VIDEO. Geert Wilders sart Rutte met een vlogje
Pats. De courant met de advertentie van Marketing Mark ligt nog niet eens in de kattenbak of mijnheer Geert van de Grote Boze Meeuwenclub heeft al gereageerd. Op zijn eigen YT-kanaaltje fulmineert Geert dik twee minuten tegen De Grote Verkwanselaar der VVD. PS: Ideeën voor een beter achtergrondje voor Wilders mogen in de comments, want dit blauwe schermpje des doods is niet normaal. Danku.
Reaguursels
InloggenWilders zegt altijd netjes u tegen Rutte
youtu.be/Bx2mmPiAkQ8
Ik stem op Wilders, alleen vanwege de islam, want alle andere partijen blijven maar de intolerante gewelddadige islam pamperen, knuffelen en importeren en zo maken ze de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen kapot.
Feit = Hoe meer islam, hoe meer ellende. Als Den Haag dit feit niet wilt erkennen en het islamitische probleem niet wilt aanpakken, dan zijn we helaas genoodzaakt om op Wilders te gaan stemmen en dat gaan wij op 15 maart zeker doen.
Prima betoog van Geert Wilders! Mijn stem gaat 15 maart weer naar de PVV!
In zijn advertentie spreekt Rutte over de "stille meerderheid"; een beter naam zou zijn "de kudde met het maaiverldsyndroom"
Het wordt afgedaan als te simpel, deze persoonlijke reactie op de Infomercial van Rutte. Werkelijk?
Meer is het niet waard.
Wees toch alstUblieft (prettyplease! TY) wat creatiever met kritiek op de criticus.
Zuid-Afrikaans gezegde: "Hoe minder daad, hoe meer gedig!"
opengrenzenpolitiek
Wat een dom filmpje weer. Ik snap echt helemaal niets van de tactiek van Wilders. Iedere verkiezing weer weet hij een ruime voorsprong in de peiling om zeep te helpen door domme fouten. Rutte, met al zijn holle uitspraken en flinterdunne tactische zetten is zoveel beter hierin. Jammer dat de juiste teksten in NL altijd uitgesproken worden door de politici waarvan je met 100% zekerheid weet dat hij het niet meent.
hotmint | 23-01-17 | 20:09
Sterk betoog, pepermunt.
goed onderbouwd ook.
wel pvv teksten jatten, maar niet met ze samen willen werken,
snapt u het nog??
Jawel, Wilders heeft in deze totaal en geheel gelijk.
Deze advertentie was een leugenachtige poging om pvv kiezers te leuren,
De de afgelopen jaren structureel bedrogen zijn door onze MinPres aka Pinokkio.
En ook nog steeds bedrogen worden, de Oekraine deal zal weer sloten aan ongure types importeren. Deze kan nog gestopt worden, @Rutte. Doe dat NU.
.
Maar dat gaat hij niet doen, want het is een leugenaar.
Elk woordje U in het filmpje mag van mij vervange worden door "slijmerige leugenaar".
Ja, een keer of 20 dus.
Toch blijft het schattig. Die politiekcorrecte liklakeien van gevestigde politieke partijen (ook in de panelen) met het "pvv heeft geen oplossingen" -mantra.
.
Wat we namelijk WETEN is dat die liklakeien en hun partijen al dertig jaar de overheid bevolken en zaken die ze verschrikkelijk graag wilden, bijv multikul of EU, niet in goede banen konden leiden. Ze maakten problemen ipv ze op te lossen.
.
En zulks meent nu te kunnen beoordelen of iets een oplossing is af niet?
.
En zulks meent dat we naar hen moeten luisteren?
.
*Proest*
@LangeTijdGeleden | 23-01-17 | 16:09
Nee dan onze MP (Malle Pietje!):"Ik zal jouw partijtje kapot maken". En dat noemt zich een democraat.
Uiteraard een van de meest gore leugens om te beweren een democraat te zijn en de tweede leugen is toch wel dat het kapot maken van de PVV net zoals de rest van zijn beloften tot nu toe allemaal jammerlijk zijn mislukt, zelfs niet met de nodige oekazes om Wilders dan maar via justitie aan te pakken.
Een grote muil is nog geen garantie voor succes, Malek Ramadan.
"De islamretoriek van Wilders ken ik nu zo langzamerhand wel. Wordt tijd voor wat nieuws.
Is het probleem inmiddels opgelost dan?
Prima gedaan Geert.
Frappé, frappé toujours.
Zo jammer dat Geert niet welbespraakt is zoals Fortuin.
Was de hele Vvd weggevaagd
Hey Pritt wat is er gadomme fout aan een blauwe kleur? mooie blauwe ogen? blauw bloed? oranje blanje bleu? onze driekleur met rood wit en blauw? de blauwe baret? de blauwe kleur van de Waddenzee? hemelsblauw? blauw de kleur van koud water? nou??
ikzalhandhaven | 23-01-17 | 17:02
Bedankt voor uw anti-PVV stemadvies, maar ik denkt toch dat ik PVV ga stemmen.
Waarom? Omdat ik de geur van de angst ruik in de advertenties van Arrogander Pechtold, en Mark de Pinoccio.
De angst om de dag na de verkiezingen wakker te worden met het Trump-syndroom.
Castor12 | 23-01-17 | 17:17
www.ad.nl/binnenland/kamer-steunt-mani...
Even lezen en wat ziet u? Was een voorstel van de PVV.
Geert... rustaaaaagh.
Serieus, gast. Doe eens rustig, dit is niet productief.
De directeurt van NOS journaal bij DWDD. Zegt toch echt dat NOS Jounaal het nieuws objectief brengt, wij proberen helemaal geen mening door te drukken. Aldus het neefje van Mark Rutte.
propper1000 | 23-01-17 | 17:04
Op de avond van de verkiezingen bereikte de SER (werkgevers+werknemers) een overeenstemming om de AOW leeftijd te verhogen. Overeenkomsten van de SER staan niet ter discussie en worden altijd overgenomen. Alzo: niets meer aan te doen.
Kleinejongen | 23-01-17 | 16:45
Goh, wat jammer dat u Geert uw positieve reactie nu moet onthouden.
Flikker toch op, linkse kut hypocriet
Gualtiero | 23-01-17 | 16:06
De PVV ratificeerde het verdrag niet omdat de eigen wetgeving al strenger is.
Welke amateur knutselt toch die filmpjes van de PVV in elkaar? Geert? iMovie?
deraderendraaien | 23-01-17 | 18:26
En soms heb je van die eikels die dat niet helemaal snappen. Dan is het heel mooi als in Europese landen de juiste handvatten bestaan om daar als land iets tegen te doen, of als slachtoffer een dader voor de rechter te kunnen pleuren. En als een land zijn verplichtingen niet naleeft (want die ontstaan met het aangaan van een verdrag), kunnen andere verdragsgenoten en/of slachtoffers zo'n land proberen te dwingen zich wel aan zijn verplichtingen te voldoen. Perfect is het niet, maar het is beter dan wegkijken of toekijken en je schouders ophalen.
Hoop aannames bij Geert verpakt in bijvoeglijk naamwoorden en beschuldigingen. Agitatiepropaganda zonder onderbouwing. Hij lult deels uit zijn nek, maakt bang en boos en probeert zo stemmen te trekken. Geen haar beter dan de rest.
De reden waarvoor ik denk ik die links van shoebat (wat ik al twijfelachtig vond om te doen) is misschien hiervoor. www.youtube.com/watch?v=bgmI50UHsNA Theodore shoebat die hier geweld tegen homoseksuele activisten goedkeurt gaat natuurlijk buiten elke proportie.
@Gualtiero | 23-01-17 | 16:46
Geen kleine meisje van een jaar of 11 met een oude oom laten huwen, waarna hij zo'n kind neukt wanneer het de oude echtgenoot uitkomt?... of uhh... je kinderen bijbrengen wat mijn en dijn betekent?... of niet onze grondwet minder belangrijk vinden dan een religie die dood en verderf zaait wereldwijd? Met je puriteinse hersenkronkels van blote westerse kunst afblijven?
Zomaar even een paar uit de losse pols.
Geen idee hoe die doorhalingen in mijn tegel terecht zijn gekomen....
excuus
Dan weet je in ieder geval waar het hier niet over hebben tijdens de verkiezingen, omdat oa Nigel Farage in tegenstelling tot Geert Wilders het niet alleen maar over de islam wilde hebben..
@nickolaas | 23-01-17 | 18:07
Oh, die zin staat er zo krom dat zelfs de betekenis ervan niet meer klopt. Had moeten zijn: "Dan weet je in ieder geval waar we het hier tijdens de verkiezingen niet over hebben, omdat Geert Wilders het vrijwel alleen over 'islam' wil hebben (in tegenstelling tot Nigel Farage - die met name daarom ook niet wilde samenwerken met Wilders..)."
@ZI | 23-01-17 | 16:37
Ik citeer:
"... als je denkt dat Korans verbieden, Moskeeën sluiten de oplossing is, dan ben je echt niet goed bij je kokosnoot. Wilders heeft geen oplossingen."
De koran verbieden is inderdaad geen oplossing; er zijn er honderden miljoenen van in omloop - helaas. Boeken verbieden haalt niets uit. "Mein Kampf" is ook ooit verboden. Maar het kost niet eens zoveel moeite een exemplaar te bemachtigen, heb ik begrepen.
Moskeeën sluiten is echter wel degelijk een oplossing. En dan met name moskeeën die al lange tijd bekend staan als radicaal, of waarvan bekend is dat ze imams uitnodigen met ideeën die in strijd zijn met onze grondwet. Instellingen die gedachtegoed verspreiden en ondersteunen die strijdig zijn met onze grondwet, zijn subversieve instellingen. Dus ondermijnend voor onze vrijheid, onze democratie en onze normen en wetten over gelijkheid.
Staatsgevaarlijk, dus. Ergo: sluiten heeft niet alleen zin, maar is bovendien uitvoerbaar én noodzakelijk, als we onze normen, waarden en onze grondwet serieus nemen.
Nog een citaatje:
"... het uitgangspunt moet zijn dat er ruimte is voor geloven binnen NL."
De islam is geen geloof, geen religie. De islam is een staatsvorm. Een totalitaire staatsvorm wel te verstaan, die niet alleen het geloof in een almachtig opperwezen omvat, maar bovendien een stelsel van religieuze wetten - de sharia - en een verstikkend stelsel van sociale regels. De bron van deze totalitaire doctrine is niet alleen de koran, maar vooral ook de wijze waarop de overgrote meerderheid van de moslims ter wereld dat boek interpreteert.
De islam verbieden -want subversief, anti-democratisch, vrouw-vijandig, homo-vijandig en bedreigend voor de vrijheid - is dus niet in strijd met de vrijheid van godsdienst; je verbiedt geen religie, maar een fascistoïde veroverings- en onderwerpingsdoctrine. Nog helemaal afgezien van de naargeestige mag-niet-cultuur die als een grauwe deken over elke islamitische samenleving ligt.
Ik ben ervan overtuigd dat elke natie die zichzelf rekent tot de westerse cultuur & beschaving, het aan zichzelf verplicht is de invloed van deze ideologie, die overduidelijk in strijd is met de grondwetten van alle westerse democratieën, niet alleen in te perken maar op termijn volledig uit te bannen.
En de enige geweldloze manier om dat te doen is een beleid in te voeren dat het voor moslims uitermate onaantrekkelijk maakt om in een westerse samenleving hun 'religie' te beleven, uit te dragen en ernaar te leven. Een soort geleidelijke sterfhuis-constructie voor de islam. Zodat ze uiteindelijk uit eigen beweging massaal hun koffers pakken.
Dus: niets meer faciliteren dat met de islam te maken heeft. Geen bouwvergunningen meer voor moskeeën. Geen vergunningen meer voor islamitische scholen of "universiteiten". Geen gebedsruimtes meer op hogescholen, universiteieten en bedrijven. Geen subsidies meer. En een verbod in de openbare ruimte op die ridicule maskerade van hoofddoeken, niqaabs, boerka's of hoe die akelige verstop-lappen ook allemaal mogen heten.
Dat zijn allemaal maatregelen die prima uitvoerbaar zijn. En vooral: noodzakelijk, willen we onze principes nog serieus blijven nemen; geen millimeter vrijheid meer voor de vijanden van de vrijheid. Want overal waar de islam opduikt - of dat nou is in de 'normale' of in de 'radicale' vorm - is de vrijheid het eerste slachtoffer.
En tenslotte: stop eens met het onderscheid maken tussen 'gewone' moslims en 'radicale' moslims. Want dat onderscheid is er niet. Een 'gematigde' islam bestaat niet. Net zoals er ook geen 'gematigde' fascisten bestaan. Er is immers maar één koran. Net zoals er ook maar één 'Mein Kampf' bestaat.
Pfff ik ga hier eerlijk zeggen dat ik denk dat het te laat is. Natuurlijk krijgt Geert mijn stem maar ik ben bang dat het afgelopen jaar zo vreselijk veel schade is ontstaan en er tot maart nog heel wat gedonder gaat ontstaan. Er wordt nog even zoveel schade aangericht dat zelfs Geertje het niet meer kan oplossen.Nederland is verloren.
Poes Fiep | 23-01-17 | 17:31
Partijprogramma lezen, poes.
Nuchternederland | 23-01-17 | 17:44
Moet je de speech van de nieuwe (conservatieve) prime minister Theresa May van het VK eens lezen over 'meritocratie'. "Britain, the great meritocracy: Prime Minister's speech" www.gov.uk/government/speeches/britai... Dan weet je in ieder geval waar het hier niet over hebben tijdens de verkiezingen, omdat oa Nigel Farage in tegenstelling tot Geert Wilders het niet alleen maar over de islam wilde hebben.. (en daarom ook samenwerking met Wilders niet echt zag zitten). Wereld van verschil als je kijkt naar de problemen van 'gewone mensen' die ze daar benoemen (en waar hier in Nederland dus relatief weinig over gesproken wordt op die manier.. ). Het is wel iets meer tekst dan die plaatjes van de PVV (maar het geeft wel heel duidelijk aan dat de PVV toch echt wel een beetje politiek kneuzen zijn als je denkt 'gehoord worden' daarvan zou moeten hebben.. ). Geen idee trouwens waarom een partij als de PvdA dit programma van de 'Torries' eigenlijk niet bijna in zijn geheel zou kunnen omarmen (ok, het gaat over het ter discussie stellen van oa privileges.. ;) .. maar als die conservatieven daar het hun na wat omzwervingen op papier kunnen krijgen, zou bijna iedere groepering het moeten kunnen lukken zou je denken.. ).
VVD 35 zetels, PVV 25. PvdA 30. Mark my words. (zag je wat ik deed daar?)
Rutte wordt geholpen bij deze leugens door het staatsleugenjournaal: marketupdate.nl/nieuws/cnn-spreekt-ina...
Het zal me allemaal wel. Ik bewaak mijn huis en dierbaren en laat me soeverein verklaren wanneer ik genoeg kennis op dit vlak heb. (schijnt nogal lastig te zijn vandaag de dag maar niet onmogelijk)
Dan heb ik vroeg of laat tenminste weer mijn echte recht van spreken terug. Zouden hele volksstammen ook moeten doen, dan zijn we zo van al dat gepiepel van die banken en multinational lobbyisten af die ons huidige overheidssysteem hebben gekaapt met financiële naaistreken en chantage tot en met. Vanaf de politieke top tot aan ver onder de onderklasse van de maatschappij.
Nog even en zelfs een hond moet ook al verplicht 3x blaffen en 5x pootjes geven om de vrije natuur in te mogen. En vooralsnog staan we erbij en kijken we er naar.
Weggegooid geld van de VVD aan paginagrote advertenties. Want waarom zou je voor nietszeggende slappe verkiezingsretoriek van rasopportunist Rutte gaan, ofwel de b-versie als je bij de aanstaande verkiezingen ook op het origineel kunt stemmen, namelijk de PVV. Daarnaast is de VVD onder Rutte sowieso ongeloofwaardig geworden omdat hij met alle winden mee waait als het hem uitkomt en hij voortdurend liegt.
Je zal het aantal minder begaafden de kost moeten geven die er gewoon weer intrappen.
Achtergrondje voor Geert...
i1.wp.com/historiek.net/wp-content/up...
Wil Pronk · Groen van Prinsterer Mavo - Leeuwarden
Een oudje, met update
Beste landgenoten, hier spreekt uw premier
Ik help ons land wel verder naar de kloten
Maar daar zit ik niet zo mee
Weest u maar niet bang, ik zit hier niet voor het landsbelang.
Door loze beloften heb ik u
Als kiezer nogmaals weten te paaien,
Maar toen ik de buit eenmaal binnen had
Kon ik gewoon weer elke kant opdraaien.
Dat torentje was al zolang een van mijn dromen
Helaas u weet dat daar de eerste keer
Voortijdig een einde aan is gekomen
Maar die eerste keer smaakte naar meer.
In mijn vorig kabinet, u weet wel, dat gedoogde,
Daar zat ik met die Wilders in mijn maag
Die man die wilde doen wat hij beloofde
Dat is wel een heel foute instelling hier in Den Haag.
Ik heb de PvdA in de campagne behoorlijk afgebroken,
Terwijl ik vooraf met Diederik al van alles had afgesproken
Met hulp van de landelijke televisienetten
Wisten we jullie, de kiezers, op het verkeerde been te zetten.
Hier spreekt uw premier
Had ik dan al die punten niet moeten beloven?
U had als u goed had opgelet
Kunnen weten dat u mij nooit op mijn woord kan geloven!!
Maar ik heb het lekker naar mijn zin
Dat torentje, daar komt voorlopig niemand anders in
Ik wens jullie, landgenoten, nog een fijne dag
En neem mij niet kwalijk dat ik mezelf een ongeluk lach.
Door:
Willemientje
Beste landgenoten
hier IK nog een keer
ik heb van mijn premierschap
zo genoten, dat ik dacht,
ik probeer het nog een derde keer
Het liegen, zit me in het bloed,
dus ik dacht bij mezelf, die Pechtold doet het goed
met z'n advertentie in alle kranten.
Ik dacht, die man die weet van wanten!!
Die verkiezingen, die moet en zal ik winnen,
dus in de partij begonnen we druk met spinnen
wij moesten dus die Pechtold overtreffen,
zodat het plebs in 't land uiteindelijk zal beseffen
dat ik de beste ben,
dan komen ze vanzelf bij zinnen.
Dus sta ik nu ook in alle kranten
met een verhaal, en dat is goed bekeken
dat de woorden van Wilders doet verbleken
het is voor mij dan ook niet te behappen
als 15 Maart zal blijken
dat veel kiezers niet in mijn verhaaltje trappen
Dus beste landgenoten
ik heb alles gedaan voor het bestwil van Nederland
u heeft het allemaal kunnen lezen in de krant !!!
Willemientje
@ZI | 23-01-17 | 15:58
Ja, alleen al in 2016 70.000!
Tja, de realiteit is vaak anders dan je eigen idealistische waanbeelden.
Ow ja voordat ik het vergeet, 1 op de drie "Nederlanders" is in 2050 ( als er nu niets veranderd ) van Arabische afkomst.
Kun je je vast voorbereiden en niet zo onnozel reageren in 2050.
Wake the fuc- up!!!!
hbansen | 23-01-17 | 16:09
Ja, dat dachten ze 50 jaar geleden ook.
Poes Fiep | 23-01-17 | 17:31
Hij heeft wel ideeën maar die passen niet binnen onze grondwet.
Toch zijn er velen die denken dat dit wel kan en zijn zich er niet van bewust wat de eerste kamer betekend.
Wat kost zo'n advertentie wel niet?
Ik heb hier gisteren een aantal links geplaatst van de blog van Shoebat wat o.a. te maken had met de duistere connecties van Pamela geller (ik wil niet zeggen dat de dingen die hij zegt juist zijn) Dat kan alleen door de dingen te toetsen. Volgens Anderson cooper is Shoebat een fraude. www.youtube.com/watch?v=04yWUuoU7Lc Of dit bericht waar is weet ik ook niet maar als ik hem buiten dat ga toetsen dat promoot hij een militaristisch christendom wat totaal haaks staat op de boodschap van Jezus om de rechterwang toe te keren. Ik geloof dat een volgeling van Jezus die de weg van geweld kiest totaal verkeerd bezig is.
Theodore shoebat wil als het aan hem lag volgens mij de doodstraf invoeren voor homoseksualiteit, zelf ben ik tegen het homohuwelijk maar achter dat soort dingen sta ik niet achter. Hij is dacht ik ook katholiek, ik zie de rooms katholieke kerk als een vals kerksysteem maar ik geloof ook dat er in die kerk wel een aantal echte gelovigen zijn.
Kwam Geert nu maar eens met zijn ideeën over hoe we de Islam dan wél het land uitkrijgen.
Poes Fiep | 23-01-17 | 17:31
Partijprogramma lezen, poes.
Pierre Tombal | 23-01-17 | 17:09
U maakt een denkfout. Zolang ik mag stemmen voor Nederland zijn Nederlands landgenoten en geen voormalige landgenoeten. Uiteraard is D66 DE partij voor mensen die zich econonmisch vrij willen kunnen bewegen in de EU.
@ALLESANDERSSHOW | 23-01-17 | 17:15
de Nederlanders?
/Gualtiero
Kwam Geert nu maar eens met zijn ideeën over hoe we de Islam dan wél het land uitkrijgen.
MH17,Oekraïne ,duizend euro,geld voor grieken,referendum,Volkert vd Graaf,asielbeleid,pvv en er zijn nog wel wat leugens te vinden van Rutte aka Ikhounievankutte
Ik ben een beetje Wilders-moe. Hij is bijna net zo populistisch als PVVDA'ers demagogisch, en dat vind ik vies.
Dat minder-minder vond ik ook niet helemaal handig en kies.
Toch overweeg ik PVV te stemmen,
Dat is strategisch. Alle pro-EU en Weg-met-ons is voor mij onbespreekbaar. Jammer voor Omtzigt, vind hem het beste kamerlid op dit moment.
SP is me te gortig, te maoïstisch. En wat er dan behalve de PVV overblijft- waaronder partijen die dichter aan mijn hart liggen- haalt waarschijnlijk geen eens een zetel.
Als FvD nu eens in de peilingen op +4 oid staat, dan weet ik het wel.
"De islamretoriek van Wilders ken ik nu zo langzamerhand wel. Wordt tijd voor wat nieuws.
ZI | 23-01-17 | 15:58
Heb ik wat gemist de afgelopen jaren? Is de islamfrage soms al opgelost?
Pieter V | 23-01-17 | 17:21
We?
www.youtube.com/watch?v=2Lq7DvxLzsc&a...
Castor12 | 23-01-17 | 17:17
Waarschijnlijk namen ze tijdens het nepdebat eventjes neppauze om een nepboterhammetje te eten. Of, zoals het de Peuters voor de Vrijheid betaamd, stonden ze ergens heel demonstratief met zelfgeknutselde postertjes kribbig te doen.
@Gualtiero | 23-01-17 | 16:34
Ja dat weten we. Vooral de verdragen van de EU waar met name Duitsland, Frankrijk, Griekenland en Italië al jaren hun achterste mee afvegen.
Iets met kop en spijker en dan hebben we het niet over Jack Spijkerman.
@ZI | 23-01-17 | 16:07
Dat gewauwel over nuances is alleen bedoeld om het wegkijken van de echte problemen te maskeren.
De policor meute doet niet anders, al meer dan 30 jaar.
Waar was Greet en zijn clubje die zo opkomt voor onze ouderen tijdens het zorg debat ?
@ZI | 23-01-17 | 16:37
De islam is helemaal geen godsdienst.
Het is een gewelddadige veroveringsdoctrine.
Dat zogenaamde "godsdienst" is niks meer dan de vlag die de modderschuit afdekt.
De uitslag van maart ligt uitsluitend bij het volk. Massaal de straat op is te veel moeite om voor uit bed te komen.
We zullen zien uit wat voor hout de Nederlanders gesneden zijn.
De uitslag van maart ligt uitsluitend bij het volk. Massaal de straat op is te veel moeite om voor uit bed te komen.
We zullen zien uit wat voor hout de Nederlanders gesneden zijn.
Geen woord aan gelogen dunkt mij.
@jemagookniksmeer | 23-01-17 | 15:57
Zit de PVV in de regering? En hebben de broekschijters geen cordon sanitaire om de PVV gelegd waarbij ze zelf zeggen ieder voorstel van de PVV te zullen boycotten?
U snapt er geen hout van hoe onze politiek werkt.
@Gualtiero | 23-01-17 | 16:46
Dat bestrijkt een breed gebied.
www.youtube.com/watch?v=KgbzcOmn7F8
@glebber | 23-01-17 | 16:49
Waarom geen DENK dan als je toch zo'n bloedhekel hebt aan je voormalige landgenoten?
Markje lacht markje huilt.
Mijn oma stemt niet meer op onze geert.
50 plus is nu haar partij.
@Nuchternederland | 23-01-17 | 15:47
Nog één aflevering van "The apprentice" met Trump waarin Rutte zijn skills mag tonen.
Wat dan volgt is bekend: "You're fired"
Dank je , Geert, voor de lijst met meteen toepasbare, en o zo bruikbare oplossingen.
Onze Geert-aow op 65-Wilders weer op zijn best.
Winkelt lekker selectief in de politieke winkel van de afgelopen 4 jaar.
Hij heeft weer gelijk. Ik moet wel op hem stemmen ook, alleen al door het feit dat hij iedere dag met de dood bedreigd wordt door islam gekkies. Zou me anders een lafaard voelen.
070 | 23-01-17 | 16:54
Dat is echt de domste reden ooit om op iemand te stemmen. Stem op inhoud, standpunten en betrouwbaarheid. Kijk naar feiten en niet naar bangmakende praatjes. Als je dan nog bij de PVV uitkomt moet je het doen hoor. Maar ze maken het je ook wel erg makkelijk met een partijprogramma van 1 a4...
Memek | 23-01-17 | 16:41Mooi gesproken , Dank
Stoppen met de miljarden naar Afrika. Stoppen dan maar met ontwikkelingshulp. Met als gevolg nog meer dobbermensen met getinte kleur.
Het is een standpunt. Miljarden voor douaniers, prikkeldraad, mijnenvelden etc. Of miljarden richting gerichte steun en investering naar de minder bedeelden in de wereld in de hoop samen welvaart te bereiken. Waar trouwens al veel bereikt is. Maar goed, misschien is het wel logisch dat 8 (acht....!!) mensen op deze aarde evenveel hebben dan de helft van de wereldbevolking.
Ik mijmer maar even op zijn hippie's.
Maar goed: schiet mij maar lek. Het is mss wel logisch... Grenzen dicht.... voor een land als Nederland wat immers niks verdient aan het buitenland.
En tsjah... de Islam. Het geloof in het keukentrapje is ook in 2016 nog steeds een gevaarlijker geloof geweest dan het islamitisch geloof. Dat geldt trouwens ook voor het geloof in de eigen rijstijl, en het geloof dat roken geen kwaad kan.
Pfff waarom voeren we deze discussie nog? We zijn nu al jaren en jaren dezelfde standpunten aan het herhalen. We weten het nou wel van elkaar. Wilders heeft de boel allang wakker geschud en tot meer is hij niet in staat. Uiteindelijk zal er iets veranderen maar het verandert ook niet echt. Einde.
Einde van de Domheid | 23-01-17 | 15:59 Wat laat maar toch goed bedoeld , Deze miljonairs bevalt de route niet die door andere miljardairs is bedacht, en inmiddels al geruime tijd onderweg , getuige de vluchtelingenstroom en de spanningsvelden Rusland Iran China M-O (dat is incl.Israël).
Maar dat had je ongetwijfeld al zelf bedacht , De movement is groter dan alleen zogenaamde rechtspopulisten.
Volgens de paus zijn dat dan ongeveer nazi's. Terzijde.
Miljonairs hebben iets te verliezen , en zijn gebaat bij een doordraaiende economie , oorlog kost hun geld.
Ik dacht wat scepsisme te lezen , vandaar.
www.youtube.com/watch?v=2QeQexGU_GA deze op de achtergrond laten draaien als je de video van wilders kijkt. Wat een lading.. wat diep
Na jarenlang vanwege hoog inkomen VVD te hebben gestemd heb ik besloten toch maar eens PVV te gaan doen op 15 maart. Niet dat het inkomen lager is geworden, integendeel zelfs, maar gewoon omdat die Rutte de boel inderdaad verneukt met z'n blije maar nikszeggende hoofd.
Koeienflat | 23-01-17 | 15:57
Volg joop niet. Wel gaf de extreem linkse VPRO heem een hele avond gratis zendtijd met zomergasten.
Hij heeft weer gelijk. Ik moet wel op hem stemmen ook, alleen al door het feit dat hij iedere dag met de dood bedreigd wordt door islam gekkies. Zou me anders een lafaard voelen.
ZI | 23-01-17 | 16:37
Gewone moslims, waar ken ik dat ook al weer van? Oh ja, die figuren die overal op straat bidden, nou ik ben om hoor... NOT
Ik snap nu waarom er allemaal van die one-issue-partijen zijn. De gevestigde partijen hebben te lang niet geluisterd. Zo is het eigenlijk van de zotte dat de PvdD niet gewoon bij GroenLinks zit.
Volgens mij zit Geert op het luchtkasteel van Ti Ta Tovenaar.
33% in Nederland stemt op deze holle retoriek? Meneer Rutte heeft gezegd dat je mag oprotten als het je hier niet bevalt. Ik ben al opgerot, maar heb nog steeds mijn stemrecht.
Weet je wat: ik ga gewoon weer lekker D66 stemmen, gewoon omdat het kan!
watazooi | 23-01-17 | 16:29
Even factchecken en ja hoor ik ben niet de enige die dit ziet! Daar heb je als boegbeeld van je partij toch mensen voor Greet, even kijken of er niets schort aan het onberispelijke uiterlijk :)
Ik zou ook even iets laten doen aan die vier onregelmatigheden op je gelaat als dat mogelijk is! Mensen nemen dat toch mee (bewust/onbewust) bij hun keuze straks op 15 maart....
Of ben ik nu een doemdenkert?
Verder vind ik het weer een prachtige rant tegen die glibberige paling in een emmer met snot.
Na 15 maart zullen we zien of dit zeemeeuwen politiek gaat worden, krijsend aan komen vliegen, de boel onder schijten en dan laf weer wegvliegen.
Ik weet niet waar ik banger voor moet zijn, de extreme islam of de extreme nationalist, niks vrijheid, dikke repressie van beide kanten. Mijn idee, als Rutte of Wilders wint ben ik weg. Niet naar de States, niet naar Rusland, maar naar IJsland - want als het volk daar ergens niet mee eens is, dan betalen de jattende bankiers en corrupte politici met hun vrijheid.
Ron van Zon3948 | 23-01-17 | 16:41
Wat zijn die normen en waarden precies?
En wederom zijn de reacties op zijn Youtube filmpje uitgeschakeld... Voorvechter van de vrijheid (van meningsuiting)? Flikker toch op, blonde kut hypocriet.
100% gelijk! Rutte heeft ons land verkocht, onveilig gemaakt en het volk verraden!
Als er inhoudelijk niets te zeiken is Pritt, dan maar ....... Sterkte pik.
Heb je voor de rest ook iets inhoudelijks te melden?
Vlaan | 23-01-17 | 16:35
Jazeker Vlaan, bijvoorbeeld dat Rutte een inkastige homosensuele lullo met weglachneurose is.
Jan Boule | 23-01-17 | 16:36
Die 60K zijn natuurlijk ook niet iedereen die mag blijven. Als 1/3 van die aanvragen succesvol is, dan zit je op 20K, als die per persoon 3 man op laat halen voor hereniging, dan kom je op 80K. Bovendien zijn dat dan de mensen die daadwerkelijk hulp nodig hebben en die hulp moet je bieden, vind ik.
Wat gewoon niet zo kan zijn is dat er binnen 30 dagen na binnenkomst geen duidelijkheid kan zijn. Dat gaat er bij mij niet in. Dat is echt onmenselijk. Maar goed, ze zijn zielig he. Die arme jongemannen...
... als de Nederlandse noemen en waarden jou niet bevallen moet je hier niet zijn. Geldt neem ik aan ook voor diegenen die diezelfde normen en waarden verkwanselen
Leuk Geert, dat je even reageert, je verdient het ten volle.
Wat jij zegt bevat ook veel waarheden daar is niets op af te dingen.
.
Maar ik zou, als ik Geert was, Rutte op en heel andere manier hebben aangepakt. Rutte schrijft in dat krantenstuk iets op de persoon; wordt heel persoonlijk. Ik zou hem op zijn eigen persoonlijkheid hebben aangevallen, want daar past een woord als mentaliteit en fatsoen helemaal niet meer bij. Ik zou hem met zijn eigen vuige streken om zijn oren getimmerd hebben, daarbij niets schuwend.
.
Partijen als D'66 en VVD hebben helemaal niets met u, met de man en vrouw in de straat(tenzij het de Miss 2e kamer verkiezingen zijn, dan moet het even).
Zij vinden het prima dat de samenleving zo verkankerd want dat zaait ongenoegen, tweespalt en jaagt de verschillen hoog op. En in dat klimaat van verdeeldheid is het voor mannekes als Pechtold en Rutte heerlijk heersen.
Dan hoef je niets te doen. En bij D'66 is niets doen en niets kunnen een 2e natuur. Denk eens na en kijk eens een fors aantal jaren terug wat die partij nou werkelijk aan toegevoegde waarde heeft gehad. Ik zal u de moeite besparen, het antwoord is nul komma noppes.
.
Ik herhaal, de VVD geeft niets om u, die zitten op een ander abstractie niveau. De VVD zit in de multi- nationals, die zitten in Brussel uw ziel te verkwanselen. En u zoekt het maar lekker uit.
En wij VVD hebben de economie uitgevonden, dus dat zit wel snor.
En dan we nu even zeiken over een propje op straat.
Joepiemodus: Ja het wordt allemaal anders! Meer loon, eerder pensioen, meer belasting voor multinationals, kansarme asielzoekers met bonus terug, kansrijke asielzoekers zonder bonus terug, criminelen krijgen echt straf.
ZureKakJatmodus: Jullie zijn racisten en wij willen lage lonen en je pensioen rippen.
Ing. Van der Pik | 23-01-17 | 16:31
Wie zegt dan wat ik wil?
Ik zal het nog duidelijker zeggen. Als we nu 15 maart niet masaal op Geert stemmen hoef je daarna nooit weer te stemmen. Een kalief heeft dan ons landje toegevoegd aan IS.
alshetware | 23-01-17 | 16:26
Dat zal wel, maar als je denkt dat Korans verbieden, Moskeeen sluiten de oplossing is, dan ben je echt niet goed bij je kokosnoot. Wilders heeft geen oplossingen. Dus dat benoemen doet ie best goed, maar kom eens met een uitvoerbare oplossing.
Zero tolerance is prima, maar het uitgangspunt moet zijn dat er ruimte is voor geloven binnen NL. Of jij dat nou onzin vind of niet. Ook dat is vrijheid. Nogmaals: zero tolerance ben ik voor. Moskeeën waar haat gepredikt wordt, of sharia-rechtbanken zijn, direct sluiten. Maar dat zijn ze gewoon niet allemaal. Er zijn (niet) genoeg moslims die 'gewoon' doen. Die zien jij en ik niet, maar die zijn er ten overvloede. Die moeten de boodschap krijgen dat de anti-islam retoriek niet voor hen bedoeld is, maar wel voor hun radicale broeders. Zonder die nuance is er geen oplossing.
Op 15 maart wordt Nederland weer teruggegeven aan ons ... het volk.
Hoewel fan van Geert mag hij wel wat meer humor gebruiken a la Trump. 3x minder Nederland bijvoorbeeld.
zi 23-17
de aantallen die u terecht noemt zijn de eerste gegadigden die zich hebben aangemeld.Statushouders hebben het recht familie over te laten komen , hereniging genaamd. De talloze mannen die hun vrouw en kinderen in oorlogsgebied hebben achter gelaten en hier kwartier hebben gemaakt, , kunnen nu herenigd worden. In hoeverre tantes, ooms en andere familieleden naar het op één na dichtstbevolkte land , ons land dus, ter wereld mogen komen weet ik niet. Aldus kom je aan getallen met 5 nullen op den duur. En u heeft gelijk, het kaf dient à la minuut van het koren te worden gescheiden maar de talloze belangenorganisaties , Amnesty International van de lepe Nazarski, Vluchtelingenwerk en andere NGO's hebben een sterke lobby in den Haag en het is in hun belang en boterham dat de stroom vluchtelingen niet opdroogt.
Wat een belediging dat huichelaar Rutte de bullshit met droge ogen de media inslingert in de veronderstelling dat Nederlanders hier gaan intrappen.
Tuig wordt omarmd en gepamperd en blijven daardoor,vaak uitgeprocedeerd, lekker zitten om met steun van subsidieslurpers en linkse knuffelaars ellende te veroorzaken.
Om dan nu stoer te roepen dat ze wegmoeten wanneer het ze hier niet bevalt is een regelrechte gotspe waar we dit keer niet meer intrappen.
"Your ass is grass,motherfucker."(letterlijk,in zijn geval)
een peroxide-Indo met een Bulgaars snolletje
Fridtjof | 23-01-17 | 16:17
Heb je voor de rest ook iets inhoudelijks te melden?
TheOneWhoKnocks | 23-01-17 | 16:30
Je weet niet helemaal hoe een verdrag werkt?
Ik verwacht op dit moment ongeveer evenveel dat Wilders onze premier wordt als dat ik dat voor de VS dacht van Trump, enkele maanden voor hun verkiezingen.
Rutte is de beleefdheidsvorm U niet waard, daarvoor heeft hij teveel onomkeerbare zaken laten gebeuren die Nederland in de nabije toekomst de kop zal kosten!
Ieder weldenkend mens ziet/ervaart dat, alleen Mark doet of z'n Pinokkio-neus bloedt.
Normpje | 23-01-17 | 16:28
Toch wil je niet leven zoals hij. Met die 24/7-bewaking, en dat jaar in, jaar uit. Even naar de Mac voor burgertje, is uitgesloten voor blonde Geert.
Waarom wordt dit ondertiteld in het Nederlands?
PVV stemde tegen een verdrag ter voorkomen en bestrijding van geweld tegen vrouwen en huiselijk geweld. Never forget.
Gualtiero | 23-01-17 | 16:06
Ja, want geweld tegen vrouwen (of wie dan ook) bestrijd je met een verdrag. Ga toch weg. Dat soort typische Haagse oplossingen levert niks op. Ja, een goed gevoel bij degene die het ondertekent. Weer een stukje papieren werkelijkheid erbij.
Jammer dat zijn das niet mooi zit.
Toch kan ik 'm geen ongelijk geven; deze blonde Mozart van het Binnenhof.
alshetware | 23-01-17 | 16:26
Het gaat idd om daden. Zoals ze ook bij Feyenoord zeggen.
Wat zijn achtergrond moet zijn? De gezichten van iedereen die flauw van de islam is in Nederland. Miljoenen koppen dus. Dat verdiend deze dappere man.
"De islamretoriek van Wilders ken ik nu zo langzamerhand wel. Wordt tijd voor wat nieuws.
ZI | 23-01-17 | 15:58"
Het wordt pas tijd voor wat nieuws als er wat aan gedaan wordt !!
Op dit moment wordt Rutte zowel van links als rechts becommentarieerd.
Links omdat men niet gelooft dat hij daadwerkelijk de PVV uitsluit, vergeet niet 2012 een stem op Rutte is een stem tegen Samsom.
Rechts omdat hij verantwoordelijk is voor het linkse beleid van de afgelopen jaren. Het verhogen van belastingen heeft altijd een remmend effect op je eigen economie.
.
Grootste probleem voor de VVD en dat hoop ik ook is dat Rutte de komende 2 maanden volslagen ongeloofwaardig wordt bevonden door de kiezer, en dat is een reden geen VVD te stemmen.
Beetje voorspelbaar. Rutte is absoluut een vassal van Brussel en een leugenaar maar hij is maar een onderdeel van het probleem dat het politieke kartel is.
Waarom horen we eigenlijk nooit meer iets van de rest van de pvv club, hebben die geen mening of stem meer? Of is de pvv echt een one man show van een narcistische leider?
Zinloos; Rutte luistert alleen naar Chocosjenko.
VVD - omdat er maar ëén Pinokkiopartij kan zijn.
O, u oer hollandse inwoner vindt nederland niet cool meer, niet meer wat het is geweest, dat de normen en waarden achteruit zijn gegaan, de democratie kapot gemaakt hebben en de burger poot na poot uitdraaien? Vindt u dat? Pleurt dan toch lekker op! (Maar we zijn er echt voor iedereen)
De PVV greenscreen- en lichttechnicus moet echt een pakslaag hebben.
En zo is het!
Holle bolle Geert
-weggejorist-
Ach, je kunt van alles aanmerken op de voordracht, en misschien overdrijft hij hier en daar wat, maar hij slaat de spijker natuurlijk vol op de harses. Als enige politicus-die-er-werkelijk-toe-doet.
Ik heb er weinig vertrouwen in dat hij echt wil regeren en zou niet wéten met welke mensen hij dat zou moeten doen en/of met wie hij de Kamer in wil, maar er is geen politicus van een grote partij die de immigartiecrisis beter duidt dan hij.
Globalist Rutte wil zijn Brusselse hogepriesters ook niet teleurstellen natuurlijk.
Toch jammer dat er zoveel spel- en interpunctiefoutjes in de ondertiteling staan, als je wilt bewijzen dat Nederland je zo na aan het hart gaat.
We zijn er aan gewend maar blijf er bij stil staan:
Het is toch krankzinnig dat een potentiële toekomstige premier in een schuilkelder moeten leven en alleen met zware beveiliging over straat kan.
Het bewijs dat Nederland compleet in de val zit.
Met dank aan de linkse politiek.
Pff dit ken ik nou wel Geertje. Zijn allemaal inkoppers.
Je blijft een held btw
Waarschijnlijk heeft Geert de gezinshereniging meegenomen in zijn berekening.
Nu kan het nog Geert. Straks draag jij de verantwoordelijkheid en gebeurt er precies het zelfde. En dan?
Make Netherlands great again,
50 zetels PVV
20 zetels 50+
10 zetels GEENPEIL met de stem van het volk.
Een mooie bestemming voor de Dumpert Reeten achtergrond wanneer de nieuwe eindelijk klaar is?
VVD laatste tijd: "Shit, de PVV wint onwijs veel zetels! Even kijken naar hun programma en kijken hoe we met zielige drogredenen hun programma kunnen kopieren om stemmen te trekken"
en ziedaar, hun campagne.
En vervolgens tegen dezelfde media zeggen dat ze "In geen opzicht kunnen samenwerken met de PVV want we verschillen zo veel van elkaar" *kots*.
Wat een galbakken. Alsof het verschil met de PvdA niet mijlenver uit elkaar lag?!
-weggejorist-
NaJoris | 23-01-17 | 16:03
Het is inderdaad jammer dat Omtzigt zich heeft neergelegd bij de partijdiscipline, maar wel begrijpelijk: als hij eruit geknikkerd wordt, kan hij zijn werk niet meer doen.
Bovendien staat dat niet in de weg aan zijn kwaliteiten en inzet als oppositievoerder.
Voor wat betreft uw laatste conclusie blijven wij verschillen van mening, en is inderdaad één van ons blind en doof.
Slaat ff geweldig de spijkert op zijn kop.
Maar ben bang dat er nog teveel nederlanders zijn die mark een voortzetting gunnen.
witchmaster | 23-01-17 | 15:59
Kun je dat eens aantonen? Enige cijfers die ik kan vinden kruipen voor 2015 naar de 60K en 20K in 2016. Ik verwacht minimaal 200K als het over honderdduizenden hebt. Hij hoeft niet te overdrijven, want het beleid faalt en het zijn er te veel. Bovendien weigeren de deugpolitici simpelweg het schandaal te benoemen dat er een hele horde noord-afrikanen over de rug van échte vluchtelingen hier een uitkering hopen te scoren. Die nuance mis ik bij Wilders. Een belangrijke nuance, mijns inziens.
PVV stemde tegen een verdrag ter voorkomen en bestrijding van geweld tegen vrouwen en huiselijk geweld. Never forget.
Geert for President!
Vind het nog vrij ingetogen en correct, lees: premier waardig.
"Stukje minder NL" says it all
De molens van kinderdijk zouden een mooie achtergrond zijn, Nederlanders gaat het bijna niet.
Waar blijven m'n 1000 eurypieken, Marky Mark?
@jemagookniksmeer | 23-01-17 | 15:57
Onzin. Omtzigt is een CDA'er blaast hoog vanaf het preekgestoelte, maar tekent uiteindelijk gewoon op het streepje.
Als Omzigt echt de man was, dan was hij al weggeweest bij het CDA.
En verder lijk je een beetje blind en doof, anders had je wel gemerkt dat de PVV regelmatig van zich heeft laten horen
En qua ambiance zou ik in plaats van dat blauwe scherm, weer terug in dat roeibootje van vroeger gaan zitten. Beetje dobberen versterkt de boodschap.
Zagen jullie ook die neus van Rutte steeds langer worden !!!
Hij noemde niet het associatie verdrag met het foppapiertje dat is toegevoegd en Rutte zijn slaafse/corrupte houding ten aanzien van de opschaling van de NAVO richting de grens van Rusland... onder leiding van de VS en de corrupte warmonger boeven in Brussel.
Of deze: 16391-presscdn-0-53.pagely.netdna-cdn....
Ja ik ben om. Het heeft jaren geduurd, maar het is hem gelukt.
En als ik nu nog eens teruglees waar die 'engerd' Janmaat voor stond, dan is Wilders eigenlijk nog laat met z'n gedachtegoed..
Nu maar hopen dat dit over heel NL gaat, en dat de oudere kiezer doorheeft wat zijn of haar kleinkinderen staat te wachten als NL verkocht is.
Op YouTube staan genoeg filmpjes van hoe het niet moet. Onze 'gasten' die roepen dat het gastland naar de hel kan, en dat het nu islam gebied is moet nu toch wel wat ogen openen.
Dit is een feit alleen al de afgelopen 2 jaar meer dan 100.000 .
Ik weet wat ik stem op 15 maart + heel mijn gezin + al mijn vrienden we zijn het ZAT
Hey Mark luister ook ff hiernaar, behalve de immigranten waarschuwing, was er ook in 2009 al een goed betoog over de Oekraine. www.youtube.com/watch?v=eh8fs-vlAMw
Nou, wat te denken van een achtergrondje met Trump, Boris Johnson en Marine LePen. 'Stem op miljonairs die met miljonairs de belangen van het volk gaan verdedigen!'
Eigenlijk best een hip achtergrondje. Is dit opgenomen in Greets schuilkelder?
Stel je netjes voor,
spreek zoals het hoort
en zeg Ú
Leuk. Beroepspolitici onder elkaar.
Wilders kan nog 4 jaar Rutte tegemoet zien.
#feit
Honderdduizenden... nou ja. Je kunt ook overdrijven natuurlijk. Waar Wilders overdrijft, onderdrijft Rutte. Rutte benoemt eignelijk wel de asiel- en Marokkanenproblematiek, maar durft het beestje geen naam te geven. Dat is dan weer slap. De islamretoriek van Wilders ken ik nu zo langzamerhand wel. Wordt tijd voor wat nieuws.
Voor Greet en zijn PVV geldt hetzelfde als voor de rest van de 225 stoelverwarmers (Omtzigt uitgezonderd): ten minste 4 jaar de tijd gehad om je werk te doen (i.c. oppositie te voeren), maar niets gedaan.
En nu er weer verkiezingen aankomen begint het zich te roeren.
Too little, way, way too late, wat mij betreft althans.
@redactie
Hier je achtergrondje
static2.politico.com/dims4/default/802...
Zelfs joop.nl heeft het niet meer op rutte staan dat wil toch heel wat zeggen als ook de linkse landverraders (die overigens ook op Erdogans vervolgt moeten worden) hem de rug toekeren.
VVD verliest enorm en als dank zal Rutte naar Brussel worden weggepromoveerd.
Wat overdreven van Geert, kan subtieler.
Honderduizenden asielzoekers binnen gekomen onder Rutte?
@oranjerood | 23-01-17 | 15:50
Rutte is echt wel een bedrieger waar je U tegen zegt. :-)
-weggejorist-
Zeg maar jij!
Precies. Rutte leest ongeveer het programma van de PVV voor en zet er zijn handtekening onder.
Als je wat had willen doen Rutte, dan had je daar afgelopen regeerperiode ruimschoots de kans en tijd voor gehad.
Maar u heeft Nederland verkwanseld aan Brussel en bijna al uw beloftes verbroken. Uw tijd is om. U kunt gaan.
Niet Pats, maar flats! De meeuw duikt naar beneden, en de nietsvermoedende (want onnozele) VVDér krijgt de volle laag met stront over zich heen.
En terecht.
REAGEER OOK