Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

FOTO. Dit is de racistische racist van Dallas

Meneer wilde white people, especially white officers afknallen, en dat lukte. Vijf doden, 9 gewonden en een topic op Joop. Meneer werd uiteindelijk opgeblazen door een robot, wat best lullig is, qua human rights. Later meer.

Reaguursels

Inloggen

"Gelukkig is het af willen schieten van alleen witte mensen geen racisme, want alleen blanke mannen kunnen racist zijn.(..)"
@ BenBinnen | 08-07-16 | 18:16
+1

telelezer | 09-07-16 | 17:25

De bombot is een ideologievrije zelfmoordterrorist.

TonvandenHoogenBats | 09-07-16 | 16:57

Looks like black panther sign to me

Guust Kadaver | 09-07-16 | 14:03

Wat ik vooral schokkend vind, en verder nergens echt iets over hoor is het stukje over de 'bombot'... Alsof dat doodnormaal is geworden, een robot erop afsturen die als een bom afgaat zodra hij binnen de killzone is. Lijkt me tegen alle humanitaire regels ingaan.

Als je dat soort techniek al hebt, kun je de verdachte toch ook tijdelijk uitschakelen, zodat het recht kan spreken?

001_Mills | 09-07-16 | 13:34

Obama is degene die sinds hij aan de macht is, nadruk is gaan leggen op kleur en ras. Deze voormalige community organiser, volger van Saul Olinsky, Jeremiah Wright en met figuren als Bill Ayers in zijn vroegere vriendenkring, is grootgebracht met marxistische principes en volgt nu precies de agenda van degenen die het Westen willen vernietigen, de vernietiging van binnenuit. Hij fulmineert over het Christendom, de Kruistochten, het racisme in het DNA van de blanke en de slavernij, zwijgt over 'black on black violence', islamitische terreur en verheerlijkt de islam tot op het ziekelijke, en alle Westerse leiders volgen hun leider slaafs en preken dezelfde larie.
Elk incident waar een zwarte 'gangsta' wordt afgeknald, is door Obama misbruikt om zwarten op te hitsen. Hij is degene die BlackLivesMatter heeft gevoed, hij heeft meetings met leden van deze nieuwe zwarte terreurbeweging. Zij hebben feitelijk presidentiële goedkeuring. Ieder incident gebruikt Obama om tekeer te gaan tegen de Amerikanen, te preken over racisme en vuig ze wel niet zijn. Daags na de doden in Louisiana en Minnesote stond hij al op de kansel te rellen tegen zijn eigen politie, en natuurlijk om het gegeven te misbruiken voor zijn guncontrol agenda. Het was waarschijnlijk op advies van binnen zijn partij om toch zijn smoel in Dallas te laten zien toen 5 agenten werden vermoord - nu ineens door een 'lone wolf' terwijl er meerderen waren opgepakt. Meneer de Lone Wolf was ook nog eens lid van de 'Nation of Islam', nog een zwarte supremacistische haatgroepering, uiteraard gestoeld op de religie van de vrede. Dat laatste zal de NOS niet gaan vertellen.
Het is hier bij eerdere reacties al terecht op gewezen dat de meeste slachtoffers van vuurwapengeweld komen door 'black on black' geweld. Daar heeft 25 jaar rapcultuur met verheerlijking van geweld en misdadigers zeer zeker toe bijgedragen. Obama's kruistocht tegen vuurwapenbezit is er puur op gericht de blanken te ontwapenen, precies zoals Hitler van ons allen de mogelijkheid ontnam onszelf te verdedigen. Ieder incident wordt hiervoor misbruikt, en menig Hollywood celebrity springt dolgraag op de wagen teneinde hiervoor campagne te voeren (want als je veel op TV en film te zien bent, ben je automatisch ook doctorandus in alles).
De Democraten, de partij van de Ku Klux Klan en Jim Crow wetten, doen er alles aan om totale controle te krijgen over alles. Hiertoe is het nuttig bevolkingsgroepen tegen mekaar op te zetten en middels cultuur en media de Amerikaan tot karikatuur van zichzelf te maken. Bizar is normaal en normaal is bizar.
Inmiddels is deze zelfde ideologie zich aan het vastbijten in de Nederlandse samenleving. We hebben nu al een paar jaar Zwarte Piet-gezeik, inmiddels is het slachtofferisme overgewaaid naar de Efteling en wordt het steeds moeilijker gewoon een redelijk gesprek met iemand te voeren. Hysterie is de norm, met jonge misleide millennials, grondig verpest door een onderwijssysteem dat meer bezig is met politieke indoctrinatie dan met leerstof, opgehitst door elementen van buitenaf die nu zich hier beginnen te roeren. De eerste hetzes m.b.t. politiegeweld hebben we al gezien, het beginnetje is er.
Tweets met plaatjes van een politieagent die zijn keel doorgesneden krijgt, dat is waar de 'geen 4 mei voor mij' kliek ons op tracteert. Als dat mijn dochter was...
Niemand neemt het serieus, iedereen maakt er grapjes over en roept 'ik zou haar doen', maar men vergeet dat Nederland een voedingsbodem en bank is voor terreur. Tanja Nijmeijer is geen toeval, het is een gevolg van een totaal mislukt onderwijssysteem.
Nu zijn het nog tweets, plaatjes en flinke woorden, maar de Rote Armee Fraction is ook begonnen met stencils verspreiden. Op een gegeven moment komen ze erachter dat hun boodschap geen gehoor krijgt, niet wordt gedragen door de samenleving, en dan zal, naar goed links voorbeeld, de terreur van start gaan. Want we moeten en zullen buigen naar hun wil.

Rest In Privacy | 09-07-16 | 13:12

Het wachten is op een Sylvirriaan opstaat die een standbeeld eist voor deze mafklapper.

Uw Psychiater | 09-07-16 | 12:01

-weggejorist-

Fridtjof | 09-07-16 | 03:11

BenBinnen | 08-07-16 | 18:46
Daarom gaan de Europese landen ook naar de klote. Over 30 jaar is het Zimbabwe. Alles wat er ooit was is dan kapot gemaakt en dan NOG krijgt blank daar dan de schuld van.

Daisy Cutter | 09-07-16 | 01:53

O? Hij is zwart??? Ik lees in de voltallige media alleen maar iets over 'een schutter' en 'een ex-militair'enz. Nu de dader een zwarte is, horen we ineens niets over de huidskleur. O nee, wacht. Hij is geen slachtoffer. Alleen dan is de huidskleur belangrijk. Bij daders niet. Ik was het even vergeten....

Tijl U | 09-07-16 | 01:19

-weggejorist-

bruin kikkertje | 09-07-16 | 00:39

@ benbinnen

Wat mij betreft de beste analyse in deze draad.

Peter Emile | 09-07-16 | 00:35

ben kokhals | 08-07-16 | 20:46

Prima analyse! Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat we hetzelfde ook in Nederland zien, maar dan vooral binnen de islam gemeenschap. Dat is apart, want toen ik jong was, zag ik nota bene keurig geklede gastarbeiders (Marokkanen vooral) bij de dancings. Ze wilden meedoen.
Natuurlijk, hun Nederlands was brak, maar ze waren verre van agressieve haantjes. Ik denk dat deze groep het echt wel heeft gemaakt, want dom waren ze niet bepaald (wel afkomstig uit de grote steden, dus dat zal beslist mee hebben gespeeld).

toetssteen | 08-07-16 | 23:02

Mensen die blanken haten, moet je helemaal niet militair op willen leiden.
Schietmijmaarlek | 08-07-16 | 18:31
De armoedige Black Community is een belangrijke leverancier van kanonnenvlees.

Sans Comique | 08-07-16 | 22:50

PSYx | 08-07-16 | 18:44

Eerlijk?

Ik ben banger voor een zwart iemand , minder voor een blank iemand.

edelweiss | 08-07-16 | 22:49

Django unchained.

Hè Bah | 08-07-16 | 22:34

-weggejorist-

Anjin Mohammed | 08-07-16 | 22:23

Sylvana zwijgt zeker ? Dat zou ik haast verrassend noemen (NOT).
Hulde aan de zwarte amerikanen, die de blanke agenten in hun gebeden gedenken.

Anjin Mohammed | 08-07-16 | 22:23

Weer een gekleurde die blanken af wil slachten of aan wil pakken ? Zwaait naar Silvana, Quincy en DENK.

Rest In Privacy | 08-07-16 | 22:15

@McMarx | 08-07-16 | 21:36
Met Amerikanen is ongeveer hetzelfde als met Nederlanders. Ook daar zijn aan de ene kant neocons, poco-media en hysterische SJW's, en aan andere kant mensen die het doorzien en er helemaal klaar mee zijn. Het kost weinig moeite om voor die laatsten sympatie op te brengen, hier een voorbeeld www.youtube.com/watch?v=wZsVHxEJzrg

ben kokhals | 08-07-16 | 22:02

Wellicht niet zo mooi in mijn karakter maar, ik ben eigenlijk niet zo begaan met 'de amerikanen'. Ik wil er van m'n leven niet naar toe ondanks het prachtige natuurschoon. Zoiets als met Frankrijk: prachtig land, alleen jammer dat er zoveel Fransen wonen.
Sterker nog: ik vind Amerikanen over het algemeen uiterst irritante mensen, ongeacht hun kleurtje.

Rest In Privacy | 08-07-16 | 21:36

@Bolder | 08-07-16 | 20:48
Dank voor linktip!
"Spot on" heet dat geloof ik. Watson fileert het tot de kern.

ben kokhals | 08-07-16 | 21:03

@Fietsende Hollander | 08-07-16 | 18:46
-
Ja! En een kanarie is geel, maar daar vroeg ik niet naar.

Laagopg,dramnegertd | 08-07-16 | 20:56

@Ommezwaai | 08-07-16 | 18:42
-
Omdat er enkele negers gevaarlijk zijn en er een stelletje laffe lapzwansen bij politie zit misschien? En dan mag je iedereen uit angst maar dood schieten?
-
Bewijzen te over toch. Bijv. de jankende Chinees, die tien minuten zijn wapen op een dode neger richt, met een kind op de achterbank. Telkens schit roept omdat hij er geleidelijk aan achter komt dat hij hier niet mee weg komt en dat hij de rest van zijn leven/carrière hier down the drain ziet lopen. Of de drie/vier andere helden die een vrouw in een zomerjurkje(!) met haar handen omhoog, achteruit laten lopen en op de knieën dwingen, met nog steeds de wapens op haar gericht. Had zij ook een wapen of waren ze bang voor haar 06er? Ja, er zitten laffe honden tussen die toch beter een ander beroep hadden kunnen kiezen! Vraag me af hoe ze dat arme kind behandeld hebben. /Maar één voordeel is er wel! Het kapotte achterlicht zal nu wellicht gerepamaakt worden en daar ging het ze in eerste instantie om. toch?
-
De twee sukkels uit dat andere filmpje moeten gewoon voor de muur worden gezet.
-
Bij de weg! Wat me trouwens ook opvalt, dat na meer dan vijfhonderd politie doden dit jaar, er nu ineens zoveel aandacht voor bestaat! Zouden er soms verkiezingen aan komen en wordt de racisme kaart ingezet? Jammer dat Hillary en de media er niet aan gedacht hebben dat er dan ook politie personeel kan sneuvelen ...

Laagopg,dramnegertd | 08-07-16 | 20:55

Startschot, Martina, Goud.

Tjemig | 08-07-16 | 20:54

@BenBinnen | 08-07-16 | 18:29
Interessant stuk. Ja, en dan is de volgende vraag, hoe komt dat dan? Want ook volgens Thomas Sowell was de zwarte gemeenschap in het algemeen voorheen geheel anders, genoot goed onderwijs en kende een doorgaans stabiele gezinsstructuur, tot in de jaren zestig. "As of 1960, 22 percent of black children were raised with only one parent, usually the mother. Thirty years later, two-thirds of black children were being raised without a father present". Maar hij wijst de linkse maakbaren erop dat "after promising progress toward “social justice,” what you actually delivered was a retrogression toward barbarism." Ook anderen wijzen op deze kwestie: "How The Liberal Welfare State Destroyed Black America": www.frontpagemag.com/fpm/262726/how-li... Het is een gevolg van het linkse mislukte maakbaarheids-experiment.

ben kokhals | 08-07-16 | 20:46

de laatste agent die een zwarte dood schoot was een Aziaat. Zijn we dat vergeten

plf | 08-07-16 | 20:35

Moge Micah Xavier Johnson branden in zijn hel.

henkvaningrid | 08-07-16 | 20:28

@ben kokhals | 08-07-16 | 20:19
yep, dat is het doel.

La Bailaora | 08-07-16 | 20:21

@La Bailaora | 08-07-16 | 20:12
Order Out Of Chaos.

ben kokhals | 08-07-16 | 20:19

Volgens mij proberen ze iedereen tegen iedereen op te zetten.

La Bailaora | 08-07-16 | 20:12

@Nappa | 08-07-16 | 19:06
Zoiets als een test in NL om te testen of agenten onbewust 'racistisch' zijn naar Marokkaanse jongemannen wat ook nergens op gebaseerd is?

Rest In Privacy | 08-07-16 | 20:09

De discussie springt meteen te ver door.
Het eerste punt wat gemaakt moet worden is; Is meneer de neergeschoten neger terecht of onterecht neergeschoten? Even naar zijn strafblad van twee pagina's, het dragen van een wapen, en het tegenwerken tijdens zijn staandehouding (en daarna daarom dus arrestatie) lijkt mij denken dat "het probleem" toch echt bij hem lag.
Dus waarom de fuck zit ik nu naar de ziekelijke BLM leden te kijken op CNN die zeggen dat "ja de zwarte mensen zijn boos, en dan gebeurd zoiets als dit, dus we moeten vooral oplossen waarom de zwarte mensen boos zijn". Really? Reaaaaallly?

DaJonkel | 08-07-16 | 20:09

Dit krijgt natuurlijk navolging op andere plekken in de US en wereldwijd. Dsee plek kan wel eens, net als Columbine High, een soort van bedevaartsoord gaan worden voor aanstaande cop killers. Om inspiratie op te doen. www.motherjones.com/politics/2015/10/c...

Mark_D_NL | 08-07-16 | 20:02

@Don Bomgordello | 08-07-16 | 18:32
Op MILitary Females?

Rest In Privacy | 08-07-16 | 20:01

@miko | 08-07-16 | 18:59
Want die Koreanen zijn een ander ras dan de Japanners?
Lijkt me neer een voorbeeld van onbespoten volkerenhaat.

Rest In Privacy | 08-07-16 | 19:58

Aanrader om de problematiek met negers en getinten in onze moderne samenlevingen beter te begrijpen: Race, evolution and behavior; A life history perspective. psychology.uwo.ca/faculty/rushtonpdfs/...

Banana008 | 08-07-16 | 19:49

Human rights? Sorry, maar bij sommige acties verspeel je die gewoon.
van Griendsven454572 | 08-07-16 | 18:26

Nee, zo werken human rights (godzijdank) niet.

Rest In Privacy | 08-07-16 | 19:45

Wonderful-Life | 08-07-16 | 19:36

Het simpele feit dat de NVU nog nooit een zetel heeft behaald in de TK of of in een gemeentebestuur vind ik veelzeggend als het gaat om het racistisch gehalte van de blanke autochtone nederlander.

En ik zou graag zien dat Syldrama daar eens inhoudelijk op reageerde, maar dat terzijde.

Prof. v.d. Neuq | 08-07-16 | 19:44

Dat vraagt om een nieuwe definitie. Naggers: people who annoy you with their guns.

Kapitein Stijlvol | 08-07-16 | 19:39

Racisten hebben een IQ van een vlieg. Of ze nou blanke, zwarte of gele huidskleur hebben, ze zijn allemaal te dom om te poepen.

Je medemens op basis van huidskleur beoordelen is walgelijk en erg dom. Huidskleur zegt he-le-maal niks over de innerlijkheid van een mens. Maar ach, leg dit nou uit aan idioten. Lastig hoor.

Wonderful-Life | 08-07-16 | 19:36

@neuq
Lol, hogere alu-wetenschap..

compitaal | 08-07-16 | 19:35

Benieuwd naar de gezondheidstoestand van die robot. Ik zal 'm een paar batterijtjes toezenden als dank voor deze heldendaad.

Bert-Bus | 08-07-16 | 19:35

"Kill a nigger, he's a hero" - 2Pac Shakur.
.
Inderdaad, hulde voor de politie dat ze dit stuk vuilnis hebben opgeruimd.

Banana008 | 08-07-16 | 19:32

More guns that saves lives. Yeah murica

de SENSEI | 08-07-16 | 19:32

4 jaar in El Paso Tx gewoond. Als je in Texas door PD en helemaal door State Troopers wordt aangehouden is het alleen yes sir no sir. Niks bijdehand doen, laat staan agressief doen. De Afro Americans hebben er een handje van om meteen in de wiek geschoten te moeten reageren because they are black, maar als je aan een collega copper komt kom je aan ze allemaal. And if negotiations fail, they send in the bombot. Logisch.

darmflora | 08-07-16 | 19:26

Zou het zelfbeeld van de westerse beschaving nog negatiever kunnen worden? Hoeveel vijanden willen de hypocriete rooie en christus rooie demagogen er nog bij hebben?

Orakel1958 | 08-07-16 | 19:26

4 jaar in El Paso Tx gewoond. Als je in Texas door PD en helemaal door State Troopers wordt aangehouden is het alleen yes sir no sir. Niks bijdehand doen, laat staan agressief doen. De Afro Americans hebben er een handje van om meteen in de wiek geschoten te moeten reageren because they are black, maar als je aan een collega copper komt kom je aan ze allemaal. And if negotiations fail, they send in the bombot. Logisch.

darmflora | 08-07-16 | 19:25

*rol alufolie aanreikt*
miko | 08-07-16 | 18:41

Je moet zo'n hoedje dan wel aarden, anders werkt het juist als een antenne.

Prof. v.d. Neuq | 08-07-16 | 19:23

@Piet Karbiet | 08-07-16 | 18:55
Of je brainfarts tweeten

Mark_D_NL | 08-07-16 | 19:14

Ik ben benieuwd wat Quinsy Gario en Sylvana Simons hier van vinden.

FredKlep | 08-07-16 | 19:12

@BenBinnen | 08-07-16 | 18:29,

Ik lees niks over stageplekken.

basweetutwel | 08-07-16 | 19:11

-weggejorist-

Nappa | 08-07-16 | 19:06

Wat mankeert deze mensen toch? De gewone ”blanke” M/V had het in die tijd ook niet bepaald riant. Velen waren boer, zwaar ondervoed en stierven jong. Ruim een eeuw geleden kende Nederland ook nog kinderarbeid; “Kinderwetje van Van Houten”. Kinderen onder de 12 jaar mochten niet werken, maar aangezien er amper controle op was, veranderde er niets! *Hoe bekent, dit klinkt…!*

De leerplicht in 1901 veranderde dit pas echt, maar ik heb het niet meegemaakt. Ik heb ook nog nooit iemand uitgebuit, laat staan als slaaf gebruikt; ik voel me momenteel wel een slaaf van de maatschappij... Het zal mij roesten welk een kleur of geloof iemand aanhangt, het gaat om gedrag en dit gedrag vind ik abominabel! Deze mensen hebben hier allemaal niets mee te maken en werken zich de blubber om het hoofd boven water te houden! Ik stel echt voor, het spek niet langer op de kat te binden, er zijn grenzen!

En moeder zij dank; er zijn ook leuke mensen van allerlei allooi en met een heerlijk kleurtje, die zich doodschamen, maar zij zijn nu juist degene die dat niet hoeven te doen!

Claudia M. | 08-07-16 | 19:04

Anteros | 08-07-16 | 19:00
Dat laatste...

Fiasco | 08-07-16 | 19:01

Racisme kent geen kleur. Voor sommigen moeilijk te verteren.

whitechocolateface | 08-07-16 | 19:01

@pejoar | 08-07-16 | 18:23
Goed gesproken.
Het is niet zo dat die blanke agenten spontaan hebben afgesproken om zwarte mannen om te leggen.
Dat is gegroeid. daar is een reden voor. Kijken die black lives matter lui daar ook naar? of scanderen ze alleen dat ze dooie witte agenten willen, en wel nu?

Anteros | 08-07-16 | 19:00

@StarFox | 08-07-16 | 18:48
Moet je niet zeggen dat er geen racisme is.
Het is niet zo dat geweld de enige manier is.

miko | 08-07-16 | 18:59

@Adversary | 08-07-16 | 18:35
Tsja, Liberia bewijst uw theorie.

van Griendsven454572 | 08-07-16 | 18:59

segalkjesaljksgahbi | 08-07-16 | 18:53
Ja, okay. Maar al die negers zijn gedood door blanken dus het is racisme /joopmodus

Fiasco | 08-07-16 | 18:56

@BenBinnen | 08-07-16 | 18:46
Of de hele dag je drollen vloggen.

Piet Karbiet | 08-07-16 | 18:55

www.theguardian.com/us-news/ng-interac...

560 gedood door de politie. Daarvan waren er 135 donker, 269 blank, 84 Latino, 12 Aziatisch, 13 Natives en 47 Unknown.

In 2015 waren het er 1146, 581 blanke en 306 donker gekleurden.

segalkjesaljksgahbi | 08-07-16 | 18:53

#WhiteLivesDontMatter!

Parel van het Zuiden | 08-07-16 | 18:51

miko | 08-07-16 | 18:28
En hoeveel echt geweld is er exact? Japan is een van de meest 'racistische' en 'xenofobe' landen maar daardoor ook het meest veilige land door conservatief en nationalistisch beleid. Als je in Japan respect wil krijgen moet je dat verdienen, niets gratis weggeven en verwennen van buitenstaanders zoals wij in het westen doen. Diversiteit is geen kracht maar een zwakte.

StarFox | 08-07-16 | 18:48

We stevenen af op een confrontatie die één gemeenschappelijke deler heeft: gebrek aan introspectie en feitenhonger. Zowel de zwarten in de VS, de (vermeende) nazaten van slaven hier in Nederland, de altijd op zijn tenen getrapte moslims, de special snowflakes hier en in de VS, de SJW's overal ter wereld: ze hebben allemaal hun eigen verhaal om slachtofferschap te monopoliseren.

Vroeger, toen BenBinnen nog klein was, had je aanzien als je een geslaagd ondernemer was, grensverleggend wetenschapper, bruggenbouwend politicus. In ieder geval presteerde je iets om waardering te oogsten. Je kon een voorbeeld, een rolmodel zijn als je iets deed wat uitstak boven de rest. Je leverde een prestatie waar anderen naar streefden. Als kind leerde je dat je alles kon worden en nam hen als voorbeelden.

Zo niet anno 2016: tegenwoordig is het genoeg om gekwetst te zijn, om terug te grijpen op vermeend leed in de geschiedenis om je mislukking te verklaren, het is genoeg om iemand met succes te demoniseren omdat je zelf te lamlendig bent iets te willen betekenen.

Het is een omkering van waarden. Dit komt niet goed.

BenBinnen | 08-07-16 | 18:46

Laagopg,dramnegertd | 08-07-16 | 18:32

Die twee foto's liggen onderaan die stapel foto's met enkele tienduizenden "killende" blacks.

Fietsende Hollander | 08-07-16 | 18:46

Ok toch even kwijt, misschien kan iemand me helpen.
Als je de reactie ziet/hoort van de agent die de zwarte man doodschoot is het niet moeilijk om te beseffen dat hij er zelf enorm van is geschrokken. Die is het niet snel vergeten en geloof er niks van dat hij op gestaan is om die dag een 'neger' dood te schieten.
Wel heeft hij buitenproportioneel gereageerd, waarschijnlijk was bij rustiger gebleven als het een blanke betrof.
Ergens misschien toch een kronkel waardoor hij angstiger is rond een zwarte.
Is dat nou echt racisme? En helpt het wel dat die zwarte community hier zo hard op gaat? Of maakt dat de kloof nog groter?
Als een blanke wordt neergeknald door de politie (gebeurt vaker dan dat er een zwarte wordt neergeknald) hoor je er namelijk niks over.
Erg jammer dat die gemeenschap niet demonstreert tegen politiegeweld, maar er racisme bij moet halen. Je kan er zo niks mee als je zelf daar niks mee te maken hebt, maar je wordt er als blanke toch voor aangekeken(gediscrimineerd dus eindelijk).
-
Zelfde als hier in NL waar nog steeds ons slavernij verleden erbij gehaald wordt terwijl ik/wij daar persoonlijk toch echt niks mee te maken hebben gehad. Puur omdat je een blanke Nederlander bent.

PSYx | 08-07-16 | 18:44

Laagopg,dramnegertd | 08-07-16 | 18:32
Even zoeken, filmpjes voldoende...
Maar hoe zou het toch zo ver zijn gekomen dat de pliesie daar zo snel schiet?

Ommezwaai | 08-07-16 | 18:42

@smdyasc | 08-07-16 | 18:40
*rol alufolie aanreikt*

miko | 08-07-16 | 18:41

Black Lives Matter heeft overal in de VS racistische terroristen zitten die voortdurend aangemoedigd worden door Obama, de MSM en bekend zwart.

smdyasc | 08-07-16 | 18:40

Pfffffff hoeveel zoewarten worden door zoewarten doodgeschoten....... daar hebben ze het dan weer niet over.
Dachthetal | 08-07-16 | 18:21

"Apparently, black lives only matter if they are taken by white cops."

Rest In Privacy | 08-07-16 | 18:40

Alle terechte zwarte woede weggeblazen in één onnozele schietpartij, hulde.

compitaal | 08-07-16 | 18:39

@Schietmijmaarlek | 08-07-16 | 18:31
Als ze in Amerika gekleurde mensen weigeren hebben ze toch een probleem denk ik.
Hoe gaan ze dan het zelfmoord commando opleiden?

miko | 08-07-16 | 18:38

De sukkel van Dallas.

compitaal | 08-07-16 | 18:37

Hey die anti zwarte pieten activist is z'n baret vergeten op te zetten.

Fietsende Hollander | 08-07-16 | 18:36

Toch even de uitstekende video van Paul Joseph Watson linken die hij gister (voor deze schietpartij) uitbracht: www.youtube.com/watch?v=sJHvppVEBTY

Ruim 8 jaar geleden wist ik zeker dat Obama tot president zou worden verkozen, omdat racisme geen hoofdrol meer speelde in Amerika en een zwarte president niets raars zou zijn. In 8 jaar tijd heeft dezelfde president er voor gezorgd dat racisme tussen 'zwart' en 'wit' weer helemaal hot is.

Trump gaat de verkiezingen zo ontzettend hard winnen. Ik kan niet wachten. #MAGA

Bebaarde Aap | 08-07-16 | 18:35

-weggejorist-

bekijket | 08-07-16 | 18:35

Eigenlijk willen de zwarten in de VS (en hier klinken die stemmen ook al) hun eigen land. Met zwarte agenten, zwarte rechters, zwarte bestuurders, waar dan alleen zwarten mogen wonen. Een sort Zwapartheid. Het is alleen zo vervelend voor ze dat ze dat dan WEL met blanke rijkdom willen, en dat wordt toch lastig #everyblackstateisafailedstate

Adversary | 08-07-16 | 18:35

Als een zwarte crimineel wordt afgemaakt (alton sterlings) dan wordt iedereen wild. Waarom horen we niks over Dylan Noble ?

Rest In Privacy | 08-07-16 | 18:33

Zat daarnet effe NPO Wochenschau 18.00 uur te kijken, die zijn al weer druk bezig de zaak te framen op de bekende manier van waar kennen we dat ook alweer van, oja, had niets maar dan ook niets met de islam te maken heur!

william7055 | 08-07-16 | 18:33

Waar zijn de pics van de killende cops ...?

Laagopg,dramnegertd | 08-07-16 | 18:32

-weggejorist-

Don Bomgordello | 08-07-16 | 18:32

Kijk je mee Buma?
Deze lieverd heeft in het leger gezeten.
Mensen die blanken haten, moet je helemaal niet militair op willen leiden.

Schietmijmaarlek | 08-07-16 | 18:31

Is Joop al los gegaan op het opblazen van de zwarte man? Klinkt racistisch...

freelux | 08-07-16 | 18:31

Vooroordelen worden weer bevestigd..

Maxx! | 08-07-16 | 18:31

@pejoar | 08-07-16 | 18:23

Zwart Amerika heeft inderdaad werk voor de boeg.

"There are dramatic race differences in crime rates. Asians have the lowest rates, followed by whites, and then Hispanics. Blacks have notably high crime rates. This pattern holds true for virtually all crime categories and for virtually all age groups. In 2013, a black was six times more likely than a non-black to commit murder, and 12 times more likely to murder someone of another race than to be murdered by someone of another race. In 2013, of the approximately 660,000 crimes of interracial violence that involved blacks and whites, blacks were the perpetrators 85 percent of the time. This meant a black person was 27 times more likely to attack a white person than vice versa. A Hispanic was eight times more likely to attack a white person than vice versa.
In 2014 in New York City, a black was 31 times more likely than a white to be arrested for murder, and a Hispanic was 12.4 times more likely. For the crime of “shooting” — defined as firing a bullet that hits someone — a black was 98.4 times more likely than a white to be arrested, and a Hispanic was 23.6 times more likely.
If New York City were all white, the murder rate would drop by 91 percent, the robbery rate by 81 percent, and the shootings rate by 97 percent. In an all-white Chicago, murder would decline 90 percent, rape by 81 percent, and robbery by 90 percent. In 2015, a black person was 2.45 times more likely than a white person to be shot and killed by the police. A Hispanic person was 1.21 times more likely. These figures are well within what would be expected given race differences in crime rates and likelihood to resist arrest."

www.colorofcrime.com/2016/03/the-color...

BenBinnen | 08-07-16 | 18:29

Human rights? Sorry, maar bij sommige acties verspeel je die gewoon.

van Griendsven454572 | 08-07-16 | 18:26

-weggejorist-

Professor Pollewop | 08-07-16 | 18:26

Hoe komen die agenten toch zo aggressief daar? Vreemd zeg!

Ron Donderslong | 08-07-16 | 18:25

-weggejorist-

MrShadow | 08-07-16 | 18:25

Toch is de symboliek me iets te overdreven. Een voormalige reservist die in Dallas vanaf het dak van een hoog gebouw de democratie wil rippen. En hij heeft nog Johnson ook.

Glasgow Argus | 08-07-16 | 18:24

De antiracisten zijn de nieuwe racisten.

Rest In Privacy | 08-07-16 | 18:23

Ook in Amerika lopen verwarde Quincy's rond. Helaas ook verwarde blanken die iets te schietgraag zijn.

dubbelq | 08-07-16 | 18:23

Waar zijn nu die "black lives matter" schreeuwers? Of doen witte levens er niet toe?

sinar2 | 08-07-16 | 18:23

Guns don't kill people, bullets kill people.

Zure prak | 08-07-16 | 18:23

Iedereen heeft het over racistische agenten en onschuldige slachtoffers.
Racisme is er blijkbaar tussen zwart en wit.
Waarom niet tussen blanken en Chinezen of Koreanen?
Omdat die lager staan in de misdaad cijfers is er minder vooroordeel.
Veel voorkomend negatief gedrag verhoogt angst en vooroordeel.
Tijd voor zwart Amerika om daar iets aan te doen lijkt mij.
Denk aan Rodney King.Bijna 2 weken was dat voor zwarten reden om winkels te overvallen en Koreanen te bedreigen.

pejoar | 08-07-16 | 18:23

Dat racisme... dat kan nog best wel een dingetje worden.

Kaas de Vies | 08-07-16 | 18:22

-weggejorist-

Dachthetal | 08-07-16 | 18:21

Ha, een verwarde man. Bij de Amerikaanse politie zitten volgens mij ook teveel mannen met PTS die te lang in Irak of Afghanistan hebben gediend.
Piet Karbiet | 08-07-16 | 18:17
Ja, met stress vóór het trauma is helemaal niemand gediend.

Hartgrond | 08-07-16 | 18:20

'Zamarripa' klinkt ook niet echt lelieblank. Dus Micah X faalt nog ook.

Proditor | 08-07-16 | 18:18

Je suis blanche!!

Hobbykip | 08-07-16 | 18:18

Racistische robots!

funkyd | 08-07-16 | 18:17

Ha, een verwarde man. Bij de Amerikaanse politie zitten volgens mij ook teveel mannen met PTS die te lang in Irak of Afghanistan hebben gediend.

Piet Karbiet | 08-07-16 | 18:17

Gelukkig is het af willen schieten van alleen witte mensen geen racisme, want alleen blanke mannen kunnen racist zijn.

Dat is een hele opluchting.

/sarcasm

BenBinnen | 08-07-16 | 18:16

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl