GSTV - Mark Rutte en uw 93.000 nieuwe buren
Volstrekt zinloos vragenuurtje weer vanmiddag in onze Nationale Goochelzaal. Magere Magiër Mark beloofde ons 0 tot 58.000 instromiërs, het werden er 93.000, en dat worden er nog vééééél meer. Want weten we niet eens wat er allemaal illegaal rondbanjert in onze grenzeloze gratisgeld doofpotpolder, en dan wordt het nog Griekse lente ook. Plusdaarbij zijn het ook nog eens homoos die dan weer in aparte Walibi Piemelparken gezet moeten worden, omdat die hoofddoekiërs helemaal middeleeuws gaan op Tofiks etc (m/v) in AZC's. En alsof dat nog niet genoeg is, zitten er tussen al die cultuurverrijkende apothekers die onze economie gaan redden ook nog eens een stuk of wat plofkippen die ieder moment uw avondje restaurant, concert, bioscoop en/of voetbalwedstrijd willen verknallen. Kolere, wat een puinhoop. Op dat hele kleine stukje aarde.
Reaguursels
InloggenMaar laten we in godsnaam als volwassen mensen met elkaar in gesprek blijven, de dialoog blijven zoeken en vooral geen geweld gebruiken. Wij weten anders ook echt niet meer hoe wij u de oren aan moeten naaien..
Maar ja zo die tofik beluisterend begrijp ik niet dat groenslinks gestemd heeft voor aparte opvang van homo's. Want als ik zo die tofik beluister moeten die homo's niet zo zeiken. Het enigste wat ze kan gebeuren is wat blauwe plekken ,wat gekneusde ribben en mischien een afgesneden keel. Nou als dat alles is wat zeiken ze dan volgens tofik. Dus waarvoor apart zetten. Daar aan zie je wel dat ze bij dat groenslinks wat dat betreft echt gek zijn. Ik ze al die leden weg van die partij zodat die opgeheven kan worden. Want zelfs die ex figuren zijn nog steeds gek als een deur!!! Die millieu sekte!!
-weggejorist-
Maar weet Judith het al, van die plofkippen. Of heeft ze hoofd nog in het zand.
Nou, we halen toch wel een geweldig volk binnen niet waar?
Mensen die vanuit een veilig land een reis ondernemen door nog eens 7 veilige Westerse landen door heen te reizen, om uiteindelijk in Nederland te belanden.
Dan uiteindelijk ook nog hun achterlijke cultuur en geloof meebrengend en totaal daar niet in willen veranderen en met klap op de vuurpijl hun achterlijke denkbeelden nog in de praktijk brengen en christenen,homo's en vrouwen lastigvallen en onderdrukken, net zoals in hun eigen thuislanden.
Dankbaarheid? my ass... Bij dit soort gasten komt ook niet in hun op dat ze van hun eigen landen een grote puinzooi hebben gemaakt, dat ze een opportunistische reis hebben gemaakt dat ze waarschijnlijk hier levenslang financieel verzorgd zullen worden en dat men misschien uit dankbaarheid en slimheid omdat wij wel een fijne samenleving hebben gecreerd om misschien onze denkbeelden over te nemen.... MAAR natuurlijk niet!!!
Dit soort gasten dienen gelijk terug te keren!
-weggejorist-
Asielzoeker valt vrouw lastig, is ook al paar weken eerder gebeurd maar dat is natuurlijk weer verzwegen door het coa en politie.
www.omroepwest.nl/nieuws/3076558/Asiel...
Hillary, de wapenleverancier van de terroristen in bengazi, en doet graag met haar organisatie aan baby harvesting.http://www.thegatewaypundit.com/2015/07/abortion-harvesting-scandal-aborted-baby-organs-are-implanted-into-rats-grown-for-transplants/
Zieke geesten die Clintons veerweven met de bushes voor de macht.
Hoelang zal het nog duren voordat Pinokkio op een strontkar door de straten wordt getrokken.
Rutte liegt ALTIJD, de man heeft daarmee zijn geloofwaardigheid en daarmee zijn autoriteit ondergraven en intussen verloren. Als je als politicus tot de conclusie moet komen dat jouw woorden, iets waar álles om draait in de politiek, hun geloofwaardigheid hebben verloren wegens onbetrouwbaarheid dan kun je echt wel stoppen met je spel. Rutte denkt echter nog steeds "niemand heeft me door" en intussen lacht driekwart van het land hem uit. Hij verwijst naar Brussel, naar Merkel, naar Frankrijk of naar Turkije, hij heeft de eindverantwoordelijkheid en NIEMAND anders. En die wil hij niet accepteren en liegt tussen zijn tanden om er onderuit te komen.
Stormageddon | 02-03-16 | 04:54
Kprtom, we're all in this together..
@fikkieblijf! | 02-03-16 | 08:37
Snotneusje is 29 (wordt 30 in mei).
fikkieblijf! | 02-03-16 | 08:37
Leeftijd is irrelevant. Ervaring is belangrijk. Jesse heeft op zijn cv geen enkele normale baan staan. Dat is waar het mis gaat. Hoe kun je over de werkelijkheid spreken als je er nooit mee bent geconfronteerd? Hoe weet ke wat geld waard is als je er nog nooit een dag voor hebt moeten zwoegen?
Mark boeit het niet moslims drinken toch geen bier. Hij en zijn koorknapen van de universiteit kunnen dus eeuwig student blijven.
Volgens mij begint het nu ook wat te 'kriebelen'bij onze mark. Hij zou toch als grote voorzitter binnen 6 weken tot een afdoende maatregel komen. Om de migranten stop te volbrengen. We zijn inmiddels 10 weken verder na deze uitspraak... En de EU lidstaten nemen hun eigen maatregelen. Gelukkig heeft ie Jesse nog.. die ziet zonder blikken en blozen het antwoord om de migranten als 1e op te gaan halen. Zoals door 'ons'beloofd, 6000 stuks (Dit was overigens de 1e verdeling en er zijn er daarna nog enkele bijgekomen)hij gaf zonder blikken of blozen aan dat dit uiteindelijk een 100.000 zouden worden. Hoe oud is die snotaap!
Hahahahah dit is echt om te lachen. Had Greet toch weer gelijk toen al deze ellende begon een jaar geleden.
Paljas | 02-03-16 | 08:22
Het is echt ongelooflijk waar die man allemaal mee weg komt. Het toont aan dat de machtenscheiding in ons land niet ver genoeg is doorgevoerd. Wat mij betreft gaan we Amerikaans met aparte verkiezingen voor het parlement (wetgevende macht) en het kabinet (besturende macht)
Ik word een beetje moe van dat gelul van die politici. Steeds dezelfde verhaaltjes voor de camera, maar er verandert niets.
Mark Rutte is een acrobaat met cijfers.
Denk nog eens aan de deal in 2011 met Griekenland. Rutte zei dat de Grieken 109 miljard euro steun kregen. Andere Europese leiders zeiden 159 miljard. Rutte zei vervolgens dat hij geen rekenfout had gemaakt, maar dat het een misverstand was. Andere euroleiders gaven de cijfers over de periode tot 2020, terwijl Rutte de periode tot 2014 had genomen.
Hij "smurf" de cijfers zodat het betere krantenkoppen oplevert. Als Rutte op dit soort zaken wordt aangesproken zegt hij altijd dat hij "dat anders had moeten doen".
Goh, nog meer leugens over "asieleisers", je verwacht het niet. Ik ben de leugens van rutte cs meer dan zat, ik luister niet eens meer naar wat hij zegt. Eerst maar eens die 1000 op mijn rekening.
Sjoerd Sjoerdsma... Wat voor ouders heb je dan? Pfff... raap me op :)
Vindt u homo`s en christenen ook vies? Ja, u mag die kant op lopen. Ja, naar die boot ja.
Wat Bep van Klaveren zegt ;-)
Geh... Inderdaad, die Chris Christie... "Help me. SOS..."
www.slate.com/blogs/the_slatest/2016/0...
Wowww wat een speech van Ben Carson, indrukwekkende inhoud. Geen teleprompters, recht uit zijn hart gesproken. Niet ondenkbaar en zelfs redelijk aannemelijk gezien de toespraak, dat hij running mate (vice president) van Trump wordt, of hem in ieder geval gaat endorsen.
Net 30 minuten bekeken aan laatste filmpjes over calais. Heel slecht maar ik krijg gedachtes over wat minder vriendelijke kampen voor die lui.
Rubio smijt verwijten naar Trump, weigert op te geven. De beer is los in de Republikeinse partij.
@ lingo star | 02-03-16 | 05:02
Ik heb/ontvang geen TV dus ben dankbaar voor je link.
You-On-A-Gin | 02-03-16 | 04:59
Ik heb CNN op de kabel maar je kan ook naar de website van CNN gaan.
edition.cnn.com/2016/02/29/politics/te...
@04:54
Erratum:
Niet aan de Nederlandse, laat staan de Amerikaanse.
Chatten, bellen en reaguren tegelijk is geen goed idee. Multitasken sucks.
@ lingo star | 02-03-16 | 04:40
Senk joe. Ik zoek wel even dan.
@ mysteryposter | 02-03-16 | 04:37
"het ritueel trouwen is iets christelijks en dat wilt hij beschermen."
- En dat vind je zelf geen enorme onzin?
"Trump is pro live, en is dus tegen centrale overheid financiering. Maar hij is ook voor keuzes van de staten of ze het toestaan en/of financieren."
- Pro-Life* is een eufemisme voor extremisten (van welk abrahamitisch allooi dan ook) die vrouwen als broedmachines zien. Sowieso is het iets raars om tegen te zijn.
Wat betreft die ene laatste zin; ze gáán niet je bezit afpakken. In Nederland niet, en in de Joe-Naait-Mie-Steeds al helemáál niet.
@Schoorsteenveger | 02-03-16 | 04:37
Het is de realiteit zoals die is. En pretendeer niet om iets te kunnen doen aan de organosatie van nationale staten. Niet aan de Nedeelandse, laat staan de Nederlandse. Denk ik dat het beter kan: zeker. Ga ik het nog beleven: nee. Dus ik moet dealen met wat er is en hoe het gaat.
Van Drumpf naar Trump.
Maar zijn die homo's wel echt homo's? Kan iemand dat controleren? Rutte?
Trump blaast lachend zijn eigen partij op...... Democratie is toch boeiend.
You-On-A-Gin | 02-03-16 | 04:34
Het was op CNN, en het ging over een gesprek dat Trump had met de NY Times en dat hij niet serieus was over de muur met Mexico en zijn voorgestelde immigrantenbeleid.
Trump is er voor alle Amerikanen, ja ja, behalve de homo's die willen trouwen of vrouwen die een abortus willen plegen
Je laatste zin is paniekzaaierij, 1:1 na-gepapegaaid van Faux News en het eigenlijk niet waard om op in te gaan.
You-On-A-Gin | 02-03-16 | 04:17
----------------
Gelijkwaardige behandeling voor paren is Trump financieel, het ritueel trouwen is iets christelijks en dat wilt hij beschermen.
Trump is pro live, en is dus tegen centrale overheid financiering. Maar hij is ook voor keuzes van de staten of ze het toestaan en/of financieren.
Mijn laatste zin over de economie is 1 van de meest serieuze van alle zinnen die ik ooit geplempt heb. Vertrouwen is uiteindelijk de basis voor rente percentages, wat gebeurd er met hypotheekrentes, staatsrentes etc als het vertrouwen verdwijnt?
Rusland kwam ooit in die economische situatie...
Stormageddon | 02-03-16 | 04:23
Je legt je, zo lijkt het, neer bij datgene wat je te vuur en te zwaard bestrijdt: de staat, en de invloed van de staat.
"This" is wat mij betreft zelfs méér dan dat, en de geschiedenis leert dat met name de VS schijt heeft aan het "wij" van eenieder die geen ingezetene is van de VS, ja zelfs aan elke staat dan ook. Het "this" waar Clinton nu voor vecht is wereldheerschappij, of althans de pretentie daartoe. "More love and kindness", vals als het is, eindigt niet bij de grenzen van de VS.
Wij hebben een verschil van mening over wat Clinton met "this" bedoelt, verder zijn we het redelijk eens met elkaar denk ik.
@ lingo star | 02-03-16 | 04:25
@ Stormageddon | 02-03-16 | 04:26
Waar?
Cruz gaat full nuclear op Drumpf. Dit is de GOP in totaal verval. Fascinerend. Die hele partij gaat naar de kloten. Live op TV.
Ik denk dat Ted Cruz een smoking gun tegen Trump heeft gevonden.
@Schoorsteenveger | 02-03-16 | 04:14
Wij gaan inderdaad niet over het interne bestuur van de VS. Wij wonen daar niet, wij hebben daar geen zeggenschap over. Wij hebben zeggenschap over ons stukje aarde en wie dat mot besturen. En by proxy is onze invloed de economische macht die onze economie meebrengt en dat is relatief veel meer dan dat van de gemiddelde Amerikaan. Onze vinger in de pap via de natte wind Rutte is groter dan de die van een neger in Philadelphia via Obama of wie ze daar ook gaan kiezen. Dat neemt niet weg dat de VS als grootste economie ter wereld met het grootste leger ter wereld ook de internatilnale politieke agenda bepaalt. Daar kunnen we wat vinden, daar kunnen we wat tegen zeggen, maar dat kunnen we beter via ons eigen beatuur dan door de straat op te gaan of op een blog te protesteren. Via de MP die wij indirect kiezen hebben we daar dan meer over te zeggen dan via een blog een mening uiten over de kandidaten voor het presidentschap van de VS. Dat zijn nu eenmaal de feiten. Kan het ook niet mooier maken.
Cruz vraagt de andere kandidaten op te geven om te strijden tegen Trump, dit wordt moeilijk voor Rubio.
@Stormageddon | 02-03-16 | 04:14
Iedereen is welkom, via een legaal proces, de vrouw van Trump is ook via de legale route binnengekomen. Met om de x tijd opnieuw visums aanvragen in het begin van het proces.
@ mysteryposter | 02-03-16 | 04:11
Trump is er voor alle Amerikanen, ja ja, behalve de homo's die willen trouwen of vrouwen die een abortus willen plegen, om er maar wat te noemen.
Obama is een islamlikker met een zwak buitenlands beleid, dat is waar, maar is er naar jouw maatstaven blijkbaar niet genoeg in geslaagd om de puinhopen van Bush Jr. op te ruimen.
Je laatste zin is paniekzaaierij, 1:1 na-gepapegaaid van Faux News en het eigenlijk niet waard om op in te gaan.
Ik lach me soms kapot om die chat bij zo'n livestream. "NASCAR FOR OBAMA!!!"
@mysteryposter | 02-03-16 | 04:11
Of ze moeten blond zijn, grote tieten hebben, uit Oost-Europa komen en met Danald Trump willen trouwen. Dan zijn ze ook welkom.
Stormageddon | 02-03-16 | 04:00
Nou, prima dan. Als Clinton het over "this" heeft, gaat het puur formeel over wat inwoners van de VS aangaat, en wat hen aangaat eindigt bij hun grenzen en wat in hun hoofden omgaat. Of, scherper geformuleerd, het gaat om de stem van die inwoners, niet om de ethiek, de normen en waarden van de vrije wereld of wat daarvoor doorgaat. Clinton had een sterke speech, maar die was sterk ten opzichte van de inwoners der VS, niet meer dan dat. Dacht dat je iet anders, iets meer bedoelde, maar je oordeelde slechts vanaf een afstand, slechts als politiek commentator. Had ik even niet begrepen. "This" reikt, zo snap ik nu, niet verder dan de politieke realiteit der VS, en die eindigt, uiteraard, bij de grenzen der VS.
Als Clinton president is, gaat ze zich, zoals al haar voorgangers, meteen bemoeien met de hele wereld, inclusief alle niet-stemgerechtigden, maar of die bemoeienis sterk of zwak is, daar kunnen en mogen we uiteraard geen oordel over hebben. Want we zijn niet stemgerechtigd. Of we überhaupt willen stemmen, dat speelt niet, of we door de klerken gerechtigd zijn, dat is bepalend. "This" wordt door de klerken bepaald en bezegeld.
De persco van Drumpf is wel hillarysch. (Pun intended). Tjongejonge.... Dat Chris Christie er gewoon achter staat. Letterlijk.... Verbazingwekkend. Donald blaast de hele partij op en viert dat als een overwinning. De mooie partij van Abe Lincoln, Teddy Roosevelt en Ike Eisenhower helemaal naar de kloten. Fascinerend. Dat wel.
Amerika is een multicultureel land, hispanics, afro-amerikanen, aziaten maken deel uit van een land en verdienen dat mee te regeren.
lingo star | 02-03-16 | 03:58
----------
Trump is er voor alle Amerikanen, alleen niet de illegale inwoners. Als de illegale ze een werkgever hebben of vinden kunnen ze blijven via de normale regels zoals greencard. Anders moeten ze weg, op een humane manier.
Begrijp de staatschuld, de democratische of socialistische Obama heeft die verdubbeld van ongeveer 10 duizend miljard (afgelopen paar honderd jaar opgebouwd) in ruim 20 duizend miljard (in 8 jaar).
We staan op het randje in Europa en VS van communisme, met inbeslagname van vele bezitingen door de staat van iedereen...
@ Stormageddon | 02-03-16 | 04:04
Daarnaast, als men Saddam had laten zitten, dan hadden zijn zoontjes het overgenomen na hem, en die waren nog een graadje of 100 erger dan hun pa.
Sinds Trump zich kandidaat heeft gesteld is hij altijd consistent geweest.
mysteryposter | 02-03-16 | 03:51
Zelfs dat niet.
@lingo star | 02-03-16 | 03:52
Tuurlijk. Dat was dom aangepakt. Geen exit strategie, geen plan voor een Irak post-Saddam. Daar kun je de VS en Bush regering op aanspreken (en ook de rest van de werld overigens) maar niet om het bevrijden van Irak op zich. Dat was volkomen terecht en veel te laat.
Nu zegt Trump dat hij een safe zone bouwt in Syrie www.youtube.com/watch?v=bBhEJd2xRrw
mysteryposter | 02-03-16 | 03:51
Dat gelul van Trump over Mexico en het bouwen van een muur, dat is dus echt conservatief free trade. Kijk nou op CNN, wat een xenofobisch gelul van Trump.
@Schoorsteenveger | 02-03-16 | 03:50
Nee, dat is internationaal recht. Het afzetten van Saddam was volkomen legitiem, wie het ook had gedaan. In dat geval was het Bush jr., om de verkeerde redenen en verkeerde voorwendselen. Ik krijg nog gekromde tenen van de presentatie van Colin Powell bij de VN. Dat ging nergens over. Puur juridisch had de wereld na Koeweit meteen moeten zeggen tegen Bush Sr.: take him out. Dat is geen "this", dat heeft niets met het bestuur van de VS te maken of wie dat moet doen. Daar gaan de inwoners van de VS over. Internationaal recht: daar gaat iedereen over en kan ik ook dus iets van zeggen.
pluk-87 | 02-03-16 | 03:55
Amerika is een multicultureel land, hispanics, afro-amerikanen, aziaten maken deel uit van een land en verdienen dat mee te regeren.
@lingo star | 02-03-16 | 03:52
Ja maar dan zie ik Clinton in een toespraak met achter haar alleen maar 'minorities' en zelfs iemand met een hoofddoek die fanatiek met alles mee-joelde, dan draait mijn maag even om. Ze praat gewoon minderheden naar de mond om stemmen te krijgen. Logisch, maar niet lovenswaardig, maar dat is slechts mijn mening.
mysteryposter | 02-03-16 | 03:51
Een sterk punt van Trump is zijn onafhankelijkheid en ik denk dat dat ook een groot aantrekkelijkheid voor hem is in de ogen van degene die zich door het establishment in de steek gelaten voelt.
Stormageddon | 02-03-16 | 03:49
Tja, moet je in je overmoed ook maar niet te veel beloven als je aantreedt.
pluk-87 | 02-03-16 | 03:42
Zij zijn net zozeer kiezers als de rijke kiezers, democratie is terecht one man one vote.
Stormageddon | 02-03-16 | 03:47
Saddam was natuurlijk een ramp voor Irak, maar als je een land binnenvalt moet je wel een goede politieke oplossing hebben, een exit-strategie. Nu is de ene ramp vervangen door een andere ramp.
@ lingo star | 02-03-16 | 03:40
Sinds Trump zich kandidaat heeft gesteld is hij altijd consistent geweest. Daarvoor was hij een zakenman en papte toen natuurlijk met iedereen aan, zowel democraten als republikeinen.
Het blind vertrouwen op de politieke elite op hun mooie woorden, zoals Hillary is een behoorlijke sprong in de diepte. Al die zaken die ze aanstipt hadden immers allang opgelost moeten gedurende haar 8 jaar durende vice presidentschap. ... als ze het afgelopen 8 jaar niet wilde of kon door lobby groepen (zoals andere landen, geloof stromingen, en bedrijven), waarom zou ze het dan straks wel doen/kunnen/willen?
Stormageddon | 02-03-16 | 03:47
Je hebt het nu toch over het "this" waar ik het van jou niet over mag hebben.
@Schoorsteenveger | 02-03-16 | 03:37
Zonder het congres kan de eerste neger van staat willen wat wil, zeggen wat hij zegt: dan kan hij niet zoveel. Uiteindelijk is er goedkeuring van het congres nodig.
Voor eens en altijd: er was niks mis met de inval in Irak. Voor alle verkeerde redenen, dat wel, maar het afzetten van Saddam was volkomen terecht. Volgens alle regels van het internationaal recht was het zelfs te laat.
De staatsgreep waardoor hij de Baath partij aan de macht bracht was al een vergrijp. de oorlog tegen Iran was een tweede strike. De poging tot genocide van de Koerden met gebruik van verboden chemosche wapens in Erbil was strike 3 en de illegale inval van Koeweit was de 4e overtreding van het internationaal recht. Laat godverdomme niemad zeggen dat Saddam Hoesein had moeten blijven zitten. En laat niemand zeggen dat de inval geen bevrijding was, want dat was het wel. Dat het daarna beroerd is aangepakt en dat er vuil spel gespeeld is door Cheney en Halliburton: zeker. Dat het voorwendsel van massavernoetigingswapens idioot was en niet ter zake doend: akkoord. Maar iedereen die beweert dat Saddam had moeten blijven is niet goed bij zijn hoofd.
Het afzetten van Saddam was wellicht het enige positieve van de hele ambtstermijn van Bush Jr.
Ik ben het volkomen met Hitchens eens...
www.youtube.com/watch?v=axHR8AOxxkc
www.youtube.com/watch?v=AcvgAMnMne0
@lingo star | 02-03-16 | 03:34
Ik zie daar wel iets verkeerds aan. Dat is jezelf verlogenen tot een punt waarop een groep, die gemiddeld sociaal economisch op een veel lager niveau staat, toch achter je geschaard kan worden. Dat zie ik als konkelen voor macht, buigen voor electoraat. Geef mij dan maar Trump die geen 100 lobbyisten en belangen moet plezieren waardoor hij een trekpop zou zijn die anderen naar de mond moest praten.
Trump geeft blijk van enig gezond verstand, al zou je dat niet zeggen met zijn bizarre standpunten, maar het blijft Murica, daar moet je doorheen kijken.
mysteryposter | 02-03-16 | 03:27
Het fascinerende van Trump is dat conservatieve stemmers niet langer op "purity" stemmen, volgens een analiste van CNN. Trump wisselt van standpunt zolang het hem uitkomt. Kijk naar de deals met de Democraten die hij en zijn familie maakte in het verleden en nu geven ze af op de Democraten, kijk naar zijn standpunt over abortus, je kan wel doorgaan.
Clinton had trouwens een kopie speech van Trumps punten ineens vandaag (behalve de centrale bank aanpakken en de door elite gecontroleerde oneerlijke media etc en moslim massa migratie), evenals Rubio vandaag, punt voor punt.
Allebei weer overduidelijk lezend van teleprompters. Rubio zelfs zwaaiend van links naar rechts en wijzend vingertje, een soort mix tussen Trump na doen en het bekende vingertje erbij betrekken.
Stormageddon | 02-03-16 | 03:31
Die neger was nogal stellig over het sluiten van Gitmo.
www.huffingtonpost.com/news/obama-guan...
@mysteryposter | 02-03-16 | 03:27
Om het kort samen te vatten; De leugen regeert, zowel letterlijk als dan wel figuurlijk! Door leugens zijn vele hoog geklommen maar daarna diep gevallen.
pluk-87 | 02-03-16 | 03:30
De inval in Irak is destijds goedgekeurd door Hillary Clinton en dat was fout. Bernie Sanders heeft haar daarop aangesproken in de campagne. Toch heeft Hillary Clinton een enorme ervaring in buitenlandse politiek. Daarom heb ik liever Hillary dan Donald, dat lijkt mij een ongeleid projectiel. Wat weet Donald Trump van buitenlandse politiek?
Hielenlikken van negers zijn jouw woorden, ik zie niks verkeerds aan dat Hillary ook bij Afro-Amerikanen goed scoort.
Stormageddon | 02-03-16 | 03:23
Ik ben niet stemgerechtigd. Voel me slechts op mijn bescheiden wijze betrokken bij wat potentiële wereldleiders lopen te beweren.
Als mijn mening van nul en generlei waarde is, dan is elke mening van niet-stemgerechtigden, inclusief jouw mening over die sterke speech, van nul en generlei waarde. Of ben jij wel stemgerechtigd? Als ik me goed herinner stem je niet, uit principe, en heb je toch overal een mening over. Wat is jouw mening dan waard?
@Schoorsteenveger | 02-03-16 | 03:21
Gitmo is niet gesloten omdat de Republikeinen 7 jaar lang de sluiting hebben tegengehouden met het argument dat terroristen niet in de VS mogen binnenkomen, terwijl het plan was om de gedeterneerden aldaar over te brengen naar de VS en ze op Amerikaans grondgebied te berechten. Dus tja... Aan Obama lag het niet. De enige andere manier om Gitmo te sluiten was om alle gevangenen vrij te laten en terug te vliegen naar Afghanistan en Irak, niet alleen de onschuldigen maar ook degenen die daadwerkelijk iets op hun kerfstok hebben en zich dan bj IS kunnen aansluiten. Ook niet echt wenselijk. Dus tja... Aan die neger heeft het niet gelegen. Het was geen sterke president maar niet alles is hem te verwijten. Een vijandig congres gedurende 6 jaar is voor geen enkele president makkelijk. Nixon en Reagan hebben het ook een deel van hun presidentschap lastig gehad.
@lingo star | 02-03-16 | 03:26
Wat maakt Clinton een goed politicus? Haar leugens? De inval in Irak? Haar hielenlikken van negers?
@lingo star | 02-03-16 | 03:26
Wat maakt Clinton een goed politicus? Haar leugens? De inval in Irak? Haar hielenlikken van negers?
pluk-87 | 02-03-16 | 02:51
En Trump was tegen de inval in Irak?
Trump en Poetin zijn beide beroeps-leugenaars.
Het is niet voor niets dat er berichten lekken uit het Pentagon over de koers van Trump.
@ lingo star | 02-03-16 | 03:14
Politici zeggen dat Trump mensen uit elkaar speelt, op basis van leugens. Vervolgens nemen niet verdiepende krantenkop lezers dat over. ... dit bewezen leugenachtige en indoctrinerende proces speelt juist mensen uit elkaar.
Schoorsteenveger | 02-03-16 | 03:21
Ik ben geen fan van Clinton, maar zij is nog altijd beter dan de ramp Trump. Trump is een goede zakenman, weliswaar vier keer failliet gegaan, maar dat maakt hem nog geen goede politicus. Sanders vind ik goed, maar is te radicaal voor de gewone Amerikaan, lijkt mij.
@pluk-87 | 02-03-16 | 02:05
Ik denk dat je het geheel verkeerd interpreteert. Op zijn hoogst gaan zij even terug naar hun mand. Herdenken hoe het verder moet. Maar in de VS. Zit nog steeds te wachten tot Trump die stomme Bush als running mate neemt. ZO niet? Dan is het Hillary. Mooi overigens dat iemand die door de FBI onder onderzoek staat mee mag doen. Verder dat Hillary de AAA vertegenwoordigt en Trump meer een Poetin is. Breken van het gevestigde huisje. Reken je niet rijk.
@Schoorsteenveger | 02-03-16 | 03:08
Ben jij stemgerechtigd in de VS? Zo ja, dan bedoelt ze jou ook, en "this" is het bestuur van de VS. Zo nee, dan was het niet voor jou bestemd en is jouw mening daaromtrent van nul en generlei waarde.
Het was een sterke speech van Hillary. Love her or hate her, dat was een hele beste speech. Beter dan ze tot nu toe heeft gehouden.
lingo star | 02-03-16 | 03:14
De samenleving, dat zijn wij. Clinton, zoals elke politicus, parasiteert op de samenleving, verwijst ernaar, trekt die naar zich toe. That's all. Politici zijn parasieten, op z'n best epifieten, maar geen makers, bouwers, grondleggers.
Trump deugt niet, dat staat buiten kijf, maar Clinton deugt evenmin. Obama heeft ook nooit gedeugd, ondanks zijn politiek gekleurde kleurtje. Guantanamo Bay, om maar iets te noemen...
Schoorsteenveger | 02-03-16 | 03:08
Trump speelt mensen tegen elkaar uit, Clinton probeert mensen te verenigen. Clinton heeft het over een "samen"leving, Trump doet dat niet. Sanders wil een VS die niet alleen in handen van 1% is, daar heeft hij een punt, kijk naar de macht van de Koch Brothers.
@Graaf van Egmont | 02-03-16 | 02:02
Geallieerd aan Homeland Security (u weet wel dat net zo zieke orgaan dat te ver gaat). 9/11 was een feest voor deze mensen.
@Graaf van Egmont | 02-03-16 | 02:02
Geachte reaguurder u gaat er vanuit dat deze mensen de kern van het probleem begrijpen. Voor de luie onderbuik reaguurders die nooit een voet op Amerikaanse bodem gezet hebben (Ik heb er een klein jaartje verbleven) hier: "FEMA concentration camps exist in the mind of a particularly loopy bunch of conspiracy theorists who believe that mass internment facilities have been built across the continental United States by the Federal Emergency Management Agency (FEMA), in preparation for a future declaration of martial law." Dus... Tjah. FEMA is een soort Gestapo/Stasi. Geinterseerden soort van wiki (ben ik ook niet met alles eens) maar het bestaat.
rationalwiki.org/wiki/FEMA_concentrati...
Officieel presenteren zich zij zo. Ja gekken ze bestaan!
www.fema.gov/
lingo star | 02-03-16 | 03:03
Vertel mij maar wat "this" is. Clinton gaat mij niet dicteren waar ik deel van ben.
Sterke toespraak van Clinton we are all in this together, betere retoriek dan de haatspeech van Trump. Bernie Sanders eerder op de avond was al helemaal goed in zijn toespraak.
Alleen al op basis aan de kansloze mensen die achter Clinton staan bij haar toespraak, weet ik dat ik niet voor haar moet zijn. Geef mij dan maar Trump, waar een neger achter stond die niet eens wist waar hij stond, met een 'they took our jobs'-muricaan naast hem. Nascar fuck yeahhh :D
pluk-87 | 02-03-16 | 02:51
Ik zie nog die tranen in het gezicht van dubieuze figuren als Oprah Winfrey, en de Nederlandse pers die met stijve pik en natte kut achter die figuren aanliep. De wereld zou veranderen, toch? Omdat de Gutmensch dat besloten had....
En nu hopen we vurig op Trump?
Het wordt Clinton tegen Trump.
@miko | 02-03-16 | 02:39
Ja ik erger me er kapot aan. Dagelijks volop topics voordat de haan gekraaid heeft, maar geen muricatopic. www.youtube.com/watch?v=VQRiO1ihcQA
@Vijfde Cologne | 02-03-16 | 01:32
Oftewel: "It's even more serious than economics. Because if you rob people from from their identity if you rob them from democracy then it all they are left with is natiolisme and violence" Visie? Deze man kijkt langer dan zijn neus lan is. Waarom denk jij dat je het over patriottisme hebt? Laat mensen wakker worden. Ik ben er ook één. Ik wil best voor de Nederlandse vlag vechten maar niet onder mietjes als GeRUTTEgekut ne barbie pop Hennis. Ren liever naar Poetin toe. Hier ben ik. Wil geen graties geld maar geef me een wapen herhalingcursus militair wezen en NSB'ers bevechten.
@Jan Dribbel | 02-03-16 | 02:29
En toch hoop ik vurig op Trump. Natuurlijk zegt hij achterlijke dingen over abortus etc, maar kamp Clinton was van het binnenvallen van Irak, so why blame Trump all the time? ;d
Jan Dribbel | 02-03-16 | 02:29 Republikeinen zijn net spakenburgers. Zullen proberen het familie fortuin in de familie te houden. Ik hoef niet uit te leggen hoe dat in zijn werk gaat.
miko | 02-03-16 | 02:39
Niet raar maar tekenend.
Jan Dribbel | 02-03-16 | 02:29
Wij zijn omringd door malloten. Geen verzameling, want niemand heeft verzameld. Ze zijn er gewoon, die malloten, elke dag weer, en vragen onze aandacht, bouwen macht op omdat we hen aandacht geven. Democratie is de verheerlijking van de malloten, en de pers bestaat uit malloten die verslag doen van malloten.
Maar ja, elke dictatuur is ook weer een systeem dat geleid wordt door malloten...
GeenStijl, een verzamelplaats van, wederom, malloten?
Raar, geen nachttopic over soeper toesdej!
De Republikeinen in de VS.
Een verzameling malloten.
Een halve gare met een vossenpels op zijn hoofd.
Een godsdienstwaanzinnige uit Texas.
Een neurochirurg die nog langzamer spreekt dan Stoffel de schildpad.
Geen wonder dat het Pentagon zich zorgen maakt.
@Vijfde Cologne | 02-03-16 | 01:32
Die term ist verboten. Patriot?! Nee een Godwin trekken en Hitler erbij halen. Terwijl ze er allemaal op afrukken. Zelfs Erdosnor. Vergeet die sul die - in mijn ogen de levende versie is van American Physco - , Achmedtje Davutoğlu. Die gast is zwaar pyscho. Dodelijke combo een gestoorde wannabee Hitler en een Psychopaat. Dat noemen hun een patriot. Net zoals nationalisme niet meer mag door... Goh de Godwin. Hitler.
Enfin. Fuck die lelijke vlag met sterretjes! Mensen die zich laten nemen in hun sterretje. Het is ook een kudt vlag. Fuck die typhys 'nationale lied'. Niet alsof die van ons geweldig is maar fuck fuck die neplied. Kut sterretjes erop. Niet dat onze vlag zo begaafd is maar Luxemburg nog minder. Goh een lichte blauwe tintje de losers. Diefstal.
Blijf met je poten van mijn vlag af! Hangt boven mijn bed naast een andere van het vrouwmens. Zit rood in. Mwah bij mij ook.
Is alleen haten op soevereine vlaggen en aankomen met een vlag dat nergens voor staat? Ja Kim Jung-Un zijn natte droom. Verhofstadt rukt er dagelijks op af.
Yup de Eurocraten. Zien het liefst hun rotkop op een vlag. Ja de EUSSR, de thypus voor je. In de woorden van Farage:
www.youtube.com/watch?v=bN0UaCbFyF0
Die Kuiken is zo'n blondine die andere blondines een slechte naam geeft.
Het staakt het vuren helpt ,wie gaat het goede nieuws brengen dat ze weer terug kunnen.
Graaf van Egmont | 02-03-16 | 02:03
Ik duid het je niet euvel. Hoger, lager, dat waar niet over gesproken mag worden. Nivelleren is een feest.
Graaf van Egmont | 02-03-16 | 01:47
Tofik Dibi bestaat niet echt, maar is het product van de multiculturele samenleving. Er gaat de een of andere neurotische eikel schuil achter dit product, maar die persoon wil ik niet kennen, niet ontmoeten, niet op mijn pad tegenkomen. Wij hebben, zo meen ik, slechts te maken met een gedrocht dat wij zelf gecreëerd hebben, ene Tofik Dibi, een construct, een virtueel bouwsel. Geen mens, geen echt mens, een projectie, een maquette, een bouwsel, een pop van papier mache, licht, te licht, opgeschilderd met plakkaatverf die al te snel verbleekt in de zon.
GS had een VS verkiezingstopic moeten starten, smullen www.youtube.com/watch?v=bBhEJd2xRrw
.
@Schoorsteenveger | 02-03-16 | 01:55
Mensen die wat zinnigs zeggen op TV worden niet vaak meer uitgenodigd, zoals Bart Schut. Hopelijk maken wij het nog mee dat het hele policor kaartenhuis in elkaar tyft. Alle policoracteurtjes erbij, subsidies stoppen en alle excuusallochtonen zijn weer werkloos. Ik denk dat ik geduld moet hebben ;)
niet hoger bedoel ik dus.
Schoorsteenveger | 02-03-16 | 01:55
Ik heb nagedacht. Iedere illegaal opsporen en in een FEMA camp. En hij mag er pas weer uit als hij bewezen heeft wie hij is en teruggebracht wordt naar zijn eigen land van herkomst. Met halfzachte oplossingen gaan we het niet meer redden. Zelfde geldt voor niet-vluchtelingen.
Het wordt eens tijd dat het leven van een immigrant/illegaal/asielzoeker hoger wordt ingeschat dan het onze.
nemoj me jebat | 02-03-16 | 01:43
Wijsheid. Waar vind je die vandaag de dag? Waar zijn de filosofen, als ze al wijs zijn? Hebben ze iets te zeggen over ons en de wereld waarin we leven? Laten we ons leiden door politici, journalisten, schrijvers, media-eikels? Elke dag een vermoeide Pauw na een al te actieve van Nieuwkerk?
Wijsheid.... De wijzen van gisteren zwijgen vandaag, want het is allemaal te moeilijk. En de Dibi's van deze wereld, de mongolen die nog dommer zijn dan al die down-figuren die als wereldsterren worden opgevoerd, krijgen podium.
Armoede, geestelijke armoede.
Ik wens de wereld niet alleen veel wijsheid toe, ik doe een beroep op die enkelingen die nog bereid zijn om na te denken.
Schoorsteenveger | 02-03-16 | 01:08
Tofik en Wilders gaan niet samen. Alles wat verkeerd is gegaan in het leven van Tofik, projecteert hij op een ander. Hoe erg islamitisch trouwens.
@Schoorsteenveger | 02-03-16 | 01:21
Zij hebben zelf geen argumenten meer: maar blijven hun mantra's herhalen.
Ooit een gesprek gevoerd met een GroenLinkser die -nadat ze geen argumenten meer had- het gesprek afsloot met de woorden:
"Ik wens u veel wijsheid toe".
.
Die zin- dat is GroenLinks ten voeten uit.
Pauw zag er moe en oud uit vanavond. Er was een tijd dat Pauw de frisse wind liet waaien als Witteman op veilig ging. Er was een tijd dat Pauw met een sneer de discussie open kon trekken. Maar dat is voorbij, zo lijkt het. Hij heeft zich sufgeluld, en waarschijnlijk ook sufgeneukt. Vindt het al prima als hij de controverse ziet en die op het podium weet te trekken. Beetje gevecht met woorden is 'm genoeg, waar het over gaat interesseert 'm eigenlijk al niet meer, als het maar beweegt. Beetje roeren in de ballenbak van meningen en stellingen, meer is het niet.
Fuck Dibi, maar meer nog fuck Pauw. Te vroeg oud, te vroeg niks meer te zeggen, niks meer te trekken of te duwen, hol, leeg, plat, nada. Jeroen Pauw, nihilisme 2.0, leegheid, vacuum.
@mysteryposter | 01-03-16 | 23:33
Die kerel maakt uitstekende reportages.
Ik heb die van slavernij naar mijn dochter gestuurd.(krijgen momenteel het slavenverhaaltje op school)
De klok tikt. Nu is de vraag of op tijd de patriot in de Nederlander/Europeaan naar boven komt.
.
Mocht men massaal te laat wakker worden, dan verdiend men ook niet beter.
.
Desalniettemin, bedankt weer voor het stellen van de juiste vragen Jan!
@Cuyahoga | 01-03-16 | 23:35
Ik ben geen goede bakker maar als de bakker om de hoek er niks van 'bakt' (huhhuh) dan krijgt hij het wel te horen.
nemoj me jebat | 02-03-16 | 01:14
Wij praten, en fucking Dibi verwijt dat ons. Laten we blijven praten en elke keer als die slappe zak zijn mond open doet hem van repliek dienen, ondanks Pauw, ondanks de Vara. Lui als Dibi moeten op argument bestreden worden.
Jan Dribbel | 02-03-16 | 00:48
Jesse is wereldvreemd.
Alle GroenLinksers zijn wereldvreemd. Een weekje meekijken op mijn werk en ze kunnen hun riedeltje niet meer volhouden.
Althans ... voor zichzelf.
Ik denk dat ze voor de bühne nog lang toneel zullen blijven spelen.
@Graaf van Egmont | 02-03-16 | 01:05
Niet alleen als de nood aan de man komt.
Uit betrouwbare bron weet ik dat homoseksualiteit binnen in ieder geval een bepaald islamitisch land (Noord-Afrikaans - begint met een M, eindigt op een O) heel gewoon is. Iedereen weet het. Niemand praat erover.
En als je er niet over praat, dan is het er niet.
AntiSoof | 02-03-16 | 01:03
Die Company moet failliet, vertegenwoordigt ons niet meer.
Graaf van Egmont | 02-03-16 | 00:38
Het is erger dan je voor mogelijk hield. Wij hebben het fatsoen om homo's te beschermen tegen de soldaten van Allah, en dan komt die slappe lul Dibi ons vertellen dat die bruinwerkers banger moeten zijn voor de bruinhemden van Wilders.
Uit naam van Dibi al die homo's terugflikkeren in die AZC's, als je het mij vraagt. Laat die moslims mekaar uit naam van Allah, en met een handtekening van Dibi, maar afmaken. Pauw kijkt ernaar en heeft geen mening, zo schijnt het. Te moeilijk allemaal. Jinek met 'r boobies is weg, maar Pauw maakt het er niet beter op. Een nog slapper wijf.
Het hypocriete van de islam vind ik wel dat ze een hekel hebben aan homo's maar elkaar wel bespringen als de nood aan de man komt.
@Schoorsteenveger | 02-03-16 | 00:56
Ach, wat de pretenderen? Wie zal het zeggen?
Gefinancierd door mij?
Ik dacht het niet. Het wordt gefinancierd door de Maatschappij. (De Company). De televisie is een onderneming van die maatschappij (company). En wat zij roeptoeteren is de mening van die company. Wij betalen geld aan die company, dat heet belasting. Maar wat men uitgeeft is geen belastinggeld, maar bedrijfskapitaal. (Dat is een wegens desinformatie veel gemaakte denkfout.) Maar ja, dat is weer bedrijfstechnisch gezien hè?
tweetybird | 02-03-16 | 00:38
Flikker die Dibi inderdaad een AZC in, om ervaring op te doen. Dan zoekt-ie de spanning, de Djinn, niet op, maar wordt-ie geconfronteerd met de harde werkelijkheid. Potenrammers, niet als met goud beklede lijst rond zijn eigen romantische mensbeeld, maar recht voor zijn fucking islamitische raap.
Ben benieuwd welke ervaringsdeskundige hebben om de kindbruidjes te duiden en om het te komen baggataliseren. Zo dat het legitiem geluld wordt. Ja slinks. Het zijn en blijven enge en gevaarlijke mensen. Nou ik zelf gok op een peterr rr de vriesss. Demmick zal wel te hoog gegrepen zijn voor dat karwei!! Ja rare sukkels in die kamer. Pedofilie is verboden maar als je een kind uit een ander land mee neemt om uit te wonen is het ok. Want volgens het geloof is daar niks mis mee. Je zou ze toch in die tweede kudtkamer der hoge heren. Ik zeg stelletje walgelijke sukkels.
AntiSoof | 02-03-16 | 00:18
Ik vind 't niet leuk.
Propagandadingetje? Ze pretenderen meer, en als ze het niet waar maken, stekker eruit. Weg met een zuilenstelsel dat niet méér is dan een propagandadingetje, een spel met dobbelsteentjes, gefinancierd door jou en mij.
mysteryposter | 02-03-16 | 00:45
Nee, ik blijf bij mijn besluit. Heb het helemaal gehad met de VARA en hun linkse gutmensch geluid. Pauw is over the top en hij heeft het niet eens meer door.
tattooboer | 02-03-16 | 00:30
Ik hoor de staats-secretaris nog zeggen, ze moeten zich aan onze normen en waarden houden.
Over de uitzonderingen praat hij niet.
Massale kinderverkrachting is geen punt, want koeltoer.
En Jesse Klaver maar roepen: meer, meer van deze cultuurverrijkers.
tattooboer | 02-03-16 | 00:30
Ach nu weet je dat die hele kamer eigenlijk uit demmicks bestaan. Als jij zo'n meisje aanraakt ga je logisch de gevangenis in. Als de moslim van de islam van de wrede het doet is het ineens ok. Nee politieke sukkels dan blijft het gewoon pedofilie. Strafbaar in nederland. Wel een club als martijn verbieden wat ook logisch is en nu een club die op grote schaal pedofilie uitvoert binnenhalen. En de gutmensch zag het en zag dat het goed was. Maar ja die houden ook van reclame posters van dode jongetjes op het strand met de mededeling . De vluchteling krijgt een gezicht. Nou ik hoop nu dan ook op een poster van de kindbruidjes met dezelfde tekst. Daarvoor jullie gutmenschen die dit in orde vinden zijn het vuil en schuim der nederlanden. Laat je nou dan ook maar eens horen dat dit niet te tolereren valt. Stelletje sukkels met jullie achterlijke welkom. En het binnenhalen van een achterlijk islam van de wrede die discrimineerd . Homo's ,andersgelovige en joodse mensen haten en kinderen letterlijk misbruiken. En maar blijven wegkijken!!
@Lewis | 02-03-16 | 00:44
@Graaf van Egmont | 02-03-16 | 00:38
Dat kan ik beamen. Ik kijk zeker geen Pauw meer en kan het prima volgen.
(Oh, en na gisteravond staat DWDD ook weer op de zwarte lijst. Stond ie al, maar was ik even vergeten. Oeps.)
Lewis | 02-03-16 | 00:44
Misschien wel, maar dat komt dan alleen omdat ik die Tofik een beetje ken. Daar is nog nooit een fatsoenlijk geluid uitgekomen. En iemand die in Allah EN djinn gelooft hoort echt in een gesticht. Dat is wat Islam doet met mensen.
Graaf van Egmont | 02-03-16 | 00:38
Niet alsnog kijken graaf, het schijnt erg ongezond te zijn. Strikt juridisch gezien zou dat programma een disclamer moeten draaien voor de schadelijke gevolgen.
@ Graaf van Egmont | 02-03-16 | 00:38
Mijn ervaring is dat je prima mee kunt lullen, of de discussie in elk geval prima kunt volgen, zonder er een seconde van gezien te hebben.
Heb ik me gisteren nog zo voorgenomen om nooit meer naar pauw te kijken, gaat het hier de hele avond over Pauw. En dan kan ik natuurlijk niet meer mee lullen. Doen jullie dat expres?
Schoorsteenveger | 01-03-16 | 23:53
Nou dan zit die tofik goed in een azc zou je zo zeggen. Zit hij bij de moslimhaters der islam van de wrede die ook nog homo's haten en hem graag in de fik zouden zetten met een molotovcocktail. Maar ja bij die gasten is dan ook de rij lang van alles wat ze haten. Ik zeg tofik als ervaringsdeskundige kun je vast nog meer ervaring opdoen. Ga eens zelf een maandje in zo'n azc zitten en kom ons dan je verhaal nog eens vertellen. Toch wel vreemd dat de moslims homo's nu apart van de moslims van de wrede gezet moeten wordrn. Vind je niet. Mischien omdat ze daar dus echt gevaar lopen. Veel meer gevaar als met die debielen die een azc in de fik willen steken. Iets wat haast nooit gebeurt of is gebeurt. Het homo haten gebeurt daar trouwens dagelijks. Vraag daar in die maand maar aan de mede homo's. Ik denk dat je na een maandje wel anders lult. Want alles wat afwijkt van islam van de wrede en niet in hun straatje past loopt gevaar. Maar ja dat zal je als uit de kast homo wel merken. Tenminste uit de kast. Wij nederlanders wisten al jaren dat je homo was. Maar het zal ons de reedt roesten of je dat bent. Je vriendjes daarentegen vinden dat in het geheel niet leuk. Nou ik zeg doe wat echte ervaring op en vertel ons je verhaal. Geen zorgen je kunt toch alleen wat blauwe plekken oplopen TOCH!!!
Ik heb net met open mond naar Tofuck geluisterd. Die jongen is niet goed. Wat een afgang voor de redactie van Pauw dat ze die knakker weer uitnodigen. Het praat veel, maar zegt niks. Absolute waanzin aan het woord. En gewoon niet de hand in eigen boezem kunnen en durven steken....... paradox optima forma.
De kindbruidjes zijn aangekomen! Zitten alle muslimpedo's al klaar met de paal in de broek voor deze kinderen? Vanaf vannacht en morgen worden er dus kinderen massaal verkracht binnen onze grenzen. Het word echt tijd te gaan lopen mensen. www.rtvnoord.nl/nieuws/154125/Tientall...
Tis te dom voor woorden, dus heb ik er wel woorden voor, maar die ga ik hier niet uiten. De juiste problemen worden niet benoemd, de islam moet nu bespreekbaar worden en de eerste cartoon over mohammed gaat in nederland komen en dan zien we wel hoe vredig de islam is, plus de rest kan er dus uit.
@Schoorsteenveger | 02-03-16 | 00:13
Tja. Maar zo een programma is naar mijn idee ook maar een propaganda-dingetje. Dus ze doen maar. Als ze het leuk vinden hun dingetje te doen?
Gewoon iedereen die geen moslim is in een kamp, dan is het opgelost.
AntiSoof | 02-03-16 | 00:08
Pauw diskwalificeert zichzelf door die Dibi in de studio toe te laten. De hele redactie van Pauw diskwalificeert zichzelf. Ons Dorp.
Er zijn twee soorten gekte tegenwoordig die innig samenwerken in het slopen van de moderne westerse cultuur: de ene is de islam die iedereen vermoord die weigert mee te doen aan het iedereen vermoorden, en de ander is de politiek correctheid die zegt dat iedereen die kritiek heeft op de islam, die de religie van de vrede is, een nazi is en racist, fascist en islamofoob. En dit vormt dan de perfecte voedingsbodem voor mensen als Donald Trump, Geert Wilders en Marine Le Pen. Die uiteraard ook direct gezien worden als nazi, racist, fascist en islamofoob.
@van heinde en verre | 01-03-16 | 23:59
Rutte zal koste wat het kost het handelsverdrag met Oekraïne willen bekrachtigen.
Dat geeft onze economie immers zo'n enorme boost dat zelfs onze vakkenvullers twee keer modaal gaan verdienen....
*hysterische lachbui*
tweetybird | 02-03-16 | 00:01
Hij mag z'n verhaal doen. Maar z'n verhaal is het verhaal van de gestoorde moslim, de buitenproportioneel gestoorde moslim, de verongelijkte eikel, uitgescheten door de politiek, zelfs uitgescheten door de gestoorde politici van GroenLinks. Jeroen Pauw meent zo'n gestoorde nog de studio in te moeten slepen om commentaar te leveren, maar wie zit te wachten op commentaar van een waanzinnige, een ontspoorde, een van de pot gerukte?
Hij mag z'n verhaal doen, maar ik smeek de pers en de media om dat verhaal niet meer, nooit meer onder onze aandacht te brengen, want het doet er niet meer toe, het heeft er eigenlijk nooit toe gedaan. Homo Dibi en wat 'm allemaal overkomen is en nog zal overkomen, het zal ons worst wezen, het zal ons aan onze reet roesten.
Deze geesteszieke heeft ons, belastingbetaler, al genoeg gekost. Weg met Dibi, weg, weg, weg. Doorspoelen die plee, flink chloor er overheen en dan nog een keer doorspoelen. Weg, voor altijd, weg.
100000 mensen die niet geïntegreerd zijn krijgen een uitkering en een dak boven het hoofd , tot aan de dood want het wordt een kansloze missie . vergeten we deze cijfers niet ? de meter loopt hard door ! .
statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?V...
En een dalend aantal mensen die de staatsruif vullen. dus.
@Schoorsteenveger | 01-03-16 | 23:53
Verbaast jou dat? Het 'geval' Dibi wordt ingezet door het toneelheerschap Pauw om een mening te verkondigen. Door wie wordt het geval ingezet? Door de 'tegenstander' van goede mensen. Wie is het toneelheerschap? Dat is een 'insider', een werker.
Men zou het leven als een Monopolie-spel kunnen zien, denk ik wel eens. En dan in het echt. Zij, de slimme tegenstanders verzinnen iets om aan meer geld te komen, dan ze bij 'AF' normaal zouden kunnen vergaren. Dat zijn de rijken. Die maken geld over de rug van anderen. En daar gebruiken ze trucs voor. In monopoliespel bestaan die trucs niet, maar ze zijn heel doortrapt in het slim wijzigen van de spelregels ten hunner voordeel.
Tja, het is wat lastig te volgen, maar vergelijk het maar met dat spel. Alles gaat redelijk goed totdat een of andere slimmerik aan meer geld komt dan mogelijk en heel stiekum de spelregels verandert. En dan moet je weten dat de tegenstander een soort 'bende' is. Die er heel aparte denkwijzen over andere mensen op na houdt.
Tja, het klinkt ingewikkeld, maar zo ziet dat gedrocht er zo een beetje uit.
Zeg maar de Anti-mens
Kijk dat ze die tofik apart zetten , daar geef ik ze dan gelijk in. Niet omdat hij homo is. Maar omdat hij gestoord is. Ook daar hebben we instellingen voor. Maar helaas zo'n achterlijke sukkel daar hebben ze dan net weer geen plaats voor!! Ja helaas wordt door dit kabinet ook de gezondheidszorg gekort. En nu moeten ze ons helaas lastig vallen met tofik. Nou bedankt maar weer pvvda. Weer zo'n mafklapper die 2500 euro heeft verdient als zogenaamde ervaringsdeskundige.
Hallo, kan iemand even navragen wat we met een stijging van de wrkeloosheid van 15% aanmoeten? PER JAAR!?! Geen betere manier om de samenleving kapot te maken. Stoppen! Nu!
lingo star | 01-03-16 | 23:40
Je was me voor, maar we zagen het allebei.... Homohaters, haatbaarden, lui die vanuit hun geloof geen enkele ruimte hebben voor wat een mens voelt, denkt, is... zijn altijd nog beter, vindt die halve zool Dibi, dan mensen die ruimte bieden en zichzelf en hun normen en waarden wegcijferen. Fuck Dibi, weg met die klootviool, met die ondankbare hond.
Gen. Maximus | 01-03-16 | 23:43
Dat zijn berichten die de wegkijkers niet willen zien en lezen.
Vanaond bij Pauw. Denk je dat je dat schertsfiguur nooit meer ziet, maar nee, daar is-ie weer, Tofik Dibi, door Jeroen geïntroduceerd als 'ervaringsdeskundige'. Fucking Dibi vindt dat een homoseksuele vluchteling banger moet zijn voor moslimhaters dan voor homohaters.....
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
@miko | 01-03-16 | 23:33
Ik vrees dat alleen de kijker wordt genaaid.
"En alsof dat nog niet genoeg is, zitten er tussen al die cultuurverrijkende apothekers die onze economie gaan redden ook nog eens een stuk of wat plofkippen die ieder moment uw avondje restaurant, concert, bioscoop en/of voetbalwedstrijd willen verknallen."
.
Yes, en dat beaamt nu ook NATO's hoogste militaire baas in Europa: hosted.ap.org/dynamic/stories/U/US_EUR...
.
Maar geen woord hierover in Nederlandse nieuws outlets natuurlijk, quelle surprise....: www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-i...
@ mysteryposter | 01-03-16 | 23:33
Helemaal fris is de man natuurlijk ook niet.
Maar alsof Clinton dat is, als ik iemand niet vertrouw is zij het.
Ik vind het prima dat je presidentskandidaten flink aanpakt en kritisch benadert, maar dan moet je het natuurlijk wel bij iedereen in gelijke mate doen, en niet een eenzijdige hetze tegen alleen een Trump beginnen.
Tuurlijk Tofik een homoasielzoeker heeft meer te vrezen van vluchtelingenhaters dan homomeppers, tuurlijk Tofik.
Is er iemand die nog opkijkt van een leugen van Rutte? Ons boegbeeld? Ons lichtend voorbeeld? Ons visitekaartje? Ons morele baken?
Ach ja, noem het een Hollandse traditie. In 1795 vielen de Fransen binnen en in 1940 de Duitsers, 'er is vooralsnog geen enkelen reden uselven ongerust te maeken'.
miko | 01-03-16 | 23:31
sinds nooit.
Maar niet van een nog veel grotere huichelaar en dommerik en prutserT.
@Cuyahoga | 01-03-16 | 23:16
Wel grappig bij Pauw, waar Tofik Bibsi (35 jaar, nog geen dag in zijn leven voor een bedrijf gewerkt) Donald Trump (volgens Forbes 4,5 miljard waard) voor totale clown, racist en fascist mag uitmaken.
Zlatan Ibrahimovic (geniale gek).
----------------
Het bizarre is dat Donald Trump nog nooit iets racistisch heeft gezegd. Allemaal frame werk en verdraaiingen en omgekeerde redenaties.
Ik heb alle toespraken gezien en bijna alle interviews, en kan ook bij elke racisme verdachtmaking het tegendeel bewijzen. Tactiek van de "grote leugen", de leugen eeuwig herhalen zodat mensen het gaan geloven...
De filosoof Stefan Molyneux heeft een grondige analyse gemaakt over het proces van uitspraken van Trump naar suggestieve krantenkoppen, naar bizarre reacties van politici.
www.youtube.com/watch?v=Gw8c2Cq-vpg
Gaat het nou bij Pauw om homosexuele dolfijnen?
@nemoj me jebat | 01-03-16 | 23:28
Ik zou zeggen van wel.
Misschien word hij vanavond ook nog eens door Jeroen genomen. Gewoon,omdat het kan.
@Cuyahoga | 01-03-16 | 23:16
Sinds wanneer verdient een persoon die huichelt (anti mexico maar zijn eigen kleding lijn komt er vandaan) dom is (citeert willekeurig mensen maar wiet niet wie)
en prutser (bijna al zijn ondernemingen falen) geen kritiek?
Dibi Tofuk is in de eerste plaats moslim, dan marokkaan en NL betaalt zijn Wachtgeld.
Zo kennen we ze weer deze cultuurverrijkers.
@Cuyahoga | 01-03-16 | 23:25
Ik hoor het al: dat kan ik maar beter niet gaan terugkijken. Bedankt!
Cuyahoga | 01-03-16 | 23:20
Als buklaaf in de plaatselijke darkrooms zal hij wel een flink inkomen genereren.
Nu wordt het echt hilarisch.
Bibsi:"Syrische heaumeau's hoeven zich geen zorgen te maken over heameaumeppers in AZC's, die blauwe plekken gaan wel weer over. De Molotovcocktailwerpers, die zijn het echte probleem."
Nou ik lees het morgen wel in het topic hierover, maar dit gaat alle perken te buiten.
Op elke hoek van de straat hangt tegenwoordig een camera. 1984 is al lang werkelijkheid geworden maar hoe zit dat met camerabewaking in AZC's? Die rotte islam appels kun je met behulp van cameratoezicht er toch zo uit halen en terug laten roeien naar het land van herkomst? Maar nee, indirect beschermt men de onverdraagzamen middels het scheiden van homo's lesbiennes, trangenders, etc. Wij Nederlanders gaan tzt een enorme hoge prijs betalen vanwege het tolereren van intolerantie. Ik maak mij nog het minste druk om de zgn "vluchtelingen" ook al blijf ik van mening de oorlog in Syrië geen Europees probleem is. Ik bedoel hier mee te zeggen dat moslims het beste kunnen worden opgevangen in moslim landen. Ik maak mij daarom veel meer zorgen vanwege de woestijn ideologie die het met zich meebrengt. Mijn mantra is en blijft: It's de Islam, stupid!
Zwakbegaafden importeren en verwachten dat ze ooit een bijdrage gaan leveren aan de economie. Manmanman... wat doen zwakbegaafden in Nederland tegenwoordig? Die dragen ook vrij weinig bij.
.
Rutte gaat de geschiedenisboeken in als de domste premier ooit die alleen maar kan liegen.
Niemand van de pers die vraagt de vraag stelt: En wat dan als een van deze intolerante moslim gekkies straks een verblijfsvergunning en dito huurhuis met een christelijke homo buurman krijgt.. Wat dan?! Weer een A4tje toeschuiven met onze grondwet?
.
Willen we dit land nu echt overleveren aan een stel middeleeuwiers die alles verachten wat niet in hun stenentijdperk gedachtengoed past? Tolerant blijven naar de intoleranten? Blijven wegkijken en maar blijven dweilen? Blijven ontkennen en blijven bagataliseren?
.
Grenzen dicht NU!!
Kudt.
"Ik ben financieel onafhankelijk"
Hij (Dibi) zegt het echt.
Grrrrrrrrrrrrrrrr.
*bureaublad doormidden bijt*
We hebben 600.000 werkelozen en 150.000 openstaande vacatures. Daar komen dus nog 100.000 werkelozen bij: een stijging van 15%. En vooruit er zullen een paar duizend vacatures worden ingevuld. Dat kan onze samenleving helemaal niet aan, de politicus die dit zomaar toelaat moet subiet de gevangenis in gesmeten worden.
the inconvenient truth is dat ladyboy rutte gewoon de cheffin van de fournituren van het brusselse hof is geworden. hij heeft helemaal niets meer te zeggen over nederland. hij mag de orders vanuit berlijn en brussel opvolgen en verder zijn bek houden.
Wel grappig bij Pauw, waar Tofik Bibsi (35 jaar, nog geen dag in zijn leven voor een bedrijf gewerkt) Donald Trump (volgens Forbes 4,5 miljard waard) voor totale clown, racist en fascist mag uitmaken.
Alsof je Eugene van den Kallenberg, balletdanser bij dames 3 van 'De Roze Tutu' commentaar hoort geven op Zlatan Ibrahimovic (geniale gek).
Let wel, ik ben geen fan van Trump, zou niet met hem een biertje gaan drinken en ik vind dat hij rare uitspraken doet, maar van alle blinden in de United Stupid is hij de eenoog, dus voor mij de beste keus.
Het badinerende commentaar altijd over hem en dan meteen de vergelijking met Wilders doortrekken, stuit mij enorm tegen de borst.
Lekker makkelijk, meehuilen met de wolven in het bos in een land waar Jan en Mien Frikandel voor hun informatie afhankelijk zijn van de NPO.
ja,diedus!
Voor mij telt alleen de praktijk, dus wat iemand doet en niet wat hij zegt. Woorden zeggen meestal niet zoveel wanneer je die twee zaken tegen elkaar weg streept, bij de meeste mensen. Dus dat toetsenbord zal allemaal wel, wat daar uitkomt vertaalt zich nogal vaak in eigenpijperij.
@spanarchist | 01-03-16 | 22:39
Rutte moet gewoon zijn verlies nemen als slechtste minpres van dit land sinds de oertijd en opstappen.
En dat geld ook voor al zijn ministers en stassen.
Afvragen zich doet of het draaien en vermijden van het probleem van het PvdA mevrouwtje Attje Kuiken is omdat ze A) het probleem niet ziet en dus niks kan met de vraag. B) Haar vreemde wereldbeeld ziet in storten maar het niet wil geloven. C) Is opgedragen het probleem niet te erkennen.
Die Klaver is wel een apart VMBO - mannetje die denkt een beetje te kunnen meelullen met enover van allesen nog wat. Lult over draagvlak , maar neemt moeders achternaam aan. Heeft dus schijt aan de achternaam van vader. Bewust ,geen trots , geen stageplek ? Heeft inmiddels een zoontje , weet iemand daar de achternaam van ? Dat draagvlak creëren gaat hem niet meer worden ongeloofwaardig en dus mogelijk besneden Klavertje. Het zou veel verklaren .
Zonder goochelen, 6 van 10 grootste gemeenten in Nederland hebben momenteel een PdvA burgemeester. Verder 2 VVD, 1 CDA en 1 D66.
.
Fijne avond verder!
Wat een waanzin. Dat de kamer laat zich tegenwoordig informeren over waar een politicus op HOOPT.
Dus voortaan kan er rustig worden gelogen over het aantal werkelozen, de misdaadcijfers en het aantal tanks in het leger: feiten zijn ook jaar zoiets.
En ik ben een vliegtuig.
nemoj me jebat | 01-03-16 | 22:54 Dan moet je aan je draagvlak werken dat helpt, aldus Klaver.
Stop met dit alles... Nederland verdiend niet beter. Rutte en zijn clubje is niets meer dan een aftreksel van het Nederlands volk
Is er in het hele Midden-Oosten geen enkele veilige plek zodat iedereen massaal naar het minuscule plekje op deze aardbol moet dat Nederland heet?
Gerard Leeflang | 01-03-16 | 22:43 Ik zie dat je nieuw bent op GS , zonder je tekort te willen doen hoop ik wel dat je enige naïviteit laat varen in je comments. Realisme en duiding komt met jaren zullen we maar zeggen.
@RobberenRukkie | 01-03-16 | 22:44
Ik denk niet dat ik na gister nog meer Klaver aankan.
Ik ben boos.
Gister Klaver. Net even langs debat MH17 gesurft, en nu dit weer.
Ze zijn daar in Den Haag knetter- en knettergek.
Oh, en in Europa ook.
Je bent welkom, welkom in mijn land. Das einzige Schaffen was da gibt, is het Afschaffen. Van de westerse cultuur in Europa welteverstaan.
Grote stoere woorden van de oppositie,deze woorden zijn ze weer vergeten als ze mogen regeren na de verkiezingen
Wat een gekte. En dan die geesteszieke Klaver er nog overheen bij Nieuwsuur. De totale krankzinnigheid heeft toegeslagen.
Jesse Klaver verwacht 100.000 vluchtelingen. Net als in Zweden lijkt er zich een race in te zetten tussen Duitsland en Nederland wat betreft wie het het snelst voor elkaar krijgt om met behulp van de massale import van overwegend islamitische vluchtelingen de eigen oorspronkelijke samenleving en cultuur zo snel als mogelijk naar de klote te helpen. Er is trouwens eindeloos veel wetgeving die het politici verbiedt om een soort oorlog te voeren tegen de eigen samenleving en cultuur. Als eenmaal de islamitische aanslagen en terreur elke dag het nieuws vullen wat betreft de gebeurtenissen in Nederland, dan hoop ik dat een legertje advocaten zich ervoor gaat inspannen dat al die weg-met-ons-politici worden opgepakt en berecht in het Internationaal Strafhof in Den Haag. Om daarna te worden opgebost in een of andere psychiatrische inrichting.
ja,diedus!
Er is nu nog geen direct gevaar, ook al worden we aan alle kanten voorgelogen. Met de beide benen op de grond blijven staan, in het nu blijven, je standpunten bijstellen en afwachten.
Geen rare dingen doen en zeggen, laat anderen het maar opknappen en dat zal vast goed komen. Het zal alleen maar erger worden voordat het beter wordt. En dat wordt het. :)
J.Slavink | 01-03-16 | 22:37
Hij wil samen met Samsom (de man die tijdens zijn tijd bij Greenpeace regelmatig door meerdere agenten tegelijk moest worden aangehouden) Nederland omtoveren in een islamitisch land.
Cuyahoga | 01-03-16 | 22:35
Rutte met een vrouw? Dat lijkt me nog onwaarschijnlijker.
Klaver wil dit jaar 100.000 binnenlaten met de daaropvolgende gezinshereniging waar niemand over spreekt. En het volgend jaar heeft hij weer een mooi rond getal, en het jaar daarna.Is hij een geheim agent van een vreemde mogendheid of hoe zit dat? Op de vmbo was rekenen niet zijn sterkste vak. Was hij ook niet fel tegen cijfers in de economie? En is het pas eerlijk als we ook een derde wereldmoslimland zijn geworden- wat is het streven? Is ie gek geworden.
spanarchist | 01-03-16 | 22:28
Heau, heau, dat bedoel ik niet.
Ik bedoel de moeder van die kinderen, dat zou dan zijn eigen vrouw/vriendin zijn.
@Yvonne54 | 01-03-16 | 22:25
.
Hij schijnt een teflan boy na te te doen bij Madame Tussauds.
1+1 | 01-03-16 | 22:19
Denk dat Rutte niet eens weet wat hij allemaal met een vrouwelijke voorbibs kan doen.
Kijk dit nou! www.youtube.com/watch?v=Edc4NNggj-w&a...
Moest ff denken aan die eerste minuten Vd film idiocracy....
Het wordt gewoon de waarheid, alleen dan met de vluchtelingen...
-weggejorist-
Zat jij niet in een kerker?
Piet Karbiet | 01-03-16 | 22:28
Joris heeft mij weer vrijgelaten, met enkelband, dat dan wel weer. :p
Cuyahoga | 01-03-16 | 22:26
"Had hij maar kinderen die hij de moeder kon neuken"?
Ethisch en moreel is Rutte tamelijk gehandicapt, maar een kinderneuker? Ik weet het niet. Eerder seksloos.
mysteryposter | 01-03-16 | 22:06
Zat jij niet in een kerker?
Jesse Klaver wil zo'n beetje alle vluchtelingen uit Turkije en Griekenland hierheen halen.
Ik zou zeggen: hup, naar een gesloten inrichting met die landverrader.
1+1 | 01-03-16 | 22:19
Rutte neukt helemaal niemand de moeder.
En dat is misschien wel het probleem.
Had hij maar kinderen die hij de moeder kon neuken, dan zou hij dit land niet zo verkwanselen aan de EU/Erdogan.
Zelfde geldt voor Merkel overigens.
Gerard Leeflang | 01-03-16 | 22:17 Als de rechtstaat dubieuze , geheime en gecensureerde beslissingen neemt , referenda opzichtig frustreert, de samenhang en samenleving op het spel zet , de burger inde bek schijt en uit/ afperst dan rest de burger , ondanks je mooie woorden toch tot zelfbehoud en opkomen voor jezelf en je gezin. Een andere optie is er dan niet meer.
Trouwens Rutte en Merkel hebben nog iets gemeen. Ze hebben geen kinderen. Vreemde man eigenlijk die Rutten. Nooit een verkering gehad. Je vraagt je af wat ie eigenlijk is.
Jesse Klaver weet dat als de situatie in de kampen verbetert, er meer mensen komen, maar hij zegt het tegenovergestelde.
ik kan er met mn pet niet meer bij. Nooit hoor ik de politiek over de vele kinderen die ze krijgen en wat dat betekent voor de toekomst. Plus de scheidingen na gezinshereniging plus het enorme cultuurverschil plus de huizen die door hun ingenomen worden. Misschien komen ze nog met en grandioos idee om nederlanders die op een huis wachten in het tentenkamp onder te brengen> Ik verbaas me nergens meer. Ik hoor Klaver weer praten dat men moet onderbouwen waarom er niet meer vluchtelingen hier binnen moeten komen. laat hij maar eens onderbouwen waarom het wel kan.Dat kan ie niet.Maar de nieuwsuurman vraagt dat niet aan hem. Vragen stellen lijkt steeds moeilijker voor journalisten lijkt het.Jesse Klaver wil liefst alle vluchtelingen ophalen. Goed zo Jesse. Dat schept precedenten en vervolgens roepen ze allemaal papa Jesse good good good en dat geeft weer hoop voor de duizenden en duizenden. Nederland wil wel.
Kleine kinderen zijn per definitie onschuldig. Neem alleen - tijdelijk - gezinnen op uit oorlogsgebieden en stuur de rest terug.
Maar vanuit de politiek is dus besloten om homo´s, vrouwen en christenen apart op te vangen. Dus zelfs bij deze wereldvreemden is het inmiddels doorgedrongen dat er bepaalde groepen "vluchtelingen" zijn die met homo´s en christenen nogal moeite hebben en dat op een vrij gewelddadige wijze duidelijk maken.
Is er nu werkelijk geen enkele politicus die begrijpt dat deze mensen nu werkelijk niets te zoeken hebben in Nederland, dat zij verantwoordelijk zijn voor ontzettend veel toekomstige ellende?
Rutte neukt jullie allemaal de moeder.
Rutte zegt dat er minder komen omdat hij ander beleid voert, gelooft hij het zelf, ze komen met strormrammen, dat weet hij zelf ook wel.
ja,diedus!
Dat mag niet in een rechtsstaat, dat weet je wel.
Goed gedaan Jan. Aan zo'n Kuiken met haar LGHNVV zie je hoe wanhopig de Haagse progressieve inteelt met haar vaste politieke goedmensriedels volledig in paniek is.
Maar ja de titel heeft het mooi goed. 93000 onze nieuwe buren. Niet die van mark Rutte. Want die wil zelf die nieuwe buren dan weer niet.. wanneer vraagt hij u en mij eens of wij dat dan wel willen. O not. Bij ons stouwt hij ze door ons strot.
OT
Democratie begint zijn weg te vinden.
www.ed.nl/regio/2.1991/son-en-breugel-...
macmiep.nl | 01-03-16 | 22:12
Of Humanisten, maar nee.
Ik word een beetje moe van die policor politici zoals die Sjoerd Sjoerdsma die voor de camera stoer meepraten met Jan, maar die in het debat met Rutte niet een kritische vraag stelden. Hypocriete leugenaars.
En als het nou allemaal Boeddhisten waren...
Gerard Leeflang | 01-03-16 | 22:06 Stemhokjes zijn van een uitstervende en wegebbende nostalgie, rest de burger alleen nog eigenrichting.
Dat circus Herman Renz failliet is gegaan is begrijpelijk; niemand kan concurreren met circus Mark Rutte II.
Donald Trump is onze redding. Hij bouwt save zones als president in Syrië waar alle vluchtelingen naartoe gejorist kunnen worden. Het wordt "beautiful and humainly" en de rijke golfstaten gaan betalen.
LIVE nu:
www.youtube.com/watch?v=0Hzc9yL3_n8
ja,diedus! | 01-03-16 | 22:01
Via stemgedrag hoop ik. Een stevige ruk naar rechts hebben we nodig.
Pvda en D66 kunnen weer even hun moreel superieure gezicht tonen: "Wij komen heel erg op voor de veiligheid van homo's en christenen". Dat die veiligheid bedreigd wordt door moslims wordt dan 'voor het gemak' maar weer even verzwegen. Want tja, we willen morgen natuurlijk wel weer net zo makkelijk kunnen beweren dat 'moslims de nieuwe joden zijn' hè...
ox | 01-03-16 | 21:57 Omdat hier nog realisten zijn die hier niet in geloven. Voor de rest een prachtig tegeltje sarcasme van u kant.
Goooo Jantjuuuh, pak ze donder ze het land uit die LHTBGDHL-ers :) oh ja en de vrouwen en gristenen in de lege bajes :)
Ik begrijp steeds minder waarom VNL ooit die Moskovitch hebben binnengehaald. Die van Klaveren doet het gewoon prima, helder taalgebruik, zegt precies waar het op staat, geen policor onzin verhaal.
Gerard Leeflang | 01-03-16 | 21:58 De burger zelf uiteindelijk.
Musset | 01-03-16 | 21:57
Zal een gezellige boel worden daar in het homo-opvang-kamp, kunnen ze samen lekker een shouf-shouf-gangbantreintje kunnen organiseren.
Als er voor 56k vluchtelingen nu al 20% van de politiecapaciteit nodig is, hebben we dus voor 100K extra vluchtelingen ongeveer 40% nodig en dan komt het totaal op 60%.
Dat kan dus niet, wie gaat die politietaak op zich nemen?
Nooit geweten dat er zoveel homoos zijn in die Islamlanden. Gelukkig voor hen worden ze hier APART gehouden.
Pritt Stift
Duidelijk schrijven Pritt, je vergat alleen de gezinshereniging nog te vermelden, dus reken maar 93.000 x gemiddeld vier.
Financiel op zich ook geen enkel probleem; we verlagen de pensioenen en sluiten de bejaardetehuizen, komt er vanzelf een sloot geld vrij voor de nieuwe Nederlanders.
ja,diedus! | 01-03-16 | 21:43
Totale onzin dat artikel natuurlijk. Willekeurige landen als Syrië, Libanon, Irak, Afghanistan, Iran, Indonesië, Ethiopië, Eritrea, Nigeria, laten zien dat zij er sinds de intreding van de islam (voornamelijk gepredikt door tandartsen, gynaecologen, waterbouwkundigen, raketgeleerden en dropwaterverkopers) alleen maar op vooruit gegaan zijn... dus waarom zou dat in het Westen anders zijn?!
ha ha briljant filmpje!!
93000 per jaar plus gezinshereniging maakt om en nabij (met vertraging) minimaal 186000 per jaar.
Geen journalist stelt die vraag.
Het is een duidelijk beleid om de moderne en redelijk vrijgevochten samenleving ten gronde te richten.
Volgens Spong is het heel goed voor ons land vele vluchtelingen. Omdat dan de werkloosheid omlaag gaat. Hoezo? Nou gewoon de werklozen kunnen dan de asielzoekers verzorgen.
Dat is wat hij zei. Wat kijkt die mant toch sjagerijnig. Volgens mij zit er werkelijk geen greintje humor in de man. En mensen zonder humor kunnen heel vreemd gedrag vertonen, Waarvan akte. Jaja moslims zijn zeer veeleisend. Ook de gematigde.
Jullie vergeten nog iets. Gezinshereniging. Heel vaak zijn ze binnen een jaar tot drie weer gescheiden zodra ze hier wonen. Vraag me dus af waar die gezinshereniging voor is. Want zo heb je twee huizen nodig in de plaats van 1. En kunnen Nederlanders nog langer wachten op een woning. Want mishandelde buitenlandse vrouwen gaan recht krijgen op voorrang op een huis. Walla heerlijk Nederland. (voor moslims dan he!)En reken maar dat er straks heel wat mishandelde vrouwen straks in de verblijfhuizen zitten.
Hupsakee , nog eens minimaal 93.000 illegale globetrotters ( moet ik dit nu weglachen of sinds kort boos worden ) die allemaal nagenoeg het hele jaar met de kachel aan in een voordringershuis zitten . Ja, zo gaat het hard met het gas.
Ik heb het al eens eerder geschreven. Draai het antwoord van leugenaar Rutte 180 graden om en u zit redelijk dicht in de buurt van de waarheid.
.
And also this:
www.youtube.com/watch?v=Hyi3rzVyeLY
.
Speciaal voor @Vageling.
Wat het woord van 2016 gaat worden, weet ik nog niet, maar voor 2017 is 'Taharrush' een goede kanshebber.
nl.wikipedia.org/wiki/Taharrush
Dit kan toch niet doorgaan? Zag vanavond dat er duizenden werkende Nederlanders onder de armoedegrens zitten. Het is dan toch niet reëel om mensen uit een andere cultuur, die nog maar net hier in Nederland zijn, van een ruimere uitkering te voorzien (als ze statushouder worden) als die werkende Nederlander en dan ook nog de huur en ziektekostenverzekering voor ze betalen. Dakenniewaarzijn! Ook wat er nu gebeurt met apart opvangen van homofiele en christelijke nieuwe illegale immigranten is toch toegeven aan de dwingelandij van bepaalde groeperingen? MP zal de waarheid niet spreken en heeft er een zootje van gemaakt. Onze welvaartstaat is naar de filistijnen geholpen. Maar MP zal gewoon doorgaan met de malafide praktijken.Het is hoog tijd dat dit ophoudt.
Waarom scheiden? Als je een homo, christen, bondkraag of wie dan ook discrimineert dan is het land te klein. Maar dat geldt natuurlijk niet als je een zielige asielzoeker bent.
Altijd al een sympathieke vent die Dijkgraaf gevonden, die Dijkgraaf.
Kijk aan : joostniemoller.nl/2016/03/prestigieus-...
Ik hoor nogal wat stoere taal over wie er allemaal terug moeten als ze zich niet gedragen. Maar er gaat helemaal niemand terug. Want we mogen niemand uitzetten naar een onveilig land. OPlichters. Er is maar één oplossing: niemand meer binnen halen, temeer daar je het verschil tussen goed en kwaad toch niet kunt vaststellen aan de voordeur.
En voor dit wanbestuur betalen we die lui ook nog.
Piet Karbiet | 01-03-16 | 21:40
U heeft groen haar?
Ome Henk kan de flauwe grappen wel waarderen.
Hilariteit ten top gisteren bij Pauw toen Halve Swalbstra hem er even fijntjes op wees dat hij, zijn redactie en alle gasten door de knieën waren gegaan voor een eis van een totaal alcoholverbod door een islamlandiër voor het aanschuiven in het haram programma van de VARA.... Elitaire betwetertjes Torenstra en Spong zaten de hele spreektijd van Halvie op zijn nek maar keken net even weg toen hij dat voorbeeld aanhaalde.... zo rollen de TV prominenten....
Ik ga aan de flessen GHB.
image.invaluable.com/housePhotos/sothe...
Wat een land.
Wat moet je in dit land wel niet uithalen als illegale indringer om ongewenst te hier te mogen zijn ? 3 km te hard rijden ofzo ?
Wat is de oplossing? Een sterke man? opiniez.com/2016/03/01/is-de-sterke-ma...
multiultrakiziljoen bezoekers.
Dit soortcijfers gooide je als kind ook in de ring als je een aparte knikker had.
Een heul veul teller.
Zolang deze flop democratie door het gros van het volk geaccepteerd word zal niemand de echte waarheid erkennen; HET KABINET is gewoon de leidinggever van ONZE dictatuur!!
Denk eraan hè, slag- of steekwapen in de tas. Ga niet als schlemiel de dood tegemoet aan islamitische dwaasheid. Zorg dat je jezelf kunt verdedigen als het er op aankomt.
Niet alleen homo's worden apart gezet , maar ook christenen. Wat komt hier in hemelsnaam allemaal voor achterlijks binnen , met of zonder stormram.
Het is pas nieuws als de regering een keer de waarheid spreekt. Tot die tijd verbaas ik mij nergens meer over.
Same shit... Different day
Waarschijnlijk zit er bij mij een steekje los als ik zeg die homo bedreigers en andere wereldvreemde misdragers gewoon de boodschap niet welkom en retour naar land van herkomst.
93k, dat is in 4 jaar tijd 360.000, een stad ter grote van Utrecht. En dan hebben we het nog nieteens over de daarop volgende gezinsherenigingen en gezinsuitbreidingen in de vorm van de kansarme jongeren die opgroeien in een gezin uit een cultuur die onverenigbaar is met de onze..
Vooral geen lastige vragen stellen aan deze beste MP sinds WOII, voor je het weet is-ie weer boos.
-weggejorist-
REAGEER OOK