
Joe,
gaan we weer. Een Israelisch patrouillevoertuig zou geraakt zijn door een anti-tankraket (
plaatje).
Twee Israëlische soldaten zouden zijn omgekomen, al is dit nog niet officieel bevestigd. Mocht dit kloppen, dan is dit, afgezet tegen de gebruikelijke crossborder schermutselingen, best veel. Hezbollah eist de verantwoordelijk op, en naar verluidt is de
evacuatie van de overige gewonde Israeli's nog in volle gang. De grenspatrouille was op het moment van de aanval bezig met het onderzoeken van een vermoedelijk Hezbollah
tunnel-netwerk, dat gebruikt zou kunnen worden in een "imminent joint Hezbollah-Iran
invasion of Northern Israel." Waarbij je 'invasion' niet moet zien als 'ze bestormen de stranden met alles wat ze hebben!', maar eerder moet vertalen als 'binnensluipen met een paar man'. Israël is momenteel bezig met wat het altijd doet in deze situaties: beperkt terugslaan terwijl ze Hezbollah-town binnen 30 seconden in glas zouden kunnen veranderen. Volgens Libanese media kwam hierbij een Spaanse
VN Peacekeeper om. Meh. Afgelopen donderdag vuurde Hezbollah 4 raketten op Israelisch grondgebied, naar eigen zeggen als vergelding voor de Israëlische
op waarbij IDF-boys een handvol hoge Hezbollah-luitjes en een Iraanse 37 sterren Generaal-Fascist naar hun Schepper stuurden. Premier en oud
ultra-commando Bibi spreekt heldere
taal: "I suggest that all those who are challenging us on our northern border, look at what happened in Gaza, not far from the city of Sderot. Hamas suffered the most serious blow since it was founded this past summer and the IDF is prepared to act on every front." Een kanttekening is hier echter op zijn plaats. Natuurlijk, Hamas ging naar de klote, maar Israël verloor
66 soldaten, en dat is veel voor een beperkte operatie door een klein land. De laatste oorlog tegen Hezbollah kostten in 2006
121 Israëlische militairen het leven. En dat gaat aldaar door merg en been. Zie hier voor de
live-feed van The Times of Israel. Live #IDF geagiteerde agitprop twitterfeed na de breek.
Foto's van de geraakte voertuigen.
Reaguursels
Inloggen-weggejorist-
lekker kiezen voor Hezbollah, als ze gewonnen hebben tegen IS wat gaan ze dan doen ? ik kan het al voorspellen hoor, dan wordt het noorden van Israël heel erg onrustig. in het wespennest genaamd het Midden-Oosten is het niet makkelijk kiezen, behalve voor de koerden en Israël 2 landen/volkeren die getoond hebben wel vooruit te willen, en niet in naam van Allah andere volkeren te willen afslachten ( let op de Israëli's kunnen het wel als ze willen, maar ze doen het niet ) de koerden werken niet echt samen met Hezbollah, in Iran staan de koerden eerder tegenover de Sjiieten en dus tegenover de broodheer van Hezbollah.
lekker kiezen voor Hezbollah, als ze gewonnen hebben tegen IS wat gaan ze dan doen ? ik kan het al voorspellen hoor, dan wordt het noorden van Israël heel erg onrustig. in het wespennest genaamd het Midden-Oosten is het niet makkelijk kiezen, behalve voor de koerden en Israël 2 landen/volkeren die getoond hebben wel vooruit te willen, en niet in naam van Allah andere volkeren te willen afslachten ( let op de Israëli's kunnen het wel als ze willen, maar ze doen het niet ) de koerden werken niet echt samen met Hezbollah, in Iran staan de koerden eerder tegenover de Sjiieten en dus tegenover de broodheer van Hezbollah.
Jullie denken dat Hezbollah zo slecht is? Natuurlijk is dat waar, maar weet dat Hezbollah sjiieten zijn. Slechts 10 van de moslims wereldwijd zijn sjiieten. En Hezbollah voert ,samen met de Koerden, de felste strijd tegen Isis. Hezbollah of Isis? Ik kies Hezbollah
Haha nou een guerillaoorlog kan je vaak niet winnen omdat die Hezbollah en Hamas ventjes tussen de bevolking zitten, en dan vallen er weer te veel burger doden dus moet Israël weer stoppen, nou wat een eindbazen hoor. En in Syrië weet je wat Hezbollah daar doet ? Precies het zelfde als IS maar dat zie je niet op tv.
Daarnaast de Israëliërs zijn eindbazen want hoe wisten ze anders waar dat konvooi met mugniye ( of hoe heet die vent ) was en bliezen dat even op ? Beste Intel, dat lever Israël de overwinning op. Als de rest van de wereld 3 weken de ogen zou dichtdoen, waren we van het probleem palestijnen en het probleem Hezbollah zo af...
@aadje82 | 28-01-15 | 19:45
Ok.... vandaar dat Libanon number wan state in het midden oosten is. Niet dus.
Dat land is net zo faal als de rest van de landjes van dat kamelen-volk.
De enige reden dat ze noemenswaardig zijn is hun achterlijkheid in hun religie en hun extreme neiging tot extreem geweld. Waar de scimitar zwaait rollen de hoofden. En dat is al van oudsher. Wil nog niet zeggen dat ze eindbaas zijn. Aangezien ze alleen maar beschikken over dirty tricks, en een open gevecht nooit durven aan te gaan met een land zoals Israël.
israël trilt voor niemand behalve voor hezbollah. hezbollah zijn totale eindbazen en ze roeien in syrie ook nog eens al qaeda en de islamitische staat uit.
#WeSupportIDF
www.youtube.com/watch?v=s6qqYM8xPTQ
@baard van troje | 28-01-15 | 13:49
Wanneer gaan mensen nu eens allemaal lief tegen elkaar doen? Tja. Zolang de islam bestaat, gaat dat helaas nooit gebeuren, want de islam is de bron van terreur, dood en verderf.
Overigens waarom staan die Hezbollah lui snoep uit te delen in Beiroet? Stelletje kinderlokkers...
@KJ123 | 28-01-15 | 13:44
Die zijn alvast pamfletten aan het voordrukken en leuzen voor Hezbollah tegen Israël aan het instuderen.
Hoop niet dat dit escaleert. Op zich logisch dat Hezbollah terug slaat na de beschieting van Israël. Hopelijk houden beide partijen zich nu koest.
Geloof dat de fanclub van Bart van Urk hier ook steeds meer vertegenwoordigt is. Tenzij het politburo hier een zware delegatie van Joop.nl geplemt heeft.
I suggest that all those who are challenging us on our northern border, look at what happened in Gaza, not far from the city of Sderot. Hamas suffered the most serious blow since it was founded this past summer and the IDF is prepared to act on every front.
------------------------------------------------
We are challenging you to play with us a game of chess. Whoever of us two loose will detonate a bomb belt on his waist from a distance. Whoops wait, I said a distance and dropping bombs from a distance (sky) is your speciality so I will withdraw my challenge until we have a fair fight as our foremost forefather used to wage on the battlefields with SWORDS and HORSES!!! Until then, good die.
Israël zal NOOIT .... ja u hoort het goed NOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTT
De steun van de VS verliezen.
En dat weten die arabieren maar al te goed.
Niemand van die durft een vinger uit te steken.
Alleen maar roepen roepen roepen.
Hoe LAF ben je dan als land.
Doe het dan eens, probeer het dan eens, maar niks nada.
--
Houd er toch allemaal over op man bah... als het moet gooien ze heel het MO plat in 3 dagen, en dan liggen ze daar in MO allemaal te huilen.
--
Kom eens met wat concreets van die zandbak, dit geleuter begint in zijn geheel op trollen te lijken.
En maar wegkijken ,de islam is vrede,wie gelooft dit nog
ejbron.wordpress.com/2015/01/25/multi...
hopelijk treden ze eens goed op tegen dat tuig.
volgens hun kan er sowieso geen vrede zijn als er nog 1 jood leeft.
D.turpin 15:43
De Israëlisch en de VS werken al enige tijd samen met de Iraanse geheime diensten. Natuurlijk, voor de bühne schreeuwen de ayatollah's moord en brand over de Satan Israël. Yves bonnet, oud-directeur van de DSG, de Franse geheime dienst heeft in zijn boek - door de Figaro un livre "choc"genoemd- over de Vevak ( Iraanse geheime dienst)deze verbanden bloot gelegd. De iraanse geheime diensten zijn berucht. In Nederland is de Ettelaat (IGD) actief binnen de asielzoekerscentra hier te lande tot aan Finland.
blauwe zander, patriots zijn niet bruikbaar tegen de aanvallen Hezbollah en hamas. de Irondome werkt daar beter tegen. en tegen een Anti-Tankraket werkt geen van beide. uit Turkije kunnen we idd beter weggaan, moslimbroeder erdogan zit te wachten tot hij de nieuwe Sultan kan worden.
Onze patriot raketten weg van de fascistische Turkije grens en Israël gaan beschermen tegen dat tuig , daar hebben zij meer aan dan het hypocriete hand in hand gedenken van de concentratiekamp slachtoffers ,terwijl de Joden uit Nederland moeten vluchten naar een land waar zij ook al niet meer veilig kunnen zijn .Dus niet van mijn belastinggeld die klote Turkse grens beschermen, maar Israël redden.
@Skunk57 | 28-01-15 | 15:36
Ja, draai de boel maar weer om!
@ D. Turpin, iedereen weet dat er op regeringsniveau geheime contacten zijn tussen israel en best wat Arabische landen, de laatste Gaza oorlog waren veel Arabische landen/leiders betrekkelijk stil. op dit moment zijn Hamas en Hezbollah de voorposten van Iran wat, knutselend aan een atoomwapen, nog steeds de meest reële dreiging vormt voor Israel. de rest van Arabische leiders durven geen oorlog met Israel meer aan, de Egyptenaren zijn eigenlijk best goede buren zolang de Hamas-moslimbroeders er niet de scepter zwaaien. IS staat niet aan de grens met Israel en staan ze dat wel, dan hebben ze niet de ballen Israel aan te vallen. waarom niet ? nou omdat ze een strijd met de Israëlis helemaal gaan verliezen, zeker als je kijkt wat de peshmerga al voor elkaar krijgt met beperkte luchtsteun van het westen.
Daarnaast de bewering van de Perzen zijn minder gek dan arabieren. ik wil u de heer A. Elian aanbevelen die regelmatig columns schrijft voor Elsevier en zelf Iraniër is. Hij zal u namelijk kunnen vertellen dat de ayatollahs veul gekker zijn dan de Saudi's zeker als het op het wegvegen van Israel aankomt.
Vergelding tegen een legitiem militair doel i.p.v. een stadsbus of zoiets. Hezbollah gaat er zowat op vooruit qua moraal.
Je kon er natuurlijk op wachten na die luchtaanval op dat hezbollah konvooi in Syrie vorige week. Om dan toch een simpele jeep op patrouille te sturen langs de grens is dan ook niet echt handig. Deze lente zal het wel weer helemaal 2006 revisited zijn daaro. Met de zoveelste politieke en militaire impasse tot gevolg.
Ik wens Israel al het goede verder, maar... Israel heeft wel rare prioriteiten. Nogal gefocust op Iran en vrij soft richting Saoedi-Arabie. Ik verdenk ze ervan de IS wel ok te vinden in zoverre dat IS een probleem is voor Syrie en Iran. Ach, voor henzelf is dit wellicht logisch. Tot op zekere hoogte speelt de USA identieke spelletjes. Maar de rest van de wereld is er mooi klaar mee. Met die IS. En dat er verder niemand een middelvinger opsteekt richting SA, behalve Rusland, is toch wel gek. En Iran. Tja. Geen fijn land verder, maar Israel zou moeten weten dat die Perzen iets minder gek zijn dan de Arabieren.
IDF zou wat minder rond de grenzen moeten provoceren. Dat scheelt heel wat Israëlische slachtoffers.
Igor Putkin | 28-01-15 | 13:48
Goh, vertel eens. Welk nieuws ten lande zou mij dan zo nodig moeten interesseren.
Igor Putkin | 28-01-15 | 15:17
Was raak zo te zien.
@Igor Putkin | 28-01-15 | 15:17
@asylumstreetspanker | 28-01-15 | 15:09
Die heeft zn doel niet gemist kennelijk.
Als Israel het zou moeten doen zonder financiële steun en bewapening vanuit de VS en aanverwante meelopers hadden we ook binnen een week vrede.
@Igor Putkin | 28-01-15 | 14:06
Als het Midden Oosten het zou moeten doen zonder de islam wellicht ook.
Verder raakt uw opmerking kant noch wal. De dagelijkse realiteit laat zien dat men in die regio helemaal geen Israël nodig heeft om mekaar af te slachten.
Godsammekraken | 28-01-15 | 15:13
Zoals jij fipo't en reaguurt. Dagbesteding en denkende dat het relevant is.
@asylumstreetspanker | 28-01-15 | 15:09
Igor is senior beleidsambtenaar bij de gemeente Emmen. Dat is een soort uitkering + dagbesteding. Hij denkt dat ie al werkt.
Godsammekraken | 28-01-15 | 13:41
Als Israel het zou moeten doen zonder financiële steun en bewapening vanuit de VS en aanverwante meelopers hadden we ook binnen een week vrede.
Igor Putkin | 28-01-15 | 14:06
Zonder financiële hulp zou u ook binnen een week gewoon werken.
RoBD=Skullfucker | 28-01-15
Gelul. Een sprookje om mutilatie van babies goed te praten.
"Human papillomavirus (HPV) infection appears to be involved in the development of more than 90% of cases; most people who have had HPV infections, however, do not develop cervical cancer. Other risk factors include: smoking, a weak immune system, birth control pills, starting sex at a young age and having many sexual partners, but these are less important. Cervical cancer typically develops from precancerous changes over 10 to 20 years. There are a few types of cervical cancer. About 90% are squamous cell carcinomas, 10% are adenocarcinoma and a small number are other types. Diagnosis is typically by cervical screening followed by a biopsy. Medical imaging is then done to determine whether or not the cancer has spread."
Geen woord over onbesneden pikken.
Dus wat zegt Scientific American?
"Does male circumcision reduce the risk of cervical cancer in their female partners?
A 2002 paper in the New England Journal of Medicine studied men in Europe, Asia, and Latin America, and found that circumcision was correlated with a decreased risk of penile HPV infection (this correlation is corroborated by a 2009 study in African men), but that there was not a significant correlation between circumcision and incidence of cervical cancer."
blogs.scientificamerican.com/guest-blo...
Graaf van Egmont | 28-01-15 | 14:22
U lijkt een beetje op Cor van der Laak, kritisch AVRO- lid.
@Igor Putkin
1. Dat u het klaarblijkelijk al normaal vindt dat mensen worden aangevallen vanwege hun joodse geloof is om te huilen zo triest.
2. Wat is het landje pik van Israel? Volgens mij wonen ze in een gebied hun toegewezen uitgebreid met enkele stukken nadat ZIJ werden aangevallen.
3. Israel heeft zich meerdere malen tegen meerdere landen tegelijk verdedigd. In de Joods-Arabische oorlog van 1948 kreeg het geen steun van Amerika. In de zesdaagse oorlog ontving Israël waarschijnlijk radar beelden, verder niets. Dit gebrek aan steun is één van de redenen dat Israël grotendeels zijn eigen wapens maakt en dit zeer goed doet.
4. Israel wordt ook nu minder gesponsord door de USA dan de Palestijnen door Iran en Saoedi Arabië.
Zou het een idee zijn dat u zich eens in een onderwerp verdiept eer u reageert? U komt nl steeds dommer over en dat wilt u vast niet.
@Carpe@diem | 28-01-15 | 14:02
@Lewis
Dank u voor uw begrip. Volgende keer zal ik iets minder snel op enter drukken. Ik neem aan dat u beide begrijpt dat de persoon Jozias van Aarsten dusdanig weerzinwekkend is, dat ondergetekende liefst geen mogelijkheid onbenut laat om meneer er van langs te geven. Met onnauwkeurigheid als gevolg.
en weer gaan alle arabieren en socialisten huilen over "onschuldige" slachtoffers, ja die spanjaard dat is er 1. de rest is guilty as hell, want wei steunen ze eerder Hezbollah ( de partij van allah dus) of de Israëli's ? ze mogen blij zijn dat Israël niet heel zuid-libanon in een no-mansland veranderd. #teamIDF
en weer gaan alle arabieren en socialisten huilen over "onschuldige" slachtoffers, ja die spanjaard dat is er 1. de rest is guilty as hell, want wei steunen ze eerder Hezbollah ( de partij van allah dus) of de Israëli's ? ze mogen blij zijn dat Israël niet heel zuid-libanon in een no-mansland veranderd. #teamIDF
Israel heeft een behoorlijk leger voor zo'n klein landje. Hun actieve leger bestaat uit net iets meer dan 175.000 man en als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met the UK 190.000 dan is het relatief een bizar groot actief leger wat ze hebben. Overigens heeft Israel nog meer dan een half miljoen mensen paraat staan 'reserve military'. Dus ze kunnen ook qua mankracht behoorlijk ver komen. Ik snap de opmerking dus niet helemaal inzake die israelische doden. Erg kut natuurlijk, want onnodig, zoals bij elke oorlog. Maar israel kan het hebben.
RoBD=Skullfucker | 28-01-15 | 14:42
Het heeft ook nog wel een beetje met douchen en wassen te maken hoor.
-weggejorist-
@deEik 14.21
Als je onbesneden bent dan heeft je vriendin 21% meer kans op baarmoederkanker.
Juist daarom wordt juist het niet besneden zijn in bv Amerika en Israel als bijzonder smerig gezien
Ik kwam net twee Joden tegen. Ze vonden het helemaal niet erg dat de vrouwen in ons gezelschap geen hoofddoek droegen. Een verademing was dat. Ze waren beschaafd en waren ook niet anti-homo. We hebben zelfs een goed gesprek kunnen voeren en we zijn als vrienden uiteen gegaan. Van mij mogen meer van dat soort mensen komen. Waarom men mij dan racist en discrimineut noemt als ik het over Wilders heb, begrijp ik niet.
Godsammekraken | 28-01-15 | 14:13
"De prille joodse staat heeft zich meermalen geweerd zonder die steun"
LOL!!
En dan sla ik de plank mis.. Ga toch weg man.
#teamIDF
Lewis | 28-01-15 | 14:32
Ik moest even lachen. Even een taalnazi kaltstellen.
@Graaf van Egmont | 28-01-15 | 14:28
Lol
Schweinchen Dick | 28-01-15 | 14:31
Meer dan de helft van die doden komen uit de minderheden die Assad beschermt.
@Het_Genie | 28-01-15 | 14:16
Tja, dan zijn we wel een beetje uitgepraat, als je op die toer gaat.
Ik zal er geen traan om laten als Israel straks genadeloos terugslaat tegen Hezbollah. Deze schiitische extremisten uit Libanon hebben hun ziel verkocht aan alawitische dictator Assad in Syrië en knappen voor hem het vuile werk op ten koste van circa 200.000 slachtoffers, die vermoord, dood gemarteld of gebombardeerd zijn.
#TeamIsrael
Een serieus bestand is pas mogelijk na het openlijk toegeven van achterlijke haatbaarden dat de oorsprong van alle narigheid voortkomt uit pure jaloezie.
Vriend en vijand kunnen het alleen maar eens zijn over het feit dat qua uitvindingen,handel,literatuur,
technologie,etc, er in relatief korte tijd grote stappen zijn gezet in een klein land dat zich omringd weet door louter barbaren.
Op de een of andere manier heeft West Europa het allemaal prachtig voor elkaar gekregen. Eerst de joden bijna uitroeien, ze dan als Wiedergutmaching een heilig stuk dorre woestijn in een brandhaard geven, vervolgens Israel de steeds heter wordende kolen uit het islamitische vuur laten halen, zelf de handen in onschuld wassen en "verbaasd" zijn over het herlevende antisemitisme. Was ik een complotdenker, zou ik er hier toch zeker een vermoeden.
Hezbollah vecht dus met Assad tegen IS (want dat is een "wahabbistisch/-Zionistische samenzwering LOL) dus dat brengt de Internationale Socialisten schreeuwmeisjes en de Islamitische Staat fanboys weer in de bekende spagaat. Maar een compromis is snel gevonden want "Dood aan de Joden" doet het altijd goed op een demo. Met Appa natuurlijk.
Zeg Spartacus: waarom zeg je Meh als er een Spaanse VN Peacekeeper omkomt?
Uw Verzekeringsadvis | 28-01-15 | 14:26
Dank u. Ik ben dan ook verbonden aan Instituut Klingeldaal.
Zoals altijd beginnen die arabieren weer een conflict en Israel moet zichzelf alweer verdedigen tegen die haatbaarden.
Uiteraard krijgt Israel weer de schuld van westerse media zoals NPO, NOS etc. Morgen zullen booslims in jurken, hoofdoekjes en achterlijke nederlands weer in den Haag staan schreeuwen.
't Zal niet de eerste keer zijn...
@deEik
Jij bent echt dwaas. Als Joden hun baby willen besnijden dan doen ze dat lekker. Vallen ze jou lastig? Hezbollah wil Joden en jou ook als het zou kunnen vermoorden. Hele andere koek.
@Graaf van Egmont | 28-01-15 | 14:22
Fijn dat ze van u hun gang mogen gaan, weer een zorg minder.
En ook logisch dat Israël Spaanse blauwhelmen onder vuur neemt. Maar Israël màg dat. elpais.com/elpais/2015/01/28/inenglish...
Je suis IDF.
Ik ben een kritisch volger van Israel, daar waar het gaat om de uitbreiding van de nederzettingen en het bouwen van die achterlijke muur.
Verder geef ik ze de vrije hand als het er op aan komt, hoe ze zich met hand en tand verdedigen tegen dat moslim schorriemorrie. Ze doen dat zelfs nog netjes vind ik.
Beetje oorzaak en gevolg omdraaien dit.
Ik snap net zo goed dat mensen juichen voor volk dat bloed op zuigt van baby piemels... Je hoeft niet voor iemand te zijn, je kan best tegen beide partijen zijn. De joden en arabieren houden er beide praktijken op na die het daglicht niet kunnen verdragen. De Nederlandse cultuur staat haaks op die van de joden en arabieren en is op geen enkele wijze verenigbaar. Hoe hard Geert het ook schreeuwt...
www.haaretz.com/jewish-world/jewish-wo...
Go-IDF-go. . !
Jihadisten en linksen blij; ze kunnen hun hardnekkig ingebakken racistische jodenhaat weer legitiem uiten onder de vlag van 'anti-zionisme'.
amweb.nl/branche-724322/oomen-dsw-ik-h...
In NL hebben we ook terroristen in de Zorg, zoals Andre Rouvoet en helden zoalse DSW baas.
,
"Of bedoeld je dat ....."
Lewis | 28-01-15 | 14:14
BedoelD je? Wat is dit nu weer dombo Nederlands?
Igor Putkin | 28-01-15 | 14:06
Dan waren binnen een week alle joden vermoord in Israël en werd het land een kalifaat. Om dat nu te voorkomen krijgt Israël steun van VS en andere. Is toch niet zo moeilijk te snappen lijk me. Of wil je het niet snappen.
@Warhoofd | 28-01-15 | 13:53
Wat is je punt nou? Mag een soeverein land niet terugslaan, niet keihard optreden als er militairen worden aangevallen en waarschijnlijk zelfs gedood?
Of bedoeld je dat Hezbollah en Hamas eens moeten stoppen met hun haatacties? In dat geval ben ik het met je eens.
Boehoehoe, en weer begint Israël.
Met represailles.
@weerwolf
Lutser
@Godsammekraken | 28-01-15 | 14:09
Ik ga er even van uit dat je bedoelt dat zonder die steun de omringende Arabieren de joden binnen een week de zee in jagen?
Ook dat waag ik te betwijfelen. De prille joodse staat heeft zich meermalen geweerd zonder die steun en zeker nu zijn de omringende staten ernstig verzwakt door interne conflicten.
Toch knap hoe je in een enkele tegel meerdere malen de plank weet mis te slaan.
@Markies DeCanteclaer | 28-01-15 | 13:47
Parbleu, daar redt u zich kranig uit.
@Igor Putkin | 28-01-15 | 14:06
Ja, we kunnen ook een totale nucleaire oorlog ontketenen, daarna is het ook vrede.
oke, dus als ik het goed begrijp is Israël begonnen met de moord op o.a. Iraanse generaal in een buurland - even lekker provoceren - en is de aanval op deze "grenspatrouille" (je zou de grens wat arbitrair kunnen noemen in geroofd gebied) een uitvloeisel daarvan; reden waarom Israël eens even stevig moet "terugslaan".
Nee, logisch.
@Igor Putkin | 28-01-15 | 14:06
Tuulk joh. Want zonder joden zou er vrede zijn in met Midden-Oosten.
Dan lag een zoveelste islamiserende genocide meer in de rede.
gefeliciteerd met dit prachtige stukje pro Israël propaganda lekker verknipt
Israel en India zijn de enige landen die fatsoenlijk optreden tegen de religie van de vrede die natuurlijk niets met de islam te maken heeft.
En wij kijken nog maar eens weg want stel je toch allahverdomme eens voor dat je de feiten onder ogen zou moeten zien. Dan stort je hele multiculturele punica oase in elkaar.
Godsammekraken | 28-01-15 | 13:41
Als Israel het zou moeten doen zonder financiële steun en bewapening vanuit de VS en aanverwante meelopers hadden we ook binnen een week vrede.
Go IDF Go !!
Het wordt weer tijd om : VU vrij van Israel! te roeptoeteren.
Markies DeCanteclaer | 28-01-15 | 13:47
Je moet de politiek in gaan.
Beide volkeren totaal achterlijk omdat ze beide achterlijke landclaims denken te hebben op grond van duizend jaar oude fabeltjes en hersenspinsels. Trek een grens en kom er nooit meer op terug zandbak lutsers.
Neem aan dat we Israel gaan helpen.
Het zal vast de schuld van Israël zijn volgens een groot deel van de Nederlandse journalistiek en bevolking. Want Israël is een westers land, en westerse landen zijn slecht en mensen die westerse landen willen vernietigen (zoals Hezbollah) zijn volgens de oikofobische discours in onze samenleving goed.
IDF for the win.
Warhoofd | 28-01-15 | 13:53
toepasselijke nick.
Gisteren stonden ze nog allemaal hypocriet 'dit nooit meer' te roepen in Auschwitz,
morgen is het weer: "schande, Israël genocide etc, etc...."
Ik zeg: Go IDF!
Go Israel, veeg ajb al die haarbaarden brandend de zee in. Alvast bedankt!
Goedzo jongens, blijven vechten. Daar wordt iedereen beter van!
Van Agt en Gretta:ga maar lekker ter plekke poolshoogte nemen;het liefst hand in hand en dan maar hopen op een bermbom.
Go Israël Go 100% IDF.
wanneer gaan mensen nu eens allemaal lief tegen elkaar doen?
Stuurt Japan weer Ninja's?
En het kinderachtige semitische landje-pik zandbak conflict zou ons iets moeten interesseren omdat?
Laat die Abrahamieten elkaar lekker afmaken met hun fanatieke geloof. Opbokken met die mongeaulen.
Er is hier te lande genoeg écht nieuws om je druk om te maken.
Gelukkig heeft dit niets met religie te maken.
Oh, wacht ...
En wie begint er weer???
Werkelijk AL-TIJD vanuit de Palestijnen (dus Moslim) kant.
Alhoewel er uiteraard wel weer een of andere flut-reden of escape bedacht zal worden waardoor ze toch weer niet begonnen zijn.
Mozambique was indertijd een veiligere optie geweest.
@Carpe@diem | 28-01-15 | 13:45
Van Aartsens wegkijkende blik reikt helemaal tot 020.
Wounded*
Markies DeCanteclaer | 28-01-15 | 13:40
Van Aartsen op De Dam???
Is iedereen al aan het demonstreren tegen Israel? Hebben Anja Meulenbelt en Harry van Bommel al een verklaring gegeven? Zijn er al eenzijdige debatten gepland?
Laat Israel de boel daar platgooien, nog even en wij gaan hier hetzelfde lot tegemoet.
Als Israel ZOU doen met haatjurken wat haatjurken WILLEN doen met Israel, dan hadden we over een week vrede in het Midden-Oosten.
Israël zou eens goed moeten doorpakken.
Nou, De Dam zal binnenkort wel weer vol staan met ongewassen AFA-tuig en al het overige klaagvolk dat het eigenlijk wel prima vond dat die lui van Charlie Hebdo zijn afgeslacht.
Onder het toeziend oog van een instemmend knikkende Van Aartsen uiteraard.
#TeamIDF
REAGEER OOK