Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

TSUNAMI VAN IS-TERRORISTEN NAAR EUROPA

Nee maar! Hoe kan dat nou? We worden OVERLOPEN door zingende mannen met baarden die pang pang doen met echte geweren en daarna BOEM. Volgens Judith in Europa was het allemaal hysterie, en volgens de heer Eikelboom, de schatrijk geworden makelaar in migranten, was het ook onzin. Maar nu zegt de NCTV het tegendeel en is er wel een greintje bewijs. Sie kommen! Met "veelvuldige" bootladingen tegelijk. Mutti Merkel, Frans Timmermans & Frontex Ferries, bedankt! veelvuldig2.jpg

Reaguursels

Inloggen

Mooi, dat kan nu nog vlotter met visumvrijreizen vanuit erdoland.

Dat kunnen wij deze lui mooi in een hinderlaag lokken.... en wat doen we met de vijand? Precies ..... Sir Yes Sir!

ali komijnekaas | 12-07-16 | 12:29

Wat een tsunami zeg... ik zag gisteren nog bij de peuterspeelplaats een man exploderen...

Oh nee... #onzin

Pret pook | 12-07-16 | 09:28

Voor asieladvocaten is deze tsunami een godsgeschenk.Ze hebben werk zat en kunnen de procedures tot in het oneindige rekken totdat je die gasten voor je fatsoen niet meer uit kan gooien( want kinderen gekregen, nadat famielje mocht overvliegen)Intussen blijken die mensen amper op achtergronden en motieven te zijn geschreend en hebben we dus straks een onbekende hoeveelheid IS tuig met een status......
We weten al dat één of twee van dat soort voldoende is voor een enorme aanslag in bv. een station of stadion....maar laat maar komen jongens, ze zijn wéélkòòòm.

mallekater | 12-07-16 | 06:52

Lees
'Ik kan de komst prima aan"

heilgeil | 12-07-16 | 06:39

En weer zullen ze wegkijken.
Zelfs als goed voorspeld is wat daarna ook precies-zo bleek te kloppen.
Want nee.
Hij die gelijk heeft mag niet genoemd worden.
We zullen zien.
Dat de media dit bericht vanuit onverdachte hoek, de NCTV, echt niet over de waarheid willen spreken, als ze dat niet meer kunnen framen in hun linkse gütmenschpraatjes.
Ze bijten nog liever hun tong af.
Het zal toch niet dat hij 'wéér' gelijk krijgt?
Kan het -laatste strohalm- niet zo zijn, dat over 'n maand de situatie weer helemaal anders is (?), zeg alstublieft ja.
Maar dan hoeven we, de smaakmakende pers, dit berichtje alleen maar als komkommernieuws te zien, wat net zo goed genegeerd kan worden; doodgezwegen.
*want volgende maand kan 'alles' anders zijn*
En zo gaan de persmomentjes van de media over in wegkijkende, in ontkennende, en weg-redenerende sluimerstand.
Ik mag inderdaad hopen dat er geen aanslag in Nederland volgt.
Maar hé, was het geen toeval dat in Nederland geen enkele opinieprogramma in deze drie maanden 'zomervakantie' iets over het nieuws zegt; want dat vindt de NPO niet nodig.
Referendum-verraad (?); heeft geen pers nodig.
Brexit (?); heeft geen pers nodig.
IS-strijders binnen niet gecontroleerde vluchtelingenstroom (?); heeft geen pers nodig.
Verhoogde dreiging escalatie NATO ◄-► Rusland (?); heeft geen pers nodig.
Italiaanse banken chanteren EU om 150 miljard euro, anders chaos voor álle Europeanen (?); heeft geen pers nodig.
Waar wordt wel 'n persmoment aan besteed (?), dat die dikke Amalia door haar verzwakte enkeltje is gezwikt. En Maxima ook al niet op haar benen kon blijven staan (maar niemand vraagt: was ze dronken of zo?) We krijgen alleen te horen dat ze 'n hersenschudding heeft. Beterschap dan maar hè.
Ik blijf optimistisch; ook zonder Wilders te noemen valt de EU uit elkaar; en dat herinneren de mensen zich heus wel.

Der Paulie | 11-07-16 | 21:00

Wat eigenlijk nog veel erger is...
Die doelgerichte isis-terroristen zijn niet eens het grootste probleem; een paar honderd man, hooguit een paar duizend.
Maar naast die bekende terroristen importeren we honderdduizenden mensen die het normaal vinden om "ongelovige honden" te beroven, te verkrachten, te vermoorden. Keulen was slechts het topje van de ijsberg, heel West Europa kampt op dit moment met "onschuldig" islamitisch geweld. Vorige maand in Denemarken; tienermeisjes die gewond raken door aanvallen met stenen en buitend zuur.
nieuwreligieuspeil.net/node/6578

De politie doet, zoals verwacht, niks. Net als bij reeksen aanrandingen en verkrachtingen in Duitslans, Zweden, Frankrijk en Engeland is het beleid gebaseerd op "negeren" en "censureren".

Dandruff | 11-07-16 | 20:53

Bij een mogelijk terroristisch incidentje in Pays-Bah bestaat er een reële kans dat er een bom onder het huidige kabinet word geplaatst, de regeringscoalitie zal opgeblazen kunnen worden.Polarisatie zal de maatschappelijke tegenstellingen aanscherpen, en de democratie zal snel veranderen in binnenlandse etnische enclaves, met eigen bestuursvormen, en veiligheidsdiensten, de val van Srebrenica op 11 juli 1995 nog vers in geheugen, en een angstig vermoeden dat de Pays-Bah,(EU) met het importeren van intolerante andersgelovigen, een gelijkaardig precedent heeft geschapen.
mnogi sreća Pays-Bah

hovawart | 11-07-16 | 20:46

@arc-en-ciel | 11-07-16 | 13:33
Heb je een linkje?

Mark_D_NL | 11-07-16 | 20:42

Als die zogenaamde experts lullen maar wat terwijl de meter loopt , flikker toch op met die fantasie mannetjes .

Castor12 | 11-07-16 | 20:42

Vanavond 22.00 uur op Nieuw Zuur kunnen we allen aanschouwen hoe onze nationale onveiligheidscoordinator dit officiele bericht weer zal nuanceren. Aldus ingefluisterd door de grootste overbetaalde Pinokkio die NL ooit telde: Malek Ramadan.

pennestront | 11-07-16 | 20:31

Als het écht niet valt te ontkennen geeft de propagandamachine ietsje toe, daarna over tot de orde vd dag.

compitaal | 11-07-16 | 20:15

Toch grappig dat "xenofobe tokkies" (zoals tegenstanders van terrorisme tegenwoordig genoemd worden) keer op keer achteraf gelijk krijgen.
Of het nu gaat om de achterlijkheid en de gewelddadigheid van de islam, of over het falen van de euro en de Griekse schulden; of het nu gaat om de "testosteronbommen" en de echte bommen van isis, of over de dictatoriale aspecten van de EU, TTIP en CETA.

De Xenofobe tokkies krijgen dus achteraf altijd gelijk.
Zouden ze de toekomst voorspellen dankzij glazen bollen en tarotkaarten?
Of zouden ze zich per definitie gewoon veel beter informeren?

Als we hier nou logisch op terugkijken. Dan moet toch zelfs de meest linkse idioot (hoi, Sargentini!) snappen dat het binnen laten van miljoenen mensen uit een extreem vijandige en daarnaast extreem gewelddadige en daarnaast extreem tribale cultuur problemen op kan leveren?
Zeker als je nauwelijks controleert wie je binnen laat?
En nog zekerder als isis zelf herhaaldeijk aankondigt hier aanslagen te gaan plegen?
En nog zekerzekerder als er vorig jaar al tientallen foto's circuleerden van isis-strijders die zich zowel met kalashnikov, als op vluchtelingenbootjes lieten fotograferen?

Nog duidelijker hadden de aanwijzingen gewoon niet kunnen zijn.
Merkel en cs zullen nooit "wir haben das nicht gewusst" kunnen zeggen. De vele tientallen islamitische pro-genocidelobbies in de EU zijn naar ons altijd vele malen duidelijker geweest over hun bedoelingen dan de nazi's dat waren, zelfs binnen hun eigen partij NSDAP.

Dandruff | 11-07-16 | 20:10

Nou, daar is allemaal niks van waar, de NPO, Nieuwsuur en Judith hebben dat allemaal verteld en keurig uitgelegd, echt waar.....
Als je dat niet voor zoete koek aannam, was je hysterisch, xenofoob, islamofoob en nog een paar van dit soort aanduidingen.
Nu blijkt het opeens wel waar?

Bolder | 11-07-16 | 20:10

Heeft de regering al een kostenplaatje gemaakt en aan de volksvertegenwoordigers gestuurd? Of mag het ontwrichten van de samenleving net zoveel kosten als de arbeiders nog kunnen opbrengen en wordt de rest erbij geleend op rekening en risico van de kinderen van die arbeiders.

ben kokhals | 11-07-16 | 19:38

Op Joop hebben ze er nog geen aandacht aan besteed. Wat overigens wel winst is, als je de discussiedraadjes op Joop aanschouwd - dat er daar steeds meer rechtse reacties tussen staan. Het ultralinkse front verliest er terrein. Deze rechtse 'infiltratie' (lol) juich ik van harte toe. Wat de linkschmenschen kunnen, kunnen wij omgekeerd ook. Bestrijd ze in hun eigen kamp en maak ze ook deelgenoot van alle berichten buiten de MSM. Alleen als je dan leest dat een linkse bakfietsvrouw verkracht werd (met alles erop en eraan) door een aantal migranten uit een AZC in Duitsland en dit stil wilde houden omdat dat slecht zou afstralen op de groep, hebben we nog een lange weg te gaan.

Nehemia | 11-07-16 | 19:31

@Alexander des Burgus | 11-07-16 | 19:10 "... gristenen in Polen en Rusland die traditionele waarden in stand proberen te houden en zo zichzelf in een dictatuur gooien."
.
Hoe bedoel je dit?

ben kokhals | 11-07-16 | 19:31

Goh zeg, wat een verrassing. En maar doorgaan alle rommel die hier vrijelijk binnenstroomt ongezien onderdak, uitkeringen en zakgeld te verstrekken. Het 'gast'-land betaalt wel. Nu zitten we met de rotzooi en we komen er nooit meer vanaf. Die lui lachen zich helemaal gek.

AnnaMaria | 11-07-16 | 19:27

Alexander des Burgus | 11-07-16 | 19:10

Bij mijn weten zijn het in Polen de Katholieken en in Rusland de Russisch- Orthodoxen en niet de Gristenen.

etaleur | 11-07-16 | 19:20

@Slogra | 11-07-16 | 17:15
Inderdaad. De massa lijkt altijd naar een dictatuur te snakken. Het hoeft echter niet altijd een islamitische dictatuur te zijn. Kijk maar eens naar de nazi's, de communisten of naar gristenen in Polen en Rusland die traditionele waarden in stand proberen te houden en zo zichzelf in een dictatuur gooien.

Alexander des Burgus | 11-07-16 | 19:10

Goh. Je.verwacht.het.niet. Schande Geenstijl en andere media, om mij in mijn roze pony-slaap te storen door me bang te maken met dit soort berichtgeving. Ik voel me nu in mijn safe-space aangetast en de cake werkt ook niet mee. Hoe wagen jullie het berichten de wereld in te slingeren gebaseerd op feiten, waarin gewezen wordt op het gevaar van het ongecontroleerd toelaten van hordes halve wilden zonder enig benul van de afgelopen 1500 jaar? Hebben we nu niet met zijn allen afgesproken dat we het hier niet meer over gingen hebben? Dit stigmatiseert tenslotte alle goedwillende moslims door maar te blijven hameren over al die kwaadwillende moslims. Daarbij heeft het niets met de islam te maken, want Obama zegt dat, en die kan het weten want hij heeft zeiloren.
Nog even en jullie gaan hier nog beweren dat de euro mislukt is, het referendum genegeerd gaat worden en onze pensioenen reddeloos verloren zijn. Dat willen wij allemaal niet weten. Dat is grenzenloze (lol) bangmakerij en lost het probleem dat er niet is, niet op.
Nu kruip ik weer lekker onder mijn meneer Kaktus-dekbed en ga lekker verder duimen.

Je vraagt je stilaan af waar je meer voor moet oppassen: die jihadistische halve zool met zijn kalashnikov en extreme oplossingsgerichtheid of de wegkijkende, meeheulende, 'alle grenzen moeten weg', naïeve, bloemetjes en bijtjes-hippie die de andere wang toekerend ons allen richting het slachthuis stuurt.

DearMud | 11-07-16 | 19:00

18 juni 2016 08:19
Duizenden vluchtelingen niet gecontroleerd bij aankomst in Nederland
www.rtlnieuws.nl/nederland/duizenden-v...

16 maart 2016 15:00
NCTV waarschuwt: terroristen in vluchtelingenstroom
www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/nct...

20 november 2015 20:57
Twee daders Parijs reisden via Griekenland
www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/twe...

En ga zo maar door...
Tot er een aanslag gepleegd wordt en dan is t ineens: "Ja maar dit hadden we niet verwacht, boehoe hoe etc."
Je suis [Nederlandse plaats].
Links die de vinger wijst naar de Nederlanders, gevolg van haat, polariseren en slachtofferrol want zielig trauma enzovoort. Nederland had meer moeten doen voor vluchtelingen. Bekend bij AIVD. Enkeling, incidentje, Wilders is schuldig en een onderste steen die moet boven komen drijven. Monumentje (kunst?) hier of daar en verder maar met de integratie. Meer, meer, meer...
*zucht*

Is dit nog nieuws? | 11-07-16 | 18:55

Toch wel prettig dat deze incompetente veelverdiener van de NTCV geen kritische vragen krijgt, deze lamlul zei het zelfde als Wilders 'n jaartje geleden, ook zonder enig bewijs!! Triest figuur en de journalist net eender.

etaleur | 11-07-16 | 18:47

Advocaten staan niet voor niets beter bekend als beroepsleugenaars.

bruin1 | 11-07-16 | 18:46

Nederland is helemaal verrot dankzij onze leugenachtige politici. Het is toch al lang bekend wat er gaande is??En maar geld pompen in die gelukszoekersindustrie en de autochtone bevolkingen nog verder uitknijpen en leegzuigen.
Nog ff en de boerkafabricanten draaien op volle toeren en hebben wij geen f**k meer te vertellen.Dit is nu al volop aan de gang met het wegcijferen van onze gewoontes en cultuur ( zwarte Piet en allerlei andere zaken die zgn discriminerend zouden zijn)Pas je aan,in ons land en bij onze cultuur, dat moet ik ook in een ander land!En alles wat hier niks te zoeken heeft: optyphen!!

waarmotdatheen | 11-07-16 | 18:41

Ik wil bij deze een oproep doen aan geenstijl. De voorzitter van het NCTV deed eind vorig jaar een uitspraak dat het onwaarschijnlijk dat het onwaarschijnlijk was dat er terroristen onder de vluchtelingen zaten. Terwijl veel burgers al aanvoelden dat dit wel zo was. Deze man is toch volstrekt incompetent gebleken voor deze baan? Daarom: geenstijl ga erachteraan! Voel politici maar eens aan de tand of deze man wel thuis hoort op deze belangrijke en dik betaalde baan!

lightyears | 11-07-16 | 18:38

Wat een schok! Dat heeft echt niemand aan zien komen. oh wacht...

Herr Kaloin | 11-07-16 | 18:30

Ik maak me zo kwaad .Ze hebben dit geweten ,dat kan niet anders zijn.EU heeft gewaarschuwd al voor lange tijd ,maar dan was het snel weer stil,want ze moesten zo nodig duizenden opnemen.Wilders heeft ook al heel lang geleden gewaarschuwd.Maar liever wegkijken, met alle risico,s van dien als Wilders gelijk te moeten geven.Wat voor een waardeloos kabinet.En wat zegt nu het zogenaamd welkomscomite ? Voor maanden geleden zeiden ze al bij het nieuws dat het met de registratie en screening een puinhoop is.Dat er duizenden illegaal ergens rondzwerven,waarvan ze niet weten waar ze zijn.Daar hoor je niks meer van.Wel van delicten en incidenten door mensen zonder vaste woon of verblijfplaats ? Dankjewel kabinet dat jullie er voor de burgers zijn.

altijdfeest | 11-07-16 | 18:28

In september vorig jaar werd iedereen die " terroristen tussen de 'vluchtelingen' veronderstelde" keihard door " die smerige leugenachtige LINKSE KUTHUFTERS" uitgelachen. Het is nu nog wachten op het eerste "ongeluk".

Anjin Mohammed | 11-07-16 | 18:24

Hierbij keur ik alvast de volgende terreuraanslag in Europa af en leef ik mee met de nabestaanden en hoop ik dat zoiets verschrikkelijks nooit meer zal gebeuren en dat we vooral niet wijken voor terreur.
Tzt verander ik mijn facebook profielfoto met een Nederlands vlaggetje erdoorheen die ik na 4 weken weer verander in mijn oude foto....

whitechocolateface | 11-07-16 | 18:18

Waarschijnlijk stond Eikenboom ook psalmen te zingen met al die andere gutmenschen toen de eerste lading binnenkwam. Voor eigen financieel gewin en zonder ook maar 1 argument een beetje popie jopie doen in onze 'linksgutmenschenmedia'. Iedereen met ook maar een heel klein beetje verstand wist toen al dat hij flauwekul uitkraamde

Schmutzige Harry 1 | 11-07-16 | 17:22

Ik wil het niet meer weten... serieus, beste is gewoon dit soort berichten negeren en lekker van het mooie weer genieten.

Wat zullen onze kinderen (if any) boos op ons zijn over 25 jaar. Dat we dit hebben laten gebeuren. Een volk wat voor tirannen zwicht.....

harry21 | 11-07-16 | 17:21

@miss error | 11-07-16 | 16:23
news.nationalpost.com/arts/television/...
En als je tegen EU-beleid en massa-immigratie bent ben je een ongeschoolde bejaarde die beter had kunnen sneuvelen in een of andere oorlog. Zo een waarvan de uitslag heeft bepaald dat je nu een breinloze schreeuwmillennial mag zijn. Tot de gordijnen dicht gaan en de sluiers naar beneden, zoals in Iran. Iedereen Godvrezend. Muisstil zal het zijn. Ze lijken ernaar te snakken.

Slogra | 11-07-16 | 17:15

ikworstelengadouchen | 11-07-16 | 13:10

+1

Jack Jersey | 11-07-16 | 17:12

-weggejorist-

coolgen | 11-07-16 | 17:10

Geen extra debat nu ze op vakantie zijn.Want er zijn velen vragen vragen vragen.

altijdfeest | 11-07-16 | 17:06

Het is Oorlog. Geen toeval dat IS ruimschoots in het westen aanwezig is. Jongens zijn niet dom, hebben de vluchtelingenstroom bewust gecreëerd, vooropgezet plan. Net als Poetin zijn het allemaal schakers. Het is toch Godsgeklaagd dat we weten dat over 5 jaar de Ellende begint. De planning is dan op iedere 1e vrijdag van de maand in een West-Europese stad een aanslag te plegen, met de klok mee, en dat zo jaren door. Maar wat nog veel erger is: De grenzen bemannen door grenswachten/marechaussees(om in ieder geval een signaal uit te zenden), dan ben je plots een buitenlanderhater. Dat moeten de Pechtoldjes en Merkjeltjes toch niet willen.

zwemverbrander | 11-07-16 | 16:57

Hij heet niet voor niets eikelboom .... het is zo'n grote eikel dat zelfs de naam eikels niet volstaat.Dan maar een boom vol eikels... Eikelboom.

miff | 11-07-16 | 16:49

Dankzij Merkel en consorten "schafft" IS het straks ook in Europa. De grenzen compleet open laten zonder te controleren wie je binnenhaalt is niet alleen een domme actie, maar ook een kwaadaardige.

miss error | 11-07-16 | 16:23

Joh.... Echt?
Nuf said. Actie!

ParaPiet | 11-07-16 | 16:20

Naar Europa ????

Ze zijn er al : http://www.nu.nl/12025/video/spaanse-politie-onderschept-duizenden-is-uniformen.html

20.000 IS uniformen, Sargentini keek weg en zag dat het goed was, Groen links = ISIS.

Sweetlakecity | 11-07-16 | 16:15

Tja, iedereen wist het, ook de linkse populisten. Hun doel is echter de westerse maatschappij te vernietigen, in samenwerking met de media ( allemaal links).
Ik snap ook niet waarom, alle vrouwen onderdrukken en een harem hebben, misschien is het dat...

leb3609 | 11-07-16 | 16:12

No shit Sherlock. Dit was al ruim anderhalf jaar geleden bekend. Wat gaat er toch in die bolletjes van de linkse gutmenschen om? Eens dat je je medemens moet helpen, vrouwen en kinderen eerst maar als toch gvd blijkt dat er sowieso al een risico met betrekking tot booslims tussen de vluchtelingen dan onderneem je toch actie? Lijkt me niet een issue waarmee je een risico neemt, bij twijfel niet inhalen. Maar wat doen wij? Jawel, 'welkom, welkom' zingen en miljoenen verbranden aan AZC centra. Dat wordt volgend jaar maart weer een proteststem Wilders.

De Marketeer | 11-07-16 | 16:11

de onderste steen komt boven, straks een aanslag en dan staan deze dhimmies vooraan traantjes weg te pinken en ons te bezweren vooral ons leven niet te laten veranderen.

Berthe | 11-07-16 | 16:00

Het reusachtige paard van Troje blijft tot het absolute einde liefdevol geborsteld worden door de gütmensjes

blauwe zander | 11-07-16 | 15:57

Iedereen met vakantie en reces en nu komt het echte nieuws pas boven water. Na dit nieuws ook dit:
www.telegraaf.nl/buitenland/26187058/_...

Het dagelijkse nieuws lijkt ook te worden geframed

Guust Kadaver | 11-07-16 | 15:54

Als Wilders zou dit zeggen dan zou haatcampagne zijn maar nu het is een trieste werkelijkheid waarover de heer Wilders altijd heeft NL gewaarschuwd.

ildiko | 11-07-16 | 15:51

Ik gok dat het nog niet op de Joop staat...

eerstneukendanpraten | 11-07-16 | 15:40

ElMatadero | 11-07-16 | 12:23
Dat is ook waar ik steeds aan denk, onderdang door barbaren was het toen. Met andere woorden: invloed door andere culturen in religie, tradities, dagelijkse gewoonten, politiek en militair, corruptie, herenaccoordjes en vriendenpolitiek.
Verschilt nu niet zo veel als bij de oude romeinen. Kunnen we ons nog bedanken bij alle journalisten, sociaaldemocraten, kerkwerkers, sjw'ers en de msm? Denk dat we nog maar weinig tijd hebben.

swapper | 11-07-16 | 15:37

Beste meneren Boze Baardmannen.
Wilt u zo vriendelijk zijn om, indien u een aanslag pleegt. deze niet te plegen op de burger met gezond verstand, maar op deze naïeve EikelSargentini's en co.?
Alvast met dank, een bezorgde burger die dit juist wél had zien aankomen. "It's logical Captain".

MacMiep.nl | 11-07-16 | 15:33

Nog nooit zo,n advocaatje als die Eikeleboom zo onbeschaamd voor zijn eigen financiële parochie horen pleiten.

Boy Cot | 11-07-16 | 15:27

Laat maar komen die prutsers... Ik lust ze rauw bij een kopje lauwe thee.

Pedronegro | 11-07-16 | 15:27

@Nuchternederland | 11-07-16 | 13:50
Ben net terug van vakantie, half Europa door gereden het maakt geen hol uit waar je naar toe gaat zelfs in het meest achterlijke dorp in Frkr of Dld kom je ze tegen.

Uw Verzekeringsadvis | 11-07-16 | 15:23

Pang Pang Pang. Niet geschoten is altijd mis.

deEerlijkeLeugenaar | 11-07-16 | 15:19

Dit moet een vergissing zijn.

xspalm | 11-07-16 | 15:17

-weggejorist-

Willem Hollander | 11-07-16 | 15:03

Zin in de toekomst!

Ramsesz | 11-07-16 | 15:00

Onderdeel van de machtige industrie die er alleen maar financiele baat heeft bij meer en meer "vluchtelingen".

Roadblock | 11-07-16 | 14:50

De schade valt mee. DE meldt 1200 vrouwen aangerand tijdens nieuwjaar. En zo komt iedere week een beetje mee van de waarheid naar buiten. Omdat gutmenschen het nietvlanger volhouden om op dat deksel te blijven zitten. Het kookt over.

metzonderzijwieltjes | 11-07-16 | 14:41

koekoek worden we wakker.. GS melden dit al aan het begin van de terroristenstroom..

miknic | 11-07-16 | 14:39

Trouwens, ook Angela Merkel wat mij betreft een dagvaarding tegemoet zien, onder andere wegens het faciliteren van verkrachting en aanranding in Keulen.
Professor Superhirn | 11-07-16 | 12:41

Niet alleen in Keulen hoor, het gebeurt overal in Europa waar de mossels nestelen. Alleen wordt het meeste bedekt met de burka der liefde.

WitteGrunneger | 11-07-16 | 14:39

@dlseth_ | 11-07-16 | 14:27
+1

pluk-87 | 11-07-16 | 14:32

Geïrriteerde Ed | 11-07-16 | 14:24
Pro deo bestaat niet. Deo bestaat sowieso niet. Belastingbetaler betaalt Daarom zijn alle slechte advocaten schatrijk.

Bert-Bus | 11-07-16 | 14:32

Wil Eikelenboom stelt dat vluchteling geen probleem zijn.

In overig nieuws, de CEO van Marlboro stelt dat schade door roken wel meevalt, Matthijs van Nieuwkerk pleit voor het opheffen van de Balkenendenorm en Paul de Leeuw suggereert om seksuele meerderjarigheid te verlagen van 16 jaar naar 16 maanden.

dlseth_ | 11-07-16 | 14:27

De advocatuur heeft als intellectueel meest overschatte en overbetaalde beroepsgroep van Nederland sowieso gemakkelijk kletsen. Zou een Gutmenschachtige wir-schaffen-dasser als deze eikelboom zijn peperdure, met één enkele muisklik te versturen juristische standaardsjabloontjes in het geval van "vluchtelingen" pro deo de deur uit doen, of er toch maar gemakshalve de belastingbetaler voor laten opdraaien? De hypocriete fluim.

Geïrriteerde Ed | 11-07-16 | 14:24

Ach ja, elk mens met een gezond Hollandsch boerenverstand wist dit al vanaf het prille begin toen de islamitische zegetocht op gang kwam.
Wat was Geert Wilders ook alweer? Racist? Xenofoob? Islamofoob?
Wat blijken al die zingende goedmensen nu te zijn? Collaborateurs? Landverraders? Heulers met de vijand? Lieden in vreemde krijgsdienst? Wegkijkers op z'n minst?

Nelis SplitBloes | 11-07-16 | 14:24

Keer op keer wordt die achterlijke multimiljarden asielindustrie verkeerd bewezen en nooit is er een gevolg voor hun achterlijke idiote gedachten goed.

sickstyle | 11-07-16 | 14:23

Totdat we de EU leiders afzetten verandert er NIETS aan het vluchtelingenbeleid. We weten het inmiddels, er IS geen crisis, er is alleen extreemlinks BELEID. Zo veel mogelijk vluchtelingen Europa in en ALLE grenzen weg.

Adversary | 11-07-16 | 14:23

Tja, ze krijgen daarginds steeds meer op hun flikker dus terug naar de nederlandse oetkering ....

Der Schnitzeljäger | 11-07-16 | 14:22

Jôh... serieus?
Dat had ik echt niet aan zien komen hoor. Echt niet!

Schietmijmaarlek | 11-07-16 | 14:20

gaffelbaard | 11-07-16 | 13:52
.
Een vreemdelingenadvocaat weet echt wel wat er in de wereld te koop is. Hij leest ambtsberichten over de landen waaruit de "vluchtelingen" komen, schrijft al hun verhalen op en probeert in elk net de mazen te vinden om voor zijn "cliënten" een verblijfsvergunning te bemachtigen.
.
Hij heeft "lijntjes" met de IND en heeft een omzet van minimaal 3 ton per jaar. Uiteraard op kosten van de gemeenschap want hij wordt betaald door de Raad voor de Rechtsbijstand.
.
Zijn énige doel is om zijn zakken te vullen door zoveel mogelijk "cliënten" in te schrijven.
.
En verder zijn de meeste vreemdelingenadvocaten lid van Groen Links. Need I say more?

Lupuslupus | 11-07-16 | 14:13

Advocaat van de duivel?

donjon | 11-07-16 | 14:10

Voor het rijke Europa klopt het ook! Alleen is maar 1% rijk genoeg om uit de problemen te blijven. In zoverre heeft Eikeltje volkomen gelijk.

van heinde en verre | 11-07-16 | 14:08

"Tolerance and apathy are the last virtues of a dying society - Aristotle" (384-322 BC)

U2ROK | 11-07-16 | 14:07

Dat links gesubsidieerd Volk heeft ons hier altijd voor gewaarschuwd. Toch?

blanke pool | 11-07-16 | 14:01

Hahaha, wie had dit nou gedacht! En nog verrast doen ook, dit is het resultaat van een slappe ruggengraatloze politiek.

Sceptic | 11-07-16 | 14:01

Met de Eikelbooms onder ons hebben we geen vijandelijke andere volkeren nodig.

pluk-87 | 11-07-16 | 14:01

Wil Eikel had in één ding wel gelijk: ze zingen niet.

Maar iedereen die roept dat IS niet onze kant op komt dankzij de open grenzen en de "komt u maar binnen" houding van heel Eurofiel Europa, heeft gigantische oogkleppen op. De enige reden dát ze komen is dankzij het gütmens tuig wat ze binnen laat, en die iedereen altijd en overal, eindeloos maar wil "helpen".

U wordt bedankt. Al het bloed wat vloeit door IS, heeft u ook aan handen. Klinkt bot, maar goed

kanon0503 | 11-07-16 | 13:57

https://www.youtube.com/watch?v=YvzNrOLJkTs&feature=player_embedded

fleurtje | 11-07-16 | 13:56

Eerst gaat de EU en mijn nationale parlement die mij daar in gijzeling houden, mijnheer Bush en mijnheer Blair stevig ondersteunen in het creëren van een onnodig, maar massief probleem in het midden-Oosten en Noord Afrika.
Dan de voorspelbare problemen komen deze kant op en gaan wij dit oplossen?

De "veroorzakers" laten betalen: een paar mammoettankers ombouwen met passagiers-accomodatie en naar rato van schuld aan het gecreëerde probleem met (oorlogs) de legitieme vluchtelingen af laten varen naar de landgoederen van Bush & Blair!
Enkele duizenden naar de private onderkomens van Europarlementariërs, die als volwaardige tienduizenden miljonairs, ongetwijfeld zeer riant wonen.

En laat de economische vluchtelingen gewoon hun eigen, door het Westen geïnstalleerde en "ontwikkelingsgeld"-betaalde despoten "opruimen", dan kan er een een keer een HEEL stuk welvaart herwonnen worden daar met correct beleid.
Maar mijn politieke vertegenwoordigers blijven in de Amerikaanse reten kruipen, de ECHTE as van het kwaad, tot je ze niet meer ziet zitten, en ze het gepeupel alleen nog maar een dag per vier jaren een beetje "aardig" veinzen te vinden.
De rest s betalen, betalen betalen......

Katoentje | 11-07-16 | 13:56

Ok, een in vreemdelingenrecht gespecialiseerde advocaat. Maar... wat weet zo'n iemand nou? Dat werkt 9 to 5. Ex overuren. Verdient genoeg om niet in een getto te hoeven wonen. Is niet bekend met de problemen in achterstandswijken. Of de onderbezetting bij de politie. Of de problemen die AZC medewerkers meemaken. En ook niet met de 'incidenten' die omwonenden van AZC's beleven. Enz..
Dus.. wat hebben we nou aan de mening van zo'n man?

Antwoord = niets.

gaffelbaard | 11-07-16 | 13:52

nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat IS tydens het borreluur de hele EU-top gaat wegblazen.
geenstijlers , mondje dicht dus !

nemeton | 11-07-16 | 13:51

Ik ben op vakantie en laat me door dit soort berichten niet verleiden om te reageren.
Wel weet ik dat de terugreis dus zonder obstakels is.

Nuchternederland | 11-07-16 | 13:50

catomar | 11-07-16 | 12:40

Ja idd! Ergens rond 2012/2013, veranderde bij mij in Nijmegen, ineens de klederdracht in die mate dat ik een wtf-momentje had. En inderdaad... volledige pinguïn-uitrusting en mannen en djellaba en wit (vitrage) petje zonder cap pfff

Sarcastisch varken | 11-07-16 | 13:49

Barbarous_Relic | 11-07-16 | 12:53
Dat vraag ik me ook af. Is het dan toch geregisseerd, een false flag? EK is een mooi evenement om mensen af te leiden van echt belangrijke zaken. Geef het volk brood en spelen en ze zijn zo tam als een cavia.

WaitingLine | 11-07-16 | 13:45

Geen reden tot paniek hoor, je kunt gerust doorgaan met het zoeken naar Pokemon. Totaal kansloos deze wereld.

Onderwegnaarzorgen | 11-07-16 | 13:42

Als men de waarheid aankaart word men in een rechtse hoek gedrukt .Nou nee .Ik discrimineer niemand ik doe niet aan racisme.Ik ben niet rechts en niet links.Maar ik heb een groot portie boerenverstand.En ik weet dat een en een twee is Wat Wilders betreft ,die noemt het bij woord, wat velen heel veel burgers denken.Ook de politici.

altijdfeest | 11-07-16 | 13:34

Sano | 11-07-16 | 13:06
Een Hollander overseas blijft een Hollander, maar wel met het hart op de goede plek en een warm plekje voor de Pays-Bah, maar dat zal ik altijd blijven ontkennen op de fora.
Keep smiling Pays-Bah (net als uw MP Da Rude).

hovawart | 11-07-16 | 13:34

Uit eigen verklaring: "nergens zo veel vrijheid als in NL. NL is ons hoofdkwartier en je eigen hoofdkwartier blaas je niet op"

arc-en-ciel | 11-07-16 | 13:33

Eerst 'de varkens' laten verdrinken en dan de put dempen! Dat is de stelregel die ze in Brussel erop nahouden.
We weten het haast allemaal, maar er werkelijk iets substantieels tegen doen, nah, daar hebben we teveel excuses voor, dus afwachten is het devies.

BadLieutenant | 11-07-16 | 13:32

@Ohja | 11-07-16 | 13:02
Een beetje hetzelfde als een Jelle Brandt Corstius die 'Wilders is 'n racistische klootzak' en 'Van Gogh heeft Nederland kapot gemaakt' roept en die Charlie Hebdo een kutblad vindt, maar die niet uit 'Wit' Rusland is weg te slaan, dus.

Slogra | 11-07-16 | 13:29

Dit is niks nieuws .Dit wist de boerenverstand burger al heel lang .Ja zelfs al jaren.De EU heeft er eens voor gewaarschuwd en zelfs Wilders ook al voor jaren .Dus wat dat betreft,niks als wegkijken.Maar dat er een tijd aangebroken is van omkijken steeds weer,dat durft toch de meeste burger wel duidelijk zijn.Kijk naar de auto branden ,kijk naar de bedrijven branden meestal aangestoken.Kijk naar de delicten en geweld.Nederland heeft al decennia lang problemen ermee.Tja hoe zou het toch komen ?

altijdfeest | 11-07-16 | 13:28

De EU is verworden tot de Achilles van Europa, "Ga niet naar Troje want dit wordt je dood" dus ze haalde het Trojaanse paard binnen met gejuich en ...............................ach u kent het verhaal, het is een globaal streven naar uniteit, helaas een zich herhalende droom van idealistische volksvertegenwoordiging, maar een nachtmerrie voor de realisten,deze linkse illusie zal blijven opduiken totdat de eeuwigheid zal falen..............................
"up the irons", Pays-Bah.

hovawart | 11-07-16 | 13:28

Dit soort linkse gasten hebben allemaal een defect ergens bovenin. Ze gaan standvastig door om te doen alsof de olifant niet in de kamer staat. Blind en doof blijven ze, links Nederland, jullie komen straks aan de beurt als het tij niet meer te keren is.

lanexx | 11-07-16 | 13:28

Musset | 11-07-16 | 13:22
U doelt op het ontbreken van interpunctie? Prettig lezen inderdaad. Het zou verboden moeten worden op GS. Oh wacht.....

Graaf van Egmont | 11-07-16 | 13:26

Hier zakt toch gewoon je broek vanaf.

Iedere boerenlul in Nederland die een beetje kritisch het nieuws volgt roept al maanden dat er terroristen meeliften op die bootjes.
Maar nee het HOOFD Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid, DIck Schoof
riep dat het onwaarschijnlijk was.

Nu blijkt dat ze met massa's tegelijk zijn geimporteerd moet Dick toegeven dat hij wel een klein beetje heeft zitten slapen.

En waar deze schurken zich nu allemaal verschuilen ?

Geen idee. We hebben eigenlijk niks gecheckt.
We wisten niks en we weten nu nog niks.

Bij ieder gezond bedrijf stampen ze je buiten bij zoveel incompetentie..

Ik ga hem niet inkoppen maar iets met een hakblok Dickie !!

Wakker_Nederland | 11-07-16 | 13:25

De bedreigingen ín AZC's (die veel voorkomen) tegen homo's lesbienes, transgenders en ongelovigen betekenen heel slecht nieuws als deze bedreigers straks worden losgelaten op de maatschappij.
Voorbeelden te over in wijken waar homo's nu al worden weggepest.

meneer Q | 11-07-16 | 13:25

TheseDays00 | 11-07-16 | 12:34
Daar heb je een punt. Ontzettend triest dat ze dit niet inzien. En toch zal het extremisme vanuit moslims nog toenemen terwijl je als linksdenkend persoon weigert dit te veroordelen wat helaas al decennia lang bezig is.

HdJ& | 11-07-16 | 13:24

Is dit echt de eerste oorlog in de geschiedenis waar 1 van beide partijen ontkent dat het oorlog is?

metzonderzijwieltjes | 11-07-16 | 13:23

Ha, Engeland krijgt ook een kinderloze premier.

Piet Karbiet | 11-07-16 | 13:22

Julia | 11-07-16 | 12:54
Heel prettig lezen, die korte zinnen.

Musset | 11-07-16 | 13:22

Wat Geert al jaaaren loopt te gillen vanaf de zijlijn is onzin, maar word stapsgewijs overgenomen onder een andere vlag. Wat wij xenofoben en racisten al jaaaren lopen te gillen vanaf de zijlijn, word schoorvoetend toch erkend en ze kunnen we wel doorgaan. Men is ziende blind en dat wat met een frisse realistische blik feitelijk benoemd, is alles behalve "normaal"!

Mr_Pikibelly | 11-07-16 | 13:21

Hoe kan dat nou, AIVD heeft nog gezegd dat wij allemaal rustig konden slapen.

MrShadow | 11-07-16 | 13:20

Cuyahoga | 11-07-16 | 13:17
"Er is geen greintje bewijs dat Portugal het EK2016 hewonnen heeft."

Schoorsteenveger | 11-07-16 | 13:19

Heb je mijn IP adres al Dick? Dan stop je je energie in de verkeerde nummer dingen.

metzonderzijwieltjes | 11-07-16 | 13:18

Judith Sargentini:
"Er is geen greintje bewijs dat Portugal kans maakt op het winnen van het EK2016"

Cuyahoga | 11-07-16 | 13:17

Als je mij mijn gang liet gaan, wist ik wel wat ik in Dick Schoof. Een IS vlag op mast. Met een flinke knop op de bovenkant.

metzonderzijwieltjes | 11-07-16 | 13:15

Barbarous_Relic | 11-07-16 | 12:53
Wat is het meest voor de hand liggend: dat het inderdaad een wereldwijd gecoordineerd complot is van inlichtingendiensten en overheden om eigen burgers, waaronder familieleden, eigen kinderen enzo kapot te maken. Of, dat er gelukkig nog geen goed georganiseerde IS cellen zijn en dat de aanslagen die we helaas tot nu toe hebben gezien daadwerkelijk soort van eigen geplande, minimaal gecoordineerde en oppertune acties zijn geweest.

Pieleke | 11-07-16 | 13:15

@Sano | 11-07-16 | 13:06
Nee, dat is duitse herder.

Piet Karbiet | 11-07-16 | 13:13

Maar dat zijn helemaal geen terroristen. Ze worden pas terrorist omdat ze hier geen kansen krijgen en gediscrimineerd worden. Allemaal onze schuld.

Vergeetput | 11-07-16 | 13:12

"Hoewel we er rekening mee hielden, leek het ons onwaarschijnlijk dat het echt zou gebeuren"

En een club met dit inzicht, wereldbeeld en realiteitszin waakt over uw veiligheid. Onherstelbaar met dezelfde mensen. Helaas blijven het toch dezelfde mensen. Tot het echt een paar keer stevig mis gaat. En dat zal het! Dit jaar en volgend jaar en het jaar daarop.

metzonderzijwieltjes | 11-07-16 | 13:12

“The chances of anything coming from mars are a million to one” he said
“The chances of anything coming from mars are a million to one – but still they come!”

Arnold Layne | 11-07-16 | 13:11

-weggejorist-

ikworstelengadouchen | 11-07-16 | 13:10

@Mastermattie | 11-07-16 | 12:19
We gaan al ten onder. Je ziet het niet omdat je er midden inzit. Er komen ook GEEN verkiezingen in 2017. Dan weet je dat vast.

Mark_D_NL | 11-07-16 | 13:10

En straks weer de malloot Franske en leiders jankend hand in hand, hun afschuw en medeleven betuigen.
Het is om te kotsen.

animalia | 11-07-16 | 13:10

Heh, Wil Eikelboom: Hoeveel van die lui heb je al in je eigen achtertuin hebben kamperen? En mocht je het niet snappen, een heleboel mensen hier willen helemaal niet meer mensen die helemaal wappie wappie zijn met hun godsdienst. Het is toch van de zotte dat een paar mensen proberen de poort open te zetten voor grotendeels de vrije samenleving vijandig gezinde mensen. En alleen om hun eigen schuldgevoel af te kopen en/of eigen gewin (leuk betaald baantje) maakt het hun niet uit of ze de hele huidige samenleving op termijn op het spel zetten.

kortebroek | 11-07-16 | 13:08

Wederom het bewijs dat wij als volk ons gezond verstand gebruiken en logisch kunnen nadenken. Want dit wisten wij als volk allang. Alleen toen zat de politiek nog in een ontkenningsfase. Maar men is in Den Haag kennelijk wakker geworden! Hopelijk niet te laat.
.
Of komt men in Den Haag nu mee naar buiten omdat men op korte termijn een aanslag verwacht?

Albert5000 | 11-07-16 | 13:08

@hovawart | 11-07-16 | 13:04
Ik lees toch altijd tussen de regels door in je posts dat je eigenlijk vind dat emigreren de grootste fout van je leven is.
*haalt schouders op*

Rest In Privacy | 11-07-16 | 13:06

Politici sjoemelen de Pays-Bah naar de moeder, ofzo.......?
keep running downhill Pays-Bah.

hovawart | 11-07-16 | 13:05

Ondanks mijn hartgrondige hekel aan social-media denk ik dat dit soort artikelen alleen maar het grote publiek halen als een figuur als Judith "Kotsbeu" Sargentini trending topic gaat worden op Twitter.

Haar tweet van toen is een perfecte illustratie van de totale vervreemding van de werkelijkheid van de EU politici.

Jammer dat er nog steeds veel te lacherig over gedaan word en de meeste teksten nu niet verder komen dan een; "zei het toch" of "zie je wel".

Het gevaar dat dit soort "politici" vormen voor de samenleving is echt totaal onderschat door vrijwel iedereen. (En dan doel ik niet op een IS/vluchtelingen kwestie alleen maar op het totale mandaat dat EU MP's denken te hebben)

ox | 11-07-16 | 13:05

Politici marchanderen de Pays-Bah naar de moeder, ofzo.......
(Ik ben aan deze kant van de oceaan niet zo thuis in de moderne Nederlandse taal), ik bemerk wel dat het Nederlands langzaamaan verdwijnt.
keep running downhill Pays-Bah.

hovawart | 11-07-16 | 13:04

Frontex Ferries gewoon hun eindbestemming laten veranderen in Tripoli. Zijn we van een heleboel gezeur af.

Brulboei_61SB | 11-07-16 | 13:02

Julia | 11-07-16 | 12:54 Ja dat. Politiek correct zijn over andermans rug noemen ze dat. Als je iemand wil helpen doe je dat zelf. Je gaat niet anderen dwingen om te helpen. Dat is hetzelfde als dat ik een goed doel ga steunen en overal ga zeggen dat ik dus goed ben maar de rekening naar iemand anders stuur en als die dan niet wil betalen zeggen dat dat asociaal is. Misschien is het asociaal om iemand anders jouw politieke correctheid te laten opknappen. En misschien zouden ze daar zelf over moeten gaan en moeten degenen die vinden dat dat wel een goed idee daar zelf wat leuks mee doen. In plaats van mensen die duidelijk aangeven er niet echt op zitten te wachten het in de maag te splitsen en dan zelf voor politiek correct doorgaan want bereid om vluchtelingen door anderen te laten opvangen ver van hun eigen bed. Nounou, lief hoor, willen ze nou een sticker? Krijgen ze niet. Wel een béétje een makkelijke manier van punten scoren. Overigens ben ik voor het helpen van vluchtelingen, bijvoorbeeld door ze in de eerste plaats niet stuk te bombarderen en met gezonde voorwaarden en goede controle wat betreft terreurgevaar wanneer wel in Nederland. Die mensen daar aan hun lot overlaten is geen alternatief maar zo onduidelijk als het nu gaat levert alleen nog maar meer onrust onder de bevolking én de vluchtelingen op (die ook niet weten waar ze aan toe zijn).

Ohja | 11-07-16 | 13:02

@metzonderzijwieltjes | 11-07-16 | 12:32
En ze vergeten er ook even bij te vertellen dat de enige reden waarom dat is omdat IS nu compleet in de pan gehakt word, vandaar dat ze allemaal naar Europa vluchten, IS in MO heeft nog een jaar max.
Dan zit Europa vol gefrustreerde ISers die hun oorlog en hun doel verloren hebben en niets meer te verliezen hebben, gezellig.

Rest In Privacy | 11-07-16 | 13:01

joh...

darkyellowmorningpis | 11-07-16 | 13:01

We zijn in oorlog. Dat vraagt om andere leiders. En vereist dat de Klavers, Pechtolds en Samsoms toch echt even de mond gesnoerd dient te worden.

metzonderzijwieltjes | 11-07-16 | 13:01

Alles gaat volgens plan jongens. Zo meteen kunnen we onze heldhaftige regering weer vragen om meer meer meer maatregelen tegen terrrrrrrorism. Pak m'n privacy, pak m'n vrijheid, als ze dat door de VS gecreëerde spook maar kunnen vangen. Owja en Rusland is per definitie kut. Altijd.

Makro777 | 11-07-16 | 13:01

bob de boarder | 11-07-16 | 12:51
Behalve chocolademelk dan. Of mag dat niet meer gezegd worden van SS?

Graaf van Egmont | 11-07-16 | 12:57

De grenzen moeten dicht.

DonSwami | 11-07-16 | 12:57

Ach. Onder de noemer "voortschrijdend inzicht komen ze er wel mee weg.
Denken ze.

Abu Shabu Shabu | 11-07-16 | 12:57

Wie gaat er in godsnaam nu iemand interviewen wiens inkomen afhankelijk is van het aantal asieleisers? Het is als een chirurg gaan voorschrijven dat ie minder met gaan snijden. Die zal ook altijd zeggen, dat hij levens redt met zijn scalpel.

Graaf van Egmont | 11-07-16 | 12:55

Vroeger had je maar één Chamberlain. De ellende die erop volgde duurde 5 jaar.
Nu daarentegen...

Notenkraker | 11-07-16 | 12:54

Zomaar een vraag: Hadden die Syrische steden geen GBA? Lijkt mij dat Assad daar de boel wel een beetje in de gaten hield. En wij dat nu kunnen controleren. U en ik staan hier ook in 1000 databanken.

Piet Karbiet | 11-07-16 | 12:54

General McAuliffe | 11-07-16 | 12:43
Weet je wat zo grappig en tegelijkertijd ook zo enorm hypocriet is? Links scheldt het 'klootjes'volk die zo zijn kanttekeningen heeft en kritiek geeft bij de enorme instroom van mensen die waarschijnlijk in hun volkse wijken terecht komen, hun soc.huurwoningen bezetten, in de uitkeringen zitten etc, uit voor tokkies, racisten, xenofoben, nazi's, onverdraagzaam (terwijl het klootjesvolk wel voor de gevolgen van het linkse sprookje mag opdraaien).... links denkt niet na dat wat zij hier allemaal aan het binnenhalen zijn mannen uit islamitsche achterlijke landen komen en eigenlijk nog veel intoleranter zijn dan het zogenaamde autochtone tokkievolk.
Men scheldt het eigen tokkievolk uit voor intolorant en haalt in plaats daarvan nog meer volk binnen die nog meer intolerant zijn..... maar om in sanne wallis de vries haar denkbeelden en woorden te spreken: 'dan praten toch met ze?' YEAH RIGHT alsof ze nu al praten met het autochtone tokkievolk, die schelden ze alleen maar uit! Hypocriet.

Julia | 11-07-16 | 12:54

In al die jaren nog steeds geen aanslag in Nederland gehad. Complimenten voor de diensten

Maaiveld | 11-07-16 | 12:54

Elke linkse bobo die ze heeft binnengesleurd berechten als medeplichtige van terrorisme.

Piet van het Padje | 11-07-16 | 12:53

Uitkijken naar getinte jonge mannen met te dikke kleding aan gaat het helemaal worden.
*cursus bomvest ontmantelen gaat volgen doet*

Rest In Privacy | 11-07-16 | 12:53

Wat ik wel verbazingwekkend vind is dat tijdens het EK in het land van moslimterrorisme er helemaal NIKS gebeurd is. Alsof er geen terroristen zouden zijn in Frankrijk. Geeft mij toch een vreemd gevoel. Is er van bovenaf geregisseerde terreur? Dat S.A. zegt : Nu ff niet. Of de CIA? Maar waarom hebben ze hun kansen niet gepakt tijdens het EK ? Ik snap het niet.

Barbarous_Relic | 11-07-16 | 12:53

Melk is wit

bob de boarder | 11-07-16 | 12:51

Daarom uit de EU. Domme gansjes en zelfvoldane struisvogels leiden de laatste resten beschaving naar de afgrond.

Jack Jersey | 11-07-16 | 12:50

Ongelooflijke idioot die Eikelmans .. om nog maar te zwijgen over de grenzeloze naïviteit van types als Geen-greintje-bewijs-bakfietsvrouwtje-grootverdiener-Sargentini. Nee, toen het Paard van Troje binnenstond was er op dat moment ook nog geen greintje bewijs.
(Ik vermeld dit even over jongeman Jesse die begrijpelijkerwijs de Griekse mythologie niet kent.)
Back to reality: wat is er makkelijker voor IS types om de gebruikelijke vunzige baarden van tevoren te verwijderen en netjes in slobber jeans aan de grens te verschijnen??

daytripper | 11-07-16 | 12:48

He verdikkie, hadden wij van Linksch het toch mooi mis. Nou ja - de bevolking moet maar leren dat aanslagen er toch een beetje bij horen. Er is ook zoveel ongelijkheid in de wereld. Stem ook dáárom gewoon weer Linksch bij de volgende verkiezingen, dan doen we er dit keer écht wat aan! Wat zegt u? Een AZC bij ons in de straat? Neen, nee dat kan echt niet, nee. Nee, die bevolkingsgroep heeft hier toch helemaal niks te zoeken tussen ons weledelgesteld gutmenschen. Nee - die gedijen veel beter in een VOLKSe wijk! Oh, dat volk is trouwens een mythe. Grenzen bestaan niet, en illegaliteit noemen we binnenkort ook gewoon 'tijdelijke verblijfsstatus' anders klinkt het ook zo naar.

Adversary | 11-07-16 | 12:47

GroenLinks:" ik heb kotsbeu als er geen IS-strijders met de asieleisers mee komen".

GroenLinks: "Als een ploflim geen "boem" doet, dan willen wij ze niet".

Uw Psychiater | 11-07-16 | 12:47

Je vraagt je af of Links nog wel iets geeft om zijn geloofwaardigheid. Geen terroristen onder de vluchtelingen, alleen maar Syriërs, alleen maar hoogopgeleiden, op de vlucht geslagen gezinnen, zomaar een bloemlezing van argumenten van het welkom-welkom-in-ons land-koor. Ieder van deze opzichtige leugens is inmiddels doorgeprikt en we weten met zijn allen dat er niets dan leugens uit de koker van links komt. Raar dat vanmorgen op de radio werd gesproken over de linkse kiezer, missing in action?

Glasgow Argus | 11-07-16 | 12:47

En zo is de wapen en defensie industrie voor de komende decennia verzekerd van winst. Want van vrede worden die mensen niet rijk !

Barbarous_Relic | 11-07-16 | 12:46

Laten we de vluchtroute vanuit Turkije maar de "Sargentini route"noemen.
Mooi eerbewijs voor deze misdadige linkse doos.

Foezela | 11-07-16 | 12:45

B.agger | 11-07-16 | 12:43
Stonden er gisteravond dan viooltjes op het menu?

Ommezwaai | 11-07-16 | 12:45

@Frosties | 11-07-16 | 12:38
Een ploflim op A'dam CS of in de grachtengordel zou wel een wake-up call veroorzaken...

Mastermattie | 11-07-16 | 12:44

Niet alleen IS'ers, ook hun sympathisanten komen mee.. En dat zijn er heel wat meer dan er IS'ers zijn inderdaad... Grenzen dicht!!!!!! NU!!!
afikoman | 11-07-16 | 12:29
=
Na de grote aanslagen in New York, Parijs en Brussel kon je veelal jeugdigen islammetjes zien dansen en toeteren in de straten.

meneer Q | 11-07-16 | 12:44

Zolang er nog zoveel EU-adepten in het parlement en de Tweede Kamer huizen, zal er weinig tot helemaal niets gebeuren, want EU regelgeving en dat soort slap gezever houden uw en mijn veiligheid ruimhartig tegen.
.
U voelt hem wellicht al aankomen..... De Engelsen zijn op dit vlak nu beter op weg.

Ommezwaai | 11-07-16 | 12:43

Het is een typische Pavlov reactie op de actie van gewone mensen die doorhebben dat je niet nog meer uitkeringstrekkers met recht op een woning erbij kunt hebben.
Die gewone mensen worden afgeschilderd als rechtse PVV fascisten.
Linksmenschen denken, ow, die arme vluchtelingen, we moeten ze verdedigen tegen onrecht.
In werkelijkheid draait het gewoon om behoud van het laatste beetje wat we nog hebben.
Als we nog bij mogen springen voor Italie en straks Duitsland dan is het exit EU en zullen we zien dat het EU vehicle juist heeft geleid tot oorlog ipv vrede.

General McAuliffe | 11-07-16 | 12:43

Mijn poep is groen en ruikt naar viooltjes. Eerlijk waar.

B.agger | 11-07-16 | 12:43

Bij diegene die de ogen open hebben is dit oud nieuws!!!!!!

M&C | 11-07-16 | 12:43

Er zitten terroristen tussen de vluchtelingen, maar IS heeft vooralsnog te weinig mankracht en capaciteiten om meer dan een paar aanslagen per jaar te kunnen plegen. Een groter gevaar is de toenemende segregatie en onderling wantrouwen, iets waar salafistische moskeëen gewillig aan bijdragen.

Panos88 | 11-07-16 | 12:43

Het "beleid" van Merkel en de EU goudhaantjes en hun dikbetaalde burgerminachtende paladijnen is dus domweg trial by error. Met als trial de hele maatschappij en als de error voorkomt, ach ja, dan gaan er wat mensen dood door AK's of bommetjes. Dat geeft niks, 'we zijn toch met meer' en iedere calamiteit kan perfect worden ingezet als bangmaakmiddel om te verantwoorden dat er nóg meer! meer! MEER! (veegt Timmermansisaanse spuugballetjes uit mondhoeken en dept bloeddoorlopen ogen) EU uit te rollen.

Dutchbeaurouge | 11-07-16 | 12:42

@necrosis | 11-07-16 | 12:39
Ja, ik twijfelde al tijdens het typen. Scuzi. Pilschje?

Piet Karbiet | 11-07-16 | 12:42

Mochten ze geen/nog geen terreurplannen hebben dan zitten er op ze minst oorlogsmisdadigers tussen

janneman1977 | 11-07-16 | 12:42

-weggejorist-

ikworstelengadouchen | 11-07-16 | 12:41

Ik zou anticiperend op een aanslag door islamitische 'vluchtelingen' aan Judith Sargentini willen vragen of zij haar standpunt al heeft herzien, en welke stappen zij (als kennelijk spreekgerechtigde Europarlementariër) onderneemt om te helpen een aanslag te voorkomen. Mocht ze in gebreke blijven, dan is het na de aanslag tijd om Judith Sargentini te vervolgen wegens grove nalatigheid zoniet medeplichtigheid. En dan niet zo halfzacht zoals bij Tony Blair, maar met volledige inzet op een veroordeling en celstraf. Trouwens, ook Angela Merkel wat mij betreft een dagvaarding tegemoet zien, onder andere wegens het faciliteren van verkrachting en aanranding in Keulen.

Professor Superhirn | 11-07-16 | 12:41

Om politiek-correcte redenen kramen steeds meer officiële instanties (in dit voorbeeld de NCTV) allerlei onzin uit, waar het gezond verstand onmiddellijk doorheen prikt. Denk ook nog maar eens terug aan de Armageddon-voorspellingen over de Brexit van het CPB (niets van waar), en de griekenland-is-gefixt mythe die na het derde steunpakket werd verspreid (proest). Levensgevaarlijk natuurlijk, want mensen met gezond verstand vertikken het voortaan om de verder leugens nog te geloven. Mocht u met vakantie gaan en even geen krant willen lezen, heb ik de volgende leugens al voor u : 1) Italië gaat helemaal gered worden en 2) De Deutsche Bank is kerngezond en geen systeemrisico voor de Euro. Prettige zomer allemaal. Ik voorspel dat hij heet zal zijn !

CeesCloosd | 11-07-16 | 12:40

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Gags Beasley | 11-07-16 | 12:40

Ik sta paf.

KaiserSoza | 11-07-16 | 12:40

We zijn al te laat. De moslims in Nederland worden steeds maar extremer. Vroeger hadden moslima's een hoofddoekje op, nu lopen ze in volledige pinguïnuitrusting door de stad. En het worden er steeds meer.

catomar | 11-07-16 | 12:40

Euh, mijn bbq vliegt hier horizontaal de straat door. Godskolere.

Piet Karbiet | 11-07-16 | 12:40

Links heeft echt enorme oogkleppen op. Maar ja... spreek ze tegen en je bent een vieze racist...

XverderNix | 11-07-16 | 12:40

@Piet Karbiet | 11-07-16 | 12:26
Piet.... gebeurd?
Nee toch?
*tenen weer ontkrommen doet*

necrosis | 11-07-16 | 12:39

Meer 'vluchtelingen' is meer werk voor meneer Eikelboom. Typisch gevalletje, wij van WC Eend...

K. Letskoek | 11-07-16 | 12:38

Winter is coming.
En we hebben géén Nightwatch. En ook geen muur.

Captain Pervert | 11-07-16 | 12:38

Als er slachtoffers vallen is nctv dhr. Schoof hier ook hoofdelijk verantwoordelijk voor. Grenzen dicht

Imprimatur | 11-07-16 | 12:38

Het enige wat wij nodigen hebben om dit tij te doen keren is meer aanslagen, zodat ook de ogen open gaan bij de geitenwollensokken fabriek.

Frosties | 11-07-16 | 12:38

Laat het maar los gaan, eerder gebeurt er toch niks!
De gevestigde orde zijn net zo als die kikker in die pan met water die langzaam aan de kook wordt gebracht.

Lysdexies | 11-07-16 | 12:36

Wat 'n ontzettende 'eikel'.
Ontkenners zijn net zo gevaarlijk als IS-kloojoo's.

meneer Q | 11-07-16 | 12:36

@ElMatadero | 11-07-16 | 12:23
Zeg, wilt u die Feyenoorders er buiten laten s.v.p.?

Piet Karbiet | 11-07-16 | 12:36

Wet-van-Darwintestje voor links Europa? Heel Europa?

Slogra | 11-07-16 | 12:36

@KlunsJohannus | 11-07-16 | 12:31
@Ommezwaai | 11-07-16 | 12:31
Dat zou alvast een goed begin zijn.

Mastermattie | 11-07-16 | 12:36

Hadden we natuurlijk al lamg verwacht. Vraag is waarom ze stiekem zijn meegevlucht. Zijn ze gedeserteerd? Hoe dan ook zijn ze dan degelijk wel een potentieel gevaar voor onze samenleving.

En in hoeverre is de intelligence op orde, zijn deze terroristen in het vizier? Dit moet toch wel weer tot de zoveelste kamervragen gaan leiden.

Jan, Leiden | 11-07-16 | 12:35

'Vluchtelingen' uit Syrië, Afghanistan, OK. Eritrea, waar de dienstplicht tot slavernij is uitgegroeid? Andere Afrikaanse landen? 'Het rijke Europa niet, wij kunnen dit prima aan', alleen de welvaartsstaat zakt door zijn hoeven, de jeugdwerkeloosheid in de PIIGS landen wel eens bezien? En die percentages worden hoger als Italië in elkaar stort, want de zo beloofde economische groei die blijft vreemd genoeg maar uit, terwijl de EU toch voor zoveel welvaart zorgt (met name in Dld)

bijna_raak | 11-07-16 | 12:35

Piet Karbiet | 11-07-16 | 12:26
Het is onderdeel van de crisis. Ik kan het niet leuker maken.

Graaf van Egmont | 11-07-16 | 12:35

@ HdJ& | 11-07-16 | 12:22
Verdienmodel is het magische woord.
Wat daar voor nodig is: steun van naïevelingen, controle over media, invloed in politiek en uiteindelijk drammen (Frontex en marine ophaalservice). De argumenten: schuld aanpraten, wij zijn met meer, wij zijn rijk tot kijk eens hoe zielig en mensen die het er niet mee eens zijn ondersmeren: onmenselijk, leugenaars, polpulisten, xenofoben, racist, Nazi, etc.

TheseDays00 | 11-07-16 | 12:34

Is dit nieuws?

whetherthouwouldbe | 11-07-16 | 12:34

-weggejorist-

VanGeuzen | 11-07-16 | 12:34

Er reizen minder jihadisten naar kalifaat, kopt televaag. Dit kloot als een zwerende vinger, het kalifaat is naar hen gekomen, afreizen is dus niet meer nodig.

Doe maar aanslag weekje voor verkiezingen. Helaas blijkt dit nodig in EU om de wal het schip te laten keren.

MarcS | 11-07-16 | 12:33

Leeft Beatrice de Graaf eigenlijk nog? Die kon ons ook altijd zo prettig gerust stellen.

VanWoerden | 11-07-16 | 12:33

Ik hoop dat dit soort ontkenners, die een bedreiging zijn voor onze maatschappij, er rekening mee houden dat er een dag komt waarop zij verantwoording moeten afleggen. Wat mij betreft al snel.

langzullenweleven | 11-07-16 | 12:33

NCTV

metzonderzijwieltjes | 11-07-16 | 12:32

Ik hoop natuurlijk niet dat er slachtoffers gaan vallen maar als ze dan toch vallen hoop ik dat het de Linkse ontkenners zijn die moeten lijden. En dan niet eens om met een voldaan gezicht te kunnen zeggen "zie je wel, wij hebben het toch altijd geroepen" maar meer omdat ze het over ons afgeroepen hebben.

BigShow | 11-07-16 | 12:32

Intussen meldt MCTV doodleuk (bewuste woordkeuze) dat er minder jihadisten naar het kalifaat vertrekken. Wordt als iets positiefs gebracht. ZE BLIJVEN DUS HIER GVD!!!

metzonderzijwieltjes | 11-07-16 | 12:32

Eens kijken of de verantwoordelijken hiervoor hoofdelijk aansprakelijk kunnen stellen mocht er onverhoopt iets gebeuren.
Eens kijken hoe snel de dames en heren ingrijpen....

Ommezwaai | 11-07-16 | 12:31

OK. Tijd om tot vervolging over te gaan van (on)verantwoordelijke politici, waaronder Rutte en Merkel wegens het in gevaar brengen van de bevolking middels het bewust schenden van diverse wetten en verdragen.

KlunsJohannus | 11-07-16 | 12:31

-weggejorist-

Prof. D.A.H. Vintik | 11-07-16 | 12:31

Natuurlijk komen die terroristen met de vluchtelingenstroom mee. IS zou geen knip voor de neus waard zijn als ze dat niet zou regelen. Eenmaal hier in Europa binnen, even laten bekoelen en dan zorgen dat de wapens en explosieven volgen. Evt. met medewerking van buitenlandse geheime diensten. Geen vuiltje aan de lucht.
Binnenkort in Europa op elke zender "Heel Europa ontploft." Ben benieuwd wie er elke week afvallen.

Graaf van Egmont | 11-07-16 | 12:29

Niet alleen IS'ers, ook hun sympathisanten komen mee.. En dat zijn er heel wat meer dan er IS'ers zijn inderdaad... Grenzen dicht!!!!!! NU!!!

afikoman | 11-07-16 | 12:29

Niet alleen IS'ers, ook hun sympathisanten komen mee.. En dat zijn er heel wat meer dan er IS'ers zijn inderdaad... Grenzen dicht!!!!!! NU!!!

afikoman | 11-07-16 | 12:29

Yep.. https://www.nctv.nl/binaries/DTN42_samenvatting_opgemaakt_def_tcm31-79507.pdf

Mastermattie | 11-07-16 | 12:28

Maar wij zijn met meer!

koosnaam | 11-07-16 | 12:28

@frank87 | 11-07-16 | 12:23

Too little, too late.
Wir haben es nicht gewusst.

Maar reken niet op erkenning, of zelfs op hulp tijdens het omkeerproces.

MarcS | 11-07-16 | 12:28

Wie het riep, wat zeg ik, wie zich er zelfs maar zórgen om maakte deugde niet. Was hysterisch. Zag spoken. Was harteloos.
Maar ongetwijfeld mogen die mensen nu niet hun gelijk opeisen, want zo werkt het op een of andere manier in de wondere wereld van de politiek correcte msm.

Lewis | 11-07-16 | 12:28

Gebeurd dit na of voor die Intercontinentale Crisis?

Piet Karbiet | 11-07-16 | 12:26

Al is de Linkse wensgedachte nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel. Alleen (god)verdomde langzaam en zij die er bij staan en kijken en wat durven te zeggen? Die worden weggezet als populisten, xenofoben, racisten en islamofoben. Want zo rolt links al jaren. Daarna is het "met de kennis van nu, ik heb hier geen herinnering van of dat is niet zoals ik het me herinner, dat zijn uw woorden". Daar wordt je wel een beetje kriegel van merk ik

flat out | 11-07-16 | 12:26

Op 3 mensen na in europa wist iedereen dat natuurlijk.Behalve in imbrussellië.

van stampij | 11-07-16 | 12:26

Ik wacht tot ik de laatste centen van mijn voormalige werkgever heb gekregen en dan ga ik mijn koffer pakken....

necrosis | 11-07-16 | 12:25

ElMatadero | 11-07-16 | 12:23
Dat hebben ze 600 jaar lang gedaan, maar op zeker moment waren de grondstoffen op.

frank87 | 11-07-16 | 12:25

Goh. Je verwacht het niet, hè.
Of wellicht toch wel...

EefjeWentelteefje | 11-07-16 | 12:25

@Thereau87263396 | 11-07-16 | 12:22
Het borrelt al jaren maar de echte "vlam in de pan" blijft maar uit...

Mastermattie | 11-07-16 | 12:25

De baard zullen ze best wel afgeschoren hebben, dus op dat punt heeft Eikelboom gelijk. Maar wat heb je daaraan als je uiteengereten bent door een bom.

Dutch_Holland | 11-07-16 | 12:24

Kom er maar in, @Judithineuropa.

Ferdo76 | 11-07-16 | 12:24

En langzaam draait de propaganda...

frank87 | 11-07-16 | 12:23

De Romeinen lieten op het laatst ook vreemde volkeren binnen hun grenzen, dat heeft dan ook hun lot bezegeld.

ElMatadero | 11-07-16 | 12:23

Ook daarom: PVV. Maak a.u.b een eind aan het afschaffen van Nederland.

funkyd | 11-07-16 | 12:23

Wat mij stoort is dat iedereen blijft wegkijken en de verheerlijking door blijft gaan voor de vluchtelingen. Waarom zien ze geen gevaar is het dat ze hun ongelijk moeten toegeven of is het hun trots van de linkse goedmens?

HdJ& | 11-07-16 | 12:22

Grenzen dicht, nu het nog kan.

endtotrolling | 11-07-16 | 12:22

zwart vs. wit
moslim vs. 'ongelovigen'
rijk vs. arm
rusland vs. 'het westen'
ik voel iets borrelen....

Thereau87263396 | 11-07-16 | 12:22

Mastermattie | 11-07-16 | 12:19

Ooit? Het is in volle gang.

Rest In Privacy | 11-07-16 | 12:22

Links Nederland mag wel hard gaan bidden dat hier niets gebeurt voor de volgende verkiezingen.

menzo | 11-07-16 | 12:21

Fuck Wil Eikelboom en al die andere eikels.

yamahaha | 11-07-16 | 12:21

Dít is waarom wegkijken ooit nog eens de ondergang van de westerse wereld zal betekenen.

Mastermattie | 11-07-16 | 12:19

Muur om Nederland bouwen en Mexico betaalt die muur!

Mark_D_NL | 11-07-16 | 12:19

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken