Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wilders dient motie in. Gaat over tot orde van dag

Tussen het veelvoudig gebruik van de term 'islamisering' en reeds vermoord zijn dan wel tegen moordaanslagen beveiligd worden door de DKDB, bestaat al een correlatie van bij benadering 1. Met de term 'deislamisering' (sic), zal het waarschijnlijk niet heel veel gunstiger uitpakken. Maar wat bedoelt-ie nou eigenlijk? We gaan vooralsnog maar gewoon uit van het benadrukken van het staande beleid rondom de remigratiewet, waar je bijvoorbeeld gewoon hier uit kunt rekenen hoe hoog de doei-hè-premie is als lichtgetintiërs besluiten zichzelf te jorissen. Maar goed, die islam zou dus een bedreiging vormen voor de Vrijheid, Veiligheid en Democratie. We see what you did there, jij deugniet.

Reaguursels

Inloggen

prima hoor, hardstikke nodig ook dat deïslamiseren maar als Wilders/PVV bij de verkiezingen winst wil pakken zal ie zich ook op andere beleidsterreinen moeten profileren.
Doet ie dat niet dan zal menig kiezer zich bedenken en toch weer gaan voor oud & vertrouwd.
En blijft de PVV n single issue protestpartij, schreeuwend aan de zijlijn van het politieke speelveld.
Misschien is dat ook wel wat Wilders wil.....
DinkyToy | 18-12-15 | 11:54

Heb jij jezelf al wel eens afgevraagd of het heel misschien wel mogelijk zou zijn dat de linkse media de PVV enkel in de schijnwerpers zet als het over de Islam gaat, om maar vooral het beeld te schetsen dat de PVV een single issue partij is?

Ravian | 19-12-15 | 16:00

@ j.m.de graaff | 19-12-15 | 01:55

d)Afschaffen van alle vormen van (linkse) politieke indoctrinatie in het onderwijs.

Je wilt niet weten wat de schooljeugd tegenwoordig tijdens de hedendaagse versie van "Maatschappijleer" allemaal aan linkse propaganda in hun oren gegoten krijgen

Ravian | 19-12-15 | 02:16

a) Er dient een wet te komen, die regelt dat niemand mag worden belast met andermans religie of met uitingen daarvan.
b) Voorts dient er een wet te komen, die kinderbijslag beperkt tot de eerste twee kinderen.
c) Tenslotte dienen van het onderwijs alle bijzondere versies te worden afgeschaft. ( In samenhang met a) )

j.m.de graaff | 19-12-15 | 01:55

Eerst was alle ellende de schuld van de Joden, toen volgde er een genocide waar iedereen nog van overtuigd is dat dat nooit had mogen gebeuren. Nu is alle ellende de schuld van de Islam en wordt het woord genocide niet meer in de mond genomen. Maar stel dat in WOII er gedejood was, zouden we het nu dan over deislamisering hebben?

* | 18-12-15 | 11:21

Ach daar gaan we weer, de gaskamers zijn al in aanbouw, en de massagraven worden al voorbereid.

Als je etnische zuiveringen wilt zien, in de vorm van massa executies en georganiseerde verkrachting, dan
moet je eens naar ISIS kijken.

En nee, die stemmen niet op Geert Wilders en zijn PVV, die stemmen op Mohammed en de Islamitische Staat.

Krijg je geen pijn in je nek van al dat wegkijken?

Ravian | 18-12-15 | 23:58

Maria.1 | 18-12-15 | 19:15
Is zij het geworden?

-----------------------------------------------

Let maar op...

Willibald von Klúúúk | 18-12-15 | 19:51

Deislamisering = de gehaktballetjes zijn "default" bereid met vlees van op meer humane wijze geslachte dieren en halal krijg je alleen als je er specifiek naar vraagt. Weer spaarvarkentjes bij de bank (kunnen) krijgen. Weer naar een reclameposter met een griet in haar ondergoed in een bushalte kunnen kijken. Weer een kerstboom in school hebben en Vrolijk Kerstfeest! kunnen zeggen. Etc, etc.

EnNouJijWeer | 18-12-15 | 19:42

"Vandaar dat moslima Arib met haar twee paspoorten vanaf 13 januari 2016 de voorzittersstoel van de Tweede Kamer bezet kan gaan houden."
Is zij het geworden?

Maria.1 | 18-12-15 | 19:15

Motie nummer zoveel die door de Kamer wordt afgewezen want aan PVV voorstellen hebben ze allemaal een broertje dood. Liever gaat men voort met het begunstigen van islamieten in overheidsfuncties en de politiek. Vandaar dat moslima Arib met haar twee paspoorten vanaf 13 januari 2016 de voorzittersstoel van de Tweede Kamer bezet kan gaan houden.

Willibald von Klúúúk | 18-12-15 | 18:47

Kaposi_Sarcoom | 18-12-15 |
Dat zullen we nooit zeker weten.
Wat we wel zeker weten is dat we nu niets hebben om trots op te zijn. Niet op onze neppremier, onze corrupte nepregering en nepparlement en niet op onze antidemocratische ongekozen leiders in Brussel. Niet op onze media, niet op ons onderwijs. Zelfs niet op onszelf, druk als we bezig zijn met plat vermaak, tattooplaatjes om onszelf te bewijzen, vetzucht, verslavingen en andere vormen van degeneratie.
In Europa onder de nazivlag zou er geen werkeloosheid zijn, geen financiële uitbuiting en komen en gaan van gecreëerde crises. Betaalbare zorg in handen van de overheid, net als ontwikkeling van medicijnen. Heel veel uitwassen van onze maatschappij zouden niet bestaan.
Wat je ook van Hitler vindt, voor- en ook veel tegenstander zijn vol bewondering over zijn economische verrichtingen.
De hele vermarkting van ons leven zou ons waarschijnlijk bespaard zijn gebleven.
Persoonlijk denk ik dat we veel beter af geweest zouden zijn. Aan de ander kant, slechter dan nu kan ook haast niet.
In 1939 wilde Hitler zijn land naar de overwinning leiden. Nu wil Merkel haar land naar de verdommenis leiden.
Als ik Duitser zou zijn en kon kiezen, is dat een makkelijke keus.

domheid regeert | 18-12-15 | 18:26

Ik zou tegen deze motie stemmen. Het is namelijk rechtsstaat, met SS. Dat zou toch een makkelijk ezelsbruggetje moeten zijn.

Ir Rita Tie | 18-12-15 | 16:46

Motie van wantrouwen nummer 40? Geloof dat Wilders gewoon een template heeft daarvoor ...

waragainstclimate | 18-12-15 | 16:24

@Niederländer | 18-12-15 | 14:12
Duitsland betaalt nog steeds een hoge prijs van de bezetting. Nu als onderdeel van de EU. Tel alle bijdragen van Duitsland aan de EU maar op, alle garantstellingen. Het feit dat door lidmaatschap van de EU de rente zo laag staat en alle Duitse vermogens worden uitgehold. Dat ze hun soevereiniteit opgeven zonder er iets voor terug te krijgen. Dat ze nu overspoeld worden door indringers en ze dat moeten accepteren om boete te doen voor hun daden in WOII.
De burgers in Duitsland zien zichzelf ook als schuldigen die nu terecht hun schuld moeten voldoen.
Wat een waanzin.
Nederland zit in hetzelfde schuitje als Duitsland. Ook wij zijn bezet. Tegen onze uitdrukkelijke wil in heeft onze regering de EU grondwet geratificeerd en daarmee Nederland afgeschaft.
Dat is nogal een bezetting.
Hitler wilde dit juist voorkomen. Als Hitler een paar jaar langer had geleefd, was Europa verenigd zonder bezet te zijn.
Zonder erfschulden of andere flauwekul.
We waren dan een welvarend continent met lichamelijk en geestelijk gezonde mensen. Trots op wie we zijn.
En wat zijn we nu? een gefeminiseerd gebied binnen de EU, zonder identiteit, zonder trots. Met gedegenereerde mensen, drugs, porno, rapmuziek, zielloos vermaak op tv. Generaties in de bijstand.
Kapotgemaakt door de bezetting. De Frankfurter Schule maakt ook deel uit van deze bezetting. Alles om ons klein te maken, waar Hitler ons juist trots wilde laten zijn op wie we zijn.
domheid regeert | 18-12-15 | 15:24
Wat een stuitend verhaal. Ga je ons nu echt vertellen dat een Europa verenigd onder de Nazi vlag een Europa was geworden om trots op te zijn???

Kaposi_Sarcoom | 18-12-15 | 16:10

Het is volkomen kansloos omdat het grondwettelijk niet kan en buiten dat, allerlei Europese- en VN-verdragen staan de uitvoering van deze motie in de weg.

Wilders weet dit!

Bovendien, hoe kun je iemand deislamiseren? Je kunt misschien de uiterlijke kenmerken aanpakken maar wat iemand gelooft of denkt is onmogelijk om het te verbieden.

Wilders weet dit!

Dit is nu klassiek voorbeeld van politiek bedrijven voor de bühne.

Wilders weet dit!

En desondanks gaat Wilders met deze zinlose moties door. En al zou hij MP zijn dan nog is het onmogelijk dit te realiseren!
Hyppo Kriet | 18-12-15 | 11:24

Ossepoep.
Ze kunnen best wat doen:
- Minder moskeeen bouwen
- Geen halal gehakt serveren in openbare / staats gelegenheden
- Geen kindbruidjes dogen
- Bidden niet in de baas zijn tijd (dit gebeurt echt!)
- etc..
Deislamisering is niet per se het verwijderen dan wel weren van de ismaliet maar kan zich ook uiten in het beperken van de invloed die de islam heeft op onze cultuur en levensovertuigingen.

Kaposi_Sarcoom | 18-12-15 | 16:06

Een motie die ongetwijfeld niet aangenomen gaat worden. Maar dat betekent niet dat hij hem niet hoeft in te dienen. Als statement.

Balaverde | 18-12-15 | 16:06

Gelukkig blijft deze fop-Mozart wel lekker de Salafisten sponsoren door alles wat riekt naar alternatieve energie als Linkse Hobby te bestempelen. De oliekraan moet open blijven om onze heilige koe met liefst 140 over de wegen te kunnen jagen... En al dat zuurverdiende geld van deze vaderlandslievende brave borsten met PVV-allure gaat linearecta de beursjes van de sponsoren van IS. Go PVV!! Sukkels.........

Zewetennietbeter | 18-12-15 | 15:56

@the Jackdawn | 18-12-15 | 15:33
Het regent. Jackie: "Israël". Pijn in m'n voet. Jackie: "Israël". Zwarte Piet. Jackie: "Israël". Wilders. Jackie: "Israël". Etc. etc. etc.
Zie je nu zelf niet hoe stront vervelend je bent?!

Maria.1 | 18-12-15 | 15:44

Rutte is voorzitter van de EU geworden zie ik net op het NOS. Waarom lees ik dat nergens?

Maria.1 | 18-12-15 | 15:41

Wilders dat is toch diezelfde die géén debat wilde omtrent het rellen van een stelletje losgeslagen idioten die een debat wilde verstoren?

rooiebosduivel | 18-12-15 | 15:40

@the Jackdawn | 18-12-15 | 15:33
En in China zouden alle Gutmenschen worden vermoord vanwege ondermijning van de homogeniteit en volksverraad.
In China hebben ze daarmee veel van onze problemen kunnen voorkomen.

domheid regeert | 18-12-15 | 15:38

@bArAbAts | 18-12-15 | 14:44
Deze motie is een antwoord op de motie Halsema die stelde dat de overheid juist geen maatregelen moet nemen om islamisatie tegen te gaan.
Natuurlijk wordt deze motie niet aangenomen. Alle partijen behalve PVV en SGP willen de islamisatie geen strobreed in de weg leggen. (motie Halsema)
Nu, 5 jaar later, en dagelijks gaat het halve nieuws over de vervelende kanten van de islamisatie. Nu is het weer een goed moment om de partijen te laten kiezen waar ze staan. Of er enig inzicht en realiteit is doorgebroken bij de andere partijen.
Maar als de andere politieke partijen het nog steeds als doel hebben om Nederland verder te destabiliseren om verdere EU federalisering te forceren, dan zullen ze nu niet opeens tegen verdere islamisering zijn.

domheid regeert | 18-12-15 | 15:33

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:40
"Moet je horen wie het zegt, je roept zelf op tot genocide op PVV'ers."

Nee hoor, ik zeg dat de PVV-adepten en familie in Israel geruimd zouden worden wanneer ze daar een aanslag zouden plagen zoals in Geldermalsen.
PVV-adepten in Nederland gedragen zich hetzelfde als Palestijnen in Israel.

the Jackdawn | 18-12-15 | 15:33

@Niederländer | 18-12-15 | 14:12
Duitsland betaalt nog steeds een hoge prijs van de bezetting. Nu als onderdeel van de EU. Tel alle bijdragen van Duitsland aan de EU maar op, alle garantstellingen. Het feit dat door lidmaatschap van de EU de rente zo laag staat en alle Duitse vermogens worden uitgehold. Dat ze hun soevereiniteit opgeven zonder er iets voor terug te krijgen. Dat ze nu overspoeld worden door indringers en ze dat moeten accepteren om boete te doen voor hun daden in WOII.
De burgers in Duitsland zien zichzelf ook als schuldigen die nu terecht hun schuld moeten voldoen.
Wat een waanzin.
Nederland zit in hetzelfde schuitje als Duitsland. Ook wij zijn bezet. Tegen onze uitdrukkelijke wil in heeft onze regering de EU grondwet geratificeerd en daarmee Nederland afgeschaft.
Dat is nogal een bezetting.
Hitler wilde dit juist voorkomen. Als Hitler een paar jaar langer had geleefd, was Europa verenigd zonder bezet te zijn.
Zonder erfschulden of andere flauwekul.
We waren dan een welvarend continent met lichamelijk en geestelijk gezonde mensen. Trots op wie we zijn.
En wat zijn we nu? een gefeminiseerd gebied binnen de EU, zonder identiteit, zonder trots. Met gedegenereerde mensen, drugs, porno, rapmuziek, zielloos vermaak op tv. Generaties in de bijstand.
Kapotgemaakt door de bezetting. De Frankfurter Schule maakt ook deel uit van deze bezetting. Alles om ons klein te maken, waar Hitler ons juist trots wilde laten zijn op wie we zijn.

domheid regeert | 18-12-15 | 15:24

bArAbAts | 18-12-15 | 14:44

Foei, je wilt andersdenkenden de wil van Links en politiek-correct Nederland op te dringen?
Wat een democratisch gehalte bezit jij.

caralho | 18-12-15 | 14:52

dutchdj | 18-12-15 | 13:02

Je bent en blijft een triest geval.

caralho | 18-12-15 | 14:49

bArAbAts | 18-12-15 | 14:44

Nee dit kabinet en de rest van de tweede kamer zijn al twee jaar gebakken lucht. U draait het weer om. Een gutmensch eigen. Ook daar hebben ze nooit iets anders.Van mij mag religie trouwens geheel uit het openbare leven.En ook uit de politiek.Religie hoort niet in de hedendaagse politiek thuis.

tweetybird | 18-12-15 | 14:48

wat een BULLSHIT weer... weer zo'n nietzeggende motie.... als hij nou tegen de immenging van geloof in de politiek een motie indient.... dat durft ie niet.... het CDA en de SGP aanvallen....
.
echt weer zo'n standaard motie van de PVV, eigenlijk zeggen ze niks ze bedoelen een heel hoop, maar uiteindelijk zijn er geen gevolgen aan de motie te koppelen!? ga eens echte poltieke moties indienen waar de politiek iets mee kan... waarvan de andere partijen ook zeggen ja daar kunnen we wat mee!
.
PVV -> gebakken lucht!

bArAbAts | 18-12-15 | 14:44

dutchdj | 18-12-15 | 13:02

Jij bent echt hartstikke blij dat je gek als een deur bent. Jij laat zien een klote gutmensch te zijn. Wat heeft de pvv met de rellen in geldermalsen te maken. Helemaal niks. Daar komt het vingerwijzen van de gutmensch weer net als dat de rellen van buitenstaanders kwam. Zo was hun overtuiging. Nu blijkt niks van dat al. Het waren mensen uit geldermalsen zelf.Nee volgens jullie waren het buitenstaanders. Rechtextremisten. Nazis . Rassisten . Maar helaas voor mensen als jou bleek dat jullie er als zovaak weer volledig naast zaten. Jullie zijn de creeerders van haat. Jullie de weg met ons mensen zijn het pure vuil en de echte hartelosen. Met jullie puur onzinnige gelul en het altijd de schuld geven van de pvv.Iets anders hebben jullie nooit. Net als die sukkels in de tweede kamer die bij alles roepen het is de schuld van de pvv. Mensen beginnen jullie echt zat te worden.En beginnen in te zien dat jullie altijd hetzelfde roepen. Welkom en weg met ons en het is de schuld van de pvv. Zo en nu lekker gaan breien aan je nieuwe geitenwollensokken. En ik zeg verwen jezelf een keer met kerst met een spekman trui en nieuwe jeezes sandalen. Toedeledokie. En neem ook een bakkie thee en vergeet je pillen vandaag niet.Wel met thee in nemen en niet na je achtste fles wijn van vandaag anders ga je nog meer onzin schrijven.

tweetybird | 18-12-15 | 14:43

Niederländer | 18-12-15 | 14:12
Sowieso vaak goede stukken die Frederiks, ook bijvoorbeeld over de problemen op de huizenmarkt, toen dat nog niet gangbaar was.

Willem Hollander | 18-12-15 | 14:31

@ telelezer | 18-12-15 | 13:11
lul niet uit je nek, want jou Grote Blonde dictator heeft in zijn tijd van de gedoogconstructie geholpen aan de afbraak waar hij nu zogenaamd tegen strijd. En laten we al helemaal niet beginnen over zijn VVD achtergrond. Die vent is een nep democraat, een verdeel en heers xenofoob en gewoon een ordinaire schreeuwlelijk en leugenaar.

dutchdj | 18-12-15 | 14:20

Tuurlijk is zo'n motie puur voor de boeken en doet het nu nog niets omdat hij wordt verworpen. Doch deze motie wordt wel belangrijk wanneer een terroristische aanslag in nederland een feit is. Want dan worden de hoge heren die de motie afgewezen hebben op de feiten gedrukt en dan kunnen ze niet zeggen. We hebben het niet geweten en we zijn er niet voor gewaarschuwd. Dat gaat dan niet meer op. En zijn zij werkelijk medeschuldig. Maar je zal zien ze lopen voor op in de stille tocht en hoe zielig het allemaal wel niet is voor de nabestaande en de slachtoffers. Alleen dan zullen eindelijk echt de ogen open gaan en gaat het los. In zweden gaan nu ook langzaam de ogen open en zien ze in dat ze een grove fout hebben begaan.De meeste zweden zijn daar de gutmenschen langzaam ook zat en durven dat eindelijk hardop te zeggen. En dat is al heel wat voor zweedse mensen.De tendens begint langzaam aan om te slaan in Europa. De burgers beginnen het masssaal zat te zijn.Want als het zo door gaat zal het slecht gaan aflopen.Ik zeg het allergrootste gevaar zijn die gutmenschen. Zeer schadelijk. En het werkelijk vuil van Europa. De Merkels. Met hun welkom.De Merkels die puur haat creeren.Zij maken zelf de nazis. Met hun wegkijken en niet luisteren naar de burgers.Wat dat betreft heeft die Merkel geen pleuris geleerd van 40-45.Want ze creeert zelf die haat weer.Met haar ondoordachte welkom van economische gelukszoekers en terroristen die daar tussen kunnen zitten. Zeer dom mens.

tweetybird | 18-12-15 | 14:15

@domheid regeert | 18-12-15 | 12:01
Je doet jouw nick echt eer aan hè.
Lees maar eens op www.ftm.nl/exclusive/het-gelijk-van-de... hoe het zit met de duitse herstelbetaling.
En in 2013 zijn de laatste bezettingstroepen uit Duitsland terug geroepen.

En ik ben erg benieuwd naar jouw beredenering over het verbonden lot tussen ons en Hitler.

Niederländer | 18-12-15 | 14:12

Zinloos taalgebruik.

Harry uit Rotterdam | 18-12-15 | 13:44

@Telelezer

En hoe snel gaat dat "zeer sociale" partijprogramma overboord?

Misschien krijgt hij wel een nieuw record, de vorige keer was 65=65 binnen 5 uur al van tafel, zonder dat er een woord was onderhandeld.

TheStef | 18-12-15 | 13:34

""(...) als Wilders/PVV bij de verkiezingen winst wil pakken zal ie zich ook op andere beleidsterreinen moeten profileren.
(...) En blijft de PVV n single issue protestpartij (...)""
@DinkyToy | 18-12-15 | 11:54
Als u de moeite zoudt nemen om hun (zeer sociale) partijprogramma te lezen op hun website dan had u dit niet geschreven. Over onderbuikgevoelens gesproken...

telelezer | 18-12-15 | 13:27

@ Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:52

nou en of..

De gezellige Syrier | 18-12-15 | 13:26

@Dr. Snoepjes | 18-12-15 | 11:28
Op 6 mei 1998 werd ze voor het eerst gekozen. Een kleine rekensom leert ons dat, aangezien nieuwe Kamerleden niet op de verkiezingsdag zelf reeds worden beëdigd, juffie Halsema net aan 12,5 jaar Kamerlid is geweest.
Haar vertrek is dan ook eenvoudig te verklaren: Iemand die minimaal 12,5 jaar volksvertegenwoordiger is geweest, krijgt wachtgeld tot aan de pensioengerechtigde leeftijd. Aangezien de dame in kwestie in april 1966 geboren is (ze is dus 44 jaar), kan zij een wachtgeld van 20 jaar en 4 maanden tegemoet zien. 70% van een ton en dat 20,33 jaar lang!
Dit gaat de belastingbetaler dus (maximaal) een dikke € 1.400.000,- kosten.
Tenzij die wachtgelden geïndexeerd worden: dan loopt de kostenpost navenant op.
Bron: http://frontpage.fok.nl/column/420658/1/1/100/nog-n-keer-genaaid-door-femke.html?token=9f71e1836e0e332fc9cd4c485121dea3&allowcookies=ACCEPTEER+ALLE+COOKIES

Mike2054 | 18-12-15 | 13:20

En vergeet svp niet dat de VS bij elk statement dat ze maken wat tot nieuwe ellende in het MO en omgeving resulteert altijd gepaard gaat met een 'In God we trust'.

* | 18-12-15 | 13:19

@Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:08 oh ik wist niet dat jij Geert bent. Ik plaats Islamcritici niet indezelfde hoek als nazi's. Zelfs mensen die in een voor hun briljant moment in mooie bewoording oproepen tot een geloofsgenocide zet ik niet in die hoek. Dat kan ik pas doen als daad bij woord is gevoegd. Vandaar dat ik het gooi op een dubbele agenda. En dat is de agenda van macht.

* | 18-12-15 | 13:16

BlowingBubbles | 18-12-15 | 12:42

Juist ja en direct daarna maakte zij een reportage over Arabische vrouwen en deed zij of de schellen van haar ogen vielen. Het geheel overziende verzette zij toen de bakens in de hoop op een ministerspost in het eerste kabinet Wilders.

Basic Dimension | 18-12-15 | 13:11

@ dutchdj | 18-12-15 | 13:02
jajaja, moeten we nou voor de duizendste keer weer ingaan tegen de gebruikelijke ongefundeerde Wilders haat-retoriek? Het PVV programma is integendeel nogal sociaal voelend (behalve dan tegen de moslimimmigratie).

telelezer | 18-12-15 | 13:11

Wat dit betreft heeft de Grote Blonde Leider gelijk. De Islam is is niet te vergelijken met een gewone religie, het is een gevaarlijke politieke beweging en een intolerante geweldadige beweging. Dat willen we niet in nederland, dat staat haaks op onze grondwet en op onze maatschappij. Als die moslims zo graag Islam willen, dan moeten ze naar een islamitische staat verhuizen bv Turkije of Saoudi Arabie. Maar niet hier de boel islamiseren en terroriseren.

denoorman | 18-12-15 | 13:10

-weggejorist en opgerot-

hijdiehetzatis | 18-12-15 | 13:09

@Borrelende Boris | 18-12-15 |
Eens, maar zijn toekomstvisie op de multiculturele samenleving is geheel uitgekomen. Toen sprak iedereen er schande van, terwijl Frits Bolkestein bijna dezelfde woorden hieraan weidde. Ook Bolkestein werd hierdoor in linkse kringen verketterd. Zelf op rechts waren er genoeg mensen die deze uitspraken niet accepteerden.

Over 20 jaar weten wij of Wilders gelijk heeft gekregen, maar ik vrees dat ik hierop het antwoord al weet. Er wordt namelijk wederom voort geborduurd op dezelfde fout die in het verleden is gemaakt met allochtonen die uit alle windstreken naar Nederland zijn gekomen. Hoe kan het dat je hier al meer dan 30 jaar woont en de taal niet spreekt? Het is wederom vlek op vlek, de naïviteit van onze politici is werkelijk stuitend. De kans is heel klein dat er daadwerkelijk wordt geïntegreerd door iedereen die hier nu komt. Niet integreren is wat mij betreft gelijk exit, of ben ik nu ook een racist?

pibasso | 18-12-15 | 13:09

@dutchdj | 18-12-15 | 13:02

Hahahahaha. Wat bent u een grap, zeg. Vooral doorgaan met zulke domme opmerkingen. U laat PVV tokkies eruit zien als intellectuelen.

Parel van het Zuiden | 18-12-15 | 13:09

Om op de actualiteit in te haken is het op religieuze gronden opjagen en vermoorden van homo's ook te zien als een toegestane homoseksuele lust binnen het geloof, waar het vermoorden van vrouwen geen incentive meer is.

Basic Dimension | 18-12-15 | 13:07

""Zelf hoop ik op een BRexit, en dan stort het vanzelf in elkaar.""
@ Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:52
(ff off topic maar hier een antwoord op uw reactie): ik zag vanmorgen op Sky-tv hoe Cameron helaas door de knieen ging voor de Brusselse dictators en gaat toegeven. De EU Gauleiter Donald Tusk kraaide triomfantelijk dat het een "make or brake" situatie was oftewel: ze hebben Cameron kapot gechanteerd

telelezer | 18-12-15 | 13:07

dutchdj | 18-12-15 | 13:02

Als ' het Westen ' zich minder had bemoeit met dictators buiten onze grenzen hadden wij deze ongein niet gehad. Komt nog eens bij dat het Poldermodel alleen maar contraproductief is gebleken. Juist daar wordt misbruik van gemaakt, zoals we nu dagelijks mogen meemaken. Dat Wilders al jarenlang de kop van Jut is geeft de rest alle mogelijkheden om hun eigen plannetjes slinks uit te voeren. Maar hey, iedereen zijn mening.

Sophie9985 | 18-12-15 | 13:07

De PVV vormt pas de echte dreiging voor vrijheid, veiligheid en democratie. Dat hebben we eergisteren alweer kunnen zien in Geldermalsen. Dat kunnen we aan het partijprogramma van die NSB-PVV zien. En dat kunnen we opmaken uit wat die Grote Blonde dictator allemaal wil gaan verbieden met zijn eenmansfractie.

dutchdj | 18-12-15 | 13:02

"Paus" Franciscus: De kerk is essentieel voor het geloof, er zijn geen loslopende verlossers. De veronderstelling om zonder bemiddeling van de kerk een persoonlijke, directe on onmiddelijke relatie te kunnen onderhouden met Mohammed is gevaarlijk en schadelijk.
Het door de Romeinen gecreëerde i-merk is de Romeinen uit de klauwen gelopen.

hallevvezool | 18-12-15 | 12:59

Oostblok landen zijn intolerant naar moslims en met rede. Juist in die landen worden veel Nederlands en Engels sprekende mensen gevraagd. Veiligheid op straat, prima verloning, je houdt nog geld over aan het einde van de maand en veel goedkoper om te leven. Just saying.

Sophie9985 | 18-12-15 | 12:58

@De gezellige Syrier | 18-12-15 | 12:43
Ja, met autisten weet jullie volk wel raad hè?

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:52

@domheid regeert | 18-12-15 | 12:35
Van crisis naar crisis en alles wordt opgelost met een zak geld als pleister. Al gooi je er nog zoveel geld tegenaan, een drol blijft een drol.
De EU staat op klappen. Zelf hoop ik op een BRexit, en dan stort het vanzelf in elkaar.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:52

@MarcS | 18-12-15 | 11:57
Ohja, dat is waar. Je mag van links best een andere mening hebben, zolang die maar door hen is geaccordeerd.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:50

IS wilders niet gewoon een lastige autist met dat herhalogedoe....

De gezellige Syrier | 18-12-15 | 12:43

Basic Dimension | 18-12-15 | 11:08
Halsema... Was dat niet die mevrouw die niet wist hoe snel ze haar eigen kind naar een witte school moest sturen na de eerste de beste confrontatie met de intolerantie van de betreffende ideologie?

BlowingBubbles | 18-12-15 | 12:42

@MarcS | 18-12-15 | 12:34

Inderdaad, geen vrijheid van godsdienst meer, aleen een vorm van monotheïsme of polytheïsme die door de staat en de maatschappij goedgekeurd is.
Stel voor dat wij met zijn allen Mormonen worden :)

Silent Scream | 18-12-15 | 12:39

Tegen de relatief vreedzame, cultureel ingebedde kerk aanschoppen was wel links beleid, maar aanschoppen tegen een dood en verderf zaaiende ideologie als islam is geen beleid.

De logica van de links samengevat in een enkele zin.

SapperDeFlap2166 | 18-12-15 | 12:38

Wilders kan beter de Grondwet afschaffen via een motie, wat een mafklappert is het ook.

TheStef | 18-12-15 | 12:37

@Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:04
Eén taak had de EU. Nooit meer oorlog, voor altijd vrede en veiligheid op dit continent.
Eén taak.
En wat doen de Brusselse ruifvreters, ze leiden ons van crisis naar ellende en de volgende crisis.
Ieder jaar EU heeft ons zoveel ellende opgeleverd dat we jaren nodig hebben om de rotzooi op te ruimen als de EU eindelijk gaat klappen.
Ieder jaar dat onze poltici, al reanimerend, de rochelende EU nog overeind kunnen houden door middel van hoge propagandabudgettten, gaat ons land sneller achteruit.

domheid regeert | 18-12-15 | 12:35

Correctie* de Graag moet de Graaf zijn natuurlijk.

Silent Scream | 18-12-15 | 12:35

Ha, Greet is zijn eigen succes alweer langzaam aan het afbrokkelen. Mooi op schema, met de verkiezingen is het weer een kleine middenpartij. Sukkel.

johoost | 18-12-15 | 12:35

De grondwet hoeft niet gewijzigd te worden. Hij moet eindelijk eens uitgevoerd worden! Positieve discriminatie is strijdig met art 1.

Angel_eyes | 18-12-15 | 12:34

@Silent Scream | 18-12-15 | 12:13
Dus geen vrijheid van godsdienst. Jammer hoor .....

MarcS | 18-12-15 | 12:34

domheid regeert | 18-12-15 | 12:28

Het is juist dat wat u aanhaalt. Waar begint de vrijheid van overtuiging en waar stopt deze?
Persoonlijk ben ik zwaar tegen dit soort uitingen van religie net zo goed als dat ik tegen ritueel slachten ben.
Begrijp mij goed, in eerste instantie ben ik het volledig met Wilders en de Graag ééns maar ik ben bang dat een dergelijke maatregel een precedent schept waar niemand blij van wordt.

Silent Scream | 18-12-15 | 12:34

@Silent Scream | 18-12-15 | 12:13
We zouden eens kunnen beginnen met het verbieden van genitale verminking op jongetjes.
Die verminking doet iets met je.
Het is misdadig geweld tegen kinderen uit naam van religie.
Hoe kan onze overheid toestaan dat verminking van kinderen binnen onze landsgrenzen plaatsvindt?
Hoe absurd klinkt het als ik met je zoontje naar het ziekenhuis ga en zegt "knip het oorlelletje en de voorhuid er maar af. Dat is toch overbodig en kan gewoon verwijderd worden".
De kinderbescherming komt mijn kind halen en ik krijg straf of ga naar een psychiatrische afdeling.
Maar als het religieus is, dan is het opeens normaal.
Het is zo bizar

domheid regeert | 18-12-15 | 12:28

Maar wat bedoelt ie nou met rechtstaat? Is ie bang dat islamisering ervoor zorgt dat we allemaal de hele dag gebukt staan?

Kameroudste | 18-12-15 | 12:16

Mohammed-bestrijding vereist inhoudelijke kritiek op Mohammed. Dat vereist weer het bestrijden van politieke correctheid die de tegenpool is van vrije meningsuiting.

Mohammed kan pas effectief bestreden worden, met simpelweg de schandalige waarheid over zijn persoon uit de geschriften van de islam, nadat de samenleving heeft afgerekend met het totalitair cultureel Marxisme. Politieke correctheid kan beschouwd worden als het geesteszieke equivalent van een autoimmuniteitsziekte zoals AIDS. Door politieke correctheid verliest een maatschappij zijn weerbaarheid en zelfreinigend vermogen, en uiteindelijk zijn levensvatbaarheid.

Angel_eyes | 18-12-15 | 12:15

@MarcS | 18-12-15 | 12:01

Tegen, Begrijp mij goed, ik beweer nergens dat wij de doos van Pandora open moeten maken en vrij baan moeten geven aan een verder islamitisering van onze maatschappij.
Het enige wat ik probeer te begrijpen is welke gevolgen een dusdanige maatregel zou kunnen hebben op ons dagelijks leven.

De-islamitisering zou aanpassing van onze grondwet vergen. Deze aanpassingen zouden ook gevolgen kunnen hebben voor andere religieuze of atheïstische stromingen.
Ben het volledig met de heer Wilders eens dat onze maatschappij niet geschikt is voor een religie die zijn * afveegt met alles waar wij als Nederland voor staan.
Maar deze maatregel zou ook gevaar op kunnen leveren voor mijn persoonlijke levensovertuiging.
Nu ga ik daar niemand mee lastig vallen want ook ik ben voor een volledige scheiding van staat en kerk.
Et ergo, een overtuiging is persoonlijk, scheiding van staat en kerk noodzakelijk.
Wellicht een puik idee voor alle moslims onder ons: hou de koran, dump de hadith en u kunt perfect integreren in de Nederlandse Joods-Christelijke gemeenschap.

Silent Scream | 18-12-15 | 12:13

Goede zaak als we actief zouden gaan de-islamiseren in dit land / dit continent.
Maar serieus, deislamisering is toch geen nieuwe term? dat willen we al jaren, die islamisering stoppen en... terug draaien. #IkWilMijnLandTerug en het geduld begint OP te raken!

demdem | 18-12-15 | 12:09

@mr. coffee | 18-12-15 | 11:30 ik heb zo'n vermoeden dat er bij jou veel minder voor nodig is om je volledig over de rooie te helpen dan bij hun.
* | 18-12-15 | 11:52
Aha een ordinaire jij-bak, maar ga nu eens in op wat ik als weerwoord gaf. Of kan je het op argumenten niet winnen zodat je maar op de persoon gaat spelen?

mr. coffee | 18-12-15 | 12:09

@* | 18-12-15 | 11:52
En dan nog wat. Je tegel insinueert dat ik een verborgen agenda zou hebben. Welke zou dat moeten zijn? Opkomen voor mijn stad, streek, land, cultuur en familie? Dat mag iedereen weten hoor.
Zolang figuren als jij islamcritici in de hoek zet van nazi's wordt het alleen maar erger.
Net als een wond aan je teen die je niet behandelt, als je daar niets aan doet dan leg je het loodje. Vraag maar aan Bob Marley.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:08

Ik ben zo helemaal klaar met dit nepkabinet! Maak me ernstige zorgen over de toekomst van onze kinderen. Kunnen we niet gewoon een coupe plegen? *Helm opzetten doet*

Maria.1 | 18-12-15 | 12:07

@DinkyToy | 18-12-15 | 11:54
Wat een dom geklets. Ga eens een keer het PVV-programma lezen!

Lupuslupus | 18-12-15 | 12:05

@domheid regeert | 18-12-15 | 12:01
Goed punt. Duitsland maar ook Nederland zijn bezet door de politiek correcte kerk.
"Dit nooit weer" zeiden ze. Welnu, dat valt te betwijfelen.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:04

Nep parlement met Nep partijen met Nep moties en Nep discussies.
Gaat over tot het voorbij zwoegen van de dag.
Iemand moet het doen tenslotte.

diddley2 | 18-12-15 | 12:01

@Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:50
Duitsland heeft de oorlog verloren en is bezet gebied geworden, is nog steeds bezet en betaalt nog steeds dagelijks een hoge prijs aan de bezetters.
Net als Duitsland horen wij bij de verliezers van de oorlog.
Ons lot was verbonden met het lot van Hitler.

domheid regeert | 18-12-15 | 12:01

@Silent Scream | 18-12-15 | 11:54

U heeft gelijk! Iedere Nederlander zou vrijheid van godsdienst moeten hebben. Maar bent u voor of tegen salafisten in onze krijgsmacht?

MarcS | 18-12-15 | 12:01

-weggejorist-

Lexus01 | 18-12-15 | 12:01

@Silent scream:

Onze persoonlijke vrijheden blijven bestaan, wel achter de voordeur.
Islamisering is het opeisen van rechten in de publieke sector, zoals scholen verplichten Halal voedsel te verstrekken.
Dat moet stoppen.

Carmelita | 18-12-15 | 12:00

@* | 18-12-15 | 11:52
Je heet zeker Sterre? Nou, dat zegt genoeg, moehahaha

Maar serieus, hebben wij last van "christianisering"? Neen.
Als ik hier in 070 op straat loop heb ik geen last van christenen of boeddhisten die mij intimideren alleen om de reden dat ik "ongelovige" ben.
Het waren óók geen Hare Krishna's die hun magazijnen leegden in een concertzaal in Parijs.
We hebben een probleem met de islam. Andere religies moet ik net zo goed niets van weten maar de aanhangers daar van vallen mij niet dagelijks lastig.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 12:00

* | 18-12-15 | 11:52

Het gaat wel over de islam sterretje of lees je wat anders in het voorstel van de PVV.

caralho | 18-12-15 | 11:58

Goed initiatief van Wilders. De-islamiseren moet natuurlijk niet worden gezien als het verwijderen van moslims en van alle mohammedaanse uitingsvormen, maar als een beleidsrichting. Minder minder minder, zeg maar. Goede zaak.

De Geus | 18-12-15 | 11:58

@*, Nee beste *, het geldt voor alle Nederlanders, ook de nieuwe of vierde generatie moslims. Het gaat alleen om de Islam omdat de eerder genoemde motie van Halsema alleen de Islam noemde. Dit is uitgelegd als een vrijbrief om de Islam in de watten te leggen, te faciliteren en op basis van geloof en slachtofferschap voor te trekken. Start met gelijke behandeling en huldig de scheiding tussen staat en geloof zoals de grondwet voorschrijft. Voer het porcodio dan ook gewoon uit.

ristretto | 18-12-15 | 11:58

@Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:40
Als je het met een links gedachtengoed doet is bijna alles oke. Dat weet jij inmiddels toch wel?

MarcS | 18-12-15 | 11:57

* | 18-12-15 | 11:52
Als we elk politiek actief persoon een nazi noemen zijn het allemaal nazi's inderdaad.
 
Onzin dus, het christendom, de hindoïsme, noem maar op, ze hebben allemaal wel zwarte pagina's in hun geschiedenisboeken, maar ze roepen niet universeel op tot haat en discriminatie tegen ongelovigen.
 
Sterker nog, als we naar het christendom kijken, juist het tegenovergesteld. Jezus zegt, heb uw naaste lief als uzelf. Allah en Mohammed zeggen www.thereligionofpeace.com/Quran/023-v.... Veel leesplezier.

wolf_r | 18-12-15 | 11:56

@* | 18-12-15 | 11:24
Hm, een godwinnetje om de discussie levend te houden?

Wat is er precies zo gevaarlijk aan Wilders?

Dus onze regering is in uw ogen debet aan de vluchtelingen stroom? Door onze (NL) buitenland politiek is de crisis in moslimlanden ontstaan. Het kan hoor, maar ik zie het niet. Wellicht dat u tijd heeft om dit te verduidelijken?

MarcS | 18-12-15 | 11:56

Moest de tekst van deze motie even laten bezinken, wat zeggen de heer Wilders en de Graaf nu eigenlijk en welk doel hebben zij voor ogen?

Laat ik er van uit gaan dat deze heren beiden de Nederlandse grondwet kennen en het daarin vermelde artikel over godsdienst.
Daar van uitgaande is deze motie niet gericht tegen de islam als religie zijnde maar tegen de groeiende invloed van de islam op de Nederlandse samenleving en dan specifiek tegen de radicale of orthodoxe tak van deze religie.
Enig verbod op het beleiden van het geloof van moslims in welke vorm dan ook kan in strijd zijn niet alleen met de vrijheid van godsdienst maar ook met de vrijheid van meningsuiting.
Dus een eventuele de-islamisering zou ook direct een aanpassing vergen van onze grondwet.
Let wel voordat ik hoon en toorn over mij heenkrijg, Ik heb een enorme persoonlijke aversie tegen alles wat met de islam te maken heeft. Wil er niets mee te maken hebben.
Maar het invoeren van welke maatregel tegen de islam dan ook zou verstrekkende gevolgen hebben voor onze persoonlijke vrijheden.

Silent Scream | 18-12-15 | 11:54

prima hoor, hardstikke nodig ook dat deïslamiseren maar als Wilders/PVV bij de verkiezingen winst wil pakken zal ie zich ook op andere beleidsterreinen moeten profileren.
Doet ie dat niet dan zal menig kiezer zich bedenken en toch weer gaan voor oud & vertrouwd.
En blijft de PVV n single issue protestpartij, schreeuwend aan de zijlijn van het politieke speelveld.
Misschien is dat ook wel wat Wilders wil.....

DinkyToy | 18-12-15 | 11:54

Dit voorstel had ie binnen 24u na de aanslagen in Parijs moeten neerleggen..

ZwengelMeister | 18-12-15 | 11:54

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:40

Het zou beter zijn het gedrocht J.D. te negeren, dat figuur behoort tot de waanzinnige links-fascisten kliek alhier die oa jou en mij liever vandaag nog om zeep wil helpen dan morgen.
Tof dat je zijn schrijven om mensen te ruimen nog eens geplaatst hebt.

caralho | 18-12-15 | 11:53

@Hyppo Kriet | 18-12-15 | 11:24
Oke, punt gemaakt.
Maar dan mogen wij in het verlengde van wat u net zei ook het e.e.a. opmerken.
Als de-islamisering niet kan werken wegens in hoofd etc. dan kan de-radicaliseren ook niet.

En Wilders weet dat!

Aangezien wij absoluut geen radicalen wensen in NL, moeten wij andere maatregelen nemen.

En Wilders weet dat!

En nu?

MarcS | 18-12-15 | 11:52

@mr. coffee | 18-12-15 | 11:30 ik heb zo'n vermoeden dat er bij jou veel minder voor nodig is om je volledig over de rooie te helpen dan bij hun.

@Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:27, het gaat niet alleen om de Islam, het gaat om vrijwel alle geloofsovertuigingen. Op het moment dat je dan alleen de Islam benoemt hou je er toch echt een andere agenda op na.

* | 18-12-15 | 11:52

Nederland moet stoppen met ongelimiteerde asielimport en alleen echte vluchtelingen opnemen, en dan nog beperkt.
Daar heeft niemand problemen mee.
Waar we wel problemen mee hebben is dat mislukte PvdA wethouders uit Zwijndrecht die gebombardeerd worden tot burgemeester van Geldermalsen via de baantjescarrousel hun hobby verder uitoefenen.
Hardwerkende burgers asielimport door de strot duwen.
In de meeste steden is het al te laat.
Het platteland is een heel ander verhaal, gezien de prognoses voor komend jaar zullen er meer hooivorken uit het vet gehaald worden.
Wil de heersende kliek oorlog ontketenen door kostte wat kost ongelimiteerde asielimport toe te laten, ja dan krijg je oorlog.

Eppo | 18-12-15 | 11:51

ik denk dat die aandachtshoer het zelf ook niet helemaal begrijpt.

--sql error-- | 18-12-15 | 11:51

Je kunt net zo goed een motie indienen voor het bouwen van een tijdmachine of een auto die op kraanwater rijdt. Het idee is aardig, maar ja, die uitvoering he...

panacee | 18-12-15 | 11:51

@domheid regeert | 18-12-15 | 11:46
Wat probeer je te zeggen? Dat als Hitler aan de macht was gebleven deislamisering niet nodig was geweest?
ALS mijn tante een pikkie had DAN was het mijn oom geweest. Je kunt niet speculeren over dingen die reeds zijn gebeurd, dat heet geschiedenis.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:50

Op zich best, maar dan wel de-islamisering. Over het algemeen zijn de PVV-stukken qua gebruik der Nederlandse taal wel zorgvuldig, maar hier even niet.

Kievit | 18-12-15 | 11:49

De herhaling van zetten is logischerwijze het gevolg van het wegkijken van de gevestigde orde, die niets geleerd heeft van het verleden. Het feit dat zij de problemen niet erkennen en laten voortbestaan garandeert dat de onrust verder uitbreidt, verder escaleert en dus de stappen uit het verleden herhaalt zullen worden, het is bijna eng in dat opzicht.
Bijvoorbeeld tijdens één van die kabinetten Balkenende, zaten er drie of vier van de voormannen die geschiedenis hadden gestudeerd, volgens hen had niemand de crisis kunnen zien aankomen, ik dacht toen heel naïef, oh dan zullen ze nu wel veel grotere, veiligere ratio's aanhouden en een stabieler systeem dan in de jaren '20-'30 , het tegendeel bleek waar, het ligt nu vele malen lager.

Roaring 20's -> Jaren 90
mainstream gaan van radio, bomen naar de hemel-> economisch 'new era'
mainstream gaan van internet - bomen naar de hemel ->'New economy'
Jaren '30: NL verlaat logischerwijze gouden standaard om mee te kunnen devalueren met de landen om ons heen die zuchtten onder oorlogsschulden
Huidige tijd: landen als Denemarken, Zwitserland koppel(d)en aan de Euro om mee te kunnen devalueren met de grotere schuldenaren om hen heen.
Protectionistische maatregelen nemen hand over hand toe...
Afijn, u kent het riedeltje verder wel.

Willem Hollander | 18-12-15 | 11:47

Hipocritisch: Jij hebt zeker geen kinderen en kleinkinderen.
Kortzichtig links gaat je bezuren in de toekomst.

henk vintage | 18-12-15 | 11:47

"zou een bedreiging vormen"
No **it Sherlock?!

#nomoreislam = #nolessislam

Géén, géén, géén!

hallevvezool | 18-12-15 | 11:46

@Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:23
Maar wat is het antwoord op de vraag van * | 18-12-15 | 11:21 |?
Denk daar maar eens over na. Desnoods in stilte.

domheid regeert | 18-12-15 | 11:46

the Jackdawn, ouwe IRA terrorist, het gaat om het gelijke behandelen van alle mensen. Op het ogenblik worden bepaalde groeperingen op basis van vermeend slachtofferschap voorgetrokken of niet gelijk behandeld.
Ik zie niet in waarom een groep stelselmatig gefaciliteerd moet worden terwijl er vanuit diezelfde groep geen enkele solidariteit richting anderen, behalve de eigen geloofsgemeenschap, te bespeuren is.

ristretto | 18-12-15 | 11:45

Cuyahoga | 18-12-15 | 11:14

Dat kan je Rutte niet verwachten, tis ten slotte een blanke Nederlandse zakenvrouw.
Zou het een Islam figuur zijn geweest had Rutte haar al een bezoek gebracht en opdracht geven die ME'er op te sporen en vast te zetten. Rutte heeft niets met zeikende onwillige Nederlanders.

caralho | 18-12-15 | 11:44

Never surrender. Stop Islam. Niet alleen de godsdienstwaanzinnigen maar ook nog eens de politiek correcte goegemeente als opponents. Je zou 't ze haast gunnen, die fucked up millennials, leven onder Islamitische knoet. Je zou ze moeten deporteren, verplicht. Lekker de vrijzinnige uithangen in Saudi-Arabië of Iran. Thee genoeg daar.
Never, helemaal never nooit niet buigen voor de Islam.

RobberenRukkie | 18-12-15 | 11:43

Waarom staan Moslims toch zo afwijzend tegen een versoepeling van de Islam?
Allah gaat toch ook met zijn tijd mee?
Vroeger mocht alleen halal geslacht worden met de spreuken van een religieus leider.
Nu wordt er een bandje afgedraaid.
I-pot, CD, Allah vindt het helemaal prima.
Als hij maar wat hoort, ergens.

Carmelita | 18-12-15 | 11:42

Dijslamisering kliknkt beter

petomaan | 18-12-15 | 11:40

@the Jackdawn | 18-12-15 | 11:31
Moet je horen wie het zegt, je roept zelf op tot genocide op PVV'ers.
Joris is snel, maar gelukkig hebben we de foto nog: i.imgur.com/JVOLaHv.png

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:40

Wasbakplasser | 18-12-15 | 11:36
Ok dan, het was een aanval op een bevolkingsgroep vanwege hun afkomst NIET vanwege hun ideologie. Wat is het probleem.

wolf_r | 18-12-15 | 11:39

@wolf_r | 18-12-15 | 11:23

Jood is helemaal geen ras.. Eerder een groot familie. Je hebt neger-, blanke- en licht getinte joden.

Wasbakplasser | 18-12-15 | 11:36

@ bijna_raak | 18-12-15 | 11:27

Inderdaad, geloven doe je maar achter je voordeur en val anderen er niet mee lastig. En dát is nou net waar de islam mee bezig is: anderen er mee lastigvallen.
En islamitische scholen horen niet eens te bestaan in het Westen, want dat is indoctrinatie pur sang. Dat is de plaats waar het anti-Westers sentiment begint en kinderen haat jegens andersdenkenden met de paplepel wordt ingegoten.

Ikdachthetniet | 18-12-15 | 11:35

Heel hun leven genieten marokkanen van de geneugten van de Nederlandse welvaartsstaat, alleen willen ze hier niet dood gevonden worden want ze willen allemaal in hun "vaderland" begraven worden. Het is gewoon een belediging.
Dat Asscher c.s. een terugkeerpremie faciliteren is te gek voor woorden. Dit dient dan ook te worden teruggedraaid zodra het mogelijk is. Alle verdragen opzeggen met marokko en dubbele paspoorten afschaffen. Lost het zich vanzelf op.

En zal dan gelijk even "Jamaar, marokkanen hebben hun hele leven hier gewerkt" tackelen.
Bullshit en hahaha, slechts 20% van marokkanen werkt. De rest zit in de bijstand of de WAO.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:35

@Hyppo Kriet | 18-12-15 | 11:24

De grondwet is irrelevant. De huidige EU kan niet bestaan zouden we ons aan de grondwet houden. Enneh, we gaan dat natuurlijk als politiekcorrecten nu niet aanvoeren als argument toch? Als het jullie niet uitkomt laten jullie je immers niets gelegen aan diezelfde grondwet.
.
Deislamiseren is voorts prima mogelijk binnen bestaande wetgeving en verdragen. Zo kun je wel degelijk eisen stellen aan immigranten die leiden tot verminderde kwalificatie voor immigranten uit moslimlanden. Niet zo moeilijk, immers alleen alfabetisme of opleiding zijn voldoende. Daarnaast zijn er legio acties te ondernemen tegen organisaties en instellingen. Wetten en verdragen geven weliswaar individuen het recht geloof te beleiden maar dat geldt niet persé voor groepen. Daarnaast gewoon simpelweg nee zeggen tegen islameisen. Educatie over de ware geweldadige Islam kan ook helpen. Raak ik de uitkeringsinstrumenten nog niet eens aan. Dwingen tot werken zou wel eens tot een exodus kunnen leiden.
.
Enfin. Dat uw benepen geestje geen maatregelen kan bedenken die kunnen, betekent niet dat ze er niet zijn. Dat ligt dus aan uw verstandelijke beperkingen. Het lijkt me dus verstandig als u uw oordelen en conclusie voor u houdt. Genant, werkelijk. U heeft duidelijk niet de capaciteiten om zulke beoordelingen te kunnen maken. Doe dat dan ook niet.
.
Of was uw tegeltje alleen voor de buhne?

Parel van het Zuiden | 18-12-15 | 11:34

@rectormagnificus | 18-12-15 | 11:18
Pim heeft gelijk maar hij is door een milieulifatist/klimafatist omgelegd.

Het milieulifaat en het klimafaat is zeker net zo gevaarlijk als het kalifaat.

ProAsfalt | 18-12-15 | 11:33

-weggejorist-

the Jackdawn | 18-12-15 | 11:31

* | 18-12-15 | 11:21
Jij bent niet zo slim hè?
Je klinkt een beetje als Unibrauw Küzü.
Familie?

Cuyahoga | 18-12-15 | 11:30

... Nu is alle ellende de schuld van de Islam...
* | 18-12-15 | 11:21
Ja gek hè. Al die zelfmoordacties, moordpartijen, executies, gruwelijke slachtingen etc. voeren ze uit en krijgen ze nog de schuld ook. Wat een onrecht. En om dat te vergelijken met joden is helemaal een gotspe. Joden voerden in de tijd rond de tweede WO geen terreurcampagne. Dat doet de islam wel.

mr. coffee | 18-12-15 | 11:30

Basic Dimension | 18-12-15 | 11:25
"verzoekt de regering in woord en daad uit te dragen dat het tegengaan van islamisering geen doelstelling van beleid is."
Eerder:
"verzoekt de regering in woord en daad nogmaals met klem te bevestigen dat het tegengaan van islamisering geen doelstelling van beleid heeft mogen zijn en dit ook nooit of te nimmer mag zijn."

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 11:29

wolf_r | 18-12-15 | 11:23
"JOOD = ras"

Sommige waaronder de Marokkaanse en Iraanse joden, maar de meeste zijn afstammelingen van de Chazaren, een Turkse nomadenstam die zich bekeerd heeft tot het jodendom.
Uit de link van de joodse omroep:"de Chazaren zijn een oorspronkelijk Turks volk dat veertienhonderd jaar geleden in het huidige Oekraïne en de landen van de Kaukasus verscheen. In de achtste eeuw schijnt de koning zich tot het Jodendom te hebben bekeerd. Zijn voorbeeld werd gevolgd door een (groot) deel van zijn bevolking."
www.joodseomroep.nl/rood-haar-in-afoel...

the Jackdawn | 18-12-15 | 11:29

Ik vind deklimafatiseren ook een verrekte goed plan. Komt net zo veel gevaar vanaf.

ProAsfalt | 18-12-15 | 11:29

* | 18-12-15 | 11:24

Wilders is geen gevaarlijke gek, hij gewoon onderdeel van de kliek. Heeft hij bewezen bij de kroning. Hij is er neergezet om de onderbuiker te kanaliseren.

hurenisvoorpaupers | 18-12-15 | 11:29

@ Basic Dimension | 18-12-15 | 11:08
Die wilde ik ook gaan opduikelen om hier te plaatsen. Dank. Dat iedereen even ziet hoe er door bepaalde politici over behoud van onze waarden wordt gedacht. Islamisering, prima jongens! Overigens dezelfde Halsema die haar kinderen van een bepaalde multicul-school haalde wegens teveel islam en "omdat kinderen geen sociaal experiment zijn". De Halsema die niet veel later aftrad "omdat haar taak erop zat en de tijd rijp was", wat natuurlijk niks te maken had met het feit dat ze in aankomende debatten over integratie genadeloos onderuit gehaald zou kunnen worden.

Dr. Snoepjes | 18-12-15 | 11:28

Slaap zacht Nederland. De Islam komt gewoon.

waarzeggertje | 18-12-15 | 11:28

Overigens ben ik voor strikte scheiding staat en religie, dus afschaffen dat bijzonder onderwijs, begint een hoop gedonder mee. Verder inderdaad al die verkapte subsidies voor Moskeeen afschaffen. Ook geen tolerantie van geluidsoverlast door moskeeen. Verder mag eenieder geloven wat hem belieft.

bijna_raak | 18-12-15 | 11:27

Hyppo Kriet | 18-12-15 | 11:24
 
Volgens mij kan je prima een quota instellen voor de hoeveelheid gewenste Moskeeën per km2, het al dan niet toelaten van haatpredikers, de scheiding van kerk en staat handhaven in in scholen en openbare gelegenheden, strijden voor gelijkheid van man en vrouw, homo's en heteros, joden, afvalligen, christenen en ongelovigen, geweld met religieus motieven zeer zwaar bestraffen,
 
Nee, ik zie het wel zitten eerlijk gezegd, Wilders als MP !

wolf_r | 18-12-15 | 11:27

remigratie naar Griekenland en Portugal, +/- 600€ p/m....

We betalen dus voor EU burgers, die terug gaan naar hun eigen EU land...

Kan dat ook andersom? Betaald de Griekse regering Nederlanders die overwegen terug te gaan naar NL??

WTF?

Tinus Teelbal | 18-12-15 | 11:27

@* | 18-12-15 | 11:24
Dus iemand die niets te maken wil hebben met de waanzin van de islam is gek?
Er is inderdaad een herhaling van zetten gaande. Alleen heb je zelf niet in de gaten dat je het moderne equivalent van een NSB'er bent.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:27

Als je stelselmatig ontkent dat er sprake is van islamisering, dan is de-islamiseren niet eens mogelijk.

Schoorsteenveger | 18-12-15 | 11:25

De motie van Halsema wordt begrijpelijk wanneer men beseft dat de scheiding van kerk en staat betekent dat de overheid niet mag islamiseren of deïslamiseren.Dit omdat cultuur en religie hier identiek zijn.

Dus dit is staatsrechtelijk twijfelachtig:

verzoekt de regering in woord en daad uit te dragen dat islamisering doelstelling van beleid is.

Zo is het correct:

verzoekt de regering in woord en daad uit te dragen dat islamisering danwel het tegengaan van islamisering geen doelstelling van beleid is.

En dit is het raffinement:

verzoekt de regering in woord en daad uit te dragen dat het tegengaan van islamisering geen doelstelling van beleid is.

Basic Dimension | 18-12-15 | 11:25

Geert Wilders is een gevaarlijke gek. En de idiote wijze waarop het kabinet met de buitenlandpolitiek is omgegaan, waarmee heel ver van mijn bed heel veel ellende is ontstaan en een stroom vluchtelingen, in combinatie met hoe ze met die vluchtelingen zijn omgegaan geeft deze gek een platform. Het ergste is dat iedereen kennelijk een waas voor de ogen heeft over wat er gebeurt, wat ons zo in een herhaling van zetten voorafgaand aan WOII drijft.

* | 18-12-15 | 11:24

@Ikdachthetniet | 18-12-15 | 11:18
Was "sjoemelsoftware" niet het nieuwe woord van 2015 geworden? Dat had beter deïslamisering kunnen zijn.

Sjoemelreligie had ook gekund. Misschien iets voor 2016.

SapperDeFlap2166 | 18-12-15 | 11:24

Deislamiseren? De hele zieke ideologie die islam heet verbieden.
henk vintage | 18-12-15 | 11:21
.
guurrechts is natuurlijk ook een zieke ideologie, want er komen Breivikjes uit voort. ook maar verbieden dan?

hipocritisch | 18-12-15 | 11:24

Het is volkomen kansloos omdat het grondwettelijk niet kan en buiten dat, allerlei Europese- en VN-verdragen staan de uitvoering van deze motie in de weg.

Wilders weet dit!

Bovendien, hoe kun je iemand deislamiseren? Je kunt misschien de uiterlijke kenmerken aanpakken maar wat iemand gelooft of denkt is onmogelijk om het te verbieden.

Wilders weet dit!

Dit is nu klassiek voorbeeld van politiek bedrijven voor de bühne.

Wilders weet dit!

En desondanks gaat Wilders met deze zinlose moties door. En al zou hij MP zijn dan nog is het onmogelijk dit te realiseren!

Hyppo Kriet | 18-12-15 | 11:24

@* | 18-12-15 | 11:18
@* | 18-12-15 | 11:21
Gedejood? Aan jouw tegels te ruiken heb je nog nooit deo gebruikt. Dat is pas genocide!

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:23

* | 18-12-15 | 11:21
JOOD = ras
ISLAM = univsersele tijdsloze discriminerende haatzaaiende staatsgevaarlijke ideologie

wolf_r | 18-12-15 | 11:23

Henk Zult | 18-12-15 | 11:16 Er zijn al doden gevallen, Pim en Theo, naar Janmaat werden indertijd brandbommen gegooid. Maar die hadden het er ook wel naar gemaakt, de meest vreselijke dingen gedaan en gezegd.

bijna_raak | 18-12-15 | 11:22

Als reactie op dit bericht en het vorige ("KWART MILJOEN NIEUWE BUREN IN 2016") nodig ik alle reageerders uit naar dit filmpje te kijken op YouTube:

www.youtube.com/watch?v=44vzMNG2fZc

DasNouJammer | 18-12-15 | 11:22

Ikdachthetniet | 18-12-15 | 11:12
Goed onthouden deze namen, die zijn dus vóór islamisering, laat dat even duidelijk zijn!
.
klopt natuurlijk niet deze redenering he, eerst eens cursusje logica doen?

hipocritisch | 18-12-15 | 11:22

Koran zou net als Mein Kampf op een lijst van ongewenst gedachtengoed gezet moeten worden. Net zo fout, en met net zulke zware gevolgen; Oorlog.

marcoplarco | 18-12-15 | 11:22

Deislamiseren? De hele zieke ideologie die islam heet verbieden.

henk vintage | 18-12-15 | 11:21

Wilders is zeker pislink om de Halal gehakballetjes in de senaat. Mooi voorbeeld van voortschrijdende islamitisering die nou eens politici raakt.
-
Voor rest zal ik nooit om Wilders stemmen omdat hij trouw stond te zweren aan willem. Dan ben je op z'n minst niet goed wijs.

hurenisvoorpaupers | 18-12-15 | 11:21

tja, dat krijg je in een nep-democratie. Nep-vrijheid, nep-veiligheid,Nep-parlement, nep-bestuurders, nep-koning, nep-omroep, nep-vluchtelingen ,nep-cijfers,
Krijgen we nu ook nep-belasting in dit nep-land?

rechtsdwalendeautist | 18-12-15 | 11:21

Tja, terwijl het zo simpel is. De motie van Halsema cum suis heeft het niet over het faciliteren van de Islam. Zo is het wel uitgevoerd. Dat verdomde voortrekken van een groep is strontvervelend aan het worden. Er is een wet en daarvoor is iedereen gelijk. Dat principe blijft staan. Degene die dit vanuit welke intolerantiegedachte blokkeert of ondergraaft pak je aan. Faciliteren of voortrekken of uitzonderingen maken hoort daar ook bij.

ristretto | 18-12-15 | 11:21

Gaat natuurlijk nooit gebeuren, de andere partijen zijn juist voor islamisering

sinar2 | 18-12-15 | 11:21

Eerst was alle ellende de schuld van de Joden, toen volgde er een genocide waar iedereen nog van overtuigd is dat dat nooit had mogen gebeuren. Nu is alle ellende de schuld van de Islam en wordt het woord genocide niet meer in de mond genomen. Maar stel dat in WOII er gedejood was, zouden we het nu dan over deislamisering hebben?

* | 18-12-15 | 11:21

Het is geen zinloze motie, ook al wordt ie niet aangenomen. Dit is er weer één "for the record". Opdat wij niet vergeten en documenteren wie de rekening straks gepresenteerd krijgt.

Dhr. de Wit | 18-12-15 | 11:20

Islam is een bedreiging voor alles wat niet Islam is. De verwerping van anderen, de strijd tegen anderen vormt de rode draad in zowel de primaire bronnen, als de heersende uitleg. Vergist u zich niet, dat verschilt niet per sektarische stroming. Ook onderling botert het niet en staan verschillende sektes elkaar naar het leven. Er is immers maar een waarheid, die van mijn Islam. Geweld is de tweede rode draad. Uiterst handig en voor ieder door Islam gepercipieerd probleem is dientengevolge een geweldadige oplossing. Moet ik natuurlijk wel nuanceren. Niet voor alles moet je dood, verminking is af en toe ook toereikend.
.
Grote hoeveelheden Moslims importeren is dus een recept voor meer geweld, meer intolerantie, en meer problemen voor niet-moslims.
.
Sommige zouden dat crimineel noemen, anderen noemen het salonfähig.
.
Zouden ze nog rustig slapen, met al dat toekomstig bloed aan de handen?

Parel van het Zuiden | 18-12-15 | 11:20

* | 18-12-15 | 11:18
Nee, het uitroeien van een staatsgevaarlijke ideologie is geen genocide, dat het zelfverdediging.

wolf_r | 18-12-15 | 11:20

Islam is niet een bevolkingsgroep. Islam is de oorlogsverklaring van de profeet Mohammed aan de gehele mensheid, ook aan de moslimgemeenschap. De Koran zegt: "wie de godsdienst verlaat, dood hem". Dat is een oproep tot haat en geweld tegen moslims. Deïslamiseren is in de eerste plaats Mohammed bestrijden. Mohammed was slavenhandelaar, koppensneller en de allereerste IS-terrorist. Maar heeft u ooit van deze regering één woord van voorlichting over Mohammed gehoord? Denkt u dat onze kinderen op school de waarheid over hem horen?

Angel_eyes | 18-12-15 | 11:19

Geert heeft gelijk. En anders krijgt hij het. Steeds maar weer. Ik kan het ook niet mooier maken.

Normpje | 18-12-15 | 11:19

Is dat een modern woord voor genocide?

* | 18-12-15 | 11:18

Artikel 1 grondwet moet worden geschrapt. Het verwijderen van Artikel 1 haalt een grote belemmering tot deislamiseren weg. Pim heeft gelijk.

rectormagnificus | 18-12-15 | 11:18

Was "sjoemelsoftware" niet het nieuwe woord van 2015 geworden? Dat had beter deïslamisering kunnen zijn.

Ikdachthetniet | 18-12-15 | 11:18

@pibasso Over 30 jaar zijn al die linksmensen al lang tegen een muur gezet door hun onderdrukkers aan wie ze nu nog alle ruimte geven.

Rest In Privacy | 18-12-15 | 11:16

Eerst het socialisme slopen, dan de EU en vervolgens de grenzen dicht.

compitaal | 18-12-15 | 11:16

En nog is dit te vroeg. Pas nadat de terroristen terrasjes onder vuur namen waar Nederlandse rechters ook wel eens zitten, vielen de straffen in het terrorismeproces wat hoger uit. Te vrezen valt dat er ook in ons land eerst doden moeten vallen voordat ze in de Tweede Kamer in de gaten krijgen dat het al een tijd de verkeerde kant opgaat.

Henk Zult | 18-12-15 | 11:16

#nomoreislam

of

#notmoreislam

subtiel verschil.....

Han Fortmann | 18-12-15 | 11:16

Maar heeft ie nou al afstand genomen van het geweld van woensdag?
Rutte, bedoel ik uiteraard, onder wiens auspiciën een toevallige voorbijganger het licht uit de ogen geslagen is, door enkele van zijn waakhonden, die de razernij van de demonstranten opwekten door vrouwen en oude mensen willekeurig tikken uit te delen.

Cuyahoga | 18-12-15 | 11:14

Angel_eyes | 18-12-15 | 11:12

De gein was dat ik ook niet eerder kon posten. Dit was inderdaad een schot voor open doel. Dit is ook wat Wilders bedoelt. Ik was u dus net voor :)

Basic Dimension | 18-12-15 | 11:14

-weggejorist-

Borrelende Boris | 18-12-15 | 11:14

Alsjeblieft, 2x

metzonderzijwieltjes | 18-12-15 | 11:14

Doe nou eerst nog even doorlezen GS voordat je publiceert. Het staat zo vreselijk amateuristisch.

metzonderzijwieltjes | 18-12-15 | 11:13

Doe nou eerst nog even doorlezen GS voordat je publiceert. Het staat zo vreselijk amateuristisch.

metzonderzijwieltjes | 18-12-15 | 11:13

Wel komisch bedacht die VVD afkorting, alleen wel wat jammer van die popi-jopi hashtag van Geert in z'n tweet.

Ronman2k | 18-12-15 | 11:12

Dit zal de PVV wel bedoelen met deislamiseren:
overheid stopt met het faciliteren van islam. (van islam stichtingen,islam scholen en subsidie halal supermarkten en moskeeën)

lady blabla | 18-12-15 | 11:12

Halsema

Cohen

Pechtold

Roemer

Goed onthouden deze namen, die zijn dus vóór islamisering, laat dat even duidelijk zijn!

Ikdachthetniet | 18-12-15 | 11:12

@Basic Dimension: precies wat ik net wilde gaan posten. U stole my thunder.

Angel_eyes | 18-12-15 | 11:12

Basic Dimension | 18-12-15 | 11:08
Halsema, Cohen, Pechtold & Roemer,
Als jullie willen dat iedereen gelijkwaardig wordt behandeld, zul je niet alleen Geert Wilders het een en ander moeten bijbrengen, maar vooral intolerante bezeten mensen gewapend met een sprookjesboek.

Onze tolerantie kunnen we alleen behouden door intolerant te zijn tegen intolerantie. En die goede strijd begint bij de Islam.

Feynman | 18-12-15 | 11:11

Het land snakt naar de-islamisering. Zelfs de moslims in dit land zouden er baat bij hebben.

de Voorzittert | 18-12-15 | 11:11

Over 30 jaar zullen alle linksmensen zich achter de oren krabben en Geert Wilders gelijk geven. Kijk op youtube maar eens naar filmpjes van Hans Janmaat, toen verketterd, anno nu heeft hij helemaal gelijk gekregen. Over tot de orde van de dag!

pibasso | 18-12-15 | 11:11

Als Wilders bedoelt dat de Islam een haatzaaiende, discriminerende en staatsgevaarlijke ideologie voor mislukkingen is, en dat ISIS volgens de Koran gewoon de ware Islam is, en elke moslim die niet voldoet aan de universele en tijdsongebonden haat en discriminatie tegen homo's, afvalligen, ongelovigen, christenen en Joden, eigenlijk niet juist onderworpen is aan Allah, ja! dan ben ik het wel met hem eens. Achmed mijn superlieve moslimbuurman doet er niet zoveel toe helaas. Dat is in principe hetzelfde als zeggen dat je nazi buurman een hele aardige nazi is, omdat hij geen homo's vervolgt, joden deporteerd en niet anti-democratie is. Dat noem je dan geen nazi, maar gewoon je buurman.

wolf_r | 18-12-15 | 11:10

Kunnen we geen referendum houden om deze motie er door heen te jassen. Zal wel weer niet mogen.

Lichtstadfan | 18-12-15 | 11:10

Volkomen zinloos natuurlijk al die moties van de PVV, want die halen het toch nooit. Maar toch hoop ik dat de PVV er mee doorgaat. Alleen al om een statement te maken.

Ikdachthetniet | 18-12-15 | 11:10

Ik ga voor VNL.

Ouwe Jood | 18-12-15 | 11:08

32 417 Kabinetsformatie 2010
Nr. 36 MOTIE VAN HET LID HALSEMA C.S.

Voorgesteld 27 oktober 2010

De Kamer,

gehoord de beraadslaging,

overwegende, dat iedereen in ons land gelijkwaardig wordt behandeld;

overwegende, dat diegenen die van elders naar Nederland zijn gekomen, alsmede hun kinderen en kindskinderen, een positieve bijdrage kunnen leveren aan onze samenleving, mits zij zich daarvoor inzetten en daartoe ook ruimhartig de kans krijgen;

overwegende, dat maatregelen, en in het bijzonder die maatregelen die asiel, immigratie, gezinsmigratie, inburgering en diversiteitbeleid betreffen, gericht zijn op het uitbannen van misbruik en misstanden en niet mogen leiden tot ongelijkwaardige behandeling van mensen;

verzoekt de regering in woord en daad uit te dragen dat het tegengaan van islamisering geen doelstelling van beleid is,

en gaat over tot de orde van de dag.

Halsema

Cohen

Pechtold

Roemer

Basic Dimension | 18-12-15 | 11:08

Dat "overgaan tot de orde van de dag". Wat is dat toch voor iets raars?

Ikdachthetniet | 18-12-15 | 11:08

Ghe ghe ghe. Vrijheid, Veiligheid en Democratie, nice!

de Kent | 18-12-15 | 11:07

Hoe wil hij dat gaan doen? Moslims sturen naar de-islamisatie kampen?

Borrelende Boris | 18-12-15 | 11:06

Wordt het indienen van deze motie voldoende ondersteund?

Nou, nu misschien nog niet, maar na de verkiezingen wel.

Muskatnuss!!! | 18-12-15 | 11:06

Motie verworpen,dit komt toch nooit door,hoe graag ik het ook zou willen.

endtotrolling | 18-12-15 | 11:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken