Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Welles/Nietes Zingende IS-baardmannen in Ter Apel

Weet u nog? Die zingende IS-baardmannen die naar Europa kwamen, uit de panikerende paniekspeech van mijnheer de paniekzaaiert. Welnu, dat kunt u gevoegelijk vergeten! There are no Zingende IS-baardmannen in The Netherlands. Want omdat die baardmannen helegaar geen baarden meer hebben. Die baarden liggen namelijk achtergelaten bij de grens met Turkije, en de hakbars zitten lang en breed in Ter Apel, aldus Dagblad van het Noorden. Rust bewaren, mensen. Ook namens Wil Eikelboom. wileikelboom534.jpg Update met reactie pliesie. Woordvoerder politie die NIET bij het gesprek aanwezig was doet toch maar een Al-Sahafje tegen DVHN. Doorlopen mensen. Niets aan de hand.

Reaguursels

Inloggen

Ter Apel... ver van mijn bed show..

waragainstclimate | 11-10-15 | 23:09

Die heten vast geen Jan, Piet, Joris en Corneel.

Spare Rib | 11-10-15 | 20:29

Gelukkig, het is dus allemaal gewoon niet waar... Een dikke 'false flag' dus... pfff, dat lucht even op, zeg...

Nieuwe Bezems | 11-10-15 | 12:04

Overigens houden ze zich koest tot ze hun status hebben......en van deze regering mogen ze die in versneld tempo ontvangen.

mallekater | 11-10-15 | 09:22

Natuurlijk zitten ze daar wel.
Vluchtelingen in Duitsland bevestigen dat desgevraagd vrijwillig, ZEKER 20 % is IS-aanhanger of IS-strijder.
Welkom mensen, niks aan de hand. rustig blijven......

mallekater | 11-10-15 | 09:20

-weggejorist-

Michael Boss | 10-10-15 | 23:29

@Benoite | 10-10-15 | 18:49
Wow, dat zijn indrukwekkende bewijzen dat met de nepvluchtelingen een onoverzienbare massa geoefende messentrekkers is meegekomen.

ben kokhals | 10-10-15 | 19:06

@ Benoite | 10-10-15 | 18:44

Eerst in vechttenue met baard én wapen in het Midden Oosten, nu geschoren in t-shirt en met rugzak in Berlijn, Brussel en vast ook in Amsterdam.

Al eerder aan redactie getipt, maar kennelijk niet relevant genoeg geacht...

Benoite | 10-10-15 | 18:49

Een advocaat is iemand die altijd liegt over alles en daar veel geld mee verdient.

Moonwarrior | 10-10-15 | 18:27

Ook opmerkelijk: de dames. Ze komen met spijkerbroeken, sportschoenen en vlotte glimjackjes uit de bussen.
-
Zodra ze zijn aangekomen in de opvang, kleden ze zich (in een tent die daarvoor speciaal is bedoeld) om tot zwarte langjurkerige kopvodderige vogelverschrikkers.

bisbisbis | 10-10-15 | 18:16

Ter Apel ligt in de onderste punt. Daar komen ze nooit weg.

Corrie Door | 10-10-15 | 17:59

Zingende IS baardmannen? Die hebben juist een lesje zingen nodig. Beard men need beard music... tijd voor ZZTop.

BSE rundfunk | 10-10-15 | 17:44

Aanslagen en slachtpartijen met vele doden, tja dat zit er nou eenmaal in maar ik ben zo vreselijk bang dat ze ook met vuurwerk en eieren gaan gooien of een hek omduwen want ik heb net op Joop gelezen dat dat echt en niet overdreven monsterachtig sadistisch moet zijn.

Castor12 | 10-10-15 | 17:20

Volgens een geheim diplomatic cable van Abu Bakr al-Baghdadi in IS headquarters naar het IS Iphone elite caliphate in Ter Apel : "Val onder geen enkele omstandigheid Rutte, en Verbeek aan, het gaat geweldig zo!"

rmstock | 10-10-15 | 15:51

Lang, heel lang geleden, was De Volkskrant mijn lijfblad. Tot 1989, toen die krant naar mijn idee veel te slap stelling nam in de discussie die ontstond na de oproep tot moord ('fatwa', op zijn islamitisch) op de schrijver Salman Rushdie.

Tien jaar daarvoor, tijdens de revolutie in Iran in 1979, waren bij mij alle alarmbellen al gaan rinkelen toen ik de eerste foto's zag van getulbande Iraanse islamitische "geestelijken" die, breed grijnzend door hun baarden, op straat in Teheran en Qom met pistolen en Kalasjnikovs liepen te zwaaien.

Bij De Volkskrant waren die alarmbellen tóen al niet aanwezig.

En nu, als ik de verbijsterende bullshit lees van schertsfiguren als Wim Eikelboom (what's in a name, een hele boom vol nog wel) die in dat krantje een podium krijgen, dan weet ik eens te meer dat mijn beslissing om in 1989 mijn Volkskrant-abonnement op te zeggen, de juiste is geweest.

En nu? Nu is er al lang geen enkele reden meer voor het nemen van een abonnement op welke krant dan ook; dat hele papieren media-landschap is één saai, verdord, van politiek correcte grauwheid doortrokken landschap vol ronddolende, prietpratende trollen als die meneer van de eikels hierboven.

Peter Emile | 10-10-15 | 14:47

Kortom, we hebben geen. enkel. idee. wie er de grens over wandelen. Al is er maar 0.1% crimineel voortvluchtig of oorlogsmisdadiger, ze kunnen morgen door het centrum van Almere te wandelen en niets houdt ze tegen.
Iedereen die niet volkomen achterlijk is ziet dat wel in, geen debunkende Lodewijk Asscher in dwdd die Nederland van die 'angst'(lees headdesking onbegrip) af zal helpen.

De wereld bestaat voor 80% uit compleet verknipte oorden waar je alleen door corruptie, list en bedrog overleeft. Kom je dan in het goedgelovige Nederland terecht dan lacht je je als migrant -fuck yeah- de ballen uit de broek. Je ziet de INDer met wereldvreemd sociaalmaatschappelijke studie al zitten.
Hier is vluchteling nog altijd synoniem aan 'voor kwade onderdrukkers vluchtende chileense goedmens', maar sorry to say, in Syrie kun je nog altijd aan de goede kant van de strijd gaan staan en meevechten voor je land. En by the way, als in tijdens de congolese burgeroorlog een onduidelijke mix van Hutu's en Tutsi's aan de poorten van Ter Apel hadden gestaan hadden er ook beduidend minder poezenvrouwtjes welkomsliederen staan zingen schat ik zo in.

Dit kan zo niet langer, schrijven zelfs Volkskrant columnisten (ok eentje dan: koning eenoog Martin Sommer)

Bert Konterman | 10-10-15 | 14:45

.."islam allows a man to have intercourse with his slave-woman whether he already has a wife or not. Whoever regards this as haram is a sinner". Met deze van kindsbeen af geleerde verzen ( afgezien van de 200 verzen in de koran die oproepen ongelovigen te doden ) komen dus tienduizenden angry young muslims onze contreien versterken. Hun vrouw en kind achterlatend in oorlogsgebied komen ze kwartier maken. De Fransen noemen dit soort lieden "pères dénaturés", ontaarde vaders. Gezond van lijf en leden kunnen en willen ze voldoen aan hun natuurlijke behoeften en gelet op de hen bekende verzen zien ze de "ongelovige" blonde vrouwen in Duitsland ( Braunschweiger Zeitung : wir sind am Ende.) en Zweden als geoorloofde "butin" oorlogsbuit. In Zweden is het aantal verkrachtingen gestegen naar 1472 procent dus een factor 14. Maar men zwijgt want het is een taboe dat ongenoemd moet blijven. Men blijft het beeld scheppen van "sacro-saints" vluchtelingen uit oorlogsgebied maar velen zijn Bangkladeshi en Pakistani zich uitgevend als Syriër. Progressief Nederland maande de gewone Nederlander in de 70-er jaren van de vorige eeuw te waken voor teveel kinderen gelet op milieu en schaarste groengebieden. De mensen met hetzelfde gedachtegoed vinden het geen punt dat de bevolking , inmiddels 17 miljoen mensen tellend, in rap tempo wordt aangevuld met tienduizenden mensen ook nog eens met een geloof dat wars is van onze verworvenheden en gruwen van onze democratie, vrije ( na strijd verworven ) seksuele moraal , homofiele liefde en godsdienstvrijheid die ze gaan bestrijden intra muros de komende decennia. Vae victis.

Jan Boule | 10-10-15 | 14:31

Apart, je voelt de spanning door heel Nederland.
Ik denk dat een incidentje van een asielzoeker, zoals een verkrachting van een minderjarig meisje genoeg is om heel het land op tilt te laten slaan.
Waarschijnlijk zullen politieken dan ook per helicopter het Binnenhof moeten verlaten.

Haloef | 10-10-15 | 14:03

Blijkt maar weer dat je niet aan een boom hoeft te hangen om een eikel te zijn

Jos2797 | 10-10-15 | 13:43

-weggejorist-

Lucky77 | 10-10-15 | 13:27

Nou ja, het zou volkomen dwaas en nalatig zijn van ISIS wanneer zij NIET hun kader meestuurden om de islamitische strijd hier te introduceren. "Onze" regenten van EU en Den Haag bieden ze alle mogelijkheden, zelfs hekken plaatsen tegen deze invasie is verboden.

Voor nog geen 1000 dollar koop je een Syrisch paspoort dat je het recht geeft op een volledig verzorgde en levenslange vakantie in Nederland! Zelfs als de luie moslim-kolonist NIKS zou doen, dan draagt hij nog bij aan de economische strijd. Reken maar uit wat het de Nederlandse belastingbetaler jaarlijks kost, al die duizenden aseieleisers die straks wekelijks voor de deur staan. Tot in het jaar Einde Nederland.

Hoeven ze niet eens te schieten of te moorden om dat te veroorzaken.

Jan Passant mk2 | 10-10-15 | 13:26

Baarden zijn een beletsel om te beffen, het kriebelt en het wordt een zooi dus zo gauw als het kan scheren ze die af, kunnen ze eindelijk ook beffen.

Radijsje | 10-10-15 | 13:25

@Mastermattie | 10-10-15 | 12:18
Mooie opsomming .....
En dan te bedenken dat de mexicaanse griep nog niet 10% van het aantal normale griep doden eiste. En dat allemaal zonder medicijnen ......

MarcS | 10-10-15 | 13:21

@necrosis | 10-10-15 | 12:28
Terug sturen naar het land waar ze landden, klinkt goed. Maar dan moeten wij er alsnog onnodig voor betalen. Laten we ze gewoon terug sturen. Als jij niet keihard kunt aantonen dat jij uit een land in oorlog komt -> retour afzender. En het telt uiteraard niet als er in een land 5 keer de afmetingen van Duitsland ergens een stammen strijd woedt over een kameel.

MarcS | 10-10-15 | 13:19

Goh.

Piet Karbiet | 10-10-15 | 13:17

Als ze niet handig waren met scheren is idd DNA beschikbaar. En aan de lengte van de baarden te zien, was scheren geen dagelijkse routine.

kortebroek | 10-10-15 | 13:15

@Eurotokkie | 10-10-15 | 12:04
Wie zit jou nu te minnen? Ik snap er vandaag niets meer van. Minnen we tegenwoordig op de nick, de inhoud of gewoon omdat het kan? In mijn ogen zeg jij hier niet iets heel raars. Het zou idd slim zijn als ze op die manier binnen zouden komen. Terwijl het veel gemakkelijker is om allemaal mee te lopen in de stroom. Want wie denkt nu dat er controle is? En controle waarop dan?

Die agentjes in ter Apel, ze zijn lief hoor, maar die 'vangen' natuurlijk ALLEEN de mannen die trots verkondigen dat ze gevluchte deserteurs zijn. De mannen die niets zeggen, hoe kunnen zo ooit achter hun identiteit komen? Neuh geen paspoort. Vinger afdruk? Ja, hier jij hebben. Maar wie heeft dan eerder het vingerafdrukje genomen?

Moedeloos.

MarcS | 10-10-15 | 13:14

@MarcS | 10-10-15 | 13:01
Welk beeld heb jij bij die registratie? Het is gewoon een kort gesprek waarbij vingerafdrukken worden genomen, personalia worden genoteerd en het vluchtverhaal wordt doorgenomen. Het is makkelijk om de autoriteiten voor de gek te houden en de IND, het COA en de AIVD hebben doorgaans geen middelen om de authenticiteit van het verhaal en de verstrekte documenten te achterhalen. Het is onmogelijk voor de AIVD om op deze basis een goede screening te doen.

Panos88 | 10-10-15 | 13:14

@MarcS | 10-10-15 | 12:58
Ook het wegkijkende vermogen van deze mensen kent zijn beperkingen. Zelfs de bunkermentaliteit van de Myrthe Hilkensen van deze wereld zijn niet bestand tegen een publieke onthoofding door zo'n hakbar ergens op een dorpsplein in Nederland.

VanBukkem | 10-10-15 | 13:11

@Ommezwaai | 10-10-15 | 12:08
Dat hele belangrijke ding vergeten ze niet! Daar is het ze om te doen! Let maar op hoeveel er opeens spontaan Moslim worden als er maar genoeg zijn.

MarcS | 10-10-15 | 13:09

@Harry Turtle | 10-10-15 | 11:46
Eens kijken hoe zich dat ten oosten van ons ontwikkeld nu blijkt dat hun economie in elkaar dondert.

MarcS | 10-10-15 | 13:07

@Mark_D_NL | 10-10-15 | 11:39
Ik woon in Heerhugowaard en wij hebben er 1000 - 1200. Letterlijk bij mij om de hoek, nee ik mag niet liegen op zo'n 500 mtr hemelsbreed. We slapen nog wel, maar erg prettig voelt het niet om die mensen door de straat te zien wandelen. Ongegronde angst? Wellicht. Maar er is mij altijd geleerd dat angst niet slecht is, je moet je er alleen niet door laten lijden.

MarcS | 10-10-15 | 13:05

@chicago river | 10-10-15 | 11:29
Vergeet ook niet dat PTSD een serieuze aandoening is die ieder moment in kan slaan bij het merendeel van die zogenaamde deserteurs dat wel goedvolk is.

Arie Ribkuhs | 10-10-15 | 13:04

MarcS | 10-10-15 | 12:58

Denkt u nu echt dat deze man drie dagen in het ziekenhuis heeft gelegen? Na veel operaties sta je tegenwoordig na een dag alweer buiten met een doosje Paracetemol.

Borrelende Boris | 10-10-15 | 13:03

Ik denk dat een overdekte gegraven kuil op Schiermonnikoog voldoende is. Dát benadert hun normale leefomstandigheid

Madurodam | 10-10-15 | 13:03

@Panos88 | 10-10-15 | 11:51
Dus COA zegt we hebben nog niet iedereen in beeld omdat we er maar x per dag kunnen registreren en het zogenaamde onderbezette AIVD houdt ze allemaal in de gaten? Waarom kunnen die ze dan niet ook even registreren?

MarcS | 10-10-15 | 13:01

@VanBukkem | 10-10-15 | 12:05
Ik help het jou hopen, maar Nederlandse wegkijkers kennende ..... Verkrachting in AzC telt niet, Moord(eerwraak) op eerder gevluchte zus door vluchtelingen telt niet. Christenen over boord gooien telt niet.

Wat zou die aanslag dan moeten zijn?

Ik denk dat types zoals jij noemt, zelfs tijdens hun eigen verkrachting nog roepen dat die arme man er niets aan kan doen.

We zijn ook niet vies van zo'n man 3 nachten in het ziekenhuis leggen omdat hij grote ballen had van het niet neuken. Zo achterlijk zijn die hoogopgeleide vluchtelingen dus. Die denken dat hun ballen groeien als ze niet neuken.

Dus ik zou niet weten wat er moet gebeuren om in te zien dat wij het gevaar binnen halen.

MarcS | 10-10-15 | 12:58

Makkelijk. Neem DNA van het haar en asielzoekers en je weet al wie er wat te verbergen heeft.

ET007 | 10-10-15 | 12:56

Geen Stijl moet een anoniem podium bieden voor ambtenaren die uit de school willen klappen omdat hoogst waarschijnlijk veel informatie onder de mat wordt geveegd door media en politiek.

matrixbluepill | 10-10-15 | 12:55

@Thunderbird | 10-10-15 | 12:29
En Wil Eikelboom natuurlijk, allemaal eikels van dezelfde gütmensch, verraders boom.

Thunderbird | 10-10-15 | 12:54

Ik hoop dat iemand zo slim is om dat haar te verzamelen voor DNA sporen

rode peper | 10-10-15 | 12:54

@De waard zijn gast | 10-10-15 | 11:28
Nu wil het geval dat ze de NFI net enorm hebben verkleind, wegens te duur. Als je een complotje wilt, dan heb je er daar 1.

MarcS | 10-10-15 | 12:54

Enne, Wil Eikel is ook tegen het GP referendum. Eikel maakt geen vrienden.

SapperDeFlap2166 | 10-10-15 | 12:53

Koonkluk Huis | 10-10-15 | 12:50
Aha dus echte mannen.

Eurotokkie | 10-10-15 | 12:52

@mr.money | 10-10-15 | 11:43
Nu denk ik nooit aan hun eikel, en ik ga spijt krijgen van de vraag .... maar waarom denk jij over hun eikel?

MarcS | 10-10-15 | 12:52

@necrosis | 10-10-15 | 12:45
De oplossing is inderdaad dichtbij, maar toch zo ver weg.
Ik denk/vrees dat er nog wel een paar verkiezingen overheen gaan.

VanBukkem | 10-10-15 | 12:52

@Eurotokkie | 10-10-15 | 12:44

Vijand nummer 1 zijn die terroristen. Vijand nummer 2 zijn de mensen die mogelijk maken dat vijand nummer 1 ons land binnenstroomt.
.
U bent zo'n vijand van deze samenleving. En uw ongeinformeerdheid is geen excuus. U weigert zich te informeren. Dat is keuze. U kiest ervoor vijand te zijn.

Parel van het Zuiden | 10-10-15 | 12:50

Van Duyvenbode | 10-10-15 | 12:42
Ja mensen blijven onder de radar, het laatste wat ze doen is aandacht trekken.

Eurotokkie | 10-10-15 | 12:50

Kijk het zonnetje eens schijnen. Ik begeef mij buiten tussen de drommen Syriërs, Eritreërs, Somaliërs, Nigerianen, etc., etc., etc. De NL politie is gelukkig zichtbaar aanwezig, om de vrouwen te houden aan de welbekende kledingvoorschriften.
Driewerf hoezee!

Van Duyvenbode | 10-10-15 | 12:50

Je zal ze straks herkennen aan hun ongeschoren ballen.

Rest In Privacy | 10-10-15 | 12:50

@Mastermattie | 10-10-15 | 12:10
Niet? In de winter komt de zon een paar dagen helemaal niet op.
Ze hebben alleen een probleem als de ramadan in de zomermaanden valt.

MarcS | 10-10-15 | 12:49

necrosis | 10-10-15 | 12:28

Het Dublin verdrag is een wassen neus. Je kunt niet van relatief arme landen als Griekenland en Bulgarije verwachten dat ze netjes de Europese verdragen nakomen en alle asielzoekers, die aanspoelen of illegaal de grens overschrijden, screenen en registreren. Officieel zou dat wel moeten, daar heeft u gelijk in, geen speld tussen te krijgen.

Borrelende Boris | 10-10-15 | 12:48

@VanBukkem | 10-10-15 | 12:35
Houston?
Volgens mij heeft Nederland een probleem.
En dat terwijl de oplossing zó dichtbij is....

necrosis | 10-10-15 | 12:45

Een vos verliest ook z'n haren maar niet z'n streken...

De hersenloze | 10-10-15 | 12:44

VanBukkem | 10-10-15 | 12:35
Echt dom zijn ze niet, alleen al de gedachte dat er terroristen
tussen deze vluchtelingenstroom zit is al genoeg dat mensen in paniek raken.
En dit is juist de bedoeling, paniek en angst dit is vijand nummer 1.

Eurotokkie | 10-10-15 | 12:44

@necrosis | 10-10-15 | 12:34
Over dat kudoklassement gesproken; wel eeuwig zonde natuurlijk dat we nu met dat nieuwe kudosysteem nooit meer de mogelijkheid krijgen om medereaguurder gedachtespinsel van de eerste plaats in het 'most infamous words'-klassement af te stoten.
Eigenlijk zou er gewoon een soort verrekeningscoëfficiënt op los gelaten moeten worden om het weer gelijk te trekken.

VanBukkem | 10-10-15 | 12:43

@Ebert de R | 10-10-15 | 12:25
Gaat niet lukken, de Noordpool is tenslotte stervenskoud dus onmenselijk volgens de 'goedmensen' die zelf zoveel mogelijk grond opkopen zodat de gemeente er geen AZC op kan zetten.

necrosis | 10-10-15 | 12:42

Wij worden massaal in de gaten gehouden, geflitst, bespioneerd, getracked. Maar de overheid heeft verder geen idee wie hier en masse binnenkomt.

Van Duyvenbode | 10-10-15 | 12:42

Over 40 jaar zijn we vele tientallen aanslagen en vele burgerdoden verder, vieren we geen Sinterklaas meer en zelfs de viering van kerst is onderwerp van discussie geworden omdat de moslim bevolking gesteund door de linkse parochie dit als aanstootgevend ziet.

We hebben het paard van Troje binnen gehaald en onze samenleving zal nu van binnenuit kapot worden gemaakt.

Gebleekte | 10-10-15 | 12:41

De toon van de discussie is duidelijk. Als er al maatregelen komen dan zullen deze gericht zijn op de autochtone Nederlander. Gezien de intensiteit van de lastercampagne, de lading van de woorden is het zeer waarschijnlijk dat dit een geweldadige zal zijn.
.
De goedmens is los. Niets of niemand zal gespaard worden in het afdwingen van het grote gelijk.
.
Ik trek me terug. Dit land is het niet waard. Tot ze bij mijn erfgrens komen. Mijn land, hard voor gewerkt. Kom me maar halen. De prijs zal een zware zijn.

Parel van het Zuiden | 10-10-15 | 12:40

@Ommezwaai | 10-10-15 | 12:31
De Jan Eikelboompjes, politici, NPO figuren, zieligen-industrie figuren en gutmenschen.

Thunderbird | 10-10-15 | 12:36

Niet alleen zitten er terroristen tussen die vluchtelingen; 80% van die terroristen is ook nog eens hoogopgeleid. Houston, we have a problem!

VanBukkem | 10-10-15 | 12:35

Als ze nou eens beginnen met een foto en vingerafdrukken nemen, dan is er een begin van kennis van wat hier rondhuppelt.
Die mensen hebben toch niets te verbergen?

gentle giant | 10-10-15 | 12:35

@Eurotokkie | 10-10-15 | 12:16
Gefeliciteerd, je hebt de koppositie in het minkudo-klassement overgenomen van Bakito met ruim 300 minnetjes verschil.
*applausmachine aanzetten doet*

necrosis | 10-10-15 | 12:34

@Ommezwaai | 10-10-15 | 12:31
De mensen die beweren dat er geen strijders tussen de asielzoekers zitten. Zij liegen glashard. Zij brengen onschuldige burgers in gevaar met hun ontkenning. Er is bewijs in overvloed dat er strijders tussen de asielzoekers zitten.

Thunderbird | 10-10-15 | 12:33

Eurotokkie | 10-10-15 | 12:31
Dat is mij bekend ja..
Weer een land wat afvalt voor u....

Ommezwaai | 10-10-15 | 12:32

Jan Eikelboom is dat niet diezelfde 'journalist' die een reportage maakt over de Koerden waarbij hij de Koerden verraadde met een stiekeme opname? Waarmee hij liet zien aan de kant van IS te staan? Als jan Eikelboom in WOII had geleefd, had hij nu voor de krijgsraad en het vuurpeloton gestaan. Zijn naam staat in de boeken gegrift en zal niet worden vergeten. Zijn werkgever NOS die dit alles mogelijk maakt evenmin.

Thunderbird | 10-10-15 | 12:32

Thunderbird | 10-10-15 | 12:29
Even ter verduidelijking, wie zijn "jullie"?

Ommezwaai | 10-10-15 | 12:31

Ommezwaai | 10-10-15 | 12:28
De Russen hebben het ook niet zo op homofielen .
Het is maar dat u het weet.

Eurotokkie | 10-10-15 | 12:31

Als ze er niet tussen zitten, dan worden ze het wel als hier een tijdje zijn.

Jong crimineel, langdurig werkloos, laag opgeleid of soms analfabeet met als enige houvast een antiwesterse haatreligie die gefinancierd wordt vanuit het MO en aangezet tot geweld door geestelijken en andere idioten uit het M.O.

SapperDeFlap2166 | 10-10-15 | 12:30

Natuurlijk zitten er (ex?)IS strijders of andere oorlogsmisdadigers uit Afrika tussen. Er wordt ze immers geen strobreed in de weg gelegd.

miss error | 10-10-15 | 12:29

Natuurlijk zitten er ex? strijders in de asielcentra. Daarvan zijn bewijzen in overvloed. Foto's van strijders in Syrië en foto's van diezelfde strijders in Europa. Iedereen die beweert dat er geen extremisten in de asielzoekerscentra zitten, liegt. En de mensen die zich voor laten liegen zijn echt te dom om te kakken. Kijk alleen maar eens naar alle gevechten, 'asielzoekers' die wapens maken, die in bendes opereren, die agenten molesteren. Zouden normale mensen dat doen? En voor de mensen die willen ontkennen dat er terroristen onder de asielzoekers zitten (en niet maar een paar) ik wens jullie echt de vliegende ruftende rotziekte toe. Jullie zijn landverraders pur sang en schuldig aan alle bloedige aanslagen die Nederland nog zal kennen.

Thunderbird | 10-10-15 | 12:29

Eurotokkie | 10-10-15 | 12:21
O ja, op homofielen hebben ze het ook niet zo.
Het is maar dat u het weet.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Ommezwaai | 10-10-15 | 12:28

@Borrelende Boris | 10-10-15 | 12:15
Je hoeft ze niet allemaal de deur te wijzen, maar 'screenen' lijkt me een goed begin.
Om te beginnen zijn een groot deel van de 'vluchtelingen' geen Syriërs en ook geen 'vluchtelingen'.
Ze komen alleen naar Noord-Europa om te profiteren van gratis geld.
En verder heb ik al eerder gepost dat ze diverse 'veilige' landen hebben doorkruist voordat ze in Nederland of Duitsland aankwamen.
Volgens de EU regels kunnen we die lieden terugsturen naar het land waar ze aan wal kwamen.
Mooi hè, die EU regels?

necrosis | 10-10-15 | 12:28

'Het beest zit in iedereen...'
@Eurotokkie | 10-10-15 | 12:16
Inderdaad. En je zult zien dat als uiteindelijk het puntje bij paaltje komt de Myrthe Hilkensen van deze wereld met de bek vooraan staan om de trein uit te zwaaien.

VanBukkem | 10-10-15 | 12:27

@Mastermattie | 10-10-15 | 12:10

Natuurlijk wel, ze waren zo slim on Mekka tijd leading te maken, als je a.g.v. deze natuurlijke verschijnselen geen daglicht of nacht hebt.

Umberto die trotzoni | 10-10-15 | 12:26

@necrosis | 10-10-15 | 12:05
Fantastisch idee. Vraag jij alvast subsidie aan? Starten we een NGO'tje.

Ebert de R | 10-10-15 | 12:25

Zelfs ene heer Nijman van deze site drukte de VVD op het hart dat dit toch echt 'Wilders in de kaart speelt', en dat moeten we natuurlijk niet willen...
Laten we ons lot in de handen leggen van onze huidige politieke in de hoop op beterschap.
Heel verstandig en beschaafd...

Desmoulins | 10-10-15 | 12:25

al=zou

Ommezwaai | 10-10-15 | 12:25

Eurotokkie | 10-10-15 | 12:21
Ik al als ik u was maar niet al teveel Bijbelse teksten rondstrooien.
De (afgeschoren) haatbaarden hebben het daar niet zo op.
Voor u het weet spijkert men u aan een kruis....

Ommezwaai | 10-10-15 | 12:24

@necrosis | 10-10-15 | 12:19
Omdat de overheid ze alles geeft wat ze eisen zonder dat ze daar ook maar een poot voor uit hoeven te steken.

Mastermattie | 10-10-15 | 12:21

Van Duyvenbode | 10-10-15 | 12:17
Niet van Freek maar wel toepasselijk, Vader,
vergeef hun, want ze weten niet wat ze doen.

Eurotokkie | 10-10-15 | 12:21

Eurotokkie | 10-10-15 | 12:16
Neem eerst je medicijnen eens in voor je gaat zitten reagu... euh... trollen.
Jouw onzin heeft nu wel een hoogtepunt bereikt.

Snap je!? | 10-10-15 | 12:20

transsexueel

Onderbuik2 | 10-10-15 | 12:20

Wie is Wil Eikelboom, en is het een man een vrouw of een transexueel?

Onderbuik2 | 10-10-15 | 12:20

@Mastermattie | 10-10-15 | 12:10
Dat zal mij aan den aars oxideren.
Waar ze ook zijn, het is nooit goed genoeg.
Dus waarom ze dan uitgerekend naar Nederland willen, is dan ook de hamvraag.

necrosis | 10-10-15 | 12:19

nieuwsflits | 10-10-15 | 12:15

Ja, zo'n Syriër smeert zijn brood ook het liefste met een mes, niet met een lepel.

Borrelende Boris | 10-10-15 | 12:18

Wim Eikelboom zegt het, en advocaat, dus we gaan weer rustig verder slapen.

Fijnstoffer | 10-10-15 | 12:18

Vogelgriep: blinde paniek,
varkenspest: blinde paniek,
gekke koeienziekte: blinde paniek,
SARS, ebola, Mexicaanse griep: allemaal blinde paniek.
Islam: niets aan de hand... en maar binnenhalen.
https://en.wikipedia.org/wiki/After_Saturday_Comes_Sunday .

Mastermattie | 10-10-15 | 12:18

Eurotokkie | 10-10-15 | 12:16

Nog één van Freek:
U heeft makkelijk ppppppraten, zei de stotteraar.

Van Duyvenbode | 10-10-15 | 12:17

Van Duyvenbode | 10-10-15 | 12:12
Het beest zit in iedereen, sommige mensen hebben hier geen controle meer over, in een tijd van zwakte komt het beest boven.

Eurotokkie | 10-10-15 | 12:16

Dat er oorlogsmisdadigers onder de asielzoekers bevinden, kun je wel als een feit beschouwen. Om dat te gebruiken als reden om voortaan maar alle asielzoekers de deur te wijzen is absurd. Stel je eens voor dat Thailand de grenzen sluit voor alle Nederlandse toeristen omdat het een populaire vakantiebestemming is van de Amsterdamse onderwereld en er weleens een afrekening plaatsvindt.

Borrelende Boris | 10-10-15 | 12:15

Een Syrische vluchteling in Baarn vertelde in Gooi en Eemlander dat er vluchtelingen met wapens zijn. Je kunt namelijk niet de oorlog uit de vluchteling halen.

nieuwsflits | 10-10-15 | 12:15

@Ommezwaai | 10-10-15 | 12:08
Ik vraag me af waarom die 'gutmenschen' er voor zorgen dat die vluchtelingen worden opgevangen op een locatie ver uit de buurt van hun dure huizen.
Het antwoord kan ik je wel geven, maar dat weet je zelf wel.

necrosis | 10-10-15 | 12:14

"de asielzoekzoeker doet een beroep op onze menselijkheid terwijl de pvv het beest in ons wakker houdt" - Freek de Jonge.

De asielzoekzoeker... een taalfout, of bedoelt Freek met zij die "asielzoekers zoeken"... ik weet het niet.
"De pvv houdt het beest in ons wakker": kostelijke onzin.

Van Duyvenbode | 10-10-15 | 12:12

@VanBukkem | 10-10-15 | 12:07
Gevolg is dat dat uiteindelijk resulteert in blauwe busjes met tralies voor de ramen.

Mastermattie | 10-10-15 | 12:12

De asiel-industrie, waar velen met een waardeloze opleiding (rechten of iets met -ogie op het eind) hun brood verdienen uit de staatsruif, ontkent in alle toonaarden dat het hier een invasie van Islam-geïnfecteerden betreft... Logisch; als de invasie stopt, moeten zij weer terug aan een uitkering.

Brou Is Back | 10-10-15 | 12:12

Harry Turtle | 10-10-15 | 11:46

pardon, oorlogsschuld afkopen.
Het waren toch de Duitsers die Nederland bezette en overheerste om vervolgens dood en verderf te zaaien..en nu weer!

fikkieblijf! | 10-10-15 | 12:11

Simpel, geef die mensen een tent en een pallet bakstenen zonder er verder iets bij te zeggen. Als ze iets gaan bouwen mogen ze (tijdelijk) blijven, als ze gaan gooien niet...

automobilaterealist | 10-10-15 | 12:10

@necrosis | 10-10-15 | 12:05
Dan komen ze de ramadan nooit door, de zon gaat op de noordpool namelijk nooit echt onder.

Mastermattie | 10-10-15 | 12:10

necrosis | 10-10-15 | 12:01
Tja.. Als ik de verhalen lees en zie van de hedendaagse gutmensch, is het gewoon smeken om ellende. Arme, zielige vluchtelingen die huis en haard ontvlucht zijn en wij Nederlanders moeten barmhartig zijn.
Nederland heeft altijd een geschiedenis in het opvangen van vluchtelingen etc.
.
Men vergeet echter één heel belangrijk ding, dit zijn mensen die een totaal ander geloof en dientengevolge een andere ideologie aanhangen.
In de ogen van deze mensen zijn wij ongelovigen en nog minder dan honden.
Maar goed, daar komen we vroeg of laat pijnlijk achter.

Ommezwaai | 10-10-15 | 12:08

@Mastermattie | 10-10-15 | 11:55
Meer blauw op straat: gewoon uit het raam flikkeren die enveloppen.

VanBukkem | 10-10-15 | 12:07

Maar zingen ze nog wel?

Mark van Leeuwen | 10-10-15 | 12:07

@Harry Turtle | 10-10-15 | 11:41
Ik denk dat een aanslag op Nederlands grondgebied wel degelijk iets gaat veranderen. Ten eerste zal een heleboel 'het valt wel mee'-roepers - de Myrthe Hilkens van deze wereld - dan onherroepelijk de mond gesnoerd worden, en ten tweede is iedere aanslag goed voor minimaal 5 extra zetels voor onze grote vriend Geert. En vooral dit laatste is belangrijk.

VanBukkem | 10-10-15 | 12:05

Via via allang gehoord dat er in oa: Ter Apel allang van deze frisse vrienden zijn opgepikt, we horen er niks over omdat ze gewoon verdwijnen want voor iedere politicus geldt nog steeds wat je niet weet hoef je ook niet te ontkennen. en dat verdwijnen is ook eenvoudigste oplossing want iemand mist ze.

Umberto die trotzoni | 10-10-15 | 12:05

@Ebert de R | 10-10-15 | 11:59
Kunnen ze niet allemaal verkassen naar de Noordpool?
Daar heeft niemand last van homo-haters die zelf in een jurk lopen.

necrosis | 10-10-15 | 12:05


Wel slim ,stuur een paar zogenaamde IS-baardmannen met de
vluchtelingenstroom mee als afleiding en ondertussen komen ze via een andere weg gewoon binnen.
Bekend oud trucje en iedereen trapt erin, niet iedereen natuurlijk, ugh.

Eurotokkie | 10-10-15 | 12:04

-weggejorist-

witchmaster | 10-10-15 | 12:03

@Ommezwaai | 10-10-15 | 11:52
Dat deden ze al in eigen land, dus waarom we die patiënten met last van schedelhitte (wederom met dank aan @deradererdraaien) moeten importeren, is mij een raadsel.

necrosis | 10-10-15 | 12:01

Volgens Van Klaveren is er geen sprake van grootschalige infiltratiepraktijken. Zijn dienst filtert er een aantal mensen per maand uit op verdenking van betrokkenheid bij oorlogsgeweld. ,,Er zit van alles tussen de grote vluchtelingenstromen: hoogopgeleiden, criminelen, en strijders.''
-
enne.. islamitisch IS tuig ??
zag gisteren Rutte nog even zijn wekelijkse praatje houden, man man wat heb jij straks bloed aan je handen dat je dit zo 'aanpakt' en zo laat ontsporen..
#grenzendicht

(c)ZWITSUL | 10-10-15 | 12:01

Panos88 | 10-10-15 | 11:36
Jammer dan. Dan moet "de hele klas maar nablijven"

rokertje | 10-10-15 | 12:00

@Mastermattie | 10-10-15 | 11:15
Als ik een boefje was, uitgespuugd door mijn land/gemeenschap, zou ik ook als de wiedeweerga naar Europa rennen. Het is peilloos naïef om te denken dat de migranten allemaal zieligerds zijn.

Ebert de R | 10-10-15 | 11:59

Van alle koekwausen die ik de afgelopen weken in dit debat heb gezien, zit die Wil Eikelboom toch wel in de top 10 van grootste koekwausen.
Van iedere twee zinnen die hij zegt, zijn er drie gelogen.
Maar wel zijn dikke kop vol vreten uit de trog van de zieligheidsindustrie die oneindig bijgevuld wordt.
Belachelijk dat zichzelf serieus nemende media zo'n idioot om een mening vragen.

Cuyahoga | 10-10-15 | 11:58

Volgens die Bibi van Ginkel nemen terroristen de weg van de minste weerstand. Juist ja, en waar worden ze zo ongeveer met open armen ontvangen en toegezongen? En dan die politiewoordvoerder: ergens niet aanwezig zijn geweest maar wel weten wat er daar op welke manier gezegd is.

taxhond | 10-10-15 | 11:58

En de hovelingen bereidden het Overwinningsmaal, een banket waarbij Mohammed II zich (met maling aan de Profeet) bezatte aan wijnen uit Cyprus. En omdat hij een zwak had voor jongelingen, liet hij de oudste zoon van de Grieks-orthodoxe groothertog Notaras halen. Het was een veertienjarige jongen die bekend stond om zijn knapheid. Voor de ogen van iedereen verkrachtte hij hem, en na deze verkrachting liet hij de andere leden van de familie Notaras halen. Zijn ouders, grootouders, ooms en tantes, neefjes en nichtjes. En voor de ogen van de jongen onthoofdde hij hen, één voor één. Hij liet ook alle altaren vernietigen, de klokken omsmelten en alle kerken veranderen in moskeeën of bazaars. Ja, echt waar. Het was op deze wijze dat Constantinopel Istanbul werd. Of de broeders Accursio van de VN dat nu willen horen of niet.

wakker worden | 10-10-15 | 11:56

Het is vandaag trouwens #NoHijabDay...
--
https://twitter.com/purushueme/status/652741259363119105

Mark_D_NL | 10-10-15 | 11:56

Haatbaarden?!?! Maar... Maar.... Het zijn toch allemaal hersenchirurgen en raketgeleerden? Daar stond Syrië toch zo om bekend?!
.
* Verzamelde knuffels, schoenen en winterjassen naar de vuistort brengt *

Brou Is Back | 10-10-15 | 11:56

Salafisten het land uit. Verder, dat haar kan ook van mensen zijn die onder het juk van islamisten verplicht hun baard moesten laten staan.

Meeroever | 10-10-15 | 11:55

@VanBukkem | 10-10-15 | 11:28
Ik heb ieder jaar een aanslag van de blauwe rakkers in de brievenbus.

Mastermattie | 10-10-15 | 11:55

@jeanmondo | 10-10-15 | 11:37
Toen ik naar die pica's keek, moest ik gelijk denken aan een olifantenverblijf in een willekeurig dierenpark.

necrosis | 10-10-15 | 11:54

@wakkere_nederlander | 10-10-15 | 11:46
Bij een poll in Nederland onder moslims was 70% pro IS. Kan je nagaan, dat zeer waarschijnlijk ook een meerderheid van de gelukszoekers pro IS is. Er zal overigens ook een substantiële groep Sjiiet zijn, die dan weer tegen IS zijn, maar ook onder die groep zitten nogal wat fundamentalistische moslims.

Al met al geen leuk vooruitzicht, vooral omdat onze overheid ze zonder controle gewoon binnenlaat, en zelfs in de watten legt.

La Bailaora | 10-10-15 | 11:52

@Snap je!? | 10-10-15 | 11:20
Ik denk dat Rutte eerder behoefte heeft aan twee betonnen sloffen welke zo diep mogelijk moeten gaan.

Mastermattie | 10-10-15 | 11:51

@Lupuslupus | 10-10-15 | 11:44
Ik denk dat de inlichtingendiensten nog maar nauwelijks overzicht op de zaken hebben, waarom dacht je dat iedere zwartrijder in de trein tegenwoordig door een peloton anti-terreur eenheden van het Toilet wordt gesleurd?
De risicogevallen die bekend zijn worden nauwlettend gevold; je kunt die wel opsluiten, maar voor iedere baard die je opsluit lopen er minstens tien ongemerkt vrij rond.

Panos88 | 10-10-15 | 11:51

des te harder ontkend.....

verbanden | 10-10-15 | 11:51

@HoogToontje | 10-10-15 | 11:18
Islam betekent alleen vrede als jij en de jouwen zich schikken naar de barbaren die islam aanhangen en hun gebruiken/ regeltjes.

necrosis | 10-10-15 | 11:48

Zijlstra heeft natuurlijk volkomen gelijk over Merkel. Zonder ook maar enige draagkracht de Duitse mentale oorlogsschuld even proberen af te kopen met een open uitnodiging.
Blunder van jewelste.

Harry Turtle | 10-10-15 | 11:46

Natuurlijk zitten er moslimterroristen in zo'n grote groep ongeregistreerde migranten!

En hoe moeten wij weten wie de goeie en wie de kwaaie moslims zijn?
Zolang islamisme gewoon openlijk uitgedragen mag worden kan de burger onmogelijk de vredelievende en de kwaadwillende moslim onderscheiden.

Hoofddoekjes of welke andere islamitische kledij moet verboden worden.
www.geenstijl.nl/archives/images/ummah...

Men mag toch ook niet zo over straat!

www.timeslive.co.za/incoming/2013/05/0...

wakkere_nederlander | 10-10-15 | 11:46

Eigenlijk hebben degene welke roepen dat er geen "ex-strijders" in Ter Apel zijn gewoon gelijk.
Er is namelijk helemaal geen sprake van "ex-".

Mastermattie | 10-10-15 | 11:45

@Panos88 | 10-10-15 | 11:36
Als u het krantenartikel leest, zult u zien dat ze het *wel* weten "maar dat ze (de AIVD, politie etc.) er bovenop zitten". Tja zal wel iets zijn met "volgen" of zo. Kijken of ze geen stoute dingen gaan doen.
.
En met opsluiten bedoel ik iedereen die *verdacht* is, in door het leger bewaakte kampementen zodat ze niet in aanraking kunnen komen met de Ned. bevolking. Totdat gebleken is dat ze inderdaad geen gevaar vormen (hoewel je dat nooit 100% kunt uitsluiten maar het is een begin).

Lupuslupus | 10-10-15 | 11:44

De waard zijn gast | 10-10-15 | 11:25

Ik dacht aan hun eikel..

mr.money | 10-10-15 | 11:43

Wat iedereen lijkt te vergeten is dat die miljoenmiljard asieleisers ook zonder aanslag een groot probleem zijn. Maatschappij-ontwrichtend. Niet te financieren en bovenal: het definitieve doei naar de oer-Hollandse samenleving.
.
Dát raakt de kern van de aanstaande burgeroorlog: zij die hoognodig naar doorgeslagen multicul willen veranderen en zij die het wel welletjes vinden zo.

de Voorzittert | 10-10-15 | 11:41

Laten we hopen dat iemand dit soort stukjes goed bewaard en over een jaar of 5/10 wanneer de shit goed los gaat, dit onder de neus van de huidige verantwoordelijken kan houden.
Maar dat zal moeilijk worden, want de huidige regenten zijn dan allang veilig opgeborgen van Londen tot Singapore en van New York tot Brussel in riante functies en heerlijk onvindbaar. Zie daarvoor ook het recente verleden.

daytripper | 10-10-15 | 11:41

@VanBukkem | 10-10-15 | 11:28
Alsof een aanslag iets gaat veranderen. Ja, links gaat nog harder roepen dat dat het logische gevolg is van guurrechts racisme/fascisme/Wilders/Geenstijl. De oogkleppen worden alleen maar groter.
Kijk maar naar Charlie Hebdo optocht, allemaal even collectief verontwaardigd doen en je Facebook profiel foto aanpassen zodat je jezelf een schouderklopje kan geven, en daarna weer terugvallen in hetzelfde kinderlijk naïeve maar o zo gevaarlijke riedeltje.
'Want anders speel je Wilders misschien wel in de kaart', zoals Teeuwen zo scherp verwoorde.

Harry Turtle | 10-10-15 | 11:41

@De waard zijn gast | 10-10-15 | 11:35
Dat betekent dat we naar een samenleving toegaan waar we continu alert moeten zijn op aanslagen zoals in Israel. Steeds om je heen moeten kijken op verdachte situaties en personen. Dat zouden we niet moeten willen.

sinar2 | 10-10-15 | 11:41

Bij elke drie woorden uitgesproken door Syrische FSA-opstandelingen zit er altijd allah akbar tussen maar dat heeft niets met de Islam te maken.

Rien7847 | 10-10-15 | 11:40

Wacht maar tot het Halloween is en ze "verkleed" van deur tot deur gaan.

Roosx | 10-10-15 | 11:39

Jihadisten zonder baard is wat mij betreft gelijk aan militairen zonder uniform, en dienen aldus geheel in lijn met de afspraken gemaakt tijdens de Geneefse Conferentie ter plekke standrechtelijk te worden geëxecuteerd als zijnde spionnen.

VanBukkem | 10-10-15 | 11:39

Weet je wie ook zo'n eikelboom is, Xander van der Wulp. Bij Pauw zijn eigen visie van het verhaal opdringen. Met zijn NOS-hoofd verkondigd die graag steeds weer zijn eigen gelijk... Van objectiviteit heeft hij echter nog nooit gehoord, laat staan een andere mening/visie.

Klik_hier | 10-10-15 | 11:39

Je woont in Ter Apel en weet dat je buren er niet voor terug deinzen om een hoofd af te hakken, te moorden en te verkrachten.. Slapen deze mensen nog wel?

Mark_D_NL | 10-10-15 | 11:39

"Tussen de vluchtelingenstroom in Ter Apel zit maandelijks een aantal mensen met een verdacht oorlogsverleden, onder wie jihadisten.". Ja natuurlijk, wat dacht je dan, het zijn geen vluchtelingen, het is opzet:
themolesite.wordpress.com/nl-migrants...

La Bailaora | 10-10-15 | 11:38

Die Wil Eikelboom zal ongetwijfeld een naïeve sukkel zijn, maar moet ik echt geloven dat die plukjes haar haatbaarden zijn?

jeanmondo | 10-10-15 | 11:37

@Realism Is All | 10-10-15 | 11:33
Soms wilde ik dat ik niet zo realistisch ben als jij. Maar helaas, dat ben ik niet.

De waard zijn gast | 10-10-15 | 11:37

Lupuslupus | 10-10-15 | 11:31
"Waarom worden deze moordenaars niet gewoon *opgesloten*?"- omdat we niet weten wie we moeten opsluiten?

Panos88 | 10-10-15 | 11:36

Ik roep het al een tijdje : Het is niet de vraag of we hier terreur krijgen, maar wanneer ?

Wijze uit het Oosten | 10-10-15 | 11:35

Dus op 25 september van dit jaar zeg Wil Eikelboom nog met droge ogen dat er hooguit 7000 vluchtelingen naar Nederland komen? We zijn nu pak 'm beet twee weken verder en als ik het goed gelezen heb, komen er nu 700 per dag binnen (x 14 dagen is bijna 10.000 extra) en het einde is nog lang niet in zicht. Ik zou deze Eikelboom niet graag willen inhuren als expert.

FrankVeer | 10-10-15 | 11:35

@sinar2 | 10-10-15 | 11:28
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Meer dan twee als het moet.

De waard zijn gast | 10-10-15 | 11:35

Misschien zingen ze nog niet, maar ze neuriën wel

Toiletflush | 10-10-15 | 11:34

Laten we voorzichtig schatten:

Stel dat 1 op de 10 Monsterlims radicale ideeën heeft. Wacht, nog voorzichtiger: 1 op de 20.
Nou ok dan: 1 op de 25.

Voorzichtiger geschat bestaat niet.

Dat zijn er 4 op de 100, 40 op de 1000 en +40.000(!!!) op de miljoen (of meer) die ons blijkbaar te wachten staan.

Kan niet fout gaan.

Dat er goeden/gematigden zijn is hierbij helemaal niet relevant, want die zorgen op geen enkele manier dat die anderen zich gedragen.

Ze spreken zich ook zelden uit tegen die radicalen, een enkele uitzondering zoals Abouthaleb daargelaten.

Want broeders tenslotte, en die mag je niet afvallen.

Verder, 'gematigd' moet je relatief zien. Gematigd voor Monsterlim-begrippen misschien.

Maar een gematigde *kuch* Monsterlim is altijd nog extremer dan het gros van de Christenen, Joden of Hindoes.

Welnu, daar hejje je probleem.

Realism Is All | 10-10-15 | 11:33

Pas als het debat weer ingedut is en de bevolking het allemaal gelaten heeft geaccepteerd raakt de poep de ventilator.

yadda | 10-10-15 | 11:33

@VanBukkem | 10-10-15 | 11:28

Volgens Joop.nl is er gisteravond in Woerden een aanslag gepleegd.

Wasbakplasser | 10-10-15 | 11:33

Natuurlijk zitten er IS'ers tussen. Er worden momenteel in Nederland mensen uit hun eigen huis gezet om er terroristen in te huisvesten. Fuck dit land.

panadol | 10-10-15 | 11:32

Ik ga vast een ijzeren nekkraag aanschaffen ter bescherming tegen die Allah Hakbar figuren.

Gelukkig blijft politiek Den Haag wegkijken bij dit probleem. En maar blijven polderen.

Gewoon duidelijk maken dat ze in de regio worden opgevangen en dat de echte vluchtelingen gefilterd worden uit de massa. Dus het opnemen van gezinnen ipv 90% alleen maar mannen.

dubbelq | 10-10-15 | 11:32

Irritant dat de beleidsmakers en opniniemakers steeds maar doen alsof het enkel om een materieel- en aantallen-probleem gaat.

McMarx | 10-10-15 | 11:32

ISIS-terroristen, Al-Nusra terroristen, ze gaan gewoon de asiel-procedure in. Dat betekent dat ze gewoon los rondlopen en een groot gevaar zijn voor iedereen die bij hen in de buurt is of komt. Waarom worden deze moordenaars niet gewoon *opgesloten*?
.
ISIS heeft al maanden geleden gedreigd om te infiltreren in de vluchtelingenstromen. Maar de overheid veegt dat gewoon onder het tapijt. (Terwijl er ontelbare bewijzen zijn waartoe de moordenaars van ISIS en andere terroristen in staat zijn *en* dat ze hun dreigementen uitvoeren!)
Om de bevolking "rustig" te houden. Na de 1e moordpartij door de geïnfiltreerde terroristen is die rust vanzelf voorbij.
.
Het is gewoon misdadig hoe de bevolking door deze overheid wordt blootgesteld aan zéér groot gevaar.

Lupuslupus | 10-10-15 | 11:31

Rechercheur: ´Onder de vluchtelingen zijn ook deserteurs, die er geen geheim van maken dat ze hebben gevochten. Maar dat willen ze niet meer. Daarom komen ze hier.'

Geweldig. DAAROM komen ze hier. En ´hier´ is waar? Hier, bij en mijn geliefden om de hoek. Want een klein landje aan de Noordzeekust van ongeveer 350 bij 350 km groot met een onhoudbaar hoog aantal inwoners. Tussen die duizenden import ex-baarden zitten er minstens een tiental mafketels tussen die met een islamitisch duwtje in de rug zo weer de wapens oppakken. Maar stop je vingers in je oren want volgens onze ´recherche´ en aanverwante kleuterinstellingen als de IND is het meerendeel fantastisch volk om een vorkje mee te prikken. Dat er niet 10, 5, 4, 3, 2, maar slechts 1 mafketel voor nodig is om heel het land voor weer de komende 10 jaar plat te leggen, dat vergeten die ´rechercheurs´ voor het gemak erbij te vermelden. Welcome to the jungle.

chicago river | 10-10-15 | 11:29

@De waard zijn gast | 10-10-15 | 11:25
We gaan een spiraal van geweld in, dat is zeker.

sinar2 | 10-10-15 | 11:28

Ik heb bijna zoiets van 'kom maar op met die aanslag'.
Leuk is het niet, maar dan hebben we dat maar vast gehad.
Dan kunnen we eindelijk naar het volgende level met de discussie.

VanBukkem | 10-10-15 | 11:28

Iets met kruik zinken en barsten.

Bokito ergo sum | 10-10-15 | 11:28

Ok , dan weet ik bij wie ik moet zijn als er toch wel een IS-strijder op duikt.

roze_bril | 10-10-15 | 11:28

Die baarden, dat is DNA!!!
Oh nee sorry, iedereen verdient in Nederland een 2e kans, ook terroristen...

De waard zijn gast | 10-10-15 | 11:28

Het is écht tijd voor een Asielindustrie Follow-the-Money dossier aan topics. En elke flapdrol dieniets onzinnigs roept wordt tegen de follow-the-money meetlat gehouden.
.
Eikelboom verdient gewoon aan asieleisers dus hoe meer hoe beter. Nog los van het goedpraten in het belang van zijn clienten.

de Voorzittert | 10-10-15 | 11:28

Quote "Volgens Bibi van Ginkel, terreurdeskundige van Clingendael, wordt aanmeldcentrum Ter Apel niet massaal gebruikt als dekmantel. Van terroristen is bekend dat ze de weg nemen van de minste weerstand. Dat is asiel aanvragen in zo'n grote stroom zeker niet.''
Ben ik het mee eens, maar gebruik maken van de stroom middels trein en bus en vervolgens onderduiken bij sympathisanten is een stuk eenvoudiger, toch Bibi. Waarom zou je een status willen als je alleen maar van plan bent om jezelf op te blazen/ neergeschoten te worden. Toch Bibi. Waarom worden vluchtelingen die "vrijwillig" de centra verlaten niet opgespoord en uitgezet... Slaap zacht Nederland.

Durotar | 10-10-15 | 11:27

Klopt, er zitten ook geen kwaadwillenden bij, stuk voor stuk Nette Mensen™

harry21 | 10-10-15 | 11:26

Wil Eikelboom?

Panos88 | 10-10-15 | 11:26

Ik heb voor de zekerheid mijn katapult alvast gespannen.

lekker dan | 10-10-15 | 11:26

't Is wat, als je huis en baard moet achterlaten om een veilig heenkomen te vinden.

VanBukkem | 10-10-15 | 11:26

@sinar2 | 10-10-15 | 11:22
Er zitten ook absoluut heel veel mannen met gevechtopleiding en oorlogservaring tussen, want ook daarvan zijn er een hoop op de vlucht. Denk alleen maar wat er gedeserteerd is uit het Syrische en Iraakse leger. Ben er niet gerust op.

De waard zijn gast | 10-10-15 | 11:25

Een eikelboom, dat is een boom waar ze dit soort eikels aan moeten ophangen. Aan hun voeten welliswaar, maar toch...

De waard zijn gast | 10-10-15 | 11:23

En je maar afvragen waarom de bevolking helemaal klaar is met onze regenten, de staatsmedia en de gelukzoekers

kaplaarzenverkoper | 10-10-15 | 11:23

Er zitten absoluut wel mannen tussen die hier alleen gekomen zijn om aanslagen te gaan plegen. Je kan alleen nog discussieren of het er tientallen of honderden zijn.

sinar2 | 10-10-15 | 11:22

Wat lopen er toch een hoop mensen rond met een naief wereldbeeld. Kunnen we daar nou eens een postbus 51 spotje aan wijden?

Spinazi | 10-10-15 | 11:22

Wat de waarheid ook moge zijn, wij worden aan alle kanten gerust gesteld. De mensen die hier komen zijn lief en zielig, wij hoeven niet te vrezen.
De boodschap is duidelijk.

onnosel | 10-10-15 | 11:20

Ik denk dat Rutte nu twee onderste stenen heeft die boven moeten komen.

Snap je!? | 10-10-15 | 11:20

Terroristen die verkleed gaan als hoogopgeleide goedwillende moslims? Het Trojaanse paard is er niks bij.

heldheino | 10-10-15 | 11:19

Gewoon net zolang wegkijken tot je het zwaard niet ziet aankomen.

de Voorzittert | 10-10-15 | 11:18

Ach wat kan er nu eigenlijk gebeuren? Islam is immers vrede.

HoogToontje | 10-10-15 | 11:18

@yamahaha | 10-10-15 | 11:15
Als men over "hoogopgeleid" praat, kijkt met naar de educatiestandaard in het land van herkomst. Vervolgens is men hier in NL bezig om de educatie terug te brengen naar hetzelfde niveau.

Mastermattie | 10-10-15 | 11:18

@yamahaha | 10-10-15 | 11:15
Wel raketwerpergeleerden.

Godsammekraken | 10-10-15 | 11:17

Onzin, want #IS heeft geen raketgeleerden onder haar gelederen.

yamahaha | 10-10-15 | 11:15

Oh, deze kwam ook al asiel eisen in NL: http://www.spitsnieuws.nl/binnenland/2015/10/asielzoeker-in-nederland-opgepakt-om-moord-ex-vrouw .

Mastermattie | 10-10-15 | 11:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken