Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Klikturkjes bedreigen TK-lid @keklikyucel #freeebru

Nieuwe onfrisse ontwikkelingen in EbruGate. Het schreeuwmeisje van Metro zit nu al twee weken vast in Turkije ivm landarrest wegens *kuch* beledigende tweets & opiniez aan het adres van die nare dictator/koerdenkiller/is-fanboy/geitencharmeur Erdogan. Maar gelukkig krijgt Ebruutje af en toe bezoek. Zo ook van Keklik Yücel (PvdA) die even een drankje kwam drinken. Sympathieker wordt het niet, en waarvoor kudos. Maar nu krijgt ook Yücel te maken met lange NSB-rechterarm van de AKP Khmer in NL. Volgens het kamerlid zijn het vooral scheldpartijen in het Turks. Zo zou zij 'gelynched moeten worden op de Wallen. Zeg er eens wat van, MinPres, Koenders en Timmerfrans!
Oh nee, wacht...

Reaguursels

Inloggen

Klikturken? Is dat net zoiets als kliklaminaat?
Dus ook om over heen te lopen, desnoods met hele smerige schoenzolen.

Pieter V | 10-05-16 | 17:45

Ach, incidentjes... Slechte jeugd... Niet-typisch... Aldus D. Samsom en M. Rukker

Sensemilla | 10-05-16 | 16:55


Klikklik: mij zijn van de klikkerige...

knerf | 10-05-16 | 11:57

Waarom de serie Pipo de clown niet weer terug op tv?

En dan i.p.v. Klukkluk de Indiaan, Klikklik de Turk?

knerf | 10-05-16 | 11:56

NSB-Turken die dit doen en in het bezit zijn van een Turks paspoort moeten we iig de Nederlandse afnemen en vervolgens uitzetten. Het kan en mag toch niet zo zijn dat je een Nederlander aan gaat geven of gaat bedreigen terwijl je hier wel van de (sociale)voorzieningen gebruik maakt? Wat mij, en waarschijnlijk vele anderen met mij, ben je dan niet meer welkom. Nu Turken zelfs zonder visum hier mogen komen is er geen reden waarom we dat niet zouden mogen doen. Permanente verblijfsvergunning intrekken op basis van nieuwe informatie.

_pandora_ | 10-05-16 | 09:33

@Ongeblustekalk 07:46
Ik hoop maar dat je niet bedoelt dat ik een rol speel, maar indd, het nadrukkelijke trollerige van die 2, daar ben ik klaar mee.

RoBD=Skullfucker | 10-05-16 | 09:26

En dan nog iets ik krijg steeds meer de indruk dat de "minder minder minder" uitspraak van Dhr. Wilders steeds meer kinderspiel is t.o.v. want er uit het turkse op ons wordt afgevuurd, want dat is precies hetzelfde maar alleen dan in de praktijk maar daar doen we helemaal niks mee, dus waarom Wilders vervolgen als we de realiteit niet zien.

Umberto die trotzoni | 10-05-16 | 09:11

Klikturk, een prachtig woord. Een Turk die klikt met een klik is een klikturk, of liever nog, een klikturkje. Woord van het jaar?

Schoorsteenveger | 10-05-16 | 08:59

Ach ja, die klikturkjes, kleine minipik geitenneukertjes die bang zijn dat ze ook dat pleziertje door de neus wordt geboord.
En zoals het klikturkjes betaamt: nog laffer dan hun landgenoten die stieken lammetjes uit de wei jatten teneinde goedkoop aan hun vlees te kunnen komen.
Zij hebben daar namelijk RECHT op, want zijn aanhangers van geitenneuker en kinderverkrachter mohammed - met- de- kleine - jeweetwel(waarom zoek je anders je gerief bij geiten en/of kinderen??)....
Straks zitten ze bij PAUW of DWDD weer te mekkeren( het werkt aanstekelijk, of is het erfelijk en was mamsie stiekem toch - onder die nikaab- een geit?) dat we ze niet aardig vinden.
Hoe zou dat nou toch komen?

mallekater | 10-05-16 | 08:18

Als dit in Nederland zou gebeuren, het vasthouden van één buitenlander i.v.m. beledigen van WA, dan zou het land te klein zijn. Autobranden, stenenregen, bezetten van de dam, een haatspeech van Appa, Palestijnse vlaggen etc.

WaitingLine | 10-05-16 | 07:58

Der zijn dus turken die zich "Nederlander" noemen maar in feite dus gewoon een grijze turkse wolf zijn met een nederlandse vlag omgedaan. En dan boos zijn dat we hun NAW gegevens te weten komen.
Die hadden beter moeten weten, en zich niet in politieke wespennesten begeven dan wordt je gestoken das ook een feit. En dan aangifte doen in een vreemde land voor iets wat in Nederland door Nederlanders tegen "nederlanders" is gedaan, daar heeft de Turk dus niks mee te maken, ben je wel deze mening moet je ASAP je Nederlandse nationaliteit opgeven en kleur bekennen.

Umberto die trotzoni | 10-05-16 | 07:54

RoBD=Skullfucker | 10-05-16 | 00:04
Dit rollenspel is wel heel erg doorzichtig en sneu.

Ongeblustekalk | 10-05-16 | 07:46

Ik kan me er iets bij voorstellen, zo'n NSB/klikturk heeft over zichzelf niets te zeggen afgezien "ik sta dagelijks in de keuken of ik veeg toiletpotten en ik heb nooit kritiek" Dan kun je beter over een ander klikken "dat is een Journalist of dat is een politica ... en die durft kritiek te hebben"

Berthe | 10-05-16 | 06:52

Commando Z | 09-05-16 | 22:59
U begrijpt het nog steeds niet. Het gaat er niet om wat schreeuwmeisje roept maar of ze dat mag roepen.

Simon_GS | 10-05-16 | 06:46

Met zulke Turken heb je geen Marokkanen meer nodig.
(Oh wacht...)

Heinzelmann | 10-05-16 | 04:45

Hoeveel duidelijker wil je 't hebben?
De AKP van Erdogan is steeds beter te begrijpen als dictatoriale partij.
En dat er een meerderheid van Erdogan met zijn Turkse volgelingen in Nederland begrepen moeten worden als ondemocratisch.
En dat Erdogan en de meerderheid van de Turken in Nederland een logica hebben, waarbij zij het prima vinden dat andersdenkenden worden bedreigd en geïntimideerd.
Met geweld bedreigd.
Hoeveel duidelijker wil je 't hebben?
Dit is niet zomaar de gekleurde mening van een willekeurig iemand over Erdogan en zijn geestverwanten.
Dit is gewoon feitelijk te constateren, door iedereen.
Hoe 'noem' jij het anders, als iemand zijn wil met geweld en intimidatie oplegt aan anderen?
Ik noem dat tiranniek, misdadig en in strijd met waar de beschaafde mensheid voor staat.
Europa moet geen 'deal' sluiten, ookal is er 'n vluchtelingenprobleem. Erdogan en zijn AKP is té onbeschaafd en té primitief.

Der Paulie | 10-05-16 | 02:23

Ondertussen al weer 5 dagen gewerkt, 4 dagen lekker weggeweest. Waar blijft onze pruts regering nu? Kunnen wij 1 persoon niet binnen 24 uur uit een land krijgen? Dan wordt het echt tijd dat je ophoepelt. Niet te geloven dat mijn land dit rustig over zich heen laat komen. Nog 5 jaar belasting betalen hier en dan ben ik echt weg, net als deze regering al echt weg is.

Mask | 10-05-16 | 02:20

Ik heb ook twee paspoorten, twee Nederlandse HA!

clockandhammergame | 10-05-16 | 01:23

De Sismaroc de klikturk de Ripiriaan de Katkauwieur en de Apposiryer zijn zomaar enkele van de nieuwe volkeren die gesponserd worden door de Tiphollanders met de groeten van breedbekkikker verutte.

KwiKweKwak | 10-05-16 | 01:23

Peniskokertje | 09-05-16 | 21:48

Nou, misschien moedig, maar mooi ?

edelweiss | 10-05-16 | 00:52

In 2008 was ik voor het eerst in turkeye. Toen werd het me uitgelegd staat en kerk zijn gescheiden om een balans te hebben. Krijg nu de indruk dat dit nu niet meer zo is. Het lijkt me dat turkeye en eu wat maatschappelijke waarden verder uit elkaar ligt en kan me niet voorstellen dat turkeye uberhoudt een eu lid wil zijn. Denk dat de eu en turkeye hierover beiden een punt achter kunnen zetten en beter kunnen stellen om elkaars paden wat dit betref uitelkaar te laten gaan. Wat visum vrij reizen betreft ben ik van mening dat visum plicht voor beiden moet gelden dus eu naar turkeye en turkeye naar eu. Dubbel nationaliteit moet afgeschaft worden simpel gezegd men moet kiezen waar je wilt werken en leven. Alleen dan kan ik me voorstellen dat er geen inmenging van eu in turkeye en andersom zal zijn.

d8hetniet | 10-05-16 | 00:48

Je krijgt een baby meisje , en dan noem je het Keklik.........

Ze is van de PvdA , en aan deze mensen heb ik een hekel. Nu doet ze groots, maar straks in de Kamer is ze weer een nitwit.

edelweiss | 10-05-16 | 00:35

Ik vind hetbwel bijzonder vreemd dat een consulaat een kliklijn heeft en hier medenederlanders gehoor aan geven. Zeer bijzonder vraag me stellig af als nl dit ook zou doen dus een kliklijn in turkeye zou instellen met dezelfde werking er ook zo op gereageerd op zou worden of men eerder daar zou denken wat denken die nederlanders wel? Tja dubbel nationaliteit vrij bijzonder... Waarom kan men niet een nationaliteit hebben weer? Vraag me toch af als men in 2 landen belasting schuldig is.. lijkt me een mooie manier voor turkeye om extra inkomsten hebben toch? Ook belasten deze groep toch immers ze kostrn het land toch ook geld?

d8hetniet | 10-05-16 | 00:26

RobD heeft besloten niet meer op commando en carmalita te reageren. Er komt toch nooit ende nimmer iets zinnigs uit.
Een heerlijk rustgevend besluit.

RoBD=Skullfucker | 10-05-16 | 00:04

Haal haar gewoon terug. Dat gedoe.

Ohja | 10-05-16 | 00:03

Reuztachtig, jij zet je kraan verder open als het lekt toch? Vrijheid inderdaad. Er is jammergenoeg een grens aan tolerantie t.o.v. de intoleranten. Ik geloof echt niet dat de wereld meteen veranderd als de PVV wint. Overigens denk ik eerder aan het scenario zoals beschreven is in Houllebecq zijn boek Soumission. De linkse partijen zullen eerder een islamitische zogenaamd gematigde kandidaat, type Abouthaleb naar voren schuiven en allemaal steunen zolang de fascisten maar niet aan de macht komen. Helaas komen ze er te laat achter dat ze dat nu net gedaan hebben. Kijk naar Erdogan. Radicaliseren als een dolle. Drie jaar geleden nauwelijks last met de Turkse gemeenschap hier. Nu een en al ellende. Geef mij maar de vrijheid die ik ken. Iedereen die in die vrijheid wil leven en werken en integreert is welkom.

ristretto | 09-05-16 | 23:55

Klikturk, goede kanshebber voor Van Dale woord van het jaar oid!

Gewinflipt | 09-05-16 | 23:47

Kennelijk zijn de Turkse gevangenissen een stuk verbetert sinds 'Midnight Express'

beerboeloe | 09-05-16 | 23:37

reuztachtig | 09-05-16 | 23:16


En het mooie is nu dat erdogan laat zien hoe ongewenst dat dubbele paspoort is. Hij denkt nu nog dat hij het hier het voor het zeggen heeft. Ik stel dus voor om dat dubbele paspoort maar snel af te schaffen om zulke situaties voor eens en voor altijd te voorkomen. Ook geen dienstplicht meer in turkije voor nederturken. Ze vallen onder de nederlandse wet. Daar ze hier hun woonplaats hebben. Dus wat doen ze daar in het leger!! Ik zeg afschaffen dat tweede paspoort. En wel zo snel mogelijk!!

tweetybird | 09-05-16 | 23:34

reuztachtig | 09-05-16 | 23:16

Ja de vrijheid om hier te wonen met 1 paspoort net als ieder ander!! Wat is daar mis mee. Het is van de zotte te noemen dat enkel voor marokko en turkije een uitzondering wordt gemaakt!!En er twee paspoorten worden toegestaan. Dat onrecht moet maar eens gauw rechtgezet worden!!

tweetybird | 09-05-16 | 23:26

Commando Z | 09-05-16 | 22:44
Nou, bedankt voor de duiding. Maar het lijkt me niet gek dat, als jij tweets posts waarin het ongelijk van Umar vooral in blijkt en die tevens niet in volledige context worden geplaatst, je die verdenking op je krijgt. Je wil wel melden dat ze niet rouwig is om dode dobberaars, maar vergeet dat er geen oor naar was toen ze het ter sprake bracht. Er werden schouders opgehaald, maar dat post je weer niet. Dan haar uitspraken oprakelen over Geerdink, maar je vergeet dat ze ook heeft gezegd dat ze niet zal buigen onder de druk die journalisten daar ondervinden en dus ernaartoe zal blijven gaan. Dat jij de enkele post (eo link) plaatst is prima, maar je legt het uit alsof Umar Geerdink zowat heeft verboden ooit nog naar Turkije af te reizen, want anders... achter alles is er nuance, maar ik hoor van jou alleen maar de negatieve uitleg terwijl er ook een andere kant is. En dat, mn waarde, is inspelen op valse emoties door een eenzijdig beeld te willen schetsen. Precies de m.o. van de trotste turk op dit moment. Zo'n heldin vind ik haar ook niet, want er is niets heroieks aan het uiten van je mening. Dat is namelijk normaal en verdient geen heldenstatus. Omdat het een gewone praktijk hoort te zijn.

Acar_ketimun | 09-05-16 | 23:26

@reuzachtig
Ik maak hieruit op dat ondanks dat ik mijn tegel met "Stel:" ben begonnen het toch moeilijk te begrijpen dat het een voorbeeld (niet waar, fictie, verzonnen) is

RoBD=Skullfucker | 09-05-16 | 23:22

Carmelita | 09-05-16 | 23:06

Ja ik zeg het tenminste gewoon als je onzin brengt. In hun land hun wetten in ons land onze wetten. En daar horen ze zich in dat andere land niet mee te bemoeien. De nederturken vallen hier onder onze wet. En niet die van Erdogan. Klaar. En zelfs al zouden ze hier wat zeggen heeft die Erdogan er geen flikker mee te maken. Als ze daar op vakantie komen. Hier mogen ze dat omdat wij ons daar niet druk om maken. Of mensen daarom vervolgen. En dat heeft hij te respecteren. Dit is ons land en niet het zijne!! Andersom zou hij ook op zijn achterste benen staan als wij ons gaan bemoeien met hun wetten. Met deze fratsen maakt hij het hier voor de nederturken het er niet beter op. Want hij schept daarmee een klimaat van verlinken en zet daarmee aan tot onderlinge ruzies in die gemeenschap. Zeer dom dus!! Maar ja een dictator eigen. Verdeel en heers!!!

tweetybird | 09-05-16 | 23:17

RoBD=Skullfucker | 09-05-16 | 23:12
Maar die partij is toch voor de vrijheid?

reuztachtig | 09-05-16 | 23:16

@Carmalita 22:48
Stel: volgend jaar zijn er verkiezingen, de PVV wordt de grootste partij. De dag erna worden alle moskeeën gesloten en elke uiting van de Islam (oproep tot gebed, bidden, hoofdoek) wordt verboden. Ook is de dubbele nationaliteit in Nederland niet meer toegestaan. Elke Turk, elke Marokkaan moet zijn tweede paspoort i leveren of anders exit.
Voor jou natuurlijk geen enkel probleem. Want tja, het is nou eenmaal ons land, en onze wetten, en daar hoor je je gewoon aan te houden. Net zoals Ebru zich aan de Turkse wetten moet houden.

RoBD=Skullfucker | 09-05-16 | 23:12

tweetybird | 09-05-16 | 23:02
.
Miste je al, Tweety!
Leuk dat je er weer bent.

Carmelita | 09-05-16 | 23:06

Carmelita | 09-05-16 | 22:48

U wil het maar niet begrijpen. Die zelfde moslims accepteren hier de vrijheid van meningsuiting niet en denken in ons land hun wetten uit te voeren. U lult er constant omheen met een beetje dom geblaat.

tweetybird | 09-05-16 | 23:02

7 april 2015 Ebru Umar: 'Fréderike Geerdink roept straf over zich af'
Gadverdamme nooit gedacht dat ik nog eens een linkje naar de EO zou posten, maar hier is ie dan toch ;-) : www.eo.nl/ditisdedag/radio/item/ebru-u...

Commando Z | 09-05-16 | 22:59

Carmelita | 09-05-16 | 22:48
Zo is dat!

Commando Z | 09-05-16 | 22:54

Mooi dit gebaar: "Hoogleraar Turkse talen en culturen
Erik-Jan Zurcher geeft een hoge Turkse
onderscheiding terug.Hij protesteert zo
tegen "het dictatoriale wanbeleid" van
president Erdogan,schrijft hij in een
opiniestuk op de website van NRC".

Simon_GS | 09-05-16 | 22:53

RoBD=Skullfucker | 09-05-16 | 22:35
"Je moet de vrijheid hebben om voor je mening uit te komen".
.
Dat vindt JIJ, met je Westerse achtergrond.
IK vind dat ook, maar respecteer andere opvattingen in andere landen.
Moslims vinden helemaal niet dat alles gezegd mag worden en in HUN land accepteer ik dat.
Daar ga ik dus niet heen.

Carmelita | 09-05-16 | 22:48

Maar ja heb gezien dat Erdogan ook nog andere in Duitsland gaat aanklagen. Die steun aan de komiek hebben betuigd. Dus zelf niet eens wat over de sultan gezegd maar enkel steun voor wat de komiek heeft gezegd. Het moet toch niet gekker worden. Oeps erdogan begint het nu zelfs in het belachelijke te trekken. Ik zeg de man is doorgedraait. Maar ja ik blijf het zeggen. Niet wij nederlanders hebben er in principe last van maar de nederturken dadelijk zelf. Daar zal een sfeer ontstaan van verraad en ruzies onderling!!! Straks hier als pargen gezien en daar ook!!Jammer dat ze dat zelf nog niet inzien. Want dit wordt van kwaad tot erger!!

tweetybird | 09-05-16 | 22:45

Gvd is er niet één foto waarop Ebru niet lelijk op staat.

Sikerimovic | 09-05-16 | 22:44

Acar_ketimun | 09-05-16 | 22:20
Wow Acar, Lees voortaan eerst nog even je tegel door voordat je op "POST" klikt. Ik kan er bijna geen touw aan vastknopen, maar ik ga het proberen...
Wat ik uit je onsamenhangende reactie denk te kunnen opmaken is dat jij mij een klikturk vindt die vriendjes is met Erdogan? Blijkbaar kun je dat concluderen uit mijn post over Umar?

Zoals gezegd beste Acar, ik heb een hekel aan mensen die zeer grote uitspraken doen in de media (zoals Umar over Frederike Geerdink) en zich daar dan een jaar later zelf niet aan blijken te houden. Dat komt op mij raar over. Zoals ik al eerder heb gezegd,.. of je een beetje aandacht te kort komt.

Ook van de uitspraken over andere volkeren (Koerden in dit geval) van Umar, vind ik vreemd overkomen.

Maar voordat we straks geen beste vriendjes meer zijn beste Acar,.. ook ik heb een hekel aan een dictator die zijn land weer 400 jaar terug in de middeleeuwen wil storten en ons daarin wil meeslepen. Ik ben misschien alleen wat genuanceerder in het uitkiezen van helden / heldinnen dan jij?

Iemand die in een jaar tijd het tegenovergestelde doet van wat ie zegt (zoals Ebru Umar) komt daarvoor bij mij niet in aanmerking. Dat is alles wat ik even duidelijk wilde maken. Dank je.

Commando Z | 09-05-16 | 22:44

@Carmelita 22:05
Nu doe ik zuchtttttttttt.
Vrijheid van meningsuiting houdt in dat je domme dingen mag zeggen. Je mag bv zeggen dat je vindt dat Nederlandse Turken in Turkije moeten oppassen en geen beledigende dingen over de grootkalief moeten zeggen omdat ze anders opgepakt kunnen worden. Als ze dat toch doen, en ze worden opgepakt, dan mag je ook zeggen eigen schuld. En als je dan zelf naar Turkije gaat, en je wenst iemand nauw contact met geiten toe, dan is de kans groot dat je ook wordt opgepakt. En je bent dan misschien dom geweest. Of naïef. Of op zoek naar publiciteit. Maar wat onze commando maar niet wil begrijpen (en jij ook niet?) is dat het allemaal niet relevant is. Want alle anderen hadden niet opgepakt mogen worden en jij ook niet. Omdat je (en vergeet niet dat Turkije het verdrag aangaande de mensenrechten heeft ondertekend) de vrijheid moet hebben om voor je mening uit te komen, ook als één of andere despoot zijn ego dat niet aankan. En het steeds weer komen met dingen die Ebru wel of niet gezegd heeft is het (bewust vermoed ik) creëren van mist.
Duidelijker kan ik het niet maken.

RoBD=Skullfucker | 09-05-16 | 22:35

Bewaking van personen wordt nog een groot goed in Den Haag, zometeen zullen alle volksvertegenwoordigers door minstens 4 van die mannen in pakken beschermd rondlopen.

Ageless | 09-05-16 | 22:25

Carmelita | 09-05-16 | 22:05
Ik wel op selectief en gekleurde tweetjes uitvlooien die wel even bevestigen van voor een rasistische hoer die Umar wel niet is. Toch commandotje? Zo verdedigen turken zich he? De schellen vallen van je ogen door alle Klikturk reacties her en der; alles wordt beantwoord met het turks equivalent van "weet je wie er vroeger óók fasistisch was". En nooit zelfkritiek, altijd 'ja ik niet hoor, maar JIJ!' Maar je zal zien, opeens is het weer een Nederlander. Het is hoe de wind waait...

Acar_ketimun | 09-05-16 | 22:20

Acar_ketimun | 09-05-16 | 22:08
Aha, OK.

Commando Z | 09-05-16 | 22:14

Commando Z | 09-05-16 | 21:59
*Klikturk alert* en ik probeer niets meer. De tijd van proberen is voorbij. Ik heb geen behoefte jou wijzer te maken dan je bent.

Acar_ketimun | 09-05-16 | 22:08

RoBD=Skullfucker | 09-05-16 | 21:47
.
Ik heb commando 2 niet op een onwaarheid kunnen betrappen.

Carmelita | 09-05-16 | 22:05

Zelf zal ik er mijn (semi)zakelijke tripjes naar Istanbul niet voor annuleren
Berbaar | 09-05-16 | 21:26
Vooral dat 'semi'. Ben ook vaak in Istanbul geweest en omgeving. Maar iemand met ogen ziet duidelijk de veranderende ideologie in deze stad/land. Welles in museum/paleis Topkapi geweest. De glorie herleeft van het ottomaanse rijk door Erdogan zn beleid. Monumenten die het ottomaanse rijk uiten worden in grootheid opgeknapt/vernieuwd/vergroot. Monumenten van Ataturk juist verguisd Voor het Aya Sofia wordt gedemonstreerd door turkse moslims om in te mogen bidden. De azan(gebedsoproep) is weer in het Arabisch, voorheen Turks.

Nog ff en zaken zou je in een oorlog ook miss niet meer kunnen doen. Wie weet!

Ps: Op het moment dat ik het Topkapi museum bezocht arriveerde ook koningin Rania van Jordanië met haar entourage, best leuk om zo door het museum te lopen en constant in oogcontact met koningin Rania te staan. De hartjes sloegen over, maar verder ben ik niet ingegaan op haar avances daar zo een grote grizzlybeer mij constant in de gaten hield.

Dr. Frambozenjam | 09-05-16 | 22:03

Acar_ketimun | 09-05-16 | 21:48
Sorry ik begrijp je tegel niet helemaal. Probeer het nog eens a.j.b.

Commando Z | 09-05-16 | 21:59

@ja,diedus! | 09-05-16 | 20:32
Was van het weekend op Goeree-Overflakkee: dezelfde ervaring. Geen moslim te zien. Je knapt er nog meer van op dan van het mooie weer.

Pieter Breydel | 09-05-16 | 21:57

catomar | 09-05-16 | 21:48
Prima.

Commando Z | 09-05-16 | 21:57

De terreur heeft dit land steviger in de tang dan menigeen denkt. Een Edese burgemeester die met angstige ogen vertwijfeld de hulp van een buitenlandse consul inroept spreekt boekdelen. Op een enkeling na zal geen politicus of bestuurder zich nog werkelijk vrijelijk durven uit te spreken laat staan tot concrete wettelijke handhavingsactie wensen over te gaan, in de wetenschap dat zulks hoogstwaarschijnlijk de noodzaak van een 24/7 persoonsbewaking tot gevolg zal hebben. Dat is kennelijk de wrange realiteit. Ok, ik wens al die infantiele politieke sukkels veel succes, maar ik geef de schier criminele organisatie die momenteel vanuit het Binnenhof opereert weinig kans. Wie nu nog iets anders dan de PVV steunt, is suïcidaal.

isitsoornot | 09-05-16 | 21:54

Jemagookniksmeer: je lijkt wel een ambtenaar. Umar is inwoonster van Nederland, hier geboren en ze schrijft hier stukjes en ze twittert. Rutte en de EU moeten die Erdogan bedreigen met het opzeggen van die deal, en dan zelf schepen inzetten om alle bootjes terug te sturen. Vervolgens aankondigen dat als hij niet meteen bijdraait er geen opzegging visumplicht komt en dat het lidmaatschap EU verder weg is dan ooit.

Ruud5 | 09-05-16 | 21:51

RoBD=Skullfucker | 09-05-16 | 21:47
Dank je wel!

catomar | 09-05-16 | 21:50

Commando Z | 09-05-16 | 21:05
*Klikturk alert*
Daarnaast verwoordt zij in ieder geval de jarenlange houding van EU politici die dat nooit zelf zullen zeggen.
Tevens verzijg je selectief deze tweet van 1 november:
"ik heb ze er allemaal op gewezen. Op de boot en dode kinderen. Ze halen hun schouders op. En dan moet ik medelijden hebben?". Dat is een doorzichtige tactiek, bespreek die anders even tête-a-tête met die fascistische geiteneuker van je, wil je?

Acar_ketimun | 09-05-16 | 21:48

Commando Z | 09-05-16 | 21:40
Je houdt niet van haar, prima! Ik ook niet maar ze zit ten onrechte vast in Turkije en daar gaat het om.
Fijne avond verder.

catomar | 09-05-16 | 21:48

Leuke foto, mooie moedige vrouwen

Rest In Privacy | 09-05-16 | 21:48

Is het erg als ik zeg dat ik nog nooit van dit tweede kamer lid heb gehoord?

Graaf van Egmont | 09-05-16 | 21:47

Maria.1 | 09-05-16 | 21:33
Dat weten jij en ik, maar ik vrees dat onze baantjesjagers er heel anders over denken...

BlowingBubbles | 09-05-16 | 21:47

@catomar 21:16
Van mij mag de zwitsalkop bij je verdwijnen, beter had het niet gezegd kunnen worden.
Verder kan elk commentaar richting commando z beter gestaakt worden. Hij snapt simpelweg niet wat vrijheid van meningsuiting inhoudt. Dat hij hiertoe niet in staat is moet hem niet kwalijk genomen worden, sommige mensen hebben nou eenmaal beperkingen.

RoBD=Skullfucker | 09-05-16 | 21:47

Ik wens de dames oprecht veel sterkte!

L.E. Raar | 09-05-16 | 21:47

In hetzelfde interview van een jaar geleden (sorry catomar) zegt Ebru Umar ook nog even: ‘Wereldwijd staat Turkije bovenaan met het oppakken van journalisten. Door je in dit soort gebieden te begeven, loop je dit risico.’

Commando Z | 09-05-16 | 21:45

In hetzelfde interview van een jaar geleden (sorry catomar) zegt Ebru Umar ook nog even: ‘Wereldwijd staat Turkije bovenaan met het oppakken van journalisten. Door je in dit soort gebieden te begeven, loop je dit risico.’

Commando Z | 09-05-16 | 21:45

Mark_D_NL | 09-05-16 | 21:37
Ja, dat is waar. Voor je het weet krijg je geen cocktails meer ;-)

Commando Z | 09-05-16 | 21:41

catomar | 09-05-16 | 21:27
Ik hoef Ebru Umar niet onderuit te halen, dat kan ze zelf prima. Ik haal alleen even de dingen aan die ze afgelopen jaar heeft gezegd. Blijkbaar kan ze voor jou al niet meer stuk, maar ik hou niet van mensen die zich niet aan de principes en regels houden die ze graag aan andere mensen opleggen. (Zoals jouw vriendin Ebru Umar)

Commando Z | 09-05-16 | 21:40

@Commando Z | 09-05-16 | 21:05
Je moet niet te hard gaan oordelen. Zij leeft daar onder grote druk en angst. Ze wordt voortdurend bedreigd en opgejaagd. Dan kan je soms volledig misschieten.

Mark_D_NL | 09-05-16 | 21:37

Compitaalals als je wegkijkers, doodzwijgers en verantwoordelijkheidontduikers bedoelt, ja dan wel. Geitenneuker erdowahn is van een ander kaliber die kijkt niet weg even zal iedereen monddood proberen te maken die een andere mening is toegedaan dan zijn mede geiten beukers.

protonplof | 09-05-16 | 21:37

Het is me nogal een afdeling. Departement Kutsnor.

LibertasSimplex | 09-05-16 | 21:35

En de man die Hoofd Kutsnor is geworden. Is de baas van de Europese Unie. Ook Mark Rutte (VVD), Bert Koenders (PvdA), Frans Timmermans (PvdA), Jeroen Dijsselbloem 'Dijsgeit' (PvdA) zijn werknemers van het Hoofd Kutsnor.

LibertasSimplex | 09-05-16 | 21:34

@BlowingBubbles | 09-05-16 | 21:30
Bij mijn weten zijn we nog steeds soeverein en hebben niks met Juncker te maken of liever gezegd hij niks met ons.

Maria.1 | 09-05-16 | 21:33

Die kutsnorren durven alleen tegen vrouwtjes. Ook gelovige vrouwtjes hoor. Als ze het wagen om een keer naast een niet-snor te lopen. Of zelfstandig ergens een broodje te bestellen. Zelf gezien.
Geitenneukers zijn het.

LibertasSimplex | 09-05-16 | 21:31

Maria.1 | 09-05-16 | 21:01
Ik denk dat 'ze' eerst aan Juncker gaan vragen of dit wel als een Nederlands probleem gezien mag worden....

BlowingBubbles | 09-05-16 | 21:30

catomar | 09-05-16 | 21:22
Waar wil je dat ik mee stop?

Commando Z | 09-05-16 | 21:24

Je tegel van 21.05 heeft dezelfde inhoud als die van 21.19. Dus je was jezelf aan het herhalen. Plus nog een andere tegel om haar onderuit te halen. Komt nogal drammerig over.

catomar | 09-05-16 | 21:27

Klikken voor de vrede, het ware geloof van de profeet vind het klikken vast wel halal.
Islamistische kliklijnen en moskee-loketten, iek vin mooi.

hovawart | 09-05-16 | 21:27

HoogToontje | 09-05-16 | 20:11

Bent u niet in de war met de beloofde 72 maagden voor Timmermans' bewezen diensten?

Nelis SplitBloes | 09-05-16 | 21:27

Lees ik in de gauwigheid toch.. Kut Turken.. in de aanhef.

blauwe zander | 09-05-16 | 21:27

Waarom nou weer op de Wallen? Dat is echt een heel behoorlijk eind uit de buurt van Deventer.
crankshaft | 09-05-16 | 19:47

Omdat Turken moeite hebben methet geografisch bepalen van plaatsen, zie Erdogat, Europa is geen Turkije... nog niet.

Extra.Paracetamol | 09-05-16 | 21:26

@necrosis | 09-05-16 | 21:10
Yep dat is tenminste zinvoller dan ome Erdo in de panelen voor van alles en nog wat uit te maken.
Money talks and bullshit walks.
Zelf zal ik er mijn (semi)zakelijke tripjes naar Istanbul niet voor annuleren maar een boycot van de all-inclusive ellende door Russen, Duitsers en Hollanders zal best wat economische impact hebben.

Berbaar | 09-05-16 | 21:26

@necrosis | 09-05-16 | 21:13
Klopt. Maar Turkije had het afgelopen jaar een groei van 1 miljoen. Nog effe en Turkije is het grootst.

Maria.1 | 09-05-16 | 21:25

catomar | 09-05-16 | 21:22
Waar wil je dat ik mee stop?

Commando Z | 09-05-16 | 21:24

... een jaar geleden zei ze dus letterlijk dat het je eigen schuld was als je kritiek hebt op Turkije terwijl je in Turkije zit en je wordt opgepakt. Nu doet ze zelf exact hetzelfde! Ik heb het idee dat ze wat aandacht te kort komt.

Commando Z | 09-05-16 | 21:23

Commando Z | 09-05-16 | 21:19
Stop daar eens mee.

catomar | 09-05-16 | 21:22

Een vrouwelijk 2e kamerlid bedreigen ?
Meneer de ophitser kan erop wachten op bezoek dat binnenkomt zonder te kloppen... toch Rutte?

pontius | 09-05-16 | 21:21

catomar | 09-05-16 | 21:16
Daar heb je helemaal gelijk in! Maar laat het standbeeld voor Ebru Umar nog heel even wachten a.j.b.

Commando Z | 09-05-16 | 21:21

Half jaar geleden op twitter:
---
Het gaat maar door.... vandaag 11 vluchtelingen verdronken bij het Griekse eiland Samos; 5 vrouwen en 6 kinderen (Daphne Timmers)
---
Grote kans dat ik ze gisteren gesproken heb. Nul medelijden. Sorry. (Ebru Umar)

Commando Z | 09-05-16 | 21:19

Implants | 09-05-16 | 21:04 Mark Ruttegraat bukt niet alleen , hij schuift ook iets heel belangrijks voor zich uit. Iets met een duidelijk NEE.

ja,diedus! | 09-05-16 | 21:18

hovawart | 09-05-16 | 21:09
Hele slechte vergelijking! De inmenging van de Marokkaanse consul is goed bedoeld maar naar mijn mening ongewenst. De klikturken zijn landverraders.

Simon_GS | 09-05-16 | 21:18

Commando Z | 09-05-16 | 21:05
Dat commentaar van haar is smakeloos maar ze mag het zeggen. Ze mag ook zeggen dat Erdogan een megalomane gek is met een seksuele voorkeur voor geitjes. Het gaat niet om hoe beschaafd ze is, maar om de vrijheid van meningsuiting. Ik hoef haar niet aardig te vinden om te vinden dat ze ten onrechte is opgesloten in Turkije.

catomar | 09-05-16 | 21:16

"Dat zijn de Koerden míj niet waard."
Heeft ze vorig jaar ook geschreven. Rare tante die Ebru Umar

Commando Z | 09-05-16 | 21:16

@Maria.1 | 09-05-16 | 21:08
Duitsland heeft ongeveer een miljoen meer inwoners, al hebben zij heel wat turken als inwoner.....

necrosis | 09-05-16 | 21:13

@Berbaar | 09-05-16 | 20:58
Gewoon massaal je vakantie naar Erdostan annuleren, dat zal die dictator wel degelijk voelen.
Iedereen voelt de pijn in de portemonnee.

necrosis | 09-05-16 | 21:10

Die domme boeren turken die hem via hologram zagen omdat hij niet aanwezig kon zijn op een akp conferentie, vielen neer en knielden, roepend 'heil, heil' erdogan. m.youtube.com/watch?v=z8-hxstHmEg

Dr. Frambozenjam | 09-05-16 | 21:10

@troll Z 21:07

... en ze vond het dapper.

compitaal | 09-05-16 | 21:09

De koning va Marokko heeft de schone taak om klik-Marokkanen de raddraaiers in Ede te laten verlinken, net als Erdogan zijn klik-Turken gebruikt.
Klikken is Halal.

hovawart | 09-05-16 | 21:09

@Maria.1 | 09-05-16 | 21:00
Dat valt hem niet te ontzeggen inderdaad.

Berbaar | 09-05-16 | 21:08

@protonplof | 09-05-16 | 21:02
Als Turkije bij de EU komt, is dat volgens mij het grootste EU land. Met de meeste inbreng dus. Turkije mag nooooit bij de EU.

Maria.1 | 09-05-16 | 21:08

Wie zich als kritisch journalist in Turkije begeeft, ‘roept straf over zichzelf af’, aldus Ebru Umar.

Heeft ze vorig jaar nog geschreven over Fréderike Geerdink.

Commando Z | 09-05-16 | 21:07

@protonplof
Hou toch op, de vijand woont in Nederland en noemt zichzelf sociaal en/of democraat.

compitaal | 09-05-16 | 21:06

@ja,diedus! | 09-05-16 | 20:35
Dan zijn er heel wat stenen want hij bukt de laatste tijd wel erg vaak.

Implants | 09-05-16 | 21:04

Binnenkort wordt iedereen van geen stijl aangeklaagd door deze inteeltvereerder en geitecharmeur.
Als turkenland bij de EU komt wordt de grondwet van turken lang veranderd in een islamitische grondwet en wordt iedereen vervolgt die erdogan de geitenneuker niet bevalt. En het ergste is dat de EU landen verplicht worden mee te werken

protonplof | 09-05-16 | 21:02

@jemagookniksmeer | 09-05-16 | 20:58
Het lijkt me toch wel dat als een Nederlands Tweede Kamerlid door een Nederlander (nou ja) bedreigd wordt dat de overheid actie kan, nee moet, ondernemen.

Maria.1 | 09-05-16 | 21:01

@Berbaar | 09-05-16 | 20:58
Hij heeft in elk geval karakter!

Maria.1 | 09-05-16 | 21:00

@panadol
Mongolen zijn een trots volk, met als Turken, de laatsten zijn alleen de weg kwijt.

compitaal | 09-05-16 | 20:59

@necrosis | 09-05-16 | 20:53
Haha nou daar zal ome Erdo erg van onder de indruk zijn.
NOT!
Prima gebaar daar niet van maar Erdo heeft betere oppositie in eigen land "overwonnen", een lintje retour van een Hollander is peanuts daar bij vergeleken.

Berbaar | 09-05-16 | 20:58

Het getuigt niet van erg veel intelligentie om in deze de PM of het kabinet op te roepen actie te ondernemen.
Aangezien zij geen enkele jurisdictie hebben om in deze situatie te kunnen acteren; dat zou ook bizar zijn.
Daarnaast is het uitoefenen van politieke druk niet op zijn plaats aangezien het hier om een zuiver interne (Turkse) kwestie gaat. Dat Ebru toevallig ook een woonadres in Nederland en een Nederlands paspoort heeft, doet daaraan niets af aangezien zij ook een woonadres in Turkije heeft en een Turks paspoort.

jemagookniksmeer | 09-05-16 | 20:58

@panadol | 09-05-16 | 20:53
Ebru is geboren in Nederland!
Ik dacht Amsterdam, maar volgens wiki in Den Haag.

necrosis | 09-05-16 | 20:55

Alle Turken terug naar mongolië. Behalve Ebru dan.

panadol | 09-05-16 | 20:53

Grappig dat deze Turk niet werd opgepakt toen ze bij Ebru was..

funkyd | 09-05-16 | 20:53

Wat goed van deze mevrouw om Ebru te steunen.
Vooral natuurlijk door de partij waar ze bij hoort.
Moedig.

Lewis | 09-05-16 | 20:53

Dus probeerde ik lokaal de oogjes maar eens te openen bij een partij. Tot nu toe nog geen reactie gehad.

Maria.1 | 09-05-16 | 20:49

@StijlvolRechts | 09-05-16 | 20:35
Zeker weten dat ze het weten! Ik heb de fractievoorzitters persoonlijk op de hoogte gesteld en gewaarschuwd. Het was zinloos, dus ik ben ermee gestopt. Sindsdien is het alleen maar erger geworden. Ik ben van nature geen complotdenker, maar er stinkt iets heel hard en het heet EU.

Maria.1 | 09-05-16 | 20:48

@kaplaarzen
Als verkiezingsbeloftes worden gebroken, verdragen genegeerd, meningsuiting strafbaar gesteld, alles tbv massa-immigratie, tja dan zijn de legale middelen onderhand op.

compitaal | 09-05-16 | 20:47

jip_86 | 09-05-16 | 20:43 En hoeveel zijn de salarissen gestegen aan de top in de afge(s)lopen 10 jaar ?

ja,diedus! | 09-05-16 | 20:46

Dat Keklik ook steeds...

metzonderzijwieltjes | 09-05-16 | 20:44

@Wijze uit het Oosten | 09-05-16 | 20:36
Én typen, én bier drinken én roken en je verwacht dat ik nog even ga zwaaien?
Ik ben geen octopus.
Bovendien was het waarschijnlijk een oude bekende van Joris.
Volgende keer zal ik weer zwaaien, beloofd.

necrosis | 09-05-16 | 20:44

NPO1 over 10 jaar marktwerking in de zorg. Sinds die tijd premies met zo'n 40% gestegen. Lang leve de marktwerking.

jip_86 | 09-05-16 | 20:43

Hoe lang accepteren we het stelletje landverraders onder leiding van trutte nog? Ik ben in het stadium beland waar pek en veren niet meer voldoen....

kaplaarzenverkoper | 09-05-16 | 20:41

necrosis | 09-05-16 | 20:37
LOL

catomar | 09-05-16 | 20:38

@catomar | 09-05-16 | 20:32
Inwendig insmeren?
Of mag ik dat niet zeggen?

necrosis | 09-05-16 | 20:37

@necrosis | 09-05-16 | 20:09
Rustig aan, maar je bent wel vergeten te zwaaien..
*Bammetjes uitgereikt heeft..*

Wijze uit het Oosten | 09-05-16 | 20:36

necrosis | 09-05-16 | 20:30 Misschien kan Mark Ruttegraat de onderste steen boven krijgen in deze vreemde zaken .

ja,diedus! | 09-05-16 | 20:35

Zolang onze overheid weigert in te zien wat er mis is in de samenleving, want dat is het. Ze weten het wel maar weigeren het het toe te geven zal dit alleen maar toenemen en zijn we overgeleverd aan de wolven die ons hok bedreigen. Het is pure onwil om de zogenaamde vrede te bewaren. Niets meer niets minder.

StijlvolRechts | 09-05-16 | 20:35

Zouden ze ook Saban Baran durven te bedreigen of te verlinken als die wat lelijks over Erdogan zegt? Of durven ze alleen tegen weerloze vrouwen?
brutus68 | 09-05-16 | 19:54

Dit zijn geen weerloze vrouwen. Dit zijn weerbare vrouwen met heel wat grotere kloten dan een gemiddelde man.

marlin5215 | 09-05-16 | 20:34

Gemiddeld Turks IQ ligt rond de 60. Daar mag je natuurlijk niet anderen om afrekenen met een andere visie. Geldt ook voor de bevolkingsgroepen verder zuidelijk langs de Middelandsezeekust. Het is nu eenmaal inferieure meuk en dat moeten ze eerst doorkrijgen en dan hulp accepteren. Helaas gaat dat laatste nooit gebeuren....

Tabernakel | 09-05-16 | 20:33

Vanmiddag in Callantsoog geweest . Heerlijk aan het rustige strand en later op de dag wat gegeten in het centrum. Op wat Duitsers na geen buitenlander gezien. Wat een serene rust en geen gezeik of opgefokt gedrag en/of moeilijk gedoe met hoofddoekjes. Wat een verademing. Spullen gewoon naast je op de grond. Ik snap werkelijk niet wat een zogenaamde en door zo vele geprezen multi-culturele inbreng nog iets positiefs kan toevoegen aan deze situatie. Totaal overbodig , wat een rustig en leerbaar stukje Nederland.

ja,diedus! | 09-05-16 | 20:32

Rutte al dagen niet gezien, is ie dood?

compitaal | 09-05-16 | 20:27

Nee, hij zit nog steeds in die strandtent te wachten totdat iemand hem insmeert.

catomar | 09-05-16 | 20:32

@compitaal | 09-05-16 | 20:27
Laten we hopen dat hem niets overkomen is. We mogen onze grote leider niet kwijtraken.

Mark_D_NL | 09-05-16 | 20:30

@ja,diedus! | 09-05-16 | 20:21
Hoe zat het ook alweer met die twee moslimvrouwen die in de rug werden gereden door een blanke man op een fiets, allebei hun mobieltjes kapot (wat een toeval).
Toen de politie arriveerde, moest de dochter van één van de vrouwen als tolk optreden en waren de behulpzame getuigen allemaal verdwenen.
Dan ga je toch even logisch nadenken.....

necrosis | 09-05-16 | 20:30

Rutte al dagen niet gezien, is ie dood?

compitaal | 09-05-16 | 20:27

@Chiant | 09-05-16 | 20:14

Nu maakt u het wel heel erg complex. Als ik een Euro kreeg voor iedere autochtoon (stemmende gevestigde politiek) die graag een hem of haar tegengestelde mening door de overheid verboden zou zien...
.
Overigens dan toch gewoon doen, hoor die nieuwe exportmarkt aanboren, want wat u zegt klopt. Horen hier niet thuis. Wat mij betreft kan iemand die een ander een recht niet gunt, dat recht ook niet opeisen.
.
Sowieso zou ik graag een balans zien tussen rechten en plichten, maar dat is een andere tegel.

Parel van het Zuiden | 09-05-16 | 20:27

@Huftert | 09-05-16 | 20:17
Ja die knakker schijnt een beetje een beef met Ebru te hebben.
Flauw maar dat is eauk VvMU.

Berbaar | 09-05-16 | 20:25

De hoogste tijd om de turkse all-in resorts lekker te laten voor wat het is. Zonder de inkomsten van toerisme flikkert de hele tyfusbende daar in elkaar. Misschien kunnen ze nog wat met de beschikbare hotelkamers (maar dan moet frontex wel gaan doen, waar frontex voor bedoeld is)

GOEM | 09-05-16 | 20:23

Ruud5 | 09-05-16 | 20:05
Realiteit is vreemd bij de PVDA, anders kom je er al niet bij .

fleurtje | 09-05-16 | 20:23

Nou, de Turkse gemeenschap in NL komt er steeds gekleurder op te staan. Een mens wordt er niet vrolijker van.....

BlowingBubbles | 09-05-16 | 20:23

Leuk dingetje dat "bedreigen". Begint een trend te worden. Hierbij bedreig ik alle reaguurders, ff denken uhh ik bedreig hierbij ook erdogan en ehh hierbij bedreig ik ook spekman verders bedreig ik hierbij Quid alsook Sylvie (de 1beenige). Ok krijg er zin an dus bedreig hierbij ook de klikturken en ook de mocro's uit Ede. Oh wacht bij deze bedreig ik ook de hoofdredacteur van de azijnbode (Vk). En die gast die dwdd presenteert ook hem bedreig ik hierbij... #bedreigenisleukomtedoen

Dr. Frambozenjam | 09-05-16 | 20:23

Die klikturken zijn van het soort waar pappa een bruidje geregeld (gekocht) heeft voor 1 kameel 3 ezels en een paar geiten.

Toontje-lager | 09-05-16 | 20:23

SamKoeman | 09-05-16 | 20:12
Die heeft er wel lang over gedaan om te beseffen dat Turkije echt niet bij Europa hoort zeg.

BlowingBubbles | 09-05-16 | 20:22

Ik ben het spuugzat om overal hoofddoeken te zien rond lopen die geen Nederlands tegen hun kinderen spreken. Kleuters die op school al meteen tegen een taalachterstand oplopen en daardoor het onderwijs onnodig belasten. Ze hebben minimaal 4 kinderen, al vergiftigd door de islam hersenspoeling, die straks een uitkering trekken en zich afzetten tegen de westerlingen, o mijn god wat moet er van dit land worden. Stop met deze waanzin en kom in verzet. Ik stem straks PVV want de gevestigde partijen doen NIETS en laten ons mooie land islamiseren.

Elmer Fudd | 09-05-16 | 20:21

Sorry, pliesie had even geen tijd voor de bedreigers. Er moest nog een 8 jarig autochtoons jongetje van het bed gelicht worden vanwege een boze tweet. Prioriteiten, hè
.
#RutteRegeert

Parel van het Zuiden | 09-05-16 | 20:20

Onder het motto "Je kunt beter één kaars opsteken dan 1000 keer de duisternis vervloeken..."
Respect voor Keklik Yücel.
En: geen weerwoord geven (want dat wordt toch gescheld) naar die ongenuanceerde klik-Turken.
You've got to pick your battles.....

TB2318 | 09-05-16 | 20:20

@Ruud5 | 09-05-16 | 20:07
Joris heeft hem ontmaskerd en over de schutting gegooid....
*gne*

necrosis | 09-05-16 | 20:18

Die Alp Tekin, die aangifte heeft gedaan is ook maar een rare mafklapper. Kun je ook niet zoveel mee dat soort figuren.

Huftert | 09-05-16 | 20:17

Hallo. Turken en Mocro's zijn slachtoffers.
Iets met blanke mannen, racisme, fascisme, slavendrijvers
nazi, Hitler. We dienen als echte calvinisten te biechten en ons nederig te gedragen. Pas dan zijn we gutmenschen.
En discriminatie is éénrichtingsverkeer. Oke ?

Kamervraag | 09-05-16 | 20:17

"aan het adres van die nare" gaarne aanvullen met Armeense genocide-ontkenner.

Fijnstoffer | 09-05-16 | 20:16

@SamKoeman | 09-05-16 | 20:12
Hulde aan deze man!
Onze MP en ministers zullen echter bij hoog en laag volhouden dat Turkije goed bezig is...

Maria.1 | 09-05-16 | 20:15

@ SamKoeman | 09-05-16 | 20:12

Is er al aangifte tegen deze Eurocentrische koloniale racist gedaan?

HoogToontje | 09-05-16 | 20:15

@maandag2010 | 09-05-16 | 19:55
Dat is nu juist de essentie van democratie: het recht op vrije uiting van mening. En dus (DUS!) ook het recht op provoceren en tot op zekere hoogte ook beledigen.
Want wat de één ervaart als oppositie, ervaart de ander als provocatie. En wat de één ervaart als kritiek, ervaart een ander als belediging. En macht corrumpeert per definitie en moet daarom ook per definitie onderhevig zijn aan oppositie, kritiek en satire. Zodra dat niet meer kan of mag, is er geen sprake meer van democratie.
Als je dat niet begrijpt, of erger nog: niet wilt, dan is er geen plek voor je in een vrije democratische samenleving.

Chiant | 09-05-16 | 20:14

@RickTheDick | 09-05-16 | 20:04
'sissers' zijn doorgaans geen turken.....

necrosis | 09-05-16 | 20:14

Landverraders 'MinPres, Koenders en Timmerfrans' hebben ook zichzelf verraden. Fascisme is het ontbreken van rede, wat dat betreft voldoen de Minister President, Minister van Buitenlandse Zaken en nazi Timmermans volledig aan deze kwalificatie.

smdyasc | 09-05-16 | 20:13

Het woord van het jaar 2016 gaat klikTurk worden.

ja,diedus! | 09-05-16 | 20:11

Neem aan dat hiermee de 72 voorwaarden zijn vervuld. Timmermans, kom er maar in!

HoogToontje | 09-05-16 | 20:11

Nu een Tweede Kamerlid de klos is zal er stevig worden opgetreden door onze overheid: "Nou mw. Yücel, ik zou als ik u was maar niet meer bij Ebru op bezoek gaan. We kunnen uw veiligheid niet garanderen".
Wanneer treedt men nou eens daadkrachtig op?!

Maria.1 | 09-05-16 | 20:10

De PVDA heeft helemaal geen recht van spreken en is hypocriet. Zij zijn mede verantwoordelijk voor de dubbele nationaliteiten 'situatie' en al het gelazer dat eruit voorkomt. En deze bedreiging naar het PVDA lid toont dit maar weer eens goed aan!

XaleX_2 | 09-05-16 | 20:10

@maandag2010 | 09-05-16 | 19:55
Ben je er nou alweer met je haba-shit?

necrosis | 09-05-16 | 20:09

Gürl Pöwer !!1!

Tobi | 09-05-16 | 20:09

Ik begin wat vertrouwen te krijgen in de Nederlands/Turkse dames zoals Ebru en nu deze Kelkik. Misschien kunnen zij die voortrekkers rol vervullen.

Mark_D_NL | 09-05-16 | 20:09

@ Chiant | 09-05-16 | 19:58

Zou wel eens heel lang kunnen duren, voorlopig zullen we het moeten doen met types als zijne excellentie korporaal Cees van der Knaap.

sastro | 09-05-16 | 20:09

Arme Ebru wordt zelfs in Turkije bedreigd door turkturken die weten waar haar huis in Amsterdam woont:
pbs.twimg.com/media/Chx_iulWwAA_NRp.j...
Een beetje MinPres had hier actie op ondernomen, maar ja, wij hebben Rutte....

necrosis | 09-05-16 | 20:08

En maandag, jij snapt ook niets van vrijheid van meningsuiting, wat doe je eigenlijk hier?

Ruud5 | 09-05-16 | 20:07

Niet leuk voor de PvdA-mevrouw, maar misschien wel goed voor de algehele ontwikkeling van deze hele gotspe(?). Nu er ook nog eens een kamerlid is die dit soort sh*t over haar heen krijgt, komt er hopelijk iets meer druk op de regering te staan. Jammer dat dat uberhaupt nodig is natuurlijk, maar goed, het blijft rubberen rutte...

Z800 | 09-05-16 | 20:05

In dit verband: zag Gerdi Verbeet bij Pauw die geschokt was dat een Turkse taxichauffeur en zoon die al lang in Nederland wonen niet wisten dat op 4 mei de dodenherdenking plaatsvindt. En Gerdi dan meteen " dan mankeert er wat aan ons onderwijs". Meteen weer cultuurrelavistisch in de weer, de totaal gehersenspoelde linkse mensen. Ook deze verstandige mevrouw, uit de elite, verkeert nog steeds in multicultureel dromenland. Vele Turken kijken alleen naar Turkse tv, praten thuis turks, hebben turkse vrienden en hebben niets met onze samenleving. En nu blijkt dat in de kwestie Umar ook weer, "onze president" Erdogan is heilg, en dan zeker een van haar geloof gevallen turkse vrouw die kritisch op Erdogan is, erger kan het bijna niet. En dan krijg je dit. Droom verder mevrouw Verbeet, soms lijkt het wel gewoon domheid.

Ruud5 | 09-05-16 | 20:05

Hoe deze shit niet met een sisser afloopt kunt u hier de komende jaren volgen. Hoop dat ze snel in Amerika woont.

RickTheDick | 09-05-16 | 20:04

Is er ook een klikpunt voor klikturkjes?

Slogra | 09-05-16 | 20:04

dachten we een fors Marokkanen probleem te hebben blijken we een nog forser Turken probleem in huis te hebben. Mark, wanneer komt nu dat onderzoek van de MH17 boven water en wanneer krijgen we nu de Nee Oekraine uitslag vorderingen te horen.. waar is eigenlijk die Malik Ramadan.. zelf onder een berg stenen gekropen?

fikkieblijf! | 09-05-16 | 20:03

Ik hunker naar staatslieden met visie en ballen die hier op een willekeurige ochtend een ferm einde aan breien en met weinig woorden of omhaal dhr. Erdogan weer naast zijn zelfgebouwde voetstuk plaatsen. Gewoon weer op zijn plek.

Chiant | 09-05-16 | 19:58

-weggejorist en opgerot-

maandag2010 | 09-05-16 | 19:55

-weggejorist-

Heer Hugo de Waard | 09-05-16 | 19:55

-weggejorist-

Heer Hugo de Waard | 09-05-16 | 19:55

Klik hihi, ze heet Keklik

De Treinende Rechter | 09-05-16 | 19:54

Waarom gaan die die klik-turken niet lekker in Schurkije wonen als ze Erdogan zo tof vinden?
Oh, wacht, daar krijgen ze geen uitkering....

necrosis | 09-05-16 | 19:54

"Er is een vijfde colonne van geitenneukers in dit land, die autochtonen veracht en bespuwt. Ze haten onze vrijheid. En hoewel hun niets in de weg wordt gelegd op materieel of cultureel gebied, is het hun overtuiging dat goddeloos Nederland van de aarde weggevaagd moet worden."

Schreef - de door een moslimradicaal vermoorde - Theo van Gogh in 2002, het jaar dat de 'goddelijke kale uit Rotterdam' door een linksextremist om zeep werd geholpen

Opdat we niet vergeten wie onze vijanden zijn.

Diareeremmer | 09-05-16 | 19:54

Zouden ze ook Saban Baran durven te bedreigen of te verlinken als die wat lelijks over Erdogan zegt? Of durven ze alleen tegen weerloze vrouwen?

brutus68 | 09-05-16 | 19:54

Deventer waar een grote populatie turken woont en voor het IND werken, leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel.

Implants | 09-05-16 | 19:53

minder minder minder klikturken

yamahaha | 09-05-16 | 19:52

Die hoeft ook niet meer op "vakantie" naar Turkwijluh te gaan...
.
Ongeloofbaar wat er allemaal fout gaat in Nederland zonder toepasselijk ingrijpen van onze politie(k).

BudWijzer | 09-05-16 | 19:52

Respect voor mevrouw Yucel. Zou Erdogan zo'n dolle hond zijn dat hij zelfs een lid van de tweede-kamer zal gebruiken als wisselgeld

Bokito ergo sum | 09-05-16 | 19:52

-weggejorist-

winged | 09-05-16 | 19:50

Turkije: Leuker kan Erdogan het niet maken, wel ongemakkelijker.

Koos Knak | 09-05-16 | 19:50

Waarom nou weer op de Wallen? Dat is echt een heel behoorlijk eind uit de buurt van Deventer.

crankshaft | 09-05-16 | 19:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken