achtergrond

Geenstijl

Sweet. DWDD maakt reclame voor Nazomergasten

We mopperen nogal eens op DWDD, waar ze sluikreclame maken voor iedereen en z'n loombandjes punnikende moeder. Reclame voor het servies van Yvon Jaspers. Voor de schrijvers van tienduizend boekjes & bundels. Voor DWDD-cd's. Voor dat geïmplodeerde popup-restaurant. Is allemaal vergeven. NPO te absolvo. Want vrijdagavond kreeg Jeroen Wollaars maar liefst anderhalve minuut DWDD-zendtijd om reclame te maken GS Nazomergasten. Anderhalve minuut! Dat is toch al gauw 10% van de tijd die Bob Rijndwerg kreeg om abonnementen op De Correspedant aan de man te brengen. Natuurlijk koos-ie een fragment waarin de techniek een beetje haperde. Dus aan de DWDD-tafel (prijs per uitzending: ±60.000 euro) werd een beetje besmuikt gelachen om Nazomergasten (prijs per uitzending: paar honderd euro, half kratje pils en 1 Indonesische rijsttafel), maar Wol stak ook een dikke veer in het hol van Holman. Het gesprek tussen Eddy Terstall en Theodor Holman was namelijk top - men kijke hier S01E01 terug. En: hij kondigde aan dat vertrekkend SP Kamerlid Sharon Gesthuizen zondagavond om 20:00 uur aanschuift in Nazomergasten. Thanks Wol!

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.