
Kansenwijk Poelenburg, Zaandam. Was
in het nieuws vandaag, en dan weet je dat Hart van Nederland langskomt met de Rest van Nederland-camera. Maar de TokkieTurken in Klein-Zaankara waren niet gediend van OudHollandsche journalistieke vrijheid, en gingen compleet Erdohitler op de HvN-cameraploeg. Met extragratis bedreiging! Want als er ook maar iets uitgezonden zou worden, dan weten we je te vinden. BOE!
FILMPJE.
Reaguursels
InloggenHeb het hier ooit s over gehad met n Turk , op vakantie in Turkije , deze man zei letterlijk : het schorem is het land uit geknikkerd , het zit fijn bij jullie , hou ze maar , wij hoeven ze niet meer !
Wat ik er van begrepen heb, is dat er al zo'n tien jaar met deze Turkse jongeren wordt gesproken. Dat alles voor ze gedaan werd, maar de terreur alleen maar erger is geworden. Burgers niets hebben aan agenten die zich als lulletjes laten behandelen. Wat zijn dat voor agenten die zich laten vernederen door Turks gespuis? Zijn ze bang? Mogen ze van de Burgermeester niet optreden? Zijn het wel agenten? Dat noemen ze nu rechtsstaat. Een politie die weer eens niets doet. Ik vroeg mij af welke politieke kleur de burgermeester van Zaandam had, die verantwoordelijk is voor het oplossen van deze rotzooi. In dit soort kwesties denk ik al gauw dat het een burgermeester van groenlinks,D66 of de pvda moet wezen. En ja hoor nadat ik het had opgezocht bleek het inderdaad om een pvda burgermeester te gaan. Premier Rutten heeft nu harde taal geuit over de terreur Turken, maar het blijft bij flinke taal, inplaats van hard optreden. Op auto's staan, agentje pesten dat mag allemaal in deze rechtstaat hebben we laatst kunnen horen van advocaat Spong. Deze jongeren worden zo dadelijk met een leuk baantje beloont voor hun terreur gedrag. Dit is de slapheid die we ook in Srebrenica hebben gezien met onze Nederlandse militairen. Militairen die niet de burger bevolking beschermde, maar meewerkte aan moord.
Zo lost Nederland zijn problemen op. Ik ben helemaal niet tegen praten, maar op een gegeven moment ben je uitgepraat en wordt het tijd dat grenzen gerespecteerd worden, is het een tijd van optreden en wel keihard.
Hier in Nederland praten ze door tot het te laat is! En met dank aan de pvda (een partij in verval).
-weggejorist-
@Maximus Cesar | 09-09-16 | 16:24
Flash mob die gasten dan terug naar de realiteit.
@waarzeggertje | 09-09-16 | 13:43
Ideeen kunnen niet vernietigd worden. De suggestie wekken dat dit wel mogelijk is, is feitelijk het onderliggende probleem.
Als je je als cameraploeg laat wegsturen door een mietje met meisjeshaar, knaken-cam en schattig hoofddekseltje dan heb je ook geen ruggegraat. Busje ME, oppakken, knevelen en om en om op een ritje American History X-style trekhaak-hap-ritje trakteren. Of speel ik nu teveel met hun privé?
Wanneer claimen wij ons land, onze buurten nou eens terug. Gewoon met een honkbalknuppel, "vriend". Vol erop totdat dat soort "vrienden" zich aanpast aan hun gastland!!
De Islam is letterlijk "Dodelijk".
Wanneer gaan mensen dat toch eens begrijpen.
Nooit heeft de Islam ergens voor gezorgd. Alleen moord en doodslag is hun credo.
Het wordt hoog tijd dat de Islam vernietigd wordt.
Burgemeester van Zaanstad is Geke Faber, PVDA. Dan weet je het wel. Ook nog ex-voorzitster van de Rooie Vrouwen, sindsdien niets meer van haar gehoord over de moslimmeisjes in Blijf van mijn Lijfhuizen die geterroriseerd worden door broers, oom en neven. Of over de jongetjes in die fijne islamcultuur die als prinsjes opgevoed worden en meisjes die altijd op het tweede plan staan. Net zoals die D'Ancona, ook zo'n laf type die je daar niet meer over hoort. En die had een paar maanden geleden nog wel een grote mond over Wilders. Die is laf en hondsbrutaal tegelijk.
Je kan zien dat de jarenlange inteelt zijn tol heeft geëist. Misvormd hoofd, IQ van een fruitvlieg met ontwikkelingsachterstand, grootheidswaanzin en zo kan ik nog wel een uur doorgaan. Aan het gedrag te zien zal hij wel een half dozijn geweldsdelicten , inbraken en andere criminele activiteiten op zijn naam hebben staan. Politie, doe deze Schürk eens oppakken en vastzetten!
Dit is de toekomst van NL. Achterstandswijken die ze zelf 'controleren'. Geen groot genoeg delict om de ME daar elke dag de straat te laten schoonvegen, groot genoeg om het zeer zorgelijk te maken!
Ebru zei laatst bij Pauw "Dit zijn ook Nederlanders". Ik weet niet waarom ze dat zegt want als je aan een Turk of Marokkaan vraagt wat ze voor nationaliteit hebben dan geven ze altijd aan Turk of Marokkaan te zijn. Ik heb er nog nooit 1 horen zeggen "ik ben Nederlander.
Wij hadden in mijn middelbareschooltijd ook een clubhuis. Dat heette 'school' en 'training'. En daarna ging je naar huis. Misschien nam je 1 iemand mee. En dan ging je even theedrinken, cd'tje draaien en dan huiswerk maken. En dan ging iedereen thuis eten (want als kind 's avonds bij iemand blijven eten deed je eigenlijk niet of nauwelijk). En dan ging je nog wat TV kijken, huiswerk maken en dan naar bed. Hangen op straat? Never. Je was toch geen low-life?
Gadverdamme, want een walgelijk naar mannetje met z'n zelfopgeblazen ego. Wie denkt ie dat ie is? Elvis? Hoezo 'mijn wijk'. Heeft ie de grond van de buurt betaald met z'n achterlijke filmpjes? Kots! Hij moest zich diep schamen, inclusief zijn ouders; die hadden hem een paar flinke tikken onder zijn dominante kont moeten geven.
Wat een heaumeau met haar meisjes haar.
En ik krijg een boeteverhoging van 50,- als ik voor een klein ritje (ritprijs 2,69) één keertje vergeet in te checken in de trein... ik zie door de scheve verhoudingen het bos niet meer!
Zou maxima zich een aantal jaren geleden hebben versproken, met haar uitspraak 'de Nederlander bestaat niet'? Ik wil niet in complottheorieën denken hoor...
Werken die mensen dan?
Na bij Pauw te zijn geweest willen ze hun filmpjes van internet en van de Telegraafsite, want anders zou van een z'n baan als beveiliger op Schiphol wel eens in gevaar kunnen komen. Nou die is reeds dubieus jongeman. Nu het moeilijk wordt komt het opportunistische verstand van deze domme Turken bovendrijven. Hersens gebruiken. DENK na voor je iets doet. En die filmpjes met jullie smoelen blijven gewoon te zien op YouTube. Fijne dag!
We moeten niet toestaan dat die mensen rondhangen op straat. Straks gaan ze zo lopen als die Turkse familie die op handen en voeten loopt. Inteelt.
-weggejorist-
Rampstad | 09-09-16 | 07:34
Niks schandelijk maar logisch primair menselijk gedrag. Schande dat de politie de orde niet kan handhaven. Deze keer in Zaandam, morgen in Utrecht en Amsterdam en overmorgen in Eindhoven etc
Dus dat vrouwtje met die koeienmarkering in haar neus zit in de gemeenteraad? Dan kunnen wij ook zo'n baan nemen, wat een kutniveau.
Bijna 50 jaar geleden viel langharig tuig op het Centraal in Amsterdam de meisjes lastig, die terug kwamen van hun vriendjes in Den Helder. Tot op een keer de jongens meekwamen en het Centraal schoon veegden. Schande natuurlijk, maar wel zeer effectief.
Nog beter; gewoon even massaal even dat YouTube kanaal reporten voor geweld etc.
Extra hulp linkje: www.youtube.com/yt/policyandsafety/re...
Ik heb gisteren Pauw gekeken en dit soort gasten zijn echt volkomen debiel. Ze eisen een buurthuis want anders gaan ze de buurt verzieken. Sommige waren oud genoeg om een gezin te hebben.
Ik vond het schrijnend dat juist in deze uitzending een moeder van een militair zat die een zoon had verloren op een missie in Afganistan. Een jongen die de wereld wilde verbeteren en bereid was te vechten voor Nederland als dat nodig was geweest. En dan zitten die lampelullen een buurthuis te eisen.Zielige zonnebrillen brigade. Helemaal niets zullen dit soort lamzakken ooit aan de maatschappij bijdragen, alleen maar eisen en drammen.
De tijd van praten is voorbij, hier moet hard worden ingegrepen door de overheid.
Professor Superhirn | 08-09-16 | 22:59
Zou misschien te maken kunnen hebben met je inferieure selectieve waarnemingsvermogen. Alles wat inferieuren verkeerd doen kan je niet zien en het lukt je ook niet om de goede kanten van jouw superieuren in te zien.
Waarom niet een peleton ME er heen en eens even flink met de stok er over heen.
Ga werken of rot op :/
Ik ken iemand die de rest van zijn leven shoarma staat te bakken voor blanken omdat hij bij PAUW is geweest..
Dit is Nederland "frient" we gaan jou wegjagen met je gedegenereerde Lombroso kop.
Dit straalt natuurlijk slecht af op de islam, maar heeft niks met de islam te maken volgens Pechtold.
Zie een triest figuur zichzelf tot voorbeeld verheffen, trap er niet in.
Vond Pauw trouwens wel scherp en op dreef. Ondanks dat het de VARA is.
Kruisruiker | 09-09-16 | 00:03
Dit is heel dom. Door ze landelijke publiciteit te geven moedig je dit soort achterlijk gedrag alleen maar aan. Dus niet raar opkijken wanneer het onrustig wordt in andere wijken omdat de "gangstas" daar ook wat aandacht willen.
Pardon, dit is mijn wijk vriend ? Een goeie klap voor je harses kan je krijgen ! Man man man
Het gaat niet goed met Pauw. Als je bij de start van het seizoen al nietszeggende tiener mongolen uit Zaandam moet uitnodigen, omdat je geen echte gasten kan paaien om op te komen dagen voor je show, gaat het niet goed. Nu nog even kijken hoelang het duurt voordat ze bij hem de stekker eruit halen.
En dan heb je weer van die verstandelijk uitgedaagden die menen dat er meer gedaan moet worden voor allochtone alleenstaande kinderen, soort van algemeen kinderpardon. Heel fijn over een paar jaar. Raden wat ze worden? Kijk maar naar die filmpjes van die randdebielen. Beste oplossing is iedereen die geen Nederlander is (en daarmee bedoel ik niet in het bezit van een NL paspoort) en geen vluchtelingenstatus heeft, van 0 tot 100 jaar, repatriëren.
heb zelden zo'n lelijk stuk vreten gezien...
O... het was een Turk...
Tja, ik weet verder van niks en zie het filmpje, maar ik geef die Maroc gelijk.
pauw.vara.nl/media/363814
Was wel een leerzame dag voor mij. Een raadsel: "Vindt dat alles van hem of van zijn niet echte broer is (ook de hele wijk!), voelt zich snel beledigd, wordt altijd maar zo sneu slecht afgeschilderd en vind wel dat gezag altijd ondermijnd mag worden of dat dan grappig vindt, maar wil wel alle privileges die er zijn én waarvan ouders dachten dat de school of straat hem wel zou opvoeden?" Effe denken hoor? 🤔
Vroeger had nog van die echte politiemensen. Die wisten wel raad met dit tuig ... www.youtube.com/watch?v=bUHgz8KOzyM
@xkinkykongx | 08-09-16 | 19:07
.
Nou, ik kom nog weleens in het Gooi en ook daar zie je meer kopvodden dan je lief is.
Geef dit soort mensen 1 keuze. Of je kiest voor het Nederlandse paspoort of het paspoort van het geboorteland. Nu kan men simpelweg als parasiet hier leven, van alle voordelen genieten, maar daar niets tegenover stellen. Mijn buurt... aldus een pauper op slippertjes.
Was @ EefjeWentelteefje | 09-09-16 | 00:10
"Mijn buurt!"
Ja jochie. En jouw uitkering, jouw sociale woning, jouw toeslagen, jouw kwijtschelding gemeentebelastingen, jouw enzovoorts.
Allemaal betaald door... ONS.
*kots*
Was wel een leerzame dag voor mij. Een raadsel: "Vind dat alles van hem of van zijn niet echte broer is, voelt zich snel beledigd, wordt altijd maar zo sneu slecht afgeschilderd en vind wel dat gezag altijd ondermijnd mag worden of dat dan grappig vindt, maar wil wel alle privileges die er zijn en waarvan ouders dachten dat de school of straat hem wel zou opvoeden?" Effe denken hoor? 🤔
-weggejorist-
Wij zijn zo tolerant dat wij intolerantie tolereren Bah..
Belachelijke figuren die geen ene fluit bereikt hebben. Niet na 40 jaar gepamper hier en wereldwijd gezien niet na 600 na Christus.
Best wel mooie televisie vind ik. Stukken achterlijk stront die zichzelf belachelijk maken voor heel Nedrland. Geweldig!
Kruisruiker | 09-09-16 | 00:10
Met zonnebrillen op, want ja, je zal later ook nog eens ergens willen solliciteren? En dan verbergen achter emoties! 😆
Goed gehandeld door de politie.
Niets laten escaleren.
Prairiehond | 09-09-16 | 00:05
Gezien ze ver in de minderheid waren, hebben ze verstandig gehandeld, maar er was geen enkel respect voor hen. Dat kan alleen terugkomen wanneer er met meer politie de wijk in wordt gegaan en restrictiever belachelijkmakerij worden aangepakt door belediging van ambtenaar in functie. En op een politie auto staan, meteen de arrestatiebus in.
-weggejorist-
Jan, Leiden | 09-09-16 | 00:10
Je hebt gelijk kon beter. Maar voor zijn doen viel het me niet tegen.
Best wel mooie televisie vind ik. Stukken achterlijk stront die zichzelf belachelijk maken voor heel Nedrland. Geweldig!
"Mijn buurt!"
Ja jochie. En jouw uitkering, jouw sociale woning, jouw toeslagen, jouw kwijtschelding gemeentebelastingen, jouw enzovoorts.
Allemaal betaald door... ONS.
*kots*
Vond Pauw trouwens wel scherp en op dreef. Ondanks dat het de VARA is.
Kruisruiker | 09-09-16 | 00:03
Vond hem nog belachelijk mild. En het raadslid had ook meer haar op de tanden kunnen laten zien, ze had gewoon moeten aangeven dat ze in de raad zou brengen dat dit niet langer kan worden getolereerd en dat er direct met veel politie dit de kop ingedrukt dient te worden, desnoods ME. Kijken of er dan nog filmpjes komen, dacht het niet.
Pauw en vroeger met zijn collega hebben jarenlang weggekeken en alles goedgepraat van dit soort lieden. Wilders die er wat van zei was het probleem. Nu gaat ie opeens stoer doen - het is te laat helaas.
Ik begrijp werkelijk niet, dat men nog verbaasd is deze vertoning op de tv te zien, zo diep is dit land immers toch al gezonken.
Als Donald Trump in november niet wint in de USA kunnen we Nederland helemaal vaarwel zeggen.
Ik zal dan met een emigratie-plan komen.
Goed gehandeld door de politie.
Niets laten escaleren.
Vond Pauw trouwens wel scherp en op dreef. Ondanks dat het de VARA is.
Beroofd.
Je kunt dan wel netjes naar de Hogeschool gaan, maar wtf zegt mij dat nog wanneer je schaapachtig staat te lachen wanneer iemand geen respect heeft voor de politie, op dak van politieauto staat te dansen, achter de politie een raar dansje doet, gezette man van zijn fiets trekt, sta je dan dom te lachen? Randdebiel! Jullie willen ales zelf in die wijk uitmaken en niet meer politie? Wanneer ik het college van Burgemeester & Wethouders was zou ik een grote imvang van ME inzetten om de orde te herstellen, een samenscholingsverbod instellen. Net zo lang totdat de orde weer terug is. En een clubhuis komt er niet met jullie contant rondgrstrooude centjes, want zelfs die wordt in jullie wijk nog berooft blijkbaar.
Wat vindt Jesse Klaver hiervan?
Zielige opgefokte stakkertjes zeg. Maar ja wel op NPO dus. Ze zijn uiteindelijk slachtoffer van een inbraak waardoor het buurthuis werd gesloten. Wie zou er hebben ingebroken ? Jan, Piet, Klaas ? Ha ha wat een kanslozen zeg.
Het komt allemaal goed hoor ik net, ze hebben talent ! Ze kunnen rappen, wow wat een indrukwekkend CV zeg. Wat een losers met die zonnebrilletjes op.
Met verbazing gekeken naar dat groepje geestelijk gemankeerden, met inteelt eigenschappen bij Pauw. Zijn hier geboren en geen van allen spreekt behoorlijk Nederlands. Die ene flapdrol vooraan, die vertelde dat hij hbo deed en een eigen bedrijf had. Waar kun je zijn hbo diploma kopen? Zijn bedrijf, bestaat dat uit minderjarige blonde meisjes prostitueren ofzo?
Waarom wordt dit toch allemaal gedoogd hier!!
@ Professor Superhirn | 08-09-16 | 22:59
Hij zelf waarschijnlijk ook niet, met zijn door inteelt en islam verwoestte proto brein.
Hoe oud zijn deze jokers nou, met hun buurthuis eisen? Ga godverdomme eens werken! Werkelijk misselijkmakende televisie waarbij nul komma nul tegengas wordt gegeven aan deze tentoonstelling van haat en minachting.
Dat Turkse tuig bij pauw haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, wij zou ik dat schorem graag .. nee
dat mag niet van Joris .
Nou jongens, geld lappen voor hunnie buurthuisch of ze gaan mensen lastig vallen. Zo werkt het voor deze emotieloze idioten.
Bij Pauw zie ik een club persoonlijkheidsgestoorde (antisociaal, narcistisch ed) jongens, deels vermoedelijk ook verstandelijk beperkt, die alleen maar kunnen jijbakken. Met dank aan hun incompetente ouders en leraren. Hoe heeft dit door het Nederlandse onderwijs kunnen rollen, zonder ook maar iets op te steken? Ze willen een buurthuis. Ja hoor. OM daar met elkaar meer narigheid uit te denken zeker. GA eens werken. O, niemand wil ze in dienst nemen?
Gewoon een ideetje..
De Nederlandse regering mag bij het nog te formuleren wetsvoorstel de Nederlandse identiteit intrekken bij individuen met een dubbele nationaliteit. Redenen hiervoor kunnen we nog zelf invullen maar uitkeringsfraude, draaideurcriminaliteit of het, door gedrag, niet erkennen van de Nederlandse rechtsstaat zou voldoende moeten zijn.
Mocht je hiervoor niet in aanmerking willen komen dan kan je je andere nationaliteit opzeggen. Kan je dat door bepaalde factoren niet, dan hoor je je gewoon als iedereen erg goed te gedragen..
Tjongejonge... zie ze zitten bij Pauw.
Iemand nog een baan voor ze?
Niet te geloven.
Net Pauw gezien. De boys snappen er geen ene malle moer van!
Jouw buurt? Mijn land! Klötetürk.
ongelooflijk dat die zonnebrilletjes daar een podium krijgen...
wat een tyfus tuig bij pauw
Wat doen we onszelf toch aan met die import van achterlijkheid.
Waar is Donald Trump als je m nodig hebt ...
KutFilosoof | 08-09-16 | 22:44
Klopt, meer kleine baantjes en nog steeds veel werklozen dan voor 2008. Maar het nationaal inkomen stijgt wel weer, bnp neemt toe, bestedingen zitten weer in de lift.
.
Dat er een volgende crisis komt is inderdaad net zo zeker als dat het volgende maand weer gaat regenen, ben ik met je eens. Weet nog dat in 2006 een of andere hypotheekadviseur sterk aanraadde een beleggingshypotheek te nemen, maar met de crisis van de jaren tachtig en de lang-conjuncturele op-en-neer-wet in het achterhoofd hield ik dat meteen af en maar goed ook, zeker voor een dertigjarige lening ;)
.
Weet niet of het zo'n vaart gaat lopen als je zegt. Zou kunnen, denk t niet maar sta nergens meer versteld van.
Kaan78 | 08-09-16 | 22:48
Ik snap echt geen hol van wat je schrijft.
Professor Superhirn | 08-09-16 | 20:48
Lol :)))
Waarom? Je had eigenlijk liever gehad dat we wegkijken als je kleine basisschool kinderen aan het pesten bent of fysiek geweld toepast. Dat hoort bij jullie vrijheid van pijnigen en beledigen. Kleine allochtone basisschoolkinderen worden daar hard van. Als we dat niet ok vinden zoals de rest van de wereld, dan horen we niet bij NL.
Daarom met het roer om. Precies zoals Pim toen voor ogen had. Aanpakken!
Jan, Leiden | 08-09-16 | 22:10
Fortuyn, ik denk met weemoed terug aan hem :(
.
@ ballenkraker | 08-09-16 | 22:27
Precies hetzelfde hier
Ik gun Jesse Klaver een woning in zo'n wijk. En Mark en Alexander ook trouwens.
@Bottleneck | 08-09-16 | 21:59
Neen, Een collapse in onvermijdelijk. En die zal niet zo lang meer op zich laten wachten.
Frankrijk, Italie ,Ierland drukken gigantisch veel geld en geven het uit als dronken zeemannen.
Enkele indicatoren:
Net als bij elke crisis gaat eerst de prijs van goud en zilver stijgen(wat we nu ook zien gebeuren)
En ja de werkloosheid neemt af, maar dat is niet het hele verhaal. Meer mensen werken part-time en dat zijn vaak minder goed betaalde banen. Ondanks dat de werkloosheid kwa cijfers afneemt word er in totaal minder verdient.
Amerika heeft het voor elkaar gekregen om haar staatsschuld te verdubbelen in 8 jaar. En de nationale reserve doet steeds moeilijker bij het lenen van geld.
Vergeet niet dat de hele economie bijna compleet tot een halt kwam in 2008 in amerika. Als eenmaal het vertrouwen weg is en een aantal grote partijen trekken hun geld uit de economie uit angst dan stort het allemaal in.
Het monetaire stelsel van fractioneel lenen is inherent onhoudbaar. Er zal een collapse komen zonder recovery, sneller dan je denkt. Mark mij words.
En dit gebeurt al eeuwen. En het blijft zich herhalen. Zoek eens naar de 'north sea bubble'.
De dollar zou zomaar dit jaar nog onderuit kunnen gaan...
Pratende stronthoop Ismail Ilgun mag bij Pauw nog even shinen. Met dank aan de WegMetOns-omroep.
Het resultaat van 30 jaar PVDA/VVD/CDA/D66-beleid. Eigen volk laatst. Incidenten, wegkijken, ontkennen. Ik heb gelukkig geen kinderen en red me prima. Ik ben totaal niet geschokt door deze totaal voorspelbare beelden en wat is er nu leuker dan een geschokte gutmensch keihard in zijn/haar gezicht uitlachen om het beleid dat ze al tientallen jaren faciliteren ? Wie niet horen wil moet maar voelen. De vervuiler betaalt keihard mee. Geweldig. En de VARA en JOOP keken weg en zagen dat het goed was. Prima. Laat die burgeroorlog maar komen. Want daar zijn die lui blijkbaar willens en wetens op uit. Dan maar zo.
Bottleneck | 08-09-16 | 22:07
Inderdaad (dit is ook mijn situatie: vrouw, kinderen, huis, baan, blanco strafblad, en dat houd ik liever voorlopig zo).
Ik had je liever geen gelijk gegeven ;-) maar ik kan niet anders.
-weggejorist-
Edgecrusher | 08-09-16 | 21:35
Dus met zijn allen stemmen op de PVV en dan komt alles goed ?? Lijkt me wel een erg simpele gedachte.
-----
Nee, het is veel simpeler nog.
Al 40 jaar geleden was een PVV beleid goed en simpel genoeg om nagenoeg alle onzin uit dit land te houden.
---
Maar sommigen willen een bibliotheek vol met beleidsvoornemens die het probleem alleeen maar groter maken. Zoals: we gaan niets aan de islam doen. Dus kom maar binnen.
Dus eerst heel erg veel fout beleid maken waar de burgers collectief onder lijden. Dan jarenlang kop in het zand en de klokkenluiders demoniseren. Om dan weeer wakker te schrikken en blijkbaar erg nodig te zijn om de zelf gecreëerde problemen met belachelijke lapmiddeltjes net te doen of men erg zijn best doet. Dit is het eeuwige speeltje van de politieke elite. En het gaat gewoon door.... wat de politieke elite geweldig vindt.
Het huis staat in brand, de brandweer wordt het werken onmogelijk gemaakt en er wordt aan de voorkant van het brandende huis een emmertje water op het vuur gegooid terwijl aan de achterkant drie emmertjes olie het vuurtje levend houden.
Wellicht wordt het eens tijd om de brandweer het vuur te laten doven... mmmm...?
@ F. von Zeikhoven | 08-09-16 | 22:14
Aan de andere kant, wat moet Hart van Nederland nou weer in dit soort nieuws...
Journo's claimen persvrijheid, maar als het erop aankomt, verdedigen ze die zelf niet. Stelletje jankerts. Ik had geantwoord op 'mijn wijk': "Ja, en dit is mijn land. Als je daar een probleem mee hebt, pleur je maar op. En nou wegwezen, loser!"...
Bottleneck | 08-09-16 | 21:48
Kennen ze al in Parijs, met voorsteden, daar heb je een punt. Maar het tij kan nog gekeerd. Figuren zoals in het filmpje kun je niet blijven knuffelen terwijl ze contant geld aftroggelen van ondernemers om het zogenaamd "veilig" voor ze te houden? Ze betalen met contant geld overal en niemand weet waar het vandaan komt... Het wordt tijd voor keiharde aanpak en juridische vervolging van dit soort elementen.
Met een enorm grote inzet van politie, ME etc. Dan heb je pas kans dat het weer betere wijken worden, waar iedereen zich wel weer veilig kan voelen. Maar nu wordt er alleen alsmaar bezuinigd op politie en daarmee op onze veiligheid in NL.
Daarom met het roer om. Precies zoals Pim toen voor ogen had. Aanpakken!
ballenkraker | 08-09-16 | 21:55
Jep individualisme. Huis, baan, blanco strafblad en kinderen zijn belangrijker. Tenzij je die verloren hebt door oorlog, dan breekt de pleuris uit, maar dan moet er eerst oorlog zijn... ;)
Professor Superhirn | 08-09-16 | 20:55
Tja, ik ben boos. Wat zeg ik? Ik ben woedend!Het liefs zou ik korte metten maken met dat tuig!
@Air van Boven Doren .. juist ja en dan als je met een heel gros nederlanders daar in turkije woont ga je ook als sbs turk de wijk binnenkomt met zn allen .flikker op dit is mijn wijk zeggen .. en loopt iedereen weg of .. onee dan trappen ze je t land uit waarschijnlijk ,nadat je eerst maand in turkse cel kunt doorbrengen of langer .misschien ideetje om hier toe te passen ?gewoon .. eruit .. en doei!
KutFilosoof | 08-09-16 | 21:52
De ergste crisis hebben we juist net achter de rug en we klimmen uit het dal; meer banen, werkloosheid neemt af, files weer toe, meer export etc. (Waar de politiek overigens geen greintje aandeel in heeft maar dat ter zijde.). Tijdens die crisis met een recordaantal werklozen is er ook niks gebeurd wat betreft geootschalige serieuze spanningen tussen bevolkingsgroepen.
.
Het politieke klimaat verandert idd wel wereldwijd en dat vind ik prima. Maar dat zie ik geen invloed hebben op toestanden zoals hierboven. Hooguit een nog meer parallelle samenleving voor zover dat nog kan.
Binnen half jaar een burgeroorlog door dit soort lui. Er zullen knokploegen ontstaan als hier niet tegen hard wordt opgetreden. Hele enge gedachten.
franck7020 | 08-09-16 | 21:16
Veel mensen hebben echt geen idee hoe precair de situatie wellicht is. Met 5 miljoen Turken in Europa, waartussen toch minimaal 200.000 fanatieke Erdoganaanhangers van 'fighting age' zullen zitten, heeft de sultan een fikse bezettingsmacht paraat.
Scenario: onder de electorale druk van nationalistische partijen laten Europese leiders zich verder afdrijven van Turkije. Turkije gaat intussen over op genocide op de Koerden. Duitsland moet vanwege haar eigen geschiedenis handelend optreden, en roept de ambassadeur terug uit Turkije. Andere Europese landen volgen, Turkse ambassadeurs worden heengezonden, met een grimmige stemming onder de Europese Turken als gevolg. Autochtone Europeanen slaan tegelijkertijd dreigende taal uit richting Turkse medelanders, en Erdogan ziet het "vijandige gedrag van Europa tegen Turkije en de Turken" als excuus om 'zijn' Turken op te roepen om wijken in Europese steden in te nemen "om zichzelf en de belangen van de Turkse natie te verdedigen" - inclusief politiebureaus, ziekenhuizen en scholen. Turkse milities in Europa blijken zich heimelijk te hebben bewapend en het komt tot gewelddadigheden tussen Turken, politie en leger in Europa. Erdogan beschouwt deze gevechtshandelingen tegen Turkse staatsburgers als een oorlogsverklaring aan Turkije en valt Griekenland en de Balkan binnen om door te stoten richting... Wenen. De Zuid-Europese legers zijn totaal verrast, overheden hebben de handen al vol aan de inheemse Turkse agressors, en legereenheden beschikken over onvoldoende materieel en munitie om het Turkse leger en paramilitaire eenheden terug te dringen. Frankrijk en Groot-Brittanië overleggen in het diepste geheim over de inzet van kernwapens. De VS houden zich relatief afzijdig om hun machtsbasis aan de Zwarte Zee niet op te hoeven geven- Poetin zal in de chaos elke kans om voormalige Warschaupactgebieden met een strategische waarde in te nemen grijpen, bijvoorbeeld het stuk Roemenië waar de VS haar raketschild en kernwapens heeft opgesteld.
Riep iemand World War III?
@Edgecrusher | 08-09-16 | 21:35
Waarom denkt u dat de PVV een partij met maar één lid is? Om LPF-achtige toestanden te voorkomen. En het heeft gewerkt.
Bottleneck | 08-09-16 | 21:48
Eens. Niets aan toe te voegen. Het individualisme onder de autochtone Nederlanders maakt formering van knokploegen onmogelijk.
@Jan, Leiden | 08-09-16 | 21:44
Ik zie geen feiten Jan, slechts voorspellingen van Uw jankeballende glazen bol.
Sterkte ermee!!
Berbaar | 08-09-16 | 21:49
Zag toch echt filmpjes waar een journalist niet meer serieus werd genomen en de politie wordt weggetreiterd. Daar begint het dus mee. Als dát geen feiten zijn?
Is dat niet die gast die dreigend HvN wegstuurde uit "zijn" wijk? Waarom zit hij dan bij Pauw aan tafel en niet bij de politie op het bureau?
.
Oh ja wacht, het is geen witte racist die een kapotte rechtervoorlicht heeft en daar op klaarlichte dag mee rijdt.
@Jan, Leiden | 08-09-16 | 21:44
Ik zie geen feiten Jan, slechts voorspellingen van Uw jankeballende glazen bol.
Sterkte ermee!!
Berbaar | 08-09-16 | 21:49
Zag toch echt filmpjes waar een journalist niet meer serieus werd genomen en de politie wordt weggetreiterd. Daar begint het dus mee. Als dát geen feiten zijn?
Ik ben geboren in Amsterdam-Osdorp en uiteindelijk gevlucht naar de Zaanstreek. Ik voel me kut dat het nu gewoon weer hier aan het gebeuren is. En dan nu? Me weer laten wegjagen naar Friesland of zoiets? Ik ben er wel klaar mee, het wordt tijd dat we gaan strijden voor onze vrijheden en ....... laat maar ivm Joris.
"mijn buurt" zegt de ectomorph, hier zou die wandelende tak eerst wat meer boterhammen moeten gaan eten om de buurt te claimen.
@Bottleneck | 08-09-16 | 21:48
Dat scenario zou alleen maar kloppen als de rest van de socioeconomisce omstandigheden constant blijven.
En kortgezegd ik denk niet dat die constant blijven. Een economische collapse is onvermijdelijk en slechts een kwestie van tijd. Gooi een crisis die erger is dan de 2008-crash in de mix en de uitkomst zal heel anders zijn.
Kijk daarnaast bijvoorbeeld naar het succes van Trump. Er is een globale awakening aan de gang. The times they are a changing..
In september 2007 was voormalig korpschef Joop van Riessen (poltie A'dam) op TV te gast bij Pauw en Witteman.
Korpschef Joop van Riessen verkondigde toen dat PVVers gedeporteerd, dus het land uitgejaagd zouden moeten worden...
Mensen als korpschef Joop van Riessen hebben dus liever dit soort onaangepaste primaten, halve wilden, mentaal gemankeerden en verwarde religekken in ons land dan mensen die PVV stemmen.
De agenten op straat in wijken vol geimporteerde nederlandhaters, worden weggejaagd en hun werk onmogelijk gemaakt door de door figuren als voormalig korpschef Joop van Riessen (plus PvdA, GL, D66, SP, CDA, VVD) beschermde onaangepasten.
.
Maaarrrrr, "die Wilders"... en zijn kiezers, die zijn pas een gevaar voor dit land! Hoe bizar wil je 't hebben?
Kan de PvdA daar niet met een bosje rozen campagne gaan voeren? Komen ze er meteen achter wat voor teringbende het daar is.
Heeft Denk al afstand genomen?
Henk3162 | 08-09-16 | 21:36
Nee, DENK het niet. Die juichen Palestijnse gebieden in Nederland toe, want ons huidige kabinet/regering gedoogd dit toch ook gewoon? Neen, die hebben straks geen Palestijnse vlag op hun colbertje, maar in een eigen mast straks bij het stadhuis van Zaankije? ;P
Die moslims kunnen hun jongen niet opvoeden. Nog nooit zoveel onfatsoen gezien. Jongens zijn kleine prinsjes meisjes gedienstige slaafjes. Nog zo'n zes maanden tot aan de tk- verkiezingen. Tegen die tijd is er een overvloed geweest aan incidenten, turkenproblemen, bomaanslagen etc. En dan kunnen we ze wegvagen door goed te stemmen en niet op de lafaards die het land naar de kloten hebben geholpen. Make it count.
@Jan, Leiden | 08-09-16 | 21:44
Ik zie geen feiten Jan, slechts voorspellingen van Uw jankeballende glazen bol.
Sterkte ermee!!
ballenkraker | 08-09-16 | 21:23
Ja dat is het hem ook, alles en iedereen wordt vertroeteld en/of ontzien.
.
Ik verwacht trouwens helemaal geen knokploegen, laat staan burgeroorlog. Alleen maar verdere segregatie tussen groepen in van elkaar gelegen wijken (die in aantal toenemen). Segregatie die decennia geleden alleen nog maar voorkwam in de stuk of acht grootste steden en sindsdien uitrolde naar andere steden en dorpen, binnen en buiten de randstad.
.
De autochtone bevolking trekt weg uit die wijken, heeft er geen binding meer mee. Langs elkaar heen leven. Gezien de nog veel grotere groep autochtone, lage sociale klasse, hadden knokploegen of rellen allang plaatsgevonden in de steden waar dit al heel lang zo is. Dat gebeurt niet omdat ze grotendeels al elders wonen, in dezelfde stad of daarbuiten.
.
Wat kort door de bocht allemaal, maar zo zie ik het ongeveer. Dit filmpje had ook uit de jaren negentig kunnen komen maar dan zonder cameraatje in z'n luciferarmpje. Eigenlijk dus niets nieuws behalve dat we er meer mee geconfronteerd worden dankzij het groeiende aantal wijken en dankzij internet en cameraatjes.
.
Het enige is dat de grote, zwijgende meerderheid steeds woedender wordt, en die woede vertaalt zich veel meer in zich nog verder distantiëren van zulke wijken (liever een witte school voor m'n kind, dat soort - veelal terechte - gedachten en acties), dan in knokploegen of relletjes.
Ja het is vreselijk Jan, er lopen mensjes rond die zichzelf een fijn leven te bezorgen stellen boven jankeballen op de Internetz.
Dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen!
Berbaar | 08-09-16 | 21:36
Dat fijne leven Berbaar wordt de komende jaren behoorlijk vergankelijker dan je zou willen. Dat heeft te maken met steeds meer ontwikkelingen en feiten, niets met "jankeballen". Al woon je op een beveiligd terein ben je er niet meer veilig met de politici die we nu hebben.
Uitroken die hele teringbende en terug schoppen naar Turkia.
Het wordt tijd dat er eens daadkrachtig opgetreden wordt.
PVDA-burgemeester, dan weet je het wel. Ex-voorzitser Rooie Vrouwen, dan weet je het wel. De mannetjes kunnen hun goddelijke gang gaan, Faber, u moet zich vreselijk schamen.
Nee... stom, Denk gaat vertellen dat het de schuld van Geenstijl en Wilders is.
Crimigranten.
Heeft Denk al afstand genomen?
@Jan, Leiden | 08-09-16 | 21:32
Ja het is vreselijk Jan, er lopen mensjes rond die zichzelf een fijn leven te bezorgen stellen boven jankeballen op de Internetz.
Dat moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen!
dijkbewaker | 08-09-16 | 21:29
Dus met zijn allen stemmen op de PVV en dan komt alles goed ?? Lijkt me wel een erg simpele gedachte, PVV gaat helemaal niets voor elkaar krijgen en wordt als ze veel zetels haalt een volgende LPF.
Ofzo2 | 08-09-16 | 19:29
Ga maar alvast inpakken dan, want je zult zien dat een hele horde Stockholmsyndromers DENK gaat stemmen en zo dit soort lui een hart onder de riem steekt. Overigens succes met zoeken naar een geschikt land, geef t even door als je wat gevonden hebt....
s dit nog nieuws? | 08-09-16 | 19:53
Dat is exact het probleem in dit land. Ik loop in mijn vriendenkring al geruime tijd te verkondigen dat een stem op Wilders geen kwaad kan, al is het maar als proteststem. Krijg ik als antwoord: "Denk je dat dat wat oplost? Zijn andere zaken niet belangrijker zoals de hypotheekrente aftrek?" Daar zijn ze mee bezig, centjes, bedrag voor de leaseauto en het bakstenen nestje. Nee, ik zie het somber in.
De Marketeer | 08-09-16 | 20:33
Dat is precies de kern van het probleem van het afgestompte stupide electoraat: stemmen voor de hypotheekrente aftrek en de centjes van MORGEN, maar het ontgaat TOTAAL de onveiligheid van OVERMORGEN!
Dom - dommer - domst....
-weggejorist-
Eigen schuld Zaandam, dan had je 40 jaar geleden al een partij moeten kiezen die al deze kern problemen al zag aankomen. Maar de jaren verstrijken, en maar op groen links, de pvda en de vvd stemmen of een plaatselijke naïeveling. En zo gaat het in heel Nederland. Zelfs nu het water aan de lippen staat en iedereen hoort te weten dat dit land keihard afglijd omdat er een weg met Nederland beleid gevoerd wordt is er nog geen meerderheid die er echt iets aan wil doen. En het is allemaal zo simpel. 40 jaar geen PVV beleid en zie waar het ons gebracht heeft. Dit land is rot, heel erg rot en de heelmeester mag niet aan de slag. Bedankt heldere lichten voor het kapot maken van onze leven nu, en onze toekomst. Doe eens iets nuttigs in je leven en stem eens voor jezelf in plaats van ieder ander die je leven tot een hel maakt. Stem nu dan PVV of zeur niet over de oorlog en de pijn die je zelf veroorzaakt hebt.
Blij dat de amateur voetbalcompetitie weer gaat beginnen. Heb t zo gemist....
Trouwens, als Marokkanen de nieuwe Joden zijn, zijn dit dan de nieuwe Marokkanen?
Deze Turken die antisemitisch zijn met hun haat voor israel 1 paspoort gunnen. Dan aanpakken.
Heftig. Het OM zal nu keihard moeten ingrijpen. Dit kun je als gemeente en land niet toestaan. Maar het zal wel weer als "incident" worden afgedaan. Als nu ook al Hart van Nederland bedreigd wordt, is het einde van dit land snel dichtbij.
Ik zie kansen. Ingeburgerde talenten die ons land vooruit gaan helpen. Oh nee, shit. Ik heb teveel gezopen
Berbaar | 08-09-16 | 21:18
Meneer Berbaar,
U heeft gelijk. Ik ben een racist en daar lig ik absoluut niet wakker van.
Ben Kokhals wees er hierboven ook al ophttps://www.rtvnh.nl/nieuws/180700/geke-faber-stopt-als-burgemeester-van-zaanstad In de woorden van onze premier, pleur per direct op. Zodat een wel competent politicus doeltreffend in kan grijpen. Oh wacht.....
Patje2011 | 08-09-16 | 21:05
Zo denk ik er ook over, in mijn eentje ga ik het ook niet uitlokken. Maar als je met Pegida oid meeloopt ben je meteen een nazi, vind het dan ook best lastig om iets te ondernemen.
Bottleneck | 08-09-16 | 20:38
Eens, maar ik vul graag aan:
Ik liep eens door de Haagse schilderswijk achter station HS. Ik moest voor mijn werk in Den Haag zijn en was al wat vroeger gegaan omdat ik nieuwsgierig was naar de Schilderswijk: prachtige huizen, parken en pleinen gezien voor de medelanders. De mensen worden dus absoluut niet weggestopt in krotten maar in deugdelijke woningen en buurten. Ze worden dus prima behandeld door Nederland en daar betalen u en ik voor. Dus dat ze wegrotten, is niet onze schuld. Maar u heeft wel gelijk.
-weggejorist-
@ballenkraker | 08-09-16 | 21:16
U had eauk gewoon kunnen typen:
"ik ben een racist"!!
Wel zo kort, bondig en de boodschap is idem.
Binnen half jaar een burgeroorlog door dit soort lui. Er zullen knokploegen ontstaan als hier niet tegen hard wordt opgetreden. Hele enge gedachten.
Als er een autochtoon met een knuppel de wijk in loopt en daar gaat meppen dan wordt dit in het nieuws breed uitgemeten en roepen we met zijn allen hoe schandalig dit wel niet is. Eensgezindheid kennen de Nederlanders niet meer. Dat was wel anders toen de Spanjaarden eruit gemept werden. We laten over ons heen lopen. Ja, en ik ben ook een lafbek omdat ik ook niets doe. Echter alleen maak je geen kans tegen dit ongedierte. We zullen met grote groepen moeten optreden. Dit kan alleen als we onze individualistische houding veranderen. Ik ben al op het punt dat ik ten allen tijden een blanke in een conflict tegen niet-westerse allochtonen zou helpen, ook al ken ik de reden van het conflict niet (dus ongeacht of de blanke fout zit). Zo moeten we ons opstellen. Zo stelden de Nederlanders zich ook op tegen de Spanjaarden tijdens de tachtigjarige oorlog. Het alternatief is niet erg zalig want een andere macht gaat ons niet redden van dit addergebroed.
Weer en bewijs van het achterlijke volk wat we hier binnengehaald hebben. Er moet gewoon eens flink gemept worden op die inteeltiers met die achterlijke ideologie die ze er op na houden. Maar ja, NL slap, politie slap, Geke Faber PVDA slap en het tuig gaat zijn goddelijke gang.
Edgecrusher | 08-09-16 | 20:58
Ik snap wat je bedoelt, maar ik dacht:"wat is het ergste wat mij kan overkomen als ik daar namens GS sta? Een paar klappen? Dat overleef ik wel" voor de rest zal alles dan op camera staan en zullen ze niet zoveel durven. In mijn eentje ga ik daar ook niet een grote bek geven.
@Chow | 08-09-16 | 20:57
Toedeledokie!!!!!!!!!!!!!
Rheia | 08-09-16 | 19:17
En de politie moet natuurlijk immigratie-kritische twitteraars aan de tand voelen.
Latrinalia | 08-09-16 | 21:03
Neemt niet weg dat dit krankjorumgedrag is natuurlijk...
Kan dit filmpje niet zien, dat filmpje uit andere topic wel. Maar dit zijn toch gewoon de kneusjes van de wijk mag ik hopen? Als je al van dit soort sukkeltjes van de leg raakt, moet je echt wat aan jezelf gaan doen hoor.
Nederland is hard op weg een no go country te worden, zoals Frankrijk dat inmiddels voor Joden is en recentelijk ook voor Vietnamezen wordt. Dat is fascinerend en griezelig, maar desondanks blijft heel Holland gierend van de lach doorbakken. Het is raar, kennelijk is de mens een organisme dat vlak voor een ramp heil zoekt in plat divertissement. Zo ook vlak voor WOII. De theaters en bioscopen puilden uit, er werd gedanst en het leven was een vrolijke revue. De politiek was net zo'n operette als nu. Een nep-parlement dus. Alleen Wilders durfde dat te zeggen. Maar ja, dat is een NSB-er, volgens een mekkerend schaap uit de 1e (nep)Kamer.
Patje2011 | 08-09-16 | 20:35
Vanachter het toetsenbord durfen de mensen het hier wel, voor de rest gaat niemand wat doen hoor. In maart misschien tekeer gaan in het stem hokje.?!
Oogjes dicht, snaveltjes toe en vooral D66/GL/VVD/PvdA/CDA blijven stemmen.
Dan wordt je vanzelf op een dag je eigen land uitgetrapt.
De Nederlander bestaat niet, de Turk en de Marrokaan wel.
Dit komt nooit meer goed. Maar ze doen maar. Ik vertrek definitief over 4 weken. Mijn gezin volgt een paar maanden later zodra ik de boel op orde heb. Ik kom ook echt nooit meer terug in dit kutland vol debielen.
Right up | 08-09-16 | 20:51
Dat soort dingen kun je alleen ongestraft publiekelijk roepen als je een AKP-aanhanger bent, Palestinafan, of '''''antifascist''''. Zie bovenstaand filmpje.
Het wordt opgelost want de politiek weet alles weer goed te praten en maakt van jullie weer nazi's.
De politie kwam en zag dat het goed was.
17 maart.
Knoet erover. Niets minder.
Mislukkeling op slippers zegt: "Mijn wijk!"
Wat dacht je van wijk voor de buurt? Zal teruggeëist worden vroeg of laat. Met harde hand todat de bevolking het écht niet meer pikt.
-weggejorist-
Vorig jaar heeft wijlen Hans Jansen dit op Geenstijl heel goed uitgelegd: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/04/...
De heer Jansen hoeft zich niet meer te ergeren aan dit soort dingen. Wij wel.
abortuskliniek | 08-09-16 | 19:59
"Zoals Ebru zegt. Intimidatie is een emotie die jij als persoon voelt."
Waar en wanneer heeft ze dat gezegd ?
Kaan78 | 08-09-16 | 20:38
Ik hoop dat ze jou in het vizier hebben bij de GG&GD. Of anders wel de AIVD.
@ Sans Comique | 08-09-16 | 20:38
Zo'n 70% van de aardoppervlakte is internationaal gebied. Ik begin er steeds meer voorstander van te worden om gewoon daar ergens uit te zetten als het shithole waar ze vandaan komen niet mee wil werken.
weggejorist-
Professor Superhirn | 08-09-16 | 20:21
Jammer Joris. Ik zei er nog bij: for the sake of argument.
@ Kaan78 | 08-09-16 | 20:38
Oh ironie...
Als de burgemeester die je moet beschermen Geesje Hendrika Faber heet kan je net zo goed direct je polsen doorsnijden .
Niet zo lang geleden had ik geschreven 'stuur de mariniers er op af' nu haal ik mijn schouders op. We hebben geen leiders, politici zonder visie en dagelijks halen we meer van dit soort lui op. Dit is nog maar het begin.
@VerenigingVanDieven | 08-09-16 | 20:36
Too late, another one bites the dust!!
@Droop | 08-09-16 | 20:37
Daar in de buurt van Ede, soms? hahaha proost gast!
Misschien moet de wetgeving nog een beetje worden bijgeslepen, zodat van deze Turken (want dat zijn het) het Nederlands paspoort kan worden verscheurd. Vervolgens pleur je ze per omgaande post terug naar Turkije, want daar hebben ze dan nog wel een paspoort van. Hoe moeilijk kan het zijn?
opgejorist-weggerot | 08-09-16 | 19:11
Ik geloof dat er verdragen zijn gesloten met Turkije en Marokko en dat het daarom niet zo maar kan, maar ach, die landen hebben er geen moeite mee als een verdrag geschonden wordt zou je zeggen dus wat let ons...
Professor Superhirn | 08-09-16 | 20:32
Ik zou bijvoorbeeld in de stad met gelijke munt kunnen betalen door alleenlopende kinderen of vrouwen te pesten. Maar daar voel ik me te superieur voor. Ik pest wel de geindoctrineerde volwassen mannen die dood gegooit zijn met westerse propaganda en niet nadenken bij wat hun grote blonde partijhoofd zegt en doet.
Die kneus zegt het is onze buurt,zal wel kneusje,maar het is ONS land,dus ook onze buurt.Vies agressief rot tuig en de overheid kijkt toe en doet niks,dacht dat het de plicht was van de overheid om haar burgers te beschermen,maar het tegenovergestelde is waar zelfs de politie laat zich in een ander filmpje vandaag weg jagen.
Welke middelgrote tot grote stad heeft niet zulke wijken? Begint al vanaf 50.000 inwoners. Etterende gezwellen zijn het doordat politiek en politie niets ondernemen. Wachten op een ommekeer is zinloos, niemand met enig gezag steekt een klauw uit. Ze rotten weg die kansloze jongeren, en de volgende generatie wordt nog verrotter.
Vanuit de witte enclave op de Veluwe trek ik een biertje open en lach hartelijk om de beelden die ik zie. Proost.
@Joris
Wees genadig met mysteryposter a.u.b.
Geef mijn een roze mic en een brede cameraman, dan loop ik die wijk wel in om te interviewen, no sweat.
Worf100 | 08-09-16 | 19:36
Klopt!!! Waakzaam en dienstbaar!
-weggejorist-
Dit is dus de achterban van DENK (en Erdogan). We kunnen onze neus ophalen voor DENK, maar als de achterban van Erdogan massaal gaat stemmen dan DENK ik dat onze democratie toch wel een opdonder krijgt.
Dus hoop ik dat de rest van Nederland ook gewoon gaat stemmen en wel wijs gaat stemmen.
Moet je in Spanje of Italië proberen dan word je gewoon kapot gemept door de politie en terecht. Dan pas wordt er een keer gepraat. In de USA idem.
Maar hier regeert het gespuis.
Het gespuis dat gratis werk verricht voor de bazen.
Is dit nog nieuws? | 08-09-16 | 19:53
Dat is exact het probleem in dit land. Ik loop in mijn vriendenkring al geruime tijd te verkondigen dat een stem op Wilders geen kwaad kan, al is het maar als proteststem. Krijg ik als antwoord: "Denk je dat dat wat oplost? Zijn andere zaken niet belangrijker zoals de hypotheekrente aftrek?" Daar zijn ze mee bezig, centjes, bedrag voor de leaseauto en het bakstenen nestje. Nee, ik zie het somber in.
Kaan78 | 08-09-16 | 20:19
Zitten er wel autochtonen op die islamitische school van jou?
@Jan, Leiden | 08-09-16 | 20:27
Succes Jan!!
In maart 2017............
pleurt op! zou de ministert zggen
Geen clubhuis of een welzijnswerker, een machinegeweer erop.
Klein Kankara.
Onderwijl heeft hun grote fascistische leider in Turkije na het uitschakelen van de Güllanisten in Turkije en liefst ook in Europa nu ook alle PKK aanhangers als untermensch betiteld. Dus alle Koerden zijn nu ook zwaar de lul, in en onder Turkije. Ja, want Turkije is een heel fijne eenheid hoor? Toch staatsmedia NOS? Schaamteloos als je toch journalist bij het journaal bent nu. Landverraders lijken er helemaal niets meer bij.
Intussen likken Europese én onze politici de reet van Erdogan schoon van zijn strontbeleid van pure vervolging.
Tijd voor andere partijen in Europa, weg met die wegkikende Erdogan rimmers!
Is van Leeuwen al onderweg?
Je laat je toch als niet wegjagen door deze kameelneus? Dit is niet zijn wijk vriend. Hij hoort hier niet eens in Nederland. Wilders was nog mild toen hij sprak over minder minder minder. Als het aan mij zou liggen dan zou ik zeggen helemaal NUL!
15 jaar geleden dacht ik nog dat dat geroep over een burgeroorlog allemaal gewoon paranoide onzin was.
Nu zie ik het steeds dichterbij komen en de politiek lijkt nog steeds te hopen op een soort van deus ex machina...
-weggejorist-
@duitse herder | 08-09-16 | 19:39
Fijn voor je. Ga je nog een keer integreren? Bleeerggh.
Ik voel mij superieur door dit fimpje, ik denk dat ik morgen wat autochtonen ga pesten
Haha, wat een bezemsteel! Die pak je met een hand om zijn middel en die schuif je zo in het foudraal van je biljartkeu. Pismenneke.
Die blanke wordt geslagen omdat er geen Hollands volksgevoel meer is. Dat moet terug komen, anders zijn Hollanders sowieso verloren.
Tsja, tenzij er heel snel een ommekeer komt komt er een keer een moment dat autochtonen niet meer naar de politiek kijken voor een oplossing, en het ook niet meer kan schelen dat wij wel keihard aangepakt worden bij tegenacties.
Is er geen mirror van dat filmpje? HvNL pagina doet moeilijk over een adblocker dus ik kan het niet zien... ook niet als ik adblock uitzet.
En toch laat zo'n cameraploeg zich wel van zijn lafste kant zien. Als die journaliste (sic) het nou gewoon zou negeren totdat ze de beloofde klappen zou krijgen, dan zou ze pas echte televisie hebben. En een echte reden om een debat over die situatie te hebben. Dit is kansloos.
Nederland is door en door verrot geworden door die gore islamitische invloed. Wij worden de baas let maar op ,hoorden ik moslims 20 jaar geleden al zeggen en dat lijkt niet meer ver weg , bedankt PvdA.
Integratie of integratis,inteelt gratis.
IQ zelfde als schoenmaat.
Levenslang aan uitkeringstiet.
-weggejorist en opgerot-
Ondertitels de nieuwe Nederlander wiens hand wij mogen vullen!
Toch wel mooi dit soort filmpjes, begrijp je des te beter waarom werkgevers het af laten weten bij bepaalde achternamen.
Sorry, Joris. Voor al die dubbele posts.
Van mij mogen de popo's flink profileren, liever nog verbouwen.
-weggejorist-
Had gewoon blijven staan poesies!
rhov-ion | 08-09-16 | 19:59
.
Ja ik begrijp dat ook niet hoor. HvN weet hoe het daar aan toe gaat, hebben het filmpje gezien waarin de politie met de staart tussen de benen vertrok.
DUS.
Je gaat er goed voorbereid heen - huur maar even een flink aantal beveiligers in voor een uurtje - ..
OF
Je blijft er weg. Want dit is natuurlijk een blamage van de 1e orde.
Dit ongedierte zie ik graag tegen de muur geplakt, met z'n vieze smerige arrogante rotkop. Dit is MIJN buurt gvd, ik zou hem achter de auto met zijn bek op de trekhaak door de ZIJN buurt heen sleuren!
Tunte Sidonia krijgt ook aandacht.
Kom is naar Den haag Turk.
www.youtube.com/watch?v=pgRQwxVfYUA
Leuk tijdverdrijf.
Erdo heeft ze straks hard nodig in zijn leger, lost zich vanzelf op.
@
jawor36 | 08-09-16 | 19:37
Wilde er net een grap over maken. Ze halen zelf het RTLjournaal
Ik had dat nageboorte een dikke bekeuring gegeven voor het gooien van afval op straat. Vervolgens is de rest heel voorspelbaar: eentje voor beledigen van ambtenaar in functie en daarna peppersprayen en afgeknuppeld afvoeren. Om hem echt het thuis gevoel te geven: stroom op zijn ballen zetten en zijn voeten masseren met een gummistok. Opvoeden hoeft niet lastig te zijn.
adblock gedecteerd, blablabla. Dan niet, NEXT
Had gewoon blijven staan poesies!
@Ofzo2 | 08-09-16 | 19:29
Dank dat U even speciaal aan mij denkt. Lievv!!!!
Zoals Ebru zegt. Intimidatie is een emotie die jij als persoon voelt.
Is volgens Ebru dus de schuld van HvN dat zij zich geïntimideerd voelen.
@Dutch_Holland | 08-09-16 | 19:52
Die mensen hebben hier net zoveel te vertellen als U en ik want Nederlands paspoort.
Verder is het natuurlijk een Turkse tokkie die een paar stompen op zijn muil had verdiend.
Onze regering en ons grote bekken beleid (migranten) is de schuld eraan .Waarom gvd niet harder optreden ? Waarom wordt er tegen zulk gespuis niks gedaan ? In Oss en in Veghel hetzelfde.Waarom durven die niet te handelen of wat ? Duitsland scherpt het vluchtelingen beleid aan.Geen 2e paspoort meer. Per direct criminelen en die zich niet willen aanpassen eruit.Ook al zouden ze hier geboren zijn NL paspoort afpakken,uitkeringen stopzetten.Verplicht werken.s,Morgens om 5 uur afhalen met een WSD busje en tot s,avonds 19.00 uur laten werken.Dat ze moe op de bank vallen.Het zal ze leren.En zijn ze hier niet geboren per direct het land uit .
Beste mensen,
De verkiezingen komen eraan. Stem in godsnaam op een andere partij dan PvdA, Groen Links of VVD. Die partijen hebben dit soort excessen in de hand gewerkt met hun halfzachte vreemelingenbeleid. Tijd voor een ernstige afstraffing.
Diezelfde gast legt al het politieoptreden in zijn wijk vast en zegt daarbij in zijn vlogs tegen de politie dat hij op de openbare weg mag filmen wat hij wil.
Paspoort inleveren, een van de twee.
Hm.. ik dacht iets ontdekt te hebben maar jullie zijn hier supersnel, deze jongen is dus een vlogger die al bekendheid heeft op YT en vanavond in Pauw komt.
@Is dit nog nieuws? | 08-09-16 | 19:53
Ja. De wal gaat het schip keren. Bereid je maar voor.
Het gemiddelde Nederlandse electoraat ziet dit soort filmpjes niet en zal het een rotzorg zijn zolang ze dit soort berichten geloven:
http://www.nu.nl/politiek/4318854/kabinet-kondigt-extra-geld-veiligheid-en-arme-kinderen.html
"Uit de stukken blijkt dat iedereen er volgend jaar een beetje in koopkracht op vooruit gaat."
Denken jullie nu echt dat de verkiezingen hier verandering in gaat brengen? Hoe is het dan zover als vandaag de dag gekomen?
@nemoj me jebat | 08-09-16 | 19:50
Zeg, nemoj, ik ben echt niet van de vara. Dus ik weet dat niet.
Zou die knuppel nou niet bang zijn dat iemand hem zwaar te grazen gaat nemen?
-weggejorist-
-weggejorist-
1+1 | 08-09-16 | 19:47
Nee, joh. Geef ze alsjeblieft een podium.
Dan ziet links waar ze voor kruipen.
-weggejorist-
Uit t filmpje van de Telegraaf (0:22)
www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binnenland/...
Dit is het gevolg van al de buitenlanders die geïnfiltreerd zijn in de linkse partijen. Door DENK denken ze nu ineens dat ze iets te vertellen hebben.
KEIHARD Ingrijpen !! en geen gezeik over discriminatie. Dit moet de kop ingedrukt worden.
Dezelfde jongen.
postimg.org/image/nsicsuej9/
Ik snap niet dat mensen zich hierover verbazen. Dit weten we toch, of weten de meeste Nederlanders nou nog niet hoe dat werkt?
ali komijnekaas | 08-09-16 | 19:47: ik dacht je hebt een mirror gemaakt. hmpf. Zeg gs, kan dat filmpje niet op dumpert of zo. Normale mensen kunnen dat nl. niet bekijken.
Lewis Lewinsky | 08-09-16 | 19:42
Waarom geeft de VARA hem een podium? Gaan ze vol voor euthanasie van links?
-weggejorist-
Mijn land, mijn mooie land waar ik in de jaren 60 en 70 ben opgegroeid en waar ik het altijd zo ontzettend fijn had is niet meer. Alles wordt ons afgepakt en we laten het gewoon gebeuren. We laten het gewoon gebeuren en we kijken ernaar en doen NIETS ! Ons land is ongeneeselijk ziek en is niet meer te redden. Als er volgend jaar weer dezelfde partijen aan de macht komen is het voor mij defintief gedaan. Mijn vrouw en kids gaan nu al weg. Ik zal ze dan snel volgen, voor altijd.
Woorden helpen niet bij dit soort schoften. Een beetje de harde hand daarentegen maar nee, dat mag natuurlijk niet "want racisme". Was glas plas en ze gaan vrolijk verder met dat berber-gedrag.
Ik kan mij herinneren, dat de communistische partij nogal wat aanhang had in de Zaanstreek..
Wie zaait zal oogsten .. zeg maar..
jawor36 | 08-09-16 | 19:37
Het wrange is dat deze droeftoeter een podium krijgt.
-weggejorist-
-weggejorist-
Wat vindt Jesse klaver hiervan?
-weggejorist-
Lewis Lewinsky | 08-09-16 | 19:42
Ah thanks man, ik ga mijn tenen spalken want dit wordt tenenkrommend.
'Iek wait warrr Hart von Niederland wohnt. An die Piet Heinkade!' *klak*
Aldus de untermensch.
@Worf100 | 08-09-16 | 19:36 "De politie zijn toch voor de openbare veiligheid te handhaven?"
.
Zeker, en dat is ook het 'pakkie an' voor de brugemeester. Maar een politie die niet gesteund wordt door een alert bestuur en een bonafide jusititie kan kennelijk alleen maar een beetje rondrijden.
-weggejorist-
Kameroudste | 08-09-16 | 19:13
Ik ook. Schrik er een zelfs een beetje van.
Maar ik heb dan ook het- oh, nee - maar ik ben het ook zo zat!
@Patje2011 | 08-09-16 | 19:41
Vanavond al. Dan komt Ismail Ilgun, de filmert, bij Pauw.
Ha! Dat is net mijn wijk.
Je moet er gewoon ook niets van zeggen. Niet je tanden laten zien. Ze vooral niet aankijken. Ook niet laten merken dat je bang bent. Het is een beetje net als met valse honden.
Maar de GroenLinks-ambtenaar die ik laatst sprak wimpelde het weg. Hij herkende zich er niet in. Woont in een leuk pandje in de binnenstad. Met een bakfiets in de box. Allemaal witte mensen in het pand, in het straatje, hoop bloemen en een leuk, hip tentje waar ze nu vast hun quinoa zitten weg te spoelen met hun organische chai.
Ik wil ook weer dat mijn buurt ook van mij is.
*zucht*
Goh, Zaandam komt wel zo erg op de kaart... in een negatieve zin. Hoop dat Zaanstad nu eens wel actie onderneemt, dan met een domme statement komen, en hopen dat het overwaait, maar ik vermoedt dat het ze teveel werk kost.
Zijn buurt? Ik vind het best. Maar dan wordt naar zijn buurt wel electra gas en water afgesloten, wordt het vuilnis niet meer opgehaald, en komt er geen hulpverlening meer. Muur eromheen, ze mogen het helemaal zelf uitzoeken.
Don't mention the elephant in the room please.... (islam)
@duitse herder | 08-09-16 | 19:39
Aansteller. In Denemarken is het nog erger.
En morgen vast lekker klessebessen bij PAUW hierover, maar er gebeurt niks en het helpt niks. Wij zijn te gezapig en de politie moet gewoon de orde handhaven, dat is hun primaire taak.
Wutbürger_ | 08-09-16 | 19:36
ehehehehe
Zijn IQ is dermate laag dat ie totaal niet doorheeft hoe erg ie zichzelf voor heel Nederland te kakken zet!
morgen Kuzu weer witheet in de kamer.. de-escalerend mw Ploumen, de-escalarerend zal hij schreeuwen, zou Nl zijn tegen de Turkse nederlanders..
vooral die Erdogan aanhangen want de andere zijn Gulen en mag dan weer wel natuurlijk.
Duitse Herder viert binnenkort zijn 10 jarig bevrijdingsfeest.
als ze maar niet bij de appie gaan werken, straks is zelfs mn pindakaas halal... wil ik niet
Wat zijn ze ook allemaal lelijk, zegt mijn vriendin. Ze heeft een punt.
pauw.vara.nl/komende-uitzending
Denk en Turken, een van de fijnere multi culturele nalatenschappen van het PvdA beleid.
En we roepen allemaal weer wat over mariniers en het leger inzetten en knokploegen, maar we doen er gewoon helemaal niks aan. Want Nederlanders zijn veel te individueel. Als ze er 5 kilometer vandaan wonen is het ver van hun bed. Ik droom gewoon nog van een dag dat de druppel erover heen valt en we in een burgeroorlog terecht komen. Dat Nederlanders wel als een volk achter elkaar staan en dat gajes de tyfus trappen. Maar als je al bekijkt hoe de politie op dat filmpje popie Jopie staat te doen en gewoon bang wegrijdt ben ik bang dat we daar nog lang op kunnen wachten.
@Vies washandje | 08-09-16 | 19:25
Dank. Hij heeft zijn twitter afgeschermd.
-weggejorist-
www.youtube.com/watch?v=pYA26HAA85E
1+1 | 08-09-16 | 19:26
als we nu allemaal even zn YT kanaal flaggen ;)
Pim zij het al... de 5de collone.
aardappelninja | 08-09-16 | 19:33
Ga ergens anders huilen wil je.
@Piet van het Padje | 08-09-16 | 19:30
Zo is het. Eén bus vol, en als de familie zeikt nog twee bussen naar Istanbul. Zo zou het moeten, en kunnen, als de mensen zorgen dat de politiek het wil.
filmpje is stuk.
Maar ik kan wel raden waar het over gaat...
Hebben die knullen dan geen clubhuis? Geen wonder anders, deze pubers vervelen zich gewoon. Als of jullie vroeger allemaal van die lieverdjes waren? Dit is onze schuld en daar mogen we niet van weglopen. We willen geen angst, maar hoop. En buurtvaders, veel meer buurtvaders.
De ooit zo gedroomde en geroemde multiculturele samenleving. De zogenaamde 'rechtsen' hebben en hadden gelijk alleen wil de linkse wegkijkert het nog steeds niet zien. Als het zo doorgaat gaan we hetzelfde beleven als in het boek van de heer Bosma.
Maar ik neem aan dat er kamervragen worden gesteld over het feit dat de politie de orde niet maar kan handhaven in ons land ten behoeve van de autochtonen? De grondwet wordt niet nageleefd: de staat dient te zorgen voor verbetering het leefmilieu en het wordt alleen maar slechter.
@Piet Karbiet | 08-09-16 | 19:31
Ahmad Shah Massoud
en.wikipedia.org/wiki/Ahmad_Shah_Mass...
Kijk nou eens hoe 30 jaar pamperen door afgelopen kabinetten heeft geleid tot hele fijne mondige allochtonen die ook nog eens in hun blijkbaar eigen Palestijnse gebieden op Nederlands grondgebied wonen? Goed gedaan hoor!
Tijd voor andere partijen en andere wind als tegengeluid voor dat arrogante DENK gedrocht!
Verscherping is een gevaar? Dacht het niet. Het is nu of nooit, nu het nog kán!
Laag soort, zielig..... jammer dat er geen hek om heen kan.
De verantwoordelijke "Rode Vrouwen" burgemeester is al aan het pakken nl.wikipedia.org/wiki/Geke_Faber
@Infidel66 | 08-09-16 | 19:20
Lange tijd geleden werd een charismatische commandant van de Moedjahedien in zijn kantoor opgeblazen door een TV cameraman met een bom in zijn toestel. Kan nooit zijn naam vinden. Dader was Al Qaida.
Paspoort afpakken en eruit. Klaar.
Grootbekken en niks in de broek wahahaha .Niks is van hen helemaal niks.Nog niet het zand in de tuintjes .Doe je ogen dicht ,wat je dan ziet dat is van jullie.Niks ze zijn gewoon lege asbakken meer niet.Dat daar die ouders niks van zeggen ongelooflijk.Ik denk dat die ouders de kroost nog niet eens de baas zijn.Nee dat wordt nooit niks ,maar met de vinger wijzen.Daar moet Rutte eens een hartig woordje met zo een moskee bestuurder praten ,dat het zo niet verder gaat.En dan staan ze voor de tv of in de media te schelden,waarom ze zo in een slecht daglicht staan ? Precies voor dit soort gedrag echt aso en laag en primitief.Nee geen verrijking voor ons land .Leuk voor in de CV als ze OOIT gaan werken .
-weggejorist-
Zo grappig dat ze denken dat ze uit de hood komen (in turkije deden ze zeker een drive by op een kameel?) en maar jankrapjes maken dat ze opgegroeid zijn in een eenoudergezin en dat ze het niet breed hebben, boehoe. Ze kunnen echt niets aan en kunnen niks hebben, daarom zijn ze op straat om niks te doen en niets te bereiken. Ik hoop dat een paar echte Nederlanders die wijk terug vorderen dit weekend.
Ok. Maart 2017 en als het dan niet gaat veranderen zoekt deze superplus-belastingbetaler toch echt een ander land dat zichzelf wel respecteert. Ik ben gekke Henkie niet dat ik voor dit soort mislukkelingen aan het werk ben.
Of zij pleuren op of ik pleur op.
En berbaar, spaar me je tot ziens groetjes. Ik verheug me gewoon erop dat jij hier net als de rest gaat wegrotten met je gewenste samenleving.
-weggejorist-
Ik raak zwaar depressief van al die berichtgeving over die moslim lutsers. Er bestaat geen vredelievende of gematigde islam, in de kern is er maar 1 en dat is de interpretatie van de pedofiel himself, de hadith.
Ik vind hem eigenlijk wel schattig. Daar past precies een honkbalknuppel bij!
Totdat ze een baan zoeken.
Vies washandje | 08-09-16 | 19:25
merci.
www.youtube.com/channel/UC8OsoURibpSg...
Wat krijg je als honderden jaren broers en zussen en neven en nichten nageslacht produceren ? Dit.
Hier is dringend wat etnische profilering nodig.
Ismail Ilgun zo heet deze kansenparel.
Daar staat dan ook al sinds mensenheugenis een moskee de horizon van Waterland te vervuilen, pal langs de A8. Chinese toeristen denken altijd dat ze dan al bij de Zaanse Schans zijn. bureaudiscriminatiezaken.nl/wp-content...
Alvast weggejorist...
Bizar joh. Gewoon in je eigen land.
-weggejorist-
-weggejorist-
is dat niet de zelfde praatjesmaker/vlogger die in het filmpje van vandaag te zien was?
Als we ons schikken naar de wensen van onze nieuwe overheersers mogen Nederlanders zometeen misschien nog wel ten oosten van de IJssel verblijven. Net als de Koerden nu ten oosten van de Eufraat.
Er dreigt in Zaanstad een tweedeling te ontstaan: de Erdoganaanhangers nemen het Zaancentrum over en tegelijk ontstaat er in Wormerveer een winkelgebied voor de meer welgestelde Zaanse inwoners.De beter gesitueerde Turken en Mocro's verdwijnen uit Poelenburg en vestigen zich in de altijd bruisende nette vinexwijk Saendelft, alwaar de enige afleiding bestaat uit het tellen van de inzittenden van vliegtuigen die de polderbaan en zwanenburgbaan naderen.
Eerst zelf heel mans die walgelijke filmpjes posten. En dan journalisten wegjagen uit HUN(!) buurt.
Camera met daarin verpakt een vuurwapen? Is dat wat? Interview annex executie, twee voor de prijs van één.
Huh..... adblocker uitzetten bij SBS ? no way!
Wordt het stemrecht van de verloren ziel nu afgenomen VVD?
"jouw wijk?"
Ja, zijn wijk ja! En zijn sociale huurwoning. Zijn toeslagen. Zijn uitkering. Zijn smalle schouders.
De overheid doet niks. Bottom up moet er beweging komen, met heel veel tegelijk, dan kan de overheid er niet meer omheen. Dan maar anarchie. Maar van mijn ziel en voorvadeten blijven ze af. Rotte plekken in Nederland schoonmaken. Heerlijk.
Ik neem aan dat de politie deze bedreiger thuis opzoekt en meeneemt naar het bureau omdat het Openbaar Ministerie hem gaat vervolgen? Oh wacht, die hebben het te druk om het camerateam en Wilders aan te klagen wegens etnisch profileren.
Half bloedjes met bewijs drang dat ze er toch bijhoren, aandoenelijk.
Dusss wanneer zijn de verkiezingen?
Het word opgelost met projectjes als kantklossen breien en punniken. Oerhollandse Intergratis weggeefgeld, kosten 17 miljoen euro. Ze blijven van de straat en krijgen meer toekomst perspectieven. En voor de hele wijk een bloemetje van rutte met de excusses van alle nederlanders.
Ik weet wel wat er gestemd moet worden volgend voorjaar..
Hoe is het mogelijk dat dit wordt getolereerd !!. Niemand doet wat, politie is er niet, tuig is heer en meester van van de openbare weg. Kamerleden, regering doe hier wat aan !! of wachten jullie soms tot je na de verkiezingen de hielen kunt lichten en schuiven jullie de shit door naar anderen. Nederland gaat naar compleet naar de hel !
-weggejorist-
Elke keer als ik dit soort berichten lees moet ik aan die tv serie met Rijk de Gooijer denken.."Het komt nooit meer goed".
Jaja, we kafferen allemaal heel internet vol, ik ook, maar doen niks. Dus de tumor kan verder woekeren. Anderzijds lijkt het leuk om met enkele honderden anderen een lekker los te gaan op ziektes. Ik meld me aan.
Maar gaan 'we' nou ooit iets doen aan die islamitische terroristjes die wereldwijd hele wijken en onderhand ook hele steden claimen, er doen en laten wat ze willen conform hun middeleeuws doctrine, en keihard onze normen, waarden en wetten aan hun regels lappen door zo'n cameraploeg, die op de openbare weg mag gaan en staan waar ze wil, weg te jagen en te intimideren? Waarom worden zulke lui niet keihard aangepakt en van hun bed gelicht? Elke dag dat onze overheden, volksvertegenwoordigers en linkse wegkijkers doen alsof er niets aan de hand is, wordt het daadwerkelijke probleem groter. Totdat de bom een keer barst en we écht een burgeroorlog aan onze broek hebben hangen.
Alle criminaliteit en overlast waarbij reservelanders in het spel zijn: oprollen en zonder pardon meteen als persona non grata uitzetten. Doe dit één jaar en evalueer het dan voor een eventuele verlenging, tot het land weer leefbaar is. Stop de ontwrichting: Dekolonisatie Nu.
Weet je ik vind het wel prima allemaal eigenlijk. Laat mij maar in een enclave leven en iedereen die dit soort gedoe leuk vindt en heerlijk bij die multi culti samenleving vindt passen mag proberen hier te gaan wonen. Ik ga het debat niet aan, het is goed zo. Val mij niet lastig met dit soort sjonnies. De samenleving is verziekt en ik heb geen zin het op te lossen.
-weggejorist-
Ik word erg boos van dit soort beelden. Krijg er héle radicale ideeën van.
Zaandam heeft een dubbel probleem, want als sbs interesse in je heeft dan behoor je riool van de samenleving.
Moslims voelen zich kennelijk steeds sterker worden en komen uit hun holen. Onze politiek doet niets en het veenbrandje kruipt verder.
Worf100 | 08-09-16 | 19:11
Word eens tijd dat we gaan terug slaan....
Ow wacht.... nee dan ben je racistisch.
-weggejorist-
happen naar de baas | 08-09-16 | 19:09
Ik had hem (op die pagina) wel even uitgezet, wat denk je; kan hem nog steeds niet kijken, dezelfde melding. Nou, dan niet. Eigenlijk weet ik het zo ook wel.
Ik zag Ebru laatst bij Pauw zeggen over dit soort lui: "Dit zijn dan Kutnederlanders, maar wel ónze Kutnederlanders! Maar het zijn Nederlanders!" Dit naar aanleiding van dat Rutte in Zomergasten had gezegd, dat dergelijke lui moeten oppleuren. Misschien moet de wetgeving nog een beetje worden bijgeslepen, zodat van deze Turken (want dat zijn het) het Nederlands paspoort kan worden verscheurd. Vervolgens pleur je ze per omgaande post terug naar Turkije, want daar hebben ze dan nog wel een paspoort van. Hoe moeilijk kan het zijn?
Maar "de politie zit er bovenop". Dan weet je dus dat ze het niet in de hand hebben.
Wat vind Erdo er eigenlijk van?
-weggejorist-
-weggejorist-
1978:
Wat?
Gastarbeiders?
Nee hoor, die gaan straks gewoon terug.
En zoveel zijn het er niet, dus we hebben er eigenlijk helemaal geen last van.
correctief speel uurtje van een peloton mariniers,.. of klasje freefighters.
Zonder toezicht graag
Ik ga mijn adblocker niet uitzetten voor dat schijtprogramma.
En wij maar denken dat mocro's een monopolie hier op hadden. Het is blijkbaar besmettelijk in de islamitische wereld.
-weggejorist-
-weggejorist-
Ineens weet je het: je verhuisd naar Turkije, daar wonen aardige mensen wat alle teringlijers zitten hier.
Minder minder minder Zaandammers...!
Niets aan de hand toch ? Ze zijn een beetje in de war, en hebben wat begeleiding nodig, er moet vooral mee gepraat worden.. en het aller belangrijkste;ze lopen toch niet in het gooi, wassenaar,.. etc... dus wie heeft er nou last van ? Zo , ik neem nog een wijntje..
Nederlandistan zijn we geworden.
Us and them (Pink Floyd)
www.telegraaf.nl/e/26563317
Wat een toefusland is het toch geworden. 1 pot nat.
Nederland... leven of overleven ?
Net zolang blijven kopschoppen tot het bloed uit zijn kleine teen komt. En zijn youtube kanaal en die van zijn lelijke matties per direct opheffen.
Weet je,
Ik kijk er ook niet eens meer van op. Zaandam is een echte turkenstad. Ga het centrum in en je waant je in half turkije gewoon. Dit is het slappe beleid van politici en gemeentes die dit soort wijken ook toestaan.
REAGEER OOK