Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NPO: "Pim Fortuyn vermoordde Turkse kindertjes"

Andere Tijden (NPO) gisteravond, gepresenteerd door "historicus" Hans Goedkoop. Aflevering over de Jaren 90. Kijk het fragment en kots. Dit is de meest smerige extreemlinkse agitprop dit jaar op De Publieke Omroep ooit. Van een item (juni 1997) over een tragische brandaanslag op de Turks-Koerdische familie Kösedag in de Haagse Schilderswijk (waarbij vijf kinderen + moeder omkwamen) wordt zonder een greintje nuance en duiding overgeschakeld naar een fragment Pim Fortuyn, die zich zorgen maakt over de immigratie van Achterlijke Cultuur uit Islamitische Landen. Allesbehalve subtiele boodschap van het smerig stinkende clubje Goebbels-adepten daar op het Mediapark: Het is allemaal de schuld van Pim dat die Turks-Koerdische kindertjes en hun moeder omkwamen. Dat de aanslag werd gepleegd door iemand uit de eigen familie werd er NIET bij gezegd. Dat die 26-jarige neef 20 jaar en TBS heeft gekregen werd er NIET bij verteld door de Geschiedenis Abteilung van de NPO. Dat het ordinaire geïmporteerde eerwraak was, werd NIET gemeld door uw Publieke Omroep. Wel mochten snorkoerden bij Andere Tijden op archiefbeeld in het Turks verklaren dat het "racisten" waren geweest. Gadverdamme Andere Tijden. Dit is framen. Dit is geschiedvervalsen. Dit is pissen op een graf. Dit is populistische agit prop beyond Noord-Korea. Dit is het grofste journalistieke schandaal van 2014. Dit is de reden waarom stas SanderDekker die taxpoet-stekker nu eens definitief uit dat zieke zooitje haatzaaiende volksmenners te Hilversum moet trekken.

Reaguursels

Inloggen

@Haagse Tokkie
Voor WO 2 had je in Indonesië veel winkels van Japanners. Na de invasie bleken ze van de geheime dienst van Nippon te zijn.
Vertrouw die allochtone winkeltjes voor geen cent !
*
EL AL vliegtuig was toch tegen Groeneveen gevlogen en niet Kruitberg zoals in de uitzending werd gezegd ?

halve pinda | 02-01-15 | 08:23

@ Dandruff | 01-01-15 | 14:33
We zijn het eensch.
De Linksche Kerk heeft hypocrisie en schijnheiligheid bijkans uitgevonden.
Goebbels had van de huidige "sociale" luitjes nog wat op kunnen steken.

Je hoeft ook maar naar een vroegere DDR/ het Boeren- en Arbeidersparadijs of andere Oost-Europese landen te kijken om te zien wat de insteek is.
Zo groot mogelijke persoonlijke macht en rijkdom voor de leden van de partei. De bevolking is gereduceerd tot nuttige idioten die de lijfeigene/ slaaf mag uithangen voor de zelfbenoemde "elite".
Er is geen persoonlijke vrijheid, meningsuiting of ook maar bezitting.
George Orwell noemde het al "dubbelspraak" het ene zeggen maar het tegenovergestelde bedoelen.

said_fred | 01-01-15 | 23:26

Laten we dit jaar eens goed gaan opruimen en schoonmaken.
Gelukkig nieuwjaar trouwens..

MartinLeuterKingsize | 01-01-15 | 16:45

Al weer zowat 20 jaar geleden grote ophef in Hoorn grote brand van een Turkse restaurant op de muur stond in gebrekkig Nederlands gekalkt... weg met de Turken.. De vreselijke discriminatie had dus ook al de kop opgestoken in Hoorn ,totdat bleek dat hij de boel zelf in de fik had gestoken om de verzekering op te lichten omdat het restaurant totaal niet liep .Ook de gekalkte opschrift bleek van zijn eigen hand.

blauwe zander | 01-01-15 | 16:07

Zit er bij jullie geen (uit) knop op de afstand bediening????????
Dat heb je met het journaal, Een Vandaag, en Niewsuur.
De staatstelevisie is het kankergezwel van de samenleving.

Rest In Privacy | 01-01-15 | 15:27

@Said_Fred,

Guido Weijers vond het ook onwijs grappig dat Hirsi Ali besneden was. "Haha, ze heeft geen clit", aldus Guido die die grap overigens had gejat van een andere linkse haatprediker, Jan Jaap van de Wal. De regelmatig "betrokkenheid" predikende Jan Jaap deed dat in het NPO programma "dit was het nieuws". waar zowel zijn collegae Heertje en Edens als de gast-PvdA-ers Fatima Elatik en Wouter Bos in een deuk lagen.
Ja ja, genitaal verminkt; "da's lachen" aldus de NPO (altijd betrokken).

Ook Theo Maassen die vorig jaar het af laten slachten van Wilders propageerde, vond het destijds onwijs grappig dat Hirsi Ali reeds als kind genitaal was verminkt. Toen de racistische rapgroep DHC Hirsi Ali ernstig bedreigde, sprong hij onmiddellijk op de barricaden om de "vrijheid van meningsuiting" van deze criminelen te beschermen. Met de Vrijheid van Meningsuiting van geweldloze islamcritici heeft hij uiteraard niks op; "die zijn ongevaarlijk". Die mag je dus best bedreigen, of anders tot op het bot en in het diepste van hun ziel beledigen, zoals Maassen deed met Patricia Paaij.

En maar "fatsoen" en "solidariteit" prediken.

Tja, links wist in het verleden altijd haar gelijk op te leggen met concentratiekampen en genocides.
Die tijd is voorbij.
Weliswaar heeft links zich verboden met de islam, die nog steeds grootschalige genocides pleegt of daarnaar streeft. Maar in Nederland zijn genocides voorlopig onhaalbaar, en zelfs verboden.

Daarom vinden de linkse partijen en de daaraan verbonden NPO het zo belangrijk dat geweld tegen individuen wèl wordt aangemoedigd. Op die manier kunnen ze hetzelfde bereiken als in islamitische en socialistische landen; totale gehoorzaamheid van de massa.

Dandruff | 01-01-15 | 14:33

Maar in Rusland wordt de vrijheid ingeperkt.

Geile Markeerstift | 01-01-15 | 14:05

Inderdaad gadverdamme. Ik vind de staatsomroep gevaarlijk worden.......

nukkie | 01-01-15 | 09:59

@ Copyrechts | 31-12-14 | 08:38
"Joop den Uyl: dromer en drammer
Hij is misschien wel de meest markante premier die Nederland ooit heeft gehad. Geliefd en verguisd. Vijfentwintig jaar geleden overleed hij en in 2008 maakten we een portret dat nu in iets verkorte vorm wordt herhaald. Terwijl de PvdA samen met politieke tegenstander, de VVD, een kabinet heeft gevormd, hamerde Joop den Uyl in de jaren zestig en zeventig op ieder kroonjuweel van zijn partij."
www.npo.nl/andere-tijden/23-12-2012/NP...

zijn lofzangen op het NationaalSocialisme en diens Socialistieschen revolutie werden afgedaan als "jeugdzonden" Als we goed terugrekenen was ie indertijd eind 20, getrouwd en had ie al kinderen.
Beetje de oudere "jeugd" dus. *proest*

said_fred | 01-01-15 | 04:45

Of iets anders. zit ik mij argeloos te kijken naar - "Guido Weijers: Oudejaarsconference 2014" begint ie over Volkert van der Graaf.
exacte bewoordingen zijn mij ontvallen maar de trend was dat Volkert op vrije voeten moest blijven. Voor het geval dat er weer eens een Pim Fortuyn opstaat !!!
Gut, hoe zou hij dit toch eens kunnen bedoelen, enig idee ??

Als onze Guido nu eens hetzelfde lot zou gaan treffen als Theo van Gogh die op de ochtend van 2 november 2004 in de Amsterdamse Linnaeusstraat door Mohammed Bouyeri werd vermoord. nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Theo_va...
Theo verkondigde dingen dingen die Mohammed niet aan stonden.
Theo is vermoord omdat hij gebruikt maakte van het recht om zijn mening te verkondigen.
De linksche kerk verkondigde dat het ook een beetje de schuld van Theo was. Had ie zijn mening maar niet moeten verkondigen.
Guido maakt gebruik van hetzelfde recht. Is het ook niet een beetje zijn schuld als hem wat overkomt als gevolg van dat hij uitkomt voor zijn mening ??
En ditzelfde geldt ook voor Pim Fortuyn die uitkwam voor zijn mening die duidelijk gedeeld werd door een groot deel van de bevolking.
Hij werd vermoord door een gestoord extreem Linksche randdebiel die een ander vermoord omdat diens mening hem niet beviel.

De poorten worden zo open gezet voor een extreem linksche dictatuur waar persoonlijke grondrechten van het individu niet bestaan en je je leven niet zeker bent.

said_fred | 01-01-15 | 04:31

De subsidie omroepen zijn walgelijk duidelijk een stapje te ver voor welk democratisch denkend mens.

equal to condell | 01-01-15 | 03:58

Haagse Tokkie | 31-12-14 | 18:33: ik heb 'brand shoarma' gegoogled en het is duidelijk dat er veel snoarmazaken in de fik gaan en dat een deel van die branden aangestoken is. Je hoeft geen actuaris te zijn om te zien dat het verzekeren van een shoarmazaak geen goudmijn is. Wat ik alleen niet zie is een samenzwering van de media zoals jij die suggereert - al die brandjes worden keurig gemeld in lokale en regionale krantjes.

jeandubois | 01-01-15 | 01:43

"... met name vanuit islamitisch-agrarische cultuurgebieden".
Dat waren nog eens spijkers met koppen. Tegenwoordig is alleen de hamer nog over. Met wat kromme spijkers. Want het linksche hout is versteend. En rot. Al jaaaren.

Ugly Basterd | 31-12-14 | 20:44

Misschien voor Andere Tijden, ook een artikel over afbraak van Sociale Voorzieningen en andere voorzieningen, sinds kolonie zelfstandig werd en massa immigratie werd toegejuicht? Goh, woningnood werd opgelost, (ze moesten toch opgevangen worden). Hele woonwijken werden uit de grond gestampt (Bijlmer), ineens was er wel plek (nieuwe stad Almere). Ineens werden ook sociale voorzieningen aangescherpt? Drees zou zich omdraaien in zijn graf van zoveel "tolerantie"!

gjd | 31-12-14 | 20:44

Monddood maken van nationalisme en het bevorderen van internationalisme (met list, leugens en bedrog), dat is eigenlijk de enige politieke scheidslijn van tegenwoordig. En D666 loopt daarin voorop:
www.speld.nl/2014/02/06/vertrek-pvv-ui...

matrixbluepill | 31-12-14 | 19:48

Het was leuk en ontroerend Janmaat en Pim weer te horen en te zien. Beiden monddood en echt dood gemaakt door de linksche policore zakkenvullers. Wat hadden zij gelijk en wat was Pim verbaal beter en intelligenter dan Greet. Dat Greet verkondigd wat velen vinden, is een groot goed en is een democratisch recht. De rechtzaak tegen Greet gaat dan ook interessant worden voor onze democratie. Is het roepen van :" minder, minder, minder!" strafbaarder en ophitsender dan het achterlijke allah al akbar en oproepen tot onthoofding van ongelovigen? Greets advocaat heeft de middelen in handen om de linksche rechtsstaat Nederland eens flink te pakken te nemen. Succes.

pluizigkroeshaar | 31-12-14 | 19:14

Pim was de zeer vroege uitgave van Nigel Farage. Hij had het al vroeg gezien, wat reeds duizenden Nederlanders toen al zagen en wisten. Altijd dat eeuwige ontkennen, zonder de feiten te verifieeren. Het is een van de redenen dat veel Nederlanders het voor gezien houden en vertrekken, om zelf te bepalen onder welk regiem ze willen leven. Kunnen ze zichzelf naderhand geen verwijten maken, meegeholpen te hebben aan de totale afbraak van eeuwen zorgvuldige opbouw, van de eigen hoogstaande cultuur.

Archy Bunker | 31-12-14 | 19:01

Jaren geleden probeerde ik een shoarma-zaak te verzekeren. Dat is mogelijk, maar alleen voor een buitengewoon hoge premie. Een verzekerde shoarma-zaak brandt gegarandeerd af namelijk, werd mij off-the-record medegedeeld. Google eens op brand en shoarma of supermarkt. Linkse en rechtse media verhullen met de term 'supermarkt' dat het om een shoarmazaak gaat. Toppertje zijn de meer dan 30 woningen die in Deventer vorig jaar zijn afgebrand door een shoarmabrand incidentje. Noch links, noch rechts wil dit feestelijk afbranden van shoarmazaken en naast gelegen woningen stopzetten. Beetje rottig voor slachtoffer achterban die weer als zielig zonder eigen verantwoordelijkheid geportretteerd wordt in de media. Het is simpelweg wachten tot de eerste (kinder)levens kapot worden gemaakt. Wie weet durven politici dan maatregelen te nemen. Het zou zomaar kunnen gebeuren, maar liever voordat zo'n incidentje plaatsvindt.

Haagse Tokkie | 31-12-14 | 18:33

jeandubois | 31-12-14 | 17:01 ‘Nazisme’ is echt heel iets anders dan het gedachtengoed van de PVV; een ‘marokkaan’ en een ‘ras’ zijn twee dingen, en wat betreft hoe ik zelf zit ergens in het politieke spectrum…? Ik ben een groot voorstander van het soort samenleving, zoals de Nederlandse, dat hoog scoort in de Social Progress Index en in vergelijkbare indexen. Door islam gedomineerde samenlevingen scoren evenwel heel laag in dat soort indexen. De zogenaamde linkse kerk wil evenwel niet zien dat de toenemende islamisering zal maken dat de Nederlandse samenleving gestaag zal zakken in de Social Progress Index. En dat neem ik die mensen heel erg kwalijk. Bijvoorbeeld zo’n PVDA met z’n motto van ‘Sterk en sociaal’, die werken juist toe naar een cultuur van ‘Zwak en Asociaal’. En dat heb ik een aantal van die PVDA-bobo’s ook geschreven. Maar het interesseert ze niets. Ze durven waarschijnlijk niet eens hierover na te denken. Het is totaal taboe in die kringen.

Benedict Broere | 31-12-14 | 17:53

Benedict Broere | 31-12-14 | 15:19

Je vraagt: 'Als een politicus in verkiezingstijd de hele dag spreekt over de hoge criminaliteitscijfers van Marokkanen en dan uiteindelijk zijn gehoor ertoe brengt om te roepen dat ze minder van die criminelen willen, ben je dan een nazi?" ' Antwoord: Ja. En ik ben geen verdwaalde linkse Jooper - ik ben vermoedelijk rechtser dan jij, ik ben alleen geen racist.

jeandubois | 31-12-14 | 17:01

jeandubois | 31-12-14 | 16:35
Als je het ook daadwerkelijk brengt als eerwraak wel ja..

noerg | 31-12-14 | 16:44

Dus, Pim Fortuyn klaagde over de komst van achterlijke culturen, en dat wordt ter illustratie gekoppeld aan een fragment over de achterlijke gewoonte van eerwraak - ik weet niet wat daar mis mee is, tenzij je natuurlijk spijkers op laagwater wilt zoeken en werkelijk alles wat de NPO doet in een kwaad daglicht wilt stellen.

jeandubois | 31-12-14 | 16:35

Hoe is het mogelijk dat dit in Nederland op tv vertoond kan worden. Onvoorstelbaar. Dat er een kleine groep ongestoord zulke dingen kan uitzenden. Wat een moraal.

Knoopsgat | 31-12-14 | 16:29

Ik vind dit niet het ergste van de NPO dit jaar, er is een hele lijst van dit jaar dat allemaal net zo kwalijk is. Hoe de NOS over de vliegramp in Oekraïne berichtte inclusief een verslaggever die in koffers aan het graaien was en uit een dagboek las van een slachtoffer en daarnaast volledig eenzijdige berichtgeving gericht tegen Rusland en gelijktijdig pro Kiev en de fascisten aldaar. Of de zwarte piet discussie waar de NPO het voortouw nam om dat feest om zeep te helpen en een eenzijdige discussie/monoloog aan te zwengelen. Of de onophoudelijke pro-EU propaganda inclusief het ophemelen van Timmerfrans... de lijst is lang. De NPO/NOS moet gestopt worden en snel.

XaleX_2 | 31-12-14 | 15:53

Dantès | 31-12-14 | 09:20

Quinsieleuter heeft t retweetje natuurlijk gewoon stiekum laten verdwijnen. #haatpiet

Lepo | 31-12-14 | 15:37

Links moet gewoon verdwijnen, hun zijn alles wat ze Pim Fortuyn hebben genoemd. De Heer Fortuyn heeft godverdomme de huidige situatie voorspeld, godverdomme 12 jaar geleden! Dit zou de beste president van Nederland zijn geweest die wij ooit zouden hebben gehad, en hij is gewoon vermoord met politieke redenen. Fuck de Media, Fuck de politiek en fuck het hele tyfus complot wat hier achter heeft gezeten en nu dus hetzelfde probeert met Wilders.

Maarwiewastelefoon | 31-12-14 | 15:32

Gisteravond hoorde ik Peter R. de Vries van Wilders' ‘minder, minder, minder’ direct hinten richting WOII en de Holocaust. Hoe maak je een maatschappelijke discussie onmogelijk? Hoe pleeg je karaktermoord op een andersdenkende? Hoe demoniseer je degene die toevallig een andere visie heeft op ontwikkelingen in de samenleving? Als een politicus in verkiezingstijd de hele dag spreekt over de hoge criminaliteitscijfers van Marokkanen en dan uiteindelijk zijn gehoor ertoe brengt om te roepen dat ze minder van die criminelen willen, ben je dan een nazi? Diezelfde Wilders wordt trouwens elders heel anders gezien, veel gunstiger namelijk. De man wordt eigenlijk heel on-Nederlands – doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg – ingehaald als een vrijheidsstrijder, een verlosser haast. Zie: vimeo.com/115501286
Ondertussen gaat de islamisering gewoon verder. Wat betekent dat het draagvlak van de moderne Westerse open samenleving stap voor stap kleiner wordt en sluipenderwijs plaats maakt voor een wrede en despotische, wetenschap- en creativiteit hatende, vrouwen hatende, anti-leven en nihilistische, voortdurend mensenrechtenschendende en genocidale anti-cultuur.
En verdwaalde Joopers, mocht u denken dat dit misschien een wat overdreven negatieve typering is van de religie van de vrede, verdiep u dan eens in de islamitische leer en de islamitische geschiedenis en het islamitische terrorisme van tegenwoordig. En betrek daarbij bijvoorbeeld de Human Development Index, en de Arab Human Development Index, de Social Progress Index, de Happiness Index, de Terrorisme Index, de Gender inequality Index, de Freedom of Press Index, enzovoort. En lees naast de illusionistische islam-propaganda van een Karen Armstrong ook het werk bijvoorbeeld van een Robert Spencer, Bill Warner, Hamed Abdel-Samad, Udo Ulfkotte, Hans Jansen, Wafa Sultan, Bernard Lewis, Douglas Murray, Anne-Marie Waters, enzovoort. Anders dan de gebruikelijke talkshows en ‘kwaliteitskranten’ staat het internet bol van de islamkritiek. En gelukkig kan dat nog. Nog wel, want diezelfde religie van de vrede probeert overal deze islamkritiek met censuur verboden te krijgen.

Benedict Broere | 31-12-14 | 15:19

Echt waar fuck de media in dit land, hun dienen gewoon de belangen van de linkse politieke partijen.

Maarwiewastelefoon | 31-12-14 | 15:12

Tja, je hoopt dat de OSM-types, waaruit omroepland voor een groot deel bestaat, ooit nog eens rationeel gaan nadenken ipv steeds dezelfde kneejerk reacties te geven op alles wat afwijkt van hun eigen dogma's. Maar helaas lijkt zelfstandig denken niet zo goed te passen bij de linksdraaiende mens. Iets teveel spreekkoren voor de kiezen gehad in de jeugd wellicht.

Anno 2014 valt bij het jubileum van 'De TV-Show' op dat Andre van Duin met zijn 'Animal Crackers' en de cast van GTST een keer of vijf herhaald zijn op NPO Best in pakweg twee weken tijd. Zo ook Joan Collins, Jaap van Zweden, René Froger, etcetera, enzovoorts. Wie ik *niet één keer* heb gezien is Professor W.S.P. Fortuyn, oftewel Pim. Terwijl Ivo Niehe's TV-Show (op verzoek van heel veel mensen) toch een mooi programma heeft gemaakt in Italië, wat na de moord op Pim is uitgezonden, evenals een eerder interview in Rotterdam.

Vlak na de moord deed tout BN alsof ze het allemaal vreselijk vinden (met wisselende geloofwaardigheid), maar inmiddels hoeft men de schijn blijkbaar niet meer op te houden. Dus dan liever 5x 'Animal Crackers' dan een mooi portret van Pim Fortuyn, zo lijkt men gedacht te hebben. 'Toeval' dat uitgerekend hij 'vergeten' werd wil er bij mij niet in, niet met hun track record.

'Hilversum' is alweer een tijd bezig om terug te keren naar het 'politiek correcte' keurslijf zoals het was voor Pim. En een flink deel van 'Aalsmeer' doet er net zo hard aan mee omdat ze dolgraag serieus genomen willen worden door de linkse club. Neem zo'n links-lullen-rechts-vullen demagoog als PetererdeV. die steeds vanuit zijn riante Villa vol speelgoed roept dat "wij" het veel te goed hebben, dat onze ouderen niet moeten zeuren, en dat de voltallige derde wereld hier moet kunnen komen wonen. De PvdA wordt links ingehaald door deze SBS praatjesmaker. Om maar te zwijgen van de toneelspelerts die zich een menig hebben aangemeten nadat ze een paar keer iemand hebben nagedaan. En meer van dat soort mee-eters uit de subsidietrog. Mee-lullen is mee-eten in die kring dus zijn er veel die met het refrein mee blaten... De dapperen niet te na gesproken natuurlijk, kudos voor deze vrije geesten, maar als je bij DWDD aan tafel uitgenodigd wilt worden weet je met welke wind je moet meewaaien.

Tot er een *frisse* *onbevooroordeelde* wind gaat waaien vanuit de burelen van Hilversum en Aalsmeer is het wellicht niet verkeerd om beleefd doch dringend om opheldering te vragen omtrent foutieve, incomplete of geheel ontbrekende berichtgeving hunnerzijds. Da's al eerder een nuttig werktuig gebleken toen Pim zijn opmars maakte en er steevast eenzijdig over hem werd bericht. Misschien moet dat weer eens ingezet gaan worden?

Dr.Dexter | 31-12-14 | 15:01

De NPO, zucht..
Blij toe dat ik vanaf medio volgend jaar alleen Duitse media lees. Mooi land, lekker veel verdienen en geen beslommeringen voor de komende paar jaren.

Jim Lovell | 31-12-14 | 14:23

@Lingo Star: en ook de SP valt in de categorie dom populisme, een ieder die middels hard werken een inkomen heeft opgebouwd boven modaal zijn dagen mogen slijten in de goelags in hoog Groningen. Ik zorgen overigens liever voor mijn oude dag dan ik afhankelijk ben van wat de politiek mij denkt toe te schuiven

Heer Zwad | 31-12-14 | 14:22

Word zo moe van die linkse NSB-praktijken..

Slipsnifter | 31-12-14 | 14:17

Heer Zwad | 31-12-14 | 13:57
Ik ben allerminst een fan van Wilders en ik ben met U eens dat Wilders een waardeloos alternatief biedt. Maar ook de SP wordt nauwelijks serieus genomen door de mainstream media en worden als schreeuwers weggezet. We hebben het nu nog goed maar wacht maar tot u afhankelijk wordt van de ouderenzorg. Het wordt steeds meer een ieder voor zich maatschappij en degene die hulp nodig heeft, heeft pech gehad en kan maar beter op zoek naar een moestuin, die kant gaan we op en dat is toch zonde. Pechtold zei ja maar die van de onderkant die verwachten zoveel van de politiek. Hoezo ? Werkgevers lobbyen toch ook te pas en te onpas ? De banksector past zich toch ook maar met moeite aan en heeft toch ook zeer veel geld mogen ontvangen, daar hoor ik hem niet over.

Rest In Privacy | 31-12-14 | 14:05

hangtiet met knoop | 31-12-14 | 08:47

Wie zich het bedrijfsplan van POWNED herinnerd (pdf) weet dat er een tickertape vol suggesties op zat waar men toch vooral aangaf om diepgravende onderzoeksjournailistiek te doen om zodoende dat linkse bolwerk onderuit te halen.
Maar helaas kan je je blijkbaar alleen bij de PNO inlikken als je je principes hoereert, en dus ging Weesie de Hilversumse prostitutie in, en daar is 'ie gebleven.
POWNED is de grootste deceptie die de PO ooit heeft voortgebracht. En dat dat nu net uit de stal van Geenstijl moest komen is een godspé.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/08/...

Abject | 31-12-14 | 13:58

@ Lingo Star: heb je het dan over die 7 ton van de peroxide populist aan de advocaat graaier, die dan van mijn (en misschien wel jouw) centen zouden moeten worden betaald????
populisme is hypocriet, dom, uiteraard gaat het niet allemaal goed hier in dit kutland maar we hebben het hier nog nooit zo goed gehad.
Er zijn veel redenen om het politiek establishment te haten en te verachten maar het alternatief van Wilders en kornuiten zal een zwarte dag zijn waarna we vele jaren in welvaart zullen terugvallen, en ja dan worden die volkse populisten van jouw daar het eerst slachtoffer van.

Heer Zwad | 31-12-14 | 13:57

ben kokhals | 31-12-14 | 13:45
U bent gewoon jaloers op een genie als Maxime en andere voortreffelijke historici als daar zijn Mark, Willy en Alexander Pechtold.

Rest In Privacy | 31-12-14 | 13:48

Ik hoop dat 2015 het jaar van de afrekening wordt.

Oh wat zal het stil worden in de Nederlandse media en politiek.

Maar helaas, 2015 gaat nog kutter worden dan 2014, wat ik je brom.

Abject | 31-12-14 | 13:45

@heino8415 | 31-12-14 | 08:48 "Dat is raar! Historicus tussen haakjes zetten terwijl deze man zijn studie geschiedenis cum laude heeft afgerond."
.
Cum Laude? *proest*, kunt u nagaan wat een inhollandsche oplichterij dat flut-studietje is. CDA'er Maxime Verhagen heeft er zelfs tien jaar over gedaan. Tien jaar! Sjongejonge wat een bolleboos. Zet Hilversum maar op ebay en ontsubsidieer meteen die waardeloze "geschiedenis" faculteitjes.

ben kokhals | 31-12-14 | 13:45

En vanavond allemaal weer braaf lachen om de grapjes van oom Joep hè. En wee je gebeente als jullie niet lachen, stelletje racisten!

Psycheltjes | 31-12-14 | 13:45

Dat de NPO tot een compleet links bolwerk is verworden is meer dan duidelijk. Wat ik niet snap hoe is bijvoorbeeld die transitie bij het NOS journaal gegaan?
Het was altijd een redelijk betrouwbare bron voor nieuws, er werden feiten gegeven, zaken werden van twee kanten belicht.
Maar sinds een jaar of 10, en de laatste jaren steeds meer, worden in het journaal niet alleen meer feiten gebracht. Ook duiken steeds vaker allerlei items op die worden uitgelicht. Zo gisteren ook weer een onderwerp over minimalisatie van niet-recycleerbare afvalstoffen. Allemaal leuk voor de linkse milieugroeperingen, maar hoort zoiets in een NOS journaal thuis???
Meer fundamenteler: de NOS redactie bepaalt de onderwerpen voor het journaal, maar wie controleert eigenlijk die NOS redactie op een evenwichtige samenstelling van de journaal items? Het mag natuurlijk geen staatscontrole van het journaal worden. Maar wat garandeert evenwicht in de berichtgeving? Dat is toch een basis voor journalistiek in een democratie? Waarom kon dat evenwicht er vroeger wel zijn, en accepteert iedereen blijkbaar maar klakkeloos dat dat er tegenwoordig niet meer is. Men zapt weg of spuugt hier zijn gal, maar verder gaat de overgang naar een Noord-Koreaanse nieuwsuitzending, waarbij alleen maar geklapt mag worden voor de PvdA, GroenLinks en D66 standpunten, gewoon door.

Minister StrongPiss | 31-12-14 | 13:41

Op z'n minst verdient dit een rectificatie van Goedkoop, op tv en in alle grote dagbladen. Geschiedvervalsing in de vorm als deze kan echt niet!!!

gaffelbaard | 31-12-14 | 13:39

*Zijn nationalistische hakken wat verder in het zand zet*

Polderjihad | 31-12-14 | 13:36

Heer Zwad | 31-12-14 | 13:23
Neen, Heer Zwad er is oprechte rancune en er is asociaal wangedrag. De hulpverlening molesteren is natuurlijk zo fout als het maar zijn kan, zero tolerance graag daartegen. Maar onder het populisme heb je ook de verontwaardiging dat er zoveel gegraaid wordt, dat het aan de top een en al vriendjespolitiek is, dat journalisten in de kont kruipen van de politiek, wat mij betreft gegronde rancune waar je je best kwaad over mag maken.

Rest In Privacy | 31-12-14 | 13:29

@sinar2. Het programma gaf m.i. gewoon in een aantal fragmenten de tijdsgeest weer. Die reactie op de brand paste daarin, net zoals de walgelijke "Ik ben woedend"-kaartenactie, waarmee Nederland zich in diezelfde tijd moreel superieur achtte aan Duitsland. Ik vond het wel mooi aan het programma dat het de duiding aan de kijker overliet. Ik heb Pritt echt niet nodig om die duiding te geven.

Ik blijf erbij dat de reportage op mij eerder overkwam als een rehabilitatie van Fortuijn, dan een aanval op hem. Zijn analyses kregen volop de ruimte en het werd mij weer eens duidelijk, dat hij gewoon gelijk had.

Hannesdepannes | 31-12-14 | 13:26

@Lingo star: maar dat is juist goed die haat, ik wil volgend jaar en de jaren daarop nog graag brood op de plank en in een beetje leefbaar land wonen, jouw populisme leidt tot veel armoe en een onleefbare samenleving. Jouw helden staan vanavond weer de echte helden van de hulpverlening te molesteren!!!!

Heer Zwad | 31-12-14 | 13:23

Andere Tijden is echt een politiek correct programma vol haat tegen het populistische volksgevoel.

Rest In Privacy | 31-12-14 | 13:14

Ik vind de uitzending bijzonder meevallen. Ze maakt iedereen er nog maar eens op attent hoe fijn het was in de jaren''80 en '90... en de redenen waarom het nu minder fijn is worden ook genoemd. Mogelijk heeft de uitzending op mij een andere uitwerking dan de NTR beoogde.

Koning Koel | 31-12-14 | 13:14

Het wachten is tot de PVV in het kabinet komt en het ministerie van cultuur krijgt. Dan kan eindelijk schoon schip worden gemaakt. Tot die tijd is het gewoon een kwestie van geen NPO kijken en lijdzaam de belasting ervoor afdragen.

Rest In Privacy | 31-12-14 | 13:06

Zie het probleem niet, ok ongenuanceerd, ok nodeloos kwetsend, ok tendentieus, al met al heeft men geleerd bij de publieken. Wat ik niet snap is de woede die zich van vele reageerders heeft meester gemaakt, past toch allemaal,prima in dit GeenStijl straatje!!!

Fortuin was de profeet en over profeten niets dan goeds!!!

Heer Zwad | 31-12-14 | 13:06

Ik mis Pim nog steeds.
Schietmijmaarlek | 31-12-14 | 09:28

Hij jou ook !

joepiler | 31-12-14 | 13:03

Woest!

Bernard Couperus | 31-12-14 | 12:50

Erg goedkoop, Hans.

techniks | 31-12-14 | 12:46

Andere Tijden is sowieso zo'n enorm links programma waarbij men ons probeert te overtuigen dat vroeger alles slechter was, en vandaag de dag alles beter dankzij links beleid. Ik zag een aflevering over Oud en Nieuw rellen in de Schilderswijk. Nederlandse rellen, welteverstaan. En dan zie je zonder ook maar een greintje erkenning politici door de wijk lopen en vertellen hoe goed ze het wel niet hebben gedaan, terwijl er geen blank gezicht te zien is op de achtergrond. Maar die rellen zijn verdwenen dankzij het beleid, en niet dankzij het compleet uitroeien van de Nederlandse cultuur daar en die vervangen met Islamitische terreur-cultuur.

Piet van het Padje | 31-12-14 | 12:46

Linksche Fascistische Landverraders.

meneer Q | 31-12-14 | 12:43

@lm82 | 31-12-14 | 11:39
Leuke poging tot koekje eigen deeg naar de GS-redactie toe. Jammer alleen dat het nergens op slaat. In het artikel staat wat er gebeurt in de uitzending. Het is zelfs direct te controleren door het fragment aan te klikken. En je ziet een drama, waarna Turken zeggen dat er racistische motieven in het spel zijn, en meteen daarna de Gutmensch Kok die ook suggereert dat er racistische motieven zouden kunnen zijn. Daarna laten ze Pim voorlezen uit eigen werk. Er wordt niet verteld wie de dader is van de aanslag waarbij de kinderen omkwamen. Waarom niet? Is dit geen haatzaaien?
Dat sturend presenteren van halve waarheden signaleert Pritt scherp.
Jij geeft hierboven impliciet dat je denkt dat het om Wilders gaat.

Ik zal me niet verlagen tot het nivo van Marcel van Dam. Ik zeg dus niet: Jij bent een minderwaardig mens. Maar oh wat moet ik me inhouden.

Henri Carton B. | 31-12-14 | 12:34

Die Hans Goedkoop zouden ze es flink in z'n kont moeten neuken, die linkse viezerik.

Ik heb mensen in mijn familie die alle linkse propaganda voor zoete koek slikken. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik deze personen ooit nog/weer serieus kan nemen?

patat - generatie | 31-12-14 | 12:26

heel veel kudos voor Pritt dat hij dit ter sprake brengt

menzo | 31-12-14 | 12:19

Tja wat dat betreft zijn we na Fortuyn wel wat vooruit gegaan. De media is nog altijd zo links als de pest en probeert alles dat slecht is nog altijd in de schoenen van rechts te duwen. Ook manipuleren ze het nieuws op zo’n manier dat ze een verhaal (veelal het links) steunen en het andere teniet doen en meestal onterecht. Dus het is nog altijd bagger maar het was nog erger. Als er ergens bv jongeren wat gedaan hadden werd dit zonder blikken of blozen verteld als ‘Extreem rechtse jongeren hebben’ zelf als duidelijk was dat dat gewoon niet het geval was.

Oow en voor iedereen die denkt ‘mwa het valt best wel mee, de media is redelijk objectief’. Nee als je dat denk betekend het alleen maar dat je zelf vatbaar bent voor hun manipulatie.

DerUnterMensch | 31-12-14 | 12:12

Weer erg smerig ende goedkoop idd. De NPO vergeet dan ik en vele anderen zich die tijden nog goed kunnen herinneren. Wij waren daar gewoon bij, het was geen 1915.
En we hebben internets.

Piet Karbiet | 31-12-14 | 12:09

kots

verbaasdeobservant | 31-12-14 | 12:04

Ok NPO. Wat gaan we hier aan doen? Zo'n serieus programma... Ook al heet de presentator Goedkoop :-)

LichtbittereNasmaak | 31-12-14 | 11:57

Beschaafde landen zijn juist bevrijd van staatspropaganda, maar wij laten dit allemaal toe. HET voornemen voor 2015, weg met de npo!

Ko Ranzig | 31-12-14 | 11:53

Zal nooit vergeten ,hoe die Jan Marijnissen (SP),in Politieke zendtijd op TVNH,tekeer ging over Pim.
Zo'n Pim in de Politiek,dat mocht niet gebeuren.
Die maandag op 6 uur s avonds,en om 6 over 6 werd het programma onderbroken,om de Moord op Pim te melden.

Torquemada | 31-12-14 | 11:46

Ik heb het gezien en ik was in shock. Ook de weledele heer Hans Janmaat werd weer eens in het 'zonnetje' gezet. Man man man wat hadden hij en professor Pim toch gelijk en wat waren zij hun tijd ver vooruit.

griffin peterson | 31-12-14 | 11:43

Wie of wat zit er achter de NPO om deze leugens te verkondigen. Sinds jaar en dag worden wij gehersenspoeld door deze club fanatisie. Nooit maar dan ook nooit laten zij het woord van de meerderheid horen of zien. Alleen wanneer zij de meerderheid in het belachelijke kunnen trekken.Ondertussen vullen zij hun bevooroordeelde zakken met belastinggeld.

Kloet | 31-12-14 | 11:41

Toen ik die zelfingenomen NSB-kop van Goedkoop zag en hoorde wat het onderwerp was wist ik al genoeg. Nee, ik heb deze preek zoals zowat alles wat de NPO op onze kosten over ons uitstort aan me voorbij laten gaan. Goed besluit blijkbaar.

Ales | 31-12-14 | 11:41

Iedere keer weer leuk - staatsomroep kijken en dan janken. Het is net eten bij de McDonalds. Je weet dat het kudt is en toch ga je heen.

Weet je wat echt stoer zou zijn: als je een eigen omroep neerzet en daar items laat zien die aantonen wat voor een bananenrepubliek we hier hebben. En dan heel graag met inhoud en minder tieten - daar gaan de kijkertjes wel het interwep op.

Ow, wacht - er bestaat al zo'n omroep. Maar waarschijnlijk kijkt niemand omdat het alleen maar bier en tieten zijn en de diepgang van een poffertje.
hangtiet met knoop | 31-12-14 | 08:37
EENS! Als je je als een asociale puber gedraagt ben je niet opeens rechts, dan ben je gewoon een linkse tokkie.

Ron_Paul | 31-12-14 | 11:40

GeenStijl: “NPO beschuldigt Pim Fortuyn van kindermoord”

Geen Stijl vanochtend, geschreven door “journalist” Pritt Stift. Artikel over Andere Tijden. Lees het artikel en kots. Dit is de meest smerige extreemrechtse agitprop dit jaar op GeenStijl ooit. Allesbehalve subtiele boodschap van het smerig stinkende clubje Wilders-adepten daar op de redactie: De NPO is direct verantwoordelijk voor alles wat op archiefbeeld wordt gezegd. Wanneer beelden van een aanslag worden getoond zit de door NPO veronderstelde moordenaar altijd in het direct daaropvolgende fragment. Dat het fragment alleen maar de oplopende spanningen weergeeft wordt er NIET bij gezegd. Dat er door de NPO geen dader wordt aangewezen en de quote uit de titel van het artikel al helemaal nergens in de uitzending voorkomt, wordt er NIET bij verteld. Dat Pim Fortuyn ruim een minuut lang zonder tegenspraak aan het woord komt wordt NIET gemeld. Wel mag de auteur enkele schaamteloze vergelijkingen trekken tussen de NPO en het Nazi-regime, daaronder gevolgd door scheldpartijen en doodsverwensingen van reaguurders. Gadverdamme GeenStijl. Dit is framen. Dit is geschiedvervalsen. Dit is populistische agit prop beyond Noord-Korea. Dit is het grofste journalistieke schandaal van 2014.

lm82 | 31-12-14 | 11:39

Kan er niet ergen een (aan-) klacht worden ingediend? Vervolgen enzo voor kweken van haat...

Ik zeg minder NPO

Duck Twacy | 31-12-14 | 11:34

Wie monteert er even een filmpje van een uit de kogelgaten in zijn hoofd bloedende Fortuyn en de "u bent een minderwaardig mens!"-scène met Marcel van Dam?

Professor Superhirn | 31-12-14 | 11:34

Toch is dit een behoorlijk schokkend bericht. 'Andere Tijden' maakte vaak mooie, interessante reportages waar wij graag naar keken.
En nu dit? Dit is zelfs geen uitglijder meer; dit is regelrechte geschiedvervalsing!

Het antwoord op de vraag 'waarom' zal waarschijnlijk samenhangen met het routineuze zwartmaken van Pim Fortuin door de staatstelevisie.
Zorgwekkender is de vraag: met welk doel?

Fa. Sprenger&Kramer | 31-12-14 | 11:33

Alles is toegestaan in het kader van: Meer Nederlanders maar minder Hollanders.

Onze man in Mockba | 31-12-14 | 11:30

@Igor Putkin | 31-12-14 | 09:33
Of waar je exemplarisch demonstratief van weg kijkt.

MarcS | 31-12-14 | 11:21

kwamen Hans en Pim op dezelfde feestjes vroeger ?

(c)ZWITSUL | 31-12-14 | 11:14

@benjemal | 31-12-14 | 10:39 De huidige politiek heeft alleen oog voor het pluche en het geld. Het volksbelang wordt al jaren niet meer gediend. Boven op dat heeft men in Den Haag veel last van wegmetons en burgerhaat syndromen.
.
Toch is de huidige tijdsgeest nog grimmiger als destijds. Met wereldwijde islamitische terreur door organisaties als Boko Haram, Al Qaida, Hezbollah, Hamas, Al Shabaab, en nog vele andere van deze clubs. Met als toppunt de koppensneller orks van IS. Dan ook nog de lone wolfs die het omwille van hun sprookjesboek nodig achten om onschuldige burgers te doden. Mix dit met de sterke opkomst van rechtse volkspartijen in geheel Europa en nationalistische organisaties als bijvoorbeeld EDL, ID verzet, Pro Patria, en de breder gedragen volksbeweging PEGIDA in Duitsland. Dat samen met de tomeloze massa immigratie uit islamitische landen + de baarmoeder strategie vanuit de islam.
Dit alles bij elkaar is een zeer gevaarlijke cocktail waarbij een politieke moord absoluut een aanjager kan zijn van grote onlusten.

Gaul Shaarad | 31-12-14 | 11:13

Zo Powned, er ligt een taak voor jullie.

Rammstein | 31-12-14 | 11:12

Alsof die man nog niet genoeg gedemoniseerd is tijdens zijn leven. Je zou denken nu dat zo een beetje elke voorspelling van hem is uitgekomen en veel van zijn ideeën gemeengoed zijn geworden er enige vorm van respect voor de man zou komen. In plaat daar van schijt de NPO nog even een keer over zijn lijk heen. Erg verschillig allemaal weer.

a1a2a3 | 31-12-14 | 11:08

Jesus, wat had Pim Fortuyn gelijk.

Andere tijden moet zich schamen. Zal dat programma ook niet meer kijken.

lex8310 | 31-12-14 | 10:58

Maar goed dat we GeenStijl hebben om het ministerie van Waarheid te ontmaskeren. Hoe lang nog voor dat GS verboden wordt?

lulleficatie | 31-12-14 | 10:52

Naar Nederlandse TV kijken is als uit het eigen raam kijken. Via satelliet zijn er prima gratis nieuwszenders en meer. Meteen verlost van die linkse propaganda.

Der Schnitzeljäger | 31-12-14 | 10:51

Ja, huis van een allochtoon in de fik is nou eenmaal direct racisme. Net als in Duindorp vorig jaar... oh nee wacht dat bleek verzekeringsfraude.

Harry Turtle | 31-12-14 | 10:51

Aha, nu snap ik waarom Wouke "mens ga naar huis, ga koken" zo lyrisch.was na het zien van deze Andere Tijden op haar Twitter.

rien6139 | 31-12-14 | 10:47

Vreemd dat Pritt zoveel vertrouwen heeft in Sander Dekker.
Die vent is van de VVD en die partij trapte Fortuyn ook de grond in, voor en na z'n dood.

Willem van Rood | 31-12-14 | 10:46

NPO = overheid = smerig

gespuisuitleiden | 31-12-14 | 10:44

Godsammekraken | 31-12-14 | 09:26

Dank voor de link Godsammekraken, ik heb zelfs het boek van Bleich gelezen. U vindt het niet erg hoop ik dat ik de opmerking 'sympathisant van de nazi's' ondanks dat nog steeds beneden peil vind. Dat was hij namelijk absoluut niet. En nee, ik praat daarmee die zinsnede uit zijn studententijd niet goed. Maar enige relativering is wel op zijn plaats dunkt mij.

Windekind | 31-12-14 | 10:43

En nogmaals Pim:
Hij zei volledig:
Ik, als homoseksueel ben voor de Islam minder waard dan een varken. Dat mogen ze zeggen van me, maar dan mag ik zeggen dat het een achterlijke cultuur is.
Selectief shoppen van de complete media. Zij hadden ook kunnen zeggen dat Pim minder waard was dan een varken.

Kamervraag | 31-12-14 | 10:42

En weer een reden om die achterlijke publieke omroep de nek om te draaien

BozeHenk | 31-12-14 | 10:41

Typisch geval van journalistieke onzorgvuldigheid, in dit geval grove onzorgvuldigheid (mogelijk zelfs met opzet foutieve berichtgeving). Een fout is echter snel gemaakt. Dat blijkt wel uit de foutieve datering van de gebeurtenis in bovenstaand artikel (juni 1997 i.p.v. maart 1997).

Tubantia83 | 31-12-14 | 10:41

@Gaul Shaarad | 31-12-14 | 10:12
Dat ook maar waar ik op doel is dat ik mij afvraag of deze goedpraters wel enig benul hebben omtrent het doel van hun goedpraten en recht praten van dingen die krom en verkeerd zijn en er daarvoor zelfs toe overgaan om feiten te verdraaien en te liegen. Waarom praten zij zaken die verkeerd zijn goed? Beseffen zij niet dat ze het daarmee meer macht geven en datgene wat niet goed is in stand houden en laten groeien. Zoals immigranten die onze samenleving niet omarmen en misbruik van maken onze tolerantie en gastvrijheid, die misbruik maken van ons sociale stelsel, die crimineel zijn, die daarmee onze samenleving uithollen en ontwrichten ook omdat hun geloof niet verenigbaar is met onze waarden van gelijkheid en vrijheid. Waar zijn deze goedpraters, leugenaars en feiten verdraaiens mee bezig? Is hun doel Nederland nog meer onleefbaar te maken? Want als dat zo is zijn ze goed bezig.

benjemal | 31-12-14 | 10:39

Ah het programma wij veranderen tijden...

ikdenkwat | 31-12-14 | 10:37

Net als bij de ramp van Schiphol, stonden Turkse ministers binnen een dag op de stoep: "Fascisme, racisme en herstelbetalingen". Uiteraard poepte heel NL driekleuren peop. En natuurlijk klaar met de portemonnee. Totdat bleek dat het een familiekwestie bleek. En iedereen werd stil.

Kamervraag | 31-12-14 | 10:35

Gisteren een docu gekeken m.b.t 9/11 , hierin zat een stukje waarbij een meneer die (sla me maar dood , weet het niet meer precies), die iets deed bij de EU en aan een bijeenkomst van verschillende andere EU mensen was.
Hierin kwam een "in scenario" gezet stukje voorbij waarbij de heer B.laden claimde een terroristische aanval uitgevoerd te hebben op U.S.
Let wel.... Dit was VÓÓR er überhaupt een aanslag gepleegd was.

Wij weten allemaal dat huidige tv beelden (kijk maar naar films) dusdanig gemanipuleerd kunnen worden alsof lijkt dat het allemaal echt is.

Nu zijn bovenstaande fragmenten uit het filmpje wel echt, maar kijk eens wat ermee bereikt is door slechts wat stukjes aan elkaar te compileren.
Mensen die niet weten hoe het verhaal echt in elkaar zit geloven dit gewoon.Dingen worden uit het verband gerukt.
En niemand die dit "publiekelijk" corrigeert.

Is dit de reden waarom G.Wilders het in zijn programma opneemt om "media" in te perken? (of hoe heeft hij dat geformuleerd in zijn programma?)

wHiTeHaT | 31-12-14 | 10:32

Om met Reve te spreken: "Het is gezien.. het is niet onopgemerkt gebleven."

de honden blaffen... | 31-12-14 | 10:32

Wat was het toch een bijzondere man. Of je het nu eens was of niet, deze meneer had toch wel de bestaande vastgeroeste kliek eens flink overhoop kunnen gooien.

Het zou je als tegenstander hebben gesierd om te denken, goh we geven hem eens een kans, de status quo kennen we nu wel.

Maarja, ach, hè, ach, ja, ach, als zelfs de moordenaar (waar is die hufter eigenlijk?) weer vrij rond huppelt...

... dan maar weer valse doorzichtige idealen als geld nastreven, voor andere idealen krijg je een kogel.

Durereaguurder | 31-12-14 | 10:29

Wat een ongelofelijke schoften zijn het toch bij de NPO. Misdadig en rijp voor het schavot!

deEerlijkeLeugenaar | 31-12-14 | 10:28

heino8415 | 31-12-14 | 08:48
Dat je een studie in een bepaalde richting hebt afgerond wil nog niet zeggen dat je dat vak dan ook werkelijk meester bent. En zeker niet in onze huidige academische wereld.

Truttebol | 31-12-14 | 10:28

Dit is gewoon tè schofterig voor woorden, misselijk word ik hiervan!
-Steun en volg "Pegida Nederland" via FB... "

number668 | 31-12-14 | 10:27

Echt de tyfes in, als je bedenkt dat ik meebetaal aan dit soort rotzooi!
Ik kijk het allang niet meer, maar het meebetalen stoort me enorm.
Weg met die staat tv!!

Gerrit gordijnstok | 31-12-14 | 10:23

Geloof het of niet Turken kijken ook wel eens TV. Dit noem ik nou echt haatzaaiers.

Rimboer Roerei | 31-12-14 | 10:20

Prima onder woorden gebracht Pritt!

belly | 31-12-14 | 10:18

Goedkoop is een fan van de immigratie. Massa- immigratie= welvaart= goed. Immers vroeger net zo, welke immigratie niet relevant, islam geen factor. NPO geschiedenisserie met zegeningen van de immigratie wordt veel gebruikt in ons onderwijs.

goudeneeuw.ntr.nl/krant/afleveringen/#...
Bijv. vanaf 30.00 een representatief vmbo beeld hoe ons onderwijs toch wel wordt verrijkt. Historicus Goedkoop werkt sterk met beeldassociaties net als in het fragment schilderswijk.

J.Slavink | 31-12-14 | 10:15

Bedoeld NPO-programma is op zichzelf al geschiedenis in plaats van de onderwerpen. daarin. Het is een schoolvoorbeeld van linkse islamitische propaganda dat als zodanig de geschiedenisboeken in kan. Dan kunnen we over 50 jaar nog eens nalezen in de geschiedenisboeken hoe het allemaal zover heeft kunnen komen. Hoewel, de geschiedenisboeken zullen dan wel in het arabisch geschreven zijn.

Poehoep | 31-12-14 | 10:13

sinar2 | 31-12-14 | 09:44
Dat dekt de lading, die suggestie had nooit gewekt mogen worden. Punt.

Coyote | 31-12-14 | 10:13

Zo kennen we links: het doel heiligt ALTIJD de middelen, en waar de feiten niet stroken met het allerheiligste linkse gedachtegoed, moeten de feiten maar wijken. Doctrine boven realiteit. Het ergste is dat ik me hier niet kan voorstellen dat de programmamakers dit dus NIET wisten, en dat is vele malen erger: opzettelijk manipuleren voor de eigen doctrine.

Adversary | 31-12-14 | 10:12

@benjemal | 31-12-14 | 09:56. Geloof maar als er "iets" met Wilders zou gebeuren zal je weer heel veel krokodillentranen zien, van al de personen die hem nu gewoon haten. Zelfde patroon als destijds bij Fortuyn. Adje Melkert nam toen wel de benen en Kok verdween van het politieke toneel. Alleen als dat gebeurt in deze tijd, is de geest echt uit de fles, en die gaat dan niet meer terug. Soort poep en ventilator verhaal. Dan zal linkse propaganda weinig meer uithalen, de spanningen in de NL samenleving zullen ongekend zijn. Het beoogde effect zal inderdaad averechts zijn.

Gaul Shaarad | 31-12-14 | 10:12

-weggejorist-

maandag2010 | 31-12-14 | 10:08

@PureYak | 31-12-14 | 10:05
Exact.

Coyote | 31-12-14 | 10:07

Bij iedere fragment van Pim valt me weer op hoe verschrikkelijk gelijk hij had én heeft gekregen.

PureYak | 31-12-14 | 10:05

Fantastisch hoe Kok redevoert, net Cruyff of Van Gaal (d.w.z. oliedom): 'het is al erg genoeg als mensen op deze manier hun leven verliezen, maar als dat dan ook nog for brandstichting gebeurt'.

pvpb | 31-12-14 | 10:05

NPO ♥ extremisme

Fratello | 31-12-14 | 10:04

Wel verdorie, ik heb inmiddels een WC rol nodig om al die landverraders te registreren. Houd het dan nooit meer op, wie heeft er nog wel vaderland gevoelens? Bij de Nederlandse Staats Omroep, daar zitten ze in ieder geval zeker niet hoor.

Snowy2000 | 31-12-14 | 10:04

Blijkbaar niet voor niets gestemd op het journallah met zijn gruwelijke censuur en zelfs leugens.
Ook deze topic bewijst het weer ... kotsmisselijk word je van die extreem (s)linkse haatleugenpropaganda machine.

The real Flex | 31-12-14 | 10:04

De linkse ratten proberen op deze manier te redden wat er te redden valt.....

kinderhoofdje | 31-12-14 | 10:00

NPO is een stel linkse dwazen waar feiten er meestal niet toe doen, vaak via een automatisch ingesleten gewoonte; het is een soort van incest-club. Docu was op voorhand nogal breed aangekondigd, maar bij voorbaat besloten maar weer niet te kijken.

Fijnstoffer | 31-12-14 | 09:59

@Gaul Shaarad | 31-12-14 | 09:26
Wat is hun doelstelling? En weten ze zelf eigenlijk wel wat ze teweeg brengen en dat dat niet is wat ze beogen en dat ze dus de plank op een fatale manier volledig mis slaan.

benjemal | 31-12-14 | 09:56

@Einde van de Domheid 09:37: Wantrouwend als ik ben noem ik die las eerder verdacht dan merkwaardig. Het lijkt bewust gedaan; niet om Pim in een kwaad daglicht te stellen, maar om de kijkbuiskinderen subtiel in te peperen waar "minder, minder" vandaag de dag toe kan leiden.

Muxje | 31-12-14 | 09:56

Heel sterk dit GeenStijl. Ik zat te kijken en dacht; 'Ben ik nou gek of kwam die brand niet uit eigen kring?'. Schandalig stukje geschiedvervalsing, echt walgelijk. Zou een rectificatie in deze niet via rechtswege zijn af te dwingen?

Coyote | 31-12-14 | 09:56

-weggejorist-

Mijntje69 | 31-12-14 | 09:55

-weggejorist-

Mijntje69 | 31-12-14 | 09:55

-weggejorist-

Mijntje69 | 31-12-14 | 09:55

Jammer dat de man nooit de kans heeft gehad om te regeren.
Men kan als bewijs van zijn stelling ook onware premissen gebruiken, wanneer de tegenstander namelijk de ware niet zou toegeven, of omdat hij de waarheid ervan niet inziet of omdat hij ziet dat onze stelling er onmiddellijk uit zou volgen. *S.
Een goed 2015.

Er in en er uit | 31-12-14 | 09:50

G*dT gelukkig hebben we GS om de rode kongsi te ontmaskeren.
Moge de "vloek" van de geniale kale nederdalen op de boven ons gestelde nulliteiten;-)
Willem Frederik Hermans-Nullen in verleden en toekomst(NieuwsNet 22-12-'79)
*Ceterum censeo Mekkam delendam esse*

kapitein oosterlng | 31-12-14 | 09:48

Hans Goedkoop nu meteen excuses maken of anders voor altijd beschadigd.
Ik wil mijn geld terug.

ecologiste | 31-12-14 | 09:48

Schandalig staaltje valse informatie verstrekken door jawel, alweer de NPO.
De argeloze kijker wordt een groep turken voorgeschoteld die stellig beweren dat racisten de brandstichters waren. Vervolgens wordt verzwegen dat de turkse neef de dader was. In plaats daarvan komt Pim Fortuyn in beeld met zijn kritiek op het niet integreren van volk uit islamitsche culturen.
En ja, de argeloze kijker zal concluderen dat Pim de aanstichter was tot deze gruwelijke misdaad.
Terwijl de werkelijke dader, de turkse neef gekwetst in zijn eer, juist bewees hoezeer Pim gelijk had. Maar die juiste conclusie mag de argeloze kijker natuurlijk niet trekken van de Nationale Propaganda Omroep...
-
Zolang Wilders goed scoort in de peilingen, zolang zal de Staatsomroep alles uit de kast trekken om de gevestigde linkse politiek te steunen in hun strijd tegen Wilders.
Andere tijd, dezelfde strategie. Kots!

appelvink | 31-12-14 | 09:44

ik zou als omroepbaasje echt niet lekker slapen 's nachts. Vroeg of laat komt rechts een keer echt aan de macht en dan is het over met de publieke pret. Zendertje kwijt en flink bezuinigen.

subsidistan | 31-12-14 | 09:44

@Hannesdepannes | 31-12-14 | 09:36
Maar waarom dan specifiek deze brandstichting in beeld brengen en bijbehorend gehuil uit turkse hoek over dat dit een rascistische aanslag was maar dat dus gewoon niets met rascisme te maken had maar eerwraak binnen de familie?

sinar2 | 31-12-14 | 09:44

Kan er geen handtekeningen actie gestart worden voor afschaffing publieke omroep?

Alt | 31-12-14 | 09:42

Is het ooit tot iemand doorgedrongen dat ze bij de NPO echt in hun eigen schrijfsels geloven? Als een gelovige.

ristretto | 31-12-14 | 09:40

Ik kan echt niet naar die T.f.s. WIm K Kok kijken. Wat veracht ik die vent.

Franco 1975 | 31-12-14 | 08:41

EENS!! Van linkse oproerkraaier naar grootgeldslurper. Bah.

langzullenweleven | 31-12-14 | 09:38

Pin had altijd zijn cijfers verkeerd, 'ze leven bijna allemaal van uitkering...' Dat is 15% tegenover 5% autochtoon. Verder een merkwaardige las, niet karakteristiek voor het programma. Raarr.

Einde van de Domheid | 31-12-14 | 09:37

Je kunt toch lezen op de aftiteling lezen wie dit in elkaar heeft geknutseld?

BrutusBosch | 31-12-14 | 09:37

Wat een onzinnige frame van deze NPO-uitzending. Ik vraag me af hoeveel reaguurders de hele uitzending hebben gezien. De hele uitzending was een verzameling van fragmenten zonder begeleidende tekst.

Ik heb absoluut niet de associatie, die Pritt had. Voor mij voelde het vooral als een rehabilitatie van Pim (en ook van Janmaat, maar dan niet zo sterk). Pim kwam veel in beeld (en altijd in zijn pre-LN rol) en steeds met analyses, die naar nu blijkt allemaal hout sneden. De enige duiding was de uitleiding van Hans Goedkoop. Hij gaf aan, dat de problemen met de multiculturele samenleving achteraf gezien in de jaren '90 al goed zichtbaar waren, maar dat op dat moment slechts weinigen het zagen. Hoeveel meer erkenning van Pims gelijk wil je hebben?

Hannesdepannes | 31-12-14 | 09:36

Inderdaad, zum kotzen. Wat iedereen nu al kan: niet meer naar die rotzooi kijken.

Heisessie | 31-12-14 | 09:35

Links houdt niet van feiten, links houdt van liegen.

NiceGuysFinishLast | 31-12-14 | 09:35

Mijn hemel wat zijn die linkse loeders toch viezeriken. Geschiedvervalsing zelfs is ze niet vreemd om hun vuige idealen erdoor te drukken. Bah bah en nog eens bah.

langzullenweleven | 31-12-14 | 09:34

Zoals gewoonlijk huilen de wolven weer in het bos en is de interpretatie van Pritt leidend.
Ik heb het niet zo gezien, het is ook maar net wat je zelf graag wilt zien natuurlijk.

Igor Putkin | 31-12-14 | 09:33

NPO afschaffen maar, zonde van het geld.
(Muv keuringsdienst v waarde, wildekeuken, rekenkamer)
Rest opdoeken

toerbaas | 31-12-14 | 09:32

@heino8415 | 31-12-14 | 08:48
Dat zegt vooral alles over wat een opleiding geschiedenis vandaag de dag nog waard is. Verklaar gewoon dat alle ellende in de historie de schuld is van kapitalisten en blanke racisten, en je titels zijn binnen.

Russells Teapot | 31-12-14 | 09:32

Windekind | 31-12-14 | 09:18
Welkom onder je steen vandaan!

zeefert | 31-12-14 | 09:31

@SemperLibertas | 31-12-14 | 09:15
Misschien is dat maar goed ook. Nieuwe groepen Nederlanders/ inwoners gaan niet weg, basta. Gaat niet gebeuren. Een burgeroorlog is wel het laatste wat ik wil. En zelfs dan; weet jij wie er heimelijk een terroristenaanbidder is en wie gewoon - net als wij- zonder gezeur een hypotheek & gezin wil?
Het is mijn overtuiging dat delen van onze maatschappij verminkt zijn door bepaalde denkbeelden (vaak linkse). Dan kunnen andere denkbeelden/ ideeën weer leiden tot andere uitkomsten. Ik geloof ook niet dat een bevolkingsgroep intrinsiek goed of slecht is.
Waar we nu staan is het resultaat van decennia lange linkse luchtfietserij en verwaarlozing, al heeft dat gedachtegoed ons ook (een aantal) positieve resultaten opgeleverd. Nieuwe ideeën dus. Nieuwe ideeën, open discussies en een lange adem.

atheïstisch stemvee | 31-12-14 | 09:31

Ik mis Pim nog steeds.

Schietmijmaarlek | 31-12-14 | 09:28

Vergeet ook RTL niet, die zijn tegenwoordig ook erg goed in linkse propaganda en multicul verheerlijking. De NOS spant wel de kroon, inderdaad met het blurren van korans in combinatie met IS vlaggen. Zeer kwalijk dergelijke brainwashing van veel onwetende Nederlanders. Er zijn daardoor zeer veel mensen nog die alle linkse propaganda als absolute waarheid beschouwen en erkennen. De moord op Fortuijn was daarom vooral te wijten aan de laster campagnes van vrijwel alle (linkse) media. Met Wilders begint het circus opnieuw. Ze blijven het proberen, tot hun doelstelling is bereikt..

Gaul Shaarad | 31-12-14 | 09:26

in andere tijden krijgt racisme de schuld.
Nu in 2015 ook dus niks veranderd.

holy infidel | 31-12-14 | 09:25

Goedkoop, nomen est omen!

eerstneukendanpraten | 31-12-14 | 09:24

Uhh kan ik mijn stem op dhimmi van het jaar nog aanpassen ?

Kipkleppert | 31-12-14 | 09:21

Neem Hans Goedkoo... Eeh Goebbels, meteen die drs titel af!

Rest In Privacy | 31-12-14 | 09:20

Hier heb ik geen woorden voor. De NPO gaat alle perken te buiten. Immoreel, schofterig en schandalig. Misdadig. Dit is hoe er tweedeling en haat wordt gezaaid in onze maatschappij.

benjemal | 31-12-14 | 09:20

Ik vraag me af of een Volkskrant journalist dit nou als rechtvaardig of in het belang van het land ziet.

Bad Ass Justice | 31-12-14 | 09:19

Wordt tijd dat de overheid definitief de stekker trekt uit de publieke omroep!

lachenjoh | 31-12-14 | 09:19

Het lijkt wel weer 2002 all over again. De politiek kan het niet meer aan en nu moeten de bevriende media het vuile werk maar opknappen. Zie ook dit filmpje met de samenvatting van de ergste demoniserings-uitspraken van (met name PvdA-politici) over Pim Fortuyn in 2002.

Het absolute dieptepunt in het filmpje is op 8:30 waar Marcel van Dam snoeihard en extreem cynisch ontkent dat hij Pim Fortuyn ooit een "minderwaardig mens" genoemd heeft gevolgd door de originele beelden waarin je hem dat duidelijk hoort zeggen.

Voor de mensen die nog mochten twijfelen aan de valsheid en leugenachtigheid van de PvdA en hun agitprop maten bij de NPO raad ik aan om dit filmpje even heel goed te bekijken:

www.youtube.com/watch?v=hwfhTQ0fw60

Outsider-Inside | 31-12-14 | 09:19

toont alleen maar aan hoe wanhopig ze zijn..

Bokito ergo sum | 31-12-14 | 09:18

Copyrechts | 31-12-14 | 08:38 Dan was Den Uyl, de grote linksche verlosser, een sympathisant van de Nazi's die verantwoordelijk was voor de integratie van nationaalsocialistische ideeën in Nederland.....

Den Uyl een sympathisant van de nazi's noemen is echt beneden alle peil, zelfs van GeenStijl, bah!

Windekind | 31-12-14 | 09:18

@ Maria.1

Helemaal niks. Ook ik behoor tot die sneue doelgroep die nooit de straat zal opgaan tenzij de haatbaarden bij mijn door de straat marcheren. Verder beperk ik mij - zoals alle reaguurders - tot de online strijd, die, het moet worden gezegd, helemaal niks oplevert.

SemperLibertas | 31-12-14 | 09:15

Complimenten voor het speurwerk Pritt, niet dat er wat mee gedaan word natuurlijk maar op de rand van het oude jaar mag dit wel eens gezegd worden.

HeiligeGeest | 31-12-14 | 09:15

Nederland kan alleen nog gered worden door ondergronds verzet.

Morgenhout | 31-12-14 | 09:14

Dus eigenlijk bevestigde dit verhaal wat Fortuyn zei...

frank87 | 31-12-14 | 09:10

@SemperLibertas | 31-12-14 | 09:06 .
Wat stel je voor?

Maria.1 | 31-12-14 | 09:09

@hangtiet met knoop | 31-12-14 | 08:47
Het is verworden tot een puberclubje terwijl de inzet een volwassen tegengeluid te geven was. En daar had ik ook best aan mee willen blijven betalen.
Waarom kunnen er hier wel regelmatig serieuze zaken aangesneden worden terwijl dat bij die omroep zo goed als nooit gebeurd?

sinar2 | 31-12-14 | 09:08

@Chiant

Mooi geschreven. Het tragische is natuurlijk dat niemand zich geroepen voelt om op te staan en 'de bevolking' te mobiliseren. Blèren op internet doen we maar al te graag. Nederlanders zijn laf en te druk met huis&hypotheek om revolutionair te zijn.

SemperLibertas | 31-12-14 | 09:06

Wat ik nog erger vond is dat ze beelden lieten zien van Turken in de Schilderswijk direct na de aanslag, die natuurlijk direct 'RACISME' riepen. Vervolgens schakelde men over op Wim Kok die zei dat het een schande zou zijn als hier racistische motieven achter zaten. Ook ik kende de afloop van deze aanslag niet dus heb zelf maar even goed gezocht naar de uiteindelijk opgepakte dader.. Alhoewel ik al gelijk wist dat het geen Nederlander was, dan was dit namelijk tot vandaag de dag nog gebruikt als argument om aan te tonen hoe racistisch de witte Nederlander wel niet is..

Hoewel GS hier m.i. het niet helemaal goed brengt, goed dat jullie hier aandacht aan besteden!

PSV Eindhoven #1 | 31-12-14 | 09:06

atheïstisch stemvee | 31-12-14 | 09:00

Yep.. breng de wereld in een contstante staat van angst en verwarring.
Is het makkelijker om mensjes en gebeurtenissen te beinvloeden en sturen.

Deze knakker is enorm goed in dat spelletje en heeft dit de afgelopen decennia tot een ware kunst verheven. (uiteraard doen het westen en alle andere landen niet veel anders)

en.wikipedia.org/wiki/Vladislav_Surkov...

CumGranoSalis | 31-12-14 | 09:05

@atheïstisch stemvee | 31-12-14 | 09:00
Het antwoord is: heel veel.

Rest In Privacy | 31-12-14 | 09:04

Sorry acht. Vanaf pagina 149 "vreemdelingsbeleid" kun je lezen wat nu iedereen weet maar waar Pin toen nog roepende in de woestijn was.

Bunkerbouwer | 31-12-14 | 09:04

gisteren Petur Rrrrr nog zijn gal zien spuien op de publieke ?.. eerst had die het over de terreur van de mocro maffia in Nederland , maar het 'vreselijkste TV moment 2014 vindt hij toch hitler Wilders met minder mocro's ' .. de one trick pony en (gelukkig) volledig mislukte politicus is gewoon jaloers.

(c)ZWITSUL | 31-12-14 | 09:04

Het vervelende is dat je voor dit soort nieuwsfeiten in dit land kritische weblogs moet volgen. Zolang de NPO en RTL-Unilever dit niet oppikken is het geen nieuws. Als ik een week lang alleen mijn dagelijkse Volkskrant lees, dan lijkt het wel of ik in een ander land woon. Hetzelfde gebeurt echter ook als ik een week lang alleen GeenStijl lees.
Is het bewuste misleiding, of ziet je datgene wat je eigen wereldbeeld bevestigt duidelijker? Ik vraag me ook wel eens af in hoeverre mijn beeld wordt beïnvloed door de input van media en de keuzes die ik daarin maak.

atheïstisch stemvee | 31-12-14 | 09:00

@number one | 31-12-14 | 08:49

Nee, dat hadden ze niet. Wat ze ook niet hadden was het (juiste) fragment van Wim Kok met de computermuis, want dat mag kennelijk nog steeds niet uitgezonden worden van de VARA: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2007/02/...

Prof. D.A.H. Vintik | 31-12-14 | 09:00

Aan dit soort acties kun je weer eens duidelijk zien hoe zeer Fortuyn gelijk had met zijn constatering dat het multiculturele experiment op een fiasco was uitgedraaid, hoe weinig macht het progressieve establishment in feite heeft, en met name hoe datzelfde establishment nog steeds categorisch weigert het eigen morele falen onder ogen te zien en in plaats daarvan juist blijft proberen deze onaangename waarheid te verhullen.

Lagonda | 31-12-14 | 08:59

Lees "de puinhopen van achet jaar paars" nog eens door van Pin. Je kan van alles van hem vinden maar hij doorzag het probleem als één van de eersten en legde de vinger op de toen al stinkende wond. www.dbnl.org/tekst/fort010puin01_01/fo...

Bunkerbouwer | 31-12-14 | 08:58

Herhaling van een eerdere post:

Poetin in het noordoosten, het kalifaat en sultanaat in het zuidoosten, de vijfde colonne vanuit het zuiden via Troje en *geïnstitutionaliseerd hoogverraad in de eigen gelederen*.

De strijd vindt dankzij het decennia lang ontkennen van de realiteit en wegkijken nu al plaats op tenminste 4 fronten.

Onze (klein)kinderen zullen nooit de vrijheid kennen die hun (groot)ouders als vanzelfsprekend verkwanseld hebben.

Chiant | 31-12-14 | 08:57

Ok, dat was het dan... 2015 wordt het bijltjesjaar.

Frits Spanbergen | 31-12-14 | 08:56

De meeste mensen die gekeken hebben weten het echte verhaal niet meer en dan ziet de NOS kans om dit te gebruiken om mensen als Fortuyn alsnog zwart te maken.

elevator | 31-12-14 | 08:54

'Direct na de brand zinspeelde de Turkse regering op racistische motieven en werd de Nederlandse ambassadeur in Ankara ontboden op het Turkse ministerie van buitenlandse zaken. Een Turkse regeringsdelegatie liet zich kort daarna tijdens een bezoek aan de Schilderswijk kritisch uit over het politie-onderzoek.'
www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/archie...

'Op 8 april (1997) duikt een verklaring op waarin de PKK de verantwoording opeist voor de drie aanslagen van 25 maart. Deze brief is vermoedelijk afkomstig van Grijze Wolven. Na onderzoek van de Politie Haaglanden worden de hoofdverdachten van de twee molotov-cocktail-aanslagen op de Grijze Wolven-ontmoetingsplaatsen opgepakt. Het blijken actieve leden van de PKK. Ook de dader van de brandstichting bij de familie Kösedag wordt gevonden. Het blijkt de 25-jarige neef van de familie.'
afa.home.xs4all.nl/comite/boek/h9.html...

Prof. D.A.H. Vintik | 31-12-14 | 08:54

Pim for President
Oeps nee dat kan niet meer !

joepiler | 31-12-14 | 08:53

Dat waren andere tijden Pritt. 2015 wordt ons jaar..

Canis Spurcus | 31-12-14 | 08:51

Dan snijdt de conclusie dat de NPO de dood van Fortuijn op zijn geweten heeft heel wat meer hout.

jemagookniksmeer | 31-12-14 | 08:51

heino8415 | 31-12-14 | 08:48

Maar ondertussen wel een rifrat Diederik Stapel Professor noemen op dezelfde site.
Dat is pas framen!!
hahahahahaha
Waar een mens zich over op kan winden.

CumGranoSalis | 31-12-14 | 08:51

Wegbezuinigen en afschaffen die linkse propoganda kanalen voor babyboomers.

Ih8yousf | 31-12-14 | 08:51

Kutstreek! Geschiedenisvervalsing, door ons gesponsord omdat het MOET!

Haatgenerator | 31-12-14 | 08:51

".... wordt zonder een greintje nuance en duiding overgeschakeld naar een fragment Pim Fortuyn"

Oh nee Pritt! Geen nuance en duiding, dingen waar jij al jaren in de journalistiek voor vecht.

Gedraagt de PO zich eens "tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend", is het weer niet goed lol.

mr. coffee | 31-12-14 | 08:50

De kunst van het weglaten voor eigen voordeel. Niks nieuws.

Rest In Privacy | 31-12-14 | 08:50

Linkschen mogen van mij dead! Allemaal!!

zeefert | 31-12-14 | 08:49

Ik viel op de helft in: hadden ze ook die 'ik ben woedend'-kaartjesacties laten zien? Die waarmee wij massaal vingerwapperend aan Duitsland aangeven dat we de brandstichting in Rostock afkeurden?

number one | 31-12-14 | 08:49

Dat is raar! Historicus tussen haakjes zetten terwijl deze man zijn studie geschiedenis cum laude heeft afgerond.

heino8415 | 31-12-14 | 08:48

Wat een ophef.. poehpoeh.

CumGranoSalis | 31-12-14 | 08:48

Zie het als een wanhoopsoffensief van links. Het Ardennenoffensief leek ook even doorslaggevend maar was al bij voorbaat mislukt.
De partij die met een beschaafd voorstel komt voor echte immigratiewetten a la Australie wordt de grootste in NL

BASinnic | 31-12-14 | 08:48

Andere tijden is een programma voor de Nederlander en de nieuwe en de nieuwe en de nieuwe Nederlander.

duitse herder | 31-12-14 | 08:48

@sinar2 | 31-12-14 | 08:40

Te vroeg op POST geklikt.

Ik geloof best dat het maken van een Nieuwsrubriek tijd kost, en ik geloof graag dat Weensie echt gewerkt heeft.

Maar wat mist was de diepgang.
Desnoods maak je een item over corruptie en laat dan een reeks PvdA'ers, VVD'ers en andere doofpotters zien.

hangtiet met knoop | 31-12-14 | 08:47

Ben blij dat er tenminste 1 medium is die tegengas geeft. Hulde GeenStijl!

Frans1156 | 31-12-14 | 08:45

@sinar2 | 31-12-14 | 08:40

Same here, maar puur omdat het bagger was.

Ik ben de eerste die voor kwaliteit betaalt!

hangtiet met knoop | 31-12-14 | 08:44

Toen al vertelde Pin de waarheid. En nog steeds ontkennen de Gutmenschen deze stelselmatig.

Chiant | 31-12-14 | 08:41

Ik kan echt niet naar die T.f.s. WIm K Kok kijken. Wat veracht ik die vent.

Franco 1975 | 31-12-14 | 08:41

@hangtiet met knoop | 31-12-14 | 08:37
Belastingcenten opstrijken corrumpeert blijkbaar iedereen. Ik was dan ook binnen een jaar klaar met die omroep en had meteen mijn lidmaatschap opgezegd.

sinar2 | 31-12-14 | 08:40

Een bericht van Trouw over de Schilderswijk. Klopt dat wel?

Ares | 31-12-14 | 08:39

Kunnen we hier massaal aangifte van doen middels voorgedrukte formuliertjes?

Wie de bal kaatst.... Dan was Den Uyl, de grote linksche verlosser, een sympathisant van de Nazi's die verantwoordelijk was voor de integratie van nationaalsocialistische ideeën in Nederland.....

Oh wacht dat is echte geschiedenis en wel een mogelijk interessant onderwerp voor een documentaire geschikt voor zendtijd op de publieke kanalen. Nooit gezien trouwens..

Copyrechts | 31-12-14 | 08:38

Iedere keer weer leuk - staatsomroep kijken en dan janken. Het is net eten bij de McDonalds. Je weet dat het kudt is en toch ga je heen.

Weet je wat echt stoer zou zijn: als je een eigen omroep neerzet en daar items laat zien die aantonen wat voor een bananenrepubliek we hier hebben. En dan heel graag met inhoud en minder tieten - daar gaan de kijkertjes wel het interwep op.

Ow, wacht - er bestaat al zo'n omroep. Maar waarschijnlijk kijkt niemand omdat het alleen maar bier en tieten zijn en de diepgang van een poffertje.

hangtiet met knoop | 31-12-14 | 08:37

Had iemand iets anders verwacht van de linkse propaganda zender uit Hilversum?

Barani517 | 31-12-14 | 08:36

Pim it toch deaud?

Hans Kwalzan | 31-12-14 | 08:36

En dit verbaast je hoe precies?

patrizio | 31-12-14 | 08:35

ik zou zeggen wen er maar aan want er gaat sowieso niks veranderen daar zorgt dat links tuig wel voor

Gaaaap | 31-12-14 | 08:34

Islamisten zijn bezig met een campagne om islamofobie gelijk te stellen met racisme. Ze hebben overal handlangers

Islamofiel | 31-12-14 | 08:34

Linksch heeft inhoudelijk nu eenmaal niets te zeggen, dan moet je wel smerig spelen.

Pikkestrijder | 31-12-14 | 08:32

Misschien is 2015 wel een goed jaar om afscheid te nemen van staatstelevisie.

Rest In Privacy | 31-12-14 | 08:32

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland