Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Recap debat 3 Trump/Clinton. Inzet: de democratie

De Giant Douche en Turd Sandwich hadden weer een debat vannacht. De laatste van de drie. In de afgelopen dagen bracht de Amerikaanse Alberto Stegeman video's naar buiten waarin Democraten een soort kleedkamerpraat houden over hoe ze de Trump-campagne bij de poes pakken door z'n bijeenkomsten te verstoren en mensen in te huren om rotzooi te trappen. Er werd in de video's ook gesproken over kiezersfraude, die al decennialang gepleegd zou worden door de Democraten. Alsof Crooked Hillary nog geen corrupt imago genoeg heeft. Natuurlijk hadden die tapes hun weerslag op het debat vannacht, waarin de immer galante Trump zijn opponent een 'nasty woman' noemde (en zij hem op haar beurt een 'trekpop van Poetin'). The Donald wilde namelijk niet zeggen of hij de uitslag van 8 november zal accepteren. En daarmee is het maandenlange gebeuk van de oranje oerang-oetan tegen het establishment, de policor en de 1% nu doorgedrongen tot het systeem zelf: de race tussen een onbehouwen aap en een kapotcorrupte feeks leidt tot barsten en scheuren in de democratie zelf. Deze destruction derby is niet voorbij op 8 november. Beide kandidaten zijn zo beschadigd, en het land zo verdeeld, dat geen van beiden ooit hun werk goed en geloofwaardig zal kunnen doen. Zeker niet nu ze een ruïne van het witte huis van de democratie aan het maken zijn. Hele debat terugkijken hieronder. Als je 't nog aan kan.
In zijn wanhoop om de peilingsgaten dicht te smeren en de evangelicals (terug) te winnen, riep Trump ook nog wat over abortus: hij is pro-life (dus anti-abortus) en wil het recht op abortus weer een staatskwestie maken. Het is nu landelijk geregeld - teruggeven aan de staten zou op een aantal plaatsen tot een verbod leiden.

Reaguursels

Inloggen

Als je meer over peilingen wilt weten zal je op de amerikaanse websites moeten kijken. Omdat we lui zijn zal ik je hier direkt aangeven wat bij alle peilingen t verschil maakt. Bij alle peilingen met de vraag op wie gaat u stemmen, staat Trump aan de leiding, maar nek aan nek. Bij alle peilingen als aan zelfde respondenten gevraagd wordt, wie gaat de verkiezingen winnen, staat Clinton ruim voor op Trump. Dus t merendeel van de amerikanen denkt dat Clinton de verkiezingen gaat winnen maar geeft zelf aan op Trump te gaan stemmen. Amerikanen LOL Je gelooft me natuurlijk niet op mn babyface, dus kijk eens op latimes.com

marked | 21-10-16 | 06:00

marked | 20-10-16 | 19:01
Nou kom maar door met die peilingen dan...

Beste_Landgenoten | 20-10-16 | 21:21

Beste_Landgenoten | 20-10-16 | 17:16
Peilingen laten zien dat HRC verliest in stemmenaantal direct na afloop van het debat. Het lijkt me niet onmogelijk dat na het zien van de nabeschouwing respondenten wellicht een andere keuze maken. HRC wint dan de nabeschouwing.

marked | 20-10-16 | 19:01

Een heel ander idee.
Skip deze verkiezingen, andere kandidaten.

kloopindeslootjijook | 20-10-16 | 18:39

Ah, nu weten we tenminste wat ons te wachten staat als 1 van 2 president wordt.
Not.
Dat moddergooien zijn we wel klaar mee. Wat zijn de gevolgen voor ons hiero als Trump danwel Hillary?

kloopindeslootjijook | 20-10-16 | 18:36

Toch ga je je afvragen wat er zou zijn gebeurd als er een redelijke tegenkandidaat tegenover mevrouw Clinton had gestaan. Geen oranje brulboei met een persoonlijkheidsstoornis, maar een mannenbroeder als Ted Cruz (SGP) of Jeb Bush (rechterflank CHU). Als dit zo doorgaat leidt de Republikeinse Partij een historische nederlaag dankzij een kruising tussen Tony Montana, de Hulk en mr. Blonde die ze zelf met een vreemde smaak in de bek hebben gekozen.
Mevrouw Clinton wordt een zwakke president, maar mede mogelijk gemaakt door Trump.

Donkersloot | 20-10-16 | 18:32

In VS heerst een corrupte oligarchie.(Ex-pres. Jimmy Carter).Er is niets aan toe tevoegen.

nik777 | 20-10-16 | 18:30

buitenspeler | 20-10-16 | 17:37
Allu hoedjes bekeren is zonde van de energie .

Goatboy2014 | 20-10-16 | 18:07

buitenspeler | 20-10-16 | 17:37
Tsja. Je vraagt je soms af wat mensen willen lezen in hun honger naar een complotje. Wat mij altijd weer verbaast aan complotters is dat ze echt alles maar aannemen zonder kritische vragen te stellen, maar dat op een overdreven paranoide manier doen bij alles wat "normaal" is. Maar ja, juist daarin zien zij hun gelijk bevestigd, want zij zijn ziende en de anderen zijn blind.

Beste_Landgenoten | 20-10-16 | 17:52

dooiekadaver | 20-10-16 | 17:38
Draaien?

buitenspeler | 20-10-16 | 17:45

buitenspeler | 20-10-16 | 17:34

Kijk je post van 17.01 je bent aan het draaien. Maar dat wist je waarschijnlijk al.

dooiekadaver | 20-10-16 | 17:38

Nehemia | 20-10-16 | 16:56
Beste_Landgenoten | 20-10-16 | 17:34
Daarnaast, waarom zou je de arts vermoorden die een hersentumor bij je heeft vastgesteld? Dat lijkt mij niet echt het beste behandelingstraject.

buitenspeler | 20-10-16 | 17:37

#enpassant | 20-10-16 | 17:30
Hahaha dit slaat alles. Ik vind het vermakelijk om te lezen wat voor volstrekte onzin hier wordt neergezet over Hilary. Men gaat helemaal los. Tuurlijk, Trump is een stroman van Hilary. En ja, ze is de kleindochter van de weet ik veel wat van Hitler.
Echt mensen, get a life.

Beste_Landgenoten | 20-10-16 | 17:37

Nehemia | 20-10-16 | 16:56
Beetje onbegonnen werk om je van weerwoord te voorzien. Maar goed, kennelijk slik je alles, maar dan ook alles voor zoete koek wat die complot websites van je oplepelen aan onzin. Dat is erg grappig want anderzijds geloof je niet, maar dan ook niets, van wat in de normale media verschijnt.
.
Bij Clinton is na een val een bloeduitstorting in de hersens gevonden, een behoorlijk normale bevinding na zo'n val op die leeftijd. Maar nee, jij gelooft weer in een complotje, dat ze eigenlijk een tumor heeft, wat alleen door een moord kan worden verdoezeld. Wat een extreem dom verhaal. Alsof wanneer er sprake was geweest van een tumor, die kennis uitsluitend beperkt zou zijn gebleven tot die arts. En dat die kennis alleen onder de pet kan blijven door een moord. Onverbeterlijk ben je Nehemia.

Beste_Landgenoten | 20-10-16 | 17:34

dooiekadaver | 20-10-16 | 17:29
Op 13 december meteen nadat de deadline van 12 december was verstreken en de uitslag officieel bekrachtigd werd.
Al Gore : "for the sake of our unity as a people and the strength of our democracy, I offer my concession."

buitenspeler | 20-10-16 | 17:34

@Nehemia | 20-10-16 | 15:28
Als je over 'deep state' praat, dan graag het volledige plaatje: Fred Drumpf, vader van Trump die een deel van zijn fortuin heeft kunnen vergaren door zijn contacten in de Tammany Society (ook wel bekend als de Columbus order):
www.vocabulary.com/dictionary/Tammany...
Steven Mnuchin, Goldman Sachs bankier, hoofd fondsenwerving van Trump die is geïnitieerd in de occulte Skull and Bones sekte, ook dit zou alle alarmbellen moeten doen rinkelen:
www.bloomberg.com/politics/articles/20...
Donald Trump is naar alle waarschijnlijkheid een stroman kandidaat, neergezet om Hillary minder corrupt te doen lijken. Interessant vind ik ook het gerucht dat Hillary de kleindochter is van Angela Schicklgruber en dat dat de oorspronkelijke reden is dat ze soms Hitlery wordt genoemd:
s14.postimg.org/ntjnpca5r/Family_Stro...

#enpassant | 20-10-16 | 17:30

buitenspeler | 20-10-16 | 17:01

Wat versta jij onder meteen? Komt nog bij dat Trump niks concreets heeft gezegd maar hooguit ernaar hintte.

dooiekadaver | 20-10-16 | 17:29

VerenigingVanDieven | 20-10-16 | 15:41
Wat precies zegt dat plaatje dan?

buitenspeler | 20-10-16 | 17:29

Op de één of andere manier lukt het Assange toch nog om nieuwe e-mails van de Podesta Data Dump naar buiten te brengen. De prijs is zwaar. Julian Assange weet uiteraard dat hij nooit meer een vrij man zal zijn Zodra hij een voet buiten de deur zet zonder bescherming zal die doorzeefd worden. Alleen die prijs is te dragen als je daarmee 'het grote ontwaken' van de Amerikaanse bevolking hebt weten te realiseren.
Nehemia | 20-10-16 | 16:52
Lol, je weet dat Assange in de ambassade van Ecuador zit om uitlevering naar Zweden te voorkomen? Als hij de ambassade uitstapt zal hij inderdaad gearresteerd worden maar dat is jaren zo. Overigns staat dat los van Wikileaks maar heeft dat met een verkrachtingszaak in Zweden te maken. Dus aangezien hij al in een zelfverkozen huisarrest in London verblijft heeft hij letterlijk helemaal niets te verliezen om dit extra info te lekken, zijn situatie is en blijft toch hetzelfde. Of ben jij ook zo'n eentje die denkt dat de lunch die Pamela Anderson laatst voor hem had meegenomen eigenlijk vergiftigd was door Hillary?

buitenspeler | 20-10-16 | 17:26

Nehemia | 20-10-16 | 16:52
Zoals ik al zei: Omdat er geen flikker in die vrijgegeven mails staat dat ook maar een beetje interessant is.
Ja, Clinton zegt in een speech voor bankiers iets anders dan in een speech voor arme kiezers met een uitkering. Sjonge jonge wat een onthulling. Onder welke steen heb je gelegen dat je niet weet dat dit volstrekt normaal gedrag is voor iedere politicus?

Beste_Landgenoten | 20-10-16 | 17:24

Nehemia | 20-10-16 | 16:52
Letterlijk alle kwaliteitsmedia hebben geschreven over Wikileaks.

buitenspeler | 20-10-16 | 17:20

Nehemia | 20-10-16 | 16:17
Jij zoekt ook overal een complot he? Detroit was, net als Heerlen in de jaren 50, gewoon old school industrie. Outdated, niet met de tijd mee gegaan, autotechniek die achterloopt, kortom, eigen schuld dikke bult. Heeft niks met NAFTA te maken, hoe kom je er toch bij.

Beste_Landgenoten | 20-10-16 | 17:19

marked | 20-10-16 | 17:00
Helemaal niet "odd". Trump deed een paar idiote uitspraken, zoals over het niet erkennen van de uitslag. Daar is aandacht voor, uiteraard. Als je niet begrijpt waarom snap je er niet veel van. Maar daar hebben wel meer reageerders last van hier.

Beste_Landgenoten | 20-10-16 | 17:16

Nehemia | 20-10-16 | 17:06
Gast, wat denk je nu? Ik weet heus wel wat NAFTA is, dat hoeft niet één of andere trut op een obscuur youtube kanaal mij uit te leggen. Ik begrijp de theorie er achter en ook de ervaringen in de negatieve gevolgen in de praktijk zijn mij duidelijk. Maar NAFTA is op geen enkele manier verbonden aan Detroit. Die stad was letterlijk al 25 achter uit aan het hollen voordat Clinton zijn handtekening zette onder NAFTA.

buitenspeler | 20-10-16 | 17:16

sinar2 | 20-10-16 | 09:01
Hoezo behoort Trump niet tot de elite?
Trump is een extreem rijke zakenman die nauwelijks belasting betaalt, niets heeft met gewone mensen en uitsluitend tussen de puissant rijke andere Amerikanen vertoeft. Nee hoor, Trump behoort niet tot de elite. Pfff.

Beste_Landgenoten | 20-10-16 | 17:14

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 16:30

Niet relevant.

dooiekadaver | 20-10-16 | 17:13

groot staatsman zoals Putin
rexm | 20-10-16 | 16:01
Ironie!

buitenspeler | 20-10-16 | 17:10

Nehemia | 20-10-16 | 16:56
Heb je al een link gevonden tussen de moord op Marianne Vaatstra en Hillary? En als je toch bezig bent, JFK, waar was Hillary in 22 november 1963?

buitenspeler | 20-10-16 | 17:03

@dooiekadaver | 20-10-16 | 15:50
Al Gore heeft meteen nadat de officiële uitslag werd bekrachtigd die uitslag ook daadwerkelijk geaccepteerd en George W Bush gefeliciteerd met zijn overwinning. Ondanks dat hij 500.000 meer landelijk had behaald. Geen mitsen geen maren, Bush was de legitieme president en Gore verdween van het nationale podium zoals het een waardige verliezer betaamt.
.
Het hele punt is hier dat Trump al op voorhand dreigt de officiële uitslag niet te erkennen.

buitenspeler | 20-10-16 | 17:01

Wat ik een beetje vreemd vind is dat overal Clinton als duidelijke winnaar wordt uitgeroepen van dit 3e debat. Dat zeggen de "polls" direct na het debat immers? Die polls hebben ook een vraag aan kiezers die voor het debat aangaven nog niet te weten op wie te gaan stemmen. Wat blijkt Trump wint overduidelijk meer van deze voorheen "zwevende" kiezers dan Clinton. De berichtgeving is dus misschien niet rigged, maar wel odd.

marked | 20-10-16 | 17:00

Nehemia | 20-10-16 | 16:17
Och wat ben je toch hopeloos verloren. Ga je nu echt NAFTA de schuld geven van het ineenstorten van Detroit? NAFTA werd getekend in 1993 toen was Detroit al 25 jaar in verval.
Ongetwijfeld lees jij vast niet hhet duivels wikipedia, maar anders hier een goede samenvatting en.wikipedia.org/wiki/Decline_of_Detr...

buitenspeler | 20-10-16 | 16:54

Het is evident dat onze "kwaliteitsmedia" blijven zwijgen als het graf over deze Wikileaks.

Nehemia | 20-10-16 | 16:52

Op de één of andere manier lukt het Assange toch nog om nieuwe e-mails van de Podesta Data Dump naar buiten te brengen. De prijs is zwaar. Julian Assange weet uiteraard dat hij nooit meer een vrij man zal zijn Zodra hij een voet buiten de deur zet zonder bescherming zal die doorzeefd worden. Alleen die prijs is te dragen als je daarmee 'het grote ontwaken' van de Amerikaanse bevolking hebt weten te realiseren.

'Wikileaks Releases Part 13 Of Podesta Data Dump; Total Emails Released Is Now 23,423'

www.zerohedge.com/news/2016-10-20/wiki...

Nehemia | 20-10-16 | 16:50

dooiekadaver | 20-10-16 | 16:07

Vreemd want ik weet al meer dan 30 maar dat het ongeveer vier minuten is tussen het bevel en de lancering.

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 16:30

NAFTA (North American Free Trade Agreement) - de grote sloopkogel voor Amerika van Bill Clinton die Hillary altijd van harte steunde. Video 3 minuten.

www.youtube.com/watch?v=e7wK_82l3F0

Nehemia | 20-10-16 | 16:17

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 14:57

Atomic Energy Act.

dooiekadaver | 20-10-16 | 16:07

Waarom kijkt Europa naar die Hollywood gekken, ze kunnen nog wat leren van een groot staatsman zoals Putin.
En straks luistert de EU weer naar die narcisten in de VS en hun intellect staat al op een laag peil.

rexm | 20-10-16 | 16:01

VerenigingVanDieven 15:41

Juist. Die Huma Abedin waar Hillary mee op de foto staat in jouw reactie heeft ook al zo een duistere agenda. Ze vormt een symbiose met Hillary. Video over haar bij reactie van mij op 13.23
.
Nogmaals - in Haïti kunnen ze het bloed van de Clintons wel drinken. Bill en Hillary hebben voor miljarden in hun eigen zakken gestoken over de ruggen van de Haïtiaanse bevolking. Check de misselijkmakende feiten over de Clintonduivels.

www.youtube.com/watch?v=4PeO0SfCw5s

Nehemia | 20-10-16 | 15:53

MRF2739 | 20-10-16 | 15:44

Al Gore deed dit al eerder met steun van Bill Clinton in 2000 en onder luid gejuich van de democraten.
Hillary Clinton in 2008 tegen Barrack Obama.

dooiekadaver | 20-10-16 | 15:50

Trump gaat verliezen. Hij heeft zijn eigen graf al gegraven door bij voorbaat de uitslag vd verkiezingen bij verlies niet te willen accepteren.
Dan zegt jij eigenlijk a.d. kiezer: "schijt met jou...!" In Nederland kom je er nog mee weg, maar in de US pikken ze dit niet. Vooral nu het land door Trump dusdanig gepolariseerd is, dat ik vrees dat Trumpies alles in het werk zullen doen om de verkiezingen te verstoren of overgaan tot politiek geweld.

Doordat Trump de illegale immigranten bij voorbaat al beschuldigt dat zij bij de verkiezingen frauderen, zijn zij het bokje bij een nederlaag. Ik hoop het niet, maar als je rekening houdt dat het merendeel vd Trumpies laag opgeleid zijn, het merendeel uit M. Westen komen, het IQ hebben van een kokosnoot en wapens dragen en waarbij Trump eigenlijk de deur naar rellen en zelfs een burgeroorlog open heeft gezet door zijn laatste uitspraak, dan vrees ik het ergste.

Ik heb altijd al gewaarschuwd dat Trump een gevaar is voor de US en de rest van de wereld.

MRF2739 | 20-10-16 | 15:44

Wallstreet: wat dan precies?
Terreurgroepen: wat dan precies? Steun aan rebellen wisten we al. Steun aan Nusra/IS is volstrekte poep. Vanuit Qatar/SA komt steun aan Nusra, maar dat wisten we al. In de mails staat dat Clinton en consorten zich afvroegen hoe ze political leverage moesten gebruiken om die steun vanuit Qatar/SA te laten stoppen.
Bernie Sanders: wat dan precies? Er wordt een ontzettend vies politiek spel gespeeld, maar wat voor incriminerende feiten zijn er gepleegd?

Gualtiero | 20-10-16 | 15:37

Gualtiero 14:51

Onzin. Die Wikileaks staan vol met rode oortjes info net als de DC leaks. Over Wallstreet, over het steunen van terreurgroepen, over Bernie Sanders mes in zijn rug etc etc. Nogmaals - de MSM pikt er (als ze het al doen) - een paar kruimeltjes uit die weinig kwaad kunnen en zeggen vervolgens dat er niks aan de hand is. Eigenlijk is het zo dat je over die leaks geen ene f*ck hoort in onze 'betrouwbare' media. Er zijn inmiddels meer dan 18 duizend gelekt en nu hebben ze de stroom afgesneden bij Wikileaks/Assange zodat er niet nog meer schade aan kamp Clinton kan worden toegebracht. We praten over 'deep state'. Natuurlijk heeft Amerika alle registers opengetrokken om Equador de duimschroeven aan te draaien dat deze onthullingen moeten stoppen.

Nehemia | 20-10-16 | 15:28

Buitenspeler 1459
Ik heb de video van John Stewart zojuist bekeken. Duurde nog geen 13 minuten, maar wat zag ik? Een komediant die een Glen Beck imitatie deed. Een soort van mockingbird - een spotvogel. De overdrijving is natuurlijk een beproefd stijlmiddel. Als deze ridiculisering nou enige interessante data had, maar het was niet meer dan een oefening om iemand voor schut te zetten. Gemiste kans. Kom met een video met informatie die open en verifieerbaar is.

Nehemia | 20-10-16 | 15:20

-weggejorist-

De_Teleprompter | 20-10-16 | 15:02

buitenspeler 1459
Deal

Nehemia | 20-10-16 | 15:00

De Koreaanse slet
Trump is vaak een onbehouwen hork. Helemaal waar, maar bij hem zit er geen geraffineerde gelaagdheid achter. Hij krijgt de vragen voor debatten niet van tevoren doorgespeeld. Het is geen slaaf van de corporaties, van Saoedi Arabie, van Soros en andere duistere geldschieters met een NWO agenda. Hillary zal een ongekende ramp voor de VS betekenen. Een full blown oorlog of de pleuris breekt voor acht november al uit en de staat van beleg wordt afgekondigd.

Nehemia | 20-10-16 | 14:59

Nehemia | 20-10-16 | 14:54
Kijk jij dan ondertussen deze video? vimeo.com/142056383

buitenspeler | 20-10-16 | 14:59

dooiekadaver | 20-10-16 | 14:44

Hoe kom je erbij dat dit geclassificeerd is? Gelezen op ultranationalistische en ultraconservatieve websites met de stank van white pride worldwide?

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 14:57

Gualtiero | 20-10-16 | 14:50
En als je dan toch de verkiezingen in voordeel van de democraten gaat riggen, waarom komen de uitslagen grotendeels overeen met de peilingen en zijn de republikeinen in de meerderheid in beide kamers van het congres, plus de enorme republikeinse meerderheid in het aantal gouveneurs en parlementariërs op statelijk niveau. Dat terwijl de meerderheid van de Amerikanen zichzelf zien als democraat.

buitenspeler | 20-10-16 | 14:55

buitenspeler | 20-10-16 | 14:47

Ga die video van Soros maar eens bekijken. Kun je over twee uur weer inloggen. Praten we dan verder. Deal? Hij staat op plemp 12.15.

Nehemia | 20-10-16 | 14:54

Nehemia | 20-10-16 | 14:41

Ongeveer het meest hypocriete ooit. Trump heeft zijn hele primaries gewonnen door alles en iedereen op een grove en onbeschofte wijze kapot te maken. Persoonlijk. Van Jeb tot Marco tot Ted tot Carly. En grof en vol met leugens. Natuurlijk klopt het dat de partijpolitiek Bernie de socialist niet zagen zitten en hem gefrustreerd hebben. Maar Bernie wist dat. Zijn doel was dan ook om bepaalde punten op de agenda van Clinton te zetten. Dat is hem gelukt.

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 14:54

Nehemia | 20-10-16 | 14:32
Er staan ook gewoon niet echt heel interessante dingen in die mails. De enige OPHEF tot dusver is alleen het lek zelf en niet de inhoud daarvan.

Gualtiero | 20-10-16 | 14:51

dalskog 1427
Hier een video over de Clintonmisdaden die ze tegen de bevolking van Haïti pleegde. Daarnaast heeft Hillary honderden keren tegen de FBI gelogen. Dat wijf mag geen eens president worden met de 33 duizend verdwenen e-mails. Het hoofd van de FBI heeft vervolgonderzoek gestaakt tegen Hillary. Daar waren vele tientallen andere FBI medewerkers behoorlijk onthutst over. Hun WTF momentje. Ze heeft zelfs een dagvaarding van de FBI genegeerd en de e-mails gedelete en negen van haar mobiele telefoons met een hamer tot gruzelementen geslagen. Dan heb je behoorlijke shit te verbergen of niet? Hier een van de de vele video's over de schanddaden van de Clintons rond Haïti.

www.youtube.com/watch?v=4PeO0SfCw5s

Nehemia | 20-10-16 | 14:51

Grappig. Soros zou Smartmatic, een digitaal stem-systeem, hebben gekocht (kom alleen maar op gekkiesbronnen uit als ik er naar zoek). Dat zou een teken zijn dat de verkiezingsuitslag rigged zal zijn. Maar.... Smartmatic wordt ook gebruikt op de Filipijnen. Je weet wel, dat land waar Duterte is gekozen; die man die de VS van z'n eilanden kickt en uit de VN wil. Ach ja.

Gualtiero | 20-10-16 | 14:50

Nehemia | 20-10-16 | 14:32
Probeer die WAARHEID van je eens te bekijken van de andere kant. Probeer de statements eens te falsificeren, wat blijft er dan nog over?
Serieus, ik zou helemaal niet tegen een republikeinse president zijn, zolang die maar de indruk wekt enigszins de fundamentele waarde en beginselen van het Amerikaanse politieke systeem te begrijpen en onderschrijven. Trump doet alles behalve dat gelukkig lijken alle peilingen erop dat een meerderheid van de Amerikaanse stemmers dat met mij eens is. Trump als presidentskandidaat was misschien een leuk idee in theorie maar in de praktijk blijkt de beste man volledig ongeschikt.

buitenspeler | 20-10-16 | 14:47

Hillary zegt dat Trump niet te vertouwen is met kernwapens, geeft vervolgens geclassificeerde nucleaire informatie weg. Wat een ongelooflijke dom wicht.

dooiekadaver | 20-10-16 | 14:44

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 14:33

Ik zeg Clinton bah maar ze kan het vak tenminste. Ze zal een slechte president zijn en niets kunnen presteren. Maar dan nog is het beter dan Trump. Alles is beter dan Trump. Goedzak Jeb Bush had Hillary geslacht in de verkiezingen. Letterlijk. Rubio, Ryan, zelfs Ted Cruz had betere kansen gehad.

Trump is zijn eigen grootste vijand. Alles wat de man doet en zegt maakt een eventueel presidentschap onmogelijk.

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 14:43

dalskog 1427

Toch - ondanks dat Trump niet enkel vecht tegen Killary, maar tegen een heel NWO globalistisch Soros cum suis systeem heb ik nog een sprankje hoop. Temeer omdat de Trumprally's afgeladen vol zitten en bij Hillary's bijeenkomsten bijna niemand komt opdagen en veel bijeenkomsten gecanceld worden. De polls die de MSM media aangeven zullen ook niet kloppen. Dat was namelijk ook niet het geval bij wat ze zeiden over Bernie Sanders. Niet Hillary maar Bernie Sanders was veel populairder dan Hillary. Het campagneteam van de democraten heeft Bernie Sanders zwart gemaakt en het onderling met de supergedelegeerden 'geregeld'. Hillary is door en door corrupt. Dit serpent - deze Beëlzebul uit de hel - deze duivelse koningin van de vliegen en de maden vol verderf heeft geen geweten. Ze hebben bij de ramp van Haiti waar meer dan honderdduizend doden vielen met de Clinton Foundation 3 miljard verzameld. Slechts een paarprocent is bij de bevolking gekomen. De rest heeft die feekss in haar eigen zakken gestoken. Niet voor niks haten die Haitianen de Clintons hartgrondelijk. Over George Soros deOctopus. Check de ontluisterende video van George Soros de octopus op reactie 12.15

Nehemia | 20-10-16 | 14:41

nesaranews.blogspot.nl/

... the main cause for all the lawlessness witnessed now and being exposed through a variety of third party sources like Wikileaks, Guccifer, Snowden and National Enquirer.

vanuit deesch hoekje van de kamer ...

Centauri3 | 20-10-16 | 14:39

@dalskog 14:27
Ik word zo moe van de "waarom laten we dit als burger gebeuren"-roepers. Omdat de burger er niets aan doet. En excuus als ik me in jouw geval zou vergissen, maar tenzij jij actief bent in de pilitiek, regelmatig gaat demonstreren, ook als het regent, je je standpunten ook niet-anoniem op het internet durft te zeggen, ze ook op je werk uit, als je dat allemaal niet doet, dan weet je waarom de burger over zich heen laat lopen.

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 14:39

the Jackdawn | 20-10-16 | 14:20
Dat is een grotendeels een mythe. Reagan werd intellectueel niet door iedereen even hoog ingeschat, maar hij was wel al acht jaar Govenor van California geweest de grootste Amerikaanse staat. En in die functie was hij als republikein in het democratische Californië bijzonder populair. Als Trump acht jaar ervaring zou hebben in de Amerikaanse politiek dan was zijn hele kandidatuur al een stuk geloofwaardiger.

buitenspeler | 20-10-16 | 14:34

buitenspeler | 20-10-16 | 14:25

Klopt. Maar ook down ballot zijn er reëele kansen voor de democraten door dit debacle dat Trump heet. Maar inderdaad het is reëler dat Clinton niets voor elkaar gaat krijgen. Dat blijft echter toch beter dan een Donald in het witte huis. Liever vier jaar niets en stabiliteit dan een manische gek.

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 14:33

@nehemia (en honordungeon)
Je snap het echt niet he? Niemand, maar dan ook niemand hoor ik hier zeggen dat Clinton fijn is. Sterker nog, van buitenspeler tot Koreaanse Slet en mezelf aan toe weet ik welhaast zeker dat we Clinton het liefst van het toneel zouden zien verdwijnen. Omdat het mens verschrikkelijke dingen heeft gezegd en gedaan. Maar het alternatief is in onze ogen erger, wat dat is Trump.
En nu goed opletten. Wij zeggen: beide kandidaten bah, maar 1 iets minder bah. Jij en een x aantal anderen hier zeggen: Clinton heel bah, Trump niet bah.
Of Clinton erger is als Trump of andersom, daar kun je over discussiëren (Trump zijn plannen om banen en bedrijven die naar lagelonen landen zijn verhuisd aan te pakken, daar zie ik wel wat in bijvoorbeeld). Maar jullie discussiëren niet, jullie zeggen dat onze poepkandidaat stinkt en ruiken de lucht van je eigen drol niet.

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 14:33

De MSM verteld leugens. Continu. Eigenlijk is het een regelrechte misdaad van onze media dat de Wikileaks (inmiddels 19 duizend) vrijwel allemaal genegeerd worden. Het toont aan dat ook dit land doodziek is en naar waarheidsvinding al helemaal geen oren heeft. Niet voor niets zijn er in Amerika nog weinig mensen die de MSM serieus nemen. Deze media dienen dan ook hun broodheren. De staat en de corporaties.
.
- NWO Elite achter chaos bij presidentiele campagne VS -
www.geennieuws.com/2016/10/nwo-elite-a...

Nehemia | 20-10-16 | 14:32

the Jackdawn | 20-10-16 | 14:20

Ronald Reagan was geen waanzinnige narcist en had tevens politieke ervaring als gouverneur.

Donald Trump is een over het paard getilde verkoper die wiens levenswerk bestaat uit bedrog en afpersing. Donald is een man die slim genoeg is om een gedeelte van de bevolking aan te spreken maar te dom om te beseffen dat dit niet genoeg is. Hij gokt al zijn hele leven en had eigenlijk de prijs al in de jaren negentig moeten betalen ware het niet dat connecties van zijn vader en slimme accountants en advocaten hem konden redden van de ondergang. Zijn hoogtepunt en meest succesvolle onderneming ooit is zijn stint als nare baas in 'The Apprentice' en bij vriendje Vince McMahon in de WWE.

Ergens is Donald Trump nog een slechte kopie van Vince McMahon. Een bruuske klootzak die alles misbruikt en naait.

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 14:29

Nehemia | 20-10-16 | 12:59
Nogal verontrustend dat de stemmachines van een bedrijf gerelateerd aan Soros komen. De uitslag van deze verkiezingen is niet te vertrouwen op deze manier. Ook na de videos van #ProjectVeritas over hoe de democraten het proces beïnvloeden. Hoe laten wij als burgers toch zo over ons heen lopen? Echte democratie is ver te zoeken in ieder geval. Er wordt ons wijs gemaakt dat we een keus hebben, maar dat is slechts schijn zo blijkt. Niettemin denkt Farage dat we worden wijs gemaakt dat Hillary gaat winnen net zoals een Brexit het ook niet zou halen. Dus ik blijf hopen op een afgang van die enge heks Hillary.

dalskog | 20-10-16 | 14:27

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 14:02
Ik acht eerlijk gezegd de kans heel klein dat de democraten het huis en daarmee het gehele congres terugwinnen. Ongetwijfeld zal een gedeelte van de Trump stemmers down ballot niet meer de republikeinen steunen. Maar daartegenover staan de Republikeinen die met tegenzin op Hillary stemmen juist weer wel op alle andere republikeinse kandidaten stemmen op het formulier. Vroeger was dat gebruikelijker om de evenwicht in het politiek te bewaren stemde meer keizers destijds gemengd. Juist een kandidaat als Hillary zal voor veel stemmers motivatie zijn om weer cross ballot te stemmen om haar macht in te perken.

buitenspeler | 20-10-16 | 14:25

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 13:47
"Trump is zo dom en ongeschikt dat hij niet eens weet wat zijn ambt in zou houden."

Dat zeiden ze van Ronald Reagan ook.
Ik ben het met je eens dat Trump daar nooit had mogen staan, ik wacht gewoon even zijn eindspel af want dat Trump geld gaat maken van deze poppenkast is buiten kijf.

the Jackdawn | 20-10-16 | 14:20

wie het voor elkaar krijgt om NAFTA-NESARA weer re installed te krijgen krijgt mijn vote

*YouNaaituTSteedsofdeUSofA

Centauri3 | 20-10-16 | 14:19

rode peper | 20-10-16 | 14:06
Republikeinse senator Marco Rubio (Trump supporter):
“Just think about this: Do we really want to be a country where foreign leaders or foreign intelligence agencies can blackmail our elected officials and say to them that unless you do what we want you to do, we’re gonna release emails from your campaign manager, your wife, your daughter, your son, and we’re gonna embarrass you. So unless you wanna be embarrassed you better do what we want you to do. Is that what we want?” Rubio asked. “Because I’ll tell you that’s what Vladimir Putin does. [There’s] plenty of material in which to line up and take on Secretary Clinton. I think this one is an invitation to chaos and havoc in the future.”
www.vox.com/policy-and-politics/2016/1...

buitenspeler | 20-10-16 | 14:17

@rode peper | 20-10-16 | 14:01
Daar heb ik wel van gehoord, en ik ontken niet dat het nooit van toepassing is. Alleen is het wat makkelijk om het van toepassing te verklaren op iedereen met een Islamitische achtergrond die een normaal westers leven leidt. Het is natuurlijk wel zo makkelijk om met dit soort stappen je complottheorie aan elkaar te lijmen, maar dat is precies mijn punt.

buitenspeler | 20-10-16 | 14:14

rode peper | 20-10-16 | 14:06

Leuk joh. Het gestolen dagboek van iemand doorlezen op zoek naar wat dirt. En het blijkt ook nog eens dat de Russen ze hebben gemanipuleerd. Nou zoek je rot! Vroeger keek men nog naar inhoudelijke geschillen en probeerde men op basis van feiten elkaar de maat te nemen. Tegenwoordig blijkt het roddel en achterklap en homoseksuele kikkers door chemicaliën te zijn - zie Trump adviseur Alex Jones.

Eén ding kan je stellen. Het internet heeft een platform gecreëerd voor dorpsgekken en zwakzinnigen die met overdreven geldingsdrang zichzelf belachelijk maken voor de rest van de wereld. Maar het is wel een kanker die vreet aan de basiswaarden van de verlichting.

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 14:13

@Nehemia | 20-10-16 | 13:44

help jij ook mee de podesta-emails door te spitten, de pers doet het niet dus moeten we het zelf doen

www.reddit.com/r/The_Donald/

rode peper | 20-10-16 | 14:06

rode peper | 20-10-16 | 14:01

Jij kennelijk wel. Maar je weet niet wat het is of betekent. Het is namelijk iets heel anders dan jij denkt. Het is letterlijk dat sjiitische moslims mogen liegen tegen soennitische moslims over het feit dat ze sjiieten zijn zodat ze niet vermoord worden als afvalligen.

Dat is het.

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 14:04

rode peper | 20-10-16 | 14:01
Haha, ze is natuurlijk met een Joodse man getrouwd als facade! Of sterker nog: die Joodse man hoort bij het complot want Joods!!!1

Gualtiero | 20-10-16 | 14:03

buitenspeler | 20-10-16 | 13:54

Niet helemaal. Trump heeft aangekondigd dat hij verraden is door de republikeinen en dus wil een groep Trump aanhangers wraak nemen door de republikeinen te naaien. De kans bestaat dus, hoe minimaal ook, dat de democraten ook daar winst halen.

Maar erg reëel is dit niet. Clinton zal waarschijnlijk ook vleugellam niets kunnen presteren door pure tegenwerking tegen alles wat ze maar kan bedenken. Het systeem daar werkt niet meer. Of je kiest voor een progressieve agenda of een conservatieve agenda dat zou de keuze moeten zijn.

Smerige politiek daar in de Verenigde Staten. Obama kan Gitmo niet sluiten. Obama kan niet voorkomen dat terroristen en andere geestelijk gestoorden idioten zonder problemen wapens kunnen kopen. Obama kan niet een fatsoenlijk ziekenfonds creëren voor de armsten. Etc. Allemaal tegengehouden of gefrustreerd door republikeinen.

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 14:02

@buitenspeler | 20-10-16 | 13:29,

en jij hebt zeker nog nooit van taqqqiya gehoord!?

rode peper | 20-10-16 | 14:01

Het blijft toch ongekend. Hillary heeft een satanisch trackrecord opgebouwd waar je hele bibliotheken mee kunt vullen en we weten nog lang niet alles. Hoe in godsnaam kan men deze demon in mensengedaante - deze gelipstickte Clintonvaraan nog steunen?
Nehemia | 20-10-16 | 13:44
Misschien geen gek idee om even naar buiten te gaan, loop een rondje door het park, adem wat verse lucht, even weg uit de zolderkamer, zou je vast goed doen.

buitenspeler | 20-10-16 | 13:57

Nehemia | 20-10-16 | 13:44

Je voelt je zo lekker verheven in je waanbeelden maar feitelijk zit je er altijd volledig naast. Het lijkt me een vermoeiend en pijnlijk leven om constant de feiten te moeten negeren om gevoel van waardigheid te kweken.

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 13:55

dijkbewaker | 20-10-16 | 13:45
Tegenover de stemmers die normaal nooit stemmen maar nu wel voor Trump staan de grote groep republikeinse stemmers, vooral vrouwelijke stemmers, hogeropgeleide stemmers en Cubaanse stemmers die nu zullen overstappen naar de democraten. Maar verder heb je gelijk in de eerste twee jaar zal Clinton moeite hebben om beleid er door te krijgen in congres door de republikeinse meerderheid in het Huis en hooguit een nipte democratische meerderheid in de senaat. Over twee jaar zijn er weer midterms waar ongetwijfeld de republikeinen een flinke meerderheid terugveroveren in beide kamers van het congres. En gezien haar onpopulaire verschijning zal ze ongetwijfeld na één termijn verliezen, tenzij de republikeinen weer met een Donald Trump aankomen.

buitenspeler | 20-10-16 | 13:54

Honorificabilitas | 20-10-16 | 12:48

Welke feiten? Je leeft in een paranoïde waanzin van leugens, halve waarheden en verdraaiingen van de werkelijkheid. Je praat mee over zaken vanuit je eigen beperkte visie zonder je er ook maar een seconde in te verdiepen. De grootste bron van desinformatie zijn de alternatieve media die veelal bemand worden door betaalde broodschrijvers, mensen met een tunnelvisie en krankzinnigen. En inderdaad feiten doen er niet meer toe als je jouw geld zo wil verdienen.

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 13:52

Moonwarrior | 20-10-16 | 12:58

Die hertelling in Florida was automatisch. De wet stelt daar namelijk dat als het verschil binnen een bepaalde marge valt dat er automatisch hertelt moet worden. Dat de democraten daar vol op sprongen is niet meer dan normaal. Uiteindelijk heeft Al Gore gewoon de verkiezingen als legitiem erkend. Klaar.

Trump staat achter in de peilingen en niet zo'n beetje. De hoofdzaak dat hij niet met dubbele cijfers achterloopt is omdat bepaalde conservatieven erop vertrouwen dat hij bepaalde fundamentele conservatieve waarden gaat beschermen middels het SCOTUS en dan nemen ze de rest maar voor lief. Het electoraat van Trump bestaat uit laagopgeleide blanke mannen, conservatieve fanatici en aluhoedjes heel veel aluhoedjes. Heel veel republikeinen zien hun candidaat geheel niet zitten en steunen hem enkel uit lijfsbehoud.

Maar dit alles is eigenlijk niet belangrijk. Trump is zo dom en ongeschikt dat hij niet eens weet wat zijn ambt in zou houden. Hoe hij niet als alleenheerser maar alles kan doen wat hij wil. Obama is de laatste zes jaar vleugellam gemaakt door een truc van de republikeinen.

De man is volledig ongeschikt. Hij snapt de regels en dus het vak niet eens.

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 13:47

Ook al wordt Clinton de volgende president, ze staat voor de politieke elite waar heel veel mensen een afkeer van hebben. Ze ligt onder een vergrootglas en het wordt nog een hele toer voor haar om zich te handhaven. Of alle schandalen en corruptie rond Hillary Clinton als sneeuw voor de zon zullen verdwijnen lijkt me wensdenken.
Daarnaast kunnen de vele amerikanen die nog nooit gestemd hebben en nu op Trump willen stemmen het wellicht nog redelijk spannend maken.

dijkbewaker | 20-10-16 | 13:45

Het blijft toch ongekend. Hillary heeft een satanisch trackrecord opgebouwd waar je hele bibliotheken mee kunt vullen en we weten nog lang niet alles. Hoe in godsnaam kan men deze demon in mensengedaante - deze gelipstickte Clintonvaraan nog steunen? Het gaat in tegen alle wetten der logica. Hier zijn krachten in het spel die niemand kan verklaren. Men (de Hillary Kliek) wil ook helemaal niks onderzoeken, want alles wat niet van ons NOS journaal komt (zelfs Kim Young Un neemt voor deze agitprop diep zijn petje af) is per definitie aluhoedje. De schokkende waarheid is natuurlijk dat men de waarheid niet wil weten. Ze doen geen huiswerk. Lezen de Wikileaks niet. Geloven de MSM dat er weinig aan de hand is, omdat die van de inmiddels 19 duizend gelekte mails diegene eruit pikken (als ze het al doen) die weinig kwaad kunnen. Zo worden de MSM schapen weer het bos in gestuurd. Die zoeken niet naar waarheid. Dan storten alle geconditioneerde dromen in. Hell no. Dat nooit. Wij hebben liever de leugen lief. Dan negeren ze het maar. Vingers in de oren en lalalala. De MSM verteld leugens continu en Hillary en het grote apparaat achter haar heeft ze volledig in de tas zitten.

Nehemia | 20-10-16 | 13:44

Honorificabilitas | 20-10-16 | 13:15
Oh sorry had ik linkjes van Alex Jones, Roger Stone of Breitbart moeten aanleveren?

buitenspeler | 20-10-16 | 13:31

Nehemia | 20-10-16 | 13:23
Bedoel je de Huma die nooit een hoofddoek draagt en tot voor kort getrouwd was met de Joodse Anthony Wiener? Ik denk niet dat zij heel populair is bij de mannen van ISIS, jij wel?

buitenspeler | 20-10-16 | 13:29

Honorificabilitas 1315
Dat zou spijtig zijn. Zoveel interessante informatie die wordt aangereikt. Wat zou de reden toch zijn dat ze dit niet willen bekijken?

Nehemia | 20-10-16 | 13:28

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 13:11
Ik ben het helemaal met je eens. Het probleem met Trump is dat hij zo'n idioot slecht kandidaat is voor de republikeinen waardoor vrijwel iedereen in de media, links en rechts, tegen hem is. En dat versterkt alleen maar het beeld dat alle media samenzweren en dat Trump moet verliezen. Het is moeilijk uit te leggen aan het klootjesvolk in Ohio dat hun kandidaat met lege beloftes niet wordt tegengewerkt als zelfs alle van oudsher conservatieve media aangeven dat hij niet de juiste man is.

buitenspeler | 20-10-16 | 13:26

En verdomd als het niet waar is. Gisteren na het debat werden er handjes geschud en geknuffeld en en ook Huma Abedin -een moslima - die warme banden met Hillary heeft ontbrak ook niet. Weleens van de Muslimsisterhood gehoord? Temeer opmerkelijk. Ik had eerlijk gezegd nog nooit van deze vrouw gehoord tot gisteren . Huma Abedin. Wat is haar relatie tot Hillary Clinton? In deze video van acht minuten wordt dat volkomen duidelijk. Aanrader. m.youtube.com/watch?v=nKt2zaOrxD8

Nehemia | 20-10-16 | 13:23

Herstel Glen Beck
Nehemia | 20-10-16 | 13:13
Herstel Glenn Beck
.
En nogmaals Glenn Beck heeft bij deze verkiezingen aangegeven dat het de juiste morele keuze is om tegen Donald Trump in opstand te komen voor republikeinen, zelfs als dat ervoor zorgt dat Hillary verkozen wordt.

buitenspeler | 20-10-16 | 13:16

Nehemia | 20-10-16 | 13:12 Laat 'm maar.

Het heeft geen nut. Verloren tijd.

Honorificabilitas | 20-10-16 | 13:15

buitenspeler | 20-10-16 | 12:51 Ik vroeg om hele speeches met context, geen snippets van pro Hillary sites als ABCNews.

En wat krijg ik? Snippets van ABCNews. Neem je men niet serieus ofzo? Ik wil graag met je in discussie maar het lukt me maar niet.

Over de quote van Mussolini: nergens beweert Trump dat Mussolini goed is en een sterke leider. He le maal nergens. Jij komt met dat frame. Of beter: MSM komt met dit frame en jij bent het schaap.

Goed. Ik houd ermee op. Dit heeft geen nut.

*zet buitenspeler op mijn negeerlijstje*

Honorificabilitas | 20-10-16 | 13:14

Nehemia | 20-10-16 | 12:59
Toch opvallend hoe die stemautomaten van Soros tegelijkertijd ook zorgen voor een republikeinse meerderheid in de senaat(54R/46D), het huis van afgevaardigden (247R/188D), gouverneurs (31R/1onafhankelijk/18D), statelijke parlementen (31R/8verdeeld/11D).
.
De stemautomaten van Soros, beïnvloeden die ook de peilingen?
.
Dat terwijl een ruime meerderheid van de Amerikanen geregistreerd staat als democraat.
.
Misschien is het beter als je niet naar gerrymandering gaat googelen, dat zou zomaar te zwaar kunnen zijn voor je tere zieltje.

buitenspeler | 20-10-16 | 13:14

Herstel Glen Beck

Nehemia | 20-10-16 | 13:13

Buitenspeler 1302
Ik moedig u aan om de video waarna ik in plemp 1215 naar verwijs volledig te bekijken. Het is een flinke zit, maar dan heb je na afloop ook wel rode oortjes en zul je nog anders tegen de wereld en ook tegen Hillary aankijken. Het is een inkijk achter de gordijnen en presentator Geen Beck roept voortdurend op om alles wat hij te berde brengt te controleren. Nogmaals de link.
m.youtube.com/watch?v=ATgLwSCrjUk

Nehemia | 20-10-16 | 13:12

@buitenspeler 12:51
Of je krijgt geen reactie meer. Of je krijgt te horen dat het allemaal "linkse media" betreft die alles verdraaien en liegen. Meest waarschijnlijk is dat je gemeld wordt dat je naar de context moet kijken waarin Trump eea gezegd heeft, dat het wel meeviel, dat hij het niet helemaal zo bedoelde, dat de woorden hen in de mond gelegd werden. Gevolgd door al het verschrikkelijke wat Clinton ooit heeft gedaan.

De kernvraag blijft natuurlijk hoe het toch mogelijk is dat zelfs in Nederland zoveel zonen, vaders, broers, partners van mening zijn dat je op een man kunt stemmen die meermaals heeft verklaard dat je hun moeder, dochter, zus, partner, echtgenote ongevraagd en heel gewoon ongewenst mag kussen en bij hun vagijn mag grijpen. Let wel, dit zijn exact dezelfde reaguurders die uit hun plaat gingen toen op 01-01-2016 een groep vluchtelingen besloot dat zij dit in Dusseldorf ook mochten doen.

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 13:11

Honorificabilitas | 20-10-16 | 12:37
Dat bedoel ik juist, daar zitten harde beschuldigingen in en ik wil weten wat het antwoord van Hillary is. In het debat gaf ze die namelijk niet. Ik wil het niet houden bij 'van horen zeggen' en creatief knippen en plakken. (tot nu toe krijg ik bij beschuldigingen aan het adres van Trump steeds een enorm AFA frame gevoel, zodra ik de bronnen zelf geheel bekijk, hetzelfde met de zgn killings van Hillary. Veel ruis en ik weet niet wie of wat ik nog kan geloven. Ik hoef niet zelf te stemmen, is puur ter lering en vermaak). Dus: zijn er artikelen met meer dan alleen beschuldigingen, maar volledige antwoorden?

Doper | 20-10-16 | 13:11

Reagan stond in de polls ook dik achter op Carter, Reagan won. Dus de polls zeggen niet alles.
Dan het ophemelen van een kandidaat, weten we nog de bullshit over Obama? De magische figuur die direct een nobelprijs van de vrede kreeg en alles beter zou doen? Tja, dat bleek dus ook nogal tegen te vallen.
Verder weet ik niet of het heel leuk wordt voor Hillary mocht ze winnen. In 2017 wordt de impact van Obamacare duidelijk want in diverse staten zullen verzekeraars zich terugtrekken zodat er nog maar 1 is, en de premies gaan dan gigantisch stijgen.
Dan gaat de Federale bank de rente verhogen en dat zal de investeringen in de economie goed lamleggen en er is zelfs kans dat er banken aan het staatsinfuus moeten.
De wapenwet zal ze alleen aan kunnen passen via Executive orders daar veel Democraten dat ook niet zullen pikken.

Moonwarrior | 20-10-16 | 13:06

buitenspeler | 20-10-16 | 12:51
Trump praat erover, HRC neemt er 20 miljoen van aan.

2_amazing | 20-10-16 | 13:05

Nehemia | 20-10-16 | 12:49
Inderdaad het is een morele keuze tussen een kandidaat die beginsel van de Amerikaanse democratie niet onderschrijft of niet begrijpt, jij mag kiezen, en Hillary die zeker niet een perfecte kandidaat is, maar in ieder geval wel competent is. Inhoudelijk mag zij vervolgens de strijd aangaan met congres waar waarschijnlijk een republikeinse meerderheid in het huis van afgevaardigden op haar wachten.

buitenspeler | 20-10-16 | 13:02

De Hillaryfans kunnen opgelucht adem halen. Stalin zei het eens al. Het gaat er niet om wie de meeste stemmen heeft, maat om degene die de stemmen telt. Soros bezit het bedrijf dat de stemmen telt en heeft inmiddels een aardige lijst opgebouwd waar de verkiezingsuitslag gemanipuleerd werd. Huiver.
youtu.be/xW4WcaA35D4

www.stopdebankiers.com/george-soros-dr...

Nehemia | 20-10-16 | 12:59

Amerika heeft één doel waar dit debat omgaat : wel of geen oorlog in Europa.

eik796 | 20-10-16 | 12:58

Ik kan mij herinneren dat Bush jr. naar een bevriende rechter in Florida stapte (vriendje van zijn broer Jeb Bush) toen de stemmen herteld moesten worden en eiste dat hij tot president werd benoemd. Was toen nog groot nieuws en dreigde hem vleugellam te maken, ware het niet dat 9-11 er tussendoor kwam rollen waarna het snel vergeten werd.
miff | 20-10-16 | 10:42
Het verhaal is ietswat uitgebereider. De Democraten vochten de uitslag aan en er volgde een hertelling nadat bleek dat het stembiljet onduidelijk was. Na deze hertelling wonnen de Republikeinen nog maar met minder marge. Daarna veranderden de Democraten weer hun eisen en volgde er weer een hertelling en alweer wonnen de Republikeinen. Dus volgde er weer een aangepaste hertelling op verzoek van de Democraten en alweer wonnen de Republikeinen. De 4e hertelling werd toen door het gerecht geblokkeerd, en geheel terecht want dit ging nergens meer over.

Moonwarrior | 20-10-16 | 12:58

Buitenspeler 1231
Het is ook een morele keus. We hebben het vaker geposeerd en in de minuut durende video bij plemp 1224 zegt Obama hetzelf over Hillary. Ze vertegenwoordigd het kwaad zelf met goede onderbouwing. Toen was Dronebama nog niet gecorrumpeerd en had nog ethisch besef. Man, man, man. Wat is die kerel veranderd. Hij behoort nu ook tot die verdorven kliek die net zo makkelijk liegen als ademen.

Nehemia | 20-10-16 | 12:49

-weggejorist-

Honorificabilitas | 20-10-16 | 12:48

buitenspeler | 20-10-16 | 11:40
"Er wonen gewoon weg niet gewoon oude lage opgeleide blanke mannen in de US om Trump met zijn Make America Great Again crap het Witte Huis in te krijgen."
Die zijn er genoeg maar gaan vaak niet stemmen, opkomst perc. gemiddeld 53% laatste 40 jaar.

2_amazing | 20-10-16 | 12:43

komtdatschot | 20-10-16 | 11:52
Mooi was die tijd toen Geenstijl nog niet bestond uit aluhoedjes die elk willekeurig complot zonder enige onderbouwing voor waar aannemen. Make Geenstijl Great Again.

buitenspeler | 20-10-16 | 12:35

buitenspeler | 20-10-16 | 12:07 Jammer dat je geen antwoord geeft op mijn vraag of het antwoord ontwijkt.

Het antwoord dat je geeft is in elk geval niet het antwoord wat de Amerikanen zélf zouden geven. In de verste verte niet. Ik kan hierover gaan doorzeuren en uiteindelijk deze discussie winnen, maar mijn gevoel zegt me dat dit niets uithaalt. Verloren tijd.

OK. Volgende vraag dan maar: geef me linkjes naar video's speeches waarin hij gezegd zou hebben wat je claimt, namelijk dat hij volgens jou gezegd heeft dat Assad, Saddam Hoessein, Putin, Kim Jong-un en zelfs Mussolini eigenlijk toch wel goed zijn, want het zijn zulke sterke leiders.

Als het klopt wat je beweert, namelijk dat hij dit zou blijven herhalen, zal dit niet moeilijk moeten zijn.

Graag wel linkjes naar complete speeches MET context, geen korte snippets van sites als ABCnews, CNN etcetc met uitleg van ABC en CNN zelf.

Succes.

Honorificabilitas | 20-10-16 | 12:34

Nehemia | 20-10-16 | 12:15
Conservative political commentator and media personality Glenn Beck said opposing Donald Trump is a "moral, ethical" choice — even if that results in Hillary Clinton becoming the next president.

buitenspeler | 20-10-16 | 12:31

@Piet Karbiet | 20-10-16 | 12:12
De rechtszaak en hertelling gingen over wat de uitslag was. Nadat Bush in de officiële uitslag als winnaar van Florida en daarmee het presidentschap werd verklaard heeft Gore zich meteen neergelegd bij die officiële lezing. Gore belde netjes Bush op en feliciteerde hem met de overwinning en heeft nooit geprobeerd de legitimiteit van het presidentschap van Bush te ondermijnen, ondanks dat hij landelijk een half miljoen meer stemmers had gekregen en ondanks dat er genoeg beschuldigingen waren. Amerikanen waarderen een waardige verliezer.
Het punt met Trump is juist dat hij nu al begint met zagen aan de stoelpoten van de officiële uitslag, het fundament van elke democratische verkiezing.

buitenspeler | 20-10-16 | 12:24

Overigens dit zei Obama over Hillary toen ze beiden in 2008 gingen voor het presidentsschap. Wat een verschil van toon Barack.
youtu.be/CpcSriByVA8

Nehemia | 20-10-16 | 12:24

Ik heb gisteren deze documentaire over George Soros gezien. Deze duivelse multi-miljardair heeft een web gesponnen rond de hele wereld. George Soros is de grote man achter Hillary en tevens geldschieter en hij is eigenaar van het bedrijf van de stemmachines die tijdens de verkiezingen gebruikt gaan worden. Smartmatic. Aangezien deze man met zijn Open Society beweging een flink deel van de mondiale politiek beheerst is deze documentaire over Soros de Octopus verplichte kost. Als men na het zien van deze docu nog steeds meent dat Hillary de beste keuze is, dan is dit een zwarte dag. Glenn Beck de presentator komt alleen met verifieerbare feiten aan. Audio-opnames van George Soros zelf en hij vertelt over de honderden organisaties die Soros op deze planeet heeft.
.
Ik raad mensen van harte aan om deze docu te bekijken. Tenminste als je echt geïnteresseerd bent in het fenomeen Soros en het zal duidelijk worden dat als Hillary het wordt - Amerika een inktzwarte toekomst tegemoet gaat. Alsjeblieft - bekijk de video en doe heel veel extra kennis op. Begrijp wie Soros is en zoals de presentator voortdurend zegt en de kijker daartoe oproept in de video. Controleer alles wat ik zeg in deze Sorosdocu. Hier is de video.
m.youtube.com/watch?v=ATgLwSCrjUk

Nehemia | 20-10-16 | 12:15

De hele media gaan weer bezerk over de uitspraak van Trump over de verkiezingsuitslag, want dat is Nog Nooit Gebeurd. Kan me nog goed een rechtszaak over de uitslag in Florida herinneren in 2000. Tussen Bush en Al Gore. Inclusief zwangeren stembiljetten. Moest het High Court zelfs aan te pas komen.

Piet Karbiet | 20-10-16 | 12:12

Helaas ontweek Hillary een direct antwoord op Trump's beschuldiging dat de rellen bij zijn bijeenkomsten expres door haar campagnemensen veroorzaakt zouden worden. Trump kwam er nog eenmaal op terug, maar kreeg weer geen antwoord. Nou moet ik het weer zelf uitzoeken (er zijn vast bronnen op internet, maar hoopte in dit debat alvast een stap verder te komen). Ik vind dat namelijk wel een cruciale beschuldiging, zowel bij waarheid als bij leugen. Ik ken het helaas van onze eigen media: als de AFA een demonstratie gewelddadig maakt, wordt het geframed alsof de demonstranten zelf gewelddadig waren (opstootjes, spullen gooien, arrestaties enz). Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Stormageddon, heb jij een goede link om dit verder uit te zoeken? Zit niet op anti Trump en anti Hillary shit te wachten. Als deze verkiezingen me iets duidelijk maken, is het niet dat deze kandidaten nou zo uitzonderlijk achterlijk zijn, maar meer dat internet meer dan ooit laat zien dat zelfs presidentskandidaten menselijke zwakheden hebben. En dat vind ik niet erg, het zijn geen goden zoals we allemaal wel weten. Maar expres opstootjes veroorzaken zou mij erg ver gaan en ik ben benieuwd hoe dat zit. Enorm bepalend voor de beeldvorming en het steekt de grens van geweld over. Geen lichte beschuldiging lijkt me.

Doper | 20-10-16 | 12:09

Honorificabilitas | 20-10-16 | 11:42
All of them? Liberty, Equality & Justice? Trump blijft maar herhalen hoe dictators als Assad, Saddam Hoessein, Putin, Kim Jong-un en zelfs Mussolini eigenlijk toch wel goed zijn, want het zijn zulke sterke leiders.
Effectief heeft hij daarin gelijk, een dictator heeft inderdaad veel macht en kan sneller en makkelijker handelen dan de Amerikaanse president. Alleen met dat punt geeft hij ook gelijk zijn onvermogen bloot om te begrijpen waarom de fundamentele waarde van een democratie dan toch belangrijker zijn dan de voordelen van een alleenheerser.
.
“Sorry losers and haters, but my I.Q. is one of the highest -and you all know it! Please don’t feel so stupid or insecure, it’s not your fault”

buitenspeler | 20-10-16 | 12:07

-weggejorist-

komtdatschot | 20-10-16 | 11:52

Clinton: oorlog met Rusland, belastingverhoging, feminisme, mannenhater, politieke correctheid, massa-immigratie.
Trump: nationalisme, protectionisme, belastingverlaging, verkleinen NAVO (gevolg van standpunt)
.
Ik zou het wel weten, als zijnde blanke heteroseksuele man.

Admiraal Balthasar | 20-10-16 | 11:50

Trump:kinderachtige man die zich snel gekrenkt voelt en dan van zich af gaat slaan. Dat Nigel Farage niets meer twittert over het laatste debat lijkt me veelzeggend. Toch hoop ik dat hij wint. Want de verhouding met Rusland lijkt me komende jaren cruciaal. Ik denk dat Poetin hem beter zal verstaan dan Clinton. Tweede: als iemand wil proberen de immigratie in te dammen, dan verdient dat steun.

Poes Fiep | 20-10-16 | 11:46

buitenspeler | 20-10-16 | 11:32 Wat zijn de fundamentele grondprincipes van de Amerikaanse democratie precies?

En welke van die fundamentele grondprincipes van de Amerikaanse democratie begrijpt of onderschrijft Trump niet volgens jou?

Honorificabilitas | 20-10-16 | 11:42

@joost2 | 20-10-16 | 11:29
De tape was 11 jaar oud, niet 15. Daaarnaast heeft Billy Bush de tape zeker niet zelf naar buiten gebracht en is hij inmiddels ontslagen voor zijn uitspraken in de tape.
.
Daarnaast alle complottheorieën even lekker in het land van de ALU-hoedjes houdende. Trump gaat deze verkiezing verliezen omdat de overgrote meerderheid van de vrouwelijke stemmers, zwarte stemmers, latino stemmers, Aziatische stemmers, millennial stemmers, moslim stemmers, hogeropgeleide stemmers, LGTB stemmers voor Hillary zal stemmen. Er wonen gewoon weg niet gewoon oude lage opgeleide blanke mannen in de US om Trump met zijn Make America Great Again crap het Witte Huis in te krijgen.

buitenspeler | 20-10-16 | 11:40

Met bijna een amusante verbazing bekijk ik dit geneuzel. Het zal me ook een zorg zij wie daar de man/vrouw van de natie wordt. Toch hoop ik op Trump alleen omdat daarmede de invloed van de oude media (zowel daar als hier) de fatale nekslag wordt toegebracht. Leve het internet de spijker aan elke politieke doodskist.

Lichtstadfan | 20-10-16 | 11:33

Terwijl in werkelijk Trump misschien wel de meest gekwalificeerde persoon is in de amerikaanse presidentsrace, iemand die in het echt leven geweldige successen heeft gecreeerd, iemand die de regels en wetten kent en weet te "misbruiken" (en dus ook kan aanpassen)
rode peper | 20-10-16 | 11:23
Zelfs Gary Johnson en Evan McMullin zijn eindeloos meer gekwalificeerd dan Donald Trump. Met alle respect, maar als niet eens de fundamentele grondprincipes van de Amerikaanse democratie begrijpt of onderschrijft valt er weinig positiefs te zeggen.

buitenspeler | 20-10-16 | 11:32

Trump kan dit nooit winnen.
De gevestigde orde van de elites, hoofdzakelijk rijke democraten die overal een links sausje over gooien, de ingepakte media zullen ervoor zorgen dat uiteindelijk mevr. Clinton president wordt.
Op zich is het lachwekkend dat vrouwen zich ineens herinneren dat zij 20 jaar geleden door Trump zijn beetgepakt, gekust en die smerige journalist Bush heeft een privé gesprek 15 jaar bewaart.Zo is Trump beschadigd, terwijl de fam. Clinton zich ook niet bepaald beschaafd heeft gedragen. Raar land geworden dat Amerika.

Ik ben wel zo eerlijk te stellen dat Trump in zijn optredens fouten heeft gemaakt. Hem heeft het ontbroken aan een goede campagne leider die Trump veel meer status had kunnen en moeten geven, zich meer moest beperken aan de geweldige vernieling van werkgelegenheid in veel dorpen en steden in de USA. In amerika is veel armoede, criminaliteit en onvrede. Armoede, werkeloosheid, illegale immigratie, bestrijding van criminalitiet, zich niet bemoeien met alles wat in het midden oosten gebeurd, de mislukte door veel Amerikanen niet op te brengen Obama care,
( waarvoor een hardwerkende middenstander, of werknemer, vanwege solidariteits- heffing een eigen risico van 7000 dollar heeft en zich in de schulden moet steken als men in een ziekenhuis terecht komt- dat is nog eens wat anders dan ons € 385,--)
Trump heeft wel veel zaken benoemd die in Amerika aan de orde zijn op vele gebieden.

De rijke democratische elite in Washington en New York zorgen heel erg goed voor zich en hebben de macht en bestuur in handen. Zij ondersteunen de Clintons.
Daaronder valt ook de media.
Ook de Nederlandse correspondenten in Amerika en zeker ook onze eigen staatsomroep, veelal door ons betaald, hebben Trump structureel afgebrand en gepleit voor de dynastie van de Clintons, met hun honderden miljoenen dollars in eigen beheerde fondsen,.
Mevr. Clinton heeft als minister van buitenlandse zaken alleen maar oorlogen veroorzaakt, privé e-mails laten verdwijnen, zich enorm verrijkt en nou niet bepaald vertrouwelijk overkomt.
Maar daar letten de linkse elites niet op.

joost2 | 20-10-16 | 11:29

@buitenspeler | 20-10-16 | 11:23,

Hou op met leugens verspreiden, Ivana heeft allang toegeven dat ze loog in de hitte van de scheiding

rode peper | 20-10-16 | 11:28

Eerdaags loopt Ivana met ene blauw oog rond.
#meltdowninavoidable
Einde van de Domheid | 20-10-16 | 09:12
Ivana is de eerste ex-vrouw van Donald. Ik neem aan dat je Melania bedoelt zijn huidige derde vrouw of Ivanka zijn dochter uit het eerste huwelijk met Ivana.
.
Overigens heeft Ivana in 1993 Donald al beschuldigd van marital rape www.independent.co.uk/news/people/dona...

buitenspeler | 20-10-16 | 11:23

@Honorificabilitas | 20-10-16 | 11:18,

Terwijl in werkelijk Trump misschien wel de meest gekwalificeerde persoon is in de amerikaanse presidentsrace, iemand die in het echt leven geweldige successen heeft gecreeerd, iemand die de regels en wetten kent en weet te "misbruiken" (en dus ook kan aanpassen)

rode peper | 20-10-16 | 11:23

rode peper | 20-10-16 | 11:06 Ik doelde meer op berichtgeving richting de Nederlander. GeenStijl laat dat liggen.

Verder als een redactie-breed gedragen "ze zijn allebei kut" komt men niet. Dát vind ik jammer.

Als ze Trump daarmee niet in de kaart willen spelen, kies er dán voor om de beerputten beider kandidaten open te trekken. Gebeurt óók niet. Echt jammer.

Honorificabilitas | 20-10-16 | 11:18

@Goatboy2014 | 20-10-16 | 11:11,

Dit heeft niets met staatsrecht te maken en alles met fraude waarvan Creamer, een man die het witte huis 340x heeft bezocht, inclusied Obama meer dan 40x, opschepte hoe hij kan kan uitvoeren!

rode peper | 20-10-16 | 11:14

Vorig verkiezingen stemde 53% van de Amerikanen, lijkt erop dat Trump met z'n controversiële uitspraken de 47% naar de stembus wil lokken die toen thuis bleef.

william7055 | 20-10-16 | 11:13

rode peper | 20-10-16 | 09:44
"de mensen in een land regelen hun eigen zaken wel, de overheid moet vooral niet te veel in de weg zitten"

Voordat je het weet gaat zo'n overheid wegen en ziekenhuizen bouwen, mensen opleiden en lopen politieagenten je buurt een beetje veilig te houden.Dat moet je vooral niet willen zo'n overheid.

the Jackdawn | 20-10-16 | 11:13

Vanochtend gekeken in de herhaling. Geen indoctrinatie van de NOS. Gewoon met een open-mind zonder vooraf gekozen meningen van de NOS (dus Clinton).
Clinton was geprogrammeerd en onecht.
Trump leek op een afstand op Lex.
Winnaar was trouwens Trump.

Kamervraag | 20-10-16 | 11:11

rode peper | 20-10-16 | 10:17
Duidelijk dat u van staatsrecht net zo veel weet als Trump. Het zijn geen onderhandelingen waarbij je je kruit droog houdt. Het gaat om een basisprincipe. Ingevoerd om juist burgeroorlogen na een verkiezingsuitslag te voorkomen. Het verwijzen naar Florida verkiezingsuitslag is ook bullshit . Daar was men gewoon niet zeker van de uitslag gelet op miniem verschil. Iets heel anders dan nu al huilebalken

Goatboy2014 | 20-10-16 | 11:11

@Honorificabilitas | 20-10-16 | 10:55,

Ook al zou van Rossem er achter aan gaan zitten dan nog komen de amerikanen het niet te weten, ze spannen allemaal samen voor Hillary en tegen Trump. Je zou echt gewoon die emails eens moeten lezen, veel is gewoon dag tot dag praat maar vele emails geven ook een schokkende inkijk (de meest interessante emails hebben vaak als onderwerp re: en of fwd: als je er zelf in wil duiken)

rode peper | 20-10-16 | 11:06

deministerpresident | 20-10-16 | 09:03
'niemand', behalve jij en de rest van de wereld?

Wutbürger_ | 20-10-16 | 11:04

Gualtiero | 20-10-16 | 10:30
Zo zeg, dubbeltriest lees ik. Zo zie je maar, karakter is niet te koop, noch aan te leren. Bah.

Gerard Leeflang | 20-10-16 | 11:00

Gelukkig hebben wij jesse klaver

Dr.Dushkind | 20-10-16 | 10:55

rode peper | 20-10-16 | 10:22 On ge lo fe lijk.

Wat ik niet begrijp is dat van Rossem, welke ik de capaciteiten toedicht van een goede onderzoeksjournalist, niet vol op het orgel gaat naar aanleiding van de Podesta emails.

Gemiste kans. Echt jammer.

Honorificabilitas | 20-10-16 | 10:55

mevrouwtje clinton ontelbaar liters bloed aan der duivelse klauwen heeft hoor je niks over
@berend-botje | 20-10-16 | 10:34
Ontelbare liters bloed in haar broekje
.
Maar serieus, omdat er niks van waar is. Tijdens de impeachment procedure heeft zowel Kenneth Starr de aanklager, als de pers elke steen omgedraaid rond Vince Foster en de conclusie was elke keer weer gewoon zelfmoord.

buitenspeler | 20-10-16 | 10:49

Fantastisch die chaos, dit is wat de politiek al die jaren aan het kweken was. Trump die het spel op zijn eigen voorwaarden speelt. Clinton die alle macht van de wereld heeft, maar toch in de problemen zit. Alle vieze potjes die opengebarsten zijn... Prachtig om te zien, hoe iedereen ligt te squirmen om zijn gelijk te halen. Terwijl de "democratie" langs alle kanten instort. It's a brave new world we're entering now!

Den_Helpdesk | 20-10-16 | 10:49

@Evocatus | 20-10-16 | 10:34
Die oorlog op Europese bodem, kan je alvast een tipje van de sluier oplichten waar en wanneer precies? Dan kan ik daar rekening mee houden met het boeken van mijn vakantie.

buitenspeler | 20-10-16 | 10:43

Die oversized witte boks... brrr.

meneer Q | 20-10-16 | 10:42

Ach, wat betreft het accepteren van de verkiezingsuitslag is de republikeinen niets vreemd. Ik kan mij herinneren dat Bush jr. naar een bevriende rechter in Florida stapte (vriendje van zijn broer Jeb Bush) toen de stemmen herteld moesten worden en eiste dat hij tot president werd benoemd. Was toen nog groot nieuws en dreigde hem vleugellam te maken, ware het niet dat 9-11 er tussendoor kwam rollen waarna het snel vergeten werd.

miff | 20-10-16 | 10:42

Correctie
Niet zo: "Als het aan haar uitgevochten op Europese bodem, naar ik vrees."
Maar zo: ""Als het aan haar LIGT uitgevochten op Europese bodem, naar ik vrees.
Excuses.
Evocatus

Evocatus | 20-10-16 | 10:39

"@ rode peper | 20-10-16 | 10:22

En? Wat wil je daarmee zeggen?
Enter Yeti | 20-10-16 | 10:29"

Is het niet duidelijk? Overduidelijk naar mij dunkt.
.
@rode peper
Ja, van die Huma Abedin, soort stille kracht achter de troon, met vele speciale hoedjes op, zouden we nog veel meer moeten weten en als Clinton gekozen wordt zal dat zeker gebeuren.
.
I.i.g. met Clinton - "We came we saw, he died, (hahaha)" kunnen we méér oorlog verwachten. Als het aan haar uitgevochten op Europese bodem, naar ik vrees.
Salut! Evocatus

Evocatus | 20-10-16 | 10:34

en maar zeiken over trump in de media.dat mevrouwtje clinton ontelbaar liters bloed aan der duivelse klauwen heeft hoor je niks over.mevrouw clinton als president,dat gaat heel veel cnn live kijken worden de komende 4 jaar mocht het amerikaanse volk echt zo dom zijn om op dit misbaksel te stemmen!

berend-botje | 20-10-16 | 10:34

@Enter Yeti | 20-10-16 | 10:29,

LEES GEWOON WAT ER STAAT!

We also know that interviews get arranged by strict policies and guidelines and only if they serve the communication agenda of the Secretary. Nevertheless, if an interview could be arranged in the next days or even weeks, it would send a powerful message to a Continent in distress after the terror attacks in Paris.

rode peper | 20-10-16 | 10:34

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 10:15
- je hebt zelf je naam al eerder zo gebruikt. ben niet benieuwd of dat voor jou opwindend was.
- politici hebben de ruimte om dingen te benoemen en niet alleen maar dood te nuanceren. zoals immigratie hier een probleem is, is dat ook zo in de VS. waar wij minder, minder, minder criminele marokkanen moeten hebben heeft de VS genoeg middenamerikaanse ellende.
- wanneer je glasgow een beetje kent, dan weet je dat er tussen hen best redelijke mensen zijn. kijk alleen uit wanneer je door donkere steegjes loopt, want criminele randdebielen heb je er ook in ongehoorde hoeveelheden

Glasgow Argus | 20-10-16 | 10:33

rode peper | 20-10-16 | 10:22
Cool story bro. Europese kranten hebben gezamenlijk een interviewverzoek ingediend bij Huma voor Hillary. Nu is het inderdaad onomstotelijk bewezen dat alle media in VS en EU één grote pat nat is en ze allemaal worden aangestuurd door de grootindustriëlen en de gasten van de Bilderbergconventie.
.
Kuiphof: "Zijn we er tòch ingetuind...!"

buitenspeler | 20-10-16 | 10:32

@Glasgow Argus | 20-10-16 | 10:03
Wat ben jij een triest figuur, zeg.

Gualtiero | 20-10-16 | 10:30

Torquemada | 20-10-16 | 08:49
De enige die het over abortus tijdens de laatste maand heeft is dan ook Trump. Het betreffende arrest - Roe v. Wade - heeft abortus toelaatbaar gemaakt tot levensvatbaarheid van de foetus (rond 24 weken); daarna is abortus niet meer toegestaan. Trump gebruikt een bizar dom argument: dat een kind kan vlak voor de geboorte uit de baarmoeder mag worden gerukt. Maar dat laat noch de wet toe, noch strekt de toelaatbaarheid zo ver volgens Roe v. Wade.

Gualtiero | 20-10-16 | 10:30

@ rode peper | 20-10-16 | 10:22

En? Wat wil je daarmee zeggen?

Enter Yeti | 20-10-16 | 10:29

@Honorificabilitas | 20-10-16 | 10:18

Dear Huma, As Matt already signaled in his introductory email, I am writing to you on behalf of the Leading European Newspaper Alliance (LENA), which brings together Die Welt from Germany, El País from Spain, Belgium’s Le Soir, La Reppublica from Italy and Swiss dailies Tages-Anzeiger and Tribune de Genève. Conversations are underway with France’s Le Figaro. LENA is going public later this month, but I am already, as director of the Alliance, commissioning content to be published simultaneously in the above said newspapers (interviews, features, opeds). It is in this regard that I would very much appreciate it if you could consider the possibility of us having an interview with Secretary Clinton. There is plenty for the Secretary to say to the people of Europe. We do not have a set timeframe, and we are perfectly aware of how tight her schedule is. We also know that interviews get arranged by strict policies and guidelines and only if they serve the communication agenda of the Secretary. Nevertheless, if an interview could be arranged in the next days or even weeks, it would send a powerful message to a Continent in distress after the terror attacks in Paris. Should any questions or further queries arise, please do not hesitate to contact me. Eagerly awaiting your positive response, Javier Javier Moreno Barber

wikileaks.org/podesta-emails/emailid/...

rode peper | 20-10-16 | 10:22

@Glasgow Argus | 20-10-16 | 10:03
Je wist dat GeenStijl geen telefoonboek is?
Ik help je even herinneren......

necrosis | 20-10-16 | 10:20

Niemand heeft het er over dat killary en passant even nucleaire geheimen bloot gaf tijdens het debat.
@deministerpresident | 20-10-16 | 09:03
Heb life -zitten- liggen kijken. Opmerkelijk ja. Levensgevaarlijk wellicht. Benieuwd of die heks daar mee weg komt. En verder, wat een armoede. Vote Nobody! www.telegraaf.nl/buitenland/26845014/_...

Botte Hork | 20-10-16 | 10:20

Maargoed. Waar waren we? Owja.

Randfigurandt | 20-10-16 | 09:44 Ben erg benieuwd hoe 'internet' verder zal evolueren in de toekomst. Op dit moment gaat het compleet de verkeerde kant op, zijn alle waarschuwingslampjes aan het knipperen en loeien de sirenes.

rode peper | 20-10-16 | 09:56 Klopt. Wanneer de complete MSM in Nederland zich afhankelijk laat zijn van wat een paar Amerikaanse persbureaus de wereld inflikkeren blijft het aanmodderen met zaken als objectiviteit en waarheid.

Laatst kwam er een YT linkje voorbij naar een debat gehouden in de TU Delft, met Cees Hamerling en Janneke Monshouwer. Twee uur buffelen, maar het geeft je een inkijkje hoe de hele wereld zich compleet voor gek laat zetten. Al decennia lang. Wat zeg ik? Al eeuwen!

Honorificabilitas | 20-10-16 | 10:18

@Goatboy2014 | 20-10-16 | 10:12,

en terecht dat Trump niet op voorhand zegt de uitslag te accepteren, het is sowieso een slechte onderhandelingspositie maar ook een waarschuwing aan de democraten om niet te frauderen en dat hij als hij fraude vermoed de uitslag zal aanvechten. Volkomen terecht en de democraten deden in 2000 niet anders (Florida!)

rode peper | 20-10-16 | 10:17

@Glasgow Argus
Kom je erop klaar om mijn echte naam hier te zeggen? Het bevestigt alleen maar dat jij daar zelf het lef niet voor hebt. En verder......
JA. Zeggen dat ALLE Mexicanen verkrachters zijn omdat ze zijn omdat naar verhouding er meer Mexicaanse dan Amerikaanse ver is een perfect voorbeeld van racisme. Het is zelfs strafbaar. En het is net zo stompzinnig als stellen dat elke Wilders-stemmer dom is. Of dat iedereen uit Glasgow niet helder na kan denken omdat.......

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 10:15

Op Twitter is het aluhoedje gehalte bij trumpaanhangers behoorlijk hoog.
Helaas vanochtend op GS ook.

Goatboy2014 | 20-10-16 | 10:15

Hillary zegt niet voor niets dat zij de laatste is die tussen haar kiezers en de apocolyps in staat. Dat kan letterlijk genomen worden. Met haar aan het hoofd ontploft de boel.

www.volkskrant.nl/buitenland/-ik-ben-d...

medusa324 | 20-10-16 | 10:13

Democratie is als twee wolven en een lammetje gaan stemmen wat voor een lunch ze gaan eten @Bokito ergo sum
dedemocratievoorbij.nl

mygfisbrazilian | 20-10-16 | 10:13

Media manipulatie. ? Ik heb het live debat gezien. Trump kan niet eens coherente zinnen uitspreken, geeft geen directe antwoorden, gooit zijn vrouw onder de bus ( ik bood geen excuses aan) en als klap op de vuurpijl " ik hou jullie in spanning of ik de uitslag accepteer"
Waar stuurt die lul op aan ? Een nieuwe burgeroorlog in USA? Zoals een commentator opmerkte " you cant polish a turd like that "
Stel je voor , Jesse klaver zegt " als ik de meerderheidsstemmen niet krijg dan accepteer ik de uitslag van de verkiezingen niet" En hij mobiliseert alvast soppende bakfietsmoeders om het verkeer lam te leggen. " het record van 1000 tegels zou hier verbroken worden. Trump is een narcist van het ergste soort. En nee ik ben geen Hillary fan .

Goatboy2014 | 20-10-16 | 10:12

Nou wat is de media, GS incluis, weer op de hand van Hillary die duidelijk aan het liegen was en die smile op haar face was ook zum kotzen. Je ziet gewoon dat ze het Amerikaanse volk gaat belazeren zoals dat al decennia gebeurd, net als hier. De massa-immigratie zal alleen doorgaan en wie gaat dat betalen? En dan gaf ze ook nog eens wat nucleaire geheimen prijs waarop Putin te kennen gaf die informatie goed te kunnen gebruiken! Trump heeft groot gelijk dat een land bestaat bij zijn grenzen en dat je mensen gecontroleerd binnen moet laten. Tevens gaan onder Hillary de belastingen weer enorm omhoog net zoals dat hier gebeurt en gaat de staatsschuld gewoon verder stijgen. Degenen die denken dat dat allemaal geen probleem is mogen van mij die lasten gaan dragen. Ik werk er niet aan mee.

dalskog | 20-10-16 | 10:10

En voor rabiaat rechts merkwaardige ideeën krijgt: gloeiende hekel aan Trump en Clinton, beide corrupte figuren zonder enige moraal. Ondersteunt door een totaal partijdige pers, beide, de één door links, de ander door rechts. Psychopathische narcisten. Geloven dat de éne kant ook maar iets beter is dan de andere is dom.
En bindend advies voor de complotdenkers: apophenia. Zoek op. Doe maar.

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 10:08

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 09:46
Nou Rob Dijkstra, zie hier de bewijsvoering van het bepaald niet rechtse Huffington Post over het blatante racisme van DJT.
sterk staaltje framing.
- Mexicanen zijn verkrachters en drugsdealers. factcheck: nee niet allemaal, maar wel extreem oververtegenwoordigd. Is dat racisme?
- hij maakte vervelende opmerkingen over de ouders van de gesneuvelde militair Humayun Khan. Dat deze vader een moslim-activist is die zelf ook Trump aanviel, hmmm, dat laten we buiten beschouwing
- vierentwintigjaar geleden heeft het bedrijf van Trump een boete gekregen.
- hij "zou hebben gezegd" dat hij het niet fijn vindt dat hij negroïde boekhouders heeft
- guilt by association, want hij is omgegaan met de baas van de KKK. De KKK die nota bene in de democratische partij van het zuiden zijn belangrijkste basis heeft. Hoezo guilt by association
- de natural born citizen-kwestie. na acht jaar in het presidentschap niet echt meer relevant. Maar de bewijsvoering dat Barry Hussein Soetoro in Hawaii en niet in Kenia is geboren is nog steeds omstreden. Toon het long form birth certificate en het is uit de wereld. Maar de falsificatie die Oboema liet publiceren werd door de "dood" van Osama bin Laden overschaduwt. Weg kwestie.
Ergo conclusie. Trump is een racist omdat "de media" dat roepen.

www.huffingtonpost.com/entry/donald-tr...

Glasgow Argus | 20-10-16 | 10:03

@mottuj | 20-10-16 | 09:54
Onze kranten zwijgen net zo hard, tenzij het Wilders is, die 33.000 mails zou laten verdwijnen. Dan wel. Dan tuimelen ze over elkaar heen om elkaar maar af te proberen troeven in het Wilders-bashen. Bovendien, je ziet och zelf ook wel dat de Nederlandse pers ook pro-Hillary is en anti-Trump? Zo niet, dan moet je de steen die je nu boven je hebt liggen maar eens aanbieden aan Mark Rutte, want dat kan wel eens de onderste steen waar hij al zo'n twee jaar (niet) naar zoekt. ;)

kweethetooknietbeter | 20-10-16 | 10:03

Je kunt kiezen tussen griep en een hersentumor.

dezenicknameisbezet | 20-10-16 | 10:02

@Mottuj 09:54
Ook hier weer ehhhhhb...... Zeggen dat je 1 vraag hebt en dan met een verward betoog komen zonder vraag is niet logisch.

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 10:02

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 09:53 Lachwekkend dit.

Iets met Freud en projectie. Doei!

Honorificabilitas | 20-10-16 | 10:00

Hillary is het slechtste wat de westerse wereld kan overkomen sinds de introductie van DLC waarvoor betaald moet worden. Dhr. Trump is echter dermate incapabel dat deze gehaaide politica in mijn ogen met gemak die verkiezingen zal winnen. Het worden vier spannende jaren.

Heckantrieb | 20-10-16 | 09:59

@Honoretc
Ehhh, nou nee. Misschien tijd om toch even na te lezen wat dat is, een jij-bak?

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 09:58

En verder is mevrouw Clinton niet corrupt; ze heeft alleen veel contacten; daar kan zij toch niets aan doen. En ik sluit neit uit, dat als Trump wint, dat ie dan toevallig vlak na aantreden sterft aan een hartaanval. Maar misschien is het mijn paranoia die spreekt en ik kan pas volgende week weer terecht bij mijn psycholoog...

kweethetooknietbeter | 20-10-16 | 09:57

@Honorificabilitas | 20-10-16 | 09:22,

Niet alleen de amerikaanse media maar zelfs de europesche media en de clinton campagne spannen samen blijkt uit de podesta-leaks. De media is gewoon net zo corrupt als Hillary

rode peper | 20-10-16 | 09:56

@Honorificabilitas | 20-10-16 | 09:37
Volgens mij ken ik jou ook ergens van ;)

necrosis | 20-10-16 | 09:55

Net als de msm media gaat ook GeenStijl mee in hetzelfde beeld.

1 vraag: als er in Nederland verkiezingen zouden zijn en vlak daarvoor laat 1 van de kandidaten 33.000 e-mails verdwijnen nadat er een formele aanklag lag van de FBI, als aantoonbaar die persoon daarbij als minister van Buitenlandse zaken een prive stichting laat proviteren van die positie door geld aan te nemen en het iemand van een partij waar wordt opgeroepen en betaald om opstootjes te veroorzaken bij congressen van de regenpartij...

Onze kranten zouden er vol van staan en iedereen zou zich vol walging afkeren tegen zo'n presidentskandidaat

mottuj | 20-10-16 | 09:54

@Randfigurant 09:44
Schrijf jij tegels aan jezelf? Je schrijfwijze is bijna identiek aan die van Honoretc, incl schrijffouten. Gaan jullie zo meteen ook naar elkaar verwijzen? Zelfs al mocht ik me vergissen, jullie delen dezelfde paranoïde wanen. Advies: Seroquel, paar 100mg daags voor heel lange tijd.

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 09:53

Toen mevrouw Clinton begonnen te roepen dat ze het wapenbezit aan banden wilde leggen, vond ik dat wel ironisch. De (gevaarlijke) Amerikaanse burger geen wapens meer in huis, zodat er minder doden zouden vallen, maar ondertussen lijkt ze (en haar achterban) te staan popelen om WOIII te beginnen en dan met name tegen aartsvijand Rusland. Maar dit is maar mijn mening.

kweethetooknietbeter | 20-10-16 | 09:52

Urban Dictionary: Mockracy

Yep, The mockracy.
Het werkt omdat dēmos ‘the people’ is crazy.

hallevvezool | 20-10-16 | 09:52

Het is kiezen uit 2 slechten. Misschien gaan er straks ook wel Amerikaanse staten uit de USA stappen en als zelfstandig land verder. Zo'n puinhoop wil je geen deel van uitmaken.

Toetsiemonster | 20-10-16 | 09:49

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 09:46 En daar is de jij-bak. Hoi!

Honorificabilitas | 20-10-16 | 09:48

@Honorifetc 09:37
@Koreaanse slet
Zeg Honoretc, de Koreaanse Slet is zeker geen vriend van me. Maar deze opmerking van jou is zo dom dat elke verdere discussie over dit onderwerp zinloos is. Stop met het verder belachelijk maken van jezelf. Vraag niet een ander jouw werk te doen. Ga naar een willekeurige zoekmachine, type Trump racist remarks in en de rest wijst zich vanzelf.

RoBD=Skullfucker | 20-10-16 | 09:46

Na acht jaar oorlog en geweld in M-O nu graag een leider die kiest voor samenwerking daarom Trump!

ChronischeKlager | 20-10-16 | 09:45

Honorificabilitas | 20-10-16 | 09:24

Google censureert met zoek resultaten en op Youtube. Twitter censureert en perma-jorist mensen, shadowbans. Facebook censureert. Reddit censureert, past algoritme aan en verkoopt toegang. Clinton campagne geeft miljoenen uit aan instanties die online opereren met comments plaatsen en +/-1'en (op zich niet iets nieuws maar nu op grote schaal).

Dit is één van de redenen waarom heel deze verkiezing groter is dan alleen de VS. Onze vermoedens zijn bevestigd en de zaken staan er nog erger voor dan verwacht. De media is propaganda, de grote internet bedrijven censureren. Dit geeft inzicht in de toekomst. En het wordt alleen maar erger in combinatie met de politieke correcte zelfcensuur.

Echter het internet is deze verkiezingen DE bron van informatie maar moet je wel wat tijd en moeite in steken. Het probleem is alleen dat men dat nu heel goed door heeft. Censuur van het internet zal in versnelling geraken. Men geeft al geen moer om privacy.

Het wordt steeds makkelijker om een werkelijkheid te creëren/in stand te houden die niet waar is.

Randfigurandt | 20-10-16 | 09:44

@Bakkeleures | 20-10-16 | 09:15,

een land leiden is een stuk gemakkelijker dan een bedrijf leiden, een bedrijf moet winst maken en groeien, de mensen in een land regelen hun eigen zaken wel, de overheid moet vooral niet te veel in de weg zitten

rode peper | 20-10-16 | 09:44

Volkomen begrijpelijk dat Trump niet vooraf toezend de uitslag te zullen respecteren. Dat zou een enorm tactische fout zijn. Kijk naar de Oostenrijkse presidentsverkiezingen, die moeten overnieuw.

Je kan pas een uitslag respecteren als je kan vaststellen of die te respecteren is.

mottuj | 20-10-16 | 09:41

Hoe anders was het toen Obama aantrad. Tranen met tuiten bij Oprah, en de voltallige Nederlandse drugpers, uitgerukt om ter plekke mee te maken hoe er geschiedenis geschreven zou worden, dieper dan diep onder de indruk.
Je mag hopen dat de Amerikaanse bevolking van de beschamende vertoningen van vandaag iets leert. Onder andere dat wat nu geldt met terugwerkende kracht geldt voor toen. Dat zichtbaarder is geworden wat altijd al het geval was.
Leve de democratie.

Schoorsteenveger | 20-10-16 | 09:39

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 09:29 OK.

Geef me een linkje naar een filmpje van Trump en geef de tijden door waar hij domme racistische dingen zegt.

Dat kun je niet.

En omdat je dat niet kunt geef je me zo meteen een antwoord in de trant van "geen zin in", "geloof me nu maar", of, en zo kennen we de Slettenbak het beste, je serveert me af met een jij-bak.

Leer mij de Slettenbak kennen.

Honorificabilitas | 20-10-16 | 09:37

@Enter Yeti | 20-10-16 | 09:32
Utah is Mormonenland, dus dat ze een Mormoon als kandidaat hebben verbaast me niets.

necrosis | 20-10-16 | 09:37

@ristretto
Dat zijn geen geintjes meer, hè; 'Van Wijk'.
Volgens mij staat de wekker nog steeds op sluimeren.

robW | 20-10-16 | 09:35

T.a.v. de hele presidentiële campagne: wat een sof, dat je met een land van ruim 300 miljoen inwoners deze twee incapabelen naar voren schuift. Fijn om te zien dat de Amerikanen ook eindelijk begrijpen dat het kiezen tussen twee kwaden is; dat weten we in Europa al sinds het begin van het jaar. Over enkele jaren denken vele Amerikanen (Republikeinen incluis) "die Obama was zo slecht nog niet".

Tubantia83 | 20-10-16 | 09:33

Dat ze in Utah of all places het licht gezien hebben. Daar zou zomaar eens een onafhankelijk kandidaat kunnen gaan winnen. Het is wel een mormoon (Evan McMullin), maar daar hebben ze in ieder geval door dat er meer dan twee kandidaten meedoen aan de verkiezingen...

Enter Yeti | 20-10-16 | 09:32

@Titje | 20-10-16 | 09:29
Rutte is a-seksueel, dergelijke geluidsopnames bestaan niet.

necrosis | 20-10-16 | 09:31

Hillary deed het uitstekend, crooked of niet. The Donald is wel écht een vreselijk slecht debater.

de Voorzittert | 20-10-16 | 09:29

Honorificabilitas | 20-10-16 | 09:22

Dat zijn wel de feiten puur op basis van want mensen zoals Trump zelf zeggen. Ik begrijp mensen zoals jij niet. Trump zegt domme racistische dingen de media meldt dit en de media liegt dus volgens jou. Hoe dan? Manipuleren ze wat Trump live op televisie zegt?

De Koreaanse Slet | 20-10-16 | 09:29

Ik vraag me af zou er van Rutte net als van Trump ook van die stiekeme geluidsopnames zijn?

Titje | 20-10-16 | 09:29

Randfigurandt | 20-10-16 | 09:19 Google doet ook keihard mee.

Google maar eens op Trump, en Google maar eens op Clinton.
Het is gewoon ranzig. Twitter net zo goed.

Honorificabilitas | 20-10-16 | 09:24

democratie wordt niet door Trump of bij ons Wilders beschadigd. Democratie is een vorm van staatsordening. Democratie wordt eerst en vooral beschadigd door de plucheklevers, the powers that be, door hen die aan de rafelranden van de macht willen vasthouden en precies weten wat goed is " voor de mensen ".
Voor dat laatste, lees: " wat goed is voor ons, is goed voor de mensen".
Zoals wij te maken hebben met een zevenkoppig monster hebben ze in de VS een tweekoppig monster.
Het beest in het moeras verscholen heeft een paar koppen waarmee in verschillende dialecten wordt geroepen dat er iets te kiezen valt.
Maar een keuze is er niet echt. de keuze is onderschikking aan het systeem van herverdeling, subsidie en geldstromen. En die stromen nu eens naar links en nu eens naar rechts, alles om de status quo vast te houden.
En die status quo is als de dood voor het kind dat de nieuwe kleren van de keizer op waarde weet te schatten. als de dood voor de Trump die de corruptie is het systeem aan de orde stelt. Hoe is het in de naam van alles dat heilig is mogelijk dat een Clinton zonder enig bezit een publieke functie krijgt en 25 jaar later een vermogen van honderden miljoenen dollars op nahoudt?
De rot zit in het systeem, niet in hen die de rot benoemen. Ook hier.

Glasgow Argus | 20-10-16 | 09:24

@kwark001 | 20-10-16 | 09:17
En ballen heeft hij ook al niet.

necrosis | 20-10-16 | 09:22

altijdfeest | 20-10-16 | 09:11 Wat de media hier in ons kikkerlandje doen is totaal niet van invloed op de verkiezingsuitslag in de USA.

Het geeft echter wel een mooie inkijk hoe de media hier werken. En guess what? Ze werken exact hetzelfde als in de USA. Mijn stiefvader is er absoluut van overtuigd dat Hillary fantastisch is en Trump een vieze racistische klootzak. Omdat hij enkel en alleen naar de staatstelevisie kijkt.

Maar nu komt het: hij vind ook dat Mark Rutte een goede vent is. En Asscher is een goed politicus. Hij zal er echter niet op stemmen. Jesse Klaver vindt ie een sympathieke vent. En Wilders?

Dat vind ie maar een smerige racist en een vuile nazi.

Zie je de overeenkomsten?

Honorificabilitas | 20-10-16 | 09:22

@Bakkeleures | 20-10-16 | 09:15
Dom wijf is een pleonasme? Oké dan.

atheïstisch stemvee | 20-10-16 | 09:21

rode peper | 20-10-16 | 09:14

Hou toch op met die onzin. Obama is acht jaar lang tegengewerkt door een stel kleuters. Daar had niemand tegenop gekund. En nu wilt u voor de GOP kiezen, omdat zij hun land 8 jaar lang muurvast hebben gezet? En zo slecht was Carter ook niet. De wereld was een puinhoop eind jaren 70. Ook hier.

TegenBeterWetenIn | 20-10-16 | 09:21

RobW, goedemorgen Rob van Wijk! Nee hoor, het volk mort wel maar het volk wint veel de laatste tijd referendum Oekraïene, Brexit. Het gaat er om of het volk ook krijgt wat het gekozen heeft. De elite kan propaganda maken tot ze een ons wegen. Het volk denkt zelf.

ristretto | 20-10-16 | 09:20

All het internationale nieuws in de westerse wereld wordt overgenomen van een handvol internationale bronnen. En zo verspreidt de 'waarheid' zich over duizenden bronnen en klinkt het in alle landen hetzelfde. Vervolgens gaan de programma mensen er mee aan de haal en is het meer van hetzelfde met wat toegevoegde haha en #ophef. De volgende dag wordt het herkauwd door Jan modaal in de wandelgangen en iedereen knikt mee. Kijk geen nieuws, lees geen nieuws. Doe jezelf een plezier. Of gewoon om lachen.

Randfigurandt | 20-10-16 | 09:19

Politici die de uitslag van democratische verkiezingen niet willen accepteren - of ze nou Rutte heten of Trump - altijd min-miljoen.

Jon Snow | 20-10-16 | 09:18

Met deze kandidaturen en hun argumentaties, (al dan niet technisch) vleugellam gemaakte stoorzenders en tegenstand vanuit het eigen kamp kunnen we er heuwlemaal gerust in zijn dat het maar voor 4 jaar is. (Fingers crossed).
Je zou bijna heimwee krijgen naar het genie dat Bush Jr. was, die kon tenminste nog kinderboeken ondersteboven lezen.

Notenkraker | 20-10-16 | 09:18

Bakkeleures | 20-10-16 | 09:15

Nou ja, Rutte heeft geen nukes, laat staan tanks.

kwark001 | 20-10-16 | 09:17

Trump is de Duterte van de VS: te dom en incompetent om een land te leiden. Het is geen bedrijf he, een land moet worden geleid en niet winstgevend gemaakt te worden.
Clinton is ook een dom wijf (pleonasme) en zij gaat het land leiden met haar stakeholders als leidraad. Dus niet het beste voor het volk maar het beste voor haar broodheer/broodheren. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.
De VS zijn sowieso fucked. De economie komt tot stilstand en ze kunnen 4 jaar wachten tot dit voorbij is. Of de president(e) wordt in de tussentijd afgeknald, wat me geenszins zou verbazen.
Dan weten die Amerikanen ook eens wat het is om een Rutte als president te hebben. Een nitwit met valse motieven en de vinger op de knoppen van de nukes. Griezelig.

Bakkeleures | 20-10-16 | 09:15

@Crosskabouter | 20-10-16 | 08:41,

De allerslechste president, slechter dan Carter zelfs een 3de termijn geven, nou dat kan stem dan #crookedhillary

rode peper | 20-10-16 | 09:14

We - 'het volk' - laten ons telkens weer in slaap sussen om bij het wakker worden te merken dat het inmiddels één grote teringzooi is. Dat gebeurt gewoon telkens weer. We verdienen eigenlijk gewoon niet beter.

robW | 20-10-16 | 09:13

@piekartz
Check anders gewoon even die filmpjes op projectveritas ofzo; De leider van dat bureau is al opgestapt hiervoor.

beschuitfluiter | 20-10-16 | 09:12

Eerdaags loopt Ivana met ene blauw oog rond.
#meltdowninavoidable

Einde van de Domheid | 20-10-16 | 09:12

Bytermaster.
Bij WNL zat die man te verkonden ,dat Clinton het geweldig deed.En dat ze met nieuwe dingen kwam,dat is helemaal niet waar.Ze zijn beide nullen,maar dan misschien toch liever Trump.Al die laatste dagen is er alleen maar propaganda gedaan voor de Clinton ,bij J Pauw bij het Nieuwsuur en bij de DWDD ook bij Umberto Tan.

altijdfeest | 20-10-16 | 09:11

Als Hillary wint, wordt 2017 een stralend jaar... van de nucleaire fallout that is...

beschuitfluiter | 20-10-16 | 09:11

Republikeinen hebben alles (ALLES) gedaan om Obama tegen te werken. Het is dus NIET NIEUW wat Blondie dit keer weer zegt!
Het is meer van hetzelfde!

Einde van de Domheid | 20-10-16 | 09:10

@Honorificabilitas | 20-10-16 | 09:05
Ik vind het gedoe over 'bad hombres' en het bouwen van een muur wel grappig, maar nogal simplistisch. Net als de vraag wie nu de puppet van Poetin is.

atheïstisch stemvee | 20-10-16 | 09:10

@Muggenmepper | 20-10-16 | 08:56
.
Jij riep dat er nog maar 1 kandidaat overbleef, niet ik... Het staat iedereen vrij om op de kandidaat van de liberalen te stemmen. Democratisch is daar niets mis mee. Niemand wordt verplicht om te kiezen tussen een democraat of republikein.

Bytemaster | 20-10-16 | 09:10

@Vogelbeest | 20-10-16 | 09:04
Wellicht heeft Equador 'orders' gekregen vanuit de VS.
Die hebben namelijk nog een appeltje te schillen met Assange.

necrosis | 20-10-16 | 09:09

Jullie daddy Trump is aan het verliezen. Dus alles moet wel rigged zijn en alle media is omgekocht. Dat is de enige logische verklaring! :')

piekartz | 20-10-16 | 09:06

@Torquemada | 20-10-16 | 08:49
Die opmerking sloeg de plank dan ook compleet mis. De Amerikaanse wet laat abortus alleen toe tot het punt dat een baby levensvatbaar is of in extreme situaties waarin het leven van de moeder in het gevaar is, anders niet. Dit is echt zo'n punt waar The Donald heeft geprobeerd te slijmen bij diep christelijk Amerika in plaats van gewoon zijn eigen standpunt te verkondigen; namelijk dat het hem geen moer interesseert en dat iedereen dit soort dingen voor zich zelf moet bepalen.

Panos88 | 20-10-16 | 09:05

atheïstisch stemvee | 20-10-16 | 09:02 Komop zeg...

Als je je dat wérkelijk afvraagt dan heb je nooit speeches bekeken. Doe eens wat moeite joh. In plaats van alles maar aan anderen te vragen.

Honorificabilitas | 20-10-16 | 09:05

Wat toevallig dat Jullian Assange zonder internet zit he?

Het komt wel slecht uit, zo in de eindstrijd.....

Vogelbeest | 20-10-16 | 09:04

Niemand heeft het er over dat killary en passant even nucleaire geheimen bloot gaf tijdens het debat.

deministerpresident | 20-10-16 | 09:03

Wat zijn nu eigenlijk hun standpunten inzake criminaliteit, onderwijs, gezondheidszorg, begroting, werkgelegenheid, groeiende armoede onder werkenden en terrorismebestrijding?
Ik heb het kennelijk gemist.

atheïstisch stemvee | 20-10-16 | 09:02

Clinton is hét schoolvoorbeeld van de door en door corrupte elite die al decennia lang alle politieke touwtjes in handen hebben. De Clintons en zeker ook de Kennedy's denken boven de wet te staan en deinzen niet terug voor het vernietigen van iedereen die ze in de weg staat.
Trump is ook een drol maar behoord niet tot die elite en zou eindelijk een frisse wind kunnen laten waaien in Washington.
Hetzelfde zie je in Nederland met de gevestigde partijen van links tot rechts die nu als de dood zijn voor mensen als Wilders en hem uit de weg willen ruimen via het aan hun gelieerde rechtssysteem.
Want nog een keer iemand om laten brengen zoals Pim durven ze toch nog niet aan.

sinar2 | 20-10-16 | 09:01

Onbehouwen Aap van Rossem? Wut?

Ben eens heel eerlijk. Heb je al eens een speech van Trump helemaal uitgekeken?

Honorificabilitas | 20-10-16 | 08:57

Erik op RTL liet zich ook weer kennen. Wat een vertoon. Clinton is het slechtste dat Amerika kan overkomen. Trump is dan wel een minder alternatief maar als je moet kiezen tussen twee slechten kies je nog altijd de minst slechte.

LibertyCity | 20-10-16 | 08:56

necrosis | 20-10-16 | 08:53

U weet wel, die sigaren richting Rusland en Europa. Als het aan die Clinton-heks ligt.

kwark001 | 20-10-16 | 08:56

@Bytemaster | 20-10-16 | 08:52
Voor de vorm ja. Zij zij net zo kansloos als jij en ik.

Muggenmepper | 20-10-16 | 08:56

@kwark001 | 20-10-16 | 08:49
Welke rode knop, als ik vragen mag?

necrosis | 20-10-16 | 08:53

@Muggenmepper | 20-10-16 | 08:50
.
Nee hoor, er zijn er meerdere maar de media hebben alleen oog voor de democratische en republikeinse kandidaat.

Bytemaster | 20-10-16 | 08:52

Goed te zien dat de linkse staatstelevisie al denkt dat Trump het niet gaat halen. Bij de Brexit zat ik late night met Humberto te kijken die afsloten met dat ze met een gerust hart naar bed konden gaan omdat UK niet uit de EU zou stappen. Hoogmoed komt voor de val. Die Trump zou iedereen nog wel eens kunnen verbazen. Misschien is die man precies wat de VS nodig heeft.

Accident_Prone | 20-10-16 | 08:52

Democratie is als een foto van een zuurstoffles als je verzuipt (credits2Watchmen)

Bokito ergo sum | 20-10-16 | 08:50

@altijdfeest | 20-10-16 | 08:43
.
Dan heb ik vanmorgen een heel ander NOS-journaal gezien. Ik zag helemaal geen lof voor Clinton. Het item richtte zich vooral op de totale machteloosheid van Trump. Het afkraken van de ene houdt nog geen lof in voor de andere.

Bytemaster | 20-10-16 | 08:50

Nog 1 presidentskandidaat over in de VS, prima uithangbord voor hoe je een democratie níet moet inrichten.

Muggenmepper | 20-10-16 | 08:50

necrosis | 20-10-16 | 08:46

OT: Dat kan, maar ik heb een 'rode knop' fetisj.

kwark001 | 20-10-16 | 08:49

Abortus verbieden... hij heeft het over 5 of 4 of 3 dagen voordat het kind geboren wordt..

Torquemada | 20-10-16 | 08:49

@kwark001 | 20-10-16 | 08:43
Gezien je comments de laatste tijd ben jij verreweg de meest geschikte kandidaat, ga dat een regelen.

necrosis | 20-10-16 | 08:46

Clinton staat daar omdat de pers heeft verzuimd haar werk te doen, Trump omdat de Pers onbewust zijn campagne heeft gevoerd.

Panos88 | 20-10-16 | 08:45

Waar is Trumpfanaat @Mysteryposter trouwens gebleven?
Heeft hij een perma aan de broek?

necrosis | 20-10-16 | 08:44

necrosis | 20-10-16 | 08:42

My name is Nobody.

kwark001 | 20-10-16 | 08:43

Het was weer een propaganda voor Clinton .Ook vanmorgen bij het nieuws weer alle lof voor Clinton.En het mooiste was,ze was wel in het wit ,als een soort heilige madonna ,maar zo amateuristisch.2 nullen bij elkaar,maar dan nog liever de Trump.

altijdfeest | 20-10-16 | 08:43

Kan Obama gewoon niet stiekem een 3e termijn doen?

Crosskabouter | 20-10-16 | 08:41

Gelukkig hebben wij Rutte.... zo blijkt maar weer, overal is t bal met de politici. Afschaffen die hap!

Rooddraakje | 20-10-16 | 08:39

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken