Joodse reli-terroristen zaaien dood en verderf. Wat er daarna gebeurt, zal alle Hamasfans verbazen
In Israel, everyone, including the LGBT community, has the right to live in peace, and we will defend that right. pic.twitter.com/H2fex3edfC
— Benjamin Netanyahu (@netanyahu) July 30, 2015
Joodse kolonisten hebben een Palestijnse woning in de fik gestoken met brandbommen, waardoor een anderhalf jaar oud kindje levend verbrand is. De ouders en een vierjarig broertje wisten te ontkomen. Op de woning was religieus-zionistische graffiti gekladderd, waarmee de brand dus een daad van theïstische haat en terreur is. Net zoals de ongeneeslijk religieuze gek die gisteren op de gay pride in Jeruzalem zes nichten (m/v/anders) neerstak, óók een terrorist is. Een reli-recidivist, bovendien, want hij was net drie weken vrij na tien jaar cel voor een vergelijkbare daad. Israël heeft duidelijk een orthodoxe joden-probleem. En dat erkent Israël dan ook. Netanyahu noemt de babymoord zonder omhaal een 'daad van terreur', zoals hij gisteren ook meteen reageerde op de Pride-stabbing met de woorden 'despicable hate crime', en meteen religieuze leiders in zijn land opriep om afstand te nemen van de verwerpelijke daad en er hard over te oordelen. Ook de Israëlische legerleiding spreekt van 'joods terrorisme', want die haten dit soort inteelt-fanatici. (Voorbeeld: deze prachtige whack-a-jew pica.) En hedenmorgen is bij grote krant Haaretz dit al te lezen: "We are to blame for the Jerusalem gay pride parade stabbing. We in the religious Jewish community have created a climate in which a 'bad seed' could come to think that murderous violence was a holy thing to do." Kijk. Dat kan dus in een ontwikkelde en open democratische samenleving. Meteen keihard veroordelen dit soort walgelijke daden van religieus fanatisme, sektarische terreur en blinde haat. Opdat het in de publieke opinie geen kans krijgt om levensvatbaar en alles overheersend te worden. We kennen nog wel wat Palestijnse politici, *kuch* activistische verenigingen, een aantal Jaberi's en wat Hamasgezinde rappers die daar nog een heleboel van kunnen leren.
Wow: Hugely influential ultra-Orthodox site @KikarHaShabat slams Jerusalem Pride stabber, calls him a "psychopath." pic.twitter.com/ezvBhayp8x
— Avi Mayer (@AviMayer) July 30, 2015
Reaguursels
Inloggen@de_landloper;
Jaja, de nederlansse strategie van verdeel en heers. Verdeel je politieke partij in kleinere partijen elk met een andere omslag en je wint altijd alle stemmen..
Oranje-Bilderberg naait U hard.
'lijken' moest zijn "kijken"
Ik maak het heel makkelijk. Wanneer een relizionist als Netanyahoo ergens voor is. Hoe mooi de uitgebrachte gedachte ook werd verwoord. Moet je eens even heel kritisch lijken..
Orthodoxe joden zijn juist tegen zionisten die geweldplegen tegen Palestijnen.
@Sano | 31-07-15 | 11:28
Nou joden dat zijn ook geen lieverdjes, hoor.
Zij steken baby's in brand, met huis en al.
Vinden joden leuk.
Jezus gristus geen stijl. Ongelofelijk dat jullie dit als zoete koek slikken. Misschien wordt het langzaam aan eens tijd dat jullie houding tov Israel toch iets objectiever (lees: kritischer) wordt. Of zijn jullie een filiaal van het CIDI geworden? Is Esther Voet bij jullie komen werken? Dit soort gejuich bij elke scheet die er in Israel gelaten wordt, maakt jullie als onafhankelijk medium echt volstrekt ongeloofwaardig. Zonde. Of sneu. Hoe je t ook noemen wil.
Piet Karbiet | 31-07-15 | 11:59
De NOS idem dito. En zo wordt het grote publiek misleid met gore leugens, links heeft overal bij het journaille de touwtjes in handen.
Niets gehoord op het journaal over de uitspraken van Netanyahu na deze moord, wel een journaliste met een snik in de stem, zoals het al decennia gaat!
Je zou bijna gaan denken dat er met twee maten wordt gemeten.
Ik hoor nu niemamd roepen dat dit niets met de Joodse godsdienst te maken heeft.
Het valt op dat nu niet gesproken wordt van een verwarde man, relatieproblemen of een arbeidsconflict.
Skunk57 | 31-07-15 | 14:08,
Jij bent degene die zijn ogen sluit voor wat Israël doet;
- Israël veroordeelt deze aanslagen openlijk;
- maakt jacht op de daders;
- en zal ze na een eerlijk proces straffen;
- vandaar dat die joodse messentrekker eerder 10 jaar vastzat.
Vergelijk dat eens met de moorddadige buren van Israël, die;
- aanslagen op (joodse) burgers verheerlijken;
- die het onthoofden van een joodse baby belonen met de eretitel "martelaar", omdat de dader naar de gevangenis moet;
- daders alleen oppakken als dat in hun eigen belang is;
- niet aan eerlijke processen doen, onder geen enkele omstandigheid.
Reli-idioten heb je overal, dus ook in Israël, ook onder joden.
Maar het is geen toeval dat de islam pakweg 30 miljoen keer zo gewelddadig is als alle andere religies tezamen.
Dat heeft alles te maken met de acceptatie van islamitisch geweld door islamitische geestelijken, media, politici, leiders, voorbeeldfiguren etc.
Cidiood | 31-07-15 | 11:31,
Onzin.
Er zijn nauwelijks joodse terroristen, en dus worden er nauwelijks joden veroordeeld wegens terroristen. In het verleden zijn joden die zich schuldig maakten aan geweld tegen wie dan ook echter altijd aangepakt.
Jij weet geen voorbeelden van het tegendeel.
Heel anders is dat in de islamitische wereld, waar lieden als Samir Kuntar militaire onderscheidingen kregen van oa Abbas, Ahmadineyad en Assad voor het doodslaan van een 3-jarig kind.
Want joods.
Ook al-jazeera, hezbollah en de Belgische AEL vereerden deze "held".
Cidiood | 31-07-15 | 12:57,
Je doet nu net alsof Israël een islamitisch land is.
Dat is natuurlijk onzin; Israël is geen islamitisch land. Israël zou dus nooit proberen om "zomaar" 100 onschuldige burgers te doden.
Dat is nou juist de reden dat moslims alleen tegen Israël hun kinderen inzetten als levende schilden. Talloze Arabische terroristen danken hun leven aan het feit dat Israël de ene na de andere aanval afblies, juist vanwege die menselijke schilden. Bij gevechten tussen moslims onderling gebruiken ze hun kinderen nooit als schild; moslims weten dondersgoed dat moslims geen enkele moeite hebben met het doden van andere moslims en hun kinderen.
Zoals voortdurend blijkt in praktisch elk islamitisch land.
Het leger haat dit soort eikels niet in de laatste plaats omdat zij hun container moeten beschermen tegen "terroristen" als ze die weer eens bij een Palestijn in de tuin hebben geparkeerd, met alle risico's en trauma's van dien.
@Parel van het Zuiden: Hulde, meer meer!
Ik denk dat een wereld waar 1,5 miljard joden zouden leven, WEL zou zorgen voor een betere wereld.
Wim Denkbaar | 31-07-15 | 12:19
Weet je hoeveel enge orthodoxe joden je daar dan tussen hebt lopen, die zich zelf verheven voelen ten opzichte van niet-joden.
Zo'n rechtse politicus zei het gisteren "een jood mag geen andere jood neersteken", waarin hij de suggestie wekt dat niet-joodse homo's wel neergestoken mogen worden.
@vaas klaak | 31-07-15 | 16:01
Dutch courage heeft niet zozeer met wegkijken te maken. Het komt van de Engelsen die, toen ze met ons in oorlog waren, elkaar wijs maakten dat wij allemaal altijd bezopen waren en dus alleen maar zo dapper waren omdat we ons vol hadden gegoten met alcohol.
Zo, en nu hoor ik graag een antwoord op deze geweldige statements van al die Israël hatende Linkslieden. IEDEREEN, van de diverse religies etc., neemt per direct en onomwonden afstand van deze daden. Zeggen waar het op staat. Moet je hier in het zo gewéldige (barf) "tolerante" Nederland eens om komen. Zie elders op deze site t.a.v. de Homo society in R'dam. Hier worden alle rechten, die we met veel pijn en moeite in jaren hebben opgebouwd, zó hup binnen een vrijdagnamiddagje ter grave gedragen. Om vooral maar geen mensen voor het hoofd te stoten. Zum kotzen!
lol @ verkeerde topic
-weggejorist-
In een boek wat ik graag lees is er een burgeroorlog in Israël die alleen gewonnen wordt om het feit dat de tegenstander van de gevestigde orde deze orthodoxen zijn, die nooit in dienst hebben gezeten. Als ik dit zo hoor dan zou dat best eens kunnen, mochten er een paar een goede reden hebben.
Prima reactie. Wat je verder ook van Israël vindt.
Ik niet vaak(nooit) een leider van een Islamitisch land dit zien doen.
@Tisnietanders
Ja want Atheisten die elkaar om een verschil in levensvisie vermoorden komt dagelijk in het nieuws!
Hersensisanders.
Religie, het zou verboden moeten worden
clockandhammergame | 31-07-15 | 14:28
Ja, want dan zou de wereld opeens in peis en vree met elkaar leven. Pfffff... Fundamentalistisch atheïsme... het zou verboden moeten worden.
En dit verdwijnt weer als een scheet in een riool, want het past niet in het simplistische wereldbeeld van links. Want volgens links is elk volk een monocultuur, waar de laagste gemene deler voor iedereen telt. Waarom anders negeren ze de seculiere en vervolgde mensen uit Moslimlanden, of staan ze er op dat elke individuele Israëli medeplichtig is met de daden van extremisten?
Religie, het zou verboden moeten worden
Ik kan me de situatie niet voorstellen wat ik zou doen als ik met mijn kind in dezelfde kamer lig te slapen en een religekd gooit een brandbom naar binnen.
Ik zou denk ik als eerst mijn kind grijpen en door het raam springen.
vervolgens die religek kapotmaken.
@Barani517 | 31-07-15 | 10:46
Nee, deze man slaat geheel toevallig 2 x tegen homo's toe en dat is natuurlijk niet omdat hij een extremistische geloofswaanzinnige is.
Sluit je ogen voor wat men in Israël doet, als je dat beter van pas komt.
De daders zijn al genoeg gestraft door in hun schaamtecultuur aanzien te verliezen.... O, wacht even. Joden hebben geen schaamtecultuur. Dus de schuldigen zijn zo maar onvoorwaardelijk helemaal zelf schuldig. Een Nederlandse D66 rechter zou het er maar moeilijk mee hebben.
Iepjesziekte | 31-07-15 | 13:17
Wat zou Jezus doen? Ga maar eens (opnieuw) het nieuwe testament lezen..
Respect voor die reactie. Weer eens wat anders dan 'Dit heeft niets met islam te maken. Het is een complot om islam zwart te maken.' Niet naar een ander wijzen en terwijl je de rotte appels een hand boven het hoofd houdt maar als er dingen gebeuren uit naam van jouw religie en cultuur de problemen benoemen en aanpakken.
@Cidiood | 31-07-15 | 13:06
Ja, dat geloof ik zelf. Als u net als ik Hans Jansen las op GeenStijl, dan weet u dat hij graag de boeken van Rodney Stark aanhaalde. Stark haalt alle belangrijke wetenschappelijke ontdekkingen aan op dit gebied en vertelt een overtuigend verhaal over het ontstaan van de wereldgodsdiensten.
Ik kan het u aanraden. Een goed boek lezen is altijd beter dan zelf een meninkje verzinnen om je atheistische sprookje te staven.
@Piet Karbiet | 31-07-15 | 11:59
Amen.
Iepjesziekte | 31-07-15 | 13:00
Meeste delen Oude testament historische verhalen? Wahaha geloof je het zelf? Ik vrees het wel.. Het zijn vooral gejatte verhalen en verzonnen daden om er een volk van te kunnen maken. Palestijnen bestaan, het zijn gewoon mensen.
Dit laat precies zien wat het verschil tussen Israël en de Moslims is. Moslims: op geen enkele manier kritiek op wat er dan ook door de eigen achterban wordt uitgevreten. Het kan eigenlijk niet gek genoeg zijn.
Israël: strakke normen en waarden over vrijheid en gerechtigheid die ongeacht wie ze overtreedt worden gehandhaafd. Ze houden zichzelf en hun geloof verantwoordelijk voor hun daden. Ze zijn ook eerlijk als het kritiek op zichzelf betreft.
Dit laat precies zien waarom wat mij betreft Israël altijd het voordeel van de twijfel zal krijgen.
@bruin kikkertje | 31-07-15 | 11:05
Er is steeds meer archeologisch bewijs dat de joden al duizenden jaren in Palestina zaten, bovendien zijn de meeste delen van het Oude Testament historische verhalen. Filistijnen was een scheldwoord. Palestijnen (die van nu) bestaan niet, het zijn Arabieren die gebruikt worden door corrupte mohammedaanse haters die hen in vluchtelingenkampen opsluiten om de VN- en EU-subsidiestroom door te laten gaan.
Israel is nu nog maar een postzegellandje. Jordanie is het land van de Palestijnen. Uw haat tegen het joodse geloof (en alle andere geloven) is zo groot dat u uw eigen atheistische sprookje heeft verzonnen.
Ik moet er trouwens niet aan denken als het een Israëlische baby geweest was. Hoe was de vergelding dan geweest op Gaza etc? 100 doden extra? Hoop dat ze die kolonisten goed aan pakken maar niet zoals ze met de Palestijnen omgaan.. Dat zal wel niet!
Het grote verschil tussen de westerse en niet westerse maatschappijen is dat westerse maatschappijen een zelfreinigend vermogen kennen, de niet westerse niet.
@brrr_ | 31-07-15 | 10:49
U - en de redactie van GeenStijl - begrijpt nog steeds niet dat het jodendom en christendom niet niet te vergelijken zijn met de islam. Net als GeenStijl scheert u alle geloven over één kam. Maar de verschillen zijn enorm: de islam is met het zwaard verspreid, is intolerant en er is niets uit voortgekomen dat de mensheid verder brengt. Jodendom en christendom zijn godsdiensten met een redelijk godsbeeld. Dit stimuleert wetenschap en kunst. Daarom staan deze godsdiensten (met uiteraard het hellenisme) aan de basis van onze westerse cultuur.
"Thereau87263396 | 31-07-15 | 10:48
Dus als Hamas bommen gooit op Israël en Israël reageert daarop door zichzelf te verdedigen, dan is Israël volgens u de agressor. Mooi inkijkje in uw verknipte geest.
@Thereau87263396 | 31-07-15 | 10:58
U leeft ver buiten de werkelijkheid. Israël wordt omringd door hatende, niets nuttigs presterende schurkenstaten die in naam van Allah alle joden de zee in willen drijven en het joodse land van de kaart willen vegen. Israël is het enige beschaafde land in de regio, het enige land met godsdienstvrijheid en andere burgerrechten, waar moslims in het parlement zitten.
"En omdat de Joden in hun ontwikkeling ver boven moslims staan, dat laten ze ook nu weer blijken, willen moslims uit frustratie de Joden vernietgen. Hitler was net zo gestoord. Jodenhaat is afgunst. Alleen ziekelijk gefrustreerde jaloerse losers lijden eraan. En hoe zieker de geest van dit soort figuren, hoe groeter hun haat en agressie. Hamas, IS antisemieten, allemaal hetzelfde verhaal. Jaloerse, gefrustreerde kwaadaardige losers".
The real McCoy | 31-07-15 | 12:33
====
Amen. Een uitstekende tegel, u slaat de spijker op de kop.
En omdat de Joden in hun ontwikkeling ver boven moslims staan, dat laten ze ook nu weer blijken, willen moslims uit frustratie de Joden vernietgen. Hitler was net zo gestoord. Jodenhaat is afgunst. Alleen ziekelijk gefrustreerde jaloerse losers lijden eraan. En hoe zieker de geest van dit soort figuren, hoe groeter hun haat en agressie. Hamas, IS antisemieten, allemaal hetzelfde verhaal. Jaloerse, gefrustreerde kwaadaardige losers.
@Ron Burgundy jr. | 31-07-15 | 12:13
Ik zie een Palestijnse Bibi niet gauw met een bomgordel lopen.
vanhetvarken | 31-07-15 | 11:49
Je bent het dus met me eens. Mooi!
@delije | 31-07-15 | 09:59
Ik denk dat een wereld waar 1,5 miljard joden zouden leven, WEL zou zorgen voor een betere wereld.
Von Affenstein 11.18: Als die geitenhoeders uit de woestijn kwamen en Jericho veroverden, is dat toch alleen maar mogelijk omdat Jericho al langer bestond en nog wel als stad met de nodige kennis en geschiedenis. Want stenen gebouwen en een stadsmuur die normaal oninneembaar geacht werd heb je niet zomaar.
Geitenhoeders daarentegen hadden wel hun ramshorens die ze ook in de woestijn gebruikten om naar mekaar te toeteren. Waarmee ze de aandacht van de verdedigers van Jericho afleidden om aan de ander kant stiekum de stadsmuur te ondergraven. Met de hulp van Jaweh natuurlijk. Dat dan weer wel.
Als Bibi een Palestijn was geweest had hij al niet meer geleefd.
Ik wens iedereen vrede toe!!
Of zeg ik nu iets heel raars?
vanhetvarken 11.14: Die Kelten waren zelf veroveraars die West-Europa inpalmden. Ze achtten zich beter dan de oorspronkelijke bewoners en woonden het liefst op de heuveltoppen om zo op hun onderdanen neer te kunnen kijken.
Alleen in NL waren er niet zoveel want er waren in de deltamoerassen weinig heuvels en ook te weinig bewoners om van te profiteren.
Ik denk dat die Germanen er toch eerder waren want ze zijn daar witjes genoeg voor.
Als nakomelingen van de grotbewoners en later zwervers door de donkere bossen?
Blijft verbazingwekkend dat een land zoals Israël altijd en overal in de westerse wereld zachte veertjes in de reet gestoken krijgen.
@ Anti Israël posters:
Kijk naar de landen in het Midden- Oosten. In alle landen op een (1) na is het een zooitje. Dat ene land wat een democratie en mensenrechten heeft. Veder een sociaal systeem heeft die men nergens ter wereld aantreft. Verder ook een bloeiende wetenschap heeft, dat is het beloofde land Israël.
Meer chocolade kan ik er niet van maken.
BBC eenzijdig pro-Palestijns: verbergt Palestijns antisemitisme.
.
Engeland, juli 2015
.
De BBC geeft toe dat ze soms kunstgrepen toepast in documentaires om Palestijnen sympathieker te laten lijken. In de deze zomer uit te zenden documentaire Children of Gaza gebruiken Palestijnse kinderen regelmatig het woord yahud(jood). De BBC vertaalt dit consequent met Israëliër. BBC-buitenland correspondente Lyse Doucet: we vroegen het vertalers. Als kinderen het woord jood gebruiken, bedoelen ze echt Israëliër.
Toch is bekend dat Palestijnse kinderen antisemitisch zijn. Zo verheerlijken Palestijnse kinderen in zomerkampen terrorisme en zingen antisemitische liederen die al dateren van de tijd voordat Israël werd opgericht.
Uit recente tweets van de BBC monitoring groep blijkt dat de BBC diverse beelden van Israëliërs op de vlucht voor raketten uit de Gazastrook, bewust niet heeft uitgezonden. De BBC ligt al langer onder vuur vanwege bevooroordeelde pro-Palestijnse berichtgeving. Zo stond een journaliste te huilen bij het zien van de slechte gezondheidstoestand van Arafat.
Ook uit onderzoek van senior redactie adviseur Malcolm Balin uit 2004 blijkt de eenzijdige pro-Palestijnse gezindheid. De BBC besteedde ruim 300.000 pond tegen een beroep op de Freedom of Information Act om te voorkomen dat dit rapport publiek zou worden.
@Thereau87263396 | 31-07-15 | 11:31
Ga nu niet liegen. daar begon het mee bij jou. Palestijnen die al 10 jaar vastzitten zonder enige vorm van proces.
@Cidiood | 31-07-15 | 11:31
Wat terroristen gedogen betreft, hebben de Arabieren een oninhaalbare voorsprong op Israel, wie is er nu hypocriet ?
@Thereau87263396 | 31-07-15 | 11:24
De NOS zegt daar zelfs dat het gebruik van witte fosfor niet verboden is. En nogmaals, het Rode Kruis zegt dat het niet als aanvalswapen is gebruikt.
Iemand teveel dagelijkse standaard gelezen?
@Thereau87263396 | 31-07-15 | 11:21
1. Is geen bron maar de interpretatie die jij eraan geeft. Welke verdragen overtreedt het dan? Voor je over één of andere resolutie begint wil ik je even voorhouden dat de Palestijnen zich ook niet aan de resoluties houdt. Wat is het onfatsoenlijke aan de internationale politiek van Israël?
2. Een Youtubefilmpje moet aantonen dat het zo is? De maker heeft zijn eigen definitie van terroriseren. Ik noem het optreden tegen terroristische aanvallen op burgerdoelen met raketten.
3. Van Israël wordt aangenomen dat het kernwapens bezit. Niets meer en niets minder. Maar jij hebt als enige in de wereld wel de bewijzen ervoor? Of is het hebben van 20 ton aan zwaar water bewijs genoeg om aan te tonen dat Israel beschikt over kernraketten?
@Thereau87263396
Dank u voor het bewijzen van mn punt, je bent een onverbeterlijke extremist die elk feit die niet strookt met zn wereldvisie keihard negeert.
Schijnheilig, de regering Netanyahu heeft jaren lang deze terroristen met zachte hand aangepakt/gedoogd.
Waaat? Geeneens snoepjes uitgedeeld? Geen juichende menigten met kalashnikovs die afbeeldingen ronddragen van deze 'geloofsheld' *kuch*?
@sano Hallo meneer, ik heb het nergens over Palestijnen of Hamas. Ik ben ook niet pro-Israel of Pro-Hamas, Pro-Palestina etc. Dus meneer 'mafklapper', ernstig stukje... niet goed en dit moet iedereen veroordelen.
@VonAffenstein | 31-07-15 | 11:18
.
Kijk, u kent de geschiedenis. De Filistijnen kwamen van Kreta. Daar zijn ze ook weer naar terug gegaan. Na het neerslaan van de 2e Joodse opstand noemden de Romeinen Judea als straf Filistina, om de Joden een loer te draaien. Het Arabisch kent geen letter P.
@Thereau87263396 | 31-07-15 | 11:21
U heeft natuurlijk wel door, dat u zelf uw eigen argumenten ontkracht.
Israel heeft een voorgesteld Non-Proliferatie niet getekend, is daar dus ook niet aan gebonden.
@Thereau87263396
He mafklapper waarom reageer je niet op:
www.npr.org/sections/parallels/2015/05...
Ohja dan moet je het feit erkennen dat Hamas holbewoners / barbaren zijn en Israel een beschaafd land. Dan ontploft je hoofd ofzo.
Joden hebben trouwens een ingewikkelde relatie me 'vis'. Of eigenlijk schelpdieren. Joden moeten ook altijd twee ijskasten hebben. Vlees, en melk. Enzo. Orthodoxe malloten die flikkers neerhalen zijn maLloot. Joods, islamiet, griezelige gristenen. Je kunt tegemwoordig GOFFEROMME nergens rustig rondstappen zonder met een of andere leip te maken. Zo'n leip die even wil spelen met je leven.
Wat is dit voor stijlloze DDS kop? Ik had een sneer verwacht...
@VanBukkem | 31-07-15 | 11:18
Hoedje af, de Nazi's er weer bijgehaald.
Kijk op de kaart, lebensraum ammehoela.
@VanBukkem | 31-07-15 | 11:18
Lebensraum. Dat herinnert me er aan om de handtekeningen voor het referendum zo in de brievenbus te gooien.
@the_challenger EEN artikel over de fosfor: nos.nl/artikel/133406-israel-ontkent-s...
@the_challenger 1. Een schurkenstaat (vertaling van het Engelse rogue state) is een pejoratieve term die in Nederland en Vlaanderen gebruikt wordt om een land te beschrijven dat zich buiten internationale verdragen stelt en zich in de internationale politiek 'onfatsoenlijk' gedraagt. Israel bij uitstek! 2. Israel heeft de bevolking van Gaza geterroriseerd.. check: www.youtube.com/watch?v=xJN9fnt0rpw. 3. Israel is widely believed to possess nuclear weapons and to be the sixth country in the world to have developed them, allegedly having built its first nuclear weapon in December 1966. It is one of four nuclear-armed countries not recognized as a Nuclear Weapons State by the Nuclear Non-Proliferation Treaty (NPT) Israel has refused to sign the NPT despite international pressure to do so, and has stated that signing the NPT would be contrary to its national security interests.
Nee, Israel mag geen kernwapens hebben. Klopt.
@Thereau87263396 | 31-07-15 | 11:14
En waar is die bron over fosforbommen. Als daar ook maar 1% van waar is zou de NOS dat ons allang verteld hebben. Het gebruik van witte fosfor om de boel s'nachts te verlichten of om rookgordijnen aan te leggen is iets anders. Zegt zelfs het anti- Rode Kruis.
Er is geen bewijs dat het op mensen gebruikt is.
Het probleem is heel eenvoudig. Die Joden zitten daar en kunnen niet weg. Die Palestijnen passen zich aan, of verhuizen. Het is niet anders.
Vanaf dat de eeste vis dacht: 'kom, ik ga eens een stukje kuieren'.
Cuyahoga | 31-07-15 | 10:18
Nou wil ik geen veren in reten steken. Maar jij, Cuyahoga(wat een nick trouwens), buitengewone humor. Ik zie hem al gaan. Die vis. Kuierend op de oever.
-weggejorist-
Eigenlijk is het gewoon lebensraumpolitiek wat die joodse kolonisten bedrijven....
@Thereau87263396 | 31-07-15 | 10:58
Wat is er een schurkenstaat aan dan? Welke landen heeft Israël geterroriseerd met haar gedrag? En het kernprogramma is illegaal? Heb je daar een bron voor of vind je dat Israél geen kernwapens mag hebben? Zo maar wat vragen.
@tipo Haha. Jij bent goed in verdraaien. Inderdaad vanuit de Israëlische politiek vertrouw ik niets. Dat klopt! Ik heb verder nergens gezegd dat Israel het recht niet heeft om zich te verdedigen... Het met fosfor bombarderen van burgerdoelen in Gaza noem ik niet verdedigen, dat noem ik oorlogsmisdaden. Grow a brain, dude.
@bruin kikkertje | 31-07-15 | 11:05
Zo kunnen we nog even doorgaan. Wat te denken van die snert Germanen, die ons Kelten grotendeels uit Nederland jaagden.
@Mad Jack the Pirate | 31-07-15 | 11:03
Persoonlijk denk ik, dat Zeefert bedoelt, dat de Palestijnen die Joden wat teveel geplaagd hebben. Wel eens op de kaart gekeken, waar die Palestijnen allemaal naar toe kunnen, dit in tegenstelling tot de Israeli's ?
@Thereau87263396 10:56
Je zegt zelf dat je niets uit Israelische hoek vertrouwt. Niets.
Je zegt zelf dat Israel niet het recht heeft om zich tegen haar totale vernietiging te verdedigen. Want dan is het opeens een 'oorlogsmisdaad'.
Tsja, en dan gaan huilen dat je in een hoek gezet wordt als Jodenhater. Grow a beard, dude.
doorny 09.59: Hebben de joden echt "recht" op dat land? Waarom? Volgens jou dus door de geschiedenis. Waar staat dat?
Er was eens een welvarend land en volk, Filistijnen genoemd, dat overrompeld werd door een bende armoezaaiers en geitenhoeders uit de Sinaiwoestijn.
Want dat land "stroomde over van melk en honing".
Om hun genoside en landroof te vergoelijken fantaseerde hun leider dat het hen beloofd was door een zekere Jaweh, die dus zijn zegen gaf voor die volkerenmoord.
Een volkerenmoord, die vandaag nog altijd opnieuw gevoerd wordt tegen de bewoners die zich nog altijd Filistijnen noemen oftewel Palestijnen.
Ik zie ook nog een andere parallel: het goed georganiseerde en welvarende Europa wordt momenteel overrompeld door, alweer, armoezaaiers uit de woestijn. In hun ogen is Europa het land dat overvloeit van melk en honing, dus pakken maar, want Allah vindt het goed. Zeggen hun leiders die het lezen in een boek.
-weggejorist-
Als je een hond maar lang genoeg pest dan moet je niet raar opkijken als deze opeens een keer bijt.
zeefert | 31-07-15 | 10:24
Je bedoelt hier een Palestijn die verdreven is uit zijn huis?
Beide aanslagen waren overigens verschillend van aard: de homohater was een orthodoxe jood, die waarschijnlijk tegen de staat Israel is (!), de aanslag tegen de Palestijnen ging om rechtse kolonisten die menen dat Palestina van 'hun' is. Geen orthodoxe joden dus, maar een soort fascisten.
Maar goed: beide aanslagen zullen wel gebruikt worden om aan te tonen dat moslims niet gewelddadiger zijn dan joden of christenen. Het subtiele verschil tussen enorme terroristenlegers en enkele obscure eenlingen zoals Brevik is niet aan deze goedpraters besteed.
vanhetvarken | 31-07-15 | 10:56
Ik heb het over terugkopen van land en niet 'zo maar ergens een hut plaatsen'. Als je daarin Palestijnen minder rechten geeft land terug te kopen wat van hun ouders gestolen is dan noem ik dat geen democratische wetgeving maar wetgeving die onderscheid maakt naar afkomst.
@luto | 31-07-15 | 10:52
God/Allah kan ik sowieso niet overtuigen, want die bestaat niet ;)
@Thereau87263396
Hamas heeft een honderfout meer aan palestijnen vermoord dan Israel mafklapper.
@The_Challenger ik kies geen kant in dit conflict. Mocht het waar zijn dan is dit inderdaad smerig en verwerpelijk. Ik heb het in deze over Israel en dat is een schurkenstaat met een illegaal kernprogramma.
Beginnen jullie nu ook met die clickbait titels?
@Simon_GS | 31-07-15 | 10:41
Dan is ze net zo democratisch als Nederland. Hier staat de autochtone bevolking ook onder aan de ladder als het om bevoordelen gaat. Positieve discriminatie heet dat. Waarom mag dat hier wel en daar niet?
@tipo Dit vind ik een rare redenering. Niets vertrouwen uit Israëlische hoek = alle Joden haten. Dat vinden sommige mensen toch heerlijk: mensen in de anti-semitsche hoek jagen. De politiek in Israel deugt m.i. totaal niet, sterker nog aan het hoofd (en daaronder) staat een oorlogsmisdadiger die in Den Haag voor het tribunaal dient te verschijnen. Met zo iemand aan het hoofd kun je politieke acties uit dat land totaal niet vertrouwen.
@Simon_GS | 31-07-15 | 10:49
Dus verdreven/uitgewezen/verhuisde Palestijnen kunnen geen land kopen in Israel en u vindt dat vreemd en ondemocratisch ?
Vindt u bestemmings plannen in Nederland dan ook ondemocratisch, waardoor ik niet zo maar overal een plaggen hut mag plaatsen waar mijn ouders ooit gepiest hebben ?
@Thereau87263396 | 31-07-15 | 10:48
Kinderen als schild inzetten en wapens opslaan in de ziekenhuizen. Dan lok je het uit.
Je kinderen als kanonnenvoer inzetten. Bah. Vies smerig volk is het.
@Barani517 | 31-07-15 | 10:46
Ik denk eerder, het is een islamitisch complot om het jodendom zwart te maken!
@wonderful-Life
Probeer God hiervan eens te overtuigen.
Hij heeft hele andere plannen. ;)
@brrr_ | 31-07-15 | 10:43
Godwinnen is de enige linkse uitvinding die ik wel kan waarderen. Zeker als het terecht is. Maar ik bedoelde gewoon de PVDA D'66 GL en de SP. Die zijn er voor om anti-semitische clubjes gewoon te financieren vanuit de staat.
Maar blijf om de hete brij heendraaien. Waarom dan perse de open democratie van Israël? Jij bent trouwens diegene de de Palestijnen erbij haalt. Die waren toch zielig omdat ze zonder proces vast zitten? Dat zonder proces gestraft worden is het lijdend voorwerp. Niet de open democratie. Dus nogmaals de vraag: Wat te doen met Hamas die doodstraffen uitdeelt aan Palestijnen zonder enige vorm van proces?
@Thereau87263396 10:36
Als je echt helemaal niks uit Israël vertrouwt, dan haat je alle Joden, enkel omdat ze Joods zijn. Werk jij toevallig bij het NOS-journaal?
Ik wil graag een wereld zonder religie. Mag dat?! Dat je nog in 2015 je hele leven door een sprookje van duizenden jaren geleden laat beïnvloeden, je spoort echt niet hoor, kan je niet zelfstandig nadenken?! Gewoon wees lief voor je medemens, geniet van het leven, kortom, leef en laat leven, zo simpel is dat! Daar heb je toch geen eeuwig oude sprookjes voor nodig?!
@brrr_ | 31-07-15 | 10:39
Een open democratische samenleving kan zich genoodzaakt zien zichzelf te beschermen door heel open en democratisch met een ruime meerderheid te beslissen, volslagen- en/of wannabe terroristen uit het maatschappelijk verkeer te houden.
Niks vreemds aan hoor.
vanhetvarken | 31-07-15 | 10:44
Probeer maar eens als Palestijn land terug te kopen waar je ouders verdreven zijn. Dat wordt geblokkeerd door Israëlische wetgeving. De hele wetgeving rond land is anti-democratisch.
-weggejorist-
Religekkies will be religekkies.
@iustus Oh daar hebben we 'm weer... Kritiek op Israel = anti-semitisme. Dat simpele riedeltje blijft interessant. Israel als staat is gewoon een agressor. uit. Periodiek Gaza bombarderen waarbij geen enkel burgerdoel wordt gespaard... Dat is gewoon volkerenmoord. De vraag hoe en waarom ze er mee wegkomen is nog interessanter... denk daar maar eens over na! Dat de moslims in de omgeving niet onschuldig zijn snap ik ook nog wel! Zij beschikken echter niet over wapentuig voor precisiebombardementen... Precisiebombardementen op ziekenhuizen in Gaza is toch vrij precies en laat weinig tot discussie over.
-weggejorist-
Wat ik hier nu zo treurig vind? Dat iedereen hier, als het alleen moslims betreft, direct roepen dat ze teruggestuurd moeten worden e.d., maar zodra er iets Joods om de hoek komt kijken zij het massaal tegen Israel beginnen te haten. Dan ben toch, op een rare manier, antisemitisch bezig hoor. Betekent dus dat het, sowieso alom aanwezige, latent antisemitisme direct de kop opsteekt. Niet binnengehouden kan worden, zeg maar.
Hoezo Joodse terroristen? Dit zijn verwarde mannen en het heeft niets met het Jodendom te maken.
Beschaafde reactie op een onbeschaafde daad. Nu zullen de palestijnenlovers wel weer gaan downgraden tot het hun bekende niveau door over nederzettingen en Politici te reppen. Of is het rappen?
@Thereau87263396 | 31-07-15 | 10:36
Het is maar goed dat jij niet 75 jaar terug leefde. Maar voor zulke figuren hebben we de Joop uitgevonden. Digitaal afvoerputje voor Nazi's
@Simon_GS zoals hun heilige geschriften het ook voordraagt.
@Simon_GS | 31-07-15 | 10:41
Worden Joden in Israel bevoordeelt ?
Waarmee dan ?
5 jaar dienstplicht ?
-weggejorist-
@Thereau87263396
Damnnnn wat een stormfront tegeltje heb je daar getikt.
@Haberdoebas | 31-07-15 | 10:33
Juist, laten we dit probleem met die domme geloven op Last-in-First-Out basis gaan oplossen.
Zo democratisch is Israël ook weer niet zo lang het in de wetgeving Joden bevoordeelt boven andere bevolkingsgroepen.
Mooie standpunten van Israël! Maar dat verandert niets aan overgrote deel van de haters, die blijven haten. Gaat bij hen niet om wat Israel zegt, maar om wat ze zijn; joden.
Kijk maar naar: Thereau87263396 | 31-07-15 | 10:36
-weggejorist-
@brrr_ | 31-07-15 | 10:31
Nee, dan Hamas. Die doodstraffen uitdeelt aan PalestIJnen zonder een vorm van proces.
Weet je wie ook niet veel op had met de Joden?
Haha wat een grap.
Trappen we daar nu met zijn allen in. Bibi en z'n Israel moet weer even zijn imago in de Westerse wereld opvijzelen (want na het verdrag met Iran voelen ze zich internationaal toch echt gepasseerd. ALARM!)
Een compleet gestoorde oorlogsmisdadiger wordt hier de hemel in geprezen omdat hij even lief klinkt.
Ik vertrouw na jaren van moord, list en bedrog nu eenmaal helemaal niks uit Israëlische hoek.
@brrr_ | 31-07-15 | 10:31
En u denkt, dat die Palestijnen zonder enige reden van de straat af worden gehouden ?
Ha ha, ja de wereld is van iedereen. In Duitsland bouwen ook 8 miljoen Turken hun huizen en winkels. Mogen de Joden ook ergens wonen s.v.p.? Zij hebben na hun vlucht naar Israel in Noord Afrika voor 600 miljard dollar aan grond, huizen en andere bezittingen achtergelaten. Geconfisceerd door den Arabier. Hoor je de VN nooit over.
Mensen die anti Israël zijn zijn net zo dom en barbaars als de Palestijnen en de rest van de reli gekkies. Kappen met die kut geloven, wat een simpele zielen zeg.
En gifkikker reageer wat je wil maar van mij mag Palestina verrotten samen met de eerst van de religie tuig. Fuck de Koran, fuck de bijbel, fuck de torah, en fuck al jaberi.
@Tobi | 31-07-15 | 10:02
Dat pappen en nathouden van religekkies is de vooral schuld van het CDA. Zolang de artikel 6 en 23 van de grondwet heilig zijn, zullen dit soort uitwassen ook in Nederland plaats kunnen vinden.
Als uitverkoren volk lijken ze niet anders te zijn dan de lui die ze verafschuwen.
Tjonge jonge, die Arabieren lopen institutioneel whole-sale mensen af te slachten en dan draait er eens een Jood door is dat wereldnieuws.
-weggejorist-
Maar het allerergste is nog, dat dit zo slecht afstraalt op het Zionisme.
www.youtube.com/watch?v=z1fGD_gTxTo
@mindless | 31-07-15 | 10:11
Die Westbank heeft er alleen maar baat bij. Als die Palestijnen dat nu eens begrepen dat ze mee kunnen varen op de creatie van welvaart door o.a. die gekkies dan hadden ze er nu heel wat beter voor gestaan.
@GifKikkert | 31-07-15 | 09:56
Wat is er nou weer mis met die muur. Die beschermt toch de Palestijnen tegen die hele horde bloeddorstige Joden ?
die reli-gekkies lezen geen kranten dus dit nieuws zal ze niet bereiken. Enige wat toegestaan is in hun compound zijn gecensureerde pamfletten die op een muur geplakt worden, en de dorpsomroeper die soms wat door de straten schreeuwt.
Als je een hond maar lang genoeg pest dan moet je niet raar opkijken als deze opeens een keer bijt.
Antitheist:
Je vergeet atheïsme en satanisme, boeddhisme, hindoeïsme, communisme, liberalisme, socialisme, feminisme,gay-isme, science, evolutionisme en de rest .....
Nou poe poe een veroordeling... Als iemand uit gaza een Joods huis in de fik steekt dan regent het er vervolgens drie dagen bommen en granaten.
-
Wij hier zijn vrijwel met z'n allen overtuigd van de kwaadaardigheid van de islam. We zien de invloed van de islam ook in onze directe omgeving. Maar ik weet zeker dat als Israël opgeheven zou worden en alle Joden in Europa kwamen wonen, dat we dan binnen no-time net zo over ze zouden denken als de moslims. Met de religieuze fanatici valt gewoonweg niet samen te leven als je niet van dezelfde religie bent. Ik ben pro-Israël. Niet omdat ik zo van de Joden hou, maar wel omdat wij met het bestaan van Israël gevrijwaard zijn van Joodse fanatici. En boven dien is Israël natuurlijk in geopolitiek opzicht een waardevol stukje land voor het westen.
Religie = achterlijk.
Moorden uit naam van..... is fout
Benjamin Netanyahu maakt Israël een joodse staat: hoe minder erg kan je segregeren.
Religie, joods, gristendom of watooit; terroristen, allemaal.
@mindless | 31-07-15 | 10:11
Propaganda? We zijn hier niet bij de NPO.
@Piet Karbiet | 31-07-15 | 10:10
Hier krijg je een lintje als je Joden beschimpt en pro-Pallie bent.
Dat heet evolutie.
Vanaf dat de eerste vis dacht: 'kom, ik ga eens een stukje kuieren' via de aap die dacht: 'laat ik eens proberen rechtop te lopen' tot aan vandaag, de mensheid evolueert.
Verantwoordelijkheid nemen voor je gedrag, consequenties inzien, proberen te leren van het verleden, tot zelfinzicht komen, het hoort allemaal bij evolutie.
Bij niet alle bevolkingsgroepen gaat dat even snel, in donker Afrika zijn nog stammen die 2000 jaar achter lopen, en de gemiddelde allah-aanbidder moet nog 1400 jaar evolueren, wil hij een beetje met de ontwikkelde mensen mee kunnen doen.
Het is dan ook waanzin om te denken dat groepen in verschillende stadia van evolutie met elkaar in harmonie kunnen leven, zoals iedereen dagelijks in ons land kan constateren.
@Joris:
Kunnen we aub stoppen met dit soort titels.. als ik daar behoefte aan heb dan open ik FB wel.
@Rotisseur | 31-07-15 | 10:03
Tot een anderhalf jaar geleden zou ik het helemaal met je eens zijn, maar we hebben nu IS/ISIS.
@F. von Zeikhoven | 31-07-15 | 09:58
Israël staat al vanaf zijn inauguratie hoog op zijn moslimagenda.... ehhh, ik bedoel no-go list.
Lager dan SS/Nazi's kan niet. De gruwelen die zij georganiseerd hebben gaan ieders verstand te boven. Dit is ook een gruweldaad maar kan je absoluut niet vergelijken met het, fabrieksmatis, uitroeien van een hele bevolkingsgroep.
Rotisseur | 31-07-15 | 10:03
.
Je hebt een punt. Echter voorder Nazi's/SS-ers orders uit. En hebben de Joden die het huis in de fik staken en de jood die mensen neerstak dit gedaan, omdat ze ZELF vonden dat ze dit wilden/moesten doen voor hun geloof. En dat vind ik persoonlijk vele malen zieker!
.
Laat onverlet dat het Nazisme een regelrechte verschrikking was. maar juist het feit dat dit religieus gemotiveerd geweld betreft maakt het zo veel erger.
.
Omdat religie vrijelijk verspreid mag worden op de wereld, zijn wij nu getuige van de vruchten die vrijheid van godsdienst en godsdienstbeleving ons te bieden hebben.
Mark_D_NL | 31-07-15 | 10:1
Het gaat om de hypocrisie in deze. Bibi heeft de orthodoxen alle ruimte en nu doet ie stoer voor de buhne.
Voor de rest, blijf met je poten van heaumeaux af. Kan me niet voorstellen hoe het moet voelen wanneer ik niet meer de vrijheid zou hebben om met mn meisje publiekelijk hand in hand te lopen vanwege mijn openlijke heterosexualiteit.
.
Hoewel, een beetje wel. Had ooit een relatie met een turkse. Rotterdam midden jaren 90. mijn armen om haar middel bij een tramhalte. Werd zij bespuugd door een slissend kutturkje. Heb hem aan zn oor naar de grond getrokken en zn fluim laten opruimen. futsun en ruspuct. jeweetzelluf abi.
Joodse versie van "links lullen, rechts vullen". Je creëert zelf een land waar homohaat normaal is en als er dan een aanslag wordt gepleegd op homo's, dan veroordeel je dit (om zo het Westen tegemoet te komen?).
@Komsjo | 31-07-15 | 10:12
En vergeet de Chemtrails niet, o ja en HAARP...
@mindless | 31-07-15 | 09:51
Dan wordt die westbank eindelijk eens humaan en komt er welvaart en worden er banen gecreëerd.
Dit zijn geen joden.
Dit is een islamitisch complot om joden in een kwaad daglicht te zetten !
;)
Laat ik het dan zo zeggen: allemaal leuk deze propaganda maar ondertussen helpen Bibi en consorten deze gekken wel om de hele Westbank vol te bouwen.
'We in the religious Jewish community have created a climate in which a 'bad seed' could come to think that murderous violence was a holy thing to do.'
Niet meer dan normaal natuurlijk deze reactie uit de Joodse gemeenschap.
Daar gaat het mis bij de islamitische gemeenschap.
Die 'bad seed' wordt zelden tot nooit veroordeeld.
Zelf al dan niet bewonderd.
Dat maakt de gehele islam tot het zwartste zaad denkbaar. Ook de 'gematigde'.
Tijd voor de grote schoonmaak. Verban de koran!
Hulde. Als een Pallie een bus met schoolkinderen opblaast worden er pleinen en winkelcentra naar hem vernoemd.
Ik bedoel maar.
Hinzy | 31-07-15 | 10:04
De titel van het artikel is een parodie op de vele filmpjes die op Facebook gedeeld worden, met gelijke titels. "Een man helpt een oud dametje met oversteken. Wat er daarna gebeurt, zal u verbazen!"
GifKikkert | 31-07-15 | 10:04
ach omdat ik een typo maakte? wat ik zeg is dat jij het opneemt voor een bevolking waar je dus geen Gaypride kunt houden. irriteert me zwaar dat mensen zoals jij zielige mannetjes maken van een cultuur die barbaars is en gevaarlijk
@doorny | 31-07-15 | 09:59
Dus in 1 zin zeg je dat niemand recht heeft op het land én de joden hebben er recht op. Ok. Voorts is democratie geen voorwaarde voor het leven in vrede; laat die mensen lekker zelf de staatsvorm kiezen die ze het beste bevalt. Dat hoeven wij ze echt niet op te leggen. Tot slot; heb jij je school nooit afgemaakt, of ben je nog bezig?
Netjes van Israël als staat, kan niet anders zeggen dan baken van verlichting in het duistere MO.
Tot zo ver het postitieve, de vrijdag is nog niet voobij. Eens kijken wat de reacties zijn na het middaggebed en de opgehitste meutes weer los komen.
"Wat er toen gebeurde zal u verbazen"... dat maak ik zelf wel uit. Laat die zinnen maar aan het afgegleden DDS over. Zie dat de jongens van Das Kapital er ook al mee begonnen zijn. Inderdaad verbazingwekkend.
Wereldnieuws, hier gaan we nog heel lang en veel over horen, niet in de laatste plaats de sancties tegen Israel die het westen aan het voorbereiden is. Wat daar verder allemaal gebeurd is niet belangrijk, lezen we ook weinig over.
Elk vollek heeft dit soort lui in hun gelederen das nu eenmaal een vaststaand gegeven, zaak is dat deze niet de overhand krijgen zowel van linkschen als rechtsch. Want zo leert de recente geschiedenis wordt den visch duur betaald.
KazVandam
Lager dan SS/Nazi's kan niet. De gruwelen die zij georganiseerd hebben gaan ieders verstand te boven. Dit is ook een gruweldaad maar kan je absoluut niet vergelijken met het, fabrieksmatis, uitroeien van een hele bevolkingsgroep.
Zachte heelmeesters .. ook in dit soort gevallen
D 666 en andere wegkijkers, letten we voor de verandering even op
of is werkelijk alle hoop vervlogen dat jullie ooit alle misstanden gaan veroordelen, ongeacht de afkomst van de dader[s]
Geen fan van de doodstraf, al zou ik hier zowaar een uitzondering voor maken. Knettergeloofsgek. Op zn minst opsluiten en sleutel weggooien.
Die wack-a-jew gast... heeft ie gelijk zijn andere wang getoond?
@slappe darmklem | 31-07-15 | 09:52
Duh, dat was Jezus en daar geloven de joden niet in.
Een wereld waar 1,5 miljard joden zouden leven, zou niet noodzakelijkerwijs zorgen voor een betere wereld.
Gelukkig is er dan wel joodse media die de daden van hun medemensen veroordelen.
@GifKikkert | 31-07-15 | 09:56
over echt op het land gesproken hou toch op! Niemand heeft het recht en als we de geschiedenis erop nagaan dan hebben de Joden het recht. Probeer liever te promoten dat daar een democratie zit en niet een barbaars regime wat ons westerlingen van kant wil maken.
Duidelijke taal. Bibi trekt de lijn: tot hier en niet verder. Geen policor en mitsen en maren. Zouden veel politici een lesje van kunnen leren.
Nethanyahu won de verkiezingen door op het allerlaatste moment aan de kiezers te vragen: 'Willen jullie meer of minder Palestijnen op de Westoever'... Wanneer gaat hij op de no-go lijst van Obama?
Zou het ooit van komen dat elk vorm van godsdienst grondwettelijk wordt verboden?
Prima dat ie het geweld veroordeelt. Als ie nu ook de Joodse Nederzettingen laat slopen, de muur afbreekt, de Palestijnen hun land teruggeeft en stopt met zn staatsterreur dan gaan we m misschien nog geloven ook.
Goed stukje, maar let op!
Vanavond bij de gewoonlijke linkse propaganda praattafels zullen de verongelijkte pro- Palestina malloten dit voorval uit gaan buiten om vooral de Israelies weer eens lekker in een kwaad daglicht te stellen.
Balk, splinter en zeker geen zelfreflectie .
Grote kans dat IDF nu de nederzetting van die gevluchte daders aan het uitkammen is. Hoop dat ze ze vinden en veroordelen.
.
Serieus, dan ben je als volk zelf slachtoffer geworden van een genocide en dan ga je met je geretardeerde religieuze hoofd bedenken om het huis van een gezin in de fik te steken... EN dan ook nog laf vluchten. Dit is nog lager dan een SS-soldaat die.......
.
Laat maar, ik maak die zin niet af, want krijg ik Joris op mn keppel.
Dit verandert natuurlijk niets aan de standpunten van mensen die vanaf hun geboorte worden volgepropt met haat.
.
Laten we nou eens de religies die zulk geweld aanwakkeren aanpakken in plaats van dat gelul over het klimaat dat een samenleving schept. Lulkoek dat onterecht insinueert dat alle burgers verantwoordelijk zijn voor het gedrag van geloofsgroeperingen die zich doorgaans afzetten tegen diezelfde samenleving.
.
Deze daad is volledig te wijden aan de uitvoerende gelovige, zijn persoonlijke omgeving & familie, zijn voorganger, zijn synagoge.
.
En hoe eerder dat besef zich meester maakt, hoe eerder we ons kunnen gaan verdedigen tegen dit fenomeen.
.
Tot die tijd. All of this has happened before, all of this has happened again.
Nou Moslims.. Eat this!
@mindless | 31-07-15 | 09:51
Is bouwen nu ook al een misdaad. Eh de wereld is toch van iedereen?
@mindless hou toch op man. barbaren moet je verdrijven. Wees blij dat israel het voortouw neemt
Sterker nog - Bibi spreekt onmiddellijk en zonder voorbehoud van "nationale rouw". Je kunt van Netanyahu vinden wat je wil - niet dat hij zich laat verlagen tot datgene wat (helaas) de fanatici aan de andere zijde vaak doen: verheerlijken, vergoeilijken, verdraaien of op zijn minst bagatelliseren.
ik ben het zo eens met deze tekst. Zo pak je dat op als democratisch land. Hulde voor Israel!
Die wack-a-jew gast... heeft ie gelijk zijn andere wang getoond?
-weggejorist-
Geen Joden feestend de straat op met Israëlische vlaggen dus?
-weggejorist-
REAGEER OOK