Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Waar blijft de Ultieme Eerwraak voor Schoft Saban?

steigerpalen.jpgAlinea uit de Telegraaf van afgelopen week. Lees het drie keer en laat de gruwelen tot u doordringen. Niet te bevatten feiten over de Turkse vrouwen(mis)handelaar Saban Baran, die door een stupide miskleun van Hirsch Ballin en de oliedomme Arnhemse D66-rechter op verlof mocht voor een bezoekje aan zijn nieuwe koter. Saban Baran stapte lachend in zijn Porsche, die hij -wtf?- nog had staan en reed linea recta via Duitsland naar Turkije. Om daar het goede leven te genieten. Afgelopen augustus ontdekte GeenStijl dat Saban onder schuilnaam flierefluitend een Facebook-pagina bijhield. Nederland (in casu Pieter Omtzigt) is al even bezig om Saban weer in een Staatshotel te onderbrengen. Volgens John van den Heuvel die de feestvierende Saban in 2010 opspoorde in een Turkse disco is er goede kans dat Turkse rechters Saban zullen uitwijzen. Opdat dit misselijk stuk minderwaardig mens in Nederland zijn straf kan uitzitten. Daar hebben wij een hard hoofd in. In Turkije is het befgilde zo mogelijk nog corrupter dan justitie in Nederland. How about steigerpaal om steigerpaal.

Reaguursels

Inloggen

@restman
En dat is dus precies wat we NIET moeten doen, schijnwerper erop en onder de aandacht houden./
Jou kruiperige gedrag (negeer het en dat gaat het misschien wel weg) is juist de reden dat dit steeds meer gebeurt!

BenHetZoZat | 20-10-14 | 13:14

@restman | 19-10-14 | 23:35
Nee, niks ervan. Dit soort gedijt juist op onbekend blijven. Het is al erg genoeg dat Hirsch Ballins verkrachting van de rechtsstaat is weggepoetst.

dedeurs | 20-10-14 | 00:57

Hoe minder men over dit soort afschuim schrijft hoe beter

restman | 19-10-14 | 23:35

Via het dark web is het in de praktijk mogelijk om anoniem een prijs op iemand's hoofd te zetten door middel van Bitcoin. Details zijn via Google te vinden, zal ik niemand hier mee vervelen.

Punt is dat zolang justitie dit soort fouten blijft maken, het risico iedere dag groter wordt dat vrij loslopende criminelen via internet een prijs op hun hoofd krijgen en vermoord worden.

Majid | 19-10-14 | 17:44

Nederland is toe aan een nieuw SIRE spotje, Onrecht, we lossen het zelf wel op !

Verwachtniks | 19-10-14 | 17:14

Geen woorden voor, jonge meiden staan in het donkere water vastgebonden aan steigerpalen en onze (NL) trots vaart daar langs in hun bootje. Vraag mij af wat er door hun heenging toen ze afdropen en 's avonds thuis kwamen bij hun familie.
Wanneer is genoeg genoeg en gaat dit ooit trotse volk de straat op? Was eerst een hoop import en geldverspilling zat, nu begin ik mij te schamen om Nederlander te zijn.
Heb twee jonge dochters, hier kunnen ze kennelijk niet veilig opgroeien!
Diep en diep triest

BenHetZoZat | 19-10-14 | 14:31

Gisteren post van het CJIB, 4 kilometer te hard op de A4 om 07.00 uur op zondagochtend, misschien ga ik maar bezwaar maken met als reden dat ik naar mijn pasgeboren kind moest, schijnt een legitieme reden te zijn om vervolging te ontlopen.

Snap niet dat iemand waarvan iedereen weet waar die zit om deze figuur even uit te schakelen, naar Nederland halen is geen optie, is duur en zinloos.
Er zijn landen die dit doortastender aanpakken, niks uitleveren gewoon opzoeken en het probleem definitief oplossen.

Verwachtniks | 19-10-14 | 12:57

Levend villen en dan dumpen op en de open oceaan, visvoer dat is wat die vent waard is.

DanBilzerian | 19-10-14 | 11:52

Is er nou geen vriendje van zo'n mishandelde hoer die een greintje respect heeft voor zijn vriendin? Rode appelmoes willen we zien, op straat, in Turkije.

Jan Gordelroos | 19-10-14 | 10:58

Als de Trias Politica niet meer werkt, of gewoon zoals in NL niet meer wordt gehanteerd, moet het duo Smid en Westzoon het maar opknappen. Ze hebben altijd zes stevige argumenten op voorraad.
En wat heeft die plofkopturk een mazzel dat hij mijn dochters nog nooit heeft aangeraakt!

pennestront | 19-10-14 | 09:42

welke debiele bij justitie heeft destijds dan ook zo'n super crimineel met verlof laten gaan???

ikbenwakker | 19-10-14 | 06:27

Is het nou werkelijk zo moeilijk voor de Nederlandse overheid om een hitman in te huren en een einde te maken aan dit gedrocht zijn miserabele leven ?

Roger Kaputnik | 19-10-14 | 05:54

Turkse jongetjes, Demmink daar weet die turk meer van.

peterxxx | 19-10-14 | 04:09

dit duurt nu al een tijdje, waarom heeft nederland niet al enige tijd geleden gezegd, Saban niet uitleveren? dan halen wij onze patriots terug

oh nee he | 19-10-14 | 04:04

Als het je dochter zou zijn, dan is er altijd geld mogelijk door een tweede hypo. Vangen en langzaam door de ratten dood laten knagen a la Iceman (op een goPro).

Joop69 | 19-10-14 | 00:11

Stop hem vooral in een Turkse gevangenis. Meanwhile muziek opzet van "the Chase" (Moroder) en educatief filmpje gaat kijken.

Volledige film hier:
www.youtube.com/watch?v=-4Jj5x9TH_Q

ad melkert | 18-10-14 | 23:23

Wat een gelul weer, voor 50 euro boek je een ticket naar turkije, knal hem door zijn kop en klaar.
Nee, het moet weer over zogenaamde d66 rechters gaan..... vermoeiend

Aart Z. | 18-10-14 | 23:20

@langzullenweleven dat is mooi geschreven.

Ruud Hazes8197 | 18-10-14 | 23:04

@Supermatthijs | 18-10-14 | 18:35. De rechter zou pas echt humaan zijn als hij de daders flink straft. Dat zou humaan zijn t.o.v. de slachtoffers. We moeten eens ophouden met het pamperen van daders en ons meer bekommeren om de slachtoffers.

Maria.1 | 18-10-14 | 22:54

De Turk hebben ze gewoon laten gaan , anders gingen er koppen rollen in hogere rangen , seks drugs en rock en roll , ook voor hoogopgeleide !!

Jetstream | 18-10-14 | 22:02

Van die turken, hoef je weinig te verwachten.Turken zijn heersers en vrouwenonderdrukkers.Ze runnen in europa de meeste sextenten, en zijn de grootste drughandelaren.Die Baran zie je hier niet terug, die weet teveel van deTurkse elite, die zijn zijn beste klanten.Maak je geen illusie, het is gewoon het Boutersescenario., die zien ze ook nooit meer.De vraag is, waarom laten ze her zover komen?

Archy Bunker | 18-10-14 | 21:36

En hoe zit het ondertussen met die rechters en aanverwanten uit het nederlandse "gerechtssysteem". Zijn die nu al onschadelijk gemaakt, of zitten ze nog altijd aan de knopjes.

Tricephalus | 18-10-14 | 20:51

Als je veel geld hebt dan gelden er andere wetten, overigens niet alleen voor Turken.

ZZP-er | 18-10-14 | 20:33

@Betadine | 18-10-14 | 19:54
Juist, dus omdat veel vrouwen nu eenmaal al sinds een klein meisje te zijn geweest dromen van (exotische) prinsen, witte paarden en glimmende shidt, is het hun eigen schuld dat ze mishandelt verkracht en gegangbanged worden. Het blijft lastig. Als ik een dochter had zou die dan ook helemaal niets van die prinsessen/make-up/hoge hakjes gedoe meekrijgen. Maar dan heb je inderdaad verplicht onderwijs en ze ontkomen er niet aan. Men geeft die golddigger mentaliteit wel een beetje mee.. klopt. Hutje in het bos dan maar. Leren over de natuur enzo.

de grote Anti | 18-10-14 | 20:14

de rechterlijke macht is een bedreiging aan het worden voor de samenleving althans voor het niet-misdadige deel ervan.

langzullenweleven | 18-10-14 | 20:12

Mag hopen dat de AIVD/Interpol iemand op dit vreselijk stuk ongedierte af stuurt.

carramba | 18-10-14 | 19:57

de grote Anti | 18-10-14 | 19:13
Kom kom anti, als je na groep 8 en het eerste jaar van de middelbare school het nog niet snapt dan zoek je het gewoon op, heeft niets meer met een naïve bakvis zijn te maken.

Klagen dat een vriendje ala Saban té agressief is komt neer op klagen dat je vrouw van 22 een golddigger is terwijl je op 83 jarige leeftijd met haar getrouwd bent.

Betadine | 18-10-14 | 19:54

Palmares0 | 18-10-14 | 19:16
informeer eens bij fietsclub NoSurrender wat dat nou kost..

--sql error-- | 18-10-14 | 19:49

Een beloning voor de Nederlandse toerist die Saban omlegt tijdens zijn vakantie in Turkije.

Real Dutch Meat | 18-10-14 | 19:35

@chique ouwe nicht | 18-10-14 | 19:32
Chique !

Wijze uit het Oosten | 18-10-14 | 19:35

chique ouwe nicht | 18-10-14 | 19:32

Dat een paar stevige bears hem ongenadig hard zullen uitbottomen zodat hij de eerste drie week niet zonder pijn kan zitten...

eerstneukendanpraten | 18-10-14 | 19:34

Misschien nog meer dan de parkmoord maakt deze rechtspraak compeet gehakt van enig respect voor de huidige nederlandse rechters... ook dat de politiek (op hero omzigt na) nog steeds helemaal niks doet, maar wel lult over zwarte piet....

geldmoetrollen | 18-10-14 | 19:34

ik vind wél dat hij dan in NL de kans moet krijgen op (gesubsidiëerde) bijscholing/herscholing en aanvullende wereldreizen op een zeilschip om zijn sociale vaardigheden te optimaliseren en als hij dan in een Staats Hotel (op onze kosten) verbleven heeft met voldoende ruimte voor zijn individuele ontplooiïng, dan verwacht ik toch at least een banengarantie en/of een (aanvullende) uitkering van staatswege; zo'n mens moet je toch ook perspectief bieden..... zijn moeder zei nog dat het au fond zo'n goeie jongen was........ alternatief kan zijn: vastbinden op zijn buik en hem in de darkroom van een grove (leer)nichtenkit leggen voor onbepaalde tijd terwijl alle lichaamsopeningen bezoekers ter beschikking zullen staan ....... dan heeft tenminste iemand er nog iets aan..... sorry voor de grofheid, maar ik kon effe niet anders

chique ouwe nicht | 18-10-14 | 19:32

Zijn handlanger, die zijn straf wel aan het uitzitten is, komt al weer bijna vrij...

ren-forrest-ren-e | 18-10-14 | 19:25

Hij zit geheel onvrijwillig in Turkey. Meneer de crimineel heeft het lef niet eens om in Nederland te komen, de lafbek. Laat m er lekker zitten en als ie ooit terug komt, maken we m af.

Mask | 18-10-14 | 19:24

Niet naar Nederland laten komen. Laat m maar in een stinksmerige cel zitten met 20 man op zijn lip. Beter dan die cel hier met een Ledtv, waterbed en drugs en meiden op bestelling en na "goed" gedrag na een jaartje weer vrij.

Toverkol | 18-10-14 | 19:23

Palmares0 | 18-10-14 | 19:16

Ik plempte het al hierboven, als hij dit in Israël had gelikt en gevlucht was hadden ze hem tot in Nova Zembla achtervolgd en afgeschoten, het stuk varkenskots.

eerstneukendanpraten | 18-10-14 | 19:19

Ik ben een vader van 2 dochters. Als dit één van mijn dochters was overkomen huurde ik een Albanees in.

namensmijnhond | 18-10-14 | 19:19

drs.Nee | 18-10-14 | 18:17

Maar ook dit heeft niets maar dan ook niets met de ware islam te maken, echt niet!

eerstneukendanpraten | 18-10-14 | 19:17

Hoe moeilijk moet het zijn om een snipertje op missie te sturen, en hem z'n ballen er af te laten schieten. Ballen en niet dood, dat zou te makkelijk zijn voor dit soort varkenstront. Daarna rustig rifle inpakken en terug naar huis. Maar ja ik kijk teveel films. I know....

Palmares0 | 18-10-14 | 19:16

@Supermatthijs 19:01: Die advocaat heeft maar 1 taak: de belangen van zijn client behartigen. Hem vervolgen is even fout als kansloos.

Qua rechters heb je gelijk: die zijn onafhankelijk en dat moeten we vooral zo houden. Probleem is echter wel dat in Nederland de controle op rechters daardoor geheel ontbreekt. In de VS is die controle er wel: lagere rechters worden daar vaak middels verkiezingen aangewezen (al heeft dat ook zo zijn nadelen). Maar in Nederland is er ook een prima middel voor: als rechters stelselmatig binnen de letter maar niet naar de geest van de wet handelen, dan is het aan de wetgever om de wetten aan te passen en zo de ruimte van de rechter in te perken. Men is daar begrijpelijkerwijs wel terughoudend in, maar mijns inziens gebeurt het gewoon lang niet vaak genoeg. Minimumstraffen voor recidivisten kan je als wetgever gewoon in de wet zetten. Ook voorwaarden voor verlof voor zware of georganiseerde misdadigers is aan banden te leggen. Zoals de zaken nu liggen lijken rechters veel te vaak onwillig om onderscheid te maken tussen lichte en zware gevallen.

Muxje | 18-10-14 | 19:13

Tja, sommige van dit soort mannen zijn ook zo goed met hun praatjes en uitstraling dat het niet altijd even makkelijk te zien is dat zij totale minachting voor westerse meisjes hebben.. Dat wordt pas duidelijk als de buit binnen is. Ik denk dat onze rechercheurs het er maar druk mee hebben, maar ook zij moeten de zaak 'rond' zien te krijgen of zijn in sommige gevallen zelf ook niet helemaal fris www.youtube.com/watch?v=y3unFiREKfE Soms verlang ik wel naar een puur westers land met prima verdediging en al het potentiele gevaar knikkeren we over de grens ergens. Nee, ik ben geen racist maar veel van onze westerse vrouwen zijn nu eenmaal te goedgelovig. Dat siert ze, maar is ook gevaarlijk.

de grote Anti | 18-10-14 | 19:13

Heel sympathiek dat de heer Omtzigt probeert de blunders (of was er opzet in het spel) van de NL rechters probeert recht te trekken, maar als Kamerlid kan hij (met zijn mede Kamerleden die dit blijkbaar niet interesseert, hulde dus voor Omtzigt) zijn energie toch beter anders besteden:
1. Zorg dat wettelijk wordt vastgelegd dat criminelen met een niet NL of dubbele nationaliteit altijd in voorarrest blijven tot hun definitieve straf is uitgesproken.
2. Laat die wet ook voor NL-ers gelden als er sprake is van geweldsmisdrijven.
3. Kom eindelijk eens met minimumstraffen voor geweldsmisdrijven
En de belangrijkste:
4. Zorg dat de onaantastbaarheid van de rechters wordt opgeheven. De zogenaamde onafhankelijkheid van de NL rechters blijkt in de praktijk niets meer dan een podium om hun arrogantie en minachting voor slachtoffers en maatschappij te tonen, dag na dag. De rechters die dit beest hebben losgelaten zouden uit hun ambt moeten worden gezet en minimaal 10 jaar achter de tralies verblijven, maar ze zitten waarschijnlijk nog steeds waar ze zaten, de slachtoffers uit te lachen.
Waarom worden de namen van deze medeplichtige rechters trouwens niet gepubliceerd?

Barani517 | 18-10-14 | 19:03

@Muxje | 18-10-14 | 18:58

Klopt maar het is niet aan ons maar aan de rechter om die afweging te maken. En die had het dus fout in dit geval. Wat ik bedoel is dat we dat eigenlijk niet kunnen sturen omdat we onafhankelijke rechters hebben. Maar bv. de advocaat die dit voor elkaar kreeg straffen lijkt me een prima idee. En die rechter aanspreken zeker. Ze zullen wel trots zijn op hun resultaat.

Supermatthijs | 18-10-14 | 19:01

@Supermatthijs 18:42: Achteraf? Het gaat hier om een zware en buitengewoon gewelddadige crimineel met buitenlandconnecties, en dan is de risico-afweging echt wel wat anders dan "tja, er kan altijd wel wat gebeuren". Vluchten was geen mogelijkheid maar bijna een gegeven. Onder begeleiding, aan de ketting, en met enkelband naar die begrafenis was de ENIGE acceptabele optie, naast de optie om het verlof gewoon niet toe te kennen.

Moeten we dan maar ophouden met mensen op verlof sturen? In dit soort gevallen wel dus; we hebben het het hier niet over een fietsendief.

Muxje | 18-10-14 | 18:58

@Sjeng de helle | 18-10-14 | 17:41
Als vader moet je je er niet tegen verzetten en juist meegaan met haar redenatie. Verbieden werkt altijd averechts. Gewoon meespelen totdat je de identiteit weet van die vent. Daarna moet je je eigen plan trekken. Het is hij of je dochter. hint: op justitie hoef je dus niet te rekenen omdat ze eigenlijk niets illegaals doet. ps. zorg voor een alibi.

Bad Ass Justice | 18-10-14 | 18:45

@Nequebard | 18-10-14 | 18:37

Achteraf is makkelijk praten. Dan kijk je een koe in de kont zei mijn oma altijd. Als die gruwelijke crimineel gewoon was terug gekomen had niemand het er nu over. Maar ze hadden hem natuurlijk onder begeleiding naar die begrafenis moeten laten gaan of niet. Dat is dan het gevolg van zijn gedragingen dat het niet mag.

Supermatthijs | 18-10-14 | 18:42

@Supermatthijs | 18-10-14 | 18:35
"Natuurlijk achteraf bezien is zijn keuze een slechte maar we hebben nu eenmaal humane rechters in dit land en daar gaat weleens iets fout."

Jij kunt het humaan noemen. Ik noem het uit ideologische overwegingen nalaten om je primaire taak uit te voeren (ie, rechtspreken) alles behalve humaan, zeker als je ziet wat een afschuwelijke menselijke tol we als maatschappij betalen voor dit soort "humane" uitspraken.

"Wat wil je dan ? Een totale politiestaat ? Ik niet."

Valse dichotomie. Er is een heel spectrum aan mogelijkheden tussen een politiestaat enerzijds en een volledig rechteloze criminelenknuffelstaat anderzijds.

Russells Teapot | 18-10-14 | 18:40

Ach rot toch op met dat gezwam allemaal.
Hier krijgt u toch een harde piemol van?
Iedereen die niet rendabel genoeg is achtervolgen, straffen, vernederen, dood maken.
Kijk dat werkt, dat scheelt voor mijn belasting centjes, en zo lang mogelijk doorgaan, tot dat ze verdwijnen of dood gaan.
Tsjakka weer 10 Euro minder van mijn salaris af.

bakoenin | 18-10-14 | 18:38

@Nequebard | 18-10-14 | 18:33

Alle straffen zijn vergelding en in Nederland hebben we zeker niet de laagste straffen. Maar er moet overtuigend bewijs zijn waarbij een rechter hier wel altijd kijkt naar de omstandigheden. Laten we werken aan de onderklasse waar dit soort figuren uit opstaan.

Supermatthijs | 18-10-14 | 18:38

@Supermatthijs | 18-10-14 | 18:35
"Ik trol niet maar snap dat ook een rechter weleens een foutje maakt."

Er is een verschil tussen 'een foutje maken' en zo'n stomme fout maken dat ik oprecht twijfel aan zijn geestelijke vermogens. Een zware crimineel die met één voet in Nederland en één voet in Turkije staat verlof geven? Die fout zou zelfs een kleuter niet maken.

Nequebard | 18-10-14 | 18:37

@Russells Teapot | 18-10-14 | 18:30

Ik trol niet maar snap dat ook een rechter weleens een foutje maakt. Mens immers. Natuurlijk achteraf bezien is zijn keuze een slechte maar we hebben nu eenmaal humane rechters in dit land en daar gaat weleens iets fout. Wat wil je dan ? Een totale politiestaat ? Ik niet.

Supermatthijs | 18-10-14 | 18:35

Zucht...

Reykjavik | 18-10-14 | 18:34

@Supermatthijs | 18-10-14 | 18:27
"Die roep om strengere rechters snap ik niet."

Misschien komt dat wel omdat we in het publieke debat een verkeerde nadruk leggen. We willen recidive voorkomen, we willen dat minder mensen misdrijven plegen, maar we hebben het nooit over de andere kant van het strafrecht: de vergelding, het straffen om aan ons rechtsgevoel te voldoen. Ik zie het strafrecht voornamelijk als iets moreels, als een samenleving die sommige gedragingen die immoreel worden gevonden straft. En in die zin schiet het strafrecht in Nederland enorm tekort.

We willen gewoon niet aan het idee dat sommige mensen geboren zijn om crimineel te worden, en dat anderen opgroeien om crimineel te zijn en daar nooit meer vanaf zullen komen, en dat we met ons huidige beleid alleen maar pappen en nathouden. We zijn zo zwak en apologetisch geworden dat we criminelen afkopen en tegemoetkomen. En een samenleving die 'protection money' betaalt voor de eigen veiligheid, die is terminaal ziek en valt uit elkaar.

Nequebard | 18-10-14 | 18:33

En welke D66 rechter was het dan die die Turk vrijliet? Wel namen en rugnummers graag en anders geen hetze tegen D66-ers gaan voeren.

janbehanger | 18-10-14 | 18:32

@Supermatthijs | 18-10-14 | 18:27
Ja, ja, 'onafhankelijk', absolute onzin, de rechtspraak is volledig verpolitiekt.

smdyasc | 18-10-14 | 18:31

Hiervoor heb je toch special forces? Als Turkije hem niet wil uitleveren dan maar een "killer in the night"?

supah | 18-10-14 | 18:31

@Supermatthijs | 18-10-14 | 18:27
"Die roep om strengere rechters snap ik niet."

Nee? Dit beest krijgt verlof van de rechter om op vakantie te gaan, waarbij ieder nuchter persoon met meer dan 11 hercencellen kan voorspellen dat hij er vandoor gaat. En dan snap jij het niet, dat mensen graag een wat strengere rechter hadden gezien?

Gelukkig weet ik dat je aan het trollen bent. Niemand kan écht zo dom zijn.

Russells Teapot | 18-10-14 | 18:30

D66 rechter? Ik heb daar nog geen bewijs van gezien. Ook veroordeelden hebben rechten. Dat kan helaas tot dit soort van zaken leiden.

De Treinende Rechter | 18-10-14 | 18:29

@Smarties | 18-10-14 | 18:20

Rechters zijn hier humaan maar ook wel onafhankelijk. De door jou genoemde gevallen zouden leiden tot wraking. Die roep om strengere rechters snap ik niet. Scheiding der machten. Lees dit maar eens:

nl.wikipedia.org/wiki/Trias_politica

Supermatthijs | 18-10-14 | 18:27

Hmm, volgens mij de arbeidsverhoudingen waar we naar toe willen in dit land.

bakoenin | 18-10-14 | 18:26

@admiraalzeikstraal | 18-10-14 | 17:14
Misschien willen er wel een paar ex militaire bikers, onderweg naar het M.O., in Turkey even langs willen rijden om die hond te steigerpalen.

Psycheltjes | 18-10-14 | 18:22

is
naar boven gooit.

Smarties | 18-10-14 | 18:21

Je kunt dan wel heel trots zeggen(als NLer) dat je in een rechtstaat leeft ,maar dat begrip heeft niks ,maar dan ook niks met gerechtigheid te maken.
En dat laatste,daar gaat het om,is er te weinig in NL

pejoar | 18-10-14 | 18:21

@sinar2 | 18-10-14 | 18:15
"Ze voelen zich aangetrokken tot getinte criminele types in dure BMW's en met goud omhangen."

Denk daar nou maar niet te simpel over. Vaak zijn het de psychisch instabiele meisjes met jeugdtrauma's die op hun 14e bij dat soort figuren terecht komen. Meisjes die een normale opvoeding krijgen lopen veel minder risico. Dus schuif niet gelijk die schuld op die meiden zelf.

Russells Teapot | 18-10-14 | 18:21

Het Nederlandse rechtssysteem heeft het niveau van een bananenrepubliek.

gerrit5042 | 18-10-14 | 18:20

Supermatthijs | 18-10-14 | 18:14
Oh ja? De rechters in Turkije zijn omkoopbaar. De rechter in Nederland chanteerbaar. Daarnaast hebben rechters hier ook vaak banden met politieke partijen, dus redenatie vanuit ideologie. Als dat niet corrupt volgens de standaard van trias politica, hoor ik graag uw uitleg.

Smarties | 18-10-14 | 18:20

Het was de taak van Timmerfrans om de Turkse regering te overtuiging. Misschien doet Koenders dat beter

Islamofiel | 18-10-14 | 18:19

als die Omtzigt nu eens voor zichzelf iets gaat beginnen zonder de hatelijke C erin, kan hij nog 's heel groot worden

(Behind)Doors | 18-10-14 | 18:18

@Supermatthijs | 18-10-14 | 18:14

Daar heb je wel gelijk in. Een beetje dan.

brutus68 | 18-10-14 | 18:18

Dit vind onze overheid mooi. Ik zie ze gewoon genieten.

Dömper | 18-10-14 | 18:17

Ondertussen in Groot-Brittannië: Bruidsschatgeweld. Eerwraak.
Honderden vrouwen per jaar worden verkracht, verbrand, gescalpeerd, verstoten, thuis gevangen gezet of anderszins misbruikt. Dit is nog maar het topje van de ijsberg.
www.independent.co.uk/news/uk/crime/sh...

drs.Nee | 18-10-14 | 18:17

Ernst Hirsch Ballin. Telkens als ik die naam weer zie brr. Dat was toch wel de slechtste, gevaarlijkste en engste politici geweest van de recente geschiedenis (misschien tot aan Joop?).

Hij heeft ook nog eens een prijs gewonnen voor beste politici, wat dan vooral veel over die prijs zegt.

Die man wilde alles verbieden wat maar een beetje niet in zijn straatje paste. Alle wetten waar hij direct of indirect wat mee te maken heeft zouden eens goed onder de loep genomen moeten worden.

DerUnterMensch | 18-10-14 | 18:17

Die wijven willen zelf zo'n stoere turk of marokkaan, een hollandse jongen met een normale baan is te gewoon voor ze. Ze voelen zich aangetrokken tot getinte criminele types in dure BMW's en met goud omhangen. En ja daar moet wel voor gewerkt worden door de dames anders krijgen ze nu eenmaal klappen maar dat hoort er toch gewoon bij?

sinar2 | 18-10-14 | 18:15

De rechters van Nederland en Turkije qua corruptie op dezelfde lijn stellen is wat minder sterk. Wees maar blij met onze rechtsstaat zeker in vergelijking met die van de turken.

Supermatthijs | 18-10-14 | 18:14

Desmoulins | 18-10-14 | 18:02
Grotendeels ben ik het met u eens, jaren geleden een nieuwsitem gezien waarbij men met foto's van een Saban-achtig type ( misschien Saban wel, weet ik zo niet meer ) bij scholieren van het VMBO/VWO langs gingen. Volstrekt voorspelbaar vonden de VMBO dames hem wel stoer en lekker gespierd, de VWO meiden zagen het al van een kilometer afstand aankomen en moesten er niets van hebben.

Betadine | 18-10-14 | 18:09

Is er ergens een journalist die uit kan zoeken welke rechter dat was, en of hij nog steeds in functie is? Wat vrijwel zeker is. Dus namen en shamen aub.
Zoek ook eens uit hoe het zit met de broer van Saban? Die beheert naar mijn idee nu in Europa of misschien zelfs vanuit Nederland dat vleesbedrijf.
Overigens denk ik dat deze ontsnapping opzet was. Hirsch Ballin wilde hem weg hebben uit Nederland - hij zou immers binnen een paar jaar weer vrijkomen - en schakelde een bevriende rechter in. Dit met de kennis dat Turkije Baran nooit en te nimmer over zal leveren.
Baran is daar tot nu toe alleen aangeklaagd voor afpersing en witwassen. Hij heeft 1 dag in voorarrest gezeten en het proces is na 4 jaar nog steeds niet van start gegaan. Ik geloof dus geen ruk van die 'samenwerking' tussen de Nederlandse en Turkse justitie. Vrouwenhandel en vrouwenmishandeling is in Turkije geen ernstige misdaad, maar om zichzelf aantrekkelijk te maken voor de EU ontkennen ze dat.

dedeurs | 18-10-14 | 18:08

Misdaad loont, punt uit

Stuurlui | 18-10-14 | 18:08

Sterk verhaal, van die steigerpalen. Ik geloof er geen snars van.

De Geus | 18-10-14 | 18:07

@Turambar | 18-10-14 | 17:48
Als het niet aan de grote klok wordt gehangen, weten we natuurlijk ook niet dat het recht heeft gezegevierd. Dus dan blijft de onvrede. Nee, het mag best aan de grote klok gehangen worden. Het moet alleen niet te bewijzen zijn.
Of, ik krijg ineens een briljant idee, hebben wij niet een diplomaat in Turkije die dat varkentje even voor ons kan wassen? Even een paar keer over hem heen rijden met de diplomatenauto bijvoorbeeld? Hé, wie doet ons wat?

VanBukkem | 18-10-14 | 18:07

@Russells Teapot | 18-10-14 | 18:02
De linkse rechter en de Gutmenschen van "onze" regering hebben van Nederland een potje gemaakt. Een potje dat gevuld wordt door de burgers en het potje waar tuig uit mag komen snoepen. Ik tel EUrocraten, eurofielen en PvdA bestuurders daar voor het gemak ook maar bij.

Jan Passant mk2 | 18-10-14 | 18:06

weet je wat ik niet snap, welke vader laat zijn dochter door zo een figuur misbruiken? Dat er niet 1 tussen zit die hem eens met gelijke munt terug betaalt. Ik zou hem tot aan de andere kant van de wereld volgen. Al zou dat het laatste zijn wat ik doe... maar goed... zo steek ik in elkaar

nickstert | 18-10-14 | 18:05

Graaf van Egmont | 18-10-14 | 17:38
Haha! We moeten het ook niet te ingewikkeld voor ze maken! Zeg maar een soort multitasking, maar dan net anders. Het is zo in ieder geval lekker overzichtelijk gebleven, en iedereen heeft zijn taak naar behoren gedaan. Formeel dan, want ethisch verdienen ze allemaal een penalty.

Smarties | 18-10-14 | 18:05

@Betadine | 18-10-14 | 17:50

Een beetje fatsoenlijke vrouwen, en die zijn er genoeg, moeten niets van dit soort barbaren hebben. Alleen de extra onzekere, ietwat pauperachtige wijven kunnen in de ban raken van types zoals Saban.

Desmoulins | 18-10-14 | 18:02

@Jan Passant mk2 | 18-10-14 | 17:55
Klopt. Daarom zouden we D66-stemmend rechterstuig bij dit ongedierte in de cel op moeten sluiten.

Ik vind persoonlijk dat softe rechters meer schuld hebben aan dit soort misstanden dan vrouwenhandelaars zelf. Een vrouwenhandelaar draagt verantwoording voor zijn eigen daden, maar softe rechters scheppen met hun politiek correcte uitspraken een maatschappij waarin honderden van dit soort figuren kunnen gedijen en rijk kunnen worden. Zij dragen dus ook verantwoordelijkheid voor de misdaden van al het tuig dat in onze maatschappij opereert.

Maar de rechterlijke macht is blijkbaar op geen enkele manier te controleren of tot de orde te roepen. Rechters regeren als zonnekoningen en -koninginnnen, met de macht om de gehele maatschappij hun wil op te leggen, en misbruiken die macht om hun eigen domme idealen door te drammen. En als je daar wat aan wilt doen ben je een dictatoriale engerd, want kritiek op rechters = de trias politica verwerpen.

Russells Teapot | 18-10-14 | 18:02

Sjeng de helle | 18-10-14 | 17:52
Dat is heel vervelend inderdaad, vroeger dacht ik ook: als iemand mijn dochter dan!!! maar inmiddels denk ik daar toch anders over. Het klinkt hard maar als mijn zus/dochter/nicht op dergelijke, overduidelijk criminele figuren valt en er ook daadwerkelijk relaties mee aangaat dan ga ik mijn leven en welzijn niet riskeren omdat zij toevallig een natte mossel krijgt van foute jongens.

Betadine | 18-10-14 | 17:58

@Sjeng de helle | 18-10-14 | 17:41
"Wat ik nog minder begrijp is dat er nog meisjes zijn die vallen op dit soort sujetten."

Tot de jaren zestig van de twintigste eeuw hadden we in Europa culturele en sociale mechanismen (een repressieve staat, het huwelijk, het gezin) die vrouwelijke promiscuïteit en hypergamie in bedwang konden houden. Die zijn systematisch en opzettelijk ondermijnd. Vaders en broers mogen niet meer voor hun dochters en zussen opkomen, het huwelijk is iets waar de vrouw aan denkt te kunnen beginnen als ze dertig en lichtelijk opgedroogd is en het gezin maakt helemaal niets meer uit. En in de media, daar krijgen vrouwen te horen dat het helemaal oké is om gewoon voor hun instincten (neuken, sociale en materiële status) te leven, en westerse mannen krijgen te horen dat ze allemaal softe pushovers moeten zijn.

En de mensen die wij 'loverboys' noemen weten hoe het moet. Die weten precies hoe je met vrouwen om moet gaan, want die weten dat vrouwen in de regel niet rationeel maar wel voorspelbaar zijn. Die weten dat vrouwen van status houden, dus die dragen designerkleding en komen ze in een luxe Duitse auto thuis ophalen. Die weten dat vrouwen van nature een dominante man willen, dus in tegenstelling tot 'die slappe Nederlandse jongens' waar vrouwen het soms over hebben zorgen ze dat ze zelf altijd de baas blijven.

We kunnen dit helemaal niet winnen, behalve als we zelf minstens zo hard worden en terug gaan vechten.

Nequebard | 18-10-14 | 17:58

Welk gestoorde raadsheer liet Saban Baran vrij?
Zou het dezelfde raadsheer van het gerechtshof in Arnhem zijn die vlak na de installatie van kabinet Rutte I in 2010 een oude kopie van de processtukken uit 2002 van Eric Lucassen uit het archief mee naar huis nam? Onderweg raakte die raadsheer de stukken zogenaamd kwijt. Even later werden ze doorgespeeld naar RTL Boulevard waarna het media-circus kon beginnen.
Wie zou die raadsheer toch zijn? Die zaak stinkt.

drs.Nee | 18-10-14 | 17:58

-weggejorist-

HaatAth3ist | 18-10-14 | 17:58

Het zou me niet verbazen als die Arnhemse D66-rechter een goede klant van dit tuig was/is.

Willem van Rood | 18-10-14 | 17:57

@Russells Teapot | 18-10-14 | 17:47
.. oh en natuurlijk ook excuses en schadevergoedingen voor dictator Erdogan. Een bevriend staatshoofd.

Jan Passant mk2 | 18-10-14 | 17:56

Natuurlijk mocht hij vrij. Want hij is allochtoon en dan is er totaal geen risico op vluchten want die mensen doen nooit iets fout.

Patatter | 18-10-14 | 17:56

@Russells Teapot | 18-10-14 | 17:47
Foei! Israël deed wel vaker dingen waarvan Gutmenschen verontwaardigd worden. Bovendien zou de linkse rechter meneer vast en zeker direct vrijlaten, op een of ander technocratisch detail.
Met een riante schadevergoeding.

Jan Passant mk2 | 18-10-14 | 17:55

Theo van Deursen | 18-10-14 | 17:50
Alle drie de delen van de trias politica hebben deze proceshouding van een schuldige verdachte.

Feynman | 18-10-14 | 17:52

Betadine | 18-10-14 | 17:50
Inderdaad, maar je zal er maar mee opgescheept zitten.

Sjeng de helle | 18-10-14 | 17:52

Sjeng de helle | 18-10-14 | 17:41
Tja, testosteron hé, veel spannender dan die nerds op school en die kantoorlullen met een 9-5 baan. Moet je niet proberen te begrijpen, krijg je alleen maar hoofdpijn van.

Betadine | 18-10-14 | 17:50

@Feynman | 18-10-14 | 17:45

"Rechters hebben buitengewone bevoegdheden en horen daar in openbare rechtspraak gemotiveerd verantwoording over af te leggen."

Tja.. de rechters die ik ken zijn juist trots op hun weerstand tegen het gepeupel. Maar goed, a man can dream.

Theo van Deursen | 18-10-14 | 17:50

Waarom hebben WIJ geen geheime dienst die zo een klusje gewoon in den vreemde afhandelt, zonder sporen na te laten of dat aan de grote klok te hangen?

Turambar | 18-10-14 | 17:48

Stuur een paar special forces om hem van zn bed te lichten zodat hij in Nederland lekker in de bak kan zitten. Haal ook gelijk ons legermaterieel terug uit die terroristenstaat svp. Waar helpen we die lui in vredesnaam voor...

Ares | 18-10-14 | 17:48

Waarom ontvoeren we die gast niet gewoon uit Turkije, zoals Israel toen met Eichmann had gedaan? Fukq de diplomatieke betrekkingen met moslimbroeder Erdogan.

Ik vind dat bij dit soort miskleunen de D66-rechters de straf moeten uitzitten die criminelen nog te gaan hebben. Misschien dat ze dan eens een keer veiligheid en rechtvaardigheid prioriteit geven boven hun eigen idealistische ijdelheid.

Russells Teapot | 18-10-14 | 17:47

Feynman | 18-10-14 | 17:45
En wat wil je dan doen als je weet dat de rechter Pietersen, Janssen of Gerritsen heet?

Graaf van Egmont | 18-10-14 | 17:47

Saban B. is niet zoals de vuurwerkramp? Hier mag gewoon over geschreven worden? Spannende beerput van drugs- en vrouwenhandel.
.
en.wikipedia.org/wiki/Ergenekon_(organ...)
.
Random linkje naar Wikipedia mag altijd.

Egbert45068068 | 18-10-14 | 17:46

.. meneer Saban Baran lijkt mij een goede sterke moslim.

Jan Passant mk2 | 18-10-14 | 17:45

Waarom moeten slachtoffers, getuigen en agenten met naam en toenaam in het dossier en de media, terwijl de daders en rechters zich in volledige anonimiteit mogen verhullen? Rechters hebben buitengewone bevoegdheden en horen daar in openbare rechtspraak gemotiveerd verantwoording over af te leggen.

Feynman | 18-10-14 | 17:45

Zijn er dan geen specialistische martelaars die hem langzaam, hééél langzaam hééél oud laten worden? Of is dat oproepen tot geweld tegen een vrije burger?

LeakyLeak | 18-10-14 | 17:44

Sjeng de helle | 18-10-14 | 17:41
Maak je niet druk omdat je vrouwen niet begrijpt. Geen enkele man kan dat.

Graaf van Egmont | 18-10-14 | 17:44

@Dr. Plofkop | 18-10-14 | 17:13

Ach, ach wat laten we ons weer eenvoudig zand in de ogen strooien want meneer stelt kritische vragen...
Wat een held!

Desmoulins | 18-10-14 | 17:42

Nu heb ik toch altijd gedacht dat iemand in hulpeloze toestand achter laten strafbaar is.
Dus opsporingsambtenaren kijken toe hoe daar martelpraktijken worden uitgevoerd en grijpen niet in omdat dit niet hun opdracht is.
Wat ik nog minder begrijp is dat er nog meisjes zijn die vallen op dit soort sujetten. Dag in dag uit wordt je met dit soort idoterie geconfronteerd, van Loverboys tot regelrachte sadisten en die grietjes doen maar. Nu maakt ik dit van nabij mee, een jonge griet die wegloopt met een Loverboy Mocro en de vader is ten einde raad en kan er niets tegen doen. Zijn dochter op haar gedrag aansprekend krijgt hij alleen een grote mond en opsluiten in huis mag niet meer want dat is kondermishandeling. De Mocro zak blijft wijselijk buiten bereik van pa, Heul wijselijk.

Sjeng de helle | 18-10-14 | 17:41

Ik kan er niet eens een vinden die een beetje goed pijpt en hij kan ze aan de steigerpalen nog niet kwijt. Wat doe ik in Godsnaam fout.

QuelleFromage | 18-10-14 | 17:41

@Moonwarrior | 18-10-14 | 17:03

Gewoon iedere partij die geïnfiltreerd zijn door chantabele Turken, Marokkanen etc. dus ook: CDA en SP.
Leuk en aardig wat Omtzigt allemaal doet maar hij zit, en dat weet hij best, bij de verkeerde partij.

Desmoulins | 18-10-14 | 17:40

dedeurs | 18-10-14 | 17:33
Zij zat meiden die dat gewoon supergeyl vinden inderdaad. Mensen hebben het altijd over die vaders en broers die in zouden moeten grijpen maar het gaat hier vaak om vrouwen die consistent voor gewelddadige/gevaarlijke vallen, op een gegeven moment is het natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid als je met dergelijke heerschappen optrekt.

Betadine | 18-10-14 | 17:39

Ja, dat heb je met een allochtoon figuur met een 'nederlands' paspoort in z'n bezit. Wanneer ze eenmaal betrapt zijn, dan hopsee, terug naar z'n oorsprong waar ze vandaan komen. En Nederland kan er na fluiten...
.

Thoth | 18-10-14 | 17:39

Klein voutje in het telegraaf artikel:
Observatierechercheurs plaatsen geen microfoontjes. Ze kunnen wel voor de plaatsers van de microfoontjes observeren of de kust veilig is. Het plaatsen an sich wordt door een andere afdeling gedaan.

Graaf van Egmont | 18-10-14 | 17:38

En waarom heeft de recherche toen niet ingegrepen? Omdat het niet mocht van Hirsch Ballin? Omdat Baran daar in Vinkenveen meer wapens in huis had dan Al Capone en Bonnie&Clyde bij elkaar?
Ik vraag me ook af in hoeverre de blonde Hollandse prostituee waar hij onlangs zijn derde kweekje in stopte een van zijn slachtoffers is. Er zijn altijd vrouwen die gewoon als een blok voor testosteronmodellen als Saban vallen.

dedeurs | 18-10-14 | 17:33

Het vertrouwen in de Nederlandse justitie is bij de meeste weldenkende mensen gedaald tot het nulpunt.
We kunnen tegenwoordig alleen nog hopen dat een paar leden van een of andere motorclub binnenkort toe zijn aan een welverdiende vakantie in Turkije.
Triest eigenlijk.

Cuyahoga | 18-10-14 | 17:29

Dit is gewoon Nederland: vrouwenhandelaren en terroristen in opleiding worden vrijgelaten. En als je ergens 3 kilometer te hard rijdt wordt je vervolgd.

En nu is het genoeg! | 18-10-14 | 17:29

Ik denk dan... die meisjes hadden familie. Wanneer hun broers en vaders erachter komen dat deze klootviool leeft als een god in Turkije terwijl hij hun dochter/zus gedwongen achter de ramen zette, ze door hem en zijn maatjes mishandeld werden, verkracht, misvormd met Saban tatoeages enz.
Dan is het toch een kwestie van tijd totdat we versie 4 van "Taken" gaan meemaken. Liam Neeson style even Saban en zijn kornuiten één voor één op een pijnlijke manier om zeep helpen. En in de slot-scene zien we alle betrokken corrupte overheidsdienders die Saban in bescherming hebben genomen de lucht in gaan.
Dat wordt een kaskraker.

Dirk III | 18-10-14 | 17:28

Maar hij zal geen last hebben van zeurende vrouwen. Misschien dat Maxim hem kan interviewen voor zijn programma.

delije | 18-10-14 | 17:28

En fuck deze servers too.

Theo van Deursen | 18-10-14 | 17:26

-weggejorist-

Theo van Deursen | 18-10-14 | 17:26

En waarom is dit geen racistisch geweld? Ik wed dat er geen Turkin of moslima onder die arme meisjes zat. Normaal gesproken is dat bij een D66-rechter goed voor zo twee jaar extra.

Theo van Deursen | 18-10-14 | 17:25

Je kan alleen maar hopen dat dit stuk ellende een keer tegen wat blauwe bonen aanloopt, zijn nering daar zal waarschijnlijk ook niet al te koosjer zijn...

brutus68 | 18-10-14 | 17:23

Wedden dat Pechtold's rechters in geval van uitlevering een ongetwijfeld opgetreden vormfout honoreren?

Ridde Rogter | 18-10-14 | 17:22

' Aangezien GS dit aankaart, doen we er niets mee', aldus het OM.

Tikkie Terug | 18-10-14 | 17:21

Fijn allemaal...
Ik zie Turken, Marokkanen en wat al niet meer rijden in splinternieuwe bolides van Duitse origine en vraag mij in alle ernst af wat ik ooit verkeerd gedaan heb.
Nu weet ik het dus... En onze overheid, Justitie incluis, vindt het allemaal wel prima zo.
.
Volgend jaar maar weer een schepje belastingen er bovenop ten faveure van vrouwenhandelaren, drugdealers en ander multiculti gespuis.

Ommezwaai | 18-10-14 | 17:20

@Petrus de Rewa | 18-10-14 | 17:03
Waarschijnlijk niet. Want hé, ze zijn daar heen gestuurd om microfoons te plaatsen, niet om in te grijpen. Het blijven wel ambtenaren natuurlijk. Verwacht niet te veel eigen initiatief.

VanBukkem | 18-10-14 | 17:17

geen woorden voor

jasser | 18-10-14 | 17:17

sjipsknippert | 18-10-14 | 17:11
Volgens mij heeft ie het over het feit dat vrouwen over het algemeen een nogal linkse/softe inslag hebben qua politiek en dat hun stemgedrag dergelijke zaken in de hand werken.

Denk ik.

Betadine | 18-10-14 | 17:16

Waarschijnlijk vond de D66-rechter dat de vrouwen het er zelf naar gemaakt hebben, de ontkenning van het multikulfalen gaat voor de zieke D66-geest voor bescherming van vrouwen en hun rechten.

smdyasc | 18-10-14 | 17:15

Kunnen we onze Nederlandse special forces of anti terreur eenheden niet in het geheim op een 'Kill Only!' missie sturen?

Ik weet wel zeker dat het Nederlandse volk het niet erg zou vinden dat A) deze vent dood word gevonden in zijn huis en B) dat het wat tonnen aan belastinggeld kost.

admiraalzeikstraal | 18-10-14 | 17:14

Dr. Plofkop | 18-10-14 | 17:13
Jammer dat ie van het CDA is.

lingo star | 18-10-14 | 17:13

Die Pieter Omtzigt vertegenwoordigt zo langzamerhand in zijn eentje het morele kompas van de hele Tweede Kamer.

Dr. Plofkop | 18-10-14 | 17:13

@Petrus de Rewa | 18-10-14 | 17:03
heb je ooit een ambtenaar meegemaakt die meer deed dan opgedragen? De opdracht was: plaats afluisterapparatuur, dus dat was het enige wat er die dag gebeurde.

Ommie de HaatMoker | 18-10-14 | 17:12

@ biltong | 18-10-14 | 17:10

Je pilletje vergeten te nemen??

sjipsknippert | 18-10-14 | 17:11

Ook voor Saban staat de rechtsstaat pal.

lingo star | 18-10-14 | 17:11

Normaliter zou ik hier stevig van wal gaan steken, over het plaatsen van afluisterapparatuur door de politie.
Maar daar zie ik nu even van af ....

Piet_Snot | 18-10-14 | 17:11

de D66 rechter en Hirsh Balin zijn vast omgekocht, of gechanteerd. Wellicht had Demmink nog wat interessante foto's van hen. zou een hoop verklaren.

--sql error-- | 18-10-14 | 17:11

Even afmaken.
In het turkije van Erdogan kan dit allemaal.

sjipsknippert | 18-10-14 | 17:10

-weggejorist-

biltong | 18-10-14 | 17:10

Wat een aanfluiting...

Nilfisk | 18-10-14 | 17:10

Ik bener heel benieuwd naar waaromErnsnt-hirsch-Ballin hem heeft laten ontsnappen.

Bokito ergo sum | 18-10-14 | 17:10

Als ie een dochter van mij zo had behandeld was het al opgelost geweest. Had ik een mooi kunstwerk gemaakt van die Saban. Onze rechters zijn watjes en onze rechtsstaat is helemaal een lachertje want het is belangrijker een volksvertergenwoordiger te vervolgen voor minder minder mocro's en dit figuur is gewoon in vrijheid. In het Turkije van Erdoga

sjipsknippert | 18-10-14 | 17:09

En Turken zijn corrupt, allemaal!

eerstneukendanpraten | 18-10-14 | 17:09

Voor zulke mensen is alleen publieke executie door onthoofding of verbranding genoeg. Maar goed, ik ben bang dat dit nog niet eens het topje van de ijsberg is.

Nequebard | 18-10-14 | 17:08

Als hij zoiets in Israël had uitgespookt en daarna was gevlucht had hij dat niet overleefd...

eerstneukendanpraten | 18-10-14 | 17:07

Ik heb liever dat ze hem daar houden, dat kost de Nederlandse belastingbetaler hopelijk niets. Als iemand hem wat aandoet zal ik er geen traan om laten.

jvlaam2 | 18-10-14 | 17:06

zum kotzen

ikmaar | 18-10-14 | 17:04

Deze ellende werd tot u gebracht door: de PvdA, D66 en VVD. Uw volgende kabinet...

Moonwarrior | 18-10-14 | 17:03

De agenten deden niets?

Petrus de Rewa | 18-10-14 | 17:03

Toch mooi, die multiculturele samenleving.

Betadine | 18-10-14 | 17:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken