Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De lange Erdo-arm terroriseert Nederturken

ditisonslandgodverdomme.jpgHet gebeurde eerder dit jaar ook al. Erdogans waarheidszoekers en wijsgeren die tussen het filosoferen door ondernemers terroriseren die bij hen te boek staan als Gülen-sympathisanten. Maar die ongein raakte sinds de meest knullige coup ooit [de tijd zal leren of het gewoon een emotionele wanhoopspoging, of daadwerkelijk een Reichstagje was] natuurlijk in overdrive. "Op sociale media circuleren foto’s met daarbij oproepen aan Erdogan-aanhangers om Gülen-aanhangers een kopje kleiner te maken. Bij culturele centra in Rotterdam en Zaanstad zijn ruiten ingegooid en vernielingen aangericht. Ook circuleren er onder meer in Amsterdam boycotlijsten met daarop Turkse ondernemers die kritisch zijn op Erdogan." Zie hier bijvoorbeeld zo'n boycot-oproep in het eggie. Enfin, burgeroorlogen zijn inmiddels het voornaamste exportproduct van Midden-Oostië. Oh nee, Turkije is natuurlijk Europa, het is niet voor niets kandidaatlidstaat met versnelde toetredingsgesprekken in het vooruitzicht. Dat weehoudt ze er echter niet van zowel de Turks-Koerdische als Erdogan-Güleneske animositeit naar Europa de exporteren. Maar, we hebben nog meer migranten nodig, anders vervalt Europa in incest en genetische degeneratie, aldus de machtigste man van Duitsland. Ondertussen worden in België Gülen-sympathisanten gewoon uit hun huizen verjaagd.

Reaguursels

Inloggen

Er bestaan geen neder turken. Je bent Turk of Nederlander. Overigens heb ik in Turkije ooit hele aardige intelligente mensen ontmoet. Is wel 25 jaar geleden , maar toch. Hadden een uitgesproken mening over hun migranten in Europa.

oostermoer | 18-07-16 | 23:59

Schauble heeft groot gelijk. Wij zijn het die incest plegen en niet de moslims die allemaal binnen de familie trouwen. En om onze genen sterker en daarmee ons slimmer te maken moeten we dringend miljoenen zwaar psychotische debielen importeren.

Patatter | 18-07-16 | 22:37

Ooit de Turkse Geen Stijl bezocht?
Daar staat precies het zelfde, maar dan omgekeerd.

Pullizer | 18-07-16 | 22:02

kloopindeslootjijook | 18-07-16 | 20:01
Die hebben we al!
De gastarbeiders!

Nadat halverwege de jaren 70 de werving van arbeiders uit Turkije (NL had een verdrag daarvoor met ze) was stopgezet, noemden we ze (oa de Koerden en christenen uit Turkije) pas politieke vluchtelingen.

gaffelbaard | 18-07-16 | 21:18

Het is wachten op politiek vluchtelingen uit ... Turkije.

kloopindeslootjijook | 18-07-16 | 20:01

Bracula | 18-07-16 | 19:15

Nederturken zijn in NL geboren mensen die afstand hebben gedaan van hun Turkse nationaliteit en dus maar één (1) paspoort hebben; het Nederlandse paspoort.

gaffelbaard | 18-07-16 | 19:33

Misschien scheidt Istanbul zich alla Ukrain?

Neut | 18-07-16 | 19:30

Vervolg op gaffelbaard | 18-07-16 | 14:12

Turkije financierde ISIS. Dus die aanslagen hebben de Fransen indirect te danken aan de Turken. En aan zichzelf. Dom hoor. 'Rebellen' financieren zodat Turkije geen Assad kon verdrijven.

Frankrijk:
2012 (december)
- ' France funding Syrian rebels in new push to oust Assad ' www.theguardian.com/world/2012/dec/07... en 2015 commentaar hier 21stcenturywire.com/2015/11/15/france-...
(Francois Hollande werd in dit zelfde jaar, mei 2012, president van Frankrijk. Eea maakt dit filmpje dus heel begrijpelijk ineens. twitter.com/Marion_M_Le_Pen/status/75... )

Turkije

2016
- ' Israeli defense minister says ISIS funded with ‘Turkish money’ www.rt.com/news/330204-israel-turkey-...
2015
- 'Meet The Man Who Funds ISIS: Bilal Erdogan, The Son Of Turkey’s President'http://www.mintpressnews.com/211624-2/211624/
- ' Turkey could cut off Islamic State’s supply lines. So why doesn’t it?' www.theguardian.com/commentisfree/201...
- 'Turkish army .. defend the supply route which ISIS uses for smuggling the Syrian oil ..' southfront.org/turkey-invaded-syria-c...
- 'Senior Western official: Links between Turkey and ISIS are now 'undeniable' uk.businessinsider.com/links-between-t...
2014
- 'The “State Sponsors” of ISIS, Saudi Arabia, Qatar, Turkey: Why are they No Subject to Sanctions?' www.globalresearch.ca/the-state-sponso...
- 'ISIS Fighter Claims Turkey Funds the Jihadist Group' www.breitbart.com/national-security/20...
- 'ISIS gets men and $800 million from Turkey ' moneyjihad.wordpress.com/2014/07/08/i...
2013
- 'Who is supplying weapons to the warring sides in Syria?' www.bbc.com/news/world-middle-east-229...
- 'http://english.alarabiya.net/en/perspective/alarabiya-studies/2013/10/14/Turkey-s-relationship-with-the-Muslim-Brotherhood.html' english.alarabiya.net/en/perspective/a...
2011
- 'Turkey is ready to invade Syria' .. 'Turkey .. desperate to create the myth of a 'Syrian resistance' force ..' www.sundaytimes.lk/111204/Timestwo/int...

gaffelbaard | 18-07-16 | 19:27

Nederturken? Turken zul je bedoelen, niks Nederlands aan aan dat volk.

Bracula | 18-07-16 | 19:15

Wellicht wel leuk om bij gelegenheid tegen meneer Schäuble te zeggen dat het wel erg opvallend is dat het toch weer een Duitser is die met een variant op rassenleer op de proppen komt.

DearMud | 18-07-16 | 18:45

ben kokhals | 18-07-16 | 14:21
Colonne? Ik weet niet of dat nou wel het juiste woord is. Ik dacht eerder aan 'bezetters'. Of 'militanten'. Dit moeten we niet willen in NL.
Even een Aboutalebje hoor: 'Rot lekker op'.

gaffelbaard | 18-07-16 | 18:28

Ik hoor alleen maar holle woorden van politici in binnen- en buitenland richting de Turken richting Erdogan. Worden hebben geen enkele betekenis voor Turken en Erdogan. Als we geen daden tonen, lopen ze faliekant over ons heen. En we tonen geen daden. We hebben te maken met zeer bange en laffe politici. En daarom gaat alles van kwaad tot erger.

Rheia | 18-07-16 | 18:26

@van heinde en verre | 18-07-16 | 17:49
Bij nader inzien... Onze samenleving wordt ontwricht door massa's ongecontroleerde islamitische migranten en Erdogan hebben we voor 6 miljard ingehuurd voor de oplossing?
Nee serieus?

van heinde en verre | 18-07-16 | 17:51

Ik ben blij dat Erdogan voor ons, de EU, alle vluchtelingenproblemen oplost. Dat is bij hem in goede handen!

van heinde en verre | 18-07-16 | 17:49

Ik had nog wel iets actueels verwacht op de DENK-tank, maar deze politieke organisatie houdt zich opvallend stil. Zelfs op hun site stamt het laatste actuele van 12 juli.

Duifje63335936 | 18-07-16 | 17:46

1: Religie
2: Land van herkomst
3: Familie

fukallahalhollandi | 18-07-16 | 15:25

Het "brexit=ramp" verhaal, en het besmeuren van de brexit-voorgangers, wordt vooral hooggehouden om anderen te ontmoedigen.
@ ben kokhals | 18-07-16 | 13:54
.
oftwel precies hetzelfde scenario als bij ons Oekraine referendum.
Bedriegen, besmeurren, lasteren en bankmakerij met continentale crisis, oorlog, rampspoed en pestilentie, het licht zal uitgaan en de hemel zal op ons neerstorten.
.
De ellende is dat het smerige gespuis nog steeds de halve bevolking weet te hersenspoelen met hun vuile leugens.
Leve de democratie..?

telelezer | 18-07-16 | 14:49

[email protected] je hebt nog nooit een allochtoon bij het stembureau gezien omdat die stemmen in de tijd dat jij aan het werk bent!!

mmamax | 18-07-16 | 14:35

@gaffelbaard | 18-07-16 | 14:12
"SA: 'arrests Turkish diplomat'"

Gelezen als 'SA arrests Turkish diplomat'.
Knullig, maar niet misplaatst !

Slogra | 18-07-16 | 14:30

@gaffelbaard | 18-07-16 | 14:12
Wow. Over vijfde colonne gesproken.

ben kokhals | 18-07-16 | 14:21

@#mmamax | 18-07-16 | 13:30 "[email protected] pfff ik ben gestopt met lezen bij satan…"
.
Lupuslupus heeft m.i. wel degelijk een goed punt (denk ook aan Weishaupt en de illuminati), maar het is begrijpelijk dat het voor sommigen (nog) een brug te ver is. Heb je de piramide op het dollarbiljet wel eens van dichtbij bekeken? De recente Gotthard-tunnel voorstelling gezien? www.youtube.com/watch?v=WHt-5K0oxfo&a... Bohemian Grove? www.washingtonpost.com/blogs/blogpost...

ben kokhals | 18-07-16 | 14:18

Waarschuwing: zuiveringen.

In Turkije worden nu zuiveringen uitgevoerd onder het leger en de politie. De lijst, van een slordige 9000 mensen volgens de berichten, lag - goh, hoe 'toevallig' - binnen 2 dagen klaar. politiek.tpo.nl/2016/07/18/grote-zuive...

'Erdogan wil zuivering ook over de grens voortzetten', www.elsevier.nl/buitenland/achtergrond...
De zuiveringen zijn al aan de gang!
twitter.com/AdityaRajKaul/status/7547...
twitter.com/HDNER/status/754948902722...

- Istanbul: 'nadat ze 2 nachten lang parades onder hun venster zagen passeren die beloofden een zuiveringsactie te komen uitvoeren' twitter.com/manuelavanwerde/status/75...
- SA: 'arrests Turkish diplomat' www.dpa-international.com/topic/urn:ne...
- België: 'Agressieve Erdogan-aanhangers verjagen in België zelfs Gülen-sympathisanten uit hun huizen.' www.demorgen.be/buitenland/erdogan-sla...
- Duitsland: twitter.com/AlptekinAkdogan/status/75...
- Rotterdam: 'ruiten ingegooid' (bij pro Erdogan partij NIDA, wat heel raar is want op hun FB pagina schrijven ze - bericht van 16 juli om 01:59 - nog 'Samen in Rotterdam, voor Turkije, voor democratie, tegen de coup.') dus wie weet ... www.ad.nl/dossier-rotterdam/ruiten-ing...
- Rotterdam: 'brullende kudde Turken zet boel op stelten' ejbron.wordpress.com/2016/07 /16/allahu-akbar-brullende-kudde-turken-zet-boel-op-stelten-in-rotterdam-politie-kijkt-toe-en-doet-gewoon-niets-videos/ www.dagelijksestandaard.nl/2016/07/is-...
- Beringen, Limburg: linkis.com/doorbraak.be/nl/nieu/cjV6Z
- Zaandam: 'ruiten ingegooid' deorkaan.nl/onrust-bij-turks-cultureel...
- Amsterdam: 'boycotlijsten' www.metronieuws.nl/nieuws/amsterdam/20...

gaffelbaard | 18-07-16 | 14:12

@Lupuslupus | 18-07-16 | 13:16 "Hoog opgeleid wil m.i. niets anders of niets meer zeggen dan dat de persoon goed heeft kunnen leren."
.
Inderdaad, maar het betekent over het algemeen niet per sé dat iemand goed kan leren, maar eerder lang heeft kunnen/mogen leren. Daarom zou het ook "langopgeleid" moeten zijn ipv "hoogopgeleid". De meeste faculteiten zijn op de keper beschouwd niet eens wetenschappelijk.

ben kokhals | 18-07-16 | 14:05

mmamax | 18-07-16 | 13:37

Ik heb hier nog nooit een Turk in het stembureau gezien.
Misschien dat het aan de locatie ligt. Want we hebben hier wel AK/Erdogan-Turken en sharia moslims. Maar goed, daar staat dan weer een knokploeg tegenover (de politie doet het niet), die er voorlopig de baas over is,

Bijtendehond | 18-07-16 | 13:58

@sparrow | 18-07-16 | 13:52
Lol :)

ben kokhals | 18-07-16 | 13:56

@telelezer | 18-07-16 | 13:28 "Dus ik heb goede hoop dat Juncker, c.s. met "egg on their face" komen te staan (in goed nederlands: voor lul komen te staan")"
.
Precies. Daarstraks las ik op ZH "The British did BREXIT, and the predicted fallout appears to have been hyped. Already, Americans, Chinese and Indians are “lining up” to make agreements. The GBP is already moving back up; The Bank of England did not panic."
Het "brexit=ramp" verhaal, en het besmeuren van de brexit-voorgangers, wordt vooral hooggehouden om anderen te ontmoedigen.

ben kokhals | 18-07-16 | 13:54

Als je denkt dat het echt niet gekker kan:

"De Duitse bondskanselier Angela Merkel zegt maandag dat als Turkije de doodstraf weer invoert, de gesprekken over toetreding tot de EU worden stopgezet."

Alsof er GVD nog niet genoeg reden is om die gesprekken met deze gek nooit aan te gaan!

metzonderzijwieltjes | 18-07-16 | 13:53

hallo Erdogan .. De vereniging / partij 'denk heeft ook sterke banden met de couplegers en met Gulun

sparrow | 18-07-16 | 13:52

Lagonda | 18-07-16 | 10:52 "Wij vragen te weinig af waar de boven-ons-gestelden hun ideëen vandaan halen, terwijl dat een uiterst essentiële vraag is."
.
Bezie naast het Coudenhoven-Kalergi-plan ook het daarop voortbouwende en indertijd hoogst serieus genomen Kaufman Plan (Duitsland opheffen en de Duitsers uitroeien middels "forcible mass-sterilization"), Hooton Plan (de Duitse mannen als arbeidsslaven inzetten, de vrouwen laten bezwangeren door "non-German men" en het bevorderen van "immigration and settlement of non-German nationals, especially males") en kortdurend utgevoerde Morgenthau Plan (isoleren, de-industrialiseren en de bevolking laten verkommeren, "death by starvation and pestilence"). De wens tot het uitvolken en/of omvolken van West-Europesa borrelt dus al langer onder de oppervlakte. Denk ook aan de Bolsjewieken, die in de vergetelheid gehouden worden biblicisminstitute.files.wordpress.co... maar de voorlopers zijn van de huidige neocons www.zerohedge.com/news/2015-10-28/embr...

ben kokhals | 18-07-16 | 13:47

[email protected] je vestigt toch niet je hoop op de verkiezingen he.
Zou een beetje naief zijn, a vertrouw ik de peilingen niet, en b, al zou dit keer de PVV de grootste worden dan heeft hij echt alle zetels nodig om te regeren.
Niemand gaat straks met Wilders in zee, dus je krijgt weer her verkiezingen, en trouwens, bij de vorige verkiezingen leek het er ook op dat veel mensen wakker geworden waren, maar alsnog weer VVD stemmen, want o wat zal de buurman van mij denken als die weet dat ik PVV stem.
Daarbij heb je ook nog een heleboel stemgerechtigde uit bijv Turkije.... tja als ex Amsterdammer kwam ik toch vaak in buurten waar een blanke dezelfde zoektocht als waar is Wally was.
En met het voortplantingsdrang die deze mensen hebben..........

mmamax | 18-07-16 | 13:37

@Lupuslupus | 18-07-16 | 13:16
Het boerenverstand is er wel bij EU-adepten, maar wil op een of andere manier niet tot uiting komen. Noem het de noodzaak tot het kweken van stemvee, omdat het Marxismesprookje keihard inelkaar gedonderd is; noem het de Florence Nightingale uithangen; noem het kuddegedrag of hedonisme. Er zijn zoveel mogelijke redenen aan te dragen, en in alle gevallen lijkt men niet verder te (willen) kijken dan de eigen neus lang is.
Dat alles terwijl het allemaal zo eenvoudig kan zijn, zoals gister al mooi uiteengezet werd in Orbáns essay.

Slogra | 18-07-16 | 13:33

[email protected] pfff ik ben gestopt met lezen bij satan...
YouTube staat vol met die gelovigen die elk jaar weer een andere reden vinden waarom de wereld vergaat.
Als je het verhaal iets anders had gebracht....
ken zelf ook het verhaal dat er een gemixt ras moet komen, zou me heel goed kunnen voorstellen dat iemand zou denken... mix met moslims is een ras die goed te beinvloeden is, het zou alleen nooit zover komen.
zoals ik al eerder aangaf, elk plan die gemaakt wordt door een gladiool mislukt uiteindelijk.
Als je nu al een beetje zoekt op bijv YouTube dan zie je al dat je soort van vigalanti acties krijgt in verschillende EU landen.
Zou mij niks verbazen dat eerst de echte pleuris in Frankrijk gaat uitbreken, en zoals met alles.... als de 1 gaat volgt de rest.
We zitten straks niet meer op een punt dat we nog kunnen samenleven, en of wij verslaan de islam of de islam verslaat ons, maar vredig gaat dit niet meer verlopen. Is ook waarschijnlijk niet het plan van de EU, maar de kans is groot dat er genoeg mensen zijn die ook inzien wie de echte daders zijn dus die ontlopen hun straf ook niet.
Normaal ga ik deze discussie uit de weg, maar.... dat moslims geloven begrijp ik, pure brainwash en krijg je er ook niet meer uit, maar wij westerlingen.... hoe kan iemand in godsnaam denken dat er een kracht is die beslist wie er in een paradijs komt en wie niet.... kijk eens om je heen, wij mensen slopen alles in, op en om de aarde heen, wij moorden alles wat leeft uit, maar als je jezus in je hart neemt dan....
de tijd dat we heksen verbranden en dachten dat de aarde plat was is allang voorbij, denk dat wanneer die gast nog leefde die de bijbel en die gast van de koran zich dood hadden gelachen als die gezien hadden wat hun schrift nu nog teweeg brengt.

mmamax | 18-07-16 | 13:30

@mallekater | 18-07-16 | 13:24
Dit probeerde ik vanmorgen nog aan iemand uit te leggen. Dat dit een één op één copy is van de ReichsTag brand in 1933 waardoor Hitler de absolute macht naar zich toe kon trekken met de welbekende gevolgen. Mensen zijn zo apathisch en dom, je krijgt er gewoon spontaan het zuur van. Zolang ze vanavond maar naar GTST of voeballuh kunnen kijken. Of als een debiel virtuele beestjes kunnen gaan vangen op de meest vreemde plaatsen. Brood&Spelen.

Sjefke7807 | 18-07-16 | 13:29

"Nu nog even duimen dat het de UK goed afgaat en dan gaat het pas echt rommelen bij mensen."
@ mmamax | 18-07-16 | 13:13
.
Haha; het slimme UK is nu al druk bezig met gesprekken over nieuwe handelsverdragen met Australie, Canada, India en China; hetgeen ze van het Brusselse Kremlin op hun eentje niet mochten (want dat druist in tegen de belangen van de andere 27 en andere boelsjit). En Theresa May (de nieuwe MinPres) heeft al gezegd dat de Brexit procedure zsm in gang moet worden gezet (Bron Sky-TV)
Dus ik heb goede hoop dat Juncker, c.s. met "egg on their face" komen te staan (in goed nederlands: voor lul komen te staan")

telelezer | 18-07-16 | 13:28

Waarom zijn de export streepje Turken van belang voor de AK partij / Erdogan? Het is heel simpel: zij hebben een Turks paspoort en dus stemrecht in Turkije.
Zolang er nog democratie is in Turkije moeten alle tegenstanders van het regime in binnen- en buitenland worden geïntimideerd en dat doe je door de stoottroepen van de Diyanet moskeeën, de staatsmoskeeën, te mobiliseren. Die meutes met de vlaggen die de Erasmusbrug bezetten (op zich al een dubbele gotspe natuurlijk. Een bezetting analoog aan de coupplegers op de Bosporusbrug en dan ook nog de ERASMUS brug, een schoffering naar de Nederlandse vrijheidstraditie die met Erasmus begon. En een Marokkaanse burgemeester die dat allemaal best vindt), die meutes zijn niets minder dan de Turkse SA. Het patroon is volkomen identiek. De geschiedenis herhaalt zich nooit, maar ze rijmt wel.

Stormageddon | 18-07-16 | 13:28

Sorry, 1933, was het, het ultieme moment dat Hitler de macht definitief naar zich toe trok.....zoals Receppie dat gisteren heeft gedaan.

mallekater | 18-07-16 | 13:26

@telelezer | 18-07-16 | 13:18
Helaas weet ik maar al te goed hoe één en ander in elkaar steekt. Daarom schreef ik het ook. Ik erger me kapot aan de apathie van de doorsnee Nederlander. Ik probeer mijn buren wel eens iets duidelijk te maken en ze staan je aan te kijken als een gekaakte haring. Om daarna te stamelen; "We kunnen er toch niks aan doen. We moeten ons er maar bij neer leggen." Dat is meestal het moment waarop ik me moet omdraaien en weglopen wegens gevaar van verlies van zelfcontrole.

Sjefke7807 | 18-07-16 | 13:25

De EU-leiders, dwz politici van het tweede garnituur, ooit weggepromoveerd richting Brussel, laten zich intussen allem aal maar braaf in hun reet naaien door Erdogan....
Juncker vindt het volgens mij wel lekker, Timmerfrans moet er even aan wennen en voor Merkel is het een totaal nieuwe ervaring.
We doen allemaal de oogklepjes voor, en laten ons niet in de war brengen door de expliciete overeenkomst met Hitler en zijn fascisten in 1939.....

mallekater | 18-07-16 | 13:24

@ Muxje | 18-07-16 | 13:18
Eens, maar vertel dat maar aan Markje,Juncker,Schulz en Tusk.
Die willen daar niks van weten en gaan straks gewoon weer door met gesprekken over toetreding.

Gemeen Mosje | 18-07-16 | 13:23

@ mmamax | 18-07-16 | 13:13
.
Helaas,... Het triese Nederlandse volk is nog naiever dan we denken. Bij de laatste peilingen van de hond Maurice is de PVV alweer 2 zetels gezakt van 37 naar 35. De MSM hersenspoeling werkt uitmuntend.
Het domme volk kijgt de regering die het verdient.
De pest is dat degenen die het niet verdienen (u en ik en vele anderen) er wel onder moeten lijden.
Maar ach, die democratie toch he...

telelezer | 18-07-16 | 13:22

Ik ben toch steeds meer geneigd om het op een Rijksdagje te gooien. Erdogan heeft al duizenden rechters, politiemensen en ambtenaren ontslagen; de lange messen (lijstjes) lagen al gebruiksklaar.

Nogmaals: er kan nu absoluut geen sprake meer zijn van een toetreding van Turkije tot Europa. En schort dat visumvrij reizen ook maar op.

Muxje | 18-07-16 | 13:18

"...We willen jullie achterlijke burgeroorlog niet, we willen geen dingen opgelegd krijgen....
@ Sjefke7807 | 18-07-16 | 13:00
.
U heeft het kennelijk nog niet door maar wij zielig Nederlands schapenvolk hebben NIETS meer te willen want onze meesters in het Brusselse Kremlin bepalen wat goed is (voor Brussel).
Dus allemaal "Das Maul halten und gehorchen" en natuurlijk dokken want daar gaat het om, want Befehl ist Befehl.

telelezer | 18-07-16 | 13:18

Aluhoedjes roepers zijn anti-intellectuelen die als kleuters vastklampen aan alle sprookjes die ze van hoger hand gevoerd worden. Zelf kritisch nadenken (logica, ratio) gaat ze boven de pet.
ben kokhals | 18-07-16 | 13:02
.
Klopt. En dat terwijl ze van zichzelf denken dat ze logica/ratio in pacht hebben. Waar is het aloude "boerenverstand" toch gebleven.....Tegenwoordig lijkt het alleen maar om "hoger opgeleid" te gaan, hoe hoger hoe beter. Terwijl het spreekwoord toch luidt: hoe groter geest, hoe groter beest.
Hoog opgeleid wil m.i. niets anders of niets meer zeggen dan dat de persoon goed heeft kunnen leren. Wat men dan met het geleerde doet en wàt men geleerd heeft, is vers 2. Dat kan ten goede, maar zeker ook ten kwade van de mensheid zijn. Dat heeft de geschiedenis wel geleerd.
.

Lupuslupus | 18-07-16 | 13:16

Wat zijn trouwens de politieke 'leiders' zoals Markje,Arrogander,Didi etc. stil Om maar helemaal te zwijgen van varkentje van Baalen en schreeuwlelijk Verhofstadt.

Gemeen Mosje | 18-07-16 | 13:15

Als je er over nadenkt dan moeten we eigenlijk Erdogan stiekem een klein beetje dankbaar zijn.
Brexit was natuurlijk al een kink in de kabel voor de denderende trein van de EU, maar Erdogan is ook een onvoorspelbaar projectiel.
Schiet eerst wat Russen uit de lucht, strijkt op met wat EU geld om stroming vluchtelingen beter te begeleiden, en nu dit weer.
Hier was 100% niet op gerekend, en dan mag hij nog geen lid zijn, maar er springen zeker weer mensen over van links naar rechts.
Weet nog een jaar of 8 terug dat ik gek werd genoemd om op die gevaarlijke gek van de PVV te stemmen.... moet je nu kijken hoeveel mensen er al anders tegen dingen aankijken.
Nu nog even duimen dat het de UK goed afgaat en dan gaat het pas echt rommelen bij mensen.

mmamax | 18-07-16 | 13:13

"Als leiders blind en schijt hebben aan de veiligheid van het volk wat moet je als volk dan nog?"
@ The walking bob | 18-07-16 | 09:07
+1

telelezer | 18-07-16 | 13:12

Als dubbelpaspoorters zo fel begaan zijn met hun reserveland, maak ze dan ook sollicitaiteplichtig in dat land. Dus bij wekloosheid, ga maar solliciteren in ja reserveland. Zeker wanneer de leider van dat land vindt dat zijn externe onderdanen niet moeten assilmileren vorige.nrc.nl//buitenland/article18823... zou hij ook moeten opdraaien voor de kosten.

ben kokhals | 18-07-16 | 13:08

@Lagonda | 18-07-16 | 10:52
Gelukkig, ik ben niet de enige die wakker is. Dank u:)

Sjefke7807 | 18-07-16 | 13:05

@Lupuslupus | 18-07-16 | 12:48
Aluhoedjes roepers zijn anti-intellectuelen die als kleuters vastklampen aan alle sprookjes die ze van hoger hand gevoerd worden. Zelf kritisch nadenken (logica, ratio) gaat ze boven de pet.

ben kokhals | 18-07-16 | 13:02

@HetOorAakel | 18-07-16 | 09:49
Erger nog; ze hebben vrijwillig het M.O. conflict naar ons land verplaatst en staan met een harde plasser langs de zijlijn toe te kijken. Want kijk ons toch eens vrijdenkend en humaan zijn! En dankzij hun morele eigenpijperij zit het gewone volk nu met de gebakken humus.

@CynicalBastard | 18-07-16 | 10:03
Erger: Ze staan, net als Neville Chamberlain toendertijd, in de handen te klappen, te buigen en te appeasen. Het is een grove schande dat onze politiekers het Nederlandse Volk zó verraden en te kakken zetten. Mijns inziens hebben deze Erdogan aanhangers maar één keus. Óf je kiest voor Nederland, óf je dondert op terug naar Turkije en gaat daar je heil zoeken. We willen jullie achterlijke burgeroorlog niet, we willen geen dingen opgelegd krijgen van een president die "zuiveringen" voorstaat, óók over de grens. Dit zou niet alleen ernstig te denken moeten geven maar een enorme rode vlag met alle toeters en bellen moeten zijn. Want(Godwin alert): waar hebben we dit allemaal eerder gezien...

Sjefke7807 | 18-07-16 | 13:00

La Sylvana ligt al plat op haar rug met de beentjes wijd.

mallekater | 18-07-16 | 12:57

@The walking bob | 18-07-16 | 09:07 "Als leiders blind en schijt hebben aan de veiligheid van het volk wat moet je als volk dan nog?"
.
Wat Glasgow Argus | 18-07-16 | 09:11 zegt. Denk daarbij aan het Plakkaat van Verlatinghe. Moet je nog wel het geteletubbiede en staatstiet-zuigende deel van het volk meekrijgen, of in ieder geval niet tegen je laten opjutten.

ben kokhals | 18-07-16 | 12:49

@Slogra | 18-07-16 | 12:18
Wow! Just wow. En deze mensen hebben de leiding. Het is geen toeval.

Lagonda | 18-07-16 | 12:49

Ik heb 'Coudenhoven-Kalergi' altijd veel teveel aluhoed gevonden, maar met inachtneming van de behoorlijk recente uitspraken van een Schäuble en een ongekozen EU'er als Timmermans, etc. moet ik toegeven dat er toch meer aan de hand lijkt te zijn.

Slogra | 18-07-16 | 12:18
.
HET grote probleem van velen is het zonder pardon totaal afwijzen van "aluhoedjes" i.p.v. te *onderzoeken* of er ook waarheid in schuilt! Maar ja, onderzoeken kost tijd en moeite, zaken die men niet graag beoefent. Afwijzen en veroordelen is immers veel eenvoudiger?
.
Je hoeft geen aluhoedjes fan te zijn om te ZIEN dat achter alle onrust in de wereld een satanisch(!) PLAN zit. Satan heeft zijn doel bereikt: de mensen wijs maken dat hij niet bestaat en in het kielzog daarvan dat de Schepper niet bestaat.
.
In de eindtijd (dat is NU) zal God Zelf hen zenden een kracht der dwaling !), dat ze de leugen zullen geloven.
In de oorspronkelijke tekst staat i.p.v. het woord kracht: energie. Een woord dat we allemaal kennen.
Tegen die energie der dwaling is NIETS bestand! Alleen degenen die daarvoor gewaarschuwd zijn, zullen het kunnen zien.

Lupuslupus | 18-07-16 | 12:48

Moslims trouwen alleen met moslims en het liefst binnen de eigen familie, dus hoezo genetische degradatie tegengaan..?

boerk | 18-07-16 | 12:42

Turkije ligt in Europa? voor 3% ja, 97% inclusief de hoofdstad ligt in Azië. Het is dus vooral een Aziatisch land.

lulleficatie | 18-07-16 | 12:41

Zo'n boycott-lijstje is voor ons dan wel weer handig, weten wij waar we onze boodschappen moeten doen. Dat is dan onze bijdrage om het kritische geluid binnen de Turkse gemeenschap op Erdogan, te steunen.

Braboblanke | 18-07-16 | 12:32

Adolf erdogan op zijn best denk ik. Er gaan een hoop mensen verdwijnen in turkenland.

protonplof | 18-07-16 | 12:24

@Lagonda | 18-07-16 | 11:31
Ik heb 'Coudenhoven-Kalergi' altijd veel teveel aluhoed gevonden, maar met inachtneming van de behoorlijk recente uitspraken van een Schäuble en een ongekozen EU'er als Timmermans, etc. moet ik toegeven dat er toch meer aan de hand lijkt te zijn.
Kijk ook 'ns naar de volgende video:

www.youtube.com/watch?v=KK-U6Eaiz3g

Vooral de meneer op 2:15 meent van de zelfhaat te moeten druipen.
Het komt op mij over alsof het hier 1 grote, bijzonder matige komedie (tragikomedie, zo je wilt) aan het worden is; bijbehorend acteerwerk en al.

Slogra | 18-07-16 | 12:18

Heeft Junkerfrans al een geëmotioneerde toespraak gehouden hoe onterecht de coup was en Schürkije juist een land is die democratie hoog in het IS-vaandel heeft staan?

Uw Psychiater | 18-07-16 | 12:10

Lagonda | 18-07-16 | 12:04

Genau! Ironische. De partijtop was niet "Arisch". Hitler een kleine aan medicijnen verslaafde opdonder met donker haar. Goering een bisexule vetklep. Goebels had een klompvoet.

Basil Fawlty | 18-07-16 | 12:08

Want een korte analyse van mijn directe omgeving wijst uit dat het vooral de Henk en Ingrids van dit land zijn die naar de Turkse stranden afreizen.
Bigi Bana Boy | 18-07-16 | 11:23
.
En die stemmen allemaal PVV?? Lijkt me heel sterk. In mijn omgeving willen de PVV stemmers - inclusief ikzelf - nog niet dood gevonden worden in een moslimland. Al kon ik er gratis heen! Nooit!
"Geld dat stom is maakt recht dat krom is" geldt niet voor mensen met ook maar een beetje karakter en eigenwaarde.
.

Lupuslupus | 18-07-16 | 12:05

@Basil Fawlty | 18-07-16 | 11:47
Nou ja, het hele nazi-regime is een uit de hand gelopen wetenschappelijk experiment. Alles stond in dienst van 't methodologisch scheppen van een ideaal en gezuiverd Arisch superras. Eugenetica, Lebensborn-klinieken, de Holocaust etc. etc. De invasie van Europa was in dezen eigenlijk niet meer dan een voetnoot: het toekomstige superras moest "Lebensraum" hebben om zich verder te kunnen ontplooien.

Lagonda | 18-07-16 | 12:04

Hoe zien die Erdo Turken zich hier? Als kolonisten van het nieuwe Ottomaanse rijk?
Baby Fark McGee-Zax | 18-07-16 | 09:09

Als zij zich Turkse-Nederlanders noemen dan ja. Degene die respect voor de Nederlandse omgeving hebben noemen zich immers Nederlandse-Turken.

oh no | 18-07-16 | 12:03

Inderdaad wel apart te noemen. Met een Nederlandse vlag ben je intussen te nationalistisch en dus bijna nazi maar voor de rode vlaggen ligt dit totaal anders

Mark van Leeuwen | 18-07-16 | 11:56

Ik heb een hekel aan mijn buurman, het is wel geen turk maar kan Erdo die ook meenemen

AndreM | 18-07-16 | 11:49

Lagonda | 18-07-16 | 11:27

"Maakbaarheid". Dat was idd het woord waarna ik op zoek was.
Zal ik er dan maar de Gowdin op loslaten? Mengele was daar op gruweljke manier ook mee bezig. Doet me altijd denken aan het boek en de film "The boys from Brazil."

Basil Fawlty | 18-07-16 | 11:47

joost2 | 18-07-16 | 11:19
Pechtold zou zeggen:"heerlijk zo'n bericht, ze moeten maar pang-pang roepen"

Bolder | 18-07-16 | 11:46

Ach koenders roept geen bijltjesdag maar wij weten wel beter. Maar ja nu maar hopen dat het in 2017 hier bijltjesdag is en zowel de vvd en pvda vallen onder onze nationale bijltjesdag. Dan zeggen wij ook massaal tegen koenders ,joh het is geen bijltjesdag maar we redden eindelijk ons land. Tsja en die EU kliek is helemaal gestoord. Assad is het kwaad en erdogan wordt binnengehaald als de grote redder terwijl hij een zelfde dictator is en mischien zelfs wel erger. Maar ja langzaam aan zal het daar wel eindigen in een burgeroorlog die zelfs buiten de grenzen wordt uitgevochten. Gezellig!!! Denk dat die britten dadelijk dankbaar zijn dat ze toch voor de brexit hebben gekozen.Dat gaat ze geen windeieren opleveren. Ik zeg op naar een Nexit. Want duidelijk mag zijn dat dit kabinet en die EU gestoorde idioten zijn.En ze Ons en heel EUropa naar de kloten helpen.

tweetybird | 18-07-16 | 11:45

We hebben het alleen maar over de Turken maar de Marokkanen, schuiven gewoon aan bij de (Neder) Turken. Dus we gaan hier nog wat zien binnen nu en morgen.
HdJ& | 18-07-16 | 09:53

Klopt op FB werd er door beide vol lof gesproken hoe de turken massaal Rotterdam bezette en dat niets en niemand hun gaat tegenhouden "alaaf is groot " met dank aan de wegkijkende schijtbakken .

Jetstream | 18-07-16 | 11:45

addergebroed, het zijn boosaardige menschen, die door nijd en laster het geloof/geluk van anderen vergiftigen, "de adders aan zijn borst koesteren" aardig voor iemand zijn en dan stank voor dank krijgen; iemand helpen die vervolgens misbruik van je maakt, een Nederlandse boer die een zieke turkse slang vindt. Hij heeft medelijden met het dier en stopt het onder zijn kleding tegen zijn borst om het te verwarmen. Als de slang zich beter voelt,Bed/Bad/Brood heeft bijt hij de boer, er schuilt een addertje onder het ge(LOOF), er is een verborgen risico in het islamistische spel.Hij kijkt of hij op een adder heeft getrapt, de gelaatsuitdrukking van politici na de waarheidsbevindvinger op hun bijtwond te hebben gelegen, snel de kop indrukken om de slangenkuil de gevaarlijke plaats of situatie die beter vermeden wordt, niet te laten uitgroeien tot enclaves, waar men geen zeggenschap of controle meer over heeft.
De Aesculaap en Caduceusstaf, of symboliek van een trouwring, kaarsjes op een verjaardagstaart, proosten, duimen, Kerst, Pasen, Sinterklaas en karnaval. fijne verkansie Mark. en de rest van de Pays-Bah.

hovawart | 18-07-16 | 11:44

Ik lees; de coup is mislukt omdat men vergeten was om CNN Turk uit te schakelen, Erdogan kon via deze zender zijn volk bereiken. Via minaretten werd de boodschap verspreid over Turkije. Nu zat ik hier eens over na te denken. Wanneer er een coup zou komen in dit land (of andere Europese landen), en me schakelt de media (bv NOS) uit en legt internet lam, en men zou de minaretten gebruiken voor het overbrengen van een boodschap, geven moslims hier dan gehoor aan? Met ander woorden, zouden ook zij doen wat hen opgedragen wordt? Dan kan van alles zijn; vermoord je buurman die NIET moslim is etc. Want de basis hiervoor is aanwezig inmiddels. Minaretten all over the place. Zou het zo kunnen gaan?

Betweetert | 18-07-16 | 11:41

Is Erdogan al bereid internationaal onderzoek toe te laten!

ali komijnekaas | 18-07-16 | 11:37

joost2 | 18-07-16 | 11:19

Joost, Gulen is geen haar beter dan Erdogan. Erdogan is mede groot geworden juist door Gulen. Die hebben jaren samen in bed gelegen totdat Gulen dacht: Erdo wordt me nu te machtig en Erdo dacht: Gulen is een oude man die mijn ambities in de weg staat dus daar moet ik snel vanaf. Gulen had al lang in de bak gezeten als hij niet in de VS had gewoond maar in Turkije.

Basil Fawlty | 18-07-16 | 11:33

@joost2 | 18-07-16 | 11:19
Zoals ik eerder zei ergens verdienen wij dit als volk gewoon, we laten ons leiden door een zooitje slappelingen en er is momenteel geen politicus (ook geen Wilders) die daar verandering kan brengen.. hadden we Pim nog maar.

Barkruk2 | 18-07-16 | 11:32

Ja en de staatsgreep in de Oekraine werd goedgekeurd door de EU baasjes. Ze gooiden zelfs nog olie op het vuur door allerlei prettige dingen te beloven aan het volk daar, maar in werkelijkheid naar de zakkenvullers gaat. Maar dat een Erdogan een staatsgreep verzint, dat is niet erg voor de EU baasjes, die spijkerhard democratie brullen. Allemaal Chamberlains. Stel hypocrieten.

wallenberg | 18-07-16 | 11:31

@Piet Karbiet | 18-07-16 | 11:28
De pers speelt een schandalige rol m.b.t. de EU. Er wordt helemaal niks onderzocht of blootgelegd of correct geanalyseerd. Er wordt keurig netjes klakkeloos overgeschreven en meegebogen.

Lagonda | 18-07-16 | 11:31

@Lagonda | 18-07-16 | 10:52
Dat roep ik hier al jaren en velen met mij. Die Schäuble deed zijn uitspraken 6 weken geleden en de nationale pers leek weer eens oost-indisch doof. Eng.

Piet Karbiet | 18-07-16 | 11:28

@Basil Fawlty | 18-07-16 | 11:15
Klopt. En daar komt nog bij dat Duitsland al eeuwenlang zeer succesvol is geweest in het ontwikkelen en toepassen van wetenschap. Het land loopt nog steeds in de frontlinie als 't gaat om chemie, life sciences en technologie. Met andere woorden: ze geloven heel erg in de *maakbaarheid* van natuurlijk processen, juist omdat ze daar altijd zo goed in zijn geweest. Vandaar dat in Duitsland altijd veel is nagedacht over genen en rassen, want hoe mooi zou 't zijn als je broederschap van 't mensdom in een laboratorium tot stand weet te brengen?

Lagonda | 18-07-16 | 11:27

Duifmans | 18-07-16 | 10:03

Ik raakte mijn Belgische automatisch kwijt en heb mijn Nederlandse nationaliteit niet vrijwillig aangenomen.
Ik ben kind van Nederlandse vader en Belgische moeder en geboren in Nederland.
Waardoor ik dus een dubbele nationaliteit had.
Ik heb nooit in België gewoond en daarom heeft België mijn Belgische nationaliteit afgenomen op mijn 28ste verjaardag zonder enig bericht.
Daar moest ik niet eens wat verkeerd voor doen (volgens Belgische wetgeving kun je je Belgisch staatsburger verliezen als je je misdraagt).

Bijtendehond | 18-07-16 | 11:23

Ik zou mij overigens ook eens kwaad gaan maken over dat PVV volk dat maar stug naar die Turkse all-inclusive resorts blijft gaan. Want een korte analyse van mijn directe omgeving wijst uit dat het vooral de Henk en Ingrids van dit land zijn die naar de Turkse stranden afreizen. Ik begrijp die hypocrisie of beter nog die ongebreidelde domheid niet. Want waarschijnlijk overzien ze het zelf niet eens. Ik ga niet (meer) naar islamitische landen, nog los van het feit dat ze het daar doorgaans niet zo hebben op donkere mensen.

Bigi Bana Boy | 18-07-16 | 11:23

Allemaal even die Gülen winkeliers steunen dus.

Makamba Makamba | 18-07-16 | 11:23

Bij deze roep ik alle wel naDENKende Nederlanders op om alleen zaken te doen met anti-Erdogan Turken en alle Erdogan sympathysanten te boycotten. Dat zal ze leren in Ankara!

Brulboei_61SB | 18-07-16 | 11:23

Verontrustende ernstige berichten vandaag in de Nederlandse dagbladen over de Turken in Nederland die het niet met Erdogan eens zijn.
Die worden belaagd, met de dood bedreigd en hun winkeltjes zullen in brand gestoken worden.
Vaak zijn het Gulen aanhangers, waarvan 2 culturele kantoren al zijn beschoten en beschadigd.

Let wel dit gebeurd in ons Nederland!!
We staan dit allemaal zomaar toe???
Zijn we nu al zo bang voor dit tuig geworden??

Heeft U al een politicus gehoord over deze kwestie?

Ik maak mij grote zorgen over het feit hoe slap wij bestuurd worden momenteel.
Laf hebben onze politici tijdens die coup zitten wachten op wie er zou winnen. Toen dit Erdogan bleek te zijn gingen ze hem feliciteren en waren blij dat de democratie ( wat er niet is daar) gewonnen had. Kan het erger?

En bijna niemand die stelling neemt in den Haag.
Slap, zonder ruggengraat en alles met een dubbele moraal.
Dat is heel erg als je land door dit soort non valeurs wordt bestuurd.

joost2 | 18-07-16 | 11:19

Is het ook niet raar dat Turkije voor zo'n redelijk onderontwikkeld land een belachelijk groot, modern en sterk leger heeft?

Hadden ze dat geld in het land zelf geinvesteerd dan hadden we al die ali's niet op bezoek gehad.

Nu snijdt het mes aan twee kanten voor Turkije. Dan betaal je een shitload aan belasting en nog zien ze zoiets niet aankomen.

Hulde aan de libertarische gedachtengang dat overheiden idd het probleem zelf zijn

mrXL | 18-07-16 | 11:18

Bedankt, CDA, PvdA, VVD, D66 en GroenLinks, dat jullie zo veel Turken naar Nederland hebben gehaald, die hun interne problemen hebben meegenomen en die problemen nu onderling uitvechten. Wat is het toch fijn dat wij Nederlanders daarin worden meegesleept! Daar zaten wij net op te wachten! Dank je wel, Balkenende, Cohen, Samsom, Rutte, Pechtold, Klaver en Sap en al jullie voorgangers!

MAD1950 | 18-07-16 | 11:17

Kraan dicht, dan dweilen:
import islam stop
verbod op uitingen van religie in de openbare ruimte
verbod op islamitisch onderwijs
iedere crimineel met dubbel paspoort uitzetten.
Dan kijken we verder.

Poes Fiep | 18-07-16 | 11:17

Lagonda | 18-07-16 | 10:52

Uitstekende beschouwing Lagonda! Mij liepen ook de rillingen over de rug toen ik het Schäuble verhaal las. Aan de andere kant verbaast het mij helaas niet. Als je kijkt naar de geschiedenis is het een heel Duitse opmerking van Schäuble. Duitsland had eerst de frustratie dat ze niet 1 waren zoals Frankrijk en Engeland en na 1871 toen ze een werden hadden ze de frustratie dat ze niet een koloniale en industriele macht waren zoals wederom Engeland en Frankrijk. Maw hun geschiedenis hangt aaneen van frustratie en daar komt na 1945 ook nog eens de wo2 erfzonde bij. Mutti Merkel heeft daar heel erg last van maar ook Schäuble.

Basil Fawlty | 18-07-16 | 11:15

Wat zeggen de politici hierover? Gaat de turkse kristalnacht zich uitbreiden over europa om alle erdogan tegenstanders de gaskamers in te jagen. Lacht rutte alles weg en doet het af als grappig? Laat de politiek dit toe en krijgen we turkse moordcommandos die nu eerst de turken die tegen erdogan zijn uitschakelen en is zijn daarna de niet turkse tegenstanders aan de beurt? Dit gaat compleet mis als de politiek niet met mandaat en daadkracht nu ingrijpt.

jitro | 18-07-16 | 11:13

Wat politici cq migranten knuffelaars vervolgen voor wanbeleid en willens en wetend de lokale bevolking opzadelen met dit soort ongeregeldheden.

Nat is Vochtig | 18-07-16 | 11:12

hoe dan ook
lijkt me verstandig om de NAVO-oefeningen voorlopig even in het mooie Griekenland te houden.

nemeton | 18-07-16 | 11:10

Het is gewoon erg te noemen dat als wij bij een demonstratie een Nederlandse vlag bij ons hebben dat die meteen in beslag wordt genomen.
Dat wanneer Turken met honderden Turkse vlaggen staan te zwaaien in Rotterdam en die gewoon mogen uitdelen, dat daar op generlei manier tegen opgetreden wordt.
* emigreren doet * !

A3an | 18-07-16 | 11:10

Turken die zich zo door emoties laten leiden zonder hun gezondheid verstand te gebruiken zijn geen knip voor de neus waard.

hautmont | 18-07-16 | 11:09

fikkieblijf! | 18-07-16 | 09:19

Die Middenoostische degeneratie wordt op inteelt gestoken, maar kan iemand mij dan eens uitleggen, waarom er dan nooit geboren en getogen Volendammers, Urkers en Staphorsters radicaliseren?

Bijtendehond | 18-07-16 | 11:08

Europa, in de greep van "de nieuwe democratie"; de EU en Erdogan. Europa verdient zoveel beter!

miss error | 18-07-16 | 11:05

Ik verbaas me nog het meest over alle reacties van die sneue turken. Democratie blaa blaa, net als onze eurofiele, linkse leiders. Wat nou democratie?? :')
Als je al je tegenstanders gelijdelijk aan de deur uit werkt/vermoord/opsluit of laat verdwijnen. Dan ga je Uit-eindelijk ooit een keer de meerderheid halen.
Zelfs als je helemaal in je eentje over blijft..
(met een absolute meerderheid, dat dan weer wel)

Nouwske | 18-07-16 | 11:02

Didier Reynders gooit er een Freudiaanse verspreking tegenaan: 'Wij moeten duidelijk uitleggen dat hij niet te ver kan gaan'

Ofwel: Erdo kan doen wat hij wel, hij kan niet niet te ver gaan.

Barry Hay | 18-07-16 | 10:58

Niet iedereen heeft trek in islam; vooral hoger opgeleiden niet. Turkije was meer nog dan Iran destijds verwesterd en seculier, en ze vaarden er wel bij (zie de toerismesector). In het geval van een echte couppoging denk ik dus dat dit slechts een korte (en spontane en rommelige) prelude was.

Wel apart dat de EU zo op het belang van democratie hamert inzake deze hele zaak, aangezien het zelf allesbehalve democratisch tot stand gekomen is.
Begint de twijfel en paranoia eindelijk toe te slaan? Wat voor waanzin kunnen we nog meer verwachten als de fat cats van Brussel rare sprongen gaan maken, omdat ze hun eigen mensen niet vertrouwen (momenteel met het nemen van beslissingen op intranationaal niveau in 't bijzonder)?

Slogra | 18-07-16 | 10:57

Wát een huiveringwekkende uitspraak van zo'n Schäuble. Het geeft ook precies aan waar de boven-ons-gestelden onder elkaar over nadenken, en welke toekomstvisie de eurocraten voor het mensdom in petto hebben.

Een aantal dagen geleden werd het Coudenhoven-Kalergi-plan in de comments naar voren gebracht. Coudenhoven-Kalergi was een Oostenrijkse diplomaat/schrijver die na WOI als één van de eersten het ideaal van een pan-europese unie in de grondverf heeft gezet. Deze man wordt verafgood door onze eurofiele leiders; veel van zijn opvattingen zijn klakkeloos door de EU overgenomen, en in 't Brusselse wordt nog steeds elke twee jaar de "Coudenhoven-Kalergi Prijs" uitgereikt aan de leider die zich 't meest heeft ingezet voor de eenwording van Europa. Recente winnaars zijn oa. Angela Merkel en Van Rompuy.

Één van de belangrijkste ideëen van Coudenhoven-Kalergi betreft de vorming van een pan-europees *ras*, wat in zijn ogen een perfecte mix moest zijn van Europese, Arabische en Afrikaanse genen. Met dit in 't achterhoofd is de uitspraak van Schäuble ronduit alarmerend te noemen.

Het is niet voor niks dat de EU er nagenoeg *alles* aan doet om zich te laten overrompelen door oncontroleerbare migratiestromen. Het is niet voor niks dat alle pogingen tot verzet tegen deze gang van zaken zo hardhandig de kop wordt ingedrukt. Het is niet voor niks dat de Oostenrijkse(!) Conchita Wurst twee jaar geleden het songfestival won met een act waarin z(h)ij als een androgyne Eurarabische phoenix uit de as herrees. Ze menen het, en ze menen het bloedserieus.

Politiek idealisme zoals 't communisme of 't socialisme of 't nazisme is daarom precies wat 't is: ideaal voor politici, en niet voor 't volk. Want natuurlijk willen politici niets liever dan de leiding hebben over een amorfe éénvormige massa. Die verschillen in ras en religie en geslacht zijn alleen maar lastig. Nee, één groep identieke schapen, die je allemaal tegelijk op één manier kunt aanspreken, en die je allemaal tegelijk op dezelfde manier dezelfde richting op kunt sturen --- dat is wat ze willen.

Wij vragen te weinig af waar de boven-ons-gestelden hun ideëen vandaan halen, terwijl dat een uiterst essentiële vraag is. Want ieder mens is op zoek naar sturing, en heeft de neiging om naar boven te kijken voor houvast en morele kaders. Maar, de mensen die helemaal bovenaan de top staan, de mensen die beschikken over alle macht, middelen en mogelijkheden om hun stempel op de wereld te drukken, de mensen die de macht hebben om voor de rest van de wereld de morele kaders dicteren, waar kijken *zij* naar om te bepalen of ze goed bezig zijn? Naar welke signalen zijn *zij* op zoek om zichzelf mee te meten?

Lagonda | 18-07-16 | 10:52

Waar halen ze het lef vandaan ? Schande een hele grote schande in een gastland.
altijdfeest | 18-07-16 | 10:33
.
Nederland is geen gastland voor moslims maar door hen BEZET gebied. Begrijp dat nou toch eens!

Lupuslupus | 18-07-16 | 10:50

De politie, AIVD & MIVD staan erbij en kijken er naar. Dan kunnen we natuurlijke lullen over gesloten gemeenschappen en gebrek aan overzicht, maar het is van de zotten dat de machtsstrijd van een andere staag hier uitgevochten wordt, nota bene na aanzet uit het vaderland.

HaatAth3ist | 18-07-16 | 10:50

Voor zover je nog niet zeker wist dat Schauble volledig kierewiet was....

Vind het zo raar dat ze zo graag meer bevolkingsaanwas willen, maar niet de belastingen verlagen voor de natives, maar wel datzelfde geld aan buitenlanders verspenderen.

Hoe je het wendt of keert, dit blijft ook een vorm van genocide, zij het meer op financiele leest gestoeld...

mrXL | 18-07-16 | 10:49

Iemand al een analyse gelezen van onze betweter Peterrrrrr de Vrie$...?

DasNouJammer | 18-07-16 | 10:48

Hahaha.... Incest en degeneratie heersen juist in de gebieden waar wij decennia geleden onze gastarbeiders vandaan haalden!
.
Anatolië en het Rif-gebergte: gebieden met diepe armoede waar, om de schamele geitenkudde in de familie the houden, het "neef en nicht vrijt licht"-principe fanatiek werd aangehangen...

Brou Is Back | 18-07-16 | 10:47

-weggejorist-

altijdfeest | 18-07-16 | 10:47

Als Turkije de doodstraf gaat herinvoeren moet Nederland ook maar het vogelvrij/brandmerken/pek-en-veren herinvoeren met daarbij de spelregels. Soort Pokémon.

Jos Tiebent | 18-07-16 | 10:46

@mmamax | 18-07-16 | 10:36
Jup al had ik allang een tegenreactie verwacht in Frankrijk.

Barkruk2 | 18-07-16 | 10:40

fikkieblijf! | 18-07-16 | 10:33
De Nederlandse regering en acuut optreden. Dat is als dag en nacht. Als water en vuur. Als men in Nederland een foute beslissing neemt komen ze er 40 jaar later pas achter. Als het al gebeurt. En ballen? Nee, die hebben ze niet in Den Hagistan.

tejootje | 18-07-16 | 10:36

1 ding waar we allemaal met een glimlach aan kunnen denken..... de huidige leiders met hun snode plannen hebben zeker geen geschiedenis boeken gelezen of zij denken de eerste te zijn die er mee weg kunnen komen.
De tijd komt dat ook deze mensen gaan hangen voor hun daden, recentelijk nog dictators als gaddafi.... gruwelijke beelden hoe die werd aangepakt, maar dit staat de mensen die het nu weer proberen ook te wachten, en wie weet, weten ze het wel vol te houden maar dan zijn het wel de opvolgers.
Maar als ik nu al om mij heen kijk en zie hoeveel mensen er tegen het kookpunt aan zitten dan kunnen we nog mooie beelden verwachten. Moslims hebben nu eenmaal hele korte tenen, en wij Westerlingen laten veel over ons heen komen, maar er komt een punt dat ook wij knappen........

mmamax | 18-07-16 | 10:36

@rode peper | 18-07-16 | 10:10
Uiteraard beginnen met het uitzetten van criminele dubbele nationaliteiten. Bij drie veroordelingen moet je het Nederlanderschap verliezen.

Duifmans | 18-07-16 | 10:35

Die Wolfgang Schäuble is kenmerkend voor de gevaarlijke waan waarin vele politici verkeren. Als je per se je volk genetisch wil verrijken, haal dan mensen uit Latijns-Amerika en China en India. Want over het algemeen zijn die minder dan moslims behept met een wereldbeeld dat totaal anti-wetenschap is en anti-mensenrechten is en anti-andersdenkenden is. Politici als Wolfgang Schäuble zijn geestelijk gestoord. Dat komt voor. En vaak leidt dat tot rampen. Waar later dan enorme inspanningen voor moeten worden gepleegd om die rampen te overkomen. Met decennia daarna nog jaarlijkse herdenkingen, waarbij mensen in stilte de slachtoffers herdenken die het gevolg zijn van de geestelijke gestoordheid van politici als Wolfgang Schäuble.

notamused | 18-07-16 | 10:34

Wat wel echt jammer is, dat die Sait Cinar een nieuw filmpje had gepost 3 dagen geleden, maar deze nu alweer verwijderd heeft:( NederTurkenTrol Cinar wordt salonfähig. Dit land is af.

Faragefan | 18-07-16 | 10:34

Deze horen hier niet ,en dienen per direct het land uitgezet worden.Nederland moet dit niet dulden.Ook de mishandelingen tegenover de pers en media en journalisten is niet acceptabel en kan men niet tolereren.Waar halen ze het lef vandaan ? Schande een hele grote schande in een gastland.

altijdfeest | 18-07-16 | 10:33

het is natuurlijk een gotspe dat de Neder-Turken met voorop de leiders van DENK hier grof gebruik maken van westers recht op meningsuiting om achter een leider te staan die het uiten van een eigen mening direct afstraft met gevangenneming of het eigen Erdo-volk loslaat op diegene die een andere mening hebben. Met daarbij dat anderen zich niet dienen te mengen in het eigen beleid omtrent meningsuiting.
Nog maffer dat een NL regering hier niet acuut in optreedt door een noodwet in te stellen dat je als Nl burger tenalletijde er voor kiest ook Nederlander te zijn en loyaliteit zweert aan de Nl grondwet. Dus met spoed die dubbele paspoorten wettelijk saneren.

fikkieblijf! | 18-07-16 | 10:33

Het mooie is dat als Erdogan straks boos is en een oproep doet aan zijn burgers (volk) hier in Europa.
Hier in Nederland al die gasten die op straat aan het vieren waren, hier de boel zo op stelten kunnen en zullen zetten.
.
Dus lijkt me het beste dat de regering hier eens over gaat na DENKen , en begint met maat regels te nemen. dubbele paspoorten afschaffen. enzv.

Rene046 | 18-07-16 | 10:32

"De snelle arrestaties van rechters en anderen na de mislukte staatsgreep in Turkije geeft de indruk dat de regering een lijst met namen al van tevoren had voorbereid. Dat zei EU-commissaris Johannes Hahn (Uitbreiding) maandag."
(bron: www.nu.nl/politiek/4294824/arrestaties... )

Joost Niemoller zou er wel eens dichter bij kunnen zitten dan Afshin Ellian.

Overigens dat nu.nl artikel niet te ver lezen. Het Erdogan likken van Koenders is misselijkmakend schaamteloos. Dat ze samen een hotelkamer nemen.

TheEgg | 18-07-16 | 10:29

Pastor Sippenhaft | 18-07-16 | 09:25
Ondertussen zit Zihni Ozdil te jankebalke dat allochtonen niet voor Nederlander worden aangezien en dat Nederland zo ontzettend racistisch en xenofoob is. Wat denk je nou zelf idioot!! Wanneer je als Turkse Nederlander met z'n allen de Erasmusbrug bezet en met tientallen Turkse vlaggen rondloopt en andere Turkse Nederlanders bedreigd omdat ze zogenaamd de vijand zijn....
Iets met balk,splinter en oog. Maargoed, dat is een bijbelse gezegde die ken je natuurlijk niet aangezien moslims het ook zeer moeilijk vinden om aan zelfreflectie te doen.

Julia | 18-07-16 | 10:28

RoBD=Skullfucker | 18-07-16 | 09:44
.
Informeer u eerst eens voordat u onzin schrijft.

Lupuslupus | 18-07-16 | 10:28

@RoBD=Skullfucker | 18-07-16 | 09:44

Eh nee,het turkse leger is groot maar haalt het niet bij het russische leger.
Rusland heeft overigens de laatste jaren een behoorlijke inhaalslag gemaakt wat betreft technologie voor haar leger.

ska ska ska | 18-07-16 | 10:28

Ik voorspel al maanden dat IS binnenkort ineens verdwijnt en dan op magische wijze wordt vervangen door Turkse troepen in Syrie en Irak. Ik had het mis. De Turkse bevolking is ineens vervangen door IS.

Adversary | 18-07-16 | 10:27

Wutbürger_ | 18-07-16 | 10:20
Wat de PvdA vindt, interesseert volgens de meest recente peilingen werkelijk niemand meer iets.

Bigi Bana Boy | 18-07-16 | 10:22

Website PvdA (Marit Maij): "De PvdA vindt dat Turkije op termijn kan toetreden tot de EU."


Wutbürger_ | 18-07-16 | 10:20

Over Schaubles incest argument: Hier trouwt 25% van alle Marokkanen en Turken met een (achter)neef of nicht, en in het midden oosten 40 tot 70%. Als we incest willen voorkomen moeten we ze juist buiten de deur houden.

www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/arti...

Gewinflipt | 18-07-16 | 10:15

Het lijkt erop dat we afstevenen op een hoop ellende. En nog erger is het feit dat de overheid het óók niet meer weet. Maar ja, dat krijg je ervan als je niet naar je eigen volk luistert. Dus daarom deze tip aan Rutte cs: stel met terugwerkende kracht het referendum van 2005 in werking waarin de Nederlandse bevolking de eu-grondwet heeft afgewezen. Zeg maar dat je het overdacht hebt en dat je er 11 jaar over hebt moeten doen om het goed te bestuderen (sic), maar dat het toch écht niet anders kan dan dat we dit niet kunnen goedkeuren WANT het volk, de ACHTERBAN heeft democratisch gesproken. En democratie, dat willen we toch allemaal? Gevolg is dat we snel uit de eu kunnen stappen en ons als neutraal land kunnen opstellen waardoor we een hoop gezeik op voorhand kunnen elimineren.

tejootje | 18-07-16 | 10:14

Ik heb kotsbeu van moslims.

eerstneukendanpraten | 18-07-16 | 10:13

-weggejorist-

RickTheDick | 18-07-16 | 10:13

Er zijn nog 100 duizenden blanke Zuid-Afrikaanders en Rhodesianen die graag naar de EU willen maar dat niet mogen omdat zij ooit die luie negers gedwongen hebben om op basis van "Niet werken, niet eten" Zuid-Afrika en Rhodesia op te bouwen.

Het verval van die beide ooit welvarende landen is schrijnend en natuurlijk geeft dom-links de uit het bestuurs- en regelprocess gegooide blanken daarvan de schuld.

Tip: Lees het boek "Vreemdeling in eigen land" en huiver bij dit voorbeeld hoe dom-links er in geslaagd is om Z-A binnen één generatie volledig te verkankeren.

Wie o wie verlost de wereld van dit tweede, het eerste was het communisme, dom-linkse socialistisch kankergezwel?

TriestGeval | 18-07-16 | 10:11

@Duifmans | 18-07-16 | 10:03,

dubbele nationaliteiten zijn geen probleem, het is de oplosssing! Op die manier kunnen we van misdadigers de nederlandse nationaliteit afnemen zonder ze statenloos te maken

rode peper | 18-07-16 | 10:10

Het hoofdkwartier van de AK-partij in Nederland staat in Turkendam. Denk er aan.
Heeft de politie al eens de wapenvoorraden in de bedehuizen van de muzelmannen gecontroleerd? Je hoeft maar op een knopje te drukken en Denk wordt Doe.

wijzegeit | 18-07-16 | 10:10

De gevaarlijkste van alle policor EU potentaten is de Italiaanse hysterica Federica Mogherini. Onthoud die naam.

Bigi Bana Boy | 18-07-16 | 10:10

Turkse vrouwen innovatief? Hahahaha. Ik zie de nog hufterig over de markt andere wegduwen voor de beste koopjes. Waardeloos volk is het....

Nimby_007 | 18-07-16 | 10:10

Een nieuwe en zwaar gestoorde GEK is opgestaan in Deutschland.

meneer Q | 18-07-16 | 10:10

Ik heb gehoord dat Rutte de Turkse taal gaat leren. Dat is niet zo moeilijk voor hem als geschiedenisleraar.

duitse herder | 18-07-16 | 10:09

Maar, zo zeg ik dan tegen de Erdogan aanhangers: waarom bent u in Nederland? Heeft uw grote leider u niet nodig in turkije? En als u gaat: BLIJF DAAR!! Maar als u blijft, haal die ellende niet naar ons land, zeg!

kommabijmebinnen | 18-07-16 | 10:08

@CynicalBastard | 18-07-16 | 10:03

Zoals gezegd. Zolang de meerderheid van Nederland hier nog geen probleem in ziet. Zolang het volk nog geindoctrineerd kan worden door de media. Onze leiders zijn alleen uit op consolidatie van de macht. Zodra het ook maar even duidelijk is, dat de meerderheid niet meer te beinvloeden is en het doorslaggevend is voor hun stem. Dan pleiten de PvdA en de VVD vandaag nog voor dichtgooien van de grenzen. Visie en al dat soort dingen zijn niet van toepassing.

roze_bril | 18-07-16 | 10:08

Hoe woedend links ook was, het is toch echt een total-freak

Bokito ergo sum | 18-07-16 | 10:06

Interessant artikel ter ondersteuning van de "Erdogan heeft alles zelf bekonkeld"-theorie: http://www.ad.nl/buitenland/lijst-arrestanten-turkije-lijkt-voorbereid~af7232af/%3Futm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_app

Donkersloot | 18-07-16 | 10:05

Fijn zo'n geimporteerde burgeroorlog.
Fijn dat de Turken zo ingerburgerd zijn in Nederland dat ze hun (opgelegde) "meningsverschillen" over iets wat er hier totaal niet toe doet, op zo'n democratische Nederlandse manier uit werken.
Fijn dat ze ook elkaars en onze vrijheden zoals de vrijheid van meningsuiting (of zelfs maar de vrijheid een mening te hebben) zo diep respecteren.
Kortom: kunnen we er nog iets tegen doen? Of is Erdogan hier in de e.u. al een proxy civil war begonnen terwijl onze "leiders" zaten te slapen of ziende blind waren?

CynicalBastard | 18-07-16 | 10:03

We moeten stoppen met het toestaan van dubbele nationaliteiten. Het is idioot dat tweede of derde generatie Turken zich meer Turk kunnen voelen dan Nederlander.
Nederland moet mensen met dubbele nationaliteit laten kiezen. In Nederland blijven en de andere nationaliteit afstaan en echt Nederlander worden. Of terug naar het land van de tweede nationaliteit en de Nederlanse nationaliteit afpakken. Misschien doen Turkije en Marokko nu nog moeilijk, maar daar kunnen we als Europese landen gezamenlijk over onder onderhandelen.
En het is niet onmenselijk, want Nederland doet hetzelfde. Je raakt je Nederlanderschap kwijt als je vrijwillig een andere nationaliteit aanneemt.
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/nede...
"U verliest de Nederlandse nationaliteit als u een andere nationaliteit aanneemt."

Duifmans | 18-07-16 | 10:03

"aldus de machtigste man van Duitsland."


Ik noem dat geen man, maar een cuckold.

omanders | 18-07-16 | 10:02

@sabotage
Die optie is al een tijdje voor hoogstwaarschijnlijk aangemerkt. Eventjes wat topics teruglezen.

Jos Tiebent | 18-07-16 | 10:02

Je verveelt je nooit met die turken. Er is altijd wat te doen met deze figuren.

CaptainKurk | 18-07-16 | 10:00

-weggejorist-

Sabotage | 18-07-16 | 09:58

Beetje off topic wellicht maar ik vraag me ineens af of Erdogan zelf soms deze knullige coup heeft geënsceneerd om de rechterlijke macht en het leger totaal te kunnen zuiveren? Is wel zo'n typische dictators actie.

Sabotage | 18-07-16 | 09:58

Oh nee toch niet

knutsel | 18-07-16 | 09:58

Wanneer komt er in het biologieboek te staan dat moslims tot de familie van parasieten behoren?

Dutch_Holland | 18-07-16 | 09:57

-weggejorist-

knutsel | 18-07-16 | 09:57

-weggejorist-

knutsel | 18-07-16 | 09:57

We hebben het alleen maar over de Turken maar de Marokkanen, schuiven gewoon aan bij de (Neder) Turken. Dus we gaan hier nog wat zien binnen nu en morgen.

HdJ& | 18-07-16 | 09:53

youtu.be/tEgAknZJalputin over immigratie en als toegift een moslim prediker die vertelt hoe de moslims denken .

Jannes K. | 18-07-16 | 09:53

solcama | 18-07-16 | 09:46
Schauble droomt van ouderjaarsnachten als in keulen, daar waren weinig neven en nichten te vinden.

Glasgow Argus | 18-07-16 | 09:51

Ok, al een beetje duidelijk waarom dat visumvrij reizen een slecht idee is?

roze_bril | 18-07-16 | 09:51

Rutte zag dat het goed was en was aan het voorbereiden voor de toppers. Aboutaleb zet effe de ME in tegen deze ellendige mensen laat ze eens voelen dat ze in Nederland zijn en dat wij hier geen 1 fuck te maken heeft met Turkije. Waarom hebben Turken zo vaak ruzie met Armeniërs, Russen, Grieken, Cyprus en zegt genoeg.

franck7020 | 18-07-16 | 09:50

Die Turken hebben gewoon gelijk, een volk wat zo over zich heen laat lopen en zelfs onthaalt op "jij bent welkom", te vreten geeft en een uitkering aanbied, verdient het om geassimileerd te worden door dat zelfde, als een soort Borg opererent volk.

zwellevertje | 18-07-16 | 09:50

Met dank aan wegkijkend, goedsussend, theedrinkend, Oerol hippie dansend en nivellerend PvdA en Groenlinks die door allochtoon stemvee te paaien nu een Islamitisch Trojaans dictatoriaal AKP paard in hun midden hebben die staat te schijten in hun veganistisch biologisch groentetuintje en geen reet aantrekt van de getrokken moestuin lijnen en paden

HetOorAakel | 18-07-16 | 09:49

Wat mij betreft mag voor de Turken het woord 'gastarbeiders' weer worden ingevoerd, want veel meer dan dat is het merendeel niet. Enige band met Nederland is een financiële band voor de rest ligt hun hart bij Turkije. Tijd dat deze mensen gaan kiezen: in Nederland integreren of terug naar het beloofde land Turkije.

FrankVeer | 18-07-16 | 09:48

Schäuble wil meer-meer-meer nicht-neef huwelijken om EUropesche inteelt tegen te gaan. Wat een intellectueel!

solcama | 18-07-16 | 09:46

Die Schäuble is knettergek. En seksueel gefrustreerd waarschijnlijk.

Baby Fark McGee-Zax | 18-07-16 | 09:46

Als die Erdo-aap ook maar 1 keer richtig het oosten zal dreigen is dat kudt-landje binnen 'n week een nieuwe deelstaat van de Russische federatie
Onze man in Mockba | 18-07-16 | 09:26
.
Of een glazen parkeerplaats.
Lupuslupus | 18-07-16 | 09:39

Ik wil de vreugde niet bederven, maar t Turkse leger is groter dan het Russische, heeft beter materiaal, een grotere reserve aan personeel en door de Koerden meer recente gevechtstraining. (Nog niet eens meegenomen dat het een NATO-lid is.

RoBD=Skullfucker | 18-07-16 | 09:44

Zijn het niet ondermeer de Turken die woorden als racisme en discriminatie zo gauw in de mond nemen? Pot en ketel...

DasNouJammer | 18-07-16 | 09:43

Incest en degeneratie?? Wie importeert hier nu een cultuur met eeuwenlange familiehuwelijken tradities??

heldheino | 18-07-16 | 09:42

Ik viel net bijna van m'n stoel, een commissaris van de EU heeft iets zinnigs gezegd. www.reuters.com/article/us-turkey-secu...
Ik dacht daar ook wel over na. Ofwel er worden gewoon lukraak heel veel mensen opgepakt waarbij een groot deel niks met de coup te maken heeft. Of de Turkse staat wist al dingen voordat de coup daadwerkelijk plaatsvond...

vindead | 18-07-16 | 09:41

Onze man in Mockba | 18-07-16 | 09:26
Zou het? Turkije heeft 600.000 man paraat en Rusland heeft 800.000 man paraat staan. Denk eerder aan langdurig bloedvergieten.

Wasbakplasser | 18-07-16 | 09:41

@MichieldeMuiter | 18-07-16 | 09:31
youtu.be/TCBSqYOZzPM
Eet smakelijk!

Osdorpertje | 18-07-16 | 09:40

Ik las dat er in Duitsland strenger gecontroleerd ging worden op racisme en bedreigingen op het internet. Dat ging natuurlijk over extreemrechts, want dat is het enige echte racisme en de enige echte bedreiging op het internet. Wat onze Koerdische-Turkse en niet-AKP-Turkse vrienden met regelmaat (dagelijks?) meemaken, het klik-gedrag, de druk van een thuisland duizenden kilometers ver weg, dat is natuurlijk helemaal niet bedreigend.

Sjors W. | 18-07-16 | 09:40

Het is altijd hetzelfde type mens dat gefascineerd door incest lijkt te zijn

RoBD=Skullfucker | 18-07-16 | 09:39

Als die Erdo-aap ook maar 1 keer richtig het oosten zal dreigen is dat kudt-landje binnen 'n week een nieuwe deelstaat van de Russische federatie
Onze man in Mockba | 18-07-16 | 09:26
.
Of een glazen parkeerplaats.

Lupuslupus | 18-07-16 | 09:39

Makkelijk praten Schäuble, zelf altijd geleefd van belastinggeld en alleen voor de overheid gewerkt. De VS zijn democratische dan Europa, geld van een ander regeert in Europa. Hier mag je immers zo rond de 50% afdragen maar hebben we bijna nul inspraak.

Dutch_Holland | 18-07-16 | 09:35

Toch hoor je nauwelijks iets over zulke praktijken.
Barkruk2 | 18-07-16 | 09:22
.
Dat komt omdat bij normale mensen het verdriet overheerst.

Lupuslupus | 18-07-16 | 09:34

Zeg maar hoe ze Ebru Umar hebben geterroriseerd, maar dan dat een heel land dat doet, inclusief de president. Gezellig! Incidenten mensen, gewoon doorlopen. Iedereen is lief voor elkaar, behalve blanke mannen van middelbare leeftijd. Die zijn duidelijk de bron van het kwaad.

Doper | 18-07-16 | 09:32

Dankzij de Turken en andere immigranten is onze menukaart verrijkt...*proest*

MichieldeMuiter | 18-07-16 | 09:31

Er waren ook veel Marokkanen bij de Erdogan verering in Rotterdam.

lady blabla | 18-07-16 | 09:30

Alle Diyanet moskeeën sluiten, nu. Ongewenste buitenlandse inmenging op Nederlands grondgebied. Oproerkraaiende Turken oppakken, denaturaliseren en uitzetten waar mogelijk. Voorbeeld stellen. Niet met ons latten sollen.

Professor Superhirn | 18-07-16 | 09:29

Ja leuk, laten we de binnenlandse oorlog in Turkije ook naar Nederland verschepen.

sinar2 | 18-07-16 | 09:28

Hitler liet zijn sympathisanten voor het nodige groepsgevoel met gestrekte arm rondlopen. Maar met deze vlaggen wapperende Erdo-fascisten in Nederland moet het ook wel lukken.
Het wordt nog een spannende tijd. Ben benieuwd.

druipsmurf | 18-07-16 | 09:28

Als die Erdo-aap ook maar 1 keer richtig het oosten zal dreigen is dat kudt-landje binnen 'n week een nieuwe deelstaat van de Russische federatie en de turkjes zullen de nieuwe Uzbekie's (slaven) zijn.

Waarschijnlijk het beste scenario hoe barbaars het ook klinkt, terug naar de middeleeuwen zal dat land goed doen en Islam zal stoppen.

Ik weet, het het is keihard maar de enige oplossing.

Onze man in Mockba | 18-07-16 | 09:26

De demo-Turken in o.a. Rotterdam die met vlaggen hún leider en hún land kwamen bejubelen zouden er beter voor kunnen kiezen daar in Turkije te gaan wonen. Lever je paspoort in en ga.
Deze parasieterende fop-Nederlanders zullen bij de eerste kik van Erdogan de wapens opnemen namens Turkije. Ook tegen Nederlanders. Dus ga wonen waar je belangen zogenaamd liggen. Wees flink en ga je centen verdienen/bij elkaar bedelen in Turkije. En vergeet je NLpaspoort niet te verbranden. Je hebt er toch niets mee...

Pastor Sippenhaft | 18-07-16 | 09:25

Gezellig toch al die - elkaar naar het leven staande - import? Gewoon de grenzen wagenwijd open laten staan hoor, bedreigers en andere criminelen vooral NIET uitzetten en op naar "Libanon aan de Noordzee".
"Alle Menschen werden Brüder"!

Lupuslupus | 18-07-16 | 09:24

De Turken hier worden bestuurd via de Diyanet moskeeën die worden betaald door het Turkse ministerie van godsdienst. Zelfs in Nederland kunnen zij zich niet aan de lange arm van Erdogan onttrekken.
Volgens de PvdA moeten wij deze moskeeën aanmoedigen omdat ze integratie zouden bevorderen, echter het tegenovergestelde is waar, maar in de race voor stemmen stap je makkelijk over dat feit heen.

Osdorpertje | 18-07-16 | 09:24

De machtigste *man* van Duitsland? De man zit al jaren met een dwarslaesie in een rolstoel.

Synecdoche | 18-07-16 | 09:23

@mmamax | 18-07-16 | 09:18
We moeten het op dit moment hebben van lone wolfs, eu-burgers zijn niet zo snel te verenigen, behalve als over Pokemon Go gaat.

Imprimatur | 18-07-16 | 09:23

@Imprimatur | 18-07-16 | 09:12
Bent u toevallig de heer Laarmans en werkt u bij het Wereldtijschrift?

McMarx | 18-07-16 | 09:22

Drie duizend rechters zijn door Erdogan afgevoerd. Inclusief vijf uit de hoge raad. Dat heeft NIETS te maken met een couppoging.

Feynman | 18-07-16 | 09:22

@mmamax | 18-07-16 | 09:18
Heb ik dit weekend dus ook over na zitten denken wat als je zoiets gebeurd, dan ben je er toch gelijk klaar mee dan ga je toch een potje wraak nemen waar je eng van word. Toch hoor je nauwelijks iets over zulke praktijken.

Barkruk2 | 18-07-16 | 09:22

Wat mij opvalt aan alle groep activiteiten van moslims; het maakt niet uit of het nu gaat om een verjaardag, een voetbalfeest, een groepsverkrachting, een potest, een oorlog..... het is vaak een grote massa ophitsing, waarbij alle regels gebroken worden. Men gaat zich ineens anders gedragen. Wij denken dat voetbal hooligans erg zijn, maar moslims kunnen er ook wat van. En ik denk dat daar nog het grootste gevaar schuilt. Die massa gedraagt zich ineens totaal anders, omdat ze enkel bestaat uit mannen, die niet meer afgeremd worden. Levensgevaarlijk als je het mij vraagt.

Betweetert | 18-07-16 | 09:22

Ik neem aan dat het politie en OM hier topprioriteit van maakt. Direct de kop indrukken deze terreur

Kompel | 18-07-16 | 09:21

CeesCloosd | 18-07-16 | 09:13

Hoe je het ook draait of keert: islam zal een gigantische invloed krijgen hier. Veel meer dan men zich nu kan voorstellen. En er is geen weg meer terug.

Ze blijven en vermeerderen zich in rap tempo. Parasiteren op samenlevingen en deze compleet leegzuigen totdat enkel islam overblijft: dat is de ware islam. niks meer niks minder. Talloze voorbeelden te lezen in de geschiedenisboeken en in de koran zelf. Ze zijn er best trots op namelijk.

Op het veroveren, slopen en onderwerpen van goed lopende samenlevingen.

Willianus Wortelus | 18-07-16 | 09:21

En wat doen we tegen incest en degeneratie? We halen hulp van het meest incestieuze en gedegenereerde volk op aarde. Turken trouwen niemand die niet tenminste één gedeelde grootouder heeft.

Padre Grassi | 18-07-16 | 09:21

-weggejorist-

Nietnagel | 18-07-16 | 09:21

Het is tijd voor een zeer uitgebreide boycot.

Antitheïst | 18-07-16 | 09:20

@knier | 18-07-16 | 09:12
Het probleem van goede adviezen is dat ze niet opgevolgt worden.

McMarx | 18-07-16 | 09:20

Turken zijn alleen Nederlander bij het UWV. Idem voor Marokkanen, idem voor.....

genoegisgenoeg | 18-07-16 | 09:19

Laat ze lekker hun zooi lekker in hun eigen land uitvechten. Heb een nieuwe goed doel bedacht, we gaan immigranten die zich nog heel verbonden voelen met hun thuis land helpen om terug te keren naar hun thuisland. In ruil voor je Nederlands paspoort krijg je een enkeltje terug.

Barkruk2 | 18-07-16 | 09:19

Daarom: stop ALLE import die ook maar enigszins naar islam ruikt. Nergens ter wereld zijn er goed functionerende islamitische samenlevingen. Moslims emigreren niet naar andere landen om islamitische ellende achter zich te laten maar om het voort te zetten in hun nieuwe land.
Het zijn niet alleen extremisten. Ook de gematigde moslims weten niet om te gaan met een vrije samenleving.

Bytemaster | 18-07-16 | 09:19

-weggejorist-

fikkieblijf! | 18-07-16 | 09:19

Wat had professor Pim toch een gelijk. Wat een visionair was die man. Held.

Pedronegro | 18-07-16 | 09:19

[email protected] dat risico wordt toch steeds groter dat een inwoner van de EU het een keer zat is.
Kijk naar die man die 6 familie leden is verloren in Nice.... wat zou je zelf doen als je in 1 klap alles kwijt was, dan maakt het toch geen reet meer uit, maar ik persoonlijk zou bij zo een verlies de echte daders met gelijke munt terug betalen.
Wie haat creërt moet ook kunnen begrijpen dat de haat zich tegen zich kan keren.

mmamax | 18-07-16 | 09:18

Nog meer inteeltturken importeren om inteelt in Europa te voorkomen? Terwijl de scheelkijkende nevenbroers overal in Europa openlijk hun fascistische mob rule uitoefenen? Die Schäuble heeft ze echt niet op een rijtje.

Professor Superhirn | 18-07-16 | 09:17

Dit is (het begin van) de uitkomst van het beleid 'kom maar binnen met je knecht want we zitten allemaal even recht'. Grote groepen hebben dit al lang maar hoe hard die ook hun mening gaven, ze werden niet gehoord. Ik zal het dus nog één keertje proberen. (MEGAFOON) 'Hoe meer mensen je uit hun natuurlijke habitat haalt om je eigen ego te strelen, hoe meer problemen dit veroorzaakt. Dus stop daarmee!'

tejootje | 18-07-16 | 09:17

Turkije heeft de EU en vooral Duitsland bij de ballen, want zij beschikt over een geinfiltreerd miljoenenleger dat met simpele oproepen via facetime en SMS geactiveerd kan worden. Dit, in combinatie met het immigratie / vluchtelingen wapen.

Realisties | 18-07-16 | 09:17

Gewoon de vingers in de oren en ogen dicht. Oja, en het is de schuld van Die-Wilders. Zelfs het automatisme van bv Charles Groenhuizen (radio1) is er al zo ingebakken dat het rest van de discussie al bij voorbaat niet genoemd mag worden.
Gewoon Die-Wilders en stop.

Kamervraag | 18-07-16 | 09:16

Erdogan ís de machtigste man van Duitsland.
En van Rotterdam, maar dat spreekt voor zich.

Cuyahoga | 18-07-16 | 09:15

Holy shit, die Schäuble is echt knettergek!

kryptos | 18-07-16 | 09:15

Incest en genetische degeneratie (klinkt een beetje Sci-Fi) begint pas wanneer een populatie onder de 150 individuen duikt. Mits er random gepaard wordt. We hebben dus een lange weg te gaan, maar we zijn goed op weg. Een lager geboortecijfer dan sterftecijfer, en met de import van Islam wordt dat proces nog eens extra aangejaagd.

Sans Comique | 18-07-16 | 09:15

En hoeveel Turken woonden er ook weer in Duitsland ? Vind je het gek dat Merkel zich richting Erdogan als schoothondje gedraagt ? Frau Angela snapt donders goed dat ze de 5e colonne binnen heeft zitten. En onze Rubberen Rutte is dan weer het schoothondje VAN het schoothondje.Mocht een envelopje van 6 miljard gaan brengen aan die moslimdictator. Wacht maar tot er echt een burgeroorlog uitbreekt in Turkije. The shit is gonna hit the fan. Gelukkig hebben we een leger dat pang pang kan roepen. Ik zie het langzaam maar zeker wel heel somber in voor de toekomst van mijn kinderen in dit land.

CeesCloosd | 18-07-16 | 09:13

Schijnt dat Sylvana de lijst beheert. Een topsecretaresse is het.

metzonderzijwieltjes | 18-07-16 | 09:13

De machtigste man van Duitsland wil een groot Europees ras fokken. Waar hebben we zulks toch meer gehoord.

Joris Draaksteker | 18-07-16 | 09:13

Het komt de eu-leiders goed uit deze tegencoup. Door Erdogan te steunen, willen ze zeggen naar ons "haal het niet in jullie hoofd, dit ook bij jullie staten te doen". De eu leiders weten dondersgoed dat er van alles borrelt onder hun burgers, iedere dag, iedere aanslag een beetje meer. Met name het hameren op het steunen van de democratisch verkozen regering is opvallend, theatraal en hypocriet. Want, zullen ze dit ook zeggen als de Afd, PVV en FN grote winsten gaan boeken? Het wordt steeds duidelijker dat de Britten de enige juiste keuze gemaakt hebben, zelfs de remainpolitici lijken opvallend mee te werken aan een snelle uittreding van EU. Wat weten de Britten?

Imprimatur | 18-07-16 | 09:12

moslim

Willianus Wortelus | 18-07-16 | 09:12

Baby Fark McGee-Zax | 18-07-16 | 09:09

Allereerst als moslom.
Vervolgens zijn ze turk.
Dan komt er een hele tijd niets.

En onderaan bungelt het gastland waarop ze parasiteren.

Willianus Wortelus | 18-07-16 | 09:12

Als je geen inteelt wil, zou ik vooral adviseren geen inteeltvolk naarbinnen te halen.

knier | 18-07-16 | 09:12

Wanneer het volk genoeg heeft van de zelf uitgeroepen elite staat het het volk vrij deze elite te vervangen.

Glasgow Argus | 18-07-16 | 09:11

Democratie zal overwi... laat maar. het heeft geen zin

Zakzand | 18-07-16 | 09:11

Snel bij de EU, dat zal ertoe leiden dat democratisering afgedwongen wordt, net als de Oekraïne (wat vergeleken hierbij een baken van democratie en gerechtigheid geworden is)......

TheseDays00 | 18-07-16 | 09:11

Kunnen we de uitkeringen niet laten uitbetalen in Ankara ?

eef 47 | 18-07-16 | 09:10

Hoe zien die Erdo Turken zich hier? Als kolonisten van het nieuwe Ottomaanse rijk?

Baby Fark McGee-Zax | 18-07-16 | 09:09

leve de democratie!

gestopt | 18-07-16 | 09:09

Heel raar... ik las als titel: de lange endo-darm

TheWeps | 18-07-16 | 09:09

Als leiders blind en schijt hebben aan de veiligheid van het volk wat moet je als volk dan nog?

Rest In Privacy | 18-07-16 | 09:07

- Stiekem naar het strand vertrekt. -

IJzervreter | 18-07-16 | 09:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken