden allemaal het land uit gaan als Trump president werd.
Zelfde als hier. Deugen tot het puntje bij paaltje komt.
Hoeveel Libero's hebben zich eigenlijk al ziek gemeld? Het ene hoofdpijndossier na de andere. Ze hebben zo toch gauw 400 jaar nodig voor afdoende genuanceerde linkse invalshoek in de panelen.
Als je gewend bent dat vrouwen van top tot teen in een aantal strekkende meters stof verpakt zitten en geacht zijn binnenshuis te blijven tenzij toestemming en of onder begeleiding. Dat vrouwen in die cultuur minderwaardig zijn en niet veel meer zijn dan
ja-knikkende broedmachines is het natuurlijk niet zo dat deze tieners/mannen door een reis van een paar duizend kilometer een wonderbaarlijke transformatie in hun denken hebben ondergaan.
-weggejorist-
<edit> toep=stoep, gonne=gonna </edit>
Er is in elk huis wel eens een flinke ruzie, en sommige ruzies zijn groter dan andere. Geheven vuisten, slaande deuren. Welke reaguurder heeft nou niet eens de wouten op de toep gehad. Nou dan. Kan gebeuren.
Maar tabloids gonne tabloid, mensen. Hysterisch doen over vreemdelingen is goed voor clicks en views. Mieren geneukt, muggen opgeblazen. Sad!
Libero-modus
Het gaat al 400 jaar fan-tas-tisch met de integratie. Enige nadeel is eigenlijk het BBQen in het Vondelpark, maar die lol is gelukkig ook kapotgemaakt.
Het klinkt natuurlijk leuk al die Wilders-dingen enzo en alles maar wat zijn de oplossingen? Stelletje Breezah's en Lutsers in 020 Gaza dat jullie er zijn. Nequeschot, hahaha!
Misschien ben je nu wat geëmotioneerd om te reageren. Is er misschien een ander moment waarop ik er verder met je over kan praten?
/Libero-modus
Ik neem die van de Voice Kids wel in huis. Die is zijn vader ook al verloren.
Oh wacht ....
-weggejorist-
Tja weet wat je in huis haalt, zeker als je zelf kinderen hebt.
12jarig of volwassen, linea recta terug naar zandbak lijkt me zo.
Nee joh, dit is nou fakenews.
Hoe kan die vrouw een 19-21 jarige (volgens zijn gebit) aanzien voor een 12-jarige?
Dan is het toch tijd voor een bril.
Geen stageplaats, dan krijg je dit!
Hahaha wat een mop! Nou okee dan, het is ook wel een beetje zielig voor de goed bedoelende natuurlijk. (even de nuanceurneuzen voor zijn)
Zo'n geadopteerd kind voelt toch nèt iets anders dan je eigen vlees en bloed.
Je mist soms net dat laatste beetje genegenheid dat je de gerustheid geeft dat ze je niet 's nachts in je slaap op gruwelijk wijze om het leven willen brengen.
Dat is toch al stokoud 'nieuws'?
Dat gezegd hebbende, het kan natuurlijk nooit kwaad om de hypocrisie van de gemiddelde BN'er weer eens aan de kaak te stellen.
Ik hoop dat al die goedmensjes er verplicht 5 toegewezen krijgen.
Het gaat al honderden jaren goed met de integratie in Westerse landen.
.
Punt.
REAGEER OOK