VIDEO. Graaf Denkula maakt reclame op Turkse tv
— Alptekin (@AlptekinAkdogan) 1 maart 2017Dju. Bovenstaand filmpje komt van de pro-Erdogan tv-zender ATV. Dat is een Turkse zender in de Turkse Taal voor Turkse mensen over Turkse dingen. Maar dat is gek. Zagen wij (of nou ja, wij, een Turk die wij kennen uit de bus) daar ineens een reclame voorbij komen voor de Nederlandse verkiezingen? Je zou toch denken dat een Nederlandse partij probeert op Nederlandse zenders Nederlandse kiezers voor zich te winnen. Omdat de leiders van die partij er niet graag van beticht worden dat ze niet loyaal aan Nederland zijn. Maar ongetwijfeld heeft de heer Kuzu een hele goede smoes paraat, net zo als bij al die miljoenmiljard fuckups die we de afgelopen tijd van de heren hebben gezien. Echt, Tunahan, als je zo graag op de Turkse tv wilt, GA DAAR DAN DE POLITIEK IN.
Hee Tunahan K. Nederland is niet van jullie, Nederland is van ons allemaal.Hee Geert W. Nederland is niet van jullie, Nederland is van ons allemaal. En @DenkNL zal ook na 15 maart blijven bestaan. Wen daar maar aan! https://t.co/f2P1R3XUp4
— Tunahan Kuzu (@tunahankuzu) 28 februari 2017
Reaguursels
Inloggenwelkom in de nieuwe wereld
Zoals voorspeld, om de kiezers te bereiken die Nederland beschouwen als kantoorruimte die ze in alles voorziet, moet je wel via de kanalen van het thuisland campagne voeren.
En nee hoor er is straks geen inmenging vanuit Turkije via de Dyanet moskeëen. Wat Alexandertje zegt dat dat niet zo is omdat dat de democratie aantast.
-
O ja, erg he van die senator in Amerika die nu in de regering Trump zit. Die heeft toch gesproken met Russen, zooooo dat is wat. Ja al die Russen zijn slecht(kijk maar even naar Rambo II) en die hebben ervoor gezorgd dat Trump president is. Heb ik zelf gezien, bij Jinek. Echt waar!!!!
Dus voor dit soort dingetjes is geen zendtijd beschikbaar. Bovendien druist dit in tegen de fantasie wereld van de Jinek en Pauw mensen dus past niet in de show. Daarnaast speelt het alleen maar partijen als PVV, VNL,FvD, GeenPeil en de SGP in de kaart!!!!!
NL is van ons allemaal zegt die rare Turk. Echt niet! Met 2 paspoorten niet meer dan de helft.
-weggejorist-
-weggejorist-
Het ergste is dat ik niet alleen Kuzu van een verschrikkelijk inferieure kwaliteit vind, maar diegenen die op hem stemmen straks ook, daar hebben we in dit land ook helemaal niks aan, liever gezegd daar hebben we er veel te veel van.
Zurück in die Heimat, om te buigen voor de dictator, cq geitenneuker, cq pedofiel(= kleine meisjesneuker), ga er maar heen en amuseer je, zolang je dat niet hier doet.
Iedereen die achter Erdogan aansjokt is van hetzelfde ellendige soort:geitenneuker, pedofiel, homohater en antidemocraat.
De viespeuk.
De vetkuif.
De pedante idioot.
De arrogante varkenszak.
De leugenaar.
De zakkenvuller.
Kortom, KUZU van DENK.
Ik stel voor dat van alle Turken en Marokkanen DWINGEND wordt geëist hun Turkse of Marokkaanse pas te vernietigen. Of anders moeten ze hun Nederlandse pas inleveren, en krijgen ze geen enkele uitkering meer.
Dat dat van hun baasjes in zandbakkië niet wordt verlangd zal me jeuken, de baasjes in zandbakkië zijn niet het soort baasjes dat uitkeringen verstrekt, integendeel, ze willen graag meegenieten van de uitkeringen die hun slaafse idioten hier van O N S belastinggeld ontvangen.
Dus, beste Turken en Marokkanen, schaf die weerzinwekkende dubbele nationaliteit af of je krijgt hier geen enkele vorm van uitkering meer.
Wat Turkije en Marokko doen is profiteren en vegeteren op de welvaart hier in Europa.
Crimineel.
@Wienerschnitzel mit | 02-03-17 | 11:49
Ik sluit me geheel aan bij @telelezer | 02-03-17 | 12:27. Plus véél!
@Jetstream | 02-03-17 | 11:33
Zweden is nog net iets verder heen als wij hier. Maar veel ontloopt het elkaar niet. Het is dat ik er het geld niet voor had toen, maar anders was ook ik al 14 jaar weg geweest. Ik zag toen al waar we nu zitten en mensen verklaarden me volledig voor gek. Welnu, wie is er nu gek? Noem mij eens één land waar dit soort praktijken zijn toegestaan? Actief voor een vreemde mogendheid bezig zijn in het land en parlement(!) waar u woont? Wat misschien nog wel erger is. De rest van de 2eSlaapkamer zit erbij en kijkt ernaar. Zonder een kik te geven. Volkomen zot, compleet mattaklap. Iets anders kan ik er niks van maken.
Wienerschnitzel mit | 02-03-17 | 11:49
+1
Wen er maar aan? Wij moeten aan iets anders wennen, "mijnheer" Kuzu, nl.: dat wij regeringen hebben gehad, die jullie "moslims" hebben binnengelaten die ons nou eenmaal haten tot op het bot. Ons eens zo aangename landje is intussen totaal vergiftigd door lieden die jullie satanische sekte aanhangen die jullie halen uit een sprookjesboek. Het liefste heb ik, dat 99% van jullie gisteren al opgedonderd was richting homeland of naar de maan. Dit geldt denk ik voor velen hier, gezien de peilingen vd PVV. Dat jullie loyaliteit bij Hitler Erdogan ligt, of bij gay King Mohammed de zoveelste, zegt ook al genoeg, waarom verblijven jullie eigenlijk in NL? Omdat het leven er makkelijker is dan in jullie verstikkende Islamitische bende? Niets mag,elke vorm van plezier is verboden, 100% sexueel gefrustreerde mennekes, waarvoor jullie vrouwen zich moeten inpakken omdat die mennekes hun handjes niet kunnen thuishouden. Iedere niet- islamiet zijn jullie tot last op deze aardbol, overal is er agressie, bloedvergieten, aanslagen, onthoofdingen etc. door jullie so called "religie van de vrede". Jammer dat jullie bestaan.
Zeer bewust en met slechte bedoelingen is Kuzu onze democratie aan het vernietigen. Zij zullen zeker enkele zetels halen op 15 maart.
De Turkse 5e collone gaat voet aan de grond krijgen.....
De Turken zullen doen wat ze altijd gedaan hebben. Alles vernietigen wat ze tegenkomen.
Het is tekenend voor het sexisme en ideologisch geënt racisme dat die gast en zn matties steenkoud een vrouwenclubje oprichten met denigrerende stofzuiger video erbij en tegelijkertijd denken dat hun volk (de islam fanboys en overige turken) alleen maar zichzelf serieus hoeven te nemen. De rest is toch maar een vijand volgens hunnie. Dit zal al met al een verder "verzuiling" van nederland betekenen. Dr is weer een echte golf van feminisme en humanisme nodig om andermaal zo'n ideologie over een onzichtbare meneer in de lucht af te breken. dat is met de christendom versie gelukt, nu de rest nog.
De zoveelste collega die vertrekt uit Nederland wen daar maar vast aan , en hoe denkt denk en artikel 1 de uitkeringen binnenkort te gaan betalen ? als er na 15 maart niks gebeurt krijgen we en explosie van vertrekkende Nederlanders duidelijk is dan dat NL net als zweden over en uit is .
In zo'n grote kop zit héél veel onzin en haat jegens Nederland.
Dit is dus een vorm van racisme campagne voeren voor de Nederlandse parlement in een taal die minimaal 95% van de inwoners niet machtig is en ook niet voorkomt als erkende rijkstaal. Hij zou geen banden met het Turkse hebben nou echt wel, dit is het bewijs.
Hét heeft haar?!?
Goed gedaan Partij Van De Allochtonen, zitten we weer mooi mee.
Wanneer buigt een groep verstandige juristen zich over een mogelijkheid om deze islamofascist eindelijk voor altijd uit iedere openbare functie te verbannen?
Moet er nog een beter voorbeeld komen waarom dit soort lieden geen énkel recht heeft om ook maar in de buurt te komen van de NL Overheid? Als het nu nog niet duidelijk is voor de heren/dames politiekers, wordt het dat nooit. Deze nare stofmijten zijn zo overduidelijk staatondermijnend bezig dat het me een groot raadsel is waarom ze überhaupt nog toegang hebben tot het 2eKamer gebouw. Ten overvloede herhaal ik nog maar eens wat mijn oom gezegd heeft. Als we nu niet wakker worden en actie ondernemen dan is de Nederlander straks de Idiaan van Europa...
Zo lek en achterhaald is onze grondwet en onze democratische regels. Enge Troll
Kuzu is als een groot stuk Turks fruit wat je helemaal niet lust maar toch krijgt en vervolgens verplicht door je strot geduwd wordt.
En dan krijg je er ook nog hele grote zakken vol van bij.
En dat moet je allemaal opeten en doorslikken.
Daarom hebben zoveel Nederlanders buikpijn de laatste tijd.
Islam; religie van de vrede, naastenliefde en verdraagzaamheid... Laat Kuzu maar lekker trollen daar in Den Haag, worden ze eindelijk eens wakker.
Wat mij betreft staat het hek om vluchtelingen tegen te houden aan de verkeerde kant van Turkije.
Het lijkt mij een goed plan om Griekenland alvast een paar honderd miljoen te geven om een hek neer te zetten.
Ik bestel zo even een paar kuub zand voor het binnenhof kunnen de heren en dames politici hun kop lekker in steken.
Zolang ik niet in Turkije of welk ander land mag stemmen is het heel ondemocratisch om mensen met een dubbel paspoort in Nederland te laten stemmen.
Waarom mag ik maar een keer stemmen en velen twee keer?!
Slim bekeken... hoeveel stemgerechtigden met een dubbele paspoort dus wonen nu in Turkije lekker gepensioneerd te zijn. Ook daarom moet er een regel komen dat je alleen mag stemmen in het land waar je in woont. Verder is dit wel rare praktijken hoor.
D66 wil blijkbaar ook een duit in het zakje doen op het niveau van kuzu.
www.telegraaf.nl/binnenland/27718224/_...
-weggejorist-
Echter het merendeel van de mensen die de procedure hebben gevolgd om via een retourenveloppe en een stempas via e-mail vanuit het buitenland te kunnen stemmen heeft tot op heden nog niets mogen ontvangen uit Den Haag.
Riekt naar moedwillige sabotage.
JanvandeBiertent | 01-03-17 | 23:02
Heb hetzelfde probleem gehad. Naar Den Haag gebeld, was niets bekend over mijn aanvragen. Na aandringen hebben ze de stapels opnieuw doorgeworsteld en ja hoor toch gevonden. Excuus van hen druk,druk en nog eens druk. Met spoed is de zaak opgestuurd en afgelopen dinsdag de zaak weer priority teruggestuurd. Dus bel en blijf aandringen.
@Taxi!! | 02-03-17 | 07:33
De vraag die ik altijd stel is als mensen zeggen dat we van de (liberale) Islam niks te vrezen hebben. Noem mij 1 Islamitisch land waar niet-moslim dezelfde rechten hebben als moslims? Dan kun ze zelf verder wel de rest invullen dat hun gedachten vreselijk schuurt met de werkelijkheid.
Alles voor electoraal gewin...
In Turkije wonen ook veel Nederlanders met een Turks paspoort en een Nederlandse oetkering, of is het veel Turken met een westerse achtergrond, in bezit van de Nederlandse nationaliteit, de zgn dubbele paspoorthebbers.
Waarschijnlijk hoogst waarschijnlijk hebben die aldaar voor hier een recht op stemmen.
Nederland is tenslotte van en voor ieder1
wen er maar aan. Zolang wetten uit de vorige eeuw ongewijzigd blijven tengunste voor iedereen uit de wereld behalve voor de autochtoon.
wen er maar aan dat een moloch als de EU in Brussel er een eeuw over zal doen met enige snelheid iets te kunnen aanpassen voor de oorspronkelijke Europeanen..
tenzij,
15 maart
Ik moet altijd glimlachen bij het lezen van "Graaf Denkula"... Heel treffend :)
Het propaganda offensief van links wordt opgevoerd.
alphapapatango | 02-03-17 | 00:20
Ik heb nog vrij weinig gemerkt van operatie libero terwijl het nota bene op de voorpagina van AT5 staat.
Of moet het feest nog komen?
Dat peilers positief zijn over Miezerig Mannetje, JFKlaver, dorpspastoor Bruna/Bruma/whatever, Fuzzy Bear Roemer etc is logisch. Geertje en Marx Rutte komen niet opdagen voor debatten, dus het is en blijf voorlopig een links feestje. Dan worden de pollsters vanzelf positief want ze gaan af op wie er momenteel geluid produceren.
Deze man is duidelijk met hele andere belangen bezig dan de Nederlandse en dat kan een groot gevaar voor ons worden.
jochum1980 | 02-03-17 | 08:06
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd? Mafkees...
kereltie_ut_drenthe | 02-03-17 | 02:08
.
Je spreekt jezelf tegen. Enfin, als de grenzen dicht zitten, komt er ook geen gepsuis meer binnen en hoef je dus ook niemand terug te sturen.
Usuc | 02-03-17 | 08:05
.
("dubbele" post. Vorige zonder verwijzing.)
Turkij is ook van ons allemaal.
Je spreekt jezelf tegen. Enfin, als de grenzen dicht zitten, komt er ook geen gepsuis meer binnen en hoef je dus ook niemand terug te sturen.
Die is slim,veel Turkse Nederlanders in Nederland kijken uitsluitend Turkse zenders via schotel/internet.Ik vraag me wel af of het mag,want er wonen ook veel autochtone Nederlanders met Nederlandse stemrecht in het buitenland.Vroeger hadden we BVN,alleen weet ik niet of die nog bestaat.
kzegje | 01-03-17 | 22:44
-
D66 aast op stemmen bij de autochtone Nederlanders in het buitenland:
Half december heeft D66, gesteund door PvdA, een wetsvoorstel ingediend dat dubbele nationaliteit voor Nederlanders in het buitenland mogelijk wil maken.
Met dit wetsvoorstel wordt aan Nederlanders in het buitenland de mogelijkheid geboden om een tweede nationaliteit aan te nemen zonder automatisch verlies van het Nederlanderschap. Op dit moment is dit nog wél het geval behoudens een paar uitzonderingen
-
Nederlanders die in het buitenland wonen en wel een dubbele nationaliteit hebben, willen hun Nederlandse nationaliteit niet verliezen en zijn geneigd op deze partij te stemmen.
Tunahan Tunahan, daar krijg ik trek in Tuna van!
Deze clown moet eigenlijk geen enkele aandacht meer worden gegeven.
Ik zeg; iedereen een tolk thuis om te vertalen wat Nederlandse politici zeggen!
@ roze_bril | 02-03-17 | 07:24
Precies. Ze zien het niet. Totaal niet.
Vrijheid van godsdienst en zo.... Nou wacht maar totdat de islam daadwerkelijk macht krijgt, dan zullen we zien wat vrijheid daadwerkelijk is......
@Taxi!!, Het Christendom wordt vervangen door de Islam. En die gristengekkies hebben niks door. Nee gister nog op radio 1 een Pastoor die opriep om niet op Wilders te gaan stemmen. De moslims lachen zich de ballen uit hun broek. Zo makkelijk is het nog nooit gegaan. Maar goed , Nederland heeft wat dat betreft ook een naam hoog te houden. Ja een Godwin idd.
Als het nog niet duidelijk was!!!!!!
De moslimpartij GEBRUIKT al onze rechten om de eerste stap naar de macht te maken. Dit is pas het begin. Dit gedrocht, ja gedrocht!!!!! heeft de potentie van het electoraat gezien en is dus slim genoeg geweest om daar gebruik van te gaan maken.
Dit is pas het begin mensen, er staat ons nog heel veel ellende te wachten. En het is niet meer te stoppen ben ik bang.....
Ik heb mijn plannen al gemaakt. Als het ooit fout gaat dan heb ik er voor gezorgd dat mijn familie naar een veilige plek kan zodat ik, en ik hoop vele anderen, kan vechten voor ons land.
Want in mijn visie gaat de islam vanaf 15 maart 2017 ook, daadwerkelijke, politieke macht krijgen. En die macht zal alleen maar groeien. Hoe meer moslims met stemrecht hoe groter die macht wordt, en dat groeit per dag!!!!
Ik zie het angstvallig aan......
-weggejorist-
Het zou simpelweg stoppen als er geëist zou worden om slechts het Nederlandse paspoort te bezitten om in het Nederlandse parlement Nederlanders te vertegenwoordigen. Zelfs de Europeesche vlieger gaat niet op. De laatste keer dat ik keek behoorden Marokko en Turkije niet tot de EU. Zo ook voor burgemeesters, statenleden, wethouders, leger en politie.
Kuzu is een zieke man, laat ik daar maar bij houden.
Maar ja, het enige wat ze in Turkije kunnen is toeristen bezighouden, verder is dat land qua productie en export geen drol waard.... en laat nou net de toeristenindustrie daar gigantisch instorten.....(op het Duitse nieuws) er zijn nog amper boekingen in de hotels, ruim de helft minder dan vorig jaar om deze tijd.
Turkije gaat financiëel naar de kloten door de idioterie van zijn dictator.
Nederland = NIET van de vijfde colonne van de ondemocratische klootviool Erdogan, en Nederland WORDT dat ook niet.
Maar ik herhaal, het beste wat je met deze varkensdrol kunt doen is hem negeren.
Kuzu en loyaal aan Nederland?
Wanneer hij dat zegt liegt hij dwars door zijn donder heen.
Turk Kuzu is loyaal aan de dictator Erdogan, en stookt zijn achterban op dat ook te zijn.
Niks loyaal aan Nederland, druk bezig met haatzaaien in Nederland, alsof veel van die gasten al niet negatief genoeg zijn in Nederland.De vetkuif met zijn glimmende tapijtverkopersharses, zijn arrogant-bedanterig stemmetje en zijn betweterig toontje is in niets loyaal aan Nederland, hij zit hier uitsluitend voor de AK-turken in dit land.
Erdogan zit straks gewoon met 5 man vrolijk in het Nederlandse parlement. Omdat het kan. De bovenmatige aandacht voor deze fantast is ronduit irritant natuurlijk, maar dat het Asscher het premierschap kost is wel opbeurend. On-be-grij-pe-lijk dat de PvdA er niet vol tegenaan gaat op dit punt. Rare campagne dit jaar.
En dat filmpje wordt betaald door ?
O.T. verrassende aangroei gletsjers in Nieuw-Zeeland en elders www.weer.nl/nieuws/detail/2017-03-01-g... www.nature.com/articles/ncomms14202
Als Kuzu het over een tolk in ieder ziekenhuis heeft bedoelt hij dat heel barmhartig.
Opdat wij Nederlanders ons verstaanbaar kunnen maken in het Turks.
Wie bedoeld hij met jullie?Turkije is niet van jullie, wat vind je daarvan.Klinkt lullig niet?Op naar de 0 zetels want alleen hele domme dubbele paspoort houders gunnen je een vet salaris 4 jaar lang.
LuckyGirl | 02-03-17 | 03:07
Same here, Nightie night!
Pas trouwens op met dat Wiki artikel. In 2015 had Derviş toegezegd om minster te worden in een CHP kabinet -indien- dat was gelukt. Is dus niet gelukt. Beetje verwarrend dat artikel.
Basil Fawlty | 02-03-17 | 02:58:
Blijf informeren.
Maar ik moet nu bedje toe.
Tot snel!
Over Kemal Derviş: en.wikipedia.org/wiki/Kemal_Dervi%C5%... Heeft ook Nederlands bloed ;-))
Basil Fawlty | 02-03-17 | 02:51
Gooit omhoog: "The chickens -came- home to roost." Sorry!
alphapapatango | 02-03-17 | 02:25
Mijn beste. Ik ben getrouwd met een seculiere Istanbul geboren en getogen madamme. En ik zal je vertellen tijdens de seculiere regeringen was er eigenlijk geen grote polarisatie totdat de AKP aan de macht kwam. Die partij kwam aan de macht door te polariseren en het verschil tussen witte Turken (seculier) en zwarte Turken (boerenbevolking uit Anatolie) uit te vergroten. Tot die tijd werkte Turkije prima. Hoe kwam AKP aan de macht? EU. De EU eiste olv van de domme en desastreuse Ria Oomen (CDA) thans senator in de 1e kamer dat de heel delicate balans werd opgeheven. Brussel begreep geen zak van die balans en verstoorde die. Het leger in Turkije, hoeder van die balans was zeker geen lieverdje maar begreep wel, net zoals Ataturk, hoe radicaal de Islam en vooral Erdo was. De Groene Amsterdammer (jaja) heeft er ooit en briljant artikel over geschreven. Maar Brussel? Zoals gewoonlijk destructief. En natuurlijk zullen EU adepten zeggen dat Turkije het goed deed tussen 2002 en 2012. Was ook niet zo moeilijk want dat deden Indonesie, Brazilie, Vietnam, Rusland, India etc. ook. Wat weinigen weten was dat het framework voor die vooruitgang in 2001 door de seculier Kemal Derviş (ex directeur wereldbank) is gelegd en dat later Erdo dat heeft overgenomen en er mee prijkte terwijl hij zelf geen zak heeft gedaan (zoals een dictator betaamd). Lullige voor hem is. Nu het niet meer loopt weet Erdo niet meer wat te doen want hij heeft geen Kemal Derviş meer maar alleen domme ja-knikkers. "The chickens can home to roost."
Kuzu zal binnenkort wel gaan flyeren in poelenburg. Daar zitten o.a namelijk zijn potentiële kiezers.
Zo kabbelt de generatie wat ooit door de PvdA op schiphol werd opgewacht met een warm welkom langzaam voort.
alphapapatango | 02-03-17 | 02:25:
Kuzu zou een allochtonenpartij moeten beginnen, maar met hoe meer etnische groepen ze samenwerken, hoe minder Turks de partij wordt.
Buiten dat, de 2e man heeft al wat inegriteitszaken aan zijn broek hangen.
Het zijn goedkope entrepreneurs, die niet verder komen dan 1 of 2 programmapunten.
Mochten ze 5 zetels krijgen, dan hebben we gewoon weer 20 topics erbij op GS.
alphapapatango | 02-03-17 | 02:20:
Ik snap dat ze best een korte opleving kunnen hebben, maar plak nou eens een foto van Erdoham naast een foto van Kuzu.
Erdoham, een zweterige straatvechter, je ruikt de prangende zweetlucht van hier.
Dan Kuzu, die nooit ergens voor heeft hoeven vechten, geen eelt, voor Turkse begrippen een gemanicuurde nicht met een opgeplakte intelligentie en nauwelijks enige redenaarskunst.
Zoals ik al zei, op zijn best gaat die partij ten ander aan electoraal succes, want wie wil nou met die partij samenwerken?
Wat tweets oplezen maakt nog geen betoog.
LuckyGirl | 02-03-17 | 02:15
En dat uit elkaar vallen geloof ik ook niet in.
Ik denk namelijk dat de regie in handen is van erdogan/ak partij.
Als men in turkije bij de ak partij de regie voert ;dan wordt kuzu gelijk teruggefloten ,vanuit istanboel.
Er zit een veel diepere intensie achter denk ,dan men begrijpt.
LuckyGirl | 02-03-17 | 02:15
Ik weet het niet.
Ik denk dat moslims denk als de partij zien die hun moslimbelangen vertegenwoordigd.
En niemand anders doet het.
Ik kijk er echt niet van op als die 4-5 zetels halen.
Toevoeging: het grootste gevaar komt vooralsnog uit onze eigen partijen.
Quislings.
alphapapatango | 02-03-17 | 02:08:
Mocht DENK enige macht krijgen, dan valt de top meteen uit elkaar.
Dat stelletje media- en machtsgeile zelfverrijkers probeert de slachtofferrol als bindmiddel te gebruiken.
Wat je ook van Turken vind, velen hebben een trotse imborst en zullen die Kuzu een slap, glad lulletje rozenwater vinden.
Denkula en zijn gevolg zijn wandelende klagers die van klagen , diep geïncorpeerd in hun cultuur, een business maken.
Proteststemmers zijn altijd een aanzienlijke groep in verkiezingstijd.
Zo zijn er ook velen die pvv stemmen als protest tegen het faalbeleid
alphapapatango | 02-03-17 | 02:08
Zo vrees ik dat het is. Ben het analytisch zeer met Basil Fawlty eens, maar helaas, weten we inmiddels ... need say more?
LuckyGirl | 02-03-17 | 02:06
Gladbak.
LuckyGirl | 02-03-17 | 01:55
Inderdaad zie mijn antwoord op alphapapatango | 02-03-17 | 01:39 Kun jij je trouwens nog de Arabische Liga herinneren in de jaren '70 en '80? Was altijd herrie. Zaten ze daar in die kitsch gouden stoelen achter een lange tafel en het enige wat ze deden was herrie maken. Farce en een wassen neus was dat. Zo zie ik DENK ook. ;)
Usuc | 02-03-17 | 01:46
grenzen hoeven helemaal niet dicht ... lost ook niks op.
Het grootste probleem is de verdragen die men heeft (economische reden) en men heel erg moeilijk iemand terug kan sturen. Maar niemand durft die verdragen aan te pakken of op te zeggen, zodat men wel iemand kan uitzetten.
Ik denk dat mensen het aantal stemmen voor denk onderschatten.
Ik hoef enkel deze vraag te stellen.
Stel je voor je bent moslim , leeft al je hele leven in een land ,en er is nooit een moslimpartij geweest.
En dan is er ineens een moslimpartij waar je op kan stemmen in je land.
Waar stem je dan op?
En denk maakt heel slim gebruikt van de proteststem van moslims.
Moslims segregeren in een democratie namelijk door hun geloof ;maar dat is niet wat denk zegt.
Die zeggen dat het door al die racistische nederlanders komt die ze buitensluiten,natuurlijk.
Proteststemmers zijn altijd een aanzienlijke groep in verkiezingstijd.
Zo zijn er ook velen die pvv stemmen als protest tegen het faalbeleid
daytripper | 02-03-17 | 01:58
.
Dat waren dan ook geen moslims.
De Nedelandse Nerdelanders met hun oorsprong uit Nederland en geen import uit afgelopen decenias begrijpen niet wat Duitsland toen niet lukte, moslims dit wel voorelkaar krijgen. Wordt is wakker!
Basil Fawlty | 02-03-17 | 02:02:
Ik denk zelfs dat menig stemmer in de beoogde doelgroep nog niet op die Kuzu stemt gewoon op face value.
daytripper | 02-03-17 | 01:58:
De Joop adepten kunnen nog wat opsteken van de mensen hier in de panelen.
Ze zullen eerder denken: "Hee, niet iedereen hier is het met elkaar eens maar er zijn wel normale discussies mogelijk?".
Moet een vreselijke teleurstelling voor ze zijn met hun bekrompen napraterige zelfingenomenheid.
alphapapatango | 02-03-17 | 01:39
Binnen de moslimgemeenschap is te veel verdeeldheid zoals ik al aangaf. Een Koerd (en we hebben er veel van) of sterker nog een Gülenist (en daar zijn er ook best wel veel van) zullen nooit op DENK stemmen en dan heb ik het niet eens over Alevieten en Sjiieten. DENK is puur afhankelijk van de AKP Soenni stem. Iedere andere moslim stroming minacht hun. Ja ze hebben die verkapte Marokkaanse taxichauffeur look-a-like gozer maar dat is mijn ogen geen mega stemmentrekker.
De Joop adepten die deze discussie per ongeluk lezen denken : daar heb je de fascistische xenofoben...:))op de late avond
Proud to say I am not!Ik ben opgegroeid met immigranten .. Hongaren Tsechen , Vietnamnezen, Surinamers etc etc .. Ooit een probleem geweest ? NEVER!
Maar jullie kleinkinderen gaan jullie politiek vervloeken!
Basil Fawlty | 02-03-17 | 01:16:
Ik denk ook niet dat we onder de voet gelopen door de eensgezindheid onder islamieten (die is er niet).
Turken zijn onderling al verdeeld, Marokkanen en Berbers gaan ook niet lekker met elkaar, ga zo maar door.
Het is wel opvallend dat Turken juist nu tijdens het fenomeen Erdoham zich zo op het thuisland richten.
Onder Ataturks nalatenschap heb ik nooit zo'n nationalisme gezien.
Alleen vanwege de gezamenlijke "vijand", de Koerden, konden ze wat binding vinden.
DENK is het laatste waar ik me zorgen over maak.
Zodra de partij meer dan 2-3 mensen heeft, splitst er al iemand zich af.
Zo denk ik ook niet dat ze hadden bestaan als ze niet van de PvdA waren afgesplitst, iets dat veel makkelijker is dan zelfstandig een partij initiëren.
@Usuc | 02-03-17 | 01:46
Uiteraard grenzen dicht. De waanzin dat dat niet mogelijk zou zijn! Een mantra die als je hem maar vaak genoeg herhaalt vanzelf schijnbaar waar wordt.
Geloof met je dat bij een "breed" kabinet ( zonder PVV dus, want daar stuurt men op aan).. krachteloos.. de volgende ronde een andere wordt.
daytripper | 02-03-17 | 01:40
Mwah. Nah maak ik me geen zorgen over. Misschien wat geschifte bekeerlingen. Max 200 a 300 denk ik. De hardcore linksmens is niet gediend van DENK. Bedreigt nml hun levensstijl. Leuk om te knuffelen maar ze zijn zwaar nimby. ;)
daytripper | 02-03-17 | 01:42
.
Grenzen dicht zoals vroeger is de enige optie om te proberen de groeiende problematiek tegen te gaan. Andere partijen gaan dit niet regelen. De meeste partijen erkennen het probleem niet eens. Zonder PVV worden de problemen dus niet opgelost. Dat zal leiden tot een nog grotere winst voor de PVV in de toekomst. PVV (en overige nieuwe rechtse partijen) zullen blijven blijven groeien, zo lang het probleem niet opgelost wordt.
@Usuc | 02-03-17 | 01:35
Ik help het je hopen , maar bij de vorige verkiezingen viel de PVV ook kort van tevoren terug met dank aan NPO en de propag machinerie van VVD etc
Nederlanddraaitdoor | 02-03-17 | 01:21
De deugmens vindt de "zielige" Turk en Marokkaan interessant zolang ze er via subsidieclubjes geld aan kan verdienen en zolang, en dat is heel belangrijk, ze niet in hun buurt wonen. Geloof me op mijn bruine ogen. Ik woon oppe gracht (canary in the coalmine) en je wil niet weten hoe minachtend men onder elkaar in de kroeg over die mensen praat. Men heeft dezelfde gedachte over de bontkraagjes als de mensen die dat dagelijks ervaren alleen is dat niet politiek correct. Maw mensen die PVV stemmen durven dat publiekelijk niet toe te geven net zo min als de deugmens die eigenlijk een schurfthekel heeft aan Marokkaans straattuig. Zie een uber policor Hanneke Groenteman. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/12/...
Was niet erg geweest dat ie het op de turkse schotel doet in het nederlands... maar hier geeft hij duidelijk aan dat veel turken er schijt aan hebben om ook maar nederlands te leren en zich niet aan passen ...... Of??? Hij spreekt tegen de demente turken die wel geïntrigeerd zijn en zich hebben aangepast, en door ouderdom dementie terug gevallen ... wat heel gewoon zou zijn voor die mensen.
De Nederlandse koerden, alevieten en seculieren zullen nooit op die partij stemmen. Wat blijft over? een +/- 175.000 (natte vingewerk) soennitische Turken die mogelijk kunnen stemmen op hen. En als iedere stemgerechtige Soeni Turk op DENK stemt kom je max op 2 zetels....
Basil Fawlty | 02-03-17 | 01:16
Je vergeet een, hopelijk klein, NL mafkezen contingent dat mogelijk ( de onderdrukte Turkse medemens... bla bla)
Denkula gaat stemmen
Hemeltje. Een fotosoep met Wilders. Ik neem aan dat Peggold nu niet wegholt maar heel boos wordt vanwege dit onrecht dat Wilders wordt aangedaan?
twitter.com/drentelaar/status/8370995...
Basil Fawlty | 02-03-17 | 01:16
Of marokkanen iets met turken hebben en visa versa ,is helemaal niet van belang.
Denk is de enige moslim partij van nederland ;en wie stemmen daarop?
Juist.. de moslims.
daytripper | 02-03-17 | 01:24 Om dezelfde redenen waarom de NY Times bij het sluiten van de stembussen aan Trump twee procent kans gaf op een overwinning?
daytripper | 02-03-17 | 01:24
.
Omdat peilingen links zijn. Wacht 15 maart maar af. Dat is de peiling die er toe doet. De werkelijke verkiezingen laten al decennia een daling zien voor de gevestigde partijen. CDA en PvdA zijn zelfs vrijwel gedecimeerd, nadat het (heel) vroeger grote partijen waren met 40-50 zetels. De trendlijn van de PVV en de opkomst is er een van continue groei. Sowieso de opkomst van rechts partijen is in opkomst om tegenwicht te bieden aan het centrum-linkse blok dat er altijd is geweest. Afgezien van de centrumpartij was er voor Fortuyn niet eens een rechtse partij in Nederland. Juist daarom heeft links haar gang kunnen gaan. De verandering is sinds Fortuyn ingezet.
sorry : observer
Obsever is lievvv.... jammer dat de islamo's niet zo lief zijn.
@Observer1961 | 02-03-17 | 01:23
Heb je de Indonesische nationaliteit? Zo nee, dan gaat je kreupele vergelijking mank.
Leipniz | 02-03-17 | 01:08 Ik hoop dat je gelijk hebt, maar vertrouw het ook niet helemaal. Katten in het nauw en zo.
Over die versplintering op rechts maakte ik me wel zorgen. Inmiddels, ik stem op één van de PVVdames, ben ik wel blij met FvD. Eén en één is meer dan twee.
Jan Roos wordt nieta en GP... laat maar. Zo heeft de fittie (kuch) binnen GeenPeil 9de beweging, niet de partij) toch nog een positief effect.
Observer1961 | 02-03-17 | 01:23
En heb je de Balinezen ook al verteld dat Bali niet van hen is, maar van jullie?
@ Observer1961 | 02-03-17 | 01:23
Goed punt betreffende integratie. Ik denk ook niet dat het leeuwendeel van de Nederlandse samenleving van immigranten verwacht dat ze alleen Nederlandse TV/radio tot zich nemen. Als ze de media uit hun moederland blijven volgen, dat is hun volste recht, en logisch! Denk ook niet dat dat een discussiepunt betreffende integratie is, of mag zijn.
Dit blijkt vandaag maar weer eens... Meer dan 65% van de Nederlanders begint dit softe gedoe nu wel eens zat te worden.
De hoop van deze burgers is gevestigd op de PVV en dat is nagenoeg volledig te danken aan lapzwansen zoals Alexander Pechtold.
Ommezwaai | 02-03-17 | 00:40
@Ommezwaai. hamvraag: waarom zien we dat dan niet terug in de *kuch* peilingen?
Bisbisbis Tsja... als je Turken wilt bereiken... die zijn na veertig jaar met z'n allen zó geïntegreerd in de Nederlandse samenleving, dat ze écht geen Nederlandse zenders kijken.
Ik woon nu 7 jaar op Bali, heb me aardig aangepast en respecteer de Hindoe religie op Bali. Maar toch blijf ik Nederlandse tv kijken en geen Bali tv.Ik spreek wel al Indonesisch maar wat zij uitzenden is gewoon niet mijn smaak. Ik denk dat om goed samen te leven je niet perse De Turkse tv hoeft af te zweren.
Enge gasten, die van DENK.... beetje neofascistisch, Turks neofascistisch! Ik zie alleen nog geen drommen extreem-links de barricaden opgaan tegen deze zieke lieden. Misschien een gezamenlijke agenda?
Over Turkije. D'r is nu een brain drain aan de gang. www.politico.eu/article/turkey-failed-... Die was al aan de gang voor de halfwasse couppoging. En vergis jullie niet Gülen en Erdogan waren dikke maatjes, beiden islamitisch radicaal. Gülen aanhangers waren de brains en Erdogan leverde het ongeletterde klapvee uit midden en oost Anatolie. Dodelijke combi totdat Erdo de alleenheerschappij wilde hebben dus moesten Gülen en zijn aanhangers worden uitgeschakeld (doet mij zijdelings denken aan iets met lange messen, maar dat terzijde). Probleem alleen was Gülen mensen waren (en zijn) hoogopgeleid en zaten dus hoog in iedere vorm van overheid, gedeeltelijk in het bedrijfsleven en ook het leger. We spreken dan over 100.000-en mensen. Gülen werd dus in de ogen van Erdo te machtig. Erdo de straatvechter uit Kasimpasa (arme volkswijk in Istanbul) vond dat niet leuk en zag altijd Gülen als een "tool" om de ultieme macht te bereiken en die moest worden uitgeschakeld. "Dog eat dog" Anyways we weten allemaal wat er daarna gebeurd is maar nu heeft Turkije een groot probleem. Die hele Gülen clan is weggevaagd door Erdo en wat blijft over? De laagopgeleide kinkels die opeens worden gepromoveerd tot posities die ze vanwege hun beperkte kennis niet aankunnen. Bijvoorbeeld Gülen rechters die oa seculiere journalisten en schrijvers (de eerste slachtoffers jaren geleden) in bak hebben gegooid zitten nu zelf in de bak. Hoe ironisch wil je het hebben? Waar moest ik vreselijk cynisch om lachen. Erdo heeft de seculiere rechters en advocaten gevraagd nadat hij hun jaren geleden had ontslagen, want seculier, om terug te keren om hun "Turks nationalistische" taak te doen. Jullie kunnen wel raden welke vinger zij opstaken. Terugkoppelend naar DENK. Ze zullen nooit zo groot worden als AKP en max 2 zetels halen waarom? De Nederlandse koerden, alevieten en seculieren zullen nooit op die partij stemmen. Wat blijft over? een +/- 175.000 (natte vingewerk) soennitische Turken die mogelijk kunnen stemmen op hen. En als iedere stemgerechtige Soeni Turk op DENK stemt kom je max op 2 zetels. Maar zelfs van dat gedeelte heeft, denk ik, een groot gedeelte niks met DENK. Blijft over het Marokkaanse stemvolk. Daar kan ik niet over oordelen maar ik heb het gevoel dat de oudere Marokkaanse stemmer niks heeft met Turken. Zijn nooit vrienden geweest. Blijft over de jeugdstem. 18-25. Gaan die allemaal stemmen? Ze verachten Nederland en alles wat Nederlands is. Zou me heel erg verbazen als zij van hun scooter afstappen en in de rij gaan staan om te stemmen. "Stemmen is voor KK Hollanders!" is daar het motto. Dus 1 max 2 voor DENK en daar houdt het mee op. My 2 cents.
Ik vind die twee Turkse DENK figuren Dr Jekyll and Mr Hyde zeer gevaarlijke lui. Zegt die Kuzu gisteren nog dat hij vrijheid van geloof en geaardheid een groot goed vind in onze grondwet.
Maar zodra de Islamieten een meerderheid hebben in het land, over een jaar of 30-40, dan komt de ware aard uit de mouw omdat simpelweg de meeste moslims die regels niet accepteren en horten te handelen volgens de Koran en Sharia. Zoals nu Turkije erg snel islamiseert zal dat hier later ook gaan als we er niets aan doen.
@BokoHalal | 02-03-17 | 00:52
Als je ziet hoe DENK nu al door zowel de media als door hun toekomstige "bondgenoten" wordt aangepakt (en terecht), biedt dat voor hen weinig hoop op een succesvol verblijf in de kamer. En als Kuzu zelf al de ene na de andere volslagen idiote uitspraak doet, hoe moet dat gaan met dat handvol half-analfabete onderknuppels dat hem in de Kamer gaat vergezellen? Het wordt een puinhoop van LPF-achtige proporties, waarvan gevestigd links wijselijk afstand van zal houden.
Wat nu van belang is, is dat de PvdA leeggezogen wordt door de DENK-vampiers, die vervolgens niets met hun winst kunnen doen. Dat zijn dus loze zetels die anders bij een slinkse machtspartij terecht zouden komen. Prima, toch? Over vier jaar zien we wel weer verder.
Eens met de stelling dat we alles moeten inzetten op een sterk machtsblok PVV/FvD. Daarom ben ik ook niet bang voor de versplintering op rechts. FvD biedt kiezers voor wie Wilders een brug te ver is, een goed conservatief alternatief. Er is zonder meer plaats voor meer dan één partij op rechts, en FvD zou nog wel eens heel groot kunnen worden.
Kuzu pakt wat hij pakken kan en vlucht dan naar Turkije.
@Ommezwaai | 02-03-17 | 00:28
Dat is dus precies wat ik bedoelde, de eerste islamitische immigranten kwamen 50 jaar geleden slechts hierheen, omdat het hier veel beter was in alle economische opzichten. Als ze daar waren gebleven, zaten ze nu nog slechts geitenkeutels te sorteren. Maar deze eerste generatie immigranten kwamen echt nog om te werken. Nu echter, hebben ze veel andere motieven, gratis geld, gemakkelijke huisvesting, gratis gezondheidszorg, gratis scholing en dan ook nog iets met een verziekt en verwrongen westers vrouwbeeld, door het kijken van porno op hun iPhone7, denken ze hier het paradijs te vinden. (Taharrush) Aan dit soort kolonisten, moeten we echt paal en perk stellen!
nl.wikipedia.org/wiki/Taharrush
De grote cruciale fout lag echter bij de links liberale politiek, aangejaagd, en gelobbyd door de hebzucht van grote bedrijven (toen al) om in plaats van van tijdelijke werkvergunningen, een systeem van gezinshereniging in te voeren. en toen ging het langzaam definitief mis, het was de eerste aanzet tot parallelle samenlevingen en de toekomstige islamitische massa-immigratie, die nu als een juk op de schouders ligt van de westerse maatschappij.
Nu nog steeds, en in een versneld tempo aangejakkerd door globalisten zoals bijvoorbeeld een zekere Soros, met tentakels in vele MSM kanalen.
Ach,Jan Roos,Kuzu,Sylvana. Politieke showroom,mooi man.
knutsel | 02-03-17 | 00:56:
Ook goede nacht!
Truste
www.youtube.com/watch?v=ypr18UmxOas
Leipniz | 02-03-17 | 00:45 Daar gaat geen cordon omheen. D66, PvdA, GL zullen ze omarmen als ze dat in het pluche kan brengen. Reden temeer om te zorgen dat PVV/FvD zo groot worden dat men er niet om heen kan.
Integratie is een waan. Het bestaat niet en kan niet. Hier nog een keer het bewijs.
Ze zijn ook in het Parlement onder ons. Nederland, let op uw saeck.
@ LuckyGirl | 02-03-17 | 00:42
Heeft @ Libero geen klachten formulier? :)
Ter verzachting/compensatie kan je wellicht deze film kijken:
www.netflix-nederland.nl/netflix-origi...
Groetjes uit stormachtig Nederland, naar zonnig Portugal :(
De enige Turk die ik ken met rare bobbels onder zijn kin! inteelt?
I vind het prima. Meer, meer, meer DENK!
Als ze 5,6,7 zetels krijgen gaat daar meteen een cordon sanitaire omheen, zodat ze voor vier jaar compleet buitenspel staan. Maar die zetels gaan dan ten koste van de PvdA, en bevorderen de versplintering op links.
Alleen al daarom kan DENK niet groot genoeg worden.
webmiep | 02-03-17 | 00:42
Precies! Niet intrappen dus...
Zijn de schapen op of willen ze niet ophouden met mekkeren. Het wordt tijd dat we dhr. Kuzu eens met de poten in laarzen gaan zetten zodat hij niet ver kan lopen en we eigenlijk onze waarden aan hem kunnen voorleggen. Hij, een zetelrover, spreekt met de tijd die hij van onze belastingcenten krijgt betaalt en als partij die nu nog eigenlijk geen spreekrecht heeft en laten hopen ook niet krijgt.
Ce ca! | 02-03-17 | 00:31:
Een goede nacht, hopen dat het morgen een spannendere trollendag wordt.
-weggejorist-
daytripper | 02-03-17 | 00:23
Deze Pechtold weet dondersgoed dat het de verkeerde kant opgaat met de ongebreidelde import van allerhande volk (veelal moslims).
Alleen zoals ik al eerder plempte, Pechtold en zijn billenmaten zijn te hufterig om het probleem echt aan de kaak te stellen.
Deze opperkneus snapt echter niet dat zijn mening volledig indruist tegen de problemen die de Nederlandse burger ondervindt van dit onaangepaste volk.
Dit blijkt vandaag maar weer eens... Meer dan 65% van de Nederlanders begint dit softe gedoe nu wel eens zat te worden.
De hoop van deze burgers is gevestigd op de PVV en dat is nagenoeg volledig te danken aan lapzwansen zoals Alexander Pechtold.
daytripper | 02-03-17 | 00:23
Lijkt mij dat je zo'n situatie kan pareren door zo'n geïntegreerde moslim (die er uiteraard zijn) te vergelijken met een niet geïntegreerde moslim.
Opgelost toch?
Een onaangepaste Nederlander is tenslotte ook geen bewijs dat alle Nederlanders onaangepast zijn.
Jammer dat er maar zo weinig mensen voldoende eloquent zijn in hun punt te maken.
@High-Roller | 02-03-17 | 00:29 Wat is dit? Een doorzichtige Libero-val?
@oostermoer | 02-03-17 | 00:13
Je kijkt te oppervlakkig. De moord op Van Gogh heeft veel mensen beïnvloed. Ook mij. Sinds de moord op Van Gogh ben ik tegen de islam. Bij alle verkiezingen daarna heb ik PVV gestemd.
oostermoer | 02-03-17 | 00:13
Ik weet het. Om een andere reaaguurder aan te halen. "Dit land verdient de leiders waarop men stemt" Zoals ik voor de gein al zei, binnenkort een verenigde burgerwacht partij? Maar onderschat nooit de kracht van 1 persoon. Alles kan en IS mogelijk. Ik zie het wel na 15/3. Weinig, maar een beetje hoop is er wel.
@ Lucky girl
Fluit even op het trollenfluitje,... gisteren had ik berbaar binnen een minuut ;) (Zie trollen item op 21:56)
Basil Fawlty | 02-03-17 | 00:21
They know nothing :)
Truste Yall
Waar komt die Rare Denkula eigenlijk vandaan? Turkije lijkt me sterk. Lijkt me meer zo'n zigeunertype zo'n Roma.
Batavi Magistralis | 02-03-17 | 00:11
Zelf een land opbouwen en succesvol runnen blijkt in de meeste gevallen niet weggelegd voor deze bi-culturelen. Getuige de gemiddelde economische situatie in de landen waar deze platkoppen uit afkomstig zijn of waar hun loyaliteit ligt.
.
Het is toch maar wat makkelijk om een welvarend landje trachten leeg te trekken om het vervolgens ook nog naar je hand te willen zetten.
.
Als onze ouders en voorouders niet gezorgd hadden voor al de voorzieningen waar deze lieden zich een slag in de rondte van profiteren, was er geen sterveling uit den vreemde geweest die ons landje had zien zitten.
En dan altijd weer aan komen zetten met een handjevol
islamieten die wel geïntegreerd zijn ..
daytripper | 02-03-17 | 00:23
.
Taqiya
Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in. Dit volk is grotendeeld laf en egocentrisch enkele uitgezonderd.
oostermoer | 02-03-17 | 00:13
Het is het natuurlijke gevolg van 70 jaar wentelen in vrede en welvaart .. dat maakt een zoogdier lui en vadsig.
Wat ik eigenlijk onbegrijpelijk vind , ook eergisteren weer van Jan Roos in " debat" met onze Islam knuffelaar A.P., dat deze laatste altijd weer doodmakkelijk wegkomt met zijn verhaal/mantra van we hebben altijd immigratie gehad ( kwijl :".. indonesische voorouder van Wilders")
Is er nou niemand zo slim om deze mafkees te vertellen dat het hier en nu om een type immigrant ( beter :infiltrant) gaat met een dodelijke ideologie die zich vanaf dag 1 niet aan wil passen?? En dat andere immigranten nooit systematisch aanslagen pleegden?( afgezien dan eenmalig van de Molukse strijd .. ja , ik weet het)
Tja ..1 gek kan meer beweren dan 10 wijzen kunnen antwoorden.
En dan altijd weer aan komen zetten met een handjevol
islamieten die wel geïntegreerd zijn ..
LuckyGirl | 02-03-17 | 00:21
Was het maar zo. Maar schoonzoon van ome Erdo is daar de baas als ik me niet vergis. Dan weet je hoe laat het is.
Ik dach da ATV die sender met froluke musiek uit Aroeba was?
Ce ca! | 02-03-17 | 00:07
Ik word doodvermoeid van die 3e rangs lokale politici die zich zo graag willen profileren. D'r komt nml niks zinnigs uit. Geen kennis, geen kunde, geen talent.
De msms had het er weken geleden over dat er maar minder peilingen moesten worden uitgezonden.
Het was namelijk maar de vraag hoe betrouwbaar peilingen eigenlijk zijn.
Ondertussen schieten plotseling de peilingen als paddestoelen uit de grond bijna dagelijks.
Het propaganda offensief van links wordt opgevoerd.
Het feit dat een gek als Kuzu (in tegenstelling tot Wilders) gewoon over straat kan gaan, toont de deplorabele staat van dit land aan.
LuckyGirl | 02-03-17 | 00:15
Hahahaha! Love ya!
Je bloedeigen land zal toch mede eigendom zijn van deze halvegare nep-klompenTurk..
Gezegend zijn we er maar weer mee.
.
Ik ga zo maar weer eens naar bed om morgen de helft van mijn zuurverdiend geld weer te mogen storten voor o.a. de slarissen van dit soort aperte idioten...
Hollanda hepimizin?
Van de Turken?
Nou good luck met deze lineaire staatsgreep.
Wel een nummertje trekken en wachten op je staatsgreepbeurt, want er zijn al anderen bezig met een non-lineaire multinationale staatsgreep namens de EU.
Basil Fawlty | 01-03-17 | 23:47:
Bij het uit eten gaan had je meer kans een troll te vangen dan hier.
Ik verveel me.
De kleinkinderen van de Joop-adepten zullen hun grootouders nog es vervloeken voor hun kortzichtigheid aan het eind van deze eeuw.
Fuck, ik vind Wilders eigenlijk niet competent, maar door het falende establishment heb ik geen keus.
grotendeels
@ oostermoer | 01-03-17 | 23:57
Wat denk je zelf dat er gebeurt, als je tig miljoen mensen wegzet in een cordon na 15/3 ? Shit giets oan.
Ce ca! | 02-03-17 | 00:03
Ik weet het niet. Na Pim Fortuyn gebeurde er ook niet zoveel. Even leek het een volksopstand te worden , maar dat lieten de Nederlanders weer snel in de kiem smoren.
Zelfs na de moord op van Gogh in 2004 kwam er geen opstand. Een potten en pannen protestje op de dam, dat was alles. Met een toespraak van enkele politici. De zaak was alweer gesust en de regenten gingen vrolijk weer voort. Zich aan het grote graaien wijden. Triest land Nederland. Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in. Dit volk is grotendeeld laf en egocentrisch enkele uitgezonderd.
Kuzu zegt wen er maar aan:
Aan het voddenvolk.
Aan het lompenproletariaat.
Aan Erdogan-propaganda in de 2-de kamer.
Aan de islamitische achterlijkheid.
De kapster van het huidige "artikel 1" had op tijd door dat het niet meer dan 2 jaarsalarissen zou worden voor Denkula en nam de benen.
Als een Turk (of andere islamiet) zegt Nederland is van ons allemaal, bedoelt hij natuurlijk iets heel anders: namelijk, Nederland wordt van ons, en uiteindelijk zal de islam overheersen, en jullie zullen bekeerd worden, en als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks..
Grote onzin natuurlijk, Nederland is wel degelijk van ons, en niet van jullie kolonisten en globalisten, die twee handen op één buik zijn.
De Turkse kinderen zeiden het vroeger al, en die hoefden er niet politiekcorrect en omfloerst omheen te praten.
Ik hoop dat het nooit zover zal komen. Zo ja, en zwichten wij voor deze kwalijke krachten, steek de dijken dan maar door, dan is het land van niemand meer, het verdronken land van de dwaze en angstige politiekcorrecte waanzin..
de islamitische geest is uit de fles, gewillig, daadkrachtig, narcistisch en vooral uit op een clash met de westerse geest. Dat laatste brengt de verlossing voor ons allen. De clash met ons is zoiets als een westerse David en de filasṭīnīun (Goliath)
Dat is de reden waarom er al meer dan 1.400 jaar problemen met deze sekte bestaat.
Kzegje
Nederland is bevrijd door Polen en Canadezen.
@oostermoer | 01-03-17 | 23:57 Lol. Als je jongeren wil aanspreken moet je niet bij mij zijn :) Ik speel op verjaardagen tegenwoordig de boze ouwe blanke oom. Lachen man. Dat gezegd hebbende, je MOET bijblijven. Ik ben al lang blij dat er iemand langer dan 5 jaar denkt. Je mag rustig zeggen hoe jij denkt wat de oplossing dan wel is. Iedereen luistert.
-weggejorist-
Ik hoor Denkula al weer reutelen op de kijkbuis dat hij op deze wijze de Turkse kiezer wil bereiken die *kuch* helaas na 65 jaar de Nl taal niet spreekt .
"Verbinden" weet u wel.... lol
As usual: voorspelbare en tenenkrommende politiek gekleurde non-humor van Adolf Jansen bij Pauw en Jinek. Nog een grotere afknapper dan beroepsaanschuiver Freek de Jong. Kortom , voor het andere geluid moet je vooral niet bij de oude media zijn.
@ oostermoer | 01-03-17 | 23:57
Wat denk je zelf dat er gebeurt, als je tig miljoen mensen wegzet in een cordon na 15/3 ? Shit giets oan.
Nederland heeft al jaren behoefte aan minder schijndemocratie oftewel een sterke man die figuren als Denkula het land uit knikkert .. EVRM of niet.
Brussel is een papieren tijger die alleen schreeuwt als ze denken dat het kan.
Zie de " muur" van Hongarije. Iemand daarover nog gehoord?
Natuurlijk niet ... handjes voor de ogen.
Rooddraakje | 01-03-17 | 23:47
-
Of het schandelijke verhaal dat Turkse patiënten, massaal zelfmoord plegen met Nederlandse stekkers van Phillips.
Deze carriere-etterbal gaat straks mooi , wellicht samen met een compaan, met 110.000 jaarlijks en dank aan de PvdA, hier z'n gehuichel ophoesten.
Lees: 'Nederland is niet van jullie [Nederlanders'], Nederland is van ons [Turken] allemaal. ... Wen daar maar aan!'
Kuzu laat zichzelf wel heel erg kennen zo!
@oostermoer | 01-03-17 | 23:42 Niet zo defaitistisch ouwe. Gewoon doorgaan.
knutsel | 01-03-17 | 23:46
Ik ga ook gewoon door, maar soms moet je even de zaak weer onder de aandacht brengen om jongeren , die wel van Nederland houden , bij de les te houden. 5 jaar Nederland en dan is het voorbij. Of ... nu kan het nog.
Vul maar zelf in wat er moet gebeuren als jullie Nederland willen behouden.
Twee keer op één avond dat wandelende lijk Dolf Jansen bij de VARA. Daar word je ook niet vrolijk van.
Guzu.
Koonkluk Huis | 01-03-17 | 23:21
Dat moet je even uitleggen voor wie het stukje van Afshin Ellian op elsevier.nl niet gelezen heeft (is daar misschien al verwijderd want ik kan het niet terugvinden). Dus: Ellian legt uit dat voor de klank k/g in het Perzisch één teken gebruikt wordt. Een zonder streepje erboven als het een k is, met een streepje wordt het een harde g (als een Italiaanse gh). Kuzu is de naam, ghuzu is in Iran iemand die constant scheten laat. Ellian kent Nederperzen die Kuzu dus voortdurend Ghuzu noemen. Zou hij zelf natuurlijk nooit doen.
bowlfabriek | 01-03-17 | 23:25
Die Polen waren goede knokkers. De Duitsers waren niet zo zeer benauwd voor de Amerikanen, maar des te meer voor de Polen en Russen.
nl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_...
Hij werd winkelier en fabrieksarbeider. Hij had geen enkel recht op pensioen. Pas in 1966 stopte hij op 75-jarige leeftijd met werken.
En intussen voelt Pauw zich geroepen om op te komen voor Pechtold ten kosten van GeenPeil. Wat een eikel, Dijkgraaf en Nijman hebben wat mij betreft gelijk wat betreft Pechtold.
Ce ca! | 01-03-17 | 23:40
Maar t meest schandalige is nog wel dat Nederlandse verplegers de Turkse patienten laten verrekken
Trouwens was vanavond effe uiteten. Zijn de Libero trollen al langs geweest met hun "zalvende" antwoorden?
@oostermoer | 01-03-17 | 23:42 Niet zo defaitistisch ouwe. Gewoon doorgaan.
We kunnen klagen, maar de meerderheid van de Nederlanders heeft dit mogelijk gemaakt. 40% nam niet de moeite om te gaan stemmen. De rest, die wel stemde in meerderheid voor de multiculturele samenleving. Het resultaat is nu hier. Ik geef Nederland nog 5 jaar.
Zelf schuld. Sorry.
alphapapatango | 01-03-17 | 23:33
Zolang je maar een strohalm hebt om weg te kijken. T ligt nooit aan de islam maar altijd aan iets anders.
@ Rooddraakje | 01-03-17 | 23:28
En wat te denken van al die Gullen aanhangers, die de gevangenissen gingen bezetten, uit onvrede over het avondeten thuis.
He grappig als je hierover een vraag stelt op Denk, wordt deze meteen verwijderd!
Misschien leuk idee voor extra vertier en vermaak. Vraag aan Kuzu waarom hij niet wil dat er vragen over Turkije worden gesteld maar hij wel op de Turkse tv reclame maakt voor Denk :)
Ach,... de door Pechtold zeer gewaardeerde collega's, die hier ook horen volgens hem.
Want kijk, de loyale politicus zegt het Pechtold na.
Dit land is voortaan ook van de islam.
Ik vraag me echt serieus af of er enig ander land ter wereld is waar dit soort democratische constructies bestaan. Dat er bijvoorbeeld wat Spaanstalige posters in Amerika hangen om een lokale Mexican-American een publiek functie te geven kan ik me nog wel voorstellen, maar een Turk die in het Turks zijn achterban toespreekt om het Turkse belang te vertegenwoordigen in het parlement?
Rooddraakje | 01-03-17 | 23:25
Roemer die maakt hem nog mooier..
De moslimmigranten..''mensen zoeken een zondebok '' ;want ze raken hun zekerheden kwijt.
Deze is ook leuk..
Volgens mona worden ze radicaal ,door filmpjes op internet.
Dat het misschien wel komt omdat ze vanaf hun geboorte de haatversen van de qur'an ingeramd krijgen,komt dan niet op bij monatje.
Boeser_Onkel | 01-03-17 | 23:15
Om privacy redenen ga ik niet in op je vraag. Bovendien hebben Gutmenschen hier geen problemen mee, die vinden een grote Turkse vlag in een klaslokaal een verrijking, ook al wordt er geen Turks gegeven, maar Nederlands, of Engels, of wiskunde.
En de Gutmenschen die hier wel moeite mee hebben, gaan vrijwillig naar de psycholoog om hun boosheid weg te laten duiden.
@ bowlfabriek | 01-03-17 | 23:25
Dat was toch allemaal in de Jordaan gebeurt?
Ik herinner me nog een item van POWNED over stemmen ronselen in een moskee. Zal deze keer niet anders zijn.
Nou, dan kunnen wij vanaf nu ook een mening hebben over Turkistan.
Denk ik.
Oh nee, weet ik zeker.
De studio van Jinek zit weer eens vol met deugmensen.
Sommige Mensen in nederland staan achter erdogan en stemmen op erdogan ; ipv op onze politici .. Staan te zwaaien met turkse vlaggen op pleinen.
Kijken alleen naar turkse tv..
''Maar we worden nooit als nederlanders gezien''..
En dat is de schuld van de nederlanders, natuurlijk. haha.
Fleur heeft mijn stem! In die slangenkuil punt op punt maken. Prachtig!
@ bowlfabriek | 01-03-17 | 23:25
En vergeet de Armenen niet, die pleegden massaal zelfmoord en daar werden ze absoluut niet bij geholpen!
Ik zie het al voor me:
Kuzu als minister intergratie
Azarkhan als minister justitie.
-
Kan men ze "gezellig" in hun eigen taal toespreken. Zo is dit land nog gaver dan Denemarken! (zwaait naar herder!)
@oprisp heb jij dat nooit gehad dan bij geschiedenisles ?ook niet dat het geallieerde leger onder aanvoering van de turken op 6 juni 1944 geland zijn in normandie ? en operatie market garden waar een enorme luchtlandingsoperatie is gedaan door turken en marokanen ?ok er deden ook wat polen mee maar die hebben het er juist voor gezorgd dat het mislukte.nooit gehad ?vreemd...
Het enige dat ze bereiken is dat onze kamer effectief 148 stoelen groot is. Ik lig niet wakker van Denk. Regeren gaan ze in elk geval nooit.
Thieme net bij Humberto; "de vluchtelingen uit Syrië zijn op de vlucht vanwege watergebrek. Dat levert spanningen op waardoor ze vluchten"
Stel je voor dat je de Islam moet noemen als oorzaak....
Oprisp | 01-03-17 | 22:54
"Een paar Marokkanen zijn er aangespoeld in Zeeland. Die hebben ze daar begraven, meer niet.
Dat sprookje van onze bevrijders moet maar eens een keer afgelopen zijn."
Europa is door de Russen van Hitler/nazi's bevrijdt,daarbij is Duitsland en haar volk als winnaar uit de bus gekomen.
www.youtube.com/watch?v=g5jjSpu6KdI
Hee Kuzu, zo zeg je dat niet.
Doe eens wat aan je rudimentaire taalgebruik. Leer eens fatsoenlijk Nederlands en toon eens wat meer respect voor onze politici, ja?
Ergens kan ik zijn brutaliteit wel waarderen... het brengt tenminste wat leven in de brouwerij.
Guzu.
Mijn Kuzu avond is gelukkig niet helemaal naar de klote want ik heb het genoegen om Fleur Agema bij Pauw en Jinek nu te zien. Wat een prachtige en inhoudelijk sterke vrouw.
@bisbisbis | 01-03-17 | 23:12 Zou wel humor zijn als ze ook een Duitse versie krijgen van DENK. Daar wonen beduidend meer Deutschtürken dan hier...
"Ik heb een leraar gekend van Turkse komaf die op een middelbare school een vak gaf (het was geen Turks) en het eerste wat ie deed was een grote Turkse vlag ophangen in het klaslokaal. De schoolleiding deed zoals te verwachten helemaal niets daar tegen. Zo rolt Nederland." Van Duyvenbode | 01-03-17 | 22:48
Beste Van Duyvenbode, welke school was dit, en waar en wanneer vond dit plaats? Ik denk dit cruciaal is te weten voor mensen die nu nog wonen in gebieden waar dit soort zaken zich nog niet voordoen. Daar wemelt het nog van deugmensen die denken dat het niet zo'n vaart zal lopen maar wanneer de feiten zich voordoen zich voor hun hoofd slaan dat ze niet eerder actie hebben ondernomen.
@Sir EnemA | 01-03-17 | 21:36
Lubach: Ze werken met minimaal 4 mensen 4 dagen voor een uitzending van ongeveer 30 minuten.
Lubach is leuk 1 keer per week. Of je moet het format veranderen en er een soort van late night talkshow van maken ala American style.
Daarmee poets je waarschijnlijk wel heel makkelijk Domnek (aka Jinek) en Pauw weg.
Herstel - verlengde.
Kuzu en Ozturk hebben het vermogen om mensen pislink te maken. In het verlangde daarvan is ook dit een zorgelijk bericht.
.
'Zwembad bevat 75 liter urine.'
www.msn.com/nl-nl/nieuws/opmerkelijk/z...
Moet je eens kijken, wat er gebeurt als Geert Wilders morgen op de Turkse zenders verschijnt met de boodschap dat 'Turkije van iedereen is' - dan is de Erasmusbrug in Rotterdam te klein.
-
De Duitse president Gauck ziet vandaag met zorg aan, hoe sterk Wilders is in Nederland. Hij doet er nog nét geen negatief stemadvies voor de Nederlandse burger bij. Merkwaardig toch, dat Gauck met geen woord rept over het gegeven dat er een heuse AKParti in zijn buurland aan het opstaan is...
Ommezwaai | 01-03-17 | 23:06
Iets met spijker en kop.
JanvandeBiertent | 01-03-17 | 23:02
Net als de hack van de roeskies en het met de hand tellen dadelijk. Kan er niet zo een VN team komen ter controle? Ben ff de naam kwijt van die organisatie.
Beter, Nederland is van ons en helemaal niet van jullie.
Het moment waarop je de bevestiging krijgt dat het partij kantoor van DENK een dependance is van de ak partij in istanboel.
JaNeeTochNietDan? | 01-03-17 | 22:55
Praktisch alle politici schijten peulen voor die veredelde haatbaarden.
Dat is onlangs wel gebleken tijdens het debat in de Rode Hoed.
Ze weten dondersgoed dat een kritisch geluid tegen de moslims de rest van hun leven beveiliging betekent.
De angst regeert, dat moge duidelijk zijn.
@Rotterdammert1965 | 01-03-17 | 23:00 Ghehe, ik had al zo'n donkerbruin vermoeden het eerder gehoord te hebben.
@kzegje 22:44
Nederlandse stemgerechtigden in het buitenland zijn er ca. 75.000.
Echter het merendeel van de mensen die de procedure hebben gevolgd om via een retourenveloppe en een stempas via e-mail vanuit het buitenland te kunnen stemmen heeft tot op heden nog niets mogen ontvangen uit Den Haag.
Riekt naar moedwillige sabotage.
Vraagje. Komt dit van ATV "Avrupa" (Europa), de europese tak van ATV? Zo ja dan mag dit. Hetzelfde als de Duits/Turkse tapijtboer uit Oberhausen of de Duits/Turkse meubelboer uit Essen die een commercial plaatst. Geloof me die jongens zijn streetsmart en zo link als een lode deur. Ze weten precies hoever ze mogen gaan. Het zijn nml boerenslimme jongens. Onderschat ze niet!
Wellicht kan in de toekomst een "Partij van de Burgerwachten" worden opgericht.
(@ Copy right! :)
Rotterdammert1965 | 01-03-17 | 22:47
Jij hebt meer talent voor dit soort dingen dan ik.
Van Duyvenbode | 01-03-17 | 22:52
@Rotterdammert1965 | 01-03-17 | 22:47 LOL! Die heb je vast niet zelf verzonnen :)
knutsel | 01-03-17 | 22:55
Is ook niet van mezelf, deze kennis opgedaan op Geen Stijl de site waar je algemene ontwikkeling breder wordt :-)
Oh, en als infiltranten van Operatie Libero dit lezen.... donder op naar Dutchturks of zo want daar zit het echte (DENK)tuig en mensen die echt hulp nodig hebben met hun stem gedrag.
"Hee Tunahan K. Nederland is niet van jullie, Nederland is van ons allemaal".
Die Kuzu dacht al in 2012 dat NL van hem was cdn-02.dagelijksestandaard.nl/wp-conte...
Ganstrekken en katknuppelen zijn al geruime tijd verboden in Nederland.
Geitenneuken daarintegen is in opkomst.
mobile.twitter.com/ahmedaarad/status/...
@XaleX_2 | 01-03-17 | 22:08 'Die ene gast met petje vondt DENK fantastisch, want dat was beter voor iedereen.
En daarna zag je zijn valse kutgrijns, wetende dat DENK de Turkse islam partij van Nederland is voor de NIET Nederlanders met dubbele loyaliteit/nationaliteit.'
Klopt, goed gezien! Zoals Kuzu tijdens Nieuwsuur aangaf gisteren gebruikt hij moskeeën om politiek te bedrijven.
Wij horen derhalve slechts de verpakking. In de moskee hoort men de ware agenda van DENK. En wie benoemt de leiders van die Turkse moskeeën?
Wikipedia: 'De Diyanet biedt ook diensten voor de in het buitenland wonende moslims. De imams onder de Islamitische Stichting Nederland worden door Diyanet gezonden. Het merendeel van de Turkse moskeeën in Nederland maken hiervan deel uit.'
Die grijns is dus vrij eenvoudig te verklaren: hij weet iets dat wij niet weten nl.m.wikipedia.org/wiki/Takiyya
DENK is het topje van de ijsberg van de vijfde colonne. Stukje bij beetje zal de ijsberg zich steeds meer blootgeven.
@Rotterdammert1965 | 01-03-17 | 22:47 LOL! Die heb je vast niet zelf verzonnen :)
-en
Ze willen ons verbinden.
-
Klinkt eng als je aan het volgende denkt:
static.webshopapp.com/shops/000587/fi...
JanvandeBiertent | 01-03-17 | 22:43
Een paar Marokkanen zijn er aangespoeld in Zeeland. Die hebben ze daar begraven, meer niet.
Dat sprookje van onze bevrijders moet maar eens een keer afgelopen zijn.
@Sir EnemA | 01-03-17 | 21:36: Hoe bevalt dat nou: Zo'n dagje reaguren met een libero-luier? www.at5.nl/artikelen/166310/verstandig...
Jullie is joden volk, zo leerde ik vroeger.
Je weet wel Kuzu, het uitverkoren volk waar jullie islamieten zo'n pleurishekel aan hebben.
Waarom? Joden hebben gaven die u en de uwen niet hebben en nooit zullen krijgen.
Vandaar de eeuwenoude jaloezie en en daardoor haat van koran lovers jegens de joden.
Rotterdammert1965 | 01-03-17 | 22:47
Jij hebt meer talent voor dit soort dingen dan ik.
"Nederland is van ons allemaal".
Tja. Ook weer zo'n holle frase die je te pas & te onpas tegenkomt
Afgezien van de vraag wie er precies met "ons" worden bedoeld, slaat het sowieso nergens op. Want Nederland is al lang niet meer van "ons". Nederland is uitverkocht. In de ramsj gedaan. Verpast voor een paar grijpstuivers. Door een politieke en zaken-elite met slechts individueel- of partij-gewin voor ogen. En wat er nog van over was, is verraden & opgegeven door een stel lafbekken in Den Haag, die door hun slappe knieën zijn gegaan voor de intimidatie van de (veronderstelde) superieure mannelijkheid van de moslim.
Nederland is van niemand meer.
@Rotterdammert1965 | 01-03-17 | 22:46
Het heeft een zeer positief effect hoor. Het zorgt er namelijk voor dat de goedmens van het partijkartel veel minder reden hebben om het te blijven verdedigen. Een belangrijke reden voor de onverbrijdelde verdediging is namelijk allochtone stemmen.
Reken maar dat deze 'Nederlandse' partij veel stemmen gaat krijgen van de 'nieuwe Nederlanders'. Ons land word ondermijnt is het niet nu dan wel over een aantal decennia. En vele makke schapen blijven stug op de linkse partijen stemmen en willen dit gevaar maar niet zien.
Wat een gluiperd. We shall not forget #PvdA.
Binnenkort zitten de 5 of misschien wel 10 kamerleden van Erdogan met de Turkse vlag in de Tweede Kamer. Gaat gegarandeerd gebeuren. Ik heb een leraar gekend van Turkse komaf die op een middelbare school een vak gaf (het was geen Turks) en het eerste wat ie deed was een grote Turkse vlag ophangen in het klaslokaal. De schoolleiding deed zoals te verwachten helemaal niets daar tegen. Zo rolt Nederland.
Ce ca! | 01-03-17 | 22:31
G eorganiseerde
E enkelbandige
I slamitische
T yfusbende
Van Duyvenbode | 01-03-17 | 22:37
Met Ons Samen Leven Is Moeilijk past veel beter.
@appelvink | 01-03-17 | 22:38
Het woord gluiperd vertolkt precies wat ik voel als ik Kuzu zie.
De spionnen van erdogan. Snap niet dat de Nederlandse overheid dit goedkeurt. Nederland is een zinkend schip met de huidige regering............
Ik vind het heel goed dat DENK zich afgescheiden heeft van de PvdA. Voordien werden de stemmen van hun kiezers wel gretig door de PvdA toegeëigend, maar dienden deze vooral het belang van de partijtop. Nu gaan deze kiezers zich veel beter vertegenwoordigd voelen en gaan ze veel beter vertegenwoordigd worden. Dat is pure winst want dit zorgt voor maatschappelijk engagement.
Bovendien gaat nu duidelijk worden dat een significant deel van de mensen met een Nederlands paspoort er een vrij alternatieve mening op nahoudt. Het is goed om dat te weten. Want op die manier kan de - nu nog - meerderheid besluiten wellicht niet meer zo veel van deze alternatieve meningen te verwelkomen, mochten ze inschatten dat teveel alternatieve meningen op termijn tot onlusten gaan leiden.
[Ik snap ook wel dat DENK zich nu het klein is nog gematigd opstelt en later zich ander ontpopt - maar alles is mijns inziens beter dan dat een grote PvdA de gelegenheid krijgt de poorten tot Nederland verder open te houden]
Van Duyvenbode | 01-03-17 | 22:37
(Ik neuk je ) De moederpartij.
Ik hoop niet dat het gebeurt maar hou er rekening mee dat DENK na de verkiezingen zomaar een zetel of 4 heeft. Iets wat de verkiezingen daarna alleen maar meer en meer gaan worden. Binnen 4 jaar voorspel ik u dat er een islamitische feestdag komt ter vervanging van 2e Paas- en/of Pinksterdag. Geholpen door D66, PVDA en GL. Alles ter bevordering van " samen leuke dingen doen" aan de ene kant en aan de andere kant meer en meer islamitische invloed op ons dagelijkse leven. We zijn al een heel end op weg. De meeste van mijn leeftijd weten nog de reclames van FA met blote tieten, elke Nederlands film zat volop naakt in. Ik kan me geen Nederlandse film van de laatse jaren voor me halen waar nog lekker onnodig naakt in zat, wel een hoofddoek.
Die is slim,veel Turkse Nederlanders in Nederland kijken uitsluitend Turkse zenders via schotel/internet.Ik vraag me wel af of het mag,want er wonen ook veel autochtone Nederlanders met Nederlandse stemrecht in het buitenland.Vroeger hadden we BVN,alleen weet ik niet of die nog bestaat.
En Denk maar gillen over verbinden. Ze bedoelen overnemen. Ze willen Nederland overnemen en een provincie van Turkije maken. Is prima dat ze dat willen maar kom daar dan eerlijk voor uit.
Ik snap niet dat het überhaupt toegestaan is om campagne te voeren in een andere taal dan die van het land waar de partij bij hoort.
-weggejorist-
Dankzij de PVDA die, op jacht naar islamitisch stemvee, dit soort onderkruipsels ons parlement heeft binnengeloodst.
Onderkruipsel Kuzu werpt een grote smet op alle mensen met turkse roots die zich wel oprecht Nederlander voelen, mensen die niets moeten hebben van Erdogan en z'n fanatieke met turkse vlaggen zwaaiende mafklappers.
.
Onderkruipsel Kuzu is het prototype van de (grijze) wolf in schaapskleren.
De stiekeme mohammedaanse gluiperd met maar een missie: Nederland onderwerpen aan de tiranie van de islam en aan het nieuw te stichten Ottomaanse rijk.
.
Nederland let op uw saeck!
Tsja, we zijn hier 25 jaar geleden al voor gewaarschuwd... En toen met Pim weer... En door Wilders weer... En nu staan we raar te kijken dat het gebeurt.
Ce ca! | 01-03-17 | 22:31
G eorganiseerde
E enkelbandige
I slamitische
T yfusbende
Krijgt dit subsidie?... wat zijn de geldstromen? Wie heeft dit gefinancierd?
Van Duyvenbode | 01-03-17 | 22:26
P opulisten
P artij
S ahara ?
Plagiaat! Ik was de eerste die zei: "Wen er maar vast aan."
Dat is inmiddels meer dan 10 jaar geleden!
Het is dat je hem kent anders lijkt Kuzu wel een mislukte B-artiest met Elvis-aspiraties.
Volstrekt off topic desalniettemin een hartelijk welterusten www.youtube.com/results?search_query=... Ik bak ze maar wat graag bruin www.nfn.nl/
Kuzu wint op zijn slofjes de übertrölaward 2017
H omo-gene
O ndernemersparij
E conomie naar
R abat
Yo AIVD & MIVD! Ik neem aan dat jullie dit figuur goed in de gaten houden?!? Graag niet door medewerkers met een Turkse migratie achtergrond... Oh never mind..
We leven in een raar land vandaag de dag. Zendtijd voor politieke Nederlandse partij op een Turkse zender, in het Turks. Nu versta/spreek ik geen Turks, dus heb geen flauw idee wat deze meneer Kuzu daar allemaal zit te verkondigen. Zal me eigenlijk ook een dikke biet wezen, want op rare uitspraken bezigende politici stem ik niet. Dan blijven er ook maar heul weinig over op mijn keuzelijstje trouwens...
Ce ca! | 01-03-17 | 22:24
Nee, PSS
En volgens mij is het establishment maar wat blij met DENK, want zo kan Nederland steeds verder uit de handen worden getrokken van de Nederlanders. Past prima in de EU en globalistische agenda.
Het wachten is op de Marokkaanse DENK.
Van Duyvenbode | 01-03-17 | 22:17
En hoe gaat die dan heten?.... HOER!?
Waarom noemde Prem vandaag Kuzu eigenlijk zwart bij DWDD? Of Prem is kleurenblind of de kleureninstelling van mijn tv is niet goed ingesteld.
Wij wachten op De bordesscène, koning met het nieuwe kabinet....
@ jemagookniksmeer | 01-03-17 | 22:15
Je mag nog 2 machtigingen meenemen. 1 voor SS, 1 voor GP?
Als je dubbele nationaliteit hanteert, is dit uiteraard de consequentie: directe buitenlandse infiltratie. Je hebt gewoon een flinke groep die op deze partij gaat stemmen. Dubbele nationaliteit wordt niet afgeschaft, want geen draagvlak, en dus is DENK een blijvertje. Het wachten is op de Marokkaanse DENK.
jemagookniksmeer | 01-03-17 | 22:15
Jij doet niet meer mee
aramesefederatie.org/2016/08/05/genoc...
www.doorbraak.eu/vierduizend-turkse-na...
Nog even over die uitzending Jinek/Pauw met Roos; ze hadden die geïmporteerde toeschouwer die het wel goed vond hier de vraag moeten stellen hoe de Turken tegenover haar staan in Olmelaaa.
Voor alle linksgekkies die 'waarschuwen'dat 'Hitler ook dankzij de democratie aan de macht is gekomen:
-
Mene mene tekel ufarsin
-
(en daar is geen woord Turks bij)
Nooit nooit nooit zou ik strategisch stemmen. Maar als ik dat deze ronde wel zou doen, zou ik op DENK stemmen.
DENK vervult een nuttige functie. Zo worden de regenten in Den Haag ook geconfronteerd met de negatieve gevolgen van de mislukte integratie/secularisering/jarenlang links wegkijkbeleid.
Gevolgen waarvoor ze blind blijven zolang ze er in hun ivoren torens geen last van hebben.
Dus laten we hopen dat DENK flink wat zeteltjes wegsnoept bij de gevestigde regentenkliek zodat ook de zij de noodzaak van verandering in gaan zien. Zuiver uit eigenbelang natuurlijk, dat dan weer wel.
Ik kwam Kuzu van de week nog in een darkroom tegen. Samen met zijn vriend. Echt waar!
Briljant... ik ga de Armeense Genocide ook pimpen op de Turkse TV.
En morgen een video van YaSSer Feras die in Marokko stemmen ronselt.
-weggejorist-
Een Turk staat te wachten op de bus, zodra deze aangereden komt stapt de meneer in. De buschauffeur vraagt aan de man Waar gaat u heen?
Naar huis zegt de Turk.
Dat is dan 6000 strippen
Oprisp | 01-03-17 | 21:52
Al een tijdje niet met de bus gereisd zeker?
Net zoals Turkije van ons allemaal is. Zeker?
Grapjurk.
Doe mij maar twee ! | 01-03-17 | 22:04
.
Als hierzo de juiste gelijkgestemden de scepter gaan zwaaien dan gaan wetten veranderen en wordt zulk soort uitschot als ze al dan niet vertrokken zijn met kop en kont het parlement uitgeflikkerd het is een kwestie van tijd.
Kuzu heeft gelijk: Nederland is ook van Turkije, middels dubbele nationaliteit en allerhande infiltratie. Dat is een feit. En dan zegt Ronaldo: ga dan daar de politiek in.
Maar hij zit er al in, niet officieel, maar Kuzu zit ook in de turkse politiek. Sterker nog, de Turkse politiek zit in de Nederlandse politiek, vuistdiep. Ben benieuwd hoeveel zetels Erdogan gaat krijgen in het Nederlandse parlement. Ik gok op 5 zetels.
Nare vieze pisvlek.
RenHoek | 01-03-17 | 22:00
---
Met Witte Wilders maken we dat plekje weer spic en span !
JaNeeTochNietDan? | 01-03-17 | 21:55
Ik zag het ook. Die ene gast met petje vondt DENK fantastisch, want dat was beter voor iedereen. En daarna zag je zijn valse kutgrijns, wetende dat DENK de Turkse islam partij van Nederland is voor de NIET Nederlanders met dubbele loyaliteit/nationaliteit.
Dubbele nationaliteiten in de politiek heel snel uitsluiten.
Zo bereik je turken in NL. Intergratie is mislukt.
Is het voor iemand nog vreemd dat hij nooit antwoord geeft op vragen over de situatie in de nieuwe dictatuur Turkije? Erdolover.
Diyanet (geestelijke arm AK/Erdogan) is rechtstreeks betrokken om DENK alhier te pushen. De imams hier te lande propageren dus in hun theologische bukhutten om vooral op DENK te stemmen. Dit is geen grap.
Denk blijft natuurlijk altijd maar een heel klein plekje innemen in de Nederlandse politiek, wen 'r maar an !
Ik wil hier zo graag t bonnetje van zien.
oostermoer | 01-03-17 | 21:54
Pechthold zei gisteren dat ze ook verliefd op elkaar werden. Niet dat ze fokten als konijnen en met hele bergdorpen werden gedubbelpaspoort, nee ze werden verliefd op elkaar en daar had niemand rekening mee gehouden. Tot en met Slochteren.
Bastie | 01-03-17 | 21:52
... Nederland is van öns...
Heil Erdogan. (# boekt veilig varkantie naar Turkije)
Wat een kapsones......
Dubbel paspoort en dan ook nog in de tweede kamer het gedrag vertonen van een baviaan dat is wat het nu is daar hebben onze voorouders absoluut niet voor gevochten en hun leven voor gegeven.
De meute die hiervoor verantwoordelijk is ,is volledig van de pot gerukt, karakterloos en kansloos.
Zijn laatste tweet over kamervoorzitter Arib: twitter.com/tunahankuzu/status/837034...
Nare vieze pisvlek.
Zijn er nog mensen die geloven dat dit geen vijfde colonne is?
Op Turkse TV pleiten voor een Turkse partij in een ander land die daar vooral Turkse dingen wil invoeren en Turkse belangen verdedigt en het Turkse staatshoofd in alles steunt, inclusief het ontkennen van genocide.
Op landverraad (hij is formeel ook NL'er) stond vroeger de doodstraf. Ik stel voor dat de tweede kamer met een wetsvoorstel komt om dat opnieuw in te voeren.
Zojuist op het NOS Journaal, interview met ROC scholieren na een gutmensch 'debat' tussen Roemer, Sylvaantje en Jesse: de meerderheid van de ROC'ers gaf aan Denk te gaan stemmen. De rest Artikel1. nos.nl/uitzending/22797-nos-journaal.h...
Waarom heeft Geert toch weer zo'n gelijk? 'Dit is ons land meneer Kuzu, niet uw land. Turkije is úw land. Vertrek er maar snel heen en kom nooit meer terug.'
Hij ziet er overigens uit als Wilfred Genee die net drie seizoenen VI achter elkaar live aan elkaar geluld heeft, met hulp van de nodige verboden middelen.
Mijn zoon als afstammeling van de Kantakouzenos zal aanspraak maken op Constantinopel en het claimen en innemen. Die Kuzu-turken zijn niet meer dan tijdelijk schuim.
Zo dat is gezegd.
In de jaren 50 zijn twee miljoen etnische Nederlanders naar Canada etc. weggegaan , omdat het moest van de overheid,. Nederland was vol . In de jaren 60 , had men ineens niet genoeg werknemers meer voor de fabrieken.
Dus begon het werven van personeel in de verre landen.
Dat zijn de feiten. De gevolgen kennen we inmiddels.
Ik dacht dat Twitter al uitgestorven was?
Elke Nederlandse Turk heeft een schotelantenne aan de muur hangen (was decennialang stilzwijgende het pro-actief "integratiebeleid" in de grote steden). Jammer genoeg kon je daar geen enkele West-Europese tv-zender op ontvangen. Zo bezien is dit voor Kuzu wrang genoeg de enige manier om zijn eigen aanhang te benaderen. Ja jongens, "onze" progressieve linksjongens hebben er een potje van gemaakt.
Hé Tunadinges, NL is van ons en zij die zich hier sámen met ons willen bevinden, ergo zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur. En dus zeker niet van óns allemaal, want in die overdrachtelijke zin bestaat dat ons dus niet. In jouw geval is dus NL zeer zeker niet van jou, maar van ons. Turkije (mooi land trouwens) is van jou en de jouwen.
Als Kuzu zegt "Nederland is van ons allemaal" bedoelt hij "Nederland wordt van ONS". Vuile Moslim veroveraar en Erdogan commandant is het.
Waar is de Poolse Koning met zijn cavalerie als je hem nodig hebt.
nl.wikipedia.org/wiki/Jan_III_Sobiesk...
Een Turk staat te wachten op de bus, zodra deze aangereden komt stapt de meneer in. De buschauffeur vraagt aan de man Waar gaat u heen?
Naar huis zegt de Turk.
Dat is dan 6000 strippen
Is Turkije ook van ons allemaal, ook van Hee Geert W. en is Tunaham daar al aan gewend?
Tunahan Kuzu, die vind dat asielzoekers en nieuwkomers zich aan Nederland moeten aanpassen en op dag 1 de taal moeten leren maar daartegenover zet dat Nederland degenen die hier al 40 jaar wonen en nog steeds geen Nederlands kunnen, zich niet hebben aangepast..... deze mensen moeten wij wel accepteren, hun taal, cultuur, hun gebruiken, zelfs respect voor hebben en dat wij zelf moeten integreren.
Hypocriet is zoiets.
Ik neem aan dat het spotje met belastinggeld betaald wordt. Dat is toch absurd!
En ondanks al het gezuig en getreiter van dit soort mannetjes blijft weer voor 4 jaar Pinokkio MinPres.
snap jij 't snap ik 't
Tsja... als je Turken wilt bereiken... die zijn na veertig jaar met z'n allen zó geïntegreerd in de Nederlandse samenleving, dat ze écht geen Nederlandse zenders kijken.
-
Sterker nog: de helft van alle 'Nederlandse' Turken verstaat niet of nauwelijks wat daar gezegd wordt...
Asscher, bedankt voor deze segregerende intrigant.
Hij heeft in ieder geval een Nederlandse vriend op de Twitter. Zijn naam is Hee Geert W.
Weer een reden om dat hele dubbele paspoort gedoe af te schaffen.
Wat een penis
Deze Erdogan-middelvinger in de Nederlandse pap had al lang verbrijzeld moeten zijn.
Heeft de veiligheidsdienst van Nederland wel mensen genoeg?
die verduivelde PvdA heb ons wat gekost , laten we hopen dat dit wordt afgestraft met max 1 zetel
Wie of wat betaalt de turkische zendtijd?
Dit verwacht je natuurlijk nooit..........
VerenigingVanDieven | 01-03-17 | 21:39
Haklisin!
@VerenigingVanDieven | 01-03-17 | 21:38
Keuze moet zijn stem.
grappig ook dat kuzu het over "jullie" heeft als hij witte Nederlanders bedoelt dus met "ons" bedoelt hij t*rken.
Dubbele loyaliteit bestaat niet, hij is immers enkel loyaal aan Turkije!
En wie dat niet bevalt is een racist.
Nederland is van dié Nederlanders die loyaal zijn aan ons land. Wanneer je loyaal bent aan bv. turkije, dan heb je wat het Nederlandschap een probleem! Dus, geen kapsones Kuzu. Je bent een klein zuigend ettertje met heel veel praatjes. Je hoort jezelf te graag praten en je leeft pas wanneer je échte Nederlanders kan zieken.
Vrij naar Rutte en Abou": opzouten !
"Wen daar maar aan!"
Haha. Nee.
Nederland is van de Nederlanders, niet van Turken met ook een Nederlands paspoort. Wen er maar aan.
"Senin oyun, senin sesin" - Jouw spel, jouw keuze.
Ha ha ha heroinehoofd doet reclame spotje, geweldig !
Lichtelijk off topic: kunnen we al op Lubach stemmen? Lijkt me de slimste van het stel. #lubachopelkedag
Tunahan Kuzu is een drol die uit de reet van die smeerlap van een Erdogan is geperst.
Is Turkije dan ook van ons allemaal ? Tja ,als hij dan toch aan het uitdelen is en geen onderscheid wil maken....
Alle politici komen toch op buitenlandse tv? Laat ze maar lekker de buitenlandse politiek in gaan als ze dat willen!
Maar goed, Kuzu blijft een bloedzuiger.
Tja.... Trap er niet in.
Ik zal er nooit aan wennen.
tsja... dat is wel de zender in Nederland waar de turken naar kijken dus hij boort zijn eigen markt prima aan. Los daarvan is het een bekrompen clubje dat van mij part ergens jeuk mag krijgen op zo'n plek waar je net niet helemaal bij kunt. Nouja, misschien met een balpen maar dat je dan vergeet de dop er op te doen. Dat dus.
REAGEER OOK