Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Arnoud van Doorn verklaart NL oorlog in haatspeech

Kijk nou. Voortschrijdend moreel én journalistiek inzicht bij de collegaatjes van Joop.nl. Het ledengeldweblog van de PvdA/VARA ontdekte dat het Haagse gemeenteraadslid Arnoud van Doorn -hoer van Qatar en pooier van Saudi-Arabierië (hvqpvsa)- op de Malediven haatpreken blijkt te houden die negatief afstralen op ons mooie tolerante Nederlandje. Sympathieke soennitische Maledivo's, die het al zo zwaar hebben omdat hun eilandenrijk overstroomt door GroenLinksers in oude Mercedessen en politici in vliegtuigen, worden door ex-drugsdealer Van Doorn (hvqpvsa) aangezet tot haat tegen ons Koninkrijk. Nu maar hopen dat die Malediviërs niet besluiten tot een boycot van Nederland. Anders doen wij dat ook. Ah, fuk 'm. We doen het nu meteen. Annuleren maarrr.

Reaguursels

Inloggen

Ik ga het nogmaals zeggen: Bekeerlingen sporen niet en van Doorn is de opper mafklapper. Groei een baard en flikker aub op naar je heilige land.

Eduardo- | 24-02-15 | 19:59

Landverraad. Niks meer, niks minder.

SamKoeman | 24-02-15 | 20:00

Kunnen we die er niet boven IS gebied uitgooien met een parachute, hij blij, wij blij, iedereen blij.

højre vær så venlig | 24-02-15 | 20:01

Gatverdamme...

peterdh | 24-02-15 | 20:01

-weggejorist-

LetTheSunshine | 24-02-15 | 20:01

Bekeerlingen zijn altijd de ergste. En van Doorn is de irritantste.

Godsammekraken | 24-02-15 | 20:01

Heb 1 minuut volgehouden maar ik neen aan dat die malloot gelijk wordt opgepakt bij terugkeer.Maar ze mogen hem ook houden daar.Of een ander jihadparadijs.

van stampij | 24-02-15 | 20:03

Zoals tegen iedere moslim mogn we ook tegen Arnoud zeggen: "Ga dan!!"

Godsammekraken | 24-02-15 | 20:03

Ook voor bekeerlingen een pro-actief uitzettingsbeleid.
Niet te vertrouwen.

Desmoulins | 24-02-15 | 20:04

Het is wel ónze Arnoud en die geniet speciale bescherming van Kalief van Aartsen.
Ondanks dat het een blanke met getinte denkwijze is.

Bierosaurus | 24-02-15 | 20:04

wat een smeerlap .. na kereltje en volkert volksvijand no. 3

(c)ZWITSUL | 24-02-15 | 20:04

Wij leven in een beschaafd land.

In andere, minder beschaafde landen, zou dit figuur wegens landverraad op een belangrijke publieke plek als, laten we zeggen, het Plein worden gevierendeeld en de kwarten aan de varkens worden gevoerd.

Maar, zoals ik zei, Nederland is gelukkig een beschaafd land,

Art Vandelay Ultor | 24-02-15 | 20:05

Die vent is levensgevaarlijk met zijn geleuter. Moet gelijk tot staatsvijand nummer één worden verklaard. Wat een randdebiel.

De waard zijn gast | 24-02-15 | 20:06

Overigens is van Doorn een mol van en voor de Golfstaten.
Met zijn Maserati.
Doodeng mannetje.

Desmoulins | 24-02-15 | 20:06

Brrr ik kon het niet afkijken; wat is die man eng! Wilders haat zaaien? Wat Wilders zegt is niks vergeleken bij Van Doorn. Tip voor Arnoud: blijf weg!

Maria.1 | 24-02-15 | 20:06

Art Vandelay Ultor | 24-02-15 | 20:05
Met vierendelen val je meestal in 5 stukken uiteen. Maar goed, da's slechts een detail.

De waard zijn gast | 24-02-15 | 20:07

Oh noes! Laat hem stoppen met zijn verhaal! Straks willen moslims niet meer naar Nederland komen!

scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t3...

Godsammekraken | 24-02-15 | 20:07

Overigens is de enige reden dat haatblog Joop hierover bericht dat het een mooi vehikel is voor meer Wilders-bashen.

Dat blijkt uit de volgende baarlijke nonsens:

'Het verhaal van Van Doorn is opvallend genoeg bijna exact gelijk aan de betogen van Wilders, maar dan precies omgekeerd. Volgens Wilders voert de islam oorlog tegen het Westen en worden westerlingen onderdrukt. Beide extremisten zijn er op uit om bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten.'

Art Vandelay Ultor | 24-02-15 | 20:07

Joop!

Coyote | 24-02-15 | 20:07

@De waard zijn gast | 24-02-15 | 20:07
Nee.

Art Vandelay Ultor | 24-02-15 | 20:08

*Annuleert duikvakantie*

Willianus Wortelus | 24-02-15 | 20:08

Islam islam islam. Man man man. Zelfs ik word er moe van als moslim zijnde!!!! Kan geen islam nieuws meer zien.

Moussie8971 | 24-02-15 | 20:09

Jezus wat praat hij traaaag.

7,62x39 | 24-02-15 | 20:09

Geenstijl, doe is ook andere onderwerpen belichten.

Moussie8971 | 24-02-15 | 20:09

@Moussie8971 | 24-02-15 | 20:09

Moet je je voorstellen hoe wij ongelovige honden zich moeten voelen? In Nederland nota bene.
Wij willen dit niet. Nu niet, nooit niet.

Desmoulins | 24-02-15 | 20:10

Nee Doorn (van Doorn, whatever!) je zou mogen dromen dat ik je een muppet noem. Droom verder landsverrader!

Zeikstraal naar die kalifaat van je, gek!

Moet je niet hier. Rot op naar het kalifaat en sterph. Lekker een 'pakketje' van een drone koppen, (haat)gekkie!

Vageling | 24-02-15 | 20:11

Art Vandelay Ultor | 24-02-15 | 20:08
Ja en nee ;-)
Ligt aan de wijze van uitvoeren. Door 4 paarden uit elkaar worden getrokken resulteert in 4 ledematen die 4 windstreken op hobbelen en een achterblijvende romp waarvan uit het hoofd nog een ijselijke schreeuw valt te horen.

De waard zijn gast | 24-02-15 | 20:11

Krijgt ie publiek, een katheder met blommekes en een doek met een kek logootje en dan geeft ie zo'n poep saaie speech!
Hey Arnoud, Nederlands kotst je uit en die baarden zitten ook stiekem te gniffelen.

Eduardo- | 24-02-15 | 20:11

Het verschil is dat alles wat v Doorn zegt aantoonbaar niet waar is. Hij geeft nl. ook geen enkel voorbeeld van zijn beschuldigingen. Hij blijft expres vaag. Dit in tegenstelling tot Wilders. Die zegt dingen over de Islam die waar zijn. Die in ieder geval gestaafd of weersproken kunnen worden. De vergelijking van Joop slaat dus weer eens nergens op.

roze_bril | 24-02-15 | 20:12

Rot op of val dood in een oosterse zandbak.

jan-met-de-pet | 24-02-15 | 20:12

Is die vent Van Doorn niet goed bij zijn snikkel? Geodsamme. Bij terugkeer paspoort van deze malloot innemen, en de vent gerechtelijk aanpakken wegens verbale bedreiging van de Staat der Nederlanden. Wat een idioot...

Reykjavik | 24-02-15 | 20:12

Kan zijn paspoort niet ongeldig worden verklaard, zodat hij Nederland niet meer in kan?

Peyronie | 24-02-15 | 20:12

I have become een mOslim(Hollandse tongval) wat spreekt die gast vreselijk engels...Tenenkrommend na 1 minuut was ik er wel klaar mee...

zorgan | 24-02-15 | 20:12

-weggejorist-

exit religion | 24-02-15 | 20:12

Laat hem maar lekker verkondigen dat het voor moslims in Nederland een hel is. Misschien dat een deel zich nog bedenkt voordat ze hier naar toe komen.
Desondanks een klap in het gezicht van het Nederlandse volk dat tientallen jaren de moslims geen strobreed in de weg heeft gelegd en heel veel geld heeft geïnvesteerd in immigranten.

Bytemaster | 24-02-15 | 20:13

Wat een wanstaltige mongool....

Nilfisk | 24-02-15 | 20:13

@Moussie8971 | 24-02-15 | 20:09

Het heeft niets met vooringenomenheid te maken.
De islam zorgt zelf wel dat het 24/7 in de spotlights blijft staan:
www.thereligionofpeace.com/

En dan laat ik de stroom aan berichten over de sluimerende, allesomvattende islamisering van Europa, maar in het bijzonder Nederland, nog buiten beschouwing.

Desmoulins | 24-02-15 | 20:13

Ook na de oorlog kun je dus fout zijn.

ja,diedus! | 24-02-15 | 20:14

Dagje in zo'n IS kooi zal hem goed doen..

De Kathaar | 24-02-15 | 20:14

Vrijheid van debielisme

Handsomeboy | 24-02-15 | 20:14

Wat bedoel je met "hvqpvsa", Pritt???

AJRaalte | 24-02-15 | 20:14

Top 10 van Landverraders herziet.

Piet Karbiet | 24-02-15 | 20:15

Dan ga je toch lekker Arnoud, toedeledokie

reaguurderdt | 24-02-15 | 20:15

Well... If you are afraid of them, join them.
.
Maar je kan mij niet wijsmaken dat die vent dit niet allemaal speelt. Eén grote poppenkast.

davimore | 24-02-15 | 20:15

@Moussie8971 | 24-02-15 | 20:09
Pas maar op. U zou zomaar kuffar gelabeld worden hierom. Alles draait om Islam (nou ja volgens de selefie). Staat straks een broeder die je de les gaat wijzen.

Vageling | 24-02-15 | 20:15

Arnoud van Doorn is een gekkie.

LimbabweFC | 24-02-15 | 20:16

Haatzaaier. Verklaar hem tot persona non grata.

PowPow | 24-02-15 | 20:16

Miljarden guldens en euro's zijn er in de immigratie en integratie gestopt. Heel veel Nederlanders hebben zich ingezet voor o.a. de moslim die NL binnen gekomen zijn. En dan krijg je stank voor dank door zo'n mannetje?

We mogen als gulle gevers zeker niks terugvragen? Mogen we alleen maar onze portemonnee trekken en voor de rest onze mond houden? Kennelijk niet want o o de tenen zijn zo ontzettend lang en teder.

Dutchman100 | 24-02-15 | 20:18

Had 'ie die toespraak niet in Marokko kunnen houden? Lijkt me niet dat er veel malediefse moslims naar Nederland willen komen? Desalniettemin hoop ik maar dat ze hem geloven.

Ireen Woest | 24-02-15 | 20:18

Moussie8971 | 24-02-15 | 20:09
Ik denk niet dat GS goed is voor je bloeddruk.
Er zijn weblogs die andere onderwerpen belichten.

De waard zijn gast | 24-02-15 | 20:18

davimore | 24-02-15 | 20:15
Ik heb het al eerder geplemt... als je eerst bij de PVV een politieke carriere probeert te krijgen en vervolgens maar een moslimpartijtje opricht, ben je OF s'werelds meest labiele geest van het niveau van iemand die roept dat hij een gestoofde peer is... OF je bent een rasopportunist die bereid is ALLES te zeggen als het hem makkelijke centjes oplevert. Ik vind het laatste in het geval van Doorn veel waarschijnlijker. Desalniettemin, wat ie hier presteert is zo walgelijk dat zelfs Joop er niet omheen kan.

Adversary | 24-02-15 | 20:18

Doe maar een Pol Potje voor Arnoud de zandhapper.
Persona non grata aub.

deraderendraaien | 24-02-15 | 20:19

De persoon Van Doorn in kwestie is het ultieme vleesgeworden voorbeeld van het feit dat de ideologieën van enerzijds de PVV en anderzijds de islam inwisselbaar zijn.

Zeer vermakelijk hoe die twee groepen intolerante en absolutistische koekwauzen elkaar blijven voeden in haat en angst.

Bakito | 24-02-15 | 20:19

1.2 miljoen moslims....als je dat afzet tegen de totale populatie is dat een minderheid. Maar het is ondertussen wel de grootste georganiseerde groep in Nl.

trottle | 24-02-15 | 20:20

Inderdaad Arnoud, intollerant land dat Nederland. Zou een christen dit verhaal in Syrië, Irak of Saudi Arabië af kunnen steken? In van die tollerante Islam-landen?

Hoeki Oekema | 24-02-15 | 20:20

Desmoulins | 24-02-15 | 20:10
Het is tijd voor verandering. Het kan toch niet zo zijn dat een religie zo een grote impact heeft op onze dagelijkse leven. Hoelang nog. Kan je je voorstellen dat we over 20 jaar nog steeds in zo een samenleving leven. Een samenleving waarin het alleen maar gaat over de islam. Hoelang willen we nog zo verder gaan. Het is misschien verstandig dat er wetten worden gemaakt waarin nog duidelijker de scheiding tussen Kerk en Staat worden benadrukt. Religie binnenshuis. In zo'n wet zou de uiting van een religie verboden moeten zijn in het openbaar.

Moussie8971 | 24-02-15 | 20:20

In Indonesië staat op zulke praktijken de doodstraf.

Professor Superhirn | 24-02-15 | 20:20

Géén grotere anti-roker dan een ex-roker..
* Vuilnisman, mag deze zak ook nog mee ? *

Wijze uit het Oosten | 24-02-15 | 20:21

Van Doorn is koekoek. 20 jaar later wordt ie weer normaal, schrijft er een boek over, komt uit de kast en wordt lid van de VVD.

Meeroever | 24-02-15 | 20:23

AJRaalte | 24-02-15 | 20:14
zie URL.

--sql error-- | 24-02-15 | 20:23

Zieltje kan niet zonder aandacht. Eerst PVV en zelfs bekeerd tot homo en pedo en betalen voor seks met minderjarige jongetjes, alles voor aandacht. Toen hij daar uitgescheten was bekeerde hij zich weer tot drugsdealer en verkocht de zooi uitsluitend aan minderjarigen die dan tegen hem op zouden kijken. Later "bekeerd" tot zogenaamde moslim want meer dan een miljard mensen die tegen hem opkijken. Die hele Allah en zijn moeder intereseert hem volgens mij geen reet, als zijn honger naar aandacht maar gestild is en er tegen hem opgekeken wordt. Maar ook daar komt dus een eind aan. Mensen lachen hem alleen nog maar uit. En dus gaat hij dit bovenstaande maar doen want "aandacht". Gevaarlijke gestoorde mafkees.

rien6139 | 24-02-15 | 20:23

Hij heeft wel deels gelijk; Nederland was een open en tolerant land, totdat de massa-import van moslims begon.

Barani517 | 24-02-15 | 20:24

En zodra de Europa League:
Qatar Foundation vs Fly Emirates.
Lees: ISIL sponsor vs Al Quada sponsor.

Vroeger was dat UNICEF vs TDK.
Om de een of andere reden vond ik dat toch prettiger kijkgenot.

Piet Karbiet | 24-02-15 | 20:24

Hij heeft natuurlijk gewoon een punt. Moslims worden gediscrimineerd en als je als moslim een mening hebt over bijvoorbeeld het invoeren van Sharia dan wordt je mond gesnoerd.

Dat vinden we normaal. Maar is wel aan de hand.

MrWorf | 24-02-15 | 20:24

-weggejorist-

MrWorf | 24-02-15 | 20:24

Alles wat ik nu wil zeggen zal weggedingest worden.
Maar Arnoud ...........................en ..............heel snel......Punt anders ....... natuurlijk ook.................ben je ... ........ en zijn makkelijker dan ............
sterkt!!!!
Netjes he maar wel de waarheid!

XaaD666 | 24-02-15 | 20:25

Is Arnoud nu nog steeds undercover voor Geert? Let op, binnenkort komt ie met een boek en prominent PVV aanhanger over zijn tijd als infiltrant...

Optelsommetje | 24-02-15 | 20:25

De arme kerel wordt dood gepamperd door
de "echte" moslims want die radicalen zijn hartstikke blij met deze vlag op de modderschuit.
en van Doorn is ook blij want eindelijk heeft ie lui
gevonden die hem niet op z'n minst een beetje "raaaaar" vinden.

Berthe | 24-02-15 | 20:25

De Malediven... Nummer 6 op de ranglijst als het gaat om christenvervolgingen. Hoe durft zo'n idioot te verkondigen dat het in Nederland slecht gesteld is met de verdraagzaamheid...
www.refdag.nl/kerkplein/christenvervol...

Bytemaster | 24-02-15 | 20:25

De waard zijn gast | 24-02-15 | 20:18
Ik kan het wel hebben. Problemen benoemen is alleen maar goed. Alleen heb ik onderhand het gevoel dat er alleen maar islam is in Nederland. Er gaat geen dag voorbij of er is Islam nieuws. Negatief, dat dan weer wel.

Moussie8971 | 24-02-15 | 20:26

Iemand met niet bijster veel talent, is in de PVV aan de kant gezet. Dan krijgt hij de kans om heel snel en heel makkelijk heel veel gratis geld te verdienen via de rijke olie sjeiks. Af en toe een speech houden en een beetje trolololen in de Nederlandse media. Ondertussen lekker chillen in je villa en je mooi sportauto. Ergens snap ik het wel.

zeertegendradig | 24-02-15 | 20:28

@Moussie8971 | 24-02-15 | 20:26
Aan jou de eer om het positieve nieuws over de islam te brengen. Ik luister.

Maria.1 | 24-02-15 | 20:28

Die Arnoud van Doorn is geen moslim. Hij heeft een andere agenda.

namensmijnhond | 24-02-15 | 20:28

Van doorn is echt een zielig en vaak gepest mannetje die niks maar dan ook niks goeds in het leven heeft kunnen bereiken. Het bekeren tot de islam is zijn goed recht maar om dan in het buitenland je gal over nederland te spuwen, blijf lekker weg zielige gozer. Homosexueel dat het is.

www.youtube.com/watch?v=5IUupflmlrQ

www.telegraaf.nl/binnenland/22341375/_...

Anoguurder | 24-02-15 | 20:29

Optelsommetje | 24-02-15 | 20:25
LOL. zou een mooie bak zijn.

XaaD666 | 24-02-15 | 20:29

@Moussie8971 | 24-02-15 | 20:20

De islam kent dat fundamentele verschil helaas niet.
Overigens ben ik het 110% met u eens betreft religie en privésfeer.
Echter zullen de vertegenwoordigers van de islamitische gemeenschap hier nooit en te nimmer naar streven. Dit geldt natuurlijk ook voor de andere religies die overigens wel een plaats binnen een seculiere samenleving hebben weten te bemachtigen en hebben bijgedragen aan de cultuur die dit land groot hebben gemaakt.
Ik denk dat dit voor de islam onmogelijk is.
In mijn optiek is de islam dan ook geen religie, maar ik vrees dat we wel naar zo'n draconische maatregel toe moeten werken...

Desmoulins | 24-02-15 | 20:29

Nooit naar de Malediven gaan:
- christenen worden er vervolgd: www.youtube.com/watch?v=C9q3sxXHn8U
- niet-moslims mogen niet stemmen
- ook buitenlanders mogen niet hun eigen godsdienst beleven: en.wikipedia.org/wiki/Freedom_of_relig...

En nu is het genoeg! | 24-02-15 | 20:30

Overigens werd ik tot tranen toe geroerd door deze speech. De wereld kan en mag niet toekijken bij dit leed. De VN moet onmiddellijk een luchtbrug starten om alle moslims uit Nederland te evacueren en naar veilige moslimlanden over te brengen. En wel zo snel mogelijk; redt ze uit klauwen van de Nederlandse racisten en islamofoben.

Barani517 | 24-02-15 | 20:31

@En nu is het genoeg! | 24-02-15 | 20:30
Ho, ho, ho dat kan niet waar zijn; alleen Nederlanders zijn zo'n intolerant rotvolk.

Maria.1 | 24-02-15 | 20:31

namensmijnhond | 24-02-15 | 20:28

Die van Doorn doet mij denken aan de policore zeloten waarvan het wemelt in ons land. Dat zijn van die multilullige haatmuilen die denken dat ze een morele meetlat hebben waarmee ze in het wilde weg om zich heen kunnen slaan.

Van Duyvenbode | 24-02-15 | 20:31

@Moussie8971 | 24-02-15 | 20:26

Nou de laatste dagen was er genoeg aandacht voor de duizend pardon, 20 helden rondom de Noorse synagoge...

Desmoulins | 24-02-15 | 20:31

En toch valt ook dit onder, hoe lastig en pijnlijk ook, de VvMu

hfakker | 24-02-15 | 20:32

MrWorf | 24-02-15 | 20:24
dat het gewoon 'je uitspreken tegen een fascistische dictatuur'.
Dat je er 'discriminatie' bij haalt geeft wel aan dat je het probleem niet helemaal begrijpt.

--sql error-- | 24-02-15 | 20:32

"Me speaking here, to this many Muslims, unfortunately is impossible in the Netherlands." Rustig maar knul, binnenkort kun je in Gouda terecht.

VanDruten89 | 24-02-15 | 20:32

@hfakker | 24-02-15 | 20:32
Neen. Ook aan VVMU zijn grenzen; haatzaaien mag niet (staat in de wet!)

Maria.1 | 24-02-15 | 20:32

Brr wat kan hij slecht Engels .
Wel goed van Joop dat ze dit vermelden.
Wat Geert hier nu weer mee te maken heeft is mij niet duidelijk.
Joop moet natuurlijk nog even zeuren over haatzaaien van Geert.
Kunnen ze Arnold zijn paspoort ook niet intrekken.
Kan hij tenminste geen leugens meer verkondigen tijdens snoepreisjes

Lilia2 | 24-02-15 | 20:33

Wat je meestal ziet bij islam bekeerlingen is dat ze dan ook extreem worden in hun doen en laten. Arnoud van Doorn is typisch een geval van een moslim extremist. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen. Islam moet moderniseren. Het verschil tussen Hollanders en Allochtonen/Moslims, om het zomaar te zeggen, is dat Hollanders heel veel zaken hebben besproken en opgelost. Daardoor kijken Hollanders in de meeste gevallen nuchter naar bepaalde zaken. Bij ons, in de Marokkaanse gemeenschap zijn heel veel onderwerpen taboe en niet opgelost. Dit zorgt ervoor dat er in onze gemeenschap vaak mensen zijn die, als we wat doen, maakt niet uit wat, ze het in een extreme vorm doen.

Moussie8971 | 24-02-15 | 20:34

Ik krijg altijd een beetje een naar gevoel als mensen zichzelf zo verdraaid serieus nemen. En dan gaan ze er ook heel sacherijnig bij kijken en ook heel 'streng'praten. Jakkes. En waarom denken mensen die speciaal doen dat ze dan meteen slim en deskundige zijn? En waarom gaan mensen niet gewoon plezier maken in hun vrije tijd i.p.v. te gaan zeuren over hun geloof?

AntiSoof | 24-02-15 | 20:35

Islam is een voortwoekerend carcinoom, niets meer en niets minder. Wat was de wereld toch een stuk beter af zonder deze haatideologie.

eerstneukendanpraten | 24-02-15 | 20:37

Leave Arnoud alone! Hij is de undercover mol van de PVV die straks de islam kapotstuk komt maken!

SpamHoer | 24-02-15 | 20:38

Van mij mag hij gelijk krijgen. De islam is in oorlog met alle niet-moslims, of wie-dan-ook dat nu wel of niet wil. Dan mogen de niet-moslims de oorlog verklaren aan de islam, en die uitroeien. Dat begint wat mij betreft met het monddood maken van haatzaaiers en leugenaars zoals Van Doorn en de haatbaarden die hij (*proest*) 'scholars' noemt. Vuil spel toegestaan, want daarvan bedient het islamistische tuig zich ook.

Fijnstoffer | 24-02-15 | 20:38

De Joop redactie heeft het er maar moeilijk mee, al die reacties vooraf beoordelen. Al meer dan de helft is niet geplaatst. Jole's volgelingen beginnen zich blijkbaar ook steeds meer tegen de islam te keren.

Abject | 24-02-15 | 20:39

En ?
Hebben ze hem al opgesloten in een TBS kliniek.

Uw Verzekeringsadvis | 24-02-15 | 20:40

@namensmijnhond | 24-02-15 | 20:28
Van Doorn is islamic-for-pay. Zoals je ook mensen hebt die gay-for-pay zijn.

head_pend_jervin | 24-02-15 | 20:40

Koekkoek

Limburg-Zuid | 24-02-15 | 20:40

Van Doorn is zijn achternaam alles waard. Gevaarlijke kwast. Met hem nog een legioen bekeerlingen in en rond Europia. Wat ik hem toewens? Ja. Vindt Joris niet leuk. Dan een linkje. Denk cement, mafia, cinema kill.

www.youtube.com/watch?v=oyB3rx3-K5c

chicago river | 24-02-15 | 20:40

@Moussie8971 | 24-02-15 | 20:20

Begrijp mij niet verkeerd. Klint leuk maar Islam is gebonden aan de Sharia.

Daar is niks seculier. Gaat daarom ook niet samen. Binnen de Islam is geen ruimte voor seculier gezag. Daar is de sharia voor. Wat op zijn beurt voor 80% niet verenigbaar is met onze rechtstaat.

Die wetten zijn er al overigens. Ja het (haat)boekje hé!

Vageling | 24-02-15 | 20:40

Die kale broekhoest moet zich maar eens afvragen
wie beter af is, een moslim in Nederland of een Christen in Syrië of Pakistan.
ga toch fietsen Arnout met je "oorlog tegen islam"

Berthe | 24-02-15 | 20:42

"As I told you before there is a war going on against islam, worldwide"


En precies daar heeft Arnoud de lijn overschreden. Daar wordt hij medeverantwoordelijk voor de moordpartijen.

omanders | 24-02-15 | 20:42

De religieuze mindfuck is natuurlijk het makkelijkst bij dat soort zeer zwakbegaafden.

Neuriet opnieuw: Spekjes en wijn
blij echte Hollander te zijn.

IQmin100 | 24-02-15 | 20:43

Een smerige verrader welke nu huilie doet over zijn "moeilijke" leven in Nederland. Hij doet of Moslims massaal onderdrukt worden en in hun iedere actie tegengewerkt worden; een smerige & grove leugen.
 
Geen "Freedom of speech" voor moslims zegt Arnoud; ook een grove leugen. Het ligt meer aan het feit dat Boos-lims het verschil niet weten tussen oproepen tot geweld, haat prediken, joden/Israël de tyfus wensen & vrijheid van meningsuiting. Als ik op een pleintje sta en zeg: "we moeten elke moslim hoofd als eerste naar beneden keilen van een flatgebouw" word ik opgepakt voor aanzetten tot geweld! Zo zijn de regels in dit land en die gelden voor iedereen. Pretenderen dat een haatbijeenkomst, met haat-idioten die Osama vereren en de jihad tegen westen dus goedkeuren, vergelijken met vreedzaam "benefietgala" is ook reinste stemmingsmakerij.
 
Deze reli-bekeer idioot moet eens een goede zelf-reflectie sessie houden en kijken waar het echte probleem zit! Dat gestoorde haat-geloof van hem, of de vrije Nederlandse samenleving. Man, man, man wat een debiel.

HaatAth3ist | 24-02-15 | 20:43

Geestelijke schade bij deze Van Doorn.
Toch vreemd. Eerst zit je bij den Partij voor Volck ende Vaderland en dan maak je deze imbeciele keuze.
Heeft het PVV-hersenspoelingsprogramma ongewenschte neveneffecten?

Zaadhaan | 24-02-15 | 20:44

@SpamHoer | 24-02-15 | 20:38

Spam je troep elders. Hoert!

Vageling | 24-02-15 | 20:44

Het is wel erg verwarde mannen nieuws vandaag.

Wim Venijn | 24-02-15 | 20:45

Van Doorn is een sneue en zielige man . Verdwaasd en verstrikt in een wereld die het zijne niet is. Maar het zijn juist deze halfgare idioten die uiteindelijk een daad stellen om het martelaarschap te bereiken. U bent gewaarschuwd voor deze wandelende tijdbom.

boccaccio | 24-02-15 | 20:45

Michael Servet (spaans arts) werd in de begintijd van onze katholieke/protestantse (Calvijn en Luther) cultuur binnen twee maanden op de brandstapel gekieperd na dat ze hem in de kerk als toehoorder vonden. Nu na een eeuwtje of vier of vijf mag iedereen ongehinderd onze cultuur verdringen of kapot maken. Dit onder de noemer tolerantie en VvMU. Als je er iets over roept wordt je als discriminant weggezet.

Verder wordt onze cultuur gezien als katalysator van het kapitalisme door de invoering van recht op rente door Calvijn. Juist het kapitaal wat we hebben opgebouwd trekt deze cultuurverdringers aan en we geven het nog gratis weg ook. Er is een groepje mensen (niet staats- en niet oranjegezind) ontstaan die via politieke en ambtelijke hoek invloed hebben gekregen en alles gratis weggeven. Het gaat ze alleen om de positie. Types als Arnaud zijn weer gemuteerden. Je zou haast alsnog begrijpen waarom een Servet zijn lot moest ondergaan.

Tee Of Cup | 24-02-15 | 20:45

@Moussie8971
Hoewel niet altijd eens kan ik uw plempsels wel verteren.

Coyote | 24-02-15 | 20:46

Maaaruuuh die spiets van hem heet "Why I converted to Islam". Iemand een full length exemplaar?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom deze pannenkoek zich bekeerd heeft.

Eduardo- | 24-02-15 | 20:47

En dit gore stuk onbenul zit hier in den haag in de gemeenteraad. Het zal toch niet zo zijn dat hij er komende dagen weer zit. Die vuile graftak moet hier uit de gemeenteraad en beter nog uit het land, maar dat zit er niet in natuurlijk. Wat mij betreft: nog meer hekel (zacht uitgedrukt) aan de islam.

nightwish | 24-02-15 | 20:47

@omanders Geautomatiseerd strepen, dat is net zoiets als geautomatiseerd declareren.

LetTheSunshine | 24-02-15 | 20:48

--sql error-- | 24-02-15 | 20:23

Thnx!!! Was me ontgaan.

AJRaalte | 24-02-15 | 20:48

Vanwege de annexatie van Bosnië door Oostenrijk-Hongarije in 1908 heeft keizer Franz Josef reeds in 1912 de zg Muslimgesetz goedgekeurd. Hieronder paragraaf 6 van artikel 1:

Die Religionsgesellschaft der Anhänger des Islams nach hanefitischem Ritus genießt als solche sowie hinsichtlich ihrer Religionsausübung und ihrer Religionsdiener denselben gesetzlichen Schutz wie andere gesetzlich anerkannte Religionsgesellschaften. Auch die Lehren des Islams, seine Einrichtungen und Gebräuche genießen diesen Schutz, insofern sie nicht mit den Staatsgesetzen im Widerspruch stehen.

Met andere woorden: als je denkt dat de sharia boven de wetten van het land gaat, dan moet je je boeltje maar pakken. Dag Arnoud.

Ruud Hazes8197 | 24-02-15 | 20:49

Wel leuk om te zien hoe Arnout voorzichtig ook
probeert met een islamitisch vingertje te zwaaien
het oogt nog een beetje onzeker, maar nog even
en hij staat nog een hele haatspeech met z'n vinger
wild in de rondte te meppen.

Berthe | 24-02-15 | 20:49

@nightwish | 24-02-15 | 20:47
Kun je dit filmpje niet naar de gemeenteraad sturen? Weten zij ook waar ze mee te maken hebben (als ze het al niet wisten).

Maria.1 | 24-02-15 | 20:50

Nu begrijp ik Arnoud van Doorn wat onderdrukking van de moslims in Nederland betekent. Vandaar natuurlijk de vergunningen voor de grotekse moskeeën in Leiden en Gouda, naast die 500 die er al gerealiseerd zijn. Alle, maar dan ook alle ruimte wordt er gegeven aan de islam in Nederland. Arnoud beste vriend, je weet dat daar helemaal niets van klopt, maar je grijpt elk middel aan om de invloedssfeer maar te vergroten. In de trant van: als iedereen het maar blijft roepen, dan zal het waar zijn.

Bernard Couperus | 24-02-15 | 20:51

paspoort inleveren en klaar.

frank meusel1241 | 24-02-15 | 20:51

Moussie8971 | 24-02-15 | 20:26
Dat klopt, maar het is helaas ook behoorlijk actueel gezien de spanningen in de wereld dus alles wordt aan alle kanten uitvergroot.

De waard zijn gast | 24-02-15 | 20:52

@De waard zijn gast | 24-02-15 | 20:52
Aan het geraaskal van Van Doorn valt weinig uit te vergroten anders.

Maria.1 | 24-02-15 | 20:53

@namensmijnhond | 24-02-15 | 20:28
Van Doorn is islamic-for-pay. Zoals je ook mensen hebt die gay-for-pay zijn.

Dus een broodmoslim.
Maar hij zal zich ongetwijfeld op proberen te werken naar de wat luxere tostimoslim status.

Bierosaurus | 24-02-15 | 20:55

De stickers van ome Geert zijn natuurlijk veel erger.

frisenfruitig | 24-02-15 | 20:55

Moussie8971 | 24-02-15 | 20:20
Volledig mee eens. Klasse !

Bernard Couperus | 24-02-15 | 20:55

Vageling | 24-02-15 | 20:40
Ik snap je punt. De Sharia is de islamitische wetgeving. Echter zal de Sharia nu niet en nooit niet in de Nederlandse samenleving worden geïmplementeerd. Als er moslims zijn die denken dat dat een toekomstbeeld is dan komen ze van een koude kermis thuis. Ik kan me niet voorstellen dat de westerse samenleving dat accepteert. Met andere woorden men moet zich realiseren dat hij/zij in een seculiere staat woont. Daarnaast denk ik ook dat de meeste moslims in Nederland wel begrijpen dat zoiets ondenkbaar is. Ik ben ervan overtuigd dat je als moslim in Nederland prima kunt leven mits je je aanpast aan de Nederlandse samenleving. Tot slot denk ik dat de meeste moslims beter af zijn met de Nederlandse wetgeving in tegenstelling tot de Sharia.

Moussie8971 | 24-02-15 | 20:55

Alles voor geld. Bekeerde staatsgevaarlijke gek.

StijlvolRechts | 24-02-15 | 20:56

Moussie8971 | 24-02-15 | 20:55
Echter zal de Sharia nu niet en nooit niet in de Nederlandse samenleving worden geïmplementeerd

Ech wel!

www.elsevier.nl/Politiek/nieuws/2006/9...

Bierosaurus | 24-02-15 | 20:59

Arnoud Al-Doorn, als het je hier niet bevalt, ga dan toch naar de Malediven en blijf daar. Mafkees.

ljcoster | 24-02-15 | 21:00

Arnoud Al-Doorn, als het je hier niet bevalt, ga dan toch naar de Malediven en blijf daar. Mafkees.

ljcoster | 24-02-15 | 21:02

Arnoud is een gefrustreerd en eng kereltje. AIVD, houd hem en zijn matties goed in de gaten, zolang hij in NL wil wonen. Tip voor Arnoud: rot gewoon op naar een Islamitisch land als je zo graag onder de Sharia wilt leven. In NL hebben we een andere cultuur, andere normen en andere waarden, en daar zullen voor blijven vechten!

CS6X | 24-02-15 | 21:02

@Moussie8971 | 24-02-15 | 20:55
Als alle moslims hier in Nederland er zo over dachten als jij, dan hadden we hier geen probleem gehad. Applaus voor jou!

Maria.1 | 24-02-15 | 21:03

IS sponsor vs IS sponsor.
In de Europa Leaque.
Maakt FC Tel Aviv nog een kans?
Wacht wel op de derde helft...

Piet Karbiet | 24-02-15 | 21:04

Welkom in de realiteit waar Israel al jaren mee te maken heeft: een vijfde collone in eigen regeringsgelederen die liegt, bedriegt en halve waarheden (alias dubbele leugens) verspreidt om het eigen land omver te werpen.
De islamisten in Nederland zijn goed geinfiltreert

arbanafal | 24-02-15 | 21:05

-weggejorist-

Erkend Potloodventer | 24-02-15 | 21:05

Ik pleit voor een dagelijks 'Is Arnoud van Doorn al weg'-topic.
En dan maar hopen dat mevrouwtje Karma ook GS leest, want die heeft hier nog wel wat werk aan.

Cuyahoga | 24-02-15 | 21:06

Straks blijkt van Doorn een mol te zijn voor de CIA die na het verlaten van de PVV zich publiekelijk bekeerde tot de islam om niet op te vallen.
Zijn bril bevat een geheime camera en zijn aars is zo flexibel dat hij daarin allerlei geheims kan smokkelen.
Alleen hopen voor hem dat ze er niet achter komen dat ie spion is.

Dhr. de Wit | 24-02-15 | 21:07

Wat een ongeloofwaardige, eh, carrièreswitch heeft die man toch gemaakt. En dan zo volledig doorslaan.
Het is triest. Ik hoop dat hij alsnog tot inzicht komt.

Lewis | 24-02-15 | 21:07

Totaalmalloten als Van Doorn en zijn hooggeëerde haatbaarden zijn niet onze grootste zorg. De grootste gevaren zijn:
- Islamitische immigratie.
- Vermenigvuldiging van de moslimbevolking bij een vergrijzende autochtone bevolking (baarmoederjihad)
- Appeasement/vergoelijking van het islam-probleem door link/policorre halfdwazen zoals Samsom, Pechtold, Roemer, Rutte (die de verrotte islam met z'n dwang en z'n enge/gevaarlijke voorschriften, vastgesteld door een gestoorde, blijven zien als een respectabele godsdienst).
- Verdragen en wetten die ons belemmeren om de islam aan te pakken en weg te poetsen uit onze samenleving.

Fijnstoffer | 24-02-15 | 21:08

Er zaten wel zo'n 30.000 man te luisteren terwijl deze nietsnut Nederland door het slijk haalde. En het werd ook nog eens live uitgezonden. Geen idee hoeveel mensen dit uiteindelijk voorgeschoteld krijgen. Dit lijkt mij een goed moment voor de Haagse gemeente raad om een stevig cordon sanitair rond de PvdE te plaatsen.

Asimov6 | 24-02-15 | 21:08

Ik schaam mij als Nederlander meer voor deze verwarde man dan voor de Feyenoorders in Rome.

ristretto | 24-02-15 | 21:08

Wat zegt de wet over landverraad?

WellusNietus | 24-02-15 | 21:08

Wat Joop betreft: blanke moslims mogen kennelijk wel worden aangepakt.

Lewis | 24-02-15 | 21:09

Dit is pure landverraad, en daarvoor is maar 1 passende straf........

Rimpeldoos | 24-02-15 | 21:09

@Moussie8971 | 24-02-15 | 20:55

Wat al gebeurt en steeds vaker zal gebeuren is dat moslims meer uitzonderingsposities opeisen en helaas ook krijgen. Aparte ingangen voor mannen en vrouwen, gescheiden zwemmen, onreine kunst weg uit openbare gebouwen, shariarechtbanken, kerstbomen weg want misschien aanstootgevend. Dat en het concentreren van etnische groepen leidt tot straten, pleinen, wijken waar een andere taal wordt gesproken, een andere cultuur heerst, andere wetgeving wordt gehanteerd door "opzichters" die de politie en andere wetshandhavers zogenaamd helpen maar daarvoor in de plaats niet-westerse regelgeving hanteren. Regelrechte enclavevorming dus.

Nergens zijn moslims zo vrij als in het Westen, maar ze geven er geen blijk van het te snappen. Het zal de verblinding door het eeuwige slachtoffercomplex zijn die ze een heldere blik op de wereldkaart ontneemt. Zou het Westen ook maar een greintje van de politieke en religieuze geur van het Midden-Oosten hebben, dan zouden ze de vrijheden waar anderen voor gestreden hebben en zij dus gratis gebruik van kunnen maken nooit hebben gekregen.

BenBinnen | 24-02-15 | 21:12

In ruil voor één of meer Ferrari's, leuk optrekje in Dubai, een tiental jonge maagden en een bak geld.
Verlost van de zuigers van de VVD en PvdA.
Geef het onderkruipsel eens ongelijk.
Alah Akbar!

oplichter | 24-02-15 | 21:14

Heb die rotkop met zijn achterlijke gelaatstrekken en misselijk geouwehoer nog geen 1,5 minuut kunnen aanzien of -horen.
Die gast mooi bij zijn moslims -waar hij zegt er 1 van te zijn- laten zitten. Dat secreet nooit meer terug laten komen. Anders de sharia op toepassen.

G,I. Jane | 24-02-15 | 21:15

Arnoud el Doorn noemt haatimams, die potjandosie door de NCTV op veiligsoverwegingen worden geweigerd, wijze mannen. Noemt het gebaseerd op haat, en niet gebaseerd op feiten. Moslims: Hoed u voor dit schaap tussen uw midden. Dit is geen wolf. Deze man wakkert spanningen aan. Deze man zegt dat het Westen in oorlog is met u. Deze man noemt haatbaarden die uw kinderen indoctrineren wijs en welkom. Dan ben je gevaarlijk voor de samenleving. Astagfirullah!

Vark Merheijen | 24-02-15 | 21:17

voor de ene een steen in je schoen, voor anderen,...een doorn in je oog

Meesteres Belgie | 24-02-15 | 21:18
Wim Denkbaar | 24-02-15 | 21:19

Deze idiote roeptoeter is de absolute Anton van de Week (WEEK, week...). Hoe iemand zo radicaal het roer om kan gooien is mij een raadsel, maar dat het iets met aandacht te maken heeft is mij wel duidelijk.
.
Deze landverrader moet zo snel mogelijk, vrijwillig, een land opzoeken waar hij zich thuisvoelt. Ik wil wel helpen bij een crowdfundingactie om een ticket te betalen. Brrr, engnek.

Driewerf Hoezee | 24-02-15 | 21:19

Van Doorn is nu eenmaal een debiel.
Maar over het algemeen: lulletje rozenwater eerste klas.

Sayer | 24-02-15 | 21:19

Maria.1 | 24-02-15 | 20:50
Ga iig klacht indienen bij de gemeente.

nightwish | 24-02-15 | 21:19

Zielige vent.

gijs geluk | 24-02-15 | 21:20

@Fijnstoffer | 24-02-15 | 21:08
Eens. Ik verbaas me nog steeds dagelijks over de toename van de hoofddoekjes in het straatbeeld. Waan mij in veel steden steeds vaker in een slechte film met Istanbul als decor. Als het op deze wijze doorgaat en we zijn tien jaar verder..... Wanneer er nu niet wordt ingegrepen is het definitief te laat (als het dat al niet is).

Coyote | 24-02-15 | 21:20

@nightwish | 24-02-15 | 21:19
Top!

Maria.1 | 24-02-15 | 21:20

Kunnen ze er geen PVV poster opplakken, kan ie in ieder geval tegels koppen. Dit type idioten preventief ruimen, kan grote schade aanrichten. Doet ie trouwens nu al, alleen al de kosten om hem te schaduwen en te volgen. Kan die zak niet bij de rest van het afval??

Archy Bunker | 24-02-15 | 21:21

Die dacht: if you can't beat them, join them.

Bytemaster | 24-02-15 | 21:22

Bierosaurus | 24-02-15 | 20:59
Aan ons om het tij te keren. Er zijn 17 miljoen Nederlanders waarvan 1.2 miljoen moslims. Van die 1.2 miljoen moslims zullen er naar mijn inschatting een half miljoen niet extremistisch zijn (hoop ik). Dat betekent dat er 17-1.2+0.5= 16.3 miljoen Nederlanders overblijven die ruimdenkend zijn. Die aanname mag je wel maken toch? Als er nou van die 16.3 miljoen Nederlanders, die stemgerecht zijn, het merendeel op een partij stemt waar zoiets ondenkbaar is dan kan de Sharia nooit worden ingevoerd. Zoals Donner zegt "Voer Sharia in als meerderheid dat wil". De meerderheid wilt dat niet.

Moussie8971 | 24-02-15 | 21:22

Zou het nog lang duren voordat de werkende mensch een schuldgevoel wordt aangepraat niet lang, hard en genoeg te werken om de islam te redden van de ondergang?

LetTheSunshine | 24-02-15 | 21:23

Zou hij zijn laptop met foto's van kleine jongetjes bij zich hebben?
Hij moet toch ergens op fappen als hij 's avonds alleen op zijn hotelkamer is.
Misschien dat de Maledivense sharia-politie dat even kan checken, kan hij daar gelijk headfirst van een flat.

Cuyahoga | 24-02-15 | 21:24

Als hij zegt: "Islam is growing in Europe. Islam is growing in the Netherlands." dan lopen de rillingen over mijn rug. Ik ga PVV stemmen komende verkiezingen. Met tegenzin, dat wel. Maar ik zie geen andere optie. Frontaal tegen de islam. Nu, voordat het te laat is!

Elmer Fudd | 24-02-15 | 21:25

Hier: hoe Westerse toeristen belachelijk worden gemaakt door moslims op de Malediven: www.youtube.com/watch?v=i5H64OOkeXA

En nu is het genoeg! | 24-02-15 | 21:26

Arnoudje kan in Den Haag gewoon rondlopen zonder dat zijn keel wordt doorgesneden.
Dat lukt geen enkele kufar (wij roomblanken) in Raqqa etc.

boasatlas | 24-02-15 | 21:26

-weggejorist-

Kolbjørn Varmann5983 | 24-02-15 | 21:27

Cuyahoga | 24-02-15 | 21:24
Moslims doen juist heel veel aan homo-sex. Van Doorn past daar precies.

En nu is het genoeg! | 24-02-15 | 21:27

Arnoud el Doorn is een long-con inside-job van de PVV. Die man legt nu allemaal contacten met overlegorganen voor het deradicalizeren van jonge Moslims, overhandigd zijn Koran aan Jofresh van Aartsen, en spreekt als modelmoslim over zijn bekering, straks fungeert hij als salafistentolk, krijgt wat jonge Moslims zo gek dat ze denken dat IS in Syrie wel zal strijden voor haar geloofsovertuiging, zonder enig machtsbelang, en stelt hij de sharia wetten op ter goedkeuring aan de kamers. Na 10 jaar van sharia zal elke nog overgebleven Nederlander stemmen op de PVV en is de campagne geslaagd. Arnoud el Doorn is op een één-mans one-way missie naar de maan, om daar een prinsenvlag neer te zetten.

Vark Merheijen | 24-02-15 | 21:27

@Moussie8971 | 24-02-15 | 21:22
De meerderheid van de inwoners van Gouda wil ook geen islamitisch centrum in Gouda (waaronder veel moslims) en toch komt die er! Ik bedoel maar...

Maria.1 | 24-02-15 | 21:28

@Moussie8971 dagelijks bezig zijn met de machine of de ganse dag geïndoctrineerd worden zorgt niet echt voor een level playing field. Dat is niet eens dezelfde sport.

LetTheSunshine | 24-02-15 | 21:28

Vieze glibberige landverrader.
Miezerig mannetje.
Profeet-hoer.
Altijd overal buiten gevallen als jochie, nooit echt aansluiting kunnen vinden bij leeftijdsgenootjes, die feilloos doorhadden wat voor labiel en ontheemd vlees ze in de kuip hadden. Nooit dat meisje wat hij zo mooi vond kunnen versieren. Van het ene extreme naar het andere extreme eind van het spectrum gefladderd. Nooit zichzelf gevonden. Totdat de religie van haat, intolerantie en onderdrukking hem vond. En hem, zoals het een goede totalitaire ideologie betaamt, op een voetstuk plaatste en een stem gaf. De zwakste, meest verguisde en zoekende zielen worden je grootste voorvechter als je ze maar belangrijk maakt. En zo verpande dit goedkope schandknaapje zich aan Allah. Had het Boedhisme hem een even groot gevoel voor eigenwaarde gegeven had hij nu verdraagzaamheid en naastenliefde staan preken. En had zijn holle, uitgekauwde en tot het woord voorspelbare retoriek net zo waardeloos geweest.
Meeloper.
Opportunist.
Bloedzuiger.
Allemaal synoniemen voor arnoud van doorn

the angry pirate | 24-02-15 | 21:28

@Ruud Hazes8197 | 24-02-15 | 20:49


Hulde. Driewerf hulde, voor je reactie.

omanders | 24-02-15 | 21:29

Tja, Pvda stemmer.

Heinzz | 24-02-15 | 21:29

Maria.1 | 24-02-15 | 20:50
Sterker nog heb het al via de mail gedaan.

Gemeente Den Haag
www.denhaag.nl/

Kenmerk: 150224-2127-51a4

Geachte heer van den .......
Hartelijk dank voor uw melding, vraag of suggestie.

Met vriendelijke groet,

Gemeente Den Haag

nightwish | 24-02-15 | 21:30

Europa heeft een wake up call nodig. Dit soort idioten als van Doorn hitsen mensen op die in Europa aanslagen gaan plegen. wanneer Isis ineens in Italie of Cyprus staat dan staat europa met een vraagteken boven zijn hoofd. Dan en dan pas echt zullen we de ruggegraat van de echte europeaan zien, en niet van de slappe politici die dit soort mensen als van Doorn maar op zijn beloop laat.

Stargate | 24-02-15 | 21:30

@nightwish | 24-02-15 | 21:30
Goed zo! Ben benieuwd of je een reactie krijgt.

Maria.1 | 24-02-15 | 21:31

-weggejorist-

Kolbjørn Varmann5983 | 24-02-15 | 21:32

@Stargate | 24-02-15 | 21:30
Stargate, had je nog gelezen dat ik een reactie van de SP heb gekregen? Ze hebben Kamervragen gesteld!

Maria.1 | 24-02-15 | 21:32

Die is echt gestoord.
Opsluiten wegens ontoerekeningsvatbaar en derhalve staatsgevaarlijk lijkt mij zeker wel mogelijk in dit geval.
Wat een gek.
Of is ie inderdaad op een geheime missie gestuurd door Geert om mlims te ontmaskeren op een later tijdstip???

Goktrommelkiller | 24-02-15 | 21:33

Maria.1 | 24-02-15 | 21:32
Had ik nog niet gelezen, wat zeiden ze precies?

Stargate | 24-02-15 | 21:36

@Stargate | 24-02-15 | 21:36
"De SP heeft dezelfde vragen als u over de plannen in Gouda. Kamerlid Sadet Karabulut heeft daarom vragen gesteld aan de Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (verantwoordelijk voor integratie) en de Minister van Veiligheid en Justitie. U kunt onze vragen hier vinden: www.tweedekamer.nl/kamerstukken/kamerv... "

Maria.1 | 24-02-15 | 21:38

Waarom zijn lieden als Anton Mussert en Max Blokzijl na de Tweede Wereldoorlog geëxecuteerd, terwijl deze landverrader ongemoeid wordt gelaten?

MAD1950 | 24-02-15 | 21:39

@Fijnstoffer

Gelukkig zijn er mensen die diep hebben nagedacht over dit soort dingen zoals u. Mensen moeten wakker worden, want de vijfde colonne is on the move. En de elite heeft daar echt een steentje bij gedragen.

De*correcte*kerstman | 24-02-15 | 21:39

Maar evengoed, dat dit zomaar kan. Er zit natuurlijk weer politiek achter. Potverdrie! Kan dit land gewoon weer rustig verdergaan zoals het zo een 30 jaar geleden was? Kunnen de politici anders niet een jaar of 100 weggaan? Kunnen mensen die de ene na de andere vreselijke maatregel nemen niet gewoon weg? Kan men de burgers nou eens steunen in plaats van telkens af te vallen? Het lijkt hier wel een dictatuur van de omgedraaide wereld.

AntiSoof | 24-02-15 | 21:39

Wat een steenkolen Engels... Ik kon het gewoon niet meer aanhoren.

Dirk III | 24-02-15 | 21:40

Maria.1 | 24-02-15 | 21:28
Dat betekent simpelweg dat de overheid zijn verantwoordelijkheid niet neemt. Als er zoveel tegengeluid is zou je eerder zeggen GEEN MEGAMOSKEE. Er wordt niet geluisterd naar het volk. Dat gezegd hebbende vind ik ook dat de overheid heel veel valt te verwijten als het gaat om de huidige islam problematieken. Het is altijd hetzelfde liedje. Pappen en nathouden. Thee drinken.

Moussie8971 | 24-02-15 | 21:41

Maria.1 | 24-02-15 | 21:38
Die Sadet is een heel goed kamerlid. Zij staat er anders in dan bijvoorbeeld een Roemer. Vreemd vind ik dat. Roemer riep nog an, u beledigt mensen die hun inspiratie uit een boek halen tegen Wilders. Sadet zegt gewoon, de lange arm van Ankara is onwenselijk en moet afgesneden worden, en let op de invloed van Ankara, die heeft teveel ivloed op de turken hier in Nederland

Stargate | 24-02-15 | 21:42

Had al na twee zinnen genoeg gehoord, die gast moet gewoon daar blijven.

Borakh | 24-02-15 | 21:42

Sorry ben vergeten te kotsen * KOTS*, ik kan dit niet aanhoren!

De*correcte*kerstman | 24-02-15 | 21:42

@Moussie8971 | 24-02-15 | 21:41
Daarover zijn we het helemaal eens :)

Maria.1 | 24-02-15 | 21:42

Er was een tijd dat we los gingen op de tegels van Bakito. Maar helaas, de inhoud ervan is niet genoeg meer, niet vilein genoeg meer, het is het gewoon niet meer. Op zo'n moment mis je Supermatthijs pas echt.

Bernard Couperus | 24-02-15 | 21:44

@MAD1950 | 24-02-15 | 21:39
Dus? Wat suggereer jij dan?

Bernard Couperus | 24-02-15 | 21:45

Als die achterlijke moslims willen weten hoe een onderdrukte minderheid zich voelt hoeven ze alleen maar te zeggen dat ze niet langer moslim zijn. Dan weten ze het meteen maar niet zo heel lang.
En hopelijk geeft iemand deze Van Doorn kanker. Landverrader en achterlijke idioot.

Ratatosk | 24-02-15 | 21:46

Moussie8971 | 24-02-15 | 21:41
Ik zag ook in een interview dat er enkele moslims voordat die discussie al los barstte tegen die moskee waren. Het is en blijft een raadsel waarom ze dat hebben door gedrukt en ik zou toch echt willen dat de geldstromen richting de raadsleden en wethouders eens onderzocht werden. Die van Doorn zal het allemaal wel gweldig vinden, weer een overwinning voor de islam

Stargate | 24-02-15 | 21:47

Haha Arnold, Eerst voor de PVV werken, daar is hij te dom bevonden en aan de kant gezet, Heeft zich bekeerd en staat nu voor gratis geld van Olie sjeiks zijn meest achterlijke speech van de NL geschiedenis te verkondigen. Achterlijke trol, debiel ga dan lekker naar het IS kalifaat en verkondig daar je pas opgedane “verlichting” van de islam.
Kom je vast geloofwaardig over.

Landsbelang | 24-02-15 | 21:47

@Bernard Couperus Ach morgen zijn de meeste hier dit topic allang weer vergeten.

LetTheSunshine | 24-02-15 | 21:49

Ja, natuurlijk, hvqpvsa! Hoe kon ik het toch vergeten.

Sjeez | 24-02-15 | 21:49

Iemand had ze daar even moeten laten weten dat hij een veroordeelde drugshandelaar is.

Ratatosk | 24-02-15 | 21:49
hero_of_heaven | 24-02-15 | 21:53

-weggejorist-

hero_of_heaven | 24-02-15 | 21:53

Hoe is deze reis gedeclareerd?

am*dam | 24-02-15 | 21:53

Arnoud wedt op het verkeerde paard, daar komt hij echter pas na de finish achter..

Fratello | 24-02-15 | 22:02

'In het meer, in het meer! Met een gewicht aan zijn voeten!' -Albert Uderzo

kom hoe heet ie | 24-02-15 | 22:03

Wie zich verzet tegen de heilige missie van de islam om z’n wreedheid en stompzinnigheid met grof geweld aan iedereen op te dringen, die zal al snel door diezelfde islam als een gevaarlijke vijand worden bestempeld, opdat de islam daarmee een reden heeft om nog veel meer dan eerst te proberen z’n wreedheid en stompzinnigheid aan iedereen op te dringen, en zo verder. Als ooit de moderne open samenleving, dus die samenleving gebouwd op zelfstandig denken en wetenschap en moderne rechtsstaat en universele mensenrechten, die wereld dus die we nog steeds bewonen, nog wel, nu in 2015, als ooit de moderne Westerse cultuur de neiging krijgt om echt de poot stijf te houden tegen die islam, ga er dan maar vanuit dat men moord en brand schreeuwt, en dat wij zogenaamd vreselijke repressie plegen tegen hun vredevolle en welwillende drang om iedereen hun wreedheid en stompzinnigheid met grof geweld op te dringen. En wij maar roepen: ga dan terug, ga terug naar die fantastische, superieure en vredevolle cultuur waar je ooit vandaan bent gekomen. En misschien zijn we tegen die tijd wel bereid om iedereen die dat doet een forse bonus te geven. Zo in de trant van: hier heb je een ton euro. Ga weg. Blijf weg. Kom niet terug. Ik zie het daarvan komen. Steden als Malmö en Marseille, met die grote aantallen ‘vredevolle’ moslims, waar politie en brandweer en ambulances bepaalde wijken niet meer zonder zware bewapening in durven, moet toekomstig heel de EU er zo uit gaan zien?

Benedict Broere | 24-02-15 | 22:04

Useful idiots eindigen meestal als eerste op het schavot.

Ahasveros | 24-02-15 | 22:11

@Benedict Broere | 24-02-15 | 22:04
Op het internet zijn theorieën te lezen waarin uitgelegd wordt dat wat er nu allemaal gebeurt opzet is. 'Men' wil ellende zaaien en dan, als de mens het helemaal zat is en roept om hulp, dan is die hulp daar. Zoals Marx al aangaf, men wil het volk laten verpauperen. Om daarna, als het volk het zat is, met de oplossing te komen. (De oplossing die eerder bedacht is dan het probleem, zo doen ze dat.)

AntiSoof | 24-02-15 | 22:13

"Preken voor eigen parochie." Komt bekend voor?

Bernard Couperus | 24-02-15 | 22:15

In vroeger tijden, niet eens zo heel lang geleden , werden dit soort mensen tegen de muur gezet.

Bar&Boos | 24-02-15 | 22:20

@AntiSoofn probleem bij deze denkwijze is de solution niet is waar de mensen om gevraagd hebben. Je kan wel een mooie spin maken waardoor je mensen zelf de schuld geeft. Een beetje vreemd.

LetTheSunshine | 24-02-15 | 22:21

*is dat de

maar whatever

LetTheSunshine | 24-02-15 | 22:22

Ik heb geen hekel aan moslims, maar dit mannetje kan ik wel wurgen. Wat mij betreft mag hij niet meer het land in.

g00f | 24-02-15 | 22:28

Ja ik voel me medeverantwoordelijk voor deze Hagenaar waarvan de linkse media voor het gemak in de kop 'vergeet te vermelden' dat deze meneer Moslim is terwijl dat in dit geval essentieel voor het verhaal is. Sorry Nederlanders op de Maladieven dat jullie ietsiepietsie meer risico lopen dank zij deze meneer die ietsiepietsie olie op het vuur gooit. Maar hij is van harte welkom om samen een kopje thee te drinken met onze geliefde burgervader. Zo lossen wij dat op in Den Haag!

Haagse Tokkie | 24-02-15 | 22:30

@LetTheSunshine | 24-02-15 | 22:21
De solution hebben we nog niet gezien. En ik geef de gewone mensen geen schuld. Die reageren enkel op wat hen overkomt.
En een spin maken? Denken heet dat. Wát is er toch aan de hand?

AntiSoof | 24-02-15 | 22:33

Ernstig.

svdb | 24-02-15 | 22:35

Aan Anton van Doorn beter geen aandacht besteden.

BlowingBubbles | 24-02-15 | 22:44

Ik weet dat ik het eigenlijk niet mag zeggen maar ik heb heel veel zin om Arnoud eens 1 op 1 te "spreken". Zeikstraal een eind op naar je hatelijke kutkalifaat smerige zeikbekeerling. Met je KUT-islam!

OpperGek | 24-02-15 | 22:46

Tja, je kunt er cynisch over doen. Maar dit is gewoon een rasechte NSB'er. Op alle kritiek die hij krijgt, reageert hij 'dat de waarheid pijn doet'. Tja, oogkleppen. Ik las zijn twitter en zie veel bijval van moslims, alleen domme moslims. Gevaarlijk menneke. Maar wij hebben geen wet waarmee hij aangepakt kan worden. Die zou er wel moeten komen.

Hans Hillen | 24-02-15 | 22:54

Ff serieus??! Van pvv naar moslim??

Samper | 24-02-15 | 22:56

AntiSoof | 24-02-15 | 22:13 Waar je op doelt, dat heeft volgens mij te maken met ‘cultural marxism’, ‘Frankfurter Schule’ en zo meer. Maar ongeacht hier en daar nog aanwezige marxistische wensdromen, is de islam zelf inherent imperialistisch destructief anti-mens. En met al dat oliekapitaal en cultuurrelativisme heeft het praktisch vrij spel in de Westerse cultuur. Ik zie althans nog nergens echt maatregelen die verhinderen dat 50 jaar verder heel de Westerse wereld één groot proberen is de islam te overleven. De islam moet afstand nemen van al die agressie die besloten is in de islamitische leer. Zij moet de universele mensenrechten onderschrijven en naleven. En lukt dat niet, dan zie ik het ervan komen dat heel de mensheid zich tegen die islam keert.

Benedict Broere | 24-02-15 | 22:57

@Benedict Broere | 24-02-15 | 22:57
Ach, en ik denk dat de Islam gewoon gebruikt wordt door de zeer 'intelligenten' onder ons. Het probleem ligt dus niet bij de Islam maar zij die het geloof gebruiken. Zeer rijke mensen hebben zeer slimme raadsheren en die zorgen ervoor dat de rijken rijker worden en de armen armer. Zo simpel is het. Nu gaat het erom te weten te komen wie er achter zitten.

AntiSoof | 24-02-15 | 23:01

@AntiSoof

Als de oplossing niet is waar de mensen om vroegen, waarom zouden de mensen het dan ooit accepteren als oplossing. Dat gaat niet lang goed.

Als het wel is waar ze om vroegen, dan is er geen probleem en vervalt de hele P-R-S clue.

Het geeft enkel de indruk dat we iets zouden begrijpen van hoe het werkt. Dat is jammer. Zelf blijven denk dus! Inderdaad.

LetTheSunshine | 24-02-15 | 23:03

denken mag ook

LetTheSunshine | 24-02-15 | 23:05

Wat een enge man. Gelukkig ben ik Pastafarian.

Vriend over Vijand | 24-02-15 | 23:06

@LetTheSunshine | 24-02-15 | 23:03
Zij die de problemen veroorzaken weten heus wel welke oplossingen het volk zal willen. De oplossingen liggen immers al klaar en de problemen worden daaraan aangepast. Heel logisch allemaal.
Kijk, om dit soort zaken te kunnen doorgronden moet je een spelletjesdier zijn. Monopoly en zo. En je moet kunnen analyseren.

AntiSoof | 24-02-15 | 23:09

Kan hij gewoon niet van de aardbodem verdwijnen? Moet toch te doen zijn.

Ja echt ik ben het | 24-02-15 | 23:14

AntiSoof | 24-02-15 | 23:01 Mensen achter de schermen zullen altijd van alles pogen om van alles te manipuleren, maar eigenlijk is de wereld te onvoorspelbaar complex om daar echt iets in te willen sturen. Heel de mensheid is gevat in een proces van zelforganisatie, en excessen als bijvoorbeeld de islam – die nu schade kan aanrichten dankzij de synergie van oliekapitaal en cultuurrelativisme - zullen waarschijnlijk, hoop ik, uitgezuiverd worden. Mogelijk wordt het een bloedbad - zie de geschiedenis en kijk dan vooruit. Misschien dat een whizzkid met zwermen oorlogrobots orde op zaken stelt. En mogelijk wordt het daarna zaak om die oorlogrobots te overleven. Zo hou je altijd wat.

Benedict Broere | 24-02-15 | 23:18

Onze PVV 'moslim' infiltrant komt blijkbaar vooralsnog geloofwaardig in de moslimwereld over..

krijgenwedatweer | 24-02-15 | 23:27

Een heuse Poncke Princen blijkt deze malloot. Paspoort versnipperen en Nederland niet meer binnen laten.

Hyronimo | 24-02-15 | 23:28

Misschien is hij gewoon op een undercover missie gestuurd door Geert?

Niak | 24-02-15 | 23:32

De wegkijkers 3-2-1..

Obama (VS): 'De Verenigde Staten zijn 'niet in oorlog met de islam'
Cameron (UK): 'Westen is niet in oorlog met islam'
Rutte (NL): 'dit is geen strijd met de islam'
Manuel Valls (FR: ‘Frankrijk in oorlog met jihadisme, niet met islam’
etc etc etc

De bekenner 3-2-1
Aarnoud van Doorn (NL-bekeerling): "As I told you before there is a war going on against islam, worldwide"

Goed, hij haalt oorzaak en gevolg door elkaar, het Westen is niet met die oorlog begonnen, maar.. He he, hij geeft het in ieder geval toe en bevestigt wat alle burgers in het westen allang weten maar hardnekkig en hevig ontkent wordt door alle westerse politici.

gaffelbaard | 24-02-15 | 23:33

@Bernard Couperus
Ik stel voor dat landverrader Van Doorn op z'n minst berecht wordt. De doodstraf hoeft van mij niet per se, maar een flink aantal jaren achter slot en grendel lijkt me toch wel gewenst.

MAD1950 | 24-02-15 | 23:39

@Benedict Broere | 24-02-15 | 23:18
De wereld is niet zo complex bezien vanuit corporatistisch oogpunt bezien. Dan is de wereld gewoon een 'zaak'. Waar winst en macht het doel is. Men wil de wereld hebben. Dat is alles. En de rest van de mensheid ziet maar. Oorlogen zijn bijzaak. Bots ook.

AntiSoof | 24-02-15 | 23:46

Sorry, de 2e 'bezien' kan weg.

AntiSoof | 24-02-15 | 23:47

De 3 stadia van Jihad:
www.youtube.com/watch?v=UPLqVL4GHVU

Landverrader Van Doorn voert hier duidelijk een Jihad stadiumpje 2.

suvois | 24-02-15 | 23:53

Haha en dan toch weer eindigen met een sneer tegen Wilders. Ze kunnen het niet laten.

CosmicPsycho | 24-02-15 | 23:56

Als ie als landverrader goed Engels kon, zou ie door iedereen in NL bewonderd worden en meteen een zetel in de EU aangeboden krijgen.

Schaaldier | 25-02-15 | 00:08

Raar eigenlijk dat de media iemand steeds aandacht geeft met een ernstig identiteitsprobleem. Handelt in alles - vroeger en nu - puur uit persoonlijke rancune. Super triest en bovenal dom figuur die niets anders dan serieuze psychische hulp nodig heeft.

CosmicPsycho | 25-02-15 | 00:09

Het is al zo vaak gezegd; maar het grootste gevaar voor de democratie, is democratie zelf. De enige toevoeging die ik hierop wil aanmaken is de VN en alle achterlijke mensenrechten clubjes. Het eerste gedeelte is duidelijk. Wij kunnen dit soort mensen nooit adequaat bestrijden, omdat wij met handen en voeten gebonden zijn aan regels die ons weerhouden om dit soort mensen en al dit soort mensen met het zelfde gedachtegoed ons contingent af te jorissen. Onze eeuwenoude grondwet weerhoud ons letterlijk om onszelf te beschermen tegen de islam, maar in het bijzonder dit soort mafketels. Waar wij vroeger Nationalistisch, ons land zouden beschermen voor dit soort invloeden; is dit nu niet meer mogelijk vanwege door onszelf opgelegde oude regels; die nooit in beschouwing hebben genomen dat we zouden worden bedreigd door een religie die zo onze maatschappij zou kunnen ontwrichten.
Daarnaast worden wij ook nog eens gekneveld door verdragen en internationale regels. Zoals wij kunnen geen mensen meer stateloos maken (achterlijke moslims terroristen met het NL paspoort kunnen we niet zomaar het land uit donderen) of het niet meer kunnen uitvoeren van strengen immigratiewetten. Ik heb een lidmaatschap op de VVD en heb al veelvoudig op ze gestemd. Maar dat houdt nu op. Vanaf nu stem ik louter op de partij die er voor zorgt dat tenminste in Nederland, moslims worden terug gedrongen.

blendedperfection | 25-02-15 | 00:13

AntiSoof | 24-02-15 | 23:46 Ik zie het niet. Het lijkt mij marxistische paranoia. Bilderberg en zo meer. De V.S. worden geïslamiseerd op dit moment. De moslimbroederschap is overal en de Amerikaanse overheid heeft werkelijke analyse van de islam verboden. Er is wel een enorme Ayn Rand lobby. Maar die bereikt vooral dat de V.S. in hoog tempo de middenklasse verliest en dat de tentenkampen almaar groter worden en de gevangenissen voller. Bovendien, met een dergelijke analyse - Big Business is Het Kwaad – ga je geheel voorbij aan de leer en geschiedenis en huidige daden van de islam. De islam is al agressief en uitroeiend vanaf het moment dat het is uitgevonden. Of het lijkt eigenlijk bedacht om al die agressie en genocide te rechtvaardigen. Zoals Mohammed waarschijnlijk nooit bestaan heeft. Als je iets wilt verklaren dan moet je alle aspecten ervan in beeld brengen, en je moet niet zeggen: dit is mijn favoriete verklaring en ten behoeve daarvan negeer ik heel de rest. Ook moet je argumenteren, je moet objectief bewijs in beeld brengen. De islam die zich laat instrumentaliseren door Rothschild&Co ten behoeve de totale wereldheerschappij van Rothschild&Co…? Misschien is de islam toch een zionistische samenzwering.

Benedict Broere | 25-02-15 | 00:17

@blendedperfection | 25-02-15 | 00:13
Ik herken me in wat je zegt. Onze beschaving wordt tegen onszelf gebruikt. Het is net zoiets als bacteriën in de waterleiding stoppen of met stenen ruiten ingooien. Men dóet zoiets gewoon niet. Wij leefden in vertrouwen met elkaar samen. En dat ging goed en kostte weinig. Het eten was goed, het recht was recht en we hielden ons aan onuitgesproken afspraken. En dat tere bloempje van eerlijkheid is zo eenvoudig te vertrappen door... de Judas, de geldwolf, de stupide zelfzuchtige mens.

AntiSoof | 25-02-15 | 00:20

@Benedict Broere | 25-02-15 | 00:17
Ik stelde niet dat de zakenwereld het kwaad is. Ik stelde dat ik analyseer dat de zakenwereld de Islam zou kunnen gebruiken in hun zaken. De Islam is een dogma. Dat weten de Heren ook wel. Het dogma kan gebruikt worden voor zakelijke belangen. Maar goed, als u geen zakenman bent, dan is het ook wat lastig in het denkraam te brengen. Daarom zei ik al, ik ben een spelletjes-dier. Vooral Monopoly is één van mijn favo's. En natuurlijk kolonisten. En de Bijbel! Alhoewel dat laatste geen spel is, wel een boek vol 'spelregels'. (Voor wie weet hoe ze te lezen)

AntiSoof | 25-02-15 | 00:26

voor de spelletjesdieren onder ons...wat is de rating ([email protected] enzo...)van usa afgelopen maanden?

kadij001 | 25-02-15 | 00:29

@Antisoof

Precies. En het erge is; ik zie in Wilders helemaal niet onze verlosser. Sterker nog ik geloof in een sterk verenigd Europa. Het moet de politiek echter maar eens duidelijk worden; dat moslims niet samen gaan met waar wij in het vrije Westen in geloven. Een anti stem wil ik het niet helemaal noemen, maar wel een last resort.

blendedperfection | 25-02-15 | 00:31

willen hebben is een raar iets...ik ben blijkbaar geboren in/op iemands bezit...en dat moet iets voor mij betekenen???

kadij001 | 25-02-15 | 00:37

AntiSoof | 25-02-15 | 00:26 Sorry, ik zie het anders. Hier iemand die uitlegt hoe het zit met controle over de wereld: www.ted.com/talks/james_b_glattfelder...

Benedict Broere | 25-02-15 | 00:42

Waar zijn zijn medicijnen?? Hij moet ze direct innemen!!

Gladys | 25-02-15 | 00:43

@Benedict Broere | 25-02-15 | 00:42
O, dat TED zag ik ook al eerder. Nou, neem maar van mij aan dat er zeer rijke mensen achter het complot zitten. En zeer gehaaide types ook. Extreem gehaaide types. Dat TEDx is nix.

AntiSoof | 25-02-15 | 00:47

Opvallend ook dat dit islamitische raadslid, hoewel hij er atijd op afgeeft met z'n '#telegrafisering', dus wel zelf gewoon de Telegraaf koopt. Alles wat deze man zegt en doet is hypocriet.

Flubber de Wups | 25-02-15 | 01:04

Wat een drol!

iopeth | 25-02-15 | 01:31

Kunnen ze deze man daar niet houden en hem dan tzt onthoofden?

Spielmacher | 25-02-15 | 01:38

Wat maakt het uit? Nederland wordt sowieso een moslimland. Kijk maar waar men op stemmen bij PS. Bovendien is het een feit dat ze dubbel meer kinderen krijgen dan bij westerse vrouwen en het ergste is ook dat westerse vrouwen ook nog met moslim mannen fokken. Kortom, we helpen elkaar naar de verdoemenis, al jan je miljoen artikelen, waarschuwingen schrijven. Het helpt geen ruk.

Nieuws-Lezer | 25-02-15 | 01:40

Typen met je mobiel is zwaar ruk. #feit

Nieuws-Lezer | 25-02-15 | 01:41

Ga weg.

Peemle | 25-02-15 | 01:42

Door zich te bekeren gaf hij al blijk van een ernstig tekort aan realiteitszin, maar in dat filmpje toont hij aan elk contact met de realiteit compleet te hebben verloren.

Suerte Piet | 25-02-15 | 01:58

Ziet eruit als een nazi en klinkt als een nazi incl de weergalm en het kort afgebeten smekgeluid van een slecht, cynisch, haatdragend narcist (ik pas voor het woord mens). Heb het met de grootste moeite uitgekeken. Hoe is het mogelijk dat jullie Nederlanders dit slikken.
Ik mag hopen dat deze landverrader geen openbare functie heeft. Zoniet verdient hij een terecht-stel-wijzing.

sad | 25-02-15 | 02:04

Voor de liefhebbers trouwens hieronder de extended versie van z'n speech.
Hierin vertelt Arnoud dat hij vroeger de 'most important politica's advisor' van Geert Wilders was en dat bekeren tot de islam z'n beste keuze in z'n leven is geweest. En dus ook dat hij dus gewoon uit pure eenzaamheid maar moslim geworden is. Sneu...
youtu.be/Pfxwpb2tYo4

Flubber de Wups | 25-02-15 | 02:31

De act met het vingertje heeft ie nog niet ontdekt. Het kan ook zijn dat hij een AIVD infiltrant is natuurlijk. Die zijn namelijk ook niet bepaald slim.

McMarx | 25-02-15 | 06:25

Polariseren en liegen.
Islam.

Ben Adam | 25-02-15 | 07:24

Een gedwongen opname in de gesloten psychiatrie lijkt me de ideale oplossing voor van Doorn.

mallekater | 25-02-15 | 08:27

kon ik daar nou een hand in zijn aars zien die zijn mond bedient?

gentle_giant_58 | 25-02-15 | 08:37

Ach nog 1 landverrader. Maar wel een die ervoor uit durft te komen. Er zijn er anders genoeg, al dan niet Christelijken, die ons land dagelijks verraden met hun gefaciliteer van het Haat Geloof.
Denk maar bv aan de verstrekkers van bouwvergunningen voor Moskeeen om er maar 1 soort te noemen.

observer59 | 25-02-15 | 09:06

Een onderdrukte minderheid? Laat me niet lachen!
Probeer maar eens als christen in een Islamitisch land te wonen, daar wordt je pas onderdrukt!

TheAussiTalian | 25-02-15 | 09:07

Van Doorn is het prototype van de useful idiot, en hij heeft het zelf niet eens door.
Maar ondertussen vormt hij wel een veiligheidsrisico voor NL vanwege dit soort haatspeeches.

fortz | 25-02-15 | 09:18

Onderdrukt ... ja, ja. Hij is compleet van de pot gerukt. Moslims worden niet onderdrukt. In beginsel worden Moslims niet anders behandeld als iedere andere groep. Het probleem is dat Salafisten dat wel graag willen. Salafisten willen graag gezien worden als de übermensch en de gehele gemeenschap hun stempel opdrukken. Dat staan we idd niet toe. Er zijn immers meer gemeenschappen buiten de Islamitische.

_pandora_ | 25-02-15 | 09:21

@hero_of_heaven
Arnoud van Doorn - Anton Mussert: begrijpelijke naamsverwisseling. Van Doorn wil de Mussert van de 21e eeuw worden.

fortz | 25-02-15 | 09:21

Hij heeft natuurlijk wel gewoon gelijk, Nederland en de rest van de westerse wereld keert zich steeds meer af van de Islam. Alleen zou hij er ook nog even bij moeten vertellen hoe dat komt. Die afkeer ontstaat namelijk niet spontaan. Zo zie ik bijzonder weinig afkeer tegen boeddhisme om maar een voorbeeld te noemen.

Haatgenerator | 25-02-15 | 09:22

Deze psychopaat wordt natuurlijk beschouwd als dorpsgek door onze naïeve overheid, en zij zijn te dom om door te hebben dat dit ernstige hitserij is tegen de staat, hoe zou de AIVD hier inzitten?

lanexx | 25-02-15 | 09:39

Narcistische flapdrol, eenmaal voor mijn bumper, gas erop.

gotha! | 25-02-15 | 09:44

Als er dan toch een paspoort moet worden ingenomen, dan van deze Saoedi Arabische spion aub....

RockinChair | 25-02-15 | 09:54

een iegijk die besef heeft heeft van geschiedenis weet dat die zich herhaalt in welke vorm en in welke tijdspanne dan ook. Kijk eens naar de Oekraïne waar het Russische Rode Leger de zwaarste (tank-)slagen van de Tweede Wereldoorlog heeft uitgevochten ( Kursk, Charkov) en nu claimen ze het alsnog dan wel wederom. Nadat Ernst Röhm en zijn SA trawanten er zorg voor hadden gedragen dat Hitler aan de macht kwam, werd in de De Nacht van de Lange Messen de gehele SA top , Röhmn incluis, geliquideerd door de SS. Hij had als 'nuttige idioot"zijn werk verricht en werd een sta-in-de-weg.Kijkend naar de totaal afwijkende outfit van dhr, van Doorn ten opzichte van zijn toehoorders, zijn mimiek en lichaamstaal dan moge blijken dat genoemd persoon zich niet welbevindt. Et pour cause. Hij verraadt enerzijds zijn geboorteland en weet zich anderzijds een Röhm.

Jan Boule | 25-02-15 | 10:44

Er zijn paspoorten voor minder afgenomen.

Haatgenerator | 25-02-15 | 11:58

Ik wil de vrijheid van geen godsdienst in de wet in plaats van de vrijheid van godsdienst, al dat voortrekken en bevoordelen van godsdiensten moet maar eens afgelopen zijn. Weg met deze ongelijkheid en discriminatie van andersdenkenden (in het bijzonder ongelovigen). Genoeg misbruik van deze bevoorrechte positie van gemaakt. Je doet het maar met de vrijheid van meningsuiting (meer is het niet).

TheseDays00 | 25-02-15 | 12:01

Wat betekent de uitdrukking: "een ongeluk zit in een klein hoekje"??

henk vintage | 25-02-15 | 12:56

Volgens mij hebben ze ergens in het Midden-Oosten nog wel een plekje voor Van Doorn. Ik noem een Kalifaat. De aandachtsgeile nazi. Laat hem daar genieten van de tolerantie :').

Nathan John | 25-02-15 | 13:28

Hij heeft natuurlijk wel gewoon gelijk, Nederland en de rest van de westerse wereld keert zich steeds meer af van de Islam. Alleen zou hij er ook nog even bij moeten vertellen hoe dat komt. Die afkeer ontstaat namelijk niet spontaan. Zo zie ik bijzonder weinig afkeer tegen boeddhisme om maar een voorbeeld te noemen.
Haatgenerator | 25-02-15 | 09:22

De meest tolerante, vredelievende en meest ontwikkelde godsdiensten/levenswijze zitten volgens mij ook ergens in het verre oosten. Tolerantie voor een intolerante godsdienst (Islam) gaan niet samen. En dat besef komt er naar mijn mening steeds meer.

Nathan John | 25-02-15 | 13:36

Geestelijk niet in orde.

sickstyle | 25-02-15 | 15:05

Ik zie geen uitdrukkelijk oproepen tot haat. Wel verongelijktheid. Maar inderdaad, de vrijheid van meningsuiting geldt ook voor van Doorn, evenals voor Charlie Hebdo.

Jezus_Boeddha | 25-02-15 | 15:11

-weggejorist-

Rot Op | 25-02-15 | 19:04

Egyptische president al-Sissi en Egyprische groot-imam al-Tayyeb spreken nadrukkelijk over de wenselijkheid van een veel meer tolerante en vredelievende versie van de islam. Zal het evenwel op tijd zijn om de totale gekte te keren, die tandem van hysterisch destructief fanatisme en politiek correcte wegkijkerij. Er zijn mensen die ook daadwerkelijk het probleem benoemen, dat het probleem islam is en dat het met theedrinken beslist niet weggaat.
nl.gatestoneinstitute.org/5263/egypte-...

Benedict Broere | 25-02-15 | 21:36

REAGEER OOK