Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KPN geeft kijkwijzer voor 'rechtse' programma's

rechtshangendeochtendshow.jpg Foto uit de mail. KPN geeft een soort kijkwijzerwaarschuwing bij de "rechts georiënteerde ochtendshow" WNL op Zondag. Geinig, dat hebben we nog nooit gezien bij het linkse DWDD, het linkse Nieuwsuur, het linkse Pauw, het linkse NOS-Journaal, het linkse.. nou ja u snapt het punt: kennelijk is het zó uitzonderlijk dat er ook programma's op de NPO vertoond worden die niet links zijn, dat KPN de behoefte voelt er wat extra nadruk op te leggen. Dat je niet per ongeluk de tv aan zet, enorm geconfronteerd wordt met iemand die heel rechts in de camera kijkt en daarna iets zegt waar je zo hard van schrikt dat je achterover van de bank lazert en met je hoofd tegen de hoek van de salontafel aan komt, waarna je ineens wartaal begint te brabbelen over 'grenzen dicht' en 'de islamisering een halt toeroepen' terwijl je door glansbrochures met dikke BMW's bladert en klaagt over de hoge belasting & BPM op nieuwe auto's. En dat allemaal omdat er geen waarschuwing bij het programma stond. Bedankt KPN!

Reaguursels

Inloggen

Dat je het gebruik van de term "rechts" ervaart als een waarschuwing zegt meer over jou, Van Rossem. Dat je een heel klein rechts balletje bent.

1sokkie | 10-10-16 | 11:48

Moonwarrior, 14.53
Ik denk dat je het mis hebt.
Trump is voor de zoveelste keer praktisch failliet en gebruikt campagnegelden om zijn bedrijf overeind te houden.
Hij is trouwens een routinier in het met andermans geld overeind houden van zijn "imperium".

mallekater | 10-10-16 | 08:29

nou het is een zwets programma dat wnl ,stelt geen fuck voor ,en ik ben niet links. ban die succesvolle zakenlui ,waar je nooit meer wat van hoort ,zelfde verhaal als BNR en harrie mens zijn programma.

pedro300 | 10-10-16 | 08:22

Misschien moet Van Rossem even het Handboek Televisie lezen van de NPO. Daarin valt te lezen dat programmamakers hun metadata zelf in een systeem genaamd POP/VURA zetten. Van daaruit worden die verspreid naar alle EPG's en papieren tv-gidsen. WNL heeft dus zelf gekozen voor deze typering van hun ochtendshow.
over.npo.nl...
EnormeZeikstraal | 09-10-16 | 13:53

Daar heeft EnormeZeikstraal een niet mis te verstaan punt. Geenstijl verliest helaas wel es de realiteit uit het oog. En.... ook door Geenstijl genegeerd: zaterdag zond Eenvandaag een reportsge van Arnold Karskens uit, vanuit Eritrea, waaruit tamelijk helder werd dat Eritrese asielzoekers grotendeels economische gelukszoekers zijn. Er werd niet geconcludeerd dat die hier vervolgens voor 70% voor eeuwig in de bijstand belanden, maar dat zou ook teveel ruw wakker worden betekenen voor het comateueze stemvee.

daytripper | 10-10-16 | 01:32

Ik ken het programma niet. Maar als het rechts georiënteerd is mag dat best gezegd worden.

ren-forrest-ren-e | 10-10-16 | 00:13

Is de redactie van de KPN ook al linkse kerks?

Ikreaguuralzesjaar | 09-10-16 | 23:41

Je vraagt je af hoe het mogelijk is dat de VVD bijna acht jaar lang heeft meegewaaid met deze linkse golf. Hoe zou dat kunnen? En hoe kan het dat het komende verlies van de VVD te verwaarlozen zal zijn met dat van de PvdA ? Dat Hans Wiegel zeer honkvast in Friesland is blijven zitten, sinds de val van het Kabinet-Van Agt II, is niet toevallig. Het is al veel langer `mis' in Politiek Nederland.

rmstock | 09-10-16 | 23:16

Ja he he, liefst kijken we alleen maar Vara gelul, met alleen "goede" mensen die de juiste dingen verkondigen....zoals vd week bij de NOS, de succesverhalen van 5 Syriers in NL, die deden het ozo goed! De andere 99% wat levenslang de bijstand ingaat vertellen ze je liever nix over.

Wienerschnitzel mit | 09-10-16 | 22:50

Het summum van Cultureel Marxisme. Stel je voor dat de Burgemeester of Wethouder op bezoek zijn en je een rechts georiënteerd programma hebt aanstaan. Dat kan een hoop ellende opleveren en je pegels schelen. Hetzelfde gaat waarschijnlijk ook gebeuren met z.g. Global Warming etc. Je kunt dan dag/dag en zwaai/zwaai zeggen tegen je kansen als CO2 ondernemer.

rmstock | 09-10-16 | 22:36

EPG feed wordt zo aangeleverd vanaf de contentprovider. RedBee media / Ericsson of een concurrent verwerkt de data en levert dit voor alle zenders in 1x aan de KPN's en Ziggo's.

Ed Kadavers | 09-10-16 | 22:18

Da's niet om links weg te jagen, maar om meer kijkers te trekken.

automobilaterealist | 09-10-16 | 19:54

KPN, oud-ambtenaren.

Wouterhetkanstouter | 09-10-16 | 19:46

Mooi!

Vóóraf politiek gecategoriseerd door uw provider.

Wellicht d.m.v. steekpenningen door het rechtstreekse propagandakanaal van de overheid, de NPO, opgedragen.

Joseph Goebbels ligt te applaudiseren in seine Grab!

HypoPseudo | 09-10-16 | 19:42

Bij Ziggo staat dat ook zo in de gids. Niet zo haten op KPN, GS ;)

Liroy | 09-10-16 | 18:54

Huur en satelliet kanaal en zet eens een echte fatsoenlijke rechtse zender op. Zo moeilijk is het niet.

Der Schnitzeljäger | 09-10-16 | 18:44

En daarom kijk ik helemaal geen tv meer. Geen geërger meer aan censuur, links geneuzel door dezelfde incestueuze clubjes, flut info en dito programma's.

paridae | 09-10-16 | 18:35

Iemand een link naar waar kijkers enige invloed kunnen uitoefenen op wat er op de buis komt?
Minister StrongPiss | 09-10-16 | 15:32

google.com/#q=reddit+mega+links

W_F | 09-10-16 | 18:07

De Koreaanse Slet | 09-10-16 | 14:50 In die situatie zou ik Bernie kiezen die echt zijn hele leven zich heeft ingezet voor armen.
-------
Bernie kan niet gekozen worden.
Daarnaast is liefdadigheid geen overheidstaak. Daarnaast wordt er een dik gesmeerde boterham verdient aan al die inzet voor armen. Daarnaast verklaarde Sanders dat hij erg dicht bij de economische ideeën van paus Franciscus staat en beschreef hem als onvoorstelbaar intelligent en moedig. (...)
----
Onvoorstelbaar intelligent en baas van een sprookjesclub waar veel toegewijde leden toch wel erg van kinderen houden in negatieve zin... laat de rest maar zitten.

dijkbewaker | 09-10-16 | 17:47

Eén kritisch geluid, en je staat meteen te boek als een rechtse onderbuiker bij het policore leger des heils. Zo tolerant zijn de multikullers blijkbaar jegens andersdenkenden, dat ze bij het minste of geringste overgaan tot demonisering en uitsluiting.
Maar ik doorzie ze als lampenglas, ik begrijp hun mechanisme en ben niet meer onder de indruk. Voor mij is de tijd van het voor iedereen proberen aardig te zijn definitief voorbij. De policore jongetjes en meisjes kijken tegen mijn stugge kop aan, en van hun walging word ik nou weer vrolijk. Proost!

Van Duyvenbode | 09-10-16 | 17:45

Journalistiek is economisch rechts zie de jubel in de Volkskrant over Rutte op cultureel gebied zeer politiek correct het geheel is precies de mening van de elitaire grachtengordel salonsocialist

lingo star | 09-10-16 | 17:31

Getint, lichtbruin, donderbruin, zwart is goed!
Blank is viez, jakkie en bah.

meneer Q | 09-10-16 | 17:20

XS4ALL ook.

doskabouter | 09-10-16 | 17:06

@Mark_D_NL | 09-10-16 | 15:08
Trump doet het niet zo goed bij de dames, maar hij zoekt in ieder geval toenadering met Rusland. Clinton zoekt de confrontatie op met Rusland om een aantal hacks, lijkt me iets gevaarlijker, ze hoeft niet op de knop te drukken, ze valt erop.

Implants | 09-10-16 | 17:04

@Gerard Leeflang | 09-10-16 | 15:59
Fout, fout, fout en fout.
Knap.

Slipsnifter | 09-10-16 | 16:22

@Gerard Leeflang | 09-10-16 | 16:08
Jij heb liever dat ik volgas ga en een ban aan mijn reet krijg?
Dat kun je vergeten!
Lees @necrosis | 09-10-16 | 14:59 eens, dan weet je wat ik bedoel.

necrosis | 09-10-16 | 16:15

ristretto | 09-10-16 | 16:09
Tegen jezelf in reaguren maakt het er niet beter op, komediant!

Gerard Leeflang | 09-10-16 | 16:13

necrosis | 09-10-16 | 16:04
pfft, de ene keer is het een nederig persoontje en de ander keer mijn kale grote imposante gestalte. pffft. Je hebt last van de Rutte aandoening. Groeien er al zijtakken en blaadjes aan je neus? Of is je eikel al gevallen? Fantast!

ristretto | 09-10-16 | 16:09

-weggejorist-

Gerard Leeflang | 09-10-16 | 16:08

@Piet Karbiet | 09-10-16 | 15:57
Dat is niet wat ik in gedachten had.
Maar ik hou het maar voor me voordat sommige reaguurders en moderators weer berserk gaan op mijn nederig persoontje.

necrosis | 09-10-16 | 16:04

Steeds meer organen worden door de staat aangestuurd wiens brood men eet wiens taal men spreekt!!!!

Toontje-lager | 09-10-16 | 16:03

En zo werkt populisme. Gewoon iets onwaars roepen en driekwart van 'demense' rent er blind achteraan. Niks geen NPO, niks geen KPN, gewoon WNL zelf. Maar ja, dan staat zo'n Calimero helmpje helemaal zo raar.

Want zelfs als WNL het zelf levert, het is allemaal de schuld van links. En van Dolf Jansen.
En van de VARA en ik denk ook van Samson. Enne, laten we Rutte niet vergeten (ook links) en Arthur Seyss Inquart

Bicycle_Repairman | 09-10-16 | 16:01

We eten vandaag sla, de hamers liggen al op tafel.

De Koreaanse Slet | 09-10-16 | 14:25
De eerste reactie waarmee ik u kan feliciteren. Ben het niet helemaal met u eens, want Trump is erg rijk, maar dat is niet belangrijk. U reaguurt weer eens normaal. Zonder iedereen af te zeiken. Met een eigen mening. Hulde!

ristretto | 09-10-16 | 16:00

Slipsnifter | 09-10-16 | 15:46
Reaguurders die geen tv meer hebben weten meestal precies wat er op is geweest en zitten op de zondagochtend met rooie oortjes npo actualiteiten programma's te kijken en door de week naar opsporing verzocht.
links goedvolk in een ontkenningsfase, dat is het!

Gerard Leeflang | 09-10-16 | 15:59

Let Op! Dit programma ter programmering heeft meningen, geen deugdzame leugens!

Appsole | 09-10-16 | 15:54

@Piet Karbiet | 09-10-16 | 15:46
Ik heb het perfecte medicijn voor je:
Een rond, zilverkleurig schijfje met echte boosmaakmuziek.

necrosis | 09-10-16 | 15:52

@metzonderzijwieltjes | 09-10-16 | 15:42
Dank, het gaat inmiddels wel weer een beetje. Volgens mijn arts was het lichte aanval van vara met symptomen van npo.

Piet Karbiet | 09-10-16 | 15:46

@Minister StrongPiss | 09-10-16 | 15:32
Om de redenen die je noemt heb ik mijn TV 16 jaar terug al de deur uit gedaan, maar ik blijf inderdaad wel meebetalen aan de miljoenensalarissen van de vele "Unieke Vara Talenten" en hun baasjes.
Sovjetunie-achtige praktijken.

Slipsnifter | 09-10-16 | 15:46

@Piet Karbiet | 09-10-16 | 15:38
Als ik Grunberg hoor praten, heb ik het gevoel dat er een hond in mijn gezicht staat te kotsen.

necrosis | 09-10-16 | 15:44

Piet Karbiet | 09-10-16 | 13:31
Over een jaartje denkt men bij die naam vooral aan die Vlaamse tv hond. PvdA is dan weg en vergeten. Alleen de schade niet.

metzonderzijwieltjes | 09-10-16 | 15:42

Het zou al schelen als de VARA/NOS zou toegeven dat ze gewoon links zijn, maar zelfs dat is teveel gevraagd.
Wellicht zijn ze niet in staat tot zelfreflectie.

Onderbuik2 | 09-10-16 | 15:39

Dus wakkere mensen zijn rechts ?

taxhond | 09-10-16 | 15:38

Ze moeten als waarschuwing ook foto's van dode babies op kranten plakken. Zeker bij de columns van Grunberg.

Piet Karbiet | 09-10-16 | 15:38

xs4all ook...
Bij mij stond dezelfde tekst, maar als hardwerkende anti-linkser lag ik van mijn zondagochtend te genieten in bed ipv NPO-troep kijken.
Straks nog maar wat genieten met mijn verdiende PS, pizza en pils!

guillaume | 09-10-16 | 15:38

Hypno2050 | 09-10-16 | 15:09
Daarom gebruikt men ook de term "linkse intellectuelen"

CoffeePatch | 09-10-16 | 15:34

@W_F | 09-10-16 | 13:47
De ellende is dat je ook nog eens meebetaalt aan de NPO.
Dus je wil wel eens zien wat er met je belastingcenten gedaan wordt.
Wat ik niet begrijpt is hoe in hemelsnaam een zaterdagavondprogrammering tot stand komt waarbij een avondlang op ene zender de VARA bezig is, op een andere zender een avondlang VARA-BNN en op weer en ander kanaal de EO-VPRO heerlijk links bezig is.
Waar is hier de diversiteit? En dat is niet uitzonderlijk, nee het is elk weekend zo. Elk weekend zult gij uw dagelijkse linkse kost zien. Bah.

Iemand een link naar waar kijkers enige invloed kunnen uitoefenen op wat er op de buis komt? Is het niet eens tijd dat de kijker gaat bepalen wat er op de buis komt in plaats van een linksdraaiende zendermanager? Wordt de zendtijd nog steeds verdeeld op basis van lidmaatschap van een omroep? Is toch volledig uit de tijd?

Hier zou eens wat aan gedaan moeten worden, de neutraliteit van de NPO. Er wordt hierover veel geklaagd, wordt het niet eens tijd voor actie? Men zou op een zaterdagavond in ieder geval de keus moeten hebben uit diverse smaken en niet uit: extreem-links, groen-links en christelijk-links...

Minister StrongPiss | 09-10-16 | 15:32

basweetutwel | 09-10-16 | 15:00
Telfort is van KPN, al jaren.

Patje2011 | 09-10-16 | 15:24

Je hebt die tv toch helemaal niet meer nodig als je internet hebt. In feite is de tv een onderdeel van internet geworden. Ik voorspel , dat de tv over 5 jaar in deze vorm niet meer bestaat. Problemen zoals beschreven in deze topic behoren dan tot het verleden. Als het internet vrij blijft tenminste. Anders zie ik het zeer somber in.

oostermoer | 09-10-16 | 15:21

Nederland, het land waar de burger door staat en media als een demente bejaarde wordt behandeld..
En helaas gedragen de meesten zich ook zo.

Slipsnifter | 09-10-16 | 15:16

Beetje OT, maar toch.
Reisadvies Nicaragua :
"Vermijd ....... demonstraties. Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen door het volgen van de media."

Hartgrond | 09-10-16 | 15:14

@waarisdelul | 09-10-16 | 14:12
Dat dachten ze bij je lul waarschijnlijk ook.

Slipsnifter | 09-10-16 | 15:14

@necrosis | 09-10-16 | 14:13
-
Vandáár uw nick...

bisbisbis | 09-10-16 | 15:13

Ik wil een GS talk radio station, met gesproken reaguursels. Maar ja, ik wil zoveel.

Mark_D_NL | 09-10-16 | 15:13

Wat een triest landje is dit toch, ik blijf me verbazen..

Slipsnifter | 09-10-16 | 15:12

Het klopt wel dat ze dit zo brengen. De kijkers zijn gewend aan links georiënteerde tv. Nieuws is datgene dat afwijkt van het normale en dus goed dat het wordt vermeld.

Tijd voor nieuwe zuilen. 24 uur Geen Stijl TV (soort van RTL Z maar dan goed).

Hypno2050 | 09-10-16 | 15:09

@De Koreaanse Slet | 09-10-16 | 14:50
Zet doe 20/30 procent maar op 40/50 procent in de USA. Daar zijn heel wat meer mensen boos dan in Nederland. En in de USA hebben ze echt reden om boos te zijn. Hier in NL valt dat nog enigszins mee. Nog wel. Weer 4 jaar Rutte zal de boosheid nog verder aanwakkeren.
--
Hij krijgt de steun wel van die leiders. Die willen mischien Trump niet, maar ze willen al helemaal geen Clinton als President. Kiezen tussen 2 kwaden dat klopt. Maar je gaat niet de vijand in het zadel helpen.
--
Mensen zien toekomst in Trump. Simpel. Die hele onderlaag (Boze mensen zoals jij ze noemt) in de USA hebbend de ervaring dat Obama niets voor ze heeft gedaan. En dus gaan ze voor de man die hen hoop geeft. Zo simpel zit het leven in elkaar DKS...En geef ze eens ongelijk.
--
Nederlandse armoede is niet te vergelijken met armoede in de USA. En dus snap ik die mensen die op Trump stemmen wel. Hoe komen ze anders uit de ellende door dat verrotte systeem in de USA? Ze zien een kans op beter. Net zoals de immigranten die hier naar toe komen. En daarom kiezen ze voor Trump.

Mark_D_NL | 09-10-16 | 15:08

frank87 | 09-10-16 | 14:59
Geen ENKELE toeleverancier?

Radijsje | 09-10-16 | 15:05

kweethetooknietbeter | 09-10-16 | 14:28
Dat was pas een rechtse opvoeding,hahahaha.

kzegje | 09-10-16 | 15:05

'Rechts' verwijst hierin naar de VVD, een defacto linkse partij. Beschouw het woord 'rechts' en dat hele programma dus maar als een vorm van neo-liberale D66-achtige taqiyyah om wat VVD-mopperaars in het linkse gareel te houden.

Fijnstoffer | 09-10-16 | 15:04

artie | 09-10-16 | 14:59
Bij jou staat er blijkbaar wel meer uit.

Gerard Leeflang | 09-10-16 | 15:03

@Bijtendehond | 09-10-16 | 13:41,

Precies, zelfs de afstandbediening van TV is hetzelfde behalve dan het KPN of Telfort logo. Maar dan hoor je de mededinges autoriteit natuurlijk niet.

basweetutwel | 09-10-16 | 15:00

Maar al meer dan 1600 seizoenen! Knap hoor!

Jos Tiebent | 09-10-16 | 15:00

@Gerard Leeflang | 09-10-16 | 14:31
De TV uitlaten? Ik laat de hond vaak uit maar de TV niet.
De TV uit laten doe ik overigens vrijwel altijd.

artie | 09-10-16 | 14:59

@waarisdelol | 09-10-16 | 14:12
Sinds wanneer maak jij uit wat er op de GS frontpage staat?
Pas maar op dat de moderators jou niet verwijderen.
*gne*

necrosis | 09-10-16 | 14:59

Cuyahoga | 09-10-16 | 13:45
Ik heb alleen van Dolf meegekregen dat gigantisch grote schepen bouwen niet zo bijzonder is, hoewel (misschien wel omdat) de Europeanen daar zo goed in waren.
Daarmee meewerken aan de toenmalige handel was toch echt wel een Europese zonde (Ze deden het ook vast in hun eentje, ik drijf ook altijd zo succesvol handel bij mij thuis op zolder, zonder klanten of toeleveranciers).

frank87 | 09-10-16 | 14:59

De Koreaanse Slet | 09-10-16 | 14:50
Wees eerlijk, net als hier, is er niet echt een alternatief, we zitten allemaal in een ongemakkelijke patstelling mede dankzij brussel. Verse kwaliteit is er niet meer, het meeste is al bedorven.

Radijsje | 09-10-16 | 14:58

Cuyahoga | 09-10-16 | 13:51
Sorry voor de late reaktie. Ik was de prei aan het spoelen in het zwembad.

Normpje | 09-10-16 | 14:57

Ik vind dat wel handig, dan weet je dat je dit programma niet ook hoeft te negeren.

Koonkluk Huis | 09-10-16 | 14:56

verigens lees ik meerdere berichten dat de Trump-revolutie nu zichzelf moet gaan betalen omdat de republikeinen zich gaan distantiëren van de man. Donald moet het dus zelf gaan financieren. Dat wordt dus lachen.
De Koreaanse Slet | 09-10-16
Ik zou het nog maar eens goed gaan lezen, een aantal Reps (die toch al tegen Trump waren zoals de Bushes en McCain) trekken hun steun in. Het Republikeinse Committee niet, en die regelen fundraising. Verder heeft Trump veruit het grootste deel van zijn campange zelf betaald dus dat zal wel meevallen, zeker als je bulkt van het geld.
Maar het echte lachen gaat nog komen als Clinton wint, zeker als je van vluchtelingen houdt!

Moonwarrior | 09-10-16 | 14:53

Mark_D_NL | 09-10-16 | 14:42

Ja. Je snapt het weer eens niet. Trump moet de republikeinen winnen. We weten allemaal dat er altijd zo'n 20-30% woedende en boze mensen zijn die balen van hun leven en te laf zijn om daar enige verantwoordelijkheid voor te nemen. Dat is zijn loyale achterban. Zijn optie waren de 20-30% die hem ook zouden steunen. De leiders van die mensen zijn kennelijk van plan om hem te laten vallen. Kortom maak je klaar voor vier jaar Hillary. Als dit waar is.

Het blijft me trouwens verbazen wat mensen zien in een zelfingenomen zak zoals Trump. Zelfs als je de aars van de onderlaag moet vreten omdat je leven kut is zou hij toch echt mijn laatste keuze zijn. In die situatie zou ik Bernie kiezen die echt zijn hele leven zich heeft ingezet voor armen.

De Koreaanse Slet | 09-10-16 | 14:50

@De Koreaanse Slet | 09-10-16 | 14:25
Hij heeft geld genoeg. En zelf financieren lijkt mij ook politiek gezien zeer verstandig. Zoals ook jij begrijpt is die inneming van bedrijven en andere vage clubjes niet goed voor den politiek. Dus alleen maar goed wanneer Trump alles zelf gaat betalen. Hoe moeilijk dat ook misschien is. Hij is dan niet, zoals Clinton, gewoon een handpopje. Want Clinton is niets meer dan een ouwe stelende en moordende buikspreekpop.

Mark_D_NL | 09-10-16 | 14:42

Rechts georiënteerde progamma,s zijn een verzinsel van de linkse om de indruk te wekken dat de npo er voor iedereen is.
Neem nu wnl.
Dat is een of andere wazige koffietafel waar de woordvoerders van Brussel vertellen hoe geweldig ze zijn.
Man man man rechts georiënteerd ,ammehoela

komtdatschot | 09-10-16 | 14:40

necrosis | 09-10-16 | 14:36
De nederlandse unie natuurlijk!

Gerard Leeflang | 09-10-16 | 14:39

@Mo het varken | 09-10-16 | 13:33
Links maakt meer kapot dan ons lief is.

FreeVogelaar | 09-10-16 | 14:39

@ Cuyahoga / 14:31
Niet doorslaan met al dat gehak hoor
zie het dumpertmeisje dat meel staat te hakken

Tobi | 09-10-16 | 14:39

Gerard Leeflang | 09-10-16 | 14:31
De TV uitlaten, en een spelletje ouderwetskaarten kan natuurlijk ook. Kun je gelijk wennen als het de stroom voor een paar dagen(weken) uitvalt.

FreeVogelaar | 09-10-16 | 14:37

@ GraafTel / 14:20
Ze zijn eindverantwoordelijk
dus schuldig

Tobi | 09-10-16 | 14:37

@Gerard Leeflang | 09-10-16 | 14:28
In ieder geval niet de nsb, waar denk je die 's' voor stond?
Maar vertel....

necrosis | 09-10-16 | 14:36

Cuyahoga | 09-10-16 | 14:31
Wat zal dat een kabaal geven wanneer jij s'ochtends een boterhammetje met hagelslag maakt.

Gerard Leeflang | 09-10-16 | 14:34

FreeVogelaar | 09-10-16 | 14:27
Je doet maar, ik vind dat veel te bewerkelijke en bovendien krijg je dan van die lijmvlekken op het scherm.

Gerard Leeflang | 09-10-16 | 14:31

@De Koreaanse Slet | 09-10-16 | 14:25
Aan geld heeft die Trump volgens mij geen gebrek, dus als het daarom gaat. Nee die heeft de Postcodeloterij helemaal niet nodig.

FreeVogelaar | 09-10-16 | 14:31

Bruine bonen moet je hakken.
Staat ook op de pot.
kuifkast | 09-10-16 | 14:19
Ah, dat doe ik altijd met appelmoes.
Ben je ook zo een uur of drie mee bezig, maar is wel lekker, gehakte appelmoes.
Maar daar heb ik vandaag geen tijd voor, ben druk bezig om mijn blik worst tegen de vloer te Smakken.

Cuyahoga | 09-10-16 | 14:31

@Mannes | 09-10-16 | 14:17
Inderdaad. Helemaal mee eens; niets klakkeloos aan- en overnemen, altijd zelf na blijven denken.

kweethetooknietbeter | 09-10-16 | 14:31

@De Koreaanse Slet | 09-10-16 | 14:25
Aan geld heeft die Trump volgens mij geen gebrek, dus als het daarom gaat. Nee die heeft de Postcodeloterij helemaal niet nodig.

FreeVogelaar | 09-10-16 | 14:31

@kuifkast | 09-10-16 | 14:19
Hakken of schillen? Hier een voorbeeld hoe het klaargemaakt en gegeten werd: youtu.be/BAOJVkJJXtQ?t=181

kweethetooknietbeter | 09-10-16 | 14:28

necrosis | 09-10-16 | 14:05
Weet je welke nederlandse organisatie in wo2 ook rechts georiënteerd was?

Gerard Leeflang | 09-10-16 | 14:28

Misschien een goed idee, om Linkse Programma's te gaan voorzien van een waarschuwingssticker. Zodat je niet iedere avond ongewild geconfronteerd raakt met de hersenspoelende Linkse zieligheidindustrie.

FreeVogelaar | 09-10-16 | 14:27

Wederom een ongezond staaltje 'wij zijn zielig' van alternatief rechts. Ik krijg steeds meer het gevoel dat het doel niet is om een gezonde beweging op te zetten maar eerder om een beetje lafhartig te klagen. Overigens lees ik meerdere berichten dat de Trump-revolutie nu zichzelf moet gaan betalen omdat de republikeinen zich gaan distantiëren van de man. Donald moet het dus zelf gaan financieren. Dat wordt dus lachen.

De Koreaanse Slet | 09-10-16 | 14:25

Herstel - van de graatmagere

Nehemia | 09-10-16 | 14:22

Het is me gelukt om de one man show van Dolf Jansen helemaal uit te zitten. Het was natuurlijk één grote 'je bent welkom' show. Ik heb zelden iemand zo veel horen liegen in anderhalf uur over de immigratie. Daar is links dan ook hofleverancier in. Met verve. Toch zaten er ondanks alle framing graatmagere marathonloper en majoor Bosshardt borstklopper ook nog leuke grappen tussen. Eerlijk is eerlijk.
.
Dat er amper rechtse televisie is op het Nederlandse Propaganda Orgaan is een inkoppertje. De journalistiek is immers een rood bolwerk van titanische proporties. Dat spint de hele dag door. Hoog moreel gezever wat feitelijk uiterst destructief beleid is, maar probeer ze dat maar eens uit te leggen. Na twintig seconden krijgt de gutmensch dan al een apatische duizend meter blik en kunnen enkel nog 'schaffen das - schaffen das' murmelen.

Nehemia | 09-10-16 | 14:21

Kpn maakt die tekstjes niet.

GraafTel | 09-10-16 | 14:20

Zal mij aan mijn reet roesten hoe KPN shit op televisie noemt. Het enige waar ik een tv voor in huis heb is om te gamen of voetbal te kijken als ik niet naar de wedstrijd kan .

overVecht | 09-10-16 | 14:20

Bruine bonen moet je hakken.
Staat ook op de pot.

kuifkast | 09-10-16 | 14:19

Ik kijk alleen kanaal 84, verder boeit tv me niet zo.

Gerard Leeflang | 09-10-16 | 14:18

Blijf het zielig vinden voor mensen die nog steeds het politieke spectrum in links en rechts benoemen,helaas zijn de tijden al veranderd en kun je dat net als westers en oosters niet meer zo indelen.Je zult je echt op de ideeën van mensen moeten verdiepen en daar een nieuwe term voor zien te bedenken,streng of slap bijvoorbeeld.

kzegje | 09-10-16 | 14:17

@ kweethetooknietbeter | 09-10-16 | 13:56
Het is maar wat je wilt zien. Misschien komt het wel omdat het sociale gevoel en de solidariteit in Nederland door de individuele maatschappij minder is geworden. Kijk maar eens hoe gemakkelijk nu alles wat mis gaat op de allochtonen geprojecteerd wordt. Daarbij moet je inderdaad ook de kritiek niet schuwen, zoals Stegeman nu terecht doet. Maar ook de NPO was bijvoorbeeld uitermate kritisch over het misbruik in de katholieke kerk. Uiteindelijk moet je niet laten leiden door de mening van de media, maar moet je die door eigen waarneming vormen. Daarbij moet je dan ook kritisch naar jezelf durven te kijken.

Mannes | 09-10-16 | 14:17

Ik wacht rustig op het (de) volgende bericht(en).

--

"NOS zet 400 Medewerkers op straat door krimpende kijkcijfers"

--

"Kabinet trekt 60% vande Subsidie voor de NOS in. NOS zegt 400 medewerkers de wacht aan"

--

"ontslagen medewerkers NOS komen nauwelijks nog aan een baan"

Mark_D_NL | 09-10-16 | 14:17

Los van het feit dat WNL haar programma zelf zo omschrijft www.omroepwnl.nl/programmas/detail/wnl... vind ik het een verdomd nuttige kwalificatie die voor mij aanduidt dat het aan te horen is zonder gevaar voor hoge bloeddruk.

Hufter | 09-10-16 | 14:17

@guinnessdude | 09-10-16 | 14:00
Alleen vraag ik me nu wel af waarom het er dit keer weer eens expliciet bijstaat, juist nu Mark Rutte in het programma zat. Het zal toch niet op verzoek van de VVD-verkiezingscampagneleider(s) zijn?
*Morgen maar weer een paar rollen alufolie inslaan.*

kweethetooknietbeter | 09-10-16 | 14:15

@nemoj me jebat | 09-10-16 | 13:38
Wat dacht je van een hoofdje met een strakke rechterscheiding, rasierschnitt en smal snorretje, aangevuld met een gestrekt armpje? Als ze dan toch aan het framen zijn dan maar meteen goed.

Norman N. Warden | 09-10-16 | 14:12

-weggejorist-

waarisdelol | 09-10-16 | 14:12

@ Tjemig | 09-10-16 | 14:05
Beeldbuisstraling.....? Onder welke steen heeft u gelegen, het is 2016!

normanius | 09-10-16 | 14:11

Ik wil graag een bord op Schiphol "U betreed hier een zeer links georiënteerd land" Bezoek op eigen risico.

GerMonster | 09-10-16 | 14:08

*dit is een rechts georiënteerd comment*

necrosis | 09-10-16 | 14:05

Wat een gelul weer van al die onwetenden. Het is technisch en heeft te maken met de beeldbuisstraling. Als het beeld door KPN niet helemaal correct wordt ingestraald moet het normaal gesproken naar links worden bijgesteld. Bij dit programma niet, dan moet het naar rechts.

Tjemig | 09-10-16 | 14:05

Cuyahoga | 09-10-16 | 13:51

Haha... Dat is dom zeg, bruine bonen schillen.
Bij de super staan ze er al geschild naast...
Kijk maar.

dreistein34 | 09-10-16 | 14:03

Gelukkig zijn er nog wel prominente gsten te vinden die mee willen werken aan dit rechts georienteerde programma. Dat dan weer wel.

marcoplarco | 09-10-16 | 14:01

@kweethetooknietbeter | 09-10-16 | 13:30
lees mijn reaguursel van vanmorgen:
Het staat er echt: WNL op Zondag. Rechts georiënteerde
ochtendshow...
guinnessdude | 09-10-16 | 09:44 | | Reageer+

guinnessdude | 09-10-16 | 14:00

Als je de hatelijke cultureel suicidale gekte die zich meester heeft gemaakt van politiek en media als "links" bestempelt is iets al snel rechts. Alleen fanatici, VARAdhi's bijvoorbeeld, kunnen de politiekcorrecte soera's nog met bezieling brengen. Zodoende is WNL wel een beetje rechtsgeorienteerd. Let wel een beetje.

Rechts is voor politiekcorrecten trouwens wat Kuffar voor moslims zijn. Rechts georienteerde mensen moeten dus wel een beetje oppassen. Naargeestige ideologieën als Islam en Politiekcorrectheid zijn niet vies van geweld gebleken. Laten we dus maar hopen dat KPN de kijkers van rechtsgeorienteerde programma's niet registreert en doorgeeft.

Parel van het Zuiden | 09-10-16 | 13:59

WNL rechts? Wat? Die zijn net zo links als al hun wapenbroeders bij de NPO. Alle gelukszoekers zijn zielig, Trump is helemaal niks en Clinton is de goede fee en ga zo maar door.

Nelis SplitBloes | 09-10-16 | 13:58

Gisteravond op NPO1, een politieke uitzending vermomd als cabaret, geheel verzorgd door Dolf Jansen. Na 5 minuten tenen krommen van zender gewisseld. Wat een partij onwaarheden werden daar van het toneel geslingerd als waarheid. Zoals 550.000 slaven die door "den Hollanders" van Afrika naar Amerika werden verhandeld.
Maar er stond in de aankondiging niets over zelfdestructie van het westers denken en/of over linkse politiek, met geen woord.

BekiekUtMoar | 09-10-16 | 13:58

@Mannes | 09-10-16 | 13:46
De NPO is, op enkele uitzendgerechtigden na, vreselijk links. Dat is een gewoon een feit. En verder zit ik meer te wachten op Alberto Stegemans'onthullingen in 'Undercover in Nederland' vanavond om 21.30uur (www.sbs6.nl/programmas/undercover-in-n... ). Ik hoop dat de GS/Powned-reporters bij onder andere Pechtold, Rutte en Klaver thuis op de bank zitten en samen dat programma gaan bekijken om na afloop ervan de reacties van de heren te vragen en deze vast te leggen. ;)

kweethetooknietbeter | 09-10-16 | 13:56

Ik kan mij daar wel wat bij voorstellen.
Alles wat niet links is, zijn extreem rechtse neo-nazi's die een gevaar zijn voor de samenleving.
Zo is NPO kijkend Nederland nou eenmaal opgevoed.
Door de NPO.

jemagookniksmeer | 09-10-16 | 13:56

@cuyo
Schil jij ze?

Ik pel ze altijd.

Nacho_Vidal | 09-10-16 | 13:54

Misschien moet Van Rossem even het Handboek Televisie lezen van de NPO. Daarin valt te lezen dat programmamakers hun metadata zelf in een systeem genaamd POP/VURA zetten. Van daaruit worden die verspreid naar alle EPG's en papieren tv-gidsen. WNL heeft dus zelf gekozen voor deze typering van hun ochtendshow.
over.npo.nl/uploads/media_item/media_...

EnormeZeikstraal | 09-10-16 | 13:53

Het valt me nog alleszins mee dat er geen karaktermoord gepleegd wordt op de presentator/presentratrice.

roze_bril | 09-10-16 | 13:53

-weggejorist-

Boonalds | 09-10-16 | 13:52

Een rechtsge-orienteerde omroep die draait op belastingbetalersgeld. Dat is hetzelfde als een windmolen die op aardgas draait.

tipo | 09-10-16 | 13:51

Normpje | 09-10-16 | 13:35
Lastig hè, bonensoep.
Ik ben dus niet de enige die de bruine bonen eerst schilt, goed om te lezen.
Je bent er wel een uur of vier mee bezig, maar dan heb je ook wat.

Cuyahoga | 09-10-16 | 13:51

Cuyahoga | 09-10-16 | 13:45
"terminaal extreem links"

W_F | 09-10-16 | 13:50

Rechts georiënteerd en lekkere wijven! Dat moeten ze er wel bij zetten

Handsomeboy | 09-10-16 | 13:50

Dan verwacht ik bij elk praatprogramma: Let op! Extreem linkse propaganda niet geschikt voor jeugdige kijkers en mensen met een zwak gestel.

dijkbewaker | 09-10-16 | 13:50

NPO is zo links-biased als de baard van de profeet

klön | 09-10-16 | 13:49

Het waarschuwen voor rechtse oriëntatie geeft wel informatie over de draairichting van KPN zelf. Die zal voornamelijk linksdraaiend zijn. Linksdraaiend is de vanzelfsprekende norm dus rechtse uitingen dienen op eigen risico te worden ondergaan. Waarbij KPN natuurlijk niet zo ver durft te gaan om de kijker te adviseren een lasbril en een gehoorbeschermer op te zetten.

Nivelleermarionet | 09-10-16 | 13:49

altijdfeest | 09-10-16 | 13:39
Je bent niet verplicht om TV te kijken, je kan ook gewoon downloaden wat je wel interesseert en die 999 kanalen met pulp links laten liggen.

W_F | 09-10-16 | 13:47

Met alle respect voor GeenStijl: zorg wel voor zorgvuldigheid in de berichtgeving. Deze toelichting op het programma staat al vanaf het begin van het programma (2 jaar geleden?) ook in de TV-gids van Ziggo. Waarschijnlijk leveren de omroepen zelf deze teksten aan. Complete onzin dus om de KPN te bekritiseren. En natuurlijk slagen hier dan altijd weer mensen in om meteen de de NPO als links te bestempelen. Benieuwd naar de reacties op het interview van Samson in Buitenhof, dat straks ongetwijfeld als item op GS zal verschijnen.

Mannes | 09-10-16 | 13:46

Ik heb gisteren één minuut Dolf Jansen gezien.
Ben benieuwd hoe de Kpn die zou omschrijven.
Als links georiënteerd zijn poepen was, dan is Jansen een gierton.

Cuyahoga | 09-10-16 | 13:45

Sterk! Toch staat er dan weer wel links naast "Kijk vanaf begin", dat is wel sportief van ze of zou dat de volgende stap zijn? "Kijk alleen laatste 3 minuten".

Watching the Wheels | 09-10-16 | 13:44

In dit kutland wordt alles geframed wat niet links is. Ik kijk allang geen NPO meer.

Yohean | 09-10-16 | 13:42

slipgenot | 09-10-16 | 13:38

Ziggo, KPN en Telfort zijn hetzelfde.
Ik krijg bij Telfort exact hetzelfde menu te zien.
Alleen staat er dan Telfort op de plaatsen waar hier KPN staat.

Bijtendehond | 09-10-16 | 13:41

Overal waar je op tv kijkt niks als moslimverhalen of over vluchtelingen waar je ook hoort en kijkt.De NPO Vara is het ergste .Waarom alle avonden naar een bijbel moeten kijken.Het valt zo op,sinds de komst van vluchtelingen is de worm erin .Kook programma,s het loopt over en nu ook op Arabisch .Men krijgt het door de strot geduwd of men wil of niet.Gewoon zappen voor diegene die het niet wil.Waar gaat dat heen ?

altijdfeest | 09-10-16 | 13:39

Kunnen ze daar ook geen geinig symbooltje bij bedenken? Voor bij de kijkwijzer.

nemoj me jebat | 09-10-16 | 13:38

Ik kreeg de zelfde tekst te zien met ziggo

slipgenot | 09-10-16 | 13:38

Duiden is sowieso een linksche bezigheid.
Het maakt dat ik daarmee stop.

Hartgrond | 09-10-16 | 13:37

Rechts georienteerd dus opgepast: haram!

klön | 09-10-16 | 13:36

Tis een schande!1!!1
Doe anders gewoon een tietentopic als er niks te melden is.

Harry Turtle | 09-10-16 | 13:35

Ik ben bonensoep aan het maken. Ik had het mes in de rechter hand. Dat u het weet.

Normpje | 09-10-16 | 13:35

Dit WNL programma met Nieman is bepaald niet rechts- meer D66. Zo hebben ze nog nooit iets positiefs gezegd over republikeinen maar zijn Groenhuijzen en Nieman typische Clinton- aanhangers zoals zelf door hen ook beweerd. Eigenlijk is alles op de NPO links maar ze zullen het zelf graag progressief noemen.

J.Slavink | 09-10-16 | 13:35

Een verbindend advies, heet zoiets.

Huupke | 09-10-16 | 13:35

Geen zelf-islamisering maar zelf-verlinksing: twee vruchten van dezelfde religieuze boom.

klön | 09-10-16 | 13:34

Elke ochtend denk ik: ik zal me deze dag eens nergens door laten verbazen.

Elke avond moet ik constateren: het is me wederom niet gelukt.

Infidel66 | 09-10-16 | 13:34

Wat links in dit verband rechts noemt is misschien iets minder links dan gebruikelijk?

Sinister-President | 09-10-16 | 13:34

En bij alle NPO programma's staat: Links georiënteerd ?

Mo het varken | 09-10-16 | 13:33

Voor alle ellende die wij nu ervaren en voor alle ellende die nog gaat volgen door de collectieve socialistische waanzin. We verdienen het.

KutFilosoof | 09-10-16 | 13:32

Schande, dat KPN zonder bronvermelding tekst kopieert van de site van WNL zelf: "WNL Op Zondag is een rechts georiënteerd opinieprogramma. Volgens vaste formule wordt hier elke zondagochtend politiek, ondernemerschap en media & cultuur besproken met prominente gasten."
www.omroepwnl.nl/programmas/detail/wnl...

simpelman | 09-10-16 | 13:32

Samsom net bij Buitenhof. Ik zoek hulp.

Piet Karbiet | 09-10-16 | 13:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken